I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Busted
Het ging om een X80 Proto en een Pfister. Voor de duurste export optie gekozen, dus 40k investering, 200k comissieTrevor schreef op woensdag 14 december 2016 @ 11:32:
[...]
Ik heb nog geen auto's gezien die je voor 200k kon verkopen.... welke was dat dan? En wat was je investering?
PSN: MrMistral
Nope, m'n banksaldo was met 95k gegroeid. Volgens mij leveren die top tier auto's idd 100k per stuk op. Zo stond het er ook, dat is alleen niet wat was bijgechrevenTrevor schreef op woensdag 14 december 2016 @ 12:04:
kreeg je dan niet 2 keer 100k bij elke aflevering? want een X80 levert in zijn eentje 100k op geloof ik, na investering...

Steam: Profile / Socialclub: Profile / Uplay: minedwarf / Origin: lordgandalf3
Dat snap ik, check nog even mijn originele vraaglordgandalf schreef op woensdag 14 december 2016 @ 12:30:
Je krijgt alleen 100k als je de auto in piek fijne conditie aflevert dus zonder iets te raken en met de mods die de klant wil. Er staat in de rechter onderhoek een meter die bij 100k begint en omlaag gaat en dat is uiteindelijk het bedrag wat je krijgt
Ja ik zie dat je twee autos hebt verkocht lees het nu maar is het niet dat asociates ook een deel geld krijgen ? Dacht dat dat zo werkte maar het is vreemd mogelijk dat de andere is gestolen of zijn ze beide succesvol afgeleverd ?MrMistral schreef op woensdag 14 december 2016 @ 13:06:
[...]
Dat snap ik, check nog even mijn originele vraag
CEO asociates: krijgen elke 15-20 minuten een bedrag, als loon.lordgandalf schreef op woensdag 14 december 2016 @ 15:20:
[...]
Ja ik zie dat je twee autos hebt verkocht lees het nu maar is het niet dat asociates ook een deel geld krijgen ? Dacht dat dat zo werkte maar het is vreemd mogelijk dat de andere is gestolen of zijn ze beide succesvol afgeleverd ?
Zover ik weet niks bij aflevering van goederen.
MC asociates: krijgen per aflevering van goederen/hulp en geen vergoeding per tijdseenheid.
*Beide hebben geen gevolgen voorde President/leader mbt geld, die verliezen niks hierop. (zover ik gemerkt heb)
Als je zeker weet dat beide delivered waren, dan kan je het beste Rockstar op de hoogte brengen. (of je wel weer de 100k krijgt geen idee, maar dan weten ze er wel van in iedergeval)
Gisteren ging het bij mij wel goed met alleen tot 3 mensen die een auto afleverde.
[ Voor 5% gewijzigd door Ithric op 14-12-2016 15:51 ]
Deze bonus wordt niet alleen aan jouw uitbetaald, Je asociates krijgen hem ook.
Zover was/ben ik nog niet, thanks voor de info.Sato schreef op woensdag 14 december 2016 @ 16:12:
Bij verkoop van auto's die tot een collection behoren krijg je een bonus van xx.000 tot 50.000.
Deze bonus wordt niet alleen aan jouw uitbetaald, Je asociates krijgen hem ook.
Truffade Nero - $1,440,000 + $605,000 Custom
Dewbauchee Specter - $599,000 + $252,000 Custom
Progen ItaliGTB - $1,189,000 + $495,000 Custom
Comet Retro Custom - $645,000
[ Voor 4% gewijzigd door The Outlaw op 14-12-2016 18:07 ]
Nederlandse PS5 clan / 30+
Zelfs met dit feit blijft het een leuke bezigheid en is het source van auto's goed alleen te doen. (was er even bang voor in het begin)
Heb pas ongeveer 8-10 auto's dus voorlopig kan ik nog goed opsparen, het weekend maar even de niet collection auto's verkopen.
Je kan ze niet vanuit 1 garage allemaal achter elkaar verkopen, tussen elke verkoop, zit een tijd limit toch? Net zoals er bij buy crates, voor hetzelfde magazijn, ook een timer op zit.Ithric schreef op donderdag 15 december 2016 @ 08:00:
Het is echt jammer dat de servers momenteel erg instabiel zijn, je kan amper heists of (nieuwe) missies doen en zelfs in Freeroam hebben mensen regelmatig disconnects en issues/lag. (terwijl de internet lijn amper gebruikt wordt)
Zelfs met dit feit blijft het een leuke bezigheid en is het source van auto's goed alleen te doen. (was er even bang voor in het begin)
Heb pas ongeveer 8-10 auto's dus voorlopig kan ik nog goed opsparen, het weekend maar even de niet collection auto's verkopen.
In dat geval is het misschien handiger om af te wisselen, tussen het verkopen en daarna weer auto's te stelen etc.
Ik heb pas 1 verkoop gedaan, dus dat weet ik niet.NLoldebroek schreef op donderdag 15 december 2016 @ 08:12:
[...]
Je kan ze niet vanuit 1 garage allemaal achter elkaar verkopen, tussen elke verkoop, zit een tijd limit toch? Net zoals er bij buy crates, voor hetzelfde magazijn, ook een timer op zit.
In dat geval is het misschien handiger om af te wisselen, tussen het verkopen en daarna weer auto's te stelen etc.
Voor het sourcen (wat ik bedoelde) kan je gewoon meteen terugrijden en direct een nieuwe auto zoeken.
Dus wat ik nu doe is *Source* - auto afleveren - *source* - Afleveren - etc.
Met verkoop wacht ik nu nog even en als ik een groep (en legere server) heb dan verkoop ik eerst de gene die een complete collectie zijn en daarna losse auto's.
Tevens zodra je een nieuwe missie vrijspeelt een groepje maken en dit doen, alleen is dat nu dus heel instabiel. (gisteren denk ik 6 of 7 keer dat iemand disconnect en 2x ging het goed, maar maakte ik zelf een foutje)
Ik heb gisteren ook even gespiekt en de nieuwe kantoor garage is gaaf. Ziet er goed uit. Nu heb ik door verplaatsen van eea wel een paar lege garages

Qua performance. De servers zijn echt beroerd. Spawnen van npc auto's vlak voor je neus. Auto's die zweven. NPC's die nog stommer rondlopen als normaal (ik hard er 1 die rondjes liep op een kruispunt). NPC accidents zijn erg vermakkelijk geworden. Echter NPC spookrijders is dan weer een ander verhaal. Moet ook zeggen dat NPC auto's behoorlijk stevig zijn geworden. NPC auto aangereden met insurgent en de insurgent sprong weg en de NPC auto was undamaged,
Ik ben wel erg benieuwd naar de 'Nero' wat ik zo gezien heb is die awesome. Ookk de nieuwe comet die een retro Porsche 911 look krijgt lijkt me erg gelikt. Ik vind de kosten voor het omturnen van de elegy wel stevig. Als deze nu een 600K was geweest zou ik het leuker vinden.
*empty*
Kan je een (bijvoorbeeld) weed pand ruilen, voor een ander weed pand, op andere locatie?
Uiteraard met bijbetaling of terugvergoeding, ivm locatieprijs?
Verwijderd
Zijn aardig bankroet door warehouse😂
Overigens vette update! Echt een gone in 60 seconds vibe!
Wat is een leuke manier buiten de Heists om, om GTA Online te spelen. Het liefst via missies ofzo. CEO worden en die warehouses vullen of een bikergang starten en meth labs en wietplantages runnen lijkt ons ook leuk. De vraag is alleen, hoe pakt een stelletje noobs als ons dit aan? Kan iemand hier tips en info over geven?
Forever raver!
Specs: Workstation Server
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Bij geldgebrek: zoveel mogelijk de Pacific Standard heist joinen, maar wel het laatste deel (de finale dus). De beste/snelste manier to get $$... en het levert ook nog aardig wat RP en lol opTechno Overlord schreef op donderdag 15 december 2016 @ 11:42:
Kan iemand mij wat tips geven voor GTA Online?
[...]
Heb je geld genoeg? Dan gewoon uitproberen wat je leuk lijkt... teveel bijna om op te noemen.
1 garage van 20 heeft 3 verdiepingen, je kunt die andere 2 van 20 gewoon later bijvoegen.Verwijderd schreef op donderdag 15 december 2016 @ 11:07:
Vraag over die nieuwe 60 Cars garage. Is t mogelijk om 1 verdieping te kopen en later andere 2 bij te voegen? En de mod shop? Met kantoor pand ken je je kluis en wapen kast wel later aanpassen namelijk.
Er zijn zoveel dingen leuk aan t spel, gewoon via quick job de dingen joinen die jij t allerleukste vindt. Wil je geld verdienen vollop achter elkaar de finale heist joinen.Techno Overlord schreef op donderdag 15 december 2016 @ 11:42:
Wat is een leuke manier buiten de Heists om, om GTA Online te spelen. Het liefst via missies ofzo. CEO worden en die warehouses vullen of een bikergang starten en meth labs en wietplantages runnen lijkt ons ook leuk. De vraag is alleen, hoe pakt een stelletje noobs als ons dit aan? Kan iemand hier tips en info over geven?
Wil je een fijne tijd hebben races joinen of in freeroam lekker kutten
Sorry. I was busy talking about my feelings and killing people
JaSinergyX schreef op donderdag 15 december 2016 @ 12:06:
Is die nieuwe DLC ook enkel te spelen in public lobbies? Vorige DLC zat zelfde niveau, was de lol al iets te snel vanaf als je weer zut met rocketlaunchers achter je aan had.
Dit zou hetzelfde moeten gaan als met kopen appartementen, warehouses etc. Dus ja dit moet gewoon kunnen.NLoldebroek schreef op donderdag 15 december 2016 @ 10:10:
Een vraag over MC business.
Kan je een (bijvoorbeeld) weed pand ruilen, voor een ander weed pand, op andere locatie?
[ Voor 41% gewijzigd door MR_VIPER op 15-12-2016 12:57 ]
*empty*
Dat is het mooie van GTA O, er is zoveel te doen en je kan zelf bepalen wat je doet.
Ik zou desnoods even het topic een beetje teruglezen (vooral rond de periodes dat de DLC's uitkwamen dan wordt het meeste redelijk in detail uitgelegd.
Al wel gemeld zie ik, je kan upgrade net als met de MC dus niks moet allemaal direct.Verwijderd schreef op donderdag 15 december 2016 @ 11:07:
Vraag over die nieuwe 60 Cars garage. Is t mogelijk om 1 verdieping te kopen en later andere 2 bij te voegen? En de mod shop? Met kantoor pand ken je je kluis en wapen kast wel later aanpassen namelijk.
Heb eerst 1 garage gekocht en 15-30 minute later de Modshop en toen als een test een 2de garage.(elke garage heeft 3 verdiepingen met 20 slots en moet je apart betreden via de lift/garage deur)
Wat ik nog niet getest heb maar wel gehoord heb is dat als je op de 2de of 3de verdieping een auto parkeert de animatie daarop ook anders is.
Volgens mij hadden we morgen weer een playlist, dat wordt ook wel weer leuk dan met een grotere groep.
Vanavond eerst maar verder met auto's opsporen en in de garage plaatsen.

De andere naimatie klopt inderdaad je ziet je auto omhoog gaan en de eerste vloer overslaan en naar de tweede vloer je krijgt er ook audio queues bij "arived at second floor".Ithric schreef op donderdag 15 december 2016 @ 13:12:
[...]
Dat is het mooie van GTA O, er is zoveel te doen en je kan zelf bepalen wat je doet.
Ik zou desnoods even het topic een beetje teruglezen (vooral rond de periodes dat de DLC's uitkwamen dan wordt het meeste redelijk in detail uitgelegd.
[...]
Al wel gemeld zie ik, je kan upgrade net als met de MC dus niks moet allemaal direct.
Heb eerst 1 garage gekocht en 15-30 minute later de Modshop en toen als een test een 2de garage.(elke garage heeft 3 verdiepingen met 20 slots en moet je apart betreden via de lift/garage deur)
Wat ik nog niet getest heb maar wel gehoord heb is dat als je op de 2de of 3de verdieping een auto parkeert de animatie daarop ook anders is.(leuk detail)
Volgens mij hadden we morgen weer een playlist, dat wordt ook wel weer leuk dan met een grotere groep.
Vanavond eerst maar verder met auto's opsporen en in de garage plaatsen.
De nieuwe ruiner 2000 is wel vet. paragliden met een auto
Weet niet of het rechtstreeks kan, wat je wel kan doen.lordgandalf schreef op donderdag 15 december 2016 @ 14:54:
[...]
Ik las trouwens dat je je assistent kan vragen autos naar de nieuwe garage te moven heb dit zelf nog niet geprobeert.
*loop naar assistant
*selecteer Vehicles en dan request personal Vehicle (pin me niet op de woorden) en dan spawn je buiten met de geselecteerde auto. (beetje zoals de Mechanic, maar zonder CD en instant spawn)
*dan rijdt je de garage binnen en dan net als normaal verder.
Zoals hierboven al aangegeven om geld te verdienen vooral de Pacific Heist doen en geloof me... 1 miljoen credits is niet veelTechno Overlord schreef op donderdag 15 december 2016 @ 11:42:
Kan iemand mij wat tips geven voor GTA Online? Ik speel na een lange poos niets met GTA 5 gedaan te hebben, nu weer online met een paar vrienden. SP helemaal uitgewoond, Online maar tot level 25 gekomen omdat in je eentje er niet veel aan is imo. Nu dus een aantal vrienden opgetrommeld om die game samen online te doen. We worden echter een beetje overweldigd door het aanbod. We zijn met de Heists bezig (nu de tweede) en willen nog meer missies enzo doen. Het racen is ook leuk en de deathmatches ook. Ik heb genoeg geld op de bank en heb ook een high-end appartement omdat ik 1 miljoen ingame credits toentertijd heb gekregen. Mijn vrienden hebben dat echter niet.
Auto's vliegen door de lucht als je er tegenaan rijdt en motorrijders omver rijden brengt ook de mooiste beelden op.
Maar ook de Quad Aqua is goed gebouwd en erg leuk om te gebruiken (enkel in de missies nog gebruikt, dus misschien in Freeroam iets minder?).
Het geeft je echt een motivatie om meer auto's te stelen.
Jouw kennende is dat gisteravond uitgelopen op pure chaosIthric schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 08:46:
De nieuwe CEO (Special Cargo) missies zijn echt leuk en goed opgezet, gisteren tot aan de Volcan (Raketmotor) gedaan, vooral de Rig was echt leuk.
Auto's vliegen door de lucht als je er tegenaan rijdt en motorrijders omver rijden brengt ook de mooiste beelden op.
Maar ook de Quad Aqua is goed gebouwd en erg leuk om te gebruiken (enkel in de missies nog gebruikt, dus misschien in Freeroam iets minder?).
Het geeft je echt een motivatie om meer auto's te stelen.
*empty*
MR_VIPER schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 09:17:
[...]
Jouw kennende is dat gisteravond uitgelopen op pure chaos

No comment...
Laat ik het zo zeggen bij de missie van de Rig werd er behoorlijk gelachen op TS.
*Motorrijders die hoog de lucht in gaan of bijna op een dak landen (met motor)
*Auto's die alle kanten op vliegen en bijna mensen achterop de truck raken.

Ik heb mij meth lab verplaatst van Paleto bay naar de Sanora desert. Eerst zorgen dat je alle stock verkoopt, dan afsluiten en vervolgens via de website het pand kopen wat je wilt. Je krijgt karting omdat je je oude pand inruilt. Let wel, je moet alle upgrades opnieuw kopen.NLoldebroek schreef op donderdag 15 december 2016 @ 10:10:
Een vraag over MC business.
Putting the laughter in manslaughter GTA5 PC Ch0caholic
Bedankt voor de uitleg.PiP0 schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 13:49:
[...]
Ik heb mij meth lab verplaatst van Paleto bay naar de Sanora desert. Eerst zorgen dat je alle stock verkoopt, dan afsluiten en vervolgens via de website het pand kopen wat je wilt. Je krijgt karting omdat je je oude pand inruilt. Let wel, je moet alle upgrades opnieuw kopen.
Ca 3 weekenden terug, in volle enthousiasme alle businesses gekocht, in de stad!
Dat weekend waren alle panden in de aanbieding.
Nu kom ik er achter, dat de 'Forged Documents' mij sowieso niet genoeg oplevert.
Daarvan ben ik nu aan het overwegen, om die om te ruilen naar een goedkopere locatie, zo zie ik toch nog iets van me geld terug.
Misschien daarna het 'weed' pand ook, maar eerst alleen de 'Forged Documents'.
Ik heb namelijk best behoefte aan informatieve filmpjes waarin ze alle voertuigen en appartement even laten zien, zodat ik goed kan beslissen wat ik wel en niet wil kopen.
Als ik nu op YouTube zoek naar de nieuwe dlc krijg ik allemaal filmpjes van MrBoss en Chaotic. Maar dat zijn twee behoorlijk irritante youtubers waarbij het allemaal draait om views en clickbait. Ik ken broughy's kanaal ook maar ik heb het idee het bij hem de laatste tijd ook vooral om views draait. Veel verschillende filmpjes, waarin hij overdreven lang doorpraat. Ik zou het liefste iemand hebben die de hele DLC behandelt in max 20 min en aangeeft wat leuk is om te kopen. Dan koop ik het zelf wel en kijk ontdek ik zelf wat je er allemaal mee kan.
Kent iemand zo'n kanaal? Ik hoor het graag!
Denk dat je dan niet op youtube moet kijken iedereen daar doet het voor het geld. Alle kanalen die je noemt hebben goeie informatieve videoslevik7 schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 19:45:
Zijn er eigenlijk "normale" YouTubers die info filmpjes maken van de nieuwe DLC?
Ik heb namelijk best behoefte aan informatieve filmpjes waarin ze alle voertuigen en appartement even laten zien, zodat ik goed kan beslissen wat ik wel en niet wil kopen.
Als ik nu op YouTube zoek naar de nieuwe dlc krijg ik allemaal filmpjes van MrBoss en Chaotic. Maar dat zijn twee behoorlijk irritante youtubers waarbij het allemaal draait om views en clickbait. Ik ken broughy's kanaal ook maar ik heb het idee het bij hem de laatste tijd ook vooral om views draait. Veel verschillende filmpjes, waarin hij overdreven lang doorpraat. Ik zou het liefste iemand hebben die de hele DLC behandelt in max 20 min en aangeeft wat leuk is om te kopen. Dan koop ik het zelf wel en kijk ontdek ik zelf wat je er allemaal mee kan.
PSN: Curvaa_
nee, alles wat in je warehouse staat blijft van jouCurva schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 21:50:
Kunnen voertuigen gestolen worden uit een warehouse? Ik wil graag een collectie compleet maken, maar heb geen tijd om uren te spelen en te hopen dat ik precies die auto's moet jatten. Als ik offline ga, sta ik dan niet voor een onaangename verassing als ik de volgende keer speel?
Top, bedankt voor je snelle antwoord en gefeliciteerdDigitalError schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 21:51:
[...]
nee, alles wat in je warehouse staat blijft van jou
kwam toevallig net voorbij surfenCurva schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 22:04:
[...]
Top, bedankt voor je snelle antwoord en gefeliciteerd
GTASeriesVideo's laat altijd alle content zien. Ze geven helaas geen oordeel over wat je wel of niet zou kunnen kopen. GTAMEN doet dat wel trouwens, evenals Broughy1322 als het aankomt op de wagens. Door zijn video's te volgen weet je altijd welke wagens je beter kan laten staan.levik7 schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 19:45:
Maar auto's in het warehouse blijven niet opslagen als je GTA afsluit.
Ik had gisteren een X80 proto laten staan, want ik wilde de collectie compleet maken. Net GTA opgestart en de X80 is weg... Nogmaals getest: auto gejat en opgeslagen in het warehouse, GTA restarten en de auto is weg
Dit vind ik toch wel jammer en snap ook de meerwaarde niet van het niet behouden..
Al mijn auto's in het warehouse zijn gewoon elke keer er gebleven.
Vraagje over die collecties, kun je die in je eentje afhandelen, of heb je daar personeel voor nodig om weg te brengen?
Hoe sluit jij dan af? Ben wel benieuwd, want wil graag ook collecties compleet maken aangezien dat meer geld opbrengt.
Daar heb je personeel voor nodig!Trevor schreef op zondag 18 december 2016 @ 10:15:
[...]
Vraagje over die collecties, kun je die in je eentje afhandelen, of heb je daar personeel voor nodig om weg te brengen?
Why so serious?
Om een hele collectie te verkopen heb je denk ik wel personeel nodig.Trevor schreef op zondag 18 december 2016 @ 10:15:
Hoe sluit je GTA af? want als je het afsluit zonder naar story te gaan staat er ook bij dat nog niet opgeslagen voortgang verdwijnt.
Al mijn auto's in het warehouse zijn gewoon elke keer er gebleven.
Omdat het om meerdere auto's gaat heb je meerdere rijders nodig.
dit is inderdaad de beste manier, alleen op deze manier ben je er 100% zeker van dat alles is opgeslagen.Trevor schreef op zondag 18 december 2016 @ 10:33:
ga naar het pauze menu, dan naar online, dan naar verlaat online en ga naar de story, en pas dan de game afsluiten. Dat is omslachtig, maar de veiligste methode om de voortgang op te slaan.
Why so serious?
Heb net de Blazer Aqua gekocht. Kun je die niet bestellen? Dus altijd ophalen voor gebruik, dat is wel jammer.
Volgens mij kun je via het interaction menu special vehicles bestellen, zag daar iets staan in ieder geval. Alleen nog niet zelf geprobeerd...Trevor schreef op zondag 18 december 2016 @ 12:12:
Overigens... als je een beetje overweg kunt met een heli, pak dan de cargobob voor je een auto aflevert. Scheelt me zo 5 minuten omdat je je niet meer druk hoeft te maken over die gasten in die auto's
Heb net de Blazer Aqua gekocht. Kun je die niet bestellen? Dus altijd ophalen voor gebruik, dat is wel jammer.
Heb ook nog geen andere manier gevonden. Voor je eenmaal in die bunker bent...Trevor schreef op zondag 18 december 2016 @ 12:12:
Overigens... als je een beetje overweg kunt met een heli, pak dan de cargobob voor je een auto aflevert. Scheelt me zo 5 minuten omdat je je niet meer druk hoeft te maken over die gasten in die auto's
Kwam er vannacht toevallig achter dat je die voertuigen LSC in kon rijden. Heb ik even gemist denk ik
Die "schep" van me gaat nu een stuk sneller en ook langer mee.
*empty*
Why so serious?
Niet allemaal overigens:Beakzz schreef op zondag 18 december 2016 @ 13:11:
[...]
Heb ook nog geen andere manier gevonden. Voor je eenmaal in die bunker bent...
Kwam er vannacht toevallig achter dat je die voertuigen LSC in kon rijden. Heb ik even gemist denk ik
Die "schep" van me gaat nu een stuk sneller en ook langer mee.
"Q: Can special vehicles be customized?
A: Some can be. BF Ramp Buggy, Karin Technical Aqua, Nagasaki Blazer Aqua, Imponte Ruiner 2000, Coil Rocket Voltic can be customized and JoBuilt Phantom Wedge, Brute Armored Boxville, MTL Wastelander cannot be thanks to https://www.reddit.com/r/..._custom_vehicles/db720k0/ "
Heb ze nu allemaal behalve die wastelander en Boxville (te lelijkTrevor schreef op zondag 18 december 2016 @ 14:40:
[...]
Niet allemaal overigens:
"Q: Can special vehicles be customized?
A: Some can be. BF Ramp Buggy, Karin Technical Aqua, Nagasaki Blazer Aqua, Imponte Ruiner 2000, Coil Rocket Voltic can be customized and JoBuilt Phantom Wedge, Brute Armored Boxville, MTL Wastelander cannot be thanks to https://www.reddit.com/r/..._custom_vehicles/db720k0/ "
Klopt, niet bij SecuroServ trouwens maar bij Vehicles > Special vehicles.fdisk schreef op zondag 18 december 2016 @ 13:02:
[...]
Volgens mij kun je via het interaction menu special vehicles bestellen, zag daar iets staan in ieder geval. Alleen nog niet zelf geprobeerd...
Dus je hoeft ze echt niet elke keer uit de 'dark room'

Zojuist de Ruiner 2000 gekocht, extreem duur dus maar wat een ding
De missie trouwens om hem met korting (nou ja, nog steeds >4m) te kopen is ook errug gaaf.
Al met al wmb misschien wel de mooiste dlc tot nu toe.
[YouTube: https://youtu.be/nhQymPEIU4s]
Overigens wel een grandioos lucky landing aan het einde
[ Voor 18% gewijzigd door RichardQG op 18-12-2016 22:28 ]
en veel meer vehicle pop-ups in freeroam, ineens een auto die bovenop jouw eigen auto spawned bijvoorbeeld.
Haha, die landing is geniaalRichardQG schreef op zondag 18 december 2016 @ 22:27:
Vandaag een leuke bug toen ik een paar crates in een vliegtuig wilde bezorgen, rip $154k![]()
[video]
Misschien had het nog kunnen helpen om te landen, uit te stappen en in te stappen, kijken of het dan wel weer lukte?
Ik heb regelmatig last van bugs, ik ben een complete medium-sized garage lading kwijtgeraakt aan een titan die spontaan explodeerde bij het opstijgen
Nu inderdaad vaak auto's en voetgangers die een meter boven de grond spawnen
War is when the young and stupid are tricked by the old and bitter into killing each other. - Niko Bellic
*empty*
AMD 9800X3D | Noctua NH-D15S chromax | Asus B650m + wifi | Gigabyte RX6800 Gaming OC | G.Skill Flare X 6000 - 32GB | Samsung 990 pro 2TB | Samsung 960 500GB | Samsung G7 27 | MSI MPG A850G | Be quiet pure base 501 LX
Ik heb er tijdens de missie niet aan gedacht, maar als het nog een keer gebeurt (afkloppen), dan zal ik het proberen. Tijd kan alleen wel een beperkende factor zijn.Elijan9 schreef op maandag 19 december 2016 @ 09:02:
[...]
Haha, die landing is geniaal![]()
Misschien had het nog kunnen helpen om te landen, uit te stappen en in te stappen, kijken of het dan wel weer lukte?
Ik probeer dit soort missies niet eens meer wanneer ik met anderen in een sessie zit. Ik gebruikte een Internet limiter om alleen in een "public" session te zitten. Dus er waren geen modders neeMR_VIPER schreef op maandag 19 december 2016 @ 09:07:
Weet je zeker dat het geen modder was... Laatste dagen is het drama daarmee. Je kunt geen enkele sessie meer opzetten zonder modder. Zelfs als je sterk knijpt heb je een redelijke kans dat je er 1 in je sessie krijgt. Gisteravond was het echt drama. Probeerden een mini GOTP public sessie te maken maar de een na de ander viel weg of kon niet connecten. Echt bagger gewoon.
Ik zal vanavond het filmpje naar Rockstar opsturen om de bug te reporten, misschien krijg ik het geld nog vergoed.
Is geen bug helaas, enige manier om het te sluiten is de business sluiten (als deze leeg is).MisterJD schreef op maandag 19 december 2016 @ 10:15:
Ik weet niet of het een bug is maar begint me onderhand de strot uit uit komen dat die LJT constant zit te bellen om te zeggen dat de grow house leeg is, Ik vind die Import export de beste dlc tot nu toe.
Verder telefoontjes is bij mij opnemen en direct weer ophangen, vaak weet ik niet eens meer het laatste telefoontje wat ik kreeg.
Gisteren was echt even een toppunt inderdaad, helaas heel veel modders momenteel.MR_VIPER schreef op maandag 19 december 2016 @ 09:07:
Weet je zeker dat het geen modder was... Laatste dagen is het drama daarmee. Je kunt geen enkele sessie meer opzetten zonder modder. Zelfs als je sterk knijpt heb je een redelijke kans dat je er 1 in je sessie krijgt. Gisteravond was het echt drama. Probeerden een mini GOTP public sessie te maken maar de een na de ander viel weg of kon niet connecten. Echt bagger gewoon.
Had zelfs 2x een pc crash, waar ik normaal nooit problemen heb en Eventlog ook niet direct iets aangaf. (temps. waren ook prima), dus ik verdenk ook de modders hiervan eigenlijk.
Voor het eerst in tijden maar vroeg gestopt, omdat het niet leuk was hoeveel issues er waren gisteren. (Slecht kunnen inloggen op Online/Modders/crashes)
Hopelijk zijn ze snel weer weg, dit bederft gewoon echt je spelplezier.
Je was gewoon te traag, kijk naar die timer.RichardQG schreef op zondag 18 december 2016 @ 22:27:
Vandaag een leuke bug toen ik een paar crates in een vliegtuig wilde bezorgen, rip $154k![]()
[video]
Lager vliegen???RichardQG schreef op zondag 18 december 2016 @ 22:27:
[video]
Ik vloog sommige keren al heel laag en het was bij de eerste 15 niet nodig
aaahhhhhaaaRichardQG schreef op maandag 19 december 2016 @ 15:58:
[...]
Ik vloog sommige keren al heel laag en het was bij de eerste 15 niet nodig
Verder is de nieuwe Truffade Nero beschikbaar bij Benny's, echt een hele toffe wagen. ding kost 1,44 miljoen dollar.
De normale vind ik mooier dan met die vleugel achterop. Wacht wel even op de video van Broughy.DigitalError schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 12:05:
Kerstmeuk is beschikbaar, ook is er een korting op de Nagasaki Shotaro (TRON motor) en de Volatus helicopter.
Verder is de nieuwe Truffade Nero beschikbaar bij Benny's, echt een hele toffe wagen. ding kost 1,44 miljoen dollar.
ben ik met je eens, heb hem gewoon gekocht. maakt me niet uit of ie de snelste is of niet want ik moest em gewoon aan de collectie toevoegenThe Outlaw schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 12:39:
[...]
De normale vind ik mooier dan met die vleugel achterop. Wacht wel even op de video van Broughy.
broughy heeft het altijd over wagens met spoilerThe Outlaw schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 12:39:
[...]
De normale vind ik mooier dan met die vleugel achterop. Wacht wel even op de video van Broughy.
maar die big wing kun je gewoon vervangen door een stuk of 6 andere spoilers, er is alleen geen optie om zonder spoiler te gaan dan.The Outlaw schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 13:12:
Klopt. De gewone Nero heeft ook een spoiler optie. Alleen die Custom Nero heeft echt een big wing. Dat vind ik helemaal niets
*empty*
*empty*
misschien handig om het platform even te vermeldenCobraa schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 22:44:
Als iemand zin heeft om te spelen een keer. Stuur me een DM. Altijd wel in om samen te spelen
Maar wat een mooie bak.
Putting the laughter in manslaughter GTA5 PC Ch0caholic
Wat ik gehoord heb is dat de performance van de custom vs non custom redelijk gelijk zijn. Ik heb echter nog geen filmpjes ervan gezien. Ben ook wel benieuwd wat de non custom doet tov de T20. Ik moet zeggen dat ik hem erg goed vind rijden. Ik zou misschien nog een klein beetje kunnen verbeteren met andere wielen. Echter vind ik de standaard gewoon erg mooi. Zeker met de iFruit glitch waarbij ze nu een andere kleur hebben dan "af-fabriek".PiP0 schreef op woensdag 21 december 2016 @ 08:05:
Nero gisteravond gelijk gekocht, kwam ik er na upgraden achter dat ik ook nog langs Benny kon, Is die 605K upgrade bij hem nu echt nodig om hem nog sneller te maken? Of is dat alleen om de mogelijkheid van livery, spoiler en interieur te kunnen aanpassen?
Maar wat een mooie bak.
*empty*
Het verschil is minimaal. Zie de video's van broughyPiP0 schreef op woensdag 21 december 2016 @ 08:05:
Nero gisteravond gelijk gekocht, kwam ik er na upgraden achter dat ik ook nog langs Benny kon, Is die 605K upgrade bij hem nu echt nodig om hem nog sneller te maken? Of is dat alleen om de mogelijkheid van livery, spoiler en interieur te kunnen aanpassen?
Maar wat een mooie bak.
Hij is ongeveer even snel als de Centorno (Of hoe die ook heet), kwa topsnelheid maar volgens mij stuurt hij wel een stuk beter.
Ik verwacht persoonlijk dat deze in de buurt van de T20 komt en misschien zelfs iets sneller.
Verder mbt looks vind ik hem een van de mooiste nu.
Hopelijk komt de opvolgen van de T20 ook gauw.
Begrijp ik nu goed dat je voordat je die auto missies kan doen, eerst weer een aparte warehouse moet kopen voor auto's specifiek?
Heb wel een office, biker club/office en een crate warehouse.
Was net door mn geld heen.
Klopt inderdaad, je hebt een vehicle warehouse nodig (1.5mile - 2.7Mile meen ik uit mijn hoofd), dan kan je auto's zoeken (source)Sosua schreef op woensdag 21 december 2016 @ 09:30:
Ben een tijdje niet met GTA online bezig geweest.
Begrijp ik nu goed dat je voordat je die auto missies kan doen, eerst weer een aparte warehouse moet kopen voor auto's specifiek?
Heb wel een office, biker club/office en een crate warehouse.
Was net door mn geld heen.
Elke 4 auto's die je hebt opgehaalt spelt een missie vrij, waarna je ook direct karting op die betreffende auto krijgt als je hem hebt afgerond.
De investering dubbel en dwars waard, ik verdien ongeveer gemiddeld 75-100 duizend per verkochte auto.
Aanvulling... als je het goed aanpakt alleen op verkoop auto's ongeveer 70-200k per uur speeltijd bij verkopen auto's. Kosten voor optimale uitbetaling is, zonder schade rijden bij sourcen, tussen de 15-40K per uur.Ithric schreef op woensdag 21 december 2016 @ 09:46:
[...]
Klopt inderdaad, je hebt een vehicle warehouse nodig (1.5mile - 2.7Mile meen ik uit mijn hoofd), dan kan je auto's zoeken (source)
Elke 4 auto's die je hebt opgehaalt spelt een missie vrij, waarna je ook direct karting op die betreffende auto krijgt als je hem hebt afgerond.
De investering dubbel en dwars waard, ik verdien ongeveer gemiddeld 75-100 duizend per verkochte auto.
Totale winst die je per uur kan halen in beste geval is 160000R$
Wat ik niet heb meegenomen zijn bonussen voor leveren collecties etc. Ik ben uitgegaan van wat je als 1 persoon kunt doen in de juiste sessie.
*empty*
Collecties kun je niet in je eentje afleveren, daar heb je associates voor nodig.MR_VIPER schreef op woensdag 21 december 2016 @ 10:21:
[...]
Aanvulling... als je het goed aanpakt alleen op verkoop auto's ongeveer 70-200k per uur speeltijd bij verkopen auto's. Kosten voor optimale uitbetaling is, zonder schade rijden bij sourcen, tussen de 15-40K per uur.
Wat ik niet heb meegenomen zijn bonussen voor leveren collecties etc. Ik ben uitgegaan van wat je als 1 persoon kunt doen in de juiste sessie.
Kun je beter drugs handelen..
Vergeet ook niet dat je een 45 min. cooldown hebt op verkoop en dat inderdaad collecties niet alleen verkocht kunnen worden.MR_VIPER schreef op woensdag 21 december 2016 @ 10:21:
[...]
Aanvulling... als je het goed aanpakt alleen op verkoop auto's ongeveer 70-200k per uur speeltijd bij verkopen auto's. Kosten voor optimale uitbetaling is, zonder schade rijden bij sourcen, tussen de 15-40K per uur.
Verkopen is het beste met 3-4 mensen, maar kan alleen gedaan worden. (1 auto dan dus)
Ik heb mijn warehouse eerst volgemaakt en leeg ze nu s'avonds als mensen willen helpen en anders source ik weer auto's. (heb weer enkele plekjes)
Dit loopt zo door tot ik alle collectie cars heb. (of wanneer ik echt geld nodig heb van de collectie cars)
Wat ik zelf aan het doen ben is mijn warehouse vullen met alle soorten auto's maar alleen toprange verkopen. Op een gegeven moment heb je alle low en midrange opties en komen die er niet meer bij (tenzij je ook alle toprange hebt, dan kun je duplicates krijgen). Nog niet getest, maar is een tip van reddit die geloof ik wel klopt.
en tijdens de cooldowns doe ik crates. Verdient lekker op deze manier, en een stuk afwisselender dan alleen crates. MC bussiness vind ik wel leuk, maar heb ik toch allemaal gesloten omdat ik geen zin heb om elke twee uur verplicht af te leveren, en op te moeten letten of de supplies wel gevuld zijn etc. Crates an auto's heb je wat dat betreft meer vrijheid solo.
Daar was ik niet van op de hoogte, bedankt voor de informatie,Trevor schreef op woensdag 21 december 2016 @ 11:31:
Cooldown bij het afleveren van 1 auto is iets van 20 of 25 minuten. Per afgeleverde auto extra komen daar weer minuten bij. Dus niet 45 voor 1 auto.
Ik hoorde gisteren op TS hetzelfde inderdaad, nadat ik alle Collections heb maar eens proberen.Wat ik zelf aan het doen ben is mijn warehouse vullen met alle soorten auto's maar alleen toprange verkopen. Op een gegeven moment heb je alle low en midrange opties en komen die er niet meer bij (tenzij je ook alle toprange hebt, dan kun je duplicates krijgen). Nog niet getest, maar is een tip van reddit die geloof ik wel klopt.
Het beste is om in een sessie te zitten met iemand die ook CEO bezigheden doet, zodat je rivals bent van elkaar. Dan komen de AI bendes ook niet achter je aan en kun je dus ongestoord een auto 'stelen' en afleveren.
Geen heli's, maar ze wel uit de lucht schieten?Trevor schreef op woensdag 21 december 2016 @ 12:36:
Voor export cars doe ik of snel uitstappen zodra ik rode stippen zie en aanvallen met de minigun minimaal een meter of 15 bij de auto vandaan en alle waves afwachten. Of wat ik het liefst en dus meestal doe is gewoon eerst een cargobob halen en hem daarmee vervoeren. Bij auto;s exporteren heb je alleen autoaanvallen en geen heli's zoals bij het ophalen. Dan doe ik altijd snel uitstappen en met de minigun de heli's uit de lucht schieten.
Ik vind het vooral gezellig om met andere bekenden te spelen, lekker ouwehoeren op TS3 ondertussen etc. Of dat nou Heists zijn of wat anders maakt niet zoveel uit. Alleen rondlopen kan ik niet, hooguit beetje shoppen en moddenSeth_Chaos schreef op donderdag 22 december 2016 @ 14:01:
Heb een tijd terug GTA gekocht. Ik heb het toen een dag of twee gespeeld maar het online gedeelte viel me toen zwaar tegen. Ik heb het nu weer eens afgestoft. Mede door de vele positieve recenties. En ben weer begonnen. Maar wat is leuk om te doen in het Online gedeelte? Veel verder dan winkels overvallen kom ik niet. De meeste groeps evenementen heb ik inmiddels geprobeerd, maar zijn erg slechte aftreksels van andere games zoals battelfield bijvoorbeeld. Ik ben opzoek naar de fun factor. Zie ik iets over het hoofd? Moet ik een bepaald niveau halen voor de echte fun begint? Of heeft GTA Online gewoon echt zo weinig diepgang?
Zelf ben ik CEO en doe veel CEO werk alleen in een solo public sessie. Lekker geld verdienen, maar kan me voorstellen dat veel anderen dat totaal niet leuk vinden.
Ik denk dat dit voor iedereen persoonlijk is.Seth_Chaos schreef op donderdag 22 december 2016 @ 14:01:
Heb een tijd terug GTA gekocht. Ik heb het toen een dag of twee gespeeld maar het online gedeelte viel me toen zwaar tegen. Ik heb het nu weer eens afgestoft. Mede door de vele positieve recenties. En ben weer begonnen. Maar wat is leuk om te doen in het Online gedeelte? Veel verder dan winkels overvallen kom ik niet. De meeste groeps evenementen heb ik inmiddels geprobeerd, maar zijn erg slechte aftreksels van andere games zoals battelfield bijvoorbeeld. Ik ben opzoek naar de fun factor. Zie ik iets over het hoofd? Moet ik een bepaald niveau halen voor de echte fun begint? Of heeft GTA Online gewoon echt zo weinig diepgang?
Met een groep is het in iedergeval een stuk leuker dan alleen Online spelen.
Ik ben regelmatig online met bijna altijd dezelfde mensen en het heeft nog niet verveeld tot nu toe. (zonder gamemodes zelfs, wat we wel af en toe doen)
GTA is heel open en je kan bijna doen wat je zelf wil, maar dat zal je zelf (het zij met een groep) ervan moeten maken.
Als ik het zo lees zoek je een excuus om te spelen, dat kunnen we je denk ik niet snel geven.
Edit:
Maar als je op PC speelt, kan je gerust eens aanschuiven en kijken of het wat voor jou is.
Er zijn momenteel 2 crews, 1 daarvan zit ik zelf bij met een grote groep andere.
Hier een linkje naar dat topic met extra informatie.
[ Voor 11% gewijzigd door Ithric op 22-12-2016 15:46 ]
Het kan zijn dat mensen bij het laden blijven hangen op waiting for players of launching session. Hier kom je op den duur wel doorheen, het kan alleen even duren. Voor problemen zou ook gekeken kunnen worden op de officiële website
Dit topic is niet bedoeld om glitches/hacks te bespreken.