Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09:35

MR_VIPER

Ik ben niet te ondertitelen!

Trouwens ik weet dat het kermisseizoen aan de gang is in Nederland. Maar mijn god nederlandse botsauto's zijn niks vergeleken met de races die momenteel gebeuren in GTA. Nadeel is dat je zelf wel mee moet doen vanwege de kunsten van anderen en de chaos die het oplevert en je dus geen clean laps kunt maken.

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soggney
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 15:58

Soggney

Zeekomkommer

MR_VIPER schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 11:50:
Trouwens ik weet dat het kermisseizoen aan de gang is in Nederland. Maar mijn god nederlandse botsauto's zijn niks vergeleken met de races die momenteel gebeuren in GTA. Nadeel is dat je zelf wel mee moet doen vanwege de kunsten van anderen en de chaos die het oplevert en je dus geen clean laps kunt maken.
Je verliest zelf genoeg tijd door daarmee mee te doen. Het lijkt me beter om zodra je kan je naar voor te werken, en iedereen genoeg ruimte te geven indien mogelijk. Als je ze forceerd om ver van hun racelijn te komen om je eraf te duwen, zijn ze minder geneigd om dat te doen.

Statement of Soggney, If you find anything offensive, I will not care. Inventory

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
klopt, als je ruimte geeft krijg je vaak ook ruimte. En dan nog word je er regelmatig afgeduwd. Maar als je zo iemand ziet aankomen, remmen zodra dat gebeurt, schiet hij voor je langs de baan af... Niet altijd maar vaak. En zo niet. Vaak haal je ze alsnog later in als ze het bij een ander hebben geprobeerd en zijn gecrashed. Clean blijven rijden, ook in een sessie met bumping idiots is en blijft de beste strategie. Zodra je terug gaat bumpen zul je alleen maar merken dat je nog verder van achteren gaat eindigen.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER

MR_VIPER

Helaas is het meer een gevolg van het crashen van anderen en dat de baan geblokkeerd word. Niet dat ik moedwillig aan het duwen ga.

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ithric
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 05:20
Ik moet echt zeggen, ik heb regelmatig (vooraan dat wel) leuke gevechten om P1-4 over het algemeen.
Bij de start goed opletten en mensen ontwijken is een must, maar als je daar goed weg bent gekomen kan je leuk racen.

Verder naar voren komen meestal de mensen die fair racen en niet of perongeluk iemand eraf beuken.

Mocht je trouwens eens willen oefenen ofsow, laat maar weten wil je best wat tips enzo geven.
Het is vooral belangerijk om net voor bochten te liften en niet in bochten te remmen. (Dit scheelt erg veel tijd/snelheid) en zie veel mensen dat fout doen.

Tuurlijk eindig ik ook niet altijd Top 10, maar volgens mij rijd ik vaker vooraan dan achteraan.
Dus geef maar een gil dan als ik online ben anders. (of met een groepje wat oefenen misschien als meerdere intressen hebben hierin?)

*Ben overigens echt niet de snelste ofsow, maar je ziet vaak dingen aankomen en kan je het zo goed opvangen/voorkomen.)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ithric, regel gewoon een GoT raceavond, doe ik mee ;) (gewoon op 60 FPS, ben afgestapt van dat hogere :) )
Ik bump ook wel eens, maar nooit expres. Zal eerder ruimte laten vlak voor een bocht, maar soms schat ik ruimte niet goed in, ben helaas Max Verstappen niet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ithric
Trevor schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 16:14:
Ithric, regel gewoon een GoT raceavond, doe ik mee ;) (gewoon op 60 FPS, ben afgestapt van dat hogere :) )
Ik bump ook wel eens, maar nooit expres. Zal eerder ruimte laten vlak voor een bocht, maar soms schat ik ruimte niet goed in, ben helaas Max Verstappen niet :D
Ik let niet op FPS, bij mij staat hij gewoon open.

Dus of het nou 60 of 90-100 FPS, zal hooguit het kleine beetje extra zijn verwacht ik. (het meeste win je met rijderskunsten)

EDIT: Tevens als je sneller gaat geeft dat ook veel uitdagingen extra. (heb ik wel gemerkt met de bugged RE... (hoevaak ben ik wel niet tever gesprongen of te hard door een bocht die ik daarvoor altijd makkelijk kon nemen. |:( )

[ Voor 17% gewijzigd door Ithric op 22-08-2016 16:22 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Dat laatste klopt zeker. Maar FPS op 120-144maakt echt heel veel uit hoor, misschien minder met catch up aan. Maar test maar eens op een track dat je goed kent met fps max en fps begrensd. nu zit jij op 90-100, dat heb ik verder niet getest.
Overigens met begrensde fps is de RE 7B nog steeds een beest wat betreft vliegen over checkpoints heen. Dat is echt altijd remmen of gas eraf voor een ramp :D

(Overigens was mijn opmerking gewoon persoonlijk, niet dat anderen dat ook zouden moeten doen. Ik vind het gewoon te veel overdaad. Meer dan 7 seconden op een track van 1 minuut 16 (vs 1m23).... )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HerrProx
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 27-05 16:24
Gisteren sinds een half jaar ook weer gespeeld en ik wil weer gaan heisten!

Zijn er vanavond mensen beschikbaar die mee willen doen?
Zal rond 19:30 online zijn en ik kom dan ook naar de TS aangegeven in de startpost.

Edit: het is PC btw :D

[ Voor 5% gewijzigd door HerrProx op 22-08-2016 20:26 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AntonTH4Dutch
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://i.imgsafe.org/2eb19b8873.jpg
Vrij rustig hier nu, dus maar ff een plaatje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frantic
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22:30
Hele tijd niet gespeeld, maar ik moet zegen dat die nieuwe modes die ze in Online toegevoegd hebben me wel bevallen.. Heel dat CEO gebeuren e.d. :) Met die stunt races tja, proberen ze track mania na te doen? Maar ik vind het wel leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:02
Ik heb GTA 5 ook maar weer eens aangeslingerd vandaag. Maar anderhalf kunnen spelen omdat ik weg moest, maar online weer een hoop lol gehad. Ik heb ook 2 van die stuntraces gedaan, wel lachen :)

Verder zag ik inderdaad ook een paar keer dat CEO gebeuren voorbij komen bij andere spelers. Als ik het goed begrijp kan je daar ook nog wel behoorlijk centjes mee verdienen? Klopt het dat je minimaal 1 miljoen dollar moet hebben (om een kantoor te kopen) voordat je daarmee kan beginnen?
Dan moet ik namelijk nog even sparen :P

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Denman schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 19:24:
Ik heb GTA 5 ook maar weer eens aangeslingerd vandaag. Maar anderhalf kunnen spelen omdat ik weg moest, maar online weer een hoop lol gehad. Ik heb ook 2 van die stuntraces gedaan, wel lachen :)

Verder zag ik inderdaad ook een paar keer dat CEO gebeuren voorbij komen bij andere spelers. Als ik het goed begrijp kan je daar ook nog wel behoorlijk centjes mee verdienen? Klopt het dat je minimaal 1 miljoen dollar moet hebben (om een kantoor te kopen) voordat je daarmee kan beginnen?
Dan moet ik namelijk nog even sparen :P
VIP is gebonden aan 1 miljoen ja, CEO niet... maar om CEO te zijn heb je een office en een warehouse nodig en als je dat op z'n goedkoopst doet is dat volgens mij al rond de 3 miljoen ofzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ithric
DigitalError schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 19:27:
[...]

VIP is gebonden aan 1 miljoen ja, CEO niet... maar om CEO te zijn heb je een office en een warehouse nodig en als je dat op z'n goedkoopst doet is dat volgens mij al rond de 3 miljoen ofzo :P
Ik heb het recent aangeschaft, meen 1 mil. voor Office en 300 of 600 duizend voor warehouse.
(ik had in iedergeval maar 2.4 mil op dat moment en hield redelijk wat over)

Het is best leuk, maar je moet dat echt met meer doen. (vooral in volle servers)
Maar ja ik en Squaler hebben een vloek ofsow, als we geld willen gaan verdienen samen dan eindigd het in een brawl versus andere in de server. :+ (wel altijd lol voor 10, ook veelal op TS sinds kort.)

Dus als je mayhem wil in de avond uren, kom vooral langs op TS of voeg me toe bij Social Club (Ithric01) op de PC.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ithric schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 19:55:
[...]

Ik heb het recent aangeschaft, meen 1 mil. voor Office en 300 of 600 duizend voor warehouse.

Het is best leuk, maar je moet dat echt met meer doen. (vooral in volle servers)
Maar ja ik en Squaler hebben een vloek ofsow, als we geld willen gaan verdienen samen dan eindigd het in een brawl versus andere in de server. :+ (wel altijd lol voor 10, ook veelal op TS sinds kort.)

Dus als je mayhem wil in de avond uren, kom vooral langs op TS of voeg me toe bij Social Club (Ithric01) op de PC.
mayham genoeg gehad, mocht je even willen ontspannen kun je ook altijd langskomen op de ps4 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER

MR_VIPER

[...]

Jullie doen het erom >:)

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ithric
Nietes... :+

Gisteren ook weer, we begonnen met wat VIP Missies en eindigde in een Insurgent (met gun) en de rest is geschiedenis. _/-\o_ :D

Alleen maar omdat ik iemand in een Heli wou neerhalen met mijn Sniper, waarop Squaler dacht dat hij ons voor niks aanviel. :+

[ Voor 18% gewijzigd door Ithric op 29-08-2016 16:02 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Frantic
Eindelijk m'n Prison Break Heist kunnen voltooien gisteren :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 17:48
FranticDJ schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 09:52:
Eindelijk m'n Prison Break Heist kunnen voltooien gisteren :')
Op PS3 toevallig? Ik had gisteren nog een tweaker geholpen. Ondanks dat ik een boel raketten in de gevangenis heb gevuurd duurde het nog best lang. Ik kon de piloot niet eens helpen. De piloot was de hele tijd loopings aan het maken, waardoor de straaljager te snel uit range was voor mijn bommen. :(

[ Voor 19% gewijzigd door AMD1800 op 30-08-2016 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordgandalf
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-10 16:23
moet binnenkort weer eens wat racejes doen even wat cash innen. Heb genoeg gespendeerd aan autos,huizen,kantoor,yacht,warehouses en overig vervoer

Steam: Profile / Socialclub: Profile / Uplay: minedwarf / Origin: lordgandalf3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frantic
AMD1800 schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 10:13:
[...]

Op PS3 toevallig? Ik had gisteren nog een tweaker geholpen. Ondanks dat ik een boel raketten in de gevangenis heb gevuurd duurde het nog best lang. Ik kon de piloot niet eens helpen. De piloot was de hele tijd loopings aan het maken, waardoor de straaljager te snel uit range was voor mijn bommen. :(
Nee PS4, ik was piloot.. Had op een gegeven moment wel dat als ik in dat dal tussen dat 'meer' en die naval base ging cirkelen, dat de eerste jet aan de grond bleef staan.

Dus onze demolition man had die run vrij weinig te doen. Helaas bleven de mannen in de prison falen.

De run daarna zonder quick restart hebben we 'm wel gehaald =]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ithric
FranticDJ schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 13:25:
[...]
Nee PS4, ik was piloot.. Had op een gegeven moment wel dat als ik in dat dal tussen dat 'meer' en die naval base ging cirkelen, dat de eerste jet aan de grond bleef staan.

Dus onze demolition man had die run vrij weinig te doen. Helaas bleven de mannen in de prison falen.

Heb 1x gevlogen, toen bleef ik constant achter 1 jet hangen, de AI was zo brak dat het niet echt een uitdaging was. (maar een tweede jet heb ik nooit gezien)

Dus dat was toen erg eenvoudig, om zonder broken de missie te halen vanuit het vliegtuig.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
FranticDJ schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 13:25:
[...]

Aha, dan was het iemand anders.

Falende prison mensen zijn waardeloos. Net zoals mensen die op een andere manier falen. Ik vlieg als piloot meestal rondjes bij de gevangenis. Gewoon zorgen dat je zo laat mogelijk bij de gevangenis bent. Zodra de ze dan uit de gevangenis vertrekken kun je op of naast die weg daar landen. :) Heeft wel hoog risico omdat je niet achter de straaljager kan blijven vliegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elijan9
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01-10 15:44
AMD1800 schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 15:36:
Falende prison mensen zijn waardeloos. Net zoals mensen die op een andere manier falen. Ik vlieg als piloot meestal rondjes bij de gevangenis. Gewoon zorgen dat je zo laat mogelijk bij de gevangenis bent. Zodra de ze dan uit de gevangenis vertrekken kun je op of naast die weg daar landen. :) Heeft wel hoog risico omdat je niet achter de straaljager kan blijven vliegen.
Die Prison Break heist is ook wel de meest irritante, levert weinig op en biedt totaal geen savepoints en telt meestal minimaal één beginner. Wel een stuk gemakkelijker zodra je doorhebt dat demolition gewoon kan helpen bij de gevangenis uitbraak... :D

War is when the young and stupid are tricked by the old and bitter into killing each other. - Niko Bellic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frantic
Elijan9 schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 16:39:
[...]

Die Prison Break heist is ook wel de meest irritante, levert weinig op en biedt totaal geen savepoints en telt meestal minimaal één beginner. Wel een stuk gemakkelijker zodra je doorhebt dat demolition gewoon kan helpen bij de gevangenis uitbraak... :D
Ja als piloot idd gewoon achter zo'n jet blijven hangen :) Kan demo naar de prison..

Achja die setup's met die EMP die je bij Humane binnen moet brengen falen ook altijd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordgandalf
Ik was op een moment de default pilot i wist altijd achter de jet te blijven :P probleem is alleen als je achter de jet zit is er geen controle meer over de jet dat is wat lastig imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frantic
lordgandalf schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 18:23:
Ik was op een moment de default pilot i wist altijd achter de jet te blijven :P probleem is alleen als je achter de jet zit is er geen controle meer over de jet dat is wat lastig imho.
Wat ik irritanter vind is dat die vellum harder gaat dan die jet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the squaler1
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 26-09 18:58
[...]

En zijn het de andere in de server niet is het de politie wel :P
Maar idd hebben we altijd lol voor vele en daar gaat het mij om.
Mijn socialclub thesqualer.
Ithric schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 16:01:
[...]

Nietes... :+

Gisteren ook weer, we begonnen met wat VIP Missies en eindigde in een Insurgent (met gun) en de rest is geschiedenis. _/-\o_ :D

Alleen maar omdat ik iemand in een Heli wou neerhalen met mijn Sniper, waarop Squaler dacht dat hij ons voor niks aanviel. :+
Jah ik het in eerste instantie niet door omdat ik naar een andere VIP stond te kijken met sniper ivm Exuctive Search.
Maar dat hebben we geweten ook dat jij die persoon in die heli verveelde :9~

CM SL600M | MSI MPG Z390 PRO CARBON & RTX2080TI GAMING X TRIO | CORSAIR 115i PRO & CORSAIR RGB PRO 16GB 3200DDR4 & HX750V2 | INTEL I9 9900K & 660P 512GB & 1TB | LOGITECH G910 & G502 | RAZER NARI ULTIMATE | TEUFEL CONCEPT 2.1 | LG 27UK850

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordgandalf
FranticDJ schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 19:41:
[...]

Klopt had ook altijd van he pilot vlieg eens wat sneller ik zit bijna in je jet-engine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ithric
lordgandalf schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 08:32:
[...]

Klopt had ook altijd van he pilot vlieg eens wat sneller ik zit bijna in je jet-engine
FranticDJ schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 19:41:
[...]

Landingsgestel uitdoen als je bijna op zijn kont zit, dan even afstand nemen en dat herhalen. 8)

Edit: wat hieronder aangeven wordt kan natuurlijk ook, maar stil staan op een berg is zo saai. :+

[ Voor 9% gewijzigd door Ithric op 31-08-2016 08:46 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Nu online
lordgandalf schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 18:23:
Jij kan wel degelijk nog bepalen hoe de jet moet gaan vliegen zodra je achter hem aan vliegt. Je moet gewoon links achter hem vliegen dan draait hij naar links, vlieg je rechts achter hem draait hij naar rechts. Kom je te dicht bij de jet dan kan je gewoon heel snel een rondje naar links of rechts vliegen en dan heb je weer wat extra afstand opgebouwd. Tevens kun je rustig op een berg slapen tot de timer op 0:50 springt. Dan pas naar de prison vliegen om de eerste jet te laten opstijgen.

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
Ithric schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 08:44:
[...]

[...]

Landingsgestel uitdoen als je bijna op zijn kont zit, dan even afstand nemen en dat herhalen. 8)

Edit: wat hieronder aangeven wordt kan natuurlijk ook, maar stil staan op een berg is zo saai. :+
Je kunt ook gewoon je motor even uitzetten. :) Alleen doen als je hoog genoeg vliegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sosua
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 21:15
Wij zijn vaak met een groep van een man of 3. Allemaal mic. PS4. Zijn er nog mensen die graag mee heisten?

Zo ja, voeg mij even toe. PSN in sig. Vanavond gaat we weer rond een uur of 8 half 9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frantic
Hmm ik heb eindelijk mn organization en een warehouse enzo. Eindelijk een manier om snel (alleen) dik geld te verdienen :Y

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JWfx
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09-02 20:18
Gisterenavond even The Bank Job kunnen doen met iig Ithric.
Leuk succesje, waarvoor dank, in totaal namelijk 285k verdiend (Share + bonus vanwege eerste keer???)

Jammere was dat binnen luttele minuten daarna mijn GTA crashte en nog 2 minuten daarna heel de pc!
Maar whatever, het geld staat op de Maze Bank, de RE-7B is bijna binnen bereik!
Top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ithric
JWfx schreef op zondag 04 september 2016 @ 21:31:
Gisterenavond even The Bank Job kunnen doen met iig Ithric.
Leuk succesje, waarvoor dank, in totaal namelijk 285k verdiend (Share + bonus vanwege eerste keer???)

Jammere was dat binnen luttele minuten daarna mijn GTA crashte en nog 2 minuten daarna heel de pc!
Top!
Ja had meerdere mensen geholpen meen ik, sommige ging het beter dan andere.

In je eentje de trucks identificeren en fotograveren en dan proberen de heli te gebruiken bij de volgende, ging niet altijd even goed. :+

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frantic
Ik kon net een special item kopen als CEO organization.. Maar kreeg geen telefoontje daarover :o

Was die Large Diamond.. Moest 3 heli's neerschieten.. Eitje :Y

[ Voor 25% gewijzigd door Frantic op 05-09-2016 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bóòbó
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 25-08 20:44
JWfx schreef op zondag 04 september 2016 @ 21:31:
Top!
Mijn saldo in GTA Online is momenteel $4 :+

Level 182 ben ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frantic
Hm die special items moeten ook apart verkocht worden. Dat kan niet samen met de rest van de special cargo crates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arwintju
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 29-09 09:30
FranticDJ schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 14:08:
Hm die special items moeten ook apart verkocht worden. Dat kan niet samen met de rest van de special cargo crates.
Kan Idd niet samen met andere cargo. Als ik er één tegenkom koop ik het special item in en dan gelijk weer verkopen. Binnen een minuut of 10/15 toch rond de 100K winst. Easy money!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frantic
Arwintju schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 16:06:
[...]

Kan Idd niet samen met andere cargo. Als ik er één tegenkom koop ik het special item in en dan gelijk weer verkopen. Binnen een minuut of 10/15 toch rond de 100K winst. Easy money!
Yup :)

Vind het wel gaaf hoe je office zich aanpast aan wat je koopt/verkoopt etc. ;)

Gaat nog wat worden als ik straks 111/111 crates ga verkopen :P

[ Voor 7% gewijzigd door Frantic op 06-09-2016 19:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MR_VIPER

MR_VIPER

Ik zou niks verkopen. Het geeft f-ing veel rotzooi in je appartement. Al dat papier wat ronddwarrelt. Zelfs met een kast krijg je het niet opgeruimd.

*empty*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ik heb mijn assistente al gedreigd met ontslag, dat ze eens moest opruimen. Ook gewoon alle illegale zooi die er staat, straks valt de politie binnen en ben ik de pineut. Maar wel 300 euro per dag vangen... schandalig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER

MR_VIPER

Trevor schreef op woensdag 07 september 2016 @ 11:05:
Ik heb mijn assistente al gedreigd met ontslag, dat ze eens moest opruimen. Ook gewoon alle illegale zooi die er staat, straks valt de politie binnen en ben ik de pineut. Maar wel 300 euro per dag vangen... schandalig.
Je vergeet dat ze ook om aandelen zeurt. Ben benieuwd of die hij dat ook doet.

*empty*

• Frantic
MR_VIPER schreef op woensdag 07 september 2016 @ 11:48:
[...]

Je vergeet dat ze ook om aandelen zeurt. Ben benieuwd of die hij dat ook doet.
Om over die MBA maar te zwijgen..

• MR_VIPER

MR_VIPER

FranticDJ schreef op donderdag 08 september 2016 @ 10:48:
[...]

Om over die MBA maar te zwijgen..
Ik gok dat ze die onder het bureau heeft liggen. :+

*empty*

• Frantic
MR_VIPER schreef op donderdag 08 september 2016 @ 10:49:
[...]

Ik gok dat ze die onder het bureau heeft liggen. :+
Moet je eens achter haar gaan staan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 21:53
6:30 over iets wat hij ook in een halve minuut had kunnen vertellen? 8)7

Wel een mooie bonus als dit klopt. :)

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Uffeltje schreef op maandag 12 september 2016 @ 19:41:
[...]

6:30 over iets wat hij ook in een halve minuut had kunnen vertellen? 8)7

Wel een mooie bonus als dit klopt. :)
ja hij is nogal langdradig, maar lijkt legit. hoop dat wij (lvl 326) ook iets krijgen :P :+

• Frantic
Wat een zielige figuren zijn er toch..

Constant zichzelf opblazen omdat ze niet met een helikopter mogen vliegen in een heist :')
DigitalError schreef op maandag 12 september 2016 @ 19:43:
[...]

ja hij is nogal langdradig, maar lijkt legit. hoop dat wij (lvl 326) ook iets krijgen :P :+
Zo'n filmpje komt van hem, nought of die viper elke maand weer terug, zelfde met elke keer weer 'breaking news' over de mt chiliad of jetpack nieuws, alles voor teh subz.

Eerst was het good behaviour, toen was het correctie op auto prijzen, maar vaak was het de korting op auto's of huizen die je later weer terugkreeg.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ben niet zo'n heistspeler, dus nooit de jet vrijgespeeld. Vandaag maar gelijk gekocht dus. Nu nog even 9 ton bij elkaar voor de cargobob en dan ben ik klaar voor deze sessie :D

Ik koop eigenlijk niks meer voor de normale prijzen, je weet gewoon dat binnenkort er een grote prijsreductie aan komt :D

• Sir_Hendro
  • Nu online
De modders zijn trouwens weer flink actief op de PC. Het was wel relaxed al die rust die we een tijdje hadden maar helaas wordt het weer verpest door valsspelers. Zo spawnde gisteren iemand een zooi tanks die onverwoestbaar waren en met de snelheid van een Zentorno konde rijden. Ook jets die je niet kon opblazen ect.

• MisterJD
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:26

MisterJD

PC - Gamertag MisterJD NL

Trevor schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 22:41:
Ben niet zo'n heistspeler, dus nooit de jet vrijgespeeld. Vandaag maar gelijk gekocht dus. Nu nog even 9 ton bij elkaar voor de cargobob en dan ben ik klaar voor deze sessie :D

Ik koop eigenlijk niks meer voor de normale prijzen, je weet gewoon dat binnenkort er een grote prijsreductie aan komt :D
Zo denk ik dus ook. Ik had al zo'n idee dat er meer dingen zoals de savage hydra enz.. die je met korting kon kopen. Ik heb zelf de hydra en savage plus de kuruma gekocht, aangezien ik die nog moest hebben. (geen in heists) omdat mijn vorige character verloren is gegaan door de charachter van ps3 naar pc. Was alles kwijt behalve het geld. Dit soort discounts komt mij weer in ieder geval mooi uit.
Sir_Hendro schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 09:26:
De modders zijn trouwens weer flink actief op de PC. Het was wel relaxed al die rust die we een tijdje hadden maar helaas wordt het weer verpest door voorspelers. Zo spawnde gisteren iemand een zooi tanks die onverwoestbaar waren en met de snelheid van een Zentorno konde rijden. Ook jets die je niet kon opblazen ect.
cheaters en modders hou je denk ik toch wel. Maar ik heb toch het idee dat het een stuk minder is dan eerder. Wanneer er een modder inzit gewoon een andere sessie joinen of anders invite only sessions.

AMD 9800X3D | Noctua NH-D15S chromax | Asus B650m + wifi | Gigabyte RX6800 Gaming OC | G.Skill Flare X 6000 - 32GB | Samsung 990 pro 2TB | Samsung 960 500GB | Samsung G7 27 | MSI MPG A850G | Be quiet pure base 501 LX

• Frantic
Had ik vorige week net die buzzard gekocht :')

Achja, nu die insurgent gekocht voor - de helft :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntonTH4Dutch
  • Niet online
Weinig last van hackers de laatste tijd moet ik zeggen.
Wel meer lege(re) sessies helaas, en er is in het algemeen minder te joinen valt me op.
En als je zelf host bent duurt het langer voordat de lobby vol zit.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Frantic
http://www.rockstargames....ta-online-bikers-and-more

Biker update!

En ik lees iets interessants, businesses.. Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nice, eigen MC oprichten, eigen clubhuis, en een special bike mechanic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frantic
Ik vrees alleen voor de GTA$ dit alles gaat kosten :')..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FranticDJ schreef op maandag 19 september 2016 @ 16:53:
Ik vrees alleen voor de GTA$ dit alles gaat kosten :')..
denk dat de motoren misschien wel meevallen (gezien de recente prijzen van motoren) maar dan zal je wel weer dik in de buidel moeten tasten voor dat clubhuis en alle andere ongein eromheen. ach joh, hebben we weer even wat te doen toch? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frantic
DigitalError schreef op maandag 19 september 2016 @ 16:57:
[...]

denk dat de motoren misschien wel meevallen (gezien de recente prijzen van motoren) maar dan zal je wel weer dik in de buidel moeten tasten voor dat clubhuis en alle andere ongein eromheen. ach joh, hebben we weer even wat te doen toch? :P
Meh.. Ben gelukkig lekker aan t grinden met die playlist van deze week xD

Dat gaat wat rapper dan m'n CEO missions.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• AntonTH4Dutch
  • Niet online
Zojuist de heist-zuip test gedaan ;)
Wat hield de test in? Als crowd control stevig doorzuipen in de pacific standard bank, op een gegeven moment spawn je dan voor het hospitaal, alle wegen verlaten (geen auto om te jatten dus) en de mechanic had ook geen zin. Dan maar lopen... en net op tijd in de bank om de heist te vervolgen _O-
Met dank o.a. aan Elijan9.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Saynod
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17-12-2022
GTAjunk schreef op donderdag 22 september 2016 @ 23:17:
Zojuist de heist-zuip test gedaan ;)
Wat hield de test in? Als crowd control stevig doorzuipen in de pacific standard bank, op een gegeven moment spawn je dan voor het hospitaal, alle wegen verlaten (geen auto om te jatten dus) en de mechanic had ook geen zin. Dan maar lopen... en net op tijd in de bank om de heist te vervolgen _O-
Met dank o.a. aan Elijan9.
_O- Heb ik spijt van. Was op het moment dat je me invite ook bankovervalletje aan het spelen. Als ik met randoms speel ook maar es proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ithric
Is het een idee (met het oog op de nieuwe uitbreiding/update) om een fiets tour te houden?

Zelf dacht ik aan het volgende, beginnen vanaf de pier tot en met Mount Chiliad op enkel (een niet gemotoriseerde) fiets.

Laat maar weten of mensen daar zin in hebben of niet, nog geen datum ofsow maar ik denk een Vrijdag of zaterdag avond.

(ik begrijp dat sommige mensen een bittere nasmaak hebben van de vorige editie, misschien een idee om tijdens de tour streng op te treden of in passive mode (maar dat is minder leuk)?)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ik heb er wel zin in, misschien een invite only? Dat ze/we allemaal vriendjes worden met jou voor die tijd, en jij op die avond iedereen die zich hier aanmeldt uitnodigt. Lijkt me de rotzooi wel redelijk buiten te sluiten.

(Maar goed, mocht er rotzooi komen schakel ik inderdaad wel snel over naar passive, als iedereen dat doet gaan ze wel weer weg en kunnen wij weer terug naar normaal :) )

[ Voor 28% gewijzigd door ArthurMorgan op 23-09-2016 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ithric
Trevor schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 10:44:
Ik heb er wel zin in, misschien een invite only? Dat ze/we allemaal vriendjes worden met jou voor die tijd, en jij op die avond iedereen die zich hier aanmeldt uitnodigt. Lijkt me de rotzooi wel redelijk buiten te sluiten.

(Maar goed, mocht er rotzooi komen schakel ik inderdaad wel snel over naar passive, als iedereen dat doet gaan ze wel weer weg en kunnen wij weer terug naar normaal :) )
Crew is wellicht makkelijker/beter, maar bij Invite/friends only wordt de drempel wel iets hoger gelegd.

Ik weet trouwens niet of de host ook mensen uit de sessie kan verwijderen, dat zal ik eens nagaan anders.

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Korras
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-09 14:45
zo.. gisteren de laatste van alle heists in volgorde afgewerkt met dezelfde crew. 1M bonus voor de volgorde, 1M bonus voor dezelfde crew. helaas niet de 10M bonus voor niet dood gaan. :P

wel 1 zweet momentje.. ik werd tijdens 1 heist gewoon in de verkeerde heist gedropt, bij een willekeurige crew, zonder melding of wat dan ook. en ja, ik weet zeker dat ik de juiste uitnodiging had geselecteerd. ;) gelijk eruit vertrokken, en nogmaals gejoined. toen wel in de juiste, en gelukkig had dat geen gevolgen voor voor de bonus.

nu eens kijken wat ik met 2.5M totaal ga doen. ik denk ff bewaren tot de biker DLC er is. ;)

7D | 30D | grips | flitslampjes | lensspul
Te Koop: A-Mount Sigma 20MM F1.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ithric schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 10:49:
[...]

Crew is wellicht makkelijker/beter, maar bij Invite/friends only wordt de drempel wel iets hoger gelegd.

Ik weet trouwens niet of de host ook mensen uit de sessie kan verwijderen, dat zal ik eens nagaan anders.
Vorige keer was ook crew only... maar goed. Maakt me verder niet zoveel uit. Desnoods inderdaad gewoon wat sneller naar passive.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AntonTH4Dutch
  • Niet online
Saynod schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 06:40:
_O- Heb ik spijt van. Was op het moment dat je me invite ook bankovervalletje aan het spelen. Als ik met randoms speel ook maar es proberen.
Heb trouwens een variant bedacht.
Nodig: een kuruma in een garage vlakbij hospital.
Eén iemand (hoeft niet per se crowd control te zijn) zet het pas op een zuipen na de laatste cutscene in de bank. Bij voorkeur samen met iemand anders die incoming popo's neermaait.
Persoon 1 spawnt bij hospital na het zuipen, rent naar garage daar vlakbij, pakt kuruma, haalt de anderen op en voor de rest gaat het als normaal.
Als ik iets over het hoofd zie dan roep maar.

Edit: hm, geen garage vlakbij het bedoelde hospital.
Het handigst ik dan denk ik Tinsel Towers, laat ik die al hebben mét kuruma erin :)

Edit2: helaas, fail ;w melding 'out of bounds' als ik me goed herinner.
maar goed, in elk geval weer wat wijzer :D

[ Voor 15% gewijzigd door AntonTH4Dutch op 24-09-2016 21:16 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Nu online
Ik verveelde me vandaag een beetje en speel de laatste tijd weer regelmatig Red Alert online. Toen dacht ik, laat ik eens Los Santos nabouwen als map om oorlogje te spelen. Dit is na veel geklik en een lamme wijsvinger het resultaat geworden:

Afbeeldingslocatie: http://hmdlive.com/images/los_santos_thumb.jpg

Het is tevens een erg leuke map om te spelen. Veel mogelijkheden :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Nu online
Nieuw plekje gevonden voor de near misses challenge. Je moet dan op de snelweg rijden, en dan om precies te zijn op de weg vanuit de stad naar de prison. Maar dan alleen het eerste stukje. Daar spawned zo veel verkeer waar je lekker midden tussen de twee rijstroken op een motor kunt rijden en dan vliegen de auto's je om de oren. Gewoon heen en terug steeds. Zo haalde ik net een score van maar liefst 401 !! xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER

MR_VIPER

Als Ithric01 daar rijd dan rijd hij over alles heen. Die pakt een dumptruck.

@Ithric01 Volgende keer met een dumptruck over die Titan springen. Kijken wat voor effect dat geeft :D Ambulance wilde niet.

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickvB
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 30-09 21:08

NickvB

Web/App Developer

Sir_Hendro schreef op maandag 26 september 2016 @ 00:05:
Nieuw plekje gevonden voor de near misses challenge. Je moet dan op de snelweg rijden, en dan om precies te zijn op de weg vanuit de stad naar de prison. Maar dan alleen het eerste stukje. Daar spawned zo veel verkeer waar je lekker midden tussen de twee rijstroken op een motor kunt rijden en dan vliegen de auto's je om de oren. Gewoon heen en terug steeds. Zo haalde ik net een score van maar liefst 401 !! xD
Klopt ik doe precies hetzelfde bij die challenge haha.

Voor de longest wheelie/stoppie kun je het beste naar het vliegveld voor de ruimte :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saynod
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17-12-2022
NickvB schreef op maandag 26 september 2016 @ 17:02:
[...]

Klopt ik doe precies hetzelfde bij die challenge haha.

Voor de longest wheelie/stoppie kun je het beste naar het vliegveld voor de ruimte :)
Doe ik alletwee ook 😀. Nu maar hopen dat ik de volgende keer niet meer in jullie sessies zit. Kunnen we beter achter elkaar rijden... 😎

Acties:
  • 0 Henk 'm!
waar blijft die trailer!? :P

• Xant0r
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-08 09:00
Zo afgelopen dagen even wat geld bij elkaar gesprokkeld a 5m$ voor de komende update. Weet alleen nog niet of het echt iets voor mij is. Die CEO vond ik namelijk ook niet heel bijzonder voor de tijd/moeite die je erin moet steken tegenover de cashflow die eruit komt. Tevens ook niet heel leuk voor je medespelers als je niet continue afwisseld van CEO binnen de groep om iedereen leuk te laten verdienen.

We gaan het meemaken :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The.Sticky
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10-09 14:34
Ik heb vandaag de game wederom aangeschaft voor de PC deze keer, om toch eens te kijken hoe Online nu geworden is na alle updates enz.

Ik kon m'n oude PS3 karakter overzetten, bijzonder goede regeling vind ik dat!

Inmiddels een aantal uren gespeeld en oa wat meegewerkt en meegedaan aan Heist zaken, tot zover erg tof :)

Zijn er nog algemene zaken en/of tips die ik moet weten? Qua missies, geld verdienen en must haves oid?

• Sir_Hendro
  • Nu online
The.Sticky schreef op donderdag 29 september 2016 @ 03:10:
Ik heb vandaag de game wederom aangeschaft voor de PC deze keer, om toch eens te kijken hoe Online nu geworden is na alle updates enz.

Ik kon m'n oude PS3 karakter overzetten, bijzonder goede regeling vind ik dat!

Inmiddels een aantal uren gespeeld en oa wat meegewerkt en meegedaan aan Heist zaken, tot zover erg tof :)

Zijn er nog algemene zaken en/of tips die ik moet weten? Qua missies, geld verdienen en must haves oid?
Als je geld wilt moet je gewoon de Pacific Standard grinden. Dit kun je steeds makkelijker en effecienter doen, al helemaal als je wat glitches gebruikt. Als alternatief kun je altijd als een hondje achter een modder lopen en als je zijn kont genoeg hebt gelikt krijg je soms dan geldzakken als beloning.

Wat momenteel de snelste auto is uit iedere klasse weet ik niet, daar is de laatste tijd te veel veranderd en heb niet genoeg geld om alle nieuwe dingen te kopen. Wellicht dat onze medetweakers dat weten.

Er is in ieder geval genoeg te doen om je goed te vermaken :)

• lordgandalf
als je de snelste autos wil zou ik even kijken naar de videos van Broughy1322 kijken hij heeft alle voertuigen gechecked op snelheid en race kwaliteiten.

• The.Sticky
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10-09 14:34
Ah die sheet is wel handig, al zijn dat wel allemaal dure auto's nog op het moment. Heb nu rond de 800,000 op de bank staan en ben nu begonnen aan de setup reeks van de Prison Breakout. Heb daar al een paar van meegedaan bij anderen, maar nu zelf als leader.

Tot zover erg leuk om Online te spelen, al heb ik wel 't idee dat er zoveel leuke dingen te doen zijn, ook aan missies, waar ik het bestaan niet van weet :P Daarnaast duurt het laden soms wel echt laaaaaang.

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ik was eigenlijk van plan om komende week gelijk die motorclub dingen te gaan aanschaffen. Heb hard gespaard en ruim 7 miljoen bij elkaar tegen die tijd. Maar bedacht me vandaag opeens dat ik veel beter een paar weken tot 2 maand kan wachten. Tegen die tijd heb je gewoon dat alles wel een keer voor 50% wordt aangeboden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Nieuwe post wel gerechtvaardigd ;)

why is it fake, why? why? why? :'(

echt zeer knap gedaan, maar helaas dus.

[ Voor 31% gewijzigd door ArthurMorgan op 30-09-2016 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordgandalf
http://www.rockstargames....bikers-coming-october-4th

Deze is wel echt 4 oktober dat ziet er weer goed uit maar heb geen space in mijn garages om nieuwe bikes te adden. hoop zo dat er een snelheids monster bij zit in de trend van de 900 RR

Acties:
  • 0 Henk 'm!
lordgandalf schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 16:06:
http://www.rockstargames....bikers-coming-october-4th

Deze is wel echt 4 oktober dat ziet er weer goed uit maar heb geen space in mijn garages om nieuwe bikes te adden. hoop zo dat er een snelheids monster bij zit in de trend van de 900 RR
ja die link was hier van de week al gedeeld, maar we zitten te wachten op de trailer. zal vanavond wel ergens online komen gok ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordgandalf
meestal hebben we een trailer al enkele dagen van te voren toch ? of zouden ze hem in het weekend droppen en hopen dat iedereen stuff koopt maandag

Acties:
  • 0 Henk 'm!
meestal de donderdag voor de update, dus we hopen allemaal op vandaag aangezien hij nog niet gepost is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Elijan9
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01-10 15:44
Haha, zou wel echt gaaf zijn hè :D

War is when the young and stupid are tricked by the old and bitter into killing each other. - Niko Bellic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER

MR_VIPER

Het is dat een Super Diamond niet is op te slaan. Heb zojuist dan toch op een crate missie de zeer zeldzame Gouden Super Diamond gezien en gereden. Weer 1 die ik kan afvinken in zeldzame auto's.

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Update is live, al iemand screenshots?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DigitalError schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 11:37:
Update is live, al iemand screenshots?
Dacht even snel te kijken. Voorheen leverde ik nog weleens wat aan. Werk nogal druk....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Nu online
Was ik net lekker bezig met een missie krijg ik ineens "gta has stopped working". Na opnieuw opstarten krijg ik de melding over nieuwe update beschikbaar. Is dit de nieuwe manier om een update te forceren? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickvB
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 30-09 21:08

NickvB

Web/App Developer

Die Pegassio Faggio Sport is wel een dikke scooter, die wil ik! XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NickvB schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 12:15:
Die Pegassio Faggio Sport is wel een dikke scooter, die wil ik! XD
Die inderdaad en de Shitzu Defiler, maar helaas geen plek meer en zolang er niet meer motors op 1 plek kunnen of er meer garages beschikbaar komen is het voor mij even klaar.
Pagina: 1 ... 142 ... 216 Laatste

Let op:
Het kan zijn dat mensen bij het laden blijven hangen op waiting for players of launching session. Hier kom je op den duur wel doorheen, het kan alleen even duren. Voor problemen zou ook gekeken kunnen worden op de officiële website

Dit topic is niet bedoeld om glitches/hacks te bespreken.