Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Upbeat78
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 14-10 20:58
Gisterenavond de nieuwe adversary mode gespeeld; occupy (3 punten veroveren en die vasthouden, wanneer je een punt verovert hebt krijg je punten. Eerste met x aantal punten wint).
Daar kun je ook leuk geld mee verdienen Adversary modes. Ruim $100k binnen geharkt (het was de helft geweest als ik bij het verliezende team had gezeten). Het loont om dit samen met iemand te spelen (met mic), zodat je goed gebruik kunt maken van de vehicles met gun. Dan ben je sterk in het voordeel. En leuk om ook even iets anders te doen dan auto's jatten. :)

• nero355
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 14-10 18:32
quote:
invine schreef op woensdag 20 december 2017 @ 10:23:
Dit werkte voor een vriend van mij na echt alles wat op internet te vinden was geprobeerd te hebben! Thanks!
Tja, als Rockstar Support ons niet wil helpen moeten we het maar zelf doen h :)

Graag gedaan!
quote:
Upbeat78 schreef op woensdag 20 december 2017 @ 15:40:
En leuk om ook even iets anders te doen dan auto's jatten. :)
"Kan dat dan in GTA V ?!" zou ik bijna willen zeggen :+

Zoveel andere dingen die je moet/kan doen en Import/Export kwam er pas heel laat bij _O-

nero355 wijzigde deze reactie 20-12-2017 18:39 (34%)

|| DPC GoT WhatPulse Team :) || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• N.Uckerman
  • Registratie: juli 2013
  • Laatst online: 12-10 00:12
Hallo iedereen,

Heb gisteren GTA5 gekocht op steam. Heb de game gedownload en als ik wil beginnen met spelen dan opent de gta5 launcher. Dan krijg ik een aantal seconden een cirkeltje met loading en vervolgens moet ik inloggen. Helaas kan ik niet inloggen, op de een of andere manier "freezed" mijn client. Ik kan nergens meer op duwen. Buiten de client werkt alles prima en ook de client zelf kan ik verplaatsen. Heb al op internet gezocht, maar t mocht niet baten. Wat ik ook raar vind is dat bij rockstar support een linkje staat voor als je de launcher apart wil installeren. Als ik daarop duuw, staat er dat ik helemaal geen gta 5 op mijn pc heb.. Heb m gewoon via steam.. Jullie zijn mijn laatste hoop.

Wat ik al geprobeerd heb:
- Rockstar games uit de Appdata map verwijderen (was voorgesteld bij iemand anders)
- De game opnieuw gedownload via steam
- Als ik GTA5.EXE als administrator run dan krijg ik de melding "please run grand theft auto 5 using GTAV.EXE
- Als ik GTAVlauncher.exe run dan opent de launcher en staat er dat ik de game via steam moet openen

verder run ik windows 10. Hopelijk weten jullie er meer van.

• bb
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 23:21
quote:
N.Uckerman schreef op woensdag 20 december 2017 @ 23:07:
Dan krijg ik een aantal seconden een cirkeltje met loading en vervolgens moet ik inloggen. Helaas kan ik niet inloggen, op de een of andere manier "freezed" mijn client.
Eerst even ingaan op wat je zei over het handmatig downloaden van die launcher... dat is alleen voor als je de retail (DVD) versie hebt of via Rockstar Social Club gekocht.

Als ik het goed begrijp loopt het spel dus vast bij het moeten aanmelden van Social Club? Er voor, er na?

Ik stuitte op deze thread op het Rockstar supportforum waar klachten worden omschreven die lijken op jouw klachten. De oplossingen zijn nogal uiteenlopend, maar ik lees in ieder geval:
- drivers updaten
- avg virusscanner kan de boosdoener zijn als je die hebt
- dito voor "amd gaming evolved"
- usb apparaten als controllers of zelfs printers ( :') )

• Upbeat78
quote:
Dit klinkt wel hl dramatisch :)
quote:
- Rockstar games uit de Appdata map verwijderen (was voorgesteld bij iemand anders)
- Als ik GTA5.EXE als administrator run dan krijg ik de melding "please run grand theft auto 5 using GTAV.EXE
- Als ik GTAVlauncher.exe run dan opent de launcher en staat er dat ik de game via steam moet openen

Gelukkig weet ik er niet meer van :P
Je start het op via steam? En heb je een screenshot(s)?

• jacolc
  • Registratie: oktober 2017
  • Laatst online: 06-10 21:20
quote:
Upbeat78 schreef op woensdag 20 december 2017 @ 15:40:
Gisterenavond de nieuwe adversary mode gespeeld; occupy (3 punten veroveren en die vasthouden, wanneer je een punt verovert hebt krijg je punten. Eerste met x aantal punten wint).
Daar kun je ook leuk geld mee verdienen Adversary modes. Ruim $100k binnen geharkt (het was de helft geweest als ik bij het verliezende team had gezeten). Het loont om dit samen met iemand te spelen (met mic), zodat je goed gebruik kunt maken van de vehicles met gun. Dan ben je sterk in het voordeel. En leuk om ook even iets anders te doen dan auto's jatten. :)
Bij issues met steam games opstarten gebruik ik vaak de optie "Integriteit van spelbestanden controleren''.

its worth a shot, hoe je dit moet doen vind je hier:

https://support.steampowe...ef=2037-QEUH-3335&l=dutch

• nero355
quote:
N.Uckerman schreef op woensdag 20 december 2017 @ 23:07:
Hallo iedereen,

Heb gisteren GTA5 gekocht op steam. Heb de game gedownload en als ik wil beginnen met spelen dan opent de gta5 launcher. Dan krijg ik een aantal seconden een cirkeltje met loading en vervolgens moet ik inloggen. Helaas kan ik niet inloggen, op de een of andere manier "freezed" mijn client. Ik kan nergens meer op duwen. Buiten de client werkt alles prima en ook de client zelf kan ik verplaatsen. Heb al op internet gezocht, maar t mocht niet baten. Wat ik ook raar vind is dat bij rockstar support een linkje staat voor als je de launcher apart wil installeren. Als ik daarop duuw, staat er dat ik helemaal geen gta 5 op mijn pc heb.. Heb m gewoon via steam.. Jullie zijn mijn laatste hoop.

Je komt zeker ook niet op http://socialclub.rockstargames.com ?

Dan moet je dit effe in je hosts file van Windows gooien :
quote:
Maar ehh... iets heel anders : Rockstar Support is echt waardeloos dus ben ik uit gaan zoeken welke DNS records de game nodig heeft, vanwege de problemen die al een tijdje spelen en je daardoor Error 202 krijgt.

Dit zijn de resultaten :

178.79.242.83 patches.rockstargames.com
178.79.242.83 prod.cloud.rockstargames.com
178.79.242.83 cdn.sc.rockstargames.com
178.79.242.83 a.rsg.sc
178.79.242.83 rsgames-2.hs.llnwd.net
104.255.105.71 socialclub.rockstargames.com

Voeg dit aan je hosts file toe en je hoeft niet meer alternatieve DNS servers te gebruiken om de game te kunnen spelen of de Social Club website te bezoeken :)

Ik heb het bij mijn Pi Hole toegepast dus als je die hebt draaien dan kan dat ook!
Als je dus heel lang je client open laat staan krijg je Error 202 en dat komt door een fuckup tussen Rockstar + hun CDN partner en heel veel ISP's / DNS servers wereldwijd ;)

|| DPC GoT WhatPulse Team :) || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Met de blazer aqua mount chiliad afsleen :D

Heerlijk die sneeuwtijd.

As long as we get paid or you get shot I'm happy.

• Upbeat78
Ik merk dat het richten in GTA5 best een uitdaging is; poppetjes klein en heb maar 1 klein wit puntje... en dan headshots maken. Merk dat sommige spelers daar uiterst in bedreven zijn. Ik heb moeite met een puntje ("crosshair") op een puntje (hoofd) zien te krijgen.
Tips?!
Op welk platform en met welke resolutie speel je? En in welke situaties?

Op de PC is het bij mij kraakhelder en goed te doen (1440p) op de Xbox One S hoopte ik maar dat de automatische aiming goed werkte wat het was vaak amper te zien ja. Nu speel ik op de X en gaat het al veel beter. Maar in vergelijking met de PC is het inderdaad erg last, headshot zijn helemaal moeilijk daar.

• Xant0r
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 20:18
quote:
Upbeat78 schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 12:01:
Ik merk dat het richten in GTA5 best een uitdaging is; poppetjes klein en heb maar 1 klein wit puntje... en dan headshots maken. Merk dat sommige spelers daar uiterst in bedreven zijn. Ik heb moeite met een puntje ("crosshair") op een puntje (hoofd) zien te krijgen.
Tips?!
Als goed is kan je gewoon je crosshair aanpassen. Ik had een puntje in het midden met een circel erom heen.

Wat betreft headshots schieten, veel oefenen :+

• Upbeat78
quote:
Trevor schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 12:14:
Op welk platform en met welke resolutie speel je? En in welke situaties?

Op de PC is het bij mij kraakhelder en goed te doen (1440p) op de Xbox One S hoopte ik maar dat de automatische aiming goed werkte wat het was vaak amper te zien ja. Nu speel ik op de X en gaat het al veel beter. Maar in vergelijking met de PC is het inderdaad erg last, headshot zijn helemaal moeilijk daar.
Heb een PC (mouse + keyboard, heb geen controller) en dan gaat het mij vooral om PvP. Ik zie dat witte puntje soms niet eens. Dan moet ik eerst zoeken naar dat puntje, en dan nog eens mikken. Dan ben ik al vaak te laat/dood.

Heb een 1080p scherm en meen dat ik een 23" scherm heb.

Upbeat78 wijzigde deze reactie 22-12-2017 16:16 (3%)

Dat witte puntje kun je aanpassen in de instellingen.

• nero355
quote:
Upbeat78 schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 12:01:

Tips?!
Gewoon doen alsof je Counter-Strike speelt : Veel pre-aimen op headshot hoogte!

Easy peasy, net als in alle voorgaande GTA delen :)
quote:
lifeguard schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 18:40:
Hey Tweakers :)

Vandaag een ps4 aangeschaft met gta V welke ik echt grijs heb gespeeld op de ps3.
Helaas kon ik mijn karakter niet meer porten naar de ps4 dus vanaf begin beginnen weer.

Wat zijn nu een beetje missies om snel RP en Geld te verdienen?
Neem tenminste de laatste paar pagina's door... kom op zeg :/

nero355 wijzigde deze reactie 23-12-2017 02:30 (29%)

• lifeguard
  • Registratie: juni 2004
  • Laatst online: 14-10 18:10

Vandaag een ps4 aangeschaft met gta V welke ik echt grijs heb gespeeld op de ps3.
Helaas kon ik mijn karakter niet meer porten naar de ps4 dus vanaf begin beginnen weer.

• soccerroos
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 05-10 14:38
quote:

Heisten met mede tweakers :P. Helaas speel ik op de pc anders konden we samen wel heisten.

• Upbeat78
Hoe zie je of je de holiday gifts ontvangt? Of moet je daar nog iets voor doen?
En hoe krijg je die gratis auto?

• Xfade
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 15-10 17:14
quote:
Upbeat78 schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 15:38:
Volgens mij haal je je gratis auto's in je garage's via additional vehicles menu.

Xfade wijzigde deze reactie 23-12-2017 16:26 (8%)

i7 7700k | MSI Gaming M5 | 16GB Kingston HyperX | EVGA GeForce GTX 1070 SC GAMING | Cooler Master MasterLiquid 240 | Fractal Design R5

• MR_VIPER
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 18:03

MR_VIPER

Ik ben niet te ondertitelen!

quote:
Xfade schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 16:20:
[...]

Volgens mij haal je je gratis auto's in je garage's via additional vehicles menu.
Die kun je gratis kopen op de websites. Ze worden dan in je garage gezet.

*empty*

• Assassins8913
  • Registratie: november 2013
  • Laatst online: 14-01 10:35

Assassins8913

PSN-Assassins8913

quote:

Samen spelen is de sleutel tot succes.
Omdat je begint is het lastig online. De vliegende motors vliegende autos icl hun rakketen zullen je om de oren vliegen. Missies spelen is goed te doen hou de dubbel rp en geld goed in de gaten.
Bijna altijd wel acties met dubbel geld.

Maar join de tweakers crew of speel met vrienden en makkelijkst is als ze al wat verder zijn dan jij.
je kan dan mee liften op hun succes.

• Upbeat78
Ik kan ze niet vinden. Op Elody na dan, maar die kan ik niet kopen :$ De order knop is 'greyed-out'. En ik heb die nog niet eerder gekocht. Terwijl hij wel 'free' is.

• Psyonara
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 21:45
Eindelijk in de laatste Heist van de Doomsday DLC Maar in het mid stuk had ik performance issues.
En dan geen gevoel van progressie en de Checkpoints zuigen ook.

Hopen dat het vandaag beter gaat.
quote:
Upbeat78 schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 15:38:
De holiday gifts krijg je als je inlogt, de gratis auto (Hermes) krijg je pas morgen (de 25e) als je ingelogd bent zie je rechts in beeld een pop-up met daarin je daily rewards. Kleding haal je af in de winkels en de auto's via de websites.

PSN: rubensaurus

• benjamin19
  • Registratie: september 2013
  • Laatst online: 08-10 16:47
Net begonnen met GTA! ik zoek nog mensen die mij willen helpen met alle heists enzo! en gewoon een beetje klooien missies enzo etc! snap er eerlijk gezegd ook nog niet zo heel veel van! Heb geen GTA op steam.. maar op social club kan je mij toevoegen als jullie willen lijkt mij wel geinig

Bennjix24

• soccerroos
quote:
Psyonara schreef op zondag 24 december 2017 @ 12:25:
Eindelijk in de laatste Heist van de Doomsday DLC Maar in het mid stuk had ik performance issues.
En dan geen gevoel van progressie en de Checkpoints zuigen ook.

Hopen dat het vandaag beter gaat.
ik heb daar ook veel last van.

• soccerroos
quote:
benjamin19 schreef op zondag 24 december 2017 @ 13:22:
Net begonnen met GTA! ik zoek nog mensen die mij willen helpen met alle heists enzo! en gewoon een beetje klooien missies enzo etc! snap er eerlijk gezegd ook nog niet zo heel veel van! Heb geen GTA op steam.. maar op social club kan je mij toevoegen als jullie willen lijkt mij wel geinig

Bennjix24
toegevoegd.

• Psyonara
quote:
soccerroos schreef op zondag 24 december 2017 @ 13:41:
[...]

ik heb daar ook veel last van.
Heb zelf een HD6950 die de ene keer silky smooth is en de andere keer raar zit te doen en als ik die issues heb: is de game ook gevoelig voor crashen. En als het laatste het geval is kan ik beter mijn systeem herstarten.

Toevallig net afgerond zonder problemen dit keer.

• soccerroos
quote:
Psyonara schreef op zondag 24 december 2017 @ 15:24:
[...]

Heb zelf een HD6950 die de ene keer silky smooth is en de andere keer raar zit te doen en als ik die issues heb: is de game ook gevoelig voor crashen. En als het laatste het geval is kan ik beter mijn systeem herstarten.

Toevallig net afgerond zonder problemen dit keer.
ik heb hem op een ssd, maar is wel laptop.

• Upbeat78
quote:
DigitalError schreef op zondag 24 december 2017 @ 12:28:
[...]

De holiday gifts krijg je als je inlogt, de gratis auto (Hermes) krijg je pas morgen (de 25e) als je ingelogd bent zie je rechts in beeld een pop-up met daarin je daily rewards. Kleding haal je af in de winkels en de auto's via de websites.
25e .. net geprobeerd, maar nee. Of het 25e Usa tijd.
De Elody is mij gelukt om aan te schaffen.
De armored kuruma zou toch ook on sale zijn?
Updates zijn meestal rond 11 uur.

• soccerroos
quote:
Trevor schreef op maandag 25 december 2017 @ 09:25:
Updates zijn meestal rond 11 uur.
ik heb ze binnen

• MR_VIPER

MR_VIPER

Bericht gehad van 1 free purchase of the Hermes. Op website ook free. Hebben ze alsnog 535000 R$ afgeschreven. 👎🏻

*empty*

• rejer
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 23:46
quote:
MR_VIPER schreef op maandag 25 december 2017 @ 13:28:
Bericht gehad van 1 free purchase of the Hermes. Op website ook free. Hebben ze alsnog 535000 R$ afgeschreven. 👎🏻
wtf ja. ik heb dit ook wat een naaiers.
jullie zijn niet de enige

https://www.reddit.com/r/..._the_new_hermes_for_free/

spelen jullie allemaal op pc? heb zelf op de ps4 namelijk nergens last van gehad.

• MR_VIPER

MR_VIPER

quote:
DigitalError schreef op maandag 25 december 2017 @ 13:47:
jullie zijn niet de enige

https://www.reddit.com/r/..._the_new_hermes_for_free/

spelen jullie allemaal op pc? heb zelf op de ps4 namelijk nergens last van gehad.
Jep PC

*empty*

• Psyonara
Zelfde Probleem, eigenlijks nu ook blut wegens dat ook omdat ik gister Facility en Avenger gekocht heb.......

• nero355
Hier hetzelfde, maar het boeit me niet : Ben al lang blij dat die wagen eindelijk in GTA V Online zit :)

Wordt vast wel gepatched of zo...

• Gummiebeer
  • Registratie: juli 2012
  • Laatst online: 14-10 09:00
Krijg die hele hermes niet eens gekocht, telkens een foutmelding van R*.

• Assassins8913
  • Laatst online: 14-01 10:35

Assassins8913

PSN-Assassins8913

Als je online komt en die auto is niet meteen gratis.
En je spawnt in je appartement of iets dergelijks.
Moet je eerst naar buiten lopen dan krijg je een melding van R dat je heel veel krijgt voor niks.
Waaronder die auto dus.

Werkt dit niet kan het van sessie wisselen schelen.

Dit werkt op de ps4

• MR_VIPER

MR_VIPER

quote:
Assassins8913 schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 10:00:
Moet je eerst naar buiten lopen dan krijg je een melding van R dat je heel veel krijgt voor niks.
Waaronder die auto dus.

Dit werkt op de ps4
Op PC werkt dit niet. Ik heb hem aangeschaft na melding en met de melding free op SSA website.

Wisselen van sessie heeft nul resultaat. Mijn bankrekening kon het hebben. Dus no problem voor mij. Desondanks is dit wel een aardige fout.

*empty*

• Psyonara
quote:
Assassins8913 schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 10:00:
Waaronder die auto dus.

Dit werkt op de ps4
Heb bewust op de melding gewacht, en mijn prop/facility verlaten kreeeg het bericht en zag de auto gratis op de ingame website. En moest er als nog voor betalen.

(Pc Hier)

Hoop nog op een Cashback.

• Upbeat78
Ik zie de auto wel als gratis verschijnen, maar de transactie kan niet voltooid worden. Kon niet echt wat vinden behalve vele lotgenoten.

• dutchgio
  • Registratie: april 2012
  • Laatst online: 23:27
Waarschijnlijk heb je dan geen 535(?)K om de auto te kopen, want die is dus op de PC niet gratis lijkt het.

Op PS4 geen problemen. Na verlaten van de garage kwam de melding en heb de auto gratis kunnen kopen.

| Apple iPad 3rd generation 16GB | Synology DS112J | iOcean X7 | ZTE Nubia Z7 Mini | Xiaomi Redmi Note 3 | ZTE Axon 7 | XDA Recognized developer |

• MR_VIPER

MR_VIPER

Inmiddels is het probleem door R* erkend en zijn ze bezig met refunds. Ben benieuwd. Morgen als ik tijd heb maar even kijken.

*empty*

• Brutuss
  • Registratie: juli 2003
  • Laatst online: 19:11
Ik heb een refund gekregen terwijl ik niks miste...

• Robertdj
  • Registratie: januari 2014
  • Niet online
Heb ook een refund gehad terwijl ik door geldtekort een foutmelding kreeg en 'm dus niet kon kopen. 8)7

• Raketje
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 19:05
quote:
Brutuss schreef op woensdag 27 december 2017 @ 01:45:
Ik heb een refund gekregen terwijl ik niks miste...
Ik ook, kreeg 540 duizend en had die auto ook al gratis xD , merry Xmas rockstar :*)

• MR_VIPER

MR_VIPER

Ik heb nog niks gezien aan refund.

Edit: Inmiddels wel de refund binnen.

MR_VIPER wijzigde deze reactie 27-12-2017 16:49 (37%)
Reden: Update

*empty*

Ik had niet zo'n behoefte aan de auto en heb hem links laten liggen.... wel een refund :D

• Frostbiter
  • Registratie: juli 2015
  • Laatst online: 14-10 20:28

Frostbiter

Aka S8tan

Heeft iemand anders ook moeite om de social club launcher via de website te downloaden? Ik kan niet eens op de social club website komen.

i7 4790 - Evga GTX 780 - Crucial BX100 - Gigabyte GA-H97N-WIFI - Kingston Hyper x Fury red 8gb - Antec Edge 550w - Corsair H100i

• nero355
quote:
Frostbiter schreef op woensdag 27 december 2017 @ 14:30:
Heeft iemand anders ook moeite om de social club launcher via de website te downloaden? Ik kan niet eens op de social club website komen.
nero355 in "[Multi] Grand Theft Auto V Online" d:)b

• BeToBe
  • Registratie: december 2016
  • Laatst online: 21:48

BeToBe

FP ProMod

Privacy jurist

Ik ben nu al zeker 4 uur bezig om de 'prison break station' setup te voltooien. Het lijkt haast onmogelijk om 3 andere spelers te vinden en als ze er eindelijk zijn (soms na een half uur in de lobby gezeten te hebben), dan gaan ze of heel snel dood of halverwege het spel weg. Hoe hebben jullie dat gedaan? Met random mensen of met vrienden?

Heeft u een juridische vraag, stuur dan vrijblijvend een berichtje!

• Racing_Reporter
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 13:02

Racing_Reporter

Mediaproducent

quote:
BeToBe schreef op woensdag 27 december 2017 @ 18:18:
Ik ben nu al zeker 4 uur bezig om de 'prison break station' setup te voltooien. Het lijkt haast onmogelijk om 3 andere spelers te vinden en als ze er eindelijk zijn (soms na een half uur in de lobby gezeten te hebben), dan gaan ze of heel snel dood of halverwege het spel weg. Hoe hebben jullie dat gedaan? Met random mensen of met vrienden?
Gewoon lekker afspreken met vrienden hoor. Online met random mensen moet je mazzel hebben dat het goed gaat.

Als je dit leest, heb je teveel tijd.

• nero355
quote:
Verplicht iedereen een Heavy Heist Suit/Vest te dragen en kijk voor tips bijvoorbeeld naar deze video :
YouTube: GTA Online: The Prison Break Elite Challenge (2:39 Former World Record)

Dit is dan de Elite Challenge, maar het komt op hetzelfde neer. Alles wat je ziet ontploffen is al neergelegd, voordat je naar die gast toe gaat van de cutscene aan het begin van de video.

Zit toevallig in mijn Friends list :)

• soccerroos
quote:
gwn lkkr de kuruma gebruiken is het een stuk makkelijker.

• Psyonara
quote:
soccerroos schreef op woensdag 27 december 2017 @ 19:47:
[...]

gwn lkkr de kuruma gebruiken is het een stuk makkelijker.
[video]
Werkt die glitch nog?

• MR_VIPER

MR_VIPER

Iemand al eerder gezien dat er een R$1,- bounty gezet kan worden? Ik dacht dat deze begonnen bij R$1000,-

*empty*

• soccerroos
quote:
maand geleden nog wel geen idee als het nu nog werkt.

• nero355
quote:
MR_VIPER schreef op donderdag 28 december 2017 @ 13:03:
Iemand al eerder gezien dat er een R$1,- bounty gezet kan worden? Ik dacht dat deze begonnen bij R$1000,-
Ik doe alleen aan de 10.000 variant als iemand irritant zit te doen in de sessie }) :Y)

Inclusief laten Muggen via Lamar en Merryweather erop af sturen! :+
quote:
soccerroos schreef op donderdag 28 december 2017 @ 20:01:
maand geleden nog wel geen idee als het nu nog werkt.
Het is ook amper een glitch te noemen dus moet gewoon werken! :)

• rwbk
  • Registratie: februari 2015
  • Laatst online: 16:33
quote:
nero355 schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 02:18:
[...]

Ik doe alleen aan de 10.000 variant als iemand irritant zit te doen in de sessie }) :Y)

Inclusief laten Muggen via Lamar en Merryweather erop af sturen! :+

[...]

Het is ook amper een glitch te noemen dus moet gewoon werken! :)
Tegenwoordig wil ik er ook nog wel eens een orbital cannon op af vuren:) of de hit squad

• nero355
quote:
rwbk schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 21:01:
Tegenwoordig wil ik er ook nog wel eens een orbital cannon op af vuren:) of de hit squad
ZO GEK ben ik nou ook weer niet : "Ons ben zunig!" of zoiets :+

Heb net zitten Heisten sinds eeuwen : Je kan de sjaal truck niet meer doen om sneller te rennen en toch het effect van de Heavy Heist Vest te behouden :-(

Wat dan weer wel opeens kon is gewoon de bank verlaten wanneer je maar wil 8)7

Silly Rockstar...

• Jvdvalk
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 14-10 16:40
quote:
benjamin19 schreef op zondag 24 december 2017 @ 13:22:

Bennjix24
Heb je pas ook even toegevoegd.

Had de story mode al 2x uitgespeeld en nu begonnen aan de online versie. Inderdaad lastig om sommige missies met vreemden te doen. Heb net een heis gedaan met 2 Russen en het eerste wat ze deden toen we klaar waren is mij door mn kop schieten...

• Psyonara
Nog tips met bepaalde Prep/setup missies van de doomsday heist?

Tot nu toe de meeste ruzie met betreft Rescue ULP in de Foundry entree kan ik geen cover vinden loop vaak hal in en uit. Paar keer dood gegaan daar.

En Salvage Hard drives waar je die busjes moet blussen wat is dat een irritante missie.

Zijn eigenlijks de enige missies waar er iets fout gaat en of dat we dood gaan. De rest is geen probleem.

En baal er van dat je met die Noose Missie gewoon niet weer stealth er uit kan ontsnappen/sneaken. Wat een gemiste kans voor een Elite Challenge award.

• nero355
quote:
Psyonara schreef op zondag 31 december 2017 @ 09:47:
Nog tips met bepaalde Prep/setup missies van de doomsday heist?

Tot nu toe de meeste ruzie met betreft Rescue ULP in de Foundry entree kan ik geen cover vinden loop vaak hal in en uit. Paar keer dood gegaan daar.
Gewoon rustig aan doen met twee man : n binnen en n buiten!

Degene die naar binnen gaat moet gewoon stap voor stap linksom of rechtsom naar binnen gaan en zoveel mogelijk op afstand alvast de ventjes neerknallen.

Degene die buiten staat... die wens ik veel sterkte, want n keer heb ik het zelf moeten doen en je moet echt alles bij je hebben :
- Veel snoep/drank.
- Veel armor.
- RPG/Minigun/Rocket Launcher/ehh... dat H&K G36 serie look-a-like ding :)

En vooral de heli's proberen af te knallen, voordat ze dichtbij komen, want die hebben echt alle NPC cheats zoals vaak het geval is bij NPC Buzzards!

Maar troost jezelf : Er zijn ergere missies! :+
quote:
En Salvage Hard drives waar je die busjes moet blussen wat is dat een irritante missie.
Die missie is echt easy, dat voertuig dat je bij je hebt om te blussen kan ook ventjes doodblussen en biedt armor/cover voor de Salvage speler :)

Gewoon voor al die setups goed de tijd nemen : ER IS GEEN TIMER dus je hebt alle tijd om die cheatende "one hand shooting NPC's" helemaal plat te walsen! })
quote:
En baal er van dat je met die Noose Missie gewoon niet weer stealth er uit kan ontsnappen/sneaken. Wat een gemiste kans voor een Elite Challenge award.
Dat was ook erg gemeen inderdaad : Netjes alles gedaan en toch nog rennen voor je leven naar de lift (niet onderweg schieten, pas als je bij de lift bent!) is inderdaad een beetje jammer :/

• Psyonara
quote:
Foundry buiten is makkelijk gewoon waar je bij de Foundry ingang de Karuma neer zetten en vanuit die auto alles neer ploffen en op de goede plek doen de heli's je ook niks.

In het begin stonden we op de water toren waar je volgens het script moest zijn maar ladder naar beneden bugged waar je naar ter pletter kan vallen.

Tsa ik weet dat je met die water cannon mensen kan af knallen maar in onze 2 person run hadden behoorlijk ruzie en gingen bijna niet dood als je ze overspoelden.

Ging bij ons helaas niet fijn.

Noose binnen kun je in principe alles neer maaien zijn geen constant spawns buiten kun je idd wat de tijd nemen tot dat je wat cleared en dan snel Akula in.

4 person run ook allemaal gedaan in het algemeen vind ik 2 person run wel wat makkelijker omdat je niet constant met je team zelf in de weg zit.

Act 1 al helemaal kunnen doen zonder dood te gaan maar Act II meeste problemen en Act III alleen de Final Heist waar we nog met bepaalde stukken moeite hebben.

Vaak is de CEO de hacks laten doe gezien die voor Regen zorgt en tijdens de hacks zelf gewoon invicible is.

Ooh ja waar je voor het eerst die Cloakers tegen komt heb je ook niet echt veel speel ruimte na de cutscene als je Agent 14 redt voor je ook kan cover zoeken heb je al een Lucky headshot in je kop :(

• nero355
quote:
Psyonara schreef op zondag 31 december 2017 @ 20:51:
Foundry buiten is makkelijk gewoon waar je bij de Foundry ingang de Karuma neer zetten en vanuit die auto alles neer ploffen en op de goede plek doen de heli's je ook niks.
Eerste keer gedaan : Kuruma de lucht in :F

Op de watertoren was het makkelijker uiteindelijk toen ik ze door had :+
quote:
In het begin stonden we op de water toren waar je volgens het script moest zijn maar ladder naar beneden bugged waar je naar ter pletter kan vallen.
Daar is wel iets bugged inderdaad, maar als de NPC's maar naar boven kunnen klimmen h! :X
quote:
Tsa ik weet dat je met die water cannon mensen kan af knallen maar in onze 2 person run hadden behoorlijk ruzie en gingen bijna niet dood als je ze overspoelden.

Ging bij ons helaas niet fijn.
Degene die de disks moet oppakken moet ook uitstappen en gewoon een rifle gebruiken :)
quote:
4 person run ook allemaal gedaan in het algemeen vind ik 2 person run wel wat makkelijker omdat je niet constant met je team zelf in de weg zit.
Minder kans om te falen en meer geld inderdaad :+
quote:
Act 1 al helemaal kunnen doen zonder dood te gaan maar Act II meeste problemen en Act III alleen de Final Heist waar we nog met bepaalde stukken moeite hebben.

Vaak is de CEO de hacks laten doe gezien die voor Regen zorgt en tijdens de hacks zelf gewoon invicible is.
Dat is degene die hacked altijd ;)

Verder lekker strooien met de Minigun }) Erg goed voor je reflexen en headshot training!
quote:
Ooh ja waar je voor het eerst die Cloakers tegen komt heb je ook niet echt veel speel ruimte na de cutscene als je Agent 14 redt voor je ook kan cover zoeken heb je al een Lucky headshot in je kop :(
Voordat ze spawnen stickybombs plaatsen d:)b Voor de rest RPG en een Weaponized Tampa meenemen!

Je kan zelfs alle 3 zones daarna activeren zeg maar door gelijk naar de heli's achterin te rijden en daarna alleen de 2 Juggernatus aan het eind vanaf het dak met een RPG neer te maaien : Daarna stop je Agent 14 in een Kuruma/Custom Insurgent en rijd je weg naar de drop off :Y)

Of je wacht tot degene die ze heeft afgeknald n van de twee Akula's pakt en jullie ophaalt :)

• Upbeat78
quote:
Ik heb deze ook nog niet gedaan. Je mag mij toevoegen, kan ook wel goede hulp gebruiken; upbeat2.

• Roel911
  • Registratie: januari 2008
  • Laatst online: 12-10 10:46
Ik wens iedereen een voorspoedig 2018 :) Kan iemand me toevoegen aan de Xbox Crew (GOTX)? Nickname is hetzelfde als hier. Alvast bedankt!

• fdisk
  • Registratie: juni 2003
  • Laatst online: 18:18

fdisk

XBL: fd1sk

quote:
Roel911 schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 17:14:
Ik wens iedereen een voorspoedig 2018 :) Kan iemand me toevoegen aan de Xbox Crew (GOTX)? Nickname is hetzelfde als hier. Alvast bedankt!
Ook de beste wensen. Je kan in de topicstart de link voor de juiste crew vinden om je aan te melden. Dan krijgen wij een seintje en kunnen we je accepteren.

Edit: zag dat je dat al gedaan hebt en heb je geaccepteerd.

fdisk wijzigde deze reactie 02-01-2018 17:43 (7%)

• soccerroos
gta kampt met een storing op dit moment ?

• Snake
  • Registratie: juli 2005
  • Nu online

Snake

Los Angeles, CA.

quote:
soccerroos schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 18:11:
https://support.rockstarg...ver-Status-Latest-Updates

Niet echt, het was wel buggy de laatste dagen

I live in paradise.

• nero355
quote:
soccerroos schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 18:11:
Het was weer een "Saving Failed!" feest inderdaad! :F

Ik ben maar wat anders gaan doen :)

• Upbeat78
Nadat ik iemand tot 3x toe doodschoot omdat hij achter mij aan zat, kwamen 2 van zijn maten ook achter mij aan. Wilde eigenlijk de treasure hunt doen, dus dacht ik; even andere sessie. Mooi niet.. de server status was gisteren ook limited. Maar dan erg limited. Jammer dat er niet meer info bij staat, zoals de reden of verwachte duur.
Het is een erg gaaf spel, alleen het connecten met GTA Online laat nog wat te wensen over. Ik hoop dat dit nog eens beter wordt.

• Upbeat78
Hoe kun je op de PC sommige wapens dumpen? In de vorm van verkopen op gewoon op de grond laten vallen, met als doel: ik wil ze niet meer terug.

Sommige wapens gebruik ik niet meer (zoals een pistool). Het is heel vervelend als ik voor al die wapens ammo moet kopen. Of dat ik langs verschillende guns moet (die ik toch niet wil gebruiken). Ik wil gewoon snel de juiste hebben.
quote:
Upbeat78 schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 14:26:
Hoe kun je op de PC sommige wapens dumpen? In de vorm van verkopen op gewoon op de grond laten vallen, met als doel: ik wil ze niet meer terug.

Sommige wapens gebruik ik niet meer (zoals een pistool). Het is heel vervelend als ik voor al die wapens ammo moet kopen. Of dat ik langs verschillende guns moet (die ik toch niet wil gebruiken). Ik wil gewoon snel de juiste hebben.
Heb je nog niets waar een armor locker in zit? Dan kan je zelf bepalen wat je meeneemt.

• Racing_Reporter
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 13:02

Racing_Reporter

Mediaproducent

Klopt, koop in je CEO-gebouw een locker, dan kan je zelf je loadout samenstellen. Er zit echt teveel troep bij vaak namelijk :')

Als je dit leest, heb je teveel tijd.

• Robertdj
  • Registratie: januari 2014
  • Niet online
Of in je MOC (indien je 'm toch al wilde halen). CEO gun locker is volgens mij het duurst en de custom weapon load-out werkt niet altijd even soepel.

• Upbeat78
Ik heb een appartement en een office. En moet ook nog een warehouse hebben om import/export te starten.
En ik moet nog even, want heb maar 500k op de bank :X

Edit: Ik lees op andere plekken dat een gun locker enkel werkt in freeroam. Niet in heists; maw de wapens die je in je locker stopt krijg je gewoon weer beschikbaar tijdens een heist. Klopt dat?

Upbeat78 wijzigde deze reactie 03-01-2018 16:47 (95%)

• nero355
quote:
Upbeat78 schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 16:42:
Ik heb een appartement en een office. En moet ook nog een warehouse hebben om import/export te starten.
En ik moet nog even, want heb maar 500k op de bank :X
Spaar nog effe door, want het is het echt waard : Mijn Import/Export teller staat voorbij de 100.000.000 GTA$ ;)
quote:
Edit: Ik lees op andere plekken dat een gun locker enkel werkt in freeroam. Niet in heists; maw de wapens die je in je locker stopt krijg je gewoon weer beschikbaar tijdens een heist. Klopt dat?
Volgens mij is dat zo inderdaad, echter wil er nog weleens iets mis gaan daarmee dus soms werkt het wel en soms niet.
Ik hoop dan voor jou dat het zo vaak mogelijk mis gaat en je bij Heists gewoon je custom loadout hebt :)

• jacolc
Iemand de nieuwe auto (Annis Savestra) al getest? Veel customization? Is die het geld waard?

• Psyonara
quote:
jacolc schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 09:06:
Iemand de nieuwe auto (Annis Savestra) al getest? Veel customization? Is die het geld waard?
Blijft subjectief, geloof dat hij kwa stats 3de in zijn klasse is. Eerlijk gezegt veels te duur voor het type auto dat hij is.

Maar vind het wel een mooie auto en ja heeft veel Customization opties. Maar wacht op een korting.

Veel issues in GTA gister ik met een maat van me plus 2 vrouwlijke gremlins gaan heisten.
Veel moeite kom auto's ( Vehicles in het algemeen) te kunnen gebruiken daarnaast Foundry (Rescue ULP) missie waar 1 van de meiden een sticky op de Karuma voor geluk gooit..... Maat van me was al in een serieuze bui en ik lachte me kapot.

• Caro555
  • Registratie: januari 2018
  • Laatst online: 04-01 20:28
Hey iedereen, ik heb gisteren 3 megalodon shark kaarten gekocht ( deze waren afgeprijsd). Ik krijg echter maar $8000000 op mijn rekening op GTA 4 online ipv $24000000. Hoe komt dit?
Alvast bedankt voor de antwoorden!
quote:
Caro555 schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 19:55:
Hey iedereen, ik heb gisteren 3 megalodon shark kaarten gekocht ( deze waren afgeprijsd). Ik krijg echter maar $8000000 op mijn rekening op GTA 4 online ipv $24000000. Hoe komt dit?
Dat is een vraag die je aan Sony en Rockstar moet stellen, dat kunnen wij je namelijk niet vertellen. ;)

• Upbeat78
quote:
Ze waren afgeprijsd toch? ;)

• Grotman
  • Niet online

Grotman

Moderator Spielerij / Cryptocurrencies
quote:
Welkom Caro :)
Eigen inzet wordt op GoT gevraagd. Dus heb je zelf al even op internet gezocht waarom dit is? Vraagdumps door nieuwe accounts worden hier niet zo gewaardeerd.

Grotman wijzigde deze reactie 05-01-2018 11:33 (3%)

• jacolc
quote:
Wist niet dat er mensen waren die sharks kochten
quote:
jacolc schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 15:32:
[...]

hoe denk je anders dat al die dlc betaald wordt? de enige reden dat er zoveel content uitkomt voor gta online is omdat er na elke release een shitload aan sharkcards gekocht wordt. dus we kunnen al die mensen hartelijk bedanken voor 4 jaar aan content :+

quote:
jacolc schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 15:32:
[...]

Als ik het goed heb maakt RS meer winst aan de verkoop van Sharkcards dan aan de verkoop van het spel zelf. In het begin was Online een dingetje voor erbij, maar omdat de sharkcards zo goed verkopen is dat nu de core business geworden.

• Amdwarrior
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 22:41
quote:
Gta 4 heeft geen shark cards

• Upbeat78
Hoe benader je je de crew? Als ik een heist of iets anders wil spelen? Of als ik hulp nodig heb in het geval van ganking? Of als ik hulp wil aanbieden..

Is er een chat kanaal in game?

• Sn3gG3l
  • Registratie: september 2010
  • Nu online
quote:
Upbeat78 schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 10:05:
Hoe benader je je de crew? Als ik een heist of iets anders wil spelen? Of als ik hulp nodig heb in het geval van ganking? Of als ik hulp wil aanbieden..

Niks ingame, via steam kan je wel communiceren of ts/discord. Ik zoek ook nog wat decent mensen voor heists en mc/ceo stuff :)

Steam: Sneggel

• Saynod
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 15:31
quote:

Hallo Upbeat,

We hebben apart een forum op Tweakers voor de crew: [Multi] GTA V Crew: TweaksCrew.. Werkt zo een beetje als dit forum maar vooral toegespitst dingetjes binnen de
crew en minder op "algemene" online onderwerpen.

Het chatkanaal in game worden bij mijn weten niet gebruikt.
Als ik online ben of met crewleden samenspeel gebruik ik meestal discord (mijn account: saynod#2006).
Groot voordeel hiervan is dat je snel info kunt uitwisselen bij heists en missies, en dat je tijdens de loadingscreens een babbeltje kunt slaan ;) .
Er is ook Teamspeakkanaal: SolidartyGaming.com TS Server, maar deze wordt volgens mij niet veel
meer gebruikt.

Ik zal binnenkort ingame eens bij je binnenspringen.

Tot in LS.

• soccerroos
quote:

ik join gwn vaak sessies met crewleden en dan vraag ik het gewoon via ingame chat. mijn nick is btw soccerroos89

• Scifo83
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 05:37
Kan er iemand eens een Car Mod Pack aanraden? Liefst geen getunede brol. Thx

iRacing Profiel

• Psyonara
Balen.... was een glitch dat je Act III heist in een uurtje kon doen en nu is het gepatched :(

zo kon je lekker lekker in een dag anderhalf miljoen binnen harken :(

• nero355
quote:
Psyonara schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 18:12:
Balen.... was een glitch dat je Act III heist in een uurtje kon doen en nu is het gepatched :(

zo kon je lekker lekker in een dag anderhalf miljoen binnen harken :(
Mja, als de personen die hem hebben gebruikt maar niet zijn geband : Mijn hele friendslist zowat is dan straks offline denk ik _O-

Ik kwam er te laat achter :')

• Psyonara
quote:
nero355 schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 18:42:
[...]

Mja, als de personen die hem hebben gebruikt maar niet zijn geband : Mijn hele friendslist zowat is dan straks offline denk ik _O-

Ik kwam er te laat achter :')
Afwachten, en of hopen op een tijdelijke ban of beter geen.

Denk niet dat je met deze exploits tenzij je echt op word af gestraft tenzij je op een malle tour gaat.
Geld word denk ik eerder afgenomen of helemaal op nul wat wel kut zou zijn.

Maar had ook gezien dat er met de Facility Duplication glitch garages vol deluxo's hebben e.d. Vind ik toch wel wat kwalijker.

Hoe dan ook op goed geluk denk ik wel iets van 8 miljoen gefarmd ermee.
Er zou eigenlijks wel iets moeten komen dat je op een simpele wijze een half miljoen binnen een uur kunt farmen zonder veel voor bereidingen. Veel dingen/taken zijn heel erg heen en weer voor je het geld eruit kan halen.

Zeker als er straks nog meer van dit soort DLC's uitkomen. En wil er best wel wat voor investeren daar niet van.

Las laatsten ergens dat iemand een grote warenhuis vol had gefarmed met Special Cargo en dat verkocht had. Wat een geduld moet je daar voor hebben :P Maar dat leverde ook iets van 5 miljoen op ongeveer geloof ik.

Met de kleine zou ik dat nog wel doen.
Dat lijkt me sterk. Voor zover ik weet en ervaren heb krijg je na de zesde special geen nieuwe meer. (Ik wilde het zelf namelijk ook ooit gaan doen.)

ArthurMorgan wijzigde deze reactie 10-01-2018 19:52 (19%)

• nero355
Het enige wat nog erger is dan Hangar Cargo is de originele Warehouse Cargo inderdaad _O-

- Je hebt kosten per 1/2/3 crates : 1 is je nettowinst het grootst, maar je doet er ook het langst over!
- In de tijd dat je ermee bezig bent had je met Import/Export of Pacific Standard veel meer geld verdiend :F
- Je CEO Office wordt vervuild met allerlei prullaria en geld op de grond... W-T-F?!

Ik heb toen alleen 5 Large Warehouses gekocht en ze nooit gebruikt verder :+

Ja maar het is wel enorm winstgevend.

Ik doe 2 keer 3 crate missies, 1 headhunter en 1 IE haal en bezorg missie per 27 minuten gemiddeld. (gebaseerd op 100 van dit soort sessies) dat levert 400k per uur op.

Pagina: 1 ... 159 ... 166 Laatste

Apple iPhone XS Red Dead Redemption 2 LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank en Intermediair de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2018 Hosting door True