Acties:
  • 0 Henk 'm!
denk het niet, dit hebben ze expres toegevoegd laatst, heb de filmpjes gekeken en vind er geen reet aan.
daar komt ook nog bij dat er nog steeds geen jetpack is gesignaleerd ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!
an alien egg supply run mission

Het is gewoon een 'rare' gunrunning missie, de hype wordt weer even opengegooid, komende dagen/weken YouTube weer vol met zulke onzin, verder weinig bijzonders.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
the squaler1 schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 12:15:
Ah oke.
Maar gezien mijn bunker in paleto bay ligt en je in los santos stad moet afleveren vind ik zelfs 2 ritten nogal tricky in 15 min.
Je moet dan ook niet helemaal daaaar een bunker kopen :P

Farmhouse Bunker is IMHO the way to go :

- Ligt in de buurt van de stad EN het noorden.
- Supplies halen is ook altijd redelijk in de buurt.
- Sales zijn 9 van de 10 keer in de stad ergens dus je bent niet idioot lang onderweg.
Iemand enig idee wat het maximum is aan stock voor wapens om het solo te kunnen doen?
Ik dacht eerst 175k maar ik zit nu op 160k en zegt ie dat het meerdere voertuigen zullen zijn.
Bij MC was het altijd iets van 2/3 vol ongeveer dus ik gok op zoiets. Voorlopig staat het kreng op Research, want ik weiger daarvoor te betalen :)
Mooi voorbeeld van "Good idea gone bad!" helaas...
Robertdj schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 15:39:
Aha op die fiets.
Is de standaard weaponized Tampa een beetje nuttig? Want die upgrades moet je natuurlijk ook researchen...

Denk dat je toch het best voor de ramp buggy kan sparen...
Bij die buggy heb je altijd een extra persoon voor nodig voor de machinegun/mingun en bij de Tampa bestuur je alles zelf en het kreng gaat ook nog harder dus doe mij die maar ;)

Mijn Research heeft ook nog de betere armor opgeleverd samen met de rockets dus nu alleen nog de Dual Minigun's bovenop en ik ben helemaal happy!

Ook een erg leuke wagen voor Heists trouwens })
Brutuss schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 08:06:
Dat researchen kost ondanks meer personeel nog aardig wat tijd. Ik heb ze momenteel allemaal aan het werk op research en dan kan ik pas na een uur of 5 verspreid over enkele dagen het item kopen. En dan zijn het er ook nog 45 |:( bovendien als je ze meteen wil unlocken betaal je ongeveer 225K per keer |:(
Alles researchen kost 250 uur of 10 Miljoen cash hoorde ik dus... pick your poison! :-(
Sir_Hendro schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 10:41:
Ik had afgelopen vrijdag een xbox one gekocht met GTA omdat mijn vriendin er ook eentje heeft waarop zij constant GTA speelt dus ik dacht, dat is wel leuk zo samen. Echter was ik op PC rank 580 met zo een beetje alles wat je maar kan kopen en nu ben ik weer helemaal opnieuw aan het spelen. Zo ben ik nu rank 40 en heb de eerste twee heists gedaan (Fleeca Job, Prison Break). In totaal nu 2.5 mil binnen. Jammer dat alles zo duur is en het geld binnen harken zo langzaam gaat in tegenstelling tot vroeger. Paid per job was beter dan paid per minute. Nu heeft rushen geen zin meer, behalve bij heists.
IMHO is Import/Export samen met de Pacific Standard nog steeds "The way to go" dus investeer in een Office + Vehicle Warehouse + Buzzard z.s.m. en cash is geen probleem meer :

- 10 Standard Range
- 10 Mid Range
En zolang je het totaal onder de 32 houdt krijg je alleen Top Range modellen die een winst van 80K hebben per stuk :*)

Verder kan je ook makkelijker collections verzamelen als je er 32 hebt : Wat je verkoopt moet je ook gaan jatten en binnen 3 a 4 pogingen heb je het kenteken dat je nodig hebt!

Er zit wel een irritante missie tussen die een Cargobob vereist, maar daar heb ik een Hydra voor : Blaas de auto gewoon op en wacht erop in een makkelijkere missie :+

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the squaler1
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 26-09 18:58
nero355 schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 18:05:
[...]

Je moet dan ook niet helemaal daaaar een bunker kopen :P

Farmhouse Bunker is IMHO the way to go :

- Ligt in de buurt van de stad EN het noorden.
- Supplies halen is ook altijd redelijk in de buurt.
- Sales zijn 9 van de 10 keer in de stad ergens dus je bent niet idioot lang onderweg.

[...]

Bij MC was het altijd iets van 2/3 vol ongeveer dus ik gok op zoiets. Voorlopig staat het kreng op Research, want ik weiger daarvoor te betalen :)
Mooi voorbeeld van "Good idea gone bad!" helaas...

[...]

Bij die buggy heb je altijd een extra persoon voor nodig voor de machinegun/mingun en bij de Tampa bestuur je alles zelf en het kreng gaat ook nog harder dus doe mij die maar ;)

Mijn Research heeft ook nog de betere armor opgeleverd samen met de rockets dus nu alleen nog de Dual Minigun's bovenop en ik ben helemaal happy!

Ook een erg leuke wagen voor Heists trouwens })

[...]

Alles researchen kost 250 uur of 10 Miljoen cash hoorde ik dus... pick your poison! :-(

[...]

IMHO is Import/Export samen met de Pacific Standard nog steeds "The way to go" dus investeer in een Office + Vehicle Warehouse + Buzzard z.s.m. en cash is geen probleem meer :

- 10 Standard Range
- 10 Mid Range
En zolang je het totaal onder de 32 houdt krijg je alleen Top Range modellen die een winst van 80K hebben per stuk :*)

Verder kan je ook makkelijker collections verzamelen als je er 32 hebt : Wat je verkoopt moet je ook gaan jatten en binnen 3 a 4 pogingen heb je het kenteken dat je nodig hebt!

Er zit wel een irritante missie tussen die een Cargobob vereist, maar daar heb ik een Hydra voor : Blaas de auto gewoon op en wacht erop in een makkelijkere missie :+
Ik ben er inmiddels ook achter dat ik een zeer ongemakkelijke plaats heb voor mijn bunker en die ga ik tzt verplaatsen naar die gene dicht bij ls.

Hetgeen dat ik weet is dat mijn balk nog niet op de helft staat en dan geeft ie onderin 160k weer. En dat zijn meerdere vehicles zegt ie.
Wat ik wel weet is de verkoop bij LS mag max 175k zijn of bij paleto bay 150k.
Dus ik neem aan dat het max wat onderin mag staan 150k is?
Maar mijn bunker staat voorlopig ook alleen op research daar ik de fmj en explosive bullets ook wil hebben.

De tampa met dual minigun vanavond mogen proberen in convoy van de pacific en wat een geweldig bakkie. Alleen jammer dat ze bochten werk iets minder is.

Nou heb na lange tijd geen pacific meer gespeeld en nu vernam ik dat de kuruma en heli manieren gepatched zijn.
Wat ik wel betreur want met de kuruma was heel eenvoudig om te grinden.
Zijn er al nieuwe manieren gevonden?

CM SL600M | MSI MPG Z390 PRO CARBON & RTX2080TI GAMING X TRIO | CORSAIR 115i PRO & CORSAIR RGB PRO 16GB 3200DDR4 & HX750V2 | INTEL I9 9900K & 660P 512GB & 1TB | LOGITECH G910 & G502 | RAZER NARI ULTIMATE | TEUFEL CONCEPT 2.1 | LG 27UK850

Acties:
  • +1 Henk 'm!
the squaler1 schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 00:44:
Ik ben er inmiddels ook achter dat ik een zeer ongemakkelijke plaats heb voor mijn bunker en die ga ik tzt verplaatsen naar die gene dicht bij ls.
d:)b
Hetgeen dat ik weet is dat mijn balk nog niet op de helft staat en dan geeft ie onderin 160k weer. En dat zijn meerdere vehicles zegt ie.
Wat ik wel weet is de verkoop bij LS mag max 175k zijn of bij paleto bay 150k.
Dus ik neem aan dat het max wat onderin mag staan 150k is?
Volle bunker met alle upgrades is 700.000 dus geen idee waarom het zo bij jou is :)
Maar mijn bunker staat voorlopig ook alleen op research daar ik de fmj en explosive bullets ook wil hebben.
FMJ ?! Dat is een Supercar ?!
Nou heb na lange tijd geen pacific meer gespeeld en nu vernam ik dat de kuruma en heli manieren gepatched zijn.
Wat ik wel betreur want met de kuruma was heel eenvoudig om te grinden.
Zijn er al nieuwe manieren gevonden?
- Via de "Bikes opblaas Restart manier" is er een heli @ Vespucci Policestation die je kan jatten.
De rest van de crew stuur je op de bikes naar het dak van "The Hack" en dan de hoogste met die 3 ventilatiedingen erop.
Daar laat je de "money carrier" schuilen, maar kijk wel uit : Die 3 dingen kunnen soms ontploffen als je pech hebt dus niet erop schieten en ook geen heli's erop laten crashen!

- Verder is er een "Elite Challenge" manier, maar daar snap ik niet zo heel veel van, want het lukt mij nooit om de heli te pakken of de 4 deurs auto te saven -O-

- Je kan ook gewoon relax op de bikes cruizen : Zolang niemand schiet en de Hacker met het geld voorop rijdt is het easy peasy :)
Er is zelfs een optie om bij de eerste blokkade een politieauto te pakken en daarmee naar het einde te rijden :+ maar die heb ik nog maar 1 keer meegemaakt en snap ik ook nog niet helemaal...

Kortom : De Kuruma is al lang vervangen })

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09 14:02

MR_VIPER

Ik ben niet te ondertitelen!

nero355 schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 02:39:
[...]

d:)b

[...]

Volle bunker met alle upgrades is 700.000 dus geen idee waarom het zo bij jou is :)

[...]

FMJ ?! Dat is een Supercar ?!

[...]

- Via de "Bikes opblaas Restart manier" is er een heli @ Vespucci Policestation die je kan jatten.
De rest van de crew stuur je op de bikes naar het dak van "The Hack" en dan de hoogste met die 3 ventilatiedingen erop.
Daar laat je de "money carrier" schuilen, maar kijk wel uit : Die 3 dingen kunnen soms ontploffen als je pech hebt dus niet erop schieten en ook geen heli's erop laten crashen!

- Verder is er een "Elite Challenge" manier, maar daar snap ik niet zo heel veel van, want het lukt mij nooit om de heli te pakken of de 4 deurs auto te saven -O-

- Je kan ook gewoon relax op de bikes cruizen : Zolang niemand schiet en de Hacker met het geld voorop rijdt is het easy peasy :)
Er is zelfs een optie om bij de eerste blokkade een politieauto te pakken en daarmee naar het einde te rijden :+ maar die heb ik nog maar 1 keer meegemaakt en snap ik ook nog niet helemaal...

Kortom : De Kuruma is al lang vervangen })
FMJ in gunrunning context is Full Metal Jacket.

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

[...]

- 10 Standard Range
- 10 Mid Range

Ik source altijd met cargobob, super easy, shit oppikken en wegwezen ;) alleen die races en de bomcars zijn dan irritant, de rest is gewoon grab and go, zonder damage.

meest effectieve is imho source, met de 10-10 manier zoals nero355 uitlegd en tijdens je cooldown zorgen dat je supplies in je bunker op niveau blijven en dan VIP missies tussendoor doen.

pug heists kan goed zijn, maar je moet net mazzel hebben met de groep.

Bunker research is crap, puur omdat het ook random is, Als current research nuttig is voor mij dan accelerate ik hem, anders laat ik hem doorlopen.

Wacht nog steeds op de turret miniguns op dak voor mijn Tampa :( met de standaard gun is dat ding crap, kan je beter de opressor pakken, zowieso meer fun :P

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Laatst online: 00:19
[...]

- 10 Standard Range
- 10 Mid Range

Ja precies dat heb ik gisteren ook gekocht (Office + Warehouse, beide de goedkoopste). Nu ben ik aan het sparen voor een bunker want die combi samen zou het meeste opleveren.
Ik weet precies welke je bedoeld! Ik ga die denk ik ook maar opblazen in de toekomst d:)b

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PiP0
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 11-04 10:51
Robertdj schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 12:19:
Dankzij de dubbele opbrengst uit de Adversary modes heb ik een office kunnen kopen.
Aankoopvolgorde wordt nu denk ik Vehicle Warehouse->Buzzard->Bunker. Waarbij ik waarschijnlijk een 1.25mil shark card haal om de boel een beetje te versnellen.
Als je een office hebt/CEO bent kan je gratis een buzzard spawnen. Bespaar je dus de aankoopkosten.

Putting the laughter in manslaughter GTA5 PC Ch0caholic

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
nee zolang je hem nog niet gekocht hebt kost dat 25.000 per keer. Pas als je hem gekocht hebt wordt dat gratis.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
Wel grappig dat op de xbox zoveel high ranks zijn die voor geen meter kunnen spelen. Zo stond ik gisteren bij iedere missie steeds op plaats 1 met meeste kills / minste deaths. Op de PC heb je ook noobs maar niet zoveel als op de xbox jeetje zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Sir_Hendro schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 09:57:
Wel grappig dat op de xbox zoveel high ranks zijn die voor geen meter kunnen spelen. Zo stond ik gisteren bij iedere missie steeds op plaats 1 met meeste kills / minste deaths. Op de PC heb je ook noobs maar niet zoveel als op de xbox jeetje zeg.
rank = alleen time invested he, en definieer high rank?
gemiddelde wat ik tegenkom is nog steeds onder de 100 denk ik, mensne boven de 100 en 200 zijn zeldzaam geworden volgens mij, ik kom ze althans niet veel meer tegen,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
Bokkie schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 10:01:
[...]

rank = alleen time invested he, en definieer high rank?
gemiddelde wat ik tegenkom is nog steeds onder de 100 denk ik, mensne boven de 100 en 200 zijn zeldzaam geworden volgens mij, ik kom ze althans niet veel meer tegen,
Ik zat gisteren in een lobby met een rank 190, 250, 660, 550 en nog eentje. Allemaal noobs. Zo deden we bijvoorbeeld landing gear waarbij we die 3 vliegtuigjes naar de haven moesten brengen. Iedereen ging dood behalve ik en overigens had ik ook de meeste kills. :'(

Hoe maak je trouwens een screenshot op de xbox? Lijkt me wel grappig om van deze scoreboards een foto te maken.

//edit:
Gevonden:
Double-tap your controller's Xbox button to pull up the Snap menu, and press Y to take a screenshot.

[ Voor 16% gewijzigd door Sir_Hendro op 06-07-2017 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Sir_Hendro schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 10:10:
[...]

Ik zat gisteren in een lobby met een rank 190, 250, 660, 550 en nog eentje. Allemaal noobs. Zo deden we bijvoorbeeld landing gear waarbij we die 3 vliegtuigjes naar de haven moesten brengen. Iedereen ging dood behalve ik en overigens had ik ook de meeste kills. :'(

Hoe maak je trouwens een screenshot op de xbox? Lijkt me wel grappig om van deze scoreboards een foto te maken :P
zo hoog kom ik ze niet vaak tegen :P
maar als ze zo hoog zijn, 9 van de 10 keer zijn het glichers geweest.

Maat van mij die heel veel speelde toen hij tussen werk in zat, is nog geen 300 en die die heeft een jaar lang zowat niets anders gedaan :D

Als je een missie zou hebben waarbij ze idle op het dak van een politieburea moeten staan zouden ze dik winnen denk ik :+

Beste rp en startercash is associate van je vrouw worden en meedoen met deliveries en VIP missies
Daarnaast Dubsta2's farmen en verkopen.

Met een vaste crew heists kan ook, maar met pugs verlies je vaak teveel tijd en is het de moeite niet waard

edit:

screenshot op xbxoone = doubletap op home (of enkeltap tegenwoordig) en dan de Y voor screenshot en X voor een filpmje van de laatste 30 seconden.

[ Voor 6% gewijzigd door Bokkie op 06-07-2017 10:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robertdj
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online
Gister heavy heist gear gehaald, heb ik ook nog zo'n kogelvrije helm nodig?

Had een mooi moment tijdens headhunter. Een ventje zat me met een rpg op te wachten bij m'n laatste headhunter target. Wist me te doden, waarna ik hem kon terug pakken en de missie kon afmaken. Vervolgens bleek zijn armored Kuruma niet op slot te zitten, dus heb hem een paar keer plat gereden met z'n eigen auto, tot ik er klaar mee was en 'm de plomp in reed.
Helaas ook een paar momenten waarop anderen m'n missie wel wisten te dwarsbomen.

Vanavond beginnen met I/E, welke loods kan ik het beste halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scargreg7
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 09-01-2024
Vind het wel jammer dat zowel voor Bunker als drugslabo, als Crates en Vehicles beter met meerdere moet spelen om grote aantallen te kunnen verkopen. Mensen die zin hebben om op PS4 te joinen ==> scargreg7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Het is multiplayer he :P
Robertdj schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 11:59:

Had een mooi moment tijdens headhunter. Een ventje zat me met een rpg op te wachten bij m'n laatste headhunter target. Wist me te doden, waarna ik hem kon terug pakken en de missie kon afmaken. Vervolgens bleek zijn armored Kuruma niet op slot te zitten, dus heb hem een paar keer plat gereden met z'n eigen auto, tot ik er klaar mee was en 'm de plomp in reed.
Helaas ook een paar momenten waarop anderen m'n missie wel wisten te dwarsbomen.

Gewoon de goedkoopste pakken als je krap bij kas zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sir_Hendro schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 09:57:
GTA heeft meer aspecten dan schieten ;) ken een paar die zitten VER over de 500, maar kunnen vliegtuig niet besturen, zijn meester in racen.

Iedereen die beethe speelt kan vanuit x360 tijdperk zn character overnemen, ik speel al 1,5 jaar niet meer en zat al op dacht 225.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelmer93
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 31-05 12:27
SinergyX schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 15:32:
[...]

GTA heeft meer aspecten dan schieten ;) ken een paar die zitten VER over de 500, maar kunnen vliegtuig niet besturen, zijn meester in racen.

Iedereen die beethe speelt kan vanuit x360 tijdperk zn character overnemen, ik speel al 1,5 jaar niet meer en zat al op dacht 225.
Volgens mij sinds maart is de transfer niet meer mogelijk. Ik speelde ook op X360 maar moet helaas overnieuw beginnen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Robertdj
  • Niet online
Moest hier wel om gniffelen.
[YouTube: https://youtu.be/h5u3wPXD1Bc]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Robertdj schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 11:59:
Schijnt alleen nodig te zijn voor PvP toestanden, maar ik vind het wel tof staan dus gekocht.
Het is maar net wat je leuk vindt :)
La Puerta of die andere schuin aan de overkant, net over de brug heen zeg maar.

De rest suckt bigtime wat mij betreft :/
Bokkie schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 08:45:
Ik source altijd met cargobob, super easy, shit oppikken en wegwezen ;) alleen die races en de bomcars zijn dan irritant, de rest is gewoon grab and go, zonder damage.
Deed ik ook eerst zoveel mogelijk, maar als de Cargobob voor de zoveelste keer de auto laat vallen dan is de lol er al gauw af :|

Daarnaast zijn alle missies best snel te doen (en zonder schade!) als je eenmaal weet wat je kan verwachten elke keer.
en tijdens je cooldown zorgen dat je supplies in je bunker op niveau blijven en dan VIP missies tussendoor doen.
En dan het liefst die met één van de Special Vehicles die je ook onderin je Warehouse kan opslaan : 35K in 10 minuten :*)
Wacht nog steeds op de turret miniguns op dak voor mijn Tampa :( met de standaard gun is dat ding crap
Gisteren als unlock gekregen 8) Ook één van mijn favorieten! :Y)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Die shit met de cargobob dat hij random auts laat vallen is opgelost :) dus je kan weer veilig de cargobob gebruiken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sir_Hendro
Gisteren de warehouse vol gekregen met 32 wagens. Vanaf nu dus lekker collections compleet maken en vooral focussen op highend vehicle sales.

Source car -> Sell car -> Headhunter -> Repeat

Dan zou je op 250k per uur moeten uitkomen. Met missies verdien je met geluk 100k per uur. Alleen heists leveren meer op, mits de restart glitch nog werkt. Ik ga wel lekker auto's verkopen voor 250k per uur :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelmer93
Ik heb tijden op de X360 gespeeld en ga nu op de PC beginnen. Hebben jullie tips voor mij als starter? Heb overigens al een high end apartment door mee te doen aan een heist:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robertdj
  • Niet online
nero355 schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 21:30:
[...]

Schijnt alleen nodig te zijn voor PvP toestanden, maar ik vind het wel tof staan dus gekocht.
Het is maar net wat je leuk vindt :)

[...]

La Puerta of die andere schuin aan de overkant, net over de brug heen zeg maar.

De rest suckt bigtime wat mij betreft :/
Aha, heb de goedkoopste al gehaald.

Was opzich wel een mooie sessie gister, begin van de avond een solo public session gemaakt waar de rest v/d tijd alleen maar Tweakers in zaten. Dus iedereen kon relaxt z'n I/E zaken doen en voor mij boeide het dus niet zoveel dat ik wat verder moest rijden.

De npc's tijdens import zijn wel echt gestoord, ze rijden als debielen als er een km verderop iemand heeft geschoten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
Draait bij jullie in volle sessies GTA op de XB1 ook een beetje haperig? Voor mijn gevoel schommelt de fps tussen de 20 en 30 beelden per seconden. Dat speelt niet echt fijn, vooral bij het racen waar je kleine correcties wilt uitvoeren werkt dat onhandig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-05-2022
Die laatste DLC is mij toch een duur grapje, gaat nog lang duren voor ik alles onderzocht heb.
Stiekem hoop ik ook dat er nog ooit nieuwe heisten komen.

Net weer lading wapens verkocht voor 577k. Naar de duurste koper. moest 2 vrachtwagens vol brengen had nog 2.20 over van de 15 min. Bunker ( Grand senora Desert )

[ Voor 35% gewijzigd door soccerroos op 08-07-2017 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
Het was een drukke week voor mij. Ik heb 50+ car exports gedaan (allemaal high end) en toen een bunker gekocht om daar ook geld mee te verdienen. In totaal heb ik gedurende de afgelopen 10 dagen 7 miljoen binnen geharkt en ben rank 68 (Play Time: 76h 28m 35s).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
Sir_Hendro schreef op maandag 10 juli 2017 @ 11:18:
Het was een drukke week voor mij. Ik heb 50+ car exports gedaan (allemaal high end) en toen een bunker gekocht om daar ook geld mee te verdienen. In totaal heb ik gedurende de afgelopen 10 dagen 7 miljoen binnen geharkt en ben rank 68 (Play Time: 76h 28m 35s).
Ik heb al 271 uur online gespeeld :$ en dat pas sinds 3a4 maanden ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!
soccerroos schreef op maandag 10 juli 2017 @ 19:17:
[...]

Ik heb al 271 uur online gespeeld :$ en dat pas sinds 3a4 maanden ofzo
broekie :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-08-2023

donvalentino

psn: Walllie-G

the squaler1 schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 21:14:
[...]

Weet ik net zo niet maar na 1 dag (real life) en restocken vind ik nog geen 100k niet echt winstgevend.
Daar integen vind ik de import/export wel weer winstgevend.
Als je het goed doet verdien +/- 320k/u ex zaken die je tussendoor kan doen.

1. Auto verkopen (timer 15 min solo!)
2. Auto Sourchen
3. Resupply ammo
4. Een andere missie of lekker kloten
5. En dan weer vanaf nummer 1.

Ik heb wel een MC maar geen businesses.
Was ooit van plan een Coke lab op te zetten maar toen kwamen er iets teveel hackers.
Daarna een paar maanden gestopt en sinds de nieuwe update weer actief.
Jammer genoeg deze week dan niet.

Zijn er al nieuwe voertuigen gelanceerd?
Vraagje, hoeveel geld heb je precies nodig om Auto;s te gaan verkopen, is warehouse toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robertdj
  • Niet online
Inmiddels rank 56 en 59uur gespeeld. Nu aan het sparen voor een mooie bunker. Daarover, welke is het beste qua prijs/locatie? Kan nu aardig goed en leuk verdienen met Buzzard & I/E dus wil niet voor de goedkoopste gaan.
donvalentino schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 08:47:
[...]

Vraagje, hoeveel geld heb je precies nodig om Auto;s te gaan verkopen, is warehouse toch?
Goedkoopste warehouse is 1.5 miljoen. Je moet wel al in het bezit zijn van een CEO office (minstens 1 miljoen).

[ Voor 25% gewijzigd door Robertdj op 11-07-2017 09:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

Robertdj schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 09:53:
Inmiddels rank 56 en 59uur gespeeld. Nu aan het sparen voor een mooie bunker. Daarover, welke is het beste qua prijs/locatie? Kan nu aardig goed en leuk verdienen met Buzzard & I/E dus wil niet voor de goedkoopste gaan.

[...]

Goedkoopste warehouse is 1.5 miljoen. Je moet wel al in het bezit zijn van een CEO office (minstens 1 miljoen).
Pff, wordt weer flink sparen dus hahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robertdj
  • Niet online
Ja :(
Kon zelf de verleiding niet weerstaan om 2x een 1,25 mil shark card te kopen, achteraf geen spijt van, met Buzzard en I/E is het grinden heel wat leuker. Inmiddels kan ik ook enigszins vliegen met de Buzzard, de eerste paar vluchten faalde zelfs m'n headhunter missies nog |:(

Vandaag komt er weer een update, dus nieuwe voertuigen in de aanbieding en hopelijk wat leuke missies met 2x rp en $.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingSig
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 03-10 10:57
Hoe zit dat eigenlijk met al die mods ? Moet je hiervoor speciale tools downloaden of kan je modded servers joinen ?

Ik heb maar 35 uur in het spel maar tegenwoordig zijn er precies zoveel mods dat ik het nog een kans wil geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robertdj
  • Niet online
Het is verrekte irritant als je sessie weer 's glitched omdat er iemand met een mod loopt te spelen. Dus doe me/ons een plezier en blijf ervan af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
Robertdj schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 12:49:
Ja :(
Kon zelf de verleiding niet weerstaan om 2x een 1,25 mil shark card te kopen, achteraf geen spijt van, met Buzzard en I/E is het grinden heel wat leuker. Inmiddels kan ik ook enigszins vliegen met de Buzzard, de eerste paar vluchten faalde zelfs m'n headhunter missies nog |:(

Vandaag komt er weer een update, dus nieuwe voertuigen in de aanbieding en hopelijk wat leuke missies met 2x rp en $.
Heb ik ook gedaan. Was begonnen met de release op de 360. Later verder gespeeld op de PC met gebruikt van character transfer. Nu heb ik dus iets meer dan een week een XBOX One met GTA (nieuw account) maar ik had geen zin om zo lang te wachten op die eerste paar miljoen om een CEO Office + Warehouse te kopen. Dus ook Shark Card gekocht (Megalodon :$ lol ). Nu stroomt het geld echt snel binnen dus ga verder geen Shark Cards meer kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
Gister eerste keer pacific standard elite challenge gehaald. Was nog spannend verpeste het bijna op het laatst. Heli ging landen dus dacht stap alvast uit maar toen ging hij in 1x stuk omhoog. moest ik via parachute alsnog landen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sir_Hendro
Gisteren was het wel lekker achterlijk in free roam. Zat ik lekker rustig I/E te doen en vlieg steeds van A naar B met de buzzard wordt ik eens neergeschoten door twee mensen met oppressors. Ik laat dat niet zomaar gaan dus nieuwe spannen en hun neerknallen, meteen 20k kwijt + bad sports. Komen ze later weer om mij uit de lucht te schieten. Na 2x 20k te hebben betaald was ik er wel een beetje klaar mee. Echt lomp dat ze jou gewoon mogen neerschieten maar als je iets terug doet mag je betalen. Doe je het teveel krijg je zelfs een enkeltje naar de bad sports lobby. Als je ze niet mag aanvallen dan moet ik maar lobby wisselen? Dat is toch belachelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
yup, net als dat mensen je kunnen kickvoten als je niet eens bij hen in de buurt geweest bent, laat staan iets vijandelijks gedaan hebt. Ben een keer tijdens een IE missie eruit geschopt door iemand die in mijn solosessie kwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robertdj
  • Niet online
Trevor schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 12:15:
yup, net als dat mensen je kunnen kickvoten als je niet eens bij hen in de buurt geweest bent, laat staan iets vijandelijks gedaan hebt. Ben een keer tijdens een IE missie eruit geschopt door iemand die in mijn solosessie kwam.
Had ik gister ook in m'n eigen solosessie. Kwam eerst 1 gast bij die ook I/E missies deed, dus zei al dat ik hem met rust zou laten. Paar minuten later komt er nog iemand bij en word ik eruit getrapt.
Was sowieso lastig gister om een solosessie te creëren. Verloor m'n connectie regelmatig compleet waardoor ik weer opnieuw kon beginnen (Rockstar presents: Cloud simulator). Hoop niet dat ze iets veranderd hebben met de update.

Daarna overigens urenlang tot veel te laat met thesqualer de politiemacht van San Andreas uitgedund :O Blijft toch wel één van de leukste dingen van GTA: doelloos chaos veroorzaken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
Trevor schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 12:15:
Ja dat had ik ook al een paar keer meegemaakt. Eergisteren had ik daar gelukkig een stokje voor kunnen steken. De lobby had nog maar 3 speler waarvan twee samen in een CEO en ik mijn eigen CEO. Ineens kreeg ik dus ook de melding "players are voting for you to be removed". Dus ik tegen mijn vriendin "kom is even online in mijn sessie en kick deze gast". Toen vloog hij eruit en een minuut later ging zijn maat er ook vandoor. Domme lutser, als je gewoon normaal deed zat je nog lekker in deze rustige sessie maar ja, dan maar koekje van eigen deeg. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

Hoe zit dat precies met ammo van verschillende wapens in dezelfde klasse.

Wanneer ik bv 4 verschillende Rifles heb gebruiken ze dezelfde ammo hoeveelheid.

Is er niet een wapen die b.v. eigen ammo heeft en dit niet deelt met andere guns?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
donvalentino schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 14:41:
Hoe zit dat precies met ammo van verschillende wapens in dezelfde klasse.

Wanneer ik bv 4 verschillende Rifles heb gebruiken ze dezelfde ammo hoeveelheid.

Is er niet een wapen die b.v. eigen ammo heeft en dit niet deelt met andere guns?
Ammo is vrijwel altijd per class verdeeld:

- Pistol ammo
- Submachine gun ammo
- Assault rifle ammo
- MG ammo
- Grenade Launcher ammo
- RPG ammo
- Homing Launcher ammo

Alle throwables staan los van elkaar qua ammo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
Is GTA5, de storymode, nog in coop te spelen op pc? Of moet je dan meteen online versie spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hurtebise schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 16:43:
Is GTA5, de storymode, nog in coop te spelen op pc? Of moet je dan meteen online versie spelen?
de story mode is nergens coop te spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
Welke mod/modus van GTA Online komt het dichtst in de buurt van storymode?
Of goed met 2 te spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Met 2 personen zou ik denken contact missies. Dan heb je ook het minste last van 'andere' gebruikers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gummiebeer
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 04-10 09:15
Ik probeer al tijden om online eens goed op te pakken maar het schiet niet op. Of ik zie door de bomen het bos niet meer, of ik kom telkens in een sessie met hackers.. Gisteren kreeg ik bijvoorbeeld een hele zooi auto's over mij heen en werdt ik bestookt met waterstralen en vlammen uit de grond. En met m'n rep van 9 is het moeilijk om het nog leuk te vinden. Ik heb ook een motorclub gekocht maar ik kan er dus niet zoveel mee. Online ben ik dus een enorme noob, offline gaat mij beter af. :')
Mocht iemand mij eens op weg willen helpen, ik speel op pc met R* account Pug205. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

die nieuwe adversary mode is trouwens echt vet, vooral als je met een aantal vrienden online dit speelt, geniaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robertdj
  • Niet online
donvalentino schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 09:24:
die nieuwe adversary mode is trouwens echt vet, vooral als je met een aantal vrienden online dit speelt, geniaal!
Gister voor het eerst gespeeld, ik ging af en toe echt helemaal stuk van het lachen. :D

Het is dus een soort jeu de boule met auto's. Begevene moment beukte ik een ventje van z'n platform af waarop hij begon te schelden. De rest van het potje dus op zijn auto gemikt, hij bleef 'm maar vroeg neerzetten waardoor ik 'm bijna iedere keer eraf kon duwen. :*) Teamwork loont ook enorm omdat je elkaar kan blokken of samen de tegenstander eraf kan botsen. Tip is wel om telkens zo laat mogelijk te starten (timer op 10-12s) dan hebben anderen minder kans om jou te pakken.
Gummiebeer schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 09:05:
Ik probeer al tijden om online eens goed op te pakken maar het schiet niet op. Of ik zie door de bomen het bos niet meer, of ik kom telkens in een sessie met hackers.. Gisteren kreeg ik bijvoorbeeld een hele zooi auto's over mij heen en werdt ik bestookt met waterstralen en vlammen uit de grond. En met m'n rep van 9 is het moeilijk om het nog leuk te vinden. Ik heb ook een motorclub gekocht maar ik kan er dus niet zoveel mee. Online ben ik dus een enorme noob, offline gaat mij beter af. :')
Mocht iemand mij eens op weg willen helpen, ik speel op pc met R* account Pug205. :+
Heb je toegevoegd, al zal ik qua noobheid niet veel voor jou onderdoen. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gummiebeer
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 04-10 09:15
Robertdj schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 12:48:
[...]

Bedankt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
[...]

Gister voor het eerst gespeeld, ik ging af en toe echt helemaal stuk van het lachen. :D

Het is dus een soort jeu de boule met auto's. Begevene moment beukte ik een ventje van z'n platform af waarop hij begon te schelden. De rest van het potje dus op zijn auto gemikt, hij bleef 'm maar vroeg neerzetten waardoor ik 'm bijna iedere keer eraf kon duwen. :*) Teamwork loont ook enorm omdat je elkaar kan blokken of samen de tegenstander eraf kan botsen. Tip is wel om telkens zo laat mogelijk te starten (timer op 10-12s) dan hebben anderen minder kans om jou te pakken.

[...]

Ik ben al blij dat ik op het ding blijf staan, laat staan dat ik met opzet iemand ervan kieper. Wel echt super leuk om te doen al snap ik er niet veel van. druk meestal maar gelijk op springen en dan maar hopen dat ik goed time.

Overig kwam ik laatst wel een Pug tegen was jij dat ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robertdj
  • Niet online
soccerroos schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 17:46:
[...]

Ik ben al blij dat ik op het ding blijf staan, laat staan dat ik met opzet iemand ervan kieper. Wel echt super leuk om te doen al snap ik er niet veel van. druk meestal maar gelijk op springen en dan maar hopen dat ik goed time.
Springen hoeft volgens mij niet per se, heb op maar 2 maps gespeeld dus misschien was het daar toevallig niet nodig.

Als je de rand met je achterwielen raakt rem je al een beetje af, maar dit is wel riskant. Probeer je lijn zo lang mogelijk te maken door op het platform te slingeren.
Wanneer je tegenstanders als 'rem' gebruikt verklein je de kans ook om er zelf vanaf te donderen. Dit is ook een beetje wedden op 2 paarden, als je er allebei vanaf valt is het qua score hetzelfde als wanneer je allebei blijft staan. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

Robertdj schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 18:11:
[...]

Springen hoeft volgens mij niet per se, heb op maar 2 maps gespeeld dus misschien was het daar toevallig niet nodig.

Als je de rand met je achterwielen raakt rem je al een beetje af, maar dit is wel riskant. Probeer je lijn zo lang mogelijk te maken door op het platform te slingeren.
Wanneer je tegenstanders als 'rem' gebruikt verklein je de kans ook om er zelf vanaf te donderen. Dit is ook een beetje wedden op 2 paarden, als je er allebei vanaf valt is het qua score hetzelfde als wanneer je allebei blijft staan. >:)
Ja idd, ik probeer zoveel mogelijk te remmen op tegenstanders en hopen dat ik blijf staan en hij niet:)

Overigens, is ook double xp / money dus dat tikt ook aardig aan, gisteren een lange pot, best of 7, uiteindelijk 2 ton bijgeschreven!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robertdj
  • Niet online
Wel jammer trouwens dat alle Adversary modes in dezelfde groep vallen. Terwijl ze echt totaal verschillend zijn.

Deze laatste mode lijkt me leuk om af en toe tussendoor te doen, gewoon een beetje 'onschuldig' botsen, zou fijn zijn als dat via quick jobs kon.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

Robertdj schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 11:50:
Wel jammer trouwens dat alle Adversary modes in dezelfde groep vallen. Terwijl ze echt totaal verschillend zijn.

Deze laatste mode lijkt me leuk om af en toe tussendoor te doen, gewoon een beetje 'onschuldig' botsen, zou fijn zijn als dat via quick jobs kon.
ja ik doe vaak of zo'n job bookmarken zodat je hem altijd via menu > jobs kan terug vinden of bij menu > jobs en dan recent played games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robertdj
  • Niet online
donvalentino schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 12:25:
[...]
ja ik doe vaak of zo'n job bookmarken zodat je hem altijd via menu > jobs kan terug vinden of bij menu > jobs en dan recent played games.
Bedankt voor de tip! Helemaal vergeten dat dit mogelijk was.

Voor de PC spelers: blijkbaar crasht GTAO vandaag bij (bijna) iedereen.
https://support.rockstarg...ng-every-5-10-minutes-PC-

Loopt ook een topic over op reddit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odicus
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 29-01-2024
Vanaf vandaag proud owner of a MSI Aegis 3 VR7RC-003EU. Dus voor mij geen windowed mode op low detail met lags voor iedereen, maar vol gas blazen op full settings :) Alleen irri dat ik al die updates weer moet installeren.

[ Voor 14% gewijzigd door Odicus op 16-07-2017 00:05 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• delaitinho
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23-05-2024

delaitinho

PSN: Delaitinho

[...]

[...]

Ik heb echt al zoveel potjes gespeeld en mensen laten ragequiten... wat een hilarische modus is dit.
Vrijdagavond met twee maatjes; 0-2 achter en nog met 4-3 winnen.

Als nog meer mensen PS4 spelen; voeg me aub toe. Ik kan af en toe nog wel iemand gebruiken voor mijn CEO missies. Thanks!! (delaitinho) 8)

[ Voor 8% gewijzigd door delaitinho op 17-07-2017 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
Dat met die auto's landen heb ik een paar keer gespeeld maar iedere keer speelt mijn team niet als team. Ze zitten alleen maar hun eigen team members steeds overal eraf te beuken ipv goede punten scoren. Sommige doen zelfs helemaal niks waardoor ze bij de timeout ontploffen met 0 punten. Schiet niet echt op zo. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Robertdj schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 13:10:
Voor de PC spelers: blijkbaar crasht GTAO vandaag bij (bijna) iedereen.
https://support.rockstarg...ng-every-5-10-minutes-PC-

Loopt ook een topic over op reddit.
Dit was een issue aan hun kant. Leek iets met de servers te maken. Bij mij crashde de game ook heel snel na een minuut of 15 a 20 of zo denk ik. Speelde op Donderdag laat in de avond toen het begon en op Vrijdag in de middag was het weer opgelost :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23-05-2024

delaitinho

PSN: Delaitinho

Sir_Hendro schreef op maandag 17 juli 2017 @ 16:23:
Dat met die auto's landen heb ik een paar keer gespeeld maar iedere keer speelt mijn team niet als team. Ze zitten alleen maar hun eigen team members steeds overal eraf te beuken ipv goede punten scoren. Sommige doen zelfs helemaal niks waardoor ze bij de timeout ontploffen met 0 punten. Schiet niet echt op zo. :P
Gewoon vaker spelen, gebeurd bij mij ook wel eens dat er 1 of 2 pannenkoeken bij zitten.
Gisteren 140k ermee verdiend, 3 ronden, 7 attempts.. 0-2 achter, 3-2 winnen 

Hoogste ronde had ik 32 (!) punten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 00:05
Vast niet het goede topic, maar heb een GTA5 probleem en sta op het punt mijn pc het raam uit te donderen.

Wanneer ik GTA5 opstart, krijg ik na 2a3 seconden de foutmelding dat de gtalauncher niet werkt.
Ik heb van alles gezocht op youtube en google maar opgelost is het nog niet.
Spel al opnieuw geinstalleerd, launcher opnieuw, socialclub opnieuw, niks werkt.

Iemand een idee???

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elijan9
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01-10 15:44
Korkss schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 11:14:
Vast niet het goede topic, maar heb een GTA5 probleem en sta op het punt mijn pc het raam uit te donderen.

Wanneer ik GTA5 opstart, krijg ik na 2a3 seconden de foutmelding dat de gtalauncher niet werkt.
Spel al opnieuw geinstalleerd, launcher opnieuw, socialclub opnieuw, niks werkt.

Iemand een idee???
GTA 5 SP zou misschien een nog beter topic zijn, maar misschien moet je ook eens kijken naar bijvoorbeeld jouw antivirus en stuurprogramma's. Draaien andere games wel stabiel? Heb je al een schone Windows installatie geprobeerd?

War is when the young and stupid are tricked by the old and bitter into killing each other. - Niko Bellic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
kijk ook even naar het gebruik van rivatuner.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sir_Hendro
De MOC truck is trouwens wat mij betreft de nieuwe insurgent. Dat ding is niet te stoppen! Gisteren ging een vervelende CEO team 'haulage' doen. Toen ben ik daar heen gevlogen met een Buzzard om de huidige truck driver te doden. Vervolgens de MOC laten spawnen, trailer dumpen en naar de target trailer gereden. Vervolgens keihard weggescheurd. Dat ding gaat zo snel, hij lijkt 180km/h te halen. Toen kwam er een hydra en had 4x zitten sprayen op de truck en toen crashde hij. Mijn truck reed gewoon lekker verder alsof er niks aan de hand was. Na het afleveren van de trailer ben ik naar LSIA gereden. Daar ben ik met opzet tegen heel veel vliegtuigen en gastanks aangereden. Ook had iemand mij onderweg nog 6x beschoten met een RPG. Pas na 4x hydra spray, 6 rockets, 10 vliegtuigen en 10 gastanks ontplofte de truck. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robertdj
  • Niet online
nero355 schreef op maandag 17 juli 2017 @ 21:08:
[...]

Dit was een issue aan hun kant. Leek iets met de servers te maken. Bij mij crashde de game ook heel snel na een minuut of 15 a 20 of zo denk ik. Speelde op Donderdag laat in de avond toen het begon en op Vrijdag in de middag was het weer opgelost :)
Klopt ja.

Heb nog steeds af en toe crashes, dus ik vraag me af of het helemaal opgelost is, of dat het gewoon aan mij ligt...
Sir_Hendro schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 12:13:
De MOC truck is trouwens wat mij betreft de nieuwe insurgent. Dat ding is niet te stoppen! Gisteren ging een vervelende CEO team 'haulage' doen. Toen ben ik daar heen gevlogen met een Buzzard om de huidige truck driver te doden. Vervolgens de MOC laten spawnen, trailer dumpen en naar de target trailer gereden. Vervolgens keihard weggescheurd. Dat ding gaat zo snel, hij lijkt 180km/h te halen. Toen kwam er een hydra en had 4x zitten sprayen op de truck en toen crashde hij. Mijn truck reed gewoon lekker verder alsof er niks aan de hand was. Na het afleveren van de trailer ben ik naar LSIA gereden. Daar ben ik met opzet tegen heel veel vliegtuigen en gastanks aangereden. Ook had iemand mij onderweg nog 6x beschoten met een RPG. Pas na 4x hydra spray, 6 rockets, 10 vliegtuigen en 10 gastanks ontplofte de truck. :D
Paar dagen terug met thesqualer z'n MOC meegereden. Rijkelijk vermaakt met het boordkanon. Scheelt dat de combi redelijk log is, anders was het echt enorm OP geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saynod
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17-12-2022
Korkss schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 11:14:

Iemand een idee???
Laatste versie van de launcher geinstalleerd? Ik had bij één van de vorige 'grote updates' van het online gedeelte ook dit probleem. Laatste versie van de launcher geinstalleerd en het was opgelost.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 00:05
Wauw.. opgelost. Al 3 weken bezig ermee ofzo. Download net rivatuner de laatste versie. Opgelost!
Iedergeval thnx :-p

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robertdj
  • Niet online
Saynod schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 12:32:
[...]

Laatste versie van de launcher geinstalleerd? Ik had bij één van de vorige 'grote updates' van het online gedeelte ook dit probleem. Laatste versie van de launcher geinstalleerd en het was opgelost.
Even iets anders, vanavond heisten? :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelmer93
Iemand tips voor me om op laag level te beginnen? Heb nu een MC en een high end appartment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saynod
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17-12-2022
Robertdj schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 13:42:
[...]

Even iets anders, vanavond heisten? :*)
Ben rond 19u online, kunnen we heist verderzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelmer93
Saynod schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 18:21:
[...]

Ben rond 19u online, kunnen we heist verderzetten.
Kan ik als low level speler mee doen

Edit: is er misschien een crew die ik kan joinen?
Ik wil graag wat heists spelen maar het schiet niet echt op met randoms

[ Voor 23% gewijzigd door Jelmer93 op 19-07-2017 09:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kipneck
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-10 12:39
Jelmer93 schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 16:55:
Iemand tips voor me om op laag level te beginnen? Heb nu een MC en een high end appartment.
zelfde hier, maar volgens mij was de MC een domme aankoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

kipneck schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 09:38:
[...]

Vind ik niet, tuurlijk zijn er betere dingen maar om mee te beginnen is dit prima. Met name omdat je een MC nodig hebt voor om b.v. Coke of Weed business te starten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robertdj
  • Niet online
Mijn volgorde was dus CEO office -> Vehicle warehouse -> Buzzard -> Bunker

Bunker ben ik nog niet zo blij mee, als je daar het uiterste uit wil halen moet je echt (voor mij) onmogelijk veel geld investeren. Zit dus nog te twijfelen wat ik nu ga doen, heb eigenlijk meer lol in het helpen van andere mensen dan in serieus geld verdienen.

@Jelmer93
Join anders de Tweakers crew. Heists kan je prima aan meedoen, zolang je de rest volgt en niet denkt dat je rambo bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kipneck schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 09:38:
[...]

MC is voor mij allleen al het geld waard enkel voor het feit dat je 10 motors kwijt kan en altijd een motor naast je kan spawnen. Dat laatste heeft me al heel wat loopje gescheeld.

En heb er ook heel veel auto's mee geduped O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Beakzz schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 12:08:
[...]

MC is voor mij allleen al het geld waard enkel voor het feit dat je 10 motors kwijt kan en altijd een motor naast je kan spawnen. Dat laatste heeft me al heel wat loopje gescheeld.

En heb er ook heel veel auto's mee geduped O-)
Dan had je waarschijnlijk al geld genoeg voordat je de MC kocht :P

Met de fix van het tijd accelereren van de productie van je cokelab is import/export van top range cars nog steeds de beste income.

Als je geld hebt en de crew om je bunker zo nu en dan te kunnen leegverkopen is dat prima voor erbij.
Hoewel de Opressor en de weaponised tampa wel baas zijn :P

Grootste miskoop is nog steeds de yacht geweest, echt crap dat je daar in pricnipe maar zo weinig mee kan

Voor beginnend speler/kapitaal opbouwer

CEO office -> car warehouse -> buzzard/cargobob (Cargobob maakt veel auto sourcings makkelijk, maar de buzzard helpt ook) als je vrienden hebt met bschikking tot deze voertuigen maakt het niet zo heel veel uit, dan heb je het voordeel zonder geld uit te geven, maar kan je ze alleen niet makkelijk oproepen.

Zelf meer fan van de Savage, maar die kost meer om op te roepen vanuit de office en kan je niet op straat spawnen

[ Voor 21% gewijzigd door Bokkie op 19-07-2017 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09 14:02

MR_VIPER

Ik ben niet te ondertitelen!

Robertdj schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 12:00:
Mijn volgorde was dus CEO office -> Vehicle warehouse -> Buzzard -> Bunker

Bunker ben ik nog niet zo blij mee, als je daar het uiterste uit wil halen moet je echt (voor mij) onmogelijk veel geld investeren. Zit dus nog te twijfelen wat ik nu ga doen, heb eigenlijk meer lol in het helpen van andere mensen dan in serieus geld verdienen.

@Jelmer93
Join anders de Tweakers crew. Heists kan je prima aan meedoen, zolang je de rest volgt en niet denkt dat je rambo bent.
Ik heb de bunker vooral voor de extra wapen tweaks. Het levert te weinig op in verhouding met de tijd die het kost. Zelfde met de crates. Import en Export is voor mijn gevoel veel sneller om wat geld te verdienen.

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

mensen die zo'n auto warehouse hebben, tips welke locatie het beste is of zit hier niet veel verschil in ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

donvalentino schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 14:09:
mensen die zo'n auto warehouse hebben, tips welke locatie het beste is of zit hier niet veel verschil in ?
Als je krap nij kas zit, pak de goedkoopste, anders maakt het weinig uit, hooguit even de aanrijroutes checken als je geen cargobob gebruikt voor dropoff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
De goedkoopste heeft eigenlijk sowieso de beste locatie. Het nadeel alleen is dat vrijwel iedereen dezelfde gebruikt waardoor het een soort hot spot is (een plek waar snel mensen elkaar gaan aanvallen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

Sir_Hendro schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 14:40:
De goedkoopste heeft eigenlijk sowieso de beste locatie. Het nadeel alleen is dat vrijwel iedereen dezelfde gebruikt waardoor het een soort hot spot is (een plek waar snel mensen elkaar gaan aanvallen).
Thx, diegene helemaal onderaan lijkt me het minst handigste locatie ivm afstand van de rest maar als ik het goed bekijk heeft die wel de beste uitwijkmogelijkheden (beide snel de snelweg op + treinspoor die erop uitkomt)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sir_Hendro
Bij de goedkoopste heb je ook veel opties om te gebruiken. Zo heeft de warehouse een weg vanaf zowel voorkant als achterkant naar de gararge deur. Als je het gebied wil verlaten kun je kiezen om de brug over te gaan en via de stad te reizen of de andere kant op gaan om direct op de snelweg te belanden. Meestal wordt aanbevolen door de route planner om via de stad te gaan maar eigenlijk is de snelweg veel veiliger want daar rijdt bijna geen enkele speler en tevens komen zij niet altijd gemakkelijk op de snelweg terecht waardoor jou lastigvallen soms ook nog best een klus is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
Jelmer93 schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 18:51:
[...]

Kan ik als low level speler mee doen

Edit: is er misschien een crew die ik kan joinen?
Ik wil graag wat heists spelen maar het schiet niet echt op met randoms
[Multi] GTA V Crew: TweaksCrew.

Hier kun je je naam opgeven en als het goed is krijg je dan invite.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
donvalentino schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 14:09:
The one and only : La Puerta!

Eventueel de andere locatie die er net een beetje schuin tegenover zit als je de brug over bent, maar het liefst La Puerta! :Y)

Als ik anderen help met car sales dan baal ik er echt van als ze een andere locatie hebben : Je rijdt je helemaal suf omdat je eerst door de stad heen moet en dan begint je reis pas echt... verschrikkelijk! :F

Verder helemaal eens met :
MR_VIPER schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 13:27:
Ik heb de bunker vooral voor de extra wapen tweaks. Het levert te weinig op in verhouding met de tijd die het kost. Zelfde met de crates. Import en Export is voor mijn gevoel veel sneller om wat geld te verdienen.
Als ik alle Research meuk binnen heb dan gaat dat gekke ding op slot!

Heists + Import/Export FTW!!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robertdj
  • Niet online
nero355 schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 20:29:
[...]

Eventueel de andere locatie die er net een beetje schuin tegenover zit als je de brug over bent, maar het liefst La Puerta! :Y)

Als ik anderen help met car sales dan baal ik er echt van als ze een andere locatie hebben : Je rijdt je helemaal suf omdat je eerst door de stad heen moet en dan begint je reis pas echt... verschrikkelijk! :F

[...]

Die MOC is wel lachen hoor, met het 'standaard' boordkannon kan je al heerlijk los gaan.

Je kan trouwens selectief researchen, maar je moet dan wel vaak je game de nek omdraaien. Dus een save forceren vlak voordat je nieuwe research bekend is, bevalt het niet dan gelijk sluiten. En natuurlijk afk naar de security cams turen, als je dat doet is het wel handig om te resignen als ceo zodat je wat minder vaste lasten hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

nero355 schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 20:29:
[...]

[...]

Waarom op slot? zelfs als je supplies koopt voor je bunker met volle produktie levert dat ding geld op. 1x geupgrade een volle supply kan je meer dan 700k opleveren. en je hoeft niet eens geregistreerd te zijn als CEO om hem produktie te laten draaien.

Cokelab en bunker laten draaien op gekochte supplies is gewoon extra income.

Qua garage heb ik die vlakbij la puerta denk ik, is dat ding naast een tankstation, kleine parkeerplaats bij de ingange, aan de overkant van de weg zit dat winkelcentrum/tvstudio ding waar je in single player campaign je dochter bij die talent show weg haalt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steevo_S
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22-08 10:16
Bokkie schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 12:59:
[...]

Dan had je waarschijnlijk al geld genoeg voordat je de MC kocht :P

Met de fix van het tijd accelereren van de productie van je cokelab is import/export van top range cars nog steeds de beste income.

Als je geld hebt en de crew om je bunker zo nu en dan te kunnen leegverkopen is dat prima voor erbij.
Hoewel de Opressor en de weaponised tampa wel baas zijn :P

Grootste miskoop is nog steeds de yacht geweest, echt crap dat je daar in pricnipe maar zo weinig mee kan

Voor beginnend speler/kapitaal opbouwer

CEO office -> car warehouse -> buzzard/cargobob (Cargobob maakt veel auto sourcings makkelijk, maar de buzzard helpt ook) als je vrienden hebt met bschikking tot deze voertuigen maakt het niet zo heel veel uit, dan heb je het voordeel zonder geld uit te geven, maar kan je ze alleen niet makkelijk oproepen.

Zelf meer fan van de Savage, maar die kost meer om op te roepen vanuit de office en kan je niet op straat spawnen
In de Spaanse PS Store is nu een aanbieding, spel voor 44e met de 8m shark card, die heb ik zojuist aangeschaft, wat raad je aan nu te kopen? Ik moet mijn character weer afstoffen.

Ben rank 42 heb straks 8,3m op de bank ben gestopt voor CEO etc... uitkwam...

Clash of Clans - MISSeR :: #Y0JU9R98 ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Steevo_S schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 11:09:
[...]

In de Spaanse PS Store is nu een aanbieding, spel voor 44e met de 8m shark card, die heb ik zojuist aangeschaft, wat raad je aan nu te kopen? Ik moet mijn character weer afstoffen.

Ben rank 42 heb straks 8,3m op de bank ben gestopt voor CEO etc... uitkwam...
* Goedkoopste CEO office
* Car warehouse

Eventueel een buzzard als je dat al/nog red

En dan import/export van autos doen met de 10/10/12 methode

dat zorgt voor steady income, en dan kan je voor de rest kiezen waar je voor spaart/werkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

Bokkie schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 11:32:
[...]

* Goedkoopste CEO office
* Car warehouse

Eventueel een buzzard als je dat al/nog red

En dan import/export van autos doen met de 10/10/12 methode

dat zorgt voor steady income, en dan kan je voor de rest kiezen waar je voor spaart/werkt :)
Wat houdt dit precies in (10/10/12 methode) ? begin namelijk binnenkort aan carwarehouse dus geen ervaring :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

donvalentino schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 12:00:
[...]

Wat houdt dit precies in (10/10/12 methode) ? begin namelijk binnenkort aan carwarehouse dus geen ervaring :P
Er zijn maar 32 verschillende soorten auto's te sourcen
10 normal
10 medium
12 top

als je zorgt dat je ze dus allemaal hebt en alleen een top range verkoopt zal de auto die je sourced altijd diegen zijn die je ook verkocht hebt, dus altijd een top range auto

Beginnen met sources dus (dan krijg je random autos) alleen de top ends verkopen, net zolang tot je 10 normal en 10 mediums hebt
vanaf dan zul je alleen maar top ends krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelmer93
Bokkie schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 12:58:
[...]

10 normal
10 medium
12 top

als je zorgt dat je ze dus allemaal hebt en alleen een top range verkoopt zal de auto die je sourced altijd diegen zijn die je ook verkocht hebt, dus altijd een top range auto

Beginnen met sources dus (dan krijg je random autos) alleen de top ends verkopen, net zolang tot je 10 normal en 10 mediums hebt
Dus heb je alleen een office nodig en een garage die optioneel is zeker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Je hebt een office nodig een een car warehouse

de garage bij je office is niet nodig (wel handig :P ) maar je moet een warehouse in de stad voor auto's hebben zeg maar, en dat kost 1m+ dacht ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelmer93
Bokkie schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 13:12:
Je hebt een office nodig een een car warehouse

de garage bij je office is niet nodig (wel handig :P ) maar je moet een warehouse in de stad voor auto's hebben zeg maar, en dat kost 1m+ dacht ik
En is die warehouse passen 32 autos?

Dan heb ik nog 1,6 mil nodig.. ik moet even vast team voor heist hebben dan heb ik het zo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Robertdj schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 10:11:
Die MOC is wel lachen hoor, met het 'standaard' boordkannon kan je al heerlijk los gaan.
Die heb ik dan ook :)
Je kan trouwens selectief researchen, maar je moet dan wel vaak je game de nek omdraaien. Dus een save forceren vlak voordat je nieuwe research bekend is, bevalt het niet dan gelijk sluiten. En natuurlijk afk naar de security cams turen, als je dat doet is het wel handig om te resignen als ceo zodat je wat minder vaste lasten hebt.
Kwam ik inderdaad ergens tegen, maar in tegenstelling tot wat Rockstar denkt vind ik dat een game ook een beetje leuk moet blijven (soms mis ik de MTA:VC dagen...) dus ik laat het lekker random zoals het is en tot nu toe heb ik bovendien de meeste leuke dingen al unlocked puur op geluk :)
Bokkie schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 10:14:
Waarom op slot? zelfs als je supplies koopt voor je bunker met volle produktie levert dat ding geld op. 1x geupgrade een volle supply kan je meer dan 700k opleveren. en je hoeft niet eens geregistreerd te zijn als CEO om hem produktie te laten draaien.

Cokelab en bunker laten draaien op gekochte supplies is gewoon extra income.
Crate warehouses, MC businesses en de Bunker kunnen aangevallen worden en dan moet je weer allerlei meuk gaan doen, terwijl je daarvoor op dat moment misschien geen tijd hebt of gewoon geen zin.
Dus onder het motto /lazygaming doe ik er niks mee en ga ik dat niet doen ook :)

En ja, je kan je kabel eruit trekken, GTA als process killen, maar het blijft irritant gedoe :P
Qua garage heb ik die vlakbij la puerta denk ik, is dat ding naast een tankstation, kleine parkeerplaats bij de ingange, aan de overkant van de weg zit dat winkelcentrum/tvstudio ding waar je in single player campaign je dochter bij die talent show weg haalt
Ik noem dat ding "Het stadion" maar is inderdaad iets van een winkelcentrum of zo... GTA:SA had een stadion dus noem ik dat ding ook zo :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Jelmer93 schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 13:25:
[...]

En is die warehouse passen 32 autos?

Dan heb ik nog 1,6 mil nodig.. ik moet even vast team voor heist hebben dan heb ik het zo :P
40 of 50 zelfs :P
is gewoon alleen opslag, je kan verder niets met die auto's alleen exporteren

Aanvallen op lab/bunker heb ik zelf nog nooit meegekaamt :P vrienden waar ik mee speel wel.
Maar echt sporadisch.

de winst die ik met die meuk maak weegt meer dan genoeg op tegen de kosten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

Bokkie schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 12:58:
[...]

10 normal
10 medium
12 top

Thx voor je duidelijke uitleg!
Pagina: 1 ... 152 ... 216 Laatste

Let op:
Het kan zijn dat mensen bij het laden blijven hangen op waiting for players of launching session. Hier kom je op den duur wel doorheen, het kan alleen even duren. Voor problemen zou ook gekeken kunnen worden op de officiële website

Dit topic is niet bedoeld om glitches/hacks te bespreken.