• indofk
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 24-11 11:37
Gisteren mijn HTC One in ontvangst mogen nemen bij coolblue hier in utrecht , had gelijk een screensaver meebestel die er terplekke door de mederwerker opgezet is , 100% recht en geen bubbels , Bedankt coolblue _/-\o_ , ze hadden alleen geen hoesje naar mijn smaak ,dus naar de mediamarkt ,daar hebben ze genoeg keuze , tenminste .... als je een iphone of een samsung hebt , voor htc is er gewoon bar weinig
bij saturn hetzelfde verhaal .

toen heb ik gisteravond nog net voor 22:00 een 4-OK Stand Case Besteld bij telecomtelecom.nl voor 19€
en vanochtend om 11:30 door postnl geleverd .

De HTC One past perfect in de case en gaat er soepel in je hoeft dus ook niet bang te zijn dat je de One beschadigd , hij zit er wel gewoon stevig in , daarbij blijft de One ook nog eens slank ondanks de case

kortom , ik ben tevreden :)

foto's zijn trouwens gemaakt met een HTC desire
:)

[Voor 7% gewijzigd door indofk op 09-08-2013 08:40]

• indofk
ik kom van een htc one x af en heb daarbij de bijbehorende originele carholder de D110

die past uiteraard niet op de htc one , dus ik zat te kijken naar de originele carholder de D160

nu valt mij op dat ie op de houder zelf na precies het zelfde is als de D110

nu vroeg ik me af of de houder ergens los te krijgen is , heb uiteraard al gegoogled maar kan er niets over vinden , hebben jullie enig idee waar zo'n losse houder te krijgen is ?

• Fastmat
  • Registratie: april 2013
  • Laatst online: 31-07-2014
indofk schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 15:38:
Gisteren mijn HTC One in ontvangst mogen nemen bij coolblue hier in utrecht , had gelijk een screensaver meebestel die er terplekke door de mederwerker opgezet is , 100% recht en geen bubbels , Bedankt coolblue _/-\o_ , ze hadden alleen geen hoesje naar mijn smaak ,dus naar de mediamarkt ,daar hebben ze genoeg keuze , tenminste .... als je een iphone of een samsung hebt , voor htc is er gewoon bar weinig
bij saturn hetzelfde verhaal .

toen heb ik gisteravond nog net voor 22:00 een 4-OK Stand Case Besteld bij telecomtelecom.nl voor 19€
en vanochtend om 11:30 door postnl geleverd .

De HTC One past perfect in de case en gaat er soepel in je hoeft dus ook niet bang te zijn dat je de One beschadigd , hij zit er wel gewoon stevig in , daarbij blijft de One ook nog eens slank ondanks de case

kortom ,

foto's zijn trouwens gemaakt met een HTC desire
:)
Hoe dik is dit hoesje?

• Elwin
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 07-02-2019
Ik heb een skin van Ebay op mijn zilvere geplakt. Het is een vinyl sticker gemaakt in AutoCAD. De Beats Logo en de FC milieu tekst zijn niet meer zichtbaar. Een cleanere look als je het aan mij vraagt.

Mijn volledige collecti: https://instagram.com/therealelwin/

• Rox92
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 21:40
Vandaag mijn htc one hoesje van mobilesupplies binnen (http://www.mobilesupplies...scherm-htc-one-zwart.html)
Pasvorm is goed, de htc past er helemaal in. Wel als je hem onderste boven houd valt hij er uit.
Verder is het een heel mager hoesje. Het zijn echt 2 lapjes leer met karton erin voor stevigheid.
Geen enkele bescherming voor als die valt. Het kostte maar 13 euro maar toch vind ik dat nog teveel.

Nu toch maar deze halen. http://www.bags4u.eu/Boul...er-Etui-fuer-HTC-ONE-M7_1

Zat ook nog te twijfelen of ik deze zou kopen maar ook dit hoesje heeft weinig bescherming voor vallen. En uiteindelijk ook 30 euro inclusief verzendkosten. http://www.senacases.com/htc-cases/one/ultraslim/

[Voor 7% gewijzigd door Rox92 op 10-08-2013 17:55]

• indofk
zoals je op de foto kunt zien , nauwelijks dikker dan de HTC One zelf denk in totaal zo'n 3mm dikker

wat ik ook wel fijn vind is de mogelijkheid om dichtgeklapt te kunnen bellen doordat er bovenin een uitsparing zit .

• Rox92
  • Registratie: augustus 2011
Ok, thnx voor de input guys!

Word nog even wikken en wegen welke het gaat worden :P
Hij lijkt op dit filmpje namelijk minder stevig, vergeleken met die van bags4u.
YouTube: Valenta Leather Pocket Black 22 Mini-review (NL/BE)

YouTube: Ledertasche für das iPhone!!! bags4u.eu

• Elwin
Een beter pouch kun je niet krijgen IMO. Deze kost maar €3,- incl. verzending.

• Joen
  • Registratie: juli 2003
  • Laatst online: 12-10 20:02
Heb je een linkje?
En zit die voldoende strak er om heen zodat je telefoon er niet zomaar uit valt als je het per ongeluk op de kop houdt?

• Patrick80
  • Registratie: oktober 2008
  • Laatst online: 23-11 23:09
Zijn er mede tweakers die de Spigen t. tempered glass of de t.R gebruiken op de Htc One ?
Hoe bevalt deze en welke kan ik het beste bestellen de ene heeft ronde hoeken maar is dit ook echt het prijs verschil waard ?
Ik las dat er eerst problemen mee waren betreft de sensitivity, is dit nu geen probleem meer ?

• reinierkramer
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 29-11 07:37
Vandaag mijn nieuwe bumper in ontvangst mogen nemen

• Deures
  • Registratie: juni 2012
  • Laatst online: 03-12 10:58
EndlessWaltz schreef op zaterdag 10 augustus 2013 @ 17:09:
Ik heb een skin van Ebay op mijn zilvere geplakt. Het is een vinyl sticker gemaakt in AutoCAD. De Beats Logo en de FC milieu tekst zijn niet meer zichtbaar. Een cleanere look als je het aan mij vraagt.

[afbeelding]

[afbeelding]
Heb je een ebay link?

• Southern Sun
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 20:38
Southern Sun schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 11:00:
Zojuist dit hoesje van bags4u binnen gekregen. Dinsdag besteld, vandaag dus geleverd :)
Ziet er goed uit, nou hopen dat m'n zilveren One niet zwarte vegen ervan gaat krijgen, maar gaat vast goed komen. Nou alleen nog een keer een carholder aanschaffen en ik kan er weer tegenaan.
Op zich prima hoesje. Alleen viel laatst m'n telefoon uit m'n broekzak op het terras. De bovenkant heeft nu dus een mooie buts op de rand van de speakergrille. Jammer, maar helaas. Had gehoopt dat de bovenkant iets beter beschermde.

[Voor 3% gewijzigd door Southern Sun op 15-08-2013 12:54]

• Eric_tweak
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 21-04-2016
EndlessWaltz schreef op zaterdag 10 augustus 2013 @ 22:19:
Een beter pouch kun je niet krijgen IMO. Deze kost maar €3,- incl. verzending.

[afbeelding]
Linkje??

• Elwin
Oké, maar dan hebben allemaal dezelfde pouch. http://www.ebay.nl/itm/Ne...Cases&hash=item1c33f08f6a

[Voor 9% gewijzigd door Elwin op 18-08-2013 17:13]

• Eric_tweak
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 21-04-2016
Maar we hebben toch ook allemaal dezelfde telefoon :p.
Zit de htc er precies goed in, of nog extra plek over, ik vraag me af of de htc met een tpu case nog in de pouch past.. zoals bij etsy hoesjes..

Ik heb hier namelijk nog een leren hoesje liggen dat ik niet gebruik.. (htc leren pouch) Bij V&A niemand op gereageerd jammer genoeg..

[Voor 12% gewijzigd door Eric_tweak op 18-08-2013 19:22]

• SuperVeloce
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 30-11 00:10
mensen ervaring met deze HTC Battery?

Hoe snel laad zo'n externe accu je telefoon? met 1A/uur?

• SAWYER
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 01-12 16:01
SuperVeloce schreef op zaterdag 24 augustus 2013 @ 21:30:
mensen ervaring met deze HTC Battery?

[afbeelding]

Hoe snel laad zo'n externe accu je telefoon? met 1A/uur?
Het schijnt dat die externe accu de HTC One sneller laadt dan de originele lader.
Hoe dat kan is echter een mysterie. Of een placebo effect.

• netblade
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 21:07

De HTC Mini+ staat nu ook op de Nederlandse HTC site vermeld, helaas zie ik nog geen shops die deze aanbieden. Ik ben eigenlijk wel benieuwd of het wat is :)

Hier de link met meer informatie : http://www.htc.com/nl/accessories/htc-mini-plus/#ratings

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

• Elwin
netblade schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 19:08:

De HTC Mini+ staat nu ook op de Nederlandse HTC site vermeld, helaas zie ik nog geen shops die deze aanbieden. Ik ben eigenlijk wel benieuwd of het wat is :)

Hier de link met meer informatie : http://www.htc.com/nl/accessories/htc-mini-plus/#ratings
Als je hem ook als vaste telefoon van UPC/ZIGGO kunt gebruiken, dan lijkt hij mij wel een leuke gadget voor op je bureau boven.

• Bullet NL
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 19:06
EndlessWaltz schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 13:48:
[...]

Als je hem ook als vaste telefoon van UPC/ZIGGO kunt gebruiken, dan lijkt hij mij wel een leuke gadget voor op je bureau boven.
Je koppel hem draadloos aan een HTC Smartphone, als jou situatie zou gaan werken zou je de handmatig de SIP gegevens van Ziggo/UPC in je smartphone moeten voeren.

Cogitationis poenam nemo patitur

• 13art
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 18:18

13art

Moderator Mobile
Hmm die screenprotector waar ik het eerder over had kan ik niet echt aanraden, erg snel krassen we op en wordt net zo vet als zonder. Op zoek naar een krasvrije screenprotector.

...

• XoReP
  • Registratie: oktober 2002
Bullet NL schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 13:55:
[...]

Je koppel hem draadloos aan een HTC Smartphone, als jou situatie zou gaan werken zou je de handmatig de SIP gegevens van Ziggo/UPC in je smartphone moeten voeren.
En helaas zal het laatste niet lukken omdat ze Packetcable gebruiken voor hun telefonie ;)

• Chris.nl
  • Registratie: augustus 2005
  • Niet online
l3art schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 09:53:
Hmm die screenprotector waar ik het eerder over had kan ik niet echt aanraden, erg snel krassen we op en wordt net zo vet als zonder. Op zoek naar een krasvrije screenprotector.
Deze glazen protector van mij is nog helemaal krasvrij.

• yannickzz
  • Laatst online: 11-07 20:08
Om m'n refurbishde telefoon van HTC heb ik 'n Belkin Ultra Thin Case gedaan, maar tot mijn schrik haalde ik deze vandaag eraf en kwam ik erachter dat er zand in zat. De telefoon zat ook onder het zand.

Zelf baal ik ervan dat er toch zand op de telefoon zit terwijl er gewoon een case om zat. Het lijkt me toch wel een algemeen probleem dat een hoesje vuil ophoopt in de loop der tijd. Dus weet iemand misschien een beter alternatief? Heeft een 'pouch' minder last van dit probleem?

• haakjesluiten
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 22:23
ik heb op ebay voor €3 pakket van 10 van die matte screenprotectors besteld. beste upgrade die je imo aan een telefoon kan uitvoeren. Je vinger glijd veel beter geen afdrukken en smudge meer en je hoeft niet naar je eigen rotkop te kijken :P

• MikeOO
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 03-12 10:22
Yannickzz schreef op zondag 01 september 2013 @ 21:03:
Om m'n refurbishde telefoon van HTC heb ik 'n Belkin Ultra Thin Case gedaan, maar tot mijn schrik haalde ik deze vandaag eraf en kwam ik erachter dat er zand in zat. De telefoon zat ook onder het zand.

Zelf baal ik ervan dat er toch zand op de telefoon zit terwijl er gewoon een case om zat. Het lijkt me toch wel een algemeen probleem dat een hoesje vuil ophoopt in de loop der tijd. Dus weet iemand misschien een beter alternatief? Heeft een 'pouch' minder last van dit probleem?
Daar ontkomt je helaas niet aan. Er is altijd wel een beetje ruimte tussen een hoesje en de gsm en daar gaat van alles tussen zitten.

Zelf een soortgelijke cover maar dan via ebay gehaald maar na 2 maanden eens gekeken en zit eigenlijk alleen wat kleine stofjes tussen. Nu let ik altijd wel erg goed op waar ik mijn telefoon heb en de overige spullen mogen zeker niet bij.

Misschien niet zoveel zand in je zakken stoppen >:)

[Voor 5% gewijzigd door MikeOO op 02-09-2013 08:15]

• yannickzz
  • Laatst online: 11-07 20:08
MikeOO schreef op maandag 02 september 2013 @ 08:14:
[...]

Daar ontkomt je helaas niet aan. Er is altijd wel een beetje ruimte tussen een hoesje en de gsm en daar gaat van alles tussen zitten.

Zelf een soortgelijke cover maar dan via ebay gehaald maar na 2 maanden eens gekeken en zit eigenlijk alleen wat kleine stofjes tussen. Nu let ik altijd wel erg goed op waar ik mijn telefoon heb en de overige spullen mogen zeker niet bij.

Misschien niet zoveel zand in je zakken stoppen >:)
Ja, precies. Maar dan kan je eigenlijk net zo goed gewoon geen case eromheen doen en dan gewoon elke avond de achterkant schoonmaken? Het enige probleem is dan dat je 'm niet uit je handen moet laten vallen _O-

• MikeOO
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 03-12 10:22
Yannickzz schreef op maandag 02 september 2013 @ 11:00:
[...]

Ja, precies. Maar dan kan je eigenlijk net zo goed gewoon geen case eromheen doen en dan gewoon elke avond de achterkant schoonmaken? Het enige probleem is dan dat je 'm niet uit je handen moet laten vallen _O-
Niet helemaal. Hij beschermt toch ook de achterkant als je hem in je zak stopt of ergens neerlegt zolang je hem maar niet in de zandbak legt natuurlijk. >:)

• ipje
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 21:08
Vandaag de HTC Battery Bar (BBG600) ontvangen hij ligt nu aan de oplader, ga hem tijdens de vakantie testen daarna zal ik mij bevindingen hier neerzetten. Hier alvast de specificaties :
Capaciteit : 6000 mAh
Input : 5VDC, 1000 mA
Output : 5VDC, 1000 mA
Afmetingen : 99,65 x 44,8 x 25,2 mm
Gewicht : 145g

Opladen van battery bar :
AC adapter 8 tot 9 uur. (werkelijk ruim 12 uur).
Computer USB : 17 tot 18 uur.

Opladen van HTC one :
Dat viel tegen hopelijk gaat het beter worden als hij vaker gebruikt gaat worden. Oplaad tijd HTC (nog 13% vermogen aanwezig in batterij) is ongeveer 2 uur dat is goed te doen. Helaas bij de tweede oplaad beurt komt hij niet verder dan 60% opladen daarna is de battery bar leeg. Zie statistiek die is toegevoegd.

[Voor 31% gewijzigd door ipje op 15-09-2013 15:45]

• Joen
  • Registratie: juli 2003
  • Laatst online: 12-10 20:02
Kun je er elk willekeurig USb aqpparaat op aansluiten? Ik heb nu een 10.000 mAh accu, maar mijn HTC One ziet de 1A aansluiting toch als USB 500mA aansluiting en laad dus traag op. :(

• yannickie111
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 24-11 22:38
Joen schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 20:07:
Kun je er elk willekeurig USb aqpparaat op aansluiten? Ik heb nu een 10.000 mAh accu, maar mijn HTC One ziet de 1A aansluiting toch als USB 500mA aansluiting en laad dus traag op. :(
Ik heb een accu van dx. 9700 mAh (chineese mAh's, dus gooi er een schepje zout over), maar wonder boven wonder herkent zowel de One als mijn oude telefoon dat ding als gewone AC oplader. Laadt lekker snel op. Kostte toen iets van 38 euro. :)

• Clubbtraxx
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 22-10 14:10
netblade schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 19:08:
[afbeelding]

Gaat iets van 135 euro kosten... Veel te duur wat mij betreft.
Als gimmick had ik 'm wel willen kopen maar die prijs...

• Witte_200
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 03-12 11:42
Hoi,

Weten jullie welke Micro USB kabels de goede zijn voor een HTC One?

Ik heb er zelf een paar van ebay gekocht maar deze laden m'n HTC zeer slecht op (knipperend rood ledje)

Alvast bedankt!

• Chris.nl
  • Niet online
Witte_200 schreef op donderdag 05 september 2013 @ 09:44:
Hoi,

Weten jullie welke Micro USB kabels de goede zijn voor een HTC One?

Ik heb er zelf een paar van ebay gekocht maar deze laden m'n HTC zeer slecht op (knipperend rood ledje)

Alvast bedankt!

Ik heb zelf succes met deze. Is haaks dit vind ik prettig vasthouden tijdens het laden.
Kost 4euro95, dit is niet duur maar ook niet de goedkoopste, je hebt dan wel 1 x ferriet kern en
vergulde contacten.

• 13art

13art

Moderator Mobile
Zijn er hier ook mensen die zo'n air vent houder gebruiken voor de HTC One? Zie twee soorten op ebay, maar geen idee of die een beetje bruikbaar zijn, of dat ik dus beter net even wat meer kan uitgeven.....

...

• wimstradamus
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 21:28
l3art schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 08:15:
Zijn er hier ook mensen die zo'n air vent houder gebruiken voor de HTC One? Zie twee soorten op ebay, maar geen idee of die een beetje bruikbaar zijn, of dat ik dus beter net even wat meer kan uitgeven.....
1x aangeschaft maar ik vind het niks zo'n air vent houder
Ik koop altijd een auto specifieke houder van Brodit ipv de air vent versie, kost iets meer maar hij zit een stuk beter vast zonder moeilijk doen en zonder schade, geeft mij een beter gevoel als m'n precious er in zit.

PSN ID: wimstradamus Youtube: wimstradamus00

• Jazco2nd
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 02-12 23:29
dafmay schreef op donderdag 05 september 2013 @ 13:10:
@Tiguan...goed klote! Hopelijk is het nog te repareren.

@de rest...meh...dat is allemaal natuurlijk peanuts vergeleken met mijn actie een week geleden ;)

dafmay in "[HTC One] Ervaringen en Discussie"

Het hoesje heeft alle verschil gemaakt...zonder was er niets van de One overgebleven :)
Welk hoesje heb jij precies?
Ik wil ook een lederen, waar ook liefst nog 2 pasjes in te schuiven zijn. Voor de Samsung S3/S4 is er een "officiele" lederen hoes die aan de voorkant een mooi gat heeft, zo kan je nog steeds notifications zien/lezen/tijd zien. En als je hem omklapt kan je met 1 hand een foto maken want het gat in de voorflap bedekt de camera niet. Perfect dus. Maar ik kan nergens zoiets vinden voor de One!
Ik heb een poosje een semi leren hoes gebruikt maar ik irriteer me dood, zit vaak op de fiets en dan kan ik ineens niks meer doen met mn telefoon.

edit: deze bedoel ik: http://www2.samsungdirect...amsung/s-view-cover-black

[Voor 5% gewijzigd door Jazco2nd op 06-09-2013 11:42]

• Sheik
  • Registratie: december 1999
  • Laatst online: 18-04-2019
Jazco2nd schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 11:36:
[...]
bedekt de camera niet. Perfect dus. Maar ik kan nergens zoiets vinden voor de One!
Ik heb een poosje een semi leren hoes gebruikt maar ik irriteer me dood, zit vaak op de fiets en dan kan ik ineens niks meer doen met mn telefoon.
Ik gebruik nu een tijdje de Krusell FlipCover Kiruna HTC One. Superdegelijk, ook geschikt voor pasjes. Enige nadeel (ook tevens voordeel als ie op scherm valt!) is dat de lederen randen gelijk vallen met de randen van het scherm waardoor je soms met je vinger tegen het hoesje komt.

• dafmay
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 22:48
Jazco2nd schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 11:36:
[...]

Welk hoesje heb jij precies?
Ik wil ook een lederen, waar ook liefst nog 2 pasjes in te schuiven zijn. Voor de Samsung S3/S4 is er een "officiele" lederen hoes die aan de voorkant een mooi gat heeft, zo kan je nog steeds notifications zien/lezen/tijd zien. En als je hem omklapt kan je met 1 hand een foto maken want het gat in de voorflap bedekt de camera niet. Perfect dus. Maar ik kan nergens zoiets vinden voor de One!

edit: deze bedoel ik: http://www2.samsungdirect...amsung/s-view-cover-black
Ik heb deze :

http://www.bags4u.eu/Boul...er-Etui-fuer-HTC-One-M7_1

Geen ruimte of vakjes voor pasjes e.d...puur een lederen hoesje waar je de telefoon inschuift, met magneetsluiting. Bevalt erg goed en de prijs is ook prima.

• Afiso
  • Registratie: april 2001
  • Laatst online: 01-12 17:28
Heel veel cases worden er over besproken voor de htc one. http://www.digitaltrends.com/mobile/best-htc-one-cases/

• Clubbtraxx
Chris.nl schreef op donderdag 05 september 2013 @ 13:50:
[...]

[afbeelding]

Ik heb zelf succes met deze. Is haaks dit vind ik prettig vasthouden tijdens het laden.
Kost 4euro95, dit is niet duur maar ook niet de goedkoopste, je hebt dan wel 1 x ferriet kern en
vergulde contacten.
Met nep goud vergulde contacten hebben geen toegevoegde waarde en een ferriet kern is al helemaal fout.Voegt namelijk alleen maar gewicht toe dat aan je Micro-USB connector loopt te sjorren, iets wat je juist wilt voorkomen met een kleine en kwetsbare connector.

• Chris.nl
  • Niet online
Hoe weet je dat het nep is? Gewicht valt mee en kan ie volgens mij makkelijk hebben, maar ook goed om een tegengeluid te horen hoor. 't Gaat erom wat best is natuurlijk..

• Clubbtraxx
Ik gok dat het nep is aangezien het meestal geen echt goud is wat er gebruikt is bij dergelijke kabels.
Check de goud prijs en je snapt waarom. Daar komt nog bij dat de connector waar ie in gaat zelf niet verguld is. 2 verschillende materialen zorgen meestal juist voor minder goede geleiding dus ook hier schiet het 'goud' z'n doel voorbij :-)

Een ferriet kern is om electromagnetische straling tegen te gaan die via een kabel uit een apparaat komt, word nogal eens gebruikt bij apparaten die zonder niet door een keuring komen.
Om het aan je smartphone te hangen heeft zoals gezegt dus weinig nut.

• ipje
Chris.nl schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 15:05:
Eergisteren heb ik een glazen screenprotector van Mime Ghost Glass geplakt, ben daar heel tevreden over. Direct bij MimeUSA besteld, was incl. verzenden 25 euro. link

Ding zit superstrak, geen enkele luchtbel en de afgeronde kanten vind ik erg mooi. ´t Glas voelt een stuk beter dan een plastic screenprotector, ik heb de indruk dat ie absoluut niet snel zal krassen of beschadigen.
Bedankt voor deze tip, heb hem er nu twee dagen erop zitten en inderdaad een top screenprotector. Heb er al twee eraf gehaald van andere merken die niet naar mijn zin waren en eentje die ik al meteen in de prullenbak kon deponeren.
De afgronden kanten zijn inderdaad erg mooi en je krijgt voldoende hulpmiddelen om het met succes op de HTC te plakken.
Zit wel een aardig prijs kaartje aan met verzendkosten erbij ongeveer 35 dollar (zoals jij al aangaf 25 euro) maar dan heb je ook wat :9.

• ipje
Joen schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 20:07:
Ja dat kan, Samsung tablet gaat bijvoorbeeld ook, maar er zijn betere laders op de markt dan deze van HTC.

• GrooV
  • Laatst online: 15:06
soundtrack schreef op maandag 15 juli 2013 @ 20:34:
zojuist htc one power case besteld :

[afbeelding]
Laat je ff weten of ie bevalt?

• Soullancer
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 23:26
Iemand ervaring met de HTC One Screen Protector GLAS.tR SLIM Premium Tempered Glass, van spigen SGP. Is een glazen screen protector met afgeronde zijdes?

Of de MIME feather glas bijv?

[Voor 11% gewijzigd door Soullancer op 01-10-2013 13:03]

• Rene
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 23:21
Zojuist de medialink hd 300 aangeschaft. Was in de HTC store in Kopenhagen en probeerde mijn telefoon eraan te hangen. 30 seconden later speelde ik een hd film via mx player. Heb er vertrouwen in dat dat thuis net zo snel gaat :)

Ideaal om direct vanaf de digicam via usb mount een slideshow te maken. En voor muziek en af en toe een film!

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2016 VW eGolf 24kWt

• dafmay
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 22:48
Heeft iemand hier (al) ervaring met Knock²+ V op de One?

Google Play: Knock²+ V2 // Notifications

Edit : sorry verkeerde topic.

[Voor 12% gewijzigd door dafmay op 30-09-2013 16:07]

• CastorFiber
  • Registratie: oktober 2013
  • Laatst online: 01-07-2014
Slechte flitsfoto's met het hoesje als oorzaak:
Als bescherming van mijn HTC One heb ik een: Belkin Wallet Case HTC One Black
http://ic.tweakimg.net/ext/i/1378222075.jpeg

Deze case is er de oorzaak van dat mijn flitsfoto's ronduit slecht zijn. Zonder de case zijn de foto's prima. (afgezien van bekende focusproblemen in het donker)

Voor de lens en de flits-led is er een gezamenlijke uitsparing, deze is vrij dik vanwege de kunstof houder en het dikke leer eromheen.
Bij een flitsfoto komt er veel strooilicht via de zijkant van deze uitsparing weer terug op de lens.
Eigenlijk een ontwerpfout van het hoesje als je het mij vraagt.

Ik zoek nu een simpele oplossing om beide "licht-stromen" gescheiden te houden. Een soort van extra opstaand randje tussen de led en de lens.

• RovloSQL
  • Registratie: oktober 2008
  • Laatst online: 22:57
Chris.nl schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 15:05:
Eergisteren heb ik een glazen screenprotector van Mime Ghost Glass geplakt, ben daar heel tevreden over. Direct bij MimeUSA besteld, was incl. verzenden 25 euro. link
Ik heb hem ook besteld en tot nu toe erg tevreden er over. Er zaten helaas al twee krasjes op mijn scherm en die zie je nog steeds wel maar ze vallen iets minder op dan voorheen. Het glas heeft minder frictie dan een plastic screenprotector en voelt degelijk aan met afgeronde randjes.

Ik had ook de HTC D160 Car kit besteld en niet nagedacht over het wel\niet passen inclusief de screenprotector van 0.32 mm. Gelukkig zit er best wat speling in de car kit en nu past hij eigenlijk perfect en 'wiebelt' hij niet wat ik wel een beetje had zonder protector :)

Ik zag helaas later pas dat er ook een Feather editie is die maar 0.15 mm is, die had ik achteraf liever willen hebben zodat het opstaande randje van de protector iets minder is t.o.v. de delen met speaker. Ik vond het altijd juist wel mooi dat de telefoon 1 vlak was maar het scherm krast mijn inziens toch te veel om zonder protector rond te lopen (op zich opvallend want voorheen echt nooit problemen met krasjes gehad met andere telefoons). En zoals zoveel mensen hier vind ik het ook zonde om de HTC One in een hoesje te proppen.

Bedankt voor de tip _/-\o_

• Chris.nl
  • Niet online
Fijn dat je iets met de tip kon. Volgens mij bestond de feather optie nog niet toen ik afgelopen juli dat bericht plaatste. Mijn protector is nog krasloos maar mocht ik um ooit moeten vervangen dan probeer ik de feather.

• jojo69
  • Registratie: februari 2008
  • Laatst online: 19-10-2013
Ik was op zoek naar een goede case voor mijn One en wilde er graag één met een magneet sluiting maar zonder flap-sluiting. Dat flapje vind ik irritant omdat het altijd half en half over je scherm hangt. Ik heb na lang zoeken deze bookcase (walletcase) van i-carer bestelt via eBay en vandaag binnen gekregen. Ben er super blij mee, mooie kwaliteit, echt leer en de One past er perfect in. De case heeft een magneetsluiting en plaats voor een bankpas o.i.d. Precies wat ik zocht. :*)

http://www.i-carer.com/Products/ShowProDuct.aspx?ID=241

YouTube: HTC One Leather Case "ICarer" Review

• Grimmie187
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 19:00
RovloSQL schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 21:31:
[...]

Ik heb hem ook besteld en tot nu toe erg tevreden er over. Er zaten helaas al twee krasjes op mijn scherm en die zie je nog steeds wel maar ze vallen iets minder op dan voorheen. Het glas heeft minder frictie dan een plastic screenprotector en voelt degelijk aan met afgeronde randjes.

Ik had ook de HTC D160 Car kit besteld en niet nagedacht over het wel\niet passen inclusief de screenprotector van 0.32 mm. Gelukkig zit er best wat speling in de car kit en nu past hij eigenlijk perfect en 'wiebelt' hij niet wat ik wel een beetje had zonder protector :)

Ik zag helaas later pas dat er ook een Feather editie is die maar 0.15 mm is, die had ik achteraf liever willen hebben zodat het opstaande randje van de protector iets minder is t.o.v. de delen met speaker. Ik vond het altijd juist wel mooi dat de telefoon 1 vlak was maar het scherm krast mijn inziens toch te veel om zonder protector rond te lopen (op zich opvallend want voorheen echt nooit problemen met krasjes gehad met andere telefoons). En zoals zoveel mensen hier vind ik het ook zonde om de HTC One in een hoesje te proppen.

Bedankt voor de tip _/-\o_
Heb sinds gisteren de Mime Feather Edition screenprotector erop zitten en moet zeggen heb nog nooit zo'n goede screenprotector gezien!

Levering was binnen 1 week, alles zat zeer netjes verpakt in een envelop-doosje.

Je krijgt er een anti-stof doekje bij en een anti-stof sticker. Na het poetsen van het scherm met het doekje plak je de anti-stof sticker erop, sticker er weer af trekken en de screenprotector op het scherm leggen.

De screenprotector zuigt zichelf als het ware vast aan het scherm, er is helemaal geen sprake meer van luchtbelletjes en ik heb na het aanbrengen de screenprotector niet meer hoeven aan te raken.

Echt een verademing na het gekloot met 'standaard' screenprotectors die ik nooit helemaal vrij krijg van luchtbelletjes.

Conclusie: Ja het is prijzig maar ik wil nooit meer een andere screenprotector.. _/-\o_

• nowherebound123
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 00:23
Ik ben op zoek naar:

Een cradle voor op mijn bureau voor de HTC One, heb er enkele gevonden maar geen die aan mijn voorwaarden voldoen:

- De htc one moet er verticaal in kunnen staan
- Ik heb een case er om heen zitten, geen zin die er elke keer af te moeten halen dus moet wat speling zijn
- De telefoon moet als hij in de cradle staat verbinding kunnen maken met de PC (niet alleen laden, ook file transfer etc.)

Iemand enig idee of zoiets bestaat?

• Patjuh1990
  • Registratie: oktober 2006
  • Laatst online: 14-06 21:47
CastorFiber schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 12:09:
Slechte flitsfoto's met het hoesje als oorzaak:
Als bescherming van mijn HTC One heb ik een: Belkin Wallet Case HTC One Black
http://ic.tweakimg.net/ext/i/1378222075.jpeg

Deze case is er de oorzaak van dat mijn flitsfoto's ronduit slecht zijn. Zonder de case zijn de foto's prima. (afgezien van bekende focusproblemen in het donker)

Voor de lens en de flits-led is er een gezamenlijke uitsparing, deze is vrij dik vanwege de kunstof houder en het dikke leer eromheen.
Bij een flitsfoto komt er veel strooilicht via de zijkant van deze uitsparing weer terug op de lens.
Eigenlijk een ontwerpfout van het hoesje als je het mij vraagt.

Ik zoek nu een simpele oplossing om beide "licht-stromen" gescheiden te houden. Een soort van extra opstaand randje tussen de led en de lens.
Misschien is dit wat voor je, ook een Wallet Case. Deze heb ik zelf, bevalt prima! Heb geen problemen met de flitser.

http://www.kloegcom.nl/xq...ase-mapje-voor-htc-one-m7

• CastorFiber
  • Registratie: oktober 2013
  • Laatst online: 01-07-2014
@patjuh1990

Als ik zo naar de foto's kijk moet deze case hetzelfde probleem hebben.
Ook hier is de kunstof houder met het leer eromheen behoorlijk dik, zeg maar 5mm. De gezamelijke opening is ook recht gestanst dus daar schijnt de flitser ook tegenaan.

Heb je wel eens in het pikkedonker een flitsfoto gemaakt?

• charops
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 28-11 11:34
nils.kuijpers schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 18:55:
Ik ben op zoek naar:

Een cradle voor op mijn bureau voor de HTC One, heb er enkele gevonden maar geen die aan mijn voorwaarden voldoen:

- De htc one moet er verticaal in kunnen staan
- Ik heb een case er om heen zitten, geen zin die er elke keer af te moeten halen dus moet wat speling zijn
- De telefoon moet als hij in de cradle staat verbinding kunnen maken met de PC (niet alleen laden, ook file transfer etc.)

Iemand enig idee of zoiets bestaat?
Ik heb sinds een maandje deze Ik zet mijn telefoon er met de originele htc cover er zonder problemen in, maar misschien als je een dikkere of hoekiger hoesje hebt dat het kan problemen geven.

Hoe het qua pc-verbinding gaat weet ik niet, nooit geprobeerd, maar ik vermoed dat als je hem gewoon aan de pc hangt dat het goed moet gaan

life is like clicking -yes- to everything, you never know what you gonna get

• Patjuh1990
  • Registratie: oktober 2006
  • Laatst online: 14-06 21:47
CastorFiber schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 15:16:
@patjuh1990

Als ik zo naar de foto's kijk moet deze case hetzelfde probleem hebben.
Ook hier is de kunstof houder met het leer eromheen behoorlijk dik, zeg maar 5mm. De gezamelijke opening is ook recht gestanst dus daar schijnt de flitser ook tegenaan.

Heb je wel eens in het pikkedonker een flitsfoto gemaakt?
Foto's maken in het donker gaat prima. De flitser heeft nog redelijk wat ruimte bij deze case.

• Novadecasa
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 19:23
Ik ben opzoek naar een soort van 'Ipad-achtige smart-flipcase' voor de One.
Dus een flip case die goed sluit, en niet half sluit wanneer je de telefoon neer legt.

Is er zoiets voor de HTC One dat jullie weten?

Dus dat je niet dit krijgt, zoals bij de One Double dip flip case van HTC:

• 65hans65
  • Registratie: maart 2012
  • Laatst online: 20-12-2015
Iemand de BoomBass al in huis? Ik heb hem gisteren besteld en was benieuwd of er al ervaringen waren...

HTC ONE

• 13art

13art

Moderator Mobile
Kwam gisteren op internet wel ergens een review tegen. Dus daar kan je misschien ook nog wel wat meer vinden.

...

• LuPo
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 16:39
Ik krijg dinsdag een nieuwe zwarte One. Alvast maar even een hoesje besteld. Aangezien ik de telefoon altijd in mijn broekzak heb wil ik een hoesje dat wel goed beschermd tegen krassen, maar de telefoon niet onnodig dik maakt. Bij mijn vorige toestellen (de iPhone 4 en 4S) heb ik altijd een Sena Ultraslim gebruikt. Ideaal! Dit hoesje beschermd goed tegen krassen maar is wel erg dun. Zodoende past de telefoon nog prima in je zak. Het hoesje is van echt leer en mooi afgewerkt.

Schade: $31,54 (dus iets meer dan 23 euro)

Hopelijk is hij er snel! :)

• DaveD1109
  • Registratie: december 2004
  • Laatst online: 24-11 22:25
Iemand al de boombass binnen? Hoe lang duurde dat?

DaveD

• twc02
  • Registratie: januari 2008
  • Laatst online: 17-10 06:58
De Boombass is gisteren gearriveerd. Heeft ongeveer een maand geduurd. Eigenlijk al vorige week donderdag, maar toen was ik niet thuis.

• DaveD1109
twc02 schreef op woensdag 13 november 2013 @ 09:29:
De Boombass is gisteren gearriveerd. Heeft ongeveer een maand geduurd. Eigenlijk al vorige week donderdag, maar toen was ik niet thuis.
Ok dat is wel lang zeg! Beetje goed geluid in dat ding?

DaveD

• DaveD1109
LuPo schreef op zondag 10 november 2013 @ 23:19:
Ik krijg dinsdag een nieuwe zwarte One. Alvast maar even een hoesje besteld. Aangezien ik de telefoon altijd in mijn broekzak heb wil ik een hoesje dat wel goed beschermd tegen krassen, maar de telefoon niet onnodig dik maakt. Bij mijn vorige toestellen (de iPhone 4 en 4S) heb ik altijd een Sena Ultraslim gebruikt. Ideaal! Dit hoesje beschermd goed tegen krassen maar is wel erg dun. Zodoende past de telefoon nog prima in je zak. Het hoesje is van echt leer en mooi afgewerkt.

[afbeelding]
Dat zijn inderdaad mooie pouches! Heb er ook een aantal gehad bij mijn iPhone.

DaveD

• LuPo
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 16:39
DaveD1109 schreef op woensdag 13 november 2013 @ 10:20:
[...]

Dat zijn inderdaad mooie pouches! Heb er ook een aantal gehad bij mijn iPhone.
Zeker! Hij is hier sinds gisteren binnen. Precies wat ik verwachtte; maakt de telefoon niet dikker maar beschermd wel goed. Top! :)

Op zondag heb ik hem besteld bij de eigen webshop van Sena. Maandag is het verzonden vanuit Amerika en woensdag belde Fed-Ex al aan. :D

• sw1ss123
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 15-07-2015
Heb zelf de HTC Double Dip aangekregen; http://www.htc.com/www/accessories/htc-double-dip/. Op foto's ziet de case er nog wel in orde uit, maar als ie rond de telefoon zit is ie niet echt mooi. Voor het middengedeelte toont heel erg plastiekerig. Stevig is de case wel dus daar valt geen slecht woord over te zeggen. De rode kant begint na een paar dagen ook al vuil te worden door het in- en uithalen uit mijn broek. Misschien had ik het aan de hand van reviews en foto's wel moeten weten, maar ik vind dat cases in realiteit altijd heel anders lijken dan op foto of video.

Al bij al niet echt een aanrader dus. Ik blij dan ook uitkijken naar een nieuwe, iets meer elegantere case die de looks van de telefoon wat meer blijft houden.

Verder heb ik ook die cheapy neopree pouch besteld vanop eBay. Heb lang geleden dezelfde gehad voor mijn HTC Desire en was daar wel tevreden over. Niet duur en deed exact wat het moest doen.

• 65hans65
  • Registratie: maart 2012
  • Laatst online: 20-12-2015
DaveD1109 schreef op woensdag 13 november 2013 @ 10:18:
[...]

Ok dat is wel lang zeg! Beetje goed geluid in dat ding?
Geluid is wel aardig, Leuk ding om er bij te hebben. Voor een kleine ruimte hard genoeg en geeft nog wat extra diepte aan het toch al mooie geluid van de ONE. Ik heb de eerst Boombass binnen maar de tweede zijn ze het nog niet over eens/.... Ik had als bewijs de afsluitdatum ipv de aankoopdatum gestuurd. De eerst bon viel wel in de juiste termijn... Was te proberen... >:)

HTC ONE

• Novadecasa
Die BoomBass via HTC ontvangen was toch alleen bij aankoop in een Vodafone winkel van toepassing?

• DaveD1109
Novadecasa schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 17:40:
Die BoomBass via HTC ontvangen was toch alleen bij aankoop in een Vodafone winkel van toepassing?
Ook bij belcompany

DaveD

• Novadecasa
Dat is toch ook Vodafone :+

• DaveD1109
Dat is waar maar wel simlock vrij relatief goedkoop!

DaveD

• Novadecasa
DaveD1109 schreef op donderdag 28 november 2013 @ 14:49:
[...]

Dat is waar maar wel simlock vrij relatief goedkoop!
Inderdaad, bedankt! Krijg je dan geen branded toestel eigenlijk?

[Voor 4% gewijzigd door Novadecasa op 28-11-2013 18:27]

• Savaris
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 18-05-2015
Wat vinden jullie hiervan? zo een aluminium frame voor de HTC one *SPAM*

[Voor 33% gewijzigd door dusty op 10-12-2013 03:38]

• Joopieboy
  • Registratie: mei 2006
  • Laatst online: 29-12-2020

Joopieboy

No smoke, no poke

[afbeelding]
Goeie tip, ik gebruik zelf altijd Valenta hoesjes, heb nu tijdelijk een hoesje voor een One X omdat de versie voor de One nog niet binnen was.

Het leven is te kort om geduld te hebben!

• RDMA
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 11-05 04:55
Originele HTC One carkit (D160) in de aanbieding, DM maar bij eventuele interesse. :)

V&A aangeboden: HTC One Car Cradle Pack D160 (Nieuwstaat)

• Rene
Mijn accessoires voor de one zijn compleet. Heb voor de kerst nog een boombass en fetch gekregen. Samen met de doubledip case en medialink HD is mijn pakket nu wel compleet.

Fetch is overigens een leuk dingetje. Werkt ook prima (zeker voor iemand als mij die vaak zijn mobiel in de auto laat liggen). Ook leuk dat je hem als remote voor de camera kan gebruiken.

• tweaker2010
  • Laatst online: 02-12 19:19

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S10

Ik ben op zoek naar een Micro USB OTG adapter met een SD card reader.
Nu vond ik deze Smart reader: http://www.onlinekabelshop.nl/SPZ-22201.html

Heeft iemand hier ervaring mee of dit goed werkt op de HTC One of weet iemand een alternatief?

• Lizard
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 14:22
tweaker2010 schreef op maandag 30 december 2013 @ 10:15:
Ik ben op zoek naar een Micro USB OTG adapter met een SD card reader.
Nu vond ik deze Smart reader: http://www.onlinekabelshop.nl/SPZ-22201.html

Heeft iemand hier ervaring mee of dit goed werkt op de HTC One of weet iemand een alternatief?
http://www.meenova.com/ Werkt prima.

• 13art

13art

Moderator Mobile
Op dx.com staan er ook twee, wel iets groter maar ook goedkoper:
1
2

...

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S10

Ik zocht een card reader voor gewone SD kaartjes ipv micro SD, maar toch bedankt! ;)

• Rene
Ik gebruik deze:

icm met een 10 cm lang kabeltje om naar micro usb te gaan. Werkt perfect en is ideaal om OTG even je foto's van de digicam af te halen of een filmpje te spelen in het vliegtuig :)

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S10

Dat ziet er idd niet verkeerd uit. Ik heb de Smart Reader inmiddels binnen en moet zeggen dat het redelijk werkt. Sommige USB-sticks herkent ie niet maar de SD-kaartjes wel en dat was het belangrijkste voor mij.

Op de HTC One is het wel even zoeken in je gallerij voordat je OTG de goede map tussen albums gevonden hebt, ES File Explorer laat het ook niet echt duidelijk zien bij mij. Maar het werkt wel iig.

• TradeMarkNL
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 15:44

TradeMarkNL

Videoproducer

[afbeelding]
Bedankt, naar zoiets was ik net op zoek!

• sw1ss123
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 15-07-2015
Iemand die een deftige flipcover weet die toch niet te dik is (en optioneel riumte heeft om een bankkaart in te steken).

Heb al enkele goedkope covers gehad van ebay/DX maar daarvan blijkt de kwaliteit na 5x in en uit mijn broekzak te halen zwaar tegen te steken.

• BatMutsje
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 02-12 16:23
Gisteren de Incipio Dualpro CF Case besteld. Iemand ervaringen hiermee?

• bluesparkle
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 21:58
@sw1ss123 ik heb een tijdje terug deze besteld uit Hong Kong.

I-Carer
http://www.amazon.com/I-C...TF8&qid=1385639648&sr=1-1

Na aanleiding van een eerdere post in dit topic

Ik heb de rode wallet gekocht, let op de binnenkant van de klep van de rode wallet is roze (stoort mij niet echt).
Echt leer en van een prima kwaliteit.
Bij foto's kan soms door bounceback een rode gloed verschijnen. Wellicht ben je beter af met een witte of zwarte wallet.

• Chris.nl
  • Niet online
BatMutsje schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 10:19:
Gisteren de Incipio Dualpro CF Case besteld. Iemand ervaringen hiermee?

[afbeelding]
Ik heb de Incipio frequency, ook een enorm goede case. Incipio staat wat mij betreft echt voor kwaliteit.

• Koen96
  • Laatst online: 17-01-2014
Hallo ik ben nog steeds opzoek naar dit hoesje: http://www.hoesjesplanet....nele-HTC-Hard-Shell/zwart Hij is bij deze webwinkel niet meer leverbaar.

Het gaat om de het Hardshell case alleen dan compleet in het grijs/zwart. Ik vind de rood grijs variant namelijk niet erg mooi. Ik heb heel wat afgezocht maar ik kon hem nergens vinden. Dus mijn vraag bij deze weet iemand waar ik deze dan wel kan halen/vinden? Een linkje zou zeer fijn zijn.

B.V.D!

• Bullet NL
  • Laatst online: 19:06
kijk even op ebay ;)

Cogitationis poenam nemo patitur

• Koen96
  • Laatst online: 17-01-2014
Kun je toevallig betalen met ideal via ebay? Ik koop namelijk nooit iets via ebay :P

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S10

Koen96 schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 19:24:
[...]
Kun je toevallig betalen met ideal via ebay? Ik koop namelijk nooit iets via ebay :P
Nee, alleen met PayPal.

Ik heb trouwens nu dit hoesje van Cruzerlite, bevalt me erg goed :)

[Voor 32% gewijzigd door tweaker2010 op 16-01-2014 19:39]

• Barry
  • Laatst online: 22:52
Koen96 schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 19:24:
[...]

Je kan met ideal geld overmaken naar je PayPal en daarmee je aankopen betalen :)

Keukenadvies nodig? Ontwerp nodig? DM mij! Graag ALLEEN serieuze aanmeldingen en geen inventarisatie per DM. Buitenmaatse pakketen versturen? www.offsizeparcel.nl

• KirovAir
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 03-12 10:51
Zojuist de Bouletta MC Antic Coffee Leder binnengekregen, echt een zeer mooie pouch. Zeker zijn geld waard!
Dinsdag hier besteld en vandaag al binnengekregen dus helemaal top. :)

[Voor 4% gewijzigd door KirovAir op 20-03-2014 15:01]

"The only thing more dangerous than a hardware guru with a code patch is a programmer with a soldering iron."

• leonplomp
  • Registratie: mei 2014
  • Laatst online: 13-09 11:22
Hebben jullie ervaring met Bouletta LIFT produkten? En dan specifiek het lift-gedeelte?

http://www.bags4u.eu/Boul...der-Tasche-fuer-HTC-One_1

ZIet er wel grappig uit, maar ik begrijp niet goed hoe het werkt en of het wel goed goed werkt.

• ralph075
  • Registratie: maart 2009
  • Niet online
Ben op zoek naar een nieuw hoesje. Ik zoek een flip cover met magnetische sluiting en plaats voor een paar pasjes en briefgeld. De meeste flip covers die ik tegenkom hebben slechts plek voor 1 pasje.

Heeft iemand wellicht suggesties? Alvast bedankt voor het meedenken.

• drusloos
  • Registratie: juli 2013
  • Laatst online: 00:12
Bestaat er een hoesje voor de one m7 waarbij net als bij nexus telefoons het scherm aangaat als je hem open klapt, en uit gaat als je hem dichtklapt?
Pagina: 1 ... 10 11 12 Laatste

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee