Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 88Gamer88
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 16:00
dannbla schreef op woensdag 19 april 2017 @ 20:01:
Hallo allemaal,

Ik zoek mensen om mee te spelen op de PC. Ik speel samen met een maat van me, maar met al die randoms wil een fatsoenlijke heist afronden niet echt lukken.

Hier mijn steam: http://steamcommunity.com/id/maestro0/
Onze crew: https://socialclub.rockstargames.com/crew/testosteron
Add

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raketje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-09 14:19
Hallo lui,

Ik zit in de GoT Freedom crew met mijn level 3xx character, helaas is er in deze crew bijna nooit meer iemand online. Ik wil graag met wat meer lui gamen; heb zelf het office met warehouses/vehicle en de motorclub met 2 labs en closed farm (irriteerde me). Verder heb ik ook al veel te veel zooi unlocked.

gta online pc account: raketje666

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hier mensen die de nieuwe Tiny Racers modus al hebben uitgeprobeerd? Met een groep vrienden/crewleden is het echt hilarish om te spelen. De verschillende power-ups werken ook mee in het hinderen en opblazen van tegenstanders :)

Nederlandse PS5 clan / 30+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PiP0
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 11-04 10:51
The Outlaw schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 23:56:
Hier mensen die de nieuwe Tiny Racers modus al hebben uitgeprobeerd? Met een groep vrienden/crewleden is het echt hilarish om te spelen. De verschillende power-ups werken ook mee in het hinderen en opblazen van tegenstanders :)

[video]
Ik vind het er nog niet echt spectaculair uitzien met 2 auto's... Maar ik geloof best dat met 6-10 het een goede chaos kan zijn. Zijn het de bekende tracks die nu topview te spelen zijn of complete nieuwe?

[ Voor 0% gewijzigd door PiP0 op 26-04-2017 08:06 . Reden: typo ]

Putting the laughter in manslaughter GTA5 PC Ch0caholic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XIIITD
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 14:52
Andere mensen ook ervaring met een gehacked Social Club Account? Mijn Nickname en mailadres zijn aangepast en hierdoor heb ik geen toegang meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lord polko
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 02-11-2022
XIIITD schreef op zaterdag 29 april 2017 @ 15:24:
Andere mensen ook ervaring met een gehacked Social Club Account? Mijn Nickname en mailadres zijn aangepast en hierdoor heb ik geen toegang meer.
Heb ik ook al veel gehad, normaal krijg je wel mail als email veranderd is en kan je in de mail zeggen dat jij dit niet gedaan hebt.

Is ****** up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elijan9
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01-10 15:44
Eigenlijk het enige wat we willen! :9 Klopt het gerucht echt dat het momenteel dubbel is, want Rockstar heeft het zelf nog steeds niet aangekondigd? :?

Zo ja dan ga ik snel ruimte maken in mijn agenda van deze week ;)

.edit: het is officieel! *O* https://socialclub.rockst...ts-This-Week-May-9th-15th

[ Voor 27% gewijzigd door Elijan9 op 09-05-2017 16:43 ]

War is when the young and stupid are tricked by the old and bitter into killing each other. - Niko Bellic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liteiten
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 02-07-2019
Zondagmiddag de game opgestart. Vervolgens wat drinken gepakt omdat het laden erg afwisselend is. Mijn 'echte' telefoon leidde me even af en kwam na 15 minuten weer terug, toen kon ik zien dat ik gekicked was.

Na opnieuw inloggen had ik ruim 900 mil in mijn bank, dit staat er nu nog steeds.

Hackers kennelijk, hoe veilig is het uitgeven van dit virtuele geld? Lijkt me sterk dat Rockstar mij kan bannen, ik heb er niet om gevraagd en zelf ook niet gehacked.

Het is ook niet alsof ik het geld kan terugstorten ofzo, het is namelijk alleen maar uit te geven!

[ Voor 21% gewijzigd door Liteiten op 10-05-2017 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 15:45
Ik ben voor minder ongewenst gedropt geld geband. Bereid je maar vast voor op een ban en een hele hoop berichten naar R* zonder goede afloop. :-(

[ Voor 3% gewijzigd door Uffeltje op 10-05-2017 14:07 ]

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• downcom
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 05-01 14:09
Uffeltje schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 14:07:
Ik ben voor minder ongewenst gedropt geld geband. Bereid je maar vast voor op een ban en een hele hoop berichten naar R* zonder goede afloop. :-(
Om die reden kom ik met met werkelijk van nul opgebouwd account voorlopig even niet online (heb er meerdere is een aanrader om toch te kunnen spelen na een banwave)

En dan ben je gebannen en letterlijk nul komma nul support :(

[ Voor 7% gewijzigd door downcom op 10-05-2017 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roel911
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 18-08 19:29
Ik heb zojuist mn $425K ontvangen van de actie van vorige maand. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 03-10 11:59
Hmm kan geen verbinding maken, ook al zijn alle servers online (volgens rockstar). Nooit eerder gehad eigenlijk. Is die server status page van Rockstar te vertrouwen?

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-09 10:50

Deem

Ontcijfer mij!

https://support.rockstarg.../en-us/articles/200426246

Servers voor PC down. Kan niet inloggen.

"May our framerates be high and our temperatures low."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09 14:02

MR_VIPER

Ik ben niet te ondertitelen!

Even een zijsprong van GTA:O naar Multiplayer. Zijn er mensen die met FiveM aan de slag zijn geweest? Zo ja, wat zijn jullie ervaringen?

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elijan9
MR_VIPER schreef op zondag 14 mei 2017 @ 09:18:
Even een zijsprong van GTA:O naar Multiplayer. Zijn er mensen die met FiveM aan de slag zijn geweest? Zo ja, wat zijn jullie ervaringen?
Ik heb het wel eens uitgeprobeerd en het ziet er leuk uit, maar sommige servers zijn puur voor role playing en daar heb ik niet zoveel mee. Andere servers zijn wel leuk, maar dan moet je er dan wel één vinden met genoeg leuke andere spelers, anders is er nog niet zoveel aan. Als je iets met vrienden wilt doen, dan moet je echt afspreken waar je elkaar gaat treffen. Bij Online heb ik al een vriendengroep opgebouwd, bij FiveM niet en je kunt voor zover ik weet ook niet een vriendenlijst opbouwen zoals bij RSC om te zien of iemand online is.

Omdat FiveM wil verifiëren of je een legale versie van GTA 5 hebt, moet je jouw RSC gebruikersnaam en wachtwoord invullen, voor de zekerheid heb ik mijn wachtwoord daarvoor eerst veranderd en na het inloggen via FiveM weer terug gezet, je weet maar nooit :o

Maar de servers zijn stabieler dan die van Rockstar :D En geen irritante modders :)

War is when the young and stupid are tricked by the old and bitter into killing each other. - Niko Bellic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-05-2022
Ik ben net begonnen met gta online te spelen maar vindt het nog erg lastig. het is mij nu gelukt om de eerste heist te doen, maar waar ik bang voor ben/ ook wel eens heb gehad is dat je gelijk na een heist/missie gepoft word want dan ben je het geld kwijt ? is er een optie dat je het geld direct op de bank krijgt of zijn er tips om dit te voorkomen ? geld banken kost best veel tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Om op je laatste opmerking in te gaan, je kunt via je telefoon geld overmaken.

ga naar je browser op je telefoon, dan naar financiën, mazebank, en dan storten.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
Trevor schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 22:33:
Om op je laatste opmerking in te gaan, je kunt via je telefoon geld overmaken.

ga naar je browser op je telefoon, dan naar financiën, mazebank, en dan storten.
ja maar bijvoorbeeld net heist is klaar wil na car gaan gelijk beschoten. nu wil ik er bounty erop zetten en staat er dat dit pas kan op rank 10 ik ben 22. Dus begrijp er niets van

Acties:
  • 0 Henk 'm!
soccerroos schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 23:35:
ja maar bijvoorbeeld net heist is klaar wil na car gaan gelijk beschoten. nu wil ik er bounty erop zetten en staat er dat dit pas kan op rank 10 ik ben 22. Dus begrijp er niets van
Is een bug/tijdelijk disabled, vanwege misbruik door modders :|

Zet gewoon Passive Mode aan en geniet van de game :)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sato
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 04-10 18:27
soccerroos schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 22:28:
Ik ben net begonnen met gta online te spelen maar vindt het nog erg lastig. het is mij nu gelukt om de eerste heist te doen, maar waar ik bang voor ben/ ook wel eens heb gehad is dat je gelijk na een heist/missie gepoft word want dan ben je het geld kwijt ? is er een optie dat je het geld direct op de bank krijgt of zijn er tips om dit te voorkomen ? geld banken kost best veel tijd.
Als je gedood wordt door een speler raak je afhankelijk van hoeveel geld je bij je hebt maximaal $500 per keer dat je doodgaat kwijt. (Als iemand een mugger op je afstuurt kan die maximaal $10.000 dollar stelen, Tenzij jij die mugger voor of na het zakkenrollen zelf al doodschiet.)
Geld op de bank zetten zoals hierboven al uitgelegd gaat het snelst/makkelijkst via de internet optie op de ingame telefoon.

En als je niet gedood wil kunnen worden direct nadat je uit een heist komt: quick-menu openen (standaard met M) en helemaal onderaan vind je de optie passive mode, Die aanzetten en niemand kan je meer killen met wapens. Nadeel is wel je mag dan zelf ook geen wapens meer gebruiken tot je het weer uitzet.

Sato Bricks op Rebrickable & Discord voor hulp met Stud.io

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
Ah die Passive Mode wist ik niet tnx voor de tip :P
Valt mij wel op dat de laad tijden erg lang zijn.

[ Voor 33% gewijzigd door soccerroos op 20-05-2017 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xant0r
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-08 09:00
soccerroos schreef op zaterdag 20 mei 2017 @ 10:45:
Ah die Passive Mode wist ik niet tnx voor de tip :P
Valt mij wel op dat de laad tijden erg lang zijn.
Loading Simulator V :Y .

Zelf met een ssd die 3200/2200 heeft maakt geen zak uit als de gene in jouw lobby een potato pc heeft. Sowieso duren alle laadtijden lang (m.u.v. de "freeroam" missies die je kan krijgen door bepaalde personen te bellen in je telefoon. Die missies laden voor één of andere reden wel gewoon vrij snel. Alle andere dingen heb je genoeg tijd om even te roken voor het spelen...of de afwas oid :)

Wel jammer, want kan me herinneren van de early days dat online laden en spelen ook stuk minder frustrerend was, snellere laadtijden, minder timeouts en al die onzin.

Het is dan ook moeilijk hier om mijn vaste maatjes voor op te warmen, zeker als je bijv maar uurtje of twee te spelen hebt. Laden...laden...laden, oh iemand crashed. Opnieuw...laden...laden...laden, oh een leaver, opnieuw leggooooooo....laden...laden...gta5 in een nutshell als je niet met 4 man speelt en soms als speel je wel met 4 man dan heb je die problemen ook. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Public lobbies met alleen vrienden erin die allen CEO/VIP/MC meuk aan het doen zijn FTW!!! d:)b

Is wel flink wat "networking" voor vereist om een flinke friendslist op te bouwen, maar daarna komt het geld bijna vanzelf binnen :+

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
Net heist gedaan bijna 3 uur mee bezig geweest ;) ( zaten ook 4 setups bij ). Heb nu tenminste weer beetje geld. Nu maar eens kijken hoe de freeroam werken want die heb ik ook nog niet gedaan.

Edit: Net gebeurde er ook iets vreemds, stond in mijn huis verder niemand en 1x word mijn huis opgeblazen en is iedereen rip en viel de verbinding weg 8)7

Wil vandaag online gaan heb ik in 1x 2 miljoen erbij? kan ook niet zien waar het vanaf komt. ben gelijk naar een nieuwe server gejoind maar geld blijft op mijn bank staan.
Na wat google vind ik dit:
https://www.reddit.com/r/...om_a_hacker_you_will_not/
Geen idee als het betrouwbaar is maar volgens mij kan ik hier dus weinig aan doen en hoef ik mij geen zorgen te maken.

[ Voor 68% gewijzigd door soccerroos op 21-05-2017 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
soccerroos schreef op zaterdag 20 mei 2017 @ 19:36:
Net heist gedaan bijna 3 uur mee bezig geweest ;) ( zaten ook 4 setups bij ). Heb nu tenminste weer beetje geld. Nu maar eens kijken hoe de freeroam werken want die heb ik ook nog niet gedaan.

Edit: Net gebeurde er ook iets vreemds, stond in mijn huis verder niemand en 1x word mijn huis opgeblazen en is iedereen rip en viel de verbinding weg 8)7

Wil vandaag online gaan heb ik in 1x 2 miljoen erbij? kan ook niet zien waar het vanaf komt. ben gelijk naar een nieuwe server gejoind maar geld blijft op mijn bank staan.
Na wat google vind ik dit:
https://www.reddit.com/r/...om_a_hacker_you_will_not/
Geen idee als het betrouwbaar is maar volgens mij kan ik hier dus weinig aan doen en hoef ik mij geen zorgen te maken.
als je de vorige 2 pagina's terugleest zul je zien dat het niet uit maakt of je geld krijgt van een hacker, ze kunnen je dan evengoed bannen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 15:45
Inderdaad. Rockstart geeft niets om spelers die meer die vele uren in een game hebben gestoken en zullen je gewoon bannen. Elk fatsoenlijk contact waarin je vraagt om uitleg zal worden beantwoord met iets als: "You have been banned and this cannot be undone." 8)7

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
Uffeltje schreef op zondag 21 mei 2017 @ 13:00:
Inderdaad. Rockstart geeft niets om spelers die meer die vele uren in een game hebben gestoken en zullen je gewoon bannen. Elk fatsoenlijk contact waarin je vraagt om uitleg zal worden beantwoord met iets als: "You have been banned and this cannot be undone." 8)7
Nouja zie wel heb gwn villa gekocht misch valt het dan niet op. maar vrees ervoor. ipv dat ze hackers aanpakken kiezen ze de gemakkelijke weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCD
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-07 01:08

PCD

Fazer 600

ik heb en crew (XBOX One) aangemaakt voor Nederlanders en Belgen. Dit om zoveel mogelijk samen te kunnen doen met actieve players. Join gerust om samen heist, seo, mc of whaterver te doen. Wel is een microfoon gewenst. Geen must maar maakt het samenwerken wel veel makkelijker.

https://socialclub.rockst...c_army_mafia/gtav/xboxone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 03-10 11:59
Xant0r schreef op zaterdag 20 mei 2017 @ 16:13:
[...]

Loading Simulator V :Y .

Zelf met een ssd die 3200/2200 heeft maakt geen zak uit als de gene in jouw lobby een potato pc heeft. Sowieso duren alle laadtijden lang (m.u.v. de "freeroam" missies die je kan krijgen door bepaalde personen te bellen in je telefoon. Die missies laden voor één of andere reden wel gewoon vrij snel. Alle andere dingen heb je genoeg tijd om even te roken voor het spelen...of de afwas oid :)

Wel jammer, want kan me herinneren van de early days dat online laden en spelen ook stuk minder frustrerend was, snellere laadtijden, minder timeouts en al die onzin.

Het is dan ook moeilijk hier om mijn vaste maatjes voor op te warmen, zeker als je bijv maar uurtje of twee te spelen hebt. Laden...laden...laden, oh iemand crashed. Opnieuw...laden...laden...laden, oh een leaver, opnieuw leggooooooo....laden...laden...gta5 in een nutshell als je niet met 4 man speelt en soms als speel je wel met 4 man dan heb je die problemen ook. :P
Wat mij nog het meest ergert is wanneer je een bericht krijgt over een heist; je accepteert, wordt "geteleporteerd" en moet wachten; en je kunt er donder op zeggen dat het dan ineens vol is. En dan wordt je alsnog op een random andere plek gedumpt. Waarom kunnen ze niet checken of een heist vol is vóór je teleporteert!? :(
Zowiezo is GTA online 50% wachten en 50% gamen..

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterJD
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09:56

MisterJD

PC - Gamertag MisterJD NL

Zo heb ik al een poos met 700 miljoen op de bank. Ik had nog net geen miljoen en was met een free roam event bezig, en zo ineens was ik ergens met andere players in keer bam dood. Ik kon nog net alt f4 doen. Daarna gta opnieuw gestart, en ik zag dat ik zoveel miljoenen had (dus het kwaad is dus al geschied). Blijkbaar ben ik screwed zal dan mijn eerste ban wel krijgen. Ik heb daarom ook gewoon alles gekocht wat ik kon kopen. Support hoef ik dus ook niks van te verwachten zoals ik al van sommige heb vernomen nou lekker dan. Online is de laatste tijd echt waardeloos geworden, elke sessie wel één of meerdere modders.

[ Voor 8% gewijzigd door MisterJD op 21-05-2017 17:39 ]

AMD 9800X3D | Noctua NH-D15S chromax | Asus B650m + wifi | Gigabyte RX6800 Gaming OC | G.Skill Flare X 6000 - 32GB | Samsung 990 pro 2TB | Samsung 960 500GB | Samsung G7 27 | MSI MPG A850G | Be quiet pure base 501 LX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragoncry
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 03-10 12:29
Na een melding gedaan te hebben kreeg ik dit bericht terug:
Hello -redacted-,

Thank you for contacting Rockstar Support. I understand the frustration that comes with dealing with cheaters.

To keep the gameplay environment as fair as possible for legitimate players, we routinely do sweeps to ban cheaters and to reverse any illegitimate transactions. An example of this can be found in this support article: https://support.rockstarg.../en-us/articles/230632668.

These sweeps are based on examination of suspicious gameplay statistics and manually-reviewed evidence submitted by the Community. If you have not engaged in any cheating, you do not need to worry about getting suspended or banned. However, we may remove the illegitimately gained funds during one of our sweeps.

Best regards,

Dontrell T.
Rockstar Support

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MisterJD schreef op zondag 21 mei 2017 @ 17:38:
Zo heb ik al een poos met 700 miljoen op de bank. Ik had nog net geen miljoen en was met een free roam event bezig, en zo ineens was ik ergens met andere players in keer bam dood. Ik kon nog net alt f4 doen. Daarna gta opnieuw gestart, en ik zag dat ik zoveel miljoenen had (dus het kwaad is dus al geschied). Blijkbaar ben ik screwed zal dan mijn eerste ban wel krijgen. Ik heb daarom ook gewoon alles gekocht wat ik kon kopen. Support hoef ik dus ook niks van te verwachten zoals ik al van sommige heb vernomen nou lekker dan. Online is de laatste tijd echt waardeloos geworden, elke sessie wel één of meerdere modders.
Dit is allemaal op de PC neem ik aan? Heb hier op de ps4 totaal geen last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
Verwijderd schreef op maandag 22 mei 2017 @ 13:07:
[...]

Dit is allemaal op de PC neem ik aan? Heb hier op de ps4 totaal geen last van?
van mij is het op de pc ja. maar erg vervelend omdat je er niets aan kunt doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 00:19
Afgelopen weekend waren inderdaad de modders weer een beetje aan het klooien. Ook zijn ze weer begonnen met het strooien van geld. Tot zover heb ik nog nooit straf gekregen van Rockstar voor het ontvangen van geldzakken. Misschien komt dat vanwege het hoge aantal speeluren dat op de teller staat van mijn profiel (ongeveer 2500 uur). Ik heb denk ik tussen de 30 en 40 miljoen in totaal heb ontvangen gedurende al deze speeluren. Dat valt dan relatief gezien nog best mee. :P

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
Sir_Hendro schreef op maandag 22 mei 2017 @ 13:54:
Afgelopen weekend waren inderdaad de modders weer een beetje aan het klooien. Ook zijn ze weer begonnen met het strooien van geld. Tot zover heb ik nog nooit straf gekregen van Rockstar voor het ontvangen van geldzakken. Misschien komt dat vanwege het hoge aantal speeluren dat op de teller staat van mijn profiel (ongeveer 2500 uur). Ik heb denk ik tussen de 30 en 40 miljoen in totaal heb ontvangen gedurende al deze speeluren. Dat valt dan relatief gezien nog best mee. :P
Ok, hopelijk heb ik dan geluk heb nu wel een mooie wagen erbij ;)
Vanavond maar eens de 2e heist doen prison break setups zijn al klaar dus denk dat het niet zo lastig zou zijn om mensen te vinden.

Is er eigenlijk een mogelijkheid om snel kogel vesten te kopen? nu moet ik telkens naar de gun winkel.

[ Voor 6% gewijzigd door soccerroos op 22-05-2017 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saynod
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17-12-2022
soccerroos schreef op maandag 22 mei 2017 @ 13:58:
[...]

Ok, hopelijk heb ik dan geluk heb nu wel een mooie wagen erbij ;)
Vanavond maar eens de 2e heist doen prison break setups zijn al klaar dus denk dat het niet zo lastig zou zijn om mensen te vinden.

Is er eigenlijk een mogelijkheid om snel kogel vesten te kopen? nu moet ik telkens naar de gun winkel.
De kogelvesten zijn idd alleen maar te verkrijgen bij Ammunation.
Bij het begin van een setup/heist kan je wel je armor aanvullen maar voor een "voorraadje" moet je wel bij Ammunation zijn. Hoe hoger je lvl hoe meer en zwaardere je kan kopen.
Als je nog mensen zoek voor heisten en/of setups mag je me altijd wel toevoegen op SC: saynod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
soccerroos schreef op maandag 22 mei 2017 @ 13:58:
Koop een Heavy Heist Vest/Outfit : Nooit meer dat nutteloze armor nodig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PiP0
nero355 schreef op maandag 22 mei 2017 @ 23:55:
[...]

Koop een Heavy Heist Vest/Outfit : Nooit meer dat nutteloze armor nodig :)
Rennen lukt dan niet meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
PiP0 schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 08:48:
[...]

Rennen lukt dan niet meer...
Je moet dan springen tijdens het lopen om een soort van te kunnen rennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
Join net heist zie ik dat er geld overgemaakt word. gelijk spel afgesloten nu weer 1 mil erbij.
Is dit normaal op de pc versie ? dat er zoveel cheaters zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
soccerroos schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 11:03:
Join net heist zie ik dat er geld overgemaakt word. gelijk spel afgesloten nu weer 1 mil erbij.
Is dit normaal op de pc versie ? dat er zoveel cheaters zijn?
Yup, want Rockstar heeft GTA:O zo ontworpen dat vrijwel iedereen 'de server' is en dus de spelregels lokaal kan aanpassen. Ik hoop dat Rockstar in de toekomst een ander model gaat gebruiken voor hun server systeem. Want dit geklooi was er ook al in GTA 4 online omdat de multiplayer daar precies hetzelfde werkte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Echt heel fijn inderdaad al die random voorwerpen die weleens worden gespawnd overal :|

Daarom blijf ik over het algemeen niet te lang in een Public session en join ik z.s.m. sessions waar vrienden/bekenden in zitten :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Poops_McGhee
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16:07
GTA V Mad Max Edition? Nog meer freeroam fuckup vehicles? Los Santos is nog erger om in te leven dan In Mosul....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER

MR_VIPER

Dit word chaos. Public lobbies waren de laatste tijd icm modders etc al geen pretje. Dit gaat nu nog tandje erger worden. Die Tampa lijkt me erg gaaf. Alleen het wapentuig wat erop gezet is bevalt me niet. Zo ook die APC.

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordgandalf
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-10 16:23
Wil niet weten wat een eigen bunker gaat moeten kosten vermoed dat we weer enkele miljoenen in deze dlc moeten droppen

Steam: Profile / Socialclub: Profile / Uplay: minedwarf / Origin: lordgandalf3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
Ik zat laatste nog te denken hoe alles wat beter had gekunt in free roam lobbies. Sowieso moeten homing missle launchers weg qua wapen maar omdat Hydra's dan zo een pest worden moeten die ook eruit. Dan blijven eigenlijk alleen nog maar helicopters over en die schiet je dan maar lekker neer met een normale rpg. Uiteraard kun je wel nog een lazer jet stelen van de luchtbasis maar dan moet je ook wat moeite doen om zo een ding te bemachtigen. Plus een nieuwe halen kost veel tijd.

Optioneel nog de kuruma en de insurgent eruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER

MR_VIPER

lordgandalf schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 08:37:
Wil niet weten wat een eigen bunker gaat moeten kosten vermoed dat we weer enkele miljoenen in deze dlc moeten droppen
Denk dat bunkers tussen de 2.5 - 8 mil gaan kosten. Eea afhankelijk van lokatie. Daarnaast komen dan nog de R&D locaties die tussen de 500k en 1,5 mil gaan kosten. Voertuigen laat ik maar achterwege. Gezien de voertuigen die bij import export erbij zijn gekomen zal dit ook een behoorlijke smak geld zijn.

@Sir_Hendro Ik kan meekomen in je gedachten gang. Al denk ik wel dat een armored kuruma en een standaard insurgent best kunnen. Het word pas irritantals die .50cal erop staat. Net als de schafter limo. Als je Hydra's gaat weghalen dan moet je ook de Buzzard als weaponized variant weghalen. Hieruit blijkt wel weer dat het lastig is om die balans nu nog in te brengen. Het is dan ook zaak dat wat er nu bij komt niet voorbij de Hydra gaat. Als een aantal vooertuigen zich kunnen meten met de Hydra dan zou dat mooi zijn. Echter zit je dan nog steeds met irritant wapentuig.

We zullen maar moeten afwachten wat het allemaal gaat worden. Over enkele weken weten we het.

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16:07
Sir_Hendro schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 09:08:
Ik zat laatste nog te denken hoe alles wat beter had gekunt in free roam lobbies.
Gewoon meerdere types servers maken. Free roam Passive, pvp of normal. Kun je als speler kiezen wat je wilt. Wil je gewoon je ding kunnen doen na een mission, dan ren je lekker in free roam passive rond, waar niemand een ander aan kan vallen. Wil je perse de hufter uithangen, ga dan lekker op een pvp server je levensfrustraties botvieren, wil je gewoon allebei, dan speel je op een normale server. Blizzard heeft dat al sinds jaar en dag in WoW en dat werkt gewoon goed. Het is alleen jammer dat Rockstar niets om spelerservaring geeft. Die kijken alleen naar potentiele sharkcard kopers.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Sowieso hadden ze die CEO dingen en dergelijke ook gewoon op invite only en dergelijke moeten toelaten. Dat je gewoon alles in je eentje kunt doen, of met mensen die je kent. Desnoods haal je dan al die bonussen weg en laat je de NPCs bij die opties nog steeds vervelend doen. Zou waarschijnlijk ook veel modded money schelen (en de 'beggers' ook makkelijker te pakken.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
MR_VIPER schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 10:38:
[...]

Denk dat bunkers tussen de 2.5 - 8 mil gaan kosten. Eea afhankelijk van lokatie. Daarnaast komen dan nog de R&D locaties die tussen de 500k en 1,5 mil gaan kosten. Voertuigen laat ik maar achterwege. Gezien de voertuigen die bij import export erbij zijn gekomen zal dit ook een behoorlijke smak geld zijn.

@Sir_Hendro Ik kan meekomen in je gedachten gang. Al denk ik wel dat een armored kuruma en een standaard insurgent best kunnen. Het word pas irritantals die .50cal erop staat. Net als de schafter limo. Als je Hydra's gaat weghalen dan moet je ook de Buzzard als weaponized variant weghalen. Hieruit blijkt wel weer dat het lastig is om die balans nu nog in te brengen. Het is dan ook zaak dat wat er nu bij komt niet voorbij de Hydra gaat. Als een aantal vooertuigen zich kunnen meten met de Hydra dan zou dat mooi zijn. Echter zit je dan nog steeds met irritant wapentuig.

We zullen maar moeten afwachten wat het allemaal gaat worden. Over enkele weken weten we het.
Ik heb er persoonlijk weinig moeite mee met die grote oorlog in free roam maar kan wel begrijpen dat andere het irritant vinden. Opzich was het online gedeelte in de vanilla smaak prima. Of anders dat uit GTA4. Want in GTA4 had je alleen de annihilator helicopter als gewapend voertuig. Ook toen moest je zelf gaan richten met een normale RPG om ze uit de lucht te schieten. Met wat oefenen lukt dat best aardig. Als alternatief kun je ook je wapens leegschieten :9

Ach we zien wel hoe het zal lopen. Ik zou het niet perse vervelend vinden om afscheid te nemen van de hydra enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PiP0
Trevor schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 11:52:
Sowieso hadden ze die CEO dingen en dergelijke ook gewoon op invite only en dergelijke moeten toelaten. Dat je gewoon alles in je eentje kunt doen, of met mensen die je kent. Desnoods haal je dan al die bonussen weg en laat je de NPCs bij die opties nog steeds vervelend doen. Zou waarschijnlijk ook veel modded money schelen (en de 'beggers' ook makkelijker te pakken.)
Wat is dan nog de lol van CEO crew tegen CEO crew? Er moet wel een beetje spanning in het spel blijven, anders kan je net zo goed de Sims aanzwengelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 13:01

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Haha dit is toch niet te geloven... Ik download en installeer GTA V weer eens (omdat een vriend hem nu eindelijk in de Steam sale gekocht heeft) en ik waarschuw hem nog voor de vele scripters.

Ik ben nog geen 5 minuten in de eerste lobby en er staat al een figuur naast me geldzakken op iedereen te droppen. 2 uur later een andere lobby, komt opeens een Duitser en na wat gepraat (gelukkig is m'n Duits goed :P) geeft hij me ongeveer 14 miljoen. In totaal dus weer even 150 euro aan shark cards gekregen. Eindelijk duurste kantoor gekocht, garage's erbij en wat leuke auto's. Geld op de bank zetten is blijkbaar te traceren namelijk.

Maar ja, de lol is er dus weer vanaf eigenlijk, want ik heb weer alles wat ik wil :F

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
PiP0 schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 14:23:
[...]

Wat is dan nog de lol van CEO crew tegen CEO crew? Er moet wel een beetje spanning in het spel blijven, anders kan je net zo goed de Sims aanzwengelen.
Die mogelijkheid zou dan gewoon blijven. Mensen kunnen dan gewoon spelen zoals ze het leuk vinden. Jij op jou manier, ik op de mijne.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
kuusj98 schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 14:28:

Maar ja, de lol is er dus weer vanaf eigenlijk, want ik heb weer alles wat ik wil :F
Verwijderen dat spel en wat anders spelen! :P

Je kan nu gewoon lekker chillen met vrienden in GTA:O of juist andere spelers kapot slopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
Hmm blijkbaar zijn er dus ook mods voor rp nu snap ik waarom ik laatst iemand tegenkwam met rank 1000+
Maar weer gelijk afgesloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
1000+ is gewoon goed haalbaar legit hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
en al helemaal als dat character 2x is overgezet, bijvoorbeeld van ps3 > ps4 > pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterJD
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09:56

MisterJD

PC - Gamertag MisterJD NL

Haha dit is toch niet te geloven... Ik download en installeer GTA V weer eens (omdat een vriend hem nu eindelijk in de Steam sale gekocht heeft) en ik waarschuw hem nog voor de vele scripters.

Ik ben nog geen 5 minuten in de eerste lobby en er staat al een figuur naast me geldzakken op iedereen te droppen. 2 uur later een andere lobby, komt opeens een Duitser en na wat gepraat (gelukkig is m'n Duits goed :P) geeft hij me ongeveer 14 miljoen. In totaal dus weer even 150 euro aan shark cards gekregen. Eindelijk duurste kantoor gekocht, garage's erbij en wat leuke auto's. Geld op de bank zetten is blijkbaar te traceren namelijk.

word pas anders wanneer het al op de bank getoverd wordt door modders.

AMD 9800X3D | Noctua NH-D15S chromax | Asus B650m + wifi | Gigabyte RX6800 Gaming OC | G.Skill Flare X 6000 - 32GB | Samsung 990 pro 2TB | Samsung 960 500GB | Samsung G7 27 | MSI MPG A850G | Be quiet pure base 501 LX

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En daarom moeten alle modders z.s.m. verdwijnen uit GTA : Ik zou er ook geen bal meer aan vinden als ik alles maar gratis kreeg :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien dat dit niet iedereen weet en het voor sommigen handig kan zijn.

Op de ps4 kan je de tijd en datum aanpassen bij je instellingen gewoon in ps4 zelf. Als je de datum aanpast terwijl je in een server zit. Zul je zien dat iedereen weggaat uit je server. Je blijft dan alleen over, maar je zit nog wel steeds in een public server. Je stuurt wat invites naar paar vrienden toe en vervolgens kan je rustig je ceo missies doen zonder dat andere spelers je kapot beuken.

Soms loopt je GTA wel eens vast na het wijzigen van de datum en dan moet je nogmaals doen.

Geen idee of dit bekend was bij jullie maar dacht meld het even :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
Klopt het dat je je eigen heli niet in missies kunt gebruiken ? ik heb er 1 gekocht ( heli met 3 wapens )
maar ik moet bellen naar een nummer voor de heli dit werkt niet in de missie?

Overig ben ik ondertussen alweer lvl 50 gaat hard zo. Toch wel echt een tof spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

soccerroos schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 20:59:
Klopt het dat je je eigen heli niet in missies kunt gebruiken ? ik heb er 1 gekocht ( heli met 3 wapens )
maar ik moet bellen naar een nummer voor de heli dit werkt niet in de missie?

Overig ben ik ondertussen alweer lvl 50 gaat hard zo. Toch wel echt een tof spel.
Zou wel moeten werken, wellicht niet in alle missies ivm rijden in een speciaal busje die je moet jatten ofzo. Maar ik heb meerdere missies gedaan met vrienden die ook een heli inriepen. Dit scheelde echt behoorlijk ivm de verre afstanden die je soms moet afleggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PiP0
Sir_Hendro schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 15:18:
[...]

Verwijderen dat spel en wat anders spelen! :P

Je kan nu gewoon lekker chillen met vrienden in GTA:O of juist andere spelers kapot slopen :P
Ik weet niet wat het is, maar als ik een poolparty organiseer of een boel mensen uitnodig op mijn jacht, ontaard het toch wel in een chaos na een minuut of 15.
Meestal in de vorm van: hold my beer and watch this!
Dus echt chillen is er niet bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch Thumper
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 13-12-2020

Dutch Thumper

Uplay & Origin: waxinelichtje

PiP0 schreef op maandag 29 mei 2017 @ 08:41:
[...]

Ik weet niet wat het is, maar als ik een poolparty organiseer of een boel mensen uitnodig op mijn jacht, ontaard het toch wel in een chaos na een minuut of 15.
Meestal in de vorm van: hold my beer and watch this!
Dus echt chillen is er niet bij.
waarom ontvang ik nooit een invite voor je poolparty??? :P :9

Sorry. I was busy talking about my feelings and killing people

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutuss
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 03-10 14:55
Dutch Thumper schreef op maandag 29 mei 2017 @ 13:11:
[...]

waarom ontvang ik nooit een invite voor je poolparty??? :P :9
Helemaal met dit weer ! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
http://www.rockstargames....ile-Operations-Centers-an

meer info en plaatjes van de nieuwe dlc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ziet er cool uit, begin alleen wel te vrezen dat het niet echt solo te spelen zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Deze DLC ga ik niet overleven met de 20M die ik nog op de bank heb staan :|

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12:25
miicker schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 16:48:
[...]

Hoezo niet de goedkoopte bunker zal rond de 3 miljoen zijn. En als MC met Coke lab heb je ook in 5 uurtjes oid bijna een half miljoen binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
miicker schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 16:48:
Daarom hou ik voor alle zekerheid minimaal 40M op de bank tegenwoordig, terwijl dat eerst 25M was :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
nero355 schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 21:26:
[...]

Daarom hou ik voor alle zekerheid minimaal 40M op de bank tegenwoordig, terwijl dat eerst 25M was :+
hebben jullie veel geld ;) ik spaar nu voor een plane van 3 mil :P

[ Voor 30% gewijzigd door soccerroos op 06-06-2017 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
nero355 schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 21:26:
[...]

Hoe hou je het vol zoveel geld te farmen/genereren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Psyonara schreef op zondag 4 juni 2017 @ 11:36:
Hoe hou je het vol zoveel geld te farmen/genereren?
Gewoon een beetje gezellig rondhangen met de juiste contacten :

- Public sessions met alleen maar bekenden en elkaar helpen met MC/CEO/VIP sales.
- Heisten met bekenden en dan gelijk meerdere Heists achter elkaar doen dus uiteindelijk host iedereen een keer zeg maar.
- De laatste tijd ook veel anderen helpen met de Elite Challenges en dan doe je ook weer eens andere Heists dan alleen Pacific Standard :)

De laatste twee waren erg leuk een tijdje geleden met de Double Cash Bonus voor Heists : Er kwam zoveel geld binnen dat ik niet meer wist wat ik ermee moest doen zowat!
Gelukkig komt er nieuwe DLC uit binnenkort :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
nero355 schreef op zondag 4 juni 2017 @ 17:47:
[...]

Gewoon een beetje gezellig rondhangen met de juiste contacten :

- Public sessions met alleen maar bekenden en elkaar helpen met MC/CEO/VIP sales.
- Heisten met bekenden en dan gelijk meerdere Heists achter elkaar doen dus uiteindelijk host iedereen een keer zeg maar.
- De laatste tijd ook veel anderen helpen met de Elite Challenges en dan doe je ook weer eens andere Heists dan alleen Pacific Standard :)

De laatste twee waren erg leuk een tijdje geleden met de Double Cash Bonus voor Heists : Er kwam zoveel geld binnen dat ik niet meer wist wat ik ermee moest doen zowat!
Gelukkig komt er nieuwe DLC uit binnenkort :+
Speel helaas zelf niet met zo'n grote groep. Wil nog wel steeds de Heist missies doen met Loyalty en op Hard voor die 10 miljoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Psyonara schreef op zondag 4 juni 2017 @ 18:00:
Speel helaas zelf niet met zo'n grote groep. Wil nog wel steeds de Heist missies doen met Loyalty en op Hard voor die 10 miljoen.
Zijn bij mij ook 99% mensen die ik alleen via GTA V Online ken hoor. Beetje netwerken zeg maar :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• soccerroos
Afbeeldingslocatie: https://image.prntscr.com/image/dc6dd46d65ea439694653933257a1026.png

Vraag mij niet hoe ik het gedaan heb ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
een vriend van mij heeft dat een keer real life gedaan met een lantaarnpaal.... ook hij kon het niet uitleggen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
Ik zat een keer klem in de tunnel met de X80 Proto. Geen idee hoe maar ik vloog omhoog en kwam verticaal klem te zitten tussen de vloer en platfond :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
13 juni komt Gunrunning uit, hier de trainer

[ Voor 34% gewijzigd door ArthurMorgan op 07-06-2017 17:13 . Reden: dan maar youtube ;) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
Trevor schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 17:12:
13 juni komt Gunrunning uit, hier de trainer
[video]
ziet er tof uit, ben benieuwd hoe groot het gaat worden of er dan ook nieuwe missies zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• XaeonBE
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 23-12-2023
soccerroos schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 12:54:
[afbeelding]

Vraag mij niet hoe ik het gedaan heb ;)
Hey die boom ken ik ;)

@XaeonBE | Discord ID: XAEONBE#2830 | Steam & Origin & UPlay & Nintendo ID: XaeonBE | Switch friendcode SW-0920-5796-9594

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
Heb nu net de laatste lamars missie gedaan waren er helaas maar 8, Zijn toch lastige missies.
Nu eens kijken naar de overige missies. Alleen merk ik dat sommige missies tegen elkaar zijn ipv met elkaar.

Overig nu net de laatste heist gehaald met de bike. Dat is mij toch een potje lastig.

Begin de modders toch wel beu te worden ga je even vaatwasser inruimen kom je terug heb je 15 mil erbij. Zo is het leuke van geld verdienen er ook af.

[ Voor 57% gewijzigd door soccerroos op 08-06-2017 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14:52
soccerroos schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 21:47:
Heb nu net de laatste lamars missie gedaan waren er helaas maar 8, Zijn toch lastige missies.
Nu eens kijken naar de overige missies. Alleen merk ik dat sommige missies tegen elkaar zijn ipv met elkaar.

Overig nu net de laatste heist gehaald met de bike. Dat is mij toch een potje lastig.

Begin de modders toch wel beu te worden ga je even vaatwasser inruimen kom je terug heb je 15 mil erbij. Zo is het leuke van geld verdienen er ook af.
De dichtsbijzijnde 4 deurs auto op straat stelen doet wonderen haha.
En ondanks dat inderdaad de fun van geld verdienen er zo af is, zou ik toch best blij zijn met 15 miljoen erbij. Ik heb mijn zuurverdiende geld uitgegeven aan o.a. een 6x6 en een Lamborghini, maar nu zit ik broke die nieuwe update aan te kijken waar ik 0,0 van kan kopen haha.

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• soccerroos
nero355 schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 18:42:
[...]

Hacker als eerste laten vertrekken, niet inhalen en niet schieten : Easy peasy :)

Zo kan het blijkbaar ook. kom er maar op :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saynod
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17-12-2022
soccerroos schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 21:40:
[...]

[video]

Zo kan het blijkbaar ook. kom er maar op :9
Proberen waard :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-08 20:13

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

Net een heist gedaan, had ik plots +1 Miljoen erbij. Wat doe ik best? Opdoen?

Ik merk trouwens dat ik niet meer lid ben van de TweaksCrew? Toegeven ik heb enkele maanden bezig geweest met andere games (witcher).

♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elijan9
IStealYourGun schreef op zaterdag 10 juni 2017 @ 14:50:
Net een heist gedaan, had ik plots +1 Miljoen erbij. Wat doe ik best? Opdoen?

Ik merk trouwens dat ik niet meer lid ben van de TweaksCrew? Toegeven ik heb enkele maanden bezig geweest met andere games (witcher).
Ik had je toegevoegd, maar je moet zelf nog even accepteren. Voor de TweaksCrews hebben we een apart topic trouwens ([Multi] GTA V Crew: TweaksCrew.)

We hebben inderdaad na meerdere aankondigingen de PC crew flink opgeschoond, welkom terug... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
Kom net een gast tegen die schoot bommen als kogels zoals je ook met mod hebt offline. daarna kon hij zich vermenigvuldigen en super snel rennen. wazig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
modders, helaas stikt het ervan tegenwoordig. Hopelijk dat de update van dinsdag het hen ook weer moeilijker of zelfs onmogelijk gaat maken. Al zal dat laatste wel ijdele hoop zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
update van de Gunrunning nu aan het binnenhalen ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ziet er goed uit, maar hopelijk hebben ze niet zitten copy > pasten, maar ook echt nieuwe dingen gemaakt : Het geluid van de Turismo en Infernus Classis bijvoorbeeld is echt diep teleurstellend :/

Ook bij een aantal motoren heb ik echt flink zitten balen :-(

Ik bedoel... luister hier eens naar :
- YouTube: Burnout Paradise | F1 Golden Police Car |HD
- YouTube: Burnout Paradise Motorcycle Gameplay PC
- YouTube: BURNOUT PARADISE THE ULTIMATE BOX - BIKE GAMEPLAY PC 8800GT XFX

En zonder de "YouTube tussenlaag" klinkt het NOG lekkerder als je zelf speelt, met de muziek uit EN door een tunnel heen knalt! :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Psyonara
Gaat lekker even met vrienden Gun Running bekijken/doen. Een van hun gelijk al hun geld kwijt omdat er eens een modder 2x 150k op hem heeft gedropt(Niet vrijwillig), Had meer dan 2 miljoen, dus hij CEO starten en Auto's Exporten om weer wat geld te krijgen. Crashed zijn game.

Schijnt op Reddit veel vergelijkbare berichten te zijn dat mensen al hun geld kwijt zijn. Rockstar is lekker bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Psyonara schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 16:04:
Gaat lekker even met vrienden Gun Running bekijken/doen. Een van hun gelijk al hun geld kwijt omdat er eens een modder 2x 150k op hem heeft gedropt(Niet vrijwillig), Had meer dan 2 miljoen, dus hij CEO starten en Auto's Exporten om weer wat geld te krijgen. Crashed zijn game.

Schijnt op Reddit veel vergelijkbare berichten te zijn dat mensen al hun geld kwijt zijn. Rockstar is lekker bezig.
Laatst nog zelf een melding van gekregen geld gedaan en het "gemodde bedrag" zou alleen weggehaald moeten zijn, niet al je cash dus effe een ticket aanmaken! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
Zei ik ook al tegen hem maar hij heeft even helemaal gehad met de game.
Pagina: 1 ... 150 ... 216 Laatste

Let op:
Het kan zijn dat mensen bij het laden blijven hangen op waiting for players of launching session. Hier kom je op den duur wel doorheen, het kan alleen even duren. Voor problemen zou ook gekeken kunnen worden op de officiële website

Dit topic is niet bedoeld om glitches/hacks te bespreken.