Upbeat78 schreef op maandag 18 december 2017 @ 11:41:
Overigens; hoe werkt dat bounty gebeuren? Af en toe krijg ik een bounty (meteen als ik het spel start en naar buiten loop) op mijn hoofd. Ik verdenk Rockstar dat zij dit aan hebben gezet. Het is vooral sinds de laatste update.
Maar hoe kan ik zelf als bounty hunter, bounties binnen halen? Hoe herken je een speler met een bounty op zijn hoofd. Het is geen vetpot, maar toch als je een paar $K kan scoren, waarom niet.
Het beste is om alle meldingen die je in Freeroam krijgt totaal te negeren, want alle mogelijke beloningen zijn echt zonde van je tijd en alleen maar irritant voor de persoon die een bounty heeft of ergens mee bezig is.
Echt gewoon _NIET DOEN_

Wat is handig om als eerste aan te schaffen om solo je geld te verdienen?
Een office of een warehouse? Met een warehouse kun je import/export starten? Snap nog bar weinig van de mogelijkheden.
Beiden heb je nodig dus spaar nog effe door

En VIP work, is dat nog de moeite waard?
Als timer killer is VIP Work geweldig : 20K tot 35K afhankelijk van welke je kan starten!
Nog iets; waar kan ik leren hoe ik de parachute moet gebruiken? Heb nog niets gevonden op internet. Behalve wat guides, maar het een paar keer oefenen (zoals een helicopter of vliegtuig mij erg hielp om het een beetje te snappen) is toch prettig.
Parachute Jobs

Bunker, maar het duurt 11 uur (2 avonden gamen zeg maar) totdat die vol is!
De helft echter is gelijk aan een Coke/Meth lab van MC

Ben wel van plan dit solo te doen.
Dat is een erg slecht plan!
- Met twee man in een sessie heb je geen last van NPC's bij Import/Export.
- Twee man heb je ook nodig om een MC lab te kunnen verkopen.
- Voor de Bunker wil je het liefst 3 a 4 man hebben en dan ook nog eens het liefst met zoveel mogelijk vrienden in dezelfde sessie voor de bonus, waardoor een volle Bunker 1 Miljoen oplevert
Kortom : Stop eens met alleen spelen en breid je friends netwerk uit online = $$$$$$$$ alsof het niks is
Maar ehh... iets heel anders : Rockstar Support is echt waardeloos dus ben ik uit gaan zoeken welke DNS records de game nodig heeft, vanwege de problemen die al een tijdje spelen en je daardoor Error 202 krijgt.
Dit zijn de resultaten :
178.79.242.83 patches.rockstargames.com
178.79.242.83 prod.cloud.rockstargames.com
178.79.242.83 cdn.sc.rockstargames.com
178.79.242.83 a.rsg.sc
178.79.242.83 rsgames-2.hs.llnwd.net
104.255.105.71 socialclub.rockstargames.com
Voeg dit aan je hosts file toe en je hoeft niet meer alternatieve DNS servers te gebruiken om de game te kunnen spelen of de Social Club website te bezoeken
Ik heb het bij mijn Pi Hole toegepast dus als je die hebt draaien dan kan dat ook!