Techno Overlord schreef op maandag 12 december 2016 @ 14:18:
Gister met een vriend de eerste Heist eindelijk eens gespeeld. Na afloop kregen we beide een wit scherm. Duurde zeker 5 minuten bij mij voordat het pas verder ging waarbij je in de bar aan t drinken bent met je mattie omdat je de Heist succesvol gedaan hebt. Hij kreeg na het witte scherm een crash naar het Xbox menu. Daarna gewoon weer verder gespeeld. Nu krijgt hij de hele tijd Connection to the session lost due to an unknown network error. Please return to Grand Theft Auto V and try again later. Soms na 1 minuut, soms na 10 minuten.
Iemand een idee?
Misschien handig op de Xbox versie erbij te vermelden, ik speel zelf niet op de Xbox dus kan je denk ik niet helpen.
Enige wat ik kan melden is dat ik dit ook krijg als ik de lijn te ver knijp. (<5mb/s Upload)
MR_VIPER schreef op maandag 12 december 2016 @ 13:50:
Voor mensen die willen knijpen. Ik gebruik zelf Netlimiter v4 (let op ik ben PC speler). Dit is eerste maand gratis. Als je netjes alles weghaald in registry kun je dit "oneindig" elke maand installeren. Ik vond de tool dermate goed dat ik hen aangeschaft heb. Vervolgens knijp ik het proces gtav.exe door de up en download vast te zetten op 20kb. Dit zorgt ervoor dat bij mij GTA nog fatsoenlijk te spelen is. Je krijgt heel weining players in een sessie. Soms lagged/stottert dit even als je net de sessie binnenkomt. Het laden van GTA Online (cloud view e.d.) duurt ook wat langer. Echter op deze manier creëer ik wel kleine sessie die public zijn en waarin ik zelden een modder tegenkom. Aangezien modders veel bandbreedte misbruiken voor wat ze doen vallen ze ook vaak snel weg en nemen in die val vaak ook andere spelers in de sessie mee. Ik zit dan 9 van de 10 keer voor langere tijd in een "solo" public sessie.
Ik kwam er ook bij (volgens mij door Saynod), toen verliep deze en ging hij aan de kant.
Nu inderdaad weer kunnen gebruiken met wat zoeken in google, ik overweeg hem aan te schaffen.
Ik zelf zet hem alleen op 5mb/s upload restrictie (GTA 5 alleen) en als ik met meerdere andere gaat hij op 15-20mb/s upload.
Ik heb hem op een extra scherm en tenzij de server meer dan 4-5 mensen heeft komt hij amper boven de 5mb/s uit.
Meestal is iemand anders (vaak uit mijn CEO/MC) er wel ineens uit dus dat zal nog wel verband hebben, dus misschien maar 20mb/s up en down doen dan. *gemiddeld een minuutje voor iedereen uit de sessie is als ik ga knijpen.*
Grrrrr, waarom niet gewoon het bevestigen en niet zo alsnog niet bevestigen.
[
Voor 5% gewijzigd door
Ithric op 12-12-2016 15:59
]