Nederlandse PS5 clan / 30+
Say what?? Een garage apart voor motors?The Outlaw schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 12:33:
Je kan een clubhouse kopen. Zitten ook garages bij
Ben compleet nieuw met GTA online, dus of er gebruik gemaakt wordt van gears en levels weet ik ook niet eens zeker
Maat van mij is gister begonnen ( hij kon het lekker maken niet meer aanco2301 schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 12:52:
Ik heb nog niet eerder gta V online gespeeld (game wel vorig jaar uitgespeeld), is het dan nu nog leuk om te gaan beginnen met online? Of loop ik te ver achter met levels/ gear etc?
Ben compleet nieuw met GTA online, dus of er gebruik gemaakt wordt van gears en levels weet ik ook niet eens zeker
Je kan ook een inhouse Biker custom shop aanschaffen. Kost 500K extraDigitalError schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 12:48:
Kunnen 10 motoren in, elk lid krijgt sowieso 1 slot.
Alright, nog tips met welke gamemode ik het beste als eerst aan de slag kan?dehardstyler schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 12:57:
[...]
Maat van mij is gister begonnen ( hij kon het lekker maken niet meer aan) en hij vindt het geweldig!
Ik ben het eens met de reactie hierboven en als je al een beetje kunt racen, is stuntracen ook zeker een aanrader!co2301 schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 13:01:
[...]
Alright, nog tips met welke gamemode ik het beste als eerst aan de slag kan?
Top, beide bedankt!dehardstyler schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 13:03:
[...]
Ik ben het eens met de reactie hierboven en als je al een beetje kunt racen, is stuntracen ook zeker een aanrader!
Doe ook zo snel mogelijk de Fleeca Heist. Dan unlock je de armored Kuruma en die kan je erg goed in vele missies gebruiken.co2301 schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 13:01:
[...]
Alright, nog tips met welke gamemode ik het beste als eerst aan de slag kan?
*empty*
Dit is inderdaad nog een veel betere tip! Die Karuma kan je eigenlijk in elke missie gebruiken en die missies worden er dan een stuk makkelijker van. En dat resulteert natuurlijk weer in meer geld!MR_VIPER schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 13:05:
[...]
Doe ook zo snel mogelijk de Fleeca Heist. Dan unlock je de armored Kuruma en die kan je erg goed in vele missies gebruiken.
Absoluut leuk om te gaan beginnen! Dat je lager level bent betekent dat je misschien nog niet alle wapens kunt kopen enz. , maar er zijn ontzettend veel manieren om te levelen en geld te verdienen, dus dat is geen probleemco2301 schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 12:52:
Ik heb nog niet eerder gta V online gespeeld (game wel vorig jaar uitgespeeld), is het dan nu nog leuk om te gaan beginnen met online? Of loop ik te ver achter met levels/ gear etc?
Thanks, zal kijken of ik die kan vinden en of die gaat lukken!MR_VIPER schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 13:05:
[...]
Doe ook zo snel mogelijk de Fleeca Heist. Dan unlock je de armored Kuruma en die kan je erg goed in vele missies gebruiken.
Nu ben ik al helemaal hyped om 'm vanavond aan te slingeren, thanksThe.Sticky schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 13:17:
[...]
Absoluut leuk om te gaan beginnen! Dat je lager level bent betekent dat je misschien nog niet alle wapens kunt kopen enz. , maar er zijn ontzettend veel manieren om te levelen en geld te verdienen, dus dat is geen probleem
Heb die van 210 in sandy shores gekocht. dicht bij Trevor
Iemand al meer info over die business. Heb nog niks aangeschaft omdat ik geen idee heb wat de verschillen zijn en inhouden.
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Voor de zomer was ik begonnen met GTA 5 (niet eerder gespeeld) en ben inmiddels level 120 en heb nog steeds veel plezier. (ondanks dat ik geregeld online ben, bijna dagelijk denk ik)co2301 schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 13:20:
[...]
Thanks, zal kijken of ik die kan vinden en of die gaat lukken!
[...]
Nu ben ik al helemaal hyped om 'm vanavond aan te slingeren, thanks
Welke gamemode je kan/moet doen is afhankelijk van wat je leuk vindt.
In het begin was ik veel in (stunt) races te vinden, want dat is een hobby van me dus ja waarom dan niet in GTA 5.
Verder Heists is erg leuk (met een groep bekende vooral), daarnaast gewoon lekker klooien en vooral met TeamSpeak op is het dan altijd wel reuze gezellig.
Ik probeer denk ik vanavond 1 of 2 keer of de servers stabiel zijn, maar anders ga ik iets anders doen.
Er is echt wel ontzettend veel te doen in de game haha! Ik heb nog niet eens echt races o.i.d. geprobeerd. Maar ik vraag me wel af hoe dat werkt. Moet je dan zelf een bepaalde klasse auto daarvoor hebben, of join je een race en krijg je vanuit de game dan een aangewezen auto?
Degene die de race gestart heeft bepaald welke auto's er rijden. Je kan een klasse zoals Super of Sport starten en dan kun je uit alle auto's zelf een wagen kiezen. Het is aan de leider of je je eigen auto uit die klasse mag gebruiken. Daarom zijn turbo's erg handig in je eigen autoThe.Sticky schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 14:31:
...
Er is echt wel ontzettend veel te doen in de game haha! Ik heb nog niet eens echt races o.i.d. geprobeerd. Maar ik vraag me wel af hoe dat werkt. Moet je dan zelf een bepaalde klasse auto daarvoor hebben, of join je een race en krijg je vanuit de game dan een aangewezen auto?
Je kan (volgens mij) altijd non-custom auto's uit de geselecteerde klasse kiezen, dus ook al heb je geen auto in de klasse kan je gewoon meedoen.
Een custom car (volledig/deels) geupgrade is altijd sneller in dezelfde handen en deze zijn dan ook uit te zetten.
Dit kan de leider aanpassen per race.
http://www.rockstargames....ntent=gtaobikers-10042016
[ Voor 11% gewijzigd door The Outlaw op 04-10-2016 16:08 ]
Tevens wat nieuwe kleren en bikes gekocht. Altijd leuk. Prijzen zijn best goed te doen, maar om de missies te doen moet je een warehouse kopen, verschillende types voor verschillende business. Prijzen ong tussen 750K en 2 mil per stuk.
Hopelijk binnenkort wat meer ervaring opdoen met wat leuke mensen en missies. (overigens speel ik op PC platform)
edit: weet iemand trouwens welke buttons gebruikt worden voor Melee attack als je op je bike zit op PC?
[ Voor 8% gewijzigd door spocy op 04-10-2016 16:42 ]
Dus inderdaad niet gewacht tot het over een week of 2 in de uitverkoop gaat
Haha goed bezig, jij had aardig wat op voorraad danTrevor schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 17:04:
Zo, clubhouse (vooralsnog zonder shop) en alle drug en vervalsingslocaties gekocht en geactiveerd. Nu zo eens kijken wat je daar allemaal mee kan. heb nog bijna 3 miljoen liggen dus denk dat ik 2 van die clubs ook alle optionele extra's ga geven.
Dus inderdaad niet gewacht tot het over een week of 2 in de uitverkoop gaat
Hier een wat armere sloeber, ongeveer 2 mil cash en pak en beet 1 mil als warehouse stock van mijn CEO bedrijfje liggen. Moet nog aan de warehouses beginnen, maar wil even afwachten welke missies het best zijn om mee te beginnen, heb niet genoeg om van elke 1 te kopen direct.
Maar ik vind dit wel leuker om te doen.
Helaas alleen publicSato schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 19:14:
Word je weer verplicht in een public sessie te zitten of kun je die biker missies ook in een friends/crew/invite only sessie doen?
*empty*
Ik moet nog even een voorraadje van mn CEO verkopen voordat ik een whs/lab voor mn MC kan kopen. Keuzes keuzes, altijd lastig.
Clubhuisje gekocht, met wat andere meubels en poster toch al gauw 1,6 miljoen kwijt...
Aantal brommers gekocht
De Chimera (driewieler), geinig, even wennen hoe die rijdt. Wielen kun je niet aanpassen?
De zombie chopper, tja... brommer
De Nightblade, denk tot op heden 1 van de leukere
De Avarus, wiel iets verder naar voren. Bij een scherpe bocht wil de achterkant iets wegspringen
De Shitzu, lijkt sneller dan de akuma, rijdt goed.
Al met al met 6x opnieuw kleuren omdat toch andere kleur leuker vond een kleine 5 miljoen armer. Moet de scooter nog wel kopen
Wel handig dat het clubhuis gelijk een garage is voor je brommers. Scheelt weer ruimte in mn andere garage kan daar weer andere troep in.
Binnenkort dus maar een crewsessie (zou bij mij op de PC zijn) met een paar biker chapters doen? En dan toeren en voor zover mogelijk zonder elkaar na 5 meter af te maken
*empty*
Na wat tijd toch maar besloten om voor crippled internet te gaan. Geen zin om 5 kilometer te rijden om dan last te krijgen van andere users. Helemaal niet straks bij de verkopen.
Ik werk wel zoveel mogelijk met heli's. Als ik niet in een missie ben ben ik dus CEO, en als ik er wel in zit bel ik zoveel mogelijk Pegasus. Scheelt toch erg veel tijd.
Heb me goed vermaakt, maar er kwam ook wat vragen en punten naar voren waar ik gisteren nog geen antwoord op had gevonden.
Het volgende heb ik aangeschaft:
- clubhouse (midden in de stad van 495.000 meen ik)
- Customshop
- Nightblade
- Ik was/ben er nog niet achter hoe je de Customshop in je clubhuis kan gebruiken, want kwam voor geen mogelijkheid in het menu hiervan. (bug misschien?)
- Je kan mensen Vice president maken, maar als je uit de sessie gaat en terug dan is het weer gereset.
(bug?)
- het lijkt ongeveer hetzelfde te werken als CEO, maar je het staat standard aan bij het inloggen heb ik gemerkt. Hoe werkt het dan als meerdere dit hebben je dit wil afwisselen. (reset alles dan telkens of blijven dingen bewaard)
- Verder lijken dezelfde restrictie als CEO te gelden voor private/Public servers
Vanavond ga ik weer verder hiermee op de PC en zal een Crewsessie gaan aanmaken dan.
Heb het zelf niet maar wat ik begreep is dat je je clubhuis in moet rijden en dan op de motor moet blijven zitten.Ithric schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 09:32:
[list]
• Ik was/ben er nog niet achter hoe je de Customshop in je clubhuis kan gebruiken, want kwam voor geen mogelijkheid in het menu hiervan. (bug misschien?)
Klopt, of op je motor stappen en (op controller) D-pad rechts drukken, de toetsenbord combo ken ik niet maar je krijgt rechtslinksboven in beeld te zien welke toets je moet gebruiken. (dus op je motor stappen als hij in je clubhuis staat, maar niet wegrijden)Trevor schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 10:14:
[...]
Heb het zelf niet maar wat ik begreep is dat je je clubhuis in moet rijden en dan op de motor moet blijven zitten.
dragoncry schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 10:18:
[...]
Klopt, of op je motor stappen en (op controller) D-pad rechts drukken, de toetsenbord combo ken ik niet maar je krijgt rechtslinksboven in beeld te zien welke toets je moet gebruiken. (dus op je motor stappen als hij in je clubhuis staat, maar niet wegrijden)
Heb ik geprobeerd, maar zag niks in mijn scherm.Trevor schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 10:14:
[...]
Heb het zelf niet maar wat ik begreep is dat je je clubhuis in moet rijden en dan op de motor moet blijven zitten.
Vanavond probeer ik het nog wel eens, ik heb 3 of 4 pogingen gedaan en heb het toen even opgegeven.
Voordeel is wel dat de fabriek gewoon door werkt als ik zelf weer CEO ben en de bevoorrading gratis kan (op je ammo gebruik na) dus het is wat minder intensief dan kistjes verzamelen voor je warehouse. Mis wel heel erg dat ik niet mijn buzzard kan spawnen terwijl ik MC president ben, maar dat er geen cooldown is op motors spawnen is dan weer een pluspunt. Ook lachen dat je in formatie achter een snelle motor met dat scootertje net zo hard gaat
Al met al wel benieuwd of het een beetje winstgevend is aangezien je dagelijkse kosten ook flink omhoog gaan en het produceren vrij langzaam gaat. Verwacht er vrij weinig van.
GTA VI - All aboard the hype train!!
Dik verdienen zit er dus niet in, maar ach, het houd me van de straat
Minder leuk: de RE-7B gaat nu een stuk minder snel. Schijnt dat het nog steeds de snelste auto is, maar het verschil is minimaal geworden met de andere supers...
War is when the young and stupid are tricked by the old and bitter into killing each other. - Niko Bellic
Nee oke, maar als je 4 of 5 van die bedrijven hebt, schiet het wel lekker op!dragoncry schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 11:43:
Heb het document forgery gekocht, van de 6 blokjes 1 verkocht voor 9.000$, weet niet of er bonussen zijn voor aantal player in sessie/hoeveelheid in 1 keer verkopen, maar een volle inventory gaat dus voor ongeveer 60k.
Dik verdienen zit er dus niet in, maar ach, het houd me van de straat![]()
(ik heb alle upgrades voor het cokelab, geen idee of dat nog verschil maakt)
*empty*
Wat schat je in hoeveel gameuren er nodig waren om je stock te vullen? Ben namelijk erg benieuwd naar de verschillen in die upgrades. Denk dat snelheid vooral uit je betere personeel upgrade komt en die eerste upgrade is kwaliteit dus je zal het ook wel voor een betere prijs verkopen.Trevor schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 12:42:
Ik heb net mijn eerste cokelab leegverkocht, gekozen voor de LS verkoop. 420k ik moest met 3 bootjes over 5 punten heen varen. Geen vijandelijkheden tegen gekomen. Met een heli naar de bootjes gevlogen. Het moest in 30 minuten, door de heli in een kwartier alles afgerond.
(ik heb alle upgrades voor het cokelab, geen idee of dat nog verschil maakt)
Die kratjes koop je ook steeds natuurlijk en vaak moet je 3 x rijden voor 1 lading van 3 kratjes dus het is hoe dan ook al minder tergend. En er zit ook wat meer afwisseling in de missies om de supplies te krijgen.MR_VIPER schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 13:28:
Als je dit afzet tegen tijd, dan is dit sneller verdient als bij een CEO warehouse. Daar doe je langer over om hem te vullen. Althans dat gevoel heb ik erbij.
[ Voor 24% gewijzigd door Beakzz op 05-10-2016 13:34 ]
Plus de cool down time voor je weer kratten kan kopen. Volgens mij is die er niet bij dit business model.Beakzz schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 13:32:
[...]
Wat schat je in hoeveel gameuren er nodig waren om je stock te vullen? Ben namelijk erg benieuwd naar de verschillen in die upgrades. Denk dat snelheid vooral uit je betere personeel upgrade komt en die eerste upgrade is kwaliteit dus je zal het ook wel voor een betere prijs verkopen.
[...]
Die kratjes koop je ook steeds natuurlijk en vaak moet je 3 x rijden voor 1 lading van 3 kratjes dus het is hoe dan ook al minder tergend.
*empty*
Yep en niet elke keer naar je kantoor om een nieuwe te starten. Gisteren weer even kratjes gesleept, maar dat is echt geestdodend.MR_VIPER schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 13:35:
[...]
Plus de cool down time voor je weer kratten kan kopen. Volgens mij is die er niet bij dit business model.
Wat betreft de inkomsten, met CEO draai ik met meer dan gemak meer dan 2 ton per uur. Saai maar effectief. Hier vraag ik me af of ik de ton per uur haal... en dan ga ik toch echt liever contactmissies spelen. Ik heb iets van 7 miljoen geïnvesteerd in die drugs en vervalsingshandel, maar ben gewoon telergesteld hoe weinig je daarvan terug ziet. Ook de steelmissies van de benodigdheden zijn veel te vaak slechts 1/5de.... zou dat meer in de 2/5 of 3/5 en net wat vaker gewoon je hele supply vol zijn zou ik het wel leuker vinden om te blijven doen. (Dan mag die ook best extra ver en zwaar zijn) Maar 10 minuten werk om 15k te besparen en ondertussen je andere bedrijven ook weer zitten te springen om supply... Nee, voorlopig even niet.
En dan besluit je om supply te kopen en dan is dat bij bepaalde bedrijven gewoon duurder dan wat het oplevert. (en dan neem ik de personeelskosten niet eens mee.)
Ik denk dat als je een bedrijf wilt beginnen je gewoon alleen coke zou moeten gaan doen in het begin. Dat levert nog wel iets op. Maar veel van die andere... niet echt.
(edit, ik heb 2 111 pakhuizen en dus geen coolingdown. de investering per 3 is 18k, maar wat je terug krijgt is 42k per 3... en dan in 5-20 minuten werk)
[ Voor 8% gewijzigd door ArthurMorgan op 05-10-2016 17:32 ]
Nu al 3 x bijna bij de target en dan word of ik of een ander persoon uit de server in een private sessie gezet en kan je weer opnieuw beginnen.
[ Voor 23% gewijzigd door mike30 op 06-10-2016 00:21 ]
*empty*
Toch al meer uitgegeven dan ik voor had gedacht, heb nu mijn CH uitgebreidt met nog 2 motoren:
*Driewiller (naam even kwijt)
*Rat bike
Die laatste is erg leuk te rijden, al is het wel erg wennen.
Whielie maken is echt super eenvoudig en leuk op deze motor.
Eindelijk kon ik de modshop gebruiken, dit menu leek dinsdag niet actief voor me helaas.
Ik vind het echt prachtig om met 6-7 mensen door de stad te cruisen op een bike en de contract/MC Work zijn ook erg leuk.
Bijvoorbeeld met 6 man search en kill doen, iedereen opzoek en dan zie je randoms langskomen die denken wat doen die nou.
Of op een motor auto's beschadigen voor punten.

PSN: Maichel
Misschien heb je een te hoge ping?mike30 schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 23:15:
Iemand nog problemen met spelen van GTA online? Telkens als ik een friend join krijg ik een time-out. Zij vice versa soms zitten we dan wel in dezelfde server maar na het starten van zo'n bikers event is vaak een van ons dan weer eruit.
Nu al 3 x bijna bij de target en dan word of ik of een ander persoon uit de server in een private sessie gezet en kan je weer opnieuw beginnen.
Mixed Reality dev
Dit vraag ik me nu dus ook af en blijft alles van je bestaande gewoon hetzelfde, of veranderd daar ook wat mee.Maichel schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 11:30:
Als je een nieuw character maakt (wat nu dus kan met je rank te behouden van je andere character), wat hou je dan precies? Hoe zit dat met geld enzo dan?
Ik had wel het idee om eens een 2de character te maken, echter zag ik dus op tegen de level grind. (geld zal wel goed komen, maar ben nu eindelijk level 120)
Ik speel met 2 karakters.Ithric schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 12:21:
[...]
Dit vraag ik me nu dus ook af en blijft alles van je bestaande gewoon hetzelfde, of veranderd daar ook wat mee.
Ik had wel het idee om eens een 2de character te maken, echter zag ik dus op tegen de level grind. (geld zal wel goed komen, maar ben nu eindelijk level 120)
Dit 2de karakter heb ik wel al een tijd voor deze update aangemaakt dus ik weet niet hoe het na de laatste DCL/update is.
Aan karakter 1 is bij mij niets veranderd en met karakter 2 ben ik gewoon vanaf 0 moeten beginnen.
Enigste wat deze karakters verbindt is een gezamelijke bankrekening. Dus alles wat deze karakters verdienen/uitgeven komt/gaat uit hetzelfde potje.
Echt, dat wist ik niet.Saynod schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 13:05:
[...]
Ik speel met 2 karakters.
Dit 2de karakter heb ik wel al een tijd voor deze update aangemaakt dus ik weet niet hoe het na de laatste DCL/update is.
Aan karakter 1 is bij mij niets veranderd en met karakter 2 ben ik gewoon vanaf 0 moeten beginnen.
Enigste wat deze karakters verbindt is een gezamelijke bankrekening. Dus alles wat deze karakters verdienen/uitgeven komt/gaat uit hetzelfde potje.
hoe zit het met auto's/appartementen dat is wel apart neem ik even aan?
Edit: las te snel, dat zeg je eigenlijk. Alleen geld is verbonden.
[ Voor 5% gewijzigd door Ithric op 06-10-2016 13:20 ]
ik heb een vraagje weet niet of dit de juist topic is maar vraag luid als volgt
Ik speel sinds kort op een 1070 en alles ging vlekkeloos
maar sinds afgelopen zondag waneer ik het spel probeer te laden lag'd/FPS drop enz in GTA V(zoals online als offline)
terwijl andere games het gewoon perfect doen op Ultra (bijv. Witcher 3)
Het enig spel waar ik ook hetzelfde probleem met heb is PES 2017 die ook vlekkeloos liep voor afgelopen zondag. dit is ook zowel online als offline het geval
BVD
*empty*
En ff een vraagje over de nieuwe bikers dlc: ik heb bijna alle 5 de 'zaakjes' (
Ah sweet, dan houd ik m'n zuurverdiende geld nog even op de bank staan tot zo'n moment weer aanbreektBeakzz schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 03:05:
Zeker en zal ook vanzelf weer langs komen. Een paar weken geleden was zo ongeveer de halve warstock in de aanbieding.
Ik zat alleen in een sessie aanvankelijk en toen ik bij mijn cargo was spawned iemand dichtbij. (had de minimap/playerlist open gehouden.
Toen hij bijna in een directe lijn aankwam wist ik al hoe laat het was, dus ik had de truck stilgezet en RPG bij de hand.
Ik wachten heel even en kreeg toen stickies naar me geworpen en de truck, dus bedacht me geen moment en hij was voor de 1ste keer dood. (moest de stad nog doorkruizen)
Daarna kwam hij in een buzzerd, wat ik ook al zag op de map, dus wederom RPG/Homing bij de hand en uitgestapt.
Hij schoot zo belabberd dat dit mijn 2de kill was, daarna volle vaart en zonder omkijken naar warehouse gereden. (zaten 2 packages in)
Daarna bleef hij campen bij mijn Warehouse, toen nog even een andere sessie gejoined.
Bovenstaande gebeurd mij echt zelden, omdat ik meestal met 2 of 3 mensen cargo ophaal laten ze je wel met rust.
In sessies met andere spelers is het zo nu en dan wel spannend inderdaad om cargo te verzamelenIthric schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 11:48:
Gisteren moest ik echt even werken om mijn warehouse te vullen met spullen.
Ik zat alleen in een sessie aanvankelijk en toen ik bij mijn cargo was spawned iemand dichtbij. (had de minimap/playerlist open gehouden.
Toen hij bijna in een directe lijn aankwam wist ik al hoe laat het was, dus ik had de truck stilgezet en RPG bij de hand.
Ik wachten heel even en kreeg toen stickies naar me geworpen en de truck, dus bedacht me geen moment en hij was voor de 1ste keer dood. (moest de stad nog doorkruizen)
Daarna kwam hij in een buzzerd, wat ik ook al zag op de map, dus wederom RPG/Homing bij de hand en uitgestapt.
Hij schoot zo belabberd dat dit mijn 2de kill was, daarna volle vaart en zonder omkijken naar warehouse gereden. (zaten 2 packages in)
Daarna bleef hij campen bij mijn Warehouse, toen nog even een andere sessie gejoined.![]()
Bovenstaande gebeurd mij echt zelden, omdat ik meestal met 2 of 3 mensen cargo ophaal laten ze je wel met rust.
Daarnaast, als je echt rendement wilt bereiken met het snel verzamelen van cargo, dan is er nog een ander trucje: ga je kantoor binnen, trek je UTP kabel ongeveer 8 - 10 seconden uit je PC en plug 'm dan weer in. Als je het goed hebt gedaan, zul je alle andere spelers zien verdwijnen en blijf je zelf over in je eigen Online sessie. Dan kun je relaxt op je dooie gemak meerdere warehouses vullen en ze ook makkelijker verkopen
[ Voor 3% gewijzigd door The.Sticky op 10-10-2016 11:56 ]
Thnx voor de tip. Ik zat hier laatst ook aan te denken maar ik wist niet zeker of dit zou gaan werken zonder zelf eruit gekicked te worden.The.Sticky schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 11:55:
[...]
In sessies met andere spelers is het zo nu en dan wel spannend inderdaad om cargo te verzamelen'Off the radar' een beetje goed timen kan dan ook nog wel helpen soms.
Daarnaast, als je echt rendement wilt bereiken met het snel verzamelen van cargo, dan is er nog een ander trucje: ga je kantoor binnen, trek je UTP kabel ongeveer 8 - 10 seconden uit je PC en plug 'm dan weer in. Als je het goed hebt gedaan, zul je alle andere spelers zien verdwijnen en blijf je zelf over in je eigen Online sessie. Dan kun je relaxt op je dooie gemak meerdere warehouses vullen en ze ook makkelijker verkopen
Gisteren zat ik echt solo in een sessie dus wilde ik mijn meth gaan verkopen. Toen moest ik 4 motoren wegbrengen over een afstand van 12km. Ik stak mijn middelvinger op en heb het spel afgesloten.
Op de PC word je dan niet gekicked, bij consoles is dat wel het geval zover ik weet.Sir_Hendro schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 11:59:
[...]
Thnx voor de tip. Ik zat hier laatst ook aan te denken maar ik wist niet zeker of dit zou gaan werken zonder zelf eruit gekicked te worden.
Gisteren zat ik echt solo in een sessie dus wilde ik mijn meth gaan verkopen. Toen moest ik 4 motoren wegbrengen over een afstand van 12km. Ik stak mijn middelvinger op en heb het spel afgesloten.
De meeste CEO verkoop runs zijn wel solo te doen volgens mij. Met vrachtwagens en boten in ieder geval wel. Over de Titan en de Cubans heb ik wat gemixte reacties gelezen, omdat er dan ook NPC Buzzards of Valkyrie's komen die je neerschieten. Je kunt dan eerst met een eigen Buzzard langs de dropzones vliegen om ze neer te halen, je hebt 30 minuten tenslotte. Maar het beste kun je deze gewoon vermijden volgens mij.
*empty*
Als je iets niet denkt te gaan halen dan blaas je gewoon alles op of join je een nieuwe server. Je verliest dan heel weinig stock dus dan kan je het nog een keer proberen en dan hopen dat je de helikopters krijgtSir_Hendro schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 12:19:
Ja CEO deed ik tot zover solo en dat ging altijd prima maar bij de MC biker zooi is dat andere koek. Daar moet je constant alles naar de andere kant van de map brengen. Vier motoren 12km rijden duurt wel even. Je bent toch wel gauw 8 minuten kwijt per motor. Dat is dan 4 a 5 minuten voor de heenreis en dan een Hydra spawnen voor de terugreis. Dat gaat denk ik niet lukken binnen 30 minuten met vier van die krengen. Dat moet gewoon met een team.
[ Voor 46% gewijzigd door Beakzz op 10-10-2016 14:35 ]
Dit wou ik ook doen. Had de vier motors naast elkaar gezet en allemaal sticky bombs erbij gegooid uit ongenoegen maar ik kon ze niet opblazen. Ze vlogen een beetje door de lucht zonder schadeBeakzz schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 14:27:
[...]
Als je iets niet denkt te gaan halen dan blaas je gewoon alles op of join je een nieuwe server.
Haha vaag..andere server of spel afsluiten danSir_Hendro schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 14:30:
[...]
Dit wou ik ook doen. Had de vier motors naast elkaar gezet en allemaal sticky bombs erbij gegooid uit ongenoegen maar ik kon ze niet opblazen. Ze vlogen een beetje door de lucht zonder schade
[ Voor 21% gewijzigd door Beakzz op 10-10-2016 14:36 ]
Kan ook maar dat is wel erg weinig. Nee ik haal uit 5 blokjes suplies iets van 3-4 stock en die lever ik gelijk uit.Sir_Hendro schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 14:39:
1 van de 5 bars vol aan product boel je?
Dat is wel raar want voor mijn gevoel heb ik 3 a 4 keer volledige supplies moeten leveren aan mijn meth lab om hem vol te krijgen met product. Mijn coke lab ging een stuk sneller. Beide de duurste met max upgrades.Beakzz schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 14:45:
[...]
Kan ook maar dat is wel erg weinig. Nee ik haal uit 5 blokjes suplies iets van 3-4 stock en die lever ik gelijk uit.
Het idee is op zich wel leuk. Gewoon een beetje spelen en dan tussen door je products checken en indien voldoende voorraad de boel verkopen. Zo krijg je een leuke bonus op je dagelijkse inkomsten die tegenwoordig niet veel meer voorstellen.
Als je niks upgrade is het volgens mij 2 op 1 en door die upgrade wordt het iets van 2 op 1,2 dus een kleine 3 met volle suplies is iets meer realistisch als de 3 tot 4 die ik net noemde. Moet het nog eens precies berekenen en testen. Waar het in ieder geval om ging is dat het niet uit maakt hoe veel je tegelijk verkoopt. Niet zoals bij CEO dat 6 crates verkopen meer waard is als 2 x 3 crates verkopen. Het is natuurlijk een leuker bedrag in 1 levering als je een complete stock verkoopt, maar dan krijg je het gezeik met 3 leveringen in een redelijk krappe tijd.Sir_Hendro schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 15:02:
[...]
Dat is wel raar want voor mijn gevoel heb ik 3 a 4 keer volledige supplies moeten leveren aan mijn meth lab om hem vol te krijgen met product. Mijn coke lab ging een stuk sneller. Beide de duurste met max upgrades.
Het idee is op zich wel leuk. Gewoon een beetje spelen en dan tussen door je products checken en indien voldoende voorraad de boel verkopen. Zo krijg je een leuke bonus op je dagelijkse inkomsten die tegenwoordig niet veel meer voorstellen.
Ik kan met een app op telefoon mijn router bedienen, dus de PS4 bijv volledig van het internet afsluiten of de bandbreedte beperken. Kan ik de verbinding gewoon helemaal dichtzetten tijdens een online-sessie om alleen over te blijven? Of trapt hij daar niet in en moet ik een minimale bandbreedte instellen? en zo ja, hoeveel dan?MR_VIPER schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 13:43:
Ik gebruik netlimiter om mijn verbinding te knijpen. Helpt mij althans om "solo" public sessies te hebben. Soms heb je dan nog wel eens een andere persoon. Maar je ziet dat mensen die simpel CEO warehouse willen vullen redelijk vaak respect voor elkaar hebben in kleine sessies.
Ik heb nu mijn eerste pakhuis bijna vol, dus kan wel wat rust op de kaart gebruiken
[ Voor 5% gewijzigd door Dennisdn op 11-10-2016 07:13 ]
http://www.gta5cheats.com/solo-public-session-gta-online/Dennisdn schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 07:12:
[...]
Ik kan met een app op telefoon mijn router bedienen, dus de PS4 bijv volledig van het internet afsluiten of de bandbreedte beperken. Kan ik de verbinding gewoon helemaal dichtzetten tijdens een online-sessie om alleen over te blijven? Of trapt hij daar niet in en moet ik een minimale bandbreedte instellen? en zo ja, hoeveel dan?
Ik heb nu mijn eerste pakhuis bijna vol, dus kan wel wat rust op de kaart gebruiken
De URL heet weliswaar cheats, maar het is niet dat je cheatscodes oid invoert
EDIT: ik weet niet of bovengenoemde onder glitches/hacks valt, in dat geval alvast excuses mods
[ Voor 6% gewijzigd door The.Sticky op 11-10-2016 08:05 ]
Ik heb hem op 20kb up en down staan. Werkt voor mij goed.Dennisdn schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 07:12:
[...]
Ik kan met een app op telefoon mijn router bedienen, dus de PS4 bijv volledig van het internet afsluiten of de bandbreedte beperken. Kan ik de verbinding gewoon helemaal dichtzetten tijdens een online-sessie om alleen over te blijven? Of trapt hij daar niet in en moet ik een minimale bandbreedte instellen? en zo ja, hoeveel dan?
En ik vind dit overigens geen glitch of hack. Aangezien er niks gewijzigd word aan het spel an sich.
*empty*
Ik ga hiermee aan de gang! Nogmaals dank :-)
Bij de PS4 gewoon custom internet setup en dan alles normaal laten staan. Alleen je MTU veranderen naar 800 en dan heb je vrijwel altijd lege servers. Vind ik zelf veel makkelijker dan via de router aangezien het geen andere apparaten beïnvloed.Dennisdn schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 07:12:
[...]
Als je er weer klaar mee bent even een easy setup en alles staat weer normaal.
Gebeurt mij (en vele anderen) regelmatig. Maar je bent dan trouwens juist zélf degene die de sessie verlaat, alle anderen zien jou namelijk verdwijnen.Dennisdn schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 10:36:
[...] Afgelopen week gebeurde het mij waarschijnlijk per ongeluk. Alle anderen gingen in 1x de sessie uit waardoor ik alleen overbleef. [...]
Ik baalde vaak als het weer eens zo ver was, maar sinds de laatste dlc's is het idd wel handig soms
Heb die missie gisteren ook gehad. 4 verschillende motoren om de pakjes te verdelen naar andere kant van LS.Sir_Hendro schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 12:19:
Ja CEO deed ik tot zover solo en dat ging altijd prima maar bij de MC biker zooi is dat andere koek. Daar moet je constant alles naar de andere kant van de map brengen. Vier motoren 12km rijden duurt wel even. Je bent toch wel gauw 8 minuten kwijt per motor. Dat is dan 4 a 5 minuten voor de heenreis en dan een Hydra spawnen voor de terugreis. Dat gaat denk ik niet lukken binnen 30 minuten met vier van die krengen. Dat moet gewoon met een team.
Had 20min om het te doen. Motor per motor afgehandeld. Telkens na het leveren mijn Bati gespawnd voor de terugreis. Had nog 8min over en was 183000 rijker
De reis bij mij was 12km voor een enkele reis. Dat is dan voor vier heenreizen en drie terugreizen in totaal 84km die je moet afleggen. Dan moet je dus in dat half uurtje minimaal constant 168km/h rijden. Met een Bati haal je makkelijk 200km/h maar die standaard motors misschien ergens tussen de 180 en 200. Dus dat wordt best krap. Wel knap dat je het zo snel voor elkaar hebt gekregenSaynod schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 12:50:
[...]
Heb die missie gisteren ook gehad. 4 verschillende motoren om de pakjes te verdelen naar andere kant van LS.
Had 20min om het te doen. Motor per motor afgehandeld. Telkens na het leveren mijn Bati gespawnd voor de terugreis. Had nog 8min over en was 183000 rijker.
Het kan best schelen om voor je gaat rijden even snel op de map te kijken. Vaak is dwars door de volkstuintjes en over de bergen veel sneller. Dan is het wel de kunst om bomen, rotsen en paaltjes te ontwijken natuurlijkSir_Hendro schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 13:47:
[...]
De reis bij mij was 12km voor een enkele reis. Dat is dan voor vier heenreizen en drie terugreizen in totaal 84km die je moet afleggen. Dan moet je dus in dat half uurtje minimaal constant 168km/h rijden. Met een Bati haal je makkelijk 200km/h maar die standaard motors misschien ergens tussen de 180 en 200. Dus dat wordt best krap. Wel knap dat je het zo snel voor elkaar hebt gekregen
Wat zit die T-bag te stalken zeg als je suplies op zijn. Nog erger dan als je een heist hebt open staan.
Edit : met 12 km moet je wel helemaal boven of beneden zitten met je bedrijfje : ? Zit zelf in de dessert en daar is het 6-7 km max.
[ Voor 11% gewijzigd door Beakzz op 12-10-2016 14:14 ]
Deze route:Beakzz schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 14:09:
[...]
Edit : met 12 km moet je wel helemaal boven of beneden zitten met je bedrijfje : ? Zit zelf in de dessert en daar is het 6-7 km max.

Hiervoor zou je eventueel de Pacific Standard Job route kunnen volgen. Maar of dat ook echt sneller is? Via de snelweg kun je uiteraard wel lange wheelies trekken
Moet nog even checken of ik met 2 x aanvullen een volle stock heb, maar aangezien het 75K per keer kost om je voorraad volledig te vullen zou het in theorie wel 200k per keer moeten opleveren.Trevor schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 14:15:
Is al bekend of supplies kopen een beetje uit kan, of maak je dan verlies?
Teach me master!Beakzz schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 14:09:
[...]
Moet het nog steeds weg brengen aangezien ik gisteren een andere manier had gevonden om geld te verdienen(29 mil binnen geharkt)
Ben ook wel benieuwd. Ben onderhand al een week bezig om 1x een pakhuis vol te krijgen en verkopen

Inderdaad. Vroeger bleef ik daar nog vanaf aangezien ik er van uit ging dat Rockstar alles terug zou nemen, maar aangezien ze er toch niks aan doen en ik genoeg uren in het spel heb gestopt ben ik het criminele pad op gegaan in GTA. Past ook wel bij de gameSir_Hendro schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 13:08:
Zal wel om de nieuwe car dupe glitch gaan.
*empty*
Het kan zijn dat mensen bij het laden blijven hangen op waiting for players of launching session. Hier kom je op den duur wel doorheen, het kan alleen even duren. Voor problemen zou ook gekeken kunnen worden op de officiële website
Dit topic is niet bedoeld om glitches/hacks te bespreken.