Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the squaler1
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 26-09 18:58
lordgandalf schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 08:15:
[...]

Je weet dat op een gegeven moment je auto zichtbaar is voor andere spelers he ? het kan ook een andere speler zijn geweest die je auto heeft gestolen en afgeleverd
Daar ben ik me ook bewust van.
Maar de auto was ineens ong 3 km verder dan waar ik oorspronkelijk was en dood ging.
Dat is geen werk van normale spelers wat zo snel kan men zich niet verplaatsen.

Edit:
Iemand advies mbt het special cargo warehouse?
Ik heb er nu een van 16 crates maar is het de moeite waard om er een van 111 crates er bij te nemen?
Of moet ik toch investeren een cocaïne business?
De grootste bron van mijn inkomsten is het vehicle warehouse. En wil graag mijn inkomsten wat verhogen

[ Voor 24% gewijzigd door the squaler1 op 04-01-2017 15:12 ]

CM SL600M | MSI MPG Z390 PRO CARBON & RTX2080TI GAMING X TRIO | CORSAIR 115i PRO & CORSAIR RGB PRO 16GB 3200DDR4 & HX750V2 | INTEL I9 9900K & 660P 512GB & 1TB | LOGITECH G910 & G502 | RAZER NARI ULTIMATE | TEUFEL CONCEPT 2.1 | LG 27UK850

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unigo
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 04-10 10:05
Schiet inmiddels op, vehicle warehouse werkt prima om snel te verdienen!

Ik lees hier veel over hackers en (onterechte) bans... moet ik me daar ook zorgen over maken op de ps4?

3ds fc: 4270-0926-7440

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iDaniel
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 26-09 14:49
Trevor schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 09:50:
Je mag ook alleen opwaarts transfereren, dit mag wel: ps3 - ps4 - pc (geen idee of je eigenlijk van ps3 naar xbone kunt?)
Je kunt wel degelijk van ps3 naar de xbone transferren. Zover ik weet kun je maar één keer transferren, dus p3 -> ps4 -> pc kan niet.

https://support.rockstarg...yStation-4-Xbox-One-or-PC

[ Voor 19% gewijzigd door iDaniel op 05-01-2017 03:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Je kunt 1 keer vanaf een systeem omhoog dus als je ps3 naar ps4 gedaan hebt kun je niet die ps3 gebruiken om naar de pc te gaan. Maar je kon wel van ps4 naar pc alsnog .

http://www.rockstargames....-person-experience-online

To be clear, if you transfer or have already transferred your progress from PS3 or Xbox 360 to either PS4 or Xbox One, then you will still be able to do another transfer again from PS4 or Xbox One to PC.

En in dit of vorige topics bevestigd door diverse gebruikers.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PiP0
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 11-04 10:51
the squaler1 schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 10:57:
[...]

Edit:
Iemand advies mbt het special cargo warehouse?
Ik heb er nu een van 16 crates maar is het de moeite waard om er een van 111 crates er bij te nemen?
Of moet ik toch investeren een cocaïne business?
De grootste bron van mijn inkomsten is het vehicle warehouse. En wil graag mijn inkomsten wat verhogen
Cocaine business is lekker om erbij te hebben. Met 2 keer supplies heb je binnen 4.5 uur speeltijd een vol lab wat je ±420K oplevert. Dus je doet een supplies run, daarna switch je naar CEO om auto's te boosten en je krijgt vanzelf wel weer een belletje van die LJT als je supplies laag zijn of je lab vol is.
Supply run is handig met matties want dan gaat het een stuk sneller.

Putting the laughter in manslaughter GTA5 PC Ch0caholic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ik denk dat MC business alleen echt handig is als je inderdaad met meerdere mensen samen speelt. Solo moet je te vaak spul wegbrengen want een vol pakhuis lukt zelden in je eentje en dan kost het veel aan grondstoffen/personeelskosten.
Ik heb daarom al mijn zaken gesloten. Op dit moment wissel ik import/export en crates lekker af. Voor mij voldoende afwisseling en dik meer dan 200k inkomsten per uur.

en ja een 111 pakhuis loont zeker de moeite, bij 16 crates krijg je 15k per krat bij de verkoop, bij 42 17,5 per krat en bij 111 20k per krat. Het liefst ook gelijk 2 pakhuizen zodat je geen problemen hebt met de wachttijd.

Verkopen van een pakhuis wel op een vriendelijke of lege sessie. Je wilt niet dat 2.2 miljoen door een idioot verkloot wordt. Bij vliegtuig missies een andere sessie zoeken als je niet veel vliegervaring hebt. Als je ze wel doet eerst de ronde doen met een buzzard, als je die niet zelf hebt staat er bij de vliegtuigen wel eentje die je kunt gebruiken. Schiet alle heli's die je tegenkomt uit de lucht voor je met de vliegtuigen de rondes gaat doen. (wel als eerste een vliegtuig in zodat je de droppoints te zien krijgt voor je de buzzard in gaat.)

[ Voor 49% gewijzigd door ArthurMorgan op 05-01-2017 09:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BladeSlayer1000
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 29-09 22:48
Ik een een paar vrienden hebben sinds de laatste update het probleem dat een van ons de verbinding verliest na 2-10 minuten spelen en in een andere server wordt gezet..
We hebben de stappen van Rockstar Games al gevolgd maar het helpt niet echt.., heeft iemand nog andere tips?

Ik zelf had al een beetje rond gekeken op google en het blijkt een probleem te zijn bij vele gebruikers. Maar met een echte oplossing komen ze niet..

[ Voor 5% gewijzigd door BladeSlayer1000 op 07-01-2017 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unigo
Zo, genoeg geld bij elkaar gesprokkeld voor een cargobob of een buzzard. Not sure yet welke ik wil.... doe nu veel import/export vehicle missions, dan is die cargobob wel handig denk ik. Vooral omdat er toch best wat rebelse mensjes online zijn die van auto's slopen houden.

Ook precies waarom ik een buzzard wil... revenge!

Suggesties? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
de buzzard is by-far de beste aankoop die je ooit kunt doen in gta, ding kun je echt overal voor gebruiken en vaak gewoon bellen tijdens missies enzo. ga je geen spijt van krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09 14:02

MR_VIPER

Ik ben niet te ondertitelen!

Unigo schreef op zaterdag 7 januari 2017 @ 18:42:
Zo, genoeg geld bij elkaar gesprokkeld voor een cargobob of een buzzard. Not sure yet welke ik wil.... doe nu veel import/export vehicle missions, dan is die cargobob wel handig denk ik. Vooral omdat er toch best wat rebelse mensjes online zijn die van auto's slopen houden.

Ook precies waarom ik een buzzard wil... revenge!

Suggesties? :)
De buzzard is zeer regelmatig in de aanbieding voor 50% korting. Is het overwegen waard. Je moet dan dus wel geduld hebben.

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unigo
Thanks hierboven! Geduld heb ik wel, dus blijf wel ff sparen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XaeonBE
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 23-12-2023
Unigo schreef op zaterdag 7 januari 2017 @ 19:51:
Thanks hierboven! Geduld heb ik wel, dus blijf wel ff sparen :)
Heb ook gewacht op een korting voor mijn buzzard. Zelf heb ik nog geen cargobob maar dat gaat snel als je wagens steelt en cocaïne lab hebt hoor.

@XaeonBE | Discord ID: XAEONBE#2830 | Steam & Origin & UPlay & Nintendo ID: XaeonBE | Switch friendcode SW-0920-5796-9594

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• the squaler1
Trevor schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 09:22:
Ik denk dat MC business alleen echt handig is als je inderdaad met meerdere mensen samen speelt. Solo moet je te vaak spul wegbrengen want een vol pakhuis lukt zelden in je eentje en dan kost het veel aan grondstoffen/personeelskosten.
Ik heb daarom al mijn zaken gesloten. Op dit moment wissel ik import/export en crates lekker af. Voor mij voldoende afwisseling en dik meer dan 200k inkomsten per uur.

en ja een 111 pakhuis loont zeker de moeite, bij 16 crates krijg je 15k per krat bij de verkoop, bij 42 17,5 per krat en bij 111 20k per krat. Het liefst ook gelijk 2 pakhuizen zodat je geen problemen hebt met de wachttijd.

Verkopen van een pakhuis wel op een vriendelijke of lege sessie. Je wilt niet dat 2.2 miljoen door een idioot verkloot wordt. Bij vliegtuig missies een andere sessie zoeken als je niet veel vliegervaring hebt. Als je ze wel doet eerst de ronde doen met een buzzard, als je die niet zelf hebt staat er bij de vliegtuigen wel eentje die je kunt gebruiken. Schiet alle heli's die je tegenkomt uit de lucht voor je met de vliegtuigen de rondes gaat doen. (wel als eerste een vliegtuig in zodat je de droppoints te zien krijgt voor je de buzzard in gaat.)
Tnx voor de uitleg.
Droppoint met het vliegtuig zijn zwaar irritant zeker als je zo laag mogelijk moet vliegen ivm de politie. Al menig vliegtuig gecrasht hierdoor.
Buzzard heb ik tevens in mijn bezit kon ik niet laten lopen toen er 50% korting was :+

Inmiddels heb ik ondervonden dat vehicles best wel erg leuk opleveren heb de afgelopen week zo'n 7 miljoen bij elkaar gesprokkeld dus daar heb ik geen klagen over.
Al is dat wel met 25% bonus die er op dit moment loopt. Dan leveren 4 top range 500k min de tuning is ongeveer 400k winst min eventuele schade tijdens het afleveren en sourcen.

Tevens zijn de servers momenteel een ramp ik heb vaak saving failed of dat mensen ineens leaven terwijl ik dus eigenlijk leave.
Meer mensen hier last van?

[ Voor 4% gewijzigd door the squaler1 op 09-01-2017 13:31 ]

CM SL600M | MSI MPG Z390 PRO CARBON & RTX2080TI GAMING X TRIO | CORSAIR 115i PRO & CORSAIR RGB PRO 16GB 3200DDR4 & HX750V2 | INTEL I9 9900K & 660P 512GB & 1TB | LOGITECH G910 & G502 | RAZER NARI ULTIMATE | TEUFEL CONCEPT 2.1 | LG 27UK850

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutuss
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 03-10 14:55
Ik ben de laatste weken ook druk bezig met geld binnen te harken door de in en export van vehicles.

De meldingen over het niet kunnen saven en het leaven van sessie heb ik ook wel een paar keer per avond.

Ik ben inmiddels ook de GOTP crew gejoined (PC). Vervolgens heb ik een paar keer de optie "Join Crew Members" geprobeerd. Je wordt dan in een sessie met enkele mede crew members gestopt. Dit was er tot nu toe steeds maar 1...

Heeft de crew niet een eigen sessie waarin alleen maar crewleden kunnen joinen zodat men friendly kan farmen met elkaar? Kan me niet voorstellen dat van de 618 crewleden er maar 2 online zijn s'avonds ;)
Als je 4 man hebt die hun garage gevuld hebben kun je om de buurt elkaars CEO joinen en vervolgens die garages leegrijden ;) Dan vermijd je iedere keer de wachttijden in je eigen garage en iedereen wordt geholpen. ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Brutuss op 09-01-2017 14:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Brutuss schreef op maandag 9 januari 2017 @ 14:55:
Ik ben de laatste weken ook druk bezig met geld binnen harken doormiddel van de in en export van vehicles.

De meldingen over het niet kunnen saven en het leaven van sessie heb ik ook wel een paar keer per avond.

Ik ben inmiddels ook de GOTP crew gejoined. Heb ik een paar keer de optie "Join Crew Members" geprobeerd. Je wordt dan in een sessie met enkele mede crew members gestopt. Dit was er tot nu toe steeds maar 1...

Heeft de crew niet een eigen sessie waarin alleen maar crewleden kunnen joinen zodat men friendly kan farmen met elkaar? Als je 4 man hebt die hun garage gevuld hebben kun je om de buurt elkaars CEO joinen en vervolgens die garages leegrijden ;) Dan vermijd je iedere keer de wachttijden in je eigen garage en iedereen wordt geholpen. ;)
De Tweakscrew heeft een eigen topic waar je een oproep kan plaatsen. Als je op PS4 zit kan je ook op Slack joinen om af te spreken of om hulp te vragen.

PSN: Kjujay

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kju schreef op maandag 9 januari 2017 @ 14:58:
[...]

De Tweakscrew heeft een eigen topic waar je een oproep kan plaatsen. Als je op PS4 zit kan je ook op Slack joinen om af te spreken of om hulp te vragen.
Op Slack wordt die jonge alleen maar op het slechte pad geholpen.. Voordeel is dat iedereen wel tijd heeft om te helpen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tsja.. criminelen onder elkaar.. wie had dát nou verwacht.. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-07 16:38

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Gisteren voor het eerst sinds juli 2015 weer eens GTA Online opgestart. Wat is er veel veranderd zeg!

Lekker handig, dacht dat ik met een HQ kopen alle nieuwe CEO en Import/Export content kon doen. Ik dacht "hey ik heb 4.5m, laat ik de Maze Bank kopen!". Blijkt dat je daarna nog meerdere warehouses per content soort moet kopen... 8)7

Dus nu mag ik lekker een flinke tijd sparen om geld voor warehouses en garages bij elkaar te krijgen... Wat is tegenwoordig qua missies/races een snelle manier om geld te verdienen? :+

Battle.net: adamvsan#2784 | Steam: adamvansanten | PSN: adamvansanten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Seth_Chaos
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
adamvansanten schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 10:53:
Gisteren voor het eerst sinds juli 2015 weer eens GTA Online opgestart. Wat is er veel veranderd zeg!

Lekker handig, dacht dat ik met een HQ kopen alle nieuwe CEO en Import/Export content kon doen. Ik dacht "hey ik heb 4.5m, laat ik de Maze Bank kopen!". Blijkt dat je daarna nog meerdere warehouses per content soort moet kopen... 8)7

Dus nu mag ik lekker een flinke tijd sparen om geld voor warehouses en garages bij elkaar te krijgen... Wat is tegenwoordig qua missies/races een snelle manier om geld te verdienen? :+
Vehicle Vendetta doet het op het moment goed. 2x cash. Een ronde winnen levert al gauw 10.000 tot 20.000 op. Plus de bonus als je de winnaar bent na alle rondes. Binnen een uurtje heb je al gauw 1 tot 3 ton. Ieder uur een tuner bakkie verkopen a 18.000 en wat coke supply runs plus afleveren coke iedere 4,5 uur en het geld vliegt binnen.

Een paar weken terug vroeg ik nog wat er in godsnaam leuk is aan dit spel. Inmiddes ben ik daar wel achter. In het begin speel je nog niet veel vrij. Dat komt naarmate je levelt. Plus het gegeven dat vrijwel alle acties, missies en evenementen via je telefoon worden geinitieerd.

[ Voor 12% gewijzigd door Seth_Chaos op 10-01-2017 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Seth_Chaos schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 11:53:
[...]

Vehicle Vendetta doet het op het moment goed. 2x cash. Een ronde winnen levert al gauw 10.000 tot 20.000 op. Plus de bonus als je de winnaar bent na alle rondes. Binnen een uurtje heb je al gauw 1 tot 3 ton. Ieder uur een tuner bakkie verkopen a 18.000 en wat coke supply runs plus afleveren coke iedere 4,5 uur en het geld vliegt binnen.

Een paar weken terug vroeg ik nog wat er in godsnaam leuk is aan dit spel. Inmiddes ben ik daar wel achter. In het begin speel je nog niet veel vrij. Dat komt naarmate je levelt. Plus het gegeven dat vrijwel alle acties, missies en evenementen via je telefoon worden geinitieerd.
Bedankt voor de tips! Level heb ik wel (122 nu), dus dat is geen probleem. Ik moet dus sowieso eerst gaan sparen, maar wat is slimmer om in te investeren, coke/meth business of import/export? Wat misschien belangrijk is te vermelden, ik heb niet extreem veel tijd om te spelen... Af en toe een paar uurtjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oke, die Itali GTB mag dan niet de snelste zijn. Maar visueel is het toch wel een van de mooiste auto's in de game! Remember: De Custom variant is iets langzamer dan de normale. Upgraden kost nog eens bijna 500.000.

Nederlandse PS5 clan / 30+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seth_Chaos
  • Niet online
adamvansanten schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 12:54:
[...]

Bedankt voor de tips! Level heb ik wel (122 nu), dus dat is geen probleem. Ik moet dus sowieso eerst gaan sparen, maar wat is slimmer om in te investeren, coke/meth business of import/export? Wat misschien belangrijk is te vermelden, ik heb niet extreem veel tijd om te spelen... Af en toe een paar uurtjes.
Coke heeft als voordeel dat je er niets voor hoeft te doen, de supplies kun je ook gewoon kopen. Dus het geld stroomt binnen zonder enige moeite. Daarmee heb je je investering zo weer terug. En dan kun je sparen voor export import.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09 14:02

MR_VIPER

Ik ben niet te ondertitelen!

The Outlaw schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 13:07:
Oke, die Itali GTB mag dan niet de snelste zijn. Maar visueel is het toch wel een van de mooiste auto's in de game! Remember: De Custom variant is iets langzamer dan de normale. Upgraden kost nog eens bijna 500.000.

[video]
Hoe verhouden de snelheid en handling zich in vergelijking met de T20 en de Nero?

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutuss
@TheOutlaw: Het is geen lelijke auto maar ik prefereer dan toch de Nero ;)

@Seth_Chaos: Wat moet je investeren om je lab te kunnen laten draaien :) ? Moet denk ik nog het een en ander in en exporteren denk ik.

[ Voor 49% gewijzigd door Brutuss op 10-01-2017 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MR_VIPER schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 13:47:
[...]

Hoe verhouden de snelheid en handling zich in vergelijking met de T20 en de Nero?
Verwijs ik je even door naar Broughy1322. Die heeft hier weken geleden een video over gemaakt. Ik kan je vast zeggen dat je hem niet hoeft te kopen als je wil winnen in een race.

Spoel even door naar 3:40

Nederlandse PS5 clan / 30+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Seth_Chaos schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 13:08:
[...]

Coke heeft als voordeel dat je er niets voor hoeft te doen, de supplies kun je ook gewoon kopen. Dus het geld stroomt binnen zonder enige moeite. Daarmee heb je je investering zo weer terug. En dan kun je sparen voor export import.
Oh, dat is goed te weten! Je moet ze nog wel handmatig exporteren toch? En is het de moeite om eerst een kleine warehouse te kopen, of is het aan te raden om meteen door te sparen voor een grote? Sorry voor alle vragen, maar via Google kom ik er niet zo makkelijk uit...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Seth_Chaos
  • Niet online
adamvansanten schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 14:59:
[...]

Oh, dat is goed te weten! Je moet ze nog wel handmatig exporteren toch? En is het de moeite om eerst een kleine warehouse te kopen, of is het aan te raden om meteen door te sparen voor een grote? Sorry voor alle vragen, maar via Google kom ik er niet zo makkelijk uit...
Dat hangt maar net af van je voorkeur. Een grote levert veel meer op maar kost meer tijd om voor te sparen.
Je moet het wel nog afleveren inderdaad. Dat moet je of met een goede crew doen, of je slingert je netwerkverbinding er 10 tellen uit zodat je in een lege public server terrecht komt en dan als de donder afleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elijan9
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01-10 15:44
adamvansanten schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 10:53:

De Pacific Standard Heist is volgens mij nog steeds de beste manier, verder de speciale double RP/$ acties. En aangezien je al CEO kunt worden, kun je de speciale CEO missies doen zoals Headhunters.

Daarna zijn MC bussinesses en Car Exports beiden een goede bron van inkomsten. Aangezien je al een office hebt, denk ik dat Car Exports een kleinere investering is. Zelf vind ik de import/export DLC ook een stuk leuker en het levert een aantal nieuwe leuke missies en vehicles op. Maar als ik zou willen, dan kan ik geld blijven farmen dankzij meerdere MC bussinesses (drie), als de één weer voldoende supplies heeft, kan ik de andere alweer gaan afleveren, enzovoort, maar dan kom ik verder nergens anders meer aan toe. Door supplies te kopen, hou je meer tijd over, maar het levert dan netto een stuk minder op.

Publieke sessies kun je trouwens "leeg" maken door bijvoorbeeld het netwerkverkeer dicht te knijpen, de netwerkkabel even uit de PC te halen of sommige poorten te blokkeren in de firewall, dat maakt geld verdienen een stuk gemakkelijker en veiliger tegen modders.
adamvansanten schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 14:59:
[...]

Voor Coke heb je een Motorclubhuis nodig en daarnaast nog één of meerdere bussinesses. Zo'n warehouse is voor CEO crates (sinds de MC DLC doe ik daar eigenlijk nooit meer wat mee.)

/offtopic: We hebben net een week geleden iedereen uit de GOTP PC crew gehaald die vóór 2016 het laatst online was, waaronder jou :D Je bent van harte welkom om weer te joinen ;)

War is when the young and stupid are tricked by the old and bitter into killing each other. - Niko Bellic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Elijan9 schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 15:06:
[...]

De Pacific Standard Heist is volgens mij nog steeds de beste manier, verder de speciale double RP/$ acties. En aangezien je al CEO kunt worden, kun je de speciale CEO missies doen zoals Headhunters.

Daarna zijn MC bussinesses en Car Exports beiden een goede bron van inkomsten. Aangezien je al een office hebt, denk ik dat Car Exports een kleinere investering is. Zelf vind ik de import/export DLC ook een stuk leuker en het levert een aantal nieuwe leuke missies en vehicles op. Maar als ik zou willen, dan kan ik geld blijven farmen dankzij meerdere MC bussinesses (drie), als de één weer voldoende supplies heeft, kan ik de andere alweer gaan afleveren, enzovoort, maar dan kom ik verder nergens anders meer aan toe. Door supplies te kopen, hou je meer tijd over, maar het levert dan netto een stuk minder op.

Publieke sessies kun je trouwens "leeg" maken door bijvoorbeeld het netwerkverkeer dicht te knijpen, de netwerkkabel even uit de PC te halen of sommige poorten te blokkeren in de firewall, dat maakt geld verdienen een stuk gemakkelijker en veiliger tegen modders.

[...]

Voor Coke heb je een Motorclubhuis nodig en daarnaast nog één of meerdere bussinesses. Zo'n warehouse is voor CEO crates (sinds de MC DLC doe ik daar eigenlijk nooit meer wat mee.)

/offtopic: We hebben net een week geleden iedereen uit de GOTP PC crew gehaald die vóór 2016 het laatst online was, waaronder jou :D Je bent van harte welkom om weer te joinen ;)
Bedankt voor je uitgebreide reactie! Precies om de redenen die jij geeft spreekt het hele import/export verhaal mij ook veel meer aan. Gewoon missies doen wanneer je er zelf zin in hebt en niet constant de "verplichting" hebben om bepaalde dingen te doen wanneer je er misschien helemaal geen zin in hebt.

Uiteraard mag je me weer toevoegen hoor! Alhoewel ik betwijfel of ik het weer lange tijd ga spelen, het is nu even leuk omdat een aantal vrienden van me het spel vorige week heeft gekocht...

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Had aan het begin heel enthousiast coke, weed en counterfeit opgezet, maar vergeleken bij die gast is Lester nog een lieverdje. Echt om de 5 minuten bellen dat je supplies op zijn of dat de stock vol is. Snap werkelijk niet dat ze geen optie geven om die gast (en andere stalkers) uit te zetten of dat je aan kan geven dat 1 x bellen wel genoeg is. Achteraf gezien had ik ze beter op de 2e char kunnen zetten. Dan heb je geen last van aanvallen en kan je het gewoon gaan doen wanneer je zin hebt.

Om die reden alles ook zo snel mogelijk opgedoekt (al voor ik het geld helemaal niet meer nodig had :+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ik hou wel van grinden, maar ook wel een beetje afwisseling. Heb nu dat ik in een garage met 6 sandkings de sessie begin, daar dan direct een van verkopen. (Als het tussen 9:00 en 17:00 is haal ik gelijk een vervanger)
Vervolgens naar mijn office of een auto voor import/export te halen, die breng ik vervolgens ook gelijk weer weg. (Alles met de Jetsam), dan met de Buzzard weer terug naar de office om 2 cratemissies te doen, als die klaar zijn vlieg ik naar of mijn coke, of mijn methlab om een lading te verkopen.
Vaak binnen de 48 minuten klaar en dan ook geen dagelijkse kosten als ik goed heb opgelet :D

Het verdient goed, en het zijn mooie sessietijden voor mij aangezien ik niet zo goed lang achter elkaar kan spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Wat een rampenbak die nieuwe Progen ItalyGTB, de voorkant is schitterend (mits je niet een pleurislelijke bumper installeerd) maar de achterkant is echt om te kotsen. is gewoon niks fatsoenlijks van te maken.
Daar komt nog eens bij dat wanneer je hem niet 'custom upgrade' de gewone achterlichten alleen branden als je remt. Mocht je echter wel upgraden, dan wordt je bumper etc weer zo lelijk dat je hem liefst direct weer verkoopt. wtf rockstar? was het echt zo moeilijk om er iets leuks van te maken? 8)7 gelukkig bulk ik van het geld en zal het mij aan m'n reet roesten dat ik 2 miljoen over de balk heb gesmeten maar voor mensen met een kleine beurs is het echt doodzonde.

[Video: https://www.youtube.com/shared?ci=e2fyLh0ovfo]

[ Voor 4% gewijzigd door RubenSaurus op 10-01-2017 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lllustrious
  • Registratie: September 2014
  • Niet online
Op dit moment verdienen ik en mijn vrienden geld met het sourcen van auto's. Als je de garage tot 32 auto's aanvult, heb je van elke auto er één. Als je dan een high end vehicle verkoopt, krijg je gegarandeerd diezelfde terug. Tijdens de cooldown kun je dan die auto weer terug sourcen en een vip missie doen. Het is dan: verkopen (100K) > sourcen > vip work (25K) in 20 minuten. Dat is 3 x 125K ~= 375K per uur!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ach ja, als je echt wilt kun je ongeveer 20 miljoen per uur verdienen :+ ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
DigitalError schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 19:59:
Wat een rampenbak die nieuwe Progen ItalyGTB, de voorkant is schitterend (mits je niet een pleurislelijke bumper installeerd) maar de achterkant is echt om te kotsen. is gewoon niks fatsoenlijks van te maken.
Daar komt nog eens bij dat wanneer je hem niet 'custom upgrade' de gewone achterlichten alleen branden als je remt. Mocht je echter wel upgraden, dan wordt je bumper etc weer zo lelijk dat je hem liefst direct weer verkoopt. wtf rockstar? was het echt zo moeilijk om er iets leuks van te maken? 8)7 gelukkig bulk ik van het geld en zal het mij aan m'n reet roesten dat ik 2 miljoen over de balk heb gesmeten maar voor mensen met een kleine beurs is het echt doodzonde.

[video]
Smaken verschillen gelukkig, want ik heb er 2 op beide chars gekocht :) Vind de achterkant niet schitterend, maar met de acrched bumper en juiste spoiler best te doen.
DigitalError schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 09:40:
Ach ja, als je echt wilt kun je ongeveer 20 miljoen per uur verdienen :+ ;)
Dan verkoop je niet snel genoeg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Beakzz schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 09:45:
[...]

Smaken verschillen gelukkig, want ik heb er 2 op beide chars gekocht :) Vind de achterkant niet schitterend, maar met de acrched bumper en juiste spoiler best te doen.

[...]

Dan verkoop je niet snel genoeg ;)
Heb er ook geen haast mee :P bank puilt al uit :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CRpt3r55
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23-09 10:43
DigitalError schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 09:46:
[...]

Heb er ook geen haast mee :P bank puilt al uit :+
Afbeeldingslocatie: https://s29.postimg.org/bbdo9s1br/20170110_223039.jpg

Dit O-)

Etuuuuuh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 21:32
Hoe kom je in godsnaam aan 100 miljoen!? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutuss
8)7 Hoe komen jullie aan zoveel geld... ? En wat is dan de snelste manier om geld binnen te harken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacScum
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-06 15:29
Brutuss schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 10:40:
8)7 Hoe komen jullie aan zoveel geld... ? En wat is dan de snelste manier om geld binnen te harken?
Dingen die Rockstar niet zo leuk vindt.

Ik doe zulke dingen niet, dus zit ik hier met mijn 100.000 dollar

Oh en die Progen ITALI GTB vind ik dus een prachtbak!

[ Voor 8% gewijzigd door ManiacScum op 11-01-2017 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutuss
ManiacScum schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 10:48:
[...]

Ik doe zulke dingen niet, dus zit ik hier met mijn 100.000 dollar

Oh en die Progen ITALI GTB vind ik dus een prachtbak!
Vermoeden had ik al ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacScum
The Outlaw schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 10:50:
[...]

Snelste manier blijft natuurlijk cash cards kopen. :+
Fout! en FOEI :+

[ Voor 3% gewijzigd door ManiacScum op 11-01-2017 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
ManiacScum schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 10:48:
[...]

Zoals? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacScum
Geld maken op de manier zoals de Game bouwer dat niet had voorzien.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
ManiacScum schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 11:03:
[...]

Dat is gewoon gebruik maken van functies ingame vind ik :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacScum
djmelvee schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 11:15:
[...]

Dat is gewoon gebruik maken van functies ingame vind ik :')
Dat mag jij vinden..... Rockstar is het daarmee oneens en dat resulteert dat zo nu en dan in een ban-wave.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoeliJoeli
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 03-10 16:37

CoeliJoeli

Gamer

Iemand post een screen met geld en men begint gelijk te vragen hoe snel ze dat kunnen krijgen XD

Twitch.tv/coelijoeli

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ManiacScum schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 11:21:
[...]

Dat mag jij vinden..... Rockstar is het daarmee oneens en dat resulteert dat zo nu en dan in een ban-wave.
OMG 8)7 :o

Ben trots op je dat je geen andere mensen misbruikt om uren lang in je garage te zitten :+ Zelf vind ik het ook maar niks. Dat geld is op zich geen probleem, maar Rockstar moet wel iets geven wat ik nog kan kopen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacScum
Beakzz schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 11:32:
[...]

OMG 8)7 :o

Ben trots op je dat je geen andere mensen misbruikt om uren lang in je garage te zitten :+ Zelf vind ik het ook maar niks. Dat geld is op zich geen probleem, maar Rockstar moet wel iets geven wat ik nog kan kopen >:)
het gaat mij er meer om dat het volgens mij niet de bedoeling is dat glitches e.d. hier besproken worden... (publiekelijk)

Rockstar mag inderdaad wel komen met meer inhoud komen..... nog meer auto's, mooiere appartementen e.d.
Kooplust is groot

[ Voor 11% gewijzigd door ManiacScum op 11-01-2017 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja wordt weer eens tijd voor nieuwe dingen om te kopen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe
  • Laatst online: 26-05 08:10

MoietyMe

zij/haar

ManiacScum schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 11:03:
[...]

Eens, zou het liever ook niet doen. Zij het niet dat Rockstar geld verdienen enorm traag maakt, alle spullen enorm duur maakt, en het gotferdomme een spelletje is. Moeite doen om geld te verdienen doe ik wel voor mijn baas :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacScum
Good Fella schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 12:46:
[...]

Eens, zou het liever ook niet doen. Zij het niet dat Rockstar geld verdienen enorm traag maakt, alle spullen enorm duur maakt, en het gotferdomme een spelletje is. Moeite doen om geld te verdienen doe ik wel voor mijn baas :+
Maar je baas heeft ook een methode om geld te verdienen aan jou..... dat doet Rockstar natuurlijk ook. Daar hoort gratis geld uiteraard niet bij.

Sharkcards FTW :P

(Uiteraard ben ik het wel met je eens, dat het geld verdienen wel wat eenvoudiger mag)

Ik had liever gezien dat DLC's een paar euro hadden gekost ipv dat je ingame-money moet kopen.

8 miljoen GTA $ voor € 69,95 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

ManiacScum schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 12:50:
[...]

Maar je baas heeft ook een methode om geld te verdienen aan jou..... dat doet Rockstar natuurlijk ook. Daar hoort gratis geld uiteraard niet bij.
Ja, maar ik betaal mijn baas niet €69,99 om mee te mogen doen. Ik snap echt niet dat mensen zo klakkeloos het systeem wat Rockstar in de laatste GTA heeft geïmplementeerd accepteren. In geen enkele voorgaande GTA was het zo ruk om aan autos te komen. Autos kopen? Ben je gek, het spel heet niet voor niks Grand Theft Auto. Pleurt op gek :X. Waar is de tijd gebleven dat je elke auto in je garage kon zetten? Want dat kan ook al lang niet meer.

/me start GTA Vice City maar eens op

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Kan er niet mee zitten dat ik het op een "oneerlijke"manier verdien. Het is niet dat ik anders wel een Shark Card zou kopen. Het is alleen al bizar dat je nog steeds net zoveel GTA dollars krijgt als aan het begin terwijl elke supercar die nu uitkomt ongeveer 3-4 x zo duur is. Inflatie is Rockstar vreemd blijkbaar terwijl ze toch genoeg ervaring met geld hebben.

Een yacht voor €80,- of een nieuwe supercar voor €8,- ..ja natuurlijk....

Als ze me bij de volgende game een optie geven om maandelijks te betalen met een redelijk ingame loon of een goede manier om je cash te verdienen dan betaal ik graag trouwens. Nu betalen de whales alles en daar heb ik verder geen problemen mee. Heb de game ook al 3x gekocht dus het is niet zo dat ik ze tekort doe :+

En ik voel me nu ook echt een crimineel in het spel wat volgens mij ook de bedoeling is O-)

[ Voor 10% gewijzigd door Beakzz op 11-01-2017 15:59 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18-09 14:10
Daar komt bij dat het spel ondertussen meer dan 3 jaar oud is, ongeveer. Oftewel, voor veel mensen niet meer een spel die je dagelijks speelt. Voor mij is het in ieder geval een spel die ik enkel weer eens een paar dagen achter elkaar start zodra er een nieuwe update uit is. Maar die nieuwe updates zijn ook (jawel!) enkel leuk als je geld hebt. Veel geld. Oftewel, als ik niet wat extra geld had, hadden de updates voor mij weinig zin, en zou ik überhaupt niet meer het spel starten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brutuss
Good Fella schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 12:55:
[...]

Ja, maar ik betaal mijn baas niet €69,99 om mee te mogen doen. Ik snap echt niet dat mensen zo klakkeloos het systeem wat Rockstar in de laatste GTA heeft geïmplementeerd accepteren. In geen enkele voorgaande GTA was het zo ruk om aan autos te komen. Autos kopen? Ben je gek, het spel heet niet voor niks Grand Theft Auto. Pleurt op gek :X. Waar is de tijd gebleven dat je elke auto in je garage kon zetten? Want dat kan ook al lang niet meer.

/me start GTA Vice City maar eens op
Daarbij vind ik ook nog eens dat het kopen van Auto's een beetje misleidend is. Als je de twee foto's van de dealer ziet kan ik niet echt oordelen hoe de wagen er rondom uitziet. Dus dan koop je een auto van 1,5 Miljoen en dan ziet de achterkant er totaal niet uit |:( Laat dat nou net het gedeelte zijn waar je het meeste tegen aankijkt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Brutuss schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 13:28:
[...]

Daarbij vind ik ook nog eens dat het kopen van Auto's een beetje misleidend is. Als je de twee foto's van de dealer ziet kan ik niet echt oordelen hoe de wagen er rondom uitziet. Dus dan koop je een auto van 1,5 Miljoen en dan ziet de achterkant er totaal niet uit |:( Laat dat nou net het gedeelte zijn waar je het meeste tegen aankijkt.
Een uur na release zijn ze volledig te bekijken op YT dus dat mag het probleem niet zijn. Wat ik juist weer flauw vind is dat je niet gewoon na het modden de totaal rekening krijgt (zoals ze het bij je office en yacht doen). Hoe vaak ik al niet dure velgen en paint er op heb gegooid om dan alles 3 tot 5 x te veranderen omdat het niet bij elkaar past. Als je veel geld hebt maakt het natuurlijk allemaal niet uit, maar het zijn zo 5 missies die je even weggooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Auto's in standaarduitvoering kan je ook in creator testen voordat je koopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutuss
Beakzz schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 13:39:
[...]

Een uur na release zijn ze volledig te bekijken op YT dus dat mag het probleem niet zijn. Wat ik juist weer flauw vind is dat je niet gewoon na het modden de totaal rekening krijgt (zoals ze het bij je office en yacht doen). Hoe vaak ik al niet dure velgen en paint er op heb gegooid om dan alles 3 tot 5 x te veranderen omdat het niet bij elkaar past. Als je veel geld hebt maakt het natuurlijk allemaal niet uit, maar het zijn zo 5 missies die je even weggooit.
Ben ik met je eens. Heb ik me ook al vaker aan lopen te irriteren. Geld uit de bank kloppen kunnen ze goed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

Kju schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 13:39:
Auto's in standaarduitvoering kan je ook in creator testen voordat je koopt.
Rockstar is volgens mij al een tijdje gestopt met het toevoegen van de nieuwe autos in de single player.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacScum
Good Fella schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 13:54:
[...]

Rockstar is volgens mij al een tijdje gestopt met het toevoegen van de nieuwe autos in de single player.
Creator /= Single Player

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

Excuus. Wat is de creator dan precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacScum
Good Fella schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 13:58:
[...]

Excuus. Wat is de creator dan precies?
http://www.ign.com/wikis/...t_Creator#Capture_Creator

Inhoudelijk weet ik er niet heel veel van, ik gebruik het namelijk nooit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

ManiacScum schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 14:01:
[...]

http://www.ign.com/wikis/...t_Creator#Capture_Creator

Inhoudelijk weet ik er niet heel veel van, ik gebruik het namelijk nooit
Ah dat ding, ja, maar daar kan je volgens mij niet autos aanpassen; dan zou je ze dus alleen stock kunnen bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacScum
Good Fella schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 14:06:
[...]

Ah dat ding, ja, maar daar kan je volgens mij niet autos aanpassen; dan zou je ze dus alleen stock kunnen bekijken.
Yep dat zegt Kju ook.... het geeft je wel de mogelijkheid om te kijken hoe dat ding er in werkelijkheid uit ziet.

Inderdaad zonder mods.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

ManiacScum schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 14:07:
[...]

Yep dat zegt Kju ook.... het geeft je wel de mogelijkheid om te kijken hoe dat ding er in werkelijkheid uit ziet.

Inderdaad zonder mods.
Ik zie het inderdaad.

Ach ja, punt blijft dat het idioot is dat je autos moet kopen in een spel dat autodiefstal in de titel heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacScum
Good Fella schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 14:15:
[...]

Ik zie het inderdaad.

Ach ja, punt blijft dat het idioot is dat je autos moet kopen in een spel dat autodiefstal in de titel heeft.
Eensch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordgandalf
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-10 16:23
Je heoft autos niet te kopen kunt nog steeds autos jatten en dan in je garage zetten dus het is nog steeds mogelijk. Het is alleen dat als je een nieuwe auto wil dat die meestal niet meer in de npc autos zitten en dan moet je inderdaad er geld voor neer leggen.
Ik speel mijn gta nog meerdere keren per maand het is niet een spel dat ik dagelijks meer speel maar vind het nog steeds vermakelijk

Steam: Profile / Socialclub: Profile / Uplay: minedwarf / Origin: lordgandalf3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Als je alle auto's kon stelen, als je geld enorm eenvoudig kon krijgen dat je alles direct kon kopen zou de urgentie om te spelen enorm terug lopen. Niet voor iedereen maar wel voor velen. Dan zouden de inkomsten fors terug lopen en er zeker niet nog meer dan maandelijks nieuwe uitbreidingen komen.
Hoewel ik er zelf niet over peins ben ik blij met alle sharkcardaankopen, die zorgen ervoor dat het voor mij leuk blijft om te spelen. En de prijzen van auto's en dingen kan ik me ook niet druk maken. Ik hoef niet alles direct te hebben en een poosje wachten voor ik genoeg geld heb en dan kiezen wat ik koop maakt (voor mij) de uiteindelijke voldoening maar mooier. Plus wat is een mooie bij elkaar gespaarde garage waard als iedereen die gelijk op de eerste dag al bij elkaar zou kunnen kopen? De LOL gaat er bij mij snel af dan. Dan zou ik waarschijnlijk alleen nog maar racen in GTA en verder niets. Nu doe ik juist veel meer dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordgandalf
Ik heb in mijn garage ook een aantal wagens staan die je niet eens kunt/kon kopen. De lijkenwagen en de sabre turbo GT vind ik mooi. Ik heb vooral veel geld van sharkcards gestoken in het yacht en de ceo office + garage. En ik vind het nog steeds leuk om gta v te spelen beetje cruise soms een stunt race en soms een missie met het vervoeren van wagens,drugs of andere stuff.

[ Voor 26% gewijzigd door lordgandalf op 11-01-2017 17:26 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!
lordgandalf schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 17:24:
Ik heb in mijn garage ook een aantal wagens staan die je niet eens kunt/kon kopen. De lijkenwagen en de sabre turbo GT vind ik mooi. Ik heb vooral veel geld van sharkcards gestoken in het yacht en de ceo office + garage. En ik vind het nog steeds leuk om gta v te spelen beetje cruise soms een stunt race en soms een missie met het vervoeren van wagens,drugs of andere stuff.
de yacht ja, dat is echt de meest nutteloze aankoop ooit gedaan in gta _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18-09 14:10
Trevor schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 17:18:
Als je alle auto's kon stelen, als je geld enorm eenvoudig kon krijgen dat je alles direct kon kopen zou de urgentie om te spelen enorm terug lopen. Niet voor iedereen maar wel voor velen. Dan zouden de inkomsten fors terug lopen en er zeker niet nog meer dan maandelijks nieuwe uitbreidingen komen.
Hoewel ik er zelf niet over peins ben ik blij met alle sharkcardaankopen, die zorgen ervoor dat het voor mij leuk blijft om te spelen. En de prijzen van auto's en dingen kan ik me ook niet druk maken. Ik hoef niet alles direct te hebben en een poosje wachten voor ik genoeg geld heb en dan kiezen wat ik koop maakt (voor mij) de uiteindelijke voldoening maar mooier. Plus wat is een mooie bij elkaar gespaarde garage waard als iedereen die gelijk op de eerste dag al bij elkaar zou kunnen kopen? De LOL gaat er bij mij snel af dan. Dan zou ik waarschijnlijk alleen nog maar racen in GTA en verder niets. Nu doe ik juist veel meer dingen.
Ik begrijp je punt goed, en ook ik vind het zelf leuk om ergens voor te sparen. Maar begrijp ook goed dat er ook genoeg mensen (bijvoorbeeld in de GOTF crew) zijn die GTA Online enkel nog opstarten om samen aan te klooien in de Freeroam. Wij doen nog nauwelijks races, missies of heists. Oftewel, geld sparen zit er voor ons niet in. De meesten doen dit ook al vanaf het begin (3 jaar geleden), dus de lol is daar er wel een beetje vanaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordgandalf
DigitalError schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 17:27:
[...]

Tja ik gebruik hem niet vaak enkel als een uitvluchtbasis als iedereen achter me aanzit.
Maar goed slechte aankopen hbe genoeg wat te denken van alle garages die nu nutteloos leeg staan ivm nieuwe garage van ceo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
DigitalError schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 17:27:
[...]

Ik heb hem voor beide charcaters gekocht die ik heb :P

Nog geen seconde spijt van gehad. Puur statussymbool, net als voor veel mensen die echt een yacht hebben :P
lordgandalf schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 17:30:
[...]
wat te denken van alle garages die nu nutteloos leeg staan ivm nieuwe garage van ceo :)
als het grote dure zijn, ruilen voor de goedkope van 2 plekken, krijg je geld terug. (Moeten ze natuurlijk goedkoper zijn dan de helft van de waarde van de dure.)

[ Voor 33% gewijzigd door ArthurMorgan op 11-01-2017 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
lordgandalf schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 17:30:
[...]

Tja ik gebruik hem niet vaak enkel als een uitvluchtbasis als iedereen achter me aanzit.
Maar goed slechte aankopen hbe genoeg wat te denken van alle garages die nu nutteloos leeg staan ivm nieuwe garage van ceo :)
alle 120 slots zijn gevuld hier :+ zie het als een zwitserse bankrekening ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lordgandalf
ik heb 3 gevulde ceo garages en een vol motorclub met motors dus mag niet klagen :)
maar heb nu nog 3 lege garages + huis, 1 lege garage zonder huis en een lege garage + stilt huis :)
+ car warehouse + businesses

[ Voor 7% gewijzigd door lordgandalf op 11-01-2017 17:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Trevor schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 17:18:
Voor mij is er niks meer te koop en ik heb meer lol dan ooit in GTA. Gewoon anderen helpen met drugs en vehicles en verder lekker aanklooien en inderdaad veel racen. Heb ruim 250 miljoen eerlijk binnengehaald en nu net zo veel minder eerlijk :+ GTA is geen spel meer waarin ik weken wil grinden en alles lijkt op elkaar na een tijdje.

Veel geld kan zeker het spel/de ervaring wel verzieken, maar niet meer na 50 dagen speeltijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• six-shooter
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 23-04 19:44
Ik vind het vooral jammer dat er zo weinig mensen zijn waarmee ik dingen zoals heists kan doen. nu doe ik meestal CEO missions, warenhuis opvullen en verkopen :) dat is zo een paar ton per uur spelen. elke week speel ik wel 2 of 3 keer om dat even te doen. tikt wel aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foodie88
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 05-08 22:13
Ik vind het maar knap lastig om geld te verdienen. Vriend van me en ik zijn weer een beetje begonnen te spelen maar het gaat langzaam. We hadden net genoeg geld om één CEO office te kopen en de kleinste warehouse. Als we daar binnen een uur 100K mee verdienen dan is het veel. We proberen de vehicle garage van 1,6 miljoen bij elkaar te sprokkelen maar dat gaat nog wel even duren.

We zouden graag wat meer kunnen doen met de nieuwe DLCs maar daar heb je een hoop geld voor nodig. Wat is nu een snelle methode om wat geld te verdienen? Eerlijk of minder eerlijk maakt mij eerlijk gezegd niets uit.

BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirtyrockers
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18:47
Foodie88 schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 09:30:
Ik vind het maar knap lastig om geld te verdienen. Vriend van me en ik zijn weer een beetje begonnen te spelen maar het gaat langzaam. We hadden net genoeg geld om één CEO office te kopen en de kleinste warehouse. Als we daar binnen een uur 100K mee verdienen dan is het veel. We proberen de vehicle garage van 1,6 miljoen bij elkaar te sprokkelen maar dat gaat nog wel even duren.

We zouden graag wat meer kunnen doen met de nieuwe DLCs maar daar heb je een hoop geld voor nodig. Wat is nu een snelle methode om wat geld te verdienen? Eerlijk of minder eerlijk maakt mij eerlijk gezegd niets uit.
sharkcard kopen... dat is de snelste manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diigii
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 03-10 16:11
Persoonlijk nooit echt problemen gehad met het verdienen van geld, in welke game gaat dit nu wel heel erg snel. Of je nu een reguliere game speelt, of een MMO, je hebt eigenlijk nooit binnen een week de item/mount/auto/huis die je graag wil hebben.

Ik moet wel toegeven dat het concept van GTA V Online raar kan overkomen. Vooral omdat je als CEO heel veel geld kan verdienen, en als associates verdien je stukken minder. De bedoeling is eigenlijk ook dat de CEO dingen koopt die voor de gehele organisatie van toepassing zijn zoals een chopper, gepanzerde auto's etc.

Voorheen deed ik altijd Heists omdat ze behoorlijk leuk waren om te doen, en je kreeg er ook nog wel redelijk veel geld voor. Vooral als je de achievements probeert te halen (achter elkaar de heists doen, alleen in first person, met dezelfde groep, niet dood gaan tijdens elke heist, etc.). Sinds kort ben ik begonnen met het importeren en exporteren van auto's. Ik en nog 2 andere vrienden waren aan het spelen, en met 3 auto's had ik als CEO als gauw 200.000 dollar verdient. Het stelen van een auto gaat vrij snel, en hoe meer leden je hebt hoe meer auto's je tegelijkertijd kan verkopen (volgens mij max. 4 per keer). Als je geluk hebt steel je een auto van een paar miljoen, die vervolgens ook veel geld oplevert. Maar ik denk dat wij binnen ongeveer 30 minuten de 3 auto's hadden gestolen, en op het einde moet je deze tunen (wat gratis is tijdens de import/export), en vervolgens moet je de auto's afleveren.

Voor de import/export heb je ook +/- 1 miljoen nodig om zo'n warehouse te kopen.

Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elijan9
Ik vind het maar knap lastig om geld te verdienen. Vriend van me en ik zijn weer een beetje begonnen te spelen maar het gaat langzaam.
...
Wat is nu een snelle methode om wat geld te verdienen? Eerlijk of minder eerlijk maakt mij eerlijk gezegd niets uit.
Meerdere keren de Pacific Standard heist doen is de beste en snelste methode naar mijn mening. Als je daar nog niet goed mee bekend bent, zou aanraden je wel eerst erin te verdiepen wat de beste tactiek is (0704 appartement met Kuruma, route langs de kust naar de boot e.d.). Zolang je voldoende body-armor en munitie hebt, moet het geen groot probleem zijn om mee te komen, vooral als de rest geoefend zijn. De setup missies vooraf zijn lastiger dan de heist zelf.

Op welk platform speel je trouwens?

War is when the young and stupid are tricked by the old and bitter into killing each other. - Niko Bellic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foodie88
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 05-08 22:13
Elijan9 schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 10:45:
[...]

Meerdere keren de Pacific Standard heist doen is de beste en snelste methode naar mijn mening. Als je daar nog niet goed mee bekend bent, zou aanraden je wel eerst erin te verdiepen wat de beste tactiek is (0704 appartement met Kuruma, route langs de kust naar de boot e.d.). Zolang je voldoende body-armor en munitie hebt, moet het geen groot probleem zijn om mee te komen, vooral als de rest geoefend zijn. De setup missies vooraf zijn lastiger dan de heist zelf.

Op welk platform speel je trouwens?
Ik speel op de PC en ja ik ken de Pacific Standard heist, heb alle heists destijds al gedaan. Wel zijn we nu met z'n tweeën dus we hebben geen 4 man om deze heist mee te doen. Ik zie het niet zo zitten om dat met random mensen te doen - beetje communicatie is wel aangenaam en handig.

BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elijan9
Foodie88 schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 10:49:
[...]

Ik speel op de PC en ja ik ken de Pacific Standard heist, heb alle heists destijds al gedaan. Wel zijn we nu met z'n tweeën dus we hebben geen 4 man om deze heist mee te doen. Ik zie het niet zo zitten om dat met random mensen te doen - beetje communicatie is wel aangenaam en handig.
Met enkele vrienden uit GOTP en daarbuiten doe ik met regelmaat de PS heist. Af en toe hebben we randoms nodig, maar als die goed bevallen dan voeg ik die ook toe aan mijn vriendenlijst. Op die manier wordt het vanzelf sneller en makkelijker om een goed team bij elkaar te sprokkelen. Verder werkt het joinen bij anderen beter dan het zelf hosten. In de meeste gevallen krijg ik een aandeel van minstens 20% aangeboden. (En ook dan doe ik een vriendschapsverzoek als het goed bevallen is.) Wat is jouw Rockstar naam? ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CoeliJoeli
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 03-10 16:37

CoeliJoeli

Gamer

Foodie88 schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 10:49:
[...]

Gister nog een heist finale (Humane Labs) gedaan met leden van GOTP.
Mijn advies is leden GOTP toevoegen, teamspeak server joinen en je komt al een heel eind

Twitch.tv/coelijoeli

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutuss
CoeliJoeli schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 14:12:
[...]

Mijn advies is leden GOTP toevoegen, teamspeak server joinen en je komt al een heel eind
Heb je helemaal gelijk in ;) Ging lekker en snel kregen 25% dus erg netjes!

[ Voor 6% gewijzigd door Brutuss op 13-01-2017 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickH
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08-04 06:58

Ik merk dat als ik me niet druk maak om geld en gewoon speel en lol heb met mensen van tweakers het geld vanzelf wel kom. Beetje freeroamen, af en toe een CEO missie, wat auto's verkopen, mee doen met freeroam events.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• the squaler1
Brutuss schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 14:19:
[...]

Heb je helemaal gelijk in ;) Ging lekker en snel kregen 25% dus erg netjes!
CoeliJoeli schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 14:12:
[...]

Het ging inderdaad erg soepel en vlekkeloos zoals het hoort te gaan.
Echter bereik je dit alleen met crewleden en goede communicatie.
En dit zelfs zonder teamspeak :)

Die 25% doe ik alleen onder crewleden.
Toen ik nog met randoms deed ik hield ik zelf 50% of meer >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 20:56
Zojuist mijn vijfde request gestuurd. Elk antwoord dat ik krijg is hetzelfde, ook al gebruik ik niet de woorden die deze automatische antwoorden genereren. Ook al verschillende categorieën geprobeerd bij het aanmaken van een ticket. Elk ticket wordt nog automatisch gesloten ook. 8)7

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/SFxeQWZ.jpg

Het is inmiddels bijna een maand geleden. Weet iemand of je een character meerdere keren over kunt zetten? Mijn PS4 character heb ik ongeveer een jaar geleden overgezet naar PC, als ik dat nog eens kan doen scheelt het al een hoop voortgang. Ik heb geen vertrouwen meer in een goede uitkomst.

[ Voor 30% gewijzigd door Uffeltje op 21-01-2017 18:28 ]

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mensen vaken altijd hoe je het beste snel geld kan verdienen en dit is eigenlijk het enige juiste antwoord :
Elijan9 schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 11:05:
Af en toe hebben we randoms nodig, maar als die goed bevallen dan voeg ik die ook toe aan mijn vriendenlijst. Op die manier wordt het vanzelf sneller en makkelijker om een goed team bij elkaar te sprokkelen. Verder werkt het joinen bij anderen beter dan het zelf hosten. In de meeste gevallen krijg ik een aandeel van minstens 20% aangeboden. (En ook dan doe ik een vriendschapsverzoek als het goed bevallen is.)
MAKE FRIENDS, not useless freeroam war! :)

Zo heb ik een heleboel mensen in mijn friends lijst die allemaal high skilled Pacific Standard verslaafden zijn, maar ook goed zijn in al het VIP/CEO/MC gedoe uiteraard.
Sommigen komen soms bij ons op TeamSpeak langs, anderen niet, maar het maakt niet uit : We knallen zo door de Setups en Finale heen als de game meewerkt!

Cloud Simulator is a bitch... :+

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nero355 schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 19:50:
Mensen vaken altijd hoe je het beste snel geld kan verdienen en dit is eigenlijk het enige juiste antwoord :

[...]
We knallen zo door de Setups en Finale heen als de game meewerkt!
alleen niet meer met een armored kuruma :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Het staat daar niet heel duidelijk, maar ik kwam ergens een supportpagina van RS tegen waar duidelijk staat dat ook de xbone en ps4 -> pc transfers per die datum stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Zo, dat was me de operatie wel. autopakhuis helemaal leegverkocht om te kunnen verkassen naar La Puerte. Iets centraler en dus sneller van en naar Lombank, want het leek me handig om dan die verhuizing maar tegelijk te doen.
Nu weer 31 auto's bij elkaar sparen zodat ik alleen nog de X80 Proto im- en exporteer.

Nu eens bedenken of ik van mijn 2.7 miljoen de op mijn verlanglijstje staande T20 weer haal, of toch de Osiris eerst maar eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanta
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 21:57

Fanta

FordPerformance™️

Dan zou ik het wel weten, op zeker de T20. De Osiris ziet er leuk uit, maar gooit en smijt lang niet zo lekker als de T20!

Daily driver | Ford Fanta ST | 280pk 420Nm | Orange Fury | Performance Pack

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Trevor schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 18:31:
Nu weer 31 auto's bij elkaar sparen zodat ik alleen nog de X80 Proto im- en exporteer.
Was bij mij al na 20 auto's te hebben gejat waarvan 10 Standard Range en 10 Mid Range.
Nu alleen maar Top Range die ik gelijk verkoop :)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Trevor schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 18:31:
Zo, dat was me de operatie wel. autopakhuis helemaal leegverkocht om te kunnen verkassen naar La Puerte. Iets centraler en dus sneller van en naar Lombank, want het leek me handig om dan die verhuizing maar tegelijk te doen.

Nu eens bedenken of ik van mijn 2.7 miljoen de op mijn verlanglijstje staande T20 weer haal, of toch de Osiris eerst maar eens.
Osiris is -25% momenteel en vind het echt wel een mooie bak. Maar eerlijk gezegd pak ik die en de T20 nog maar weinig uit de garage sinds de Tempesta en de Nero er zijn.

Die nieuwe bakken met customs hebben er voor gezorgd dat ik nu alweer problemen begin te krijgen met de ruimte. Dus nu maar eens op mijn US char focussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
nero355 schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 01:22:
[...]

Was bij mij al na 20 auto's te hebben gejat waarvan 10 Standard Range en 10 Mid Range.
Nu alleen maar Top Range die ik gelijk verkoop :)
Zo deed ik het eerst ook, maar er zitten een paar zware auto's bij die echt trager op te tillen zijn met de Jetsam. Dus toen even de lichtste auto uitgekozen die ook makkelijk te hooken was. Met de Tyrus heb ik vaak moeite hem te pakken te krijgen, met de Proto nooit.

En ja auto's hoeven alleen maar mooi te staan in de garage :D (Maar wel volledig getuned natuurlijk, ze moeten wel 'af' zijn :P )
Racen doe ik in de supers vooral in de RE 7B. Hou me vooral aan wat Broughy daarover meldt. Voordeel van met 1 auto racen is dat de handling daarvan ook snel gewoon te optimaliseren is door de ervaring.

Pagina: 1 ... 148 ... 216 Laatste

Let op:
Het kan zijn dat mensen bij het laden blijven hangen op waiting for players of launching session. Hier kom je op den duur wel doorheen, het kan alleen even duren. Voor problemen zou ook gekeken kunnen worden op de officiële website

Dit topic is niet bedoeld om glitches/hacks te bespreken.