Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-05-2022
Mijn nieuwe favo motor Oppressor :$
Alleen jammer dat je die niet kunt gebruiken voor heisten :P
allen landen is nog lastig ga nogal vaak rip 8)7

[ Voor 66% gewijzigd door soccerroos op 13-06-2017 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb me gisteren goed vermaakt met het nieuwe speelgoed :P vind het een leuke dlc tot nu toe alleen jammer dat je niet zelf kunt bepalen welke research hij gaat doen en dat het zo lang duurt voor het klaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
heb er 10 miljoen tegenaan gegooid en het researchen is klaar :D

Nu nog even 3 van die missies en dan kan het normale patroon weer beginnen, maar nu inclusief gunrunning. Hoewel je daar waarschijnlijk ook beter kunt betalen voor de supplies ga ik die dit keer wel stelen. Doordat je het als CEO kunt doen heb je tenminste altijd je buzzard bij de hand om snel ter plaatse te zijn.

Wel jammer dat de meeste nieuwe special vehicles weer niet te bedienen zijn solo. De half-track zal dus in mijn garage gaan roesten. Had hem gekocht vanwege de auto cannon, hoopte dat die automatisch zou richten :P (Een mens moet zo af en toe onrealistisch dromen, nietwaar? ;) )

Dus alleen de tampa en de oppressor komen er nog bij.

Waar ik erg blij mee ben is de warmtescope op mijn heavy sniper. Dat maakt veel dingen echt makkelijker.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutuss
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 03-10 14:55
Ik vond het ook wel cool gisteren. Wat me vooral opviel was het grote aantal vrienden welke online waren in de vriendenlijst. De golfkarretjes in de bunker vond ik nog het meest lachen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saynod
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17-12-2022
Ga er mij vanavond ook maar 's insmijten. Moet je trouwens alle compartimenten in je MOC en alle 'kamers' in je bunker hebben? Of zijn erbij die (totaal) nutteloos zijn? Ik wilde het meeste investeren in het upgraden van m'n wapens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
Ik snap er niets van gister had ik nog toegang tot de bunker laptop en nu niet meer?
Blijkbaar ben ik in 1x geen MC meer.
En nu ga ik weer naar kantoor en log ik in op pc en ben ik weer president ? is dat normaal ?

[ Voor 27% gewijzigd door soccerroos op 14-06-2017 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejskov
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 03-10 07:50
Saynod schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 10:18:
Ga er mij vanavond ook maar 's insmijten. Moet je trouwens alle compartimenten in je MOC en alle 'kamers' in je bunker hebben? Of zijn erbij die (totaal) nutteloos zijn? Ik wilde het meeste investeren in het upgraden van m'n wapens.
De basis versie is genoeg om te starten. Bij de bunker kan je een gun range kopen waarbij je wat t-shirts kan winnen. De MOC kan je met de default kamer gebruiken. Deze bevat het scherm voor de speciale missies met de gunrunning wagens. Als je later de wagens wilt kopen of wapens wilt upgrade moet je wel de vehicle en weapon modules hebben in de MOC.
soccerroos schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 10:50:
Ik snap er niets van gister had ik nog toegang tot de bunker laptop en nu niet meer?
Blijkbaar ben ik in 1x geen MC meer.
En nu ga ik weer naar kantoor en log ik in op pc en ben ik weer president ? is dat normaal ?
Geen idee wat je bedoeld maar de bunker werkt met alles van VIP, CEO of Motorclub. Dus het kan zijn dat je wisselt tussen deze. Dit heeft voor zover ik weet geen invloed op de bunker buiten het feit dat je een van deze moet zijn.

[ Voor 28% gewijzigd door Jejskov op 14-06-2017 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
Jejskov schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 11:02:
[...]

De basis versie is genoeg om te starten. Bij de bunker kan je een gun range kopen waarbij je wat t-shirts kan winnen. De MOC kan je met de default kamer gebruiken. Deze bevat het scherm voor de speciale missies met de gunrunning wagens. Als je later de wagens wilt kopen of wapens wilt upgrade moet je wel de vehicle en weapon modules hebben in de MOC.

[...]

Geen idee wat je bedoeld maar de bunker werkt met alles van VIP, CEO of Motorclub. Dus het kan zijn dat je wisselt tussen deze. Dit heeft voor zover ik weet geen invloed op de bunker buiten het feit dat je een van deze moet zijn.
Ja ik had gister Motorclub maar vandaag was die in 1x weg. toen ben ik naar een kantoor ( visite kaartje ) gegaan en kreeg ik hem terug. maar snap het niet helemaal goed. Heb nu 2 unlocks maar hoe kan ik deze nu gebruiken ?
ik zou wel iets verkeerds doen want nu start ik gta weer en ben ik weer moterclub kwijt, moet ik hem weer opnieuw registreren

[ Voor 14% gewijzigd door soccerroos op 14-06-2017 15:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ithric
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 04-10 16:22
Was gisteren weer eens online na vele maanden, even wat aangeklooied en een bunker gekocht.
Toen was mijn geld direct op, dus maar eens kijken of ik weer wil oppakken.

Misschien zie ik jullie wel weer online.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09 14:02

MR_VIPER

Ik ben niet te ondertitelen!

Ithric schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 11:35:
Was gisteren weer eens online na vele maanden, even wat aangeklooied en een bunker gekocht.
Toen was mijn geld direct op, dus maar eens kijken of ik weer wil oppakken.

Misschien zie ik jullie wel weer online.
Het is inderdaad wel een DLC waar je echt op kunt leeglopen. En dan is nog niet alles gereleased. Ze gaan nog dripfeeden ook.

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Heb er zo'n 30 miljoen tegenaan gegooid, nog ruim 10 over. Vind het een leuke update, soort MC maar dan als CEO, dus met een buzzard die steeds naast je kan spawnen. Voor mij was dat bij MC een beetje de domper waarom ik dat veel minder doe. Ik vind de supply steel missies ook leuker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
Weet er iemand hoe je in een publiek sessie alleen kunt zitten het is mij 1x gelukt dmv de netwerkkabel een paar sec eruit te halen maar nu lukt het mij niet meer?

Edit toch nog gelukt na veel proberen. heb nu de internet kabel er 10 sec uitgehaald. Maby toeval maar ga het nog wel keer proberen.

[ Voor 100% gewijzigd door soccerroos op 16-06-2017 18:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER

MR_VIPER

soccerroos schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 14:37:
Weet er iemand hoe je in een publiek sessie alleen kunt zitten het is mij 1x gelukt dmv de netwerkkabel een paar sec eruit te halen maar nu lukt het mij niet meer?
Als je op PC zit dan kun je een limiter installeren. Heb ik ook. Meestal heb je dan een sessie alleen of eventueel met een paar anderen. Een paar klikken en je haalt de limiter eraf voor volle lobbies.

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elijan9
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01-10 15:44

Edit toch nog gelukt na veel proberen. heb nu de internet kabel er 10 sec uitgehaald. Maby toeval maar ga het nog wel keer proberen.
Je kunt ook gewoon UDP poort 6672 blokkeren in de Windows Firewall. (Volgens mij alleen uitgaand...) Maak een regel aan en zet die aan of uit al naar gelang of je alleen of met anderen in een sessie wilt zitten... Heb je ook niet het probleem dat na een tijdje alsnog mensen binnen druppelen ;)

War is when the young and stupid are tricked by the old and bitter into killing each other. - Niko Bellic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12:25
Elijan9 schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 18:57:
[...]

Je kunt ook gewoon UDP poort 6672 blokkeren in de Windows Firewall. (Volgens mij alleen uitgaand...) Maak een regel aan en zet die aan of uit al naar gelang of je alleen of met anderen in een sessie wilt zitten... Heb je ook niet het probleem dat na een tijdje alsnog mensen binnen druppelen ;)
Zowel in en uit. Enkel kregen we nog steeds vrij snel spelers in de sessie.
Nu ook nog wel maar vaak via vrienden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
wat ik zelf doe is zodra online opgestart is alt + enter, dan klik ik rechts onder op netbalancer, block all trafic en na 10 seconden enable ik het weer en wordt de sessie schoongeveegd. Meestal blijf ik dan de rest van de tijd in een lege sessie ziiten, een heel enkele keer komt er wel iemand bij maar dan doe ik gewoon hetzelfde.

Die poort block werkte voor mij veel slechter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elijan9
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01-10 15:44
Psyonara schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 19:16:
[...]

Zowel in en uit. Enkel kregen we nog steeds vrij snel spelers in de sessie.
Nu ook nog wel maar vaak via vrienden.
Daar heb ik eigenlijk nooit meer last van, ik heb even gecheckt en blokkeer inderdaad inkomen en uitgaand verkeer. Moet ik wel zeggen dat ik al moet gaan blokkeren vóór ik naar GTA Online ga, anders zijn er nog wel eens ongenodigde gasten ;)

War is when the young and stupid are tricked by the old and bitter into killing each other. - Niko Bellic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
Sinds de nieuwe DLC vliegt mijn geld eruit. Dit komt door de dure aankopen maar ook omdat je dagelijks kosten hebt. Paar dagen tijd al dikke 100k weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
soccerroos schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 22:03:
Sinds de nieuwe DLC vliegt mijn geld eruit. Dit komt door de dure aankopen maar ook omdat je dagelijks kosten hebt. Paar dagen tijd al dikke 100k weg.
onderhoud van de bunker alleen al is 9400 dolllar, en dan die yacht en je andere properties erbij kom je zo op 15k per ingame dag uit. best wel schandalig eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
DigitalError schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 22:23:
[...]

onderhoud van de bunker alleen al is 9400 dolllar, en dan die yacht en je andere properties erbij kom je zo op 15k per ingame dag uit. best wel schandalig eigenlijk.
Ja je haalt nog maar amper winst. Heb nu een ander bedrijf ook maar dicht gegooid. Dacht ga even producten verkopen moest je 4x met een motor ( waarvan 3x 5,8 mijl en 1x 4 mijl ) pakketje brengen in 30 min. had nog 20 sec over bij de laatste motor. Vraag mij af hoe je dat wil halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
soccerroos schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 23:22:
[...]

Ja je haalt nog maar amper winst. Heb nu een ander bedrijf ook maar dicht gegooid. Dacht ga even producten verkopen moest je 4x met een motor ( waarvan 3x 5,8 mijl en 1x 4 mijl ) pakketje brengen in 30 min. had nog 20 sec over bij de laatste motor. Vraag mij af hoe je dat wil halen.
Supply runs kun je met MC altijd wel solo doen, maar Product runs ben je minstens 1 speler extra nodig vaak ook op Road Captain zetten zodat hij snel een buzzard kan summonen.

Betreft MC heb ik alleen Coke en Meth de anderen is me teveel gedoe. leuk als extra geld maar het is saai en repetatief.

Maat van mij Focust meer op CEO kun je meer solo doen met Auto's sourcen. Alleen een of 2 Source missies zijn kut om solo te doen. ( Met Cargobob plus Barges. ) haal je met Export ongeveer 75k per Auto binnen ( Top Range dan)

Persoonlijk heb ik voorkeur voor MC kun je wat relaxter doen op Product Runs na. Armored Karuma en gaat alles lekker gemoedelijk. Haal ongeveer een miljoen per week binnen. Kan het wel fanatieker doen maar word het snel dood saai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ALT+ENTER voor 10 seconden lang vasthouden schijnt het makkelijkst te zijn :)
Psyonara schreef op zaterdag 17 juni 2017 @ 02:17:
Supply runs kun je met MC altijd wel solo doen, maar Product runs ben je minstens 1 speler extra nodig vaak ook op Road Captain zetten zodat hij snel een buzzard kan summonen.
Voor MC is het magische nummer 3 : Neem er 2 man bij en je kan alles heel snel verkopen :)
Betreft MC heb ik alleen Coke en Meth
d:)b
Maat van mij Focust meer op CEO kun je meer solo doen met Auto's sourcen. Alleen een of 2 Source missies zijn kut om solo te doen. ( Met Cargobob plus Barges. ) haal je met Export ongeveer 75k per Auto binnen ( Top Range dan)
Barges :?

Cargobob skippen gewoon : Hydra pakken, de auto vernietigen, en de auto verschijnt later in een makkelijkere misse ;)

Als je ervoor zorgt dat je niet meer dan 32 auto's/80% vol zit dan heb je altijd een Top Range te pakken a 80K profit als je geen schade rijdt wat best makkelijk is als je geen pech hebt!
En de Collections zijn dan ook heel easy trouwens : Wat je verkoopt moet je ook weer stelen :*)
Persoonlijk heb ik voorkeur voor MC kun je wat relaxter doen op Product Runs na. Armored Karuma en gaat alles lekker gemoedelijk. Haal ongeveer een miljoen per week binnen. Kan het wel fanatieker doen maar word het snel dood saai.
Ingame week of zo ?! Miljoen doe je een paar uur over in je eentje met alleen Import/Export + VIP Work om de timers te killen ;)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
nero355 schreef op zaterdag 17 juni 2017 @ 02:54:
[...]

ALT+ENTER voor 10 seconden lang vasthouden schijnt het makkelijkst te zijn :)
Dat werkt niet meer. Die gebruikte ik voorheen altijd.

--
Opmerking over de kosten. Een dag duurt 48 minuten, als je binnen die tijd naar een nieuwe sessie gaat begint die counter opnieuw te lopen. Ik betaal die kosten eigenlijk nooit omdat ik steeds in sessies van 30 a 40 minuten speel en dan naar een nieuwe sessie ga of even wat anders doen.

[ Voor 36% gewijzigd door ArthurMorgan op 17-06-2017 05:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
Trevor schreef op zaterdag 17 juni 2017 @ 05:28:
[...]

Dat werkt niet meer. Die gebruikte ik voorheen altijd.

--
Opmerking over de kosten. Een dag duurt 48 minuten, als je binnen die tijd naar een nieuwe sessie gaat begint die counter opnieuw te lopen. Ik betaal die kosten eigenlijk nooit omdat ik steeds in sessies van 30 a 40 minuten speel en dan naar een nieuwe sessie ga of even wat anders doen.
heb het net even geprobeerd maar werkte niet bij mij. ook internet verbreken voor 10 sec wil nu niet werken helaas.

Net even de eerste unlock gekocht. 200k armer... ( night vison sniper )

[ Voor 6% gewijzigd door soccerroos op 17-06-2017 12:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• soccerroos
Elijan9 schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 18:57:
[...]

Heb het geprobeerd maar zou vast wel fout gemaakt hebben want hier werkt het niet.

Afbeeldingslocatie: https://image.prntscr.com/image/jcFBEl1TRpeVaxRicicNfQ.png

Edit : het lijkt toch gelukt te zijn zit er nu alleen in. Het duurde alleen paar min voor iedereen eruit was.
Edit 2:Helaas werkt het lang niet altijd. zonde lijkt erop dat er geen 1 manier is die altijd werkt.

[ Voor 18% gewijzigd door soccerroos op 18-06-2017 16:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MisterJD
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09:56

MisterJD

PC - Gamertag MisterJD NL

Ik gebruik al een poos een netlimiter, en tot nu toe is het ook het enige die werkt. De verbindingen van GTA5 de down en uploadsnelheden aanpassen is al voldoende (beide 5kb). Op die manier kan ik rustig CEO missions doen. En je hebt dan ook geen last van die cheaters etc..

AMD 9800X3D | Noctua NH-D15S chromax | Asus B650m + wifi | Gigabyte RX6800 Gaming OC | G.Skill Flare X 6000 - 32GB | Samsung 990 pro 2TB | Samsung 960 500GB | Samsung G7 27 | MSI MPG A850G | Be quiet pure base 501 LX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1shot1kill
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 18-07 02:25
https://www.reddit.com/r/...k_these_ports_using_your/

Dit werkt nog steeds prima, je moet alleen nieuwe sessie zoeken als je al ingame bent als je dit aan zet, mensen gaan niet ineens droppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09:32
nero355 schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 16:34:
[...]

Laatst nog zelf een melding van gekregen geld gedaan en het "gemodde bedrag" zou alleen weggehaald moeten zijn, niet al je cash dus effe een ticket aanmaken! :)
Kom net terug van vakantie :9 .

Bij mij ook alles weg, van het gemodde geld heb ik wel ontzettend veel gekocht en dat heb ik nog. Welk geld kan je dan terug vragen? :+

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Faddermakker schreef op zondag 18 juni 2017 @ 20:18:
Kom net terug van vakantie :9 .

Bij mij ook alles weg, van het gemodde geld heb ik wel ontzettend veel gekocht en dat heb ik nog. Welk geld kan je dan terug vragen? :+
_O- Dan heb je alleen gemod geld gehad :P

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Ik ben begonnen aan Pay2Win en heb alles achter elkaar gekocht: jacht, kantoor, 3 garages met 3 decks, motorclub, bunker.

Alles maxed out. So far so good :).

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
Kecin schreef op zondag 18 juni 2017 @ 23:27:
Ik ben begonnen aan Pay2Win en heb alles achter elkaar gekocht: jacht, kantoor, 3 garages met 3 decks, motorclub, bunker.

Alles maxed out. So far so good :).
duur grapje denk ik?

Overig weet ik niet als het altijd werkt maar net ging mijn drugs sellen verkeerd en hebt ik gta gekild in taakbeheer, daarna kon ik het opnieuw proberen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

soccerroos schreef op zondag 18 juni 2017 @ 23:39:
[...]

duur grapje denk ik?

Overig weet ik niet als het altijd werkt maar net ging mijn drugs sellen verkeerd en hebt ik gta gekild in taakbeheer, daarna kon ik het opnieuw proberen :+
Redelijk ja... maar aan de andere kant speel ik al echt heel lang GTA maar ben gewoon niet goed in Online. Dus dan maar zo. Ze maken de zaken wel echt belachelijk duur overigens.

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Klopt dat de dingen duurder zijn geworden. Maar de manieren om geld te verdienen zijn ook groter geworden. In het verleden was het al lastig om 100k per uur te verdienen, nu is het niet eens zo heel erg lastig om minimaal 300k per uur te maken. (Na investeren uiteraard)

Als ik kijk naar de bunker, puur economisch gezien... dan koop je de supplies. Ga je om de 2 uur naar de bunker toe om te verkopen en verdien je in een minuut of 10 voor 225k (150k netto) aan product.
Persoonlijk vind ik de steelmissies te leuk om te laten liggen. Maar als ik wil kan ik nu dus tegen de 400k per uur maken als ik puur en alleen geld zou willen verdienen.

start GTA online
steel een auto (Altijd een X80 proto) met een cargobob
doe een 3 crate missie buzzard
headhunter
3 crate missie
bezorg auto

gemiddeld 30 minuten, inkomsten 180k (80+20+2*42 - ongeveer 2000 aan kosten voor vervoer)

nieuwe sessie (zo voorkom je het betalen van de dagelijkse kosten.)
na elke 4 keer een bunker verkoop sessie a 180(-60) tot 250(-75) erbij
--
Voor CEO was de beste manier om solo geld te verdienen het doen van contact missies. Steeds dezelfde in een minuut of 4 10-15k pakken en dan een paar minuten wachten voor je de volgende kon spelen. Meestal kwam ik op 80 tot 100k per uur uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
Trevor schreef op maandag 19 juni 2017 @ 05:52:
Klopt dat de dingen duurder zijn geworden. Maar de manieren om geld te verdienen zijn ook groter geworden. In het verleden was het al lastig om 100k per uur te verdienen, nu is het niet eens zo heel erg lastig om minimaal 300k per uur te maken. (Na investeren uiteraard)

Als ik kijk naar de bunker, puur economisch gezien... dan koop je de supplies. Ga je om de 2 uur naar de bunker toe om te verkopen en verdien je in een minuut of 10 voor 225k (150k netto) aan product.
Persoonlijk vind ik de steelmissies te leuk om te laten liggen. Maar als ik wil kan ik nu dus tegen de 400k per uur maken als ik puur en alleen geld zou willen verdienen.

start GTA online
headhunter
3 crate missie
bezorg auto

gemiddeld 30 minuten, inkomsten 180k (80+20+2*42 - ongeveer 2000 aan kosten voor vervoer)

nieuwe sessie (zo voorkom je het betalen van de dagelijkse kosten.)
na elke 4 keer een bunker verkoop sessie a 180(-60) tot 250(-75) erbij
--
Voor CEO was de beste manier om solo geld te verdienen het doen van contact missies. Steeds dezelfde in een minuut of 4 10-15k pakken en dan een paar minuten wachten voor je de volgende kon spelen. Meestal kwam ik op 80 tot 100k per uur uit.
Dat verveelt snel na een dag of 2. MC hetzelfde verhaal duurt wat langer maar vind het net iets relaxter.
Haal zelf iets van 1.5 miljoen per week binnen. Misschien met Dubbel XP/$ wat fanatieker speel.
Wil er nog een Garage slot bij hebben of een 4de CEO garage. Wil wel wat mijn auto collectie compleet hebben :P

Solo sessie voor MC is de Armored Karuma wel super fijn. en voor andere missies Buzzard erbij.
Wil opzich nog een Rhino Tank maar geloof dat er later nog een andere tank bij komt.
Specilized Vehicle storage voor de Bunker zou ik ook ewl waarderen. Tampa en APC plus Opressor staan ook nog op het verlang lijstje. Moet de Moc nog aanschaffen, maar niet genoeg geld op moment.

Juli zul je ook weer annual content zien mogelijk oud en nieuw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ik wacht vooral op halloween, dan wil ik die veel te dure motor van vorig jaar met die skull voorop hebben als het kan.
Afbeeldingslocatie: https://i.ytimg.com/vi/i-TIPVDllqE/maxresdefault.jpg

[ Voor 23% gewijzigd door ArthurMorgan op 19-06-2017 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09:32
nero355 schreef op zondag 18 juni 2017 @ 22:22:
[...]

_O- Dan heb je alleen gemod geld gehad :P
Nee, had 1-1,5M(had al in downtown clubhouse, cocaine business en wat auto's gekocht) voordat ik in een sessie zat waar ik opeens miljoenen had.

[ Voor 12% gewijzigd door FDMK op 19-06-2017 14:18 ]

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
Trevor schreef op maandag 19 juni 2017 @ 13:16:
Ik wacht vooral op halloween, dan wil ik die veel te dure motor van vorig jaar met die skull voorop hebben als het kan.
[afbeelding]
Daar wil ik de Hearse en Hotrod ook nog van hebben (modded Buccaneer/Valor)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the squaler1
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 26-09 18:58
Trevor schreef op maandag 19 juni 2017 @ 05:52:
..........

start GTA online
headhunter
3 crate missie
bezorg auto

.........
Lijkt opzich een goede methode kan het helaas niet testen daar mijn laptop weg is voor reparatie.
En de andere laptop (Amd A6-3420, HD7470M 1gb en 4gb ram) gta niet wilt draaien, jammer genoeg want op internet schijnen er mensen te zijn die het met minder draaien.

Al was het maar in een solo sessie om gewoon geld te blijven generen.

CM SL600M | MSI MPG Z390 PRO CARBON & RTX2080TI GAMING X TRIO | CORSAIR 115i PRO & CORSAIR RGB PRO 16GB 3200DDR4 & HX750V2 | INTEL I9 9900K & 660P 512GB & 1TB | LOGITECH G910 & G502 | RAZER NARI ULTIMATE | TEUFEL CONCEPT 2.1 | LG 27UK850

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkylerNL
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 04-10 19:17
Momenteel alleen in een public session. Je kan me toevoegen om er bij te komen. CryoSkylerNL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roel911
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 18-08 19:29
Psyonara schreef op maandag 19 juni 2017 @ 18:21:
[...]

Daar wil ik de Hearse en Hotrod ook nog van hebben (modded Buccaneer/Valor)
Hearse kan iemand voor je regelen die hem al heeft. Als je op de PC speelt en me toevoegt als friend (zelfde nickname als hier), gaan we met mijn hearse richting 1 van de kerken, waar dan een hearse voor jou spawned.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ik denk dat hij de halloween versie bedoelde.

Afbeeldingslocatie: https://img.lcpdfr.com/uploads/monthly_2015_10/large.2015-10-29_00002.jpg.19530070b5470d920bc7c78271c10379.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
Wat Trevor zegt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11:42
Roel911 schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 01:53:
[...]

Hearse kan iemand voor je regelen die hem al heeft. Als je op de PC speelt en me toevoegt als friend (zelfde nickname als hier), gaan we met mijn hearse richting 1 van de kerken, waar dan een hearse voor jou spawned.
Ik wil die unmodded hearse ook nog een keer, ga je even toevoegen later :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Irritant die nieuwe voertuigen die een garage plek opvreten en geen eigen plek hebben in de bunker : Nog effe en ik heb er geen plek meer voor :+

Ze zijn wel leuk om mee te klooien, dat dan weer wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-08-2023

donvalentino

psn: Walllie-G

net begonnen met Coke business, mensen nog tips hoe een beetje snel geld te verdienen?
Redelijk nieuw met dit spel :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
donvalentino schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 15:23:
net begonnen met Coke business, mensen nog tips hoe een beetje snel geld te verdienen?
Redelijk nieuw met dit spel :).
Volgens mij kun je veel beter alles met wapens doen via de bunker. daar pak je veel geld mee. Zelf heb ik nu 1 business gesloten omdat het maar 100k oplevert vol. en daar moet ik veel moeite voor doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the squaler1
soccerroos schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 20:09:
[...]

Volgens mij kun je veel beter alles met wapens doen via de bunker. daar pak je veel geld mee. Zelf heb ik nu 1 business gesloten omdat het maar 100k oplevert vol. en daar moet ik veel moeite voor doen.
Weet ik net zo niet maar na 1 dag (real life) en restocken vind ik nog geen 100k niet echt winstgevend.
Daar integen vind ik de import/export wel weer winstgevend.
Als je het goed doet verdien +/- 320k/u ex zaken die je tussendoor kan doen.

1. Auto verkopen (timer 15 min solo!)
2. Auto Sourchen
3. Resupply ammo
4. Een andere missie of lekker kloten
5. En dan weer vanaf nummer 1.

Ik heb wel een MC maar geen businesses.
Was ooit van plan een Coke lab op te zetten maar toen kwamen er iets teveel hackers.
Daarna een paar maanden gestopt en sinds de nieuwe update weer actief.
Jammer genoeg deze week dan niet.

Zijn er al nieuwe voertuigen gelanceerd?

CM SL600M | MSI MPG Z390 PRO CARBON & RTX2080TI GAMING X TRIO | CORSAIR 115i PRO & CORSAIR RGB PRO 16GB 3200DDR4 & HX750V2 | INTEL I9 9900K & 660P 512GB & 1TB | LOGITECH G910 & G502 | RAZER NARI ULTIMATE | TEUFEL CONCEPT 2.1 | LG 27UK850

Acties:
  • 0 Henk 'm!
the squaler1 schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 21:14:
Daar integen vind ik de import/export wel weer winstgevend.
Als je het goed doet verdien +/- 320k/u ex zaken die je tussendoor kan doen.

1. Auto verkopen (timer 15 min solo!)
2. Auto Sourcen
VIP Work en dan het liefst die met de Import/Export Special Vehicles :)
5. En dan weer vanaf nummer 1.
;)
Zijn er al nieuwe voertuigen gelanceerd?
Heel wat, maar er komt nog meer aan! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the squaler1
nero355 schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 02:23:
[...]

;)

[...]

Heel wat, maar er komt nog meer aan! :*)
Moet me draai nog vinden om goed geld te maken in GTA:O.
Is me nog nooit echt gelukt.

De auto's van de laatste update waren me reeds bekend en al met enige mogen spelen.
Helaas geen geld om er een aantal aan te schaffen heb net pas een bunker en dan moet ik de MOC nog.

Ik doelde meer op de nieuwe super/sport wagens.
Ik vind de nightshark wel wat hebben, heeft wat weg van een insurgent maar met wapens.

Het is leuk dat ze alle hackers bannen/aanpakken (Alhoewel er weer een nieuw menu uit is voor 1.40 :X ) maar het zou ook fijn zijn als ze wat aan die achterlijk hoge prijzen deden of aan het geen wat je verdient

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutuss
Rockstar ziet je liever Sharkcards kopen ;)

Dat zal de reden zijn dat alles zo duur is. Ik praat het hiermee niet goed uiteraard ;) maar dat zal wel de reden zijn. Het werkt overigens ook nog hoor. Had laatst een paar mensen online en die vertelde gewoon dat ze €50,- hadden betaald om een APC te kunnen kopen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the squaler1
Brutuss schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 15:19:
Rockstar ziet je liever Sharkcards kopen ;)

Dat zal de reden zijn dat alles zo duur is. Ik praat het hiermee niet goed uiteraard ;) maar dat zal wel de reden zijn. Het werkt overigens ook nog hoor. Had laatst een paar mensen online en die vertelde gewoon dat ze €50,- hadden betaald om een APC te kunnen kopen 8)7
Na 2x aankoop van GTA V ga ik echt geen shark cards kopen.
Had hem eerst op de PS3 (geen updates meer) en daarna op de PC.

Op deze manier werken ze het hacken juist in de hand.
Maar Rockstar snapt het nog niet helemaal geloof ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sharkcards op zich vind ik geen probleem, maar dat zou het veel meer waard moeten zijn. Het is veel te duur voor wat je krijgt en dat is per jaar slechter geworden. je krijgt nog steeds net zoveel GTA dollars per kaart terwijl de nieuwste content prijzen veel hoger zijn.

Om die reden ook geglitcht als een malle na een maand (echte speeltijd) eerlijk spelen. Nu ik eenmaal 100 miljoen + heb speel ik ook bijna niet meer dus dat is ook niet alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Beakzz schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 16:03:
Sharkcards op zich vind ik geen probleem, maar dat zou het veel meer waard moeten zijn. Het is veel te duur voor wat je krijgt en dat is per jaar slechter geworden. je krijgt nog steeds net zoveel GTA dollars per kaart terwijl de nieuwste content prijzen veel hoger zijn.
Dat is misschien wel het ergste : € 79 voor 8 Miljoen... _O-
Of 80 Miljoen of € 7,99 of € 0,79 maar zeker niet zoals het nu is 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
Probeer al 40 min gta op te starten maar wil niet echt lukken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Als je je nu aanmeld voor de nieuwsbrief (voor 27 juni) en je staat op 4 juli nog steeds ingeschreven krijg je 200K! http://www.rockstargames.com/subscribe

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
miicker schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 23:02:
Als je je nu aanmeld voor de nieuwsbrief (voor 27 juni) en je staat op 4 juli nog steeds ingeschreven krijg je 200K! http://www.rockstargames.com/subscribe
heb mij aangemeld log in en ben gelijk 120k kwijt :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
soccerroos schreef op zondag 25 juni 2017 @ 09:52:
[...]

heb mij aangemeld log in en ben gelijk 120k kwijt :?
dat zal dan geen reet te maken hebben met die aanmelding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
DigitalError schreef op zondag 25 juni 2017 @ 09:57:
[...]

dat zal dan geen reet te maken hebben met die aanmelding.
dat niet nee maar wel opvallend, snap ook niet waarom ze dat gedaan hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
kreeg je er een melding van?

Was niet gewoon zo dat je je afgemeld hebt, of het spel verlaten zonder naar single player te gaan? Als je het spel verlaat zonder naar SP te gaan wordt er niet een nieuwe save gemaakt, en kun je dus het laatst verdiende geld verliezen. Als je naar SP gaat wordt het spel wel gesaved.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
Trevor schreef op zondag 25 juni 2017 @ 11:04:
kreeg je er een melding van?

Was niet gewoon zo dat je je afgemeld hebt, of het spel verlaten zonder naar single player te gaan? Als je het spel verlaat zonder naar SP te gaan wordt er niet een nieuwe save gemaakt, en kun je dus het laatst verdiende geld verliezen. Als je naar SP gaat wordt het spel wel gesaved.
nee er stond echt iets van we hebben je bank gecorrigeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Bizar. Wel eens geld gehad van modders, en nu maar heel weinig cash over of zo? Is het enige wat ik kan bedenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
Trevor schreef op zondag 25 juni 2017 @ 11:08:
Bizar. Wel eens geld gehad van modders, en nu maar heel weinig cash over of zo? Is het enige wat ik kan bedenken.
heb idd wel eens geld gehad van modders maar was voor de dlc en met de update van dlc hebben ze ook 4,5mil van mijn bank gehaald. Nu moet ik wel zeggen dat ik veel meer geld van modders heb gehad. Maar raar dat ze het dan niet in 1x doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ik lees meer van dit soort verhalen, en 'onterechte' bans, op reddit op dit moment. Je lijkt dus niet de enige te zijn.

Maakt wel echt dat ik echt puur in solo sessies blijf spelen. Weg van alle modders en hackers die mijn character zou kunnen besmetten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Uffeltje
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 13:51
Tja, een solo sessie. Dan kunnen we net zo goed de singleplayer gaan spelen en daar de nieuwe items kopen. Oh, wacht.... 8)7

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruvetuve
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 04-10 19:42
Ik zie dat er een bonus is voor een helikopter en buggy gratis. Hoe claim ik die? Ben pas level 7..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ruvetuve schreef op zondag 25 juni 2017 @ 17:42:
Ik zie dat er een bonus is voor een helikopter en buggy gratis. Hoe claim ik die? Ben pas level 7..
https://socialclub.rockst...-In-Game-Bonuses-and-More
NEW DISCOUNTS AT WARSTOCK, AMMUNATION AND MORE

Quality air support is essential in maintaining your thriving criminal empire. With side-mounted miniguns for passengers and a grenade launcher accessible for the co-pilot, the Valkyrie packs more than enough firepower to keep other air traffic off your tail and ensure safe delivery of your precious cargo. And if tearing through the backwoods and kicking up dust is more your speed, pick up the Coil Brawler. Receive both of these heavy hitting vehicles at 25% off through 29th.

Valkyrie (Helicopter) - 25% off
Coil Brawler (Off-Road) - 25% off

Leaders of any criminal organization know that with the crown also comes a huge target on your back. Here's a trio of discounts designed to help you stave off the reaper. Stay bulletproof with 25% off the following items:

Body Armor - 25% off
Vehicle Armor - 25% off
Bullet proof tires - 25% off
Niks is GRATIS in GTA V Online, maar soms zijn er wel discounts! :P

Nou ja... bijna niet : Paar auto's wel als je aan bepaalde voorwaarden voldoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het viel me op dat er geen enkel dock icon voor GTA Online is, dus bij deze:

Afbeeldingslocatie: https://orig10.deviantart.net/a07c/f/2017/176/3/7/gta_online_round_game_icon_by_eclipx-dbe0mkb.png

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 25-06-2017 23:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruvetuve
nero355 schreef op zondag 25 juni 2017 @ 20:56:
[...]

https://socialclub.rockst...-In-Game-Bonuses-and-More

[...]

Niks is GRATIS in GTA V Online, maar soms zijn er wel discounts! :P

Nou ja... bijna niet : Paar auto's wel als je aan bepaalde voorwaarden voldoet.
Hmm volgens mij staat er toch:
Starting today, log in to receive the coveted Black Hawk & Little Tee. Also, we're extending the unlock redemption period on the Blue and Red Class of '98 Tees, so just make sure you log in to GTA Online by next week Thursday June 29th to attain yours for free.
Hoe "receive" ik die dan? Moet ik hem ergens ophalen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Dat zijn t-shirts.... die kun je halen in een kledingwinkel in het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruvetuve
haha, klonk al zo gul, thanks voor de opheldering.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dutch Thumper
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 13-12-2020

Dutch Thumper

Uplay & Origin: waxinelichtje

Ruvetuve schreef op maandag 26 juni 2017 @ 09:57:
[...]

Hmm volgens mij staat er toch:

[...]

Hoe "receive" ik die dan? Moet ik hem ergens ophalen?
zodra je inlogt krijg je een melding dat je de tshirts unlocked hebt, deze kan je dan kostenloos in een kleding winkel aanschaffen/claimen.

Er is bij mij inmiddels ook 2x geld van mijn online account geld ingehouden door Rock* ivm een correctie de 1e keer 9 miljoen ofzo en afgelopen weekend half miljoen.

Terwijl ik al weken niets ontvangen heb van modders

Sorry. I was busy talking about my feelings and killing people

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robertdj
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online
Afgelopen zondag begonnen met GTA online. Veel lol gehad met tweaker "Handsh0t". Solo spelen wordt echter vrij snel saai, te lang wachten op andere spelers waarbij het nog maar de vraag is of ze mee werken, maar als je dan eenmaal fatsoenlijk met iemand samen werkt is het wel heel leuk :)

Nu denk ik geld sparen om mijn eigen toko op te zetten. Cocaïne is het beste om mee te beginnen, toch? Geen idee hoe dat verder werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racing_Reporter
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 01-10 00:57

Racing_Reporter

Contentmaker

Robertdj schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 15:08:
Afgelopen zondag begonnen met GTA online. Veel lol gehad met tweaker "Handsh0t". Solo spelen wordt echter vrij snel saai, te lang wachten op andere spelers waarbij het nog maar de vraag is of ze mee werken, maar als je dan eenmaal fatsoenlijk met iemand samen werkt is het wel heel leuk :)

Nu denk ik geld sparen om mijn eigen toko op te zetten. Cocaïne is het beste om mee te beginnen, toch? Geen idee hoe dat verder werkt.
Protip: aan de slag met een vaste groep vrienden. Met random mensen is wmb het risico VEEL te groot dat er iemand opeens wegvalt in een heist ofzo en dan kan je uithuilen en overnieuw beginnen ;)

Als je dit leest, heb je teveel tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robertdj
  • Niet online
Racing_Reporter schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 15:23:
[...]

Protip: aan de slag met een vaste groep vrienden. Met random mensen is wmb het risico VEEL te groot dat er iemand opeens wegvalt in een heist ofzo en dan kan je uithuilen en overnieuw beginnen ;)
Dat is mij wel duidelijk ja. Nu nog een vaste groep vrienden vinden... :>

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

[ Voor 5% gewijzigd door Robertdj op 27-06-2017 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCD
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-07 01:08

PCD

Fazer 600

Robertdj schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 15:37:
[...]

***members only***
Ik heb je gezocht via xbox maar niet gevonden, het zal wel een ander platform betreffen of een typo?
Ik speel iedere dag met vaste vrienden. wij maken vaak een lege sessie om veilig te kunnen kopen/verkopen.
Wij wisselen steeds van elkaars team om elkaar afwisselend te kunnen helpen. Mijn xbox one gamertag: Sandertju

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robertdj
  • Niet online
Excuus, ik speel op de PC.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• IStealYourGun
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-08 20:13

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

Robertdj schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 15:37:
[...]

***members only***
Heb je ook even toegevoegd:
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
Vandaag maar even wapens verkocht, toch weer 700k winst erbij gaat lekker zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor wie het niet wist: op de PS3 en Xbox 360 is het voor nieuwe spelers niet mogelijk om een Bounty te activeren. Rockstar schijnt deze functionaliteit tijdelijk te hebben uitgeschakeld. Hierdoor is de Trophy/Achievement Run Like The Wind een stuk lastiger om te behalen. Een NPC zou nog wel een bounty kunnen plaatsen, als je zijn auto of haar auto wederrechtelijk toe-eigent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 3 juli 2017 @ 09:53:
Voor wie het niet wist: op de PS3 en Xbox 360 is het voor nieuwe spelers niet mogelijk om een Bounty te activeren. Rockstar schijnt deze functionaliteit tijdelijk te hebben uitgeschakeld. Hierdoor is de Trophy/Achievement Run Like The Wind een stuk lastiger om te behalen. Een NPC zou nog wel een bounty kunnen plaatsen, als je zijn auto of haar auto wederrechtelijk toe-eigent.
Was een tijdje ook zo op de PC. Nu weer mogelijk gelukkig :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• the squaler1
soccerroos schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 17:19:
Vandaag maar even wapens verkocht, toch weer 700k winst erbij gaat lekker zo.
Solo of met meerdere?
Want solo schijn je het niet te kunnen halen als het boven een X bedrag komt mits je meerdere voertuigen gespawnd krijgt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• soccerroos
the squaler1 schreef op maandag 3 juli 2017 @ 20:45:
[...]

Solo of met meerdere?
Want solo schijn je het niet te kunnen halen als het boven een X bedrag komt mits je meerdere voertuigen gespawnd krijgt.
solo, moet wel zeggen dat de eerste niet lukte toen moest ik met 15 cars ofzo rijden. maar als je dan spel hardmatig afsluit en weer opstart kun je opnieuw proberen. toen had ik kwartier de tijd voor 2 ritjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the squaler1
soccerroos schreef op maandag 3 juli 2017 @ 22:36:
[...]

solo, moet wel zeggen dat de eerste niet lukte toen moest ik met 15 cars ofzo rijden. maar als je dan spel hardmatig afsluit en weer opstart kun je opnieuw proberen. toen had ik kwartier de tijd voor 2 ritjes.
Ah oke.
Maar gezien mijn bunker in paleto bay ligt en je in los santos stad moet afleveren vind ik zelfs 2 ritten nogal tricky in 15 min.

Iemand enig idee wat het maximum is aan stock voor wapens om het solo te kunnen doen?
Ik dacht eerst 175k maar ik zit nu op 160k en zegt ie dat het meerdere voertuigen zullen zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robertdj
  • Niet online
Dankzij de dubbele opbrengst uit de Adversary modes heb ik een office kunnen kopen.
Aankoopvolgorde wordt nu denk ik Vehicle Warehouse->Buzzard->Bunker. Waarbij ik waarschijnlijk een 1.25mil shark card haal om de boel een beetje te versnellen.

Nu ruim een week spelen verder met ups en downs (modders, eenzame sessies en een groot gebrek aan skills van mijn kant |:( ). De lol tijdens het samen slopen en afschieten van alles wat los en vast zit maakt gelukkig een hoop goed :*) .

@the squaler1
Inmiddels een beetje bijgeslapen? :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the squaler1
Robertdj schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 12:19:
Dankzij de dubbele opbrengst uit de Adversary modes heb ik een office kunnen kopen.
Aankoopvolgorde wordt nu denk ik Vehicle Warehouse->Buzzard->Bunker. Waarbij ik waarschijnlijk een 1.25mil shark card haal om de boel een beetje te versnellen.

Nu ruim een week spelen verder met ups en downs (modders, eenzame sessies en een groot gebrek aan skills van mijn kant |:( ). De lol tijdens het samen slopen en afschieten van alles wat los en vast zit maakt gelukkig een hoop goed :*) .

@the squaler1
Inmiddels een beetje bijgeslapen? :O
Ik ben zeker bijgeslapen :D
Echter heb ik inmiddels weer slapeloze nachten van de nieuwe adversary mode.
Want een stelletje gekken lopen daar af en toe bij. Een hoop weten gewoon niet wat ze aan het doen zijn of wat de bedoeling is.

In de free-roam sessie kom ik af en toe ook gewoon niet toe aan het Vehicles deliveren of ammo supplies halen wegens spelers met al hun nieuwe speeltjes. En dat kost een hele hoop tijd.

Ben nu aan het kijken waarvoor ik ga sparen. Heb de bunker en de M.O.C gekocht.
Ik zit te kijken naar de APC of Weaponized Tampa.
Waarbij de Tampa mijn voorkeur heeft wegens een hele hoop wapens mits de research is gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robertdj
  • Niet online
Die Tampa is wel gruwelijk ja.

En je MOC upgraden? Die 2 guns achterop zijn ook wel lachen volgens mij :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the squaler1
Robertdj schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 13:22:
Die Tampa is wel gruwelijk ja.

En je MOC upgraden? Die 2 guns achterop zijn ook wel lachen volgens mij :D
De MOC upgraden wil ik wel maar dan moet je eerst die guns achterop researchen.
En de research word random bepaald dus het is maar afwachten wanneer ik die krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robertdj
  • Niet online
the squaler1 schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 15:20:
[...]

De MOC upgraden wil ik wel maar dan moet je eerst die guns achterop researchen.
En de research word random bepaald dus het is maar afwachten wanneer ik die krijg.
Aha op die fiets.
Is de standaard weaponized Tampa een beetje nuttig? Want die upgrades moet je natuurlijk ook researchen...

Denk dat je toch het best voor de ramp buggy kan sparen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the squaler1
Robertdj schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 15:39:
[...]

Aha op die fiets.
Is de standaard weaponized Tampa een beetje nuttig? Want die upgrades moet je natuurlijk ook researchen...

Denk dat je toch het best voor de ramp buggy kan sparen...
Upgrades zoals een dual mini-gun raketten en proximity mines moet je researchen voor de tampa.
Hij word geleverd met een enkele mini gun op het dak.

Op dit moment ben ik alleen aan het researchen in de bunker en eerst even sparen voor een upgrade van het personeel wat ook al weer bijna 600k is.
Dat versneld het researchen en het maken van goederen tevens worden de goederen er meer waard van.

Tsja met zoveel in het spel is het moeilijk om keuzes te maken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutuss
the squaler1 schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 15:50:
[...]

Upgrades zoals een dual mini-gun raketten en proximity mines moet je researchen voor de tampa.
Hij word geleverd met een enkele mini gun op het dak.

Op dit moment ben ik alleen aan het researchen in de bunker en eerst even sparen voor een upgrade van het personeel wat ook al weer bijna 600k is.
Dat versneld het researchen en het maken van goederen tevens worden de goederen er meer waard van.

Tsja met zoveel in het spel is het moeilijk om keuzes te maken :+
Dat researchen kost ondanks meer personeel nog aardig wat tijd. Ik heb ze momenteel allemaal aan het werk op research en dan kan ik pas na een uur of 5 verspreid over enkele dagen het item kopen. En dan zijn het er ook nog 45 |:( bovendien als je ze meteen wil unlocken betaal je ongeveer 225K per keer |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER

MR_VIPER

Iemand al de nieuwe million dollar a day methode geprobeer?. Moet je met 2 personen voor zijn en geen probleem hebben om je systeem aan te laten staan. Geloof elke 8 uur een miljoen farmen zonder iets te doen omdat je het autonoom kan laten draaien zolang je je character maar vooruit laat lopen.

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robertdj
  • Niet online
@MR_VIPER
Dat is toch dmv een race playlist?
Vraag me af of het legaal is of niet, het is namelijk geen glitch ofzo.

@Brutuss

Las op Reddit dat de Tampa met dubbele minigun van begin tot eind een kleine 18 miljoen kost, dat zijn dus de kosten als je vanaf 0 begint en alles direct unlockt. Aardige bak geld, maargoed, heb het 1e miljoentje al gehad (office), nog 17 te gaan. :O

@the squaler1
Op reddit loopt daar een topic over, ging volgens mij om 450k per 5 uur.

[ Voor 115% gewijzigd door Robertdj op 05-07-2017 09:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the squaler1
Brutuss schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 08:06:
[...]

Dat researchen kost ondanks meer personeel nog aardig wat tijd. Ik heb ze momenteel allemaal aan het werk op research en dan kan ik pas na een uur of 5 verspreid over enkele dagen het item kopen. En dan zijn het er ook nog 45 |:( bovendien als je ze meteen wil unlocken betaal je ongeveer 225K per keer |:(
Jah het duurt echt lang. En 225k betalen? haha wat denk je zelf :P
MR_VIPER schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 09:12:
Iemand al de nieuwe million dollar a day methode geprobeer?. Moet je met 2 personen voor zijn en geen probleem hebben om je systeem aan te laten staan. Geloof elke 8 uur een miljoen farmen zonder iets te doen omdat je het autonoom kan laten draaien zolang je je character maar vooruit laat lopen.
Het schijnt dat DatSaintsfan aan clickbait deed.
Gewoon voor de views.
Heb de video wel gezien maar nog niet geprobeerd al heb ik ook me twijfels of het werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER

MR_VIPER

the squaler1 schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 09:53:
Het schijnt dat DatSaintsfan aan clickbait deed.
Gewoon voor de views.
Heb de video wel gezien maar nog niet geprobeerd al heb ik ook me twijfels of het werkt.
Ik had/heb ook mijn twijfels. Dat heb ik wel vaker bij dat soort die community generated missies. Niet alleen Saints kwam er mee. Mister Thinfoil hat natuurlijk ook. Die content is makkelijk ipv het zelf doorstruinen van reddit of GTA forums. Maar meer is het niet.

@Robertdj Dit gaat idd aan de hand van een playlist. Zijn echter geen races maar middels een capture te vlag achtige missie.

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Laatst online: 00:19
Ik had afgelopen vrijdag een xbox one gekocht met GTA omdat mijn vriendin er ook eentje heeft waarop zij constant GTA speelt dus ik dacht, dat is wel leuk zo samen. Echter was ik op PC rank 580 met zo een beetje alles wat je maar kan kopen en nu ben ik weer helemaal opnieuw aan het spelen. Zo ben ik nu rank 40 en heb de eerste twee heists gedaan (Fleeca Job, Prison Break). In totaal nu 2.5 mil binnen. Jammer dat alles zo duur is en het geld binnen harken zo langzaam gaat in tegenstelling tot vroeger. Paid per job was beter dan paid per minute. Nu heeft rushen geen zin meer, behalve bij heists.

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CappieL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 04-10 15:00
Sir_Hendro schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 10:41:
Ik had afgelopen vrijdag een xbox one gekocht met GTA omdat mijn vriendin er ook eentje heeft waarop zij constant GTA speelt dus ik dacht, dat is wel leuk zo samen. Echter was ik op PC rank 580 met zo een beetje alles wat je maar kan kopen en nu ben ik weer helemaal opnieuw aan het spelen. Zo ben ik nu rank 40 en heb de eerste twee heists gedaan (Fleeca Job, Prison Break). In totaal nu 2.5 mil binnen. Jammer dat alles zo duur is en het geld binnen harken zo langzaam gaat in tegenstelling tot vroeger. Paid per job was beter dan paid per minute. Nu heeft rushen geen zin meer, behalve bij heists.
Doe mij zo'n vriendin

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Robertdj
  • Niet online
Mwa, met zo'n vriendin zou ik geen daglicht meer zien :|
Moest mijn vriendin eergister uitleggen dat je een online spelletje niet kan pauzeren. De vorige keer dat ik dat aan iemand moest uitleggen was serieus 14 jaar geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Laatst online: 00:19
Robertdj schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 11:04:
Mwa, met zo'n vriendin zou ik geen daglicht meer zien :|
Moest mijn vriendin eergister uitleggen dat je een online spelletje niet kan pauzeren. De vorige keer dat ik dat aan iemand moest uitleggen was serieus 14 jaar geleden.
Gelukkig kan de mijne juist erg goed gamen. :9

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sir_Hendro schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 11:14:
[...]

Gelukkig kan de mijne juist erg goed gamen. :9
idemdito hier, ze heeft zelfs een hoger trophy level dan ik op de Playstation :+

(lekker nerdy toch? :9 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouterg00
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 01-10 13:33
Pagina: 1 ... 151 ... 216 Laatste

Let op:
Het kan zijn dat mensen bij het laden blijven hangen op waiting for players of launching session. Hier kom je op den duur wel doorheen, het kan alleen even duren. Voor problemen zou ook gekeken kunnen worden op de officiële website

Dit topic is niet bedoeld om glitches/hacks te bespreken.