Je moet dan ook niet helemaal daaaar een bunker kopen
Farmhouse Bunker is IMHO the way to go :
- Ligt in de buurt van de stad EN het noorden.
- Supplies halen is ook altijd redelijk in de buurt.
- Sales zijn 9 van de 10 keer in de stad ergens dus je bent niet idioot lang onderweg.
Iemand enig idee wat het maximum is aan stock voor wapens om het solo te kunnen doen?
Ik dacht eerst 175k maar ik zit nu op 160k en zegt ie dat het meerdere voertuigen zullen zijn.
Bij MC was het altijd iets van 2/3 vol ongeveer dus ik gok op zoiets. Voorlopig staat het kreng op Research, want ik weiger daarvoor te betalen

Mooi voorbeeld van "Good idea gone bad!" helaas...
Bij die buggy heb je altijd een extra persoon voor nodig voor de machinegun/mingun en bij de Tampa bestuur je alles zelf en het kreng gaat ook nog harder dus doe mij die maar
Mijn Research heeft ook nog de betere armor opgeleverd samen met de rockets dus nu alleen nog de Dual Minigun's bovenop en ik ben helemaal happy!
Ook een erg leuke wagen voor Heists trouwens

Brutuss schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 08:06:
Dat researchen kost ondanks meer personeel nog aardig wat tijd. Ik heb ze momenteel allemaal aan het werk op research en dan kan ik pas na een uur of 5 verspreid over enkele dagen het item kopen. En dan zijn het er ook nog 45

bovendien als je ze meteen wil unlocken betaal je ongeveer 225K per keer

Alles researchen kost 250 uur of 10 Miljoen cash hoorde ik dus... pick your poison!

Sir_Hendro schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 10:41:
Ik had afgelopen vrijdag een xbox one gekocht met GTA omdat mijn vriendin er ook eentje heeft waarop zij constant GTA speelt dus ik dacht, dat is wel leuk zo samen. Echter was ik op PC rank 580 met zo een beetje alles wat je maar kan kopen en nu ben ik weer helemaal opnieuw aan het spelen. Zo ben ik nu rank 40 en heb de eerste twee heists gedaan (Fleeca Job, Prison Break). In totaal nu 2.5 mil binnen. Jammer dat alles zo duur is en het geld binnen harken zo langzaam gaat in tegenstelling tot vroeger. Paid per job was beter dan paid per minute. Nu heeft rushen geen zin meer, behalve bij heists.
IMHO is Import/Export samen met de Pacific Standard nog steeds "The way to go" dus investeer in een Office + Vehicle Warehouse + Buzzard z.s.m. en cash is geen probleem meer :
- 10 Standard Range
- 10 Mid Range
En zolang je het totaal onder de 32 houdt krijg je alleen Top Range modellen die een winst van 80K hebben per stuk
Verder kan je ook makkelijker collections verzamelen als je er 32 hebt : Wat je verkoopt moet je ook gaan jatten en binnen 3 a 4 pogingen heb je het kenteken dat je nodig hebt!
Er zit wel een irritante missie tussen die een Cargobob vereist, maar daar heb ik een Hydra voor : Blaas de auto gewoon op en wacht erop in een makkelijkere missie