Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel de game af en toe op de PS3. Veelal met een vriend, die nog geen opvolger van deze console heeft gekocht. In mijn spaarzame vrije tijd heb ik getracht te levelen richting level 100 en ik hang nu ergens rond 55-60. Alle missies zijn flink generfd qua XP en ik vroeg me af of er naast de Heists nog goede manieren zijn om XP te vergaren. Zoals bekend komen de nieuwe updates en de double XP events niet naar de last gen consoles, waardoor ik vrees dat er nog vele uren in gestoken moeten worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 03-10 11:59
Misschien stomme vraag maar hoe join je een biker gang? Ik speel niet veel GTA (level 27 nu), maar het lijkt me leuk me aan te sluiten bij een gang van GOTP leden (ben wel crewlid, PC).. Of is het heel matig om een biker ganglid erbij te hebben die er slechts afentoe is? :+

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Menesis schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 22:04:
Misschien stomme vraag maar hoe join je een biker gang? Ik speel niet veel GTA (level 27 nu), maar het lijkt me leuk me aan te sluiten bij een gang van GOTP leden (ben wel crewlid, PC).. Of is het heel matig om een biker ganglid erbij te hebben die er slechts afentoe is? :+
MC's zijn sessiegebonden, ze gelden dus voor 1 sessie en daarna pleurt het uit elkaar. het maakt dus niet uit hoe vaak iemand online is (tenzij je per se met dezelfde mensen wilt rijden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejskov
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 15:10
Menesis schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 22:04:
Je had daarnet gerust meer mogen vragen :) De biker gangs join je per player dat een club house heeft. Deze zijn ook niet permanent en je kan van de een naar de ander gaan. Dus iedere tweaker die een clubhouse heeft, is technisch gezien een tweakers biker gang. De hoog gerankte leden van de gang (dat je zelf kan kiezen) hebben eigen rechten en kunnen challenges of missies starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
Ah I see, thanks! Ga ik zo FF rondkijken/-rijden :)

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaanDH
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20-05 20:37
Iemand zin om online geld te verdienen op de ps4? Add me: drippy-dh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:46

greatgonzo

schit-te-rend!

stomme vraag misschien, maar stel het toch maar.

Ik ga deze week een PS4 aanschaffen. Kan ik probleemloos GTA tweedehands aanschaffen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 15:51
Zeker weten. :)

Koop wel een tweedehands disc een geen account waarmee GTA V gekocht is.

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocwil
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 25-09 16:29
Zijn er hier meer mensen die last hebben van bans, waar je niet direct een reden voor kunt vinden?
Ik ben nu ondertussen een keer 2 weken en nu 1 maand gebanned. Dit terwijl ik de single-player nooit heb gemod en in online gewoon normaal speel met mijn vrienden.
Wat ik gelezen heb is dat wanneer ik na deze maand weer zou spelen en dan weer gebanned wordt het een 18 jaren ban wordt en dat zou ik graag willen voorkomen.

~ Portal 2 maps: linkje ~ LoL (EUW): Ocwil ~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09:35

MR_VIPER

Ik ben niet te ondertitelen!

ocwil schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 15:03:
Zijn er hier meer mensen die last hebben van bans, waar je niet direct een reden voor kunt vinden?
Ik ben nu ondertussen een keer 2 weken en nu 1 maand gebanned. Dit terwijl ik de single-player nooit heb gemod en in online gewoon normaal speel met mijn vrienden.
Wat ik gelezen heb is dat wanneer ik na deze maand weer zou spelen en dan weer gebanned wordt het een 18 jaren ban wordt en dat zou ik graag willen voorkomen.
Contact opnemen met Rockstar en netjes vragen wat er aan de hand is?

Ikzelf heb geen last van bans. Echter ben ik wel voorzichtig. Modders kunnen je snel het leven zuur maken zonder dat je er hand in hebt. Weet niet of er op de achtergrond al gepatched is. Maar er schijnt nu een mod voor online te zijn waarin je anderen kunt bannen. Tevens zijn de regels weer aangescherpt volgens de laatste newswire. Dus als je echt geen idee hebt wat er gebeurt zou je Rockstar kunnen vragen wat er aan de hand is.
The Outlaw schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 17:22:
30% op geselecteerde voertuigen in GTA Online

[afbeelding]

+ 250.000 dollar als je nu inlogt op GTA Online :)

http://www.rockstargames....s-anniversary-bonuses-new
Ze zouden de prijzen met 50% moeten aanpassen. Dan word het net even leuker. Ik wacht wel tot er enkele van de voertuigen weer een 50% kortingsstempel krijgen. Voor de R$250.000 moet je misschien wel even wachten. Voor 4 november zou die in je account gedropt moeten zijn. Ik ben gister online geweest maar heb hem nog niet ontvangen.

[ Voor 26% gewijzigd door MR_VIPER op 26-10-2016 07:19 ]

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
" which will be deposited into your Maze Bank account by November 4th."

betekent toch "op" 4 november?

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 05-06 19:49
Trevor schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 08:34:
" which will be deposited into your Maze Bank account by November 4th."

betekent toch "op" 4 november?
Niet per definitie op, maar uiterlijk op 4 november zeg maar.
Gisteren ook online geweest hoewel ik er nog niet van wist. Toch een leuke bonus. Ook weer even wat poedersuiker verkocht, dat is toch wel goede business al zeg ik het zelf 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocwil
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 25-09 16:29
MR_VIPER schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 07:17:
[...]

Contact opnemen met Rockstar en netjes vragen wat er aan de hand is?

Ikzelf heb geen last van bans. Echter ben ik wel voorzichtig. Modders kunnen je snel het leven zuur maken zonder dat je er hand in hebt. Weet niet of er op de achtergrond al gepatched is. Maar er schijnt nu een mod voor online te zijn waarin je anderen kunt bannen. Tevens zijn de regels weer aangescherpt volgens de laatste newswire. Dus als je echt geen idee hebt wat er gebeurt zou je Rockstar kunnen vragen wat er aan de hand is.
Als rockstar support dan zou antwoorden... Zodra je ook maar het woord ban gebruikt dan krijg je gewoon een automated message en wordt je case gesloten. Nee ik heb het al op gegeven ik koop geen games meer van rockstar. Niet na deze ervaring.

~ Portal 2 maps: linkje ~ LoL (EUW): Ocwil ~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
Halloween special is er, leuke fiets, alleen nog even sparen. verrekte dure motor die halloween bike.
Iemand al ervaring met hoe die rijdt? is het wat?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
spocy schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 17:15:
Halloween special is er, leuke fiets, alleen nog even sparen. verrekte dure motor die halloween bike.
Iemand al ervaring met hoe die rijdt? is het wat?
Was er op de xbox one vrijdag. Prima ding. Af en toe heeft ie de neiging het stuur om te gooien. Nu wachten op de tron brommert en scooby doo busje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
Pannekoek81 schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 18:08:
[...]

Was er op de xbox one vrijdag. Prima ding. Af en toe heeft ie de neiging het stuur om te gooien. Nu wachten op de tron brommert en scooby doo busje.
Dan moet ik toch maar wat harder gaan "sparen" vanavond. Tijd om die cokewerkers uit te buiten en tussendoor wat heists weg te werken. always short on money :'(

Thnx for the info's d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!
spocy schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 18:11:
[...]

Dan moet ik toch maar wat harder gaan "sparen" vanavond. Tijd om die cokewerkers uit te buiten en tussendoor wat heists weg te werken. always short on money :'(

Thnx for the info's d:)b
Brommer alleen al de moeite omdat weer anders is. De driewieler rijdt van geen kant, maar toch in bezit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
Koste even wat moeite maar de LCC Sanctus is aan de collectie toegevoegd, leuke fiets, rijdt prima wat mij betreft. Aardig vlot ook voor het type motor. Denk dat dit voorlopig mijn main bike wordt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordKnox
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08-09 20:43

LordKnox

Opperbaas.

Ik wil met dit nieuwe geld een MC gaan starten. Ik wil dan voor 400.000 een locatie kiezen zonder alle poespas die erbij komt. Echter wil ik dit later wel aanpassen. Weet iemand of dit mogelijk is? Dan kan ik namelijk wel al beginnen met missies en dergelijke en later (als ik meer geld heb) kan ik dan alles uitbreiden en maken zoals ik het zelf wil.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ithric
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 05:20
iamjustin schreef op woensdag 02 november 2016 @ 12:25:
Ik wil met dit nieuwe geld een MC gaan starten. Ik wil dan voor 400.000 een locatie kiezen zonder alle poespas die erbij komt. Echter wil ik dit later wel aanpassen. Weet iemand of dit mogelijk is? Dan kan ik namelijk wel al beginnen met missies en dergelijke en later (als ik meer geld heb) kan ik dan alles uitbreiden en maken zoals ik het zelf wil.
Net als met een CEO building/Boot(/appartement?) kan je gewoon uitbreiden nadat je hem hebt aangeschaft. (Via het internet op je telefoon)
Zover ik weet is hier geen beperkte houdsbaarheid datum op aanwezig, het zelfde geldt voor je Businesses in de MC. (ik heb mijne nu in enkele weken volledig geupgrade bijvoorbeeld)

Dus neem je tijd ervoor om een juist besluit te nemen, welke je het beste kan kiezen kan je volgens mij op Internet wel vinden. (kwa functionaliteit is er geen verschil, enkel de locatie zorgt voor de prijs)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordKnox

LordKnox

Opperbaas.

Ithric schreef op woensdag 02 november 2016 @ 12:50:
[...]

Net als met een CEO building/Boot(/appartement?) kan je gewoon uitbreiden nadat je hem hebt aangeschaft. (Via het internet op je telefoon)
Zover ik weet is hier geen beperkte houdsbaarheid datum op aanwezig, het zelfde geldt voor je Businesses in de MC. (ik heb mijne nu in enkele weken volledig geupgrade bijvoorbeeld)

Dus neem je tijd ervoor om een juist besluit te nemen, welke je het beste kan kiezen kan je volgens mij op Internet wel vinden. (kwa functionaliteit is er geen verschil, enkel de locatie zorgt voor de prijs)
Thanks. Ik wilde voor het tankstation gaan in Sandy Shores (volgens mij). Qua locatie (zowel de omgeving als het tankstation) sluit dat voor mijn gevoel wel aan bij een echte MC. Dan ga ik binnenkort de MC eens opstarten en vanuit daar wat uitbreiden zodra het geld er is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ithric
iamjustin schreef op woensdag 02 november 2016 @ 13:55:
[...]
Thanks. Ik wilde voor het tankstation gaan in Sandy Shores (volgens mij). Qua locatie (zowel de omgeving als het tankstation) sluit dat voor mijn gevoel wel aan bij een echte MC. Dan ga ik binnenkort de MC eens opstarten en vanuit daar wat uitbreiden zodra het geld er is.
Daar zitten wel Coke en Meth lekker in de buurt inderdaad, mijne zit midden in de stad (naast Customs zo ongeveer) en heb er achter redelijk spijt van.

Maar ach heeft ook weer wat. >:)

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spocy
iamjustin schreef op woensdag 02 november 2016 @ 13:55:
[...]

Dit was inderdaad ook mijn keuze, vond het wel wat hebben, een MC clubhouse bij het tankstation, aan de route 68. Het plaatje klopte in mijn verhaal :). Pas later kwam ik erachter dat het ook helemaal geen slechte locatie is. Goedkoop, en een coke lab vlakbij, vliegveld nabij, ammunations aan beide kanten waar je makkelijk even langs kan rijden.

Kortom, I like my MC 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laatste week bezig geweest met de biker update! Weed farm gekocht en de coke. Nou ben ik 2 x aangevallen. 1x Weed farm en werd meteen gedood voor ik me auto uit was😂 Alles kwijt idd... (auw) gister direct bij aanmelden weer aangevallen bij me coke , gelukkig wel gelukt en alles behouden. Nou flink bezig geweest met CEO missies en me business en zit weer op een miljoen. Nou twijfelde ik of het goed is om de security update te doen?? Word je minder aangevallen of helemaal niet meer? Of tog ma de staff upgrade doen.. wat zijn jullie ervaringen hier mee?! Thanks alvast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 05-10 22:59
Verwijderd schreef op donderdag 03 november 2016 @ 09:26:
Laatste week bezig geweest met de biker update! Weed farm gekocht en de coke. Nou ben ik 2 x aangevallen. 1x Weed farm en werd meteen gedood voor ik me auto uit was😂 Alles kwijt idd... (auw) gister direct bij aanmelden weer aangevallen bij me coke , gelukkig wel gelukt en alles behouden. Nou flink bezig geweest met CEO missies en me business en zit weer op een miljoen. Nou twijfelde ik of het goed is om de security update te doen?? Word je minder aangevallen of helemaal niet meer? Of tog ma de staff upgrade doen.. wat zijn jullie ervaringen hier mee?! Thanks alvast!
Bij zo een aanval moet je heel voorzichtig zijn. Want dood gaan betekend 'busted' ofwel alles kwijt :'( Daarom zou ik het zeker spelen en eerst je kuruma spawnen voor je er heen rijdt.

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sir_Hendro schreef op donderdag 03 november 2016 @ 09:36:
[...]

Bij zo een aanval moet je heel voorzichtig zijn. Want dood gaan betekend 'busted' ofwel alles kwijt :'( Daarom zou ik het zeker spelen en eerst je kuruma spawnen voor je er heen rijdt.
Jep idd dus meegemaakt de eerste keer! Weed farm was bijna helemaal vol en wist niet wat ik moest verwachten toen ik werd gebeld dak Werd aangevallen..... 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordKnox

LordKnox

Opperbaas.

spocy schreef op woensdag 02 november 2016 @ 16:01:
[...]

Dit was inderdaad ook mijn keuze, vond het wel wat hebben, een MC clubhouse bij het tankstation, aan de route 68. Het plaatje klopte in mijn verhaal :). Pas later kwam ik erachter dat het ook helemaal geen slechte locatie is. Goedkoop, en een coke lab vlakbij, vliegveld nabij, ammunations aan beide kanten waar je makkelijk even langs kan rijden.

Kortom, I like my MC 8)
Welke plekken heb jij gekozen voor de missions van de MC? De coke/weed/meth-handel en dergelijke? Welke is qua locatie en aanschaf het beste? Heb momenteel nog maar 4ton (komt de 2,5 ton bonus nog wel bij) dus moet even goed nadenken waar ik dat geld in ga steken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ithric
Verwijderd schreef op donderdag 03 november 2016 @ 09:26:
Ik ben nu samen met wat andere personen hier al enkele weken mee bezig (restock/sell etc).
Zal even mijn bevindingen neerzetten, mogelijk heb je er wat aan:

Ik ben begonnen met Coke bij Sandshores, ik deed eerst Staff/security/equipment.
Ben zelf zover ik me herinner 1x overvallen en dit was toen ik enkel Staff had geupgrade, nu ik alles heb geen 1 keer meer. (dus denk dat Security de overvallen naar een erg laag percentage brengt)

Voornamelijk verkoop ik helemaal vol met minimaal 1 andere persoon en meestal 2., alleen zit een groot risico aan aangezien enkele veel tijd kosten en dan 4x is bijna niet te halen in 30 min.

Ter informatie: Het kost je niks aan geld om eerder te verkopen dan het maximum. (Bij CEO scaled dit, maar MC niet.)
Gebruik dit eventueel in je voordeel als je het voornamelijk alleen doet.

Wat ik gelezen en gemerkt heb:
*Met alle upgrade duurd het van leeg naar vol ongeveer 5 uur (met minimaal 1x een resupply naar vol stock)
*De productie loopt door gedurende Heists/races/playlist/free roam/tijdens joinen andere MC/CEO (zover ik gemerkt heb alles waarbij je in GTA Online zit)
*Het lijkt erop dat het zelfs doorloopt wanneer je offline bent (maar dat kan schijn zijn en kan ik niet echt bewijzen met bronnen ofsow)

Succes in iedergeval

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spocy
iamjustin schreef op donderdag 03 november 2016 @ 10:49:
[...]

Welke plekken heb jij gekozen voor de missions van de MC? De coke/weed/meth-handel en dergelijke? Welke is qua locatie en aanschaf het beste? Heb momenteel nog maar 4ton (komt de 2,5 ton bonus nog wel bij) dus moet even goed nadenken waar ik dat geld in ga steken.
Ik heb voorlopig alleen de coke fabriek aan het water (goedkoopste coke handel volgens mij) maar die zal nog wat te duur zijn voor je, 9ton geloof ik oid. Voordeel is dat Coke het meest opbrengt en zich relatief snel terug verdient. Met de eerste opbrengsten heb ik mijn equipment en staff verbetert hiermee gaat de productie aanzienlijk sneller, maar is ook weer duur. Uiteindelijk pas recent de security gedaan, productie gaat niet sneller maar ze zeggen dat je minder vaak gebeld zal worden dat de politie lastig doet. Zelf nog niet echt kunnen merken, en vond het ook wel leuk om af en toe in te moeten grijpen.

Heb destijds op internet een excel gevonden met een overzicht van kosten en opbrengsten, en de ingame tijd die je nodig hebt om het terug te verdienen. Was wel interessant.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ithric
spocy schreef op donderdag 03 november 2016 @ 19:55:
[...]

Ik heb voorlopig alleen de coke fabriek aan het water (goedkoopste coke handel volgens mij) maar die zal nog wat te duur zijn voor je, 9ton geloof ik oid. Voordeel is dat Coke het meest opbrengt en zich relatief snel terug verdient. Met de eerste opbrengsten heb ik mijn equipment en staff verbetert hiermee gaat de productie aanzienlijk sneller, maar is ook weer duur. Uiteindelijk pas recent de security gedaan, productie gaat niet sneller maar ze zeggen dat je minder vaak gebeld zal worden dat de politie lastig doet. Zelf nog niet echt kunnen merken, en vond het ook wel leuk om af en toe in te moeten grijpen.

Heb destijds op internet een excel gevonden met een overzicht van kosten en opbrengsten, en de ingame tijd die je nodig hebt om het terug te verdienen. Was wel interessant.
Deze toevallig?

Hier nog enige andere:
Lokatie op de kaart

Nog een linkje met lees voer.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
Ithric schreef op donderdag 03 november 2016 @ 20:02:
[...]

Deze toevallig?

Hier nog enige andere:
Lokatie op de kaart

Nog een linkje met lees voer.
Kijk dat zijn de aanvullingen die ik nodig heb :+ Inderdaad deze links gebruikt destijds.
Overigens heb ik niet direct het idee dat het werk doorgaat als ik offline ben, misschien heel langzaam, ik hou het niet goed genoeg in de gaten, maar als ik ingame ben zit het in ieder geval een stuk sneller vol dan al die uren dat ik niet ingame ben haha :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordgandalf
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-10 16:23
Heb gisteren het clubhouse + extras en een business gekocht voor de gang daarvoor wat materiaal gehaald en alles aan het werk gezet.
Ook nog wat nieuwe bikes en een garage met 2 voertuigen gehaald.

Steam: Profile / Socialclub: Profile / Uplay: minedwarf / Origin: lordgandalf3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 09:08:
Ik speel de game af en toe op de PS3. Veelal met een vriend, die nog geen opvolger van deze console heeft gekocht. In mijn spaarzame vrije tijd heb ik getracht te levelen richting level 100 en ik hang nu ergens rond 55-60. Alle missies zijn flink generfd qua XP en ik vroeg me af of er naast de Heists nog goede manieren zijn om XP te vergaren. Zoals bekend komen de nieuwe updates en de double XP events niet naar de last gen consoles, waardoor ik vrees dat er nog vele uren in gestoken moeten worden.
Iemand, die een antwoord op deze vraag heeft :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Elijan9
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01-10 15:44
Verwijderd schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 09:08:
Er zijn bepaalde missies die veel RP opleveren, zie bijvoorbeeld hier:
http://www.gamefaqs.com/b...heft-auto-online/69101001

De missies zijn gesorteerd op $,maar als ik kijk naar jouw level, dan zou je vooral The Los Santos Connection véél kunnen spelen (vanaf level 40). Rooftop Rumble zou ook kunnen als een ander je daarvoor uitnodigt. Voor de rest blijven Heists ook een leuke manier om samen geld en RP te verdienen en natuurlijk je Daily Objectives.

Sommige missies leveren trouwens meer op als je er langer over doet. :D

[ Voor 3% gewijzigd door Elijan9 op 04-11-2016 10:10 ]

War is when the young and stupid are tricked by the old and bitter into killing each other. - Niko Bellic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Elijan9 schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 10:09:
[...]

De missies zijn gesorteerd op $,maar als ik kijk naar jouw level, dan zou je vooral The Los Santos Connection véél kunnen spelen (vanaf level 40). Rooftop Rumble zou ook kunnen als een ander je daarvoor uitnodigt. Voor de rest blijven Heists ook een leuke manier om samen geld en RP te verdienen en natuurlijk je Daily Objectives.

Daar ben ik mee geholpen. Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLoldebroek
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12-08 08:42
Verwijderd schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 10:13:
[...]

Daar ben ik mee geholpen. Thanks!
Ceo gaat ook redelijk snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op de PS3? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
Elijan9 schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 10:09:
[...]

Dat lijstje klopt niet meer. Alles wordt gewoon hetzelfde per minuut betaald.

Je krijgt extra geld:
- Als je langer over de missie doet (maximaal 15 minuten voor maxiamle payout van 25k geloof ik).
- Als je meer meerdere spelers tegelijk speelt in een missie (was teminste vroeger zo).

Je krijgt extra RP:
- Als je vijanden dood tijdens deze missie (werkt niet altijd op alle vijanden, verschilt per missie).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elijan9
Sir_Hendro schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 12:51:
[...]

Dat lijstje klopt niet meer. Alles wordt gewoon hetzelfde per minuut betaald.

Je krijgt extra geld:
- Als je langer over de missie doet (maximaal 15 minuten voor maximale payout van 25k geloof ik).
- Als je meer meerdere spelers tegelijk speelt in een missie (was tenminste vroeger zo).

Je krijgt extra RP:
- Als je vijanden dood tijdens deze missie (werkt niet altijd op alle vijanden, verschilt per missie).
Maar geldt dat ook nog voor de PS3?

Overigens, met crewleden missions/heists doen levert natuurlijk ook een leuke extra RP bonus op.

War is when the young and stupid are tricked by the old and bitter into killing each other. - Niko Bellic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordKnox

LordKnox

Opperbaas.

Elijan9 schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 13:51:
[...]

Maar geldt dat ook nog voor de PS3?

Overigens, met crewleden missions/heists doen levert natuurlijk ook een leuke extra RP bonus op.
Mits je mensen kunt vinden die heists willen doen. Op de Xbox is dat lastiger dan je denkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fdisk
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 04-10 18:16

fdisk

XBL: fd1sk

iamjustin schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 16:20:
[...]

Mits je mensen kunt vinden die heists willen doen. Op de Xbox is dat lastiger dan je denkt.
XB1 of 360?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordKnox

LordKnox

Opperbaas.

X1. Daar zijn normaal alleen jij en Pannekoek te vinden (in mijn lijst dan :P, misschien heb jij meer mensen die willen heisten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
iamjustin schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 16:36:
[...]

X1. Daar zijn normaal alleen jij en Pannekoek te vinden (in mijn lijst dan :P, misschien heb jij meer mensen die willen heisten).
Zijn er wel meer, maar minder als voorheen. Als je keer Heist wil doen is het wel te regelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fdisk

fdisk

iamjustin schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 16:36:
[...]

We zijn meestal wel met een groep die groot genoeg is voor een heist, of wat voor activiteiten ook. De laatste tijd doen we veel bromfietsclub zaken, maar niets ligt vast en iedereen wil best wel eens wat afwisselen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Ithric
Na 3 pogingen toch gelukt.

MasterMind Complete

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fdisk

fdisk

Welkom bij de club...

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Moet toch ook maar eens eens een goed team vinden op de PS4 en hetzelfde doen. Voor het geld hoeft het voorlopig niet, maar vind het er wel bij horen om dat gehaald te hebben na zoveel uren in game :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ithric
Natuurlijk heb ik het niet alleen gehaald, samen met Saynod, Stephan en Virus.
Soms koste het wat planning en doorzetten, maar ik/wij hadden er best plezier in en het geeft je zeker voldoening als je het haalt.

Bij de Pacific Heist pleegde ik bijna zelfmoord, dit kwam door een wapen wisselbug denk ik. (ik schakelde van Sticky naar RPG en toen ontplofte de stickie, had serieus nog maar 5-10% leven met cops om me heen.. :o )

Zeker een aanrader als je een juist team gevonden hebt, nu even zorgen dat ik het direct weer uitgeef. (van de 14 mil zat ik na 30 minuten al op 9.8 mil. :X

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-08 20:13

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

En ik krijg niet eens "The Prison Break" uitgespeeld omdat er altijd wel iemand stopt, of niet snapt wat de bedoeling is of niet genoeg mensen beschikbaar zijn. :')

♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Beakzz schreef op zaterdag 05 november 2016 @ 06:17:
[...]

Moet toch ook maar eens eens een goed team vinden op de PS4 en hetzelfde doen. Voor het geld hoeft het voorlopig niet, maar vind het er wel bij horen om dat gehaald te hebben na zoveel uren in game :)
Ik kan nog wel meedoen met m'n andere PSN account. En er zijn nog wel anderen die mee willen doen hoor ;)

PSN: Kjujay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLoldebroek
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12-08 08:42
Lekker hoor, hoe lang ongeveer over gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ithric
NLoldebroek schreef op maandag 07 november 2016 @ 09:50:
[...]
Lekker hoor, hoe lang ongeveer over gedaan?
Poeh, volgens mij ongeveer 2-3 weken geleden gestart.
Twee keer dus mis gegaan bij Prison Break, waarna we 1 maal tot Serie A door zijn gegaan. (om te oefenen)

Afgelopen weekend op zaterdag meen ik begonnen met de gene die goed ging.
In uren weet ik het niet precies, denk 1.5-2 uur per heist, dus denk uurtje of 8-10 totaal.

We zaten allemaal op TeamSpeak, dat hielp echt enorm.

Voornaamste is geschikte tijd/dag afspreken wanneer iedereen enige uren achter elkaar kan.
(dit was verspreidt over meerdere dagen, meestal 1 setup serie en de heist per avond.)

[ Voor 13% gewijzigd door Ithric op 07-11-2016 11:34 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Verkeerde topic.

[ Voor 82% gewijzigd door Capo op 07-11-2016 15:46 ]

My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
Gefeliciteerd, is mij nog niet gelukt op PC.
Niet omdat het niet zou lukken om alle heists levend door te komen, dat zal wel gaan. Gewoon nog niet eerder een club mensen gevonden om dit een keer door te spelen. Paar avonden/weekend zou toch genoeg moeten zijn hehe.

Mochten er mensen op PC zijn die dit graag willen doen dan valt er vast wel wat af te spreken. (Hoewel ik komende tijd wel relatief weinig tijd heb haha)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3p0x
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-10 13:21
Kju schreef op maandag 07 november 2016 @ 08:45:
[...]

Ik kan nog wel meedoen met m'n andere PSN account. En er zijn nog wel anderen die mee willen doen hoor ;)
Jep je kunt/mag mij ook toevoegen :) zelf ook tevaak gehad, 3 serieuze mensen en 1 die loopt te kutten of het niet snapt :(

[ Voor 14% gewijzigd door 3p0x op 08-11-2016 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XaeonBE
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 23-12-2023
Ik wil ook wel meedoen met de heists maar ik ben niet heeel erg goed erin. Ik zie het geld natuurlijk wel zitten :P

Ik heb wel niet enorm veel tijd door de week dit weekend heb ik wel wat tijd en de komende weekends ook.

Edit: Zijn er nog mensen met geduld die het zien zitten?

[ Voor 11% gewijzigd door XaeonBE op 08-11-2016 21:03 ]

@XaeonBE | Discord ID: XAEONBE#2830 | Steam & Origin & UPlay & Nintendo ID: XaeonBE | Switch friendcode SW-0920-5796-9594

Acties:
  • +1 Henk 'm!
die nieuwe mode is echt super lachen met die 'TRON' bikes, al tijden niet meer zo'n lol gehad als vanavond ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
XaeonBE schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 21:01:
Ik wil ook wel meedoen met de heists maar ik ben niet heeel erg goed erin. Ik zie het geld natuurlijk wel zitten :P

Ik heb wel niet enorm veel tijd door de week dit weekend heb ik wel wat tijd en de komende weekends ook.

Edit: Zijn er nog mensen met geduld die het zien zitten?
Hangt ook van het systeem af, als je op PC speelt dan ben ik vrij geduldig hoor :+
DigitalError schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 21:34:
die nieuwe mode is echt super lachen met die 'TRON' bikes, al tijden niet meer zo'n lol gehad als vanavond ;)
Arghh zit me op te vreten hier, duurt nog tot het weekend voor ik weer terug ben en het uit kan proberen |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XaeonBE
spocy schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 22:11:

Hangt ook van het systeem af, als je op PC speelt dan ben ik vrij geduldig hoor :+
Ik speel PC alleen. Ik zou dit echt zien zitten maar ik heb alleen kennis van de fleece job en prison break (hoewel ik daar enkel nog maar gevlogen heb)

Indien jij dit ziet zitten en we nog twee personen vinden wil ik wel meedoen.

@XaeonBE | Discord ID: XAEONBE#2830 | Steam & Origin & UPlay & Nintendo ID: XaeonBE | Switch friendcode SW-0920-5796-9594

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
XaeonBE schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 22:38:
[...]

Ik speel PC alleen. Ik zou dit echt zien zitten maar ik heb alleen kennis van de fleece job en prison break (hoewel ik daar enkel nog maar gevlogen heb)

Ok, dus nog twee PC gebruikers die hier graag werk van willen maken, wetende dat het wellicht over een wat grotere tijdsspanne gedaan zal worden. Zelf heb ik met elke heist wel aardig wat ervaring, meeste rollen ook wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sato
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 14:06
Ik wil er ook wel een poging aan wagen op pc, En kan over het algemeen altijd wel spelen.
Nog één persoon nodig dan...

Sato Bricks op Rebrickable & Discord voor hulp met Stud.io

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ithric
spocy schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 22:50:
Ok, dus nog twee PC gebruikers die hier graag werk van willen maken, wetende dat het wellicht over een wat grotere tijdsspanne gedaan zal worden. Zelf heb ik met elke heist wel aardig wat ervaring, meeste rollen ook wel.
Zal ik enige tips geven, deze hielpen ons goed:
1. Zorg dat iemand zijn netwerkkabel er eenvoudig kan uittrekken, als je bijna doodgaat of klem zit kan je zo eenvoudig opnieuw dat gedeelte doen. (anders moet je alles opnieuw doen)
2. neem overall de tijd voor en ga niet direct rushen
3. Gebruik veel de Kuruma om dingen te clearen, alvorens je uitstapt.
DigitalError schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 21:34:
Gisteren gedaan, erg leuk inderdaad.
2 potjes en 2 gewonnen. :9 (lekker verdienen)

Jammer vind ik alleen dat je de Tron bike later niet meer naar fluoriserend van kleur kan wijzigen. :?
(ik zie het teminste niet bij Respray)

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Elijan9
XaeonBE schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 22:38:
[...]

Ik wil het graag wel eens halen, maar ik kan denk ik alleen op zondagavond, woensdagavond of donderdagavond, maar dan niet alle drie. Vanaf 21:00 met uitloop tot 0:00, dus ik weet niet hoeveel geduld iedereen heeft... :D Ik weet dat er meer zijn die het nog willen halen, maar ook weinig tijd per week kunnen reserveren. Het wordt dan een kwestie van de lange adem.

Het is wel het beste als iedereen op level 125 of hoger zit, dan kun je het maximale aantal bodyarmors op voorraad houden. Zorg ook dat je een macro gebruikt om snel een armor uit de inventory te halen en stel ook het eten van een snack als quick-action in... En ga er van uit dat het een aantal keren misgaat, bijvoorbeeld door bugs in Prison Break :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XaeonBE
Elijan9 schreef op woensdag 09 november 2016 @ 10:49:
[...]

Ik wil het graag wel eens halen, maar ik kan denk ik alleen op zondagavond, woensdagavond of donderdagavond, maar dan niet alle drie. Vanaf 21:00 met uitloop tot 0:00, dus ik weet niet hoeveel geduld iedereen heeft... :D Ik weet dat er meer zijn die het nog willen halen, maar ook weinig tijd per week kunnen reserveren. Het wordt dan een kwestie van de lange adem.

Het is wel het beste als iedereen op level 125 of hoger zit, dan kun je het maximale aantal bodyarmors op voorraad houden. Zorg ook dat je een macro gebruikt om snel een armor uit de inventory te halen en stel ook het eten van een snack als quick-action in... En ga er van uit dat het een aantal keren misgaat, bijvoorbeeld door bugs in Prison Break :'(
Tijdstippen regelen we later donderdag avond kan ik ook behalve volgende week en woensdag avond ook en zondag avond ook en ik vind vanaf 21u ideaal want vroeger kan ik ook niet.

Hoe kan je snacks en body armors instellen als quick action?

Ik ben ergens rond rank 75 atm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
XaeonBE schreef op woensdag 09 november 2016 @ 15:01:
[...]

Tijdstippen regelen we later donderdag avond kan ik ook behalve volgende week en woensdag avond ook en zondag avond ook en ik vind vanaf 21u ideaal want vroeger kan ik ook niet.

Gheghe ik zit duidelijk op een ander schema, normaliter ben ik die avonden niet of tot 22.00 beschikbaar. In de weekenden kan ik zo nu en dan ook overdag, en meestal ben ik 's avonds rond 18.30 tot 20.30 ook wel actief haha. 8)7

Maar even kijken wat mogelijk is en anders wat andere mensen zoeken die bijvoorbeeld wel bij jullie tijden aan kunnen sluiten.

Zelf ben ik wel boven de 125, ook kuruma beschikbaar in garage voor pacific. (en beschikbaar op afroep voor andere heists/setups natuurlijk). Nog geen macro's of quick actions ingesteld dus dat is nog wel iets wat ik wel graag zou willen doen. Sowieso handig om te hebben natuurlijk. Nu loop ik altijd te stoeien met dat menu om armor en snacks te selecteren haha

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Saynod
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17-12-2022
Nog wat tips voor de CMC:

Als je de luxe van veel tijd hebt probeer dan al de setups/heisten al eens een keertje met z'n vieren te spelen.
Geen probleem als er iets misgaat, je leert elkaars speelstijl al wat kennen en je leert de eventueel moeilijke momenten al kennen.

Bepaal ieder z'n rol op voorhand. Duidelijker voor iedereen en ieder weet wat hij exact moet doen.
Schaaf eventueel je skills bij voor de rol die je moet doen. Om niet telkens op m'n gezicht te vallen (en eventueel dood te gaan) ben ik als een gek gaan 'leren' parachute te springen.

Gebruik Teamspeak of iets dergelijks om via headset met elkaar te communiceren. Gaat vlotter als de chatfunctie gebruiken.

De Kuruma en 'heavy heist gear' met bulletproof helmet zijn een must. Gebruik ze waar het kan en neem altijd het maximum aan armor mee. Vul eventueel bij na elke setup.

Zoals Ithric hierboven al zei: neem je tijd. Voor de meeste setups/heists is er geen timer, rushen is absoluut niet nodig. Zelfs niet in een missie met timer... haal je het niet, np begin je opnieuw. Zolang je maar niet doodgaat.

En last but not least: kijk naar links en naar rechts als je de straat oversteekt. Je wilt echt niet gegrepen worden door een auto/truck/moto en doodgaan als je de straat oversteekt om als laatste heist de Pacific te gaan overvallen.

Veel succes!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elijan9
XaeonBE schreef op woensdag 09 november 2016 @ 15:01:
[...]

Zou wel héél gaaf zijn als we een team kunnen samenstellen die met dezelfde tijden kan!
Alleen snacks kun je instellen als quick-action, voor body armor kun je macro's aanmaken, bijvoorbeeld met autohotkey (of software gebundeld bij bepaalde toetsenborden). Er zijn wel voorbeelden te vinden, alleen sommige menu's zien er anders uit afhankelijk van of je CEO bent of niet, of in een MC zit. Zo'n macro bestaat dan uit bijvoorbeeld [M] [Down] [Down] [Enter] enzovoort. Iets wat dus neerkomt op Inventory menu (M) => Inventory => Body armor => Super Heavy Armor met voldoende tijd tussen de keypress, keyrelease en volgende keypress. Hier een verouderd voorbeeld: https://www.reddit.com/r/...hotkey_armorsnack_macros/

Een macro om twee snacks te nuttigen is ook wel handig, net als een macro om snel naar passive te gaan of cash te banken.
Dat is nog best lastig, maar je kunt in elk geval Super Heavy Armor kopen, volgens mij iets van 6, dat is meestal wel genoeg. Met een hoger level kun je wel meer health regenereren door rust te nemen en heb je betere wapens, zoals een RPG en Minigun...
Maar door nu alvast te oefenen kun je én routine krijgen en jouw level opkrikken, waarschijnlijk handig om dan waar mogelijk gezamenlijk te oefenen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Saynod
Als er mensen zijn die setups/heists willen oefenen en niet met randoms willen sukkelen...
Ik stel me kandidaat om mee te doen.
Kan door de week normaal wel van +-20u tem +-22u en om zeker te zijn stuur je maar een pm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XaeonBE
Saynod schreef op woensdag 09 november 2016 @ 17:26:
Als er mensen zijn die setups/heists willen oefenen en niet met randoms willen sukkelen...
Ik stel me kandidaat om mee te doen.
Kan door de week normaal wel van +-20u tem +-22u en om zeker te zijn stuur je maar een pm.
Ja ik moet eigenlijk als ik bij prison break mag vliegen die tot daar niet oefenen ik ben nog nooit in de volgende heists bezig geweest. Maar voor mijn volgorde moet ik die wel weer opnieuw doen. Want je heists op volgorde doen heeft ook bonus dacht ik.

Ik kan door de week ook enkel in de avond. Wel rekening houdend met dat ik 18 november nog een examen heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XaeonBE
Om ook even niet over de heists te spreken spelen jullie ook die nieuwe gamemode (New Deadline Mode) samen ofzo lijkt me wel lachen :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Saynod
XaeonBE schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 11:26:
[...]

Ja ik moet eigenlijk als ik bij prison break mag vliegen die tot daar niet oefenen ik ben nog nooit in de volgende heists bezig geweest. Maar voor mijn volgorde moet ik die wel weer opnieuw doen. Want je heists op volgorde doen heeft ook bonus dacht ik.

Ik kan door de week ook enkel in de avond. Wel rekening houdend met dat ik 18 november nog een examen heb.
XaeonBE, als je graag de Pacific Standard mee wil doorlopen... laat maar iets weten.
Ik heb deze nog openstaan vanaf de 2de setup (rescue Avi) en ben vanavond vanaf 19u tot +-22u beschikbaar.
Als we nog 2 vrijwilligers kunnen vinden kunnen we deze totale heist afronden in +- anderhalf uur. Eindcut geef ik 20%.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ithric
Saynod schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 12:55:
[...]
XaeonBE, als je graag de Pacific Standard mee wil doorlopen... laat maar iets weten.
Ik heb deze nog openstaan vanaf de 2de setup (rescue Avi) en ben vanavond vanaf 19u tot +-22u beschikbaar.
Als we nog 2 vrijwilligers kunnen vinden kunnen we deze totale heist afronden in +- anderhalf uur. Eindcut geef ik 20%.
Ik wil best wel even meedoen, misschien Virus of Stephan ook wel. (even kijken hoe het loopt)
XaeonBE schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 12:28:
Om ook even niet over de heists te spreken spelen jullie ook die nieuwe gamemode (New Deadline Mode) samen ofzo lijkt me wel lachen :P
Gisteren meerder banen gedaan, zitten erg leuke/uitdagende banen tussen.

Je moet echt goed op blijven letten en niet teveel op 1 persoon richten. (Dan ben je snel het haasje)
het is erg leuk als je allemaal redelijk gelijk opgaat en dus echt meerdere pogingen en fails nodig hebt om iemand eindelijk te pakken te krijgen. 8)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XaeonBE
[...]

Vanavond krijg ik bezoek blijkbaar :s Ben je er morgen ook?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Saynod
XaeonBE schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 13:58:
[...]

Vanavond krijg ik bezoek blijkbaar :s Ben je er morgen ook?
Morgen ben er ik helaas niet (dagje nr A'pen). Ik zal het de komende dagen in de gaten houden als je online bent/komt.
Spreken we dan wel iets af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobbreede
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 05-10 23:10
[...]

Als jullie op de pc spelen zou ik graag aansluiten :)

Heb 'm zelf nog niet fatsoenlijk kunnen doen helaas, hopelijk dat dat met jullie wel lukt!

Why so serious?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saynod
Bobbreede schreef op zondag 13 november 2016 @ 12:21:
[...]

Als jullie op de pc spelen zou ik graag aansluiten :)

Heb 'm zelf nog niet fatsoenlijk kunnen doen helaas, hopelijk dat dat met jullie wel lukt!
Nice, als XaeonBE nog kan zijn we al mss met z'n drieën. Nog ééntje dan.
Bobbreede, kan je wel nog even jouw socialclubname laten weten, dan kunnen we vriendjes worden en loopt alles wat vlotter met inviten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobbreede
Saynod schreef op zondag 13 november 2016 @ 14:49:
[...]

Nice, als XaeonBE nog kan zijn we al mss met z'n drieën. Nog ééntje dan.
Bobbreede, kan je wel nog even jouw socialclubname laten weten, dan kunnen we vriendjes worden en loopt alles wat vlotter met inviten.
Tof! Mijn username is Bobbreede. Ik zie de uitnodiging tegemoet! :)

Why so serious?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
Ook maar even socialclubnaam hier dumpen just in case: ItsSpocy
Platform: PC, meeste avonden wel online, weekenden wisselend, en regelmatig weken weg :P erg variabel dus haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn Social club naam: ThekingofPina

Platform: PC.

Best vaak online in de avonden, vooral vrijdag en zondag avond tot laat in de nacht.

In een ver geleden hacker geweest (niet zo een die mensen killt) maar hierdoor is mn rank 1116 (was daarvoor 65 ong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

Verwijderd schreef op maandag 14 november 2016 @ 14:56:
Mijn Social club naam: ThekingofPina

Platform: PC.

Best vaak online in de avonden, vooral vrijdag en zondag avond tot laat in de nacht.

In een ver geleden hacker geweest (niet zo een die mensen killt) maar hierdoor is mn rank 1116 (was daarvoor 65 ong.
Reported ;w

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben al een keer gebanned geweest, vandaar in een ver verleden. krijg trouwens genoeg reacties van mensen die zeggen omg hacker ben er nu onderhand wel klaar mee....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Heb je je tweede character al in gebruik? zo niet, zou ik lekker overstappen daarnaar toe.

Want van dit gezeur kom je echt niet meer af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
Verwijderd schreef op maandag 14 november 2016 @ 16:45:
[...]

Ben al een keer gebanned geweest, vandaar in een ver verleden. krijg trouwens genoeg reacties van mensen die zeggen omg hacker ben er nu onderhand wel klaar mee....
Overigens niet handig van R* dat als ze je er voor bannen ze niet ook een reset uitvoeren op je stats. Want uiteraard blijft iemand met een rank van 1116 permanent report worden.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 14 november 2016 @ 16:45:
[...]

misschien moet je er dan niet zo mee te koop lopen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ithric
spocy schreef op maandag 14 november 2016 @ 17:55:
[...]
Overigens niet handig van R* dat als ze je er voor bannen ze niet ook een reset uitvoeren op je stats. Want uiteraard blijft iemand met een rank van 1116 permanent report worden.
Of de persoon in kwestie verwijderd zijn character?
Zover ik weet wordt het level (recent wel tot 120) niet meegenomen toch? :o
DigitalError schreef op maandag 14 november 2016 @ 20:22:
[...]

misschien moet je er dan niet zo mee te koop lopen?
Als je er gek van wordt is dat zeker een optie ja, op het moment zelf kan het zijn dat die persoon er een kick van krijgt als iemand dat zegt? :X :? (denk ik??)

[ Voor 5% gewijzigd door Ithric op 15-11-2016 09:34 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
Volgens mij vind hij het gewoon leuk omdat in free roam iedereen hem achterna gaat lopen en bedelen om geldzakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elijan9
Ithric schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 09:31:
[...]

Of de persoon in kwestie verwijderd zijn character?
Zover ik weet wordt het level (recent wel tot 120) niet meegenomen toch? :o
Klopt, nu kun je meteen op rank 120 beginnen als je dit al gehaald hebt met een andere character.

Ik gok dat Mr.Gamer er waarschijnlijk vooral moeite mee heeft om alles opnieuw aan te moeten schaffen voor een nieuwe character? Je levert er wel een een hoop geld op in, als je alle bezittingen gaat verkopen van een character. Maar met rank 1116 vraag ik me af in hoeverre alles eerlijk verdiend is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ken wel een aantal die legit boven de 1000 zitten hoor.. maar die leven sinds 2013 zo goed als fulltime in Los Santos.. net als vroeger van die mensen die fulltime op IRC zaten... :+

PSN: Kjujay

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Nouja in het begin vond ik het wel grappig dat mensen achter me aan liepen, maar nu word ik continu uit races gekicked als ik 1x win. Het is ook dat ik best wel veel legit heb verdient dus een nieuwe character vind ik ook zo zonde. Dit was trouwens niet om een discussie over hacken/modden te starten maar meer te laten weten dat ik het nu niet meer doe zodat hier op dit forum mensen misschien wel samen willen spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PiP0
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 11-04 10:51
Verwijderd schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 13:04:
Nouja in het begin vond ik het wel grappig dat mensen achter me aan liepen, maar nu word ik continu uit races gekicked als ik 1x win. Het is ook dat ik best wel veel legit heb verdient dus een nieuwe character vind ik ook zo zonde. Dit was trouwens niet om een discussie over hacken/modden te starten maar meer te laten weten dat ik het nu niet meer doe zodat hier op dit forum mensen misschien wel samen willen spelen...
Maar al het geld wat op de bank staat is beschikbaar voor al je andere chars. Dus als je zo'n last heb van je lvl 1116, verkoop alles, zet het op de bank en begin een nieuw character. Je bent even bezig om alle stats op vol te krijgen maar dat moet geen probleem zijn. Awards e.d. zijn volgens mij account gebonden, niet aan je character.

Putting the laughter in manslaughter GTA5 PC Ch0caholic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PiP0 schreef op woensdag 16 november 2016 @ 08:37:
[...]

Maar al het geld wat op de bank staat is beschikbaar voor al je andere chars.
Ooh nice, dan ga ik dat ff doen! Dank jullie wel! Eindelijk niet geinstakicked worden van jobs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
Verwijderd schreef op woensdag 16 november 2016 @ 08:54:
[...]

Ooh nice, dan ga ik dat ff doen! Dank jullie wel! Eindelijk niet geinstakicked worden van jobs
In het begin nog wel hoor, je neemt echt geen rank 5 mee in de pacific heist finale :P :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Elijan9
spocy schreef op woensdag 16 november 2016 @ 09:59:
[...]

In het begin nog wel hoor, je neemt echt geen rank 5 mee in de pacific heist finale :P :+
Je kunt je huidige rank meenemen tot maximaal 120, dus dat lijkt me geen probleem ;)
PiP0 schreef op woensdag 16 november 2016 @ 08:37:
Awards e.d. zijn volgens mij account gebonden, niet aan je character.
Alleen de heist awards zijn voor zover ik weet accountgebonden, de rest is afhankelijk van je character...

Zie: http://gta.wikia.com/wiki/Awards_(GTA_Online)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
Elijan9 schreef op woensdag 16 november 2016 @ 10:48:
[...]

Je kunt je huidige rank meenemen tot maximaal 120, dus dat lijkt me geen probleem ;)
Ah das waar ook, helemaal vergeten. Dat is dan weer jammer :X :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
Vraagje: wat doen jullie eigenlijk online? Ik ervaar dat ik zoveel tijd verspil online: ik doe vaak jobs via het hoofdmenu, maar vaak zijn er geen mensen en het wachten duurt lang. Verder weet ik eigenlijk niet meer wat te doen?

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobbreede
Menesis schreef op zaterdag 19 november 2016 @ 18:44:
Vraagje: wat doen jullie eigenlijk online? Ik ervaar dat ik zoveel tijd verspil online: ik doe vaak jobs via het hoofdmenu, maar vaak zijn er geen mensen en het wachten duurt lang. Verder weet ik eigenlijk niet meer wat te doen?
Ik ben sinds een hele tijd weer begonnen online, ben lvl 44 en speel dus voornamelijk missies. Ben nu bij de laatste missie van Lamar die overigens onmogelijk is |:( En ook heb ik The Fleeca Job net gedaan en wil nu verder met de volgende Heists.

Al herken ik zeker wat je zegt, het vele wachten iedere keer breekt wel op.

Why so serious?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Mc business, ceo kratjes halen, racen, soms nog eens een missie of wat vipwerk. Ben altijd wel iets aan het doen dus, weinig freeroamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ben momenteel vooral bezig met (custom) stunt races. Kratjes en coke komen wel weer als ik weer geld nodig heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xant0r
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-08 09:00
Menesis schreef op zaterdag 19 november 2016 @ 18:44:
Als je makkelijk geld wilt verdienen, bel je kuruma of andere armored car en vraag missies aan Lester/Martin/Ron/Gerald. Die geven namelijk ook missies die je met 1 of 2 spelers kunt doen. In je eentje is dat ook goed te doen, zeker als je veilig in je auto blijft zitten. Zijn korte missies maar betalen redelijk uit en laden is ook zeer kort.

Heists en dergelijke is ook leuk maar inmiddels al zo vaak gedaan en als je geen 4 man hebt is dat net Waiting Simulator 5. Sowieso duurt laden in GTAO altijd zo lang :/
Pagina: 1 ... 144 ... 216 Laatste

Let op:
Het kan zijn dat mensen bij het laden blijven hangen op waiting for players of launching session. Hier kom je op den duur wel doorheen, het kan alleen even duren. Voor problemen zou ook gekeken kunnen worden op de officiële website

Dit topic is niet bedoeld om glitches/hacks te bespreken.