De opvolger biedt niks nieuws. Hij is groter (vind ik een nadeel) en heeft de Snapdragon 800 ipv 600. Geen reden om te wachten, de ervaring, daar gaat het uiteindelijk om, zal hetzelfde zijn. Koop hem nu en je kan nu al genieten van de One.Amaze86 schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 13:41:
Is de One het kopen waard....HTC komt al in februari/maart met een opvolger voor One.
Ik moet mijn One inleveren, via werk aangeschaft en ik heb ga daar weg. Mag nu zelf een abo + tel kiezen. Normaal had ik zonder twijfel de One gekozen. Maar ik twijfel sinds de laatste update: Zoe en Highlights heeft HTC verneukt. Sense is erg fijn, het design van het toestel ook. Al heeft de gladde achterkant inmiddels wel voor meerdere valpartijen op straat gezorgd (als je hem uit je broekzak moet pielen).
Sony heeft met de z1s/z1f een heel aantrekkelijk, compacter alternatief. Helaas is deze nog niet te koop, plus ik lever in qua pixeldensiteit al boeit dat me minder dan de kijkhoeken van Sony.
En nu heeft HTC de internationale versie ineens naar de UK gebracht, groter, dikker, zwaarder maar met SD kaart... 32gb vond ik ruim voldoende maar cloud storage ben ik toch minder fan van heb ik gemerkt..
Dus nu twijfel ik tussen: HTC One 64gb, HTC One internationaal, of tijdelijk een LG L3 (goedkoopste Android toestel) totdat de z1s/z1f uit is...