Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13:13
hallo dan, sinds kort ben ik ook bezig met vrienden in GTA online.
Ik ben nu lvl 16, heb een high end appartement en wil eigenlijk wel eens survival gaan spelen met mn vrienden. Echter ik kan nergens op de map vinden waar ikd at zou kunnen doen.

Volgens mij heb ik al wel een call gehad dat ik bij een industrial plant iets moest doen.
Echter ik vind nog helemaal niks.

Ik moet wel zeggen dat ik de prison break heist nog niet heb gedaan. Wel de fleeca bank job.\
Misschien dat dat er ook nog mee te maken heeft?
Hebben jullie een idee wat ik kan doen of wat ik nu verkeerd doe?

bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sato
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 17:40
Je moet bij de cement fabriek zijn, Die staat in de woestijn langs een weg.

Als je het meer hebt dan loopt er links onder een riviertje naar dat meer, Daar zit een brug voor de trein en een brug voor autos overheen. Die autobrug zit links van een T splitsing, Als je die weg richting de stad volgt dan staat die cement fabriek links.
Kunt hem haast niet missen want die hoogste transportband torent boven alles in de directe omgeving uit.

Sato Bricks op Rebrickable & Discord voor hulp met Stud.io

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13:13
Sato schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 01:49:
Je moet bij de cement fabriek zijn, Die staat in de woestijn langs een weg.

Als je het meer hebt dan loopt er links onder een riviertje naar dat meer, Daar zit een brug voor de trein en een brug voor autos overheen. Die autobrug zit links van een T splitsing, Als je die weg richting de stad volgt dan staat die cement fabriek links.
Kunt hem haast niet missen want die hoogste transportband torent boven alles in de directe omgeving uit.
ok dan en ik ga kijken. Maar ik zie ik dan een icoontje dat ik iets kan ofzo?

bedankt natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sato
Moet een lichtcirkel zijn langs de weg waar je in kan lopen, Vlakbij dat fabrieks terrein.
Op de kaart zou er een icoontje moeten staan in de vorm van een schild.

Bovenstaande is even snel uit het hoofd maar zou wel moeten kloppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hijdaar95
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 19:01
Na lang wachten heb ik weer een PC die GTA 5 soort van aan kan. GTA 4 ben ik in ieder geval weer veel aan het spelen.
Ik wil GTA 5 nu eindelijk eens kopen. Koop ik het beste een Steam key of een SocialClub key? Beide zijn ~32€. Steam gebruik ik ook voor andere spellen al.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• adamvansanten
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-07 16:38

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Hijdaar95 schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 15:47:
Na lang wachten heb ik weer een PC die GTA 5 soort van aan kan. GTA 4 ben ik in ieder geval weer veel aan het spelen.
Ik wil GTA 5 nu eindelijk eens kopen. Koop ik het beste een Steam key of een SocialClub key? Beide zijn ~32€. Steam gebruik ik ook voor andere spellen al.
Ik ben zelf een voorstander van zoveel mogelijk games in Steam hebben (alles op één plaats), maar dat is natuurlijk persoonlijk. Het werkt allebei in ieder geval even goed (de ene via Steam, de andere via een eigen launcher).

Battle.net: adamvsan#2784 | Steam: adamvansanten | PSN: adamvansanten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutuss
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 03-10 14:55
Gaat weer lekker met GTA. Komt er zojuist een update binnen van ongeveer 65MB, druk op play en het spel crashed na 3 seconden al.

Na nog een keer het spel opgestart te hebben kon ik een half uur spelen eer het spel weer crashed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-07 16:38

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Brutuss schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 23:16:
Gaat weer lekker met GTA. Komt er zojuist een update binnen van ongeveer 65MB, druk op play en het spel crashed na 3 seconden al.

Na nog een keer het spel opgestart te hebben kon ik een half uur spelen eer het spel weer crashed...
Dat klinkt vreemd. Bij mij is het zover ik me kan herinneren nog nooit gecrasht. Misschien even de game files verifiëren?

Battle.net: adamvsan#2784 | Steam: adamvansanten | PSN: adamvansanten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutuss
adamvansanten schreef op zaterdag 11 februari 2017 @ 11:38:
[...]

Dat klinkt vreemd. Bij mij is het zover ik me kan herinneren nog nooit gecrasht. Misschien even de game files verifiëren?
Dat is bij mij ook normaal het geval maar na deze update is het prijs |:( kijken hoe het vanavond loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 00:19
Gratis Nero gescoord :)

Was net lekker rondjes aan het rijden in mijn nieuwe rocket car en zag ineens een verlaten Nero in de stad staan. Deze bleek door een modder te zijn achtergelaten want hij kon letterlijk 400km/h!! Ben er eerst maar eens flink mee wezen gassen over de snelweg want zo een snelheid had ik nog nooit meegemaakt. Was echt geweldig. Toen reed ik dat ding naar een modshop en blijkbaar kon ik er een tracker + insurance op zetten. Nu is hij van mij :9

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ben ik zo cheap tegenwoordig :-( :+
Was net lekker rondjes aan het rijden in mijn nieuwe rocket car en zag ineens een verlaten Nero in de stad staan. Deze bleek door een modder te zijn achtergelaten want hij kon letterlijk 400km/h!! Ben er eerst maar eens flink mee wezen gassen over de snelweg want zo een snelheid had ik nog nooit meegemaakt. Was echt geweldig. Toen reed ik dat ding naar een modshop en blijkbaar kon ik er een tracker + insurance op zetten. Nu is hij van mij :9
Ik hoop dat je niet wordt geband :)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barista
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 04-10 22:07
YouTube: PAL-V Launches the PAL-V Liberty Voor de volgende update kunnen ze deze vast wel even in de game opnemen... De merknaam is in ieder geval al goed gekozen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
gok dat er morgen wel weer het een en ander aan valentines meuk komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09:04

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Hijdaar95 schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 15:47:
Ik raad aan via Steam. Dit omdat Steam veel sneller download dat SocialClub. Ik heb letterlijk 9 uur moeten wachten totdat GTA 5 gedownload was via SocialClub. En dat terwijl ik 150mbit download heb.

het argument van alles netjes in Steam gaat niet op want je kunt ook non-steam games in steam zichtbaar maken en starten.

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hijdaar95
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 19:01
Techno Overlord schreef op maandag 13 februari 2017 @ 16:26:
[...]

Ik raad aan via Steam. Dit omdat Steam veel sneller download dat SocialClub. Ik heb letterlijk 9 uur moeten wachten totdat GTA 5 gedownload was via SocialClub. En dat terwijl ik 150mbit download heb.

het argument van alles netjes in Steam gaat niet op want je kunt ook non-steam games in steam zichtbaar maken en starten.
Ik heb uiteindelijk gekozen voor SocialClub, omdat ik die goedkoper kon krijgen.
Je hebt gelijk, de download ging niet zo snel. Varieerde tussen de 1MB/s en de 17MB/s (<- wel snel ;) ) en was na 5 uur klaar.
Steam haalt bij mij ook bijna altijd mijn volledige snelheid met 15-17MB/s.

Het is een fantastisch spel, beetje late to the party maar ach. Als AMD vega uitkomt, kijken voor een betere videokaart.

Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09:04

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Het is zeker een fantastisch spel. En dan te bedenken dat ik hem sinds de release op de Xbox 360 speel. Heb hem nu 3x. 1x voor PC, 1x voor Xbox 360 en 1x voor de Xbox One. Momenteel speel ik hem met vrienden op de Xbox One en dan natuurlijk alleen maar GTA Online. Zelfs de non-gamers in mijn vriendengroep spelen dit spel mee. Dat zegt toch wel wat over hoe groot de impact is van een game als GTA 5. Ook als je kijkt naar de verkoopcharts zit GTA5 er steeds weer bij. Doen ze echt goed daar bij Rockstar.

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12:25
Goed om te weten!? Maar hoe zat het trouwens met transfer had je toch in Single Player nog die La Noire Easter egg missie oid?

• Executor16
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik kan GTA V op Steam kopen voor 19,- Euro maar vraag mij af of het nog wel speelbaar is als newbie? Ik heb namelijk geen zin om straks allemaal van die Shark Cash dingen te moeten kopen omdat ik helemaal niks heb in-game. Kortom, is het nog goed speelbaar en kun je een beetje meekomen als newbie zonder extra geld in het spel te proppen?

• Sir_Hendro
Hangt er vanaf wat je wilt. Opzich kan iedereen goed meekomen in het spel. Alleen zodra je allemaal dure auto's wilt kopen of je Pegasus vehicle lijst wilt aanvullen met allemaal toffe dingen dan kan het duur worden. Je verdient tegenwoordig niet meer zoveel in GTA Online behalve bij de laatste heist finale. Dus ja, je kunt prima mee doen maar verwacht niet binnen no time een garage vol super cars te hebben en allemaal dikke militair voertuigen te bezitten.

• PiP0
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 11-04 10:51
Executor16 schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 10:27:
Ik kan GTA V op Steam kopen voor 19,- Euro maar vraag mij af of het nog wel speelbaar is als newbie? Ik heb namelijk geen zin om straks allemaal van die Shark Cash dingen te moeten kopen omdat ik helemaal niks heb in-game. Kortom, is het nog goed speelbaar en kun je een beetje meekomen als newbie zonder extra geld in het spel te proppen?
Een van onze crewleden is (onterecht) terug gezet naar level 0 en alle bezittingen zijn afgepakt. Met een beetje hulp van zijn matties is hij binnen enkele weken al weer lvl 65+ met high end apartment en CEO-import/export garage, zodat hij auto's kan boosten voor veel gratis geld.
Dus ja, je bent zeker niet te laat en als je een crew hebt die veel voor elkaar klaar staat gaat het levellen zeer snel, inclusief races, heists, missies en wat dan nog meer.
Mocht je nog een leuke crew zoeken, kom eens bij TWUD op de teamspeak.

Putting the laughter in manslaughter GTA5 PC Ch0caholic

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Elijan9
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01-10 15:44
Zowel Single Player als Online is het een geweldige game. Zonder Shark Cards kun je alles online wat een ander ook kan, het kost alleen iets meer tijd, maar niet heel veel meer. Als je een aantal keer de Pacific Standard heist gedaan hebt, heb je al snel evenveel verdiend als een shark card van €40,- Volgens mij ken ik niemand die ook maar ooit een shark card heeft gekocht...

(En mocht je een vriendschappelijke crew zoeken met respect voor elkaar, dan is GOTP het overwegen waard ;) )

[ Voor 6% gewijzigd door Elijan9 op 16-02-2017 23:08 ]

War is when the young and stupid are tricked by the old and bitter into killing each other. - Niko Bellic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Was dit toeval of werkt dit echt? Ik vloog net met mijn cargobob over mijn yacht met de cargobob IE missie. En even later waren de twee achtervolgende helicopters verdwenen. Iemand die weet of dat door yacht defense komt? In dat geval zet ik mijn yacht namelijk gewoon bij fort Zanduco neer, scheelt toch weer iets.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
19 Euro? voor mij staat hij er voor 29 Euro?
Of had je nog 10 euro in je steam wallet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Psyonara schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 15:22:
[...]

19 Euro? voor mij staat hij er voor 29 Euro?
Of had je nog 10 euro in je steam wallet?
Gewoon een ander land Steam Store. Zo is die in de UK bv omgerekend 22,- Euro. Sommige spellen verschillen enorm per land.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
Executor16 schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 15:47:
[...]

Gewoon een ander land Steam Store. Zo is die in de UK bv omgerekend 22,- Euro. Sommige spellen verschillen enorm per land.
Bah dat is nog een best verschil. Game is nu ook al 2 jaar uit voor Pc, en op consoles al langer in dat opzicht prijs hier nog wat te hoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen idee of er hier ook mensen zijn die van de mount chiliad mystery houden .. Zo ja da vind je deze gast wel tof .Hij ontdekt echt de tofste mysteries in GTA V YouTube: GTA 5 MYSTERY : ALIEN LIZARD PEOPLE FOUND IN THE GAME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saynod
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17-12-2022
Sinds een maand heb ik heel erg veel last van dc's.
als ik online kom ik altijd in een public sessie alleen (leuk voor import/export :9 )
kom ik al terecht in een sessie met anderen, 'leaven' ze mij, ik wordt er dus uitgekicked...
wil ik bij crewleden/friends joinen (via join of via uitnodiging), krijg ik de melding dat die persoon niet meer in de sessie zit -> terug nr public of terug offline

Mijn internetverbinding is normaal OK. Snelheid gemeten, up en down OK.
Poorten opengezet (stonden juist), firewall is ook OK

Verleden nooit erg last van gehad en nu sinds een maand?

Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diigii
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 03-10 16:11
Saynod schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 15:15:
als ik online kom ik altijd in een public sessie alleen (leuk voor import/export :9 )
kom ik al terecht in een sessie met anderen, 'leaven' ze mij, ik wordt er dus uitgekicked...
wil ik bij crewleden/friends joinen (via join of via uitnodiging), krijg ik de melding dat die persoon niet meer in de sessie zit -> terug nr public of terug offline

Iemand enig idee?
Ik moet zeggen dat rond het nieuwe jaar de servers erg slecht zijn. Zowel bij mij als de mensen waar ik mee speel. Ook hebben wij problemen met precies dezelfde dingen waar jij het over hebt. Het kan zijn dat ik in een sessie zit, waar dan spontaan iedereen leaved. En dit kan ook bij vrienden gebeuren. Dat ik en nog een paar anderen gewoon nog in de server zitten, en waarbij de andere spontaan uit de server wordt gegooid.

Ook moet ik toegeven dat de servers meer laggde dan het ooit heeft gedaan. Soms zit je bij iemand in de auto en dan schuift de auto gewoon over de grond. Af en toe hebben we ook tijden waar het niet meer voorkomt.

Maar zelf heb ik deze problemen rond december gekregen. Het komt gelukkig niet vaak voor, maar het is soms wel vervelend als het wel voorkomt.

Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
Is het niet zo dat GTA:O ook weer UDP gebruikt en bij NAT type 'strict' je vooral dit soort geklooi krijg met dc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elijan9
Saynod schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 15:15:

Iemand enig idee?
Ik heb dit ook, voorheen had ik dat heel af en toe, nu sinds een tijdje heel soms niet 8)7 Een oplossing weet ik niet, soms wordt het beter naar meerdere keren opnieuw offline/online gaan en/of een nieuwe sessie starten. Voor missies, heists, playlists e.d. wil het nog wel eens helpen om vanuit een invite-only of crew sessie te starten.

Je kunt ook eens proberen of het helpt om jouw router opnieuw op te starten?

War is when the young and stupid are tricked by the old and bitter into killing each other. - Niko Bellic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saynod
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17-12-2022
Elijan9 schreef op zondag 26 februari 2017 @ 17:45:
[...]

Ik heb dit ook, voorheen had ik dat heel af en toe, nu sinds een tijdje heel soms niet 8)7 Een oplossing weet ik niet, soms wordt het beter naar meerdere keren opnieuw offline/online gaan en/of een nieuwe sessie starten. Voor missies, heists, playlists e.d. wil het nog wel eens helpen om vanuit een invite-only of crew sessie te starten.

Je kunt ook eens proberen of het helpt om jouw router opnieuw op te starten?
Hmmm, router opnieuw opstarten :D ... nog niet geprobeerd :F .... van de week als ik alleen thuis ben maar es proberen. Thanks! Had er ook al aan gedacht om GTA er volledig af te gooien en opnieuw te installeren maar ik zie ertegenaan om al die GB weer binnen te trekken. Laten we hopen dat de restart van de router werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ik kan me niet voorstellen dat een schone installatie je gaat helpen. Ik zou echt naar router en eventueel software kijken die poorten beheren. Als je echt de installatie willen controleren is er een opstart optie om alles te verifiëren. Maar het ligt in principe gewoon altijd aan je internet connectie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanta
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 17:24

Fanta

FordPerformance™️

Ik kwam vandaag sinds tijden weer eens een modder tegen, met een eerlijk gezegd best grappige mod. Ik stond in de winkel wat snacks te kopen, spawnen er ineens 6 poema's in die winkel.

Daily driver | Ford Fanta ST | 280pk 420Nm | Orange Fury | Performance Pack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
Gisteren had ik ook iets raars gezien. Ik stond op straat en had een auto nodig. Er kwam toen eentje aangereden maar toen wtf?! Er spoot aan alle kanten bloed uit de auto. Dit stopte echter na circa 5 seconden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
Is de Rockstar website altijd zo traag? Wil een key invoeren maar niks werkt. Socialclub niet echt problemen mee.

Website hangt gewoon :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Had er gisteren ook wat last van toen ik newswire wilde kijken. Normaal geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike30
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-10 23:08
Ik had laatst een modder in de server die af en toe wat geld liet regenen. Wel grappig om op een afstandje te kijken hoe de spelers er om vechten als junks die naar crack zoeken of zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Argarath
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02:50

Argarath

MasterBlaster

Ik ben nu een tijdje online weer aan het spelen, maar niemand wil echt Heists doen, zijn er hier enthousiastelingen? Mijn gamertag is Spinal1980. Thanks!

Pearl Drums - Paiste Cymbals - Balbex Sticks - Remo Skins

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fdisk
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 04-10 18:16

fdisk

XBL: fd1sk

Argarath schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 11:53:
Ik ben nu een tijdje online weer aan het spelen, maar niemand wil echt Heists doen, zijn er hier enthousiastelingen? Mijn gamertag is Spinal1980. Thanks!
Volgens mij heb ik je net op xbox bij de crew gevoegd. Er zijn in de avond meestal wel wat mensen online. Voor een Heist heb je er dan wel vier nodig, maar dat is wel af te spreken. Kom gewoon met de rest meedoen en dan komen de Heists vanzelf. Als er minder mensen zijn of juist te veel dan doen we samen vaak andere zaken als import export of motorclub werk. Of gewoon aanklooien. Je kan mij eventueel toevoegen op xbox en dan makkelijker joinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Argarath
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02:50

Argarath

MasterBlaster

fdisk schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 12:17:
[...]

Volgens mij heb ik je net op xbox bij de crew gevoegd. Er zijn in de avond meestal wel wat mensen online. Voor een Heist heb je er dan wel vier nodig, maar dat is wel af te spreken. Kom gewoon met de rest meedoen en dan komen de Heists vanzelf. Als er minder mensen zijn of juist te veel dan doen we samen vaak andere zaken als import export of motorclub werk. Of gewoon aanklooien. Je kan mij eventueel toevoegen op xbox en dan makkelijker joinen.
Thanks. Wat is je gamertag op xbox?

Pearl Drums - Paiste Cymbals - Balbex Sticks - Remo Skins

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fdisk
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 04-10 18:16

fdisk

XBL: fd1sk

Argarath schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 13:14:
[...]

Thanks. Wat is je gamertag op xbox?
fd1sk

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://media.rockstargames.com/rockstargames-newsite/uploads/e78cb7f193b52134796b20f39d59209f1ad7627c.jpg

STUNT RACE EVENT 2017
Earlier this week, we celebrated sky-high daredevils worldwide with the release of 15 challenging new official Stunt Races that the Rockstar devs cooked up. There’s also Double GTA$ & RP across the full collection of Rockstar Created and Rockstar Verified Stunt Races as well as other big bonuses and discounts geared to adrenaline junkies. Plus, everyone who logs in during the event period will unlock and receive the limited edition Pink Jock Cranley Stuntman Jumpsuit.

CUNNING STUNTS: SPECIAL VEHICLE CIRCUIT
The next Title Update, coming in March will introduce an all-new style of Stunt Races specifically designed to the extraordinary abilities of GTA Online Special Vehicles: the Rocket Voltic, the Ruiner 2000 and the Blazer Aqua. Each set of Races will play to the super powers of its respective vehicle so expect to launch across massive gaps at rocket-fueled speed in Rocket Voltic Races, seamlessly shred through land and sea in the Blazer Aqua, and free-fall into vehicular base jump style Races with the Ruiner 2000.

Creators will also get the chance to craft their own Races for these vehicles, so expect loads of insane Voltic, Ruiner and Blazer mayhem from the community this spring.

NEW GAME MODES AND VEHICLES ON THE WAY
The wide range of Adversary Modes continue to be among the most played game types in GTA Online with more to come throughout the Spring including a gallows humor take on dodgeball we call Resurrection, and a nostalgic homage to the 2D GTA era with some explosive twists called Top Down – plus more to be revealed.

To add to your garage collection, we’re bringing some of the most requested classic GTA vehicles by popular demand into GTA Online for the first time – such as the Turismo Classic and the Infernus Classic that first made its appearance on the streets of Liberty City in GTAIII.
http://www.rockstargames....=gtao-stuntraces-03022017

Nederlandse PS5 clan / 30+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ziet er goed uit, was wel verbaasd over dat die adversary modes blijkbaar zo populair zijn. Ik speel ze nooit en ken ook niet echt veel mensen die ze wel doen, met uitzondering van die rpg vs X modes die ik op Twitch nog wel eens zie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• equationunequal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:59
Adversary modes zijn vooral populair op het moment dat ze double money/RP leveren. Ik heb bijvoorbeeld meerdere miljoenen verdiend met Deadline een tijdje terug. Easy money :).

Ik verheug me op de nieuwe DLC. Eindelijk een non-lontail McLaren F1 en de mogelijkheid om special vehicles ook in races te gebruiken \o/.

[ equationunequal.nl - portret & model fotografie ] [ newskin.nl - socials ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ithric
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 04-10 16:22
equationunequal schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 16:17:
Ik verheug me op de nieuwe DLC. Eindelijk een non-lontail McLaren F1 en de mogelijkheid om special vehicles ook in races te gebruiken \o/.
Heb je hier ook een bron van, volg het niet heel veel maar is er al iets (uitgelekt) over de DLC bekend verder?

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• equationunequal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:59
Ithric schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 16:24:
[...]

Heb je hier ook een bron van, volg het niet heel veel maar is er al iets (uitgelekt) over de DLC bekend verder?
Uit de newswire post:
CUNNING STUNTS: SPECIAL VEHICLE CIRCUIT
The next Title Update, coming in March will introduce an all-new style of Stunt Races specifically designed to the extraordinary abilities of GTA Online Special Vehicles: the Rocket Voltic, the Ruiner 2000 and the Blazer Aqua. Each set of Races will play to the super powers of its respective vehicle so expect to launch across massive gaps at rocket-fueled speed in Rocket Voltic Races, seamlessly shred through land and sea in the Blazer Aqua, and free-fall into vehicular base jump style Races with the Ruiner 2000.

Creators will also get the chance to craft their own Races for these vehicles, so expect loads of insane Voltic, Ruiner and Blazer mayhem from the community this spring.
Het is nog niet bekend of we hiervoor een aparte categorie krijgen in creator, of dat de special vehicles er gewoon bij komen als extra "class" in de voertuigen lijst. Punt is in ieder geval dat we ze in races, al dan niet speciaal gemaakt voor deze voertuigen, kunnen gaan gebruiken :).

[ equationunequal.nl - portret & model fotografie ] [ newskin.nl - socials ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-10 15:33

ErA

Hey allemaal.

Ik heb GTA 5 maar eens uit het stof gehaald.

Ik heb een vraag over online:

Zijn er nog cheaters / modders online, of is het nu eerlijk spel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanta

Fanta

FordPerformance™️

ErA schreef op zondag 5 maart 2017 @ 21:29:
Hey allemaal.

Ik heb GTA 5 maar eens uit het stof gehaald.

Ik heb een vraag over online:

Zijn er nog cheaters / modders online, of is het nu eerlijk spel?
Ze zijn er nog steeds, maar het is lang niet meer zo erg als in het begin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA

ErA

Waar is de Tweakers community voor Grand theft auto v? Discord? Teamspeak?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elijan9
ErA schreef op zondag 5 maart 2017 @ 22:34:
Waar is de Tweakers community voor Grand theft auto v? Discord? Teamspeak?
Welk platform? Voor elk platform hebben we een gezellige TweaksCrew, zie [Multi] GTA V Crew: TweaksCrew. Voor de PC gebruiken we daar zowel ingame chat als Teamspeak (wat jouw voorkeur heeft) en bij PS4 wordt bijvoorbeeld Slack gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA

ErA

Elijan9 schreef op maandag 6 maart 2017 @ 09:07:
[...]

Welk platform? Voor elk platform hebben we een gezellige TweaksCrew, zie [Multi] GTA V Crew: TweaksCrew. Voor de PC gebruiken we daar zowel ingame chat als Teamspeak (wat jouw voorkeur heeft) en bij PS4 wordt bijvoorbeeld Slack gebruikt.
Dank je wel :)

Gisteravond weer een beetje "terug" in de game gekomen.

Moest al mijn key bindings weer goed zetten en een beetje de feeling terug krijgen met het spel.

Ik moet me nu echt gaan verdiepen in hoe er allemaal geld kan worden verdiend. Ik heb welliswaar een hele garage vol met mooie auto's, maar de nieuwe super auto's kosten allemaal net wat meer vandaag de dag :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elijan9
ErA schreef op maandag 6 maart 2017 @ 09:50:
[...]

Dank je wel :)

Gisteravond weer een beetje "terug" in de game gekomen.

Moest al mijn key bindings weer goed zetten en een beetje de feeling terug krijgen met het spel.

Ik moet me nu echt gaan verdiepen in hoe er allemaal geld kan worden verdiend. Ik heb welliswaar een hele garage vol met mooie auto's, maar de nieuwe super auto's kosten allemaal net wat meer vandaag de dag :|
Car Import/Export is momenteel de leukste manier om in freeroam geld te verdienen, daar heb je wel een CEO Office voor nodig en een Vehicle Warehouse. Met Top Class vehicles kun je tot 80k per export verdienen en de import/export missies zijn afwisselend. Als je auto's eenmaal wegbrengt, kun je meteen ook alle mogelijke upgrades en kleuren gratis uitproberen om te kijken wat het mooiste resultaat geeft, en diverse auto's zelf uitproberen, al wordt je zelf niet de nieuwe eigenaar ;)

Verder brengt de Pacific Standard heist nog steeds het meeste geld op, maar het is niet langer mogelijk een eigen Kuruma te pakken. Een disconnect als host aan het einde van de Heist Final is nog wel steeds mogelijk.

[ Voor 8% gewijzigd door Elijan9 op 06-03-2017 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanta

Fanta

FordPerformance™️

En vergeet niet tijdens de cooldown na het verkopen van een auto even een VIP missie te doen (executive search of sightseer bijvoorbeeld) en tussendoor een paar supply runs voor je meth lab (of andere business) als je ook MC president bent. Ik heb momenteel als CEO een vehicle warehouse, en als MC president een weed plant en een meth lab, beide maximaal geupgrade. Ik speel voornamelijk solo, maar ik verdien met gemak een paar ton per uur door steeds te switchen tussen CEO en MC president.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sato
Pak dan wel een coke lab als mc business, Die levert het meest op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PiP0
Vandaag de grote update met stuntraces voor de special vehicles. Zal wel een soort Mariokart worden met de Ruiner 2000 als ze de homing missiles niet afzetten. Megajumps met de rocket Voltic en een boel gevloek als je compleet de verkeerde richting uit schiet.
Lijkt mij ook wel leuk om een sort adversary modes te krijgen met deze auto's. Iemand meer nieuws of eigen ideeen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elijan9
PiP0 schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 12:00:
Vandaag de grote update met stuntraces voor de special vehicles. Zal wel een soort Mariokart worden met de Ruiner 2000 als ze de homing missiles niet afzetten. Megajumps met de rocket Voltic en een boel gevloek als je compleet de verkeerde richting uit schiet.
Lijkt mij ook wel leuk om een sort adversary modes te krijgen met deze auto's. Iemand meer nieuws of eigen ideeen?
Voor de Aqua Blazer kan ik wel wat land/water races bedenken, maar die zouden vooral leuk zijn als de "GTA Race" modus voortaan ook bij stunt-races gebruikt kunnen worden, dus ik ben heel benieuwd wat er gaat komen. De Rocket Voltic is zo onbestuurbaar in de lucht, dat er wel een hele grote trechter moet zijn om de race niet al te frustrerend te maken voor iedereen :D Voor de Ruiner 2000 verwacht ik vooral obstakels waar je overheen moet springen of kloven die je moet overbruggen?

Captures, Deathmatches en LTS kunnen wel een leuke extra draai krijgen met bijvoorbeeld de Karin Technical Aqua, de Ramp Buggy en de Ruiner 2000.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
toch maar even de ruiner en voltic missions gedaan. Vielen best mee.
Was gestopt met die missies bij die drugs ophalen op meerdere locaties met veel politie. Die is zo frustrerend. Maar deze twee waren erg simpel.

scheelt me toch 2.5 miljoen aanschafwaarde geloof ik. Nu nog denken over de savage, al wel dal de Dingy aangeschaft. Jammer dat die dat duikpak niet heeft :P (nachtkijker en rebreather ook gekocht.)

Prima update wat mij betreft weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch Thumper
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 13-12-2020

Dutch Thumper

Uplay & Origin: waxinelichtje

Na de update binnengehaald te hebben via steam, krijg ik gta niet opgestart.

Krijg de volgende melding: " You are attempting to acces GTA online servers with an altered version of the game. Return to GTA V :( :( :( :( :'(

Complete herinstallatie gedaan, helaas zelfde melding

Sorry. I was busy talking about my feelings and killing people

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER
  • Laatst online: 29-09 14:02

MR_VIPER

Ik ben niet te ondertitelen!

Ben ik de enige die vind dat de gp1 niet 'af' lijkt? Die achterkant is lelijk. Alsof ze snel iets moesten verzinnen en ze vervolgens de achterzijde maar tegen een vlakke muur hebben gezet. De uitlaat opties zijn idioot. De spoiler opties zijn het samenplakken van meerdere opties. Als dit een voorbode is voor nieuwe auto's, komende dlc's, dan ben ik bang dat er nog meer teleurstelling gaat komen.

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sato
Helemaal mee eens, voor en zijkant zijn zeer goed uitgevoerd maar die achterkant...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
het ziet er niet uit inderdaad? en ik naam aan dat er weer een premium prijskaartje aan hangt? (niet dat dat een probleem is, maar eerder een irritatie).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
DIe GP1 kan ik wel vinden maar die 2 anderen zie ik over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER

MR_VIPER

Psyonara schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 18:24:
DIe GP1 kan ik wel vinden maar die 2 anderen zie ik over het hoofd?
De overige 3 komen in de loop van de komende weken. Elke week 1 erbij.

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
Aah k, naja moet toch nog even door sparen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
DigitalError schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 18:20:
het ziet er niet uit inderdaad? en ik naam aan dat er weer een premium prijskaartje aan hangt? (niet dat dat een probleem is, maar eerder een irritatie).
1.26 miljoen dollar.

Nederlandse PS5 clan / 30+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PiP0
Dutch Thumper schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 14:42:
Na de update binnengehaald te hebben via steam, krijg ik gta niet opgestart.

Krijg de volgende melding: " You are attempting to acces GTA online servers with an altered version of the game. Return to GTA V :( :( :( :( :'(

Complete herinstallatie gedaan, helaas zelfde melding
Wax, is er al een oplossing vanuit Rockstar voor dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18:29
Kan sinds de update niet meer bij mijn races uit eigen keuken. Hij blijft loaden en komt er maar niet doorheen.
Ben sinds tijden weer even met Online bezig, maar het kan me eigenlijk nauwelijks meer boeien. Alles is ingericht op Shark Card sales en Rockstar being money hungry cunts.
Heb alleen een paar auto's van MP naar SP geglitched, maar jammergenoeg werkt dat niet met een hele hoop coole auto's. En grinden in Online is echt niet wat ik wil, Shark Cards kopen ook niet. Grote kans dat GTA binnen een afzienbare tijd van de PS4 verdwijnt en Rockstar in de ban gaat hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch Thumper

Dutch Thumper

PiP0 schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 12:19:
[...]

Wax, is er al een oplossing vanuit Rockstar voor dit probleem?
Jazeker, een bepaalde file deleten en ik kon weer online komen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PiP0
Dutch Thumper schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 11:38:
[...]

Jazeker, een bepaalde file deleten en ik kon weer online komen ;)
Mooi, dan zie ik je vanavond weer online! Ik wil proberen die 100 aan te tikken vandaag. Ik mistte mijn rocket launchers in mijn 1vs1 gevecht tegen Solid deze week...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCD
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-07 01:08

PCD

Fazer 600

Sinds de nieuwe update overkomt mij vaak bij MC supply missions dat packages etc niet te pakken zijn. Ben ik de enige gelukkige hiermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalloewase
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 04-10 21:37
Na een aantal maanden niet gespeeld te hebben heb ik nu toch maar de laatste Updates geïnstalleerd en ben weer helemaal verslaafd :)

Meteen even een CEO office, garage en warehouse aangeschaft om lekker geld binnen te harken !

Ik ben ook gelijk de GOTP crew gejoind ! Zijn er veel mensen actief op de PS4 ? Lijkt me leuk om samen crates en auto's te stelen en sellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-10 21:15
Hier hetzelfde, heb ook een MC gekocht, alleen heb ik het spel zolang laten verstoffen dat ik nauwelijks echt idee heb hoe je geld verdiend. Afgezien van winkels overvallen, gestolen auto's verkopen of survival missies doen.

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
- Sentinels XS die spawnen @ Tequi la la verkopen : http://gta.wikia.com/wiki/Tequi-la-la
- Pacific Standard Heist joinen/hosten
- Coke + Meth labs via het MC gebeuren onderhouden en verkopen.
- Import/Export van auto's via het CEO gebeuren.
(Delay timer periodes overbruggen met VIP Work !! )

Dat is zo'n beetje alles wat ik doe, waarbij ik vooral anderen help met de MC meuk. Zelf doe ik er niks mee :)

Succes!

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• J.S. Bach
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

J.S. Bach

Geen dag zonder Bach

Eindelijk was het een beetje gezellig met andere tweakers ff lekker gespeeld :)

Johann Sebastian Bach

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PiP0
Nivida_intel schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 22:57:
Bedankt voor het lachen! De chaos was weer compleet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch Thumper

Dutch Thumper

Nivida_intel schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 22:57:
Het was zeker gezellig, moeten we vaker doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
nero355 schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 20:52:
- Sentinels XS die spawnen @ Tequi la la verkopen : http://gta.wikia.com/wiki/Tequi-la-la
- Pacific Standard Heist joinen/hosten
- Coke + Meth labs via het MC gebeuren onderhouden en verkopen.
- Import/Export van auto's via het CEO gebeuren.
(Delay timer periodes overbruggen met VIP Work !! )

Dat is zo'n beetje alles wat ik doe, waarbij ik vooral anderen help met de MC meuk. Zelf doe ik er niks mee :)

Succes!
Thx zat zelf ook even met de vraag, Maar drama op PC, zowat constant is er wel een hacker in elke sessie die alles verknalt.

Zat voorheen nog met een maat van me die ook net de game heeft nog wat missies te doen ( Martin/Gerald/Simoen E.d. ) maar wat eerst rond de 20k oplevert is nu rond de 10k. Zakt snel.

Rooftop Rumble en Coveted leveren ook geen geld meer op :(

Daarnaast zit je met de Featured modes die nog wat extra geld/RP opleveren. Vind de Huidige maar tegen vallen teveel rondes en ook weer Hackers of belachelijk goede spelers.

En ik weet niet wat het is maar zowel op PS3 en PC en ook RDR ik zie de spelers eigenlijks nooit staan. En reageer er traag op. En dan heb je al weer 20x een headshot gehad oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pindasaus
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 26-09 19:59
Regelmatig krijg ik op mijn scherm de tip om mijn centjes bij een bank of ATM te storten, via Google vind ik dan weer de tip te zoeken op de kaart naar een bank of ATM.
Helaas staan die niet op mijn map, hebben jullie wellicht een tip?

Ik ben die hele witte kerel in die blauwe cabrio, beroof mij ondertussen niet aub :+

Op de Xbox One.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Heb je al op je telefoon geprobeerd te internetbankieren? :+

PSN: Kjujay

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
telefoon, web, mazebank, geld storten, klaar

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PiP0
Pindasaus schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 11:52:
Regelmatig krijg ik op mijn scherm de tip om mijn centjes bij een bank of ATM te storten, via Google vind ik dan weer de tip te zoeken op de kaart naar een bank of ATM.
Helaas staan die niet op mijn map, hebben jullie wellicht een tip?

Ik ben die hele witte kerel in die blauwe cabrio, beroof mij ondertussen niet aub :+

Op de Xbox One.
Idd, via je telefoon kan je geld storten. Maar wees niet bank, als iemand een mugger op je afstuurt is er maar een max bedrag wat je kwijt kan raken. Als je doodgaat verlies je nooit meer dan $500,-.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Psyonara schreef op maandag 3 april 2017 @ 19:00:
Thx zat zelf ook even met de vraag, Maar drama op PC, zowat constant is er wel een hacker in elke sessie die alles verknalt.
Ik heb ondertussen een flinke friendslist opgebouwd dus ik kom ze nog zelden tegen :)

Helaas bestaan ze wel nog steeds inderdaad...
Zat voorheen nog met een maat van me die ook net de game heeft nog wat missies te doen ( Martin/Gerald/Simoen E.d. ) maar wat eerst rond de 20k oplevert is nu rond de 10k. Zakt snel.

Rooftop Rumble en Coveted leveren ook geen geld meer op :(

Daarnaast zit je met de Featured modes die nog wat extra geld/RP opleveren. Vind de Huidige maar tegen vallen teveel rondes en ook weer Hackers of belachelijk goede spelers.
Gewoon lekker veel Heists joinen en je netwerk uitbouwen en voor je het weet vliegt het geld binnen ;)
En ik weet niet wat het is maar zowel op PS3 en PC en ook RDR ik zie de spelers eigenlijks nooit staan. En reageer er traag op. En dan heb je al weer 20x een headshot gehad oid.
De hitreg kan inderdaad heel erg van EA kwaliteit zijn soms... daarom vermijd ik ook PvP toestanden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pindasaus
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 26-09 19:59
PiP0 schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 14:02:
[...]

Idd, via je telefoon kan je geld storten. Maar wees niet bank, als iemand een mugger op je afstuurt is er maar een max bedrag wat je kwijt kan raken. Als je doodgaat verlies je nooit meer dan $500,-.
Bedankt voor de tips luitjes! Internetbankieren had ik niet overwogen, vind het ook niet zo passen bij het imago van een boef met contanten :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PiP0
Pindasaus schreef op woensdag 5 april 2017 @ 21:54:
[...]
Bedankt voor de tips luitjes! Internetbankieren had ik niet overwogen, vind het ook niet zo passen bij het imago van een boef met contanten :+
Als een echte criminal mastermind heb ik een eigen kluis in mijn CEO office. Als je dan via je mobiel je cash stort, zie je je kluis steeds voller worden, als je teveel hebt komen er overal geldstapels in je kantoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Zonder kluis krijg je die stapels ook in je kantoor.

het gaat om de hoeveelheid geld die je hebt, maar hoeveel stapels je maximaal kunt zien heeft te maken met hoeveel crates je verkocht hebt. Ik geloof met een maximum van 25 miljoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER

MR_VIPER

Trevor schreef op maandag 10 april 2017 @ 08:48:
Zonder kluis krijg je die stapels ook in je kantoor.

het gaat om de hoeveelheid geld die je hebt, maar hoeveel stapels je maximaal kunt zien heeft te maken met hoeveel crates je verkocht hebt. Ik geloof met een maximum van 25 miljoen.
En die assistent doet ook feen ene f*ck om dat netjes bij te houden. Ze zouden het mogelijk moeten maken een schoonmaakster aan te nemen om die stapels netjes te ordenen. Het is chaos in mijn kantoor. Overal geld. Er moet geen brand uitbreken.

Even serieus stukje. Eigenlijk vind ik die stapels niks. Het merendeel van mijn geld staat op mazebank account. What the hell doen die stapels dan in mijn kantoor? Als je nu een paar miljoen cash hebt en dan die stapels verschijnen dan kan ik het snappen. Echter cash tonen dat op de bank staat klopt niet.

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
inderdaad... enorm vaag is dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutuss
MR_VIPER schreef op maandag 10 april 2017 @ 09:08:
[...]

En die assistent doet ook feen ene f*ck om dat netjes bij te houden. Ze zouden het mogelijk moeten maken een schoonmaakster aan te nemen om die stapels netjes te ordenen. Het is chaos in mijn kantoor. Overal geld. Er moet geen brand uitbreken.

Even serieus stukje. Eigenlijk vind ik die stapels niks. Het merendeel van mijn geld staat op mazebank account. What the hell doen die stapels dan in mijn kantoor? Als je nu een paar miljoen cash hebt en dan die stapels verschijnen dan kan ik het snappen. Echter cash tonen dat op de bank staat klopt niet.
Waar is je office? Ik heb mijn office in de Maze Bank dus dan ben ik eigen bank :+ haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PiP0
Brutuss schreef op maandag 10 april 2017 @ 09:25:
[...]

Waar is je office? Ik heb mijn office in de Maze Bank dus dan ben ik eigen bank :+ haha
mijn main character heeft hem in de Maze bank tower, maar mijn 2e heeft hem in de Lombank tower met fantastisch uitzicht over de pier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER

MR_VIPER

Finally! Kan ik eindelijk de Dukes gebruiken om rond te crossen. Voorheen altijd proberen te spawnen in de buurt van de vagos net als alle andere RPB auto's en nog wat anderen. Maar nu DoD release en de gewone Dukes (de Stallion en Blista boeien me niet zo). Ben benieuwd wat ze in de komende weken gaan aankondigen qua nieuwe content. "Gunrunning". Als dat net zo word als de biker business dan heb ik daar niet veel mee. Wel meer als Bikers maar denk minder als import/export, dat is echt mijn favoriet omdat je die makkelijk alleen kunt spelen als je trucje doorhebt om van de 4 waves van idioten af te komen.

Speel momenteel ook veel in solo sessie. Nu met de contact mission double money en RP is dat prima te doen. Speelt lekker weg en levert nog wat op ook.

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
DoD is echt een heerlijke auto, het is bijna een tank. Gisteren even tegen de politie gebruikt en hij ramt echt alles aan de kant. Voor mij wordt het de basis auto tov de Kuruma.

en nu ook bezig alle Marshalls binnen te halen :D Niet omdat het moet maar omdat het kan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odicus
  • Laatst online: 29-01-2024
Als je al die dingen aan gaat schaffen, dan wordt je Pegasus lijst wel een crime om door te akkeren wil je een bepaald vehicle snel spawnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elijan9
Ik had hier stiekem al op gehoopt toen R* aankondigde dat het overzetten van een account vanaf een ander platform gestopt zou gaan worden. Kan ik eindelijk een Dodo aanschaffen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ik heb ze allemaal al gehaald, ik weet wel waar ongeveer alles staat, dus of ik naar beneden of naar boven scroll :)
Sowieso is mijn doel uiteindelijk om alle pegasus voertuigen te hebben.

Voor de CEO moet ik alleen de Volatus en zijn luxe broertje en de brickade nog hebben. Daarna ga ik denk ik eerst voor alle kleding en dergelijke die te koop is. (als ik het goed heb gaat dat zo rond de 15-20 miljoen kosten) :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Trevor schreef op woensdag 19 april 2017 @ 10:01:
Daarna ga ik denk ik eerst voor alle kleding en dergelijke die te koop is. (als ik het goed heb gaat dat zo rond de 15-20 miljoen kosten) :D
Wow... als er iets is waar ik het liefst GEEN geld aan uitgeef is het wel de kleding in GTA _O-
Alle Marshalls snap ik nog wel, maar kleding... hé bah :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ik heb een vrouwelijke character als basis, die gaat anders klagen joh ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dannbla
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 29-09 13:15
Hallo allemaal,

Ik zoek mensen om mee te spelen op de PC. Ik speel samen met een maat van me, maar met al die randoms wil een fatsoenlijke heist afronden niet echt lukken.

Hier mijn steam: http://steamcommunity.com/id/maestro0/
Onze crew: https://socialclub.rockstargames.com/crew/testosteron

There's no school like the old school and i'm the headmaster

Pagina: 1 ... 149 ... 216 Laatste

Let op:
Het kan zijn dat mensen bij het laden blijven hangen op waiting for players of launching session. Hier kom je op den duur wel doorheen, het kan alleen even duren. Voor problemen zou ook gekeken kunnen worden op de officiële website

Dit topic is niet bedoeld om glitches/hacks te bespreken.