Acties:
  • +1 Henk 'm!
Saynod schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 09:32:
Klopt het dat ik m'n winterbanden moet opleggen in LS vanaf vandaag :+ ?
:Y

Al is zonder prima, beetje glijden in je "nieuwe" Comet Retro oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saynod
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17-12-2022
Pannekoek81 schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 09:52:
[...]

:Y

Al is zonder prima, beetje glijden in je "nieuwe" Comet Retro oOo
Instant buy voor mij die Comet Retro 8) . Heb de gewone ook al, zeer leuke auto.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MR_VIPER
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09 14:02

MR_VIPER

Ik ben niet te ondertitelen!

Is het al 3 uur????? Damn nog paar uurtjes werken en dan eens spelen in de sneeuw.

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Saynod schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 09:58:
[...]

Instant buy voor mij die Comet Retro 8) . Heb de gewone ook al, zeer leuke auto.
Uiteraard, veel voertuigen koop ik direct tenzij ik het voertuig echt niks aan vind. Ben ook erg tevreden met de extra garage ruimte.

Nadeel even dat er de laatste tijd meer uit is gegaan aan geld dan binnen is gekomen. De Nero is in totaal ook 1,5 miljoen ofzo. Wel mooi ding 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
de 'normale' comet kost maar 100k, de upgrade naar Retro Comet is 650k ongeveer. ik vond het het geld waard, de normale versie is maar niks en er zitten nu echt veel custom opties op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Saynod
DigitalError schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 11:56:
de 'normale' comet kost maar 100k, de upgrade naar Retro Comet is 650k ongeveer. ik vond het het geld waard, de normale versie is maar niks en er zitten nu echt veel custom opties op.
Ik kan nu dus mijn 'oude' comet laten ombouwen. Nice :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ithric
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 05:20
MR_VIPER schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 10:31:
Is het al 3 uur????? Damn nog paar uurtjes werken en dan eens spelen in de sneeuw.
Ik nog 2 uur later pas klaar, dus ik ben er vanavond pas. :'(

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordgandalf
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-10 16:23
Saynod schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 11:59:
[...]

Ik kan nu dus mijn 'oude' comet laten ombouwen. Nice :P .
Dit klopt als je een comet hebt dan kun je hem waarschijnlijk laten customen tenzij ze een nieuwe versie hebben uitgebracht van de wagen maar dat doen ze niet zo vaak.

Steam: Profile / Socialclub: Profile / Uplay: minedwarf / Origin: lordgandalf3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ithric
lordgandalf schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 12:23:
[...]

Dit klopt als je een comet hebt dan kun je hem waarschijnlijk laten customen tenzij ze een nieuwe versie hebben uitgebracht van de wagen maar dat doen ze niet zo vaak.
Ja zelfde als de Nissan Skyline en de Nero.
Benny's upgrade (ook uit te voeren in je CEO Garage custom shop), kost meestal meer dan de auto zelf. :D

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Saynod
Ithric schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 12:17:
[...]

Ik nog 2 uur later pas klaar, dus ik ben er vanavond pas. :'(
Ik ben er vanavond ook pas.
Dadelijk toch mr een nieuwe headset aanschaffen. Koop je een usb headset werkt ie de helft vd tijd niet, terug nr 3,5 mm ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 04:50
Seth_Chaos schreef op donderdag 22 december 2016 @ 14:01:
Heb een tijd terug GTA gekocht. Ik heb het toen een dag of twee gespeeld maar het online gedeelte viel me toen zwaar tegen. Ik heb het nu weer eens afgestoft. Mede door de vele positieve recenties. En ben weer begonnen. Maar wat is leuk om te doen in het Online gedeelte? Veel verder dan winkels overvallen kom ik niet. De meeste groeps evenementen heb ik inmiddels geprobeerd, maar zijn erg slechte aftreksels van andere games zoals battelfield bijvoorbeeld. Ik ben opzoek naar de fun factor. Zie ik iets over het hoofd? Moet ik een bepaald niveau halen voor de echte fun begint? Of heeft GTA Online gewoon echt zo weinig diepgang?
Mij heeft het niet meer kunne bekoren. Zeker niet na de stunt races patch, wat in mijn ogen niets, maar dan ook helemaal niets met GTA te maken heeft. Ik heb wel even wat online gespeeld, paar leuke auto's gescoord en huizen gekocht, maar het doet het hem niet voor mij. Als ze de dlc, behalve dan die Mario Kart Los Santos Edition, nou eens doorvoeren naar offline, of in ieder geval de auto's, boten en dergelijken, dan zou ik het spel weer eens oppakken. Adversary modes mogen ze trouwens ook in hun reet steken.
Maarja, Rockstar is uit op de verkoop van Shark Cards en voor de rest zal het ze boeien of iedereen tevreden is over de game. En in samenwerking met Sony, die geen zin had om spelers gratis door te lussen naar Rockstar servers, is het ook niet meer op ps3 te spelen, waar je geen Plus abo voor nodig hebt om te spelen. Op de ps4 is het eens stuk mooier, toegegeven. Die staat ook veel vaker aan dan de oude 3. Maar toch zou het wel leuk zijn als ie ook op de 3 bijgewerkt zou zijn.
Feit dat Rockstar je betaalde versie van de game niet update, de Story Mode, en ook de nieuwe patch auto's niet meer beschikbaar maakt voor Story Mode (en daarmee de speler dwingt om online te gaan als de speler die auto's wil hebben, met de mogelijkheid dat ze Shark Cards kopen), en dat ze daar ook 0,0 aandacht aan besteden indien spelers het vragen, geeft mij aan wat voor bedrijf ze zijn geworden. Geld is wat telt, de speler maakt geen fuck meer uit. Dat je de dlc zogenaamd gratis krijgt is ook een fabeltje. Veel spelers geven geen cent uit aan Online, maar er zijn er meer dan genoeg die dat wel doen en die betalen de dlc. Als niemand Shark Cards nodig had gehad, dan had Rockstar allang de stekker uit Online getrokken, of de dlc betaald gemaakt. GTA Online zou ECHT gratis zijn als je alleen de Online versie zou kunnen downloaden, zonder GTA 5 te hoeven aanschaffen. Dus, het komt er op neer dat je ook gewoon betaald om de online versie te spelen. Niks is gratis!
That said, genoeg redenen voor mij om het online deel helemaal links te laten liggen en Rockstar geen cent meer te gunnen. Als dit sowieso de toekomst van het GTA genre is, dan hoeft het van mij, als day one GTA speler, niet meer.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Poops_McGhee schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 16:32:
[...]

goed verhaal, lekker kort ook.
De nieuwe DLC heeft JUIST alles met GTA te maken, auto's stelen en doorverkopen. dit is ook verreweg de leukste dlc die ik in 3 jaar heb gezien in GTA Online.

Je hebt GTA V natuurlijk in eerste instantie sowieso al gekocht voor de SP, die online mp was puur extra. je hebt er dus geen cent extra voor hoeven te betalen en dat doe je ook niet blijkbaar. dus is voor jou persoonlijk GTA online WEL gratis.

je wordt niet verplicht om het online gedeelte te spelen, ben het met je eens dat het ook leuk was geweest als alle online content ook in de singleplayer zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 20:56
WTF! Vanmorgen het bericht in m'n mailbox dat m'n account voor een maand is geband en dat mijn character volledig gereset is. Twee dagen geleden voor het laatst gespeeld en nooit iets van mods of hacks geïnstalleerd gehad in het verleden. Maakte daarom dus een ticket aan met de vraag waarom ik geband zou zijn, antwoorden ze met een link naar een standaardriedeltje, waar ik dus niets aan heb. Een nieuw ticket aanmaken kan ook niet, dat kan pas na 12 uur. |:(

Het was leuk de afgelopen drie jaar in GTA Online, maar op deze manier ben ik er heel snel klaar mee. :(

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Uffeltje schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 17:33:
WTF! Vanmorgen het bericht in m'n mailbox dat m'n account voor een maand is geband en dat mijn character volledig gereset is. Twee dagen geleden voor het laatst gespeeld en nooit iets van mods of hacks geïnstalleerd gehad in het verleden. Maakte daarom dus een ticket aan met de vraag waarom ik geband zou zijn, antwoorden ze met een link naar een standaardriedeltje, waar ik dus niets aan heb. Een nieuw ticket aanmaken kan ook niet, dat kan pas na 12 uur. |:(

Het was leuk de afgelopen drie jaar in GTA Online, maar op deze manier ben ik er heel snel klaar mee. :(
je account op de ps4? of had je ook een pc account?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
DigitalError schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 17:41:
[...]

je account op de ps4? of had je ook een pc account?
Ik ben van PS3 naar PS4 en sinds een jaar naar PC gegaan. Ik zie dat de accounts op PS3 en PS4 nog niet gereset zijn.

[ Voor 11% gewijzigd door Uffeltje op 23-12-2016 17:44 ]

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Uffeltje schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 17:33:

Gebruik nergens in je verhaal iets van ban of wat er ook maar op lijkt, want dan krijg je inderdaad het standaard riedeltje terug (zelf gelukkig nog geen ervaring mee).

Wel apart aangezien ze (zover bekend) tot nu toe alleen mod accounts en modmenu's bannen. Zelfs glitchen is tot nu toe niet aangepakt. Er zijn afgelopen week wel grote groepen geband en als je de verhalen mag geloven ook heel veel onterecht. Heb je al eens eerder een ban gehad? Normaal bannen ze je eerst voor een periode en daarna pas een reset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
Beakzz schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 17:48:
[...]

Gebruik nergens in je verhaal iets van ban of wat er ook maar op lijkt, want dan krijg je inderdaad het standaard riedeltje terug (zelf gelukkig nog geen ervaring mee).

Wel apart aangezien ze (zover bekend) tot nu toe alleen mod accounts en modmenu's bannen. Zelfs glitchen is tot nu toe niet aangepakt. Er zijn afgelopen week wel grote groepen geband en als je der verhalen mag geloven ook heel veel onterecht. Heb je al eens eerder een ban gehad? Normaal bannen ze je eerst voor een periode en daarna pas een reset.
Ik heb het woord 'ban' inderdaad gebruikt, daarom dus dat standaard riedeltje. Ik heb nooit eerder een ban gehad, maar ik las dat sinds kort de eerste ban direct een reset is. :|

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
toevallig geld gehad van een modder? weet dat er daar bans voor uitgedeeld worden, zelfs aan mensen die het niet aanraken en melden. Heel suf, en de echte cheaters kunnen gewoon doorgaan.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
Yup, wel geld ontvangen. Bizar dat je dan ook direct 3 jaar voortgang kwijt bent en de modders kunnen doorgaan.

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobbreede
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 23:10
Dat is ook waar ik bang voor ben, perongeluk geld ontvangen, ben ook snel gedisconnect... Hoelang zat er bij jou tussen?!

Why so serious?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
Bobbreede schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 20:26:
Dat is ook waar ik bang voor ben, perongeluk geld ontvangen, ben ook snel gedisconnect... Hoelang zat er bij jou tussen?!
Ik kreeg het afgelopen week, weet niet precies welke dag. Was ook niet heel veel, max 100k.

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
  • Laatst online: 04:50
DigitalError schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 16:40:
[...]

Je hebt GTA V natuurlijk in eerste instantie sowieso al gekocht voor de SP, die online mp was puur extra. je hebt er dus geen cent extra voor hoeven te betalen en dat doe je ook niet blijkbaar. dus is voor jou persoonlijk GTA online WEL gratis.
Voor mij persoonlijk is GTA Online nog steeds niet gratis. Als het echt gratis was, dan had ik GTA Online gratis uit de shop kunnen downloaden. Ik heb de game op PS3 gekocht en voor de PS4 moet je het gewoon weer opnieuw kopen, mocht je GTA Online ook daar willen spelen. Als ik het vervolgens op de PC wil spelen, dan moet ik het WEER kopen om Online te mogen spelen. Dat is NIET gratis, vriend. Ik heb GTA 5 twee keer gekocht en zie alleen 1 deel ervan met updates voorzien. 69 euro voor de ps3, 59 euro voor de ps4. Da's 128 euro aan SP games die geen ondersteuning meer krijgen en de zgn gratis versie wel. Dat vind ik simpelweg krom.
Gratis is het als ie tussen de FTP games staat en je er ECHT geen cent aan uit hoeft te geven. Dat je niets EXTRA's hoeft te betalen, wil nog niet zeggen dat het gratis is.

[ Voor 11% gewijzigd door Poops_McGhee op 23-12-2016 23:43 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-05 08:10

MoietyMe

zij/haar

Ik vind het zo fijn dat Rockstar na 3 jaar nog steeds gratis nieuwe content uitbrengt voor GTA V. Goed bezig :) En gelukkig brengen ze om de zoveel tijd glitches uit waardoor je die Shark Cards mooi links kan laten liggen d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DigitalError schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 16:40:
[...]

De nieuwe DLC heeft JUIST alles met GTA te maken, auto's stelen en doorverkopen. dit is ook verreweg de leukste dlc die ik in 3 jaar heb gezien in GTA Online.

je wordt niet verplicht om het online gedeelte te spelen, ben het met je eens dat het ook leuk was geweest als alle online content ook in de singleplayer zat.
SP van GTA5 is leuk, maar fucking liniair, 1x uitspelen en je hebt niets mee te zoeken in SP. Online werd bij het leven gehyped, maar ik zie maar een magere spinoff wat ooit met GTA online zou kunnen worden gedaan. In plaats daarvan gooien ze maar meer en meer pvp based DLC erop, als ik dat zo graag wil ga ik wel APB of consorten spelen, zie zijn gratis, mis je wel een huis, maar heb je wel eigen designs te maken.

Laat mij lekker goods handelen of auto's jatten in PVE coop omgeving, niet via geknepen lijntjes wachten tot je in een 'single' multiplayer sessie zit en je dingetje doen.

Al snap ik nog steeds niet waarom mensen zo speciaal doen over een game die 3 jaar later nog zut krijgt, zo bijzonder is dat ook zeker niet (al helemaal niet als je gaat kijken naar instanced MMO's), al helemaal niet met hoeveelheid geld wat ze binnen hebben gehaald.

Maar mij boeit het verder niet meer zo, heb de game al maanden niet meer opgestart, heel af en toe op de PC om nieuwe kaart of tweaks te testen, heeft toch geen racestuur ondersteuning dus beetje rondrijden was er ook niet bij. Hopelijk doen ze het met GTA6 wat beter.

[ Voor 8% gewijzigd door SinergyX op 24-12-2016 00:45 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-05 08:10

MoietyMe

zij/haar

SinergyX schreef op zaterdag 24 december 2016 @ 00:44:
[...]

SP van GTA5 is leuk, maar fucking liniair, 1x uitspelen en je hebt niets mee te zoeken in SP. Online werd bij het leven gehyped, maar ik zie maar een magere spinoff wat ooit met GTA online zou kunnen worden gedaan. In plaats daarvan gooien ze maar meer en meer pvp based DLC erop, als ik dat zo graag wil ga ik wel APB of consorten spelen, zie zijn gratis, mis je wel een huis, maar heb je wel eigen designs te maken.

Laat mij lekker goods handelen of auto's jatten in PVE coop omgeving, niet via geknepen lijntjes wachten tot je in een 'single' multiplayer sessie zit en je dingetje doen.
Vind het ook jammer dat offline geen aandacht meer krijgt. Dat ben ik met iedereen eens. Had ook liever gezien dat er een SP DLC kwam ala TBGT of zoiets.

Dat daargelaten, zeggen dat je het spel 3 keer moet kopen is onzin. Je kon van te voren weten dat het naar de PS4 kwam. Daarvan wist je dat je voor online moest betalen. Dan had je hem toen op de PC moeten kopen als je online wil. En als online je niet bevalt hoef je online niet te spelen. Ik heb de SP stuk of vier/vijf keer uitgespeeld, prima vermaakt. Is voor iedereen ook weer anders natuurlijk :)

Rockstar dwingt je tot niks.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• NickH
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08-04 06:58
Poops_McGhee schreef op zaterdag 24 december 2016 @ 00:36:
[...]

Alweer fout, vriend. Rockstar doet dat dus wel, door de ondersteuning voor het vorige platform niet meer te ondersteunen.
Als je het niet leuk vind, speel je het toch niet? Bespaart ons ook het azijngepis d:)b

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Dat was lekker geld verdienen.... en uitgeven. 8 miljoen erbij en uitgegeven vanmorgen :D

20 plekken garage bij kantoor is voorlopig wel voldoende, wel gelijk ook de modshop erbij. Ook een ramp buggy en ik had nog geen classic car blijkbaar. Als het goed is heb ik nu alle snelste auto's in de grotere raceklasses.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• proditaki
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 27-09 13:03
SinergyX schreef op zaterdag 24 december 2016 @ 00:44:
[...]

Al snap ik nog steeds niet waarom mensen zo speciaal doen over een game die 3 jaar later nog zut krijgt, zo bijzonder is dat ook zeker niet (al helemaal niet als je gaat kijken naar instanced MMO's), al helemaal niet met hoeveelheid geld wat ze binnen hebben gehaald.

Maar mij boeit het verder niet meer zo, heb de game al maanden niet meer opgestart, heel af en toe op de PC om nieuwe kaart of tweaks te testen, heeft toch geen racestuur ondersteuning dus beetje rondrijden was er ook niet bij. Hopelijk doen ze het met GTA6 wat beter.
Het is inderdaad belachelijk dat de SP DLC is gecanceld.Ik vind echter GTA online wél nog steeds leuk. Maar dat komt vooral omdat er nog steeds leuke mensen zijn waarmee ik het zo nu en dan online kan spelen op PS4. Party aan en gaan. Dat maakt het leuk. Dat is ook het idee van de crews en de CEO's met associates e.d.

Als ik het alleen zou doen of met onbekenden waar ik niet mee kan ouwehoeren zou ik het waarschijnlijk ook niet meer spelen.

PSN: proditaki specs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CRpt3r55
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23-09 10:43
Trevor schreef op zaterdag 24 december 2016 @ 09:44:
Dat was lekker geld verdienen.... en uitgeven. 8 miljoen erbij en uitgegeven vanmorgen :D

20 plekken garage bij kantoor is voorlopig wel voldoende, wel gelijk ook de modshop erbij. Ook een ramp buggy en ik had nog geen classic car blijkbaar. Als het goed is heb ik nu alle snelste auto's in de grotere raceklasses.
Je bent een van de velen afgelopen 2 weken 😂

Etuuuuuh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ithric
Volgens mij nog niet hier gepost, maar je krijgt de helft van de waarde van CEO/MC werk extra nu.
Heb vanochtend even 2 mil. verdiend op deze manier, met dank aan mede got'ers. 8)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ithric schreef op zaterdag 24 december 2016 @ 17:19:
Volgens mij nog niet hier gepost, maar je krijgt de helft van de waarde van CEO/MC werk extra nu.
Heb vanochtend even 2 mil. verdiend op deze manier, met dank aan mede got'ers. 8)
je hebt gelijk inderdaad, deze actie is t/m morgen als het goed is (staat op de newswire van rockstar).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
Nog een ticket aangemaakt. Nu geen automatisch antwoord, maar wel een medewerker die me maar dezelfde pagina stuurt en verder al m'n vragen negeert. Ticket ook direct weer gesloten, zodat ik de aankomende 12 uur geen nieuwe kan aanmaken. :(

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Knap balen, maar van reddit weet ik dat er, hoe onterecht ook, er niks aan gaat veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-10 17:37

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Ik heb wat berichten weggehaald van de kinderachtige discussie die hierboven plaatsvond. Als je niet normaal kan reageren, doe het dan vooral lekker niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RichardQG
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 25-09 18:30
Trevor schreef op zaterdag 24 december 2016 @ 09:44:

Hoe heb je zo snel zo veel geld kunnen verdienen? Ik las iets van 50% extra bij CEO missies, maar dat is toch niet zoveel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER

MR_VIPER

RichardQG schreef op zondag 25 december 2016 @ 15:03:
[...]

Hoe heb je zo snel zo veel geld kunnen verdienen? Ik las iets van 50% extra bij CEO missies, maar dat is toch niet zoveel?
Die 50% is voor MC en CEO deliveries. Dus verkopen uit je voorraad. Een vol warehouse 111 crates levert dan al snel 3 miljoen op.

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Precies, 2 grote warehouses kunnen verkopen, een kleine en dan nog diverse auto's weggebracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RichardQG
Trevor schreef op zondag 25 december 2016 @ 21:08:
Precies, 2 grote warehouses kunnen verkopen, een kleine en dan nog diverse auto's weggebracht.
Aha, dat verklaart het. Ik heb vandaag ook nog geprobeerd wat auto's te verkopen. Hoe voorkom je eigenlijk dat je auto veel schade oploopt door andere auto's en helicopters die spawnen en op je schieten? Ik had vandaag bijna 20k schade op een osiris doordat een helicopter maar op me bleef schieten. :-( Ik speel het in mijn eentje by the way

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
UItstappen en een stuk bij je auto vandaan gaan staan en met een minigun de heli + personen in de auto neerschieten. Vervolgens even een seconde of 5-10 wachten of er nog meer verschijnen. volgens mij is 4*2 (auto + heli) het maximum aantal.

Helaas trigeren ze pas na een paar honderd meter rijden, dus direct in een buzzard stappen helpt niet.

Maar zelf ga ik proberen om het toch weer met alleen rijden te doen. Het scheelt snel 5 minuten en veel ammunitie. Ik denk dat ik de schade die het oplevert gemiddeld makkelijker terughaal door een extra cratemissie.

[ Voor 10% gewijzigd door ArthurMorgan op 26-12-2016 07:10 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Zorian
  • Laatst online: 01:01

Zorian

What the fox?

Ik ben zeker de enige hier die de auto's gewoon vol gas door ragt naar de garage toe? :+
Kost me dan met wat pech hooguit 4k maar dat boeit me niet echt.
Goeie tip trouwens van die 50%. Zometeen nog even snel alles verkopen met wat mensen samen uit de warehouse en methlab.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ik heb nog niet gekeken, maar ik dacht dat die 50% alleen gisteren en eergisteren was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ithric
Ik word echt dood moe van de hackers/cheaters momenteel, echt spel bederf. :(

Zojuist zit er 1 bij ons in de (HJKV's) CEO, met de ban waves enzo toch maar even een mailtje/request ingeschoten ervoor. (Normaal doe ik gewoon een ingame report)

Kunnen ze niet gewoon opbokken ofsow. :o

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
En dan de onschuldige spelers bannen. _O-

-O-

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch Thumper
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 13-12-2020

Dutch Thumper

Uplay & Origin: waxinelichtje

Uffeltje schreef op zondag 25 december 2016 @ 11:45:
Nog een ticket aangemaakt. Nu geen automatisch antwoord, maar wel een medewerker die me maar dezelfde pagina stuurt en verder al m'n vragen negeert. Ticket ook direct weer gesloten, zodat ik de aankomende 12 uur geen nieuwe kan aanmaken. :(
Je bent ook niet de enige met een ban, hier zit er ook een achter de pc die moet afkicken van GTA. Alles kwijt & reset :? ;( ;w

Tot over een maand

Sorry. I was busy talking about my feelings and killing people

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als je op de pc ook maar 1x ziet dat je een personal vehicle hebt gesloopt terwijl je dat niet doet kill dan zo snel mogelijk je internetverbinding. Heb nu al verschillende Youtubers gezien die zo in de cheaterspool zijn gekomen en je kan ook goed geld kwijt raken. Het blijft vaag hoe makkelijk je zonder straf kan glitchen en ondertussen voor iets waar je niks aan kan doen een ban kan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
Dutch Thumper schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 11:09:
[...]

Je bent ook niet de enige met een ban, hier zit er ook een achter de pc die moet afkicken van GTA. Alles kwijt & reset :? ;( ;w

Tot over een maand
Genoeg andere games gelukkig. :) Ik zal ook niet snel meer terugkomen naar GTA Online.

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch Thumper

Dutch Thumper

Uffeltje schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 12:16:
[...]

Genoeg andere games gelukkig. :) Ik zal ook niet snel meer terugkomen naar GTA Online.
Idd genoeg andere games, maar gta was wel mijn favoriet.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• the squaler1
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 26-09 18:58
De hackers vliegen je momenteel om de oren helaas.
Vannacht was ik net een andere got'er een sessie aan het onveilig maken totdat er een hacker kwam die het nodig vond om met een gewone gun iets van rakatten te schieten. En vervolgens natuurlijk andere zaken in de wereld spawnen.

Wordt er onderhand schijtziek van die hackers want die verzieken het spel :(

CM SL600M | MSI MPG Z390 PRO CARBON & RTX2080TI GAMING X TRIO | CORSAIR 115i PRO & CORSAIR RGB PRO 16GB 3200DDR4 & HX750V2 | INTEL I9 9900K & 660P 512GB & 1TB | LOGITECH G910 & G502 | RAZER NARI ULTIMATE | TEUFEL CONCEPT 2.1 | LG 27UK850

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gelukkig heb ik geen last van hackers op de vertrouwde gameconsole :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sten123
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 01-10 16:36
Hoe kan het trouwens zijn dat mensen waar ik mee in de sessie zit wel sneeuw hebben en ik niet ?

PSN: MisterxBee : PS5 Pro :Samsung Zfold6:Synology DS220+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the squaler1
sten123 schreef op woensdag 28 december 2016 @ 11:47:
Hoe kan het trouwens zijn dat mensen waar ik mee in de sessie zit wel sneeuw hebben en ik niet ?
Sinds gisteren is er geen sneeuw meer in ls.

CM SL600M | MSI MPG Z390 PRO CARBON & RTX2080TI GAMING X TRIO | CORSAIR 115i PRO & CORSAIR RGB PRO 16GB 3200DDR4 & HX750V2 | INTEL I9 9900K & 660P 512GB & 1TB | LOGITECH G910 & G502 | RAZER NARI ULTIMATE | TEUFEL CONCEPT 2.1 | LG 27UK850

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Maar je kunt het verlengen door in je huis/kantoor tv te gaan kijken en dus niet de sessie te verlaten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MR_VIPER

MR_VIPER

Is het vreemd dat mensen huiverig zijn om nog online te komen? Ik heb af en toe inmiddels mijn twijfels bij wat er ook door rockstar gedaan word aan het gekloot met modders/hacker/eikels hoe je ze ook noemen wil. Je merkt dat er in het vangnet principe ook onschuldige mensen meegenomen worden die slachtoffer zijn van de akties van de menuridders.

Ik heb sinds ik speel veel moeite gedaan om te komen waar ik nu ben. En het kan door 1 van die *piep* binnen 5 tellen verkloot worden. En gezien de starre houding inmiddels bij Rockstar heb je dan ook snel dat je echt alles kwijt bent. Verbindingen knijpen voor kleine public sessies geeft nog steeds kans op problemen. En om een crew of invite only sessie te spelen is leuk. Maar je kan dan weer geen CEO/MC missies doen.

Als dit zo verder doorgaat is het voor Rockstar op den duur steeds makkelijker om GTAO te downscalen wegens een vermindere spelersbase.

*empty*

• Ithric
Ik ben wel meer op mijn hoede inderdaad dan voorheen, tevens maar een ticket gemaakt over een vreemde situatie. (Mogelijk case vorming?)

Uit de mail maak ik op dat een groot deel automatisch gaat, maar dat er wel nog beslissingen door mensen gemaakt worden daarin. (Hoe of wat verder geen idee)

Ik vind het spel op zich nog steeds leuk, maar door de modders (en vooral het feit dat je gewiped kan worden zonder dat je het zelf veroorzaakt door modden), neemt wel de fun factor wat weg.

Vorige dlc's viel het nog mee, gezien het mogelijk alleen een korte ban is. (Nu echter met een wipe direct en geen mogelijkheid het terug te draaien is niet leuk)

iRacing Profiel

• MR_VIPER

MR_VIPER

Ik zit met hetzelfde euvel. Ik vind het nog steeds erg leuk. Echter de "kans op" het verloren zien gaan van vele uren spelen is een zwaard van damocles. En dat zwaard valt willekeurig lijkt wel. Ik let al extra op in sessies e.d. Maar je speelt toch wel op een andere manier merk ik. Althans ik speel op een andere manier.

*empty*

• Ithric
MR_VIPER schreef op donderdag 29 december 2016 @ 13:16:
Ik zit met hetzelfde euvel. Ik vind het nog steeds erg leuk. Echter de "kans op" het verloren zien gaan van vele uren spelen is een zwaard van damocles. En dat zwaard valt willekeurig lijkt wel. Ik let al extra op in sessies e.d. Maar je speelt toch wel op een andere manier merk ik. Althans ik speel op een andere manier.
Had een ticket naar R* gemaakt, hierop een standaard antwoord gekregen.

Nu nog een reply gegeven of wij als communitie iets kunnen doen hierin (verwacht niks eigenlijk), maar wie weet. (zal wel op niks uitlopen, maar als genoeg mensen bang worden/zijn doen ze misschien iets?)

iRacing Profiel

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 00:33

Oxigeon

En zo is dat!

Ik speel nu toch al een tijdje online. Ben ondertussen level 17 maar het grote geld ontbreekt nog. Wat is nu de beste manier om wat geld te verdienen want ik neem niet aan dat ik met missies a 15k mijn miljoenen moet vergaren. Of heb ik het mis? Ik speel op ps4

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Ik weet niet hoe lang al een tijdje is maar level 17 is niet heel hoog. Je moet toch serieus wat tijd in het spel steken voordat de miljoenen komen. Tot je alles unlocked hebt heeft het ook nog niet zo veel zin om in auto's te investeren.
Join een crew, doe mee met races en missies en dan volgt de RP en cash vanzelf wel. Heists heeft nog geen zin omdat je met dat level steeds een kick zal krijgen.

Ik weet niet of het je ding is maar met team deathmatch verdien je ook veel punten en cash en het kan best snel gaan, vooral als je steeds wint.

[ Voor 15% gewijzigd door Kju op 29-12-2016 22:50 ]

PSN: Kjujay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Een tijdje zijn pas enkele uurtjes. Wat ik wel merk is dat ik vaak in een lege server zit. En als ik een tweakscrew server join er niemand in zit. Vaak zit ik dan ook in een volle server en ineens left iedereen. Ligt dit dan aan mijn verbinding ofzo.

Verder staat de eerste missie van Lamar nog steeds open. Steeds word ik in een groepje gegooid die geen dekking zoekt ofzo. Wordt steeds wel weer iemand bij de eindbattle overhoop geschoten. Toch al een keer of 20 geprobeerd haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oxigeon schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 08:19:
Een tijdje zijn pas enkele uurtjes. Wat ik wel merk is dat ik vaak in een lege server zit. En als ik een tweakscrew server join er niemand in zit. Vaak zit ik dan ook in een volle server en ineens left iedereen. Ligt dit dan aan mijn verbinding ofzo.

Verder staat de eerste missie van Lamar nog steeds open. Steeds word ik in een groepje gegooid die geen dekking zoekt ofzo. Wordt steeds wel weer iemand bij de eindbattle overhoop geschoten. Toch al een keer of 20 geprobeerd haha
Je moet even door die eerste missie doorbijten. Daarna begint het pas. Je bent idd wel afhankelijk van randoms. Gisteravond had rockstar server problemen op PS4, er waren meer die klaagden over verbindingsproblemen. Als je in de PS4 Tweakscrew zit kan je ons op Slack joinen en afspreken of om hulp vragen met levellen en geld verdienen.

PSN: Kjujay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Kju schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 09:31:
[...]

Je moet even door die eerste missie doorbijten. Daarna begint het pas. Je bent idd wel afhankelijk van randoms. Gisteravond had rockstar server problemen op PS4, er waren meer die klaagden over verbindingsproblemen. Als je in de PS4 Tweakscrew zit kan je ons op Slack joinen en afspreken of om hulp vragen met levellen en geld verdienen.
Inmiddels een aanmelding gedaan bij slack. Eens even kijken wat dat precies inhoud (soort chatkanaal lijkt me). Wel raar dat ik geen crewmembers online vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MGB-hero
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 03-10 15:55
Oxigeon schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 08:19:
Heel herkenbaar! Gisteren ook bezig geweest maar ze blijven dood gaan.
Meestal moeten ze ook altijd eerst de auto in het midden parkeren voordat ze er achter komen dat het niet heel handig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oxigeon schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 12:38:
[...]

Inmiddels een aanmelding gedaan bij slack. Eens even kijken wat dat precies inhoud (soort chatkanaal lijkt me). Wel raar dat ik geen crewmembers online vind.
Ook aangemeld bij de Tweakscrew op Social Club?

Nederlandse PS5 clan / 30+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Diigii
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 03-10 16:11
MR_VIPER schreef op donderdag 29 december 2016 @ 09:06:
Is het vreemd dat mensen huiverig zijn om nog online te komen? Ik heb af en toe inmiddels mijn twijfels bij wat er ook door rockstar gedaan word aan het gekloot met modders/hacker/eikels hoe je ze ook noemen wil. Je merkt dat er in het vangnet principe ook onschuldige mensen meegenomen worden die slachtoffer zijn van de akties van de menuridders.

Ik heb sinds ik speel veel moeite gedaan om te komen waar ik nu ben. En het kan door 1 van die *piep* binnen 5 tellen verkloot worden. En gezien de starre houding inmiddels bij Rockstar heb je dan ook snel dat je echt alles kwijt bent. Verbindingen knijpen voor kleine public sessies geeft nog steeds kans op problemen. En om een crew of invite only sessie te spelen is leuk. Maar je kan dan weer geen CEO/MC missies doen.

Als dit zo verder doorgaat is het voor Rockstar op den duur steeds makkelijker om GTAO te downscalen wegens een vermindere spelersbase.
Het online spelen blijft toch wel huiverig. Want ik heb nu meerdere keren gezien dat mensen zijn gebanned door geld aan te nemen van een hacker. Is natuurlijk ook niet slim, maar andere kunnen daardoor wel jouw game verpesten.

Een paar dagen geleden voor het eerst de Import/Export DLC geprobeerd, en het ziet er wel grappig uit. Het enige nadeel wat ik heb bij deze gamemode is het geld wat je kan verdienen. Ikzelf verdiende iets van 200,000 als CEO. Hiervoor hadden we 3 auto's gejat en verkocht. Andere crewleden kregen rond de 25,000, wat natuurlijk een groot verschil is. Toen bedachten we ons dat het aan de ene kant ook wel logisch is, want als je als CEO dure wagens haalt die je vervolgens kan gebruiken tijdens missions, dan heeft iedereen hier toegang toe (crewleden kunnen aanvragen doen).

Helaas tijdens het ophalen van één auto zat er ook een hacker in het spel. Deze was niet dood te krijgen en blies lekker onze auto op. Gelijk maar met z'n 3en die persoon gereport, dus hopelijk zien we deze niet meer terug.

Rond de kerst nog een paar leuke foto's gemaakt (helaas dat de sneeuw nu al weer weg is, van mij mag het ook wel tot oud/nieuw blijven).

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Bdhzo1Ah.png

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/iGxRzAIh.png

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/sufvAbGh.png

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/zIq8I1Yh.png

Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MR_VIPER

MR_VIPER

Diigii schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 16:28:
[...]

Het online spelen blijft toch wel huiverig. Want ik heb nu meerdere keren gezien dat mensen zijn gebanned door geld aan te nemen van een hacker. Is natuurlijk ook niet slim, maar andere kunnen daardoor wel jouw game verpesten.

Een paar dagen geleden voor het eerst de Import/Export DLC geprobeerd, en het ziet er wel grappig uit. Het enige nadeel wat ik heb bij deze gamemode is het geld wat je kan verdienen. Ikzelf verdiende iets van 200,000 als CEO. Hiervoor hadden we 3 auto's gejat en verkocht. Andere crewleden kregen rond de 25,000, wat natuurlijk een groot verschil is. Toen bedachten we ons dat het aan de ene kant ook wel logisch is, want als je als CEO dure wagens haalt die je vervolgens kan gebruiken tijdens missions, dan heeft iedereen hier toegang toe (crewleden kunnen aanvragen doen).

Helaas tijdens het ophalen van één auto zat er ook een hacker in het spel. Deze was niet dood te krijgen en blies lekker onze auto op. Gelijk maar met z'n 3en die persoon gereport, dus hopelijk zien we deze niet meer terug.

Rond de kerst nog een paar leuke foto's gemaakt (helaas dat de sneeuw nu al weer weg is, van mij mag het ook wel tot oud/nieuw blijven).

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Sneeuw is inmiddels weer terug ivm oud en nieuw.

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 03-10 21:26
Diigii schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 16:28:
[...]

Je neemt het geld niet aan

Het wordt gewoon boven je hoofd gespawned en je pakt het dan gelijk op zonder dat jij er zelf iets aan doet.
Je kan er zelf dus helemaal niets aan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diigii
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 03-10 16:11
MR_VIPER schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 16:39:
[...]

Sneeuw is inmiddels weer terug ivm oud en nieuw.
Thanks! Wist helemaal niet dat de sneeuw terug zou komen.
rwbk schreef op zaterdag 31 december 2016 @ 11:31:
[...]

Je neemt het geld niet aan

Het wordt gewoon boven je hoofd gespawned en je pakt het dan gelijk op zonder dat jij er zelf iets aan doet.
Je kan er zelf dus helemaal niets aan doen.
Oh wow, dat wist ik ook niet. Dat is wel minder dan. En de meeste mensen zullen ook wel geen ticket aanmaken van "help ik heb veel geld gekregen" (als dat uberhaupt kan).

Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RichardQG
Diigii schreef op zaterdag 31 december 2016 @ 22:10:
[...]

Oh wow, dat wist ik ook niet. Dat is wel minder dan. En de meeste mensen zullen ook wel geen ticket aanmaken van "help ik heb veel geld gekregen" (als dat uberhaupt kan).
Ik deed dat wel toen ik een bedrag van ongeveer 55000 kreeg. Dat was al weer lang geleden toen R* niet zo streng was met bannen, maar ik heb het voor de zekerheid gemeld. Het werd weggehaald en sindsdien heb ik gelukkig geen geld meer gekregen (speel met die CEO missies dan ook in een server in mijn eentje).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik lees juist dat je het niet hoeft te melden en dat ze zelf om de zoveel tijd de boel schoonvegen :?
En zolang je niet degene bent die het geld verspreid je er ook geen zorgen over hoeft te maken.

Staat allemaal op de Support website van Rockstar zelf :)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
nero355 schreef op zondag 1 januari 2017 @ 20:38:
Ik lees juist dat je het niet hoeft te melden en dat ze zelf om de zoveel tijd de boel schoonvegen :?
En zolang je niet degene bent die het geld verspreid je er ook geen zorgen over hoeft te maken.

Toch bannen en resetten ze sommige personen die geld hebben ontvangen. Dat heb ik zelf mogen ervaren helaas. R* is wat dat betreft niet te vertrouwen.

Ik zou zo snel mogelijk Alt+F4 drukken bij het zien van geld boven mijn hoofd. :P

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
zodra ik vermoed dat er hackers/modders zijn ben ik direct weg. Dus niet wachten tot je geldzakken ziet. Opletten op wat er in de chat gezegd wordt of rare glitches... direct nieuwe sessie zoeken. En... als je geen medespelers nodig hebt om je te vermaken. Gooi je sessie leeg door je internet even plat te leggen voor een paar seconden, of de bandbreedte te verlagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER

MR_VIPER

nero355 schreef op zondag 1 januari 2017 @ 20:38:

Het grote probleem is sleepnet bannen wat Rockstar doet. Beetje te vergelijken met Sleepnet Intelligence vergaren van de instanties. We gaan voor de grote hoop en de vissen die er niet bijhoren maar er wel bijzitten nemen we voor lief. En ook die vissen kunnen geen beroep doen.

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoeliJoeli
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 03-10 16:37

CoeliJoeli

Gamer

Vorige week ook voor het eerst in aanraking gekomen met hackers/modders.
Werd gebombardeerd met raketten. Echt waardeloos.

Wel grappig en een beetje triest dat er veel mensen online vragen of er hackers/modders online zijn en of ze geld willen droppen

Twitch.tv/coelijoeli

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch Thumper

Dutch Thumper

Kreeg vorige week XP en geld, waardoor ik nu een Ban heb voor een maand + reset! Wist niet eens dat je XP kon krijgen.

Rockstar gaf aan dat t mijn eigen verantwoordelijkheid was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoeliJoeli

CoeliJoeli

Gamer

Dutch Thumper schreef op maandag 2 januari 2017 @ 10:58:
Kreeg vorige week XP en geld, waardoor ik nu een Ban heb voor een maand + reset! Wist niet eens dat je XP kon krijgen.

Rockstar gaf aan dat t mijn eigen verantwoordelijkheid was.
Ze zijn zeer strict de laatste tijd met hun bans! Balen dat dit je overkomen is

Twitch.tv/coelijoeli

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saynod
Gisteren ook iets bizars meegemaakt.

Ik zat in een public met nog 1 andere, allebei auto's aan het pikken.
Opeens geeft die andere melding dat hij opeens alle wapens beschikbaar heeft (was een lvl 71) en net op dat moment vat mijn auto vuur uit het niets en ontploft... (deel ve collectie |:( )
Heb de sessie maar onmiddellijk afgebroken.

Buiten ons twee was er niemand anders id sessie en die andere gaf ook aan dat hij het heel raar vond dat hij alle wapens opeens had.

Onzichtbare hacker mss?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragoncry
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 03-10 12:29
Het is heel jammer dat er onschuldige mensen de dupe worden van het modder-beleid van Rockstar, maar aan de andere kant vind ik de modders vervelender dan het beleid om ze te stoppen.

Heb zelf meerdere malen een ticket aangemaakt om geld en RP van mijn account te laten verwijderen omdat ik deze onrechtmatig toegespeeld kreeg, ik verdien het liever zelf. Een ban heb ik zelf nog niet gekregen.

Maar mensen die vragen om geld/RP en de modders zelf moeten aangepakt worden, de manier waarop is zeker niet perfect, maar zachter optreden helpt nog minder en zorgt voor nog meer frustratie in-game.

Het zijn de rotte appels die het verpesten voor de rest, helaas :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER

MR_VIPER

Saynod schreef op maandag 2 januari 2017 @ 11:12:
Gisteren ook iets bizars meegemaakt.

Ik zat in een public met nog 1 andere, allebei auto's aan het pikken.
Opeens geeft die andere melding dat hij opeens alle wapens beschikbaar heeft (was een lvl 71) en net op dat moment vat mijn auto vuur uit het niets en ontploft... (deel ve collectie |:( )
Heb de sessie maar onmiddellijk afgebroken.

Buiten ons twee was er niemand anders id sessie en die andere gaf ook aan dat hij het heel raar vond dat hij alle wapens opeens had.

Onzichtbare hacker mss?
Dit ontploffen is ook iets wat kan gebeuren bij een probleem met de server en meerdere mensen in een sessie. Gebeurt ook als er lag optreed en je uit een sessie valt (je ziet iedereen dan verdwijnen).

Ik heb zelf al langer het idee dat de problemen zich niet beperken tot een sessie maar de problemen server breed zijn. Soms zie zelfs in een public sessie waar ik alleen inzit rare spawns van NPC auto's alsook een soort stotter in de sessie die ik ook zag als ik in een public sessie met meerdere mensen zat en een modder een paar modders. Ik gok dat de problemen dus inmiddels breder zijn als een sessie. Gezien ook de hoeveelheid modders die er zijn gok ik dat de servers het tegenwoordig behoorlijk zwaar hebben en dat dat dus de oorzaak is dat zelfs in een sessie zonder modders je de problemen hebt.

Ik denk dat ik voorlopig weer meer SP ga spelen. Zijn nog wel wat dingen die ik daarin kan doen. Als ik al online kom dan zal het meer zijn voor freeroam en contact missions in solo sessies eventueel crew sessies. Dan daar maar op grinden om centjes te sparen voor toekomstige DLC items.

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MR_VIPER schreef op maandag 2 januari 2017 @ 13:08:
[...]

Dit ontploffen is ook iets wat kan gebeuren bij een probleem met de server en meerdere mensen in een sessie. Gebeurt ook als er lag optreed en je uit een sessie valt (je ziet iedereen dan verdwijnen).

Ik heb zelf al langer het idee dat de problemen zich niet beperken tot een sessie maar de problemen server breed zijn. Soms zie zelfs in een public sessie waar ik alleen inzit rare spawns van NPC auto's alsook een soort stotter in de sessie ..
Dat spawnen is vooral in drukke servers en ook op de console dus het lijkt me sterk als dat met hackers te maken heeft. Dat was voor mij de manier om een server te herkennen waar ik straatauto's kon dupen dus er is dan wel wat met de sevrer aan de hand. (Als je dan een Simeon missie via je telefoon startte en daarna snel LSC in ging dan stond er een dupe buiten)

Wel mooi klote dat je op de pc onschuldig een ban op kan lopen. Hoe dan ook snel je internet killen als je de destroyed personal vehicle berichten ziet en/of de geldzakjes op je hoofd vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 03-10 21:26
Beakzz schreef op maandag 2 januari 2017 @ 13:19:
[...]

Wel mooi klote dat je op de pc onschuldig een ban op kan lopen. Hoe dan ook snel je internet killen als je de destroyed personal vehicle berichten ziet en/of de geldzakjes op je hoofd vallen.
Ook op de consoles zitten hackers in de GTA online lobby's de consoles zijn niet superieur en hebben dus ook hackers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoeliJoeli

CoeliJoeli

Gamer

rwbk schreef op maandag 2 januari 2017 @ 13:37:
[...]

Ook op de consoles zitten hackers in de GTA online lobby's de consoles zijn niet superieur en hebben dus ook hackers.
Zelfs de consoles worden hierdoor getroffen? Niet verwacht aangezien het moeilijker is/lijkt om dit te doen...

Twitch.tv/coelijoeli

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rwbk schreef op maandag 2 januari 2017 @ 13:37:
[...]

Dat zal best, maar ik zie ze nooit en ik heb best wel een paar uurtjes online rond gehangen. Ben je niet in de war met de PS3/Xbox 360?

Godmode glitches (en dergelijken) zijn er natuurlijk wel, maar geen modmenu's zoals er op de pc wel zijn zover ik weet.

[ Voor 14% gewijzigd door Beakzz op 02-01-2017 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Zo hee, eindelijk een timetrial die te doen is, gewoon snel de snelweg op met de drag en dan racen :D

Was wel raar, had mijn sessie leeggemaakt maar online bleef het behandelen alsof er wel iemand bij zat. Helaas dat ik maar weinig tijd heb om te spelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beakzz schreef op maandag 2 januari 2017 @ 14:10:
[...]

Dat zal best, maar ik zie ze nooit en ik heb best wel een paar uurtjes online rond gehangen. Ben je niet in de war met de PS3/Xbox 360?

Godmode glitches (en dergelijken) zijn er natuurlijk wel, maar geen modmenu's zoals er op de pc wel zijn zover ik weet.
Het is alweer even geleden dat ik op de PS3 speelde, maar daar werd ook van alles gespawned. Ufo's, rotsblokken etc...

PS4 is vooralsnog vrij en dat geldt waarschijnlijk ook voor de Xbox One.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Checkit222
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 03-10 12:59
Na een aantal maanden in de kast te hebben gelegen wilde ik GTA V weer eens spelen met een aantal vrienden. Na de nodige updates startte het spel en kon ik spelen. Echter crashte het spel na 1 á 2 minuten met de foutcode CE-34878-0. Meerdere keren opnieuw geprobeerd maar helaas hetzelfde resultaat (zowel online als offline). Het spel opnieuw installeren werkte niet en zelfs de gehele PS4 opnieuw initialiseren heeft niet geholpen. Na een paar minuten spelen crasht het spel met een blauw scherm en de foutcode CE-34878-0. Ik heb het internet afgezocht maar niets lijkt te werken. Heeft iemand hier dit toevallig eens meegemaakt of nog een idee? Met andere spellen zoals Fifa 17 heb ik dit probleem trouwens niet. Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iDaniel
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 26-09 14:49
Kwam van de week in een sessie waarin constant dode duiven boven m'n hoofd gespawned werden. Wanneer je over één van de gevallen kadavers liep kreeg je de melding "+1 snack".

Moest lachen, maar toch wel even snel een andere sessie gezocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unigo
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 04-10 10:05
Ben inmiddels ook weer begonnen met gta online! Nog wel even kijken hoe ik geld ga verdienen... nog niet alle heists afgemaakt, net wel een office en warehouse gekocht. Eigenlijk nog wat dollars nodig om een vehicle warehouse te kopen, daarmee schijn je prima geld te kunnen verdienen?

3ds fc: 4270-0926-7440

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoeliJoeli

CoeliJoeli

Gamer

Unigo schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 12:01:
Ben inmiddels ook weer begonnen met gta online! Nog wel even kijken hoe ik geld ga verdienen... nog niet alle heists afgemaakt, net wel een office en warehouse gekocht. Eigenlijk nog wat dollars nodig om een vehicle warehouse te kopen, daarmee schijn je prima geld te kunnen verdienen?
Daar kan je inderdaad genoeg geld mee verdienen! Je krijgt het meeste geld door high end wagens te verkopen.

Twitch.tv/coelijoeli

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unigo
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 04-10 10:05
CoeliJoeli schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 13:05:
[...]

Daar kan je inderdaad genoeg geld mee verdienen! Je krijgt het meeste geld door high end wagens te verkopen.
Thanks! Nou nog 1 miljoen bij elkaar schrapen om dat vehicle warehouse te krijgen ;)

3ds fc: 4270-0926-7440

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoeliJoeli

CoeliJoeli

Gamer

Unigo schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 13:10:
[...]

Thanks! Nou nog 1 miljoen bij elkaar schrapen om dat vehicle warehouse te krijgen ;)
Kijk ook naar de 2x $ boosts die er zijn. Deze week krijg je bijvoorbeeld meer geld van stunt races.

Twitch.tv/coelijoeli

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the squaler1
Idd de 2x $ boosts zijn best leuk om te doen. Anders is het zo vaak mogelijk een pacific heist joinen die leveren het meeste op.
Met het vehicle warehouse kun je inderdaad lekker verdienen en er loopt momenteel een 25% bonus bij verkoop.
Je moet alleen geen hackers hebben die er uit schieten en je vehicle ergens anders spawnen en hem inleveren :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoeliJoeli

CoeliJoeli

Gamer

De nieuwe advesary mode 'Vehicle Vendetta' schijnt ook veel $ op te leveren.

Twitch.tv/coelijoeli

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordgandalf
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-10 16:23
the squaler1 schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 14:15:
Idd de 2x $ boosts zijn best leuk om te doen. Anders is het zo vaak mogelijk een pacific heist joinen die leveren het meeste op.
Met het vehicle warehouse kun je inderdaad lekker verdienen en er loopt momenteel een 25% bonus bij verkoop.
Je moet alleen geen hackers hebben die er uit schieten en je vehicle ergens anders spawnen en hem inleveren :(
Je weet dat op een gegeven moment je auto zichtbaar is voor andere spelers he ? het kan ook een andere speler zijn geweest die je auto heeft gestolen en afgeleverd

Steam: Profile / Socialclub: Profile / Uplay: minedwarf / Origin: lordgandalf3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sosua
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22:40
Wat een gelul elke keer met die modders zo te lezen. Blij dat ik de switch heb gemaakt naar ps4. Hoewel het opnieuw grinden van alles wel ultrakut is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoeliJoeli

CoeliJoeli

Gamer

Sosua schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 09:31:
Wat een gelul elke keer met die modders zo te lezen. Blij dat ik de switch heb gemaakt naar ps4. Hoewel het opnieuw grinden van alles wel ultrakut is.
Zet je account over van pc naar ps4!

Twitch.tv/coelijoeli

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sosua
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22:40
CoeliJoeli schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 09:34:
[...]

Zet je account over van pc naar ps4!
Kan niet. Hij is van ps3 naar pc gegaan. Je mag maar 1 keer transferren hoe lullig dat ook is.

Heb zelfs aangeboden om tegen betaling zoiets te laten gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoeliJoeli

CoeliJoeli

Gamer

Sosua schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 09:39:
[...]
Kan niet. Hij is van ps3 naar pc gegaan. Je mag maar 1 keer transferren hoe lullig dat ook is.

Heb zelfs aangeboden om tegen betaling zoiets te laten gebeuren.
Ah dat is inderdaad lullig ;w

Twitch.tv/coelijoeli

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Je mag ook alleen opwaarts transfereren, dit mag wel: ps3 - ps4 - pc (geen idee of je eigenlijk van ps3 naar xbone kunt?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoeliJoeli

CoeliJoeli

Gamer

Trevor schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 09:50:
Je mag ook alleen opwaarts transfereren, dit mag wel: ps3 - ps4 - pc (geen idee of je eigenlijk van ps3 naar xbone kunt?)
Ik dacht dat ps3 -> ps4 geen transfer was maar gewoon een op account is gebaseerd

Twitch.tv/coelijoeli

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Je moet nog steeds via het menu transfereren. Als je wilde kon je uiteraard ook gewoon weer clean beginnen. Of je oude 360 data gebruiken. (net uitgevonden dat dat dus inderdaad ook gewoon kon.)

Pagina: 1 ... 147 ... 216 Laatste

Let op:
Het kan zijn dat mensen bij het laden blijven hangen op waiting for players of launching session. Hier kom je op den duur wel doorheen, het kan alleen even duren. Voor problemen zou ook gekeken kunnen worden op de officiële website

Dit topic is niet bedoeld om glitches/hacks te bespreken.