Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jacolc
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 03-03 17:58
Ik heb gisteren de deluxo gekocht en man man man wat een geweldig voertuig is dit!!
Hij is vrij duur maar super leuk om mee te vliegen,

Vergelijkbaar met de hydra in de lucht maar ook nog snel als auto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• overdoseh
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 22-06 14:58
Wellicht een enorm domme vraag.. maar ik moest mijn auto laten verzekeren op het begin, echter was dit gewoon een gejatte auto. Waarom auto's kopen als je er ook gewoon een gratis kan jatten en laten verzekeren? En was deze keuze op het begin belangrijk? Ik heb wel een redelijke auto genomen gelukkig...

Zijn de autos die NPC's rijden veel slechter oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacolc
overdoseh schreef op woensdag 13 december 2017 @ 11:08:
Wellicht een enorm domme vraag.. maar ik moest mijn auto laten verzekeren op het begin, echter was dit gewoon een gejatte auto. Waarom auto's kopen als je er ook gewoon een gratis kan jatten en laten verzekeren? En was deze keuze op het begin belangrijk? Ik heb wel een redelijke auto genomen gelukkig...

Niet elke auto kan je zomaar verzekeren. ALs je bijvoorbeeld een Comet tegenkomt zul je zien dat deze alleen via internet gekocht kunnen worden en niet worden gestolen en dan verzekerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robertdj
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online
Over het algemeen zijn gejatte auto's vanaf 100k niet te verzekeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Zelfs de Akuma en Bati motoren, die amper iets kosten, kon ik mijn garage niet inrijden. Het is echt heel beperkt wat je gratis kunt krijgen. Overigens is het ook zo dat als je een opruiming houdt je maar 1 gejatte auto per 48 minuten kunt verkopen. Dat kan wel eens ergerlijk zijn als je snel ruimte wilt maken.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robertdj
  • Niet online
Trevor schreef op woensdag 13 december 2017 @ 12:22:
Zelfs de Akuma en Bati motoren, die amper iets kosten, kon ik mijn garage niet inrijden. Het is echt heel beperkt wat je gratis kunt krijgen. Overigens is het ook zo dat als je een opruiming houdt je maar 1 gejatte auto per 48 minuten kunt verkopen. Dat kan wel eens ergerlijk zijn als je snel ruimte wilt maken.
Motoren zijn wat beperkter ja, kwam daar eigenlijk pas achter toen ik m'n clubhuis wilde vullen. De Nemesis (goed voor backflips :P) en Sanchez zijn gelukkig wel op te slaan.
Alle 'standaard' auto's onder de 100k ook toch? Dus buiten (bepaalde) zeldzame, bende en utility voertuigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Meeste wel ja. Maar heb het nooit heel goed uitgezocht. Vaak is het goedkoper om ze gewoon te kopen en in de gewonnen tijd dingen te doen die geld opleveren. Gaat een stuk sneller :D

Ik heb een soort oldsmobile museumpje gemaakt en wel al die gestolen. Was erg veel tijd kwijt. Maar zeker de roestmodellen kun je niet eens kopen, dus had niet echt veel keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-08 12:08

MR_VIPER

Ik ben niet te ondertitelen!

Trevor schreef op woensdag 13 december 2017 @ 12:50:
Meeste wel ja. Maar heb het nooit heel goed uitgezocht. Vaak is het goedkoper om ze gewoon te kopen en in de gewonnen tijd dingen te doen die geld opleveren. Gaat een stuk sneller :D

Ik heb een soort oldsmobile museumpje gemaakt en wel al die gestolen. Was erg veel tijd kwijt. Maar zeker de roestmodellen kun je niet eens kopen, dus had niet echt veel keuze.
Ik wil nog 1 auto gejat hebben. Grijze Tornado Cabrio. Dan heb ik de meeste jatbare NPC specials wel. Van sommige uitvoeringen heb ik er maar 1 en dan de duurste. Heb geloof ik nog een garage vol met gouden Dubsta's :D

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
MR_VIPER schreef op woensdag 13 december 2017 @ 13:08:
[...]

Ik wil nog 1 auto gejat hebben. Grijze Tornado Cabrio. Dan heb ik de meeste jatbare NPC specials wel. Van sommige uitvoeringen heb ik er maar 1 en dan de duurste. Heb geloof ik nog een garage vol met gouden Dubsta's :D
Heb je wel ook de Thelma and Louise versie van de tornado? http://gta-myths.wikia.com/wiki/Thelma_and_Louise

ik heb 7 tornado's, bovenstaande, roest, glad en benny upgraded, en dan van deze 3 de cabrio en met vast dak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER

MR_VIPER

Trevor schreef op woensdag 13 december 2017 @ 13:20:
[...]

Heb je wel ook de Thelma and Louise versie van de tornado? http://gta-myths.wikia.com/wiki/Thelma_and_Louise

ik heb 7 tornado's, bovenstaande, roest, glad en benny upgraded, en dan van deze 3 de cabrio en met vast dak.
Heb van de bendes elk 1 tornado. Wilde niet elke versie hebben. Anders moet ik er nog 3 bijhalen. Thelma en Louise heb ik. De blauwe modded. Ik heb overwogen om een Benny's versie te maken. Echter ging ik echt voor de NPC versies.

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Trevor schreef op woensdag 13 december 2017 @ 13:20:
[...]

Dat was ooit waar ik GTA voor speelde. Die zeldzame auto's die op bepaalde tijden ergens stonden. Helaas staat het merendeel tegenwoordig gewoon in de showroom en zonde dat ze daar niet meer van toevoegen.

Heb nog heel lang mijn geld verdient in de game met de gemodde sentinels die tussen 16:00 en 2:00 langs de Tinsel tower kwamen rijden. Ook dat heeft geen nut meer nu als je ziet wat alles kost (en omdat ik garages vol dupes heb >:) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat78
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 30-07 12:50
overdoseh schreef op woensdag 13 december 2017 @ 11:08:

Vind het geen domme vraag. Ik snap dat verzekeren ook nog niet helemaal.

Als je een garage hebt en voegt daar een auto (zonder te verzekeren) aan toe.. wat dan? Doet dat nog iets. Als die stuk gaat, dan ben ik hem kwijt?
En hoeveel auto's kun je tegelijkertijd verzekeren? Gekochte auto's zijn automatisch verzekerd las ik op ROckstar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER

MR_VIPER

Upbeat78 schreef op woensdag 13 december 2017 @ 14:19:
[...]

Vind het geen domme vraag. Ik snap dat verzekeren ook nog niet helemaal.

Als je een garage hebt en voegt daar een auto (zonder te verzekeren) aan toe.. wat dan? Doet dat nog iets. Als die stuk gaat, dan ben ik hem kwijt?
En hoeveel auto's kun je tegelijkertijd verzekeren? Gekochte auto's zijn automatisch verzekerd las ik op ROckstar.
Elke auto is te verzekeren. Zit geen limiet op. Jat je een auto en geen verzekering? Dan zul je geen vervanging krijgen bij een "total loss" van de auto. Als je de auto in je garage zet dan word de auto aangemerkt als zijnde jouw auto echter hij word niet standaard vol verzekerd.

Edit: Zojuist is het me gelukt de grijze modded Tornado Cabrio in handen te krijgen. Die staat nu naast de rest in het rijtje.

[ Voor 8% gewijzigd door MR_VIPER op 13-12-2017 17:37 . Reden: Personal quest complete ]

*empty*

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Robertdj schreef op woensdag 13 december 2017 @ 10:59:
Waarom een appartement? Je kan de heists van anderen joinen. Kuruma is ook niet per se nodig om zelf te hebben, ligt er een beetje aan wat je gaat doen, is imho alleen noodzakelijk bij solo pve klusjes zoals headhunter.
Upbeat78 schreef op woensdag 13 december 2017 @ 10:52:
Waarom eerst een armored Kuruma en daarna een Office + warehouse?
Appartment heb je nodig voor :
- Auto's opslaan.
- Heists hosten/starten.
- Kleding meuk als je dat leuk vindt :P

Kuruma heb je nodig voor :
- Heists
- Eigenlijk alles :P

Het is echt een stuk gereedschap in GTA V Online dat je niet kan missen IMHO :)
Robertdj schreef op woensdag 13 december 2017 @ 12:19:
Over het algemeen zijn gejatte auto's vanaf 100k niet te verzekeren.
Trevor schreef op woensdag 13 december 2017 @ 12:22:
Auto's onder de 95.000 en motoren onder de 9500 als het goed is :)

* nero355 heeft genoeg Felon GT's verkocht om dit te weten :+
Beakzz schreef op woensdag 13 december 2017 @ 13:35:
Heb nog heel lang mijn geld verdient in de game met de gemodde sentinels die tussen 16:00 en 2:00 langs de Tinsel tower kwamen rijden. Ook dat heeft geen nut meer nu als je ziet wat alles kost (en omdat ik garages vol dupes heb >:) )
Tussen 22:00 en 04:00 (ingame tijden) bij Te-qui-la-la heb je gele en blauwe Sentinel XS modellen die ook wel een lekker centje opleveren, vooral als je een hele garage ermee volgooit :)

Kunnen we eigenlijk al een 7de garage/appartment kopen ?
Ik kan al die nieuwe voertuigen niet kopen zonder eerst een andere te verkopen :+

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 02-08 21:21
Upbeat78 schreef op woensdag 13 december 2017 @ 09:27:
[...]

Ik weet ook nog niet hoe dat werkt... :X |:( maar goed dat ik nog geen heist heb gehad waar ik dat nodig had. Moet dat ook nog even uitzoeken O-)
Snap het, neem het je ook niet kwalijk maar de activiteiten die je kan doen in de game daarvan zijn sommingen ook in de Heist aanwezig.

En als je niet wat je op dat moment moet doen is dat best knudde. Zeker met de laatste heist is het een zeer merkbaar iets want elke keer als je DIE herstart gaat het bedrag wat je kan krijgen naar beneden van die totale heist zal er verder niks over spoilen.

Voor een 1ste playthrough wil je er gewoon blind van genieten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
nero355 schreef op woensdag 13 december 2017 @ 17:54:
[...]

[...]

Tussen 22:00 en 04:00 (ingame tijden) bij Te-qui-la-la heb je gele en blauwe Sentinel XS modellen die ook wel een lekker centje opleveren, vooral als je een hele garage ermee volgooit :)

Ik kan al die nieuwe voertuigen niet kopen zonder eerst een andere te verkopen :+
Dat is precies het tijdstip en de auto die ik bedoelde. Heb dat zelfs uitgezocht met wat gasten op Sevensins dus mijn geheugen gaat helaas achteruit (blijkbaar) :+ Had daar zelfs 2 appartementen voor in de Tinseltower. Auto stelen,storen rond het gebouw omhoog en de volgende pakken. Was je ook weer op tijd veilig als de politie kwam bij de 3e auto :) En natuurlijk de gele overslaan voor max profit.

Helaas geen 7e garage, maar wel 7 plekken in de facility. Wil ook geen 7e garage, maar nog een office garage of een nog grotere parkeergarage (zo'n openbaar model :p). Jaja we hebben een verzamelaar hier. Zou ook veel meer dezelfde auto's willen in verschillende kleuren.

Mijn 2e char heeft allemaal dezelfde auto's voor de verkoop, maar ben nu vooral bezig op mijn US char aangezien daar nog wel ruimte is :)

[ Voor 9% gewijzigd door Beakzz op 13-12-2017 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robertdj
  • Niet online
nero355 schreef op woensdag 13 december 2017 @ 17:54:
[...]

[...]

Appartment heb je nodig voor :
- Auto's opslaan.
- Heists hosten/starten.
- Kleding meuk als je dat leuk vindt :P

Kuruma heb je nodig voor :
- Heists
- Eigenlijk alles :P

Het is echt een stuk gereedschap in GTA V Online dat je niet kan missen IMHO :)

[...]

[...]

Auto's onder de 95.000 en motoren onder de 9500 als het goed is :)

* nero355 heeft genoeg Felon GT's verkocht om dit te weten :+

[...]

Auto's opslaan kan ook in een goedkope garage. En zoals ik al zei, zelf heists starten is niet per se nodig. Denk ook dat het lastig kan zijn om een team te vormen als de host een lowlvl is. Kleding heb je ook in je I/E Warehouse en kledingwinkels. Gebruik mijn appartement eigenlijk alleen als heist teleport en daarvoor als spawnpunt naast m'n oude office.

Kuruma is zeer kwetsbaar in pvp en tijdens heists is er eigenlijk altijd wel iemand anders met zo'n hok.

Maargoed, hangt ook af van speelstijl en prioriteiten. Dus loop even mee met anderen en kijk wat je zelf leuk vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Beakzz schreef op woensdag 13 december 2017 @ 18:06:
Wil ook geen 7e garage, maar nog een office garage of een nog grotere parkeergarage (zo'n openbaar model :p). Jaja we hebben een verzamelaar hier.
Dat mag ook van mij! Als ik maar mijn collectie kan uitbreiden, want op dit moment gaat dat dus niet! :+
Robertdj schreef op woensdag 13 december 2017 @ 18:12:
Denk ook dat het lastig kan zijn om een team te vormen als de host een lowlvl is.
Precies!

En als je dan ook nog eens geen Kuruma hebt dan gaan mensen je echt niet inviten voor de volgende setup of de finale van de Heist ;)

Wat ik trouwens nog ben vergeten : Koop Armored Kleding meteen als je die unlocked!
https://steamuserimages-a...9A98DCE7C168A40CBDBA5302/
Uitgelegd Bij "Step Two" @ https://steamcommunity.co...filedetails/?id=489031070

Hiermee loop je vrolijk tussen de politie door tijdens de Heist alsof het niks is :)

[ Voor 49% gewijzigd door nero355 op 13-12-2017 18:37 ]

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
Zijn de checkpoints bugged bij de nieuwe DLC/Heists Sommige hadden we net een stuk gefinished gingen dood maar mochten wel verder wat we nog wel klaar konden krijgen.

Andere Setup missie moesten we hetzelfde stuk constant over doen in het N.o.o.s.e. gebouw terwijl we daar het al eventueel voorbij waren!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat78
Hoe kom in de tweakers crew terecht? Kan iemand mij inviten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-05-2022
Als mensen willen kunnen ze mij toevoegen ik speel op de pc soccerroos89
Wil graag met teamleden heisten, want andere gasten leaven zomaar

[ Voor 31% gewijzigd door soccerroos op 13-12-2017 21:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MR_VIPER

MR_VIPER

Robertdj schreef op woensdag 13 december 2017 @ 18:12:
[...]

Auto's opslaan kan ook in een goedkope garage. En zoals ik al zei, zelf heists starten is niet per se nodig. Denk ook dat het lastig kan zijn om een team te vormen als de host een lowlvl is. Kleding heb je ook in je I/E Warehouse en kledingwinkels. Gebruik mijn appartement eigenlijk alleen als heist teleport en daarvoor als spawnpunt naast m'n oude office.

Kuruma is zeer kwetsbaar in pvp en tijdens heists is er eigenlijk altijd wel iemand anders met zo'n hok.

Maargoed, hangt ook af van speelstijl en prioriteiten. Dus loop even mee met anderen en kijk wat je zelf leuk vindt.
Kuruma is ook makkelijk als je als lowlevel missies gaat grinden. Dan kun je met gemak op hard de missies afronden. Ik gebruik de Kuruma ook bij I/E source missies. Is soms net even iets makkelijker ivm wendbaarheid en kogelbescherming.

*empty*

• overdoseh
Wat heeft GTA Online toch vreselijk lange laadtijden... Of komt dat omdat ik pas net begonnen ben? Ik vind ze best demotiverend namelijk... :(

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10:43
overdoseh schreef op donderdag 14 december 2017 @ 10:26:
Wat heeft GTA Online toch vreselijk lange laadtijden... Of komt dat omdat ik pas net begonnen ben? Ik vind ze best demotiverend namelijk... :(
Cloud Simulator is gewoon een belangrijk onderdeel van de game. Het dient wat rust te geven tussen de sessies. Ook als je zo graag snel verder wil met de volgende heist setup moet je verplicht 5 minuten pauze nemen.

GTA VI - All aboard the hype train!!

• overdoseh
Sir_Hendro schreef op donderdag 14 december 2017 @ 10:39:
[...]

Cloud Simulator is gewoon een belangrijk onderdeel van de game. Het dient wat rust te geven tussen de sessies. Ook als je zo graag snel verder wil met de volgende heist setup moet je verplicht 5 minuten pauze nemen.
Return to Free mode duurt ook al vrij lang :'(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sir_Hendro
Ja maar dat is met alles in GTA Online zodra ja iets anders wil gaan doen. Iedere keer als je wolkjes in beeld krijgt kan je rustig gaan poepen of koffie drinken bij de buurvrouw. Tegen de tijd dat je terug bent is hij eindelijk klaar met het verbinden naar de nieuwe sessie.

• jacolc
Dit komt door je geheugen, ik had GTAV eerst op mijn HDD staan, toen duurde het wachten heel lang.
Nu heb ik het spel op een SSD staan en zijn de laadtijden veel korter!

• Sir_Hendro
Natuurlijk gaat het via een SSD sneller maar de wachttijden tussen sessies zijn nog steeds eigenlijk veel te lang. Rockstar heeft het netwerk systeem van GTA altijd al een beetje vaag in elkaar gezet maar bij GTA Online is het echt een ramp.

Er zullen vast genoeg mensen het er niet mee eens zijn maar persoonlijk zou ik alleen gameservers hosten over TCP en nooit UDP. Ik weet wat de voordelen zijn van UDP maar je krijgt daar te snel gezeur mee zoals dat verbindingen met bepaalde personen niet lekker gaan door NAT restricties waardoor de mensen met een te stricte NAT midden in hun sessie eruit kunnen vliegen als andere mensen erbij joinen. TCP is gewoon altijd perfect zonder gezeik maar is ietjes zwaarder in gebruik dan UDP. Echter dat ietjes zwaarder zorgt bij duizenden spelers die verbonden zijn met Rockstar servers natuurlijk voor een groot verschil tussen de hoeveelheid verkeer in TCP of UDP mode. Rockstar verdient naar mijn mening genoeg centen aan het spel om de boel op TCP basis te hosten met echte dedicated servers. Dat zou dan overigens meteen een eind brengen aan al de sukkels die mods gebruiken.

• overdoseh
jacolc schreef op donderdag 14 december 2017 @ 10:55:
Dit komt door je geheugen, ik had GTAV eerst op mijn HDD staan, toen duurde het wachten heel lang.
Nu heb ik het spel op een SSD staan en zijn de laadtijden veel korter!
Heb hem op mijn SSD staan, vandaar ook dat ik het zo tegen vind vallen :)

• Robertdj
  • Niet online
Hebben ze gedaan om staar te voorkomen ;)

• gamerboy
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 13:42
ik zoek nog mensen die op PC mij willen komen versterken in de nieuwe Heist. iemand die dat aanstaat geef ff antwoord hierop met een @ naar mijn naam zodat ik het zie ;)

alvast bedankt

"It's time to kick ass and chew bubblegum... and I'm all outta gum" - Duke Nukem | Check mijn advertensies hier

• lord polko
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 02-11-2022
Ik wil die heist wel doen @gamerboy
ingame lord_polko

• gamerboy
lord polko schreef op donderdag 14 december 2017 @ 14:43:
Ik wil die heist wel doen @gamerboy
ingame lord_polko
nice,

ik zal je vanavond even toevoegen. ben pas laat thuis (23:30) dus dan doe ik het gelijk even ;)

"It's time to kick ass and chew bubblegum... and I'm all outta gum" - Duke Nukem | Check mijn advertensies hier

Gisteren even kort 1 missie van de heist gedaan, merk nu wel dat ik echt niet meer met een controller kan spelen sinds ik op de PC ben gaan spelen :P Maar viel me wel op dat die guards best wat HP hebben, headshot gaan ze rap neer, maar daarbuiten had je toch wat kogels nodig ze neer te krijgen. Jammer dat ze dan ook op ~50m nog steeds perfect schieten en de host van de missie het leuk vond steeds mij omver te spuiten met bluswater.

Alleen jammer dat rijden/vliegen op de PC zoveel fijner is met controller, dat het soms flink wisselen is tussen keyboard/muis schieten en rijden/vliegen met controller :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Sir_Hendro schreef op donderdag 14 december 2017 @ 11:03:
Er zullen vast genoeg mensen het er niet mee eens zijn maar persoonlijk zou ik alleen gameservers hosten over TCP en nooit UDP. Ik weet wat de voordelen zijn van UDP maar je krijgt daar te snel gezeur mee zoals dat verbindingen met bepaalde personen niet lekker gaan door NAT restricties waardoor de mensen met een te stricte NAT midden in hun sessie eruit kunnen vliegen als andere mensen erbij joinen. TCP is gewoon altijd perfect zonder gezeik maar is ietjes zwaarder in gebruik dan UDP. Echter dat ietjes zwaarder zorgt bij duizenden spelers die verbonden zijn met Rockstar servers natuurlijk voor een groot verschil tussen de hoeveelheid verkeer in TCP of UDP mode. Rockstar verdient naar mijn mening genoeg centen aan het spel om de boel op TCP basis te hosten met echte dedicated servers. Dat zou dan overigens meteen een eind brengen aan al de sukkels die mods gebruiken.
Ehm... je roept hier heel wat gevaarlijke dingen :
- UDP wordt vanwege de snelheid gebruikt : TCP zou de boel onspeelbaar maken.
- Enige wat je via TCP zou kunnen doen is de sessie onderhouden of zo, maar dat is echt maar een heel klein gedeelte van het geheel.

Zie hier wat GTA V Online allemaal aan poorten gebruikt :
https://support.rockstarg...onnection-Troubleshooting

• Sir_Hendro
UDP is wel sneller ja maar TCP is niet onspeelbaar. In tegendeel zelfs, je kunt er prima ping mee halen als de server het aan kan. Bij UDP heb je ook last van packet loss die niet opnieuw worden gestuurd en vij TCP krijg je dat opnieuw aangeboden. Ook werkt TCP altijd en hoef je niet te klooien met NAT en poorten open gooien.

Ik heb van diverse games TCP based dedicated servers gehost en altijd was er een goede ping voor de spelers. Ook al mijn zelf geprogrammeerde game server software doe ik alleen via TCP. Persoonlijk vind ik het maar niks dat UDP protocol.

[ Voor 26% gewijzigd door Sir_Hendro op 14-12-2017 17:40 ]

Sir_Hendro schreef op donderdag 14 december 2017 @ 17:37:
UDP is wel sneller ja maar TCP is niet onspeelbaar. In tegendeel zelfs, je kunt er prima ping mee halen als de server het aan kan. Bij UDP heb je ook last van packet loss die niet opnieuw worden gestuurd en vij TCP krijg je dat opnieuw aangeboden.
En door dat opnieuw versturen zou je ook nog eens gekke warping effecten krijgen ;)
Ook werkt TCP altijd en hoef je niet te klooien met NAT en poorten open gooien.
Hoef ik ook niet in mijn geval : Kwestie van volledige controle over je router hebben en niet crappy door ISP's geleverde routers gebruiken :Y)

Wat wel irritant is : De DNS problemen tussen Rockstar en mijn provider onder andere spelen nog steeds en de heren bij Rockstar Support zijn totale derps :F
Na 6 e-mails sturen ze me mijn eigen oplossing die ik in de eerste e-mail al had genoemd als mogelijke oplossing... W-T-F!!! Daar vraag ik niet om... 7(8)7

Dit gaat lang duren zo... :X

• Sir_Hendro
Warping gebeurd alleen als je geen goede code gebruikt voor de game. Dus hoe de engine is geprogrmmeerd. Warping kun je makkelijk fixen in de game code.

• soccerroos
gamerboy schreef op donderdag 14 december 2017 @ 11:58:
ik zoek nog mensen die op PC mij willen komen versterken in de nieuwe Heist. iemand die dat aanstaat geef ff antwoord hierop met een @ naar mijn naam zodat ik het zie ;)

alvast bedankt
soccerroos89 is de mijne ben altijd wel in voor een heist.

• gamerboy
@soccerroos top ik zal je vanavond gelijk toevoegen

• Saynod
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17-12-2022
Upbeat78 schreef op woensdag 13 december 2017 @ 20:44:
Hoe kom in de tweakers crew terecht? Kan iemand mij inviten?
Hoi Upbeat78,

Ik heb jou een invite voor GOTP gestuurd.
Veel plezier en als er nog vragen zijn...

Saynod

• Upbeat78
Saynod schreef op donderdag 14 december 2017 @ 20:14:
[...]

Hoi Upbeat78,

Saynod
Thanks. Ik zie hem nog niet. Mijn nick in GTA 5 is upbeat2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gamerboy
de update is echt awesome toch zijn er echt een paar voertuigen waar je vanaf moet blijven. ik zag dat MRBossFTW een video over had gemaakt dus ik dacht deze deel ik even met jullie:

hoop dat jullie er wat aan hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vond de Avenger wel lichtelijk duur om enkel mijn Comet te pimpen :D :+ (cam in die modshop is ook echt bagger). Die tank en de Delorean wil ik ook nog, maar die koop ik wel als ik de korting heb vrijgespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gamerboy
@Beakzz ook als je de korting hebt vrijgespeeld even wachten tot 19 december.

dan hebben we festive suprize en uit mijn ervaring in het verleden (jaar 2015, 2016) krijg je dan korting op veel voertuigen en misschien dus ook voertuigen ui de doomsday DLC.

voor de zekerheid dus even 3 tot 4 dagen geduld hebben als je op je geld wilt letten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
wel even elke dag inloggen voor je rewards dit weekend he ;) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
gamerboy schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 14:03:
@Beakzz ook als je de korting hebt vrijgespeeld even wachten tot 19 december.

dan hebben we festive suprize en uit mijn ervaring in het verleden (jaar 2015, 2016) krijg je dan korting op veel voertuigen en misschien dus ook voertuigen ui de doomsday DLC.

voor de zekerheid dus even 3 tot 4 dagen geduld hebben als je op je geld wilt letten ;)
Ja ik moet nu ook bezuinigen omdat ik nog maar 1 auto van 950K per dag kan verkopen :o Dacht altijd genoeg te hebben tot GTA nooit meer gespeeld werd, maar het lijkt wel of Rockstar zijn prijzen heeft afgesteld op glitchers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Beakzz schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 14:15:
[...]

Ja ik moet nu ook bezuinigen omdat ik nog maar 1 auto van 950K per dag kan verkopen :o Dacht altijd genoeg te hebben tot GTA nooit meer gespeeld werd, maar het lijkt wel of Rockstar zijn prijzen heeft afgesteld op glitchers.
eerder op shark card kopers :P heb in gta online ook al rond de 350 miljoen verdiend, is gewoon bij lange na niet genoeg :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gamerboy
@Verwijderd wat bedoel je precies dat je per dag maar 1 auto van 995K kan verkopen?

haha snap dat niet helemaal

@DigitalError ja sws haha

[ Voor 14% gewijzigd door gamerboy op 16-12-2017 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
gamerboy schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 14:18:
@Verwijderd wat bedoel je precies dat je per dag maar 1 auto van 995K kan verkopen?

haha snap dat niet helemaal

@DigitalError ja sws haha
net als ik zit hij aan z'n daily sell limit, je kunt dan maar 1 auto per dag verkopen omdat rockstar vind dat je anders te veel geld verdiend met (meestal) geglitchete auto's ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
DigitalError schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 14:17:
[...]

eerder op shark card kopers :P heb in gta online ook al rond de 350 miljoen verdiend, is gewoon bij lange na niet genoeg :+
Hehe dat zou het wel eens kunnen zijn inderdaad. Heb 160 miljoen eerlijk verdient, maar ja aan het begin verdiende je nog 1 tot 1,5 miljoen per dag met racen (als je kon winnen) en missies waren ook rendabel. Snap nu echt niet hoe je met normaal spelen nog een beetje mee kan doen. Toen de prijzen zo achterlijk omhoog gingen was ik klaar met eerlijk spelen >:)

Kijken hoe ze dat bij RD2 gaan aanpakken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gamerboy
@DigitalError serieus is dat nu een ding. vanaf wanneer is dat? want gister kon ik ze nog gewoon verkopen.

heb 1 garage vol met X-80 proto's die ik voor 1.6 mil kan verkopen :)

hier nog een video met auto's die er nog moeten komen:

Acties:
  • +2 Henk 'm!
gamerboy schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 14:23:
@DigitalError serieus is dat nu een ding. vanaf wanneer is dat? want gister kon ik ze nog gewoon verkopen.

[video]
dat is al jaren, als rockstar vind dat je teveel auto's verkocht hebt gooien ze die limit erop

ow en kap eens met die MRbossFTW loser z'n meuk te promoten, vind dat zo'n clickbait nagemaakt kutvent. :P
alles wat hij te vertellen heeft staat al lang op reddit ook trouwens.

[ Voor 5% gewijzigd door RubenSaurus op 16-12-2017 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gamerboy
@DigitalError oh nou geen last van dus dan zal ik er geen baat bij hebben ;)

wat mrbossftw betreft snap ik maar die video vind ik persoonlijk erg fijn omdat je kan zien welke auto's eraan komen. de rest vind ik ook allemaal niet zo heel interessant.

heeft dus ook goeie content

Acties:
  • +1 Henk 'm!
gamerboy schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 14:23:

[video]
Verkoop er maar eens 30 achter elkaar. Als je één keer dat limiet krijgt kan het al 10 zijn en daarna 3. En ik zit minstens 9 maanden op 1 per dag. Maar ja ik log alleen nog in bij nieuwe content. Gelukkig heeft mijn US char nergens last van, maar daar hou ik het op max 8 per dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gamerboy
@Beakzz ja snap ik. ik verkoop er misschien 3 per dag soms zelf geen een dus dan kom ik misschien niet aan die limiet. maar thanks nu snap ik het _/-\o_ 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• semve
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 15-06 11:31
Saynod schreef op donderdag 14 december 2017 @ 20:14:
[...]

Hoi Upbeat78,

Saynod
Zou je mij ook voor de crew kunnen inviten? Mijn social club is sem_ve. Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
Ligt GTA Online er nu uit ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
https://support.rockstarg.../en-us/articles/200426246

nee

blijkbaar wel en geeft de website het ook niet meer correct aan, alles ligt eruit volgens reddit
https://www.reddit.com/r/...s7n/all_servers_are_down/

[ Voor 29% gewijzigd door RubenSaurus op 16-12-2017 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21:35
Kan ook niet inloggen na een disconnect, lijkt er wel op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mamorunl
  • Registratie: Februari 2015
  • Nu online
Jup. Blijkbaar hebben ze er de hele avond al een beetje last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
Het valt mij op dat ik bij de eerste doom heist en daarvan 3e setup waar je 4 dingen moet hacken telkens extreem veel lag heb. hebben meer mensen dit ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Saynod
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17-12-2022
Upbeat78 schreef op donderdag 14 december 2017 @ 20:17:
[...]

Thanks. Ik zie hem nog niet. Mijn nick in GTA 5 is upbeat2
Ondertussen OK?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robertdj
  • Niet online
Als je even komt heisten wel ja :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JayZeeTie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 21:23
Meer mensen het probleem als ze de cockpit van de Avenger willen betreden dat het scherm lang zwart blijft? Na een poos sta ik opeens weer buiten of maak ik een freefall alsof ik eruit gestapt ben.

Best irritant als je dat ding moet jatten :9

[ Voor 11% gewijzigd door JayZeeTie op 17-12-2017 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JayZeeTie schreef op zondag 17 december 2017 @ 20:51:
Meer mensen het probleem als ze de cockpit van de Avenger willen betreden dat het scherm lang zwart blijft? Na een poos sta ik opeens weer buiten of maak ik een freefall alsof ik eruit gestapt ben.

Best irritant als je dat ding moet jatten :9
hebben heel veel mensen last van, zal wel een bug zijn want dit werkt gewoon kut

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
Avenger Bug is bekende bug zal wel mogelijk een hotfix voor uitkomen oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unigo
  • Laatst online: 26-07 11:05
Ik ben ook maar weer is begonnen, nu ik stabiel internet heb :) Wel even zoeken waar ik gebleven was en wat handig is om te doen. Een aantal zaken heb ik natuurlijk wel: appartement met heist-voorbereiding, CEO kantoor, warehouse voor juwelen (etc.?) en vehicle warehouse.

Ik ben nu vooral bezig met vehicle import (met MTU-truukje, zodat ik geen 15 man achter me aan heb...). Maar, ik lees hierboven iets over auto's verkopen. Kan dat ook op de PS4? hoe werkt dat? :)

Andere tips: welkom! Zit inmiddels weer op 850.000, dus moet gaan besluiten of ik een Buzzard, Bunker, Cargo Bay (smugglers run) of motorclub koop...

3ds fc: 4270-0926-7440

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gamerboy
@Unigo als je ceo bent kun je gratis een buzzard laten inspawnen ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Unigo
gamerboy schreef op maandag 18 december 2017 @ 09:01:
@Unigo als je ceo bent kun je gratis een buzzard laten inspawnen ;)
Is alleen gratis als je 'm al gekocht had toch? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gamerboy
@Unigo oh serieus hahah.

did not know that !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21:35
Ja, anders 25K per keer. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MR_VIPER

MR_VIPER

Gezien waar je nu bent zou ik zeggen een buzzard. I/E car warehouse is de beste money cow momenteel als je daar al mee bezig bent.

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unigo
MR_VIPER schreef op maandag 18 december 2017 @ 09:49:
Gezien waar je nu bent zou ik zeggen een buzzard. I/E car warehouse is de beste money cow momenteel als je daar al mee bezig bent.
Thanks! Als ik 'straks' een passive-money ding er naast wil, welke kan ik dan het beste kiezen? Volgens mij heb ik de keuze uit de MC (en dan coke, denk ik?) of de bunker (gunrunning). Ben wel van plan dit solo te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gamerboy
@Unigo MC zou ik niet kopen de weed, coke en money business zijn het niet waard en kosten enorm veel energie.

kan je beter een car warehouse kopen die zijn goeie value

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unigo
gamerboy schreef op maandag 18 december 2017 @ 10:19:
@Unigo MC zou ik niet kopen de weed, coke en money business zijn het niet waard en kosten enorm veel energie.

kan je beter een car warehouse kopen die zijn goeie value
Ah okay! Klopt, die heb ik ook al. Maar zoals ik het begrijp (but correct me if i'm wrong...) moet ik voor vehicle imports continu iets doen (auto's jatten --> auto's verkopen). Ondertussen kan de coke-business of de bunker voorraad opbouwen, zodat ik die tussentijds kan verkopen. In andere woorden: deze genereert automatisch voorraad, zonder dat ik er moeite voor hoef te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Als je grinden leuk vind zou ik kiezen voor IE, crates en bunker. Dat zijn de beste moneymakers. Zelf hou ik niet van de bunker, omdat je dan moet opletten wanneer je weer 2 uur en 20 minuten online gespeeld hebt. Maar financieel is het wel echt een topper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raketje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 27-07 13:51
Bunker levert het meeste op, ik doe het volgende.
Bij de car warehouse een auto jatten en verkopen en tussendoor supplies jatten voor de bunker en het coke lab, deze ronde blijf ik maken tot 1 van deze 2 vol zit; dan lever je af voor 1,05M (bunker) of 450k (lab).
Je kan ook 'afk' gaan en je bunker/lab vol laten lopen, je moet dan wel voor beweging op je scherm zorgen vanwege de time-out bij niks doen.
Deze methode heeft mij al bakken gta geld gemaakt.

Als je net begint pak dan het car warehouse eerst en daarna de bunker,het cokelab is leuk maar ook duur in aanschaf en op zich meer iets voor als je 'rijk' bent.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Unigo schreef op maandag 18 december 2017 @ 10:22:
[...]

Ah okay! Klopt, die heb ik ook al. Maar zoals ik het begrijp (but correct me if i'm wrong...) moet ik voor vehicle imports continu iets doen (auto's jatten --> auto's verkopen). Ondertussen kan de coke-business of de bunker voorraad opbouwen, zodat ik die tussentijds kan verkopen. In andere woorden: deze genereert automatisch voorraad, zonder dat ik er moeite voor hoef te doen.
ja... dat lijkt zo, maar vervolgens is het wegbrengen van de coke een vrij langzaam proces waardoor je de actieve tijd van het wegbrengen beter kunt besteden aan andere dingen, levert meer op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gamerboy
@Unigo nah die coke weed en money moet je ook contineu voorraad behouden. deze gaat snel leeg. ik dacht dat je 8 volle voorraden nodig hebt voor dat je de productie 100% vol kan krijgen. (kost dus meer werk betaald slecht) de auto's verkopen verdient goed zeker als je set's van auto's hebt die bij elkaar passen waardoor je bonussen krijgt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat78
Yes. Ben hartstikke lid nu :) Thanks. Nog geen echte tijd gehad om te spelen. Maar dat komt vanzelf.

Overigens; hoe werkt dat bounty gebeuren? Af en toe krijg ik een bounty (meteen als ik het spel start en naar buiten loop) op mijn hoofd. Ik verdenk Rockstar dat zij dit aan hebben gezet. Het is vooral sinds de laatste update.
Maar hoe kan ik zelf als bounty hunter, bounties binnen halen? Hoe herken je een speler met een bounty op zijn hoofd. Het is geen vetpot, maar toch als je een paar $K kan scoren, waarom niet.

Inmiddels heb ik al een appartement en ruim 400k op de bank. Wat is handig om als eerste aan te schaffen om solo je geld te verdienen?
Een office of een warehouse? Met een warehouse kun je import/export starten? Snap nog bar weinig van de mogelijkheden.
En VIP work, is dat nog de moeite waard?
Nog iets; waar kan ik leren hoe ik de parachute moet gebruiken? Heb nog niets gevonden op internet. Behalve wat guides, maar het een paar keer oefenen (zoals een helicopter of vliegtuig mij erg hielp om het een beetje te snappen) is toch prettig.

[ Voor 11% gewijzigd door Upbeat78 op 18-12-2017 11:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robertdj
  • Niet online
Upbeat78 schreef op maandag 18 december 2017 @ 11:41:
[...]

Yes. Ben hartstikke lid nu :) Thanks. Nog geen echte tijd gehad om te spelen. Maar dat komt vanzelf.

Overigens; hoe werkt dat bounty gebeuren? Af en toe krijg ik een bounty (meteen als ik het spel start en naar buiten loop) op mijn hoofd. Ik verdenk Rockstar dat zij dit aan hebben gezet. Het is vooral sinds de laatste update.
Maar hoe kan ik zelf als bounty hunter, bounties binnen halen? Hoe herken je een speler met een bounty op zijn hoofd. Het is geen vetpot, maar toch als je een paar $K kan scoren, waarom niet.

Inmiddels heb ik al een appartement en ruim 400k op de bank. Wat is handig om als eerste aan te schaffen om solo je geld te verdienen?
Een office of een warehouse? Met een warehouse kun je import/export starten? Snap nog bar weinig van de mogelijkheden.
Nog iets; waar kan ik leren hoe ik de parachute moet gebruiken? Heb nog niets gevonden op internet. Behalve wat guides, maar het een paar keer oefenen (zoals een helicopter of vliegtuig mij erg hielp om het een beetje te snappen) is toch prettig.
Ah, je hebt de cultuur al goed te pakken, overal Rockstar de schuld van geven ;)

De meeste bounties verkrijg je door auto's te jatten, je krijgt dan een smsje met iets in de trant van "You messed with the wrong guy". Bij andere spelers zijn ze herkenbaar aan een doodshoofd. Een bounty verdwijnt na een bepaalde speeltijd, of tot iemand jou dood, ze blijven dus ook staan als je naar een andere sessie gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Een bounty blijft voor 24 uur staan (ingame tijd) dus als je uitlogt voor die tijd om is heb je hem de volgende keer dat je opstart nog steeds ;) Rockstar heeft hier niks mee te maken dus je kunt je aluminium hoedje wel weer afdoen :+ mensen die een bounty hebben kun je herkennen aan het doodshoofdje op hun marker als je op de kaart kijkt ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Upbeat78 schreef op maandag 18 december 2017 @ 11:41:
Het beste is om alle meldingen die je in Freeroam krijgt totaal te negeren, want alle mogelijke beloningen zijn echt zonde van je tijd en alleen maar irritant voor de persoon die een bounty heeft of ergens mee bezig is.

Echt gewoon _NIET DOEN_ ;)
Wat is handig om als eerste aan te schaffen om solo je geld te verdienen?
Beiden heb je nodig dus spaar nog effe door :+
Als timer killer is VIP Work geweldig : 20K tot 35K afhankelijk van welke je kan starten!
Parachute Jobs d:)b
Unigo schreef op maandag 18 december 2017 @ 10:15:
Thanks! Als ik 'straks' een passive-money ding er naast wil, welke kan ik dan het beste kiezen?
Bunker, maar het duurt 11 uur (2 avonden gamen zeg maar) totdat die vol is!

De helft echter is gelijk aan een Coke/Meth lab van MC ;)
Ben wel van plan dit solo te doen.
Dat is een erg slecht plan!

- Met twee man in een sessie heb je geen last van NPC's bij Import/Export.
- Twee man heb je ook nodig om een MC lab te kunnen verkopen.
- Voor de Bunker wil je het liefst 3 a 4 man hebben en dan ook nog eens het liefst met zoveel mogelijk vrienden in dezelfde sessie voor de bonus, waardoor een volle Bunker 1 Miljoen oplevert ;)

Kortom : Stop eens met alleen spelen en breid je friends netwerk uit online = $$$$$$$$ alsof het niks is :Y)

Maar ehh... iets heel anders : Rockstar Support is echt waardeloos dus ben ik uit gaan zoeken welke DNS records de game nodig heeft, vanwege de problemen die al een tijdje spelen en je daardoor Error 202 krijgt.

Dit zijn de resultaten :

178.79.242.83 patches.rockstargames.com
178.79.242.83 prod.cloud.rockstargames.com
178.79.242.83 cdn.sc.rockstargames.com
178.79.242.83 a.rsg.sc
178.79.242.83 rsgames-2.hs.llnwd.net
104.255.105.71 socialclub.rockstargames.com

Voeg dit aan je hosts file toe en je hoeft niet meer alternatieve DNS servers te gebruiken om de game te kunnen spelen of de Social Club website te bezoeken :)

Ik heb het bij mijn Pi Hole toegepast dus als je die hebt draaien dan kan dat ook!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Raketje schreef op maandag 18 december 2017 @ 10:22:
Bunker levert het meeste op, ik doe het volgende.
Bij de car warehouse een auto jatten en verkopen en tussendoor supplies jatten voor de bunker en het coke lab, deze ronde blijf ik maken tot 1 van deze 2 vol zit; dan lever je af voor 1,05M (bunker) of 450k (lab).
Je kan ook 'afk' gaan en je bunker/lab vol laten lopen, je moet dan wel voor beweging op je scherm zorgen vanwege de time-out bij niks doen.
Deze methode heeft mij al bakken gta geld gemaakt.

Als je net begint pak dan het car warehouse eerst en daarna de bunker,het cokelab is leuk maar ook duur in aanschaf en op zich meer iets voor als je 'rijk' bent.
Gewoon TV kijken in je appartement en je gaat niet afk

Acties:
  • +1 Henk 'm!
De kerstversiering is er weer in GTA Online, ook is de Ubermacht Sentinel Classic beschikbaar voor 650k en de Albany Hermes is gratis af te halen. Ook krijg je een aantal gifts waaronder een orbital strike, full armor en nog meer ammo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER

MR_VIPER

DigitalError schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 12:31:
De kerstversiering is er weer in GTA Online, ook is de Ubermacht Sentinel Classic beschikbaar voor 650k en de Albany Hermes is gratis af te halen. Ook krijg je een aantal gifts waaronder een orbital strike, full armor en nog meer ammo.
Hermes is toch pas bij release 1x gratis? En die release is nog even weg.

*empty*

Acties:
  • +1 Henk 'm!
MR_VIPER schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 12:46:
[...]

Hermes is toch pas bij release 1x gratis? En die release is nog even weg.
schijnt met kerst te zijn (volgende week) als bonus

kijhkouh

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DigitalError schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 12:31:
Oeh die BMW E30 ga ik wel even ophalen :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gamerboy
Die BMW is echt gaaf super veel customization

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robertdj
  • Niet online
Kuruma en Buzzard in de aanbieding.

Er schijnt ook een nieuwe adversary mode te zijn, kan interessant zijn voor nieuwe spelers (verdient meestal relatief goed als je nog geen investeringen hebt kunnen doen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat78
nero355 schreef op maandag 18 december 2017 @ 16:23:

Als timer killer is VIP Work geweldig : 20K tot 35K afhankelijk van welke je kan starten!
Ik ga eens zoeken naar een goede guide voor VIP work
Een parachute kun je blijkbaar gewoon kopen in Ammunation. :/
Maar ehh... iets heel anders : Rockstar Support is echt waardeloos dus ben ik uit gaan zoeken welke DNS records de game nodig heeft, vanwege de problemen die al een tijdje spelen en je daardoor Error 202 krijgt.

Dit zijn de resultaten :

178.79.242.83 a.rsg.sc

Voeg dit aan je hosts file toe en je hoeft niet meer alternatieve DNS servers te gebruiken om de game te kunnen spelen of de Social Club website te bezoeken :)

Ik heb het bij mijn Pi Hole toegepast dus als je die hebt draaien dan kan dat ook!
Bedoel je dat dit helpt om GTA Online sneller te laden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robertdj
  • Niet online
Upbeat78 schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 14:21:
[...]

Een parachute kun je blijkbaar gewoon kopen in Ammunation. :/

[...]

Je krijgt ook een parachute als je in een vliegtuig/heli stapt. Daarnaast liggen ze vaak op goede basejump plekken (hoge gebouwen, bruggen, etc) :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benjamin19
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 29-07 19:22
Mede-tweakers,

ik heb net GTA aangeschaft maar hij stottert ontzettend. vind dit best vreemd omdat ik voor mijn gevoel een redelijk PC heb:

Intel core I6500 3.2GHZ
Kingston fury 16 GB
MSI Radeon RX480 gaming 8GB

Graphics instelling staan op Normal.

Heb ik iets verkeerds staan in mijn instellingen ?

Bedankt alvast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the squaler1
  • Laatst online: 29-07 14:28
benjamin19 schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 16:10:
Mede-tweakers,

ik heb net GTA aangeschaft maar hij stottert ontzettend. vind dit best vreemd omdat ik voor mijn gevoel een redelijk PC heb:

Intel core I6500 3.2GHZ
Kingston fury 16 GB
MSI Radeon RX480 gaming 8GB

Graphics instelling staan op Normal.

Heb ik iets verkeerds staan in mijn instellingen ?

Bedankt alvast
Staat V-sync aan?

CM SL600M | MSI MPG Z390 PRO CARBON & RTX2080TI GAMING X TRIO | CORSAIR 115i PRO & CORSAIR RGB PRO 16GB 3200DDR4 & HX750V2 | INTEL I9 9900K & 660P 512GB & 1TB | LOGITECH G910 & G502 | RAZER NARI ULTIMATE | TEUFEL CONCEPT 2.1 | LG 27UK850

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benjamin19
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 29-07 19:22
Heb mijn drivers ge-update en mijn settings op High gezet. Nu werkt het prima! ik dank u hartelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DigitalError schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 12:56:
schijnt met kerst te zijn (volgende week) als bonus

[afbeelding]
Was één van mijn favorieten in GTA:VC :*) ZIN IN!!! :Y)
gamerboy schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 13:26:
Die BMW is echt gaaf super veel customization
Een vriend had hem net gekocht en we zijn beiden heeel erg teleurgesteld :-(
Upbeat78 schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 14:21:
Geen guide voor nodig : Zijn alleen tijdvullers tijdens Import/Export ;)
Alleen voor mensen met DNS problemen/als je Error 202 krijgt dus waarschijnlijk niet voor jou bedoeld ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MR_VIPER

MR_VIPER

Voor de mensen met een Sentinal Classic die hem *meh* vinden. So be it.

Voor mensen die hem _/-\o_ vinden. #metoo

Brute bak. Ik ben sowieso van het foute euro tunen dus met dakrekje etc etc. En ik vind hem geweldig. Rijd ook leuk. En kan best snel zijn. Gisteren een Zentorno voorbij geblazen. Die zal wel ongetuned zijn geweest. Maar was toch leuk. Tot de persoon nerveus werd en met stickies begon te werken. Weg auto. Weer Mors Mutual moeten bellen. Ondertussen zijn Top Range source mission verpest door de x-80 op te blazen :D In totaal heeft het hem meer gekost als dat het mij gekost heeft :D

Ik kijk ook erg uit naar de Hermes. LeadSled. Kan niet wachten tot die er is.

*empty*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• invine
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 24-07 20:15
nero355 schreef op maandag 18 december 2017 @ 16:23:

Dit zijn de resultaten :

178.79.242.83 a.rsg.sc

Dit werkte voor een vriend van mij na echt alles wat op internet te vinden was geprobeerd te hebben! Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gamerboy
Zoals ik eerder deze week al heb gezegd zitten er weer kortingen aan gekomen voor de kerst. Deze zijn gister in gegaan hier een video waar ze even opsommen wat er allemaal in zit in 3 minuten en welke kortingen er lopen;

Pagina: 1 ... 158 ... 216 Laatste

Let op:
Het kan zijn dat mensen bij het laden blijven hangen op waiting for players of launching session. Hier kom je op den duur wel doorheen, het kan alleen even duren. Voor problemen zou ook gekeken kunnen worden op de officiële website

Dit topic is niet bedoeld om glitches/hacks te bespreken.