Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 23:10
Amaze86 schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 13:41:
Is de One het kopen waard....HTC komt al in februari/maart met een opvolger voor One.
De opvolger biedt niks nieuws. Hij is groter (vind ik een nadeel) en heeft de Snapdragon 800 ipv 600. Geen reden om te wachten, de ervaring, daar gaat het uiteindelijk om, zal hetzelfde zijn. Koop hem nu en je kan nu al genieten van de One.

Ik moet mijn One inleveren, via werk aangeschaft en ik heb ga daar weg. Mag nu zelf een abo + tel kiezen. Normaal had ik zonder twijfel de One gekozen. Maar ik twijfel sinds de laatste update: Zoe en Highlights heeft HTC verneukt. Sense is erg fijn, het design van het toestel ook. Al heeft de gladde achterkant inmiddels wel voor meerdere valpartijen op straat gezorgd (als je hem uit je broekzak moet pielen).
Sony heeft met de z1s/z1f een heel aantrekkelijk, compacter alternatief. Helaas is deze nog niet te koop, plus ik lever in qua pixeldensiteit al boeit dat me minder dan de kijkhoeken van Sony.

En nu heeft HTC de internationale versie ineens naar de UK gebracht, groter, dikker, zwaarder maar met SD kaart... 32gb vond ik ruim voldoende maar cloud storage ben ik toch minder fan van heb ik gemerkt..

Dus nu twijfel ik tussen: HTC One 64gb, HTC One internationaal, of tijdelijk een LG L3 (goedkoopste Android toestel) totdat de z1s/z1f uit is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DwightKSchrute
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20:37
djpsycho82 schreef op zondag 15 december 2013 @ 22:37:
Superblij met de One! Heb wel sinds update naar 4.3 (standaard sense) iets vreemds. Mijn Wi-Fi schakelt na een poos altijd weer in. Dit kost niet heel veel extra stroom maar is toch zonde als ik lang in een WiFi loos gebied zit.

Meer mensen bekend met dit probleem?
Ja, dit heb ik ook. Nog geen manier gevonden om dat te verhelpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kappade
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11-09 22:20
Wifi matic gebruiken. Staat even los van het probleem, maar deze houd wifi uit tot je op een plaats komt waar je wifi (ooit hebt) gebruikt. Echt een geniale app

[ Voor 27% gewijzigd door Kappade op 16-12-2013 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpsycho82
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-08 07:32
Ik denk dat ik de oplossing heb. Als je naar instellingen gaat van Wi-Fi, geavanceerd en dan: tijdens slaapstand Wi-Fi ingeschakeld houden op: alleen indien aangesloten lijkt het over. Ik had het staan op: altijd. Eigenlijk ook logisch maar voorheen bleef Wi-Fi uit als hij handmatig uitgezet was. Tot nu toe al 1,5 uur dat WiFi netjes uit blijft. Zal het vandaag verder gaan testen (Parijs heeft lang niet overal Wi-Fi ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kappade
Die optie zou alleen moet zijn voor de situatie dat je wifi zelf aanzet; en wanneer hij dan uit mag gaan.
Dat jij hem uitzet, en vervolgens vanzelf aangaat klopt niet..

Maar als het zo opgelost is, good for you :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpsycho82
JRKAP schreef op maandag 16 december 2013 @ 11:08:
Die optie zou alleen moet zijn voor de situatie dat je wifi zelf aanzet; en wanneer hij dan uit mag gaan.
Dat jij hem uitzet, en vervolgens vanzelf aangaat klopt niet..

Maar als het zo opgelost is, good for you :)
Dat dacht ik ook, vanmiddag bleek ook dat WiFi vanzelf weer inschakelde...software bug dus, jammer op naar 4.4 dan maar, duurt niet zo lang meer, paar maandjes Max.,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kraats
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:55

kraats

Ik rol

Is het niet een app die WiFi weer aanzet? Ik meen me te herinneren dat één van de bekendere apps laatst als extra rechten vroeg om controle over WiFi. Maar ik kan er niet meer achter komen welke dat geweest is.

Waar is Jos de Nooyer toch gebleven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
kraats schreef op maandag 16 december 2013 @ 18:36:
Is het niet een app die WiFi weer aanzet? Ik meen me te herinneren dat één van de bekendere apps laatst als extra rechten vroeg om controle over WiFi. Maar ik kan er niet meer achter komen welke dat geweest is.
Was dat niet GoogleMaps?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adgjm
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 22-05-2023
Voor diegenen met de Google Play Editie van de HTC One: ik kreeg zojuist de 4.4.2 update binnen. Dat is volgens mij nog geen week na de Nexus-apparaten, dus HTC is weer netjes bezig! _/-\o_

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/DlKWvSAl.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15:34
adgjm schreef op maandag 16 december 2013 @ 21:52:
Voor diegenen met de Google Play Editie van de HTC One: ik kreeg zojuist de 4.4.2 update binnen. Dat is volgens mij nog geen week na de Nexus-apparaten, dus HTC is weer netjes bezig! _/-\o_

[afbeelding]
Heb 4.4.2 sinds eergisteren draaien (SinLess rom) en ben erg in m'n nopjes over Android GPE 4.4...heerlijk soepel systeem (tov Sense).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpsycho82
kraats schreef op maandag 16 december 2013 @ 18:36:
Ik heb nog een locatie instelling gevonden, niet zozeer een app maar het lijkt een Android feature. Te vinden onder: instellingen - locatie - Wi-Fi zoeken is altijd beschikbaar. Optie zit ook onder Wi-Fi settings. Deze maar uitgeschakeld, laat morgen wel weten wat er gebeurt. Wat mij leek op te vallen was dat het gebeurde tijdens dat ik van locatie veranderde, komt aardig overeen met deze functie.

We zullen zien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riqy
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-09 11:01
Hoe is de ervaring bij iedereen over de bouwkwaliteit van het toestel?

Ik heb het idee dat er in de randen toch wel aardige kieren en naden zichtbaar zijn. Ook zijn de alu stukjes aan de voorkant niet mooi recht afgewerkt...

Op aanvraag kan ik wel wat foto's plaatsen

My iRacing
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the back of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpsycho82
Riqy schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 11:05:
Hoe is de ervaring bij iedereen over de bouwkwaliteit van het toestel?

Ik heb het idee dat er in de randen toch wel aardige kieren en naden zichtbaar zijn. Ook zijn de alu stukjes aan de voorkant niet mooi recht afgewerkt...

Op aanvraag kan ik wel wat foto's plaatsen
Ik vind de bouwkwaliteit prima. Heb er standaard een hoesje omheen ivm valschade maar als die er soms even af komt wordt ik bijna verliefd op het toestel. Na reparatie van mijn camera is mijn onderste speakergrill iets omhoog gekomen, dat is wel jammer. Januari gaat hij weer voor reparatie voor opnieuw de camera, hoop dat dat dan ook opgelost wordt. Las dat dat bij sommigen het geval is.

Al met al geen kieren, robuuste knoppen maar door reparatie een minieme verhoging in een speakergrill.

Plaats gerust een foto, maar ik denk dat er genoeg te vinden zijn (tweakers, xda) die je met jou toestel kan vergelijken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kappade
Uit de doos een kleine kier, na reparatie voor de camera (geslaagd) was hij beter dichtgemaakt. Nu is hij nagenoeg perfect; buiten de paar kleine butsjes in het alu door kleine valpartijen. Hoesjes vind ik zonde bij zon prachtige telefoon.

Mijn mening is nog steeds dat het de beste phone is tot nu toe qua bouw, stevigheid en premium gevoel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaya10
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online
Ik had het toestel de 7 de opgestuurd, heb hem nog steeds niet ontvangen, die ligt bij de reparatiedienst...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riqy
De telefoon voelt ook wel stevig aan, daar zit ik niet over in. Heb alleen wat kleine kiertjes aan de bovenkant tussen de plastic middenrand en het alu speakerstuk. Ook aan de zijkant beginnen wat kleine kieren zichtbaar te worden...

My iRacing
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the back of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaya10
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online
Te lang duurt dit

In onderstaand overzicht ziet u het statusverloop van uw reparatie.
STATUS DATUM / TIJD
Order - Volledig ingevoerd 5-12-2013 18:16:31
Order - Bevestigd 5-12-2013 18:16:32
Logistiek - Verzendklaar gemaakt (Klant -> Dynafix Care) 5-12-2013 18:16:33
Logistiek - Product ontvangen door Dynafix Care 9-12-2013 5:12:43
Logistiek - Product verstuurd naar interne reparatiedienst 9-12-2013 5:12:44

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-08 12:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Kaya10 schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 12:48:
Te lang duurt dit

STATUS DATUM / TIJD
Je zit in het verkeerde topic denk ik, zie Ervaringen met Dynafix ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb daarnet een Dvorak keyboard voor Android gedownload (Hacker Keyboard) maar heb geen idee hoe dit te gebruiken.

Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 15:08:
Ik heb daarnet een Dvorak keyboard voor Android gedownload (Hacker Keyboard) maar heb geen idee hoe dit te gebruiken.

Iemand enig idee?
En ik heb zojuist een auto gekocht maar heb geen rijbewijs en geen idee hoe zo'n ding te besturen. Iemand enig idee? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12-09 07:45
Verwijderd schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 15:08:

Iemand enig idee?
Er wordt hier wel verwacht dat je zelf ook dingen probeert en zoekt.
Met Google zijn dit soort dingen eenvoudig te vinden.
http://www.androidcentral...-how-set-default-keyboard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpsycho82
djpsycho82 schreef op zondag 15 december 2013 @ 22:37:
Superblij met de One! Heb wel sinds update naar 4.3 (standaard sense) iets vreemds. Mijn Wi-Fi schakelt na een poos altijd weer in. Dit kost niet heel veel extra stroom maar is toch zonde als ik lang in een WiFi loos gebied zit.

Meer mensen bekend met dit probleem?
Heb de oplossing voor dit probleem. Het zit in de optie: Instellingen - Wi-Fi - geavanceerd - netwerkmelding.

Deze uit gezet en de hele dag (12.00 tot 19.45) blijft Wi-Fi uit. Ik vond het stroomgebruik al ietwat royaal de laatste tijd. Het scheelt mij tussen de 10 en 20 procent naar schatting. Heb data uit staan momenteel omdat in het buitenland zit.

Hoop dat jullie hier ook wat aan hebben!

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20:15
Kaya10 schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 12:48:
Te lang duurt dit

STATUS DATUM / TIJD
Valt wel mee toch? Bij mij duurde het ook gewoon 10 dagen...

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

• jvang
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 12-09 10:06
mijn one terug gekregen na 2x opgestuurd en 4 weken wegens allerlei problemen.
Nu heb ik hem terug doet het vlekkeloos op 1 ding na.

Hij laad niet verder op dan 60 % en de statistieken kloppen ook voor geen meter. na een dag gebruiken zegt hij 88% android systeem en 8% nu.nl terwijl ik toch ook een hoop andere dingen heb gedaan.

En hij zegt na uren op de lader en uit te hebben gestaan nog steeds dat hij 1d en 5h op de batterij zit. klopt natuurlijk niet.

Ik las op xda dat hem helemaal leeg trekken kon helpen. had geen resultaat. heb ook een een reset gedaan. ook geen resultaat.

iemand een tip op deze tweede kerstdag? heb namelijk geen zin hem weer op te sturen!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Misschien kun je een harde reset uitvoeren?

• jvang
meteen gaan doen na het vorige berichtje. hij laat iig zien dat ik ook whatsapp en gmail etc gebruikt heb.

hoop dat hij het doet. heb een heel nieuw moederbord gekregen en een nieuw imei nummer na lang wachten.

• jvang
Helaas. Harde reset (uitzetten, aanzetten volume knop naar beneden, factory reset) was geen oplossing.

Laad maar op tot 60% en battery monitor klopt niet. Geeft na een dag alleen aan dat Android systeem gebruik aan.

En ook de grafiek klopt niet. Zegt ook nadat ik hem uitzet en heb opgeladen dat hij 2 dagen en 5 min op de accu zit.

Mooi klote dit. 2 X opgestuurd vanaf 20 november met andere problemen zoals niet laden , sim kaart niet herkennen, continu opnieuw opstarten. 2x hebben ze moederbord vervangen en liep hij als een trein. En dan nu dit weer.

Verwijderd

Net de 4.3 update gehad (Spaanse provider loopt helaas achter), waardoor het T9 toetsenbord is verdwenen :/

Het qwerty toetsenbord vind ik niet fijn, dus nu opzoek naar een goed alternatief..
Die van Black Bolts zag er wel aardig uit, maar alleen engels dus dat schiet niet op..
Wat is de beste T9 met NL, ENG en ES taal ondersteuning?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 14:28
Ik heb deze toestel nu een aantal maanden, en ik moet je zeggen dat dit echt een mooi toestel is qua uiterlijk, maar ook qua hardware doet het er niet onder toe.

Alleen sinds de nieuwe update 4.3 heb ik wel het gevoel dat de batterij nu veel sneller leeg gaat dan bij de vorige update.

Normaal gesproken is HTC in zulke gevallen toch een van de betere die meteen met een update aankomt, maar nu doen ze dat niet, en laten ze steekjes vallen erg jammer dit allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riqy
Inmiddels zelfs een kier aan de onderkant van het scherm van mijn telefoon, net alsof het scherm in een van de onderste hoeken "los" lijkt te zitten...

Van het weekend maar even terug naar de winkel ermee...

My iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supertip
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 26 december 2013 @ 17:34:
Net de 4.3 update gehad (Spaanse provider loopt helaas achter), waardoor het T9 toetsenbord is verdwenen :/

Het qwerty toetsenbord vind ik niet fijn, dus nu opzoek naar een goed alternatief..
Die van Black Bolts zag er wel aardig uit, maar alleen engels dus dat schiet niet op..
Wat is de beste T9 met NL, ENG en ES taal ondersteuning?
Swiftkey ?

12X Rec peak energy 275 WP pal Zuid platdak 20° Growatt 3000 MTL-S /bj. Half mei 2018

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -kardo-
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 08-11-2020
Ik heb een vraagje, vinden jullie hier dat 32gb genoeg geheugen is? Ik zit erover te denken om de HTC one te kopen en 2 jaar te gebruiken en vraag me af als 32gb genoeg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat is natuurlijk voor iedereen verschillend, ik vind van niet, anderen gebruiken 2GB...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AquaSheep
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:04
Vergeet niet dat je effectief maar 26GB vrij hebt als de HTC One voor de eerste keer is opgestart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milly
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Ik vind 32GB van de One ruim voldoende. Maar als je films en muziek en grote spellen erop gaat zetten zit het gauw vol... Dus hangt van je gebruik af.

This is what happens when you find a stranger in the Alps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

-kardo- schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 12:39:
Ik heb een vraagje, vinden jullie hier dat 32gb genoeg geheugen is? Ik zit erover te denken om de HTC one te kopen en 2 jaar te gebruiken en vraag me af als 32gb genoeg is.
Sinds de HTC Sense 5.5 update krijg je 2 jaar gratis 25GB Google Drive opslag, dus dat moet wel voldoende zijn toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23:25
En je kan er ook gewoon een USB stick aanhangen of microSD met een adapter. Is zelfs een adapter die maar een paar mm uitsteekt. Kan je volgens mij tot 128 gb extra meenemen op vakantie bijvoorbeeld. Ikzelf neem dan altijd een 32 gb stick mee. (je kan dan ook je digicam eraan hangen en bijvoorbeeld je foto's direct importeren op je One of op facebook/dropboX zetten).

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KreKkeR241
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 17:56

KreKkeR241

11101001010

theduke1989 schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 06:31:
Ik heb deze toestel nu een aantal maanden, en ik moet je zeggen dat dit echt een mooi toestel is qua uiterlijk, maar ook qua hardware doet het er niet onder toe.

Alleen sinds de nieuwe update 4.3 heb ik wel het gevoel dat de batterij nu veel sneller leeg gaat dan bij de vorige update.

Normaal gesproken is HTC in zulke gevallen toch een van de betere die meteen met een update aankomt, maar nu doen ze dat niet, en laten ze steekjes vallen erg jammer dit allemaal.
Heb je het volgende al geprobeerd:
The battery thing if it's true in these reports is a GOOGLE (not HTC) setting on the Advanced Wi-Fi options."Scanning always available".Turn that off and turn or Wi-Fi optimisation and unless you are gaming turn ON the power management.I have the ONE and a load of people were complaining about it. My Battery Life improved and now goes anywhere from 24-36 hours with medium not light use rather than 16-24 hours.

http://www.gsmarena.com/newscomm-7370.php
Ben benieuwd of het werkt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kappade
Kan er iemand bevestigen, dat als je een afspraak in de agenda maakt ZONDER notifciaties (email/popup), de agenda item opslaat, en vervolgens weer kijkt, zowel popup als email notificatie toch aanstaat? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TradeMarkNL
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 11-09 14:44

TradeMarkNL

Videoproducer
Ik zit eraan te denken de One aan te schaffen, aangezien hij nu best in prijs gedaald is: €460. De meeste mensen adviseren me voor de Nexus 5 te gaan, maar ik vind de One net iets meer high-end. Vooral de behuizing. Bovendien krijg ik nu voor 60 meer 32 gb ipv 16.

Zit alleen nog te twijfelen of ik moet proberen de Google edition te krijgen. Aangezien ik niet iedereen even positief hoor zijn over Sense?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KL643
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 22:40

KL643

beeldaandemuur

Waarom zou je? Installeer Nova launcher als Sense niet bevalt of flash een GE ROM.:)

beeldaandemuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Inderdaad, GPE is al lastig te fixen en voor die prijs helemaal.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizard
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:08
Of je S-OFFed je HTC One, dan kan je hem naar een Google edition omzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AquaSheep
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:04
Wat vinden ze dan negatief aan Sense? Tegenwoordig is Sense minder bloated met allerlei apps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TradeMarkNL

TradeMarkNL

Videoproducer
Flashen is zeker een optie, uiteraard. Morgen maar eens wat webshops afbellen voor levertijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llpineapple
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23:20
TradeMarkNL schreef op zondag 29 december 2013 @ 23:15:
Flashen is zeker een optie, uiteraard. Morgen maar eens wat webshops afbellen voor levertijden.
Ik heb de mijne tweedehands gekocht (325 euro), scheelt weer t.o.v. 460 euro.. Je hebt zowiezo ook nog garantie en de afschrijving is minder groot.... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llpineapple
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23:20
Kan iemand aangeven hoe je het sms geluid veranderd. Bij instellingen, geluid, meldingsgeluid heb ik een andere melding gekozen. Het sms geluid blijft echter anders.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riqy
Je hebt bij de instellingen een aparte keuze met de naam [Aanpassen]
Hierin staan ook de beltoon en meldingsgeluiden ;)

My iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 23:10
Rene schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 23:15:
En je kan er ook gewoon een USB stick aanhangen of microSD met een adapter. Is zelfs een adapter die maar een paar mm uitsteekt. Kan je volgens mij tot 128 gb extra meenemen op vakantie bijvoorbeeld. Ikzelf neem dan altijd een 32 gb stick mee. (je kan dan ook je digicam eraan hangen en bijvoorbeeld je foto's direct importeren op je One of op facebook/dropboX zetten).
En waar vind jij die miniscule microsd/microusb adapter dan? Het is onmogelijk dat zoiets maar een paar mm uitsteekt, de gehele microsd kaart zal uitsteken. Zit lekker in je broek (en breekt zeker af of valt eruit) is het echt een praktische oplossing?
Ik heb nu wel 40GB Gdrive maar dat vind ik nutteloos, dan zou ik dus alle foto's van mijn tel moeten verwijderen? Maar als ik door mijn albums wil scrollen, gaat dat dus stuk trager want hij moet alle thumbnails gaan downloaden, helemaal kut als je internetverbinding op dat moment beetje traag is.

[ Voor 10% gewijzigd door Jazco2nd op 30-12-2013 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TradeMarkNL

TradeMarkNL

Videoproducer
llpineapple schreef op maandag 30 december 2013 @ 08:15:
[...]

Ik heb de mijne tweedehands gekocht (325 euro), scheelt weer t.o.v. 460 euro.. Je hebt zowiezo ook nog garantie en de afschrijving is minder groot.... :)
Dat kan ook. Zal eens kijken. Ben niet zo'n fan van 2ehands maar met een beetje geluk kun je natuurlijk een goeie deal scoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KL643
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 22:40

KL643

beeldaandemuur

Vorige week ook een 2 maanden oude HTC One Black gekocht voor €350,- Bon erbij en ziet er werkelijk waar als nieuw uit. Je moet er net even tegenaan lopen :)

beeldaandemuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Hmm...ik lees net toevallig de reacties hier. Ik ben zelf aan het denken om over te stappen op een Nexus 5, aangezien ik net een Nexus 7 tablet heb aangeschaft...lijkt mij een mooie combi :)

Dan zou ik mijn One weg doen. Ik zal hier verder het draadje niet mee vervuilen. inderdaad, niet de bedoeling, dus knip

[ Voor 23% gewijzigd door 13art op 30-12-2013 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeoGraper
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 25-06 21:23
Ik heb de ONE intussen al weer een paar maanden, en in principe tevreden, echter...
Ook ik heb problemen met de paarse waas op slecht belichte foto's, alleen is dat pas begonnen toen ik op 4.3 overging, vreemd...
Ik heb reeds HTC gevraagd of ik nu een hardware of software probleem heb.

Ook heb ik last van het feit dat bijv in het SMS menu niet bij de functies kom, als ik de verticale optie bar (3 streepjes onder elkaar) aanklik gebeurd er niets meer.
Iemand die weet dat dit kan zijn?
Ook bijv de + om een SMS naar een 'nieuw' persoon te sturen doet het niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jazco2nd schreef op maandag 30 december 2013 @ 10:42:
[...]

En waar vind jij die miniscule microsd/microusb adapter dan? Het is onmogelijk dat zoiets maar een paar mm uitsteekt, de gehele microsd kaart zal uitsteken. Zit lekker in je broek (en breekt zeker af of valt eruit) is het echt een praktische oplossing?
Ik heb nu wel 40GB Gdrive maar dat vind ik nutteloos, dan zou ik dus alle foto's van mijn tel moeten verwijderen? Maar als ik door mijn albums wil scrollen, gaat dat dus stuk trager want hij moet alle thumbnails gaan downloaden, helemaal kut als je internetverbinding op dat moment beetje traag is.
http://www.meenova.com/st/p/m3r.html#devList

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:09

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Das nog een aardige klont om voortdurend aan je telefoon te hebben hangen :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kappade
LeoGraper schreef op maandag 30 december 2013 @ 12:13:
Ik heb de ONE intussen al weer een paar maanden, en in principe tevreden, echter...
Ook ik heb problemen met de paarse waas op slecht belichte foto's, alleen is dat pas begonnen toen ik op 4.3 overging, vreemd...
Ik heb reeds HTC gevraagd of ik nu een hardware of software probleem heb.

Ook heb ik last van het feit dat bijv in het SMS menu niet bij de functies kom, als ik de verticale optie bar (3 streepjes onder elkaar) aanklik gebeurd er niets meer.
Iemand die weet dat dit kan zijn?
Ook bijv de + om een SMS naar een 'nieuw' persoon te sturen doet het niet...
Apart met die waas. Vriendin van mij heeft een onlangs een nieuw toestel genomen bij haar abbo, geen probleem. Ik mijn toestel laten repareren , ook geen probleem meer _/-\o_ En nu heeft mijn vriendin inneens weer een roze waas :? 8)7 Zou zomaar kunnen zijn dat dit sinds 4.3 is gekomen. Het blijft denk ik een vreemde hardware/software combinatie , zelfs al deed die het eerst goed. (gelijk zelf ook weer de creeps nu)

Over het SMS probleem. Even getest, en ik heb exact hetzelfde. Echter viel dit bij mij nooit op omdat Google de Hangouts app tegenwoordig SMS laat afhandelen. Het kan zijn dat sinds deze koppeling de standaard SMS applicatie niet meer goed werkt. Ik doe het niet, maar ik zou zeggen, gooi hangouts er even af en kijken of het dan weer werkt (na een reboot misschien).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riqy
Ik gebruik geen hangouts voor het sms'en en hier werken deze bovenstaande opties wel gewoon ;)

My iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:09

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Werkt hier ook zonder problemen op een standaard (unbranded) one op de laatste 4.3 firmware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kraats

kraats

Ik rol

Bij mij werkt het ook zonder problemen.. je kunt SMS ook makkelijk uitzetten in hangouts. Ik gebruik dat ook niet meer. Misschien werkt het daarna alweer gewoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kappade
Ook na het uitzetten van SMS in Hangouts werkt het nog niet. Nogmaals niet heel boeiend voor mij, maar misschien wel voor LeoGraper.

En sowieso heel lelijk als dit door Hangouts komt. Als ik dan wel eens smsde, via de standaard app, was dat in een bestaand gesprek. Een nieuw gesprek starten kan (ik) dus inderdaad niet meer via de Berichten app

[ Voor 3% gewijzigd door Kappade op 30-12-2013 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:57
Voor mij was SMS koppelen aan hangouts iig ook geen goed idee, want mijn autoradio kan dan mijn SMS-jes niet meer detecteren, voorlezen of laten zien. Voor mensen die dat probleem ook ervaren zou ik aanraden om SMS niet meer te koppelen aan hangouts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kappade
Uhmm ik merk het nu net nog op een andere plek: de agenda :@ . Ik kan niet meer switchen tussen dag/week/maand view, en de + en 3 dots menu knoppen doen ook niets. pfff

edit; Nog 1. Als ik een screenshot maak, zag ik vroeger een vallende animatie met een lijstje eromheen. nu hoor ik alleen het screenshotgeluidje en de actie in het notificatiecentrum.

lijkt alsof er een soort 2e (animatie)laag mist waarin die beelden van het menu en screenshot moeten worden weergegeven... :/

[ Voor 48% gewijzigd door Kappade op 31-12-2013 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
De oplossing voor het niet functioneren van de 3-dots en dag/week/maand enz view is als volgt :

- in het Instellingen > Developers Menu, activeer minimaal 1 van de "animaties"...bijvoorbeeld "overgangsanimatieschaal" en start telefoon even opniew op.

Helaas is dit een raar dingetje dat er in is geslopen sinds android 4.3/4.4.

[ Voor 13% gewijzigd door dafmay op 31-12-2013 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kappade
nadat ik mijn bericht had getypt, flitste het het inderdaad door mijn hoofd dat ik laatst animaties had uitgezet. (was vroeger een prestatiewinst dingetje, maar nu blijkbaar broodnodig)

en werkt inderdaad weer . SMS gelijk, agenda na een reboot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MD-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 30-08 22:16
dafmay schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 11:06:
- in het Instellingen > Developers Menu, activeer minimaal 1 van de "animaties"...bijvoorbeeld "overgangsanimatieschaal" en start telefoon even opniew op.
Nu heb ik gezocht naar dat menu voor ontwikkelaars, maar ik kan dat nergens vinden. Ik zoek dat omdat ik het scherm aan wil laten als de telefoon aan de lader hangt. Het is een optie die standaard in Android zit in het ontwikkelaars menu maar kan dat menu dus niet vinden. Heb jij wel een HTC rom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kraats

kraats

Ik rol

Dat kon ik ook niet meer vinden. Ik heb nu 'StayAwake' daarvoor geïnstalleerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
MistaDevine schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 11:53:
[...]
Nu heb ik gezocht naar dat menu voor ontwikkelaars, maar ik kan dat nergens vinden. Ik zoek dat omdat ik het scherm aan wil laten als de telefoon aan de lader hangt. Het is een optie die standaard in Android zit in het ontwikkelaars menu maar kan dat menu dus niet vinden. Heb jij wel een HTC rom?
Ga naar settings --> about --> software information --> more en druk 7 keer op Build Number. Dan krijg je het menu weer terug.

[ Voor 6% gewijzigd door S_Chief op 31-12-2013 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kraats

kraats

Ik rol

TOP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karish
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 03-01-2024
Iemand tips hoe je betere foto's kan maken binnen huis? .. Elke keer als ik foto maak dan komt er vaak ruis

Weet niet of iemand anders hiervan ook last heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Laatst online: 16:53

13art

Moderator Mobile
Ruis is altijd een kwestie van weinig ligt icm een hoge iso. Dus handmatig je iso instellen op een lagere waarde. Toetel stabiel zetten, desnoods flits gebruiken.

Wellicht dat er ook andere apps zijn waarbij je de sluitertijd kan instellen mocht de foto te donker worden zodat je toch weer een wat lichtere foto krijgt, maar dat weet ik zo niet. Moet je zelf even voor zoeken.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MD-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 30-08 22:16
SChief schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 12:01:
[...]
Ga naar settings --> about --> software information --> more en druk 7 keer op Build Number. Dan krijg je het menu weer terug.
Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kappade
Karish schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 12:20:
Iemand tips hoe je betere foto's kan maken binnen huis? .. Elke keer als ik foto maak dan komt er vaak ruis

Laat eens een voorbeeld zien. Zoals bekend is de camera niet altijd goed, en heeft die van jou misschien ook reparatie nodig. Na mijn reparatie heb ik zelden zulke mooie fotos (ook binnenshuis) kunnen maken als met de One

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit te denken om vandaag nog de One aan te schaffen. Dacht zelf aan de zwarte versie maar ik vroeg me af of die wat kwaliteit heel anders is dan de zilveren? Ik bedoel: ik dat zwart een laagje dat eraf kan bladden of is het net zo stevig als het zilver, wat, naar ik aanneem, nooit kan bladderen omdat het zilver is...? Snappie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:57
Bij mij is er sinds mei nog niks afgebladderd :) Ik heb de zwarte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saven
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 16:02

Saven

Administrator

Even een vraagje ik heb zo'n cheapass 12volt > usb plug gekocht voor in de auto. Op dat ding staat 5volt output en 800mA

Is dit geschikt om de One mee op te laden? De originele lader is 5volt en 1Ampere, maar de reden dat ik dit vraag is omdat ik na een test in de auto merkte dat die plug volgens mij een beetje warm werd en je rook ook wel echt dat ie hem aan het opladen was.. beetje zon aparte geur.. weet niet in hoeverre dit schade kan leveren aan mn One?

[ Voor 3% gewijzigd door Saven op 31-12-2013 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikel_rox
  • Laatst online: 12-09 04:16
Ik weet niet hoor, maar als mijn adapter om op te laden gaat ruiken ruk ik hem er toch direct uit..
Besteed wat meer knaken en koop een fatsoenlijke oplader dan, zoals je zelf al zegt, cheapass ding :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saven
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 16:02

Saven

Administrator

maikel_rox schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 15:27:
Ik weet niet hoor, maar als mijn adapter om op te laden gaat ruiken ruk ik hem er toch direct uit..
Besteed wat meer knaken en koop een fatsoenlijke oplader dan, zoals je zelf al zegt, cheapass ding :)
Ja ik dacht misschien nieuwigheid of zo, maar dat ding kwam van de v&d volgens mij vriendin had m voor me gekocht :P staat wel gewoon europees keurmerk op, dus zou goed moeten zijn zou je denken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kappade
JRKAP schreef op zondag 29 december 2013 @ 16:55:
Kan er iemand bevestigen, dat als je een afspraak in de agenda maakt ZONDER notifciaties (email/popup), de agenda item opslaat, en vervolgens weer kijkt, zowel popup als email notificatie toch aanstaat? :/
Nogmaals; zou iemand dit kunnen testen ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikel_rox
  • Laatst online: 12-09 04:16
Bij mij blijft het netjes uit zoals ik het ingesteld heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drusloos
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 20:08
Weet iemand of er een manier bestaat om het ledje van de One langer dan 5 minuten te laten knipperen. Het is zo irritant dat je kijkt naar je telefoon,geen ledje ziet, en dat er dan toch meldingen zijn. Soms even niet de mogelijkheid om op mijn telefoon te zitten, en zo'n ledje is dan ideaal. Maar ik kijk niet elke 5 minuten op mijn telefoon, dus een oplossing is meer dan welkom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
drusloos schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 00:13:
Weet iemand of er een manier bestaat om het ledje van de One langer dan 5 minuten te laten knipperen. Het is zo irritant dat je kijkt naar je telefoon,geen ledje ziet, en dat er dan toch meldingen zijn. Soms even niet de mogelijkheid om op mijn telefoon te zitten, en zo'n ledje is dan ideaal. Maar ik kijk niet elke 5 minuten op mijn telefoon, dus een oplossing is meer dan welkom
Eigenlijk niet, of je zou moeten unlocken/rooten e.d.

Met een custom kernel zou je de verlichting van de touch knoppen als "notificatie led" kunnen gebruiken, daarmee zit je niet vast aan die 5 minuten. Dat werkt eigenlijk best goed, ik gebruik zelf de Bulletproof kernel.

En ik weet het niet zeker, maar als ik het goed heb onthouden heeft de custom rom 'ViperOne' een optie om de timeout van de led aan te passen... Hopelijk heeft iemand anders een beter/zeker antwoord wat het ledje betreft.

[ Voor 4% gewijzigd door Chris.nl op 02-01-2014 00:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drusloos
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 20:08
Chris.nl schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 00:50:
[...]

Eigenlijk niet, of je zou moeten unlocken/rooten e.d.

Met een custom kernel zou je de verlichting van de touch knoppen als "notificatie led" kunnen gebruiken, daarmee zit je niet vast aan die 5 minuten. Dat werkt eigenlijk best goed, ik gebruik zelf de Bulletproof kernel.

En ik weet het niet zeker, maar als ik het goed heb onthouden heeft de custom rom 'ViperOne' een optie om de timeout van de led aan te passen... Hopelijk heeft iemand anders een beter/zeker antwoord wat het ledje betreft.
Bedankt voor je reactie. Ik root of unlock liever niet. Ik hoop inderdaad dat iemand een andere optie heeft :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supertip
  • Registratie: November 2006
  • Niet online

Gewoon ff je vinger op het te fotograferen onderwerp drukken, euhh op je scherm dan hè.

12X Rec peak energy 275 WP pal Zuid platdak 20° Growatt 3000 MTL-S /bj. Half mei 2018

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-12-2020

Joopieboy

No smoke, no poke

Saven schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 15:35:
[...]

Ja ik dacht misschien nieuwigheid of zo, maar dat ding kwam van de v&d volgens mij vriendin had m voor me gekocht :P staat wel gewoon europees keurmerk op, dus zou goed moeten zijn zou je denken
Keurmerk zegt alleen dat het 'veilig' is en voldoet aan de regels. Dat het goedkope rommel is wat niet werkt, tsja. :P

Het leven is te kort om geduld te hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-k
  • Laatst online: 04-02 22:21
Hallo medegebruikers!

Als apple 'fanboy' over gestapt naar dit toestel. En jawel _/-\o_
Moet misschien 'helaas' wel toegeven, prijs/kwaliteit en de diverse mogelijkheden met htc in combinatie met android heb je veel meer waar voor je geld.

Nu rest mij een kleine vraag : Op mijn Apple had ik gewoon spellingscontrole.
Dus indien ik een woord fout typ dan wordt dit onderstreept. Verder helemaal NIKS! Geen suggesties, geen automatisch aanpassen etc. Heerlijk... !!
Bestaat er een mogelijkheid om dit ook op android te gebruiken?? Dus alleen onderstrepen en indien ik dan op het woord 'druk' dan krijg ik suggesties/aanpassingen in beeld.

Met 'Swiftkey' kan ik gelukkig al uitvinken dat spatiebalk ook echt spatiebalk is! En dat hij dus niet automatisch gaat corrigeren. Maar toch krijg ik ook hele tijd suggesties in beeld etc. Ik ben geen debiel en kan zelf wel typen, hier hoef ik geen suggesties voor. En ik begon net aan android te wennen... met Switkey is het vraagteken weer vreemd ver weg gemanoeuvreerd.

Mijn dank is groot voor de oplossing! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kappade
Zoals je zegt met Swiftkey is het uitzetten van automatische correctie al een godsgeschenk. Voor de rest werken de Android keyboards nou eenmaal met suggesties erboven (ter keuze) en niet nadat je op het woord klikt. Voor zover ik weet dan..

Swiftkey icm met de handmatige suggesties is echt heerlijk. Na een tijde herkent het toetsenbord allerlei veel gemaakte zinnen van je en soms kan je met 1 letter te raken 'Hoe gaat het met jou' typen :D En daarnaast natuurlijk nog alles (fout) kunnen typen wat je wilt. Heer-lijk

Succes met je One :)

[ Voor 35% gewijzigd door Kappade op 02-01-2014 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Over spellingscontrole gesproken... weet iemand of het mogelijk is om die irritante automatische spatie na elk woord uit te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Die vind ik ook erg vervelend ja, dat zit er pas sinds Android 4.3 in. :r

Het is trouwens zeker niet mogelijk om de Do Not Disturb-mode automatisch aan en uit te laten gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karish
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 03-01-2024

Tnx Guys voor alle tips, ik heb net een nieuwe One en deze maakt tot zover wel goeie indoor foto's helaas heb ik wel nog steeds paarse tinten op me scherm (toestel is 42 graad) gelukkig is het maar een klein stukje tint op me foto .. wat grappig is als ik mij toestel recht houd en daarna foto maakt dat tint weggaat :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Bart-k schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 14:35:
[...]
Nu rest mij een kleine vraag : Op mijn Apple had ik gewoon spellingscontrole.
Dus indien ik een woord fout typ dan wordt dit onderstreept. Verder helemaal NIKS! Geen suggesties, geen automatisch aanpassen etc. Heerlijk... !! [...]
Dit zit wel op de One, zet de automatische correctie maar eens uit en tik een berichtje met wat kleine fouten in de SMS-app, je zal zien dat onbekende/foute woorden onderstreept worden (en je kan ze aantikken om toe te voegen aan je woordenboek/verbeteren met suggesties). Het stomme hieraan is dat dit bijvoorbeeld niet in Whatsapp werkt. Waarom weet ik zelf ook niet eigenlijk, blijkbaar alleen mogelijk in apps van HTC zelf. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greveldinges
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14:46

Greveldinges

Thank you, thank you very much

drusloos schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 00:13:
Misschien kan het met Light Flow?

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 11:47
Weet iemand toevallig hoeveel CO2 de productie van de HTC One kost? De One wordt toch ook net als een macbook uit een solide blok aluminium gefreest?

Ik zag dat Apple mooie raportjes over productie heeft en was benieuwd hoeveel CO2 mijn One 'kost'
SChief schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 17:38:

Het is trouwens zeker niet mogelijk om de Do Not Disturb-mode automatisch aan en uit te laten gaan?
Jawel toch? Settings > Sound > klik op do not disturb (niet op de on/off, maar het menuutje zelf): daar heb je de auto-functie.

[ Voor 42% gewijzigd door Menesis op 02-01-2014 20:42 ]

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-k
  • Laatst online: 04-02 22:21
SChief schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 18:28:
[...]

Dit zit wel op de One, zet de automatische correctie maar eens uit en tik een berichtje met wat kleine fouten in de SMS-app, je zal zien dat onbekende/foute woorden onderstreept worden (en je kan ze aantikken om toe te voegen aan je woordenboek/verbeteren met suggesties). Het stomme hieraan is dat dit bijvoorbeeld niet in Whatsapp werkt. Waarom weet ik zelf ook niet eigenlijk, blijkbaar alleen mogelijk in apps van HTC zelf. :')
Aahh, ja inderdaad.. laat ik sms nou net nooit meer smsen ;)
Maar ik ben dus sowieso overgeleverd op een alternatief toetsenbord 8)7 ??

Baal hier wel van, tot nu toe mijn grootste ergernis. Tweede ergernis is dat mensen kunnen zien wanneer ik voor het laatst online ben geweest. Android heeft blijkbaar nog niet de mogelijkheid om je 'laatst gezien status te verbergen...

[ Voor 14% gewijzigd door Bart-k op 02-01-2014 21:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Bart-k schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 21:35:
[...]

Baal hier wel van, tot nu toe mijn grootste ergernis. Tweede ergernis is dat mensen kunnen zien wanneer ik voor het laatst online ben geweest. Android heeft blijkbaar nog niet de mogelijkheid om je 'laatst gezien status te verbergen...
Daar kun je Whatsapp+ voor gebruiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Menesis schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 20:38:
[...]
Jawel toch? Settings > Sound > klik op do not disturb (niet op de on/off, maar het menuutje zelf): daar heb je de auto-functie.
Daar zie ik alleen de optie om em automatisch uit te laten gaan, niet aan. :p
Bart-k schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 21:35:
[...]
Vind het idd ook een beetje jammer, maar ik kan er wel mee leven. :p

[ Voor 33% gewijzigd door S_Chief op 02-01-2014 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kappade
JRKAP schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 16:19:
[...]
JRKAP schreef op zondag 29 december 2013 @ 16:55:
maikel_rox schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 16:52:
Bij mij blijft het netjes uit zoals ik het ingesteld heb.
Ben er dus achter wat het is. Ongeacht wat je aangeeft in de afspraak (geen notificaties), of in de App agenda instellingen (geen notificaties), de web instellingen van Google Calendar overrulen alles 8)7 8)7 . Als je daar bij de instellingen notificaties uitzet, dan pas krijg je het voor elkaar om geen notificaties te krijgen van afspraken

Is dit nou logisch of dom? :?

[ Voor 20% gewijzigd door Kappade op 03-01-2014 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaurentS
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14-08 08:01
Ik heb sinds een week of 2-3 nergens meer 4G, ook op plaatsen waar ik vroeger wel 4G had. Ik maak gebruik van de HTC op de officiële 4.3 en mijn instellingen staan op GSM/WCDMA/LTE automatisch, woon in de Leuvense binnenstad (België) en zit bij Mobile Vikings. Iemand ideeën of tips?

Ik heb al contact opgenomen met MV, zij gingen het doorsturen naar de netbeheerder (Base) om dat bij hen na te vragen. Ik heb de One wel een tijdje geleden laten vallen en er zit een deukje in aan de achterkant, rechterbovenhoek, maar vermits ik wel zonder problemen 3G kan ontvangen, lijkt mij dat niet het probleem?

Canon 70D + Signon 10-600 f1.8 IS OS HSM + 430EXII Flickr 500px lsfotografie.webs.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:52
Probeer je simkaart in een ander 4G toestel als het daar ook niet werkt dan zou het netwerk wel eens offline kunnen zijn. Nu meen ik begrepen te hebben dat 4G bij MV tot aan 1 janurari zou werken. Correct me if I'm wrong

[ Voor 21% gewijzigd door netblade op 03-01-2014 12:23 ]

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaurentS
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14-08 08:01
Ik heb geen ander 4G toestel bij de hand, anders had ik dat zeker gedaan, mss dat ik over een tijdje de Note 10.1 2014 van mijn ouders eens kan lenen om dat te testen :)

In het begin werd idd gezegd dat het zonder meerprijs zou zijn voor Mobile Vikings klanten vanaf 1 okt tot einde 2013, maar ik zie nergens op de site andere abonnementen specifiek met 4G, dus ik neem aan dat het nog steeds beschikbaar is.

Ook werd mij in de mail gezegd dat ik normaal prima 4G zou moeten kunnen ontvangen en werd er niets gezegd dat dat niet meer beschikbaar zou zijn. Daarnaast heb ik het probleem van voor 1 januari, daar ben ik zeker van.

Canon 70D + Signon 10-600 f1.8 IS OS HSM + 430EXII Flickr 500px lsfotografie.webs.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:52
LaurentS schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 12:27:
Ik heb geen ander 4G toestel bij de hand, anders had ik dat zeker gedaan, mss dat ik over een tijdje de Note 10.1 2014 van mijn ouders eens kan lenen om dat te testen :)

In het begin werd idd gezegd dat het zonder meerprijs zou zijn voor Mobile Vikings klanten vanaf 1 okt tot einde 2013, maar ik zie nergens op de site andere abonnementen specifiek met 4G, dus ik neem aan dat het nog steeds beschikbaar is.

Ook werd mij in de mail gezegd dat ik normaal prima 4G zou moeten kunnen ontvangen en werd er niets gezegd dat dat niet meer beschikbaar zou zijn. Daarnaast heb ik het probleem van voor 1 januari, daar ben ik zeker van.
Hmm dat is nogal vreemd dan inderdaad, zijn er meer mensen met Mobile Vikings die je kent en ook gebruik kunnen maken van 4G? Dat zou dan de enige manier zijn om het een en ander te testen.
Je gaf verder eerder aan dat je toestel gevallen is en dat de rechter bovenhoek daardoor wat beschadigd is.
Is dit rechts gezien vanaf de voorkant of vanaf de achterkant?
Aan de linker kant (gezien van voren) zit namelijk een wwan antenne en aan de onderkant zit deze ook, het zou zo maar kunnen zijn dat de linker wwan antenne specifiek voor 4G is wie weet is daardoor het probleem ontstaan.
Afbeeldingslocatie: http://images.anandtech.com/doci/6747/Screen%20Shot%202013-03-07%20at%209.31.13%20PM.png

[ Voor 3% gewijzigd door netblade op 03-01-2014 21:28 ]

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

Pagina: 1 ... 8 ... 36 Laatste

Let op:
Accessoires voor de HTC One: Accessoires voor de HTC One
~~~[HTC One] Rooten & Custom ROM's: [HTC One M7] Rooten & Custom ROM's
~~~[HTC One] Problemen en garantie-afhandelingen staat: [HTC One] Problemen en garantie-afhandelingen
Levertijden voor de HTC One: HTC One - Levertijden en prijzen