• ArmouredSPony
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 23-11 16:14

ArmouredSPony

ArmouredSpacePony

GilH schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 13:14:
Ik heb de UAG (Urban Armour Gear) Aero besteld. Was 28 euro (35 dollar) en blijkbaar moet je vanaf 22 euro tax betalen, deze bedroeg 25 euro. Een hele dure case dus geworden:
[afbeelding]

Meer foto's

Zit een sticker, cleaning cloth en lipje bij. Case is eigenlijk PERFECT als je van het uiterlijk houd, ik ben er verliefd op.

De knopjes klikken echt lekker, de aan/uit-knop klikt lekker + IR-blaster werkt nog. Ligt goed in de hand en ligt goed op een vlak oppervlak zowel op het scherm als op de achterkant.

Op hun website en op Amazon.com te verkrijgen in meerdere kleuren!
Ik denk dat je pech hebt gehad, ik heb geen invoerrechten hoeven te betalen. Het is inderdaad een hele mooie case, ik heb de witte variant gekocht. (zie onderstaande foto's)

Moet wel zeggen dat de bijgevoegde screenprotector waardeloos is maar goed, daar kocht ik de case ook niet voor.

• dafmay
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 10:01
yannickie111 schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 09:33:
[...]

Originele lader voor 4 euro?! Linkje?
Bij coolblue kost hij namelijk 25 euro.
Ik heb de originele HTC CC-C200 car charger gekocht bij onderstaande leverancier voor eur 8,95. Prima prijs, aangezien Coolblue het driedubbele rekent!

http://www.mobilesupplies...00-micro-usb-p-11080.html

• Chris.nl
  • Registratie: augustus 2005
  • Niet online
Eergisteren heb ik een glazen screenprotector van Mime Ghost Glass geplakt, ben daar heel tevreden over. Direct bij MimeUSA besteld, was incl. verzenden 25 euro. link

Ding zit superstrak, geen enkele luchtbel en de afgeronde kanten vind ik erg mooi. ´t Glas voelt een stuk beter dan een plastic screenprotector, ik heb de indruk dat ie absoluut niet snel zal krassen of beschadigen. Hier wat klikbare foto's.

http://members.ziggo.nl/tweaktopic/One/a1.jpg http://members.ziggo.nl/tweaktopic/One/b1.jpg http://members.ziggo.nl/tweaktopic/One/c1.jpg http://members.ziggo.nl/tweaktopic/One/d1.jpg

Op de laatste afbeelding kan je zien dat ie nog perfect door m'n (willekeurige) TPU case beschermd wordt. Voor meer info zie (bovenstaande) link of bezoek het losse topic op XDA.

• Whisky
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 21-10 12:24
drumstickNL schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 22:04:
[...]

Ik denk dat je pech hebt gehad, ik heb geen invoerrechten hoeven te betalen. Het is inderdaad een hele mooie case, ik heb de witte variant gekocht. (zie onderstaande foto's)

Moet wel zeggen dat de bijgevoegde screenprotector waardeloos is maar goed, daar kocht ik de case ook niet voor.

[PLAATJE]
[PLAATJE]
wow ik zag hem staan, gelijk besteld. Ziet er goed uit!

Was mijn zwarte saaie rubberen case al beu :')

Freedom for everyone..

• ArmouredSPony
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 23-11 16:14

ArmouredSPony

ArmouredSpacePony

Chris.nl schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 15:05:
Eergisteren heb ik een glazen screenprotector van Mime Ghost Glass geplakt, ben daar heel tevreden over. Direct bij MimeUSA besteld, was incl. verzenden 25 euro. link
-knip-
Ziet er goed uit! De prijs ligt wel wat hoog tbh.
Anduuuh schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 18:55:
[...]

wow ik zag hem staan, gelijk besteld. Ziet er goed uit!

Was mijn zwarte saaie rubberen case al beu :')
Op de 2e foto ziet de grijs/witte kleurencombinatie er een beetje raar uit zo, was mij nog niet opgevallen. :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MikeOO
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 11:39
Chris.nl schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 15:05:

Ding zit superstrak, geen enkele luchtbel en de afgeronde kanten vind ik erg mooi. ´t Glas voelt een stuk beter dan een plastic screenprotector, ik heb de indruk dat ie absoluut niet snel zal krassen of beschadigen. Hier wat klikbare foto's.

Op de laatste afbeelding kan je zien dat ie nog perfect door m'n (willekeurige) TPU case beschermd wordt. Voor meer info zie (bovenstaande) link of bezoek het losse topic op XDA.
Zelf had ik een Nillkin Premium Matte Hard Shell Cover besteld waar een screenprotector bij zit. Ik had 2x een Skinomi protector besteld maar waren nog niet binnen dus zolang de screenprotector die bij de cover zit erop gezet.

Die ziet er nagenoeg hetzelfde uit als die van jouw alleen een stuk goedkoper en incl hoesje. Zit er nu 1 maand op en eigenlijk super tevreden. Inmiddels liggen de Skinomi op de plank tot deze niet goed meer is maar na 1 maand geen kras te vinden en nog steeds super strak.

Mocht je toch een cover nodig hebben zeker het proberen waard.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
O ja, een plastic screenprotector met een maximale hardheid van 4 kan heel lang mooi blijven.
Maar een glasplaat met hardheid van 9 zit (ook qua gebruikservaring) op een ander level, daar heb ik wat voor over.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• RonaldM
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 22-11 10:57
Vandaag ontvangen, de: ArmourDillo Hybrid Protective Case voor HTC One

Mijn HTC One is, naast een mooi toestel, ook een technische topper en heeft daardoor een hoge prijs (losse toestelprijs). Ik neem geen enkel risico!

Vandaar deze stevige case met een eenvoudige standaard waarmee je het toestel op tafel kan zetten en een filmpje kijken.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• BB333
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 06-06 20:29
Hebben er meer mensen ervaring met de HTC hc c840? Ik heb hem nu twee weken in gebruik, maar hij laat bovenin onuitwisbare lichte vegen/krassen achter op het mooie metaal. Vind ik toch vrij zonde. Ook werkt het hoesje niet met schermfolie. Nu ga ik denk ik toch maar op zoek naar een goed hoesje waar je hem in en uit kan halen. Iemand advies?

• MikeOO
Chris.nl schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 09:50:
O ja, een plastic screenprotector met een maximale hardheid van 4 kan heel lang mooi blijven.
Maar een glasplaat met hardheid van 9 zit (ook qua gebruikservaring) op een ander level, daar heb ik wat voor over.
Zeker helemaal mee eens maar ben er standaard altijd al super zuinig mee dus is puur voor dat ene korreltje die is niet gevonden had >:)
.
Mijn HTC One X zag er na een jaar nog als nieuw uit. Zodra deze niet goed mee is gaat de Skinomi er op.

• 13art
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 27-11 05:50

13art

Moderator Mobile
BB333 schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 23:46:
Hebben er meer mensen ervaring met de HTC hc c840? Ik heb hem nu twee weken in gebruik, maar hij laat bovenin onuitwisbare lichte vegen/krassen achter op het mooie metaal. Vind ik toch vrij zonde. Ook werkt het hoesje niet met schermfolie. Nu ga ik denk ik toch maar op zoek naar een goed hoesje waar je hem in en uit kan halen. Iemand advies?
Dat is volgens mij al eerder genoemd ja. Slecht van HTC dat ze een product ontwerpen wat kleur sporen achterlaat op het toestel.

...

• BB333
l3art schreef op zaterdag 06 juli 2013 @ 08:50:
[...]

Dat is volgens mij al eerder genoemd ja. Slecht van HTC dat ze een product ontwerpen wat kleur sporen achterlaat op het toestel.
Dan ga ik overmorgen maar eens HTC bellen. Vind het werkelijk schandalig dat ze een hoesje verkopen die schade aanbrengt aan je telefoon van een paar honderd euro.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Elwin
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 07-02-2019
ik heb deze van Diztronic nu, omdat de Diztronic van mn vorige Galaxy Nexus zo beviel. Op de Diztronic site is hij het goedkoopst, vooral met de 10% kortingscode "REPEATBUYER" De achterkant is nu minder bol en dus vlakker, waardoor hij nu wat stabieler in de hand ligt. De zijkanten hebben ook nu meer grip.

Mijn volledige collecti: https://instagram.com/therealelwin/

Acties:
  • 0Henk 'm!

• mafiatounes
  • Registratie: februari 2009
  • Niet online
Heeft er iemand ervaringen met de Draco Design aluminium bumper case?

Pc build in progress: Evolv Shift Air/X570/32gb 3600CL16/RTX2070s/500gb Samsung Evo/2tb Intel 660p/Bequiet SFX-L 600w - RTX3000/Ryzen 4000 here i come

• Deures
  • Registratie: juni 2012
  • Laatst online: 11:44
BB333 schreef op zaterdag 06 juli 2013 @ 14:10:
[...]

Dan ga ik overmorgen maar eens HTC bellen. Vind het werkelijk schandalig dat ze een hoesje verkopen die schade aanbrengt aan je telefoon van een paar honderd euro.
Ik heb zelf helaas ook krassen/puntjes opgelopen door dit hoesje. Ik heb HTC hierover uitgebreid gemaild maar wacht nog op reactie.

• xoniq
  • Registratie: april 2005
  • Laatst online: 26-11 09:03
Wat kunnen jullie aanraden als een goede auto houder voor de HTC One zodra deze in een hoesje zit? Heb er nu een vrij dun siliconen hoesje eromheen wat best irritant is om eraf te halen.

Ik zag ook iets van een magnetisch iets om je telefoon magnetisch vast te klikken maar hoeveel kan dat hebben ..

iPhone 12 128GB |  MacBook Air M1 | Mazda CX-30 (2020)

• hegenious
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 31-10 10:45
EndlessWaltz schreef op maandag 08 juli 2013 @ 19:18:
ik heb deze van Diztronic nu, omdat de Diztronic van mn vorige Galaxy Nexus zo beviel. Op de Diztronic site is hij het goedkoopst, vooral met de 10% kortingscode "REPEATBUYER" De achterkant is nu minder bol en dus vlakker, waardoor hij nu wat stabieler in de hand ligt. De zijkanten hebben ook nu meer grip.

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
mooie case inderdaad met precisie cutouts

• hegenious
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 31-10 10:45
mafiatounes schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 12:50:
Heeft er iemand ervaringen met de Draco Design aluminium bumper case?
Geen ervaring, wel een mooi ding wat design betreft. Alleen blijft de mooie achterkant van je telefoon wel onbeschermd zo te zien, afgezien van die lipjes die de bolling van de achterkant moeten opvangen wanneer je 'm op tafel legt.
De telefoon in en uit je zak of tas halen zal onherroepelijk krasjes op de aluminium achterzijde van je htc one opleveren.
Daarnaast is deze case van alu, dus weinig 'bumper' volgens mij in het geval je telefoon een keer valt. Moet je ook nog op gaan passen dat je je case niet beschadigd. _O-

• mafiatounes
  • Registratie: februari 2009
  • Niet online
hegenious schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 21:30:
[...]

Geen ervaring, wel een mooi ding wat design betreft. Alleen blijft de mooie achterkant van je telefoon wel onbeschermd zo te zien, afgezien van die lipjes die de bolling van de achterkant moeten opvangen wanneer je 'm op tafel legt.
De telefoon in en uit je zak of tas halen zal onherroepelijk krasjes op de aluminium achterzijde van je htc one opleveren.
Daarnaast is deze case van alu, dus weinig 'bumper' volgens mij in het geval je telefoon een keer valt. Moet je ook nog op gaan passen dat je je case niet beschadigd. _O-
I rest my case ;)

Ik vind hem zo mooi dat ik dat erbij neem en gewoon een doorschijnende backprotector erop gooi. Ik ga hem gewoon bestellen,

Pc build in progress: Evolv Shift Air/X570/32gb 3600CL16/RTX2070s/500gb Samsung Evo/2tb Intel 660p/Bequiet SFX-L 600w - RTX3000/Ryzen 4000 here i come

Acties:
  • 0Henk 'm!

• coendeurloo
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 27-11 16:16
Na al die jaren is mijn favoriete accessoire nog steeds de door mijn moeder gebreide sok ;)

Nooit geen krassen, super eenvoudig eruit te halen, voor mij perfect!

• -tom-562
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 09:03

-tom-562

Oliesjeik

Heeft er iemand hier al een oleophobic screenprotector gevonden voor de HTC One? Ik heb nu gewoon zo'n standaard plastic screenprotector, maar eigenlijk is dat gewoon bagger. Vette vingers blijf je zien, terwijl je zonder screenprotector geen tot nauwelijks last van had

Men do not quit playing because they grow old. They grow old because they quit playing.

• soundtrack
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 13-11 10:15
zojuist htc one power case besteld :

• xoniq
  • Registratie: april 2005
  • Laatst online: 26-11 09:03
-tom-562 schreef op maandag 15 juli 2013 @ 15:22:
Heeft er iemand hier al een oleophobic screenprotector gevonden voor de HTC One? Ik heb nu gewoon zo'n standaard plastic screenprotector, maar eigenlijk is dat gewoon bagger. Vette vingers blijf je zien, terwijl je zonder screenprotector geen tot nauwelijks last van had
http://www.greenonionssup...bic-screen-protector.html

iPhone 12 128GB |  MacBook Air M1 | Mazda CX-30 (2020)

• Jazco2nd
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 26-11 19:08
Wat zijn de ervaringen met matte versus glanzende screenprotectors?
Ik twijfel tussen:
Benks Magic THR --> super scratch resistant, hard
Benks Magic TSR --> anti glare

Kan 1 van deze voor slechts 8 dollar kopen incl verzenden en je krijgt altijd 2. Ben alleen bang dat de eerste heel dik is.

Dan nog een andere vraag: ik zoek een auto houder die niet met een zuignap werkt. In mijn auto zit nog een gewone autoradio, ik wil de HTC daar gewoon precies voor hebben. Horizontaal. Zodanig dat je de volumeknop van de radio nog ziet/kan bedienen en daarnaast zit gewoon de telefoon. Zat te denken om een stuk metaal in de CD ingang de schuiven, deze zodanig te buigen en met antislip te bekleden. Maar ik wil ook de optie hebben om de telefoon verticaal te draaien :S

• witlox4098
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 09-04-2020
Wie weet waar ik in Nederland een mophie juice pack® HTC One Extended Battery Case kan bestellen, ik kom steeds op buitenlandse sites uit, ik weet dat ik dat ook daar kan bestellen maar ik hou het liever in Nederland.

Ik heb uiteraard in het nederlands gezocht.

[Voor 9% gewijzigd door witlox4098 op 16-07-2013 15:09]

• Voronwë
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 27-11 16:44
Jazco2nd schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 14:29:
Wat zijn de ervaringen met matte versus glanzende screenprotectors?
Ik twijfel tussen:
Benks Magic THR --> super scratch resistant, hard
Benks Magic TSR --> anti glare

Kan 1 van deze voor slechts 8 dollar kopen incl verzenden en je krijgt altijd 2. Ben alleen bang dat de eerste heel dik is.
Ik heb op DX.com 2 setjes( 1 mat en 1 glans) van 5 protectors besteld voor 2 euro per setje.
Heb nu een aantal weten er een matte op zitten. Dit is even wennen (niet meer zo glad) maar ik vind het persoonlijk wel mooier dan zo'n vingerafdrukmagneet. Tevens is de meeste spiegeling uit je scherm.

Around here, something radiates. (Counting Crows)

• MuFFIN 007
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 11-10 13:01
Iemand ervaring met deze? http://www.slickwraps.com/HTC-One-Wood-Wraps-Skins-s/564.htm

Mijn One is inmiddels besteld dus komt een van de volgende dagen, ben alvast aan het kijken voor protection. De stadaard flipcase van HTC vind ik wel mooi, maar dat is een faal door het ontbreken van een sluitingsmagneet. Heb niet per se voorkeur voor hard / soft cover, een flipcase wil ik liever niet omdat die teveeel van het mooie uiterlijk wegneemt. Dat is sowieso nummer 1 criterium; de contouren van de One moeten nog duidelijk zichtbaar zijn (daarom lijken de slickwraps me wel wat) en ik wil niets wat het toestel veel dikker / breder maakt. Moet absoluut een elegante oplossing zijn.

• 13art

13art

Moderator Mobile
-tom-562 schreef op maandag 15 juli 2013 @ 15:22:
Op ebay nog eentje gevonden die ook wel betaalbaar is. Ga deze denk ik zelf ook binnenkort maar eens aanschaffen. Al heb ik nog nooit fatsoenlijk (lees zonder dat er stof onder zit) een screenprotector aan kunnen brengen.

...

• bangsat
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 08-11 13:42

Acties:
  • 0Henk 'm!

• reinierkramer
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 26-11 10:10
Heb nu deze besteld draco bumper http://dx-box.com/draco-o...mper-for-new-htc-one.html normaal is deze bumper iets van 70 euro hier kom ik op 12 euro ben benieuwd of hij een beetje in de buurt komt van de echte.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Elwin
reinierkramer schreef op zondag 21 juli 2013 @ 12:22:
Heb nu deze besteld draco bumper http://dx-box.com/draco-o...mper-for-new-htc-one.html normaal is deze bumper iets van 70 euro hier kom ik op 12 euro ben benieuwd of hij een beetje in de buurt komt van de echte.
Goedkoop is soms duurkoop en slechte aluminium kan je toestel beschadigen.

Heeft iemand ervaring met het skinnen van je telefoon?
YouTube: SlickWraps for the HTC One (Unboxing and Installation)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MuFFIN 007
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 11-10 13:01
Geen ervaring, ziet er wel mooi uit. Zelf ook nog steeds op zoek naar degelijk hoesje, flipcase of shell, dus hoor t graag. Heb een paar leuke gezien op Amazon.de, alleen dan heb ik ze niet meer voordat ik op vakantie ga (woensdag) dus dat schiet niet op. Is de standaard hard shell van HTC de €20 die hij kost waard? Die kan binnen 24h bezorgt worden dus dat is eventueel nog een optie, als ie tenminste niet overpriced is...

[Voor 57% gewijzigd door MuFFIN 007 op 21-07-2013 20:34]

• reinierkramer
EndlessWaltz schreef op zondag 21 juli 2013 @ 18:41:
[...]

Goedkoop is soms duurkoop en slechte aluminium kan je toestel beschadigen.

Heeft iemand ervaring met het skinnen van je telefoon?
YouTube: SlickWraps for the HTC One (Unboxing and Installation)
Denk dat dat wel mee zal vallen als ik hem binnen heb zal ik wel even een aantal foto's sturen.

• XoReP
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 25-11 00:58
Aangezien ik nogal hou van afwisselen heb ik er drie besteld:
http://www.aliexpress.com...-M7-AT-T-T/959617932.html

http://www.aliexpress.com...-Back-Case/921318149.html

http://r.ebay.com/JYlcBv

[Voor 10% gewijzigd door XoReP op 23-07-2013 07:58]

• Peter Skinzart
  • Registratie: juli 2013
  • Laatst online: 06-10-2015
Is wel heel erg spammen dit

[Voor 84% gewijzigd door 13art op 23-07-2013 19:17]

• SmiGueL
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 01:24
Moet je de One wel eerst even toevoegen op jouw website. ;)

Enkele plaatjes van hoe het resultaat wordt zou ook mooi meegenomen zijn.
Zo weet men wat voor kwaliteit men kan verwachten. :)

[Voor 27% gewijzigd door 13art op 23-07-2013 19:19]

Delidded 4770K 4.7GHz @ H220 || Gigabyte Z87X-UD4H || 16GB @ 2400MHz || Gigabyte GTX 760 || 2x128GB Samsung 830 @ RAID-0 & WD 3 TB || Iiyama XB2483HSU-B1 || Synology DS916+ 3x6TB + 120GB SSD Cache || Synology DS213+ 6TB backup

• tieske1988
  • Registratie: augustus 2008
  • Laatst online: 27-11 23:23
Ook een bouletta coffee besteld. De Senna kan ik alleen op de Amerikaanse website bestellen en er stond niet bij of ze op voorraad waren. Jammer dat beyzacases geen pouches voor htc's maken want die heb ik voor mijn iPhone gehad en was echt top kwaliteit.

• henry299
  • Laatst online: 27-06 10:32
Ik heb voor mijn htc one onderstaande case gekocht.

nog geen 5 euro, past perfect wel een hele minimale case.

voorheen had ik altijd mate barely there cases maar deze is minstens zo goed.

plus dat materiaal voelt heerlijk :)

[Voor 27% gewijzigd door henry299 op 24-07-2013 09:38]

• bangsat
henry299 schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 20:25:
Ik heb voor mijn htc one onderstaande case gekocht.

nog geen 5 euro, past perfect wel een hele minimale case.

voorheen had ik altijd mate barely there cases maar deze is minstens zo goed.

plus dat materiaal voelt heerlijk :) [afbeelding]
Mag ik vragen waar je deze hebt gekocht. Ziet er heel vet uit.

• derdappie
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 27-11 23:18
die koop je via E-bay. Heb zelf de blauwe, staat erg mooi om de zwarte One.Een nadeel: onder en bovenkant zijn niet geheel beschermd.

http://www.ebay.com/itm/M...Skins&hash=item3a81c45d02

• henry299
  • Laatst online: 27-06 10:32
Idd via ebay.

let op ze zijn er ook zonder die merknaam dan zijn ze nog goedkoper.

Weet alleen niet of die ook perfect passen.

Als je zoekt op quicksand cases htc one m7 krijg je ze ook zonder merknaam.
derdappie schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 15:35:
die koop je via E-bay. Heb zelf de blauwe, staat erg mooi om de zwarte One.Een nadeel: onder en bovenkant zijn niet geheel beschermd.

http://www.ebay.com/itm/M...Skins&hash=item3a81c45d02

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Exterminator
  • Registratie: augustus 2003
  • Nu online
Zoveel cases, zoveel keus...

Heb gisteren dus ook de one gekocht zonder case of iets dergelijks. Wilde deze eerst uit china bestellen (DX), maar dit betekent dus dat ik minimaal 2 weken zonder zit (vind ik zonde voor dit dure toestel). Welke case raden jullie aan en is zsm in huis (denk dus via nl webshop?)

Zie hier veel leuke dingen voorbij komen, maar veel is dus ebay.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ipje
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 27-11 22:37
Ik heb de aluminium kleurige nu thuis liggen, moet mij er nog even toe zetten om ze erop te plakken. Je htc zal nog geen mm dikker worden. Maar het is alleen een bescherming tegen krassen als ik het zo inschat. Laten stuiteren op een harde ondergrond, daar zul je echt een case voor moeten worden gebruiken. Je hebt gelijk dat een case het ontwerp van je telefoon geen goed doet, het is een afweging die ieder voor zich moet maken. Ik gebruik nu de casemate http://www.pdashop.nl/pro...-there-htc-one-black.html twijfel of ik eigenlijk de slickwraps ga gebruiken ivm het stuiteren op de grond en de mogelijke schade daardoor.
MuFFIN 007 schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 03:22:
Iemand ervaring met deze? http://www.slickwraps.com/HTC-One-Wood-Wraps-Skins-s/564.htm

Mijn One is inmiddels besteld dus komt een van de volgende dagen, ben alvast aan het kijken voor protection. De stadaard flipcase van HTC vind ik wel mooi, maar dat is een faal door het ontbreken van een sluitingsmagneet. Heb niet per se voorkeur voor hard / soft cover, een flipcase wil ik liever niet omdat die teveeel van het mooie uiterlijk wegneemt. Dat is sowieso nummer 1 criterium; de contouren van de One moeten nog duidelijk zichtbaar zijn (daarom lijken de slickwraps me wel wat) en ik wil niets wat het toestel veel dikker / breder maakt. Moet absoluut een elegante oplossing zijn.

• Krekker
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 20-06 12:06
Na drie maanden heeft mijn HTC double dip flip case zijn beste tijd wel gehad. Ik ben op zoek naar een vervanger, maar dat is nog niet zo eenvoudig.

Ik ben erg tevreden met de functionaliteit van de double dip, maar de kwaliteit laat te wensen over. Hij valt op verschillende plaatsen uit elkaar.

Mijn nieuwe hoesje moet aan de volgende voorwaarden voldoen:
-Bescherming tegen krassen (duh) en vallen.
-Bescherming van het scherm in mijn broekzak
-Voorkeur voor flipcover, maar sta open voor alternatieven
-Niet al te dik
-Neutraal uiterlijk
-Deze week nog leverbaar in Nederland ivm vakantie (dus in Nederland bestellen of kopen waarschijnlijk)
-Prijs: max ongeveer € 25,- (afhankelijk van kwaliteit evt. meer, maar minder mag natuurlijk ook altijd)

Wie kan mij een hoesje adviseren? Ik heb alle hoesjes bij Coolblue al bekeken, maar zag niks indrukwekkends er tussen in mijn prijsrange.

• Lizard
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 26-11 22:18
Ik ben tevreden met deze: http://www.bags4u.eu/Boul...er-Etui-fuer-HTC-ONE-M7_1
Geen flipcover, maar biedt mij genoeg bescherming.
Meerdere modellen zie je hier: http://www.bags4u.eu/One-M7_1
Werd bij mij erg snel geleverd, met 3 dagen binnen.

• PSDB
  • Registratie: juli 2013
  • Laatst online: 07-01-2020
Hoi,

ik ben, zoals velen ook opzoek naar een mooie wallet case voor mijn HTC one.

Ik kwam deze tegen, vind deze mooi en kan mooi mijn creditcards en toegangpassen (werk) erbij voegen etc..
http://www.etsy.com/nl/li...ed_tlp=mobile-accessories

Maar zien jullie hier nadelen in bij zo'n wallet case? En is bij zo'n wallet case toch verstandig om een screenprotector te nemen, en welke dan want ik ben een behoorlijke leek hierin. Ik ben diverse screenprotectors hier tegengekomen alleen weet nu nog niet welke het beste is, wellicht is hier een eenduidig antwoord op?

Hg,
PSDB

• Ruut88
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 11:55
Ik heb deze besteld,

http://www.bol.com/nl/p/h...e-zwart/9200000014684287/

als het goed is morgen al binnen ben benieuwd of het was is.

• Krekker
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 20-06 12:06
Bedankt voor de adviezen. Ik ben uiteindelijk voor deze gegaan:

http://www.mobielbereikba...case-lychee-black-htc-one

Hij lijkt heel erg op die van jou Ruud. Zou het stiekem dezelfde zijn?
Ik krijg hem als het goed is morgen binnen en ik zal mijn bevindingen hier posten.

• Whisky
Aantal weken geleden de UAG Case Besteld, dit duurde langer dan 21 dagen dus ik terug gemaild. En ik heb zonder kosten een nieuwe mogen besteld (marine blue). En wat denk je? Krijg ik vandaag de witte op de mat, wel helaas 18 euro douane kosten moeten dokken... Maar wat is dit een mooi hoesje!

Hij zit er echt goed en strak in, alle uitsnede's zitten precies goed. Hij voelt lekker aan in de hand, en nu blijft de telefoon recht liggen omdat het hoesje plat is. Ik kijk nu al uit naar de andere!

Ik heb geen goede telefoon om een foto te maken met m'n telefoon erin dus moeten jullie het doen met alleen het hoesje!

Dus binnenkort krijg ik ook een blauwe binnen :+ denk dat ik ook voor deze 18 euro moet betalen, maar dat scheelt toch weer 26 euro (35 USD) aan bestel kosten! 8)

[Voor 11% gewijzigd door Whisky op 30-07-2013 14:10]

Freedom for everyone..

• 13art

13art

Moderator Mobile
Afgelopen weekend was ik op Tomorrowland, en daar heeft het twee momenten flink geregend. Telefoon zat in mijn broekzak, maar wilde eenmaal terug in het hotel niet meer laden. Vermoedelijk door vocht oid, gelukkig deed hij het na 2 dagen drogen wel weer, maar was wel even flink geschrokken. Nu zoek ik dus eigenlijk een hoes/tasje oid, waar de One dus in kan, nog wel te gebruiken is, maar dus ook goed beschermd is tegen regen/vocht.

Op ebay heb ik al gekeken, maar daar kom ik niet heel veel tegen, behalve wat grote tasjes. Het liefste heb ik iets wat netjes aansluit om de HTC One zodat deze niet meteen te groot wordt. Iemand hier die zoiets toevallig al is tegengekomen?

...

• Whisky
l3art schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 15:04:
Afgelopen weekend was ik op Tomorrowland, en daar heeft het twee momenten flink geregend. Telefoon zat in mijn broekzak, maar wilde eenmaal terug in het hotel niet meer laden. Vermoedelijk door vocht oid, gelukkig deed hij het na 2 dagen drogen wel weer, maar was wel even flink geschrokken. Nu zoek ik dus eigenlijk een hoes/tasje oid, waar de One dus in kan, nog wel te gebruiken is, maar dus ook goed beschermd is tegen regen/vocht.

Op ebay heb ik al gekeken, maar daar kom ik niet heel veel tegen, behalve wat grote tasjes. Het liefste heb ik iets wat netjes aansluit om de HTC One zodat deze niet meteen te groot wordt. Iemand hier die zoiets toevallig al is tegengekomen?
http://www.amazon.com/gp/...nkCode=as2&tag=tblists-20

http://www.alibaba.com/sh...-case-for-htc-one-m7.html

En als je iets extremers zoekt dan een zakje.. [YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=KVECLY5DQI8]

Freedom for everyone..

• Southern Sun
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 09:17
Heb maar de Active car holder van Brodit besteld aangezien die voor m'n Sensation ook prima was. Ben benieuwd.

• Eric_tweak
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 21-04-2016
Anduuuh schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 14:06:
Aantal weken geleden de UAG Case Besteld, dit duurde langer dan 21 dagen dus ik terug gemaild. En ik heb zonder kosten een nieuwe mogen besteld (marine blue). En wat denk je? Krijg ik vandaag de witte op de mat, wel helaas 18 euro douane kosten moeten dokken... Maar wat is dit een mooi hoesje!

Hij zit er echt goed en strak in, alle uitsnede's zitten precies goed. Hij voelt lekker aan in de hand, en nu blijft de telefoon recht liggen omdat het hoesje plat is. Ik kijk nu al uit naar de andere!

Ik heb geen goede telefoon om een foto te maken met m'n telefoon erin dus moeten jullie het doen met alleen het hoesje!

[afbeelding]

[afbeelding]

Dus binnenkort krijg ik ook een blauwe binnen :+ denk dat ik ook voor deze 18 euro moet betalen, maar dat scheelt toch weer 26 euro (35 USD) aan bestel kosten! 8)
Deze case is perfect. Voelt niet dik aan, nog lichter dan een TPU case > wat ik niet had verwacht en geweldig in de handen! Ik had wat meer geluk, 16e shipped @ amazon, zou 23e aankomen, kwam te laat (op de 25e). In de nacht van 24/25 livechat gesproken, ene John, kreeg meteen refund voor de verzendkosten, en later nog eens een refund voor de inconvenience > top service amazon _/-\o_ !

• Whisky
Eric_tweak schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 23:24:
[...]

Deze case is perfect. Voelt niet dik aan, nog lichter dan een TPU case > wat ik niet had verwacht en geweldig in de handen! Ik had wat meer geluk, 16e shipped @ amazon, zou 23e aankomen, kwam te laat (op de 25e). In de nacht van 24/25 livechat gesproken, ene John, kreeg meteen refund voor de verzendkosten, en later nog eens een refund voor de inconvenience > top service amazon _/-\o_ !
Nice, ik had hem direct via Urban Armor Gear hun eigen website besteld. Ben benieuwd hoelang het duurt voor deze binnenkomt en hoe deze staat bij de zilveren HTC One.

Freedom for everyone..

• bangsat
Hiervoor hebben we V&A

[Voor 92% gewijzigd door 13art op 31-07-2013 20:58]

• Southern Sun
Heb nu dus de Brodit car holder. Op zich prima ding, maar vind dat de One er niet heel soepel in klikt en ik vraag me af hoe het op de lange termijn voor de lak is.

[Voor 74% gewijzigd door Southern Sun op 01-08-2013 13:50]

• renzo4000
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 07:47
Southern Sun schreef op donderdag 01 augustus 2013 @ 13:46:
Heb nu dus de Brodit car holder. Op zich prima ding, maar vind dat de One er niet heel soepel in klikt en ik vraag me af hoe het op de lange termijn voor de lak is.
Ik heb de brodithouder zelf niet, maar een ander type voor mijn GS3 had een soort van suede voering aan de binnenkant om de telefoon te beschermen tegen krassen... heeft deze dat niet? Ik heb overigens zelf ook een keer brodithouder getweakt door hem kort te verwarmen in de oven (ja ja :+ ) waardoor ik hem iets kon buigen en paste daar een ander type telefoon gewoon weer netjes in. Wellicht een idee voor jou om hem iets wijder te maken?

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS

• MooDyBLueS
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 27-11 20:22
Met mijn vorige telefoon, een iPhone 4S, had ik al een Brodit passieve autohouder gekocht, waar ik erg tevreden over was. De autohouder werd in het luchtrooster en een opening op het dashboard vastgezet, muurvast. Nu ik een HTC One heb, was het dan ook een no-brainer om hiervoor simpelweg de HTC One tilt swivel te bestellen:

In eerste instantie dacht ik dat ik het plaatje ook opnieuw zou moeten vastschroeven, maar dat hoeft juist niet. Alleen de ballhead van het tilt/swivel gedeelte hoeft losgeschroefd te worden, waarna ik de nieuwe HTC One versie erop kan schroeven.

Dus eigenlijk een tip voor iedereen die een autohouder zoekt die zo min mogelijk in de weg zit en ook muurvast op je auto te monteren is (zonder schroefgaten!), Het voordeel ten opzichte van een monster houder is dat je zo min mogelijk in de weg van het scherm hebt zitten en de softtouch binnenkant je telefoon goed beschermt. De houder bestaat uit twee delen, maar je hoeft slechts één deel te vervangen als je van auto of telefoon wisselt.

Daarnaast zit ik nog te denken aan een mooie pouch om het aluminium te beschermen. Tot op heden heb ik de volgende opties voorbij zien komen, heeft iemand hier wellicht al ervaring mee? De onderstaande is via Softandsilly.nl, is er iemand die daar al zijn 'custom' pouch besteld heeft?

Etsy.com

Etsy.com

Softandsilly.nl

• Voronwë
  • Laatst online: 27-11 16:44
MooDyBLueS schreef op donderdag 01 augustus 2013 @ 15:18:
Daarnaast zit ik nog te denken aan een mooie pouch om het aluminium te beschermen. Tot op heden heb ik de volgende opties voorbij zien komen, heeft iemand hier wellicht al ervaring mee? De onderstaande is via Softandsilly.nl, is er iemand die daar al zijn 'custom' pouch besteld heeft?

[afbeelding]
Softandsilly.nl
Ik heb mijn pouch besteld bij Esther van SoftandSilly.nl O-)

Bevalt uitstekend! Custom made, naar wens gemaakt, en er zijn er niet veel van (max 5 voor zover ik weet), kortom, heel heel uniek!!

Ze heeft nog meer voorbeelden trouwens die niet op d'r site staan. zoals deze:

[Voor 21% gewijzigd door Voronwë op 01-08-2013 16:38]

Around here, something radiates. (Counting Crows)

• Whisky
Zoals eerder verteld, ik had via de officiële website van UAG de witte HTC One case besteld.
Echter duurde dit toen 21 dagen langer dan verwacht.. Dus UAG gemaild dat ik de case nog steeds niet binnen had, dus kreeg ik een actie code om gratis een nieuwe te bestellen.

Vervolgens kwam de witte case een aantal dagen geleden binnen, en vandaag de vervangende case!

Ik twijfel nog of ik er een weg doe of dat ik ze gewoon houd voor afwisseling, vindt de case echt geweldig, qua design, hoe hij vasthoud en hij is makkelijk om te 'bevestigen/verwijderen'.

Freedom for everyone..

• Fastmat
  • Registratie: april 2013
  • Laatst online: 31-07-2014
Ik ben op zoek naar een case die de voorkant beschermt en niet zo dik is. Mijn vriendin heeft een S4 met een originele cover en doordat die geïntegreerd zit in de achterkant is de telefoon amper dikker geworden. Ik heb spijt van mijn aankoop doordat er voor de HTC amper dunne hoesjes te vinden zijn.

• renzo4000
Fastmat schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 11:12:
Ik ben op zoek naar een case die de voorkant beschermt en niet zo dik is. Mijn vriendin heeft een S4 met een originele cover en doordat die geïntegreerd zit in de achterkant is de telefoon amper dikker geworden. Ik heb spijt van mijn aankoop doordat er voor de HTC amper dunne hoesjes te vinden zijn.
Huh spijt vanwege je aankoop ivm een hoesje?? :D

Er zijn zat alternatieven die "lijken" op de Samsung flipcover ... Tja, de oplossing die Samsung biedt met flipcover die het oorspronkelijke accu klepje vervangt is natuurlijk slim ... maar aan de andere kant blijf de S4 itt de One een plastic fantastic telefoon. Iedereen z'n meug natuurlijk ;)

• BB333
Iemand ervaring met deze: http://www.ebay.nl/itm/Nillkin-Matte-Back-Hard-Cover-Case-LCD-Guard-For-HTC-One-M7-LTE-64GB-32GB-/111047041172?pt=UK_MobilePhones_MobilePhonesCasesPouches&var&hash=item19daeb6094&_uhb=1#ht_9142wt_1163

Gaat dan met name om de shop waar ie vandaan komt. Ik twijfel over de authenticiteit van het product, maar vind 5 euro korting wel lekker :P

• renzo4000
BB333 schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 13:28:
Iemand ervaring met deze: http://www.ebay.nl/itm/Nillkin-Matte-Back-Hard-Cover-Case-LCD-Guard-For-HTC-One-M7-LTE-64GB-32GB-/111047041172?pt=UK_MobilePhones_MobilePhonesCasesPouches&var&hash=item19daeb6094&_uhb=1#ht_9142wt_1163

Gaat dan met name om de shop waar ie vandaan komt. Ik twijfel over de authenticiteit van het product, maar vind 5 euro korting wel lekker :P
Jep, ik heb hem nagenoeg vanaf het begin erop zitten. M.i. de beste backcover in z'n klasse.

- Voelt premium aan
- Structuur aan de achterkant voor goede grip
- Geen glossy fingerprint magnet material :P
- Uitsparingen voor alle knopjes, connectors zijn goed bereikbaar
- De "lip" aan de voorzijde steekt voldoende uit om je display te beschermen als je hem op tafel legt.

Ik heb hem voor 12 euro of zo gekocht, maar voor deze prijs zou ik het zeker doen ...

• ralph075
  • Registratie: maart 2009
  • Niet online
Vandaag zat dit pakje bij de post:

Die heb ik besteld nadat ik mijn One had laten stuiteren en daardoor overleden was (gratis gerepareed btw _/-\o_ (puur mazzel, deels op gehoopt door niet teveel inside information te geven bij het aanmelden van het defect O-) )).

Een erg mooi hoesje, als je het mij vraagt:

€17,50 via http://cgi.ebay.com/ws/eB...ageName=ADME:L:OU:NL:3160 (kleurstelling grijs/zwart/grijs is inmiddels echter uitverkocht).

• renzo4000
ralph075 schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 15:25:
Vandaag zat dit pakje bij de post:
[afbeelding]

Die heb ik besteld nadat ik mijn One had laten stuiteren en daardoor overleden was (gratis gerepareed btw _/-\o_ (puur mazzel, deels op gehoopt door niet teveel inside information te geven bij het aanmelden van het defect O-) )).

Een erg mooi hoesje, als je het mij vraagt:
[afbeelding]

[afbeelding]

€17,50 via http://cgi.ebay.com/ws/eB...ageName=ADME:L:OU:NL:3160 (kleurstelling grijs/zwart/grijs is inmiddels echter uitverkocht).
Ik zou deze case direct de prullenbak in mikken ...Er zijn veel gevallen waarbij deze case meer schade aanbrengt dan je telefoon beschermt. Just my 2ct's

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2270101
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2226217
http://www.avforums.com/f...t-use-htc-hard-shell.html

[Voor 12% gewijzigd door renzo4000 op 07-08-2013 15:54]

• ralph075
  • Registratie: maart 2009
  • Niet online
renzo4000 schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 15:44:
[...]

Ik zou deze case direct de prullenbak in mikken ...Er zijn veel gevallen waarbij deze case meer schade aanbrengt dan je telefoon beschermt. Just my 2ct's

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2270101
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2226217
http://www.avforums.com/f...t-use-htc-hard-shell.html
Ach, die paar krasjes interesseren me niet. Ik vind dit hoesje de mooiste die er is.

Daarnaast gebruik ik normaal nooit hoesjes en, geloof me, dat zorgt voor veel meer gebruikerssporen dan de paar krasjes van dit hoesje. Ik heb liever die paar krasjes dan dat ik binnenkort weer mijn telefoon moet opsturen voor reparatie (met het risico dan wel een paar honderd euro te moeten neertellen) door een lullige valschade.

De binnenzijde van het hoesje van tevoren inspecteren op scherpe randjes, plekjes en puntjes van de gietmal scheelt ook al een heleboel met betrekking tot het risico op krasjes. 8)

Just my 2cts ;)

• renzo4000
Ik zeg ook niet dat JIJ het moet doen, maar IK zou het hoesje niet gebruiken omdat het zijn doel een beetje voorbij schiet.

• netblade
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 09:28
Ik ben helaas mijn stock oordopjes ergens deze week verloren, en daar baal ik wel een beetje van.
Weet iemand een webadres (liefst in Nederland) waar ik deze zou kunnen bestellen. Ik wil het liefste gewoon de oordopjes die er bij zaten. Nu zag ik wel wat op ebay staan maar dat duurt tot zeker over een maand eer ik ze heb.

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

• indofk
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 24-11 11:37
Gisteren mijn HTC One in ontvangst mogen nemen bij coolblue hier in utrecht , had gelijk een screensaver meebestel die er terplekke door de mederwerker opgezet is , 100% recht en geen bubbels , Bedankt coolblue _/-\o_ , ze hadden alleen geen hoesje naar mijn smaak ,dus naar de mediamarkt ,daar hebben ze genoeg keuze , tenminste .... als je een iphone of een samsung hebt , voor htc is er gewoon bar weinig
bij saturn hetzelfde verhaal .

toen heb ik gisteravond nog net voor 22:00 een 4-OK Stand Case Besteld bij telecomtelecom.nl voor 19€
en vanochtend om 11:30 door postnl geleverd .

De HTC One past perfect in de case en gaat er soepel in je hoeft dus ook niet bang te zijn dat je de One beschadigd , hij zit er wel gewoon stevig in , daarbij blijft de One ook nog eens slank ondanks de case

kortom , ik ben tevreden :)

foto's zijn trouwens gemaakt met een HTC desire
:)

[Voor 7% gewijzigd door indofk op 09-08-2013 08:40]

• indofk
ik kom van een htc one x af en heb daarbij de bijbehorende originele carholder de D110

die past uiteraard niet op de htc one , dus ik zat te kijken naar de originele carholder de D160

nu valt mij op dat ie op de houder zelf na precies het zelfde is als de D110

nu vroeg ik me af of de houder ergens los te krijgen is , heb uiteraard al gegoogled maar kan er niets over vinden , hebben jullie enig idee waar zo'n losse houder te krijgen is ?

• Fastmat
  • Registratie: april 2013
  • Laatst online: 31-07-2014
indofk schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 15:38:
Gisteren mijn HTC One in ontvangst mogen nemen bij coolblue hier in utrecht , had gelijk een screensaver meebestel die er terplekke door de mederwerker opgezet is , 100% recht en geen bubbels , Bedankt coolblue _/-\o_ , ze hadden alleen geen hoesje naar mijn smaak ,dus naar de mediamarkt ,daar hebben ze genoeg keuze , tenminste .... als je een iphone of een samsung hebt , voor htc is er gewoon bar weinig
bij saturn hetzelfde verhaal .

toen heb ik gisteravond nog net voor 22:00 een 4-OK Stand Case Besteld bij telecomtelecom.nl voor 19€
en vanochtend om 11:30 door postnl geleverd .

De HTC One past perfect in de case en gaat er soepel in je hoeft dus ook niet bang te zijn dat je de One beschadigd , hij zit er wel gewoon stevig in , daarbij blijft de One ook nog eens slank ondanks de case

kortom ,

foto's zijn trouwens gemaakt met een HTC desire
:)
Hoe dik is dit hoesje?

• Elwin
Ik heb een skin van Ebay op mijn zilvere geplakt. Het is een vinyl sticker gemaakt in AutoCAD. De Beats Logo en de FC milieu tekst zijn niet meer zichtbaar. Een cleanere look als je het aan mij vraagt.

• Rox92
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 08:49
Vandaag mijn htc one hoesje van mobilesupplies binnen (http://www.mobilesupplies...scherm-htc-one-zwart.html)
Pasvorm is goed, de htc past er helemaal in. Wel als je hem onderste boven houd valt hij er uit.
Verder is het een heel mager hoesje. Het zijn echt 2 lapjes leer met karton erin voor stevigheid.
Geen enkele bescherming voor als die valt. Het kostte maar 13 euro maar toch vind ik dat nog teveel.

Nu toch maar deze halen. http://www.bags4u.eu/Boul...er-Etui-fuer-HTC-ONE-M7_1

Zat ook nog te twijfelen of ik deze zou kopen maar ook dit hoesje heeft weinig bescherming voor vallen. En uiteindelijk ook 30 euro inclusief verzendkosten. http://www.senacases.com/htc-cases/one/ultraslim/

[Voor 7% gewijzigd door Rox92 op 10-08-2013 17:55]

• indofk
zoals je op de foto kunt zien , nauwelijks dikker dan de HTC One zelf denk in totaal zo'n 3mm dikker

wat ik ook wel fijn vind is de mogelijkheid om dichtgeklapt te kunnen bellen doordat er bovenin een uitsparing zit .

• Rox92
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 08:49
Ok, thnx voor de input guys!

Word nog even wikken en wegen welke het gaat worden :P
Hij lijkt op dit filmpje namelijk minder stevig, vergeleken met die van bags4u.
YouTube: Valenta Leather Pocket Black 22 Mini-review (NL/BE)

YouTube: Ledertasche für das iPhone!!! bags4u.eu

• Elwin
Een beter pouch kun je niet krijgen IMO. Deze kost maar €3,- incl. verzending.

• Joen
  • Registratie: juli 2003
  • Laatst online: 12-10 20:02
Heb je een linkje?
En zit die voldoende strak er om heen zodat je telefoon er niet zomaar uit valt als je het per ongeluk op de kop houdt?

• Patrick80
  • Registratie: oktober 2008
  • Laatst online: 23-11 23:09
Zijn er mede tweakers die de Spigen t. tempered glass of de t.R gebruiken op de Htc One ?
Hoe bevalt deze en welke kan ik het beste bestellen de ene heeft ronde hoeken maar is dit ook echt het prijs verschil waard ?
Ik las dat er eerst problemen mee waren betreft de sensitivity, is dit nu geen probleem meer ?

• reinierkramer
Vandaag mijn nieuwe bumper in ontvangst mogen nemen

• Deures
  • Registratie: juni 2012
  • Laatst online: 11:44
EndlessWaltz schreef op zaterdag 10 augustus 2013 @ 17:09:
Ik heb een skin van Ebay op mijn zilvere geplakt. Het is een vinyl sticker gemaakt in AutoCAD. De Beats Logo en de FC milieu tekst zijn niet meer zichtbaar. Een cleanere look als je het aan mij vraagt.

[afbeelding]

[afbeelding]
Heb je een ebay link?

• Southern Sun
Southern Sun schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 11:00:
Zojuist dit hoesje van bags4u binnen gekregen. Dinsdag besteld, vandaag dus geleverd :)
Ziet er goed uit, nou hopen dat m'n zilveren One niet zwarte vegen ervan gaat krijgen, maar gaat vast goed komen. Nou alleen nog een keer een carholder aanschaffen en ik kan er weer tegenaan.
Op zich prima hoesje. Alleen viel laatst m'n telefoon uit m'n broekzak op het terras. De bovenkant heeft nu dus een mooie buts op de rand van de speakergrille. Jammer, maar helaas. Had gehoopt dat de bovenkant iets beter beschermde.

[Voor 3% gewijzigd door Southern Sun op 15-08-2013 12:54]

• Eric_tweak
EndlessWaltz schreef op zaterdag 10 augustus 2013 @ 22:19:
Een beter pouch kun je niet krijgen IMO. Deze kost maar €3,- incl. verzending.

[afbeelding]
Linkje??

• Elwin
Oké, maar dan hebben allemaal dezelfde pouch. http://www.ebay.nl/itm/Ne...Cases&hash=item1c33f08f6a

[Voor 9% gewijzigd door Elwin op 18-08-2013 17:13]

• Eric_tweak
Maar we hebben toch ook allemaal dezelfde telefoon :p.
Zit de htc er precies goed in, of nog extra plek over, ik vraag me af of de htc met een tpu case nog in de pouch past.. zoals bij etsy hoesjes..

Ik heb hier namelijk nog een leren hoesje liggen dat ik niet gebruik.. (htc leren pouch) Bij V&A niemand op gereageerd jammer genoeg..

[Voor 12% gewijzigd door Eric_tweak op 18-08-2013 19:22]

• SuperVeloce
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 00:51
mensen ervaring met deze HTC Battery?

Hoe snel laad zo'n externe accu je telefoon? met 1A/uur?

• SAWYER
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 27-11 12:22
SuperVeloce schreef op zaterdag 24 augustus 2013 @ 21:30:
mensen ervaring met deze HTC Battery?

[afbeelding]

Hoe snel laad zo'n externe accu je telefoon? met 1A/uur?
Het schijnt dat die externe accu de HTC One sneller laadt dan de originele lader.
Hoe dat kan is echter een mysterie. Of een placebo effect.

• netblade
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 09:28

De HTC Mini+ staat nu ook op de Nederlandse HTC site vermeld, helaas zie ik nog geen shops die deze aanbieden. Ik ben eigenlijk wel benieuwd of het wat is :)

Hier de link met meer informatie : http://www.htc.com/nl/accessories/htc-mini-plus/#ratings

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

• Elwin
netblade schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 19:08:

De HTC Mini+ staat nu ook op de Nederlandse HTC site vermeld, helaas zie ik nog geen shops die deze aanbieden. Ik ben eigenlijk wel benieuwd of het wat is :)

Hier de link met meer informatie : http://www.htc.com/nl/accessories/htc-mini-plus/#ratings
Als je hem ook als vaste telefoon van UPC/ZIGGO kunt gebruiken, dan lijkt hij mij wel een leuke gadget voor op je bureau boven.

• Bullet NL
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 27-11 17:36
EndlessWaltz schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 13:48:
[...]

Als je hem ook als vaste telefoon van UPC/ZIGGO kunt gebruiken, dan lijkt hij mij wel een leuke gadget voor op je bureau boven.
Je koppel hem draadloos aan een HTC Smartphone, als jou situatie zou gaan werken zou je de handmatig de SIP gegevens van Ziggo/UPC in je smartphone moeten voeren.

Cogitationis poenam nemo patitur

• 13art

13art

Moderator Mobile
Hmm die screenprotector waar ik het eerder over had kan ik niet echt aanraden, erg snel krassen we op en wordt net zo vet als zonder. Op zoek naar een krasvrije screenprotector.

...

• XoReP
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 25-11 00:58
Bullet NL schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 13:55:
[...]

Je koppel hem draadloos aan een HTC Smartphone, als jou situatie zou gaan werken zou je de handmatig de SIP gegevens van Ziggo/UPC in je smartphone moeten voeren.
En helaas zal het laatste niet lukken omdat ze Packetcable gebruiken voor hun telefonie ;)

• Chris.nl
  • Niet online
l3art schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 09:53:
Hmm die screenprotector waar ik het eerder over had kan ik niet echt aanraden, erg snel krassen we op en wordt net zo vet als zonder. Op zoek naar een krasvrije screenprotector.
Deze glazen protector van mij is nog helemaal krasvrij.

• yannickzz
  • Laatst online: 11-07 20:08
Om m'n refurbishde telefoon van HTC heb ik 'n Belkin Ultra Thin Case gedaan, maar tot mijn schrik haalde ik deze vandaag eraf en kwam ik erachter dat er zand in zat. De telefoon zat ook onder het zand.

Zelf baal ik ervan dat er toch zand op de telefoon zit terwijl er gewoon een case om zat. Het lijkt me toch wel een algemeen probleem dat een hoesje vuil ophoopt in de loop der tijd. Dus weet iemand misschien een beter alternatief? Heeft een 'pouch' minder last van dit probleem?

• haakjesluiten
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 11:40
ik heb op ebay voor €3 pakket van 10 van die matte screenprotectors besteld. beste upgrade die je imo aan een telefoon kan uitvoeren. Je vinger glijd veel beter geen afdrukken en smudge meer en je hoeft niet naar je eigen rotkop te kijken :P

• MikeOO
Yannickzz schreef op zondag 01 september 2013 @ 21:03:
Om m'n refurbishde telefoon van HTC heb ik 'n Belkin Ultra Thin Case gedaan, maar tot mijn schrik haalde ik deze vandaag eraf en kwam ik erachter dat er zand in zat. De telefoon zat ook onder het zand.

Zelf baal ik ervan dat er toch zand op de telefoon zit terwijl er gewoon een case om zat. Het lijkt me toch wel een algemeen probleem dat een hoesje vuil ophoopt in de loop der tijd. Dus weet iemand misschien een beter alternatief? Heeft een 'pouch' minder last van dit probleem?
Daar ontkomt je helaas niet aan. Er is altijd wel een beetje ruimte tussen een hoesje en de gsm en daar gaat van alles tussen zitten.

Zelf een soortgelijke cover maar dan via ebay gehaald maar na 2 maanden eens gekeken en zit eigenlijk alleen wat kleine stofjes tussen. Nu let ik altijd wel erg goed op waar ik mijn telefoon heb en de overige spullen mogen zeker niet bij.

Misschien niet zoveel zand in je zakken stoppen >:)

[Voor 5% gewijzigd door MikeOO op 02-09-2013 08:15]

• yannickzz
  • Laatst online: 11-07 20:08
MikeOO schreef op maandag 02 september 2013 @ 08:14:
[...]

Daar ontkomt je helaas niet aan. Er is altijd wel een beetje ruimte tussen een hoesje en de gsm en daar gaat van alles tussen zitten.

Zelf een soortgelijke cover maar dan via ebay gehaald maar na 2 maanden eens gekeken en zit eigenlijk alleen wat kleine stofjes tussen. Nu let ik altijd wel erg goed op waar ik mijn telefoon heb en de overige spullen mogen zeker niet bij.

Misschien niet zoveel zand in je zakken stoppen >:)
Ja, precies. Maar dan kan je eigenlijk net zo goed gewoon geen case eromheen doen en dan gewoon elke avond de achterkant schoonmaken? Het enige probleem is dan dat je 'm niet uit je handen moet laten vallen _O-

• MikeOO
Yannickzz schreef op maandag 02 september 2013 @ 11:00:
[...]

Ja, precies. Maar dan kan je eigenlijk net zo goed gewoon geen case eromheen doen en dan gewoon elke avond de achterkant schoonmaken? Het enige probleem is dan dat je 'm niet uit je handen moet laten vallen _O-
Niet helemaal. Hij beschermt toch ook de achterkant als je hem in je zak stopt of ergens neerlegt zolang je hem maar niet in de zandbak legt natuurlijk. >:)

• ipje
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 27-11 22:37
Vandaag de HTC Battery Bar (BBG600) ontvangen hij ligt nu aan de oplader, ga hem tijdens de vakantie testen daarna zal ik mij bevindingen hier neerzetten. Hier alvast de specificaties :
Capaciteit : 6000 mAh
Input : 5VDC, 1000 mA
Output : 5VDC, 1000 mA
Afmetingen : 99,65 x 44,8 x 25,2 mm
Gewicht : 145g

Opladen van battery bar :
AC adapter 8 tot 9 uur. (werkelijk ruim 12 uur).
Computer USB : 17 tot 18 uur.

Opladen van HTC one :
Dat viel tegen hopelijk gaat het beter worden als hij vaker gebruikt gaat worden. Oplaad tijd HTC (nog 13% vermogen aanwezig in batterij) is ongeveer 2 uur dat is goed te doen. Helaas bij de tweede oplaad beurt komt hij niet verder dan 60% opladen daarna is de battery bar leeg. Zie statistiek die is toegevoegd.

[Voor 31% gewijzigd door ipje op 15-09-2013 15:45]

Pagina: 1 ... 10 11 12 Laatste

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee