Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robertdj
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online
nero355 schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 13:44:
[...]

Die heb ik dan ook :)

[...]

Kwam ik inderdaad ergens tegen, maar in tegenstelling tot wat Rockstar denkt vind ik dat een game ook een beetje leuk moet blijven (soms mis ik de MTA:VC dagen...) dus ik laat het lekker random zoals het is en tot nu toe heb ik bovendien de meeste leuke dingen al unlocked puur op geluk :)

[...]

Crate warehouses, MC businesses en de Bunker kunnen aangevallen worden en dan moet je weer allerlei meuk gaan doen, terwijl je daarvoor op dat moment misschien geen tijd hebt of gewoon geen zin.
Dus onder het motto /lazygaming doe ik er niks mee en ga ik dat niet doen ook :)

En ja, je kan je kabel eruit trekken, GTA als process killen, maar het blijft irritant gedoe :P

[...]

Ik noem dat ding "Het stadion" maar is inderdaad iets van een winkelcentrum of zo... GTA:SA had een stadion dus noem ik dat ding ook zo :+
Mee eens, maar als ik de leuke dingen wat sneller in handen kan krijgen wordt het ook leuker. Liever een beetje klooien met restarts dan nog langer grinden.

Correct me if I'm wrong. Maar je bunker wordt alleen aangevallen als je supplies boven de 50% komen. De maximale hoeveelheid om solo af te leveren is 33%. Dus in principe hoef je niet boven de 1/3e te komen.

[ Voor 73% gewijzigd door Robertdj op 20-07-2017 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelmer93
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 31-05 12:27
Bokkie schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 14:03:
[...]

40 of 50 zelfs :P
is gewoon alleen opslag, je kan verder niets met die auto's alleen exporteren

Aanvallen op lab/bunker heb ik zelf nog nooit meegekaamt :P vrienden waar ik mee speel wel.
Maar echt sporadisch.

de winst die ik met die meuk maak weegt meer dan genoeg op tegen de kosten
Okee maar na die 10/10/12 wat voor autos krijg je dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bokkie schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 14:03:
40 of 50 zelfs :P
is gewoon alleen opslag, je kan verder niets met die auto's alleen exporteren
;)

En je moet voor die "kortingmissies" toch al 32 auto's jatten dus dat komt mooi uit! :*)
Aanvallen op lab/bunker heb ik zelf nog nooit meegekaamt :P vrienden waar ik mee speel wel.
Maar echt sporadisch.

de winst die ik met die meuk maak weegt meer dan genoeg op tegen de kosten
Vaak genoeg helaas... wat ik zeg : /lazygaming FTW!!! :Y)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Jelmer93 schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 14:08:
[...]

Okee maar na die 10/10/12 wat voor autos krijg je dan?
als je 32 autos hebt dan heb je dus

10 normal
10 mid
12 top

je verkoopt dan een top range, en vervolgens source je er meteen een, omdat je maar 31 autos hebt source je dan automatisch de enige missende nog van die 32 dus een high end

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelmer93
Bokkie schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 14:12:
[...]

10 normal
10 mid
12 top

je verkoopt dan een top range, en vervolgens source je er meteen een, omdat je maar 31 autos hebt source je dan automatisch de enige missende nog van die 32 dus een high end
Dan heb je toch nog nog 8 plekken over? Ik las net dat er 40 plekker waren

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

die 8 plekken gebruik je niet, na die 32 autos krijg je namelijk een random auto, dit kan een standard, mid of top range zijn, er zijn maar 32 verschillende soorten auto's maar van elke auto zijn er meerdere variaties (kleur, kenteken etc)

Omdat je de 10/10/12 gebruikt zal je altijd een high end kunnen sourcen en verkopen. met die andere 31 autos doe je niets, die staan er alleen om ervoor te zorgen dat je elke 20 minuten 80k kan verdienen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelmer93
Bokkie schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 14:49:
die 8 plekken gebruik je niet, na die 32 autos krijg je namelijk een random auto, dit kan een standard, mid of top range zijn, er zijn maar 32 verschillende soorten auto's maar van elke auto zijn er meerdere variaties (kleur, kenteken etc)

Omdat je de 10/10/12 gebruikt zal je altijd een high end kunnen sourcen en verkopen. met die andere 31 autos doe je niets, die staan er alleen om ervoor te zorgen dat je elke 20 minuten 80k kan verdienen
Ik begrijp het nu. Bedankt voor de informatie. Ik ga lekker sparen deze week

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-05-2022
Wapens verkopen is toch nog altijd het beste ? je kunt alles op produceren zetten.
Gister ook weer voor 300k + verkocht en had nog maar 1/5 vol. Je moet alleen zorgen dat je bunker in het midden van de map zit. En zorgen dat je alleen in de sessie zit + dat je maar 2 ritjes hoeft te maken ( paar keer herstarten dus ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelmer93
Dit is ook wat.. heb de hele humane labs heist gespeeld. Tegen het einde word ik gekickt omdat ik een crew had gejoind..(niet wetende dat je dan gekickt word zonder notificatie) iedereen kreeg zn geld behalve ik...
Ticket bij support indienen? Of zou ik het later nog kunnen krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
Jelmer93 schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 22:25:
Dit is ook wat.. heb de hele humane labs heist gespeeld. Tegen het einde word ik gekickt omdat ik een crew had gejoind..(niet wetende dat je dan gekickt word zonder notificatie) iedereen kreeg zn geld behalve ik...
krijg je dan geen geld ik doe dat super vaak na 1 heist :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jelmer93 schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 22:25:
Als je van Crew veranderd in een sessie dan word je eruit gekicked en naar een nieuwe sessie gekicked dus vooral niet doen tijdens een Heist finale...

Of hadden die gasten je eruit gekicked omdat je in een bepaalde Crew zit :?

Ik snap je verhaal niet helemaal :$
soccerroos schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 18:22:
Wapens verkopen is toch nog altijd het beste ? je kunt alles op produceren zetten.
Gister ook weer voor 300k + verkocht en had nog maar 1/5 vol. Je moet alleen zorgen dat je bunker in het midden van de map zit. En zorgen dat je alleen in de sessie zit + dat je maar 2 ritjes hoeft te maken ( paar keer herstarten dus ).
Alleen in een sessie dat soort dingen doen is zonde : Je loopt dan een dikke vette bonus mis omdat je niet met meerdere mensen in een sessie zit :P

Gewoon een groot vrienden netwerk opbouwen en met zijn allen in dezelfde sessie zitten! d:)b

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelmer93
nero355 schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 01:34:
[...]

Als je van Crew veranderd in een sessie dan word je eruit gekicked en naar een nieuwe sessie gekicked dus vooral niet doen tijdens een Heist finale...

Of hadden die gasten je eruit gekicked omdat je in een bepaalde Crew zit :?

Ik snap je verhaal niet helemaal :$

[...]

Alleen in een sessie dat soort dingen doen is zonde : Je loopt dan een dikke vette bonus mis omdat je niet met meerdere mensen in een sessie zit :P

Gewoon een groot vrienden netwerk opbouwen en met zijn allen in dezelfde sessie zitten! d:)b
Nee ik was lekker bezig met een groepje. En ik werd uitgenodigt door hun crew. Dus ik druk op accept. Niet wetende dat je dan door het spel uit de heist gegooid werd. Ook net voor het laatste stuk waardoor de rest hun geld kreeg behalve ik. Zij konden wel zien dat ik geld had gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-08-2023

donvalentino

psn: Walllie-G

Bokkie schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 14:12:
[...]

10 normal
10 mid
12 top

Gisteren ermee begonnen, als ik het goed heb zal ik dus eerst 32 auto's moeten stelen en daarna even kijken hoe ik op dat aantal kom 10-10-12 en daarna een top range verkopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
zolang je niks verkoopt en niks van de weg van anderen steelt krijg je steeds een auto die je nog niet had. Je gaat dus automatisch naar de 32 verschillende auto's toe.

Let er wel op dat je 1 van die 32 verkoopt, zodra je die 32 hebt krijg je namelijk weer een willekeurige auto en heb je dus een dubbele. Dus niet collecten als je er 32 hebt, maar exporteren.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

donvalentino schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 11:21:
[...]

Gisteren ermee begonnen, als ik het goed heb zal ik dus eerst 32 auto's moeten stelen en daarna even kijken hoe ik op dat aantal kom 10-10-12 en daarna een top range verkopen?
Wat je kan doen is gewoon sourcen en alleen je top range autos verkopen

het kan dus zijn dat je 3 snormal, 6 mid en 0 top range hebt omdat je de top range steeds verkoopt

Het schijnt ook te werken als je gewon 10 normal en 10 mid range hebt omdat je die dan allemaal hebt krijg je alleen maar top range, maar ik lees her en der dat dat wisselend resultaat geeft.
zelf houd ik gewoon 10/10 12 aan, 1 verkopen en ik zit op 10/10/11 en dan na de verkoop meteen weer sourcen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Bokkie schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 11:27:
[...]

Het schijnt ook te werken als je gewon 10 normal en 10 mid range hebt omdat je die dan allemaal hebt krijg je alleen maar top range, maar ik lees her en der dat dat wisselend resultaat geeft.
Het kan geen wisselend resultaat geven als je geen dubbele hebt en niet een van die auto's verkoopt. Het werkt dus gewoon, alleen krijg je dan wel steeds verschillende top range cars die je haalt en brengt. Zeker als je met de Cargobob werkt wil je alleen de lichtere auto's hebben. (zoals de X80 bijvoorbeeld.) Of auto's die je qua besturing het meeste liggen zodat je snel en zonder schade kunt rijden. Daarom is het beter om naar de 31/32 te gaan. Maar alleen 10/10 werkt gewoon prima als je dat beide niet uitmaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 00:19
Gisteren was het een erg rare dag in GTA Online. Ik wou een lekker productieve avond er van maken (geld verdienen met I/E). Ik spawn in mijn bunker en koop supplies. Vervolgens verlaat ik de bunker en wordt meteen neergeschoten. Dus ik "huh wtf?!". Staan er twee ventjes ineens ruzie te zoeken met me. Ze waren best slecht ondanks hoge rank en verloren het gevecht. Toen zag ik op de map dat ineens iedereen naar dit gebied op weg was en begonnen allemaal op mij te schieten. Ik dacht echt "wtf is dit? ik wil in vrede mijn auto's verkopen. Waarom ziet iedereen achter mij aan?". Het was iets van 6v1 en toch bleef ik de meeste kills maken. Sessie verlaten vind ik zo voor pussies. Ze vonden het irritant dat ze alsnog werden ingemaakt en begonnen ze met vote kick. Echter waren in de tussentijd veel spelers erbij gekomen in de sessie waardoor dat zonder succes was. Uiteindelijk gingen zij weg na een uur. Ik had toen geen zin meer in I/E dus ging ik wat missies doen voor geld, ook al is dat niet veel.

Na een aantal missies te hebben gedaan had ik toch weer behoefde aan I/E te doen. Terug in free roam spawn ik mijn buzzard en vlieg naar mijn office. Wordt ik daar bij aankomst uit de lucht geschoten door een gozer met een explosive sniper. Dus ik hem een aantal keer killen en krijgen weer hetzelfde gezeik. Hij had schijnbaar nog vier vriendjes in de sessie en onstond dus een 4v1 gevecht die ook na ongeveer een uur eindigde met vote kick tegen mij omdat ze zwaar aan het verliezen waren.

TLDR; geen stuiver verdient deze avond :P

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Wat doe jij allemaal da je op zoveel mensen hun shitlist komt :+

@Trevor voor zover ik weet werkt het ook altijd met 10/10/x inderdaad, maar ik lees dus her en der dat mensen wel eens toch een dubbele mid range of standard range krijgen, ondanks dat ze lang niet aan de 12 top range zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robertdj
  • Niet online
Sir_Hendro schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 11:52:
Gisteren was het een erg rare dag in GTA Online. Ik wou een lekker productieve avond er van maken (geld verdienen met I/E). Ik spawn in mijn bunker en koop supplies. Vervolgens verlaat ik de bunker en wordt meteen neergeschoten. Dus ik "huh wtf?!". Staan er twee ventjes ineens ruzie te zoeken met me. Ze waren best slecht ondanks hoge rank en verloren het gevecht. Toen zag ik op de map dat ineens iedereen naar dit gebied op weg was en begonnen allemaal op mij te schieten. Ik dacht echt "wtf is dit? ik wil in vrede mijn auto's verkopen. Waarom ziet iedereen achter mij aan?". Het was iets van 6v1 en toch bleef ik de meeste kills maken. Sessie verlaten vind ik zo voor pussies. Ze vonden het irritant dat ze alsnog werden ingemaakt en begonnen ze met vote kick. Echter waren in de tussentijd veel spelers erbij gekomen in de sessie waardoor dat zonder succes was. Uiteindelijk gingen zij weg na een uur. Ik had toen geen zin meer in I/E dus ging ik wat missies doen voor geld, ook al is dat niet veel.

Na een aantal missies te hebben gedaan had ik toch weer behoefde aan I/E te doen. Terug in free roam spawn ik mijn buzzard en vlieg naar mijn office. Wordt ik daar bij aankomst uit de lucht geschoten door een gozer met een explosive sniper. Dus ik hem een aantal keer killen en krijgen weer hetzelfde gezeik. Hij had schijnbaar nog vier vriendjes in de sessie en onstond dus een 4v1 gevecht die ook na ongeveer een uur eindigde met vote kick tegen mij omdat ze zwaar aan het verliezen waren.

TLDR; geen stuiver verdient deze avond :P
Dat moet echt feest geweest zijn in de voicechat. Naar schatting 10 pubers hebben waarschijnlijk geclaimd iets met je moeder gedaan te hebben. |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sir_Hendro
Robertdj schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 13:21:
[...]

Dat moet echt feest geweest zijn in de voicechat. Naar schatting 10 pubers hebben waarschijnlijk geclaimd iets met je moeder gedaan te hebben. |:(
Daarom doe ik daar niet aan mee. Ik sluit mijn headset alleen aan als ik met vrienden ga samen spelen. Geen zin in gelul van kleine kindjes te moeten aanhoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robertdj
  • Niet online
@soccerroos @Saynod

Vanavond de heist afmaken, toch? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
heb andere plannen dus word denk ik zaterdag of zondag. maar ik wacht wel op jullie

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Robertdj schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 13:21:
En daarom staat bij mij VoIP uit sinds de release van GTA V :+

Wij hebben gewoon lekker een eigen TeamSpeak server :Y)
Bokkie schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 12:20:
Wat doe jij allemaal da je op zoveel mensen hun shitlist komt :+
Inderdaad... erg knap! _O-
@Trevor voor zover ik weet werkt het ook altijd met 10/10/x inderdaad, maar ik lees dus her en der dat mensen wel eens toch een dubbele mid range of standard range krijgen, ondanks dat ze lang niet aan de 12 top range zitten
Ik doe niks anders sinds Import/Export beschikbaar is en heb nooit dubbele auto's gekregen of iets zolang je dus niet voorbij de 32 auto's gaat :)

Zie ook : nero355 in "[Multi] Grand Theft Auto V Online"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
Ik heb steeds vaker als iemand een heist verlaat dat het spel niet meer online komt. hebben meer mensen hier last van ?

Lol doe net de setup van prison break plane, die gast heeft binnen de 30 sec de plane al voor wij 1 straat uit zijn.

[ Voor 33% gewijzigd door soccerroos op 23-07-2017 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elijan9
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01-10 15:44
soccerroos schreef op zondag 23 juli 2017 @ 11:57:
Ik heb steeds vaker als iemand een heist verlaat dat het spel niet meer online komt. hebben meer mensen hier last van ?

Lol doe net de setup van prison break plane, die gast heeft binnen de 30 sec de plane al voor wij 1 straat uit zijn.
Ja, dat maak ik ook veel mee, al sinds ik het spel ben gaan spelen. Wat nog wel eens hielp, was om heists vanuit een invite-only sessie te starten, dat zou je kunnen proberen...

War is when the young and stupid are tricked by the old and bitter into killing each other. - Niko Bellic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-10 20:20
Ik wil ook eens beginnen met GTA online, alleen de Tweakers crew uit de startpost heeft 1 member :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elijan9
RedHat schreef op zondag 23 juli 2017 @ 22:25:
Ik wil ook eens beginnen met GTA online, alleen de Tweakers crew uit de startpost heeft 1 member :?
Nooit geweten, maar die info is nogal gedateerd. Er staat in de startpost trouwens ook een link naar het aparte Tweakscrew topic hier, daar is wel recente info te vinden hoe je je voor de verschillende TweaksCrews kunt aanmelden: [Multi] GTA V Crew: TweaksCrew.

War is when the young and stupid are tricked by the old and bitter into killing each other. - Niko Bellic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

Blijft overigens echt jammer hoeveel glitchers/ cheaters er in GTA zitten.
Dit zal echt nooit veranderen heb ik t idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09 14:02

MR_VIPER

Ik ben niet te ondertitelen!

Dat gaat nooit veranderen. Nadeel is wel dat je continu zo op je hoede moet zijn voor spel situaties. Spelers met rare (hoge) rankings etc. Ik ben blij dat ik redelijk makkelijk solo public sessions kan maken. En als daar mensen joinen het er maar een paar zijn. Ik vermaak me prima in mijn eentje.

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robertdj
  • Niet online
Nieuwe 'update' (kopie van reddit)
2x $ and RP - Power Mad
Description: In business, as in bloodthisty combat sports, being on top is all the edge you need. Compete with other teams to take possession of a vital pickup - but get there fast, as whoever holds it turns into a juggernaut, a heavily armed minigun toting death machine. And if you're not on top, you better get working on your hostile take over.
New Car: Torero
Price: $998,000
Available from legendary motorsports.
Discounts: (credit to u/Valeriun)
25% off Engine Modifications (LSC)
16% off Heavy Sniper
Valkyrie (% unknown) 2.85 mill to 2.137 mill
Boxville (% unknown) 2.2 mill to 1.65 mill
Blazer Aqua (% unknown) 1.32 mill to 990K
Phantom Wedge (% unknown) 1.9 mill to 1.44 mill
New Time Trial
NEW TIME TRIAL "CYPRESS FLATS"
Video: YouTube: GTA Online Time Trial - Cypress Flats (Under Par Time)
New Premium Race
Race: Trench III
Zit inmiddels bijna op 3 miljoen, bunker is volledig geupgrade en zorgt voor redelijke inkomsten op de achtergrond. Denk dat ik de bunker maar op research zet en ondertussen 'leuke' dingen ga doen. De volgende (grote) aanschaf laat ik afhangen van aanbiedingen en research unlocks.

Maar eerst een Pflister Comet Custom (911) of een Tropos Rallye (Lancia Stratos) halen :)

[ Voor 15% gewijzigd door Robertdj op 25-07-2017 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

MR_VIPER schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 12:38:
Dat gaat nooit veranderen. Nadeel is wel dat je continu zo op je hoede moet zijn voor spel situaties. Spelers met rare (hoge) rankings etc. Ik ben blij dat ik redelijk makkelijk solo public sessions kan maken. En als daar mensen joinen het er maar een paar zijn. Ik vermaak me prima in mijn eentje.
Ja klopt idd maar een volle lobby en daar beetje kutten is toch wel t leukst.
Is gewoon zonde, maten van me glitchen erop los en duplicaten een hoop autos, in een uur maken ze 10 miljoen ofzo terwijl "wij" blij moeten zijn met een half miljoen per uur :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

iets anders, ik heb sinds koort zon buzzard gekocht, alleen ik krijg echt moeilijk enemy vehicles gelockt
Ondanks dat ik echt voor ze vlieg en vol in het zicht heb gaat wilt het gewoon niet.
(politie gaat wel, zelfs zonder dat ik er op mik).

Mensen tips of weten wat ik mogelijk fout doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ik denk dat je er iets te dicht op zit, je hebt wat afstand nodig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robertdj
  • Niet online
Heb de nieuwe adversary mode gister geprobeerd, maar vind er niets aan. Je kan tot 4 teams hebben, bij 4 teams is het alleen bij 4 of 8 personen gelijkwaardig.
Volgens mij komt degene met de laagste ping als 1e bij het pak, die wint dan ook bijna altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-07 21:27
Mijn GTAV is doordrongen met mods. Wat is nu handig als ik online wil gaan spelen? Kan ik mijn huidige map kopiëren naar een andere plek zodat die GTAV met mods ook blijft werken en dan GTA V opnieuw installeren? Of is er nog een andere manier om GTA V schoon te krijgen zonder mijn modded GTA te verwijderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robertdj
  • Niet online
Gister de dual miniguns voor de weaponized Tampa geresearched! :D:D Gelijk maar de MOC gehaald (zit een kleine korting op) en nu door sparen voor de Tampa. Het is helaas wel een 'glass canon' maar tevens één van de weinige weaponized vehicles waarmee je solo kan rijden en knallen. Proxy mines en rear firing mortars had ik al, die mortieren komen er op, mijnen niet.

Schijnt wel 20k te kosten in de verzekering, dus dat gaat wel pijnlijk worden af en toe...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Robertdj schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 09:55:
Gister de dual miniguns voor de weaponized Tampa geresearched! :D:D Gelijk maar de MOC gehaald (zit een kleine korting op) en nu door sparen voor de Tampa. Het is helaas wel een 'glass canon' maar tevens één van de weinige weaponized vehicles waarmee je solo kan rijden en knallen. Proxy mines en rear firing mortars had ik al, die mortieren komen er op, mijnen niet.

Schijnt wel 20k te kosten in de verzekering, dus dat gaat wel pijnlijk worden af en toe...
Mines zijn beter dan de mortars :) je kan ook nog een upgrade halen researchen op armor.

Zelf kijk ik eigenlijk heel erg ui naar de upgraded Insurgent pickup :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robertdj
  • Niet online
Bokkie schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 10:27:
[...]

Mines zijn beter dan de mortars :) je kan ook nog een upgrade halen researchen op armor.

Die armor is puur cosmetisch toch?

Ik geloof wel dat de mines beter zijn, maar ze ploffen dus ook als je er zelf overheen rijdt. Of bijvoorbeeld per ongeluk een mijn legt wanneer je stil staat... Plof, weer 20k weg ;w

Ben wel benieuwd wat er straks mogelijk is met die insurgent, er zal wel een minigun op kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saynod
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17-12-2022
Bokkie schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 10:27:
[...]

Kan je je insurgent pickup upgraden? Dacht dat het gewoon een Pegasus voertuig was...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Binnenkort. Net als wat ze met de technical gedaan hebben. ( ik was wel verbaasd dat het naast een persoonlijk voertuig ook een Pegasus voertuig blijft, je kunt dus kiezen welke je gebruikt. )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xant0r
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-08 09:00
Robertdj schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 11:16:
Heb de nieuwe adversary mode gister geprobeerd, maar vind er niets aan. Je kan tot 4 teams hebben, bij 4 teams is het alleen bij 4 of 8 personen gelijkwaardig.
Volgens mij komt degene met de laagste ping als 1e bij het pak, die wint dan ook bijna altijd.
Heb het ook even geprobeerd, ik snap helemaal wat je bedoeld. Zodra nieuwe ronde begint zie ik sommige spelers nog knipperen/inladen in de game terwijl ik al aan het rennen ben. Geld was wel heel makkelijk verdiend. Beter gooien ze gewoon even een kleine timer erin van 3-5 seconden zodat iedereen gelijke kansen heeft en je dus wel moet nadenken of je er als eerste op af wilt rennen :+.

Ik werd uiteindelijk wel beschoten maar beetje zigzaggen en springen en je bent er zo. Pas toen het wat drukker werd begonnen ze ook met meerdere op mij te schieten aangezien ik min of meer de eerste was steeds.Toen ik in een lobby terecht kwam waar iemand hem startte met 3 man vond ik het wel zielig, ik werd namelijk precies gespawned op de plek waar ik geen enemy voor me had, maar beide van de zijkant. Dat was dan ook een ez 5-0. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robertdj
  • Niet online
Die agent 14 ook hè. Hele mailbox vol met MOC 'aanbiedingen', heb ik 'm uiteindelijk gekocht, gaat er toch nog één mailtje overeen om me te bedanken voor de aankoop.

Net zoiets als wanneer je een bevestigingsmailtje krijgt wanneer je je uitschrijft voor een irritante nieuwsbrief. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
Net heist gedaan met modders nou dat is mij toch een fun.... Denken ook dat ze alles zijn. Overig nog nooit eerder gezien. Waren zelf een bal die niet rip konden en ze konden overal autos vandaan toveren. ook teleporteren stelde niets voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 00:21
Robertdj schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 22:01:
Die agent 14 ook hè. Hele mailbox vol met MOC 'aanbiedingen', heb ik 'm uiteindelijk gekocht, gaat er toch nog één mailtje overeen om me te bedanken voor de aankoop.

Net zoiets als wanneer je een bevestigingsmailtje krijgt wanneer je je uitschrijft voor een irritante nieuwsbrief. |:(
Ik zit mij helemaal kapot te ergeren aan de telefoontjes en mailtjes van agent14. Ik wil geen bunker kopen. Kan ik zijn telefoontjes en mailtjes ergens uitzetten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Dennisdn schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 08:34:
[...]

Ik zit mij helemaal kapot te ergeren aan de telefoontjes en mailtjes van agent14. Ik wil geen bunker kopen. Kan ik zijn telefoontjes en mailtjes ergens uitzetten?
nee dat kan niet, die Ron en weet ik veel wat belt ook na 3 jaar nog steeds... krijg elke keer het gevoel van: 'Niko! Do you want to go bowling?' _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xant0r
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-08 09:00
Herkenbaar probleem, sinds kort eigenaar van cargo warehouse, dankzij de 3000 belletjes van mijn assistant. Ook wanneer ik niet genoeg geld had om uberhaupt warehouse te kopen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
Ik ga voor zo snel mogelijk alles onderzoeken en daarna alles vol op verkoop. alleen zijn er erg veel updates, en is alles erg duur... Net de Tempa gekocht voor 1,5mil + 600k aan updates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robertdj
  • Niet online
Maar die Tampa is het wel waard _/-\o_

De Tampa is mijn 1e grote niet noodzakelijke aankoop. Office, vehicle warehouse, Buzzard, bunker (+upgrades) en MOC waren allemaal 'investeringen'. Zijn toch aardig wat miljoentjes bij elkaar :/

Nu is het vooral een kwestie van geld bij elkaar sprokkelen om mijn Tampa en wapens verder te upgraden. Maarja, zul je zien dat ze dinsdag met de insurgent pickup custom komen, moet daar weer voor gespaard (en geresearched) worden. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
Ik had net een vrij lege sessie gejoined (slechts 1 andere speler). Ivm sparen voor de Shotaro ging ik weer import / export doen. Na het oppikken van de wagen reed ik lekker rustig naar mijn warehouse. Ineens staat mijn auto compleet in de fik en die andere gast verlaat de sessie. Wtf is dit voor bullshit dacht ik zo. Na wat googlen las ik dat dit schijnbaar normaal is en als anti car dupe dient. Lekker vaag :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elijan9
Sir_Hendro schreef op zondag 30 juli 2017 @ 14:29:
Ik had net een vrij lege sessie gejoined (slechts 1 andere speler). Ivm sparen voor de Shotaro ging ik weer import / export doen. Na het oppikken van de wagen reed ik lekker rustig naar mijn warehouse. Ineens staat mijn auto compleet in de fik en die andere gast verlaat de sessie. Wtf is dit voor bullshit dacht ik zo. Na wat googlen las ik dat dit schijnbaar normaal is en als anti car dupe dient. Lekker vaag :9
Klopt, je kunt wel beginnen in een single public session aan Import/Export, maar als je begint in een sessie met anderen en je blijft als enige over dan vliegt jouw auto in de fik :( Best flauw als je in een redelijk lege sessie zit waar de rest allemaal bijvoorbeeld een heist gaat doen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Yup, in 'solosessies' waarin je toch bij een ander komt altijd wat anders zoeken, of even je internet voor 10 seconden plat leggen zodat hij de sessie 'verlaat' en je een echte solosessie hebt. Voor crates hoeft dit niet, maar met IE wil je echt niet in een sessie van 1 iemand anders zitten. (2 of 3 trouwens vaak ook niet, helemaal niet als ze samenwerken, want ik ben wel eens gekicked terwijl ik net 18k voor crates betaald had.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER

MR_VIPER

Het uit sessies kicken gebeurt tegenwoordig ook vaker heb ik het idee. Was net in een sessie had de nieuwe torero gekocht en hoppa kick. Gelukkig was eea wel goed doorgevoerd. Ik zag al een miljoen in rook opgaan.

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

Wat is precies het verschill tussen de Mobile Operations Centre Trucks?

phantom vs hauler

Kan er bijna 1 halen dus ben benieuwd wat de verschillen zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

donvalentino schreef op maandag 31 juli 2017 @ 13:53:
Wat is precies het verschill tussen de Mobile Operations Centre Trucks?

phantom vs hauler

Kan er bijna 1 halen dus ben benieuwd wat de verschillen zijn.
Looks, en de pahtnom kan 5 man in de cabine hebben (driver + 4), de hauler 2 (driver +1)

Speed en armor is hetzelfde (of iig verwaarloosbaar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robertdj
  • Niet online
Robertdj schreef op zondag 30 juli 2017 @ 13:21:
Maarja, zul je zien dat ze dinsdag met de insurgent pickup custom komen, moet daar weer voor gespaard (en geresearched) worden. 8)7
En wat krijgen we vandaag? De pickup custom natuurlijk!

200k om te upgraden naar custom. Upgrademogelijkheden zijn plate armor en een .50 caliber minigun, beide moeten eerst geresearched worden.

De adversary mode Deadline geeft deze week dubbele beloningen.

Het is nog niet duidelijk welke kortingen er zijn.

@Bokkie
De Phantom schijnt ook wat stabieler te zijn door de langere wielbasis, maar daardoor ook weer wat minder wendbaar. De Phantom heeft (correct me if I'm wrong) een hogere topsnelheid, de Hauler betere acceleratie. Ideale setup is verder een operations center en een vehicle/weapon workshop wat de totaalprijs op zo'n 2.5 miljoen brengt.

[ Voor 23% gewijzigd door Robertdj op 01-08-2017 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Hij past niet eens goed in je garage. Hij botst 2 of 3 keer, en dan zet hij hem maar gewoon binnen zonder door de ingang te gaan :D :D

Maar ik heb hem dus maar gekocht, ga hem verder nooit gebruiken, maar dat is totaal irrelevant, nietwaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Robertdj schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 11:28:
[...]

En wat krijgen we vandaag? De pickup custom natuurlijk!

200k om te upgraden naar custom. Upgrademogelijkheden zijn plate armor en een .50 caliber minigun, beide moeten eerst geresearched worden.

De adversary mode Deadline geeft deze week dubbele beloningen.

Het is nog niet duidelijk welke kortingen er zijn.

@Bokkie
De Phantom schijnt ook wat stabieler te zijn door de langere wielbasis, maar daardoor ook weer wat minder wendbaar. De Phantom heeft (correct me if I'm wrong) een hogere topsnelheid, de Hauler betere acceleratie. Ideale setup is verder een operations center en een vehicle/weapon workshop wat de totaalprijs op zo'n 2.5 miljoen brengt.
Ja kleine verschillen, maar op zich verwaarloosbaar voo rmij :)

Insurgent pickup gaat er zeker komen, eindelijk met minigun en armor plating, ultiemte troll voertuig voor pubs :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robertdj
  • Niet online
Bokkie schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 12:42:
[...]

Ja kleine verschillen, maar op zich verwaarloosbaar voo rmij :)

Insurgent pickup gaat er zeker komen, eindelijk met minigun en armor plating, ultiemte troll voertuig voor pubs :P
Het is nog even de vraag hoeveel effect de plate armor heeft.
Effectiviteit is ook afhankelijk van gebruik, volle armor lijkt alleen nuttig als je een passagier hebt, je kan dan namelijk niet meer uit het raam schieten. edit: Heavy armor beschermd de bestuurder blijkbaar niet, de gunner wel. Nog iets om rekening mee te houden.
Las trouwens dat er ook proxy mines mogelijk zijn :).

Al met al jammer dat er maar een paar voertuigen solo goed te gebruiken zijn, maar dan weer niet met passagier. De Tampa is echt fantastisch, maar met passagier soms een beetje ongemakkelijk. De Buzzard is wat dat betreft een voorbeeld van hoe het wel kan.

[ Voor 6% gewijzigd door Robertdj op 01-08-2017 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Robertdj schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 13:54:
[...]

Het is nog even de vraag hoeveel effect de plate armor heeft.
Effectiviteit is ook afhankelijk van gebruik, volle armor lijkt alleen nuttig als je een passagier hebt, je kan dan namelijk niet meer uit het raam schieten. edit: Heavy armor beschermd de bestuurder blijkbaar niet, de gunner wel. Nog iets om rekening mee te houden.
Las trouwens dat er ook proxy mines mogelijk zijn :).

Al met al jammer dat er maar een paar voertuigen solo goed te gebruiken zijn, maar dan weer niet met passagier. De Tampa is echt fantastisch, maar met passagier soms een beetje ongemakkelijk. De Buzzard is wat dat betreft een voorbeeld van hoe het wel kan.
Solo is boring :P
Insurgent custom, armor lvl 4 (twijfel of 3 niet beter is, keuze tussen gunner of driver meer beschermen) Proxy mines erop gattling erop en gaan..

Wat een beest, 4 man in sessie 2 in insurgent, 2 in APC _O-

APC is net wat veiliger, maar insurgenmt is meer lol :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robertdj
  • Niet online
Bokkie schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 10:43:
[...]

Solo is boring :P
Insurgent custom, armor lvl 4 (twijfel of 3 niet beter is, keuze tussen gunner of driver meer beschermen) Proxy mines erop gattling erop en gaan..

Wat een beest, 4 man in sessie 2 in insurgent, 2 in APC _O-

APC is net wat veiliger, maar insurgenmt is meer lol :D
Die keuze heb je helaas niet altijd.

Het raamarmor werkt trouwens (weer eens) niet, wel iets om rekening mee te houden.

Waar ik gister trouwens achter kwam. Je kan proxy mines neerleggen in passive mode, ze activeren vervolgens wanneer je uit passive gaat. Dat vraagt echt om misbruik. :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleM
  • Laatst online: 20-11-2024
Ik heb al een hele tijd niet meer gespeeld, toen heists voor het eerst beschikbaar kwamen was het lastig om goede spelers te vinden om heists mee te completen en toen was de lol er voor mij een beetje af. Af en toe speel ik wel es, maar ik heb geen organisatie en voor een office moet je minimaal 1.000.000 hebben toch? Hoe kan ik nu het beste lekker geld gaan verdienen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

En proxy mines zijn unlimited })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
Laatste tijd kom ik met heisten alleen nog maar bij noobs terecht. mensen die a zeggen en b doen. totaal niet luisteren. Echt niet normaal meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

vraagje, net een bunker actief gemaakt, paar keer supplys gehaald,

Hoe kan ik nu wapen / wagens (oppressor voor missles) upgraden via de gun locker als ik dit in mijn MOC instel?
Geeft namelijk iets aan van Research not unlocked oid.

[ Voor 5% gewijzigd door donvalentino op 07-08-2017 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saynod
donvalentino schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 11:57:

Hoe kan ik nu wapen / wagens (oppressor voor missles) upgraden via de gun locker als ik dit in mijn MOC instel?
Op het laptopje in je bunker moet je de wapen/wagen upgrades researchen.
Opgelet deze research gebeurd wel random (dacht ik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

misschien is de vraag al vaker gesteld maar is er ook een community op PS4 voor Tweaker members?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robertdj
  • Niet online
Saynod schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 12:08:
[...]

Op het laptopje in je bunker moet je de wapen/wagen upgrades researchen.
Opgelet deze research gebeurd wel random (dacht ik).
Research is random. Je kan natuurlijk wel je ps4/pc/xbox aan laten staan tijdens het researchen, let wel op dat je ceo uitschakelt zodat je niet hoeft te betalen voor je bunkerpersoneel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saynod
Robertdj schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 15:40:
[...]

Research is random. Je kan natuurlijk wel je ps4/pc/xbox aan laten staan tijdens het researchen, let wel op dat je ceo uitschakelt zodat je niet hoeft te betalen voor je bunkerpersoneel.
Hmmm, heb ik nog niet bij stilgestaan.... Hoe voorkom je dat je uit de sessie wordt gegooid en naar offline gaat? TV-kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

donvalentino schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 15:30:
misschien is de vraag al vaker gesteld maar is er ook een community op PS4 voor Tweaker members?
Ja, PS4 Algemeen (zie startpost).

Voor GTA Online: via website Rockstar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robertdj
  • Niet online
Saynod schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 15:43:
[...]

Hmmm, heb ik nog niet bij stilgestaan.... Hoe voorkom je dat je uit de sessie wordt gegooid en naar offline gaat? TV-kijken?
Naar de beveilingstv's kijken ja. Anders een elastiek om je joystick, of een baksteen op je toetsenbord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 02-10 17:26

Pykow

Angelo OTR

Snap alleen niet dat je de online functies niet offline kan gebruiken.
Veel meer missies en dingen om te doen.
Heb btw vrijwel nog nooit GTA online gespeeld omdat ik vaak trollers tegenkom in freeroam

Speel daarom gewoon altijd singleplayer en ben het verhaallijn nu voor de 3e keer aan het spelen.
Is toch weer meer dan een half jaar geleden.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
Pykow schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 17:20:
Heb btw vrijwel nog nooit GTA online gespeeld omdat ik vaak trollers tegenkom in freeroam

Speel daarom gewoon altijd singleplayer en ben het verhaallijn nu voor de 3e keer aan het spelen.
er is een optie zodat je niet beschoten kunt worden, alleen kun je dan geen bunker missies doen enzo. maar wel gwn rondrijden vliegen. Weet even naam van de optie niet maar wanneer je op de pc op m drukt is het de onderste optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 01:33
Pykow schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 17:20:

Online kun je ook prima solo spelen. Ik speel op PS4 en heb in mijn netwerk settings m'n MTU naar 800 gezet ipv de 1500 die er normaal staat. Je zit dan in je eentje in een Public session en kunt missies doen, waarvoor je persé in Public moet spelen. Heb nog niet meegemaakt dat er plots andere spelers bijkwamen.
En als dat niet werkt, dan kun je nog altijd een Closed Friends Session starten, maar dan kun je MC en CEO missions wel vergeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinner
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13-12-2023

Sinner

PSN-ID: SINNER-BIH1970

soccerroos schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 17:53:
[...]

er is een optie zodat je niet beschoten kunt worden, alleen kun je dan geen bunker missies doen enzo. maar wel gwn rondrijden vliegen. Weet even naam van de optie niet maar wanneer je op de pc op m drukt is het de onderste optie.
Passive mode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER

MR_VIPER

donvalentino schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 11:57:

Houd er rekenin gmee dat de "gunlocker" optie in je MOC niet voor wagen aanpassingen is en alleen voor wapens. Raketten voor de opressor moeten in de wagen module gedaan worden. Dit is een combinatie module en neemt 2 bays in beslag.

Wagen upgrades komen zoals al aangegeven via research vrij.

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Living wuarters wil je toch niet hebbem, fucking waardeloos, gewoon alleen command center en car bay voor upgrades (zit ook de weapon locker/modify unit in)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robertdj
  • Niet online
Bokkie schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 09:37:
Living wuarters wil je toch niet hebbem, fucking waardeloos, gewoon alleen command center en car bay voor upgrades (zit ook de weapon locker/modify unit in)
Wel opletten dat je niet per ongeluk de personal vehicle storage erop zet...
Beste combinatie is inderdaad een 'command center' en 'weapon & vehicle workshop'.

Paar dagen terug was Rockstar weer lekker bezig. Had net een gun sale afgerond, kreeg ik een foutmelding dat de transactie niet verwerkt kon worden. Ging gelukkig om een kleine sale (2 ton) maar toch... Vervolgens word je bij het reporten enorm tegengewerkt, dus dat was het ook niet waard. Volgende dag bleek dat GTA helemaal niets had opgeslagen (waar ik overigens geen melding van kreeg) waardoor m'n stock nog wel aanwezig was.

Vandaag weer een nieuwe release en nieuwe kortingen, ben benieuwd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Vandaag vermoedelijk ook de XA-21 of de ardent die vrijgegeven gaat worden... weer geld uitgeven >_<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robertdj
  • Niet online
Bokkie schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 10:40:
Vandaag vermoedelijk ook de XA-21 of de ardent die vrijgegeven gaat worden... weer geld uitgeven >_<
Of de Nightshark toch?

Ben vooral benieuwd welke opties erop komen. Ardent zou volgens mij weaponized worden, maar met naar voren gerichte machine guns (vrij waardeloos dus).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Ardent wordt weaponised personal vehicle vermoed i, stiekem hoop ik dat dat ding ook een submarine is :P
Nightshark was ik vergetem, geen idee wat ik van dat ding moet vinden eigenlijk,

Afgezien dat het een armored SUV is met trekhaak, bied hij weinig extra's, de AA trailer gebruik ik zowieso nooit eigenlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Nightshark vandaag.

Denk dat ik hem laat gaan, vind hem niet echt interessant en begin echt ruimte tekort te komen in mijn garages :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robertdj
  • Niet online
Bokkie schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 10:53:
Ardent wordt weaponised personal vehicle vermoed i, stiekem hoop ik dat dat ding ook een submarine is :P
Nightshark was ik vergetem, geen idee wat ik van dat ding moet vinden eigenlijk,

Afgezien dat het een armored SUV is met trekhaak, bied hij weinig extra's, de AA trailer gebruik ik zowieso nooit eigenlijk
Zul je zien dat de nightshark weer een person vehicle is, kan je die trailer alsnog niet gebruiken 8)7

Ardent wordt geen submarine, de vehicle stats zijn namelijk al bekend. :| Zou sowieso heel onwaarschijnlijk zijn, voor die centen (1.15 miljoen) mag je al blij zijn met 2 erwtenschieters in de voorbumper...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

meh, Nigthshark.. kijk wel naar opties, en op basis daarvan komt hij in de garage, heb nog 2 spots vrij in mijn tinsel tower garage, daar staan al mijn combat voertuigen armored en weaponised troep

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vind die nightshark wel tof eigenlijk, en voor het geld hoef je het ook niet te laten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjors
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 29-04 23:47

Sjors

PSN: SSjors

Goedemiddag, na een tijdje weer begonnen met GTA V, na de update blijf ik na 5-10 minuten als enigste in de sessie over en verdwijnen de rest van de spelers. Kan wel gewoon missies samen met andere spelen. Gebruik een PS4 en heb deze bekabeld ingestoken op het modem, statisch IP met DMZ + uPnP aan. In het testmenu van de PS4 geeft deze type 2 aan, doe ik iets fout? Op zich niet erg om alleen te spelen maar met andere is het vaker toch leuker, vooral nu ik op zoek ben naar een actieve crew om samen mee te spelen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

DigitalError schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 12:35:
Ik vind die nightshark wel tof eigenlijk, en voor het geld hoef je het ook niet te laten :P
Hmzz naar wat ik lees is het een goede vervanger voor de armored Benefactor SUV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robertdj
  • Niet online
Bokkie schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 14:57:
[...]

Hmzz naar wat ik lees is het een goede vervanger voor de armored Benefactor SUV
Heb de niet militaire armored auto's echt nooit gebruikt zien worden door spelers, behalve de Kuruma natuurlijk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Robertdj schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 15:02:
[...]

Heb de niet militaire armored auto's echt nooit gebruikt zien worden door spelers, behalve de Kuruma natuurlijk.
Kuruma gebruik ik zelden, te veel easy mode, meestal de schaefter V12 armored, als we al niet de Insurgent of APC gebruiken om om de boel op stelten te zetten.

Meestal tussen de 2 a 5 man in de crew online en zijn we ons eigen ding aan het doen, tenzij mensen ons lastig vallen.

Van het weekend werd een low lvl crewmember van ons gespawnkilled (lvl 16) Dus moest even worden duidelijk gemaakt dat dat niet de bedoeling was :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

Als ik dat zo zie is dit een Crew klopt dit ? Dus niet iets van een Community of heb ik het mis?

heb het al gevonden d:)b

[ Voor 3% gewijzigd door donvalentino op 09-08-2017 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR_8
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 02-04-2021
Hallo allen,
Gisteren GTA V gekocht, had hem al kapot gespeeld op de PS4 2 jaar terug ofzo.
Nu zoek ik nog een crew voor op de PC zijn deze nog een beetje actief?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elijan9
CR_8 schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 02:42:
Hallo allen,
Gisteren GTA V gekocht, had hem al kapot gespeeld op de PS4 2 jaar terug ofzo.
Nu zoek ik nog een crew voor op de PC zijn deze nog een beetje actief?
Ik denk dat ik jou eerder deze ochtend heb toegevoegd aan GOTP? Kijk anders even bij [Multi] GTA V Crew: TweaksCrew. Er is de laatste tijd niet zoveel gepost in het topic, maar de crew is zeker actief :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justin2000
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-10 21:12
Bokkie schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 15:21:
[...]

Kuruma gebruik ik zelden, te veel easy mode, meestal de schaefter V12 armored, als we al niet de Insurgent of APC gebruiken om om de boel op stelten te zetten.

Meestal tussen de 2 a 5 man in de crew online en zijn we ons eigen ding aan het doen, tenzij mensen ons lastig vallen.

Van het weekend werd een low lvl crewmember van ons gespawnkilled (lvl 16) Dus moest even worden duidelijk gemaakt dat dat niet de bedoeling was :+
Inmiddels lvl 38 >:)

PV opbrengst

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

pfft dat gaat hard doe je ook heiss met randoms :P

Vanavond wel weer verder met wat stuff verkopen

• donvalentino

donvalentino

iemand die nieuwe maps al gespeeld van Overtime?
Is het nu zo dat je niet meer als 2 teams tegelijk jumpt maar ieder team apart en dus niet meer kan beuken :)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi!
Ik weet niet of dit de juiste plek is om mijn vraag te posten.
Maar ik speel met een vriend gta em we zoeken eigenlijk nog 2 mensen om een vaste groep te maken voor wat heists.

Dus stuur een pm of invite ingame als je dit ook wel ziet zitten.

NL_Frenky = gametag

Ook meer mensen bij ceo of motorclub missies zouden leuk zijn. :)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 11-08-2017 09:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badabingbadaboo
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 29-12-2023
Verwijderd schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 09:29:
Hoi!
Maar ik speel met een vriend gta em we zoeken eigenlijk nog 2 mensen om een vaste groep te maken voor wat heists.

NL_Frenky = gametag

Mooi! Ik ben die maat en zou mooi zijn als we de wereld van GTA onveilig kunnen gaan maken. Maar bovenal dus missies/heists doen.

:)

Barthelomeus#2737

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saynod
Hoi!

NL_Frenky = gametag

Als het voor pc is mag je mij toevoegen: saynod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elijan9
Hoi!

NL_Frenky = gametag

Welke tijden spelen jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badabingbadaboo
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 29-12-2023
Elijan9 schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 13:09:
[...]

Welke tijden spelen jullie?
Voornamelijk wanneer we zin hebben ;).

Over het algemeen tussen 20:00 en 23:00.
Ik zou nu alleen even niet weten hoe je ook alweer steam users kan toevoegen. Mijn username is in ieder geval Bartgast

Niet geheel onbelangrijjk inderdaad, is voor de PC

[ Voor 7% gewijzigd door badabingbadaboo op 11-08-2017 15:46 ]

Barthelomeus#2737

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
Ik ben ook veel in de avond online, je mag mij altijd toe voegen op de pc soccerroos89
Pagina: 1 ... 153 ... 216 Laatste

Let op:
Het kan zijn dat mensen bij het laden blijven hangen op waiting for players of launching session. Hier kom je op den duur wel doorheen, het kan alleen even duren. Voor problemen zou ook gekeken kunnen worden op de officiële website

Dit topic is niet bedoeld om glitches/hacks te bespreken.