I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Zoals verwacht is de Vigilante nu beschikbaar. Daarnaast krijgt iedereen 400k, hoef je nog maar 3350k te sparen.
PROPERTIES
- All Hangars – 30% off
- All Bunkers – 30% off
- All Biker Clubhouses – 30% off
- All Vehicle Warehouses – 30% off
- Weaponized Tampa (both prices) – 30% off
- Half-Track (both prices) – 30% off
- Ramp Buggy (both prices) – 30% off
- Phantom Wedge (both prices) – 30% off
- Ruiner 2000 (both prices) – 30% off
- Vapid Retinue – 30% off
- Hijack Ruston – 30% off
- Pegassi Infernus Classic – 30% off
- Pegassi Vortex – 30% off
- Nagasaki Shotaro – 30% off
- Declasse Tornado Rat Rod – 30% off
- Ocelot Penetrator – 30% off
- Banshee 900R upgrade – 30% off
- V-65 Molotok (both prices) – 30% off
Net kort ingelogd, (paar minuten), zou dat voldoende zijn, zodat er tussen 6-13 november 400k uitgekeerd wordt?Robertdj schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 17:19:
https://socialclub.rockst...cials-GTA-400K-Giveaway-a
Zoals verwacht is de Vigilante nu beschikbaar. Daarnaast krijgt iedereen 400k, hoef je nog maar 3350k te sparen.
Franken Stange
Lurcher
Sanctus
ETR1
Tula
Ardent
Nog wat halloween event maskers erbij gekocht. Nog andere Halloween exclusives die ik heb gemist?
Face Tattoo's boeien me niet.
Dit merk ik vooral wanneer ik een motor/ auto bestuur. Best vreemd en irritant.
Als ik dan weer een nieuwe sessie join is het vaak weer "normaal", is dit toevallig een server setting oid?
Op PC is het de V knop, die camera view's wisselt, heet 'Cycle Camera'. Op PS4 moet je 'tap touchpad' doendonvalentino schreef op woensdag 1 november 2017 @ 16:52:
laatste tijd merk ik (ps4) dat mijn camera een stuk "lager" staat dan normaal zonder dat ik iets heb aangepast.
Dit merk ik vooral wanneer ik een motor/ auto bestuur. Best vreemd en irritant.
Als ik dan weer een nieuwe sessie join is het vaak weer "normaal", is dit toevallig een server setting oid?
Ik wil een Xbox One X gaan kopen, maar heb nu een PS4, is het mogelijk om mijn voortgang/character te transferen van mijn PS4 naar de Xbox One X?
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Voor zover ik weet is het overzetten van character en/of voortgang afgeschaft sinds maart dit jaar.miicker schreef op maandag 6 november 2017 @ 11:47:
Vraagje, op Google vind ik alleen antwoorden van 2 jaar of ouder, dus wellicht is het antwoord op mijn vraag veranderd:
Ik wil een Xbox One X gaan kopen, maar heb nu een PS4, is het mogelijk om mijn voortgang/character te transferen van mijn PS4 naar de Xbox One X?
.edit: Zie hier:
nieuws: Rockstar stopt met dienst om GTA-accounts op nieuwe systemen over te ...
[ Voor 24% gewijzigd door Elijan9 op 06-11-2017 11:55 ]
War is when the young and stupid are tricked by the old and bitter into killing each other. - Niko Bellic
In dat artikel staat wel "De beëindiging van de functie betekent dat het ook niet meer mogelijk is om accounts vanaf de PlayStation 4 of Xbox One naar de pc over te brengen."Elijan9 schreef op maandag 6 november 2017 @ 11:54:
[...]
Voor zover ik weet is het overzetten van character en/of voortgang afgeschaft sinds maart dit jaar.
.edit: Zie hier:
nieuws: Rockstar stopt met dienst om GTA-accounts op nieuwe systemen over te ...
Dus vandaar dat ik me ook afvraag of het ook kan van PS4 naar Xbox One X, dat zou vrij logisch zijn als het wel van PS4 en Xbone naar PC kan.
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
je kon van
xbox 360/PS3 -> PS4/Xbox One/PC
en van
PS4/Xbox one -> PC
dat waren de enige mogelijkheden, en die zijn allemaal gestopt in maart van dit jaar.
Ik krijg deze melding:
could not download files from the rockstar service
Ik dacht eerst dat dit alleen op de ps4 was maar ik heb ook nog een xboxone met gta v en Xbox live en ook daar krijg ik precies dezelfde melding.
Beide consoles zitten via Wi-Fi maar heb ook een test via wirwd gedaan en krijg precies dezelfde melding.
Ik denk dat het te maken heeft met mijn internet thuis. Iets met nat
Het racen vind ik op zich wel nog erg mooi en leuk.
Helaas zat er weer een cheatertje op de server die me moest kicken toen ik even de 1e plek pakte. Game is onderhand echt onspeelbaar in public, tenminste die ervaring heb ik de laatste tijd.
Ik heb gebruik om die reden een netlimiter, want ik wil CEO en smugglers missies kunnen doen aangezien je dat niet in solo kan spelen. En ik wil geen last van die cheaters en griefers. Invite only werkt hier ook niet aangezien er bijna nooit niemand online is van vriendenlijst.Raketje schreef op maandag 13 november 2017 @ 23:40:
Vandaag na een aantal weken nog eens de game opgestart (pc) en kreeg melding dat er 400K was gestort, nu dus weer dik 22M op de bank. Maarja ik ben het grinden onderhand wel beu , het heeft ook genoeg opgelevert.
Het racen vind ik op zich wel nog erg mooi en leuk.
Helaas zat er weer een cheatertje op de server die me moest kicken toen ik even de 1e plek pakte. Game is onderhand echt onspeelbaar in public, tenminste die ervaring heb ik de laatste tijd.
AMD 9800X3D | Noctua NH-D15S chromax | Asus B650m + wifi | Gigabyte RX6800 Gaming OC | G.Skill Flare X 6000 - 32GB | Samsung 990 pro 2TB | Samsung 960 500GB | Samsung G7 27 | MSI MPG A850G | Be quiet pure base 501 LX
Invite only werkt sowieso niet voor die missies. Dat is alleen in public sessies mogelijk.MisterJD schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 18:22:
[...]
Ik heb gebruik om die reden een netlimiter, want ik wil CEO en smugglers missies kunnen doen aangezien je dat niet in solo kan spelen. En ik wil geen last van die cheaters en griefers. Invite only werkt hier ook niet aangezien er bijna nooit niemand online is van vriendenlijst.
*empty*
GranCanaria schreef op zondag 12 november 2017 @ 11:19:
Ik kan met mijn xboxone en ps4 niet meer op gta v online.
Ik krijg deze melding:
could not download files from the rockstar service
Ik dacht eerst dat dit alleen op de ps4 was maar ik heb ook nog een xboxone met gta v en Xbox live en ook daar krijg ik precies dezelfde melding.
Beide consoles zitten via Wi-Fi maar heb ook een test via wirwd gedaan en krijg precies dezelfde melding.
Cuqebaqer schreef op maandag 13 november 2017 @ 19:16:
Ik heb het zelfde probleem sind de laatste update.
Zie : https://forum.kpn.com/thu...rkt-niet-error-202-440486GranCanaria schreef op maandag 13 november 2017 @ 20:31:
Ik wil er nog even aan toevoegen dat mijn pc versie het ook niet doet.
DNS probleem

Zie : Het grote privacy-gerichte DNS server topic
voor alternatieven
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Doet hier niks helaas dus het DNS probleem is nog niet opgelost...Cuqebaqer schreef op woensdag 15 november 2017 @ 06:56:
Als het goed is is er een patch met content wie weet lost het iets op. Vanmiddag het dns probleem zien te tackelen. Na 4 dagen proberen met settings in de router ben ik toch wel ten einde raad.
Zal eens kijken wat er gebeurt als ik een andere DNS server gebruik om eventueel de download te triggeren en daarna weer de standaard servers gebruik.
Die kan je trouwens zowel lokaal als in je router instellen, resultaat is hetzelfde : Werkende GTA V Online
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Laat het me aub weten hoe het precies werkt ik kom er niet uit en ik word echt behoorlijk beroerd op het moment. Ik baal echt ontzettend en het lukt me maar niet.nero355 schreef op donderdag 16 november 2017 @ 02:55:
[...]
Doet hier niks helaas dus het DNS probleem is nog niet opgelost...
Zal eens kijken wat er gebeurt als ik een andere DNS server gebruik om eventueel de download te triggeren en daarna weer de standaard servers gebruik.
Die kan je trouwens zowel lokaal als in je router instellen, resultaat is hetzelfde : Werkende GTA V Online
Ik had al aan zoiets gedacht, alleen wist ik het niet zeker met wat er allemaal wel werkt of niet werkt onder invite only. Maar goed, Dan is dat probleem ook de wereld uit geholpen. Ga ik gewoon verder in public met netlimiter aan.MR_VIPER schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 21:23:
[...]
Invite only werkt sowieso niet voor die missies. Dat is alleen in public sessies mogelijk.
AMD 9800X3D | Noctua NH-D15S chromax | Asus B650m + wifi | Gigabyte RX6800 Gaming OC | G.Skill Flare X 6000 - 32GB | Samsung 990 pro 2TB | Samsung 960 500GB | Samsung G7 27 | MSI MPG A850G | Be quiet pure base 501 LX
Gewoon andere DNS servers instellen is toch niet zo moeilijkCuqebaqer schreef op donderdag 16 november 2017 @ 15:24:
Laat het me aub weten hoe het precies werkt ik kom er niet uit en ik word echt behoorlijk beroerd op het moment. Ik baal echt ontzettend en het lukt me maar niet.
Windows 10 bijvoorbeeld :
https://support.opendns.c...-Windows-10-Configuration
of dit :
https://www.howtogeek.com...changing-your-dns-server/
En random router :
https://www.lifewire.com/...t-popular-routers-2617995
Pick your poison
Ik heb op mijn pc de public google dns gebruikt:nero355 schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 01:36:
[...]
Gewoon andere DNS servers instellen is toch niet zo moeilijk
Windows 10 bijvoorbeeld :
https://support.opendns.c...-Windows-10-Configuration
of dit :
https://www.howtogeek.com...changing-your-dns-server/
En random router :
https://www.lifewire.com/...t-popular-routers-2617995
Pick your poison
8.8.8.8
8.8.4.4
maar helaas nog steeds dezelfde melding:
The Rockstar update service is unavailable. (code 202)
Daarmee gaat het dus ook mis helaas.GranCanaria schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 19:16:
Ik heb op mijn pc de public google dns gebruikt:
8.8.8.8
8.8.4.4
maar helaas nog steeds dezelfde melding:
The Rockstar update service is unavailable. (code 202)
Probeer deze eens : https://dns.watch/index
Lijken tot nu toe altijd te werken
Hunter is eindelijk beschikbaar, schijnt een topper te zijn, die helaas wel pas volledig tot z'n recht komt met een co-piloot. (ivm richtbare explosive cannon). Heeft iemand hier 'm al geprobeerd?
Even de hand op de knip tot vrijdag, ben benieuwd! Al vrees ik wel voor shark card sales...AUTOMOTIVE DISCOUNTS
Give your fleet of racing vehicles an edge or simply satiate your lust for petrol and burnt rubber with these discounts on cars and automotive upgrades, going on all week long. And be sure to stay tuned for some big discounts coming later this week for Black Friday.
Progen Tyrus (Super) – 25% off
Dewbauchee Rapid GT (Sports) – 25% off
Engine Upgrades – 25% off
Handling Upgrades – 25% off
Brakes – 25% off
Transmission – 25% off
Turbo – 25% off
Suspension – 25% off
Spoilers – 25% off
[ Voor 10% gewijzigd door Robertdj op 22-11-2017 11:37 ]
Vaak genoeg tijdens de Hangar missies voor mezelf en voor anderen om de 42 crates te halen voor de discounts op alle nieuwe voertuigen en heel eerlijk gezegd is de Hunter niet zo heel boeiend als je al een Buzzard en Savage hebt, maar hij scoort leuk in de "GTA:VC nostalgie" lijst dus wel een leuk hebbeding als je cash over hebtRobertdj schreef op woensdag 22 november 2017 @ 11:34:
https://socialclub.rockst...w-Transform-Races-and-Mor
Hunter is eindelijk beschikbaar, schijnt een topper te zijn, die helaas wel pas volledig tot z'n recht komt met een co-piloot. (ivm richtbare explosive cannon). Heeft iemand hier 'm al geprobeerd?
- CEO office
- Storage voor CEO
- Buzzard
Wat is de volgende logische investering?
Ik ben aan het denken om een auto opslag te kopen.
Daarnaast heb ik erg moeite met het vinden van een goede groep voor heists.
Vandaar dat ik maar CEO missies aan het doen ben op 't moment.
lastig te zeggen, je kan Bunker doen als je daar 175k stock hebt kun je dat solo verkopen(Verste bestemmingen leverd dan meer op) Alleen je moet het goed timen als je er over heen gaat ben je extra speler nodig.Accretion schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 15:48:
Ik heb nu:
- CEO office
- Storage voor CEO
- Buzzard
Research gewoon auto doen tenzij je genoeg geld hebt omdat allemaal in 1x te doen ben je geloof ik iets van 12 plus miljoen nodig tenzij meer.
Je bedoelt Warehouses voor Crates ??Accretion schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 15:48:
- Storage voor CEO
Moet je niet doen! Import/Export FTW!!!
Import/Export Warehouse ? Absoluut de beste manier om geld te verdienen samen met Heists!Wat is de volgende logische investering?
Vergeet niet VIP Work te doen om timers te killen : Vooral degene die je unlockt door de voertuigen onderin de Warehouse te kopen zijn erg leukDaarnaast heb ik erg moeite met het vinden van een goede groep voor heists.
Als je op xbox speelt kan ik je deze actieve groep aanbevelen:Accretion schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 15:48:
https://www.gtaforum.nl/forum/393-the-epic-army-mafia/
https://socialclub.rockst.../crew/the_epic_army_mafia
Gewoon een bug van de game!Sj44k13 schreef op zondag 26 november 2017 @ 16:57:
Ik heb vaak na een sell missie van bunker of biker business transaction failed en fan 3 verschillende redenen. Zijn hier fixes voor? Tot nu toe heb ik nog geen goede fix gevonden...
Ik zou er niet teveel tijd aan besteden : Het overkomt iedereen weleens
Geen halve supplies verkopen dacht ik.Sj44k13 schreef op zondag 26 november 2017 @ 16:57:
Ik heb vaak na een sell missie van bunker of biker business transaction failed en fan 3 verschillende redenen. Zijn hier fixes voor? Tot nu toe heb ik nog geen goede fix gevonden...
Speel je pc? Ik zoek ook nog wat mensen voor heists en andere missions (MC coke en auto's verkopen) wat sneller te doen, moet ook nog aardig wat van die vehicle missies doen.Accretion schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 15:48:
Ik heb nu:
- CEO office
- Storage voor CEO
- Buzzard
Steam: Sneggel Origin: Waus82
Ja, goed idee ook!Sn3gG3l schreef op maandag 27 november 2017 @ 14:54:
[...]
Speel je pc? Ik zoek ook nog wat mensen voor heists en andere missions (MC coke en auto's verkopen) wat sneller te doen, moet ook nog aardig wat van die vehicle missies doen.
Ik heb me de laatste tijd geergerd aan de mensen die steeds m'n laatste heist setup aan het verklooien zijn
Of op het laatste moment opeens leaven, of uberhaupt het lang wachten op een team.
Ik heb 't spel overigens niet via steam, op rockstar social heet ik "xFuaZe"
[ Voor 7% gewijzigd door Accretion op 27-11-2017 15:04 ]
Ik heb een hele tijd GTA niet gespeeeld. Toen ik weer begon werd me door de paar mensen die nog spelen aangeraden om niet met pugs heists te doen omdat het idd teveel frustratie is. Zal je even toevoegen in RockstarAccretion schreef op maandag 27 november 2017 @ 15:04:
[...]
Ja, goed idee ook!
Ik heb me de laatste tijd geergerd aan de mensen die steeds m'n laatste heist setup aan het verklooien zijn
Of op het laatste moment opeens leaven, of uberhaupt het lang wachten op een team.
Ik heb 't spel overigens niet via steam, op rockstar social heet ik "xFuaZe"
Ik heb nu CEO Office + Warehouse en MC en een buzzard. Weet niet wat ik nu goed kan kopen, speel meeste alleen en wil met maar 10 miljoen niet teveel miskopen doen. Iemand goede tips? Heb ook niet eens een fatsoenlijke racewagen (Alleen Kuruma armored en zon lowrider
Dank, zal dit een keer proberen. Ik krijg overigens ook relatief vaak de melding dat iedereen de server heeft verlaten. Is daar nog een fix voor bekend?
Zou nog ff snel de Farmhouse bunker halen nu er dikke korting op zit. Binnen enkele weken is er ook een nieuwe DLC, daar kan je straks ook op los gaan.Sn3gG3l schreef op maandag 27 november 2017 @ 17:26:
[...]
Ik heb een hele tijd GTA niet gespeeeld. Toen ik weer begon werd me door de paar mensen die nog spelen aangeraden om niet met pugs heists te doen omdat het idd teveel frustratie is. Zal je even toevoegen in RockstarIk heb mijne wel via Steam (Sneggel) maar gaat uiteindelijk ook via Rockstar.
Ik heb nu CEO Office + Warehouse en MC en een buzzard. Weet niet wat ik nu goed kan kopen, speel meeste alleen en wil met maar 10 miljoen niet teveel miskopen doen. Iemand goede tips? Heb ook niet eens een fatsoenlijke racewagen (Alleen Kuruma armored en zon lowrider)
Ik las van die nieuwe DLC ja. Wat heb ik aan die bunker? Ik speel meeste solo.Robertdj schreef op maandag 27 november 2017 @ 21:08:
[...]
Zou nog ff snel de Farmhouse bunker halen nu er dikke korting op zit. Binnen enkele weken is er ook een nieuwe DLC, daar kan je straks ook op los gaan.
Stabieler internet nemen? Als ik in taskmanager>performance>resource manager>netwerk, GTAV 8 seconden geen internet geef, is mijn server ook leeg. Goed voor CEO werkSj44k13 schreef op maandag 27 november 2017 @ 20:51:
[...]
Dank, zal dit een keer proberen. Ik krijg overigens ook relatief vaak de melding dat iedereen de server heeft verlaten. Is daar nog een fix voor bekend?
Haha ja dat ken ik. Nee mijn internet is wel stabiel... Heb nooit last bij andere spellen en altijd een goede ping. Zit ook niet op wifi of zoSlaut schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 09:31:
[...]
Stabieler internet nemen? Als ik in taskmanager>performance>resource manager>netwerk, GTAV 8 seconden geen internet geef, is mijn server ook leeg. Goed voor CEO werk
Als er trouwens nog iemand met mij de kuruma zou willen vrij spelen is dat ook wel prettig, scheelt toch weer een paar ton.
Heb afgelopen week hetzelfde probleem gehad. Zoveel dingen geprobeerd en gedaan dat ik eigenlijk niet weet wat nou precies geholpen heeft.Sj44k13 schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 10:35:
[...]
Haha ja dat ken ik. Nee mijn internet is wel stabiel... Heb nooit last bij andere spellen en altijd een goede ping. Zit ook niet op wifi of zo.

Conclusie: Waarschijnlijk zat het ergens in de firewall van m'n router en/of windows, haalde ook maar een deel van m'n internet snelheid.
Eigenlijk heb je hier dus niets aan, dus zie het maar als een hart onder de riem...
Haha dank. Ja ik heb het euvel op 2 verschillende pc's. Dus het zal ergens iets met de internet verbinding / router instellingen zijn maar geen idee wat.Robertdj schreef op woensdag 29 november 2017 @ 12:35:
[...]
Heb afgelopen week hetzelfde probleem gehad. Zoveel dingen geprobeerd en gedaan dat ik eigenlijk niet weet wat nou precies geholpen heeft.Irritante was ook dat het telkens even duurde voordat de sessie werd geleegd, dat maakte het testen lastig (en zwaar frustrerend).
Conclusie: Waarschijnlijk zat het ergens in de firewall van m'n router en/of windows, haalde ook maar een deel van m'n internet snelheid.
Eigenlijk heb je hier dus niets aan, dus zie het maar als een hart onder de riem...
Ik wil je wel helpen, gt = SandertjuTrevor schreef op woensdag 29 november 2017 @ 12:26:
Ik heb sinds een week een Xbox one, en ook weer GTA . Heel gedoe om geld te verdienen vanaf level 1... maar ok. Ik heb iets raars, de camerapositie switcht regelmatig automatisch door. Zeker op moment van actie is dat erg vervelend, het lijkt alleen te gebeuren als ik van voertuig wissel. Iemand enig idee hoe dat komt en nog beter te voorkomen?
Als er trouwens nog iemand met mij de kuruma zou willen vrij spelen is dat ook wel prettig, scheelt toch weer een paar ton.
Die bug heb je op de PC ook en is niks aan te doen helaasTrevor schreef op woensdag 29 november 2017 @ 12:26:
Ik heb iets raars, de camerapositie switcht regelmatig automatisch door. Zeker op moment van actie is dat erg vervelend, het lijkt alleen te gebeuren als ik van voertuig wissel. Iemand enig idee hoe dat komt en nog beter te voorkomen?

Maar goed, wel knap hinderlijk. vooral opeens first person of zicht van boven bij vliegtuig of helikopter in de transform races als je net een buis in moet vliegen. Best al wat races mee verkloot helaas.
*empty*
Oww... dat is iets anders dan. Ik dacht dat je bedoelde dat je camera wisselde tussen de verste afstand van de auto en de één na verste afstand tot de auto.Trevor schreef op donderdag 30 november 2017 @ 18:51:
Ik had er zelfs nog nooit van gehoord en kon niks vinden tijdens het zoeken
Maar goed, wel knap hinderlijk. vooral opeens first person of zicht van boven bij vliegtuig of helikopter in de transform races als je net een buis in moet vliegen. Best al wat races mee verkloot helaas.
Zeer hinderlijke bug!
Ik heb het even erg druk gehad prive en heb net deze dns gebruikt. Het werkt, je bent geweldig. Heel erg bedankt.nero355 schreef op zondag 19 november 2017 @ 21:41:
[...]
Daarmee gaat het dus ook mis helaas.
Probeer deze eens : https://dns.watch/index
Lijken tot nu toe altijd te werken
Ik kon met de dns van mijn provider zelfs de socialclub website niet eens meer benaderen.
Ik had dus dezelfde problemen. Graag gedaan! GLHFGranCanaria schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 21:04:
Ik heb het even erg druk gehad prive en heb net deze dns gebruikt. Het werkt, je bent geweldig. Heel erg bedankt.
Ik kon met de dns van mijn provider zelfs de socialclub website niet eens meer benaderen.
Ik vind dit wel een slechte zaak eigenlijk. Wij konden hierdoor het spel niet op de xbox, ps4 en pc meer spelen. Het stomme is dat het tot een tijdje terug gewoon perfect werkte op alle drie platformen.nero355 schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 21:05:
[...]
Ik had dus dezelfde problemen. Graag gedaan! GLHF
Maarjah in ieder geval bedankt.
Hier is een apart topic voor. Sorry
[ Voor 9% gewijzigd door nieksvd op 05-12-2017 15:54 ]
Heel veel moois, o.a. een Jetpack
[ Voor 14% gewijzigd door Elijan9 op 07-12-2017 16:59 ]
War is when the young and stupid are tricked by the old and bitter into killing each other. - Niko Bellic
*empty*
Maar goed, die jetpack moet ik nog wel hebben
Niet helemaal mee eens, de objecten die je 'nodig' hebt zijn redelijk betaalbaar. Als iedere noob rond zou vliegen in het zwaarste wapentuig is er al helemaal geen zak meer aan.MR_VIPER schreef op donderdag 7 december 2017 @ 17:21:
Ik ga echt afhaken op GTA Online. Inderdaad het word steeds gekker. Maar richting het maakt het er niet leuker op. Gunrunning meets Smugglers run meets world war. Prijzen van assets zullen ook wel door het dak gaan. Straks heb je alleen nog zware grinders, modders en mensen met geld teveel in lobbies zitten met veel te zwaar wapentuig. Ze zouden insane lobbies moeten maken naast solo, crew, invite, public lobbies.
En je hoeft alles natuurlijk niet direct te kopen, uiteindelijk komt alles met 25% korting voorbij. Heb tijdens de black friday sale eindelijk een R2K gehaald, was veel minder leuk geweest als ik 'm bij wijze van na één pacific heist al kon halen, nu voelt het 'speciaal'.
PVE krijgt zowaar een update
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Edit: Was korter dan ik dacht, tien minuutjes ofzo.
[ Voor 15% gewijzigd door Spacejockey op 07-12-2017 20:26 ]
De volgende keer je profiel directory backuppen en terugzetten : Done!Spacejockey schreef op donderdag 7 december 2017 @ 20:06:
Heb net een laptop gekocht en GTA 5 weer geïnstalleerd via Steam. Nu moet ik eerst de prologue weer doen voor ik online kan, valt dat niet te skippen?
Edit: Was korter dan ik dacht, tien minuutjes ofzo.
Trevor schreef op donderdag 7 december 2017 @ 17:23:
LOL kijk daar, daar in de verte.... daar verdwijnt het laatste beetje realisme

GTA:SA nostalgie! Kopen kopen kopen!Maar goed, die jetpack moet ik nog wel hebben
Wel grappig trouwens dat er een hele grote onderzeeër te zien is : Naast een carrier uit één van de Heists is dat één van mijn persoonlijke DLC wensen

[ Voor 38% gewijzigd door nero355 op 07-12-2017 23:34 ]
*empty*
Of is er nog maar heel weinig over bekend ?
Nog 3 nachtjes slapen en we weten hetsoccerroos schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 17:45:
De Doomsday Heist is dat een nieuwe heist met setups enzo? of is het toch iets anders ?
Of is er nog maar heel weinig over bekend ?
Hallo allemaal,GranCanaria schreef op maandag 13 november 2017 @ 20:31:
Ik wil er nog even aan toevoegen dat mijn pc versie het ook niet doet.
Ik heb vandaag ineens hetzelfde probleem. Maandag heb ik nog lekker kunnen spelen, vandaag krijg ik ineens een Error 202. Als ik klik op 'offline spelen' krijg ik een melding dat een verbinding nodig is om de licentie te kunnen valideren.
Mijn provider is Ziggo. Ik heb de DNS servers al aangepast naar die van Google en dns.watch, niks werkt. Firewall bekeken, alle processen van Steam, GTA en SocialClub mogen passeren. Heeft iemand van jullie ideeën?
[ Voor 0% gewijzigd door Tornado1.0 op 09-12-2017 21:28 . Reden: typo ]
If at first you don’t succeed, call an airstrike.
Wel eerst ipconfig /flushdns gedaan of een volledige reboot van je PC ?Tornado1.0 schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 21:23:
Ik heb vandaag ineens hetzelfde probleem. Maandag heb ik nog lekker kunnen spelen, vandaag krijg ik ineens een Error 202. Als ik klik op 'offline spelen' krijg ik een melding dat een verbinding nodig is om de licentie te kunnen valideren.
Mijn provider is Ziggo. Ik heb de DNS servers al aangepast naar die van Google en dns.watch, niks werkt. Firewall bekeken, alle processen van Steam, GTA en SocialClub mogen passeren. Heeft iemand van jullie ideeën?
DNS Watch servers moeten gewoon werken : Donderdag nog gebruikt om Rockstar te kunnen pesten omtrent dit probleem
Zojuist nog eens geprobeerd met de dns.watch adressen, flushdns gedaan en daarna pc uit- en aangezet. Levert niks opnero355 schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 22:31:
[...]
Wel eerst ipconfig /flushdns gedaan of een volledige reboot van je PC ?
DNS Watch servers moeten gewoon werken : Donderdag nog gebruikt om Rockstar te kunnen pesten omtrent dit probleem

- Update-
Ook nog in een CMD als admin netsh winsock reset uitgevoerd. Na een volledige reboot werkt GTA weer

[ Voor 14% gewijzigd door Tornado1.0 op 09-12-2017 23:30 ]
If at first you don’t succeed, call an airstrike.
Vond het al zo raar, want ik heb net met DNS Watch servers zitten testen en alles werktTornado1.0 schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 23:09:
Zojuist nog eens geprobeerd met de dns.watch adressen, flushdns gedaan en daarna pc uit- en aangezet. Levert niks op
- Update-
Ook nog in een CMD als admin netsh winsock reset uitgevoerd. Na een volledige reboot werkt GTA weer![]()
![]()
Welke instellingen voor de controller gebruiken jullie hiervoor?
Ik vraag me af of ik gta 5 voor de pc zal halen aangezien er veel geluiden zijn dat online echt verpest wordt door hackers. Is dit daadwerkelijk het geval
mod-edit: merged met het algemene GTA V topic; dit is niet genoeg stof voor een eigen topic.
[ Voor 21% gewijzigd door Geronimous op 11-12-2017 00:06 ]
Public sessions zijn op dit moment helaas verrote_smits97 schreef op zondag 10 december 2017 @ 19:14:
Hallo allen,
Ik vraag me af of ik gta 5 voor de pc zal halen aangezien er veel geluiden zijn dat online echt verpest wordt door hackers. Is dit daadwerkelijk het geval? Of is het nog goed te doen
?
[mbr]mod-edit: merged met het algemene GTA V topic; dit is niet genoeg stof voor een eigen topic.[/]
Ik creëer daarom altijd private sessions met vrienden. Het aantal hackers zal na de komende DLC wel weer flink afnemen, waarna het langzaamaan weer toe neemt.
Naja wat Robertdj ook zegt gewoon private aanmaken (gaat het makkelijkst met een UTP kabel Wifi geen idee.
Ik heb het laatst gekocht met de steam sale. Er zijn modders, maar heb er zelf weinig last van. Behalve dat ik 2x ben opgeblazen. Maar ja, dat kan je sowieso gebeuren als je online een andere speler tegenkomt. Ben al diverse malen omver gereden/kapot geschoten door een random speler.e_smits97 schreef op zondag 10 december 2017 @ 19:14:
Hallo allen,
Ik vraag me af of ik gta 5 voor de pc zal halen aangezien er veel geluiden zijn dat online echt verpest wordt door hackers. Is dit daadwerkelijk het geval? Of is het nog goed te doen
?
[mbr]mod-edit: merged met het algemene GTA V topic; dit is niet genoeg stof voor een eigen topic.[/]
Gewoon halen. Ik vermaak me kostelijk met GTA V. Gewoon halen.
Vind dat wel meevallen. Ik speel sinds begin december en er zijn inderdaad modders. Maar verrot? Nee.Robertdj schreef op maandag 11 december 2017 @ 17:18:
[...]
Public sessions zijn op dit moment helaas verrot![]()
Ik creëer daarom altijd private sessions met vrienden. Het aantal hackers zal na de komende DLC wel weer flink afnemen, waarna het langzaamaan weer toe neemt.
Heb tot zover maar 1x meegemaakt dat ik echt gehinderd ben: auto vloog door de lucht. Maar verder; geen problemen.
Public sessions vallen best mee tegenwoordig. Modders komen altijd met pieken en dalen, soms word je er mee doodgegooid en een week later is er niks aan de hand. Anders gewoon eigen public sessions maken, zijn genoeg trucs voor.Robertdj schreef op maandag 11 december 2017 @ 17:18:
[...]
Public sessions zijn op dit moment helaas verrot![]()
kan elk moment gebeuren.
(en het is uit voor alle platforms)
[ Voor 35% gewijzigd door ArthurMorgan op 12-12-2017 11:37 ]
Verder véél (klassieke) auto's waaronder een 911 rally en E30 M3
Kan niet wachten om thuis de pc aan te slingeren!
"It's time to kick ass and chew bubblegum... and I'm all outta gum" - Duke Nukem | Check mijn advertensies hier
Hier wat info:
http://ca.ign.com/article...gta-onlines-campaign-mode
Leer zwemmen! Ik had tijdens een heist niet door hoe het onder water zwemmen werkt. Ik kwam niet (snel) naar boven. Met als eindresultaat dat ik een paar keer verdronk. Buitengewoon onhandig.overdoseh schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 12:21:
Zojuist GTA V op de pc gekocht. Iemand nog wat gouden tips voor een beginnende noob?
Thanks voor de tip!Upbeat78 schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 13:31:
[...]
Leer zwemmen! Ik had tijdens een heist niet door hoe het onder water zwemmen werkt. Ik kwam niet (snel) naar boven. Met als eindresultaat dat ik een paar keer verdronk. Buitengewoon onhandig.
Voor de PC spelers, spelen jullie altijd met muis en keyboard of switchen jullie tijdens races naar controllers? Ik heb eventueel mijn ps4 controller ter beschikking...
Kun je parachute mechanics er ook wel aan toevoegen en andere vergelijkbare activiteiten wij hadden ook bmet een newbie dat soort issues tijdens de heists.Upbeat78 schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 13:31:
[...]
Leer zwemmen! Ik had tijdens een heist niet door hoe het onder water zwemmen werkt. Ik kwam niet (snel) naar boven. Met als eindresultaat dat ik een paar keer verdronk. Buitengewoon onhandig.
Muis en keyboard heb je genoeg aan voor alle activiteitenoverdoseh schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 13:40:
Voor de PC spelers, spelen jullie altijd met muis en keyboard of switchen jullie tijdens races naar controllers? Ik heb eventueel mijn ps4 controller ter beschikking...
Ik weet niet hoe het tegenwoordig allemaal gaat als je net begint, maar ik zou zeggen doe het volgende :
- Koop een appartement.
- Koop een Armored Kuruma.
- Speel zoveel mogelijk Heists, totdat je een CEO kantoor + Vehicle Warehouse kan kopen voor easy cash via Import/Export!
En als je een beetje friendslist opbouwt tijdens het heisten dan heb je met een beetje geluk ook gelijk genoeg friends voor privé public sessies om Import/Export in te spelen
Daarna pas allerlei andere dingen kopen zoals snelle auto's en de Bunker/Hangar en dergelijke...
Ik weet ook nog niet hoe dat werkt...Psyonara schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 18:03:
[...]
Kun je parachute mechanics er ook wel aan toevoegen en andere vergelijkbare activiteiten wij hadden ook bmet een newbie dat soort issues tijdens de heists.

Waarom eerst een armored Kuruma en daarna een Office + warehouse?nero355 schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 18:46:
[...]
Muis en keyboard heb je genoeg aan voor alle activiteiten
Ik weet niet hoe het tegenwoordig allemaal gaat als je net begint, maar ik zou zeggen doe het volgende :
- Koop een appartement.
- Speel zoveel mogelijk Heists, totdat je een CEO kantoor + Vehicle Warehouse kan kopen voor easy cash via Import/Export!
En als je een beetje friendslist opbouwt tijdens het heisten dan heb je met een beetje geluk ook gelijk genoeg friends voor privé public sessies om Import/Export in te spelen
Daarna pas allerlei andere dingen kopen zoals snelle auto's en de Bunker/Hangar en dergelijke...
Doe de Flight School! de eerste keer krijg je ong 20k per gehaalde les (gold) en ze zijn nog best leuk en uitdagend. Zo heb je makkelijk je eerste 150k a 200K te pakken. Als je een goedkope huisje koopt kan je een gratis annis elegy kopen: misschien niet de snelste auto in een rechte lijn, maar extreem veel grip: hele interessante beginnersauto.overdoseh schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 12:21:
Zojuist GTA V op de pc gekocht. Iemand nog wat gouden tips voor een beginnende noob?
Verder: zoek vrienden/GoT mensen om mee te heisten: leuk om te doen en veel geld verdienen.
Erna zou ik sparen voor een office en een vehicle warehouse.
1e heist met thesqualer was leuk, uitdagend en vermakelijk genoeg. Gaat wel een hel worden voor Russische Rambo's, de meeste actie is namelijk ter voet, beter met 1 vriend dan 3 randoms dus. De 'pre-setups' moeten helaas in free roam gedaan worden. Bij de Deluxo set-up moet je 4 auto's jatten, ook al ben je met z'n 2en. De boel kan wel afgekocht worden, weet niet precies voor hoeveel.
Voor het eerst in de Deluxo (Delorean) gevlogen. De mechanics zitten enorm goed in elkaar, het switchen tussen rijden en hoveren gaat enorm soepel. Enige nadeel lijkt een klein bugje te zijn wanneer je wilt landen, hij switcht iets te snel terug naar rij modus waardoor je vanaf 10m uit de lucht valt
De facilities zijn belachelijk groot, i.t.t. de Bunker zijn er geen golfkarretjes beschikbaar. Veel rennen dus
Heb de Route 68 facility gekocht omdat hij naast m'n bunker, clubhuis en een personal aircraft spawn zit
Enige grote nadeel is de nieuwe death ray, je bent nu dus nooit meer 'veilig' als er iemand anders in je sessie zit.
Waarom een appartement? Je kan de heists van anderen joinen. Kuruma is ook niet per se nodig om zelf te hebben, ligt er een beetje aan wat je gaat doen, is imho alleen noodzakelijk bij solo pve klusjes zoals headhunter.nero355 schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 18:46:
[...]
Muis en keyboard heb je genoeg aan voor alle activiteiten
- Koop een appartement.
Het ligt ook een beetje aan je speelstijl, als einzelgänger hebben bv andere dingen prioriteit dan als teamplayer.
Belangrijkste tip: Meld je aan bij de TweaksCrew
[ Voor 34% gewijzigd door Robertdj op 13-12-2017 11:45 ]
Het kan zijn dat mensen bij het laden blijven hangen op waiting for players of launching session. Hier kom je op den duur wel doorheen, het kan alleen even duren. Voor problemen zou ook gekeken kunnen worden op de officiële website
Dit topic is niet bedoeld om glitches/hacks te bespreken.