Mee eens, maar als ik de leuke dingen wat sneller in handen kan krijgen wordt het ook leuker. Liever een beetje klooien met restarts dan nog langer grinden.nero355 schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 13:44:
[...]
Die heb ik dan ook
[...]
Kwam ik inderdaad ergens tegen, maar in tegenstelling tot wat Rockstar denkt vind ik dat een game ook een beetje leuk moet blijven (soms mis ik de MTA:VC dagen...) dus ik laat het lekker random zoals het is en tot nu toe heb ik bovendien de meeste leuke dingen al unlocked puur op geluk
[...]
Crate warehouses, MC businesses en de Bunker kunnen aangevallen worden en dan moet je weer allerlei meuk gaan doen, terwijl je daarvoor op dat moment misschien geen tijd hebt of gewoon geen zin.
Dus onder het motto /lazygaming doe ik er niks mee en ga ik dat niet doen ook
En ja, je kan je kabel eruit trekken, GTA als process killen, maar het blijft irritant gedoe
[...]
Ik noem dat ding "Het stadion" maar is inderdaad iets van een winkelcentrum of zo... GTA:SA had een stadion dus noem ik dat ding ook zo
Correct me if I'm wrong. Maar je bunker wordt alleen aangevallen als je supplies boven de 50% komen. De maximale hoeveelheid om solo af te leveren is 33%. Dus in principe hoef je niet boven de 1/3e te komen.
[ Voor 73% gewijzigd door Robertdj op 20-07-2017 14:18 ]