Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Psyonara
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 08-11 20:59
Wacht zelf op korting op de warehouses plus de double money voor ik ze ga kopen.
zit nu op 7.5 Miljoen.

Had vorige week nog de Molotok en APC plus Vissione gekocht met de korting.
Oppressor/Armored Tampa wil/moet ik eigenlijks ook nog hebben van de Bunker DLC maar wacht op kortingen en gezien ik geen Moc heb maar wel een Avenger heb ik helaas geen trade price.

Deluxo zou ik ook nog wel willen hebben de Jetpack lijkt me geinig maar het geld niet waard. Daarnaast nog wat spul van de Hangar DLC hebben maar heeft niet echt haast.

• nero355
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 21:36
quote:
Trevor schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 05:58:
Ja maar het is wel enorm winstgevend.
Het vreet geld en tijd die je beter in alleen Import/Export kan stoppen i.c.m. VIP Work en dan het liefst Velocity en Fortification voor een easy 35.000 in tien minuten :)
quote:
Ik doe 2 keer 3 crate missies, 1 headhunter en 1 IE haal en bezorg missie per 27 minuten gemiddeld. (gebaseerd op 100 van dit soort sessies) dat levert 400k per uur op.
Auto halen > Auto verkopen > Auto halen > VIP Work > Auto halen > enz. levert je hetzelfde zo niet nog meer op zonder geld uit te geven :Y)

|| DPC GoT WhatPulse Team :) || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Hoe dan?

er is een cooldown van 20 minuten tussen de auto afleveren, en het beginnen van de auto te tunen om weg te brengen. Dus zeg, tussen de 22 en 23 minuten per IE. dat levert dus 80k per gemiddeld 22,5 minuten op, VIP levert ongeveer 20K op voor headhunter (in 3 minuten te doen met een buzzard) of 35k voor de langere dingen (10 minuten). dat is dus 100 tot 115k per 22 minuten (306k p/u) tegen mijn 180 in 27 minuten (400k p/u).

in 10 minuten van die 35k vipmissies doe ik 1 headhunter van 20k en 1 crate missie van 42k. Punt is dat als ik dat alleen combineer met IE is dat ik rond de 5 minuten per sessie zit te wachten op het moment dat ik weer een auto kan gaan bezorgen.
Het komt overigens soms zelfs voor dat ik een tweede headhunter start voor ik de auto bezorg omdat de eerste cratemisse minder dan 4 minuten koste, de IE minder dan 3, de tweede crate missie minder dan 4 en de ophaalmissie ook nogeens erg snel was dat ik al na een minuut of 18 in totaal de auto aflever... (dus 200k in minder dan 24 minuten)

Ik heb vrijveel routines geprobeerd om de winst per uur te maximaliseren, headhunter eruit, 3 crate missies, 2 keer headhunter 1 keer crates, sightseeing erbij... maar ik kwam met geen mogelijkheid op een betere routine.

Dus ben erg benieuwd naar hoe je 400k per uur maakt zonder crates.

(Ik heb het uiteraard over solo, ik ga niet in full lobbies zitten met al die grievers en modmenukiddies :) )

/edit mijn gemiddelden:
crates: 6-7 minuten (360k p/u)
IE: 3 minuten (400k p/u)
auto sourcen: 6-7 minuten
auto wegbrengen: 3 minuten (max) (480k p/u)

fortified - 210k p/u en dan neem ik de tijd van de truck zoeken en het terug gaan naar kantoor niet eens mee.

ArthurMorgan wijzigde deze reactie 12-01-2018 18:07 (20%)

As long as we get paid or you get shot I'm happy.

• nero355
Vergeet je niet dat je de crates moet kopen en ook ooit nog moet verkopen en daar ook tijd aan kwijt bent ?

Verder heb ik het nooit uitgerekend, maar puur naar het geld gekeken wat erbij komt in een bepaalde periode tijdens het spelen :)

|| DPC GoT WhatPulse Team :) || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Ik verkoop volle warehouses. dat is 2.2 miljoen per keer.

Per krat betaal ik 6k (18k per 3), en krijg ik 20k(60k per 3), dat is 14k per crate, keer 3 is 42k per 3-crate missie.

Het wegbrengen van de crates kost me gemiddeld ongeveer 15 minuten. Het zijn 37 missies van ongeveer 6-7 minuten, en 1 keer 15 minuten. dat is dus minder dan 30 seconden extra per cratemissie. Ik weet vrijwel zeker dat ik daarmee nog steeds die 7 minuten niet haal, het gemiddelde voor crates ligt namelijk dichter bij de 6 minuten dan bij de 7 :)

Ik werk met de stopwatch tijdens het spelen om zo efficient mogelijk te grinden. Vandaar dat ik de getallen zo exact weet. Heb het ooit in excell bijgehouden om precies te weten wat en hoe. ;)

• nero355
quote:
Trevor schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 18:32:
Ik verkoop volle warehouses. dat is 2.2 miljoen per keer.
Alleen een volle warehouse met 100 crates en dan nog zonder de kosten eraf te halen.
Je betaalt het volgende :
33,3 x 18.000 = 599.400
50 x 10.000 = 500.000
100 x 2000 = 200.000

Dat is dus effectief 1,6 Miljoen grofweg en ook nog eens de kans dat je warehouse wordt aangevallen...
quote:
Per krat betaal ik 6k (18k per 3), en krijg ik 20k(60k per 3), dat is 14k per crate, keer 3 is 42k per 3-crate missie.
De waarde kan je zo niet uitrekenen : Het bedrag gaat onevenredig omhoog des te meer crates je hebt en daarom is het ook alleen zinnig om een volle warehouse te verkopen net als bij het nieuwe Hangar gedoe.
quote:
Het wegbrengen van de crates kost me gemiddeld ongeveer 15 minuten. Het zijn 37 missies van ongeveer 6-7 minuten, en 1 keer 15 minuten. dat is dus minder dan 30 seconden extra per cratemissie. Ik weet vrijwel zeker dat ik daarmee nog steeds die 7 minuten niet haal, het gemiddelde voor crates ligt namelijk dichter bij de 6 minuten dan bij de 7 :)
Hoeveel tijd kost het je om een volle warehouse te krijgen ?
Want je moet een aantal dingen doen :
- Naar je Office toe.
- Crate halen.
- Crate naar je Warehouse brengen.
- Weer naar je Office toe.

Dat kost ook tijd :)
quote:
Ik werk met de stopwatch tijdens het spelen om zo efficient mogelijk te grinden. Vandaar dat ik de getallen zo exact weet. Heb het ooit in excell bijgehouden om precies te weten wat en hoe. ;)
Ik heb met een vriend "side by side" zitten spelen en in de tijd dat hij een Warehouse vol had gekregen had ik al 2 Miljoen met Import/Export + VIP Work verdiend en hij moest nog de boel verkopen... :)

Ik heb voor ongeveer 200 miljoen aan warehouses verkocht (en 150 miljoen aan IE), Ben 1 keer aangevallen, die aanval was na 3 minuten afgehandeld en niks verloren. Dus nee, daar hou ik geen rekening mee. Je moet gewoon zorgen dat je warehouse als hij (bijna) vol is gewoon verkoopt.

Omdat ik alleen volle warehouses van 111 crates verkoop, is elk krat dus gewoon 20k per stuk waard (14k winst) Dat de waarde in het begin lager is, en later oploopt maakt niet uit, want ik verkoop pas als hij vol zit.
Plus dat ik inderdaad een keer 2.2 miljoen zeg, maar ook dat de winst 42k per cratemissie is, en dat er 37 van dat soort missies zijn voor een vol warehouse, dat is samen 1.6 miljoen.... dus dat benoemde ik eigenlijk ook gewoon wel :P )

Bij de tijden die ik noem zit het terugkeren naar mijn office inbegrepen. Dus 7 minuten betekent. Plaats nemen achter mijn office PC, de missis beginnen, afronden, terugkeren naar mijn office en terug plaats nemen achter de PC. (reken maar na, het totaal van de genoemde tijden is 27 minuten, en dat is hoelang mijn gemiddelde grind sessie duurt. Na het wegbrengen van de auto ga ik namelijk naar een nieuwe sessie, zo voorkom ik ook het betalen van dagelijkse kosten die elke 48 minuten zijn ;) )

de meeste sessies zitten zo rond de 24/25 minuten. Alleen een enkele keer heb je en 2 cratemissies die echt 3 keer heen en weer vliegen zijn, en een auto die in paleto bay staat of zo... dan ben je wel meer dan een half uur bezig in totaal. Maar dat is wel de minderheid.

Zonder IE is crates inderdaad minder profijtelijk.(Helemaal als je met 1 warehouse werkt, met 2 kan het ongeveer hetzelfde opleveren als je IE met velocity of fortification) Het gaat nu juist om de optimale combinatie.
(Plus dat het heel erg uitmaakt hoe je crates doet. Ervaring, buzzard en tactieken gebruiken maken veel uit. Neem bijvoorbeeld die of coast missie. In het begin kostte die me soms wel bijna 17 minuten, nu doe ik die altijd binnen de 12 minuten. Nog steeds degene die het langste duurt overigens. De 4 verschillende auto's... in het begin ging ik gewoon maar gokken in welke hij zat, nu weet ik dat ik gewoon degene moet hebben die het laatst knippert. etc etc) Maar dan nog steeds IE is beter dan crates. Zonder de cool down deed ik alleen IE. Maar de vraag is dus, hoe is de cool down hetr best te benutten.... en dat is (voor mij) vooralsnog deze manier. Net als dat ik dus 2 grote warehouses gebruik. Want zonder dat heb ik na de VIP missies alsnog weer een cooldown van de crates.

Ik heb mijn office, cratewarehouse en IE warehouse allemaal zo dicht mogelijk bij mijn office genomen om de terugvliegtijden te minimaliseren. Ik neem het verste cratewarehouse als eerste,. om direct vanuit daar headhunter te doen, ik kies de volgorde van de slachtoffers zo uit dat het de kortst mogelijke route is met de buzzard n ik eindig zo dicht mogelijk bij mij office. Om zo de tijden te bekorten.

jaja, alles gaat om efficintie :) Zo neem ik ook altijd de buzzard en cargobob direct bij mijn assistente, omdat de kosten per seconde opwegen tegen de tijd om het platform op te lopen en daar 'gratis' weg te vliegen. (ja ook die kosten zijn verwerkt in de totaalsom van 400k per uur :) )

Maar goed, dit is hoe ik het doe. Doe het zoals je denkt dat het voor jou het beste werkt.
Mocht je (liefst op basis van getallen) een methode hebben die meer geld oplevert per uur dan hoor ik het graag. (Overigens is een bunker bezorging elke 2 uur en 20 minuten uiteraard een mooie extra :) ) Anders laat ik het hier bij en moeten anderen maar kijken welke van deze (of een andere variant) ze het best bij zich vinden passen, of geloven, of wat dan ook :)

ArthurMorgan wijzigde deze reactie 12-01-2018 20:32 (39%)

• nero355
quote:
Trevor schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 20:12:
Omdat ik alleen volle warehouses van 111 crates verkoop
Ow ja... 111 inderdaad... oops :+
quote:
(reken maar na, het totaal van de genoemde tijden is 27 minuten, en dat is hoelang mijn gemiddelde grind sessie duurt. Na het wegbrengen van de auto ga ik namelijk naar een nieuwe sessie, zo voorkom ik ook het betalen van dagelijkse kosten die elke 48 minuten zijn ;) )
Damn... dat is wel erg cheapo zeg :D NICE! _O_

• Psyonara
Wat is je routine in de game dan neem aan dat je niet alleen farmed?
De mijne?
Opstarten, kijken of de sessie leeg is, zo niet 10 seconden internet verbreken (NAT test op Xbox*), 3 crates, headhunter, 3 crates, auto halen en wegbrengen, nieuwe sessie. All over again.

Soms doe ik wel andere dingen als racen of contact missies, maar niet vaak. Ik vind grinden gewoon erg leuk.

*op de xbox haal ik bij lange na de tijden niet die ik op de PC haal. Speel daar pas veel korter en heb bijvoorbeeld maar 1 big warehouse daar. Ook vind ik het veel moeilijker omdat het zicht slechter is en ik veel vaardigheden mis met alleen controller.

ArthurMorgan wijzigde deze reactie 13-01-2018 06:15 (30%)

• Jvdvalk
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 11-11 20:48
Ik ben niet zo lang geleden begonnen met de online versie en ben erg benieuwd waar jullie je geld aan uit zouden uitgeven in mijn situatie en in welke volgorde.

Heb een appartement en auto in mijn bezit en heb nu net 300k gespaard. Er is van alles te koop maar het geld stroomt bij mij nog niet binnen en zou het zonde vinden als ik aankopen doe waar ik achteraf niet zo veel aan hebt. Zo wordt ik bv. elke keer ingame gebeld dat ik een facility moet kopen maar dat geld heb ik voorlopig nog niet....
quote:
Trevor schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 05:27:
De mijne?
Opstarten, kijken of de sessie leeg is, zo niet 10 seconden internet verbreken (NAT test op Xbox*), 3 crates, headhunter, 3 crates, auto halen en wegbrengen, nieuwe sessie. All over again.

Soms doe ik wel andere dingen als racen of contact missies, maar niet vaak. Ik vind grinden gewoon erg leuk.

*op de xbox haal ik bij lange na de tijden niet die ik op de PC haal. Speel daar pas veel korter en heb bijvoorbeeld maar 1 big warehouse daar. Ook vind ik het veel moeilijker omdat het zicht slechter is en ik veel vaardigheden mis met alleen controller.
Volgens mij heb ik zo vaak mijn internet geknepen en de tijd terug gezet dat GTA er gewoon vanuit gaat dat ik een lege server wil. Als ik in een server met spelers kom zie ik binnen 5 minuten iedereen de sessie verlaten. Het vreemde is dat als ik met bekenden speel dat niet gebeurt en dan joint er ook nog wel eens een random.

Enige keer dat ik er last van had was toen je een street car van 200K kon dupen, want dat lukte alleen als er 27+ mensen in de server zaten vanwege glitchy servers :+ Dan werd je fully upgraded street car ineens niks waard :o

• Psyonara
quote:
Jvdvalk schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 15:08:
Ik ben niet zo lang geleden begonnen met de online versie en ben erg benieuwd waar jullie je geld aan uit zouden uitgeven in mijn situatie en in welke volgorde.

Heb een appartement en auto in mijn bezit en heb nu net 300k gespaard. Er is van alles te koop maar het geld stroomt bij mij nog niet binnen en zou het zonde vinden als ik aankopen doe waar ik achteraf niet zo veel aan hebt. Zo wordt ik bv. elke keer ingame gebeld dat ik een facility moet kopen maar dat geld heb ik voorlopig nog niet....
Lastig te zeggen, een Buzzard en Kuruma helpt heel erg met PvE.
Ceo met Vehicle warehouse en of wat @Trevor doet met Crates gaan werken. Zou dan voor Medium gaan gezien het ervoor sparen wel even duurt maar je moet ook betalen om crates te kunnen vinden.

Maar als je Motor club wilt doen zou ik Coke en of Meth gaan die leveren het meeste op en andere bij behorende business is het niet waard.

Als je echt PvP wil doen is de Bunker een must voor de Mark II wapens. Ook voor de Doomsday Heist is die heel erg handig voor bepaalde Missies (Facility) Kan ook zonder maar die extra schade e.d. die je kan uit oefenen maken de Doomsday heist wel makkelijker.

En anders een groepje zoeken die de Pacific heist over en over willen doen. Maar zou daar eerst wel meer in verdiepen.

Hoe dan ook de Heist op volgorde doen met vaste crew leverd ook nog 2 miljoen op als je dat nog niet had gedaan (Wel op Hard) meer als je de Mastermind challenges wil halen, dit laatste kan ook nog wel wat opleveren.

• nero355
quote:
Psyonara schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 15:52:
En anders een groepje zoeken die de Pacific heist over en over willen doen. Maar zou daar eerst wel meer in verdiepen.
Ik heb gisteravond een poging gedaan om meerdere newbies daarmee te helpen, maar iedereen deed het volgende verkeerd dus was ik er eigenlijk al gauw klaar mee :

- Easy/Normal i.p.v. Hard :F
- Heist Clothing nooit op Player Owned Outfits :|
- Dus ook geen Heavy Heist Vest of Suit voor easy mode door de hele Heist heen wandelen...

Daarna maar gauw weer Import/Export gaan doen :+

• soccerroos
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 08-11 15:53
quote:
nero355 schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 16:19:
[...]

Ik heb gisteravond een poging gedaan om meerdere newbies daarmee te helpen, maar iedereen deed het volgende verkeerd dus was ik er eigenlijk al gauw klaar mee :

- Dus ook geen Heavy Heist Vest of Suit voor easy mode door de hele Heist heen wandelen...

gewoon heisten met crew leden. Overig doe ik nu vooral de nieuwste dooms heisten

• nero355
quote:
soccerroos schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 17:54:
gewoon heisten met crew leden. Overig doe ik nu vooral de nieuwste dooms heisten
Het ging me niet eens om het Heisten : Dacht doe eens een avondje anderen helpen met Heists voor de grap, maar dat had ik dus beter niet kunnen doen :X

Nieuwe Heists vind ik zowel zonde van de tijd als vreselijk irritant omdat Lester NOG MEER constant zit te kletsen en Avon en Cliffford of Bogdan kan ik ook missen als kiespijn...

Misschien als ze een keer de payout verdubbelen of het liefst "vierdubbelen" dat ik die weer ga spelen : n keer alle drie voor een vriend en n keer alle drie voor mezelf was al twee keer teveel wat mij betreft :)

• the squaler1
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 13-11 07:03
Een playlist maken met missies van Lester is het momenteel waard.
Zeker voor de ''Newbies'' met 10 missies ben je 1 uurtje bezig en verdient 200k door de dubbel payout.

Asus G751JY-T7234H / LG 27UK850 / Logitech G910 / logitech G502 proteus spectrum / Logitech G430 / Teufel Concept 2.1 / KPN 500-500 / Ubiquiti USG

• bb
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 01:48
quote:
the squaler1 schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 19:21:
Een playlist maken met missies van Lester is het momenteel waard.
Zeker voor de ''Newbies'' met 10 missies ben je 1 uurtje bezig en verdient 200k door de dubbel payout.
Bovendien stukken leuker dan "regulier" grinden.

• Psyonara
quote:
nero355 schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 16:19:
[...]

Je moet ook 3/4 menu's heen om die missies te starten. Zag dat in het begin niet eens allemaal
In dat opzicht zitten er UI teveel lagen in die game.

Ceo/MC/Hangar/Bunker is eigenlijks ook allemaal ren je rot.

• the squaler1
quote:
bb schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 19:46:
[...]

Bovendien stukken leuker dan "regulier" grinden.
Zeker, het is weer eens een afwisseling die momenteel redelijk betaald.
En met een kuruma of buzzard/akula ben je zo door de missies heen

Asus G751JY-T7234H / LG 27UK850 / Logitech G910 / logitech G502 proteus spectrum / Logitech G430 / Teufel Concept 2.1 / KPN 500-500 / Ubiquiti USG

• Upbeat78
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 12-11 15:58
Heb gisteren een kleine warehouse voor crates gekocht. Om zo solo ook nog wat te kunnen doen. Wilde sparen voor import/export, maar duurde me te lang. Moest nog 500k. Wil ook nog wel graag een kuruma.
Zou wel vaker heists willen spelen, maar ook crew leden zijn niet allemaal online of zijn zelf met iets bezig. Ik ben ook niet 24/7 online. Ik moet nog eerst door prison break heen. Pacific standard zou ik wel een paar keer doorheen willen. Heb mooie truck gezien met heli :p moet je ook in investeren dus..

• Sn3gG3l
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 22:06
quote:
Upbeat78 schreef op zondag 14 januari 2018 @ 09:50:
Heb gisteren een kleine warehouse voor crates gekocht. Om zo solo ook nog wat te kunnen doen. Wilde sparen voor import/export, maar duurde me te lang. Moest nog 500k. Wil ook nog wel graag een kuruma.
Zou wel vaker heists willen spelen, maar ook crew leden zijn niet allemaal online of zijn zelf met iets bezig. Ik ben ook niet 24/7 online. Ik moet nog eerst door prison break heen. Pacific standard zou ik wel een paar keer doorheen willen. Heb mooie truck gezien met heli :p moet je ook in investeren dus..
Import/Export blijft wel de beste manier om solo geld te verdienen volgens mij.

Steam: Sneggel

• Psyonara
Gaat traag vooral in het begin meende dat ik had gezegt voor een medium warehouse te gaan in het begin :)
Kleine levert ook wel geld op maar valt op termijn heel erg tegen. Denk met een MC met Meth of Coke beter was geweest in die zin.

Zit zelf weer net op 10 miljoen en op moment heb ik het ook wel even gehad met de game. Als ik de Act III Heist exploit nog kon doen was ik misschien nog wel even wat langer zoet geweest :P ( Schijnt nog wel mogelijk te zijn maar las dat men hun keyboards kapot maakten ervoor)

Mooiste mits het mijn aandacht nog kan vast houden is toch nog even 2 tot 3 miljoen per week farmen oid? Tenzij de dure Utility vehicles spul in de korting komt van wat nog op mijn Wishlist staat.
Naja wil wel boven de 10 miljoen blijven voor de volgende DLC.

Bunker wil ik de Opressor en Armored Tampa nog hebben (Misschien ook de Dune Buggy) Maar wacht op kortingen. Hangar de Akula Mini Heli en Molotok (Bambushka en Voletol ook wel maar te duur)
Zijn misschien nog andere utility vehicles die ik wel wil hebben maar naja dit hierboven is toch prioriteit.

Voor de rest nog 2/3 motoren en mijn auto collectie compleet maken. Geen haast maar zou wel lekker zijn als je met zonder teveel stappen wat makkelijker geld kon verdienen.

• soccerroos
Ik wil graag een keer de Doomsday heist Challenges halen, die van alles achterelkaar met het zelfde team.
Maar volgens mij zit er nog verschil in als je het met 2 3 of 4 man doet?
Zijn er meer mensen die dit willen?

• Sn3gG3l
quote:
soccerroos schreef op maandag 15 januari 2018 @ 18:06:
Ik wil graag een keer de Doomsday heist Challenges halen, die van alles achterelkaar met het zelfde team.
Maar volgens mij zit er nog verschil in als je het met 2 3 of 4 man doet?
Zijn er meer mensen die dit willen?
Loyalty kan je inderdaad kiezen met 2,3, of 4 man en zijn losse achievements. Het grootste verschil is dat je met 2 man de meeste cash krijgt maar dat over het algemeen wat pittiger is dan met meer mensen. Heb zelf alleen nog maar loyalty 2 gehaald en de elite challenges. Wil binnen kort cmm eens proberen.

• Upbeat78
Och ja efficint geld verdienen. Wil vooral lekker spelen. Op mijn werk al serieus genoeg bezig GTA is even een uitlaatklep. Pew pew :) dus ja.. het komt wel. Gisteren ook kuruma en heistgear gekocht. En een crate run gedaan. Het is wel leuk..

• Psyonara
quote:
Sn3gG3l schreef op maandag 15 januari 2018 @ 18:41:
[...]

Loyalty kan je inderdaad kiezen met 2,3, of 4 man en zijn losse achievements. Het grootste verschil is dat je met 2 man de meeste cash krijgt maar dat over het algemeen wat pittiger is dan met meer mensen. Heb zelf alleen nog maar loyalty 2 gehaald en de elite challenges. Wil binnen kort cmm eens proberen.
Team van 2 zit je elkaar minder in de weg dan een team van 4 in mijn ervaring.
Duo was voor mij makkelijker op en of 2 setup missies na.

• rwbk
  • Registratie: februari 2015
  • Laatst online: 13-11 16:32
Ik wordt schijtziek van die hackers. Ze planten je nu gewoon in cages in je office...

• Psyonara
quote:
rwbk schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 16:33:
Ik wordt schijtziek van die hackers. Ze planten je nu gewoon in cages in je office...
Als je met kabel verbonden bet kun je 8 tot 10 seconden de kabel eruit trekken en clear session mits je geld verdienen wil.

• invine
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 21:32
quote:
Niet een bijzonder snelle auto en weinig custom options, maar hij is wel mooi _/-\o_

• MR_VIPER
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 10-11 16:39

MR_VIPER

Ik ben niet te ondertitelen!

quote:
invine schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 10:38:
[...]

Niet een bijzonder snelle auto en weinig custom options, maar hij is wel mooi _/-\o_
Bijna een verplichting om die naast een Stirling GT in de garage te zetten.

*empty*

Eens, maar zo jammer dat ik nu steeds een auto moet verkopen om weer een nieuwe te halen. Eerst had ik nog 3 versies van mijn favo auto's, maar dat heb ik al opgegeven. Ik hoop echt dat ze ooit nog de mogelijkheid geven om een 2e office te kopen of een mansion met een hoop parkeerplekken.

• Robertdj
  • Registratie: januari 2014
  • Niet online
quote:
Psyonara schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 23:27:
[...]

Als je met kabel verbonden bet kun je 8 tot 10 seconden de kabel eruit trekken en clear session mits je geld verdienen wil.
Netwerk time-out forceren in task manager werkte een tijdje terug heel wisselend bij mij, meestal gebeurde er niets, soms een disconnect en soms een lege sessie.

Beste manier is imho Windows firewall. In de advanced settings even 2 regels maken waarin je GTA poort UDP 6672 zowel inbound als outbound blokkeert, eerstvolgende sessie is leeg, vervolgens de regels uitschakelen en je vrienden kunnen joinen.

• MR_VIPER

MR_VIPER

Ik heb genvesteerd in het programma netlimiter. Verbinding dichtknijpen en je hebt sessies alleen. Cloud sim duurt over algemeen langer. Maar daar is wel overheen te komen. Wil je vol spelen dan is het even 2 vinkjes weghalen. Je limieten blijven staan waardoor je ze alleen maar weer hoeft in te schakelen.

Deze setting kun je per programma doen. Dus alleen gta zou dan beperkt zijn. De rest werkt normaal.

MR_VIPER wijzigde deze reactie 17-01-2018 19:57 (14%)

*empty*

• Xant0r
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 12-11 10:36
ctrl+alt+del , broncontrole openen, gta5.exe process even op pauze zetten (3-5 seconden), vervolgens weer unpausen en je lobby is ook leeg :). Scheelt je weer apps downloaden of onder je bureau kruipen.

• rwbk
  • Registratie: februari 2015
  • Laatst online: 13-11 16:32
quote:
Psyonara schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 23:27:
[...]

Maar het is juist leuk om in sessies met anderen die free roam challenges te doen. Beetje rond touren met anderen etc. Ik speel GTA met vrienden en randoms. Niet in mijn eentje. Dan had ik wel een singleplayer only free roam game gekocht.

rwbk wijzigde deze reactie 18-01-2018 01:53 (6%)

• invine
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 21:32
quote:
MR_VIPER schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 10:49:
[...]

Bijna een verplichting om die naast een Stirling GT in de garage te zetten.
Of de casco!

• Robertdj
  • Niet online
quote:
Xant0r schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 23:21:
ctrl+alt+del , broncontrole openen, gta5.exe process even op pauze zetten (3-5 seconden), vervolgens weer unpausen en je lobby is ook leeg :). Scheelt je weer apps downloaden of onder je bureau kruipen.
Die methode werkte vroeger goed bij mij, maar is de laatste tijd zeer onbetrouwbaar, anderen hebben hier ook last van. Vandaar dus de Windows firewall methode, is ook makkelijker dan task manager als je de regels eenmaal goed hebt ingesteld. Een andere firewall kan natuurlijk ook.

• Sn3gG3l
quote:
Robertdj schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 10:33:
[...]

Die methode werkte vroeger goed bij mij, maar is de laatste tijd zeer onbetrouwbaar, anderen hebben hier ook last van. Vandaar dus de Windows firewall methode, is ook makkelijker dan task manager als je de regels eenmaal goed hebt ingesteld. Een andere firewall kan natuurlijk ook.
Waarom is die onbetrouwbaar?

• Robertdj
  • Niet online
quote:
Sn3gG3l schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 14:33:
[...]

Waarom is die onbetrouwbaar?
quote:
Netwerk time-out forceren in task manager werkte een tijdje terug heel wisselend bij mij, meestal gebeurde er niets, soms een disconnect en soms een lege sessie.
Zolang poort 6672 dicht zit blijft je sessie sowieso leeg, wat tegenwoordig wel fijn is met de orbital cannon. :( Als er vrienden online zijn/komen kan je 'm vervolgens weer open gooien.

Maargoed, ik heb verder geen aandelen ofzo, deze methode werkt tot nu toe bij mij het best/snelst.

• Xant0r
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 12-11 10:36
quote:
Robertdj schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 10:33:
[...]

Ahh, misschien dat ze iets veranderd hebben? Zelf al tijdje niet meer gebruikt en uberhaupt niet meer gespeeld, voorheen deed het in elk geval wat het moest doen en werkte 100%.

• soccerroos
Ik gebruik gewoon het programma sessionsweeper, werkt erg goed. Je kunt dan zelfs je sessie nog eens sluiten alleen wanneer 1 vriend van je joint kan iedereen weer joinen.

• nero355
quote:
soccerroos schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 18:10:
Ik gebruik gewoon het programma sessionsweeper, werkt erg goed. Je kunt dan zelfs je sessie nog eens sluiten alleen wanneer 1 vriend van je joint kan iedereen weer joinen.
:o Dat klinkt als een GTA V Online specifieke tool :D
quote:
Upbeat78 schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 16:08:
Ik speel crate missions zo nu en dan. En soms krijg ik de melding dat een special cargo een GTA$ xxxx waarde vertegengwoordigd. Die haal ik op en zit dan in mijn warehouse. Zie enkel niet een filmpje: het beeld blijft bij mij een tijdje zwart terwijl ik het loading icoontje zie.
Wordt dat geld meteen bij het ophalen gestort op mijn rekening? Of moet ik daar nog iets voor doen?
Die moet je los van de andere crates verkopen als ik het goed heb ?!

Paar keer een vriend geholpen daarmee veel te lang geleden dus weet niet meer precies hoe het zat.
Er is ook een kans dat je eerst de andere crates moet verkopen en dan pas de Special Cargo...

nero355 wijzigde deze reactie 19-01-2018 16:23 (52%)

• Upbeat78
Ik speel crate missions zo nu en dan. En soms krijg ik de melding dat een special cargo een GTA$ xxxx waarde vertegengwoordigd. Die haal ik op en zit dan in mijn warehouse. Zie enkel niet een filmpje: het beeld blijft bij mij een tijdje zwart terwijl ik het loading icoontje zie.
Wordt dat geld meteen bij het ophalen gestort op mijn rekening? Of moet ik daar nog iets voor doen?

• Upbeat78
quote:
nero355 schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 20:20:
Die moet je los van de andere crates verkopen als ik het goed heb ?!

Paar keer een vriend geholpen daarmee veel te lang geleden dus weet niet meer precies hoe het zat.
Er is ook een kans dat je eerst de andere crates moet verkopen en dan pas de Special Cargo...
Ik zie het ook niet terug in mijn verkoop overzicht. Dan kan ik enkel kiezen om 3 specifieke aantallen te verkopen. En geen optie om de special crates te verkopen.

• nero355
quote:
Upbeat78 schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 09:07:
Ik zie het ook niet terug in mijn verkoop overzicht. Dan kan ik enkel kiezen om 3 specifieke aantallen te verkopen. En geen optie om de special crates te verkopen.
Als ik het me goed herinner hadden we toen de hele warehouse verkocht en dan blijven die speciale items achter en moet je die dus apart verkopen.

Zelf nooit iets mee gedaan dus geen idee of er een andere manier is :)

• sdk1985
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 01:37
Huh wat raar dit. Werd na de tutorial gedwongen een air event te doen. Na 5 rondjes en weet ik hoeveel tijd verder (2 uur?) ging het maar door. Toen maar exit game gedaan. Nu krijg ik een melding over dat ik een event ben geleaved en een bad sport ben. Wat is nou de bedoeling hiervan? Dat ik 24/7 dat event blijft herhalen?

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

• bb
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 01:48
quote:
sdk1985 schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 18:33:
Huh wat raar dit. Werd na de tutorial gedwongen een air event te doen. Na 5 rondjes en weet ik hoeveel tijd verder (2 uur?) ging het maar door. Toen maar exit game gedaan. Nu krijg ik een melding over dat ik een event ben geleaved en een bad sport ben. Wat is nou de bedoeling hiervan? Dat ik 24/7 dat event blijft herhalen?
Kan of een bug zijn of je hebt de notificaties van wat je moet doen niet goed begrepen; echter maakt het geen zak uit dat je "bad sport" bent; zoiets is tijdelijk en doet eigenlijk niks behalve als je heel vaak achter elkaar "bad sport" bent.

• Upbeat78
Crew vinden duurt best lang. Ik probeer de prison break heist te starten, maar dat duurt best lang voordat mensen joinen. Is dat altijd met heists? Of gewoon the prison break heist in het algemeen.

Je mag mij trouwens altijd toevoegen; upbeat2

• the squaler1
quote:
Upbeat78 schreef op zondag 21 januari 2018 @ 09:30:
Crew vinden duurt best lang. Ik probeer de prison break heist te starten, maar dat duurt best lang voordat mensen joinen. Is dat altijd met heists? Of gewoon the prison break heist in het algemeen.

Je mag mij trouwens altijd toevoegen; upbeat2
Is met de prison break wel vaker dat mensen die niet joinen.
Omdat je bij de final wel goede mensen moet hebben om hem vloeiend door te lopen.

Vaak doen een hoop ook geen heists met randoms omdat ze dan niet weten wat ze kunnen.
Ik zelf doe ook geen heists met vreemde.... Kost veel hoofdpijn :|

Als ik online ben zal ik je toevoegen.

• Upbeat78
Ik neem de gok wel met random. Ik heb het ook moeten leren, wat niet wil zeggen dat ik het tot in den treuren blijf proberen.. maar merk dat het vaak ook wel goed gaat in random groepen. Zelf heb ik ook nog niet alle heists gespeeld dus het os voor mij soms yt raadplegen of direct uitvinden hoe het moet.

Ik zag je invite voorbij komen, zal hem accepteren wanneer il online ben.

• Robertdj
  • Niet online
Gisteravond de DDH act 3 finale gedaan met z'n 3en op hard. Aardig vaak dood, maar uiteindelijk toch redelijk soepel doorheen gekomen.

Een paar tips:
- Lester zit je constant op te jagen, maar er is meestal geen tijdslimiet, dus niet haasten!
- CEO neemt het minste risico omdat zijn health niet regenereert. Af en toe dus even met z'n allen een rustmomentje pakken om je health te vullen, anders ben je zo door je snacks/armor heen.
- Zoals met alle DDH, neem je heavy sniper mee met thermal maar zonder explosive bullets. (vooral handig in de donkere hangar setup).

Fase 1
- Achteruit door de tunnel rijden met een ATV, dan kan de grenade launcher gebruikt worden en is het een makkie.
- Juggernauts neermaaien met je minigun, zeker met een paar headshots gaan ze bijna direct dood.
- Pakketjes slopen doen als team, niet opsplitsen omdat ze soms achter je spawnen.

Hackfase
- CEO laten hacken, de hacker kan niet dood en de CEO is het kwetsbaarst. De rest moet wel in de buurt blijven zodat hun health blijft regenereren. Ook hier heb je eigenlijk tijd zat, dus niet rushen. (eerste terminal misschien wel omdat je op dat moment nog niet zoveel vijanden hebt).
- Goed positioneren zodat ze niet achter/naast je spawnen.

• Psyonara
Wij gebruiken pas alleen armors zodra we bij het hacken. Alles erom heen kun je gewoon rustig de tijd nemen.

De crates vernietigen als team is wel goeie tip. Gezien we een paar rondes hadden dat er mobs zomaar achter ons aan kwamen.

Ook betreft Fase 1 waar je eindigt met de vehicle zit een grote steen/kei waar je een beetje om heen kan dansen om die Juggernauts neer te halen. Bij een Restart mits je daar of verder op dood gaan komen ze op je af. Als er niemand dood gaan blijven ze langer staan of bewegen helemaal eigenlijks niet.

Als er meer Heists komen hoop ik dat Lester en of een andere vertegenwoordiger zijn snuit houdt.

Of ze moeten Paige terug bregen :P

• nero355
quote:
Robertdj schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 11:08:
- Zoals met alle DDH, neem je heavy sniper mee met thermal maar zonder explosive bullets. (vooral handig in de donkere hangar setup).
E indrukken voor Nightvision en af en toe wat flares schieten werkt ook prima :)
quote:
Fase 1
- Achteruit door de tunnel rijden met een ATV, dan kan de grenade launcher gebruikt worden en is het een makkie.
Of je pakt de tank : Lester liegt tegen je aan het begin, want het bedrag dat je krijgt voor de Heist is net zo hoog, zowel met de Tank als de ATV :)
quote:
- Juggernauts neermaaien met je minigun, zeker met een paar headshots gaan ze bijna direct dood.
RPG werkt veel beter of de Grenade Launcher als die toepasbaar is.
Nog beter : Out of range neersnipen wat op een aantal plekken kan tijdens de Heist en Setups!
quote:
- Pakketjes slopen doen als team, niet opsplitsen omdat ze soms achter je spawnen.
Niks van gemerkt :?
We waren met twee man en elk n kant ging prima eigenlijk ?
quote:
- Goed positioneren zodat ze niet achter/naast je spawnen.
Dat kan ook niet, want je staat elke keer in een hoekje dus gewoon constant headshots raggen werkt het makkelijkst met een rifle, MG of de Minigun :)
quote:
Psyonara schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 12:24:
Als er meer Heists komen hoop ik dat Lester en of een andere vertegenwoordiger zijn snuit houdt.

Of ze moeten Paige terug bregen :P
Helemaal mee eens! d:)b

nero355 wijzigde deze reactie 23-01-2018 19:06 (9%)

• dutchgio
  • Registratie: april 2012
  • Laatst online: 19:55
Het scheelt maar 50K, maar je krijgt weldegelijk een bonus als je niet voor de tank kiest.

| Apple iPad 3rd generation 16GB | Synology DS112J | iOcean X7 | ZTE Nubia Z7 Mini | Xiaomi Redmi Note 3 | ZTE Axon 7 | XDA Recognized developer |

• nero355
quote:
dutchgio schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 19:18:
Het scheelt maar 50K, maar je krijgt weldegelijk een bonus als je niet voor de tank kiest.
Iedereen of alleen de CEO ? IMHO niet boeiend genoeg, vanwege de voordelen van de tank : RAGGEN!!! door die tunnel heen en die Juggernauts gaan ook meteen liggen })

• Psyonara
Met de ATV gaat zowat alles even snel dood.

• nero355
quote:
Psyonara schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 19:31:
Met de ATV gaat zowat alles even snel dood.
Net als degenen die erin zitten dankzij die cheatende NPC's ;)

• Psyonara
quote:
rwbk schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 01:53:
[...]

Maar het is juist leuk om in sessies met anderen die free roam challenges te doen. Beetje rond touren met anderen etc. Ik speel GTA met vrienden en randoms. Niet in mijn eentje. Dan had ik wel een singleplayer only free roam game gekocht.
Zeker wel maar rond touren vind ik GTA wereld helaas te klein maar soms Mount Chiliad opklimmen is wel leuk zoniet met de Sanches of een Mountain bike the en of (Naam kwijt) die booster auto.

Maar dat doe je ook om de zoveel maand. Maar om geld op te sparen wil je een rustige sessie.

• Vinno
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 29-10 11:16

Vinno

Of niet dan???

Hoi! Heb een request invite gedaan voor de PS4 crew. Kan iemand mij accepteren? :)
Thnx!

PSN: Vinno0615

quote:
Vinno schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 14:23:
Hoi! Heb een request invite gedaan voor de PS4 crew. Kan iemand mij accepteren? :)
Thnx!
Invite verzonden. Welkom in de crew, check de regels op tweakscrew.net en vraag toegang tot Slack via http://tweakscrew.net/slack/ voor hulp of om af te spreken op PS4.

PSN: Kjujay | Tweakscrew PS4 Gaming Community

• GoeiedagEem
  • Registratie: oktober 2008
  • Laatst online: 13-11 15:41
Sinds enige tijd speel ik nu GTA Online, inmiddels level 64.

Het lukt mij echter niet om Trevor als Contact in mijn telefoon te krijgen. Volgens mij is dit een bekend probleem. Ik heb veel gegoogled, maar krijg het maar niet voor elkaar.

Ik heb de initiele "T" wel in beeld gehad en heb ook de eerste cutscene bekeken waarbij je in Trevor's "huis" bent. Echter ik krijg Trevor niet als contact in mijn telefoon. Ergens ontbreekt er nog iets waardoor dit niet lukt.

Op internet staan tips om eerst twee Ron missies te doen en dan belt ie wel voor nog een missie en daarna zou Trevor ook als contactpersoon beschikbaar zijn. Echter Ron belt mij alleen maar om aan te geven dat ik een hangar moet kopen en niet voor missies.

Doe ik hier iets fout of is er sprake van een glitch of een ander probleem?

• nero355
Lekker negeren en vooral op andere manieren geld verdienen zoals Heists d:)b

Trevor komt (sporadisch) wel voor in Online en heeft een aantal contact missies, maar het is geen contact. Dat loopt via Ron. Dus je moet die bellen voor de Trevor missies.

• Upbeat78
Eindelijk door de Prison break heists heen. Nu Humane labs geloof ik. Ik hoop dat het makkelijker wordt om een crew te vinden.
Had soms nog wel wat discussie.. nou ja discussie.. noem het verzoeken om het percentage van de cut te verhogen. Vraag blijft natuurlijk altijd, wat is fair. Ik hou het standaard op 55, 15, 15,15. Ik sleutel er niet aan. Ben genoeg tijd kwijt aan het verzamelen van een crew, om maar te zwijgen over de gasten die de crew halverwege verlaten. Kun je weer opnieuw gaan zoeken. Zo vind ik het wel een eerlijke compensatie.
Ben wel benieuwd hoe jullie dit doen.

Heb bijna (300k) mijn 1,5 mln om te kunnen starten met import/export. Maar ja, dan het volgende project: de buzzard :)

• the squaler1
quote:
Upbeat78 schreef op maandag 29 januari 2018 @ 11:18:
Eindelijk door de Prison break heists heen. Nu Humane labs geloof ik. Ik hoop dat het makkelijker wordt om een crew te vinden.
Had soms nog wel wat discussie.. nou ja discussie.. noem het verzoeken om het percentage van de cut te verhogen. Vraag blijft natuurlijk altijd, wat is fair. Ik hou het standaard op 55, 15, 15,15. Ik sleutel er niet aan. Ben genoeg tijd kwijt aan het verzamelen van een crew, om maar te zwijgen over de gasten die de crew halverwege verlaten. Kun je weer opnieuw gaan zoeken. Zo vind ik het wel een eerlijke compensatie.

Heb bijna (300k) mijn 1,5 mln om te kunnen starten met import/export. Maar ja, dan het volgende project: de buzzard :)
Na de prison break komt inderdaad de Humane Labs heist.
Ik zou bij die heist echt zorgen voor een goede crew zeker bij een bepaalde set-up.
Anders kom je er nooit door heen en eigenlijk is daar goede communicatie voor nodig (B.V. teamspeak of discord) anders ga je enorm vaak falen.

De verdeling verschilt nogal met randoms doe ik er niet zoveel aan.
Met crewleden of vrienden is 40/20/20/20 vrij normaal.
Leider krijgt sowieso meer omdat die geen verdiensten heeft uit de set-ups en opstartkosten moet betalen.

Lekker bezig, die 300k is niet zo'n heel groot probleem ;)

quote:
the squaler1 schreef op maandag 29 januari 2018 @ 12:25:
[...]

Na de prison break komt inderdaad de Humane Labs heist.
Ik zou bij die heist echt zorgen voor een goede crew zeker bij een bepaalde set-up.
Anders kom je er nooit door heen en eigenlijk is daar goede communicatie voor nodig (B.V. teamspeak of discord) anders ga je enorm vaak falen.
Enige waar dat echt nodig is, is die stealth missie. De rest is vrij makkelijk te doen, zeker als je weet wat je moet doen, maar stealth moet je aantal schoten vrij tactisch gelijktijdig doen (of solo*, PC versie lukt me dat aanzienlijk beter dan console), ik zit al maanden vast op die missie en ergens boeit het me ook niet meer om nog een poging te wagen :P

*waarom je die missies niet gewoon met 2-3 man kan afmaken.. 1 gaat weg, einde oefening.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Upbeat78
quote:
SinergyX schreef op maandag 29 januari 2018 @ 13:11:
[...]

Enige waar dat echt nodig is, is die stealth missie. De rest is vrij makkelijk te doen, zeker als je weet wat je moet doen, maar stealth moet je aantal schoten vrij tactisch gelijktijdig doen (of solo*, PC versie lukt me dat aanzienlijk beter dan console), ik zit al maanden vast op die missie en ergens boeit het me ook niet meer om nog een poging te wagen :P

*waarom je die missies niet gewoon met 2-3 man kan afmaken.. 1 gaat weg, einde oefening.
Misschien in de avond eens inloggen.. :P zoek nog iemand om deze raid af te ronden.
Ik wil wel zelf de keuze hebben om ook andere heists te starten, dus voor mij boeit het wel om deze succesvol af te ronden.

• Sn3gG3l
Nieuwe bonussen voor deze week:

Pfister Neon is now available in Legendary Motorsport

$1,500,000

Hardest Target Adversary mode

"Two teams each have a marked player - though who it is changes every minute - and the rest is bloody history: kill the other team's hard target and protect your own. Bonus points if one target manages to kill the other."

It's also 2x RP/GTA$ for this Adversary mode

25% bonus on Special Cargo & Rare Cargo

Value of Rare Cargo after 25% bonus

$118,750 Film Reel
$131,250 Rare Hide "Bigfoot Pelt"
$143,750 Golden Minigun
$156,250 Ornamental Egg "Faberge Egg"
$168,750 Large "64 Carat" Diamond
$187,500 Rare Pocket Watch

Rest of the Sales/Bonuses

25% Boost to Gunrunning Research & Manufacturing.
35% Off Cargobob
25% Off Starling, Cheetah Classic
25% Off Warehouses, Farmhouse Bunker, Thomson Scrapyard Bunker.
25% Off MOCs

Zelf nog niet zon warehouse gekocht, doe voornamelijk heists en I/E. De moeite waard om met I/E te doen?

• Robertdj
  • Niet online
Misschien toch maar 's een Cargobob halen :)
quote:
Zelf nog niet zon warehouse gekocht, doe voornamelijk heists en I/E. De moeite waard om met I/E te doen?
Nou Trevor, copy/paste dan maar? :X

• Sn3gG3l
quote:
Robertdj schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 14:06:

[...]

Cargobob is echt ideaal, je andere comment snap ik niet :)

quote:
Robertdj schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 14:06:

[...]

haha :P

Maar inderdaad, een CB is een heerlijke aanvulling voor IE werk. Alleen heb ik geen idee of dat ook zo is als je niet op solo servers zit. Kan me voorstellen dat je daar een easy target mee zou kunnen worden.

• Jvdvalk
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 11-11 20:48
quote:
Upbeat78 schreef op maandag 29 januari 2018 @ 11:18:

Ik heb de Humane Labs ook nog staan maar moet alle setup's nog doen...eerst jou heist maar een keer afmaken >:)

• Upbeat78
Bijna door de Humane Labs heen. Zowaar met een complete tweakers crew de setups doorlopen. Enkel de finale nog. Dat zou mij in 1x naar genoeg geld kunnen helpen :)

Blijf het raar vinden dat je niet een kanaal hebt om met je crew leden (niet in de heist, maar daarbuiten) kunt praten. In WoW had je divese kanalen, waaronder een voor je guild.

@Jvdvalk Je kunt mij altijd inviten voor jouw setups. Wil altijd wel helpen.

• Tim0252
  • Registratie: juli 2012
  • Laatst online: 12-11 15:43
Goedemorgen,

Leuk dat dit forum bestaat eindelijk wat serieuze mensen! Ik heb ook even een request gedaan via Social (en de website al doorgelezen).

Groetjes

Nu probleem vrij.

• Sn3gG3l
quote:
Upbeat78 schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 05:49:
Bijna door de Humane Labs heen. Zowaar met een complete tweakers crew de setups doorlopen. Enkel de finale nog. Dat zou mij in 1x naar genoeg geld kunnen helpen :)

Blijf het raar vinden dat je niet een kanaal hebt om met je crew leden (niet in de heist, maar daarbuiten) kunt praten. In WoW had je divese kanalen, waaronder een voor je guild.

Dat social club gebeuren en communiceren is slecht geregeld inderdaad. Ik zie vaak die berichten in social club ook te laat dus invite vaak maar mensen op Steam om mee te communiceren, werkt ook. Of je kan Discord oid gebruiken. Gisteren even mn office gepimped met Power Broker: Ice interieur, ziet er strak uit :D

• Elijan9
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 13-11 16:39
quote:

Hoe bedoel je, in-game? Er is wel een apart kanaal om met jouw team te praten, als je samen binnen een organisatie of motorclub zit kun je dat gebruiken... Of starten vanuit een crew-only sessie, dat scheelt ook weer laadtijd. :)

Maar inderdaad, een mogelijkheid vanuit Rockstar om met alleen crewleden te kunnen chatten zou best handig zijn... Al zou je met Discord of TS ook kunnen typen, alleen dat is toch wat minder gebruiksvriendelijk...

Elijan9 wijzigde deze reactie 31-01-2018 12:43 (12%)

War is when the young and stupid are tricked by the old and bitter into killing each other. - Niko Bellic

• nero355
quote:
Elijan9 schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 09:56:
Al zou je met Discord of TS ook kunnen typen, alleen dat is toch wat minder gebruiksvriendelijk...
Dat zijn dan ook programma's gericht op headset gebruik dus niet zo heel raar :)

IMHO ook de manier om met elkaar te communiceren ondanks dat de game iets van VoIP mogelijkheden heeft!
quote:
Het is dan ook geen MMO ook al lijkt het zo af en toe ;)

• Upbeat78
Omdat het geen MMO is zoals WoW dan kun je wel goede functionaliteit bieden. Spellen als dit overleven met goede communities. Zorg dan dat je groepen of mensen goed kunt bereiken in game. Al is het maar via chat. Zoals je crewleden. Ik had echt verwacht dat die een apart kanaal hebben. Nu kun je hoogstens iemand een berichtje sturen via social.

Blij met de tweakers crew; ben door de humane labs heen ;) Mag aan de Series a funding beginnen. Weer een stap dichterbij de pacific standard.

• Odicus
  • Registratie: december 2015
  • Laatst online: 13-11 16:17
Even een vraagje; ik ben met mijn 2e character inmiddels op lvl 90 aanbeland en wil wat races doen om aantal zaken te unlocken. Met name de car-upgrades. Iemand bereid om aantal races te verliezen? :)

• nero355
quote:
Odicus schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 09:10:
Even een vraagje; ik ben met mijn 2e character inmiddels op lvl 90 aanbeland en wil wat races doen om aantal zaken te unlocken. Met name de car-upgrades. Iemand bereid om aantal races te verliezen? :)
Hoef je niet meer voor te racen : Gewoon doorknallen naar level 135 en je hebt alles ;)

• MR_VIPER

MR_VIPER

quote:
nero355 schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 21:14:
[...]

Hoef je niet meer voor te racen : Gewoon doorknallen naar level 135 en je hebt alles ;)
Volgens mij heb je voor enkele paint colors nog steeds races nodig om die te krijgen. Anders mogen ze die voor mij ook wel vrijgeven. Ben 135 allang voorbij.

*empty*

• ShitHappens
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 18:01

ShitHappens

Shit, I fucked up again

Yups, zelfs met mijn level (1360, geen typo) zie ik nog steeds dingen gelockt zijn... X race rijden/winnen, missie Y spelen/halen en dat soort grappen :p Er is niet een magisch level dat in 1x alles unlockt.

I reject your reality, and substitute my shit

quote:
ShitHappens schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 08:15:
Yups, zelfs met mijn level (1360, geen typo) zie ik nog steeds dingen gelockt zijn... X race rijden/winnen, missie Y spelen/halen en dat soort grappen :p Er is niet een magisch level dat in 1x alles unlockt.
Vooral die rally die je moet winnen voor de metal kleuren >:) Moest die best vaak doen toen ik mijn daily challenge een maand wilde halen, maar niemand die het speelt. Gelukkig met mijn 1e char aan het begin al gehaald, want die kleuren gebruik ik best vaak.

• Misha
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 21:37

Misha

Moderator Trashcan

Post Obliterator

Ik wil niet in de TweaksCrew zitten, dus zet het maar even hier neer: zijn er mensen op de Xbox One die met mij een aantal heists willen doen? Ik heb er nog geen enkele gedaan. Heb al wel wat spul zoals een bunker en een MOC etc, maar wil ook wel eens een heistje doen :P

• gamerboy
  • Registratie: april 2016
  • Laatst online: 12-11 13:12
Hoe is de nieuwe auto die eerder deze week is toegevoegd aan de game?
Is ie het waard

"It's time to kick ass and chew bubblegum... and I'm all outta gum" - Duke Nukem | Check mijn advertensies hier

quote:
gamerboy schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 11:51:
Hoe is de nieuwe auto die eerder deze week is toegevoegd aan de game?
Is ie het waard
Dat ligt helemaal aan wat je op de bank hebt staan. Het is wat mij betreft n van de mooiste auto's in het spel, trekt snel op aangezien het een elektrische is, maar mist dus een mooi motorgeluid. En het is dus een redelijk snelle vierzitter. Nog een nadeel is dat er geen kleine vleugel verkrijgbaar is voor deze auto.

Beakzz wijzigde deze reactie 02-02-2018 11:58 (7%)

• Robertdj
  • Niet online
Die achterkant is heel fraai inderdaad, jammer dat de Comet SR niet hetzelfde achterwerk krijgt. :(
Geluid en stuurgedrag vind ik wel saai.

Je kan 'm trouwens testen in de editor, zonder modificaties weliswaar.

• gamerboy
  • Registratie: april 2016
  • Laatst online: 12-11 13:12
quote:
Robertdj schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 12:14:
Die achterkant is heel fraai inderdaad, jammer dat de Comet SR niet hetzelfde achterwerk krijgt. :(

Thanks ga ik gelijk ff doen

"It's time to kick ass and chew bubblegum... and I'm all outta gum" - Duke Nukem | Check mijn advertensies hier

• PCD
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 18:56

PCD

Fazer 600

quote:
Misha schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 11:23:
Ik wil niet in de TweaksCrew zitten, dus zet het maar even hier neer: zijn er mensen op de Xbox One die met mij een aantal heists willen doen? Ik heb er nog geen enkele gedaan. Heb al wel wat spul zoals een bunker en een MOC etc, maar wil ook wel eens een heistje doen :P
Ik weet niet of ik de link naar een andere crew/forum mag plaatsen. if not then sorry!!

Maar hier is een gezellig & actief groepje xbox'ers:
Je hoeft uiteraard de crew niet te joinen om hulp te krijgen.

https://www.gtaforum.nl/forum/393-the-epic-army-mafia/
https://www.facebook.com/GTA5XboxOneCrew/

• nero355
quote:
Robertdj schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 12:14:
De Comet SR hadden ze dan ook van mij mogen release i.p.v. dat rare electrische onderstuurde onding :/
quote:
Gewoon een race in je eentje starten d:)b

Ik gebruik altijd http://gta.wikia.com/wiki/Downtown_Underground omdat je daarmee goed de stabiliteit van de auto test IMHO :)

• sdk1985
Jeetje wat is GTA V toch een vreselijke console port. Ik heb nog nooit zulke belachelijke controls gezien. Je hebt letterlijk google nodig om te achterhalen hoe je uit een missie komt. Bovendien is het in een online match haast onmogelijk om even je vsync uit te zetten. Immers elke keer dat je dood gaat worden je settings minimized. Uitzoeken hoe je moet bukken e.d. is er ook niet bij. Laadschermen duren ook eeuwen, terwijl je pc idle is. Alt tab tijdens load screen en je tekst input vertraagd in Notepad++, ook al is je cpu load maar 5%. 8)7. Na een missie wordt je ook ergens aan de andere kant van de wereld gedropped, vaak in the middle of no where. Fast travel lijkt onmogelijk. Elke twee miinuten wordt ik gebeld door iemand die mooie info voor me heeft. Ja of ik een gebouw wil kopen wat 1,2,5 miljoen kost om verder te spelen. Laat ik dat geld niet hebben... Matchmaking is ook twijfelachtig, zat net tegen een level 946.

Phoe je moet wel erg veel geduld hebben met deze game! Ik blijf maar even volhouden het concept spreekt me wel aan, TDU2 met guns.

edit: als je tegen level 15-20 zit gaat het wel normaal en is het wel leuk...

sdk1985 wijzigde deze reactie 05-02-2018 04:22 (39%)

• nero355
quote:
sdk1985 schreef op maandag 5 februari 2018 @ 03:58:
Jeetje wat is GTA V toch een vreselijke console port.
Joh :P
quote:
Ik heb nog nooit zulke belachelijke controls gezien. Je hebt letterlijk google nodig om te achterhalen hoe je uit een missie komt.
Dan dan weer niet, maar echt logisch is het niet nee...
quote:
Bovendien is het in een online match haast onmogelijk om even je vsync uit te zetten. Immers elke keer dat je dood gaat worden je settings minimized. Uitzoeken hoe je moet bukken e.d. is er ook niet bij.
Simpel : Kan niet! Alleen Q indrukken om jezelf achter iets te verbergen.

Verder is het gebrek aan een menu dat je altijd kan bereiken inderdaad heel erg irritant :(
quote:
Laadschermen duren ook eeuwen, terwijl je pc idle is. Alt tab tijdens load screen en je tekst input vertraagd in Notepad++, ook al is je cpu load maar 5%. 8)7.
Lijkt me een Notepad++ probleem : Mijn browser heeft er geen last van bijvoorbeeld.
quote:
Na een missie wordt je ook ergens aan de andere kant van de wereld gedropped, vaak in the middle of no where.
Omdat daar de missie wordt gestart of eindigt ;)
quote:
Fast travel lijkt onmogelijk.
Eigenlijk dus wel, maar veel te omslachtig :+

Wat je wel kan doen is een Heist starten, maar niet ermee doorgaan :
Je kan dan via de invite van Lester elke keer jezelf naar je appartement zappen! d:)b
quote:
Elke twee miinuten wordt ik gebeld door iemand die mooie info voor me heeft. Ja of ik een gebouw wil kopen wat 1,2,5 miljoen kost om verder te spelen. Laat ik dat geld niet hebben...
LJT en anderen zijn inderdaad ERG irritant!
quote:
Matchmaking is ook twijfelachtig, zat net tegen een level 946.
Er is geen Matchmaking dus dat is ook niet zo raar : De game dumpt gewoon mensen bij elkaar die een bepaalde mission/race/enz. willen spelen :)
quote:
Phoe je moet wel erg veel geduld hebben met deze game! Ik blijf maar even volhouden het concept spreekt me wel aan, TDU2 met guns.
Ik heb TD4 en TDU1 gespeeld, maar dat is echt een hele andere genre IMHO...

Zit nu ook The Crew 1 te spelen bij gebrek aan andere games die ik interessant vind, maar dat lijkt weer meer op een soort botsing tussen Burnout : Paradise City en de Test Drive of Need for Speed games :)

Weet niet of de game nog steeds gratis is, maar anders is dat misschien wel wat ?

• sdk1985
@nero355
Het TDU2 gevoel komt van het housing systeem :P. Bij TDU2 had ik tientallen huizen elk met garages vol dure auto's. Dat is eigenlijk het eerste wat ik in GTA Online heb gedaan, meteen zo'n garage voor 10 auto's aanschaffen :).

The Crew was ook leuk alleen dat hele avatar concept is daar uitgesloopt. Na het uitspelen van de storyline (30 uur co-op fun) heb ik nog een berg supercars gekocht en toen was ik er wel klaar mee. In TDU2 kon je dan nog doorsparen voor mooiere, duurdere auto's,huizen, club huis, club races, co-op races (follow the leader en keep your distsance, episch).

Ik merkte ook in andere input velden wat input lag overigens. Bijvoorbeeld in edge. Komt er op neer dat ik niet normaal kan 'werken' als GTA op de achtergrond aan staat. Dat is jammer! De game zelf is anno 2017 niet bepaald zwaar (22% cpu?).

sdk1985 wijzigde deze reactie 05-02-2018 16:23 (5%)

• Psyonara
TDU 1 en 2 en The Crew zijn stiekum best wel fantastisch. Ik mis wel de Twisties in die games. Geen idee of dat met de Forza Horizon serie ook zulke leuke wegen heeft.

De wereld van Los Santos in GTA V is helaas niet zo interessant om op die manier te cruisen. Maar heeft wel weer het Collectie aspect.

Ben best wel benieuwd naar The Crew 2. En Tdu 3 schijnt ook in productie te zijn maar daar is het veels te lang stil om er echt iets van te verwachten.

Enige leuke om op zijn tijd in GTA online wat rond te cruisen is met een Dirt Bike of Mountain Bike de berg routes op te zoeken en die op en neer gaan.

• sdk1985
Ondertussen depth of field gevonden en uitgeschakeld (jeuj). Ook vsync=off scheelt erg veel input lag. Aim toggle ook heel fijn. Mis alleen nog de knop om de minimap in te zoomen.

Heb trouwens 1M is die coke business nog interessant of kan ik beter voor CEO of bunker gaan?

• the squaler1
quote:
sdk1985 schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 01:13:
Ondertussen depth of field gevonden en uitgeschakeld (jeuj). Ook vsync=off scheelt erg veel input lag. Aim toggle ook heel fijn. Mis alleen nog de knop om de minimap in te zoomen.

Heb trouwens 1M is die coke business nog interessant of kan ik beter voor CEO of bunker gaan?
De minimap kun je vergroten met Z.
In opties heb je ook de keuze om hem vergroot te laten staan.

Ik had de coke business maar heb inmiddels alleen nog de bunker icm I/E.
Bunker is makkelijk passive geld verdienen en heb je tevens het voordeel van upgrades die je kan researchen.

• Sn3gG3l
quote:
the squaler1 schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 02:17:
[...]

De minimap kun je vergroten met Z.
In opties heb je ook de keuze om hem vergroot te laten staan.

Ik had de coke business maar heb inmiddels alleen nog de bunker icm I/E.
Bunker is makkelijk passive geld verdienen en heb je tevens het voordeel van upgrades die je kan researchen.
Ik heb bunker en lab maar als je moet kiezen kan je beter CEO met I/E beginnen zou ik zeggen.

• Robertdj
  • Niet online
quote:

Korting:
25% off the Avenger
25% off the Chernobog
40% off the Half-Track
40% off the Weaponized Tampa
35% off the Anti-Aircraft Trailer

2x $ en RP op Motor Wars, Slashers, Hardest Target en Occupy.
Prima korting! Tijd om een Avenger te halen :)
Pagina: 1 ... 160 ... 167 Laatste

Apple iPhone XS Red Dead Redemption 2 LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank en Intermediair de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2018 Hosting door True