Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PiP0
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 11-04 10:51
Menesis schreef op zaterdag 19 november 2016 @ 18:44:
Vraagje: wat doen jullie eigenlijk online? Ik ervaar dat ik zoveel tijd verspil online: ik doe vaak jobs via het hoofdmenu, maar vaak zijn er geen mensen en het wachten duurt lang. Verder weet ik eigenlijk niet meer wat te doen?
Op dit ogenblik veel MC missies met crew, continue bevoorraden en als iedereen vol zit alles weer verkopen. Dat betaald op dit ogenblik het best. Tussendoor ff rotzooien met andere crews is ook altijd leuk.

Maar welk level ben je? Wat is je doel? Zoals al aangegeven zijn er genoeg missies die je in je eentje kan doen, hoewel dat niet zo leuk is. Heists worden wat minder gespeeld volgens mij maar zie nog regelmatig uitnodigingen langskomen. Verdient goed en zorgt ervoor dat je redelijk snel levelt. Als je missies/heists doet en het is een "professionele" crew, stuur uitnodigingen en de kans dat je voor volgende missies weer door hen wordt uitgenodigd is een stuk groter

Putting the laughter in manslaughter GTA5 PC Ch0caholic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 05-10 22:59
Afgelopen weekend maar eens een beetje meer tijd besteed aan de Tron mode. Deze nieuwe mode is eigenlijk best wel leuk. Na een paar rondjes oefenen had ik het goed onder de knie en nu win ik de meeste rondes. De laatste tijd begin ik me een beetje te vervelen in GTA maar dit is toch weer een leuk extraatje om me weer eventjes mee bezig te kunnen houden. Doen ze goed bij Rockstar :)

Als je de Tron motor koopt, laat die dan ook in free roam een light trial achter? Zo ja, kunnen je er ook mensen mee killen? :9

[ Voor 14% gewijzigd door Sir_Hendro op 21-11-2016 14:13 ]

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fdisk
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 04-10 18:16

fdisk

XBL: fd1sk

Sir_Hendro schreef op maandag 21 november 2016 @ 14:11:
Afgelopen weekend maar eens een beetje meer tijd besteed aan de Tron mode. Deze nieuwe mode is eigenlijk best wel leuk. Na een paar rondjes oefenen had ik het goed onder de knie en nu win ik de meeste rondes. De laatste tijd begin ik me een beetje te vervelen in GTA maar dit is toch weer een leuk extraatje om me weer eventjes mee bezig te kunnen houden. Doen ze goed bij Rockstar :)

Als je de Tron motor koopt, laat die dan ook in free roam een light trial achter? Zo ja, kunnen je er ook mensen mee killen? :9
In de free roam is het niet zo'n feest. Daar zul je het met de kerstverlichting moeten doen. Je kan er wel een bijpassend pak bij kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elijan9
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01-10 15:44
Sir_Hendro schreef op maandag 21 november 2016 @ 14:11:

Helaas niet, maar het is wel een hele mooie bike die snel kan optrekken. Hij is niet zo snel als de Hakuchou Drag qua topsnelheid, maar hij trekt wel sneller op. Al met al kun je hele goede race-tijden neerzetten ermee.

De Primaire kleur is de kleur van de bike zelf, de secundaire kleur de verlichte delen. Dus hij is ook nog te stylen qua kleur.

War is when the young and stupid are tricked by the old and bitter into killing each other. - Niko Bellic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik hou het maar op de drag, 2 miljoen voor een ongetunede motor die amper de drag verslaat is mij wat te veel.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alvanosa
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-09 18:48
Ik zoek nog mensen om wat heists mee te doen of eventueel trophy's te halen op de PS4. Mijn username staat in de signature.

PSN: Alvanosa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 05-06 19:49
Iemand de nieuwe missies al geprobeerd? Is het wat?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Elijan9
spocy schreef op woensdag 23 november 2016 @ 15:57:
Ja, ik net! Ik vind hem echt gaaf, je moet wel minimaal met 10 spelers zijn voor de beste ervaring (naar mijn mening), maar wel echt bloedstollend als je met een grote groep goede spelers. Veel beter dan Entourage bijvoorbeeld. Alles is precies goed. De omgevingen zijn ook goed gekozen. En de vier verschillende loadouts hebben allemaal zo hun charme.

Alleen, net als powerplay, jammer dat straks niemand dit meer doet als de double RP & $ weer voorbij zijn... :/

[ Voor 7% gewijzigd door Elijan9 op 24-11-2016 00:10 ]

War is when the young and stupid are tricked by the old and bitter into killing each other. - Niko Bellic

• spocy
Elijan9 schreef op woensdag 23 november 2016 @ 22:53:
[...]

Ja, ik net! Ik vind hem echt gaaf, je moet wel minimaal met 10 spelers zijn voor de beste ervaring (naar mijn mening), maar wel echt bloedstollend als je met een grote groep goede spelers. Veel beter dan Entourage bijvoorbeeld. Alles is precies goed. De omgevingen zijn ook goed gekozen. En de vier verschillende loadouts hebben allemaal zo hun charme.

Alleen, net als powerplay, jammer dat straks niemand dit meer doet als de double RP & $ weer voorbij zijn... :/
Bedankt voor je ervaringen, ik vind het sowieso jammer dat zo weinig missies gedaan worden als er geen double RP & $ op zit. Zijn best een aantal die toch wel vermakelijk zijn met een groep mensen.

• Ithric
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 05:20
spocy schreef op woensdag 23 november 2016 @ 15:57:
Heb gisteren niet ingelogd, welke gamemode is erbij gekomen?

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spocy
Ithric schreef op donderdag 24 november 2016 @ 08:20:
[...]

Kill Quota
Op newswire een leuk artikeltje over, in het kort een gamemode waar je met meerdere teams tegen elkaar kills moet krijgen met verschillende wapens om aan het eind een melee kill te bemachtigen. Beetje als de arms race in CS:GO

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Elijan9
Ithric schreef op donderdag 24 november 2016 @ 08:20:
[...]

Kill Quota, zie https://socialclub.rockst...vailable-Plus-Special-GTA

Als team moet je zo snel mogelijk een bepaald aantal kills doen, eerst met het ene wapen, dan het andere en dat in totaal met zes wapens en dat geldt andersom ook voor het andere team. De loadouts zijn:
  1. RPG => Minigun => Special Carbine => Heavy Revolver => Sawed-Off Shotgun => Machete
  2. Railgun => Combat MG => Musket => Heavy Sniper => Pump Shotgun => Knuckle Duster
  3. Sweeper Shotgun => Compact Rifle => Mini SMG => Compact Launcher => Double Barreled Shotgun => Pool Cue
  4. RPG => Railgun => Heavy Shotgun => Advanced Rifle => AP Pistol => Knife
Het is tempo ligt lekker hoog en de scenario's bieden veel beschutting, maar terwijl in het begin de teams echt aan de overkant van elkaar spawnen kan gaandeweg iedereen overal vandaan komen en ben je nergens veilig. Over het algemeen moet je elkaar steeds dichter naderen. Tot nog toe vind ik de 2e en 4e loadout het leukst, en loadout 1 toch wel het minst.

• PiP0
fdisk schreef op maandag 21 november 2016 @ 19:28:
[...]

In de free roam is het niet zo'n feest. Daar zul je het met de kerstverlichting moeten doen. Je kan er wel een bijpassend pak bij kopen.
Dat pak is wel tricky. Als je deze in het donker draagt, ben je extreme zichtbaar voor elke PK-er in de sessie. Hij gloeit namelijk net zo mooi als je motor.

• Elijan9
PiP0 schreef op donderdag 24 november 2016 @ 09:37:
[...]

Dat pak is wel tricky. Als je deze in het donker draagt, ben je extreme zichtbaar voor elke PK-er in de sessie. Hij gloeit namelijk net zo mooi als je motor.
Als je liever minder opvalt qua motor, dan kun je de secondary color van de motor zwart maken, dan licht deze niet meer op :) Dan heb je nog steeds een bike met mooie rij-eigenschappen, alleen weet ik niet of deze dan nog wel de > 2M waard is...

Blijft bijzonder dat je met een bike zoals deze over een kleine kei rijdt en je daardoor een meter of vier de lucht in gelanceerd wordt :D (Maar dat heeft de Vortex bijvoorbeeld ook.)

• Ithric
Thanks, kan niet alles opzoeken op werk hier. (Vandaar de vraag hier :+ )
t bijzonder dat je met een bike zoals deze over een kleine kei rijdt en je daardoor een meter of vier de lucht in gelanceerd wordt :D (Maar dat heeft de Vortex bijvoorbeeld ook.)
[/quote]

Volgens mij hebben de meeste motoren dit, de Drag merk ik het ook mee bijvoorbeeld.
Misschien heeft het te maken met de aanpassingen recent dat je minder snel eraf gegooid kan worden. :o

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ithric
Zit er erg gaaf uit, maar even wat geld stacken want hier ga ik veel geld aan kwijtraken. 8)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ziet er cool uit, maar na de miljoenen die ik in de motorclub gestopt heb en wat me erg tegenvalt aan inkomsten (heb alles daar weer afgesloten) wacht ik eerst af of het een beetje echt geld op gaat leveren en goed alleen te doen is. Anders blijf ik voor de verdiensten gewoon kratjes halen.

en racen en andere dingen voor het plezier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ithric
Trevor schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 19:18:
Ziet er cool uit, maar na de miljoenen die ik in de motorclub gestopt heb en wat me erg tegenvalt aan inkomsten (heb alles daar weer afgesloten) wacht ik eerst af of het een beetje echt geld op gaat leveren en goed alleen te doen is. Anders blijf ik voor de verdiensten gewoon kratjes halen.

en racen en andere dingen voor het plezier.
Ik heb best lol met een groepje met MC, alleen not so much. (maar speel amper alleen gelukkig)

Het gaat mij niet om het geld in iedergeval, we zullen zien. 8)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RichardQG
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 25-09 18:30
Ik probeerde vandaag 5 crates te verkopen en ik moest met zo'n vliegtuigje langs een aantal locaties om deze te droppen. Komt er meteen zo'n helicopter achter me aan die op mij gaat schieten, maar dat vliegtuigje van mij had geen wapens. Zegt de game: haal de vijand zo snel mogelijk neer :?
Heb ik de eerste vier gedropt. kom ik net bij de 5e aan, wordt ik neergeschoten en ben ik alles kwijt :(
Hoe moet je in godsnaam dit soort missies doen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Iemand de volgende update aan het lekken. Wauw!
Annis - Elegy - Sports - Elegy
Pegassi - Tempesta - Super - Tempesta
Progen - ItaliGTB - Super - Italigtb
Progen - ItaliGTB Custom - Super - Italigtb2
Truffade - Nero - Super - Nero
Truffade - Nero Custom - Super - Nero2
Dewbauchee - Specter - Sports - Specter
Dewbauchee - Specter Custom - Sports - Specter2
Principe - Diabolus - Sports Bike - Diablous
Principe - Diabolus Custom - Sports Bike - Diablous2
Imponte - Ruiner 2000 - Sports - Ruiner2
JoBuilt - Phantom Wedge - Sports - Phantom2
Coil - Rocket Voltic - Rocket Voltic - Voltic2
Ocelot - Penetrator - Super - Penetrator
Mtl - Wastelander - Sports - Wastelander
Pegassi - FCR1000 - Enduro Bike - FCR
Pegassi - FCR1000 Custom - Enduro Bike - FCR2
Pfister - Comet Retro Custom - Sport - Comet2
Imponte - Ruiner 3 - Sport - //
// - Technical Aqua - RatLoader - Technical2
BF - Ramp Buggy - Wedge Dune - Dune4
BF - Ramp Buggy - Wedge Dune - Dune5
Nagasaki - Blazer Aqua -Blazer - Blazer5

Nederlandse PS5 clan / 30+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
RichardQG schreef op zondag 4 december 2016 @ 23:13:
Ik probeerde vandaag 5 crates te verkopen en ik moest met zo'n vliegtuigje langs een aantal locaties om deze te droppen. Komt er meteen zo'n helikopter achter me aan die op mij gaat schieten, maar dat vliegtuigje van mij had geen wapens. Zegt de game: haal de vijand zo snel mogelijk neer :?
Heb ik de eerste vier gedropt. kom ik net bij de 5e aan, wordt ik neergeschoten en ben ik alles kwijt :(
Met een andere speler, er staat vlakbij het vliegtuigje ook een Buzzerd waarmee je teammaat kan vliegen.
Als je solo speelt als ik, dan stap je eerst in het vliegtuigje zodat de dropplekken zichtbaar worden en stap je daarna direct uit om in de heli te stappen en een voorbereidende vlucht te doen. Die andere helikopters vliegen namelijk boven de dropplekken, je kunt ze dus al eerder uitschakelen.
Een derde optie is om het vliegtuig te upgraden en om via gevaarlijke manoeuvres de helikopter tot crashen te dwingen. dus vlak langs objecten vliegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ithric
Ik probeerde vandaag 5 crates te verkopen en ik moest met zo'n vliegtuigje langs een aantal locaties om deze te droppen. Komt er meteen zo'n helicopter achter me aan die op mij gaat schieten, maar dat vliegtuigje van mij had geen wapens. Zegt de game: haal de vijand zo snel mogelijk neer :?
Is dit voor CEO of MC, want ik heb bij MC nog geen AI vliegtuigen/heli's gezien als ik een delivery deed.
Meestal doe ik het met 1 of meer bekende, is een stuk makkelijker maar moet je soms even wachten.

CEO is al een tijd geleden, maar dat heb ik regelmatig gedaan alleen en nooit echt issues. (soms alleen tijdsnood)
The Outlaw schreef op maandag 5 december 2016 @ 00:35:
Iemand de volgende update aan het lekken. Wauw!
[...]
Las het toevallig gisteren avond, als maar een klein deel waar is dan wordt dit een leuke DLC verwacht ik.
Heb plaatjes en omschrijvingen gelezen wat mij erg aanstaat.

Nog even snel geld verdienen komende weken, zover ik las is het mogelijk de 13de al zover.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RichardQG
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 25-09 18:30
Trevor schreef op maandag 5 december 2016 @ 06:17:
[...]

Met een andere speler, er staat vlakbij het vliegtuigje ook een Buzzerd waarmee je teammaat kan vliegen.
Als je solo speelt als ik, dan stap je eerst in het vliegtuigje zodat de dropplekken zichtbaar worden en stap je daarna direct uit om in de heli te stappen en een voorbereidende vlucht te doen. Die andere helikopters vliegen namelijk boven de dropplekken, je kunt ze dus al eerder uitschakelen.
Een derde optie is om het vliegtuig te upgraden en om via gevaarlijke manoeuvres de helikopter tot crashen te dwingen. dus vlak langs objecten vliegen.
Aha, ik speel alleen, dus ik zag de buzzard niet. Bedankt voor de tips! d:)b
Ik probeerde inderdaad al wat gevaarlijke stunts uit te voeren, maar zo'n helicopter is een stuk wendbaarder en mijn vliegtuigje heeft geen upgrades.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Public_Enemy_#1
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 05-10 17:03
Pfister - Comet Retro Custom - Sport - Comet2
:D Hopelijk blijkt het geen hoax. Wacht al 3 jaar op andere comet variant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Public_Enemy_#1 schreef op maandag 5 december 2016 @ 11:15:
[...]

:D Hopelijk blijkt het geen hoax. Wacht al 3 jaar op andere comet variant.
Kom maar op met die Yellow Bird :) Ik ga die nieuwe garage hard nodig hebben _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aero
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 26-08 18:47
Ik heb een vraagje over de cargobob

Ik speel nog steeds af en toe op de 360, maar nergens lijkt er meer een cargobob te spawnen.
Ik weet niet hoe lang dat zo is, maar ik begon er pas op te letten en ik heb er geen 1 meer gezien...

Meer mensen die op de 360 of PS3 spelen dit dat hebben gemerkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:44

greatgonzo

schit-te-rend!

wat is de knop (PS4) om in een winkel een masker op te zetten, zodat ik hem kan beroven?
Heb alle knoppen geprobeerd, maar zonder succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
  • Registratie: Januari 2007
  • Nu online
greatgonzo schreef op woensdag 7 december 2016 @ 10:23:
wat is de knop (PS4) om in een winkel een masker op te zetten, zodat ik hem kan beroven?
Heb alle knoppen geprobeerd, maar zonder succes
Je kunt toch gewoon je pistool trekken en die op de arme kassemedewerker richten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Aero schreef op maandag 5 december 2016 @ 21:33:
Ik heb een vraagje over de cargobob

Ik speel nog steeds af en toe op de 360, maar nergens lijkt er meer een cargobob te spawnen.
Ik weet niet hoe lang dat zo is, maar ik begon er pas op te letten en ik heb er geen 1 meer gezien...

Meer mensen die op de 360 of PS3 spelen dit dat hebben gemerkt?
Kan me nog herinneren dat deze op een hoger level niet meer spawnen. Op een gegeven moment zag ik ze ook nooit meer. Op de huidige generatie hebben ze dat op een gegeven moment weer aangepast, maar aangezien ze op de PS3 en Xbox geen ondersteuning meer bieden zal het daar nog steeds wel zo zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Na de aanpassing heb ik ze eigenlijk nooit meer zien spawnen. De cargobob kan je tegenwoordig ook gewoon kopen dacht ik.. ;)

PSN: Kjujay

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hmm...misschien zie ik hem dan spawnen omdat ik ze gekocht heb? Toch heb ik het idee dat ik ze er voor al weer zag, maar dat kan ook met mijn low level US char geweest zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

AMD1800 schreef op woensdag 7 december 2016 @ 10:51:
[...]

Je kunt toch gewoon je pistool trekken en die op de arme kassemedewerker richten?
met een masker krijg je als het goed is geen wanted level

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
greatgonzo schreef op woensdag 7 december 2016 @ 12:38:
[...]

met een masker krijg je als het goed is geen wanted level
Dat zou nieuw voor mij zijn....

http://gaming.stackexchan...-a-drugstore-robbery-work

het lijkt te kloppen ook, maar dan zul je die denk ik buiten op moeten zetten. Dat kan geloof ik via het contextmenu (m op de pc, lang op back op de xbox controller, op de PS zal het ook zoiets zijn denk ik) en dan bij style of zo.

Ik ga het even uittesten, met een paar minuten edit ik het erbij :)

/edit: misschien dat ik wat verkeerd doe maar ik krijg gewoon mijn wanted level. Ow je verliest dus 1 level als je je masker afdoet buiten het zicht van de politie...
Volgens mij kun je gewoon beter 'niet moeilijk doen' en na de overval even gewoon vluchten. Dat is vrij eenvoudig en gaat denk ik bijna net zo snel.

[ Voor 69% gewijzigd door ArthurMorgan op 07-12-2016 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Waarom zou je dat hoe dan ook willen? Ontsnappen aan 2 sterren is te makkelijk en het levert je RP op (lijkt me dat je een laag level char hebt als je winkels overvalt). Als je een leuke uitdaging zoekt dan alle winkels in 1 run overvallen en kijken hoe ver je komt :)

Mask staat bij style geloof ik. Zal eens kijken hoe ver mijn wasbeer agent kan komen :+

[ Voor 14% gewijzigd door Beakzz op 07-12-2016 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
Je moet dan snel naar een 'safe spot' vliegen in zo een situatie. Dat zijn plekjes waar je een vliegtuig kunt landen en niet geraakt worden. Denk aan bepaalde garage's / barns / bruggen. Gewoon onder iets parkeren waar je niet van boven geraakt kan worden. Dan kun je uitstappen en de heli neerknallen. Een andere optie is om door te vliegen naar het windmolenpark en daar door heen te zigzaggen. De AI kan dat niet waardoor zijn heli zal ontploffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 13:15
Met een masker wordt je de volgende keer niet herkent, anders pakt de eigenaar bij het binnen lopen in de store meteen z'n trigger-happy shotgun. :)

Naar mate je shops beroofd (achter elkaar/zonder dood te gaan?!) wordt je wanted level dat je door de robbery krijgt steeds 1 level hoger.

[ Voor 3% gewijzigd door dutchgio op 07-12-2016 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
In een rustige friendly session met alleen bekenden :)

Zo doe ik af en toe de trucking missions van VIP mode omdat ik dat nogal mis sinds GTA:SA maar voor de rest of je nou cash of RP wilt : Heists FTW!!! d:)b

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

ik kom van de xbox360 versie naar de PS4.. maar voor mijn idee zijn een paar dingen toch wel anders... of de community is anders:
- er lijken alleen race spellen gespeeld te worden
- ik kan zelf geen missies starten, ondanks dat ik Lamar en Gerald als contactpersoon heb.

Zit nu op level 8... misschien maakt dat ook wat uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
greatgonzo schreef op donderdag 8 december 2016 @ 12:59:
ik kom van de xbox360 versie naar de PS4.. maar voor mijn idee zijn een paar dingen toch wel anders... of de community is anders:
- ik kan zelf geen missies starten, ondanks dat ik Lamar en Gerald als contactpersoon heb.

De race community is wel groot. Groter dan in de begintijd. Maar dat komt ook door de content die Rockstar heeft aangeboden mbt de Content Creator. DM's en TDM wordt ook wel gespeeld. Alleen niet echt meer in overvloed.

Sommige missies zijn locked op een bepaald niveau. Dat je level 8 bent kan daardoor komen. Meestal krijg je een belletje dat er een nieuwe missie is bv. Maar er zijn nog genoeg Tweakers die het op de PS4 spelen en je mee kunnen laten levellen. :)

Nederlandse PS5 clan / 30+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het joinen van een crew en spelen met crewmembers is eigenlijk de makkelijkste manier. De meeste reguliere crews hebben weinig actieve members, je zou dan in de topics moeten vragen of iemand je wil helpen en dan afspreken of gewoon een bericht sturen als je iemand van de crew online ziet. Als je één van de hele grote crews joined zoals IGN ofzo dan krijg je automatisch een overvloed aan invites voor missies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch Thumper
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 13-12-2020

Dutch Thumper

Uplay & Origin: waxinelichtje

Je oude karakter overzetten vd 360 naar de ps4 is ook een optie.

Sorry. I was busy talking about my feelings and killing people

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

Dutch Thumper schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 13:12:
[...]

Je oude karakter overzetten vd 360 naar de ps4 is ook een optie.
goh... wist niet dat dat kon... nu helaas te laat, aangezien ik de xbox een complete reset heb gegeven

Acties:
  • 0 Henk 'm!
greatgonzo schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 13:21:
[...]

goh... wist niet dat dat kon... nu helaas te laat, aangezien ik de xbox een complete reset heb gegeven
Daar heb je die xbox niet meer voor nodig, je moet wel gekoppeld zijn met Rockstar Social Club (ik denk dat dat ook nog kan op social club zelf en je ook geen xbox meer nodig heb maar weet dat neit zeker)

Rockstar Support met uitleg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Level 8 maakt inderdaad ook wel uit. Pas daarna komen er andere contactpersonen. Of het van invloed is op het zelf starten van missies, durf ik niet te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 03-10 22:38
Blijkbaar heeft iemand mijn account misbruikt kreeg ineens deze mail:

As a result, your account has been suspended from playing GTA Online on PC for 30 days. In addition to being suspended, all GTA Online characters, progress and inventory on PC will be reset.

Ik ben zelf al meer dan een half jaar misschien wel langer niet meer online geweest maar toch :S

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 05-10 19:29

Perkouw

Moderator General Chat
Hm.....online wordt toch wel een beetje een bummer als ik eerlijk ben. Dit weekend wat met vrienden gespeeld (lees proberen te spelen). Maar de hoeveelheid modders die je tegenkomt is gewoon absurd. Netjes reporten, maar of er wat mee gedaan wordt......

Valt me trouwens ook wel op dat er genoeg mensen zijn die dat soort gasten gelijk gaan smeken om geld en zo. For real. -_-'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ithric
Perkouw schreef op zondag 11 december 2016 @ 21:56:
Hm.....online wordt toch wel een beetje een bummer als ik eerlijk ben. Dit weekend wat met vrienden gespeeld (lees proberen te spelen). Maar de hoeveelheid modders die je tegenkomt is gewoon absurd. Netjes reporten, maar of er wat mee gedaan wordt......

Valt me trouwens ook wel op dat er genoeg mensen zijn die dat soort gasten gelijk gaan smeken om geld en zo. For real. -_-'
Dit heb ik ook de laatste week ongeveer, elke avond wel meerdere helaas.

Hopelijk worden ze gekickt en verbannen...

EDIT: PC Versie

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Public_Enemy_#1
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 05-10 17:03
Wellk platform? Ik kom zelf amper modders tegen op Xbox One

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 05-10 19:29

Perkouw

Moderator General Chat
PC versie inderdaad, dat had ik er even bij moeten vermelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
Zijn ze er weer? Ach zo lang er wat geldzakken vallen kan het mij niet boeien. Sinds de laatste updates heb ik bijna alle auto's verkocht om er factories van te kopen met alle upgrades. Als ze mij weer 16 mil geven of zo dan kan ik alles weer terugkopen :9

Dit spel is al zo oud ondertussen dat ik het langzaam toch wel een beetje saai vind. Ik heb alles al 100x gespeeld. Heb een lvl 540 character over de 2000 speeluren. Dan ga ik echt niet moeilijk doen over kneuzen die geld lopen strooien. Geef maar hier want ik heb gewoon geen zin meer om alles nog 1000x te spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dutch Thumper
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 13-12-2020

Dutch Thumper

Uplay & Origin: waxinelichtje

Eerst kon je niet meer geld droppen in freeroam, alleen in missies zoals deadmatch & LTS. Na enkele updates is dit weer mogelijk in freeroam.

Dat ze geld droppen heb ik geen moeite mee, maar mensen lastig vallen in god-mode wel.

[ Voor 3% gewijzigd door Dutch Thumper op 12-12-2016 16:03 . Reden: typo ]

Sorry. I was busy talking about my feelings and killing people

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ithric
Dutch Thumper schreef op maandag 12 december 2016 @ 10:52:
Eerst kon je niet meer geld droppen in freeroam, alleen in missies zoals deadmatch & LTS. Na enkele updates is dit weer mogelijk in freeroam.

Dat ze geld droppen heb ik geen moeite mee, maar mensen lastig vallen in god-mode en je lastigvallen wel.
Geld vind ik ook niet direct een impact hebben, kies er wel voor om niet bewust het op te pakken. (zit tussen mijn oren denk ik, maar wil geen ban ofsow)

Maar heb afgelopen week meerdere malen dat mensen teleporten terwijl je dingen verkoopt, dat is niet echt grappig.
Als mensen normaal aanvallen zie ik het als een uitdaging en gaan we samenwerken om het op te lossen of verdedigen wat nog over is/was.

Zit nu op 12 mil. en zeg laat de nieuwe DLC maar komen. 8) *O*
Edit: Hoop nog steeds op release deze week. :o

iRacing Profiel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MR_VIPER
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09:35

MR_VIPER

Ik ben niet te ondertitelen!

Het modden is inderdaad weer erg aanwezig _understatement_. Dit maakt het spelen wel beroerd. Naast het gezeur om geld krijg je als je pech hebt zonder dat je erom smeekt ineens koffers of zakken op je dak. Ik zit meest in een auto en dan pak je ze niet op. Maar irritant is het wel. Zelfde als mega jumps, teleports etc. Het zou mooi zijn als de CEO en MC missies in invite only of crew sessies beschikbaar komen. Dan kun je nog enigzins fatsoenlijk spelen. Of je moet je verbindinng knijpen. Iets wat ik waarschijnlijk met de nieuwe DLC veelvuldig zal doen.

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ithric
MR_VIPER schreef op maandag 12 december 2016 @ 11:41:
Het modden is inderdaad weer erg aanwezig _understatement_. Dit maakt het spelen wel beroerd. Naast het gezeur om geld krijg je als je pech hebt zonder dat je erom smeekt ineens koffers of zakken op je dak. Ik zit meest in een auto en dan pak je ze niet op. Maar irritant is het wel. Zelfde als mega jumps, teleports etc. Het zou mooi zijn als de CEO en MC missies in invite only of crew sessies beschikbaar komen. Dan kun je nog enigzins fatsoenlijk spelen. Of je moet je verbindinng knijpen. Iets wat ik waarschijnlijk met de nieuwe DLC veelvuldig zal doen.
Daar heb ik ook weer werk van gemaakt, echter glipte ze daar zelfs doorheen.
(omdat ik dus met andere ging spelen, kwamen er ook mensen van buiten in.)
Gelukkig kan je ook mensen kicken uit de sessie, maar hoeveel mensen dan moeten voten geen idee. (is 1x gelukt volgens mij, toen was de sessie vrij leeg en waren wij 80-90% van de sessie met GotP)

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MR_VIPER
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09:35

MR_VIPER

Ik ben niet te ondertitelen!

Voor mensen die willen knijpen. Ik gebruik zelf Netlimiter v4 (let op ik ben PC speler). Dit is eerste maand gratis. Als je netjes alles weghaald in registry kun je dit "oneindig" elke maand installeren. Ik vond de tool dermate goed dat ik hen aangeschaft heb. Vervolgens knijp ik het proces gtav.exe door de up en download vast te zetten op 20kb. Dit zorgt ervoor dat bij mij GTA nog fatsoenlijk te spelen is. Je krijgt heel weining players in een sessie. Soms lagged/stottert dit even als je net de sessie binnenkomt. Het laden van GTA Online (cloud view e.d.) duurt ook wat langer. Echter op deze manier creëer ik wel kleine sessie die public zijn en waarin ik zelden een modder tegenkom. Aangezien modders veel bandbreedte misbruiken voor wat ze doen vallen ze ook vaak snel weg en nemen in die val vaak ook andere spelers in de sessie mee. Ik zit dan 9 van de 10 keer voor langere tijd in een "solo" public sessie.

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13:11

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Gister met een vriend de eerste Heist eindelijk eens gespeeld. Na afloop kregen we beide een wit scherm. Duurde zeker 5 minuten bij mij voordat het pas verder ging waarbij je in de bar aan t drinken bent met je mattie omdat je de Heist succesvol gedaan hebt. Hij kreeg na het witte scherm een crash naar het Xbox menu. Daarna gewoon weer verder gespeeld. Nu krijgt hij de hele tijd Connection to the session lost due to an unknown network error. Please return to Grand Theft Auto V and try again later. Soms na 1 minuut, soms na 10 minuten.

Iemand een idee?

Edit:
Het gaat om de Xbox One versie.

[ Voor 4% gewijzigd door Techno Overlord op 12-12-2016 15:58 ]

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejskov
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 03-10 07:50
Rockstar heeft de update van morgen bevestigd. Of toch ongeveer :D https://twitter.com/RockstarGames/status/808310467223425024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ithric
Techno Overlord schreef op maandag 12 december 2016 @ 14:18:
Gister met een vriend de eerste Heist eindelijk eens gespeeld. Na afloop kregen we beide een wit scherm. Duurde zeker 5 minuten bij mij voordat het pas verder ging waarbij je in de bar aan t drinken bent met je mattie omdat je de Heist succesvol gedaan hebt. Hij kreeg na het witte scherm een crash naar het Xbox menu. Daarna gewoon weer verder gespeeld. Nu krijgt hij de hele tijd Connection to the session lost due to an unknown network error. Please return to Grand Theft Auto V and try again later. Soms na 1 minuut, soms na 10 minuten.

Iemand een idee?
Misschien handig op de Xbox versie erbij te vermelden, ik speel zelf niet op de Xbox dus kan je denk ik niet helpen.
Enige wat ik kan melden is dat ik dit ook krijg als ik de lijn te ver knijp. (<5mb/s Upload)
MR_VIPER schreef op maandag 12 december 2016 @ 13:50:
Voor mensen die willen knijpen. Ik gebruik zelf Netlimiter v4 (let op ik ben PC speler). Dit is eerste maand gratis. Als je netjes alles weghaald in registry kun je dit "oneindig" elke maand installeren. Ik vond de tool dermate goed dat ik hen aangeschaft heb. Vervolgens knijp ik het proces gtav.exe door de up en download vast te zetten op 20kb. Dit zorgt ervoor dat bij mij GTA nog fatsoenlijk te spelen is. Je krijgt heel weining players in een sessie. Soms lagged/stottert dit even als je net de sessie binnenkomt. Het laden van GTA Online (cloud view e.d.) duurt ook wat langer. Echter op deze manier creëer ik wel kleine sessie die public zijn en waarin ik zelden een modder tegenkom. Aangezien modders veel bandbreedte misbruiken voor wat ze doen vallen ze ook vaak snel weg en nemen in die val vaak ook andere spelers in de sessie mee. Ik zit dan 9 van de 10 keer voor langere tijd in een "solo" public sessie.
Ik kwam er ook bij (volgens mij door Saynod), toen verliep deze en ging hij aan de kant.
Nu inderdaad weer kunnen gebruiken met wat zoeken in google, ik overweeg hem aan te schaffen.

Ik zelf zet hem alleen op 5mb/s upload restrictie (GTA 5 alleen) en als ik met meerdere andere gaat hij op 15-20mb/s upload.
Ik heb hem op een extra scherm en tenzij de server meer dan 4-5 mensen heeft komt hij amper boven de 5mb/s uit.
Meestal is iemand anders (vaak uit mijn CEO/MC) er wel ineens uit dus dat zal nog wel verband hebben, dus misschien maar 20mb/s up en down doen dan. *gemiddeld een minuutje voor iedereen uit de sessie is als ik ga knijpen.*
Grrrrr, waarom niet gewoon het bevestigen en niet zo alsnog niet bevestigen. :(

[ Voor 5% gewijzigd door Ithric op 12-12-2016 15:59 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejskov
Ithric schreef op maandag 12 december 2016 @ 15:54:
Grrrrr, waarom niet gewoon het bevestigen en niet zo alsnog niet bevestigen. :(
Denk dat dit toch duidelijk is. Last day to gear up. Dus morgen release, nee? :D Tis wel vaag maar denk dat het morgen soort van 'surprise' dlc is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ithric
Jejskov schreef op maandag 12 december 2016 @ 16:01:
[...]

Denk dat dit toch duidelijk is. Last day to gear up. Dus morgen release, nee? :D Tis wel vaag maar denk dat het morgen soort van 'surprise' dlc is.
Ja en nee, dat is het dus juist.
  1. De DLC komt uit morgen
  2. De kortings actie eindigd morgen, geen andere actie tot de DLC
Dat het zo vaag blijft is het geen waarom ik sceptisch blijf, iedereen weet (ook ingame) dat hij eraan komt (ergens December) waarom dan niet een bericht dat hij uitkomt morgen. :'( (en een trailer natuurlijk)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejskov
Ithric schreef op maandag 12 december 2016 @ 16:04:
[...]

Ja en nee, dat is het dus juist.
  1. De DLC komt uit morgen
  2. De kortings actie eindigd morgen, geen andere actie tot de DLC
Dat het zo vaag blijft is het geen waarom ik sceptisch blijf, iedereen weet (ook ingame) dat hij eraan komt (ergens December) waarom dan niet een bericht dat hij uitkomt morgen. :'( (en een trailer natuurlijk)
Uiteindelijk staat er niet "gear up with these promotions". Er staat "gear up" wat mij doet vermoeden dat ze duidelijk maken dat het morgen komt. Moest het neen zijn zou je het anders formuleren, denk ik dan :D Maar nog een goede 20 uur wachten en we weten het :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejskov
Zoals elke update ongeveer :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jejskov
Update is uit op alle platformen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ik dacht dat je 60 plekken zou krijgen in die nieuwe garage? ik zie alleen 40....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spocy
Ben weer benieuwd naar de nieuwe update, met bikers kan ik me nog altijd goed vermaken. (mits tijd het toestaat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejskov
Trevor schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 11:46:
Ik dacht dat je 60 plekken zou krijgen in die nieuwe garage? ik zie alleen 40....
Je moet per verdiep van 20 kopen en elk verdiep is ongeveer 1.5 a 1.7 miljoen. Je kan Max 3 verdiepen kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saynod
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17-12-2022
Iemand toevallig een linkje met de nieuwe autos?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejskov
The Outlaw schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 12:09:
[...]

En komt de autoshop daar nog bij?
Appart idd, nog eens 900k plus customization

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jejskov
Saynod schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 12:22:
Iemand toevallig een linkje met de nieuwe autos?
https://mobile.twitter.co...status/807250626933616640

Edit: https://www.reddit.com/r/...es_of_importexport_items/

Straks wrs ook op reddit :D

Ik ben vooral fan van de specter :D

[ Voor 14% gewijzigd door Jejskov op 13-12-2016 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saynod
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17-12-2022
Thanks! Zit momenteel op m'n werk, heb ik toch al wat gezien ervan. Vanavond online checken :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntonTH4Dutch
  • Niet online
Alle servers limited nu ;(
Was wel te verwachten natuurlijk.

Update: gelukt intussen, vooral die nieuwe modshop is gaaf :)
Straks ff wat nieuw rijdend spul uitchecken.

[ Voor 47% gewijzigd door AntonTH4Dutch op 13-12-2016 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
ah die garage zit bij de normale plek om garages te kopen... duh! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejskov
Trevor schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 13:02:
ah die garage zit bij de normale plek om garages te kopen... duh! :D
Nee hoor. Je gaat naar Office website en selecteer jouw office. Je krijgt dan extra symbool voor de garage :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
ah ok, dat scheelt me straks zoeken. Dacht dat ik dat begreep uit reddit. Was namelijk al bij mijn office wezen kijken en zag daar niks staan. straks nog maar eens doen als ik binnen weet te komen :D

/edit, ah gevonden :D danke

[ Voor 7% gewijzigd door ArthurMorgan op 13-12-2016 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntonTH4Dutch
  • Niet online
The Outlaw schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 12:47:
Prachtig, merendeel van de voertuigen zit achter een lock.
De unlock is dat je een Vehicle Warehouse hebt.

Herstel: nee, toch niet... weird.
Ik wou de Aqua Blazer kopen, en heb vehicle warehouse... toch blijf ik een slotje zien :?

Update 2: ben er al uit, je moet eerst o.a. nog wat 'zaakjes regelen' achter de office pc.

[ Voor 33% gewijzigd door AntonTH4Dutch op 13-12-2016 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PiP0
Is het mogelijk om die waggies die je via Warstock koopt te upgraden? Ik zie opmerkingen met limited armor/rocket recharge/missile capacity etc.
Met die dingen gaat het echt onliny mayhem worden, heerlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
  • Registratie: Januari 2007
  • Nu online
PiP0 schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 13:54:
Is het mogelijk om die waggies die je via Warstock koopt te upgraden? Ik zie opmerkingen met limited armor/rocket recharge/missile capacity etc.
Met die dingen gaat het echt onliny mayhem worden, heerlijk!
Ik hoorde op twitch dat sommige wagens wel te upgraden zijn. Heb het alleen nog niet zien gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLoldebroek
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12-08 08:42
Vanavond hopelijk geen storing, net zoals gisteren >:)

Al mensen bezig geweest met de nieuwe dlc?

[ Voor 29% gewijzigd door NLoldebroek op 13-12-2016 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntonTH4Dutch
  • Niet online
Die Coil Rocket Voltic, wat een beest _O-
Eerst airborne via een ramp, en dan de rocket aan... alsof je aan 't hacken bent LOL
Die amphibious vehicles zijn ook gaaf.
Zeer de moeite waard allemaal maar belachelijke prijzen natuurlijk, Rukstar is GTA nog behoorlijk aan het uitmelken :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het wordt per update belachelijker, auto's van 5 miljoen? 8)7 doe even normaal.

Haalt de fun er wel uit, had met deadline dubbel cash nog wat geld verdient dit weekend (800k) daar koop je tegenwoordig echt niks meer voor :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Uffeltje
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 12:15
De fun is inderdaad wel weg met deze prijzen. Waar de prijzen bij release zo'n drie jaar geleden hoog waren als een supercar 700k kostte, is dat nu een koopje. :/

Ben er wel klaar mee nu. GTA V wordt steeds meer de geldmachine van R*.

[ Voor 10% gewijzigd door Uffeltje op 13-12-2016 19:59 ]

YouTube

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Eens en daarom ben ik naar the dark side overgestapt :+

Met normaal spelen is het toch niet meer bij elkaar te sprokkelen.

Nu is de race exploit je beste kans om goed geld te verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasGouv
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 03-10 13:21
Hoi 🙋 gta fans. Ik heb gta V op de ps3 gespeeld en nu wil ik hem ook op de pc gaan spelen. Nooit online gespeelt maar zie dat er 2 codes zijn 1 van rock star en 1 van steam. Welke kunnen jullie mij aanbevelen en waarom? Alvast bedankt en .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• levik7
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 05-10 19:10
ThomasGouv schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 22:06:
Hoi 🙋 gta fans. Ik heb gta V op de ps3 gespeeld en nu wil ik hem ook op de pc gaan spelen. Nooit online gespeelt maar zie dat er 2 codes zijn 1 van rock star en 1 van steam. Welke kunnen jullie mij aanbevelen en waarom? Alvast bedankt en .
De goedkoopste(waarschijnlijk rockstar), het is gewoon hetzelfde alleen een ander platform. Tenzij je veel vrienden op steam hebt natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sato
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 00:12
ThomasGouv schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 22:06:
Bij beide start het spel op via Rockstar's eigen gta v game launcher.
Enige verschil is dus dat met de steam versie het spel in je steam lijst staat, Je steamvrienden kunnen zien dat je gta v aan het spelen bent en je de steam overlay kunt oproepen tijdens het spelen.
Spelen met vrienden (ivites en dergelijken) gaan in-game via Rockstar Social Club.

Zoals boven mij al gezegd: Gewoon voor de goedkoopste gaan.
(Tenzij je een steam fanboy bent :+, Niet zonder steam overlay en/of de steam vriendenlijst kunt.)

-----

Daarstraks een Ruiner 2000 gekocht nadat ik de missie vrijgespeeld en gehaald had.
Veel te leuk speelgoed, Maar na een paar dagen vast de 4.320.000 die het koste niet waard... :P

Sato Bricks op Rebrickable & Discord voor hulp met Stud.io

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Die ruiner hoef ik niet, maar die buggie lijkt me echt heerlijk. Gewoon rondjes over de snelweg crossen en alles in de weg lanceren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ithric
Nou gisteren avond de nieuwe DLC gedaan, eerst deed NVidia moeilijk maar na enkele herstarts en updates werkte het weer. (Leuk zoiets als je iets nieuws wil proberen.)

Ik vind het erg leuk en ben hier voorlopig wel zoet mee, zowel alleen als met 4 mensen kan je je goed vermaken.
Het zit (weer) goed in elkaar en natuurlijk wel eens wat vreemde dingen, maar dat is ze vergeven.

De auto's zijn wellicht wat duur, maar voorlopig red ik me zoals het nu is prima zonder deze auto's.
Ook nog de "nieuwe" Skyline aangeschaft en gemod, wat rijdt die heerlijk (zonder performace updates zelfs).

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren eens begonnen met een auto handeltje opzetten. Dat is een leuke business zeg. Vind het idee leuk, jat die auto, pleur in je schuur en verkopen met wat winst. Tijdens die handeling even verven en kenteken eraf schroeven en ander erop.

Een high range auto levert na investering van 20K ongeveer 100K op. Dus 80K winst. Gisteren 4 auto's verkocht in een korte tijd, 300K binnen gehaald.

Nieuwe garage en auto shop die je erin kan plaatsen zijn trouwens erg gaaf!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordKnox
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08-09 20:43

LordKnox

Opperbaas.

Pannekoek81 schreef op woensdag 14 december 2016 @ 09:57:
Gisteren eens begonnen met een auto handeltje opzetten. Dat is een leuke business zeg. Vind het idee leuk, jat die auto, pleur in je schuur en verkopen met wat winst. Tijdens die handeling even verven en kenteken eraf schroeven en ander erop.

Een high range auto levert na investering van 20K ongeveer 100K op. Dus 80K winst. Gisteren 4 auto's verkocht in een korte tijd, 300K binnen gehaald.

Nieuwe garage en auto shop die je erin kan plaatsen zijn trouwens erg gaaf!
Kijk, dat wordt dus een interessante manier om snel geld te verdienen. Is dat alleen mogelijk via CEO? Ik ben alleen maar als MC bezig momenteel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lordgandalf
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-10 16:23
Ja auto verkoop is alleen mogelijk als CEO daar kun je ook de auto storages kopen met ingebouwde bat cave :P

Steam: Profile / Socialclub: Profile / Uplay: minedwarf / Origin: lordgandalf3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ithric
iamjustin schreef op woensdag 14 december 2016 @ 10:25:
[...]
Kijk, dat wordt dus een interessante manier om snel geld te verdienen. Is dat alleen mogelijk via CEO? Ik ben alleen maar als MC bezig momenteel.
MC en CEO zijn twee verschillende onderdelen, maar je kan het wel deels combineren.
  • CEO vereist een CEO building via Dynastie8 Kost tussen de 900k -3.000k (meen ik uit mijn hoofd). Alleen de locatie is anders, de mogelijkheden zijn hetzelfde voor alle gebouwen
  • MC vereist een Motorclubhuis met uiteenlopende prijzen waar wederom enkel de lokatie/intrieur anders is
MC loopt verder (als je supply) hebt met alles wat je in GTA V Online doet, dus je kan dat naast CEO doen en zo lekker wat binnenharken.

Voorlopig doe ik even alleen CEO dingen om alles vrij te spelen denk ik, daarna ga ik combineren voor maximale profit. 8)

Edit: zoals ook hierboven omschreven, ik vind vooral de CEO Building (60-slot garage) erg gaaf met een ingebouwde Modshop. (volgens mij kan deze alles wat Benny's ook kan, merkte ik met de Skyline modificaties gisteren).
Dus niet meer constant naar een Mod-shop rijden, je roept de auto op via je assistant en dan vervolgens rijdt je direct naar binnen. (ook handig bij verplaatsen van auto's naar de nieuwe garage)

Edit2:
Via Reddit is al wat te vinden, dit is 1 topic maar zag nog 3-4 andere:
https://www.reddit.com/r/...uses_locations_and_price/

[ Voor 24% gewijzigd door Ithric op 14-12-2016 10:48 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordgandalf
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-10 16:23
Ooh interesant als je benny mods ook via de build-in modshop kan doen dat wist ik niet moet mijn garage nog helemaal vullen. Wat wel goed is om even door te hebben is dat je 3x een 3 verdieping garage kan kopen. Sommige mensen denken dat je 1 garage hebt met 3 verdiepingen. Voor het verplaatsen van autos in je garage naar de modshop is hetzelfde met de bikes. Moet nu alleen nog bedenken wat ik met mijn vijf lege 10 car garages ga doen :P Mwa denk niet dat ik alles in de nieuwe garage ga droppen alleen de mooiste autos komen daar.

Steam: Profile / Socialclub: Profile / Uplay: minedwarf / Origin: lordgandalf3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-09 07:56
Ik heb gisteren 2 auto's geëxporteerd. Bij het afleveren kreeg ik niet het volledige commission bedrag minus de gereden schade, maar iets van 100k minder. Dus ong 95k ipv 195k. Iemand enig idee waar dit aan ligt?

PSN: MrMistral

Pagina: 1 ... 145 ... 216 Laatste

Let op:
Het kan zijn dat mensen bij het laden blijven hangen op waiting for players of launching session. Hier kom je op den duur wel doorheen, het kan alleen even duren. Voor problemen zou ook gekeken kunnen worden op de officiële website

Dit topic is niet bedoeld om glitches/hacks te bespreken.