Ik ben een echte grinder, dus heb veel ervaring met de diverse missies en manieren om die te doen. Dat scheelt erg veel. In het begin zou ik juist veel variëren om te kijken wat snel en efficiënt werkt per missie.
Ik doe combinaties van IE, crates en headhunter.
De methode die het meest profijtelijk is voor mij is:
3 crates (verste weg van het office, zodat de headhunter van hieronder me ook dichterbij brengt en dus tijdswinst oplevert)
Headhunter
3 crates (andere pakhuis ivm cool down time)
IE halen en brengen
dat is 180k, en kost me gemiddeld iets minder dan 27 minuten. Ik werk met Buzzard en Cargobob.
Het office verlaat ik altijd via pegasus. Dat kost een paar honderd, maar je wint er veel meer tijd mee dan het kost uiteindelijk.
(Ik doe nu overigens 1 3-crate en een headhunter extra, om de routine iets langer te maken. Levert dus samen 240k op. Ik heb net een sessie afgesloten waarin ik dat in 32 minuten deed. Maar dat is wel enorm uitzonderlijk. gemiddeld zit dat rond de 38/39 minuten. Dus iets minder goed dan bovenstaande. Maar dat komt omdat IE beter is dan crates en headhunter.

)
--
Maar goed, om te beginnen is IE het meest profijtelijk. Als je alleen al 2 auto's per uur haalt en brengt kom je al op 160k aan inkomsten. En binnen de kortste keren heb je gewoon tijd over die je voor vipwork of bijvoorbeeld crates kunt gaan gebruiken. En hoe meer ervaring hoe sneller het gaat.... maar, veel mensen vinden dit grinden helemaal niks.
Overigens speel ik wel in lege sessies. Geen zin in al die modders en grievers in sessies met anderen.
[
Voor 8% gewijzigd door
ArthurMorgan op 24-09-2017 13:04
]
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.