Ik heb voor ongeveer 200 miljoen aan warehouses verkocht (en 150 miljoen aan IE), Ben 1 keer aangevallen, die aanval was na 3 minuten afgehandeld en niks verloren. Dus nee, daar hou ik geen rekening mee. Je moet gewoon zorgen dat je warehouse als hij (bijna) vol is gewoon verkoopt.
Omdat ik alleen volle warehouses van 111 crates verkoop, is elk krat dus gewoon 20k per stuk waard (14k winst) Dat de waarde in het begin lager is, en later oploopt maakt niet uit, want ik verkoop pas als hij vol zit.
Plus dat ik inderdaad een keer 2.2 miljoen zeg, maar ook dat de winst 42k per cratemissie is, en dat er 37 van dat soort missies zijn voor een vol warehouse, dat is samen 1.6 miljoen.... dus dat benoemde ik eigenlijk ook gewoon wel

)
Bij de tijden die ik noem zit het terugkeren naar mijn office inbegrepen. Dus 7 minuten betekent. Plaats nemen achter mijn office PC, de missis beginnen, afronden, terugkeren naar mijn office en terug plaats nemen achter de PC. (reken maar na, het totaal van de genoemde tijden is 27 minuten, en dat is hoelang mijn gemiddelde grind sessie duurt. Na het wegbrengen van de auto ga ik namelijk naar een nieuwe sessie, zo voorkom ik ook het betalen van dagelijkse kosten die elke 48 minuten zijn

)
de meeste sessies zitten zo rond de 24/25 minuten. Alleen een enkele keer heb je en 2 cratemissies die echt 3 keer heen en weer vliegen zijn, en een auto die in paleto bay staat of zo... dan ben je wel meer dan een half uur bezig in totaal. Maar dat is wel de minderheid.
Zonder IE is crates inderdaad minder profijtelijk.(Helemaal als je met 1 warehouse werkt, met 2 kan het ongeveer hetzelfde opleveren als je IE met velocity of fortification) Het gaat nu juist om de optimale combinatie.
(Plus dat het heel erg uitmaakt hoe je crates doet. Ervaring, buzzard en tactieken gebruiken maken veel uit. Neem bijvoorbeeld die of coast missie. In het begin kostte die me soms wel bijna 17 minuten, nu doe ik die altijd binnen de 12 minuten. Nog steeds degene die het langste duurt overigens. De 4 verschillende auto's... in het begin ging ik gewoon maar gokken in welke hij zat, nu weet ik dat ik gewoon degene moet hebben die het laatst knippert. etc etc) Maar dan nog steeds IE is beter dan crates. Zonder de cool down deed ik alleen IE. Maar de vraag is dus, hoe is de cool down hetr best te benutten.... en dat is (voor mij) vooralsnog deze manier. Net als dat ik dus 2 grote warehouses gebruik. Want zonder dat heb ik na de VIP missies alsnog weer een cooldown van de crates.
Ik heb mijn office, cratewarehouse en IE warehouse allemaal zo dicht mogelijk bij mijn office genomen om de terugvliegtijden te minimaliseren. Ik neem het verste cratewarehouse als eerste,. om direct vanuit daar headhunter te doen, ik kies de volgorde van de slachtoffers zo uit dat het de kortst mogelijke route is met de buzzard èn ik eindig zo dicht mogelijk bij mij office. Om zo de tijden te bekorten.
jaja, alles gaat om efficiëntie

Zo neem ik ook altijd de buzzard en cargobob direct bij mijn assistente, omdat de kosten per seconde opwegen tegen de tijd om het platform op te lopen en daar 'gratis' weg te vliegen. (ja ook die kosten zijn verwerkt in de totaalsom van 400k per uur

)
Maar goed, dit is hoe ik het doe. Doe het zoals je denkt dat het voor jou het beste werkt.
Mocht je (liefst op basis van getallen) een methode hebben die meer geld oplevert per uur dan hoor ik het graag. (Overigens is een bunker bezorging elke 2 uur en 20 minuten uiteraard een mooie extra

) Anders laat ik het hier bij en moeten anderen maar kijken welke van deze (of een andere variant) ze het best bij zich vinden passen, of geloven, of wat dan ook
[
Voor 39% gewijzigd door
ArthurMorgan op 12-01-2018 20:32
]
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.