Saynod schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 09:32:
Klopt het dat ik m'n winterbanden moet opleggen in LS vanaf vandaag?

Al is zonder prima, beetje glijden in je "nieuwe" Comet Retro

Saynod schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 09:32:
Klopt het dat ik m'n winterbanden moet opleggen in LS vanaf vandaag?
Instant buy voor mij die Comet RetroPannekoek81 schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 09:52:
[...]
![]()
Al is zonder prima, beetje glijden in je "nieuwe" Comet Retro
*empty*
Uiteraard, veel voertuigen koop ik direct tenzij ik het voertuig echt niks aan vind. Ben ook erg tevreden met de extra garage ruimte.Saynod schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 09:58:
[...]
Instant buy voor mij die Comet Retro. Heb de gewone ook al, zeer leuke auto.
Ik kan nu dus mijn 'oude' comet laten ombouwen. NiceDigitalError schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 11:56:
de 'normale' comet kost maar 100k, de upgrade naar Retro Comet is 650k ongeveer. ik vond het het geld waard, de normale versie is maar niks en er zitten nu echt veel custom opties op.
Ik nog 2 uur later pas klaar, dus ik ben er vanavond pas.MR_VIPER schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 10:31:
Is het al 3 uur????? Damn nog paar uurtjes werken en dan eens spelen in de sneeuw.
Dit klopt als je een comet hebt dan kun je hem waarschijnlijk laten customen tenzij ze een nieuwe versie hebben uitgebracht van de wagen maar dat doen ze niet zo vaak.Saynod schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 11:59:
[...]
Ik kan nu dus mijn 'oude' comet laten ombouwen. Nice.
Steam: Profile / Socialclub: Profile / Uplay: minedwarf / Origin: lordgandalf3
Ja zelfde als de Nissan Skyline en de Nero.lordgandalf schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 12:23:
[...]
Dit klopt als je een comet hebt dan kun je hem waarschijnlijk laten customen tenzij ze een nieuwe versie hebben uitgebracht van de wagen maar dat doen ze niet zo vaak.
Ik ben er vanavond ook pas.Ithric schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 12:17:
[...]
Ik nog 2 uur later pas klaar, dus ik ben er vanavond pas.
Mij heeft het niet meer kunne bekoren. Zeker niet na de stunt races patch, wat in mijn ogen niets, maar dan ook helemaal niets met GTA te maken heeft. Ik heb wel even wat online gespeeld, paar leuke auto's gescoord en huizen gekocht, maar het doet het hem niet voor mij. Als ze de dlc, behalve dan die Mario Kart Los Santos Edition, nou eens doorvoeren naar offline, of in ieder geval de auto's, boten en dergelijken, dan zou ik het spel weer eens oppakken. Adversary modes mogen ze trouwens ook in hun reet steken.Seth_Chaos schreef op donderdag 22 december 2016 @ 14:01:
Heb een tijd terug GTA gekocht. Ik heb het toen een dag of twee gespeeld maar het online gedeelte viel me toen zwaar tegen. Ik heb het nu weer eens afgestoft. Mede door de vele positieve recenties. En ben weer begonnen. Maar wat is leuk om te doen in het Online gedeelte? Veel verder dan winkels overvallen kom ik niet. De meeste groeps evenementen heb ik inmiddels geprobeerd, maar zijn erg slechte aftreksels van andere games zoals battelfield bijvoorbeeld. Ik ben opzoek naar de fun factor. Zie ik iets over het hoofd? Moet ik een bepaald niveau halen voor de echte fun begint? Of heeft GTA Online gewoon echt zo weinig diepgang?
De nieuwe DLC heeft JUIST alles met GTA te maken, auto's stelen en doorverkopen. dit is ook verreweg de leukste dlc die ik in 3 jaar heb gezien in GTA Online.
je account op de ps4? of had je ook een pc account?Uffeltje schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 17:33:
WTF! Vanmorgen het bericht in m'n mailbox dat m'n account voor een maand is geband en dat mijn character volledig gereset is. Twee dagen geleden voor het laatst gespeeld en nooit iets van mods of hacks geïnstalleerd gehad in het verleden. Maakte daarom dus een ticket aan met de vraag waarom ik geband zou zijn, antwoorden ze met een link naar een standaardriedeltje, waar ik dus niets aan heb. Een nieuw ticket aanmaken kan ook niet, dat kan pas na 12 uur.![]()
Het was leuk de afgelopen drie jaar in GTA Online, maar op deze manier ben ik er heel snel klaar mee.
Ik ben van PS3 naar PS4 en sinds een jaar naar PC gegaan. Ik zie dat de accounts op PS3 en PS4 nog niet gereset zijn.DigitalError schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 17:41:
[...]
je account op de ps4? of had je ook een pc account?
[ Voor 11% gewijzigd door Uffeltje op 23-12-2016 17:44 ]
Gebruik nergens in je verhaal iets van ban of wat er ook maar op lijkt, want dan krijg je inderdaad het standaard riedeltje terug (zelf gelukkig nog geen ervaring mee).Uffeltje schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 17:33:
WTF! Vanmorgen het bericht in m'n mailbox dat m'n account voor een maand is geband en dat mijn character volledig gereset is. Twee dagen geleden voor het laatst gespeeld en nooit iets van mods of hacks geïnstalleerd gehad in het verleden. Maakte daarom dus een ticket aan met de vraag waarom ik geband zou zijn, antwoorden ze met een link naar een standaardriedeltje, waar ik dus niets aan heb. Een nieuw ticket aanmaken kan ook niet, dat kan pas na 12 uur.![]()
Het was leuk de afgelopen drie jaar in GTA Online, maar op deze manier ben ik er heel snel klaar mee.
Ik heb het woord 'ban' inderdaad gebruikt, daarom dus dat standaard riedeltje. Ik heb nooit eerder een ban gehad, maar ik las dat sinds kort de eerste ban direct een reset is.Beakzz schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 17:48:
[...]
Gebruik nergens in je verhaal iets van ban of wat er ook maar op lijkt, want dan krijg je inderdaad het standaard riedeltje terug (zelf gelukkig nog geen ervaring mee).
Wel apart aangezien ze (zover bekend) tot nu toe alleen mod accounts en modmenu's bannen. Zelfs glitchen is tot nu toe niet aangepakt. Er zijn afgelopen week wel grote groepen geband en als je der verhalen mag geloven ook heel veel onterecht. Heb je al eens eerder een ban gehad? Normaal bannen ze je eerst voor een periode en daarna pas een reset.
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Why so serious?
Ik kreeg het afgelopen week, weet niet precies welke dag. Was ook niet heel veel, max 100k.Bobbreede schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 20:26:
Dat is ook waar ik bang voor ben, perongeluk geld ontvangen, ben ook snel gedisconnect... Hoelang zat er bij jou tussen?!
Voor mij persoonlijk is GTA Online nog steeds niet gratis. Als het echt gratis was, dan had ik GTA Online gratis uit de shop kunnen downloaden. Ik heb de game op PS3 gekocht en voor de PS4 moet je het gewoon weer opnieuw kopen, mocht je GTA Online ook daar willen spelen. Als ik het vervolgens op de PC wil spelen, dan moet ik het WEER kopen om Online te mogen spelen. Dat is NIET gratis, vriend. Ik heb GTA 5 twee keer gekocht en zie alleen 1 deel ervan met updates voorzien. 69 euro voor de ps3, 59 euro voor de ps4. Da's 128 euro aan SP games die geen ondersteuning meer krijgen en de zgn gratis versie wel. Dat vind ik simpelweg krom.DigitalError schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 16:40:
[...]
Je hebt GTA V natuurlijk in eerste instantie sowieso al gekocht voor de SP, die online mp was puur extra. je hebt er dus geen cent extra voor hoeven te betalen en dat doe je ook niet blijkbaar. dus is voor jou persoonlijk GTA online WEL gratis.
[ Voor 11% gewijzigd door Poops_McGhee op 23-12-2016 23:43 ]
SP van GTA5 is leuk, maar fucking liniair, 1x uitspelen en je hebt niets mee te zoeken in SP. Online werd bij het leven gehyped, maar ik zie maar een magere spinoff wat ooit met GTA online zou kunnen worden gedaan. In plaats daarvan gooien ze maar meer en meer pvp based DLC erop, als ik dat zo graag wil ga ik wel APB of consorten spelen, zie zijn gratis, mis je wel een huis, maar heb je wel eigen designs te maken.DigitalError schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 16:40:
[...]
De nieuwe DLC heeft JUIST alles met GTA te maken, auto's stelen en doorverkopen. dit is ook verreweg de leukste dlc die ik in 3 jaar heb gezien in GTA Online.
Je hebt GTA V natuurlijk in eerste instantie sowieso al gekocht voor de SP, die online mp was puur extra. je hebt er dus geen cent extra voor hoeven te betalen en dat doe je ook niet blijkbaar. dus is voor jou persoonlijk GTA online WEL gratis.
je wordt niet verplicht om het online gedeelte te spelen, ben het met je eens dat het ook leuk was geweest als alle online content ook in de singleplayer zat.
[ Voor 8% gewijzigd door SinergyX op 24-12-2016 00:45 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Vind het ook jammer dat offline geen aandacht meer krijgt. Dat ben ik met iedereen eens. Had ook liever gezien dat er een SP DLC kwam ala TBGT of zoiets.SinergyX schreef op zaterdag 24 december 2016 @ 00:44:
[...]
SP van GTA5 is leuk, maar fucking liniair, 1x uitspelen en je hebt niets mee te zoeken in SP. Online werd bij het leven gehyped, maar ik zie maar een magere spinoff wat ooit met GTA online zou kunnen worden gedaan. In plaats daarvan gooien ze maar meer en meer pvp based DLC erop, als ik dat zo graag wil ga ik wel APB of consorten spelen, zie zijn gratis, mis je wel een huis, maar heb je wel eigen designs te maken.
Laat mij lekker goods handelen of auto's jatten in PVE coop omgeving, niet via geknepen lijntjes wachten tot je in een 'single' multiplayer sessie zit en je dingetje doen.
Als je het niet leuk vind, speel je het toch niet? Bespaart ons ook het azijngepisPoops_McGhee schreef op zaterdag 24 december 2016 @ 00:36:
[...]
Alweer fout, vriend. Rockstar doet dat dus wel, door de ondersteuning voor het vorige platform niet meer te ondersteunen.
Het is inderdaad belachelijk dat de SP DLC is gecanceld.Ik vind echter GTA online wél nog steeds leuk. Maar dat komt vooral omdat er nog steeds leuke mensen zijn waarmee ik het zo nu en dan online kan spelen op PS4. Party aan en gaan. Dat maakt het leuk. Dat is ook het idee van de crews en de CEO's met associates e.d.SinergyX schreef op zaterdag 24 december 2016 @ 00:44:
[...]
SP van GTA5 is leuk, maar fucking liniair, 1x uitspelen en je hebt niets mee te zoeken in SP. Online werd bij het leven gehyped, maar ik zie maar een magere spinoff wat ooit met GTA online zou kunnen worden gedaan. In plaats daarvan gooien ze maar meer en meer pvp based DLC erop, als ik dat zo graag wil ga ik wel APB of consorten spelen, zie zijn gratis, mis je wel een huis, maar heb je wel eigen designs te maken.
Laat mij lekker goods handelen of auto's jatten in PVE coop omgeving, niet via geknepen lijntjes wachten tot je in een 'single' multiplayer sessie zit en je dingetje doen.
Al snap ik nog steeds niet waarom mensen zo speciaal doen over een game die 3 jaar later nog zut krijgt, zo bijzonder is dat ook zeker niet (al helemaal niet als je gaat kijken naar instanced MMO's), al helemaal niet met hoeveelheid geld wat ze binnen hebben gehaald.
Maar mij boeit het verder niet meer zo, heb de game al maanden niet meer opgestart, heel af en toe op de PC om nieuwe kaart of tweaks te testen, heeft toch geen racestuur ondersteuning dus beetje rondrijden was er ook niet bij. Hopelijk doen ze het met GTA6 wat beter.
PSN: proditaki specs
Je bent een van de velen afgelopen 2 weken 😂Trevor schreef op zaterdag 24 december 2016 @ 09:44:
Dat was lekker geld verdienen.... en uitgeven. 8 miljoen erbij en uitgegeven vanmorgen
20 plekken garage bij kantoor is voorlopig wel voldoende, wel gelijk ook de modshop erbij. Ook een ramp buggy en ik had nog geen classic car blijkbaar. Als het goed is heb ik nu alle snelste auto's in de grotere raceklasses.
Etuuuuuh!
je hebt gelijk inderdaad, deze actie is t/m morgen als het goed is (staat op de newswire van rockstar).Ithric schreef op zaterdag 24 december 2016 @ 17:19:
Volgens mij nog niet hier gepost, maar je krijgt de helft van de waarde van CEO/MC werk extra nu.
Heb vanochtend even 2 mil. verdiend op deze manier, met dank aan mede got'ers.
Hoe heb je zo snel zo veel geld kunnen verdienen? Ik las iets van 50% extra bij CEO missies, maar dat is toch niet zoveel?Trevor schreef op zaterdag 24 december 2016 @ 09:44:
Dat was lekker geld verdienen.... en uitgeven. 8 miljoen erbij en uitgegeven vanmorgen
20 plekken garage bij kantoor is voorlopig wel voldoende, wel gelijk ook de modshop erbij. Ook een ramp buggy en ik had nog geen classic car blijkbaar. Als het goed is heb ik nu alle snelste auto's in de grotere raceklasses.
Die 50% is voor MC en CEO deliveries. Dus verkopen uit je voorraad. Een vol warehouse 111 crates levert dan al snel 3 miljoen op.RichardQG schreef op zondag 25 december 2016 @ 15:03:
[...]
Hoe heb je zo snel zo veel geld kunnen verdienen? Ik las iets van 50% extra bij CEO missies, maar dat is toch niet zoveel?
*empty*
Aha, dat verklaart het. Ik heb vandaag ook nog geprobeerd wat auto's te verkopen. Hoe voorkom je eigenlijk dat je auto veel schade oploopt door andere auto's en helicopters die spawnen en op je schieten? Ik had vandaag bijna 20k schade op een osiris doordat een helicopter maar op me bleef schieten.Trevor schreef op zondag 25 december 2016 @ 21:08:
Precies, 2 grote warehouses kunnen verkopen, een kleine en dan nog diverse auto's weggebracht.
[ Voor 10% gewijzigd door ArthurMorgan op 26-12-2016 07:10 ]
Je bent ook niet de enige met een ban, hier zit er ook een achter de pc die moet afkicken van GTA. Alles kwijt & resetUffeltje schreef op zondag 25 december 2016 @ 11:45:
Nog een ticket aangemaakt. Nu geen automatisch antwoord, maar wel een medewerker die me maar dezelfde pagina stuurt en verder al m'n vragen negeert. Ticket ook direct weer gesloten, zodat ik de aankomende 12 uur geen nieuwe kan aanmaken.
Sorry. I was busy talking about my feelings and killing people
Genoeg andere games gelukkig.Dutch Thumper schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 11:09:
[...]
Je bent ook niet de enige met een ban, hier zit er ook een achter de pc die moet afkicken van GTA. Alles kwijt & reset![]()
![]()
![]()
Tot over een maand
Idd genoeg andere games, maar gta was wel mijn favoriet.Uffeltje schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 12:16:
[...]
Genoeg andere games gelukkig.Ik zal ook niet snel meer terugkomen naar GTA Online.
CM SL600M | MSI MPG Z390 PRO CARBON & RTX2080TI GAMING X TRIO | CORSAIR 115i PRO & CORSAIR RGB PRO 16GB 3200DDR4 & HX750V2 | INTEL I9 9900K & 660P 512GB & 1TB | LOGITECH G910 & G502 | RAZER NARI ULTIMATE | TEUFEL CONCEPT 2.1 | LG 27UK850
PSN: MisterxBee : PS5 Pro :Samsung Zfold6:Synology DS220+
Sinds gisteren is er geen sneeuw meer in ls.sten123 schreef op woensdag 28 december 2016 @ 11:47:
Hoe kan het trouwens zijn dat mensen waar ik mee in de sessie zit wel sneeuw hebben en ik niet ?
CM SL600M | MSI MPG Z390 PRO CARBON & RTX2080TI GAMING X TRIO | CORSAIR 115i PRO & CORSAIR RGB PRO 16GB 3200DDR4 & HX750V2 | INTEL I9 9900K & 660P 512GB & 1TB | LOGITECH G910 & G502 | RAZER NARI ULTIMATE | TEUFEL CONCEPT 2.1 | LG 27UK850
*empty*
Ik ben wel meer op mijn hoede inderdaad dan voorheen, tevens maar een ticket gemaakt over een vreemde situatie. (Mogelijk case vorming?)
*empty*
Had een ticket naar R* gemaakt, hierop een standaard antwoord gekregen.MR_VIPER schreef op donderdag 29 december 2016 @ 13:16:
Ik zit met hetzelfde euvel. Ik vind het nog steeds erg leuk. Echter de "kans op" het verloren zien gaan van vele uren spelen is een zwaard van damocles. En dat zwaard valt willekeurig lijkt wel. Ik let al extra op in sessies e.d. Maar je speelt toch wel op een andere manier merk ik. Althans ik speel op een andere manier.
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
[ Voor 15% gewijzigd door Kju op 29-12-2016 22:50 ]
PSN: Kjujay
Je moet even door die eerste missie doorbijten. Daarna begint het pas. Je bent idd wel afhankelijk van randoms. Gisteravond had rockstar server problemen op PS4, er waren meer die klaagden over verbindingsproblemen. Als je in de PS4 Tweakscrew zit kan je ons op Slack joinen en afspreken of om hulp vragen met levellen en geld verdienen.Oxigeon schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 08:19:
Een tijdje zijn pas enkele uurtjes. Wat ik wel merk is dat ik vaak in een lege server zit. En als ik een tweakscrew server join er niemand in zit. Vaak zit ik dan ook in een volle server en ineens left iedereen. Ligt dit dan aan mijn verbinding ofzo.
Verder staat de eerste missie van Lamar nog steeds open. Steeds word ik in een groepje gegooid die geen dekking zoekt ofzo. Wordt steeds wel weer iemand bij de eindbattle overhoop geschoten. Toch al een keer of 20 geprobeerd haha
PSN: Kjujay
Inmiddels een aanmelding gedaan bij slack. Eens even kijken wat dat precies inhoud (soort chatkanaal lijkt me). Wel raar dat ik geen crewmembers online vind.Kju schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 09:31:
[...]
Je moet even door die eerste missie doorbijten. Daarna begint het pas. Je bent idd wel afhankelijk van randoms. Gisteravond had rockstar server problemen op PS4, er waren meer die klaagden over verbindingsproblemen. Als je in de PS4 Tweakscrew zit kan je ons op Slack joinen en afspreken of om hulp vragen met levellen en geld verdienen.
Heel herkenbaar! Gisteren ook bezig geweest maar ze blijven dood gaan.Oxigeon schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 08:19:
Verder staat de eerste missie van Lamar nog steeds open. Steeds word ik in een groepje gegooid die geen dekking zoekt ofzo. Wordt steeds wel weer iemand bij de eindbattle overhoop geschoten. Toch al een keer of 20 geprobeerd haha
Ook aangemeld bij de Tweakscrew op Social Club?Oxigeon schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 12:38:
[...]
Inmiddels een aanmelding gedaan bij slack. Eens even kijken wat dat precies inhoud (soort chatkanaal lijkt me). Wel raar dat ik geen crewmembers online vind.
Nederlandse PS5 clan / 30+
Het online spelen blijft toch wel huiverig. Want ik heb nu meerdere keren gezien dat mensen zijn gebanned door geld aan te nemen van een hacker. Is natuurlijk ook niet slim, maar andere kunnen daardoor wel jouw game verpesten.MR_VIPER schreef op donderdag 29 december 2016 @ 09:06:
Is het vreemd dat mensen huiverig zijn om nog online te komen? Ik heb af en toe inmiddels mijn twijfels bij wat er ook door rockstar gedaan word aan het gekloot met modders/hacker/eikels hoe je ze ook noemen wil. Je merkt dat er in het vangnet principe ook onschuldige mensen meegenomen worden die slachtoffer zijn van de akties van de menuridders.
Ik heb sinds ik speel veel moeite gedaan om te komen waar ik nu ben. En het kan door 1 van die *piep* binnen 5 tellen verkloot worden. En gezien de starre houding inmiddels bij Rockstar heb je dan ook snel dat je echt alles kwijt bent. Verbindingen knijpen voor kleine public sessies geeft nog steeds kans op problemen. En om een crew of invite only sessie te spelen is leuk. Maar je kan dan weer geen CEO/MC missies doen.
Als dit zo verder doorgaat is het voor Rockstar op den duur steeds makkelijker om GTAO te downscalen wegens een vermindere spelersbase.
Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii
Sneeuw is inmiddels weer terug ivm oud en nieuw.Diigii schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 16:28:
[...]
Het online spelen blijft toch wel huiverig. Want ik heb nu meerdere keren gezien dat mensen zijn gebanned door geld aan te nemen van een hacker. Is natuurlijk ook niet slim, maar andere kunnen daardoor wel jouw game verpesten.
Een paar dagen geleden voor het eerst de Import/Export DLC geprobeerd, en het ziet er wel grappig uit. Het enige nadeel wat ik heb bij deze gamemode is het geld wat je kan verdienen. Ikzelf verdiende iets van 200,000 als CEO. Hiervoor hadden we 3 auto's gejat en verkocht. Andere crewleden kregen rond de 25,000, wat natuurlijk een groot verschil is. Toen bedachten we ons dat het aan de ene kant ook wel logisch is, want als je als CEO dure wagens haalt die je vervolgens kan gebruiken tijdens missions, dan heeft iedereen hier toegang toe (crewleden kunnen aanvragen doen).
Helaas tijdens het ophalen van één auto zat er ook een hacker in het spel. Deze was niet dood te krijgen en blies lekker onze auto op. Gelijk maar met z'n 3en die persoon gereport, dus hopelijk zien we deze niet meer terug.
Rond de kerst nog een paar leuke foto's gemaakt (helaas dat de sneeuw nu al weer weg is, van mij mag het ook wel tot oud/nieuw blijven).
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
*empty*
Je neemt het geld niet aanDiigii schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 16:28:
[...]
Het online spelen blijft toch wel huiverig. Want ik heb nu meerdere keren gezien dat mensen zijn gebanned door geld aan te nemen van een hacker. Is natuurlijk ook niet slim, maar andere kunnen daardoor wel jouw game verpesten.
Thanks! Wist helemaal niet dat de sneeuw terug zou komen.MR_VIPER schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 16:39:
[...]
Sneeuw is inmiddels weer terug ivm oud en nieuw.
Oh wow, dat wist ik ook niet. Dat is wel minder dan. En de meeste mensen zullen ook wel geen ticket aanmaken van "help ik heb veel geld gekregen" (als dat uberhaupt kan).rwbk schreef op zaterdag 31 december 2016 @ 11:31:
[...]
Je neemt het geld niet aan
Het wordt gewoon boven je hoofd gespawned en je pakt het dan gelijk op zonder dat jij er zelf iets aan doet.
Je kan er zelf dus helemaal niets aan doen.
Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii
Ik deed dat wel toen ik een bedrag van ongeveer 55000 kreeg. Dat was al weer lang geleden toen R* niet zo streng was met bannen, maar ik heb het voor de zekerheid gemeld. Het werd weggehaald en sindsdien heb ik gelukkig geen geld meer gekregen (speel met die CEO missies dan ook in een server in mijn eentje).Diigii schreef op zaterdag 31 december 2016 @ 22:10:
[...]
Oh wow, dat wist ik ook niet. Dat is wel minder dan. En de meeste mensen zullen ook wel geen ticket aanmaken van "help ik heb veel geld gekregen" (als dat uberhaupt kan).
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Toch bannen en resetten ze sommige personen die geld hebben ontvangen. Dat heb ik zelf mogen ervaren helaas. R* is wat dat betreft niet te vertrouwen.nero355 schreef op zondag 1 januari 2017 @ 20:38:
Ik lees juist dat je het niet hoeft te melden en dat ze zelf om de zoveel tijd de boel schoonvegen
En zolang je niet degene bent die het geld verspreid je er ook geen zorgen over hoeft te maken.
Staat allemaal op de Support website van Rockstar zelf
Het grote probleem is sleepnet bannen wat Rockstar doet. Beetje te vergelijken met Sleepnet Intelligence vergaren van de instanties. We gaan voor de grote hoop en de vissen die er niet bijhoren maar er wel bijzitten nemen we voor lief. En ook die vissen kunnen geen beroep doen.nero355 schreef op zondag 1 januari 2017 @ 20:38:
Ik lees juist dat je het niet hoeft te melden en dat ze zelf om de zoveel tijd de boel schoonvegen
En zolang je niet degene bent die het geld verspreid je er ook geen zorgen over hoeft te maken.
Staat allemaal op de Support website van Rockstar zelf
*empty*
Twitch.tv/coelijoeli
Ze zijn zeer strict de laatste tijd met hun bans! Balen dat dit je overkomen isDutch Thumper schreef op maandag 2 januari 2017 @ 10:58:
Kreeg vorige week XP en geld, waardoor ik nu een Ban heb voor een maand + reset! Wist niet eens dat je XP kon krijgen.
Rockstar gaf aan dat t mijn eigen verantwoordelijkheid was.
Twitch.tv/coelijoeli
Dit ontploffen is ook iets wat kan gebeuren bij een probleem met de server en meerdere mensen in een sessie. Gebeurt ook als er lag optreed en je uit een sessie valt (je ziet iedereen dan verdwijnen).Saynod schreef op maandag 2 januari 2017 @ 11:12:
Gisteren ook iets bizars meegemaakt.
Ik zat in een public met nog 1 andere, allebei auto's aan het pikken.
Opeens geeft die andere melding dat hij opeens alle wapens beschikbaar heeft (was een lvl 71) en net op dat moment vat mijn auto vuur uit het niets en ontploft... (deel ve collectie)
Heb de sessie maar onmiddellijk afgebroken.
Buiten ons twee was er niemand anders id sessie en die andere gaf ook aan dat hij het heel raar vond dat hij alle wapens opeens had.
Onzichtbare hacker mss?
*empty*
Dat spawnen is vooral in drukke servers en ook op de console dus het lijkt me sterk als dat met hackers te maken heeft. Dat was voor mij de manier om een server te herkennen waar ik straatauto's kon dupen dus er is dan wel wat met de sevrer aan de hand. (Als je dan een Simeon missie via je telefoon startte en daarna snel LSC in ging dan stond er een dupe buiten)MR_VIPER schreef op maandag 2 januari 2017 @ 13:08:
[...]
Dit ontploffen is ook iets wat kan gebeuren bij een probleem met de server en meerdere mensen in een sessie. Gebeurt ook als er lag optreed en je uit een sessie valt (je ziet iedereen dan verdwijnen).
Ik heb zelf al langer het idee dat de problemen zich niet beperken tot een sessie maar de problemen server breed zijn. Soms zie zelfs in een public sessie waar ik alleen inzit rare spawns van NPC auto's alsook een soort stotter in de sessie ..
Ook op de consoles zitten hackers in de GTA online lobby's de consoles zijn niet superieur en hebben dus ook hackers.Beakzz schreef op maandag 2 januari 2017 @ 13:19:
[...]
Wel mooi klote dat je op de pc onschuldig een ban op kan lopen. Hoe dan ook snel je internet killen als je de destroyed personal vehicle berichten ziet en/of de geldzakjes op je hoofd vallen.
Zelfs de consoles worden hierdoor getroffen? Niet verwacht aangezien het moeilijker is/lijkt om dit te doen...rwbk schreef op maandag 2 januari 2017 @ 13:37:
[...]
Ook op de consoles zitten hackers in de GTA online lobby's de consoles zijn niet superieur en hebben dus ook hackers.
Twitch.tv/coelijoeli
Dat zal best, maar ik zie ze nooit en ik heb best wel een paar uurtjes online rond gehangen. Ben je niet in de war met de PS3/Xbox 360?rwbk schreef op maandag 2 januari 2017 @ 13:37:
[...]
Ook op de consoles zitten hackers in de GTA online lobby's de consoles zijn niet superieur en hebben dus ook hackers.
[ Voor 14% gewijzigd door Beakzz op 02-01-2017 14:12 ]
Verwijderd
Het is alweer even geleden dat ik op de PS3 speelde, maar daar werd ook van alles gespawned. Ufo's, rotsblokken etc...Beakzz schreef op maandag 2 januari 2017 @ 14:10:
[...]
Dat zal best, maar ik zie ze nooit en ik heb best wel een paar uurtjes online rond gehangen. Ben je niet in de war met de PS3/Xbox 360?
Godmode glitches (en dergelijken) zijn er natuurlijk wel, maar geen modmenu's zoals er op de pc wel zijn zover ik weet.
3ds fc: 4270-0926-7440
Daar kan je inderdaad genoeg geld mee verdienen! Je krijgt het meeste geld door high end wagens te verkopen.Unigo schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 12:01:
Ben inmiddels ook weer begonnen met gta online! Nog wel even kijken hoe ik geld ga verdienen... nog niet alle heists afgemaakt, net wel een office en warehouse gekocht. Eigenlijk nog wat dollars nodig om een vehicle warehouse te kopen, daarmee schijn je prima geld te kunnen verdienen?
Twitch.tv/coelijoeli
Thanks! Nou nog 1 miljoen bij elkaar schrapen om dat vehicle warehouse te krijgenCoeliJoeli schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 13:05:
[...]
Daar kan je inderdaad genoeg geld mee verdienen! Je krijgt het meeste geld door high end wagens te verkopen.
3ds fc: 4270-0926-7440
Kijk ook naar de 2x $ boosts die er zijn. Deze week krijg je bijvoorbeeld meer geld van stunt races.Unigo schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 13:10:
[...]
Thanks! Nou nog 1 miljoen bij elkaar schrapen om dat vehicle warehouse te krijgen
Twitch.tv/coelijoeli
Twitch.tv/coelijoeli
Je weet dat op een gegeven moment je auto zichtbaar is voor andere spelers he ? het kan ook een andere speler zijn geweest die je auto heeft gestolen en afgeleverdthe squaler1 schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 14:15:
Idd de 2x $ boosts zijn best leuk om te doen. Anders is het zo vaak mogelijk een pacific heist joinen die leveren het meeste op.
Met het vehicle warehouse kun je inderdaad lekker verdienen en er loopt momenteel een 25% bonus bij verkoop.
Je moet alleen geen hackers hebben die er uit schieten en je vehicle ergens anders spawnen en hem inleveren
Steam: Profile / Socialclub: Profile / Uplay: minedwarf / Origin: lordgandalf3
Zet je account over van pc naar ps4!Sosua schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 09:31:
Wat een gelul elke keer met die modders zo te lezen. Blij dat ik de switch heb gemaakt naar ps4. Hoewel het opnieuw grinden van alles wel ultrakut is.
Twitch.tv/coelijoeli
Kan niet. Hij is van ps3 naar pc gegaan. Je mag maar 1 keer transferren hoe lullig dat ook is.
Ah dat is inderdaad lulligSosua schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 09:39:
[...]
Kan niet. Hij is van ps3 naar pc gegaan. Je mag maar 1 keer transferren hoe lullig dat ook is.
Heb zelfs aangeboden om tegen betaling zoiets te laten gebeuren.
Twitch.tv/coelijoeli
Ik dacht dat ps3 -> ps4 geen transfer was maar gewoon een op account is gebaseerdTrevor schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 09:50:
Je mag ook alleen opwaarts transfereren, dit mag wel: ps3 - ps4 - pc (geen idee of je eigenlijk van ps3 naar xbone kunt?)
Twitch.tv/coelijoeli
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq