Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robertdj
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online
Bron: https://www.reddit.com/r/...bonusesdiscounts_week_11/
TIME TRIAL
Raton Canyon (1:16.600 min) | Video

PREMIUM RACE
Afterburner (Motorcycles)

2X $/RP
Bunker Series
Occupy Adversary Mode

25% OFF
Route 68 Facility (1,734,375$)
Rapid GT Classic (663,750$)
Coil Cyclone (1,417,500$)
Akula (2,778,038$ | Trade Price: 2,088,750$)
HVY APC (2,319,188$ | Trade Price: 1,743,750$)
Karin Technical (947,625$ | Trade Price: 712,500$)
Western Company Rogue (1,197,000$ | Trade Price: 900,000$)
Buckingham Alpha Z-1 (1,591,013$ | Trade Price: 1,196,250$)
RM-10 Bombushka (4,438,875$ | Trade Price: 3,337,500$)
Benefactor Turreted Limo (1,237,500$)

30% OFF
Land Act Reservoir Facility (2,065,000$)
Progen T20 (1,540,000$)

50% OFF
Dump (500,000$)

TARGETED SALES
25% OFF Chernobog (2,483,775$ | Trade Price: 1,867,500$)
25% OFF Stromberg (2,389,013$ | Trade Price: 1,796,250$)
25% OFF RCV (2,344,125$ | Trade Price: 1,762,500$)
30% OFF Technical Aqua (784,000$)
Helaas nog niets over de volgende DLC :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
50% OFF
Dump (500,000$)
Absolute MUST HAVE!!! als je hem nog niet had! :D

Jammer dat ze nog steeds geen extra garages aanbieden, want al die kortingen hebben geen nut als je geen plek hebt voor die auto's -O-

Dan maar effe de Akula aanschaffen :Y)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • +1 Henk 'm!
nero355 schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 16:11:
[...]

Jammer dat ze nog steeds geen extra garages aanbieden, want al die kortingen hebben geen nut als je geen plek hebt voor die auto's -O-

Zelfde probleem en zelfde aankoop :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Inderdaad, dat vervangen van auto's doe ik wel als het moet (Pariah was wel een noodzakelijke aankoop) maar verder gewoon wachten op 100 extra plekken. (en dan na een paar maanden weer hetzelfde probleem vrees ik. Wat me nog het meest tof zou lijken is als je gewoon alle huizen, appartementen en garages kunt kopen zonder limiet. (En dan alsjeblieft ook een andere methode om je auto's op te roepen.)

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 01-10 10:18
nero355 schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 16:11:
[...]

je wilt zeggen dat je alle garages vol hebt zelf die 60spot garage?

Acties:
  • +2 Henk 'm!
rwbk schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 22:31:
[...]

In mijn geval helaas al maanden en de reden dat ik veel minder speel. 5 appartementen, office 60, motorclub en de facility met 7 plaatsen allemaal vol. Voor mij is GTA een verzamel/race game :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 00:37
Je kan toch een 2de character aan maken en daar secondaire verzameling opbouwen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja :)

Het irritante is zelfs dat als je een Dewbachee of Grotti collectie wil behouden er geen geschikte garages zijn :|
Psyonara schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 02:12:
Je kan toch een 2de character aan maken en daar secondaire verzameling opbouwen?
Dat zuigt! Ze moeten gewoon alles vrijgeven, zoals @Verwijderd al zegt! :Y)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • +2 Henk 'm!
[...]

Mensen zoals @Beakzz en ik spelen al vanaf release op de PS3 en hebben meer dan 1800 uur in die game zitten ;) genoeg geld dus om alles al lang vol te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Nog een week en dan heb ik alle speciale voertuigen tot aan de facility.

Ik moet nog even bedenken of ik die daarna ook ga doen met of zonder korting. Ik ben niet echt een heistspeler, meer een grinder. Maar ik verdien ongeveer 5-8 miljoen per week. Dus ja dan gaat het vullen van garages erg hard.

Inderdaad, verzamelgame klinkt wel behoorlijk zoals ik het ook benader.

Ik speel momenteel met mijn tweede character, heb destijds mijn eerste character leegverkocht voor ik overstapte. Maar heb niet echt heel veel zin die weer te gaan vullen, dan desnoods gewoon puur mijn bankrekening vullen.

Over 6 maanden kijk ik wel verder na het uitkomen van RDR2 (Alsjeblieft een redelijk aliasvrije 60fps game op de xbone x (in my dreams))

[ Voor 32% gewijzigd door ArthurMorgan op 14-03-2018 09:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:28
Zou het niet kunnen dat wanneer er een nieuwe GTA komt, dat het online gedeelte daarvan verder gaat waar je bent gebleven in de huidige GTA Online? Dan zou je er nog wat aan hebben om tussentijds verder te spelen.

Tijdje terug had Rockstar GTAO als merk geregistreerd, dus wie weet. Helemaal "bij nul" beginnen lijkt me alleen meer voor de hand liggen....

PSN: Maichel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ik denk dat het zo nog 5 jaar gaat duren. Ik denk dat ze gaan proberen RDR even ver uit te melken (en nee, ik vind dat niet perse negatief, liever sharkcards dan micropayments die echt pay to win zijn) als GTA 5/Online.

En ik hoop dat ze bij VI naar een andere stad gaan. Las Vegas is nog nooit gebruikt, dus niet echt een grote kans omdat ze veel hergebruiken, maar zou ik een van de leukste plekken vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jbk23
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 01-10 11:35
[b][message=54581551,noline]...
En ik hoop dat ze bij VI naar een andere stad gaan. Las Vegas is nog nooit gebruikt, dus niet echt een grote kans omdat ze veel hergebruiken, maar zou ik een van de leukste plekken vinden.
Las Venturas is in GTA San Andreas gebruikt als Vegas, naast San Fierro (San Francisco) en Los Santos (LA).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Jbk23 schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 09:56:
[...]

Las Venturas is in GTA San Andreas gebruikt als Vegas, naast San Fierro (San Francisco) en Los Santos (LA).
Ah, ok ben pas ingestapt bij IV (al heb ik deel 1 of 2 nog wel een paar uur gespeeld destijds). Dacht dat San Andreas helemaal om Los Angeles draaide net als V. (En Miami natuurlijk met vice city)

My mistake. Dan ga ik wat harder hopen, misschien werkt het :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sn3gG3l
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:40
Mooie kortingen deze week, gisteren Akula gekocht maar wil nog wel meer wat in de aanbieding is. Die dump voor 500k ga ik denk ik ook nog ff kopen :D

Steam: Sneggel Origin: Waus82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pannekoek141
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 25-09 18:44
Zitten hier nog mensen op een Discord of teamspeak die GTA nog online spelen?
Gigantisch veel lol gehad op de pc online. Hij kwam uit op het moment dat ik mn sleutelbeen brak.
Lijkt me leuk om het weer is een reboot te geven

Suh dude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 00:29
Flipte ik hem net even helemaal de moeder. Dead drop ging van start dus dacht ik leuk, dat doe ik wel even! Vlieg ik met de Oppressor naar dat ding toe bij de villa in de buurt van Fort Zancudo. Land ik naast het pakje in een klein tuintje. Stap af, pak het pakje en terug op de motor. Ineens zit hij vast in dat tuintje. Deze ligt maar 1cm dieper als de rest van de grond maar de oppressor kan er niet uit rijden. Dus ik wordt een beetje boos op dat ding, ga nou uit die tuin rot motor maar nee, ik zit om wat voor reden dan ook muurvast. Ondertussen is er een vliegende auto gekomen en blaast mij op. Ik spawn helemaal beneden aan de berg terwijl die kerel mijn pakje steelt en wegvliegt met de auto.

Heerlijk dit soort frustraties :9

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gamerboy
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 30-09 15:46
Sir_Hendro schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 23:47:
Flipte ik hem net even helemaal de moeder. Dead drop ging van start dus dacht ik leuk, dat doe ik wel even! Vlieg ik met de Oppressor naar dat ding toe bij de villa in de buurt van Fort Zancudo. Land ik naast het pakje in een klein tuintje. Stap af, pak het pakje en terug op de motor. Ineens zit hij vast in dat tuintje. Deze ligt maar 1cm dieper als de rest van de grond maar de oppressor kan er niet uit rijden. Dus ik wordt een beetje boos op dat ding, ga nou uit die tuin rot motor maar nee, ik zit om wat voor reden dan ook muurvast. Ondertussen is er een vliegende auto gekomen en blaast mij op. Ik spawn helemaal beneden aan de berg terwijl die kerel mijn pakje steelt en wegvliegt met de auto.

GTA in a nuttshel...

"It's time to kick ass and chew bubblegum... and I'm all outta gum" - Duke Nukem | Check mijn advertensies hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sir_Hendro schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 23:47:

En dat alles voor maar 22,500 GTA$ :?
YouTube: GTA Online: Dead Drop - 1st Place

Er zijn betere manieren om aan je geld te komen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
nero355 schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 22:44:
[...]

En dat alles voor maar 22,500 GTA$ :?
YouTube: GTA Online: Dead Drop - 1st Place

Er zijn betere manieren om aan je geld te komen :P
Ik doe vaak wel mee aan die free roam events. Meestal zijn ze gewoon leuk om te doen. Bijvoorbeeld om te proberen het oude persoonlijke record te verbreken en wellicht indruk te maken op de lobby. Bijvoorbeeld met circa 1 meter of minder de parachute pas openen of belachelijk veel near misses met een motor. Met dead drop is het vaak wel lachen om het pakje te halen en dan door de stad rondjes te rijden zodat iedereen achter je aan gaat.

Alleen deze keer ging het dus mis omdat mijn motor vast zat in een tuin die ongeveer 1cm dieper lag als de omgeving. Geen idee waarom hij de verhoging van 1cm niet aan kon. Als je dan wordt gekilled en je spawnt heeeel ver weg dan kan je het meestal gewoon opgeven als de persoon met het pakje is weggevlogen. Die haal je meestal niet meer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Sir_Hendro schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 08:44:
[...]

Ik doe vaak wel mee aan die free roam events. Meestal zijn ze gewoon leuk om te doen. Bijvoorbeeld om te proberen het oude persoonlijke record te verbreken en wellicht indruk te maken op de lobby. Bijvoorbeeld met circa 1 meter of minder de parachute pas openen of belachelijk veel near misses met een motor. Met dead drop is het vaak wel lachen om het pakje te halen en dan door de stad rondjes te rijden zodat iedereen achter je aan gaat.

Alleen deze keer ging het dus mis omdat mijn motor vast zat in een tuin die ongeveer 1cm dieper lag als de omgeving. Geen idee waarom hij de verhoging van 1cm niet aan kon. Als je dan wordt gekilled en je spawnt heeeel ver weg dan kan je het meestal gewoon opgeven als de persoon met het pakje is weggevlogen. Die haal je meestal niet meer in.
Chopper spawnen er er weer naartoe vliegen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
Sn3gG3l schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 17:29:
[...]

Chopper spawnen er er weer naartoe vliegen :P
Dat duurt alles helaas veel te lang. Als je eenmaal met een pakje weggevlogen bent en er is niet iets van een jet al in de buurt aan het vliegen dan heb je eigenlijk al gewonnen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Sir_Hendro schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 00:20:
[...]

Dat duurt alles helaas veel te lang. Als je eenmaal met een pakje weggevlogen bent en er is niet iets van een jet al in de buurt aan het vliegen dan heb je eigenlijk al gewonnen. :P
Als je CEO bent kan je bijv buzzard naast je laten spawnen, dat kan soms nog wel eens helpen. Met jets in de buurt wordt het inderdaad een ander verhaal :) Ben zelf echt blij met nieuwe Akula, lekker snel en je kan er ook makkelijk off radar mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ofniet
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 29-09 08:45
Na ongeveer 3 jaar niet gespeeld te hebben wilde ik GTA Online weer eens oppakken.
Ik merk meteen dat er gigantisch veel veranderd is sinds de laatste keer. Logisch natuurlijk, zal even wennen zijn.

Naar mijn weten was mijn garage vol (10 auto's dacht ik), heb er nu nog maar twee staan.
Via de ingame browser kon ik gratis de Duke O' Death bestellen. Na deze bezorgd was in mijn garage ging ik op weg naar de modshop met mijn kersverse Duke om te kijken wat de opties zijn. Alleen terwijl ik onderweg was vloog mijn character opeens de auto uit en de auto rolde een stuk door. Toen ik weer in wilde stappen ontplofte de auto. Vervolgens werd ik na respawn binnen een paar seconden geheadshot door een andere speler. Dit gebeurde een keer of 4 achter elkaar en daarna crashte het hele spel.

Is dit normaal of was het een opeenstapeling van pech achter elkaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robertdj
  • Niet online
Ofniet schreef op maandag 19 maart 2018 @ 21:12:
Na ongeveer 3 jaar niet gespeeld te hebben wilde ik GTA Online weer eens oppakken.
Ik merk meteen dat er gigantisch veel veranderd is sinds de laatste keer. Logisch natuurlijk, zal even wennen zijn.

Naar mijn weten was mijn garage vol (10 auto's dacht ik), heb er nu nog maar twee staan.
Via de ingame browser kon ik gratis de Duke O' Death bestellen. Na deze bezorgd was in mijn garage ging ik op weg naar de modshop met mijn kersverse Duke om te kijken wat de opties zijn. Alleen terwijl ik onderweg was vloog mijn character opeens de auto uit en de auto rolde een stuk door. Toen ik weer in wilde stappen ontplofte de auto. Vervolgens werd ik na respawn binnen een paar seconden geheadshot door een andere speler. Dit gebeurde een keer of 4 achter elkaar en daarna crashte het hele spel.

Is dit normaal of was het een opeenstapeling van pech achter elkaar?
Als je met pech op modders doelt, ja. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShitHappens
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22:04
Dat klinkt inderdaad heel erg als een sessie waarin fanatiek gemod wordt. Je zou eventueel een solo sessie kunnen starten, om jezelf weer deels op de rit te krijgen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ofniet
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 29-09 08:45
Ok duidelijk, ik neem aan dat modden niet toegestaan is online?
Zal de volgende keer inderdaad beginnen in een lege sessie. Die zet ik dan op 'invite only' als ik het goed onthouden heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ofniet schreef op maandag 19 maart 2018 @ 22:04:
Ok duidelijk, ik neem aan dat modden niet toegestaan is online?
Natuurlijk niet :)
Zal de volgende keer inderdaad beginnen in een lege sessie. Die zet ik dan op 'invite only' als ik het goed onthouden heb?
Ik doe altijd Single Player > Friends only Session en als ik daarmee klaar ben dan kijk ik effe welke friend ik het beste kan joinen via de Home knop :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09 14:02

MR_VIPER

Ik ben niet te ondertitelen!

Daar gaat mijn R$ bank account.

*empty*

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
volgens GTAF gaat de Seasparrow ook homing missiles krijgen als optie. Als hij dan een beetje fijn te spawnen is kan die echt heel mooi gebruikt worden bij crates uit de kust. Het is niet vaak dat ik daarbij zink, maar elke keer is er een te veel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
Had gehoopt op een Comet retro/classic zonder de benny's wide body kit. Waar je 70/80/90's stijl bumper kits op kon zetten.

De Dominator Classic(wat voor naam het ook gaat dragen), weet niet wat ik daar van moet vinden, gezien de Rapid GT classic ook al een mix is van Austin Martin en de Shelby Mustang.

Fagaloa, is dat nou een Nomad of een Amazon bebaseerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Op Reddit las ik Amazon, maar zelf heb ik er geen verstand van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robertdj
  • Niet online
  • Classic Mini
  • Ford RS200
  • Eleanor (Ellie, gister de gt classic gekocht :p )
  • Volvo station
  • BMW 2002?
  • Modern Focus/Evo/Impreza rallyhok
  • Lada
De Volvo (Vulcan Fagaloa) is gelijk beschikbaar voor 335k, de RS200 (Vapid GB200) voor 940k.
Er zijn uiteraard ook andere voertuigen, maar deze MOET ik hebben. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER

MR_VIPER

Bah weer weken dripfeed...

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mooie dlc :D Helaas nog steed te weinig ruimte dus dan maar op mijn US account spelen als de garages vol zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Even voor de volledigheid dan maar he: Southern San Andreas Super Sport Series.

https://www.rockstargames...ndreas-Super-Sport-Series

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
Gerucht 2/3 vehicles per week dripfeed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
Voor diegene die de opties per auto willen zien.

YouTube: Its Neiyuuki

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die Entity XXR valt me een beetje tegen voor dat geld, die Vulcar Fagalao daarentegen is ontzettend leuk en heeft heel veel customization opties en dat voor net geen 400k.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER

MR_VIPER

Ik heb gisteren 1 van de Hotring races gedaan. Ik kan het wel waarderen. Was leuk. Misschien ook wel omdat ik gelijk de eerste, en enige race die ik gedaan heb, met een non custom car won :D

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robertdj
  • Niet online
Het is weer amateur hour bij Rockstar. 8)7

De cheatdetectie in GTA is op het moment compleet van het padje wat zorgt voor extreem veel false positives. Denk dat het daarom beter is om even niet in te loggen tot het lek boven is. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Robertdj schreef op zaterdag 24 maart 2018 @ 12:11:
Het is weer amateur hour bij Rockstar. 8)7

De cheatdetectie in GTA is op het moment compleet van het padje wat zorgt voor extreem veel false positives. Denk dat het daarom beter is om even niet in te loggen tot het lek boven is. :(
Echt heel veel lol gehad online, maar zo amateuristisch als het na 3 jaar nog is blijft lachwekkend. Simpele dingen als een char swappen en dan niet kunnen voorkomen dat je in een random server joint. Het werkt meer als een mod dan een standaard mode. Hopelijk een goede les voor RDR2 en GTA6. Al hoop ik wel dat glitchen een ding blijven nu ze hebben geleerd wat ze kunnen verdienen met microtransacties >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Robertdj schreef op zaterdag 24 maart 2018 @ 12:11:
Prima! Zolang ze geen nieuwe garages toevoegen toch geen zin om te spelen :Y)

Zoveel nieuwe auto's en niet eens 1 nieuwe garage! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
GTA Online bonussen/offers deze week:

NOW AVAILABLE

Pegassi Tezeract (Supers | Legendary Motorsport | 2.825.000$) | Performance: Track: TBD - Top Speed: TBD
Vapid Ellie (Muscle | Southern San Andreas Super Autos | 565.000$) | Performance: Track: TBD - Top Speed: TBD

TIME TRIAL

Del Perro Pier (1.43.200 minutes)

PREMIUM RACE

2X $/RP

Hotring Races

30% OFF

Arcadius CEO Office (1.575.000$)
Aquarius Yacht (+Upgrade) (5.600.000$)
FH-1 Hunter (2.886.100$ | Trade Price: 2.170.000$)

35% OFF

Smoke Tree Road Bunker (1.433.250$)

50% OFF

Fort Zancudo Hangar A2 (1.625.000$)
Warehouses

Additional Bonuses

2X$ for Associates & Bodyguards
2X$ for Crate value (Including Special Crates)

TARGETED SALES

40% off Aircraft Workshop
40% off RM-10 Bombushka (3.551.100$ | Trade Price: 2.670.000$)
30% off Aircraft Customization

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
wat was ik blij dat ik vanmorgen nog besloot om een vol warehouse niet direct te verkopen maar even af te wachten of er deze week een bonus zou komen :D

Zit wel een bug in, soms wordt de waarde niet goed berekend en zie je de oude waarde. Lijkt van 15 crates tot X crates te zijn. Mijn warehouse met 108 en daarna 111 had die bug niet.

[ Voor 37% gewijzigd door ArthurMorgan op 27-03-2018 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sn3gG3l schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 15:04:
40% off RM-10 Bombushka (3.551.100$ | Trade Price: 2.670.000$)
30% off Aircraft Customization
:> Nog steeds geen 50% maar wel erg interessant! :*

Maar dan nog de vraag : Is het random bans gedoe nu afgelopen of niet ?! :D

* nero355 heeft "loginvrees" :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
Bambushka heb ik geen discount op gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ik log al 3 dagen in zonder problemen, ik blijf wel weg bij de races, en uiteraard zoveel mogelijk solo sessions.

Bombushka is targeted, dus alleen voor sommigen.

[ Voor 18% gewijzigd door ArthurMorgan op 27-03-2018 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoeiedagEem
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 22-09 11:17
Trevor schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 15:41:
wat was ik blij dat ik vanmorgen nog besloot om een vol warehouse niet direct te verkopen maar even af te wachten of er deze week een bonus zou komen :D

Zit wel een bug in, soms wordt de waarde niet goed berekend en zie je de oude waarde. Lijkt van 15 crates tot X crates te zijn. Mijn warehouse met 108 en daarna 111 had die bug niet.
Er is toch ook een kans dat je beroofd wordt als je een volle warehouse hebt? Gebeurt dit vaak?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
nero355 schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 16:23:
[...]

:> Nog steeds geen 50% maar wel erg interessant! :*

Je had toch geen zin om te spelen zonder nieuwe garages? :P Ik heb afgelopen dagen elke dag gespeeld en ook gewoon wat races gedaan. Nergens last van. Ik zou zeggen leef je uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sn3gG3l schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 02:58:
Je had toch geen zin om te spelen zonder nieuwe garages? :P Ik heb afgelopen dagen elke dag gespeeld en ook gewoon wat races gedaan. Nergens last van. Ik zou zeggen leef je uit :)
Ondertussen niet relevant, want die korting is niet actief volgens https://socialclub.rockst...assi-Tezeract-Vapid-Ellie :-(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
GoeiedagEem schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 18:32:
[...]

Er is toch ook een kans dat je beroofd wordt als je een volle warehouse hebt? Gebeurt dit vaak?
Ik heb voor meer dan 200 miljoen aan verkochte crates. Ik heb 1 keer een beroving gehad.... het kostte me 3 minuten om die te verijdelen :D Ik vloog na de melding met mijn buzzard naar de truck die 2 straten van mijn warehouse was. Schoot de twee inzittenden dood (vanaf de straat, met die missiles van de buzzard is het risico dat je de crates ook opblaast te grrot imo) en reed terug. Berovingen van de MC business zijn een stuk vaker en lastiger.

Als ik het goed begrijp moet je volle warehouses niet te lang laten wachten voor je ze verkoopt. Ik verkoop ze eigenlijk altijd direct als ze vol zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• invine
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21:06
Trevor schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 06:54:
[...]

Ik heb voor meer dan 200 miljoen aan verkochte crates. Ik heb 1 keer een beroving gehad.... het kostte me 3 minuten om die te verijdelen :D Ik vloog na de melding met mijn buzzard naar de truck die 2 straten van mijn warehouse was. Schoot de twee inzittenden dood (vanaf de straat, met die missiles van de buzzard is het risico dat je de crates ook opblaast te grrot imo) en reed terug. Berovingen van de MC business zijn een stuk vaker en lastiger.

Als ik het goed begrijp moet je volle warehouses niet te lang laten wachten voor je ze verkoopt. Ik verkoop ze eigenlijk altijd direct als ze vol zitten.
Mijn MC coke en meth worden nooit overvallen en zitten toch al geruime tijd helemaal vol (te lui om ze te legen). Maar ik speel ook altijd als CEO en niet als MC, misschien dat dat helpt? Mijn bunker wordt ook nooit overvallen en die zit ook al tijden vol..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
ja, als je geen MC leider bent wordt het nooit overvallen :)

Bunker heb ik geen idee van, die is bij mij ook nooit overvallen, geen idee of dat kan. (Maar ik maak hem ook altijd leeg op 140 (210) k)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robertdj
  • Niet online
Trevor schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 09:09:
ja, als je geen MC leider bent wordt het nooit overvallen :)

Bunker heb ik geen idee van, die is bij mij ook nooit overvallen, geen idee of dat kan. (Maar ik maak hem ook altijd leeg op 140 (210) k)
Boven de 50% en x uur online, dacht 6 uur ofzo. En je moet natuurlijk CEO/MC zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Ik heb 1x police raid gehad op mn cokelab. Ff er naartoe rijden, wat lui afknallen en een krat terugjatten 5min later was alles gefixed. Welke korting bedoelde je Nero?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wee Man
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 11-09 17:17
nero355 schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 16:23:

Volgens Reddit nog niet. Ik neem iig geen risico.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
nero355 schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 03:06:
[...]

Ondertussen niet relevant, want die korting is niet actief volgens https://socialclub.rockst...assi-Tezeract-Vapid-Ellie :-(
Bedoelde meer deze :) Warheouses zijn double RP en double $. Heb zelf geen warehouse want ik wil die rotzooi niet in mn office :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sn3gG3l schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 14:23:
Bedoelde meer deze :) Warheouses zijn double RP en double $. Heb zelf geen warehouse want ik wil die rotzooi niet in mn office :D
Ik heb toen 5x Large Warehouse gekocht, omdat ik de locaties wel leuk vond, voor de rest niks mee gedaan op een paar testjes na dus mijn Office is nog schoon :D
Sn3gG3l schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 13:55:
Welke korting bedoelde je Nero?
In een eerdere post stond dus dat de Bombushka 40% korting had, maar dat klopt niet helaas :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
nero355 schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 15:10:
[...]

Ik heb toen 5x Large Warehouse gekocht, omdat ik de locaties wel leuk vond, voor de rest niks mee gedaan op een paar testjes na dus mijn Office is nog schoon :D

[...]

In een eerdere post stond dus dat de Bombushka 40% korting had, maar dat klopt niet helaas :)
Ja echt jammer van die geldclutter, die items in mn office lijken me wel geinig maar ik wil niet al die zooi op de vloer.

Die bombushka is een targeted sale, wat wil zeggen dat niet iedereen maar een gedeelte van de spelers maar die korting aangeboden krijgt, zie je in loading screen of ff inloggen en warstock checken. Ik weet eigenlijk niet of ik die aanbieding heb. Ben nu bezig met die source missions voor korting, de laatste unlock is volgens mij de hunter, 3x raden wat deze week in de aanbieding is :P. Iemand nog tip/goede ervaringen met vliegtuigen? Die molotok ofzoiets vind ik wel een fijn ding.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robertdj
  • Niet online
Sn3gG3l schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 15:57:
[...]

Ja echt jammer van die geldclutter, die items in mn office lijken me wel geinig maar ik wil niet al die zooi op de vloer.

Die bombushka is een targeted sale, wat wil zeggen dat niet iedereen maar een gedeelte van de spelers maar die korting aangeboden krijgt, zie je in loading screen of ff inloggen en warstock checken. Ik weet eigenlijk niet of ik die aanbieding heb. Ben nu bezig met die source missions voor korting, de laatste unlock is volgens mij de hunter, 3x raden wat deze week in de aanbieding is :P. Iemand nog tip/goede ervaringen met vliegtuigen? Die molotok ofzoiets vind ik wel een fijn ding.
Akula voor stealth, Avenger voor lompigheid, Molotok voor wendbaarheid/snelheid (mits de spawn dichtbij is), Rogue voor 2 man met hoge hartslag :) .

Daar gebruik ik ze iig voor, zijn niet per se het best, imho wel het leukst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sn3gG3l schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 15:57:
Iemand nog tip/goede ervaringen met vliegtuigen? Die molotok ofzoiets vind ik wel een fijn ding.
Koop gewoon wat je leuk vindt, want een echte meerwaarde naast de Hydra hebben ze niet IMHO :)

En de Lazer moet je gewoon jatten uiteraard :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoeiedagEem
Ik heb de laatste tijd wat pech met de verkoop van special cargo. Ik doe dit meestal in een min of meer lege sessie.

Vorige week had ik een medium warehouse vol en deze verkocht ik met 1 associate, ipv de aanbevolen 2. Ik had gedacht dat het een vrachtwagenmissie zou worden, zodat ik die 3e truck later nog even zou kunnen afleveren. Helaas bleek het om een vliegmissie te gaan waarbij de 2e associate in een buzzard mee moest. Mijn vliegtuig neergeschoten ongeveer op driekwart van de missie... Al het geld kwijt! Ik had de hoop dat driekwart van het geld wel zou worden uitgekeerd, maar helaas!

En gisteravond had ik een special item van 30K inkoop, 300K verkoop. Zat nog 1 gast in de sessie. Net voor afleveren bombardeerde hij mij: job failed... Ik weet dat dit erbij hoort, maar ik kan er gewoon niet tegen. Rest van de sessie de pest in natuurlijk.

Bijna niet te voorkomen dit soort dingen, maar wel erg vervelend!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ik doe ze echt alleen maar in totaal lege sessies. En die vliegmissies vlieg ik eerst zelf rond met de buzzard om de npc heli's uit de lucht te knallen. (Bij stay low, en de 5 drop missie waarbij je maar 4 points ziet kun je dat overslaan, daar zitten die npc heli's niet bij.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanaf welke RANK kan je op GTA5 Online Simeon, Lamar en/of Gerald bellen voor opdrachten?

Ik heb je topic samengevoegd met het algemene GTA Online topic, omdat je vraag geen eigen topic nodig heeft.

[ Voor 40% gewijzigd door Geronimous op 03-04-2018 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Laatst online: 21:58

Oekol

waka waka hey hey

Dit is echt een simpele Google search. Wat heb je zelf er al over gevonden?

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op die manier is het mij niet gelukt om dat te weten te komen, maar zo kwam ik wel hier terecht met mijn vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShitHappens
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22:04
Op http://gta.wikia.com/wiki/Rank staat een overzichtje van welke nieuwe mogelijkheden je krijgt per rank. Zodra een job beschikbaar is, kun je deze overigens ook starten via het menu. Dan hoef je geen telefoontje af te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoeiedagEem
Het ging helemaal mis bij mij gisteravond. Blijkbaar bestaat er een glitch waarbij je sommige drops niet kunt maken (Special Cargo sell missie met vliegtuig). Deze glitch had ik dus gisteren bij een verkoopmissie van 1 miljoen, 32 crates...

https://support.rockstarg...-Selling-Cargo-Bug-Glitch

Call ingediend bij Rockstar, maar helaas: pics or it didn't happen. Ze willen persé een filmpje van begin tot eind om te controleren dat ik de missie zelf niet verknoeide. Heb wel een clip opgenomen met F1, maar deze blijkt de minimap niet mee te nemen, ik had dus via externe software of een losse cam een filmpje moeten maken van de gehele missie als bewijs...

Als genoegdoening heb ik wel het aankoopbedrag van de crates teruggekregen, maar dit staat natuurlijk niet in verhouding tot de gemaakte uren voor het verzamelen van de crates.

[frustratie]
Helaas zag ik pas later dat ik direct GTA.exe moet killen als dit weer gebeurt, zodat ik in elk geval een deel van mn cargo terugkrijg in m'n warehouse... Dikke pech dus weer en money en tijd down the freaking drain.
[/frustratie]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Balen, ik had hem net ook maar ken de drill nu wel, dus direct weg. Volgens mij zit hij alleen (en bijna altijd) in de planemissie met de npc heli's dus in vervolg ga ik nog wel naar het vliegveld, maar als het niet de 3 vliegtuigen afleveren of het stay low is ga ik er direct uit en begin ik er niet eens meer aan.

verder, wat een week, PC + xbox one 7 large warehouses verkocht :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raketje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-09 14:19
Ik heb het onderhand ook wel weer gehad met gta/rockstar ; na 4 dagen proberen in te loggen (niet constant ;p ) kwam ik eindelijk in een sessie, 1 auto gejat en weggebracht, ga vervolgens even suplly jatten voor mijn bunker en ja hoor, game failed to save please contact rockstar.
Ik weet dat dit topic niet bedoeld is om glitches/hacks te bespreken, maarja it is what it is : glitched missions and hacked servers ;(

Trouwens die aflever missies met die helicopters die je achtervolgen vond ik altijd het leukste, wist niet dat deze ook al kon glitchen ;( , heb ik zelf nog nooit meegemaakt ...

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Raketje schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 10:59:
Ik heb het onderhand ook wel weer gehad met gta/rockstar ; na 4 dagen proberen in te loggen (niet constant ;p ) kwam ik eindelijk in een sessie
Heb je niet gewoon DNS problemen :?

Probeer dit eens :
- nero355 in "[Multi] Grand Theft Auto V Online"

Rockstar Support was useless dus ben ik zelf maar de boel gaan fixen een tijdje geleden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat78
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 28-09 07:58
Wat is er gebeurt met import/export? Ik kon dat prima solo, maar heb de laatste pogingen zoveel npc's achter mij aan, ze schieten letterlijk de hele auto onder mn reet vandaan.
Of was het gewoon even pech?

Ik had wel vaker npc's achter mij aan, maar daar kon je makkelijk van weg komen. Deze blijven plakken en alle schoten lijken raak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raketje
Die npc's kunnen af en toe best irritant zijn ja :) ; mijn tip volg vooral niet de gele lijn van de mini map blind, maar rijd je eigen route. Blijf vooral weg bij die exit freeway wegversmalling , rijd daar niet de freeway op maar pak de 2e links na freeway ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Upbeat78 schreef op zondag 8 april 2018 @ 13:11:
Wat is er gebeurt met import/export? Ik kon dat prima solo, maar heb de laatste pogingen zoveel npc's achter mij aan, ze schieten letterlijk de hele auto onder mn reet vandaan.

Ik had wel vaker npc's achter mij aan, maar daar kon je makkelijk van weg komen. Deze blijven plakken en alle schoten lijken raak.
Regel minimaal één vriend in je sessie en je hebt geen NPC's meer d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
Upbeat78 schreef op zondag 8 april 2018 @ 13:11:

Welke Vehicle Warehouse heb je? Heb zelf La Mesa, Normaal neem ik de Highway maar word daar de laatste tijd alleen maar ge-pinched, en of anders bottlenecked.

Ga vanaf La mesa gelijk rechts, links, rechts, en voor ga dan een bedrijfs terein op met hekken (linker kant) waar je mits je subtiel genoeg bent zonder schade door heen rijden en wacht ik mijn NPC Waves af en dan pas lever ik de auto af.

Duidelijker gezegt ik parkeer de auto daar, stap uit en schiet de waves neer stap terug in auto en lever het ding af.

Zelfde locatie waar je soms ook een gang clearen kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat78
nero355 schreef op zondag 8 april 2018 @ 16:40:
[...]

Regel minimaal één vriend in je sessie en je hebt geen NPC's meer d:)b
Dat was het vreemde; ik was niet alleen in mijn sessie. Omdat het zo lang duurde en ik uitgestapt was om die npc's om te leggen, explodeerde de auto door een andere speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Upbeat78 schreef op zondag 8 april 2018 @ 18:56:
Dat was het vreemde; ik was niet alleen in mijn sessie. Omdat het zo lang duurde en ik uitgestapt was om die npc's om te leggen, explodeerde de auto door een andere speler.
Had die niet mischien iets van een Merryweather team of die van de Facility op je afgestuurd :?

En was die al aanwezig VOORDAT je de verkoop van de auto had gestart ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Upbeat78
Dat idee had ik niet. Gezien de reacties misschien pech. Zal volgende keer iemand vragen mij te helpen.

Ik heb nu 1.4mln dus aardig op weg naar mn buzzers :) Dit soort moeilijkheden frustreerde het proces nogal..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gamerboy
Heb nu 26 mil opgespaard door de act II finale heist glitch te doen. Iemand anders dit ook al aan het doen?

"It's time to kick ass and chew bubblegum... and I'm all outta gum" - Duke Nukem | Check mijn advertensies hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat78
Glitch ?? Welke? Als het mij helpt om mijn buzzerd te kunnen gaan kopen dan ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gamerboy
Upbeat78 schreef op maandag 9 april 2018 @ 13:31:
Glitch ?? Welke? Als het mij helpt om mijn buzzerd te kunnen gaan kopen dan ja
Haha kan ik je wel mee helpen hoor.
Volgende keer mij ff noemen in je reactie dan reageer ik een stuk sneller ;)

Je kan me eventueel toevoegen als je wilt dan kan je meedoen (je hebt er namelijk minimaal 3 mensen voor nodig)

Laat maar weten als je wilt dat ik het je gewoon uitleg doe ik dat ook wel hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat78
gamerboy schreef op maandag 9 april 2018 @ 17:18:
[...]

Haha kan ik je wel mee helpen hoor.
Volgende keer mij ff noemen in je reactie dan reageer ik een stuk sneller ;)

Je kan me eventueel toevoegen als je wilt dan kan je meedoen (je hebt er namelijk minimaal 3 mensen voor nodig)

Laat maar weten als je wilt dat ik het je gewoon uitleg doe ik dat ook wel hoor ;)
Voeg mij anders toe; upbeat2

Weet nog even niet wanneer ik online ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gamerboy
Upbeat78 schreef op maandag 9 april 2018 @ 17:50:
[...]

Voeg mij anders toe; upbeat2

Weet nog even niet wanneer ik online ben.
Zal ik doen ik ga met maten vanavond online dus ik zal je dan gelijk even toevoegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joeyke87
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 01-10 17:52
gamerboy schreef op maandag 9 april 2018 @ 13:05:
Heb nu 26 mil opgespaard door de act II finale heist glitch te doen. Iemand anders dit ook al aan het doen?
Edit:

never mind, heb me inmiddels wat ingelezen.

[ Voor 16% gewijzigd door joeyke87 op 09-04-2018 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gamerboy
@joeyke87 nice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER

MR_VIPER

Ik ben te lui om uitgebreid te zoeken :X Maar iemand nog iets gehoord van de false bans? Is dit nu helemaal opgelost. Heb al een tijdje geen GTA:O gespeeld. Mede hierdoor.

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ik heb denk ik al een week geen nieuwe meldingen meer gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Ik heb die hele banwave periode gewoon doorgespeeld. Meerdere bronnen geven aan dat het nu gefixed is en je gewoon kan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01-10 16:10
ShitHappens schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 08:24:
Op http://gta.wikia.com/wiki/Rank staat een overzichtje van welke nieuwe mogelijkheden je krijgt per rank. Zodra een job beschikbaar is, kun je deze overigens ook starten via het menu. Dan hoef je geen telefoontje af te wachten.
Op basis van deze guide: https://www.vg247.com/201...-online-missions-cash-rp/ wilde ik die San Andreas Seoul weleens proberen. Maar ik kwam er eigenlijk niet achter hoe je die specifieke missie in start. Bij Lamar zelf krijg ik die Cadillac missie en via de menu's leek ik alleen een random missie te kunnen starten. Tips?

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sdk1985 schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 16:21:
Op basis van deze guide: https://www.vg247.com/201...-online-missions-cash-rp/ wilde ik die San Andreas Seoul weleens proberen. Maar ik kwam er eigenlijk niet achter hoe je die specifieke missie in start. Bij Lamar zelf krijg ik die Cadillac missie en via de menu's leek ik alleen een random missie te kunnen starten. Tips?
ESC > Online > Jobs > Missions (of zoiets gok ik) > Hele lange lijst waar je doorheen moet scrollen naar de juiste missie :)

Maar wat daar ook een beetje staat : Er zijn teveel randvoorwaarden en uiteindelijk is de payout nog steeds erg laag...

Pacific Standard en Import/Export zijn nog steeds the way to go IMHO, maar die nieuwe Act II glitch heb ik nog niet gespeeld dus misschien dat die interessanter is, omdat je die met 2 man kan doen en dus meer geld overhoudt!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sdk1985
nero355 schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 18:25:
[...]

ESC > Online > Jobs > Missions (of zoiets gok ik) > Hele lange lijst waar je doorheen moet scrollen naar de juiste missie :)

Maar wat daar ook een beetje staat : Er zijn teveel randvoorwaarden en uiteindelijk is de payout nog steeds erg laag...

Pacific Standard en Import/Export zijn nog steeds the way to go IMHO, maar die nieuwe Act II glitch heb ik nog niet gespeeld dus misschien dat die interessanter is, omdat je die met 2 man kan doen en dus meer geld overhoudt!
Import/Export kun je niet doen zonder eerst tig miljoen te besteden aan een warehouse (heb ondertussen wel de CEO office) :'( .

Ik heb in dat menu een keer gekeken en daar kwam ik geen specifieke missies tegen, zal straks nog eens kijken.

edit: Aha! Online>Jobs>Missions>Rockstar created.

[ Voor 3% gewijzigd door sdk1985 op 10-04-2018 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
Zit weer bijna op een miljoen. Wilde import/export vehicel warehouse kopen. Maar zie bunker met 50% korting voor 1.2M. Is het een aanrader om die nu mee te pakken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
sdk1985 schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 22:28:
Zit weer bijna op een miljoen. Wilde import/export vehicel warehouse kopen. Maar zie bunker met 50% korting voor 1.2M. Is het een aanrader om die nu mee te pakken?
Zeker wel ga wel ergens midden op de map zitten rond Airfield, niet echt bekend met de namen/locaties van de bunkers.

Maar links van Sandy Airfield (Zijn meerdere)is wel ideaal. Zeker als je uiteindelijk ook de facility/Motorclub er nog bij doet.

Daarnaast Bunker voor research voor de Mark 2 weapons Heavy Sniper Mark II (wel Explosive Rounds)is ideaal om Hydra's mee uit de lucht te knallen Let wel Research is random dus dat kan mogelijk een eeuwigheid duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
Wat voor inkomen levert zo'n bunker op? Kwam erachter dat de inkomsten van coke bij de MC nihil zijn. Iets van 50k, dan moet je bovendien eerst een volle factory afwachten en 3 supply missies doen (of 75K doneren). Kost ondertussen 1M+ om op te zetten dus dat ga ik er niet meer uit halen.

[ Voor 44% gewijzigd door sdk1985 op 14-04-2018 00:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sdk1985 schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 22:28:
Met Import/Export is die Bunker zo verdiend dus ik zou gewoon lekker die eerst kopen d:)b
Psyonara schreef op zaterdag 14 april 2018 @ 00:08:
Zeker wel ga wel ergens midden op de map zitten rond Airfield, niet echt bekend met de namen/locaties van de bunkers.

Maar links van Sandy Airfield (Zijn meerdere)is wel ideaal. Zeker als je uiteindelijk ook de facility/Motorclub er nog bij doet.
Waarom zou je dat willen als alle missies om te verkopen en supplies ophalen zich in de stad afspelen :?

De Bunker die naast de Prison zit en "Farmhouse Bunker" heet is IMHO gewoon de beste!

Zit zelfs in de Trailer van het hele Bunker gebeuren :P
Daarnaast Bunker voor research voor de Mark 2 weapons Heavy Sniper Mark II (wel Explosive Rounds)is ideaal om Hydra's mee uit de lucht te knallen Let wel Research is random dus dat kan mogelijk een eeuwigheid duren.
Ik heb niet één wapen daarvan gekocht/geupgrade, maar juist wel alle voertuigen :+

Vooral de Insurgent Custom werd ik erg blij van : Eindelijk mijn eigen Minigun powered Surge meenemen tijdens de Convoy Setup van Pacific Standard })
sdk1985 schreef op zaterdag 14 april 2018 @ 00:54:
Wat voor inkomen levert zo'n bunker op? Kwam erachter dat de inkomsten van coke bij de MC nihil zijn. Iets van 50k, dan moet je bovendien eerst een volle factory afwachten en 3 supply missies doen (of 75K doneren). Kost ondertussen 1M+ om op te zetten dus dat ga ik er niet meer uit halen.
IMHO zuigt het hele MC gebeuren dan ook en stiekem zou ik de hele boel dan ook willen verkopen, behalve de MC zelf, maar dan krijg je weer andere irritante telefoontjes i.p.v. die van LJT :F

[ Voor 17% gewijzigd door nero355 op 14-04-2018 01:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robertdj
  • Niet online
sdk1985 schreef op zaterdag 14 april 2018 @ 00:54:
Op dit moment gigantisch veel, je stock is t/m maandag namelijk 2x zoveel waard.
Als je een beetje online kan zijn t/m maandag is de aanschaf van een bunker dus eigenlijk een no-brainer, de upgrades zijn namelijk ook 30% afgeprijsd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raketje
Ik had voor de lol maar weer een supercar gekocht, vond de Pegassi Tezeract zo mooi xD . Helaas is die ongeschikt voor stunt races, het ding is gewoon te snel en na iedere jump knal je tegen een buis aan of vlieg je over de baan heen i.p.v erop :P
Helaas is het een electro car dus geen leuke soundtrack ..
Pagina: 1 ... 162 ... 216 Laatste

Let op:
Het kan zijn dat mensen bij het laden blijven hangen op waiting for players of launching session. Hier kom je op den duur wel doorheen, het kan alleen even duren. Voor problemen zou ook gekeken kunnen worden op de officiële website

Dit topic is niet bedoeld om glitches/hacks te bespreken.