Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Assassins8913
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 03-03-2021

Assassins8913

PSN-Assassins8913

Glasscar schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 13:04:
Iemand enig idee waarom ik op mijn PS4 bij elke keer inloggen die berichten krijg dat ik een bunker moet kopen? En die telefoontjes die mij daarop wijzen? Dat zou na 1 keer toch wel afgelopen moeten zijn?

Het spel onthoudt ook mijn voorkeur om in online modus op te starten niet.
Klopt inderdaad zolang je dat niet koopt blijven ze je bellen.
Je instelling zullen af en toe inderdaad terug gezet worden heel irritant.
Maar het went zeg maar :)
Geld verdienen en alles kopen dan zijn de meldingen weg.
Maar rockstar kennende komt er dan weer een nieuwe update en begin het feest weer opnieuw.
Alles voor de sharkcards. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Assassins8913

Assassins8913

PSN-Assassins8913

Ik ben erg benieuwd hier in de topic spelen we allemaal GTA de ene pc de andere ps4 of wat dan ook.
Waar ik erg benieuwd naar ben is hoeveel mensen daad werkelijk de sharkcards gekocht hebben en zo ja hoe vaak ?

Ik zelf heb ze nooit gekocht omdat ik het nooit nodig gehad heb.
Maar door de constante update van gta door rockstar ze blijven maar komen met GRATIS uitbreidingen zou ik er wel geld voor over hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-05-2022
Assassins8913 schreef op zondag 24 september 2017 @ 10:03:
Ik ben erg benieuwd hier in de topic spelen we allemaal GTA de ene pc de andere ps4 of wat dan ook.
Waar ik erg benieuwd naar ben is hoeveel mensen daad werkelijk de sharkcards gekocht hebben en zo ja hoe vaak ?

Ik zelf heb ze nooit gekocht omdat ik het nooit nodig gehad heb.
Maar door de constante update van gta door rockstar ze blijven maar komen met GRATIS uitbreidingen zou ik er wel geld voor over hebben.
Ik zou er ook wel geld voor over hebben alleen moeten de verhoudingen dan wel anders liggen, nu betaal je voor 1,5 mil 3 euro ofzo ? Daar koop je niets voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Klopt, er is een grote inflatie in GTA, maar de sharkcards hebben dat genegeerd.
Toen GTA begon was 8 miljoen erg veel online. Op zich was het toen al duur maar 8 miljoen was wel rond de 80 uur grinden. Nu is dat nog een uur of 20-30, en kun je er ook veel minder voor kopen. (ja die oude dingen nog wel, maar van de nieuwe een stuk minder.)

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaut
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 02-10 16:26
Trevor schreef op zondag 24 september 2017 @ 11:44:
Klopt, er is een grote inflatie in GTA, maar de sharkcards hebben dat genegeerd.
Toen GTA begon was 8 miljoen erg veel online. Op zich was het toen al duur maar 8 miljoen was wel rond de 80 uur grinden. Nu is dat nog een uur of 20-30, en kun je er ook veel minder voor kopen. (ja die oude dingen nog wel, maar van de nieuwe een stuk minder.)
400k/uur, hoe zou je dat verdienen dan? Met wat ik doe moet ik blij zijn als ik 100k/uur haal. Ik heb een MC, CEO office en buzzard.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ik ben een echte grinder, dus heb veel ervaring met de diverse missies en manieren om die te doen. Dat scheelt erg veel. In het begin zou ik juist veel variëren om te kijken wat snel en efficiënt werkt per missie.

Ik doe combinaties van IE, crates en headhunter.
De methode die het meest profijtelijk is voor mij is:

3 crates (verste weg van het office, zodat de headhunter van hieronder me ook dichterbij brengt en dus tijdswinst oplevert)
Headhunter
3 crates (andere pakhuis ivm cool down time)
IE halen en brengen

dat is 180k, en kost me gemiddeld iets minder dan 27 minuten. Ik werk met Buzzard en Cargobob.
Het office verlaat ik altijd via pegasus. Dat kost een paar honderd, maar je wint er veel meer tijd mee dan het kost uiteindelijk.

(Ik doe nu overigens 1 3-crate en een headhunter extra, om de routine iets langer te maken. Levert dus samen 240k op. Ik heb net een sessie afgesloten waarin ik dat in 32 minuten deed. Maar dat is wel enorm uitzonderlijk. gemiddeld zit dat rond de 38/39 minuten. Dus iets minder goed dan bovenstaande. Maar dat komt omdat IE beter is dan crates en headhunter. :) )

--
Maar goed, om te beginnen is IE het meest profijtelijk. Als je alleen al 2 auto's per uur haalt en brengt kom je al op 160k aan inkomsten. En binnen de kortste keren heb je gewoon tijd over die je voor vipwork of bijvoorbeeld crates kunt gaan gebruiken. En hoe meer ervaring hoe sneller het gaat.... maar, veel mensen vinden dit grinden helemaal niks.

Overigens speel ik wel in lege sessies. Geen zin in al die modders en grievers in sessies met anderen.

[ Voor 8% gewijzigd door ArthurMorgan op 24-09-2017 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wee Man
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 11-09 17:17
soccerroos schreef op zondag 24 september 2017 @ 11:25:
Ik zou er ook wel geld voor over hebben alleen moeten de verhoudingen dan wel anders liggen, nu betaal je voor 1,5 mil 3 euro ofzo ? Daar koop je niets voor.
Een sharkcard van anderhalf miljoen voor drie euro? Waar kun je ze zo goedkoop krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
Wee Man schreef op zondag 24 september 2017 @ 12:57:
[...]

Een sharkcard van anderhalf miljoen voor drie euro? Waar kun je ze zo goedkoop krijgen?
oh het is dus nog duurder...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wee Man
soccerroos schreef op zondag 24 september 2017 @ 13:20:
[...]

oh het is dus nog duurder...
Op de website van Rockstar koop je een sharkcard van GTA$ 100.000 voor € 2,49.
Er is geen sharkcard van anderhalf miljoen, maar voor GTA$ 1.250.000 betaald je € 14,99.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
die van 8 miljoen kost 75(!) euro

1.5 miljoen voor 5 euro en 10 miljoen voor iets rond de 20 euro zou ik een prima prijsstelling vinden. Het hoeft niet zo te zijn dat grinden helemaal voor niks is natuurlijk ;)
Maar de huidige bedragen gaan nergens over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glasscar
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 02-10 20:04
Trevor schreef op zondag 24 september 2017 @ 12:51:
Ik ben een echte grinder, dus heb veel ervaring met de diverse missies en manieren om die te doen. Dat scheelt erg veel. In het begin zou ik juist veel variëren om te kijken wat snel en efficiënt werkt per missie.

De methode die het meest profijtelijk is voor mij is:

3 crates (verste weg van het office, zodat de headhunter van hieronder me ook dichterbij brengt en dus tijdswinst oplevert)
Headhunter
3 crates (andere pakhuis ivm cool down time)
IE halen en brengen

dat is 180k, en kost me gemiddeld iets minder dan 27 minuten. Ik werk met Buzzard en Cargobob.
Het office verlaat ik altijd via pegasus. Dat kost een paar honderd, maar je wint er veel meer tijd mee dan het kost uiteindelijk.

(Ik doe nu overigens 1 3-crate en een headhunter extra, om de routine iets langer te maken. Levert dus samen 240k op. Ik heb net een sessie afgesloten waarin ik dat in 32 minuten deed. Maar dat is wel enorm uitzonderlijk. gemiddeld zit dat rond de 38/39 minuten. Dus iets minder goed dan bovenstaande. Maar dat komt omdat IE beter is dan crates en headhunter. :) )

--
Maar goed, om te beginnen is IE het meest profijtelijk. Als je alleen al 2 auto's per uur haalt en brengt kom je al op 160k aan inkomsten. En binnen de kortste keren heb je gewoon tijd over die je voor vipwork of bijvoorbeeld crates kunt gaan gebruiken. En hoe meer ervaring hoe sneller het gaat.... maar, veel mensen vinden dit grinden helemaal niks.

Overigens speel ik wel in lege sessies. Geen zin in al die modders en grievers in sessies met anderen.
Wat is IE?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Alles is in vergelijking met het begin zo generfd om shark cards in de hand te werken dat ik ze gewoon uit principe niet koop. Op die manier is het gewoon niet leuk meer en eindeloos grinden wordt je ook zat. Dus als er 1 keer in de zoveel tijd een goede glitch is pak ik die gewoon mee om een paar miljoen mee te verdienen :P maar niet iedereen denkt er hetzelfde over natuurlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
import en export

als je dat gaat doen moet je uiteraard wel de top car only methode gebruiken.

Er zijn in totaal 32 verschillende soorten auto's bij dit format. 10 standard, 10 medium en 12 top cars. Zolang je ze niet allemaal hebt, en niet per ongeluk een keer een dubbele pakt (kan niet als je nooit meer dan 32 IE auto's hebt, of auto's van anderen steelt), krijg je altijd een auto aangeboden om te halen die je nog niet hebt. Als je dus nooit een standard of medium car weer wegbrengt en je zorgt niet op meer dan 32 auto's in je IE garage uitkomt hoef je alleen maar de top te doen die het beste betalen.

Zelf doe ik slechts 1 auto, alleen de X80 proto. De andere 31 auto's staan dus voor eeuwig in mijn garage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glasscar
Ah top, dank. Nog ff een noobvraag: hoe doe ik dat, IE?

[ Voor 3% gewijzigd door Glasscar op 24-09-2017 15:06 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ik ga even een externe link geven naar de reddit megaguide: https://www.reddit.com/r/...he_gta_online_mega_guide/

Daar staat echt ongeveer alles over hoe geld te verdienen en waarmee en hoe etc

--
Je moet in elk geval een office hebben, zoals je al hebt. Vervolgens moet je een IE vehicle warehouse kopen en dan kun je op je ceo office computer beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glasscar
Trevor schreef op zondag 24 september 2017 @ 15:16:
Ik ga even een externe link geven naar de reddit megaguide: https://www.reddit.com/r/...he_gta_online_mega_guide/

Daar staat echt ongeveer alles over hoe geld te verdienen en waarmee en hoe etc

--
Je moet in elk geval een office hebben, zoals je al hebt. Vervolgens moet je een IE vehicle warehouse kopen en dan kun je op je ceo office computer beginnen.
Dank dat zijn een paar goede guides. Ik heb een penthouse maar nog geen office. Aangezien ik wel bijna een miljoen heb ga ik eerst eens zo'n office kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Glasscar schreef op zondag 24 september 2017 @ 17:36:
[...]

Dank dat zijn een paar goede guides. Ik heb een penthouse maar nog geen office. Aangezien ik wel bijna een miljoen heb ga ik eerst eens zo'n office kopen.
als je nog 'maar' een miljoen hebt duurt het nog ff voor je volledig aan de slag kan met Import en Export ;) Rukstar heeft alles lekker duur gemaakt zodat je niet al te makkelijk kunt beginnen aan de betere dingen ingame. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destiny
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12:11
Glasscar schreef op zondag 24 september 2017 @ 17:36:
[...]

De offices zijn deze week (tot en met maandag) met 25% korting te koop. De goedkoopste is normaal een miljoen dus die kun je nog voor 750k kopen. Scheelt toch weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wee Man
Ik ga dat kantoor in Maze Bank West kopen. Als je later wat meer geld hebt, kun je dan nog dingen veranderen daar? Zoals de wapenkluis of andere inrichting?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Wee Man schreef op zondag 24 september 2017 @ 19:47:
Ik ga dat kantoor in Maze Bank West kopen. Als je later wat meer geld hebt, kun je dan nog dingen veranderen daar? Zoals de wapenkluis of andere inrichting?
ja dat is later altijd aan te passen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glasscar
Die korting is wel lekker ja. Heb Maze bank west ook gekocht. Nu door voor een warehouse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DigitalError schreef op zondag 24 september 2017 @ 20:07:
ja dat is later altijd aan te passen ;)
Om het modificeren te starten ben je wel gelijk 100.000 armer geloof ik _O-
Trevor schreef op zondag 24 september 2017 @ 12:51:

Maar dat komt omdat IE beter is dan crates en headhunter. :) )

Waarom doe je dan nog wat anders naast Import/Export als dat het beste is :?

En waarom zie ik toch elke keer dat alleen in een sessie spelen terugkomen bij iedereen ?!
Je kan veel beter een beetje leuke friendslist opbouwen en daarmee in "Public Friendsessions" spelen met zijn allen : Dan gaat alles veel makkelijker en is het ook veel leuker om meerdere uren online door te brengen :)

Als extra gratis bonus heb je dan geen NPC's bij Import/Export of Fortification/Velocity VIP Work :*)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Na het afleveren van een auto moet je 20 minuten wachten voor je en nieuwe auto kunt beginnen te afleveren. Alleen IE doen levert dus maar rond de 200k per uur op.

Ik ben lid geweest van een CEO friendly crew, ook dan komen er steeds onbekenden bij. Werkt niet goed genoeg vind ik.
Te veel modders en grievers. Uiteindelijk vind ik solo ook gewoon het prettigst. Als ik met anderen wil zoeken ga ik wel racen of contact missies doen of zo. Zonder reden op elkaar schieten is gewoon niks voor mij. Terwijl anderen dat soms het leukste van GTA vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-08-2023

donvalentino

psn: Walllie-G

wat vinden jullie nu de beste plane? Momenteel speel ik veel met de v65 molotok look, was even wennen maar is toch wel ideaal

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Elijan9
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01-10 15:44
donvalentino schreef op maandag 25 september 2017 @ 11:20:
wat vinden jullie nu de beste plane? Momenteel speel ik veel met de v65 molotok look, was even wennen maar is toch wel ideaal
Heb nog lang niet alles kunnen uitproberen, maar de Rogue vind ik erg prettig vliegen, vooral omdat deze zo wendbaar is, goed ondersteboven en haaks kan vliegen en je nog redelijk goed te landen is bij beperkte ruimte.

Maar het meest ideale vervoersmiddel om van de ene naar de andere kant van LS te vliegen is toch wel de Oppressor :D

War is when the young and stupid are tricked by the old and bitter into killing each other. - Niko Bellic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robertdj
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online
Elijan9 schreef op maandag 25 september 2017 @ 12:16:
[...]

Heb nog lang niet alles kunnen uitproberen, maar de Rogue vind ik erg prettig vliegen, vooral omdat deze zo wendbaar is, goed ondersteboven en haaks kan vliegen en je nog redelijk goed te landen is bij beperkte ruimte.

Maar het meest ideale vervoersmiddel om van de ene naar de andere kant van LS te vliegen is toch wel de Oppressor :D
De Rogue is echt een heerlijk vliegtuigje, je zou bijna denken dat RS een typo heeft gemaakt bij het bepalen van de prijs. Vliegtuigen zijn imho sowieso leuker dan heli's. Heb jij er een handling upgrade opgezet? Moet zelf nog uitzoeken welke het beste is.
Ultralight is ook wel lachen, vergt wel wat oefening.
Molotok is ook gaaf, maar voorlopig nog te duur voor mij.

Voor de Oppressor zit ik nog te wachten op een aanbieding.
Trevor schreef op maandag 25 september 2017 @ 06:31:
Ik ben lid geweest van een CEO friendly crew, ook dan komen er steeds onbekenden bij. Werkt niet goed genoeg vind ik.
Te veel modders en grievers. Uiteindelijk vind ik solo ook gewoon het prettigst. Als ik met anderen wil zoeken ga ik wel racen of contact missies doen of zo. Zonder reden op elkaar schieten is gewoon niks voor mij. Terwijl anderen dat soms het leukste van GTA vinden.
Ben niet zo'n fanatieke grinder (dit klinkt echt fout in een andere context) dus heb niet zoveel last van griefers. Modders daarentegen lijken de laatste tijd weer een steeds groter probleem te worden. Bizar dat RS daar zo weinig tegen doet, ze moeten stapels reports binnen krijgen? Als ze één persoon aan zouden nemen die na het binnenkrijgen van een report even een blik werpt op de sessie, of op het account in kwestie zouden die gasten toch massaal gebanned moeten worden? Het lijkt echt door totale desinteresse te komen, want het overgebruikte sharkcard-argument gaat hier niet op.

Public sessions met vrienden zijn imho het leukste aspect van GTA. Probleem is wel dat sessie's sneller vollopen met randoms als je een gevarieerde friendlist hebt. Verder valt het wel mee, de grootste griefers en modders gaan (gelukkig) toch voor volle sessies, die sessies moet je dan ook mijden als de pest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wee Man
Ik probeer de Buzzard onder de knie te krijgen voor VIP werk maar die dingen besturen behoorlijk lastig. Heeft er iemand tips voor die dingen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Wee Man schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 21:32:
Ik probeer de Buzzard onder de knie te krijgen voor VIP werk maar die dingen besturen behoorlijk lastig. Heeft er iemand tips voor die dingen?
WASD + Pijltjestoetsen werkt prima eigenlijk :?

Dus alles van je Numpad verplaatsen naar de pijltjestoetsen zeg maar :)
Trevor schreef op maandag 25 september 2017 @ 06:31:
Na het afleveren van een auto moet je 20 minuten wachten voor je en nieuwe auto kunt beginnen te afleveren. Alleen IE doen levert dus maar rond de 200k per uur op.
In die tijd haal je weer een auto en doe je nog effe Fortification/Velocity waarna je weer een auto verkoopt, enz. enz. en voor je het weet heb je 100 Miljoen aan auto's verhandeld :+ :$ :X
Te veel modders en grievers.
Daar hebben wij een aantal dedicated spelers voor : Die vinden het geweldig om dat soort volk te hunten _O- :D
Uiteindelijk vind ik solo ook gewoon het prettigst.
Geen "Counter CEO" = NPC's die je aanvallen tijdens het verkopen en dat kost tijd die ik liever aan andere dingen besteed :)
Als ik met anderen wil zoeken ga ik wel racen of contact missies doen of zo. Zonder reden op elkaar schieten is gewoon niks voor mij. Terwijl anderen dat soms het leukste van GTA vinden.
Vind ik ook niks aan, maar samen grote sales doen van Hangar/Bunker/MC/Import&Export is best leuk! :Y)
donvalentino schreef op maandag 25 september 2017 @ 11:20:
Lazer jatten of Hydra oproepen werkt nog steeds prima eigenlijk. Al die nieuwe Hangar voertuigen zijn meer hebbedingetjes dan dat ze echt iets toevoegen. De Hangar zelf vind ik nog het nuttigst ook al valt dat ook best wel tegen... Bel meestal toch nog gewoon Pegasus :+

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeanke117
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 02-10 14:52
Wow. Ik wist niet dat GTA ook business had. Ik ben san andreas gewend met alleen missie's doen. Dit vind ik wel interessant met de economie en dingen verhandelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
nero355 schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 23:22:
In die tijd haal je weer een auto en doe je nog effe Fortification/Velocity waarna je weer een auto verkoopt, enz. enz. en voor je het weet heb je 100 Miljoen aan auto's verhandeld :+ :$ :X
dat heb ik dus ook al lang. Zoals gezegd ik verdien rond de 350-400k per uur....

(maandje terug: Trevor in "[Multi] Grand Theft Auto V Online")
Geen "Counter CEO" = NPC's die je aanvallen tijdens het verkopen en dat kost tijd die ik liever aan andere dingen besteed :)
Ik breng al mijn auto's binnen 2.30 minuten (gerekend vanaf het naar buiten rijden) zonder schade naar de afleverplek. Ik gebruik namelijk een cargobob... dus die NPCs zijn geen issue.

Voorbeeldje van een snelle, maar geen ongebruikelijke sessie:

Na het schrijven van deze post weer een 180k sessie gedaan in 24 minuten.
Ik start in mijn office, doe de stopwatch aan en kijk of er niemand anders in de sessie zit. Dat was het geval.
Ik ga achter mijn office computer zitten en order 3 crates. Ik verlaat mijn office in een Buzzard. Ze zijn gestolen en ik moet dus een aantal NPCs afschieten voor ik het busje kan stelen. Zodra ik in het busje zit gebruik ik de (door mij zelf gemaakte) hotkey om naar de snacks te gaan. Want bij deze missie krijg je altijd wat auto's achter je aan en daar tijd aan verspillen is maar zonde. Ik kan ze ontwijken en heb geen snacks nodig. Voor minuut 5 ben ik in mijn warehouse. Vlak voor ik daar ben bestel ik een CEO buzzard. (ik gebruik vaste plekken om hem zo dichtbij als mogelijk te krijgen)

Vervolgens is het tijd voor een headhunter. En terug te gaan naar de office. Rond minuut 8 ben ik terug.

Weer 3 crates bestellen. Helaas is het dit keer een 3 losse crates missie. De helicopter met 3 parachutisten.
Goede hoogte kiezen voor de buzzard dus. NPC heli neerschieten en een parachutist uit de lucht plukken.
Waar dat lang niet altijd goed gaat lukte dat deze keer wel. Vervolgens een paar keer heen en weer vliegen.
Rond minuut 16 weer terug in de office.

Tijd voor IE. Ik krijg de stuntmissie, en lekker dichtbij, Richman, ik verlaat de office in de cargobob, vlieg naar het hotel bij Richman land mijn cargobob en bestel een CEO buzzard. Daarmee schiet ik de NPCs dood,
bel Lester om de politie weg te krijgen. Stap in de Cargobob en iets na 20 minuten is de auto bij het vehicle warehouse. Het wegbrengen is helaas het verst weg, vlak bij Tongva Hills bij Fort Zanduco. Om 24.01 op de stopwatch land ik hem en sluit ik de sessie weer af.

--
Ik gebruik een controller voor al het vliegen en rijden. Je kunt die heel mooi tegelijk met toetsenbord muis gebruiken. In theorie zelfs echt gelijktijdig.
Jeanke117 schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 23:33:
Wow. Ik wist niet dat GTA ook business had. Ik ben san andreas gewend met alleen missie's doen. Dit vind ik wel interessant met de economie en dingen verhandelen.
Het is geen vrije markt. Het blijven soort van missies met vaste prijzen en opbrengsten. (hooguit wat bonussen als je in volle sessies zit.)

[ Voor 85% gewijzigd door ArthurMorgan op 27-09-2017 07:35 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Elijan9
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01-10 15:44
Uit mijn eigen ervaring: zonder 6KRO of NKRO is het fatsoenlijk besturen van een heli/vliegtuig met toetsenbord vrijwel onmogelijk, je krijgt snel last van ghosting. Je kunt ook sturen met de muis, maar dan moet je wel een héééél stabiele FPS hebben (ja, muisafhandeling is afhankelijk van FPS 8)7). En een controller werkt sowieso het beste, anders blijf je w/s afwisselen voor de juiste hoek.

War is when the young and stupid are tricked by the old and bitter into killing each other. - Niko Bellic

• ArthurMorgan
  • Niet online
Elijan9 schreef op woensdag 27 september 2017 @ 10:04:
[...]
Je kunt ook sturen met de muis, maar dan moet je wel een héééél stabiele FPS hebben (ja, muisafhandeling is afhankelijk van FPS 8)7).
Ah, dat wist ik niet, waarschijnlijk moet je ook daar je sensitivity vrij laag zetten.

Ik ga het zo eens proberen, heb tegenwoordig wel een vrij stabiele fps. Heb ergens in het begin het wel eens geprobeerd, maar vond dat echt verschrikkelijk. Nu natuurlijk sowieso meer vlieguren. Ben benieuwd of dat nog scheelt :D

• Robertdj
  • Niet online
Je vliegt toch ook stabieler naarmate je flying skill omhoog gaat?
Vlieg zelf altijd met toetsenbord, gaat nu wel ok. In het begin was ik wel bagger slecht. Wel even het schieten aan een andere knop binden (bij mij spatie).

Savage nu trouwens met 35% korting, verleidelijk... Heb al een Buzzard, maar een beetje afwisseling is ook leuk.

• ArthurMorgan
  • Niet online
Even geprobeerd toetsenbord en toetsenbord + muis. Ik denk dat toetsenbord alleen uiteindelijk een betere ervaring oplevert dan met muis. Kan ervaring zijn natuurlijk, maar met toetsenbord alleen is de besturing bij mij veel vloeiender. Ik wil eens kijken of de cargobob IE missie misschien beter gaat met alleen keyboard in plaats van controller. Ik heb toch vaak wat last van die achtervolgende heli's omdat ik te ver daal en dus weer moet stijgen en dat ik dus te snel achterhaald word. Kijken of dat met deze methode misschien meer meevalt.)

Ja flying skill is een factor. Maar persoonlijk vond ik het niet echt bijzonder veel invloed hebben. Als je met karakter 1 met een hoge skill overstapt naar karakter 2 zonder heb je volgens mij alleen iets meer turbulentie.

Een controller blijft overigens het makkelijkst. (Bij rijden trouwens wel overschakelen naar keyboard + muis bij schieten op anderen.) Het gaat vloeiender en je hebt ook meer analoge besturing in plaats van vol sturen of niet sturen. Voor racen scheelt dat bijvoorbeeld wel.

• Wee Man
Ik probeer zowel toetsenbord als controller en toetsenbord lijkt iets stabieler te zijn. De besturing zelfs is.. gewoon raar. Je kunt niet een stukje naar voren vliegen bijvoorbeeld, de heli gaat altijd met de neus naar beneden en verliest hoogte.

Werkt de VIP wave eigenlijk nog?
Robertdj schreef op woensdag 27 september 2017 @ 10:30:
Je vliegt toch ook stabieler naarmate je flying skill omhoog gaat?
Dat is enkel tegen die random 'wobble' tijdens het vliegen, hoe hoger je skill des te kleiner die wobble.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• MR_VIPER
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09 14:02

MR_VIPER

Ik ben niet te ondertitelen!

Trevor schreef op woensdag 27 september 2017 @ 06:43:
Zodra ik in het busje zit gebruik ik de (door mij zelf gemaakte) hotkey om naar de snacks te gaan.
Hoe heb jij de hotkey gemaakt? Zoiets zou ik wel willen voor armor.

*empty*

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09:16
MR_VIPER schreef op donderdag 28 september 2017 @ 12:52:
[...]

Kun je eventueel instellen onder Emotes of wat de betreffende naam daar voor is.

• ArthurMorgan
  • Niet online
MR_VIPER schreef op donderdag 28 september 2017 @ 12:52:
[...]

Als je een toetsenbord hebt die het ondersteunt is het zeker de moeite waard vind ik. Kost wat tijd, zeker de pause execution goed uitvogelen. Bij de telefoon hotkeys heb ik soms wel 6 seconden tussen 2 acties zitten :D

de keys die ik heb zijn:
nieuwe sessie
CEO volatus
CEO Buzzard
Pegasus cargobob (ga ik nog vervangen door hangar cargobob, of er gewoon bij)
Mechanic bellen en naar de garage gaan met de meest gebruikte auto's. Auto's en pegasus zijn daar ook weer gerangschikt op gebruik)
Lester bellen om de politie weg te sturen
headhunter starten
snacks bestellen
snacks aanvullen

om ze te maken gebruik ik eerst een briefje met alle handelingen. vervolgens begin ik elke hotkey met backspace om geen problemen te krijgen als ik net gebeld word als ik een hotkey wil gaan gebruiken.

de pauze tussen indrukken en loslaten van een key heb ik op 75ms staan, voor het actie menu ook 75ms tussen de clicks in. bij het telefoonmenu gebruik ik vaak 750ms tussen de verschillende clicks, tot ik echt iemand aan het bellen ben. Het opnemen dus iets van 6000ms, en daarna nog 150ms per pijltje omhoog of naar beneden

de enter knop aan het einde staat nooit in de hotkey, ik gebruik dus de hotkey alleen om bij de optie te komen, niet om hem uit te voeren.

/edit: Ik heb een corsair k95 met 18 sneltoetsen links, vandaar :)

• Psyonara
Hoe zit dat eigenlijks met de Ifruit App op de PS Vita is die ook compatible met je PC? of is dat Sony Ps3/Ps4 exclusive?

• Destiny
Psyonara schreef op donderdag 28 september 2017 @ 16:11:
Hoe zit dat eigenlijks met de Ifruit App op de PS Vita is die ook compatible met je PC? of is dat Sony Ps3/Ps4 exclusive?
Volgens mij voor alle platforms. Erg nuttig is hij niet. Alleen nodig als je custom plates wil bestellen.

• Wee Man
Psyonara schreef op donderdag 28 september 2017 @ 16:11:
Voor mij werkte de app voor de PC versie.

• Robertdj
  • Niet online
@Psyonara @Destiny

Wel even opletten met custom plates, je kan de 1e namelijk niet wijzigen, tenzij je een bericht naar RS stuurt.
SinergyX schreef op woensdag 27 september 2017 @ 13:04:
[...]

Dat is enkel tegen die random 'wobble' tijdens het vliegen, hoe hoger je skill des te kleiner die wobble.
Ah, dan heb ik dus zelf leren vliegen [schouderklopje].

• Psyonara
Thx voor de info, vaag dat ik op Vita zelf in de PSN store de App niet kan vinden maar via de PS3 dan weer wel.

Maar dan ook weer alleen aan de US Account, urgh Maar Vita loopt via mij EU account en weigert in beide omstandigheden over te kopieren.

Andere oplossingen AUB

[ Voor 43% gewijzigd door Psyonara op 28-09-2017 18:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robertdj
  • Niet online
edit: Officieel bericht

Even een schaamteloze kopie van Reddit:
New Vehicle
  • Mogul is now available for $3,125,500, or trade-price of $2,350,000
25% off
  • Progen T20 - $1,650,000 instead of $2,200,000
  • APC - $1,743,750 instead of $2,325,000
  • Aircraft & Vehicle Armor upgradeSource3
  • Aircraft & Vehicle Engine upgradeSource3
  • Aircraft Handling upgradeSource3
  • Aircraft Weapons upgradeSource3
  • Aircraft Bombs upgrade
2x GTA$/RP Event
  • Stockpile Adversary Mode (soort capture the flag met vliegtuigen?)
  • Contact Missions van Ron
  • [list]
  • Base Invaders
  • Crank up the volume
  • Deamon Run
  • Fuelling the Flames
  • Landing Gear
  • Romance isn't dead
  • Turbine Carbine
  • [/list]
Benieuwd naar de nieuwe adversary mode. Komende dagen denk ik sowieso de contact missions farmen, speel nog niet zo lang dus ze zijn nog nieuw voor mij. Lijkt me ook wel leuk om met de crew te doen, moet wel een aardige inkomstenbron zijn en sowieso leuker dan grinden. :)

[ Voor 11% gewijzigd door Robertdj op 03-10-2017 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destiny
Robertdj schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 14:04:
edit: Officieel bericht

Benieuwd naar de nieuwe adversary mode. Komende dagen denk ik sowieso de contact missions farmen, speel nog niet zo lang dus ze zijn nog nieuw voor mij. Lijkt me ook wel leuk om met de crew te doen, moet wel een aardige inkomstenbron zijn en sowieso leuker dan grinden. :)
Net even filmje gekeken. Nieuwe adversary mode is capture the flag met vliegtuigen. Niet mijn ding, maar er worden ook nog nieuwe vliegtuigen gebruikt die nog niet gereleased zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wee Man
Stockpile is heel erg leuk en het verdient ook lekker. Ik zie dat de winnaar al vrij snel duidelijk is en dat die doorgaans meteen twee rondes wint. Dus dat gaat vrij snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Zo, weer even nutteloos 18 miljoen weggegooid.

Had een maand of 2 geleden alle kledingsets gekocht voor een miljoen of 10, nu dat uitgebreid met alle pants, tops, hats, glasses en accessoires die ik nog niet had.

en dan moet ik dus nog alle schoenen en maskers.... man wat een geldverspilling en ja i like it :D Ik wissel sowieso elke paar dagen en eens per paar weken gaat ze naar de kapper voor iets totaal nieuws.

Moet alleen nu eerst weer even snel gaan grinden omdat ik die 15 miljoen eigenlijk had liggen voor halloween. Wil dan sowieso die motor en de frankenstange weer halen. Die laatste heb ik blijkbaar ooit weer van de hand gedaan, dacht echt dat ik die had. (Maar zal wel bij mijn oude character geweest zijn, die heb ik destijds alles laten verkopen toen ik met de nieuwe begon.)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MR_VIPER

MR_VIPER

Trevor schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 16:50:

Had een maand of 2 geleden alle kledingsets gekocht voor een miljoen of 10, nu dat uitgebreid met alle pants, tops, hats, glasses en accessoires die ik nog niet had.

en dan moet ik dus nog alle schoenen en maskers.... man wat een geldverspilling en ja i like it :D Ik wissel sowieso elke paar dagen en eens per paar weken gaat ze naar de kapper voor iets totaal nieuws.

Moet alleen nu eerst weer even snel gaan grinden omdat ik die 15 miljoen eigenlijk had liggen voor halloween. Wil dan sowieso die motor en de frankenstange weer halen. Die laatste heb ik blijkbaar ooit weer van de hand gedaan, dacht echt dat ik die had. (Maar zal wel bij mijn oude character geweest zijn, die heb ik destijds alles laten verkopen toen ik met de nieuwe begon.)
Vrouwen...

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robertdj
  • Niet online
Trevor schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 16:50:

Geen Vigilante? Lijkt me wel een leuk hok! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Die vigilante die gaat er ook nog wel komen, maar denk dat ik even wacht tot hij in de aanbieding komt over een poosje. Heb er geen haast mee in elk geval. Ik loop sowieso wat acht met die smuggler content. Het komt er allemaal nog wel, maar meer als ik geld over heb denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robertdj
  • Niet online
Wordt het niet een tijdelijke Halloween auto dan?

Zo niet wacht ik inderdaad ook even, heb sowieso niets nodig, dus laat me leiden door aanbiedingen. (waar blijft die oppressor nou!?)

Over Halloween gesproken, had me niet gerealiseerd hoeveel speciale voertuigen er waren. Komen ze allemaal ieder jaar terug? Deze wil ik eigenlijk ook wel :)
De Lurcher (650k)
Afbeeldingslocatie: https://vignette.wikia.nocookie.net/gtawiki/images/0/0d/Lurcher-GTAV-front.png/revision/latest/scale-to-width-down/350?cb=20151021163349

Fränken Stange (550k)
Afbeeldingslocatie: https://vignette.wikia.nocookie.net/gtawiki/images/6/63/Fr%C3%A4nkenStange-GTAV-front.png/revision/latest/scale-to-width-down/350?cb=20161014163938

[ Voor 59% gewijzigd door Robertdj op 05-10-2017 17:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Psyonara
Level 4 Ceo garage mag er van mij nog wel bij komen. Of een alternatieve oplossing daar voor. Focus toch meer op een leuke Car collectie.

Maar wacht ook op de Halloween Vehicles, Buccaneer Hearse, Hotrod en die Bike.
Zou opzich ook wel een garage expansion willen voor de MC oid.

Denk dat de Vigilante ook met Halloween gaat komen en waarschijnlijk hoop ik perminant inplaats van Event only.

Moc moet ik nog kopen maar ben niet zo fanatiek bezig met Grieven dus geen haast daar. Ondertussen wel alle Research unlocked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Robertdj schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 17:42:
Het aanbod is tijdelijk, maar als je hem hebt dan mag je hem ook gewoon houden en het hele jaar gebruiken. Het is dus niet zoals met bepaalde kleding die slechts alleen met kerst te kiezen is. (Tenminste ik dacht dat ik wel wat kerstkleding had, maar zie het er nu niet bij staan.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robertdj
  • Niet online
Psyonara schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 17:52:
Level 4 Ceo garage mag er van mij nog wel bij komen. Of een alternatieve oplossing daar voor. Focus toch meer op een leuke Car collectie.

Maar wacht ook op de Halloween Vehicles, Buccaneer Hearse, Hotrod en die Bike.

Denk dat de Vigilante ook met Halloween gaat komen en waarschijnlijk hoop ik perminant inplaats van Event only.

Moc moet ik nog kopen maar ben niet zo fanatiek bezig met Grieven dus geen haast daar. Ondertussen wel alle Research unlocked.
Wat heeft de MOC met grieven te maken? Zit nu trouwens 25% korting op MOC cabs, sla je slag zou ik zeggen ;).
Trevor schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 17:59:
[...]
Het aanbod is tijdelijk, maar als je hem hebt dan mag je hem ook gewoon houden en het hele jaar gebruiken. Het is dus niet zoals met bepaalde kleding die slechts alleen met kerst te kiezen is. (Tenminste ik dacht dat ik wel wat kerstkleding had, maar zie het er nu niet bij staan.)
Maar is het aanbod van de Vigilante niet ook tijdelijk dan?

Ach, we zien wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Vigilante is toch gewoon aangekondigd als onderdeel van Smugglers? Dus ga gewoon uit van permanent hoor. Is ook niet echt een Halloween voertuig imho.
-
De MOC is alleen al enorm handig voor de MK2 wapens en de gunrunner voertuigen modifien

/edit: frankenstange staat bij mij als 'koopbaar' omdat ik hem dus ooit had. Maar ook bij mijn voormalige character zie ik geen kerstkleding, en bij hem weet ik zeker dat ik dat had.

[ Voor 27% gewijzigd door ArthurMorgan op 05-10-2017 18:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
Explosive sniper is zeer handig tegen Hydra's
Andere wapens hebben goeie Armor piercing/penetration power in PvP

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo niet wacht ik inderdaad ook even, heb sowieso niets nodig, dus laat me leiden door aanbiedingen. (waar blijft die oppressor nou!?)
Hier hetzelfde, maar dan vooral voor de nieuwe vliegtuigen : Allemaal voor de heb dus daar ga ik geen full price voor betalen O-)
Oppressor is über useless, maar wel leuk om te hebben dus die heb ik weer wel full price betaald i.c.m. de korting van de MOC missies :+
Over Halloween gesproken, had me niet gerealiseerd hoeveel speciale voertuigen er waren. Komen ze allemaal ieder jaar terug? Deze wil ik eigenlijk ook wel :)
De Lurcher (650k)
[afbeelding]

Fränken Stange (550k)
[afbeelding]
Lurcher sucks, maar de Fränken Stange is echt een leuk hebbeding! Heerlijk idle geluid net als volgas! _O_
Psyonara schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 17:52:
Ik heb hetzelfde probleem :+ :$ :X
Die extra 10 plekken gebruik ik nooit voor MC leden dus die mogen wel van mij naar "eigen gebruik" omgezet worden :9
Grinden = Cash horden.
Grieven = Lameass acties uithalen tegen anderen.

Ik hoop dat je de eerste bedoelt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
De eerste natuurlijk.

En het sentiment voor leden parkeer plekken in de MC garage is nog niet eens zo'n slecht idee.

Hoewel geld farmen is saai =_='
Wacht eigenlijks een beejte op Dubbel geld voor warehouses en dan 1 of 2 mediums kopen/vullen. Grote heb ik niet zo'n zin in.
Momenteel Coke/Meth genereren plus Vehicle Import/export. Hangar Missies en Bunker sales is leuk voor afwisseling maar niet echt substantieel. Hangar met de Dubbel bonus maakte het nog wel waard.

Stockpile is nog wel leuk te doen maar als de Rounds op max staan word dat ook heel snel saai. Tijdens Heist missies mag je de Buzz en of andere interessante vehicles ook niet meer summonen dus de variatie is daar ook weg.

Snap voor een 1st playthrough wel dat je het op een bepaalde manier moet spelen, maar daarna mag je wel wat flexibiliteit toe voegen.
Veel missies zijn meer Vermoeiend dan uitdagend. Maar dat heb ik ook al vaker gezegt.

[ Voor 77% gewijzigd door Psyonara op 06-10-2017 00:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als een hacker vraagt om je email en wachtwoord? Probeert die dan je account te hacken???

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LegeBoekenkast
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 08:50
Verwijderd schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 17:16:
Als een hacker vraagt om je email en wachtwoord? Probeert die dan je account te hacken???
Neem aan dat je een grapje maakt...Toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
Hoe dan ook nooit je Account/Email plus wachtwoord op geven.
Daarnaast als hij je account wil hacken lijken er ook andere methode's om het te krijgen.

Raad aan je Wachtwoorden te aanpassen betreffende de Email en je Rockstar Account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robertdj
  • Niet online
Deze week in de aanbieding: Socialclub
OUT NOW: BUCKINGHAM PYRO
The Buckingham Pyro is available today from Warstock Cache & Carry. The distinct twin-boom body comes packed with a jet engine and dual machine guns. Customize in your Hangar’s Workshop with homing missiles, liveries, armor, engine and handling upgrades, and more.

THIS WEEK'S BONUS OPPORTUNITIES
Through October 16th you'll have ample opportunity to rack up your in-game cash and rep. Take advantage of extended Double GTA$ & RP in the jet-fueled, Capture-inspired Stockpile, the most recent Adversary Mode to land in GTA Online. And speaking of landing, parachute your way into the desolate warzone that is Motor Wars, also doling out Double GTA$ & RP this week.
Plus, Bunker Research and Manufacturing and Biker Business Production will be running 25% faster, giving you more bang for your buck as you trade your way to the top.

DISCOUNTS & UPGRADES
If you're looking to get in on some smuggling or gunrunning action, whip out your iFruit and head to the Maze Bank Foreclosures website, where you'll find 25% off the Fort Zancudo Hangar 3499 and the Thomson Scrapyard Bunker. There's also a meaty 25% off all Bunker Renovations, now through October 16th.

After you've settled into your new base of operations, don't miss out on the following vehicular discounts:
  • Ultralight – 25% off (both Buy it Now and Trade Price)
  • Rocket Voltic – 25% off (both Buy it Now and Trade Price)
  • Lampadati Tropos Rallye – 25% off
  • Armored Kuruma (both Buy it Now and Trade Price) – 25% off
  • Benny's Upgrades – 25% off
PREMIUM RACE & TIME TRIAL SCHEDULE
Blaine County is where it's at this week with the following Premium Race & Time Trial events, live now through October 16th:
  • Premium Stunt Race - "Raton" (Locked to Super)
  • Time Trial - "Raton Canyon"
Launch Premium Races through the Quick Job App on your in-game phone or via the yellow corona at Legion Square. The top three finishers will earn GTA$ and you'll get Triple RP regardless of where you place. To take a shot at the Time Trial, set a waypoint to the marker on your in-game map and enter via the purple corona. Beat par time and you'll be duly rewarded with GTA$ & RP payouts.
Men is wel enthousiast over de Pyro, schijnt het goed te doen in luchtgevechten, is ook nog 's een 2 zitter.

25% korting op Benny upgrades is ook wel fijn, vanavond de Sabre maar even aanpakken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Robertdj schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 12:28:
Deze week in de aanbieding: Socialclub

[...]

Men is wel enthousiast over de Pyro, schijnt het goed te doen in luchtgevechten, is ook nog 's een 2 zitter.

25% korting op Benny upgrades is ook wel fijn, vanavond de Sabre maar even aanpakken. :)
Je verliest nog steeds hard tegen iets met explosive bullets dus als ze die vliegtuigen nou eens aanpakken. Anders heb je er nog steeds niks aan tegen de straaljagers in het spel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15:12
Dat is geen hacken.... Maar netjes om je sleutels vragen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wee Man
Ik heb geen geluk met mijn car source missies. Je weet wel die ene dat je een auto van een ponton moet liften met een cargobob? Dat ding was altijd in de buurt van een eiland zodat je daar kon landen en die NPCs van een afstandje door het hoofd kon schieten. Maar de laatste twee keer dat ik die missies deed ligt die ponton opeens een stuk zuidelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
Wee Man schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 19:35:
Ik heb geen geluk met mijn car source missies. Je weet wel die ene dat je een auto van een ponton moet liften met een cargobob? Dat ding was altijd in de buurt van een eiland zodat je daar kon landen en die NPCs van een afstandje door het hoofd kon schieten. Maar de laatste twee keer dat ik die missies deed ligt die ponton opeens een stuk zuidelijker.
Zijn verschillende locaties van die missie, moet je net geluk mee hebben altijd al zo geweest. Laatste paar keer op zo'n manier op af gevlogen dat ik zonder de enemies neer te schieten de auto zo snel mogelijk op pak en er van door ga.

2x succesvol gedaan zelfs zonder de auto te beschadigen. Valor is wel kut is zwaar en maakt je cargobob traag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ik gebruik sowieso gewoon mijn buzzard om die gasten af te knallen.

Maar er zijn 3 plekken waar ze liggen. 1 onder, 1 boven zancudo, en dan 1 aan de andere kant vlakbij Davis Quartz (die mijnplek)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destiny
Dennisdn schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 18:07:
[...]

Dat is geen hacken.... Maar netjes om je sleutels vragen....
Dat doen hackers wel (dat noemen ze social engineering) alleen stellen ze zich dan niet eerst voor als hacker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robertdj
  • Niet online
Beakzz schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 12:38:
[...]

Je verliest nog steeds hard tegen iets met explosive bullets dus als ze die vliegtuigen nou eens aanpakken. Anders heb je er nog steeds niks aan tegen de straaljagers in het spel.
Blijkbaar niet dus. De Pyro is wendbaarder, heeft aardig goede guns en snel vurende homing missiles. Je moet natuurlijk wel uit de Hydra/Lazer deathray blijven, maar dat moet ook als je zelf in een Hydra/Lazer vliegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wee Man
Trevor schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 19:44:
Maar er zijn 3 plekken waar ze liggen. 1 onder, 1 boven zancudo, en dan 1 aan de andere kant vlakbij Davis Quartz (die mijnplek)
Ja die vlakbij Zancudo base is naadje want buiten bereik van sluipschutters van land.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12:42

Fränken Stange (550k)
[afbeelding]
Die Fränken Stange is echt een kut bak. Daar kan je echt voor geen meter in racen. Op de PC wou ik hem verkopen omdat ik zo een grafhekel heb aan dat ding maar het mislukt steeds omdat de prijzen zijn gewijzigd of zoiets volgens de error. |:(

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robertdj
  • Niet online
Sir_Hendro schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 16:15:
[...]

Die Fränken Stange is echt een kut bak. Daar kan je echt voor geen meter in racen. Op de PC wou ik hem verkopen omdat ik zo een grafhekel heb aan dat ding maar het mislukt steeds omdat de prijzen zijn gewijzigd of zoiets volgens de error. |:(
Ik race bijna nooit eigenlijk. Voor freeroam wil ik een vlotte auto met nadruk op overstuur. Zoals de standaard Comet, Retinue, niet al te ver opgevoerde Futo, Duke, Tampa, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
Robertdj schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 18:01:
[...]

Ik race bijna nooit eigenlijk. Voor freeroam wil ik een vlotte auto met nadruk op overstuur. Zoals de standaard Comet, Retinue, niet al te ver opgevoerde Futo, Duke, Tampa, etc.
Dat Franken geval werkt als volgt:

Als je stil staat mag je maar 1% gas geven om te vetrekken. Druk jij het gas te ver in dan maak je alleen maar een permanente burnout. Heb je dat ding langzaam aan het rijden gekregen dan kan je sturen vergeten want hij gaat alleen nog maar rechtdoor. Wil je een bocht maken? Dan mag je eerst bijna helemaal stil staan en dan weer 1% gas geven bij het sturen om langzaam een bocht te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Jammer dat je geen onderhandse verkopen in GTA hebt, ik zou hem zo van je overnemen.
Het is inderdaad een rotbak om mee te rijden, maar daar heb ik andere auto's voor. Deze is gewoon voor de show en voor een beetje cruisen. Voor een race is het niks, voor freeroam vind ik het geen probleem dat een auto moeilijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robertdj
  • Niet online
Zolang ze maar geen onderstuur hebben. [cough]Comet Custom[/cough]

Gister een stukje meegevlogen in de Pyro, wat een gruwelijke kist is dat! Zoals eerder gezegd enorm wendbaar en spambare raketten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Trevor schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 20:12:
Jammer dat je geen onderhandse verkopen in GTA hebt, ik zou hem zo van je overnemen.
Het is inderdaad een rotbak om mee te rijden, maar daar heb ik andere auto's voor. Deze is gewoon voor de show en voor een beetje cruisen. Voor een race is het niks, voor freeroam vind ik het geen probleem dat een auto moeilijk is.
Ja precies. Veel auto's zijn gewoon voor de fun en anderen om te racen. Het enige jammere is dat ik nu helemaal geen plek meer over heb en ook niks meer wil weg doen dus ik hoop op een 2e office garage of een mansion met een grote parking in de toekomst. Bij mij draait zo ongeveer het hele spel nu om de verzameling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterJD
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15:49

MisterJD

PC - Gamertag MisterJD NL

Robertdj schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 10:12:
Zolang ze maar geen onderstuur hebben. [cough]Comet Custom[/cough]

Gister een stukje meegevlogen in de Pyro, wat een gruwelijke kist is dat! Zoals eerder gezegd enorm wendbaar en spambare raketten.
Ik kan er geweldig mee scheuren met die bak, ik gebruik dan ook een 360 controller. Voornamelijk is de Sultan custom is men favoriet.
Beakzz schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 10:34:
[...]

Ja precies. Veel auto's zijn gewoon voor de fun en anderen om te racen. Het enige jammere is dat ik nu helemaal geen plek meer over heb en ook niks meer wil weg doen dus ik hoop op een 2e office garage of een mansion met een grote parking in de toekomst. Bij mij draait zo ongeveer het hele spel nu om de verzameling.
Gaat hier ook zo. Heb alle office garages, properties, biker garage. allemaal nokkie vol. Ik hoop ook dat er een mansion in komt. Ergens had ik het ook mooi gevonden dat je ceo warehouse een aparte ruimte had voor je eigen collecties.

AMD 9800X3D | Noctua NH-D15S chromax | Asus B650m + wifi | Gigabyte RX6800 Gaming OC | G.Skill Flare X 6000 - 32GB | Samsung 990 pro 2TB | Samsung 960 500GB | Samsung G7 27 | MSI MPG A850G | Be quiet pure base 501 LX

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Gewoon de restrictie eraf van hoeveel huizen je kunt hebben. Heb ik ook weer een echt doel.... alle huizen die er zijn :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MR_VIPER

MR_VIPER

Ik heb weer een personal mini goal gevonden. Ik wil zoveel mogelijk jatbare "rare" npv auto's jatten. Ik moet er nu nog 2 hebben. Dan heb ik volgens mij het merendeel wel. Sommige zijn niet leuk om daarin mee te nemen. Alle gang cars bijvoorbeeld. Daarvan heb ik van elke gang 1 auto. Maar heb nu nog een paar auto's gevonden. 2 daarvan moet ik er nog hebben.

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wee Man
Wat succes geboekt met de cargobob :)

Samen met wat vrienden kregen we de missie om een auto van de oostkust op te pikken. We landen op het eiland ernaast en schieten iedereen neer. Pillot pikt netjes de auto op zonder schade. We vliegen in de richting van de garage...

... en een modder spawnt een dozijn auto's op de helikopter |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MR_VIPER

MR_VIPER

Ik had er vandaag 1 die een politie buffalo customised had met sport velgen. Was dus nog redelijk onschuldig. Desondanks gewoon gerapporteerd.

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wee Man schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 19:35:
Auto vernietigen en lekker in een andere missie oppikken :)
Wee Man schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 14:26:
Ja die vlakbij Zancudo base is naadje want buiten bereik van sluipschutters van land.
Kan prima, is wel pixelschieten, maar wel te doen! Je moet op een heuvel in het gras staan die het dichtstbij is ten zuiden van de brug richting Zancudo ;)

Maar indien geen collection car : Lekker opblazen met je Hydra! :+

En ga je wel de auto jatten neem dan een AA Trailer mee met Flak Cannons : One shot, One kill!
Gewoon de tijd nemen en alles op jouw manier doen en niet zoals de game wil ;)
Sir_Hendro schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 16:15:
Het is een Dragster in feite... die gaan alleen rechtdoor en dat doet de Fränken Stange geweldig i.c.m. een heeeeerlijk geluid! Zelfs als die stil staat! _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wee Man
nero355 schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 20:15:

Maar indien geen collection car : Lekker opblazen met je Hydra! :+

En ga je wel de auto jatten neem dan een AA Trailer mee met Flak Cannons : One shot, One kill!
Gewoon de tijd nemen en alles op jouw manier doen en niet zoals de game wil ;)
Ja is leuk als je zulk speelgoed hebt. Beste wat ik tot nu toe heb is een Kuruma met bepantsering ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-08-2023

donvalentino

psn: Walllie-G

en, wat vinden jullie van de nieuwe stunt races (transformers)?

Vind het nog vooral veel wennen, gaat me nog niet goed af!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robertdj
  • Niet online
De races zelf zijn wel leuk, door het kansloze gebeuk van anderen heb ik het echter bij één (weliswaar gewonnen) race gehouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fdisk
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 02-10 16:24

fdisk

XBL: fd1sk

Ik vind ze wel vermakelijk, hoop dat de creator er ook snel aan wordt aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Assassins8913

Assassins8913

PSN-Assassins8913

Robertdj schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 17:04:
De races zelf zijn wel leuk, door het kansloze gebeuk van anderen heb ik het echter bij één (weliswaar gewonnen) race gehouden.
k heb samen met Haikodelange woensdag avond meerdere races gedaan.
Haiko was de host dat scheelt hoop omdat alles op non contact was.
Persoonlijk vond ik de races wel erg leuk maar soms ging de snelheid er te veel uit.
Van een snelle auto naar een langzaam propeller vliegtuig naar een nog langzamere boot.
Dat vind ik wel jammer verder voor mensen die niet veel geld hebben leuk geld verdienen.
Door de dubbel rp en geld.
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo allen, ben nu nieuw hier, want ik heb sinds kort een "probleempje" en ik kom dit probleem nog nergens tegen op andere forums, dus hopelijk kunnen jullie mij/ons helpen.

ik speel gta v op de xbox one.

ik doe online altijd de supplies kopen voor m'n bunker, coke en meth, als alles binnen is gekomen en ik moet naar bed, of naar het werk, dan ga ik altijd in de bunker naar de beelden kijken van de veilighedscamera's, leg m'n conroller aan de kant en laat ik alles verder gaan, tot de xbox 6 uur later automatisch uit gaat.

Sinds de laatste update van de xbox lukt dit echter niet meer, omdat ik dan altijd gezien wordt als idle en wordt ik dus uit de server gekicked.

Zijn hier spelers die ditzelfde probleem dus ook hebben en eventueel ook een oplossing hiervoor?

groeten chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 18:51:
dan ga ik altijd in de bunker naar de beelden kijken van de veilighedscamera's, leg m'n conroller aan de kant en laat ik alles verder gaan, tot de xbox 6 uur later automatisch uit gaat.

Sinds de laatste update van de xbox lukt dit echter niet meer, omdat ik dan altijd gezien wordt als idle en wordt ik dus uit de server gekicked.
Heb je al geprobeerd gewoon TV te kijken in je Office of één van je appartementen :?

Dat doe ik namelijk altijd, maar heb er al een tijdje geen gebruik van gemaakt dus geen idee of het nog werkt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
Ik speel tegenwoordig vooral missies, alleen jammer dat ik niet ergens kan zien welke ik al gehad heb.
Maar er zitten echt leuke en hele moeilijke missies bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
soccerroos schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 22:27:
Ik speel tegenwoordig vooral missies, alleen jammer dat ik niet ergens kan zien welke ik al gehad heb.
Maar er zitten echt leuke en hele moeilijke missies bij.
Ram eens op ESC en ga naar Online > Jobs > Rockstar Created > en geniet van de groene vinkjes! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
nero355 schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 00:57:
[...]

Ram eens op ESC en ga naar Online > Jobs > Rockstar Created > en geniet van de groene vinkjes! :P
Wel jammer dat sommige missies onmogelijk zijn geworden, tenzij je een Tampa/Karuma of iets anders armored hebt.

En dan kan het nog wel eens zjin dat de AI je in 1x af knalt. Snap eerlijk gezegt niet dat ze de AI zo om hoog hebben geschroeft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Psyonara schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 01:30:
Wel jammer dat sommige missies onmogelijk zijn geworden, tenzij je een Tampa/Karuma of iets anders armored hebt.
De Karin Armored Kuruma is dan ook een aankoop die zich veelvoudig weer terug zal verdienen dus ga vooral je gang en koop er een ;)
En dan kan het nog wel eens zjin dat de AI je in 1x af knalt. Snap eerlijk gezegt niet dat ze de AI zo om hoog hebben geschroeft.
Volgens mij gaat dit linear met je lvl omhoog : In geval van "Gang Attacks" spawnt er zelfs opeens een NPC met een Minigun :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nero355 schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 19:35:
[...]

Heb je al geprobeerd gewoon TV te kijken in je Office of één van je appartementen :?

Dat doe ik namelijk altijd, maar heb er al een tijdje geen gebruik van gemaakt dus geen idee of het nog werkt...
Dat werkt dus niet meer helaas

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sir_Hendro
Verwijderd schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 07:45:
[...]

Dat werkt dus niet meer helaas
Dan maar een elastiekje om de controller? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• soccerroos
nero355 schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 00:57:
[...]

Tnx, dat wis ik nog niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sir_Hendro schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 11:22:
[...]

Dan maar een elastiekje om de controller? :)
Werkt helaas ook niet, allemaal al geprobeerd. elastiekje om beide thumbsticks, zodat je rondjes gaat lopen, maar na een aantal minuten ga je gewoon stil staan en iets later gaat de controller uit, auto in de bunker en dan gas geven en remmen tegelijk en dat klemmen, als hier de controller uit gaat en je zet hem weer aan, dan is de auto nog wel gewoon gas aan het geven, dus misschien als je hiermee een manier kan verzinnen dat de controller niet uit gaat zou het misschien wel willen.
De controller gaat gewoon uit na, wat zal het zijn, 5 minuten? Dat deed die ook altijd al als je gewoon tv ging kijken, of naar de beelden van de bewakingscamera's, alleen nu heb je dus het probleem dat je idle bent voor te lange tijd :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCD
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-07 01:08

PCD

Fazer 600

Verwijderd schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 14:30:
[...]

Werkt helaas ook niet, allemaal al geprobeerd. elastiekje om beide thumbsticks, zodat je rondjes gaat lopen, maar na een aantal minuten ga je gewoon stil staan en iets later gaat de controller uit, auto in de bunker en dan gas geven en remmen tegelijk en dat klemmen, als hier de controller uit gaat en je zet hem weer aan, dan is de auto nog wel gewoon gas aan het geven, dus misschien als je hiermee een manier kan verzinnen dat de controller niet uit gaat zou het misschien wel willen.
De controller gaat gewoon uit na, wat zal het zijn, 5 minuten? Dat deed die ook altijd al als je gewoon tv ging kijken, of naar de beelden van de bewakingscamera's, alleen nu heb je dus het probleem dat je idle bent voor te lange tijd :'(
Chris, stel de vraag eens op https://www.gtaforum.nl/. succes maat! Groet, Sanderju
Pagina: 1 ... 156 ... 216 Laatste

Let op:
Het kan zijn dat mensen bij het laden blijven hangen op waiting for players of launching session. Hier kom je op den duur wel doorheen, het kan alleen even duren. Voor problemen zou ook gekeken kunnen worden op de officiële website

Dit topic is niet bedoeld om glitches/hacks te bespreken.