Acties:
  • 0 Henk 'm!
Robertdj schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 13:37:
[...]

Warrener bedoel je? Ook een gave bak, maar 4 deurs dus sowieso een andere.
Hahaha ja die bedoelde ik, wij noemen hem altijd de Wagner pizza mobiel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Robertdj schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 13:26:
Enige 'glitch' die ik zelf actief gebruikt heb is de research glitch, maar daar bespaar je geld mee, je krijgt het niet.
dat is dan ook geen glitch maar een optie :) Die heb ik ook gebruikt, moest er niet aan denken om dat allemaal op tijd te doen, en had het geld toch al liggen.
Wel vrij lomp dat ze zonder argument geld afnemen, of zullen ze het juist doen omdat mensen minder snel in de verdediging kunnen schieten als ze niet weten wat überhaupt de aanklacht is?
Maakt niet uit, klachten over bans en correcties krijgen alleen een standaard reactie en worden niet individueel bekeken.
Het is een beetje gokwerk, maar dit is het enige wat op ongeveer 5 miljoen samen uitkomt. Wat wel zo is is dat in een van die 2 crate deliveries een bug aan RS kant zat. Ik had een bezorg truck vastgereden. Toen hem losgebeukt met een wedge. Maar geen beschadiging. En toen ik net weer aan het rijden was kreeg ik de melding dat de missie mislukt was. (had nog 25 minuten tijd over, dus dat was het niet.) Sowieso mogen ze ook wel eens wat gaan doen aan al die fouten en bugs in die deliveries als geheel. Maar dat terzijde.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-05-2022
Is die actie alweer voorbij met dubbel verkoop waarde van cars ? gister 2 verkocht voor 200k per stuk nu krijg ik er nog maar 75k voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23:42
soccerroos schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 19:58:
Is die actie alweer voorbij met dubbel verkoop waarde van cars ? gister 2 verkocht voor 200k per stuk nu krijg ik er nog maar 75k voor.
Hoort nog gaande te zijn vandaag/vrijdag nog 2 miljoen plus binnen gehaalt. Hoort door te gaan totdat de nieuwe DLC uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09 14:02

MR_VIPER

Ik ben niet te ondertitelen!

soccerroos schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 19:58:
Heb je niet per ongeluk een standaard auto verkocht. Die leveren normaal 37,5 op en nu dus 75

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejskov
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 03-10 07:50
Saynod schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 10:06:
Vandaag melding van Rock*.
Rekening is aangepast met -8 000 000. Ik heb nochtans sinds de eerste 'belastinginning' geen geld meer ontvangen van modders oid. Blijkbaar houden ook al geld in als de Pacific gedaan wordt met de heliglitch.
Nog iemand een 'belastingsbrief' ontvangen?
Mijn belastingsbrief is ook gekomen. 65 miljoen weg zodat ik op 50k blijf zitten. Toch eens mijn garage leeghalen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
allemachtig... was het modded money?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saynod
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17-12-2022
Jejskov schreef op zaterdag 26 augustus 2017 @ 10:32:
[...]

Mijn belastingsbrief is ook gekomen. 65 miljoen weg zodat ik op 50k blijf zitten. Toch eens mijn garage leeghalen denk ik.
;w Dag centjes... Vanavond Pacific nog 'ns leeghalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejskov
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 03-10 07:50
Trevor schreef op zaterdag 26 augustus 2017 @ 10:38:
allemachtig... was het modded money?
Dat wel >:) Heb nu paar wagens verkocht en heb terug 3.5 miljoen. Zal het daarbij houden voor het moment.
Saynod schreef op zaterdag 26 augustus 2017 @ 10:41:
;w Dag centjes... Vanavond Pacific nog 'ns leeghalen?
Vanavond ga ik gaan eten, maar stuur mij op discord en dan zie ik wel of ik kan. Heb ook nog een pacific finale open staan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
Heb net nog een pacific elite gedaan dus weer 250k erbij ( dee alleen finale mee ). Heb nu 10 mil maar denk dat de nieuwe dlc erg duur word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-10 23:59
Jejskov schreef op zaterdag 26 augustus 2017 @ 10:32:
[...]

Ik heb het zelfde :'( Maar op mijn 2de character heb ik nog 10 x20 XD _O- *O* :)F

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry dat ik zomaar binnen val, maar ik heb een verzoek.

Sinds de 25e is R* overal geld aan het weghalen, legitiem verkregen geld. Er zit dus iets niet goed met hun cheat detectie systeem.
Op Reddit, Steam en GTAForums wordt dit aan alle kanten gemeld en ik zie dat een aantal van jullie ook al bezocht zijn.

Doe ons alsjeblieft een plezier en maak tickets aan:
https://support.rockstargames.com/hc/en-us/requests/new

De enige manier waarop we misschien ons geld nog terug krijgen is wanneer we gezamelijk op hun deur blijven kloppen zodat ze zullen toegeven dat ze een fout hebben gemaakt.

De bedragen lijken volledig willekeurig. Sommigen zijn een paar miljoen kwijt, anderen over de 100.
Ikzelf ben 40 miljoen kwijt. Ik speel nooit in public, al jaren niet meer, dus ik heb nooit cheat geld ontvangen.

Hun support is 99% kut, maar blijf het alsjeblieft proberen.

Ik heb zelf al een aantal game websites en youtube kanalen benaderd, want ik ga dit niet zonder slag of stoot pikken.

Dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sato
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 03-10 20:57
Heb voor de simpelste oplossing gekozen gezien die support van hun al jaren bedroevend is,
Ben gestopt met spelen.

Sato Bricks op Rebrickable & Discord voor hulp met Stud.io

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ik geloof ook niet in support wat dit betreft.

Ik speel wel verder, doe gewoon alsof het een pluk-ze maatregel is. Uiteindelijk ben ik natuurlijk wel gewoon een hardcore crimineel :P
Ik zal alleen wel geen echt grote bedragen meer bij elkaar gaan sparen. Veel sneller uitgeven. 10 miljoen is wel echt de max die ik per keer wil inleveren.

Ik herinner me ook de tijd nog wel dat je met moeite 100k per uur kon verdienen. Meestal niet meer dan 60.... dan is de 350-400 die ik zonder bonussen pak wel van dien aard dat ik dit soort onzin wel kan hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elijan9
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01-10 15:44
Sato schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 17:32:
Heb voor de simpelste oplossing gekozen gezien die support van hun al jaren bedroevend is,
Ben gestopt met spelen.
:( :-(

Zure is dat dit de mensen die hardnekkig de boel verzieken weinig ontmoedigt en Rockstar iedereen die met veel plezier speelt op deze manier kwijt raakt... -O-

Zou het er misschien mee te maken hebben dat ze iedereen willen straffen die publieke sessies solo draaien?

War is when the young and stupid are tricked by the old and bitter into killing each other. - Niko Bellic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Elijan9 schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 21:07:
Zou het er misschien mee te maken hebben dat ze iedereen willen straffen die publieke sessies solo draaien?
Ik weet zeker dat dit niet het geval is. Een vriendin van mij doet voornamelijk import/export en crates om aan geld te komen, in een afgesloten public sessie. Zij was maar 2 miljoen kwijt.
Ik kom voornamelijk aan m'n geld door VIP work (in voornamelijk invite sessies) en heel veel oud geld komt van heists.

Ik hou het topic op GTAForums bij voor nieuwe klachten en nieuws, maar kan er geen touw aan vastknopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sato
Elijan9 schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 21:07:
[...]

:( :-(

Zure is dat dit de mensen die hardnekkig de boel verzieken weinig ontmoedigt en Rockstar iedereen die met veel plezier speelt op deze manier kwijt raakt... -O-

Had ongevraagd 300.000 tot 1.000.000 van een hacker gekregen toen ik een sessie inkwam,
Paar dagen later start ik op met de melding dat ze 9.000.000 van mijn account afgehaald hebben.

Dat geld was bedoelt voor wat auto's die nog uit zouden komen (ardent ect.) en dan zou ik weer helemaal opnieuw tijd en moeite moeten gaan steken in het bij elkaar grinden van virtueel geld daarvoor met het risico (nog waar gebleken ook) dat Rockstar het weer weg komt halen? Om nog maar te zwijgen van de vele grievers/hackers die jouw export/verkoop wel even komen vernielen.

Mij niet gezien.
Veel plezier gehad van het spel maar als Rockstar het zo wil spelen houd het wat mij betreft gewoon op.
Genoeg andere games die leuk zijn om te spelen, Zonder gierige Developer die de verkoop van in game geld probeert te pushen tot het punt dat het spel spelen zonder daar gebruik van te maken gewoon niet leuk meer is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
Zit nu op 9 miljoen plus, tot nu toe niet afgenomen mix van actuele public sessions en public solo's
Daarnaast niet alleen Top Range verkocht ook een maar Standard en Mid Range.

Ook tussen door op kneuzige manieren dood gegaan :P dus vermoed dat ik daarmee toch de Anti Cheat detection heb omzeild. Of gewoon dom geluk, en of dat het later nog af gepakt word.

Tsa Rockstar doet gewoon waar ze zin in hebben gezien de pubers/kids nog steeds vollop het spel spelen,
Geloof dat ze ook nog ongeveer 2 miljoen per dag verdienen aan Sharkcars en Game Keys.
Dus dat geeft hun ook geen incentive om de boel anders aan te pakken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De prijzen liegen er weer niet om zeg, bijna niks te krijgen voor minder dan 1 miljoen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justin2000
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-10 21:12
Net begonnen met online, mede door bok z'n hulp al een office, warehouse, mc,
buzzard, cargobob, armored karuma en een mc. met export afgelopen dagen nu dik 4 miljoen gespaard. Waar kan ik beste mijn geld nu in pompen? Coke?

PV opbrengst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
eerder de bunker...

de verdiensten van smugglers lijken vooralsnog echt belachelijk laag. Volgens mij maak ik daar gewoon minder dan 100k per uur mee. Ik ga nog wel even door tot ik die 15 runs gedaan heb om alle lage prijzen te unlocken, maar daarna weer snel terug naar crates/IE en VIP + bunker zoals het er nu naar uitziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 17:20:
Sorry dat ik zomaar binnen val, maar ik heb een verzoek.

Sinds de 25e is R* overal geld aan het weghalen, legitiem verkregen geld. Er zit dus iets niet goed met hun cheat detectie systeem.
Zou echt leuk zijn als R* ook de solo online sessies aan is gaan pakken :D

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
Justin2000 schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 14:49:
buzzard, cargobob, armored karuma en een mc. met export afgelopen dagen nu dik 4 miljoen gespaard. Waar kan ik beste mijn geld nu in pompen? Coke?
CEO plus Vehicle Warehouse. Meest constant, MC Coke plus Meth. Bunker levert ook wel op maar duurt heel erg lang.

Vehicles import/export wel heel snel saai te, MC is wat relaxter vind ik maar levert ook iets minder op.

Hanger weet ik nog niks van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 03-10 12:42
Waarom is Zancudo duurder dan LSIA hangar? LSIA is toch makkelijker te bereiken?

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
Sir_Hendro schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 16:01:
Waarom is Zancudo duurder dan LSIA hangar? LSIA is toch makkelijker te bereiken?
Locatie/E-peen en mogelijke andere redenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Sir_Hendro schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 16:01:
Looks, E-peen Zancudo komt met de feature dat je geen sterren meer krijgt als je de basis betreed, en je krijgt maar 2 sterren als je een Lazer jat, dus geen AI lazers die je komen chasen.

Al verhalen gelezen over mensen die de uitgang van de hangars campen op Zacnudo met tanks :')
Justin2000 schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 14:49:
Je hebt al MC clubhouse dus je kan coke of meth doen, maar ik zou even wachten wat Smugglers brengt, misschien dat je daar iets tofs ziet wat je wil hebben

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rejer
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 28-09 15:11
Echt belachelijk dat er niets te verdienen valt. 10k per kistje kom op zeg. Wat een verdiensten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rejer schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 17:10:
Echt belachelijk dat er niets te verdienen valt. 10k per kistje kom op zeg. Wat een verdiensten.
alles voor de shark cards, dat wist je toch al he? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iLikeNoobies
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 19-09 09:27

iLikeNoobies

With Big Boobies

Ik heb ongeveer een jaartje geleden 400m+ gekregen. Ik ben, op al mijn aankopen na, helemaal geen geld verloren. Het is overduidelijk gemod geld. Ik denk dat R* alleen de centen over de afgelopen X periode terughaalt. Ik zit nu nog op 288m. Ben benieuwd wat de nieuwe dlc mij gaat kosten qua aankopen.

Steam: HighTim3s || Twitch: iLikeNoobies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

iLikeNoobies schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 17:38:
Ik heb ongeveer een jaartje geleden 400m+ gekregen. Ik ben, op al mijn aankopen na, helemaal geen geld verloren. Het is overduidelijk gemod geld. Ik denk dat R* alleen de centen over de afgelopen X periode terughaalt. Ik zit nu nog op 288m. Ben benieuwd wat de nieuwe dlc mij gaat kosten qua aankopen.
Als je alles koopt met korting gaat het je net geen 50m kosten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iLikeNoobies

iLikeNoobies

With Big Boobies

Oei! Dat is best veel, en ik doe niet aan korting... Geen geduld voor. Dat fast-tracken heeft me ook aardig wat centen gekost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sato
Zojuist even online geweest om te kijken wat er nieuw was, Daarna maar wat supply's gaan halen voor de bunker research (stonden immers 6 nieuwe dingen bij.).
Toen ik bijna terug bij de bunker was kwam er een grapjurk aanvliegen die het nodig vond om mij op te blazen voor een handje pinda's en twee kwartjes.

Heb de beste griever vriendelijke bedankt dat hij mij geholpen heeft de knoop door te hakken, Alt F4 voor nu en mij zie je niet meer in public sessies.

Als iemand Heists, VIP missies en/of Contact missies wil doen dan heb ik daar altijd wel zin in, Maar dat trieste gedoe in Public daar start ik GTA niet meer voor op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
Sato schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 18:23:
Zojuist even online geweest om te kijken wat er nieuw was, Daarna maar wat supply's gaan halen voor de bunker research (stonden immers 6 nieuwe dingen bij.).
Toen ik bijna terug bij de bunker was kwam er een grapjurk aanvliegen die het nodig vond om mij op te blazen voor een handje pinda's en twee kwartjes.

Heb de beste griever vriendelijke bedankt dat hij mij geholpen heeft de knoop door te hakken, Alt F4 voor nu en mij zie je niet meer in public sessies.

Als iemand Heists, VIP missies en/of Contact missies wil doen dan heb ik daar altijd wel zin in, Maar dat trieste gedoe in Public daar start ik GTA niet meer voor op.
ik gebruik tegenwoordig sessionsweeper kun je een sessie leeg maken en op slot gooien. kun je lkkr verkopen enzo. al moet je vaak met 2 man zijn anders zijn de afstanden te groot..

Heb net even de nieuwe dlc gespeeld opzich wel leuk maar levert niet veel op tot nu toe wat ik kan zien.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Xant0r
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-08 09:00
Als je geen dingen wilt downloaden of installeren:

ctrl+alt+del > performance tabje even Resource Monitor openen > Network > GTA5.exe en dan suspend process, even een seconde of 5 a 10 wachten en iedereen is eruit. Dan GTA5.exe weer resumen, anders doet ie niks. 9 van de 10x blijft je lobby ook gewoon leeg, hele enkele keer vult ie wel op. Dit gebruik ik als ik met een x aantal maatjes ongestoord wil spelen. d:)b

Doet min of meer hetzelfde als alle andere manieren, alleen hier heb je niks nodig en vrienden ook geen last van geknepen verbindingen :).

[ Voor 8% gewijzigd door Xant0r op 29-08-2017 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odicus
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 29-01-2024
SinergyX schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 15:18:
[...]

Ik ben 714K verloren door de verkoop van I&E vehicles in zo'n solo sessie. Maar ik heb niks gedaan om te cheaten, daar zorgt Ziggo wel voor. Tijdens het spelen vliegt af en toe het modem er heel even uit waardoor ik ineens in een solo sessie zit. Dat is voor mij de kans om rustig mijn ding te doen. Maar als R* dit nu ook al gaat aanpakken, dan doe ik voorlopig niks meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Waarom die afgunst? Je hebt er toch geen last van wanneer mensen in hun eentje spelen? :N

R* is dit in ieder geval niet aan het doen en ze zouden dit sowieso niet kunnen maken. Wat als iemand een bagger verbinding heeft of z'n netwerk teveel is dichtgetimmerd en niet weet hoe hij poorten moet forwarden? Het is onmogelijk met zekerheid te zeggen wie closed public sessies forceert en wie een slechte verbinding heeft.
Als ze er een probleem mee hebben dan stellen ze het maar zo in dat je gewoonweg niet meer in public kunt komen als je netwerk op wat voor manier dan ook niet in orde is.

Dan nog: als ze dit hypothetisch wel zouden kunnen doen dan ken ik mensen die vrijwel alles kwijt zouden zijn en ikzelf bijna niets, omdat ik meestal in invite sessies zit, niet in public.
R* lijkt dus vooralsnog 100% willekeurig te graaien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 12:12:
[...]

Waarom die afgunst? Je hebt er toch geen last van wanneer mensen in hun eentje spelen? :N
Afgunst? Waarom zou ik ooit afgunst hebben op zulke dingen, absoluut niet. Nee, ik vind dat gewoon leuk, je mag niet zeuren dat het duur is, mag niet zeuren over PVP, maar zelf gewoon in solo online sessies gaan zitten en geld binnen harken.

Nee, is voor mij puur humor, exploits en cheats veroordelen en zelf datzelfde randje op gaan zoeken (zoals sato hierboven).

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rejer
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 28-09 15:11
[...]

Hoezo? Heb jij er last van?
Ik heb geen zin om met die kleuters op public te spelen. Cheaters en griefers en spawn killers. GTA public is 100% toxic

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
SinergyX schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 12:18:
[...]

Afgunst? Waarom zou ik ooit afgunst hebben op zulke dingen, absoluut niet. Nee, ik vind dat gewoon leuk, je mag niet zeuren dat het duur is, mag niet zeuren over PVP, maar zelf gewoon in solo online sessies gaan zitten en geld binnen harken.

Nee, is voor mij puur humor, exploits en cheats veroordelen en zelf datzelfde randje op gaan zoeken (zoals sato hierboven).
Als public sessions ongewenst waren had RS dat gezegd of er gewoon code voor kunnen schrijven dat je misschien wel kunt afmaken wat je doet maar vervolgens of een andere sessie moet zoeken, of aan de regels van een echte solosessies wordt onderworpen, en niet zoiets als bij IE ontwikkelt waar er NPC attacks komen als je alleen in een public session zit tijdens een export.

Ik snap niet waarom mensen blijven denken dat dit iets met cheaten of zelfs de rand opzoeken te maken heeft. Het is gewoon toegestaan. Dat jij het niet leuk vindt prima, jij zult dingen doen in GTA die ik niet fijn vind... ga ik toch ook niet zeggen dat dat verboden moet worden. Nee speel lekker, binnen de regels van RS op de manier die jij leuk vind, doe ik het op mijn manier.

[ Voor 8% gewijzigd door ArthurMorgan op 30-08-2017 12:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sato
SinergyX schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 12:18:
[...]
Zeg SYnergyX, Zou het zeer op prijs stellen als je leest wat ik schreef alvorens je mij valselijk gaat beschuldigen van dingen die ik niet gedaan heb.
Ik heb nog nooit zelf mijn verbinding geknepen om in een solo public sessie te komen, Heb met regelmaat achter elkaar het spel naar een nieuwe sessie laten zoeken (Menu optie) om zo in een rustigere sessie uit te komen (2/12 man). Nu zullen er vast mensen zijn die dat ook veroordelen, Maar je kunt nu eenmaal niet iedereen tevreden houden.

GTA Online bied uit sinds het uitgekomen is meer dan genoeg opties om public sessies te vermeiden en toch VIP missies te kunnen doen, En contact missies/Heists te starten:
Crew only sessie
Friends only sessie
Invite only sessie

Ceo & MC is dan onmogelijk, Maar die dingen heb ik al zo veel gedaan het afgelopen jaar dat het inmiddels niet eens meer leuk is.
Al geld dat eerlijk gezegd inmiddels wel voor het merendeel van wat er in GTA Online te doen is.

Schreef van de week dan ook niet voor niets dat er genoeg andere leuke spellen zijn waarin ik mijn game uren kan steken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Sato schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 14:24:

Zeg SYnergyX, Zou het zeer op prijs stellen als je leest wat ik schreef alvorens je mij valselijk gaat beschuldigen van dingen die ik niet gedaan heb.
Leuk, maar waar beschuldig ik jou?

Ik zeg duidelijk, voor mij is het humor, zoals jouw verhaal. De game spelen 'zoals het zou horen', krijg je zulke dingen, dat is voor mij gewoon humor. Ik beschuldig jou helemaal nergens van, maar je voorbeeld is enkel waarom blijkbaar veel mensen deze trucjes toepassen.
Daarom wordt er bij mensen ook gewoon geld weggehaald? Was toch toegestaan? Nee, dan wel afzeiken op R* dat ze het weghalen, misschien is het een foutje, misschien niet, ik vind het humor.

Einde van de rit blijft R* de lachende derde, sharkcards verkopen als een gek, omzet gaat nog verder omhoog, ze knijpen gewoon weer wat meer dicht als de omzet weer begint tegen te vallen, immers genoeg mensen blijven toch spelen.

[ Voor 33% gewijzigd door SinergyX op 30-08-2017 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
Heb net eerste 50k moeten verkopen, locaties liggen ver uit elkaar en je krijgt hele tijd een hydra achter je aan. allemaal erg lastig en je verdiend er zeer weinig geld mee. Valt mij op dit moment nog erg tegen de nieuwe dlc.

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 09:55
Gisteren ook voor de eerste keer online gegaan (PS4). Mijn broertje ging ook voor de eerste keer online dus wel zo leuk om samen te doen. Hij moest alles nog opstarten dus dacht na een karakter te hebben aangemaakt in die tussentijd de tutorial te volgen.

Komt mijn broertje online maakt ook een karakter aan en skipt de tutorial. Ik krijg het voor geen mogelijkheid voor elkaar om de tutorial te skippen, hoe doe je dat? :/ Wel gezocht maar komt er op neer dat je deze eerst moet afmaken?
Heb maar een andere karakter gekozen en dan kan ik de tutorial wel skippen.

• Psyonara
Marc3l schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 09:16:
Gisteren ook voor de eerste keer online gegaan (PS4). Mijn broertje ging ook voor de eerste keer online dus wel zo leuk om samen te doen. Hij moest alles nog opstarten dus dacht na een karakter te hebben aangemaakt in die tussentijd de tutorial te volgen.

Komt mijn broertje online maakt ook een karakter aan en skipt de tutorial. Ik krijg het voor geen mogelijkheid voor elkaar om de tutorial te skippen, hoe doe je dat? :/ Wel gezocht maar komt er op neer dat je deze eerst moet afmaken?
Heb maar een andere karakter gekozen en dan kan ik de tutorial wel skippen.
Zal uiteindelijkt toch wel wat tutorial dingen moeten doen geloof ik? anders krijg je bepaalde locaties niet op de map te zien.

Maat van mij had daar last van.

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 09:55
Thanks, op zich geen probleem om de tutorial te doen maar zou wel handig zijn om deze te kunnen onderbreken.

[ Voor 4% gewijzigd door Marc3l op 31-08-2017 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
Krijg op moment constant raids op mijn MC Meth en Coke zelf als 2x achter elkaar gehad op beiden.
Voorheen 1x of 2x in de week of zo.

Auto Sourcing CEO is geloof ik ook anders krijg niet meer zo vaak Top Range. Anderen ook vergelijkbare ervaringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch Thumper
  • Laatst online: 13-12-2020

Dutch Thumper

Uplay & Origin: waxinelichtje

Saynod schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 10:06:
Vandaag melding van Rock*.
Rekening is aangepast met -8 000 000. Ik heb nochtans sinds de eerste 'belastinginning' geen geld meer ontvangen van modders oid. Blijkbaar houden ook al geld in als de Pacific gedaan wordt met de heliglitch.
Nog iemand een 'belastingsbrief' ontvangen?
Ach een belasting inning van 68.000.000. Moet weer op zoek naar mensen die geld doneren xD
:)

Sorry. I was busy talking about my feelings and killing people

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Deef_
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 01-09 10:04
Sato schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 18:23:

Snap ik, heel herkenbaar. En niet alleen bij GTA.
Onlangs was ik PlayerunknownBattlegrounds aan het spelen, en was ik heel gezellig aan het looten, superchill. Heel veel toffe kleding uitproberen enzo.
Komt daar toch een grapjurk af die men hoofd eraf schoot met een shotgun!

Meteen het spel uninstalled. Mij zien ze daar niet mee terug!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• sosol1d
  • Laatst online: 07-01-2022
Deef_ schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 15:59:
[...]

Snap ik, heel herkenbaar. En niet alleen bij GTA.
Onlangs was ik PlayerunknownBattlegrounds aan het spelen, en was ik heel gezellig aan het looten, superchill. Heel veel toffe kleding uitproberen enzo.
Komt daar toch een grapjurk af die men hoofd eraf schoot met een shotgun!

Meteen het spel uninstalled. Mij zien ze daar niet mee terug!
Nou echt! Ik heb dat dus met battlefield en CoD he!?
Zo balen dit :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robertdj
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online
Nieuwe 'update' vandaag. Helaas nog geen nieuwe releases.
https://socialclub.rockstargames.com/events

Wel dubbele $/RP voor de nieuwe "Motor wars", ben benieuwd!

Tot nu toe alleen even gespeeld om de Retinue (Escort MKI) te kopen en testen, leuk speeltje!

@Deef_ @sosol1d
Ok, ik hap.

Het verknallen van andermans levering is één van de vele 'doelen' in GTA. Verschil is echter dat het een extreem ongelijke strijd (al sta je als verdedigende partij 10-1 voor, je hebt nog steeds verloren). Daarnaast is het enige motief leedvermaak, want ook de verhouding tussen winst (paar duizend) en verlies (mogelijk meer dan 1 milj, dus uren grinden) is bizar scheef.

M.a.w. in jullie voorbeelden dood je iemand om zelf te winnen, andermans levering verknal je om een ander veel te laten verliezen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Dutch Thumper
  • Laatst online: 13-12-2020

Dutch Thumper

Uplay & Origin: waxinelichtje

Lekker overtrokken reactie, Robertdj onderbouwd het tenminste nog op een fatsoenlijke manier.

[ Voor 128% gewijzigd door Chaoss op 06-09-2017 20:27 ]

Sorry. I was busy talking about my feelings and killing people

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robertdj
  • Niet online
Sorry hoor, wist niet dat je boos werd, het is maar een spelletje hè...

Concurrentiestrijd is geen sprake van, want we spelen in random sessies, niet op vaste servers. Kans dat je dezelfde speler later tegenkomt is vrij nihil.

Supply missies kan je prima solo doen (maar zijn qua verlies sowieso het 'probleem' niet), leveringen afhankelijk van de hoeveelheid. Inderdaad veiliger met hulp, maar ook dan is de verhouding tussen aanvallen en verdedigen enorm scheef. Al word je door 20 man geholpen, al doden jullie mij 100x, ik hoef maar één keer raak te schieten.

Hulp is dus vooral noodzakelijk qua tijd (bij meerdere voertuigen) of om een beetje af te schrikken. Want als een capabel persoon het voor jou/jullie wilt verknallen, dan valt er weinig tegen te doen.
Dan is er nog de vergoeding voor associates, wat het meer een vriendendienst maakt dan dat het echt aangemoedigd wordt door het spel.

Als ik GTA niet nog steeds met plezier zou spelen zou ik hier niet posten. Maar dat wil niet zeggen dat er geen kritiek geuit mag worden. Dat is imho ook de charme van GTA, er zijn zoveel manieren om te spelen dat er (bijna) altijd wel wat leuks te doen is.

[ Voor 24% gewijzigd door Chaoss op 06-09-2017 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
Geld verdienen in Online is gewoon gebroken, Heb er helemaal niks op tegen hoe elk ander systeem in de game werkt.

Maar wil je leuk geld verdienen op termijn is toch wel een flinke investering nodig.
En er zit eerlijk gezegt niks tussen in om dat lekker op te bouwen.

Daarnaast is de Anti Cheat ook gebroken waren laatsten mensen die de 10 Miljoen challenge hebben gedaan ( meerdere mensen) voor de Heists en Anti cheat Rockstar neemt het weg.
Geloof met de Laatste DLC en bij behorende Ellende heeft Rockstar schijnbaar ook een stuk minder geld verdient aan sharkcards wat het hele Online gebeuren ook omzee helpt.

Het enige gebalanceerde of wat er in de buurt komt van GTA Online zijn de Heists omdat buiten de host nog het meest gemoedelijk en relatief eerlijk verdeelt word. Naja buiten Woning wat Eigenlijks ook een Investering is. Het makkelijkst is te doen om wat te verdienen.

MC en CEO is gewoon belachelijk dat Elke speler daar in geld moest investeren om er ook weer het geld er uit te zien te krijgen, terwijl andere spelers zonder problemen kunnen saboteren.
En of spelers die al ver gevordert zijn de Newbies gewoon de pan in hakken met Tampa's vs een Elegy e.d.

Je moet ook Lvlen wil je bepaalde wapens kunnen gebruiken tenzij je Weet dat je uit bepaalde missies wat wapens kan krijgen die wat tegen gewicht kunnen geven. Dit laatste vind ik niet eens zo erg nog.

Anyway komt gister in een sessie waar een speler een modder voor geld vraagt/smeekt. En vervolgens mij probeert de Grieven. Maat van mij kwam rond die tijd in de sessie en pakt zijn Stealth Ultra Light en Pepperd hem ermee vervolgens Report hij mij en Hem voor cheaten/Modden.

Okay moet wel zeggen veel spelers zijn niet bekend met wat die Ultra light kan :P maar er word ergelijk genoeg vaak spelers report daar door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the squaler1
  • Laatst online: 26-09 18:58
De nieuwe dlc heeft het sowieso wel enorm verkloot om een supplie missie of uberhaupt maar iets te doen in een overvolle sessie.
De huidige vliegtuigen zijn way to overpowerd. Een homing launcher heeft totaal zijn effect verloren waardoor je de nieuwe vliegtuigen niet uit de lucht kan schieten en je dus eigenlijk altijd de sjaak bent.

Van de week nog in een sessie waar 1 iemand het leuk vond heel de sessie te verknallen bij iedereen door alles maar op te blazen wat rood op de map werd.
Hij heeft verloren van mij toen ik met een minigun aan de slag ging maar het je hebt eigenlijk niks fatsoenlijk om je eigen af te weren snel en effectief.

CM SL600M | MSI MPG Z390 PRO CARBON & RTX2080TI GAMING X TRIO | CORSAIR 115i PRO & CORSAIR RGB PRO 16GB 3200DDR4 & HX750V2 | INTEL I9 9900K & 660P 512GB & 1TB | LOGITECH G910 & G502 | RAZER NARI ULTIMATE | TEUFEL CONCEPT 2.1 | LG 27UK850

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destiny
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 09:08
Dutch Thumper schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 18:22:
[...]

Het is eenmaal een online spel waarbij een van de doelen is om medespelers te killen ervoor te zorgen dat hun missies mislukken zodat ze niet rijker worden en jij wel.
Ha ha als iemand rijker wil worden dan jij door shark cards te kopen blaas je dan zijn huis op (IRL) of zo? Het is nooit mijn doel geweest in het spel. Ik wil gewoon leuke dingen voor mezelf. Anderen laat ik gewoon met rust. Ik heb er geen lol in het plezier van anderen te verzieken. Voor R* is dat gewoon een luie en makkelijke manier om missies te maken zonder NPC's te hoeven programeren en ervoor te zorgen dat er niet teveel geld wordt verdient. Het enige doel van GTA online is shark cards te verkopen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Probleem is dat je het spel pas "leuk" kan spelen als je wat geld hebt,

Nu hoeven dat geen miljoenen te zijn, maar als je een avondje aand he pub rellen bent gaat er toch al snel een half miljoen door aan ammo, insurance, armor en pegasus zeg maar.

Tel daarbij op dat je inderdaad voor de beetje wapens wel rond de lvl 70 moet zijn, hoewel je dat redelijk snel bent, Maar zonder een steady income in de game is er geen reet aan. En met de nerf op de custom cars die je kan vinden is het alweer lastiger geworden om geld te verdienen.

De investeringen voor CEO/MC/Bunker zijn dusdanig dat je het zonder hulp gewoon niet red zonder eerst een spinup aan tijd te ebsteden aan het sessiehoppen naar een geschikte pub.

Persoonlijk ben ik van mening dat de concurentie in de game verkeerd is aangepakt.
Je zou juist gestraft moeten worden voor het slopen van cargo/autos//goederen van andere mensen, en alleen geld krijgen op het moment dat je de goederen daadwerkelijk zelf deliverd of opslaat.

Als goederen eenmaal zijn gestolen van een andere speler zou alleen die andere speler een troostprijs krijgen bij het vernietigen van de goederen.

Maarja op deze manier zou rockstar geen sharkcards meer verkopen, en dat is het enige waar het nog om gaat utieraard :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ik zou eerder zeggen, geen kosten maken voor crates of auto's wegbrengen. Maar de risico's vergroten.
En de winst verhogen voor het vernietigen.

Dus stel, je haalt 3 crates, dat kost je niks. Maar de tegenstand van de NPCs is echt behoorlijk groter bij 3 dan bij 1. Ook als je een crate van iemand vernietigt gewoon rond de 10k aan winst. (of nog liever, geen vernietiging maar puur stelen voor je eigen warehouse.)

Ook een beetje andere regels voor de verkoop van big warehouses (bijvoorbeeld). Dat users per krat kunnen vernietigen in plaats van per zending, en dat het ook wel een beetje tijd kost om dat te doen. Dat dus zelfs bij redelijk beginnende spelers je altijd de helft kunt binnen brengen. (Dus inderdaad betalen per afgeleverd krat, niet perse alleen voor een hele zending.)

Op die manier is vernietigen logische (meer winst) en blijft het voor de wegbrenger ook beter te doen in 'agressieve' sessies.
Je ziet toch vaak dat men boos wordt op vernietigers, omdat die er zelf bijna geen baat bij hebben, als ze er meer baat bij zouden hebben zou er minder aversie zijn omdat de acties dan logischer zijn. Ook is het veel te eenvoudig om 2.2 miljoen te verkloten, dat mag echt wel ook gewoon wat pittiger zijn.

Veel meer balans in elk geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RandomCreated
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 11-03-2023
Beste Tweakers

Heb zelf recentelijk GTA5 teruggekocht maar zie geen survival meer in mijn lijst staan... ook niet als ik hem zelf wil creëren kan het zijn dat deze mode ois weggehaald ?

Voeg me toe als je soms in weekenden graag survival of gewone missies speelt (geen races)

Psn naam: Speedwing_23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ben je alweer level 15?

sowieso hier wat meer info: http://gta.wikia.com/wiki/Survival

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Robertdj
  • Niet online
Ik vind hoge prijzen en investeringen niet zo'n probleem. Als alles binnen handbereik zou zijn ben je er ook snel klaar mee. Het is echter wel jammer dat sommige klussen in verhouding te weinig opleveren, waardoor je al snel 'gedwongen' wordt om bv I/E te grinden. Dat zie je vooral bij Smugglar's run, volgens velen heel leuk, maar het levert niets op. Dus zodra iedereen z'n vliegtuigjes heeft vrijgespeeld wordt er niets meer mee gedaan, wat gewoon zonde is. Hetzelfde geldt voor de gigantische berg aan (vaak) leuke adversary modes, ze leveren alleen iets op tijdens 2x$, zodra dat voorbij is kunnen ze stof vergaren. Dat ga je ook zien bij motor wars, niemand speelt dat volgende week nog, hebben ze een complete spelmodus ontwikkeld voor één week (twee als je geluk hebt en ze de bonus verlengen).

Vooral frustratie vanwege het gigantische potentieel van GTA, het is leuk maar zou nog véél leuker kunnen zijn als de ontwikkelaars af en toe achterom zouden kijken ipv constant 'wegwerp' content toe te voegen.

@Verwijderd @Bokkie
Ongeveer wat ik zelf ook had bedacht.

Al zou er vooral meer nadruk op het stelen van andermans waar moeten liggen, wat dan inderdaad per krat of % gebeurt (indien mogelijk). Dat maakt de uitdaging voor de aanvaller groter, maar ook de winst. En de verdediger heeft een eerlijkere kans.

Dat je als aanvaller bijvoorbeeld 50% (door beschadiging ofzo, geef er een draai aan) van de waarde van gestolen spullen krijgt. Dan levert het nog steeds iets op om zelf crates/wapens/coke te generen/verzamelen, heb je een gelijke strijd en word je als aanvaller ook qua beloning aangemoedigd om anderen lastig te vallen.

Gooi er nog een wat betere "high demand" bonus bij, waardoor je ook echt wordt aangemoedigd om in een drukke publieke sessie te verkopen. Waarbij de bonus niet alleen afhankelijk is van het aantal spelers in een sessie, maar vooral van het aantal spelers wat in de buurt is en jou lastig valt.

@RandomCreated
Is er nog steeds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RandomCreated
Trevor hoezo alweer level 15 ? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ja... ik maak nu rond de 350 - 400k per uur met een vaste routine van crates, IE VIP en GR. Als ik andere dingen zoals Smugglers ga doen, of contact missies of races dan zakt dat dik onder de 200k, en soms zelfs onder de 100k. Zeker met al die toegevoegde vliegtuigen wissel ik dus heel weinig qua spelmodes. Gewoon omdat het verschil zo enorm groot is. Wat dat betreft hadden ze beter bij het oude gemiddelde van rond de 100-200k per uur met ongeveer alles kunnen blijven zitten, en dan ook de verkoopprijzen van die tijd. Want die zijn ook echt aangepast aan het IE en cargo.
Ik kan me niet voorstellen dat dat slecht zou zijn voor de verkopen van shark cards. (net als de ideeën hierboven trouwens)
RandomCreated schreef op woensdag 6 september 2017 @ 11:08:
[...]

Trevor hoezo alweer level 15 ? :?
omdat je toch weer opnieuw begonnen was?
Zoals in die link staat moet je level 15 zijn en een bepaalde missie eerst doen voor ze verschijnen.
Survival is a game mode in Grand Theft Auto Online. They are first unlocked at level 15 when Ron notifies the player about them. The player must participate in the Industrial Plant survival as a tutorial event in order to continue online progress.

[ Voor 29% gewijzigd door ArthurMorgan op 06-09-2017 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RandomCreated
Robertdj schreef op woensdag 6 september 2017 @ 10:59:
Ik vind hoge prijzen en investeringen niet zo'n probleem. Als alles binnen handbereik zou zijn ben je er ook snel klaar mee. Het is echter wel jammer dat sommige klussen in verhouding te weinig opleveren, waardoor je al snel 'gedwongen' wordt om bv I/E te grinden. Dat zie je vooral bij Smugglar's run, volgens velen heel leuk, maar het levert niets op. Dus zodra iedereen z'n vliegtuigjes heeft vrijgespeeld wordt er niets meer mee gedaan, wat gewoon zonde is. Hetzelfde geldt voor de gigantische berg aan (vaak) leuke adversary modes, ze leveren alleen iets op tijdens 2x$, zodra dat voorbij is kunnen ze stof vergaren. Dat ga je ook zien bij motor wars, niemand speelt dat volgende week nog, hebben ze een complete spelmodus ontwikkeld voor één week (twee als je geluk hebt en ze de bonus verlengen).

Vooral frustratie vanwege het gigantische potentieel van GTA, het is leuk maar zou nog véél leuker kunnen zijn als de ontwikkelaars af en toe achterom zouden kijken ipv constant 'wegwerp' content toe te voegen.

@Verwijderd @Bokkie
Ongeveer wat ik zelf ook had bedacht.

Al zou er vooral meer nadruk op het stelen van andermans waar moeten liggen, wat dan inderdaad per krat of % gebeurt (indien mogelijk). Dat maakt de uitdaging voor de aanvaller groter, maar ook de winst. En de verdediger heeft een eerlijkere kans.

Dat je als aanvaller bijvoorbeeld 50% (door beschadiging ofzo, geef er een draai aan) van de waarde van gestolen spullen krijgt. Dan levert het nog steeds iets op om zelf crates/wapens/coke te generen/verzamelen, heb je een gelijke strijd en word je als aanvaller ook qua beloning aangemoedigd om anderen lastig te vallen.

Gooi er nog een wat betere "high demand" bonus bij, waardoor je ook echt wordt aangemoedigd om in een drukke publieke sessie te verkopen. Waarbij de bonus niet alleen afhankelijk is van het aantal spelers in een sessie, maar vooral van het aantal spelers wat in de buurt is en jou lastig valt.

@RandomCreated
Is er nog steeds.
Aah oke, zal morgen eens kijken of ik een job krijg opgestart ( _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ vanavond ALLEEN MAAR DESTINY 2 SPELEN !!! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RandomCreated
Trevor schreef op woensdag 6 september 2017 @ 11:09:
Ja... ik maak nu rond de 350 - 400k per uur met een vaste routine van crates, IE VIP en GR. Als ik andere dingen zoals Smugglers ga doen, of contact missies of races dan zakt dat dik onder de 200k, en soms zelfs onder de 100k. Zeker met al die toegevoegde vliegtuigen wissel ik dus heel weinig qua spelmodes. Gewoon omdat het verschil zo enorm groot is. Wat dat betreft hadden ze beter bij het oude gemiddelde van rond de 100-200k per uur met ongeveer alles kunnen blijven zitten, en dan ook de verkoopprijzen van die tijd. Want die zijn ook echt aangepast aan het IE en cargo.
Ik kan me niet voorstellen dat dat slecht zou zijn voor de verkopen van shark cards. (net als de ideeën hierboven trouwens)

[...]

omdat je toch weer opnieuw begonnen was?
Zoals in die link staat moet je level 15 zijn en een bepaalde missie eerst doen voor ze verschijnen.

[...]
Aaaah zo, ja dat kan het wel verklaren want ben erg laag level dus denk dat het bij mij nog niet is geactiveerd. Zal morgen even spelen tot ik level 15 ben, bedankt !!! :D _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robertdj
  • Niet online
Trevor schreef op woensdag 6 september 2017 @ 11:09:
Heb het idee dat er nog 3 man en een paardenkop in het ontwikkelingsteam zitten. Met als enige opdracht het uitbrengen van nieuwe content om de levensduur (en daarmee inkomsten) van online te rekken.

Volkomen begrijpelijk natuurlijk, maar wel zonde. Dan zijn er ook nog 's extreem ongeduldige spelers, die klagen omdat ze niet direct alles kunnen kopen in een gratis dlc. En het wordt nog logischer dat ze telkens nieuwe prijzige content aanbieden om dat ongeduld uit te buiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elijan9
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01-10 15:44
Robertdj schreef op woensdag 6 september 2017 @ 11:31:
[...]

Heb het idee dat er nog 3 man en een paardenkop in het ontwikkelingsteam zitten. Met als enige opdracht het uitbrengen van nieuwe content om de levensduur (en daarmee inkomsten) van online te rekken.

Volkomen begrijpelijk natuurlijk, maar wel zonde. Dan zijn er ook nog 's extreem ongeduldige spelers, die klagen omdat ze niet direct alles kunnen kopen in een gratis dlc. En het wordt nog logischer dat ze telkens nieuwe prijzige content aanbieden om dat ongeduld uit te buiten.
Ik vind anders wel dat de missies van Smuggler's Run op zich prima in elkaar zitten en ook erg vermakelijk zijn zowel alleen als met meerderen, het levert alleen niet zo veel op. En de nieuwe vliegtuigen e.d. voegen een hele nieuwe dimensie toe aan het spel. Alleen staat die dimensie niet zo in verhouding met de rest van Freeroam. Wat dat betreft had ik gehoopt op een Smuggler's Run die zich op het water zou richten, erop en eronder, dat zou veel beter samengegaan zijn.

Ik heb heel sterk het gevoel dat dit beter zou staan als aparte Contact Missions of als single player uitbreiding, zeker voor wat betreft de Smuggler's supply missies. De opbrengsten komen ook meer in de buurt daarvan :+

War is when the young and stupid are tricked by the old and bitter into killing each other. - Niko Bellic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iLikeNoobies

iLikeNoobies

With Big Boobies

Hoe krijg ik die apache? Ik zie hem niet staan bij de warstock...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
iLikeNoobies schreef op woensdag 6 september 2017 @ 12:59:
Hoe krijg ik die apache? Ik zie hem niet staan bij de warstock...
Welke bedoel je precies want er zit geen apache in het spel :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Destiny
DigitalError schreef op woensdag 6 september 2017 @ 14:08:
[...]

Welke bedoel je precies want er zit geen apache in het spel :P
In de smugglers run trailer is er geloof ik eentje te zien. Kan zijn dat die nog in de drip feed zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Destiny schreef op woensdag 6 september 2017 @ 14:17:
[...]

In de smugglers run trailer is er geloof ik eentje te zien. Kan zijn dat die nog in de drip feed zit.
Ah die heb ik even gemist :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destiny
:) Net ff gecheckt. In de trailer zijn inderdaad een aantal apaches te zien. Overigens zag ik ook nog een Skycrane (die ook in een ven heists in SP wordt gebruikt). Wellicht komt die ook nog naar GTA online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Hunter en is inderdaad dropfeed, net geen 4m moet dat ding gaan kosten dacht ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Consilium
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 24-09 17:38
Er zijn inderdaad een aantal vliegtuigen, 2 auto's en een helicopter (hunter) die nog beschikbaar moeten worden gesteld. Op de pc zie ik ze regelmatig voorbij vliegen dankzij modders :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iLikeNoobies

iLikeNoobies

With Big Boobies

Consilium schreef op woensdag 6 september 2017 @ 17:04:
Er zijn inderdaad een aantal vliegtuigen, 2 auto's en een helicopter (hunter) die nog beschikbaar moeten worden gesteld. Op de pc zie ik ze regelmatig voorbij vliegen dankzij modders :')
Ik zag ook al YT filmpjes van GTA online met die apache voorbij komen. Ik dacht dat deze al uit was, maar met modden kom je natuurlijk een heel eind. Ik wacht rustig af :)

• ArthurMorgan
  • Niet online
Hij wordt soms wel aangeboden om te gebruiken bij smuggler missies.

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09:50

Oxigeon

En zo is dat!

Inmiddels heb ik GTA nog eens geinstaleerd (PS4) om wat te gaan spelen. Helaas boeide de game me voorheen niet zo lang. Verschillende bugs hielden me toendertijd een beetje tegen.

Ik ben/was inmiddels (volgens de socialclub) level 21 met 464K op de bank. Dingen die me toendertijd tegenhielden waren de volgende:

- In een game komen duurde vrij lang.
- Je werd constant uit een game gegooit waardoor je weer naar de singleplayer werd gegooit
- Geld verdienen duurde vrij lang. Nu maakt me dat niet echt uit. Maar echt een optie in game met de mogelijkheden wat je kon doen vond ik niet echt. Misschien zijn daar wel sites ofzoiets voor, maar deze vond ik toen niet. Graag wilde ik bv ik noem maar ff vip missies doen, maar dan had je weer een appartement ofzo nodig welke weer onbetaalbaar was/is.
- Nu weet ik ook wel dat als je veel geld hebt het niet zo heel moeilijk is om nog meer geld te maken. Maar daarbij komt ook nog een beetje kijken dat je op de juiste rank moet zijn enzo.
- Waar ik me toendertijd ook aan stoorde waren die gasten die in een missie waar je niet dood mocht gaan gewoon al schietend een menigte van tig poppetjes inrennen... en dan keer op keer en elke keer weer doodgaan.

Hopelijk is eea daar nu een beetje in verbeterd en kan ik met een gerust hart weer eventjes lekker online knallen.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Oxigeon schreef op donderdag 7 september 2017 @ 09:23:
- Waar ik me toendertijd ook aan stoorde waren die gasten die in een missie waar je niet dood mocht gaan gewoon al schietend een menigte van tig poppetjes inrennen... en dan keer op keer en elke keer weer doodgaan.
pugs blijven pugs, daar gaat echt niets aan veranderen.

• Robertdj
  • Niet online
Wat is de Retinue toch een heerlijk wagentje op dirt roads _/-\o_

Ben heel benieuwd naar de Rapid GT3, gebaseerd op de Aston Martin V8 van weleer:
Afbeeldingslocatie: https://blog.caranddriver.com/wp-content/uploads/2016/06/1980-Aston-Martin-V8-Vantage-INLINE.jpg
Al vrees ik enorm voor de handling, hoop op mustle car handling met bakken overstuur, maar ben bang dat hij eerder zompig en traag van begrip wordt. (wat het origineel volgens mij ook was).
Oxigeon schreef op donderdag 7 september 2017 @ 09:23:
- In een game komen duurde vrij lang.
- Je werd constant uit een game gegooit waardoor je weer naar de singleplayer werd gegooit
Weet niet hoe dat met de PS4 zit, op de PC heb ik hier nog wel problemen mee. Maar verschilt denk ik ook per persoon/verbinding.
- Geld verdienen duurde vrij lang. Nu maakt me dat niet echt uit. Maar echt een optie in game met de mogelijkheden wat je kon doen vond ik niet echt. Misschien zijn daar wel sites ofzoiets voor, maar deze vond ik toen niet. Graag wilde ik bv ik noem maar ff vip missies doen, maar dan had je weer een appartement ofzo nodig welke weer onbetaalbaar was/is.
Inmiddels hoef je maar 50k op de bank te hebben (als soort bankgarantie, je raakt het niet kwijt) om vip work te doen. Zelf geen gebruik van gemaakt, maar lijkt me echt een godsend voor nieuwe spelers.

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09:50

Oxigeon

En zo is dat!

Aah 50k op de bank is wel wat relaxter. Maar hoe en wat weet ik nog niet. Moet de game eigenlijk nog spelen. Heb hem gisteren in de ps4 gedrukt en was toen aan het instaleren en bezig met het downloaden van de updates

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

• Robertdj
  • Niet online
De speelmodi met 2x$/RP zijn ook heel lekker als lowlvl. Of als associate aan de slag dan kan je ook met andermans speelgoed spelen, sowieso leuker om met anderen te spelen.

• Psyonara
Veel vage bugs vandaag.
MC Product delivery back pack run niet goed/compleet verdeeld. Niet mogelijk of af te maken
Supply Run Bunker waar je de boel moest vernietigen maar een ding was weg maar objective bleef hangen.
Maat van mij in Hangar waar de Waardes om gedraaid waren in de Stock/storage.

En nog andere vaagheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robertdj
  • Niet online
De release en bonussen van deze week:
  • Rapid GT Classic Available Now
  • Smuggling Cargo value increased to 20k
  • 25% OFF Countermeasures, Nero (+Custom)
  • Double Payout for Associates/Bodyguards.
  • Associates/Members can earn up to 60k (Was 30k) for helping CEO/MC sell Smuggling Cargo.
  • 25% OFF Tempesta
  • Double RP for Smuggling Bonuses:
  • Delivery Vehicle Returned Bonus - 1000 RP
  • Dogfight Bonus - 100 RP
Tijd om een Hangar te halen :) Gister voor het eerst wat sourcing missies gespeeld, jammer dat het weinig oplevert, want ik vond de missies heel vermakelijk!

Rapid GT Classic:
kon zo snel niets kleiners vinden
Afbeeldingslocatie: https://s26.postimg.org/56b20p31z/271590_20170830201758_1.png

• IStealYourGun
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-08 20:13

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

Er waren weer hackers/modders actief -_-
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/auocFFcBnd7GGxbHlE209ZlP/full.png

♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat

• the squaler1
Is de laatste tijd wel erg .... Helaas dus het is al snel sessies knijpen om wat rust te creëren.

CM SL600M | MSI MPG Z390 PRO CARBON & RTX2080TI GAMING X TRIO | CORSAIR 115i PRO & CORSAIR RGB PRO 16GB 3200DDR4 & HX750V2 | INTEL I9 9900K & 660P 512GB & 1TB | LOGITECH G910 & G502 | RAZER NARI ULTIMATE | TEUFEL CONCEPT 2.1 | LG 27UK850

• Robertdj
  • Niet online
the squaler1 schreef op woensdag 13 september 2017 @ 00:24:
[...]

Is de laatste tijd wel erg .... Helaas dus het is al snel sessies knijpen om wat rust te creëren.
Rust?!

Volgens mij zijn we anderhalf uur met de politie in gevecht geweest omdat iemand per se abseilende agenten wilde opvangen... met z'n rotor.

@IStealYourGun
Gister nog tegen een modder aangelopen tijdens een potje motor wars. Alleen doden is nog te overzien, het wordt pas echt irritant als ze je sessie of zelfs complete game besmetten. Hoe groter de sessie, hoe groter de kans op dat soort gezeik. Ik zit eigenlijk nooit in drukke sessies, dus als je bij mij komt is het meestal rustig (op bovenstaande akkefietjes na :+ ).

[ Voor 10% gewijzigd door Robertdj op 13-09-2017 10:50 ]

• the squaler1
Robertdj schreef op woensdag 13 september 2017 @ 10:48:
[...]

Rust?!

Volgens mij zijn we anderhalf uur met de politie in gevecht geweest omdat iemand per se abseilende agenten wilde opvangen... met z'n rotor.
Jah je snapt niet dat mensen daar hun tijd aan kunnen verdoen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-08-2023

donvalentino

psn: Walllie-G

Moet zeggen dat ik toch wel een beetje de uitdaging de laatste tijd mis.
Vooral van de Smuggler DLC had ik meer verwacht, zoals de bunker b.v.

Laatste tijd zit ik alleen maar in lobby's om mensen te killen met me planes :P haha

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robertdj
  • Niet online
Waarin mis je precies uitdaging dan? Vind je Smuggler's run missies te makkelijk?

Zoals verwacht is de Bombushka vanaf vandaag beschikbaar.
Inclusief een nieuwe 4v4 adversary mode met een aanvallend (4 attack heli's) en verdedigend team (Bombushka), zoals gebruikelijk 2x$ en RP.

Af en toe vraag je je af of de makers enig idee hebben hoe GTA daadwerkelijk gespeeld wordt. Ze blijven maar adversary modes uitbrengen met houdbaarheidsdatum van 1 a 2 weken (afhankelijk van de bonus weken), best zonde van hun tijd. Zelfde geldt voor Smuggler's run, meeste missies zijn best wel leuk, maar het levert lachwekkend weinig op, zeker in verhouding met de prijzen van SR vliegtuigen. Dus ook die missies worden alleen gespeeld om de tradeprices te unlocken, daarna gaat iedereen terug naar hun oude rotatie, doodzonde eigenlijk.

Dat terwijl er nog zoveel bugs, glitches en ronduit onlogische dingen in GTA zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-08-2023

donvalentino

psn: Walllie-G

Robertdj schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 11:47:
Waarin mis je precies uitdaging dan? Vind je Smuggler's run missies te makkelijk?

Zoals verwacht is de Bombushka vanaf vandaag beschikbaar.
Inclusief een nieuwe 4v4 adversary mode met een aanvallend (4 attack heli's) en verdedigend team (Bombushka), zoals gebruikelijk 2x$ en RP.

Af en toe vraag je je af of de makers enig idee hebben hoe GTA daadwerkelijk gespeeld wordt. Ze blijven maar adversary modes uitbrengen met houdbaarheidsdatum van 1 a 2 weken (afhankelijk van de bonus weken), best zonde van hun tijd. Zelfde geldt voor Smuggler's run, meeste missies zijn best wel leuk, maar het levert lachwekkend weinig op, zeker in verhouding met de prijzen van SR vliegtuigen. Dus ook die missies worden alleen gespeeld om de tradeprices te unlocken, daarna gaat iedereen terug naar hun oude rotatie, doodzonde eigenlijk.

Dat terwijl er nog zoveel bugs, glitches en ronduit onlogische dingen in GTA zitten.
Opzich zijn de missies wel oke maar misschien komt het dat ik gewoon weinig met planes heb behalve dat het wel grappig is om er lekker mee te kutten al zijn me vliegkunsten niet erg goed.

Het bunker principe met supplys en source vind ik echt cool + het feit je specifieke wagens kan upgraden etc via de MOC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robertdj
  • Niet online
Update gegevens van socialclub
  • Hangar Workshop – 25% off
  • Aircraft Weapons – 25% off
  • Liveries – 25% off (cars and aircraft)
  • Resprays – 25% off (cars and aircraft)
  • Mobile Operations Center Cabs – 25% off
  • Executive Offices – 25% off
Straks dus maar even de workshop, rogue en upgrades halen. :)
donvalentino schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 15:43:
[...]

Opzich zijn de missies wel oke maar misschien komt het dat ik gewoon weinig met planes heb behalve dat het wel grappig is om er lekker mee te kutten al zijn me vliegkunsten niet erg goed.

Het bunker principe met supplys en source vind ik echt cool + het feit je specifieke wagens kan upgraden etc via de MOC.
Maar wat had je dan nog meer verwacht van SR?
Robertdj schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 11:47:
Persoonlijk : Ja.

Heel veel dingen kan je lekker met je Buzzard doen en in je eentje, maar omdat het zo lang duurt en weinig oplevert is het geen bal aan!
Als je eenmaal alle source missies hebt gehad dan is de lol er wel af eigenlijk en al helemaal na de 42 stuks die je voor alle toekomstige kortingen nodig hebt :X
Bij mijn Seven-70 komt er nog steeds geen rook uit de meest linker uitlaat en dat is de standaard uitlaat notabene! :F

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• Robertdj
  • Niet online
Gister de Rogue maar even geprobeerd. Headhunter krijgt zo wel een nieuwe dimensie, leuk om te oefenen, veel moeilijker dan met een Buzzard. Wilde daarna nog even een random helpen, sprak blijkbaar geen Engels want hij viel me even later aan met z'n oppressor. Een spannende dogfight boven Los Santos volgde, die eindigde met ".... has died", hij had blijkbaar een gebouw gekopt ofzo. :F
nero355 schreef op woensdag 20 september 2017 @ 01:24:
[...]

Persoonlijk : Ja.

Heel veel dingen kan je lekker met je Buzzard doen en in je eentje, maar omdat het zo lang duurt en weinig oplevert is het geen bal aan!
Als je eenmaal alle source missies hebt gehad dan is de lol er wel af eigenlijk en al helemaal na de 42 stuks die je voor alle toekomstige kortingen nodig hebt :X
[...]
De uitdaging wordt wat groter als je de aangeboden vliegtuigen gebruikt, of een lazer jat. Blijven sommige missies inderdaad enorm saai, zeker degene waarbij je een aantal zenders moet uitschakelen. Ze zijn wel een stuk leuker als je samenwerkt, alleen krijgt je associate geen drol. Blijft een gemiste kans, zoveel potentieel maar helaas halfslachtig uitgewerkt.
Bij mijn Seven-70 komt er nog steeds geen rook uit de meest linker uitlaat en dat is de standaard uitlaat notabene! :F
Denk dat je een neppe hebt gekocht met siereindstuk. :P
Robertdj schreef op woensdag 20 september 2017 @ 11:14:
De uitdaging wordt wat groter als je de aangeboden vliegtuigen gebruikt, of een lazer jat.
Mwa, de paar missies waarbij ik een Buzzard pak :
- Titan beschermen, want alleen bezig geweest.
Met twee man en het vliegtuig wat je krijg is ook easy als je de rotor alleen raakt wat ik dus ook met de Buzzard doe :)
- Dat stomme Grapeseed bomben.
Die vliegtuigen zijn echt nutteloos net als de bommen ervan!

De rest maakt niet zo heel veel uit, allemaal prima te doen hoe dan ook...
Blijven sommige missies inderdaad enorm saai, zeker degene waarbij je een aantal zenders moet uitschakelen. Ze zijn wel een stuk leuker als je samenwerkt, alleen krijgt je associate geen drol.
Ze moeten ook gewoon die bedragen verhogen zoals vorige week. Veeeel beter!
Blijft een gemiste kans, zoveel potentieel maar helaas halfslachtig uitgewerkt.
Yep...
Denk dat je een neppe hebt gekocht met siereindstuk. :P
Moest ik ook aan denken :+

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
Het is mij opgevallen dat ik de elite bonus van een heist niet meer krijg, net nog 1 heist gedaan en elite gehaald maar de 100k extra niet gekregen. Of komt deze rechtstreeks op je bank?

Hebben meer mensen dit probleem ?

• Robertdj
  • Niet online
soccerroos schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 22:58:
Het is mij opgevallen dat ik de elite bonus van een heist niet meer krijg, net nog 1 heist gedaan en elite gehaald maar de 100k extra niet gekregen. Of komt deze rechtstreeks op je bank?

Hebben meer mensen dit probleem ?
Basisbetaling gaat in je broekzak, bonus naar de bank. Altijd al zo geweest volgens mij.

• Glasscar
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 08:58
Iemand enig idee waarom ik op mijn PS4 bij elke keer inloggen die berichten krijg dat ik een bunker moet kopen? En die telefoontjes die mij daarop wijzen? Dat zou na 1 keer toch wel afgelopen moeten zijn?

Het spel onthoudt ook mijn voorkeur om in online modus op te starten niet.

• Racing_Reporter
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 01-10 00:57

Racing_Reporter

Contentmaker

Glasscar schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 13:04:
Iemand enig idee waarom ik op mijn PS4 bij elke keer inloggen die berichten krijg dat ik een bunker moet kopen? En die telefoontjes die mij daarop wijzen? Dat zou na 1 keer toch wel afgelopen moeten zijn?

Nope. Zelfs al koop je iets, dan nog blijven ze spammen om je te laten uitbreiden. Gaar spel :') Winstmaximalisatie eh.

Als je dit leest, heb je teveel tijd.

• Glasscar
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 08:58
Racing_Reporter schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 15:21:
[...]

Nope. Zelfs al koop je iets, dan nog blijven ze spammen om je te laten uitbreiden. Gaar spel :') Winstmaximalisatie eh.
Kapitalisten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destiny
Glasscar schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 13:04:

Da houdt inderdaad niet op. Koop je een bunker dan beginnen ze je spammen dat je de MOC ook moet kopen en ook Ron komt ook iedere keer dat je een hangar moet hebben. Heb je een office dan komt je secretaresse dat je ook de garage moet kopen. Zijn gewoon audio "reclamebanners". En dan nog de mailtjes van warstock en maze bank voor dezelfde dingen. Je kunt er heel simpel vanaf komen door voldoende sharkcards te kopen en al die dingetjes aan te schaffen O-)
Pagina: 1 ... 155 ... 216 Laatste

Let op:
Het kan zijn dat mensen bij het laden blijven hangen op waiting for players of launching session. Hier kom je op den duur wel doorheen, het kan alleen even duren. Voor problemen zou ook gekeken kunnen worden op de officiële website

Dit topic is niet bedoeld om glitches/hacks te bespreken.