Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• nero355
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 14-08 21:40
En de Chernobog, maar moet wel effe kijken waar je die dan opslaat... Hoop op Pegasus, want ALLES is voor de rest helemaal VOL :+

HELP GoT TO THE TOP
DPC GoT WhatPulse Team :)

• Robertdj
  • Registratie: januari 2014
  • Niet online
Neem aan in je facility, lijkt me ook logisch* als het een special vehicle is (a la Ruiner 2000 en AA trailer).

*in hoeverre er enige logica in het wagenbeheer van GTA zit...

• nero355
quote:
Robertdj schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 21:58:
Neem aan in je facility, lijkt me ook logisch* als het een special vehicle is (a la Ruiner 2000 en AA trailer).
Facility is gewoon een garage dus dat maakt niet uit verder.
quote:
*in hoeverre er enige logica in het wagenbeheer van GTA zit...
Niet altijd :+

Zelf hoop ik nog eens op een aparte garage in de Bunker ergens erbij gepropt, zodat ik al die Bunker gerelateerde DLC voertuigen erheen kan verplaatsen :Y)

HELP GoT TO THE TOP

• Robertdj
  • Niet online
quote:
nero355 schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 22:03:
[...]

Facility is gewoon een garage dus dat maakt niet uit verder.
Zucht... ben je het ooit wel 's met iemand eens?

Naast normale garage slots is er ook ruimte voor een paar speciale DDH voertuigen, waaronder de Avenger, Khanjali en Chernobog. Zelfde systeem als de AA trailer en MOC in je bunker.

• the squaler1
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 06:14
een wat completer overzicht van de lopende kortingen deze week:

DISCOUNTS ON VEHICLES, WEAPONS AND MKII UPGRADES

Through February 12th, prep for Doomsday the right way: with deadly accuracy and maximum explosive impact. From hefty discounts on Warstock favorites such as the Mammoth Avenger to half-price Ammo across the board, it's a great time to be in the arms game.

Warstock Cache & Carry Discounts

Mammoth Avenger - 25% off
HVY Chernobog (Weaponized) - 25% off (Buy It Now & Trade Price)
Bravado Half-Track (Weaponized) - 40% off (Buy It Now & Trade Price)
Vom Feuer Anti-Aircraft Trailer (Weaponized) - 35% off (Buy it Now & Trade Price)
Weaponized Declasse Tampa (Weaponized) - 40% off (Buy It Now & Trade Price)
Mk II Discounts

Mk II Upgrades - 30% off (cost to upgrade to Mk II weapon)
Mk II Ammo (all types) - 50% off
Mk II Magazines - 25% off
Mk II Scopes - 25% off
Mk II Muzzles - 25% off
Mk II Weapon Liveries - 25% off
Ammu-Nation Discounts

Ammo - 50% off
Assault Rifles - 30% off
Sniper Rifles - 30% off
Melee Weapons - 30% off
Body Armor - 30% off
RPG - 30% off

There's also 30% off all Aircraft Weapons fitted in your Hangar Workshop - and for the true prepper, take 25% off the Security Room upgrade in your Facility and get access to your very own set of deployable goons.

Asus G751JY-T7234H / LG 27UK850 / Logitech G910 / logitech G502 proteus spectrum / Logitech G430 / Teufel Concept 2.1 / KPN 500-500 / Ubiquiti USG

• nero355
quote:
Robertdj schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 12:05:
Zucht... ben je het ooit wel 's met iemand eens?
Vaker niet dan wel :+
quote:
Naast normale garage slots is er ook ruimte voor een paar speciale DDH voertuigen, waaronder de Avenger, Khanjali en Chernobog. Zelfde systeem als de AA trailer en MOC in je bunker.
Zeg dat dan :P

HELP GoT TO THE TOP

• sdk1985
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 02:00
Ik zag dat bij mazebank je bij 3 jobs 500K terug krijgt, dus heb een cocaine business opgestart en de setup missie gedaan. Echter wat telt nu voor die 3 missies? Kon als president een area defence instarten maar dat was 20 minuten ergens doelloos gaan staan.

edit: Kon 1x een resupply missie doen. Echter de volgende dag log ik in en ben ik weer geen president van mijn eigen club. Vervolgens maak ik mijzelf weer president en heeft de coke locker volle bak supplies, geen missies en NIETS geproduceerd... Moet je perse online blijven ofzo?

sdk1985 wijzigde deze reactie 09-02-2018 00:57 (35%)

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

• Sn3gG3l
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 14-08 01:25
quote:
sdk1985 schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 21:03:
Ik zag dat bij mazebank je bij 3 jobs 500K terug krijgt, dus heb een cocaine business opgestart en de setup missie gedaan. Echter wat telt nu voor die 3 missies? Kon als president een area defence instarten maar dat was 20 minuten ergens doelloos gaan staan.

edit: Kon 1x een resupply missie doen. Echter de volgende dag log ik in en ben ik weer geen president van mijn eigen club. Vervolgens maak ik mijzelf weer president en heeft de coke locker volle bak supplies, geen missies en NIETS geproduceerd... Moet je perse online blijven ofzo?
Yep, je coke lab produceert alleen als je online bent. Het loopt wel door als je in de tussentijd bijvoorbeeld heists doet.

Steam: Sneggel

• sdk1985
quote:
Sn3gG3l schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 15:01:
[...]

Yep, je coke lab produceert alleen als je online bent. Het loopt wel door als je in de tussentijd bijvoorbeeld heists doet.
Phoe dat is een tegenvaller. Is dat met de bunker etc ook het geval?

• Sn3gG3l
quote:
sdk1985 schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 16:05:
[...]

Phoe dat is een tegenvaller. Is dat met de bunker etc ook het geval?
Yep :)

• sdk1985
quote:
Bijkomend probleem is dat tot heden de makkelijkste manier om een volle sessie voor de 2x $ /RP modus de game afsluiten en dan vanuit het hoofdmenu op de grote knop te drukken. Echter met die methode ben je elke keer je MC club kwijt :P . Via de telefoon met jobs kom je soms een uitnodiging tegen, soms ook niet. Vaak ben je dan ook maar met slechts 4 man ofzo.

• Saynod
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 14-08 19:47
Iemand enig idee waarom de launcher niet meer zou werken :-( ?
Bij het opstarten wordt er allereerst 69.42MB gedownload waarna ik de melding krijg dat GTA V Launcher niet meer werkt en ik niets anders kan doen dan het programma afsluiten.
Ik gebruik de laatste launcher (1 0 1290 2).
Aan m'n setup is in iedergeval niets veranderd. Ik launch niet via Steam en kan dus ook geen intigritycheck uitvoeren. Heb weining goesting om te volledig te reinstallen 8)7 .

• Elijan9
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 09:16
quote:
Saynod schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 09:50:
Bij het opstarten wordt er allereerst 69.42MB gedownload waarna ik de melding krijg dat GTA V Launcher niet meer werkt en ik niets anders kan doen dan het programma afsluiten.
Aan m'n setup is in iedergeval niets veranderd. Ik launch niet via Steam en kan dus ook geen intigritycheck uitvoeren. Heb weining goesting om te volledig te reinstallen 8)7 .
Je kunt voor de Socialclub versie GTAVLauncher een integritycheck laten doen door dit uit te voeren:
code:
1
GTAVLauncher.exe -verify

Ik weet alleen niet of GTAVLauncher.exe dan ook wordt bijgewerkt als dat de veroorzaker is...

War is when the young and stupid are tricked by the old and bitter into killing each other. - Niko Bellic

• nero355
quote:
Saynod schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 09:50:
Aan m'n setup is in iedergeval niets veranderd. Ik launch niet via Steam en kan dus ook geen intigritycheck uitvoeren. Heb weining goesting om te volledig te reinstallen 8)7
Welke Error krijg je ?!

Als het Error 202 is : nero355 in "[Multi] Grand Theft Auto V Online" ;)

HELP GoT TO THE TOP

• Upbeat78
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 06:31
Ik heb een crates warehouse en een import/export business. En begin daar een beetje geld mee te verdienen.
Nu heb ik ook een mc clubhouse gekocht. Daar hoort ook een business bij. Wat ik lees is dat vooral coke en meth de beste waarde leveren. Maar kan dit blijven werken als ik geen mc president ben, dus in de tussentijd crates of IE ga doen?
Ja dat gaat gewoon door als je maar online bent.

Persoonlijk zou ik het niet doen, of alleen coke. (tenzij je met anderen samen speelt en dus hulp het bij het wegbrengen.) De verdiensten solo zijn gewoon niet supergoed per tijd die je erin stopt.
Ik doe zelf nog wel een beetje coke, maar alleen voor de afwisseling.

(En laat je niet in de luren leggen door mensen die het passief verdienen noemen. Want puur het wegbrengen van de producten kost tijd, en die moet je vergelijken met de inkomsten. Bij de bunker gaat dat snel, bij coke en andere MC bussiness ben je zo 10-15 minuten voor een kwart pakhuis (1 bezorging) en 15-25 minutenvoor een half (2 bezorgingen) bezig.)

heb je 1-3 mensen die je helpen met bezorgen is het goed winstgevend (voor de eigenaar). Anders levert Cargo + IE (En eventueel VIP work) meer op.

Trevor wijzigde deze reactie 11-02-2018 10:38 (9%)

Oh, by the way, that's entirely your fault.

• Robertdj
  • Niet online
Even over het helpen met leveren. Is de vergoeding voor mc clubleden onlangs aangepast? De laatste tijd krijgen mijn hulpjes veel minder dan vroeger. Zou puur toeval kunnen zijn, hopelijk iig.

• Upbeat78
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 06:31
quote:
Trevor schreef op zondag 11 februari 2018 @ 10:37:
Ja dat gaat gewoon door als je maar online bent.

Persoonlijk zou ik het niet doen, of alleen coke. (tenzij je met anderen samen speelt en dus hulp het bij het wegbrengen.) De verdiensten solo zijn gewoon niet supergoed per tijd die je erin stopt.
Ik doe zelf nog wel een beetje coke, maar alleen voor de afwisseling.

(En laat je niet in de luren leggen door mensen die het passief verdienen noemen. Want puur het wegbrengen van de producten kost tijd, en die moet je vergelijken met de inkomsten. Bij de bunker gaat dat snel, bij coke en andere MC bussiness ben je zo 10-15 minuten voor een kwart pakhuis (1 bezorging) en 15-25 minutenvoor een half (2 bezorgingen) bezig.)

heb je 1-3 mensen die je helpen met bezorgen is het goed winstgevend (voor de eigenaar). Anders levert Cargo + IE (En eventueel VIP work) meer op.
Als ik jou zo hoor, dan kan ik beter mijn MC clubhouse verkopen (als dat kan tenminste) en door sparen voor een buzzard.
Crates en IE beginnen al aardig de centen op te leveren. En ook daar genoeg werk van :)
Ging ervan uit dat Coke passief geld verdienen is.
Je clubhuis is altijd leuk om te hebben. Leuk pand, kunt er 10 motoren kwijt en als je een keer met bekenden speelt zijn er leuke contractgames.
En sowieso, niet verkoopbaar :)

@Robertdj ik doe ze niet dus kan geen uitsluitsel geven. Maar op de plekken waar ik kom heb ik daar nooit iets over gehoord. Wat het meest voor de hand ligt is dat je je de situatie ten tijde van een bonus herinnert. Zonder die was het nooit echt veel wat helpers kregen.

• Saynod
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 14-08 19:47
@Elijan9 en @nero355
Probleem opgelost: via Control Panel GTAV niet uninstalled maar repaired. 4* een GTAV Disk in moeten steken en het was opgelost. Launcher was blijkbaar OK maar GTAV was messed up. Bedankt voor de hulp :) .

• MartnK
  • Laatst online: 27-07 15:31
Zijn er hier mensen die deze week af en toe een potje hardest target willen doen? Als we dat met zn 4en met headset een beetje coordineren winnen me makkelijk van die ongeorganiseerde jochies van 12. Toch ff 178000 elk uurtje:)

Op zoek naar een gezellige crew en wil je graag in goed teamverband gamen? Join dan nu Grand Theft Holland op social club! (PS4) http://youtu.be/5coAzmA-yws -------------------------------- http://socialclub.rockstargames.com/crew/grand_theft_holland

• Robertdj
  • Niet online
Mits het zometeen nog 2x$ is, nieuwe kortingsweek begint namelijk vandaag.

@Trevor
Is (volgens mij) nooit een bonus op geweest, voorheen kreeg je meestal 20k+ voor een levering, laatste tijd eerder rond de 4k.

• Psyonara
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 01:05
quote:
Robertdj schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 09:04:
Mits het zometeen nog 2x$ is, nieuwe kortingsweek begint namelijk vandaag.

@Trevor
Is (volgens mij) nooit een bonus op geweest, voorheen kreeg je meestal 20k+ voor een levering, laatste tijd eerder rond de 4k.
Hebben ze dat ook veranderd?
Ze willen wel graag die sharkcards verkopen of niet!?

• sdk1985
quote:
the squaler1 schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 02:17:
[...]

De minimap kun je vergroten met Z.
In opties heb je ook de keuze om hem vergroot te laten staan.

Ik had de coke business maar heb inmiddels alleen nog de bunker icm I/E.
Bunker is makkelijk passive geld verdienen en heb je tevens het voordeel van upgrades die je kan researchen.
Online zie je daarmee de lijst van de spelers en eventueel de namen van de spelers op de minimap. De schaal blijft helaas hetzelfde.

Twee keer snel achter elkaar op z drukken.

• T-homas
  • Registratie: april 2013
  • Laatst online: 10-08 14:18
De normale heists met een aantal vrienden uitgespeeld. Heb nu een high-end appartement, kuruma en 2,5m cash.
Wat is nu handig om als eerst aan te schaffen? Eerst was het plan om voor een facility te gaan en door te kunnen gaan met heists. Maar volgensmij speel je hierbij niet eens quitte? En kan je ook niet heel veel meer dan heists met een facility, los van wat vehicle storage, upgrades etc?

Daarnaast lees ik ook veel dingen over CEO en import/export met vehicles. Volgensmij is hier de money/h hoger en makkelijker te doen in een gevarieerde groepsgrootte, aangezien de random mensen bij heists alles behalve mee werken...

Ik ben eigenlijk op zoek naar de investering waarbij je goede cash kan maken in verschillende groepsgrootte en lache is met vrienden.

Mensen tips?

• nero355
quote:
T-homas schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 13:59:
De normale heists met een aantal vrienden uitgespeeld. Heb nu een high-end appartement, kuruma en 2,5m cash.
Wat is nu handig om als eerst aan te schaffen?

Daarnaast lees ik ook veel dingen over CEO en import/export met vehicles. Volgensmij is hier de money/h hoger en makkelijker te doen in een gevarieerde groepsgrootte, aangezien de random mensen bij heists alles behalve mee werken...

Ik ben eigenlijk op zoek naar de investering waarbij je goede cash kan maken in verschillende groepsgrootte en lache is met vrienden.
IMHO de twee belangrijkste om te hebben, vanwege de easy money met Pacific Standard en Import/Export.

Wat ik wel zou aanraden voor Import/Export naast de Kuruma is een Buzzard en een Cargobob ;)

En als je later veel teveel geld hebt en een Bunker hebt gekocht dan zo gauw mogelijk de Anti-Air Trailer volledig upgraden met de Flak Cannon optie : Daarmee one-shot je alle irritante NPC's in alle type heli's die op je kunnen schieten en ook de armored V12 Shafters }) :9~

HELP GoT TO THE TOP

• Psyonara
Anti Air trailer? iedereen die ik ken die dat ding heeft bruiken hem nooit!??

• nero355
quote:
Psyonara schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 17:03:
Anti Air trailer? iedereen die ik ken die dat ding heeft bruiken hem nooit!??
Voor één of twee Import/Export missies helemaal zo gek nog niet ;)

HELP GoT TO THE TOP

• Robertdj
  • Niet online
Ik gebruik 'm tijdens de Bunkerverkoop met IPC, niet noodzakelijk, wel leuk.

• Psyonara
Eerlijk gezegt gebruik ik alleen de Buzzard voor I/E Als ik een Cargobob zou hebben zou ik me constant irriteren aan de cooldown.

Momenteel 3/6 auto's per dag dat ik I/E doe, en wat Headhunters tussen door.
Probeer zo ongeveer 2 miljoen plus binnen te halen per week. Veel me eerlijk gezegt wel gigantisch op moment puur omdat ik alleen op het Farmen focus.

Schijnbaar volgende week Vrijdag komt de nieuwe DLC trailer, straks is het een RDR 2 trailer :P
Ben benieuwd.

• nero355
quote:
Psyonara schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 19:13:
Eerlijk gezegt gebruik ik alleen de Buzzard voor I/E Als ik een Cargobob zou hebben zou ik me constant irriteren aan de cooldown.
Je moet hem ook niet de hele tijd gebruiken, maar specifiek voor een aantal missies :)

HELP GoT TO THE TOP

Nieuwe actie:

https://www.rockstargames...-and-Rebate-in-GTA-Online

DigitalError wijzigde deze reactie 19-02-2018 19:31 (5%)

PSN: rubensaurus

• Psyonara
quote:
Niet echt waard eerlijk gezegt wil je er een miljoen uithalen moet je 10 miljoen uitgeven.
Vehicles met korting ben je uit eindelijk goedkoper uit.

• nero355
quote:
Psyonara schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 00:43:
Niet echt waard eerlijk gezegt wil je er een miljoen uithalen moet je 10 miljoen uitgeven.
Vehicles met korting ben je uit eindelijk goedkoper uit.
Je hoeft gelukkig ook geen 10 Miljoen uit te geven : Alles wat je koopt in die periode is uiteindelijk nog goedkoper dankzij deze actie, want je krijgt altijd wel een deel terug! :)

HELP GoT TO THE TOP

Let wel op dat je maximaal 1 miljoen terugkrijgt he ;)
Daarnaast is het natuurlijk gewoon super easy om ff die 250k binnen te harken, elke dollar is er 1

• GoeiedagEem
  • Registratie: oktober 2008
  • Laatst online: 22:54
quote:
DigitalError schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 09:59:
Let wel op dat je maximaal 1 miljoen terugkrijgt he ;)
Daarnaast is het natuurlijk gewoon super easy om ff die 250k binnen te harken, elke dollar is er 1
Misschien lees ik het verkeerd hoor, maar betreft het hier niet soort loterij of je die 250K pakt of niet?

Van de Rockstar website: Simply log in to GTA Online at any point between February 16th and 26th to qualify for a GTA$250,000 stimulus bonus.

GoeiedagEem wijzigde deze reactie 20-02-2018 15:27 (9%)

quote:
GoeiedagEem schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 15:25:
[...]

Misschien lees ik het verkeerd hoor, maar betreft het hier niet soort loterij of je die 250K pakt of niet?

Van de Rockstar website: Simply log in to GTA Online at any point between February 16th and 26th to qualify for a GTA$250,000 stimulus bonus.
tja, vorige jaren kreeg ook iedereen em gewoon dus denk dat dat loterij aspect wel meevalt ;)
denk meer dat ze bedoelen dat als je niet inlogt je ook niet in aanmerking komt voor de 250k.

DigitalError wijzigde deze reactie 20-02-2018 15:27 (8%)

• sdk1985
quote:
Trevor schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 05:46:
Twee keer snel achter elkaar op z drukken.
Toch doet dat helemaal niets. Mijn minimap is overigens al wat groter dan normaal, extended via de options. Wat ik wil is inzoomen. Je ziet nu alle stipjes op 1 dot en ik wil de schaal aanpassen. Weer iets dat niet kan?

sdk1985 wijzigde deze reactie 20-02-2018 15:40 (7%)

quote:
GoeiedagEem schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 15:25:
[...]

Formulering is vaag, maar het gaat gewoon om iedereen die dan inlogt.

• Psyonara
Misschien toch nog eens een Jacht kopen, zit nu net op 20 miljoen. Wou eigenlijks nog even door sparen voor een volgende korting.

Deluxo en Oppressor zouden prioriteit hebben.
Ik zou bij het Yacht echt zeker weten wachten op een korting. Het enige wat dat is is een statussymbool.
Oppressor gebruik ik veel, hij is snel als je de boost goed gebruikt en enorm fun. De deluxo heb ik ook, veel mensen vinden hem echt goed, zelf erger ik me voortdurend aan zijn traagheid. Maar zijn missiles zijn enorm doelgericht.

quote:
Trevor schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 06:18:
Ik zou bij het Yacht echt zeker weten wachten op een korting. Het enige wat dat is is een statussymbool.
Oppressor gebruik ik veel, hij is snel als je de boost goed gebruikt en enorm fun. De deluxo heb ik ook, veel mensen vinden hem echt goed, zelf erger ik me voortdurend aan zijn traagheid. Maar zijn missiles zijn enorm doelgericht.
All Yachts – 30% off
Yacht Renovations – 30% off
Mobile Operations Center Cabs – 30% off
Mobile Operations Center Renovations – 30% off
Bunker Renovations – 30% off
Aircraft Workshop – 25% off

;)

Afgelopen jaar hebben we 2 of 3 keer een korting van 50 procent gehad toch?

Maar inderdaad 30 procent is ook leuk.

quote:
Trevor schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 08:30:
Afgelopen jaar hebben we 2 of 3 keer een korting van 50 procent gehad toch?

Maar inderdaad 30 procent is ook leuk.
geen idee, heb dat ding op de 1e dag gekocht :+

• dutchgio
  • Registratie: april 2012
  • Laatst online: 08:56
Dat is sowieso niet handig, je kunt beter even wachten of het wat toevoegd, voor een jacht is dat niet het geval. :)
Als je geld over hebt wel een mooi statussymbool, maar echt functioneel is het niet. Ook niet voor 30% minder...

| Apple iPad 3rd generation 16GB | Synology DS112J | iOcean X7 | ZTE Nubia Z7 Mini | Xiaomi Redmi Note 3 | ZTE Axon 7 | XDA Recognized developer |

quote:
dutchgio schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 09:00:
Dat is sowieso niet handig, je kunt beter even wachten of het wat toevoegd, voor een jacht is dat niet het geval. :)
Als je geld over hebt wel een mooi statussymbool, maar echt functioneel is het niet. Ook niet voor 30% minder...
speel al gta vanaf dag 1 he ;) denk dat ik het me wel kon veroorloven :P

quote:
DigitalError schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 09:02:
[...]

speel al gta vanaf dag 1 he ;) denk dat ik het me wel kon veroorloven :P
same here. volstrekt nutteloos, maar nooit spijt van gehad. Mijn beide characters hebben er een :D Allebei voor de volle prijs geloof ik.

Het is net als de http://gta.wikia.com/wiki/Dump en de http://gta.wikia.com/wiki/Tug_(boat) voor je die hebt ben je gewoon niet klaar :D

• nero355
quote:
Trevor schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 09:20:
same here. volstrekt nutteloos, maar nooit spijt van gehad. Mijn beide characters hebben er een :D Allebei voor de volle prijs geloof ik.

Het is net als de http://gta.wikia.com/wiki/Dump en de http://gta.wikia.com/wiki/Tug_(boat) voor je die hebt ben je gewoon niet klaar :D
Dump is echt idioot groot : Je sloopt alle stoplichten ermee _O- :D })

* nero355 is ook zo'n mafkees die alle nutteloze meuk heeft gekocht :+

HELP GoT TO THE TOP

• Psyonara
Tug-boat zou ik nog wel willen hebben alleen al vanwege de Foghorn :P
Dump boeit me niet zo en1 in mijn friendslist heeft er al een dus we hebben er zeker wel lol mee getrapt (een van de eerste dingen die hij er van gekocht heeft toen hij begon te spelen.

• Roel911
  • Registratie: januari 2008
  • Laatst online: 08:30
quote:
Trevor schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 06:18:
Die Piracy Prevention missie is wel erg leuk. Maar geen 6M$ waard.

• Psyonara
Socialclub mist ineens van mijn PC, kan niet zo snel oplossingen vinden?

• Robertdj
  • Niet online
Bunker stock levert deze week 2x$ op, dus er kunnen makkelijk veel centjes binnengeharkt worden. _/-\o_
quote:
NOW AVAILABLE

Pfister Comet SR (1.145.000$ - Legendary Motorsport)

TIME TRIAL

Vinewood Bowl (2:58.8 minutes)

PREMIUM RACE

City Air (Sports)

2X $/RP

Transform Races
Air Quota

25% OFF

Yosemite
Riata
Seabreeze
Volatol
Lazer
Facility Styles, Graphics, Security Room

30% OFF

Mobile Operations Center Cabs
Nightshark
Insurgent

Additional Bonuses

2X on Gunrunning/Bunker manufacturing

TARGETED SALES

35% off Farmhouse Bunker
Chumash Bunker
Lago Zancudo Bunker
Route 68 Bunker
Grand Senora Desert Bunker

• nero355
@Robertdj Waar heb je die info vandaan :?

Zowel Socialclub als de normale Rockstar website weergeven het niet en de Twitter feed op Socialclub ook niet ?!

Wordt het ergens stiekem gelekt ? :D

HELP GoT TO THE TOP

• Sosua
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 16-07 15:57
Heb paar miljoen staan. Niet meer gespeeld sinds in een mc hideout heb gekocht. Zo te zien is er aardig wat bij gekomen. Waar kan ik het beste geld in steken om weer goed te kunnen grinden?

psn: NL-SosuA-

• Roel911
  • Laatst online: 08:30
quote:
Sosua schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 15:26:
Waar kan ik het beste geld in steken om weer goed te kunnen grinden?
CEO building (van 1M$) en garage (rond de 1,5M$) als je in freeroam speelt, Heists joinen vooral die laatste van de eerste 5 Heists. Zie ook Trevor zijn post in dit topic, waar hij dit uitgebreider beschreven heeft.

• dutchgio
quote:
nero355 schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 14:50:
@Robertdj Waar heb je die info vandaan :?

Zowel Socialclub als de normale Rockstar website weergeven het niet en de Twitter feed op Socialclub ook niet ?!

Wordt het ergens stiekem gelekt ? :D
Reddit, verzameling van wat mensen vinden die al online spelen. :)
Het is vaak al eerder live dan dat ze het zelf aankondigen.

dutchgio wijzigde deze reactie 27-02-2018 16:34 (6%)

| Apple iPad 3rd generation 16GB | Synology DS112J | iOcean X7 | ZTE Nubia Z7 Mini | Xiaomi Redmi Note 3 | ZTE Axon 7 | XDA Recognized developer |

• Robertdj
  • Niet online
quote:
dutchgio schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 16:33:
[...]

Reddit, verzameling van wat mensen vinden die al online spelen. :)
Het is vaak al altijd eerder live dan dat ze het zelf aankondigen.
ftfy :)

Zat te broeden op een complottheorie (Rockstart doet <complot> om sharkcards te verkopen), maar de rauwe waarheid heeft me ingehaald. :(
En dan nog geen foto hier van die auto? Jammer hoor dit :P

• GoeiedagEem
Vriend van me had zijn rebate al, 1 miljoen! Heeft ff 7.5M geinvesteerd in een weekje, waar ie nu 10% van terug kreeg en 250K cadeau. Ik heb mn centen nog niet..

• nero355
quote:
DigitalError schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 19:54:
En dan nog geen foto hier van die auto? Jammer hoor dit :P
Als Rockstar wat meer fantasie had gehad dan was mijn normale Comet al lang ingeruild voor de SR versie, maar helaas...

- Suf geluid.
- Teveel grip.
- Saaie mods.

Beetje jammer, want ik had er best wel zin in! :/

HELP GoT TO THE TOP

• Psyonara
Comet SR haal ik later wel een keertje.

Wat ik mis aan de originele comet is dat je de spoiler er niet kan afhalen

• Jvdvalk
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 13-08 18:40
Heeft iemand hier ervaring met een facility en bunker? Ik heb momenteel alleen een garage waar ik lekker wat mee kan verdienen (I/E) en heb pas een Insurgent Pickup gekocht waar ik weinig aan blijkt te hebben want niet te gebruiken tijdens een setup/heist.

Voordat ik nog meer mooie auto's ga kopen het misschien beter om te investeren in een bunker of facility maar aan welke van de 2 brengt het meeste op of heb je in de toekomst het meeste aan als je regelmatig even alleen speelt?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Psyonara
quote:
Jvdvalk schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 12:45:
Heeft iemand hier ervaring met een facility en bunker? Ik heb momenteel alleen een garage waar ik lekker wat mee kan verdienen (I/E) en heb pas een Insurgent Pickup gekocht waar ik weinig aan blijkt te hebben want niet te gebruiken tijdens een setup/heist.

Voordat ik nog meer mooie auto's ga kopen het misschien beter om te investeren in een bunker of facility maar aan welke van de 2 brengt het meeste op of heb je in de toekomst het meeste aan als je regelmatig even alleen speelt?
Facility is voor de Doomsday heists en ben je minimaal nog 1 speler nodig.
Levert geld op, maar wel zeer tijdrovend in vergelijking met I/E Vehicle warehouse.

Bunker kun je zowel mark II wapens unlocken in Research. (Verschillende Ammo types ala explosives/incendiary etc)

Daarnaast kun je ook product verkopen voor de Bunker 175k (En lager) voor Solo. hoger dan dat ben je meerdere spelers nodig. Momenteel zit er een bonus op en is de Solo verkoop 350k.

Op termijn ben je beter af met I/E Vehicles en Crates met CEO, de rest is meer voor afwisseling. Motorclub is Coke/Meth de enige oplossing.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• nero355
quote:
Jvdvalk schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 12:45:
heb pas een Insurgent Pickup gekocht waar ik weinig aan blijkt te hebben want niet te gebruiken tijdens een setup/heist.
De Pegasus versie met een MG erop kan je inderdaad niet gebruiken zonder een MOC of Avenger te hebben en hem daar te converteren naar de Custom versie en dan ontkom je dus inderdaad ook niet aan een Bunker of Facility... :)

Wat je wel kan doen : Tijdens de Convoy Setup van de Pacific Standard Heist die van de NPC's jatten en daarmee de missie afmaken! >:) 8-) :+

HELP GoT TO THE TOP

• FuaZe
  • Registratie: april 2014
  • Laatst online: 13-08 15:36
Kan het aan m'n netwerk liggen dat ik maar weinig mensen in m'n Heist geinvite krijg?
De lijst met "skilled matched players" was laatst zelfs leeg (ben ik nu zo slecht dat niemand z'n skill matcht?)

Anyways, als iemand heists will doen kun je me toevoegen (sommers9), ik ga akkoord met minimale payout en heb niet het denkvermogen van een aardappel (zoals veel random players).

• sdk1985
De MC was voor mij een miskoop. Puur omdat GTA Online te instabiel is in combinatie met het feit dat de hele club wordt opgedoekt zodra je offline bent. Ik heb tot nu toe slechts 1x een missie heb kunnen doen met het verkopen. Dat leverde 75K op terwijl de investering ruim boven de miljoen lag. Dit komt omdat de kans dat je onaangebroken kunt spelen zonder dat je MC verdwijnt erg klein bleek te zijn.

sdk1985 wijzigde deze reactie 03-03-2018 23:19 (37%)

• FuaZe
Hmm, bij mij komt het voor dat iedereen in een keer leaved/weg is, maar dan kan ik zelf gewoon door spelen online.
Heb eigenlijk nooit dat ik terug ga na single player (behalve als een nieuwe lobby zoek en dan niets kan vinden)

• sdk1985
@FuaZe Is het de bedoeling dat je ondertussen bijvoorbeeld Hard Target kunt spelen? Of moet je in de stad blijven hangen?

• FuaZe
quote:
sdk1985 schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 23:41:
@FuaZe Is het de bedoeling dat je ondertussen bijvoorbeeld Hard Target kunt spelen? Of moet je in de stad blijven hangen?
Eigenlijk geen idee, ik heb geen MC, vindt de CEO missies makkelijker en heb daarna maar een bunker gedaan.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• GoeiedagEem
quote:
FuaZe schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 20:11:
Kan het aan m'n netwerk liggen dat ik maar weinig mensen in m'n Heist geinvite krijg?
De lijst met "skilled matched players" was laatst zelfs leeg (ben ik nu zo slecht dat niemand z'n skill matcht?)

Anyways, als iemand heists will doen kun je me toevoegen (sommers9), ik ga akkoord met minimale payout en heb niet het denkvermogen van een aardappel (zoals veel random players).
Ik heb precies dit probleem. Tuurlijk zijn de lobbies soms niet zo vol, maar de game invite toch ook mensen die geïnteresseerd zijn, maar die in andere lobbies spelen?

En het gevalletje aardappel, dat is heel herkenbaar: laatst met de setupmissie waarbij je een vliegtuig moet stelen op McEnzie airport, alles gaat goed, vliegtuig onderweg naar zn bestemming, het enige wat de rest hoeft te doen is wachten. Rijden we wat rond, stapt zo'n random dude gewoon uit de auto terwijl we hard rijden. Gast dood, missie fail. 8)7

Acties:
  • 0Henk 'm!

• FuaZe
quote:
GoeiedagEem schreef op zondag 4 maart 2018 @ 09:48:
[...]

En het gevalletje aardappel, dat is heel herkenbaar: laatst met de setupmissie waarbij je een vliegtuig moet stelen op McEnzie airport, alles gaat goed, vliegtuig onderweg naar zn bestemming, het enige wat de rest hoeft te doen is wachten. Rijden we wat rond, stapt zo'n random dude gewoon uit de auto terwijl we hard rijden. Gast dood, missie fail. 8)7
Terwijl je die setup zowat in je eentje zou kunnen finishen (met gepanserde auto), bij die Heist finale had ik bijvoorbeeld ook een die met dat parachute springen boven op de klif landde en toen naar beneden dook, echt helemaal op het einde nog de Heist falen...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Sn3gG3l
quote:
FuaZe schreef op zondag 4 maart 2018 @ 14:29:
[...]

Terwijl je die setup zowat in je eentje zou kunnen finishen (met gepanserde auto), bij die Heist finale had ik bijvoorbeeld ook een die met dat parachute springen boven op de klif landde en toen naar beneden dook, echt helemaal op het einde nog de Heist falen...
Ik heb met Humane Labs ook op het laatst met een chute weleens een lantaarnpaal gekopt :p Act 2 vloog ik onlangs zo hard met de Avenger dat toen ik VTLOL aandeed om te landen ik als een baksteen de zee invloog:D whoopsie :P

Acties:
  • 0Henk 'm!

• sdk1985
Probleem met de heist is ook dat wanneer er 1tje weggaat IEDEREEN naar de game terug wordt gegooid en lekker een paar minuten een laadscherm krijgt. De game geeft je geen kans hem of af te maken, dan wel een vervanger te zoeken.

Hoe meer ik GTA speel des te meer ik erachter kom dat het erg slecht in elkaar zit. Het is wel leuk om te spelen maar je hebt erg veel geduld nodig om met de rariteiten om te gaan.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Sn3gG3l
quote:
sdk1985 schreef op zondag 4 maart 2018 @ 16:54:
Probleem met de heist is ook dat wanneer er 1tje weggaat IEDEREEN naar de game terug wordt gegooid en lekker een paar minuten een laadscherm krijgt. De game geeft je geen kans hem of af te maken, dan wel een vervanger te zoeken.

Hoe meer ik GTA speel des te meer ik erachter kom dat het erg slecht in elkaar zit. Het is wel leuk om te spelen maar je hebt erg veel geduld nodig om met de rariteiten om te gaan.
Geduld heb je inderdaad zeker nodig, zit er zelf weer helemaal in laatste tijd. Heisten met randoms doe ik eigenlijk liever niet om eerder genoemde reden (clueless people, dc etc). Gelukkig heb ik een leuke crew waar ik heists etc mee kan doen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• GoeiedagEem
quote:
Sn3gG3l schreef op zondag 4 maart 2018 @ 17:02:
[...]

Geduld heb je inderdaad zeker nodig, zit er zelf weer helemaal in laatste tijd. Heisten met randoms doe ik eigenlijk liever niet om eerder genoemde reden (clueless people, dc etc). Gelukkig heb ik een leuke crew waar ik heists etc mee kan doen.
Bedoel je dan RL vrienden? Of gewoon randoms die je online vrienden zijn geworden?

Wat zijn jullie ervaringen met de ingame (microfoon) chat? Is dit iets of is Teamspeak een betere optie? Ben nu vooral met één vriend aan het gamen, heb dan gewoon de hele tijd een Skype gesprek openstaan. Maar als ik straks met meerderen ben, werkt dat volgens mij niet meer.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MrSnoww
  • Registratie: oktober 2016
  • Laatst online: 14-08 19:03
Wie heeft er nog een leuke crew die mensen zoekt voor missies? Angezien het via zoeken niet meer mogelijk is door alle leavers.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• GoeiedagEem
quote:
MrSnoww schreef op zondag 4 maart 2018 @ 18:50:
Wie heeft er nog een leuke crew die mensen zoekt voor missies? Angezien het via zoeken niet meer mogelijk is door alle leavers.
Welk level ben je? Bedoel je contactmissies? Of Heist setupmissies (en Heists)?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MrSnoww
  • Registratie: oktober 2016
  • Laatst online: 14-08 19:03
quote:
GoeiedagEem schreef op zondag 4 maart 2018 @ 18:51:
[...]

Welk level ben je? Bedoel je contactmissies? Of Heist setupmissies (en Heists)?
Alle missies, maakt niet uit wat. Ik ben lvl 41, speelde het namelijk niet zo veel vanwege leavers. Heb wel een organisatie, club met 2 uitbreidingen etc.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• sdk1985
@MrSnoww Ik zoek op dit moment 1-2 voor een heist. Stuur maar dm met rockstar ID.

Had zojuist weer dat er iemand bij een heist weg ging, wij naar de session terug moeten (geforceerd) en er dan staat 'there has been an error finding a session'. Vervolgens sta je dan in de single player en je MC is weer weg.

sdk1985 wijzigde deze reactie 04-03-2018 22:32 (57%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• sdk1985
doublepost

sdk1985 wijzigde deze reactie 04-03-2018 22:32 (95%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• nero355
quote:
GoeiedagEem schreef op zondag 4 maart 2018 @ 17:36:
Wat zijn jullie ervaringen met de ingame (microfoon) chat? Is dit iets of is Teamspeak een betere optie? Ben nu vooral met één vriend aan het gamen, heb dan gewoon de hele tijd een Skype gesprek openstaan. Maar als ik straks met meerderen ben, werkt dat volgens mij niet meer.
Je moet ook geen Skype gebruiken voor zulke dingen, maar TeamSpeak/Mumble/Discord/enz. :)

Ingame VoIP disable ik daarom ook altijd meteen bij de meeste games!

HELP GoT TO THE TOP

• GoeiedagEem
quote:
MrSnoww schreef op zondag 4 maart 2018 @ 19:56:
[...]

Alle missies, maakt niet uit wat. Ik ben lvl 41, speelde het namelijk niet zo veel vanwege leavers. Heb wel een organisatie, club met 2 uitbreidingen etc.
Je hebt een DM. :)

• Sn3gG3l
quote:
GoeiedagEem schreef op zondag 4 maart 2018 @ 17:36:
[...]

Bedoel je dan RL vrienden? Of gewoon randoms die je online vrienden zijn geworden?

Mensen waar ik met andere games al mee speelde en ook nieuwe in GTA. Meeste van mijn irl vrienden gamen niet of nauwelijks dus dan kom ik nog niet echt vooruit. Ingame chat gebruik ik in bijna geen enkele game, werkt vaak matig en teveel schreeuwende kids. Vaak in GTA gewoon zonder maar heb verder wel teamspeak en discord. Skype met meer dan 1 lijkt me idd ook niet handig :)

• Psyonara
Lees hier en daar dat sommige mensen in 2 uren 3 miljoen verdienen met de doomsday heist?
Na mijn idee ben je al een uur en of langer bezig om alle preps etc te doen!?
Maar kan nergens zo snel iets over vinden?

• nero355
quote:
Psyonara schreef op maandag 5 maart 2018 @ 21:14:
Lees hier en daar dat sommige mensen in 2 uren 3 miljoen verdienen met de doomsday heist?
Na mijn idee ben je al een uur en of langer bezig om alle preps etc te doen!?
Maar kan nergens zo snel iets over vinden?
Er was een glitch een tijdje terug waardoor je een flink stuk kon skippen op de één of andere vage manier, maar dat was gepatched dacht ik :?

Ze zullen wel weer een nieuwe manier hebben gevonden :+

HELP GoT TO THE TOP

• Psyonara
quote:
nero355 schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 01:18:
[...]

Er was een glitch een tijdje terug waardoor je een flink stuk kon skippen op de één of andere vage manier, maar dat was gepatched dacht ik :?

Ze zullen wel weer een nieuwe manier hebben gevonden :+
Die was ik al bekend mee :P nog wat leuk uit kunnen scoren voor ze het patched maar lees hier en daar nog er mensen aardig geld krijgen met er nu mogelijk gaande is.

Maar nog niks specifieks kunnen vinden.

• haffies
  • Laatst online: 28-06 17:30
Ik hoop dat dit het juiste topic is om het te vragen.

Hoe om te gaan met modders?
Ik wil het spel gewoon eerlijk spelen, maar dat wordt onmogelijk gemaakt.
Miljoenen in geforceerde moneydrops, en als toppunt sinds gister de komende (bijna) drie jaar bad sport omdat ik op de auto van een modder stond die dat niet kon waarderen.
Vandaag nog een keer van rank 15 oid naar ergens in de 400 gegaan en weer een bult geld erbij gekregen voor ik de sessie kon verlaten.
Op dat moment had ik er ook genoeg van en ben met de game gestopt. Er is niks meer aan.

Single player viel me ook al tegen door een slappe verhaallijn. Voelt erg alsof er enkel serieuze aandacht aan online besteed is.

• dutchgio
Op console spelen. /s
Volgens mij kun je er zelf weinig aan doen, Rockstar lijkt ook niet echt in te grijpen waardoor het zoveel voor komt.

De single player zelf lijdt er overigens niet aan, want het succes van Online bleek pas achteraf.
Alleen eventuele DLC is er niet meer voor uit gekomen.

Volgens mij kun je na het voltooien van de heist als host de verbinding verbreken. Je krijgt dan wel de payout, maar kunt vervolgens de heist direct opnieuw doen zonder alle setups.

dutchgio wijzigde deze reactie 06-03-2018 08:44 (54%)

• nero355
quote:
haffies schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 02:40:

Miljoenen in geforceerde moneydrops, en als toppunt sinds gister de komende (bijna) drie jaar bad sport omdat ik op de auto van een modder stond die dat niet kon waarderen.
Vandaag nog een keer van rank 15 oid naar ergens in de 400 gegaan en weer een bult geld erbij gekregen voor ik de sessie kon verlaten.
Op dat moment had ik er ook genoeg van en ben met de game gestopt. Er is niks meer aan.

Single player viel me ook al tegen door een slappe verhaallijn. Voelt erg alsof er enkel serieuze aandacht aan online besteed is.
Maak er gewoon een Ticket van bij Rockstar Support en het komt wel goed : Ze antwoorden over het algemeen best snel en grijpen in waar nodig!

"illegaal geld" wordt sowieso om de zoveel tijd "gesweept" maar hoe het met "illegale XP" zit weet ik niet :)

HELP GoT TO THE TOP

• Causality
  • Registratie: februari 2018
  • Laatst online: 12-03 15:47
quote:
haffies schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 02:40:

Mijn tip met modders is: "find new session"

Modders zijn inderdaad actief maar naar mijn idee een stuk minder dan pakweg 2-3 jaar geleden. Find new session lost mijn probleem met modders meestal op. Het is irritant als ze een lobby komen verstoren maar als je de lobby verlaat dan verpesten ze jouw speelplezier in ieder geval niet meer.

ModderXP heb ik geen ervaring mee, Modder$$$$ wel, dat kan je snel uitgeven aan auto's e.d. (witwassen) voordat Rockstar het weghaalt. Als je een ban krijgt.... Don't shoot the Messenger O-) Moddergeld uitgeven is een beetje cheaten natuurlijk maar GTA is redelijk tijdrovend (lees: 1000+ uur) als je alles zelf bij elkaar wilt grinden.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• haffies
  • Laatst online: 28-06 17:30
Ik had inderdaad meteen een ticket bij Rockstar aangemaakt. Een dag later hebben ze het al opgelost.
XP en GTA$ terug naar (ongeveer) kloppende waarden.

Nu de modders zoveel mogelijk vermijden.
Console speel ik het momenteel op, maar ik lees dat PS3 er veel last van heeft.

Modden vind ik prima, snap de lol er goed van. Maar verpest dan geen accounts van anderen. Dat is niet leuk.

• koelebobes
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 01:39

koelebobes

twitch.tv/koelebobes

quote:
haffies schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 16:06:
Ik had inderdaad meteen een ticket bij Rockstar aangemaakt. Een dag later hebben ze het al opgelost.
XP en GTA$ terug naar (ongeveer) kloppende waarden.

Nu de modders zoveel mogelijk vermijden.
Console speel ik het momenteel op, maar ik lees dat PS3 er veel last van heeft.

Modden vind ik prima, snap de lol er goed van. Maar verpest dan geen accounts van anderen. Dat is niet leuk.
Idd ik weet niet wat er vanmiddag gebeurde maar ik was in mijn bunker aan het Idlen, klaar om te verkopen loop ik naar mijn computer staat er opeens een 2de persoon naast mij in de bunker en die loopt om mij heen te rennen. Hij deed niks maar ik schrok mij dood ik was alleen in mijn CEO en het was MIJN bunker... wtf ben snel uitgelogd want weet niet wat hij allemaal kon doen daar 8)

AW17R1 4910MQ/880M/16GB RAM/256GB SDD + 1000GB HDD

• dutchgio
Denk dat dat nog niet zo ernstig is, dat heb ik ook eens gehad. Is meer een bug, geen niets want die heb je niet op de ps4. ;)

Na idlen bij de security camera zat ik schijnbaar niet meer in mijn bunker, maar die van een ander. Ik zag ook iemand anders en kon de PC om te verkopen niet gebruiken. Toen ik er uit en weer naar binnen gin,lg, kwam ik weer in zijn bunker terecht.
Met personal vehicle naar binnen rijden zorgde ervoor dat ik er in mijn eigen bunker kon komen.

• Sn3gG3l
quote:
Causality schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 13:53:
[...]

Mijn tip met modders is: "find new session"

Modders zijn inderdaad actief maar naar mijn idee een stuk minder dan pakweg 2-3 jaar geleden. Find new session lost mijn probleem met modders meestal op. Het is irritant als ze een lobby komen verstoren maar als je de lobby verlaat dan verpesten ze jouw speelplezier in ieder geval niet meer.

ModderXP heb ik geen ervaring mee, Modder$$$$ wel, dat kan je snel uitgeven aan auto's e.d. (witwassen) voordat Rockstar het weghaalt. Als je een ban krijgt.... Don't shoot the Messenger O-) Moddergeld uitgeven is een beetje cheaten natuurlijk maar GTA is redelijk tijdrovend (lees: 1000+ uur) als je alles zelf bij elkaar wilt grinden.
Moddersgeld uitgeven een beetje cheaten? Dat is keihard cheaten en zal in de meeste gevallen ook resulteren in een ban!

• Psyonara
Heb trouwens sinds deze week als ik inlog in de game dat ik Captcha's krijg bij de launcher 2/3x moet inloggen en bij story mode/online keuze nog eens in socialclub moet inloggen?

Iemand anders hier ook ervaring mee?

• gamerboy
  • Registratie: april 2016
  • Laatst online: 02-08 22:22
quote:
Psyonara schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 23:37:
Heb trouwens sinds deze week als ik inlog in de game dat ik Captcha's krijg bij de launcher 2/3x moet inloggen en bij story mode/online keuze nog eens in socialclub moet inloggen?

Iemand anders hier ook ervaring mee?
Nope geen last van

"It's time to kick ass and chew bubblegum... and I'm all outta gum" - Duke Nukem | Check mijn advertensies hier

• GoeiedagEem
Echt zwaar irritant dat je soms in de pan wordt gehakt door cheaters die een aim bot gebruiken. Zit je in je armored car, wordt je op een enorme afstand gesniped. Ook als je hen eindelijk een keer raakt, dan staat er dat ie de easy way out heeft genomen ipv dat je de credits krijgt voor de kill.

• rwbk
  • Registratie: februari 2015
  • Laatst online: 14-08 19:44
quote:
GoeiedagEem schreef op zondag 11 maart 2018 @ 10:53:
Echt zwaar irritant dat je soms in de pan wordt gehakt door cheaters die een aim bot gebruiken. Zit je in je armored car, wordt je op een enorme afstand gesniped. Ook als je hen eindelijk een keer raakt, dan staat er dat ie de easy way out heeft genomen ipv dat je de credits krijgt voor de kill.
Ik gebruik geen aimbot en ik snipe ook gewoon mensen uit de armored car? Daar is niets moeilijks aan.

• GoeiedagEem
Zal vast mogelijk zijn, maar niet zo vaak achter elkaar. Zelfde verhaal in een (armored) Akula, heen en weer vliegend etc.

Edit: kom je in onze crew? 8) ;)

GoeiedagEem wijzigde deze reactie 11-03-2018 19:19 (13%)

Pagina: 1 ... 161 ... 165 Laatste

Call of Duty: Black Ops 4 HTC U12+ dual sim LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6 Battlefield V Samsung Galaxy S9 Dual Sim Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank en Intermediair de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2018 Hosting door True