Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Altijd als ik iets overweeg te kopen voor racen of iets dergelijks kijk ik even op YouTube: Broughy1322 om te zien hoe de auto presteert.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raketje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-09 14:19
Het maakt mij nu weinig meer uit heb teveel geld en ook teveel auto's, hij ziet wel mooi uit in de showroom naast de Autarch. Leuk channel, maar op subscribe geduwt voor updates ! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 23:16
nero355 schreef op zaterdag 14 april 2018 @ 00:58:
[...]

Met Import/Export is die Bunker zo verdiend dus ik zou gewoon lekker die eerst kopen d:)b

[...]

Waarom zou je dat willen als alle missies om te verkopen en supplies ophalen zich in de stad afspelen :?

De Bunker die naast de Prison zit en "Farmhouse Bunker" heet is IMHO gewoon de beste!

Zit zelfs in de Trailer van het hele Bunker gebeuren :P

[...]

IMHO zuigt het hele MC gebeuren dan ook en stiekem zou ik de hele boel dan ook willen verkopen, behalve de MC zelf, maar dan krijg je weer andere irritante telefoontjes i.p.v. die van LJT :F
Ik zou het andersom doen, De farmhouse bunker is inderdaad de beste locatie en daarmee ook de duurste bunker en laat die nou net deze week voor de helft te koop zijn.
Ook de vereiste bunker upgrades zijn duur, maar in de aanbieding.
Daarbij worden je opbrengsten nog eens verdubbeld.
Ik zou daar nu nog op inhaken.

I/E is blijven winstgevend, daar zal niet zo snel een korting/bonus op gegeven worden. Die kun je later nog wel aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Raketje schreef op zaterdag 14 april 2018 @ 11:22:
Ik had voor de lol maar weer een supercar gekocht, vond de Pegassi Tezeract zo mooi xD . Helaas is die ongeschikt voor stunt races, het ding is gewoon te snel en na iedere jump knal je tegen een buis aan of vlieg je over de baan heen i.p.v erop :P
Helaas is het een electro car dus geen leuke soundtrack ..
Gewoon af en toe gas los en gaan met die banaan! d:)b

Liever te hard dan te langzaam zoals de http://gta.wikia.com/wiki/Cyclone die ook nog eens overal tegenaan stuitert met zijn onderkant :D :F

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16:10
nero355 schreef op zaterdag 14 april 2018 @ 00:58:
[...]

Met Import/Export is die Bunker zo verdiend dus ik zou gewoon lekker die eerst kopen d:)b
Probleem is dat ik dat over die MC Coke ook te horen kreeg. Dus wat levert zo'n import/export missie ongeveer op en hoe lang ben je daarvoor aan het spelen?
Robertdj schreef op zaterdag 14 april 2018 @ 09:58:
[...]

Op dit moment gigantisch veel, je stock is t/m maandag namelijk 2x zoveel waard.
Als je een beetje online kan zijn t/m maandag is de aanschaf van een bunker dus eigenlijk een no-brainer, de upgrades zijn namelijk ook 30% afgeprijsd.
Ook hier, wat levert dat dan exact op, moet ik dan online blijven en hoe lang duurt het? Die mc club bleek je voor online te moeten blijven en dat lukt niet want zodra jij klaar bent met een heis/adversary mode is er een 20% kans dat je een session disconnect krijgt en je hele MC empire weer is gereset.

Natuurlijk vind ik dat rockstar dit bij de game zou moeten vertellen, maar als iemand mij deze antwoorden kan geven: graag!

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ik ben het volkomen met je eens over coke. Maar de bunker doe ik wel. Ik koop per keer voor 75k supplies, en 140 minuten later (20*7 minuten, want elke 7 minuten ingame is een tick, dus 13 minuten spelen levert evenveel op als 8 minuten spelen. Als je grind is dat wel iets om rekening mee te houden)... zoals ik zei 140 minuten later kun je de boel voor 210k verkopen. de missies om dat te doen kosten meestal een minuut of 5 tot 10. Er zit er een bij die is met 5 afleverpunten. Als ik die krijg dan zoek ik een nieuwe sessie en doe een nieuwe aflevermissie. dat kost 10.5k. Maar die ene missie is en lastig (alleen) en ook nog eens eentje die zo 15 tot 25 minuten duurt met veel kills (bij mij dan)

Dit is vanuit het gezichtspunt van solo spelen, en ik doe het dan ook in solo public sessies. Als je met vrienden speelt kun je ook je warehouse vol zetten en verkopen voor over de miljoen geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
Trevor schreef op zaterdag 14 april 2018 @ 16:15:
Ik ben het volkomen met je eens over coke. Maar de bunker doe ik wel. Ik koop per keer voor 75k supplies, en 140 minuten later (20*7 minuten, want elke 7 minuten ingame is een tick, dus 13 minuten spelen levert evenveel op als 8 minuten spelen. Als je grind is dat wel iets om rekening mee te houden)... zoals ik zei 140 minuten later kun je de boel voor 210k verkopen. de missies om dat te doen kosten meestal een minuut of 5 tot 10. Er zit er een bij die is met 5 afleverpunten. Als ik die krijg dan zoek ik een nieuwe sessie en doe een nieuwe aflevermissie. dat kost 10.5k. Maar die ene missie is en lastig (alleen) en ook nog eens eentje die zo 15 tot 25 minuten duurt met veel kills (bij mij dan)

Dit is vanuit het gezichtspunt van solo spelen, en ik doe het dan ook in solo public sessies. Als je met vrienden speelt kun je ook je warehouse vol zetten en verkopen voor over de miljoen geloof ik.
Maar is dit ook het systeem waarbij een disconnect die 140 minuten reset? Loopt de timer door tijdens Versus/Adversary?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Nee, de tijd loopt zolang je speelt, disconnects resetten dat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
Ok dat is een stuk beter geregeld dan bij de MC. Jammer dat je die zooi niet kunt verkopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sdk1985 schreef op zaterdag 14 april 2018 @ 15:32:
Probleem is dat ik dat over die MC Coke ook te horen kreeg. Dus wat levert zo'n import/export missie ongeveer op en hoe lang ben je daarvoor aan het spelen?
Import/Export is net als Heists "now money!" zoals ik het noem : Auto jatten, auto verkopen = 80K winst per auto METEEN :)

Geen gedoe met wachten, zoals bij MC en de Bunker of totdat je Warehouse vol is, zoals bij de crates of die nieuwe crate meuk i.c.m. de Hangar...

Voor Import/Export tips zie oudere posts van mij ;)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
nero355 schreef op zaterdag 14 april 2018 @ 19:09:
[...]

Import/Export is net als Heists "now money!" zoals ik het noem : Auto jatten, auto verkopen = 80K winst per auto METEEN :)

Geen gedoe met wachten, zoals bij MC en de Bunker of totdat je Warehouse vol is, zoals bij de crates of die nieuwe crate meuk i.c.m. de Hangar...

Voor Import/Export tips zie oudere posts van mij ;)
Oke dus voor die 2.6 miljoen die het straks kost moet ik 33 auto's jatten. Resteert alleen de vraag hoe lang zo'n jat missie duurt :9 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sdk1985 schreef op zaterdag 14 april 2018 @ 21:52:
Oke dus voor die 2.6 miljoen die het straks kost moet ik 33 auto's jatten.
53 stuks : Je vergeet de eerste 20 die je niet verkoopt ;)
Resteert alleen de vraag hoe lang zo'n jat missie duurt :9
4 a 5 per uur zo'n beetje en nog wat VIP Work om de timers te killen dus je verdient wat meer!

Het is alweer effe geleden dat ik ermee bezig ben geweest dus daarom nogmaals : Check mijn oude posts ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkje
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 01-10 11:55
Trevor schreef op zaterdag 14 april 2018 @ 16:15:

Die met 5 afleverpunten is inderdaad heel irritant om te doen.

Behoud je wel je supplies wanneer de missie wordt gestart en je kiest voor een andere sessie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
Had ondertussen de bunker maar gekocht. Voor de setup missie zag ik dat je voor 75K stock kon kopen. Na de setup missie zat hij echter vol. Hij was na een tijdje bijna door zijn stock heen en toen heb ik een steal supplies missie gedaan. Daarmee daalde het stock tekort van 60k naar iets van 20k. Vervolgens bleek dat mijn waarde op de verre afstand 105k was. Volgens de informatie bekend zou dit maandag nog dubbel tellen dus meteen maar gedaan. Tot heden heeft hij echter niet dubbel geteld. Dus dat is even een tegevaller.

Hoe dan ook, waar het dus op neer komt in de 'normale' situatie:
Koop bunker voor 2.3M
Koop supplies voor 75K
Verkoop supplies voor +- 120K
Winst per keer = 45K

Dus je moet totaal 51 keer je stock door laten lopen om je investering eruit te halen. Lees hierboven dat dit 140 speeltijd vereist. Komt totaal op 7155 minuten speeltijd = 119,25 uur GTA spelen uit. Pas daarna ga je winst zien.

Hoe meer ik GTA5 online speel des te belachelijker ik de opzet vind. Grootste irritaties zijn het lobby systeem wat het vreselijk frustrerend vind om een goede game gaande te houden met 1-2 vrienden in de versus modes. Ook het systeem waarbij 1 heister disconnect iedereen terug in de game gooit is echt afgrijselijk. Ondertussen zie je spelers voorbij rijden in een batmobile en met attack heli's rondvliegen. Echter komt er op neer dat je letterlijk honderden uren moet grinden om dat soort gameplay mee te kunnen maken. Dat gaat mij wat ver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Valkje schreef op zondag 15 april 2018 @ 21:27:
Behoud je wel je supplies wanneer de missie wordt gestart en je kiest voor een andere sessie?
het kost 1 tick, dus 7k buiten LS, en 10.5 in LS
sdk1985 schreef op maandag 16 april 2018 @ 03:55:
Vervolgens bleek dat mijn waarde op de verre afstand 105k was. Volgens de informatie bekend zou dit maandag nog dubbel tellen dus meteen maar gedaan. Tot heden heeft hij echter niet dubbel geteld. Dus dat is even een tegevaller.
die prijzen worden gewoon gegeven voor wat ze zijn, dit was dus al het dubbele.
Hoe dan ook, waar het dus op neer komt in de 'normale' situatie:
Koop bunker voor 2.3M
Koop supplies voor 75K
Verkoop supplies voor +- 120K
Winst per keer = 45K

Dus je moet totaal 51 keer je stock door laten lopen om je investering eruit te halen. Lees hierboven dat dit 140 speeltijd vereist. Komt totaal op 7155 minuten speeltijd = 119,25 uur GTA spelen uit. Pas daarna ga je winst zien.
Als je de updates voor de bunker koopt krijg je na die 140 minuten 210k, dus 135k winst.
Zonder de upgrades is het inderdaad niet winstgevend als je supplies koopt. (Is bij coke ook zo, en bij forgery van MC wordt kopen zelfs nooit winstgevend.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@sdk1985 Probleem is ook een beetje dat je het in je eentje speelt en instapt op het moment dat de game al 3 jaar oud is alleen al op de PC !! ;)

Als je vanaf het begin gespeeld had, veel Heists had gedaan, daarmee een dikke friendslist had opgebouwd dan was het allemaal een stuk makkelijker geweest d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
nero355 schreef op maandag 16 april 2018 @ 18:15:
@sdk1985 Probleem is ook een beetje dat je het in je eentje speelt en instapt op het moment dat de game al 3 jaar oud is alleen al op de PC !! ;)

Als je vanaf het begin gespeeld had, veel Heists had gedaan, daarmee een dikke friendslist had opgebouwd dan was het allemaal een stuk makkelijker geweest d:)b
Maar dat verandert natuurlijk niets aan de return on investment van het hele gun running (en mc club) gebeuren. Niet iedereen heeft tijd en zin om zo'n game 500 uur te spelen.

Zit overigens bij de pacific heist dus speel het wel samen alleen ik loop voor, ik ben de enige die uberhaupt *iets* bezit. De andere twee zijn nu level 20, ik zit op 50.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sdk1985 schreef op maandag 16 april 2018 @ 22:32:
Maar dat verandert natuurlijk niets aan de return on investment van het hele gun running (en mc club) gebeuren. Niet iedereen heeft tijd en zin om zo'n game 500 uur te spelen.
Je moet dan ook gewoon de Import/Export Warehouse kopen i.p.v. al die "later money" meuk! :P
Zit overigens bij de pacific heist dus speel het wel samen alleen ik loop voor, ik ben de enige die uberhaupt *iets* bezit. De andere twee zijn nu level 20, ik zit op 50.
Komt vanzelf wel goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 00:37
Ben nu on and off bezig met mijn 2de character iemand nog tips om al die paints te unlocken zoals Chrome e.d. voor de races.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robertdj
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online
Ach, gister m'n laatste volle bunker verkocht: 12 uur lang afk en een beetje aangeklooid, 5x 75k supplies gekocht en 2.1 miljoen geïncasseerd na een verkoopmissie van 5 min. Zonder bunker had ik geen cent te makken gehad. Met bunker druppelen de centjes binnen en heb ik tijd om leukere dingen te doen. Afgelopen week stroomde het binnen, denk zo'n 5-6 miljoen verdient terwijl ik effectief een uurtje aan m'n bunker besteed heb.

Anyway, iedereen moet zelf bepalen wat ze het leukst vinden, er is iig genoeg keus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
nero355 schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 02:00:
[...]

Je moet dan ook gewoon de Import/Export Warehouse kopen i.p.v. al die "later money" meuk! :P

[...]

Komt vanzelf wel goed :)
Heb nu weer 1.7M via een heist (all in order achievement) dus ik kan dat kopen, of de bunker upgraden.
Robertdj schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 15:55:
Ach, gister m'n laatste volle bunker verkocht: 12 uur lang afk en een beetje aangeklooid, 5x 75k supplies gekocht en 2.1 miljoen geïncasseerd na een verkoopmissie van 5 min. Zonder bunker had ik geen cent te makken gehad. Met bunker druppelen de centjes binnen en heb ik tijd om leukere dingen te doen. Afgelopen week stroomde het binnen, denk zo'n 5-6 miljoen verdient terwijl ik effectief een uurtje aan m'n bunker besteed heb.

Anyway, iedereen moet zelf bepalen wat ze het leukst vinden, er is iig genoeg keus.
Na 5 minuten afk wordt je gekicked?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fdisk
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 28-09 14:08

fdisk

XBL: fd1sk

nero355 schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 16:14:
[...]

13 minuten, tenzij je TV kijkt in je Office of Appartement dacht ik :?
Of naar de security cameras kijkt in je bunker/hangaar als je die upgrade hebt gekocht.

[ Voor 4% gewijzigd door fdisk op 17-04-2018 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCD
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-07 01:08

PCD

Fazer 600

En de xbox energie bespaar dingen uitzetten, het info scherm wat na x aantal minuten afk verschijnt uitschakelen en de controller met kabel aan xbox aansluiten zodat controller aan blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
Zijn er nog spelers die Vespucci Job nog gedaan hebben?

Eerste keer met een andere speler gedaan. Helaas niet zo heel veel aan.
Zo net nog even met wat vreemden gespeelt.

Vond zelf als Runner wel makkelijk winnen. en als Cops 2x verloren en 2x gewonnen. Bijna 100k op geleverd.
Controller is wel aan te raden.

De mode komt wel flinter dun over maar tegelijker tijd is het wel weer super simpel. Misschien is het wel weer makkelijker te winnen als cops als je echt samen werkt en comminucatie hebt.

Spelers die ik hadden redden blind achter de runner aan constant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoeiedagEem
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 22-09 11:17
Ik heb m gisteren even gedaan. 4 rounds gedaan, daarna werd het boring. Toch 50K gepakt in korte tijd, dus dat is wel lekker met die dubbele $ en RP acties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
En ik ben blut..... Sales van vorige week al 5/6 miljoen uit gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Heb je geluk:
Southern San Andreas is rewarding the entrepreneurial spirit of its citizens; whether you’re fresh off the plane at LSIA or a longstanding VIP, everyone who logs in to GTA Online this week will qualify for a state sponsored gift of GTA$250K. To keep your hustle running like clockwork, they’ll also slide you an additional GTA$150K for each subsequent day you log in to GTA Online this week, through May 14th. Earn over GTA$1,000,000 for participating every day. All bonus cash awards will be deposited into your Maze Bank account between May 15th and May 21st.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:40
Psyonara schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 18:42:
En ik ben blut..... Sales van vorige week al 5/6 miljoen uit gegeven.
Laatste weken vliegt mijn geld er ook uit met al die sales :P

Steam: Sneggel Origin: Waus82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Vorige week inderdaad al, maar deze week is er ook weer flink wat in de aanbieding:
https://socialclub.rockst.../GTA-Online-Business-Week

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
Heb de aanbiedingen en bonusen alweer gezien, en ga denk ik me tegen zin wat dingen verkopen ( later wel weer terug kopen)

Ben nu ook een beetje bezig mijn 2ndary character in order te maken. CEO/Bunker wil daar nog wel even voor aanschaffen met deze kortingen.

Heel misschien de Hangar ook nog maar niet echt haast ermee. zelfde geld voor Facility.

Benny's upgrades hebben ook korting dus ga daar ook nog wat mee doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Psyonara schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 13:35:
Heb de aanbiedingen en bonusen alweer gezien, en ga denk ik me tegen zin wat dingen verkopen ( later wel weer terug kopen)

Ben nu ook een beetje bezig mijn 2ndary character in order te maken. CEO/Bunker wil daar nog wel even voor aanschaffen met deze kortingen.

Heel misschien de Hangar ook nog maar niet echt haast ermee. zelfde geld voor Facility.

Benny's upgrades hebben ook korting dus ga daar ook nog wat mee doen.
Ik heb vorige week thruster, stromberg en deluxo maar niet gekocht omdat ik ze toch amper gebruik. Ben mijn wagenpark ook maar aan het uitbreiden (al vlieg ik meer dan ik rij). Heb ook gedacht aan een jacht maar 5 miljoen blijft veel knaken voor een redelijk nutteloos ding. Zijn wel superveel aanbiedingen deze week. Als iemand een keer playlist met wat missies wil doen roep maar. Speel op PC (Sn3gG3l)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sdk1985
Psyonara schreef op zondag 22 april 2018 @ 12:49:
Zijn er nog spelers die Vespucci Job nog gedaan hebben?

Eerste keer met een andere speler gedaan. Helaas niet zo heel veel aan.
Zo net nog even met wat vreemden gespeelt.

Vond zelf als Runner wel makkelijk winnen. en als Cops 2x verloren en 2x gewonnen. Bijna 100k op geleverd.
Controller is wel aan te raden.

De mode komt wel flinter dun over maar tegelijker tijd is het wel weer super simpel. Misschien is het wel weer makkelijker te winnen als cops als je echt samen werkt en comminucatie hebt.

Spelers die ik hadden redden blind achter de runner aan constant
Ik vond het juist een hele leuke modus, zeker met 3-4 op teamspeak. Juist de runner is bij 3 cops in het nadeel, zeker wanneer je de banen een beetje kent. De waypoints zitten immers steeds op dezelfde plek dus op een gegeven moment weet je dat de speler nog naar de blauwe tennis baan oid moet. Verder leverde het inderdaad belachelijke hoeveelheden op. Denk dat ik er wel een miljoen mee heb binnen gehaald.

Heb van dat geld zowel de bunker als de vehicle warehouse en de hangar gekocht (had al wat geld). De bunker is tot heden echt een dramatisch ding overigens. Als je met zijn 2e een supply run doet dan zit hij nog niet half vol. Als je de volgende dag kijkt, wanneer de supplies op zijn van het spelen van andere dingen, dan is het geproduceerde geld nauwelijks de moeite. Ik geloof dat hij nu op 75K staat en dan is er minstens 3x supplies gehaald met 2 players en 1x met 3 players. Via Los Santos wordt dat ietsje meer (112K) maar dan nog is het zeker de tijd en moeite niet waard. Via een willekeurige versus mode heb je in die tijd een veelvoud binnen. De gameplay is tot heden ook niet echt leuk, ik zou hem niemand aanraden. In ieder geval niet zonder de upgrades.

Vehicle warehouse is nog even afwachten. Heb er nu 12 in staan waarvan circa 50% toprange. Tot heden nog niets geexport omdat de missies die je vrijspeeld bij 4,8,12,enz wagens nu double $$ zijn. De steel missies zijn tot heden erg divers.

[ Voor 4% gewijzigd door sdk1985 op 09-05-2018 14:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Psyonara
sdk1985 schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 14:44:
[...]

Ik vond het juist een hele leuke modus, zeker met 3-4 op teamspeak. Juist de runner is bij 3 cops in het nadeel, zeker wanneer je de banen een beetje kent. De waypoints zitten immers steeds op dezelfde plek dus op een gegeven moment weet je dat de speler nog naar de blauwe tennis baan oid moet. Verder leverde het inderdaad belachelijke hoeveelheden op. Denk dat ik er wel een miljoen mee heb binnen gehaald.

Heb van dat geld zowel de bunker als de vehicle warehouse en de hangar gekocht (had al wat geld). De bunker is tot heden echt een dramatisch ding overigens. Als je met zijn 2e een supply run doet dan zit hij nog niet half vol. Als je de volgende dag kijkt, wanneer de supplies op zijn van het spelen van andere dingen, dan is het geproduceerde geld nauwelijks de moeite. Ik geloof dat hij nu op 75K staat en dan is er minstens 3x supplies gehaald met 2 players en 1x met 3 players. Via Los Santos wordt dat ietsje meer (112K) maar dan nog is het zeker de tijd en moeite niet waard. Via een willekeurige versus mode heb je in die tijd een veelvoud binnen. De gameplay is tot heden ook niet echt leuk, ik zou hem niemand aanraden. In ieder geval niet zonder de upgrades.

Vehicle warehouse is nog even afwachten. Heb er nu 12 in staan waarvan circa 50% toprange. Tot heden nog niets geexport omdat de missies die je vrijspeeld bij 4,8,12,enz wagens nu double $$ zijn. De steel missies zijn tot heden erg divers.
Bunker is eigelijks alleen goed voor research voor de Mark II weapons en mits er een bonus op zit betreft geld.
Dan zijn deliveries het nog wel waard, buiten dat om staat de bunker altijd op shutdown.
CEO gebruik ik nu als main inkomst voor I/E en MC voor de afwisseling. Crate warehouses ook alleen alser bonus op zit.

Hangar is alleen waard als je de Trade Prices wil voor de Aircrafts. Mits daar een bonus op zit vind ik het eerlijk gezegt nog steeds niet waard. Op zijn tijd eens beetje bij beetje opvullen zou eventueel kunnen. Maar duurt me eigenlijk allemaal te lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Bunker is samen met I/E juist de beste manier van inkomen.

Het is even een investering want de upgrades zijn nodig, maar daarna hoef je alleen maar een restock te kopen en dat wordt passief op de achtergrond geproduceerd. Je hoeft dan alleen nog maar een sell missie te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoeiedagEem
Met deze actie heb ik ook eindelijk maar een bunker gekocht. Ook meteen een MOC gehaald voor de MK2 wapens en een paar wapens omgezet naar MK2. Al met al toch nog redelijk wat geld kwijt, maar had al een tijdje niks meer uitgegeven met het oog op een eventuele grote update.

Heb verder geen security updates gedaan aan de bunker > is dit nodig?

Ook geen staff uitbreiding gedaan > is dit het waard?

En hoe zit het met de productie, klopt het dat dit alleen maar wordt gedaan zolang je CEO bent? M.a.w. als je gewoon missies doet of in freemode bent, dan staat het productieproces stil?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
@dutchgio Speel teveel solo om de bunker niet te kunnen supporten.
GoeiedagEem schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 09:34:
Met deze actie heb ik ook eindelijk maar een bunker gekocht. Ook meteen een MOC gehaald voor de MK2 wapens en een paar wapens omgezet naar MK2. Al met al toch nog redelijk wat geld kwijt, maar had al een tijdje niks meer uitgegeven met het oog op een eventuele grote update.

Heb verder geen security updates gedaan aan de bunker > is dit nodig?

Ook geen staff uitbreiding gedaan > is dit het waard?

En hoe zit het met de productie, klopt het dat dit alleen maar wordt gedaan zolang je CEO bent? M.a.w. als je gewoon missies doet of in freemode bent, dan staat het productieproces stil?
Staff upgrade zou ik nog wel doen, gaat allemaal net wat sneller, geen idee of daarmee de waarde ook nog mee verhoogt.

Security heb ik zelf niet ge-upgrade, dus reken zo nu en dan eens op een raid. Gebruik dan alleen geen explosive weapons om je stock te redden kan zijn dat het word op geblazen.

Zelf tot nu toe 1x raid gehad met bunker, toen ik nog wat full runs deed. Ook maar 2/3x gedaan of zo. Toen een poos solo en daarna op shutdown tenzij er een bonus op zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
dutchgio schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 00:00:
Bunker is samen met I/E juist de beste manier van inkomen.

Het is even een investering want de upgrades zijn nodig, maar daarna hoef je alleen maar een restock te kopen en dat wordt passief op de achtergrond geproduceerd. Je hoeft dan alleen nog maar een sell missie te doen.
Tja alles staat en valt met de getallen. Je investeert X, daarna stop je er steeds 75K aan supplies aan tot je voor Z verkoopt. Op dit moment is het even onduidelijk hoeveel je nu overhoudt voor elke 75K die je erin stopt. Dat bepaald in ieder geval hoe lang je GTA V moet spelen voor je die bunker investering + upgrades eruit hebt.

edit: Van reddit:
==============Manufacturing only==============
Each stock increases by 1 unit as above up to total 110 units. These sell for the same total as in shared setting. The tick rate is 421 seconds, the supplies decrease every 84 seconds (by 1/110 ie 1 supply unit out of 110 total supply).
You should build 110 units of stock after 12.8 hours, that sells for either $770,000 or $1,155,000 depending on location at $89,786 per hour
You will need to resupply after approximately 2.6 hours.
Even vrij interpreteren als 5x supplies kopen voor 75k a 375k wat dan 1.1M zou moeten opleveren. Dan is je winst 780K per 12.8 uur spelen. Dan kom je totaal op 32.8 uur spelen om de investering van 2M terug te verdienen.

[ Voor 34% gewijzigd door sdk1985 op 10-05-2018 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Solo kan ook, je moet dan verkopen nadat elke restock volledig is verbruikt. Dan heb je altijd 1 voertuig.
75K wordt 210K met upgrades. Dat kost je +- een kwartier.

[ Voor 4% gewijzigd door dutchgio op 10-05-2018 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
dutchgio schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 13:06:
Solo kan ook, je moet dan verkopen nadat elke restock volledig is verbruikt. Dan heb je altijd 1 voertuig.
75K wordt 210K met upgrades. Dat kost je +- een kwartier.
een kwartier?
Ik heb de farmhouse bunker en ik ben meestal niet meer dan 5 minuten bezig. De buggy missie kost meer tijd, ongeveer 10 minuten, en als ik die 5 drop missie van een half uur heb dan ga ik naar een nieuwe sessie. scheelt 10k, maar ook veel tijd.

wat je moet voorkomen is dat je terug gaat schieten naar de NPCs. Ik ga dus altijd zo snel mogelijk na een drop naar mijn snacks en zorg dat ik daarop overleef.

(Doe ik in cratemissies trouwens ook, scheelt ook bergen met tijd.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Je het ligt er ook aan welke bunker je hebt. Ik zit zelf ook bij het farmhouse.
Gemiddeld genomen dus, de Wedge en een enkele Insurgent sale gaan inderdaad sneller.
Die met 5 drops zou je dan weer meer tijd kosten, die sla ik ook over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
Trevor schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 13:09:
[...]

een kwartier?
Ik heb de farmhouse bunker en ik ben meestal niet meer dan 5 minuten bezig. De buggy missie kost meer tijd, ongeveer 10 minuten, en als ik die 5 drop missie van een half uur heb dan ga ik naar een nieuwe sessie. scheelt 10k, maar ook veel tijd.

wat je moet voorkomen is dat je terug gaat schieten naar de NPCs. Ik ga dus altijd zo snel mogelijk na een drop naar mijn snacks en zorg dat ik daarop overleef.

(Doe ik in cratemissies trouwens ook, scheelt ook bergen met tijd.)
Alleen naar je bunker rijden kost onderhand al 5 minuten? Ik had een paar akelige lange missies. Iets met heli's neer maaien via een pickup truck en een zwaar pak welke alleen via een oplegger vervoerd kon worden. Verder kreeg ik meerdere keren een missie in de stad waarbij ik verplicht werd X rivals uit te schakelen en daarna een busje met supplies terug te rijden. Heb dus nog niets gehad dat in 5 minuten kon.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Rijden? Ik doe alles wat kan met de buzzard of votalus.
Maar we hebben het ook niet over supplies halen, daar betalen we voor. Het ging over het product wegbrengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
Ik rij geregeld, puur om de cooldown wat te verteren, Buzzard en sinds kort ook een Havok die lekker snel is voor andere dingen

[[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=UxpDUICsFeM]

Soms kom je hele coole showcase vids tegen van bepaalde auto's

[ Voor 64% gewijzigd door Psyonara op 15-05-2018 00:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
Trevor schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 14:33:
Rijden? Ik doe alles wat kan met de buzzard of votalus.
Maar we hebben het ook niet over supplies halen, daar betalen we voor. Het ging over het product wegbrengen.
Dan heb je de discussie gemist want het perspectief is die van een nieuwe speler. Dan is de vraag in welke business ga ik investeren zodat ik later meer geld heb.

Geld voor een buzzard (1.5M) heb je absoluut niet. Dus wanneer jij op je nieuwe character net de 1-1.5 M voor de bunker hebt, en dus geen geld voor de upgrades (4M totaal?) en geen geld voor een buzzard. Dan zit je in een scenario waarbij je 1+ miljoen uit geeft, je zelf supply runs moet doen want anders is de winst 0, de bunker stopt met produceren tijdens je supply runs en je elke keer enorme afstanden moet afleggen met je auto.

Mijn eerste miljoen ging overigens naar de MC club (ook grote vergissing) en in vergelijking daarmee is de bunker een stuk beter. De MC club was namelijk elke keer al zijn progress kwijt wanneer ik na een heist weer eens geen sessie kon vinden. Maar die eerste investering van 1-2 miljoen ga je er simpelweg niet uithalen. Kopen van supplies heeft geen nut en zelf supply runs doen kost zo veel tijd dat min of meer elke andere activiteit per uur meer oplevert. De bunker met upgrades hebben we eerder al uitgerekend. Dat zet eerlijk gezegd ook geen zoden aan de dijk. Leuk voor als je het geld al hebt maar niet iets om direct 4 miljoen voor te gaan sparen.

Import/Export bevalt tot nu toe het beste. Tussen de 20-30 minuten om twee voertuigen te stelen en het verkopen levert, mits high-end, 200K - 40K - damages ((stelen+verkopen) op. Dus pak hem beet 150K. Kosten hier zitten op iets van 2.5M. Komt neer op pak hem beet 16x herhalen om geld te verdienen. Flink sneller dan de bunker en in mijn ervaring ook een stuk leuker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ik ben in december op de Xbox One overnieuw begonnen en zelfs daar geldt die opmerking gewoon voor.

Buzzard heb ik gekocht voor ik een auto kocht.

Mijn eerste aankoop was buzzard, mijn tweede een office, mijn derde een crate warehouse, daarna IE, daarna een cargobob en pas daarna de rest.

Ik vind de buzzard de belangrijkste bezitting in GTA.

Een bunker kopen voor je aan de uitbreidingen kunt beginnen vind ik sowieso zonde van het geld. supplies halen is gewoon minder verdienen dan crates of IE (of zelfs vipwerk) in dezelfde tijd. Dus vanuit welk perspectief je het ook bekijkt, supplies halen is alleen handig als je bepaalde voertuigkortingen wilt vrijspelen. Anders zijn er betere geldbverienmethodes.

[ Voor 13% gewijzigd door ArthurMorgan op 15-05-2018 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
Trevor schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 11:40:
Ik ben in december op de Xbox One overnieuw begonnen en zelfs daar geldt die opmerking gewoon voor.

Buzzard heb ik gekocht voor ik een auto kocht.

Mijn eerste aankoop was buzzard, mijn tweede een office, mijn derde een crate warehouse, daarna IE, daarna een cargobob en pas daarna de rest.

Ik vind de buzzard de belangrijkste bezitting in GTA.

Een bunker kopen voor je aan de uitbreidingen kunt beginnen vind ik sowieso zonde van het geld. supplies halen is gewoon minder verdienen dan crates of IE (of zelfs vipwerk) in dezelfde tijd. Dus vanuit welk perspectief je het ook bekijkt, supplies halen is alleen handig als je bepaalde voertuigkortingen wilt vrijspelen. Anders zijn er betere geldbverienmethodes.
Dan zijn we het eens toch? Bunker valt gewoon een beetje tegen qua earning potential, zeker zonder de upgrades.

Had zelf overigens nog niet eens een auto gekocht, had de gratis elegy :+ . Sinds gisteren de armored kuma maar gedaan. Was namelijk in de sale.

Hoe werkt de buzzard zonder hangar? Kun je hem dan gratis huren ipv betaald zoals via CEO menu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
Als je de buzzard owned kun je via CEO en of Pegasus summonen. Via CEO spawned hij zo goed als tegen je aan.

Pegasus moet je soms nog naar een helipad/airfield gaan. En als je bij een airfield bent spawned hij compleet ergens anders.

Als je Hangar bezit relatief in de buurt maar wel fixed aan locaties waar je vaak nog een mile of 2 voor moet reizen.

[ Voor 20% gewijzigd door Psyonara op 15-05-2018 12:37 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• dutchgio
sdk1985 schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 11:18:
[...]

Import/Export bevalt tot nu toe het beste. Tussen de 20-30 minuten om twee voertuigen te stelen en het verkopen levert, mits high-end, 200K - 40K - damages ((stelen+verkopen) op. Dus pak hem beet 150K. Kosten hier zitten op iets van 2.5M. Komt neer op pak hem beet 16x herhalen om geld te verdienen. Flink sneller dan de bunker en in mijn ervaring ook een stuk leuker.
Vergeet het trucje niet waarmee je altijd een high-end sourced.
zorg dat je van elk type auto er één hebt; 10 low-end en 10 mediums.
Verder zijn er 12 top range auto's. Zo kun je forceren dat je alleen top range auto's sourced en verkoopt.

https://www.reddit.com/r/...range_vehicles_in_import/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scavy
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 31-12-2023
dutchgio schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 12:43:
[...]

Verder zijn er 12 top range auto's. Zo kun je forceren dat je alleen top range auto's sourced en verkoopt.

Ik heel de garage vol staan met 40 auto's en steeds maar 1 high end auto en vroeg me al af hoe dat kon blijkt dat je alle dublicate's moet verkopen 8)7

Iig bedankt voor de tip/ link :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roel911
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 18-08 19:29
Ik heb zojuist 1,15M$ ontvangen, door een week lang elke dag te spelen (stond in Rockstar Newswire) 😀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lifeguard
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20:22
Roel911 schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 12:01:
Ik heb zojuist 1,15M$ ontvangen, door een week lang elke dag te spelen (stond in Rockstar Newswire) 😀
Ik heb helemaal niets gekregen.
Wel elke dag aangemeld e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roel911
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 18-08 19:29
lifeguard schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 15:12:
[...]

Ik heb helemaal niets gekregen.
Wel elke dag aangemeld e.d.
Dat komt omdat er tussen 15 en 21 mei kan worden uitbetaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sdk1985 schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 11:18:
Ik zei het nog, maar luisteren hooo maar :P
dutchgio schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 12:43:

Scavy schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 16:26:
Ik heel de garage vol staan met 40 auto's en steeds maar 1 high end auto en vroeg me al af hoe dat kon blijkt dat je alle dublicate's moet verkopen 8)7

Iig bedankt voor de tip/ link :)
Heb ik ook maar een paar keer gepost _O- Use the search people! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15-08 15:51
Liggen de servers eruit? Krijg de melding rockstar games service offline op de PS4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkje
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 01-10 11:55
Via de pc ook veel problemen en kom er nu ook niet meer in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guReMcO
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 17:08

guReMcO

Praat mar frysk

Croissant in hand, I was alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
Misschien dat de nightclub update wordt uitgerold!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wulfric92 schreef op maandag 21 mei 2018 @ 13:32:
Lijkt me stug, 99% van de updates komt uit op een dinsdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-05-2022
die ken ik niet grote update ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
Ja deze valt als het goed is in de categorie motoclub, bunker en ceo. En volgens de geruchten komt deze zeer snel uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09 14:02

MR_VIPER

Ik ben niet te ondertitelen!

Qabeta3 en 3 zijn 3 dagen geleden voor laatstst geupdate. Als er een DLC aankomt dan gaat dat vaak wat sneller achter elkaar. Althans laatste keren. Als het goed is word dan qabeta1 ook nog geupdate alvorens public gaan van de nieuwe DLC.

*empty*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lifeguard
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20:22
PS4 lijkt te werken. Soms een crash, maar ben wel online :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
Die komt pas op z'n vroegst halverwege juni, de huidige DLC loopt nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wulfric92 schreef op maandag 21 mei 2018 @ 14:38:
Ja deze valt als het goed is in de categorie motoclub, bunker en ceo. En volgens de geruchten komt deze zeer snel uit
Rockstar heeft nog niks laten weten over deze of andere update dus ga er niet vanuit dat er deze week een grote update uitkomt. Ze kondigen die meestal wel een week of 2 van tevoren aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elijan9
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01-10 15:44
DigitalError schreef op maandag 21 mei 2018 @ 16:47:
[...]

Rockstar heeft nog niks laten weten over deze of andere update dus ga er niet vanuit dat er deze week een grote update uitkomt. Ze kondigen die meestal wel een week of 2 van tevoren aan.
De vorige keer heeft Rockstar ook niets van tevoren laten weten... Maar goed, er is net een nieuwe Adversary Mode uitgebracht, dus ik verwacht het ook niet deze week.

War is when the young and stupid are tricked by the old and bitter into killing each other. - Niko Bellic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
Elijan9 schreef op maandag 21 mei 2018 @ 17:46:
[...]

De vorige keer heeft Rockstar ook niets van tevoren laten weten... Maar goed, er is net een nieuwe Adversary Mode uitgebracht, dus ik verwacht het ook niet deze week.
Ze hebben nu wel gratis geld uitgedeeld dus misschien is het toch een hint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
Nieuwe DLC komt pas in Juni betreft de meeste speculaties.
De laatste Auto's die nog ge-released mogen worden gok ik ook op volgende week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
Nog altijd problemen met de servers zo te zien. Ook werkt mijn thermal helmet niet meer.
Overig ga ik richting de 1000 uur gta op de pc ( ps3 heb ik ook al aantal uren op zitten ).
Veruit de beste game die ik ooit heb gespeeld.

[ Voor 44% gewijzigd door soccerroos op 22-05-2018 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 00:29
Gisteren begon het gezeur denk ik zo rond 12:00 met die servers. Daarna kwam ik er niet meer in tot diep in de nacht. Toen had ik nog even een uurtje gespeeld. Nu zijn ze weer offline.

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
Vroeg wakker geworden en kon vanmorgen gelukkig 2 solo sales doen met de MC. Single Truck en Bikes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoeiedagEem
Volgens mij hebben ze wel serieus issues, nog steeds storing en ook nog geen gebruikelijke dinsdag-update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
Denk gewoon dat ze Dossed worden gezien ze laatsten iets van 30k aan spelers gebanned hebben.
Vind het opzich niet erg tenzij I/E dubbel $ is, dan gaat daar wel wat tijd aan verloren :(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gamerboy
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 30-09 15:46
Video van Videogamedunkey wat gaat over rockstar (maar grotendeels over GTA 5) IMHO echt geweldig dus dacht plaats hem hier ook ;)

"It's time to kick ass and chew bubblegum... and I'm all outta gum" - Duke Nukem | Check mijn advertensies hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
Spot on :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Elijan9
gamerboy schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 21:47:
Video van Videogamedunkey wat gaat over rockstar (maar grotendeels over GTA 5) IMHO echt geweldig dus dacht plaats hem hier ook ;)
[video]
Die "Car Dialogs" vind ik persoonlijk juist geweldig, vooral juist de hele hipster conversatie, geniaal _O- Voor realistisch hoef je sowieso niet bij deze game te zijn. En de dialogen bij de psycholoog :D

Maar voor de rest kan ik me er wel in vinden.

War is when the young and stupid are tricked by the old and bitter into killing each other. - Niko Bellic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gamerboy
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 30-09 15:46
Elijan9 schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 09:31:
[...]

Die "Car Dialogs" vind ik persoonlijk juist geweldig, vooral juist de hele hipster conversatie, geniaal _O- Voor realistisch hoef je sowieso niet bij deze game te zijn. En de dialogen bij de psycholoog :D

Maar voor de rest kan ik me er wel in vinden.
Ha snap het hoor. ik vind de "Car Dialogs" persoonlijk ook wel leuk zowel in GTA 5, 4 als in L.A. noire toch moet ik toegeven aan het feit dat ze onnatuurlijk voelen en dat een game als GTA 5 dit wel een stuk beter had kunnen doen. een iets meer casual geprek van tijd tot tijd zou dit aspect van de game zoveel beter maken.

"It's time to kick ass and chew bubblegum... and I'm all outta gum" - Duke Nukem | Check mijn advertensies hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
Heb weer wat meer geld. Hoe zit het met Buzard vs alternatieven als de Swift en de Frogger?

Verder vroeg ik mij ook af of de resterende upgrades aan transmission etc nog nut hebben wanneer je via de turbo de acceleratie stat al maxed hebt staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
Swift Frogger hebben geen wapens,

Swift zou eventueel alleen handig zijn als je onder CEO snel van A naar B moet/wilt vliegen.
Zelf daar onlangs de Havok voor gekocht.
En de Voletus ( Hoe je het ook spelt ) is weer sneller dan de Swift. Scheelt niet veel. en of de Havok weer sneller is weet ik niet. Hangar Versie waarschijnlijk wel weer wegens upgrades.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoeiedagEem
Eerlijk gezegd zou ik altijd voor de Buzzard kiezen. Die brengt op de lange termijn verreweg het meeste geld in het laadje.

Overigens is het noobgehalte de laatste tijd ook behoorlijk aan het stijgen. Men ging helemaal los in de chat omdat ik zou cheaten, werd zelfs gerapporteerd. Terwijl ik gewoon in een MOC cab zat die iets van 25/30 raketten kan weerstaan... Tuurlijk is het niet realistisch, maar dat is al opgegeven met de intrede van vliegende motoren en auto's.

Mijn KD ratio heb ik nu bijna boven de 1.00, dat zal een klein succesje zijn... :-)
Verder vroeg ik mij ook af of de resterende upgrades aan transmission etc nog nut hebben wanneer je via de turbo de acceleratie stat al maxed hebt staan.
Ik heb de upgrades wel geplaatst op bijv. m'n Vagner, maar deze had praktisch alles al voluit staan. Of het zin heeft? Geen idee eigenlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Elijan9
sdk1985 schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 23:16:
Heb weer wat meer geld. Hoe zit het met Buzard vs alternatieven als de Swift en de Frogger?

De Sea Sparrow (aangevuld met wapens) vind ik wel een aanwinst naast de Buzzard, maar alleen omdat de Sea Sparrow wel op de zee kan landen, bijvoorbeeld voor CEO crates.
Ik zou niet weten wat ik met een Swift of Frogger nog zou willen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
Elijan9 schreef op maandag 28 mei 2018 @ 09:04:
[...]

De Sea Sparrow (aangevuld met wapens) vind ik wel een aanwinst naast de Buzzard, maar alleen omdat de Sea Sparrow wel op de zee kan landen, bijvoorbeeld voor CEO crates.
Ik zou niet weten wat ik met een Swift of Frogger nog zou willen...
Beetje finesse ben je daar de Sparrow niet voor nodig.
Daarnaast moet je altijd op passen dat hij niet weg drijft als je wel uitstapt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• invine
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21:06
Kan je de sparrow ook oproepen als ceo net zoals de buzzard?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Psyonara
invine schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 15:33:
Zover ik weet niet maar mogelijk dat het in een latere update beschikbaar word.
Daarnaast komt er ook nog een soort van consolidation DLC wat de MC/CEO gaat fuseren.

Maar dit is grotendeels ook een gerucht.

Maar die komt later eerst krijgen we nog de Night Club DLC. Waar ik best wel tegen opkijk.
Hopelijk adds plenty garage space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
invine schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 15:33:
Nope

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
Dacht even gta te willen spelen kan ik mij niet aanmelden krijg een Code 1000.50 error

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoeiedagEem
Lekker dan, Fleeca Job zou dubbel RP en geld zijn. Helaas standaardbedrag uitgekeerd. Case aangemaakt bij Rockstar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
Nog maar weinig tweakers actief merk ik. Kom er niet veel meer tegen helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER

MR_VIPER

Ik heb momenteel niks met de aanbiedingen en spelmodi van Online. Ben dus ook weer aan de story mode begonnen. Misschien deze week de Izzi races bekijken. Die lijken me dan wel leuk.

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sosua
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 16:38
Ik heb GTA:O echt kapot gespeeld. Maar de laatste tijd begonnen die laadtijden mij zo enorm de keel uit te hangen. Hoop echt dat in een vervolg daar iets aan gedaan zal worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
MR_VIPER schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 09:08:
Ik heb momenteel niks met de aanbiedingen en spelmodi van Online. Ben dus ook weer aan de story mode begonnen. Misschien deze week de Izzi races bekijken. Die lijken me dan wel leuk.
Maar de heisten dan? die doe ik het meeste en soms missies.
Sosua schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 09:38:
Ik heb GTA:O echt kapot gespeeld. Maar de laatste tijd begonnen die laadtijden mij zo enorm de keel uit te hangen. Hoop echt dat in een vervolg daar iets aan gedaan zal worden.
Ja daar erger ik mij ook kapot aan. En dan is die eindelijk geladen zijn er mensen die leaven en begint het weer opnieuw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER

MR_VIPER

Ik ben geen heister. Ik heb alleen Fleeca gedaan.

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
MR_VIPER schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 11:56:
Ik ben geen heister. Ik heb alleen Fleeca gedaan.
ah persoonlijk vind ik dat veruit het leukste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER

MR_VIPER

Heeft denk ik ook te maken met "I suck in doing heists". Heb wel eens met wat heists meegespeeld.

Als driver no problem. Als gunman word het challenging.

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
MR_VIPER schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 12:36:
Heeft denk ik ook te maken met "I suck in doing heists". Heb wel eens met wat heists meegespeeld.

Als driver no problem. Als gunman word het challenging.
dat was ik in begin ook wel ( nu nog niet al te goed ) maar dat leer je wel met veel doen :P

Heeft er ooit iemand dit gehad na een heist ?

Afbeeldingslocatie: https://preview.ibb.co/jh4KaT/gta.png

[ Voor 13% gewijzigd door soccerroos op 24-06-2018 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
nero355 schreef op zondag 24 juni 2018 @ 17:09:
Die error heb ik vaak zat gezien net nadat er geld bijgeschreven moest worden :+

Best wel een :F }:| :( |:( moment elke keer...
hmm ik speel al heel lang maar deze error pas 1x gehad nu dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Militia Pilot
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 01-10 14:54

Militia Pilot

Standby For Titanfall!

Ik heb dit spel gisteren gekocht in de steam sale, en ik ben nu level 11 in online.

Hoe verdien je sneller geld, PvE(contact missies enzo) of PvP(Races, deathmatches enz.)?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Psyonara
DeMwoan schreef op zondag 24 juni 2018 @ 21:55:
Ik heb dit spel gisteren gekocht in de steam sale, en ik ben nu level 11 in online.

Hoe verdien je sneller geld, PvE(contact missies enzo) of PvP(Races, deathmatches enz.)?
https://old.reddit.com/r/...he_gta_online_mega_guide/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
DeMwoan schreef op zondag 24 juni 2018 @ 21:55:

ik verdien het meeste door heisten te doen.
Pagina: 1 ... 163 ... 216 Laatste

Let op:
Het kan zijn dat mensen bij het laden blijven hangen op waiting for players of launching session. Hier kom je op den duur wel doorheen, het kan alleen even duren. Voor problemen zou ook gekeken kunnen worden op de officiële website

Dit topic is niet bedoeld om glitches/hacks te bespreken.