Met de hangar spawnmethode meestal wel in de buurt van het bestellen, en zeker met de buzzard ben je daar dan zo. Beetje afhankelijk van de missie kun je mooi eerst de npc's killen met de buzzard. (wel zorgen dat je niet te dichtbij komt dat je de auto opblaast... dat kan een paar keer kosten om goed te leren wat die afstand is.)Odicus schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 10:50:
[...]
Ik doe ook deze methode met I/E, maar dan met de T20; vind ik wat prettiger rijden. Alleen hoe kun je de Cargobob naast de op te halen auto spawnen? Of haal je eerst de auto, verlaat deze en ga dan de Cargobob ophalen?
En ik dacht dat je niet bij iedere missie de te sourcen auto kan oppikken met de CB?
De missie met de 'speed' bom is de enige die soms niet met de CB te doen is. Maar als de auto niet onder een dakje staat kun je met voorzichtig oppakken hem gewoon de lucht in krijgen en ben je vaak zelfs binnen de 2 minuten die het anders duur terug.
Dat het traag zou zijn... dat is niet mijn ervaring, maar als ik op twitch soms anderen zie prutsen om de auto op te pakken, of moeilijk doen met de manoeuvres in de lucht... tsja gewoon meer oefenen.
In en out in 29 van de 30 gevallen zonder ook maar een euro schade en in no time. (Ook als ik helicopters achter me aan heb.)
Maar goed, verder geen discussie waard, als je de CB niks vindt gebruik je hem niet. Ik kan er goed mee omgaan en voor mij levert het wel winst op.
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.