Gisteren mijn HTC One in ontvangst mogen nemen bij coolblue hier in utrecht , had gelijk een screensaver meebestel die er terplekke door de mederwerker opgezet is , 100% recht en geen bubbels , Bedankt coolblue
, ze hadden alleen geen hoesje naar mijn smaak ,dus naar de mediamarkt ,daar hebben ze genoeg keuze , tenminste .... als je een iphone of een samsung hebt , voor htc is er gewoon bar weinig
bij saturn hetzelfde verhaal .
toen heb ik gisteravond nog net voor 22:00 een 4-OK Stand Case Besteld bij telecomtelecom.nl voor 19€
en vanochtend om 11:30 door postnl geleverd .
De HTC One past perfect in de case en gaat er soepel in je hoeft dus ook niet bang te zijn dat je de One beschadigd , hij zit er wel gewoon stevig in , daarbij blijft de One ook nog eens slank ondanks de case
kortom , ik ben tevreden

foto's zijn trouwens gemaakt met een HTC desire
bij saturn hetzelfde verhaal .
toen heb ik gisteravond nog net voor 22:00 een 4-OK Stand Case Besteld bij telecomtelecom.nl voor 19€
en vanochtend om 11:30 door postnl geleverd .
De HTC One past perfect in de case en gaat er soepel in je hoeft dus ook niet bang te zijn dat je de One beschadigd , hij zit er wel gewoon stevig in , daarbij blijft de One ook nog eens slank ondanks de case
kortom , ik ben tevreden

foto's zijn trouwens gemaakt met een HTC desire
[ Voor 7% gewijzigd door indofk op 09-08-2013 08:40 ]