Het lijkt een beetje of de HTC One nu zo oud is dat de beste aanbiedingen voorbij zijn. Klopt dit idee van mij? Ik zat erover te denken, maar ik vind de prijzen niet zo heel geweldig. (en die boomsound is helaas alleen bij belcompany)
Verwijderd
Ik heb zojuist kitkat 4.4 geinstalleerd en nu start de telefoon niet meer op, ik krijg meteen een cyaan/blauw scherm en kan niet meer in twrp. Iemand een idee?
Update: hard reset gelukt en ik ben terug in twrp
Update: hard reset gelukt en ik ben terug in twrp
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2013 15:55 ]
Begin is in: [HTC One] Rooten & Custom ROM's
En gebruik linkjes, wat heb je precies gedaan, waar ging het verkeerd, enzovoort
En gebruik linkjes, wat heb je precies gedaan, waar ging het verkeerd, enzovoort
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Zojuist de One opgehaald bij de Belcompany!
Voor 460,- was ik de eigenaar, en dat voor een 32gb versie. Dat vind ik dan wel een nette prijs!!
Gelijk de Android update gedaan, en aangemeld voor de HTC Boomsound actie.
Straks maar even netjes de contacten etc. importeren, eens kijken wat daarvoor de beste manier is vanaf mijn HTC HD2 (met android).
Mijn eerste echte toestel met origineel Android
Playtime
Voor 460,- was ik de eigenaar, en dat voor een 32gb versie. Dat vind ik dan wel een nette prijs!!
Straks maar even netjes de contacten etc. importeren, eens kijken wat daarvoor de beste manier is vanaf mijn HTC HD2 (met android).
Mijn eerste echte toestel met origineel Android
Verwijderd
Het is een bekend probleem:CLB schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 15:50:
Begin is in: [HTC One] Rooten & Custom ROM's
http://phandroid.com/2013/11/25/htc-one-gpe-kitkat/
Inmiddels terug in 4.3 gekomen
En is het mogelijk om de telefoon te veranderen in een unrooted niet tampered stock android?
Dat tampered maakt me niet uit zolang ik maar garantie heb met deze fragielele, gammele telefoon. Mijn batterij gaat trouwens in 4 uur onscreen time leeg als ik alleen op internet surf. Weet iemand of dit een normale batterij tijd is? Ik had het idee dat de batterij in het begin een stuk langer mee ging. Wakelock, battery docter en de hele zooi heb ik al gedaan.
[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2013 17:52 ]
Ervaren jullie ook dat er de laatste tijd meer acties mogelijk zijn in het dragdown menu?
Zie bijvoorbeeld van whatsapp en screenshot gelijk voorbeelden en mogelijke acties. Best praktisch!
Zie bijvoorbeeld van whatsapp en screenshot gelijk voorbeelden en mogelijke acties. Best praktisch!
Zag laatst een aanbieding voor 35 euro in de maand, dat lijkt mij toch niet zo gek?drvinnie schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 15:36:
Het lijkt een beetje of de HTC One nu zo oud is dat de beste aanbiedingen voorbij zijn. Klopt dit idee van mij? Ik zat erover te denken, maar ik vind de prijzen niet zo heel geweldig. (en die boomsound is helaas alleen bij belcompany)
Zat zelf aan de Nexus 5 te denken maar ik twijfel toch ook mede dankzij die aanbieding een beetje heel erg. Camera is ondanks de lage pixels een goed ding, accu duur is lang, dusja... Twijfels.
Edit: en besteld.

http://www.smartphoneshop...c-one-zwart-vodafone.html
[ Voor 10% gewijzigd door Joopieboy op 29-11-2013 20:40 ]
Het leven is te kort om geduld te hebben!
Onderaan de pagina staat dat het een sim locked Vodafone versie is.Joopieboy schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 18:57:
[...]
Zag laatst een aanbieding voor 35 euro in de maand, dat lijkt mij toch niet zo gek?
Zat zelf aan de Nexus 5 te denken maar ik twijfel toch ook mede dankzij die aanbieding een beetje heel erg. Camera is ondanks de lage pixels een goed ding, accu duur is lang, dusja... Twijfels.
Edit: en besteld.Misschien interessant voor anderen?
http://www.smartphoneshop...c-one-zwart-vodafone.html
Importeren hoef je niet (meer) te doen als al je contacten in Gmail staan.Novadecasa schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 15:56:
Zojuist de One opgehaald bij de Belcompany!
Mijn eerste echte toestel met origineel AndroidPlaytime
Op je nieuwe HTC toetstel aanmelden met je Gmail account en alle contacten staan weer in je telefoon.
Dat is al tijden mogelijk. Als er meerdere meldingen staat dan schuift Android ze in elkaar, staan er slechts 1 of 2 dan zie je ze gelijk uitgebreid. Je kan ze handmatig vergroten/verkleinen door met twee vingers op de notificatie te zoomen (in de breedte).MikeyMan schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 16:49:
Ervaren jullie ook dat er de laatste tijd meer acties mogelijk zijn in het dragdown menu?
Ja, dat wist ik, maar ik zie het pas sinds kort vaak voorkomen.
Wellicht omdat je energiebesparingsmodus uit hebt staan. Als dit aan staat, staat alles automatisch ingeklapt namelijk.MikeyMan schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 11:58:
Ja, dat wist ik, maar ik zie het pas sinds kort vaak voorkomen.
Ja, inderdaad, was me helemaal nog niet opgevallen.Majesty schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 13:34:
[...]
Wellicht omdat je energiebesparingsmodus uit hebt staan. Als dit aan staat, staat alles automatisch ingeklapt namelijk.
Rare keuze ook, waarom zou dit extra stroom verbruiken?
Kan ik dus op de doos zien of het een branded toestel is? Ik weet nog wel dat ik mijn S2 haalde en het een Voice of Holland editie was, daarbij maakte het mij niet uit omdat ik sowieso TW zou vervangen. Maar bij de One wil ik niet rooten, vandaar.
Bij mijn T-Mobile versie kon ik aan de doos nergens zien dat het een branded toestel is. Zelfs met een SIM kaart van een andere provider leek mijn One volledig stock te zijn. Pas toen ik de T-Mobile SIM kaart erin stopte kreeg ik wel de vraag of ik allerlei T-Mobile extra's wou installeren. Ik gok dat de Vodafone versie ook zoiets is.
Mja ik zit iig niet bij de 1e levering, die waren toen uitverkocht. Ik hoop stiekem dat ik een gewone versie krijg.
We zullen zien.
We zullen zien.
Ja hoor, dat kan. Als je naar de Xda thread over de One gaat dan vind je daar alles terug hóe dat te doen.Verwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 16:14:
[...]
Het is een bekend probleem:
http://phandroid.com/2013/11/25/htc-one-gpe-kitkat/
Inmiddels terug in 4.3 gekomenWeet iemand of je nou garantie hebt met een "tampered" telefoon?
En is het mogelijk om de telefoon te veranderen in een unrooted niet tampered stock android?
Dat tampered maakt me niet uit zolang ik maar garantie heb met deze fragielele, gammele telefoon. Mijn batterij gaat trouwens in 4 uur onscreen time leeg als ik alleen op internet surf. Weet iemand of dit een normale batterij tijd is? Ik had het idee dat de batterij in het begin een stuk langer mee ging. Wakelock, battery docter en de hele zooi heb ik al gedaan.
Xiaomi 14 Ultra 16GB\512GB EEA Global OS2.0.205.0.UMAEUXM + Nvidia Shield TV Pro 2019
Iemand die weet hoe je dat vreselijke paars weg kan doen? Ik zoek me nu al zolang rot op dit probleem. Na updat 4.3 is dat nog altijd niet opgelost. Is het dan echt een hardwareprobleem? Please zeg me dat ze dit nog via software gaan fixen...
Haha, dat gebruikt geen extra stroom. Die Energiebesparingsmodus is een vaste notificatie en zoals bij iedere vaste notificatie (denk aan GSAM Battery monitor wanneer je het percentage links boven aan hebt staan) worden andere notificaties automatisch ingeklapt getoond. Waarschijnlijk om ervoor te zorgen dat je niet hoeft te gaan scrollen of iets dergelijks. Vind het zelf ook een beetje onhandig. Is voor mij eigenlijk de reden dat ik Energiebesparingsmodus niet aan heb staan.MikeyMan schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 13:51:
[...]
Ja, inderdaad, was me helemaal nog niet opgevallen.
Rare keuze ook, waarom zou dit extra stroom verbruiken?
Moet je teleurstellen, is toch echt een hardware probleem. Zo snel mogelijk op laten halen door Dynalogics! En bidden dat je eerste fix meteen voor een oplossing zorgt.Qlii256 schreef op zondag 01 december 2013 @ 22:10:
Iemand die weet hoe je dat vreselijke paars weg kan doen? Ik zoek me nu al zolang rot op dit probleem. Na updat 4.3 is dat nog altijd niet opgelost. Is het dan echt een hardwareprobleem? Please zeg me dat ze dit nog via software gaan fixen...
Verwijderd
Heb een dagje 4.4 kitkat draaien. En man oh man, wat draait ie als een tierelier. Voelt stuk vlotter aan dan eerst. Apps lijken ook sneller op te starten. Antutu haalt bijna 28200. Batterij natuurlijk nog niet echt goed kunnen beoordelen, maar so far so good.
Lees draadje door en dan had je kunnen weten dat het geen software maar een hardware probleem is. Camerasensor met productiedatum eerder dan in oktober (?) geeft deze problemen. Terugsturen en nieuwe vragen is enige oplossing.Qlii256 schreef op zondag 01 december 2013 @ 22:10:
Klopt dat het jammer is dat je daarvoor die notificatie te zien krijgt. Je bent volgens mij prima op de hoogte maar toch een tip: Wanneer je je toestel geroot hebt kan je met de app NotificationsOff dit aanpassen.Majesty schreef op zondag 01 december 2013 @ 23:57:
[...]
Haha, dat gebruikt geen extra stroom. Die Energiebesparingsmodus is een vaste notificatie en zoals bij iedere vaste notificatie (denk aan GSAM Battery monitor wanneer je het percentage links boven aan hebt staan) worden andere notificaties automatisch ingeklapt getoond. Waarschijnlijk om ervoor te zorgen dat je niet hoeft te gaan scrollen of iets dergelijks. Vind het zelf ook een beetje onhandig. Is voor mij eigenlijk de reden dat ik Energiebesparingsmodus niet aan heb staan.
Draai 'm ook al een tijdje, zeer fijn inderdaad. Helemaal de GE versie (ARHD 5)...gisteren nog Maximus Sense versie van KitKat geinstalleerd, maar ik was snel weer terug bij GEVerwijderd schreef op maandag 02 december 2013 @ 01:46:
Heb een dagje 4.4 kitkat draaien. En man oh man, wat draait ie als een tierelier. Voelt stuk vlotter aan dan eerst. Apps lijken ook sneller op te starten. Antutu haalt bijna 28200. Batterij natuurlijk nog niet echt goed kunnen beoordelen, maar so far so good.
Enfin...Kitkat draait in ieder geval super.
Een tijdje niet echt last gehad van de batterij. Maar als ik om 7 uur mijn telefoon uit de lader haal en om half 10 nog maar 60 procent heb, ik er toch wel iets mis. Onderweg naar school een uurtje whatsappen en wat Twitterberichten lezen. Meer niet. Is hier nog een specifieke oorzaak door? Zijn er manier om dit te beperken.
Waar moet ik kijken bij BetterBatteryStats? Ik kan er zelf niet echt wijs van worden, maar heb begrepen dat je via deze app wel wijzer kan worden en het kan fixen. :-)
Kortom, tips tricks?
Waar moet ik kijken bij BetterBatteryStats? Ik kan er zelf niet echt wijs van worden, maar heb begrepen dat je via deze app wel wijzer kan worden en het kan fixen. :-)
Kortom, tips tricks?
PSN: MilanXXL
Heb je GPE of sense? Ik heb mijn One stock gehouden maar het begint nu wel te jeukenVerwijderd schreef op maandag 02 december 2013 @ 01:46:
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Verwijderd
Met sense. ARHD rom. Minimale verandering aan stock, maar toch de mogelijkheid om dingen aan te passen met xposed. GPE vind ik een beetje te kaal.rajackar schreef op maandag 02 december 2013 @ 10:35:
[...]
Heb je GPE of sense? Ik heb mijn One stock gehouden maar het begint nu wel te jeuken
Grappig is dat dit mijn initiele reactie ook was na het installeren van een GE rom voor de 1e keerVerwijderd schreef op maandag 02 december 2013 @ 15:10:
[...]
Met sense. ARHD rom. Minimale verandering aan stock, maar toch de mogelijkheid om dingen aan te passen met xposed. GPE vind ik een beetje te kaal.
Het enige dat ik nog wel vanaf een Sense rom ge-port zou willen is de camera (+ Zoe + Gallery). Maar missen doe ik het verder niet (CameraZoom FX is perfect alternatief).
Zoals ik eerder al zei, gisteren nog eens Maximus 30.0 (KitKat, Sense 5.5) geinstalleerd om eens aan de tand te voelen, maar na een uurtje was ik tovh snel weer terug bij GE (ARHD 5, Kitkat).
Enfin...smaken verschillen uiteraard. Dit is slechts mijn persoonlijke ervaring.
Ik heb gevraagd bij Coolblue, waar ik mijn HTC One gekocht heb, of ik in aanmerking kom voor herstelling van de camera. Laat ons hopen dat dit vlot verloopt. Iemand met ervaringen bij Coolblue_be en HTC One reparaties?
Bedankt allemaal voor de uitleg!
Bedankt allemaal voor de uitleg!
Gewoon zelf contact opnemen met HTC ipv het via de webshop te doen. Gaat erom dat je een aankoop factuur / garantiebon hebt, ipv waar dat ding gekocht is. Even een copy / paste:
HTC biedt al haar klanten de mogelijkheid om 2 jaar lang gratis gebruik te maken van de 'HTC Pick up and return garantie'. Voor accu's en accessoires geldt een afwijkende termijn van 12 maanden (tenzij de batterij niet-verwijderbaar is). Mocht u dus binnen deze periode problemen ondervinden met uw product, dan kunt u direct contact opnemen met HTC via onderstaand telefoonnummer. Let op dat u de pakbon (dit is de factuur) van "webshop x" bij de hand heeft, dit is uw garantiebewijs.
HTC Hotline Support
Telefoonnummer 070-7703886
Ma - vrijdag 09.00 - 21.00 uur
Zaterdag 09.00 - 13.00 uur
U kunt vervolgens telefonisch een afspraak inplannen om uw HTC product te laten afhalen voor reparatie. Binnen 24 uur op werkdagen zal een chauffeur op een door u gewenste locatie zijn om uw product af te halen.
Waarschijnlijk zal je ook via Coolblue garantie kunnen halen, maar dan ben je extra dagen kwijt qua verzenden / verwerken denk ik.
HTC biedt al haar klanten de mogelijkheid om 2 jaar lang gratis gebruik te maken van de 'HTC Pick up and return garantie'. Voor accu's en accessoires geldt een afwijkende termijn van 12 maanden (tenzij de batterij niet-verwijderbaar is). Mocht u dus binnen deze periode problemen ondervinden met uw product, dan kunt u direct contact opnemen met HTC via onderstaand telefoonnummer. Let op dat u de pakbon (dit is de factuur) van "webshop x" bij de hand heeft, dit is uw garantiebewijs.
HTC Hotline Support
U kunt vervolgens telefonisch een afspraak inplannen om uw HTC product te laten afhalen voor reparatie. Binnen 24 uur op werkdagen zal een chauffeur op een door u gewenste locatie zijn om uw product af te halen.
Waarschijnlijk zal je ook via Coolblue garantie kunnen halen, maar dan ben je extra dagen kwijt qua verzenden / verwerken denk ik.
[ Voor 6% gewijzigd door Chris.nl op 02-12-2013 19:36 ]
Hoelang heb je dan garantie op de batterij van de htc one? Ik dacht dat er geen gareantie gold voor de batterij, maar nu ik dit lees is dat dus toch zo!Chris.nl schreef op maandag 02 december 2013 @ 19:27:
Gewoon zelf contact opnemen met HTC ipv het via de webshop te doen. Gaat erom dat je een aankoop factuur / garantiebon hebt, ipv waar dat ding gekocht is. Even een copy / paste:
HTC Hotline Support
Zijn er meer mensen met issues met de dataverbinding icm tele2?
Af en toe is deze niet beschikbaar, maar na een tijdje uit en weer aan zetten, doet ie het dan weer prima. Erg itmrritant.
Af en toe is deze niet beschikbaar, maar na een tijdje uit en weer aan zetten, doet ie het dan weer prima. Erg itmrritant.
Een jaar dus, net als de meeste laptops. Zo vreemd is dat toch niet voor een gebruiksvoorwerp als een accu?drusloos schreef op maandag 02 december 2013 @ 20:34:
[...]
Hoelang heb je dan garantie op de batterij van de htc one? Ik dacht dat er geen gareantie gold voor de batterij, maar nu ik dit lees is dat dus toch zo!
Ja maar het is dus geen jaar. Er staat met uitzondering van niet verwisselbare accu's. Hoelang is het dus bij de htc one(zonder verwisselbare accu)?tweaker2010 schreef op maandag 02 december 2013 @ 22:19:
[...]
Een jaar dus, net als de meeste laptops. Zo vreemd is dat toch niet voor een gebruiksvoorwerp als een accu?
Verwijderd
Een kleine maar zeer nuttige functie ontdekt in 4.4. Staat nergens beschreven, maar nu kan je je notificatie scherm naar beneden schuiven ongeacht in welke app je zit door dubbel naar beneden te slepen. Een van de missers van Android t.o.v. ios. Blij dat het nu toch kan.
verkeerde topic..
[ Voor 92% gewijzigd door MikeOO op 03-12-2013 08:37 ]
Eindelijk! Dat is een functie die ik hard miste van mijn Note 2Verwijderd schreef op maandag 02 december 2013 @ 23:50:
Een kleine maar zeer nuttige functie ontdekt in 4.4. Staat nergens beschreven, maar nu kan je je notificatie scherm naar beneden schuiven ongeacht in welke app je zit door dubbel naar beneden te slepen. Een van de missers van Android t.o.v. ios. Blij dat het nu toch kan.
In welke apps kon jij dat niet doen dan? Ik heb er hier een aantal geprobeerd (Engadget. Nu, TheVerge, Chrome) met Android 4.3, maar dat lukt gewoon.Verwijderd schreef op maandag 02 december 2013 @ 23:50:
misschien bedoelt die in apps waar fullscreen gedraaid wordt, en dus de notificatiebar niet zichtbaar is?
Inderdaad, je hebt gelijk. 2 jaar dusdrusloos schreef op maandag 02 december 2013 @ 22:56:
[...]
Ja maar het is dus geen jaar. Er staat met uitzondering van niet verwisselbare accu's. Hoelang is het dus bij de htc one(zonder verwisselbare accu)?
Heeft uw toestel een niet verwisselbare batterij (doordat de achterkant niet los kan van uw toestel) dan wordt hier door de fabrikant 24 maanden garantie op gegeven.
[ Voor 9% gewijzigd door tweaker2010 op 03-12-2013 10:55 ]
Verwijderd
Probeer het eens als je een foto aan t bekijken bent of in een willekeurige fullscreen game.DwightKSchrute schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 09:20:
[...]
In welke apps kon jij dat niet doen dan? Ik heb er hier een aantal geprobeerd (Engadget. Nu, TheVerge, Chrome) met Android 4.3, maar dat lukt gewoon.
download eens gsam battery monitor en kijk wat daar veel % slurpt.MilanXS schreef op maandag 02 december 2013 @ 09:49:
Een tijdje niet echt last gehad van de batterij. Maar als ik om 7 uur mijn telefoon uit de lader haal en om half 10 nog maar 60 procent heb, ik er toch wel iets mis. Onderweg naar school een uurtje whatsappen en wat Twitterberichten lezen. Meer niet. Is hier nog een specifieke oorzaak door? Zijn er manier om dit te beperken.
Kortom, tips tricks?
maar sowieso een uurtje whatsapp en twitterberichten lezen is al een uur screen time, waar de htc one er ongeveer 3 / 4 uur kan hebben op een gemiddelde dag als je vanalles doet en schermhelderheid op automatisch staat
Ah ja, ik heb 'm niet geroot en ben het eigenlijk ook nog niet van plan (eerst nog terugsturen om m'n camera te laten vervangen), maar bedankt voor de tip!!Chris.nl schreef op maandag 02 december 2013 @ 08:14:
[...]
Klopt dat het jammer is dat je daarvoor die notificatie te zien krijgt. Je bent volgens mij prima op de hoogte maar toch een tip: Wanneer je je toestel geroot hebt kan je met de app NotificationsOff dit aanpassen.
GSAM Battery Monitor is na de laatste UI update weer flink verbeterd in gebruiksgemak vind ik! Handige app.Saven schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 12:12:
[...]
download eens gsam battery monitor en kijk wat daar veel % slurpt.
maar sowieso een uurtje whatsapp en twitterberichten lezen is al een uur screen time, waar de htc one er ongeveer 3 / 4 uur kan hebben op een gemiddelde dag als je vanalles doet en schermhelderheid op automatisch staat
Over schermtijd/screen time gesproken.. Ik vroeg het laatst ook al, maar wat is jullie gemiddelde schermtijd zo ongeveer? Ik mag in m'n handjes klappen als ik meer dan 4 uur haal namelijk, vaak ligt het toch zo rond de 3/3,5 uur.
En nog even over de 4.3 update van Zoe:
Ben ik nu de enige die vind dat Zoe/compilatie filmpjes nu echt onbruikbaar zijn geworden? De oude thema's (Islandia bijvoorbeeld, m'n favoriet) zijn weg én je kunt geen .mp4 meer van je compilatie maken, hij wordt standaard op HTC Share gegooid, waardoor je een link in plaats van een filmpje deelt. Ik wil heel erg graag de oude Zoe terug
[quote]Majesty schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 16:31:
[...]
Ah ja, ik heb 'm niet geroot en ben het eigenlijk ook nog niet van plan (eerst nog terugsturen om m'n camera te laten vervangen), maar bedankt voor de tip!!
[...]
GSAM Battery Monitor is na de laatste UI update weer flink verbeterd in gebruiksgemak vind ik! Handige app.
Over schermtijd/screen time gesproken.. Ik vroeg het laatst ook al, maar wat is jullie gemiddelde schermtijd zo ongeveer? Ik mag in m'n handjes klappen als ik meer dan 4 uur haal namelijk, vaak ligt het toch zo rond de 3/3,5 uur.
-------------------------------------------
[quote]
4,5-5uur. Maar sinds die batteryguru app van snapdragon haal ik 6 uur en 22 minuten zonder spaarstand en met helderheid automatisch. Ik zeg er wel bij dat de app 2 dagen je gebruik test, de eerste dag gaat hij in een soort zuinige modus(en gaat je batterij helemaal lang mee), de tweede dag in een onzuinige modus (en gaat je batterij kort mee die dag). Dit heb ik 2 keer meegemaakt met de app bij installatie, dus is dit wat mijn ervaring met de app is. Probeer hem eens
[...]
Ah ja, ik heb 'm niet geroot en ben het eigenlijk ook nog niet van plan (eerst nog terugsturen om m'n camera te laten vervangen), maar bedankt voor de tip!!
[...]
GSAM Battery Monitor is na de laatste UI update weer flink verbeterd in gebruiksgemak vind ik! Handige app.
-------------------------------------------
[quote]
4,5-5uur. Maar sinds die batteryguru app van snapdragon haal ik 6 uur en 22 minuten zonder spaarstand en met helderheid automatisch. Ik zeg er wel bij dat de app 2 dagen je gebruik test, de eerste dag gaat hij in een soort zuinige modus(en gaat je batterij helemaal lang mee), de tweede dag in een onzuinige modus (en gaat je batterij kort mee die dag). Dit heb ik 2 keer meegemaakt met de app bij installatie, dus is dit wat mijn ervaring met de app is. Probeer hem eens
Ik krijg de TV app niet meer werkend.
Had hem altijd op UPC staan, maar sinds ik over ben op Tweak glasvezel met KPN IPTV krijg ik het niet goed.
Bij het aanklikken van KPN schoot hij in de fout en na een restart kreeg ik wel de melding dat er nieuwe aanbieders waren voor de AB Woonkamer maar na het invoeren van de postcode krijg ik een server fout.
Vond het altijd erg prettig dat ik een EPG op de tel had en tegelijk al mijn apparaten kon bedienen.
Wel geroot met Viper 3.1 RC2
Had hem altijd op UPC staan, maar sinds ik over ben op Tweak glasvezel met KPN IPTV krijg ik het niet goed.
Bij het aanklikken van KPN schoot hij in de fout en na een restart kreeg ik wel de melding dat er nieuwe aanbieders waren voor de AB Woonkamer maar na het invoeren van de postcode krijg ik een server fout.
Vond het altijd erg prettig dat ik een EPG op de tel had en tegelijk al mijn apparaten kon bedienen.
Wel geroot met Viper 3.1 RC2
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Verwijderd
klopt, vond de "oude" cmpilatie filmpjes veel mooier.Majesty schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 16:31:
[...]
Ben ik nu de enige die vind dat Zoe/compilatie filmpjes nu echt onbruikbaar zijn geworden? De oude thema's (Islandia bijvoorbeeld, m'n favoriet) zijn weg én je kunt geen .mp4 meer van je compilatie maken, hij wordt standaard op HTC Share gegooid, waardoor je een link in plaats van een filmpje deelt. Ik wil heel erg graag de oude Zoe terug.
ik gebruik het nu zelden, terwijl hiervoor ik het veel gebruikte. het voordeel dat jezelf mp3 eronder kan zetten vind ik niet opwegen tegen het verlies van de oude/andere thema's
Daar heb je gelijk in. Nieuwe thema's prima, maar waarom de oude goede en veelgebruikte thema's er dan gelijk uithalen, dat snap ik niet. Ik hoop dat het bij de update naar Android 4.4 (met nieuwe Sense) verbetert.Verwijderd schreef op woensdag 04 december 2013 @ 09:13:
[...]
klopt, vond de "oude" cmpilatie filmpjes veel mooier.
ik gebruik het nu zelden, terwijl hiervoor ik het veel gebruikte. het voordeel dat jezelf mp3 eronder kan zetten vind ik niet opwegen tegen het verlies van de oude/andere thema's
Ook eens. Die thema's met van die 'gemaakte ronde vlekken' erin vind ik niks. Wat betreft het delen, ik sla het filmpje nu op en vervolgens deel ik het filmpje via Whatsapp of email door het opegslagen bestand te verzenden, dat werkt prima zonder HTC Share (als wat het in de vorige versie veel makkelijker).Majesty schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 16:31:
[...]
Ben ik nu de enige die vind dat Zoe/compilatie filmpjes nu echt onbruikbaar zijn geworden? De oude thema's (Islandia bijvoorbeeld, m'n favoriet) zijn weg én je kunt geen .mp4 meer van je compilatie maken, hij wordt standaard op HTC Share gegooid, waardoor je een link in plaats van een filmpje deelt. Ik wil heel erg graag de oude Zoe terug.
Hier ook mee eens..Nss schreef op woensdag 04 december 2013 @ 14:57:
[...]
Ook eens. Die thema's met van die 'gemaakte ronde vlekken' erin vind ik niks. Wat betreft het delen, ik sla het filmpje nu op en vervolgens deel ik het filmpje via Whatsapp of email door het opegslagen bestand te verzenden, dat werkt prima zonder HTC Share (als wat het in de vorige versie veel makkelijker).
Vooral de overgangen is nu in elk thema hetzelfde waardoor alles rap saai wordt.
Iemand ervaring ING met reparaties bij DynaFlex voor een HTC One? Mijn toestel zou naar daar verzonden worden den.
Hier hebben we een ander topic voor: [HTC One] Problemen en garantie-afhandelingen
Hier hebben we een ander topic voor: [HTC One] Problemen en garantie-afhandelingen
[ Voor 35% gewijzigd door 13art op 04-12-2013 17:31 ]
offtopic:
Bedoel je niet DynaFix? Zo ja, Google dan maar eens op die naam. Ze hebben niet echt een goede reputatie..
Bedoel je niet DynaFix? Zo ja, Google dan maar eens op die naam. Ze hebben niet echt een goede reputatie..
Zelfde hier. Maakte eerst tijdens uitjes geregeld korte filmpjes of Zoë's om aan het eind van de dag een mooie compilatie te kunnen maken, nu vrijwel nooit meer. En een eigen mp3 eronder weegt inderdaad niet op tegen het verlies.Verwijderd schreef op woensdag 04 december 2013 @ 09:13:
[...]
klopt, vond de "oude" cmpilatie filmpjes veel mooier.
Dat opslaan deed ik dus eerst ook inderdaad, maar bij de vernieuwde versie lijkt het niet meer te werken. Wanneer ik voor "opslaan" kies gebeurt er niets, hij komt ook niet in het album Video Hoogtepunten te staan. Maar bij jou wel dus?Nss schreef op woensdag 04 december 2013 @ 14:57:
[...]
Ook eens. Die thema's met van die 'gemaakte ronde vlekken' erin vind ik niks. Wat betreft het delen, ik sla het filmpje nu op en vervolgens deel ik het filmpje via Whatsapp of email door het opegslagen bestand te verzenden, dat werkt prima zonder HTC Share (als wat het in de vorige versie veel makkelijker).
Edit:
Na een reboot werkt het bij mij ook, thanks voor de tip!
Ik denk dat ik het muziekje van Islandia ergens ga rippen en deze op m'n telefoon zetten om 'm vervolgens te kunnen gebruiken bij compilatie filmpjes, dan heb ik bijna de oude ervaring terug. Helaas zijn de nieuwe thema's qua overgangen ook niet zo leuk als de vorige.
Precies. Zoals ik al eerder meldde was ik echt fan van Islandia:frye schreef op woensdag 04 december 2013 @ 15:20:
[...]
Hier ook mee eens..
Vooral de overgangen is nu in elk thema hetzelfde waardoor alles rap saai wordt.
https://www.dropbox.com/s/l0jhmgwxq0d4tyq/Parijs.mp4
Jammer dat je het filmpje ook niet gewoon 1 minuut kunt maken bijvoorbeeld, maar dat terzijde.
Nog een vraag:
Heeft iemand enig idee hoe ik 's nachts m'n telefoon op stil kan krijgen (dus alle trillingen en geluiden uit) behalve oproepen? Dus niet middels de "niet storen" functie, want die zorgt ervoor dat je alleen mensen uit je contacten lijst kunt selecteren als uitzondering, ik wil graag door iedereen gebeld kunnen worden.
Dit kan natuurlijk wel door de tril functie van WhatsApp en dergelijken uit te zetten en m'n telefoon op geluidsprofiel "Geluid" te zetten, maar dat is wat omslachtig om iedere avond voor het slapen te doen, dus ik vroeg me af of het ook sneller kan.
[ Voor 6% gewijzigd door Majesty op 04-12-2013 21:29 ]
HTC heeft hun klantbindende feature met deze update echt voor de trein gegooid.Majesty schreef op woensdag 04 december 2013 @ 21:20:
[...]
Zelfde hier. Maakte eerst tijdens uitjes geregeld korte filmpjes of Zoë's om aan het eind van de dag een mooie compilatie te kunnen maken, nu vrijwel nooit meer. En een eigen mp3 eronder weegt inderdaad niet op tegen het verlies.
[...]
Dat opslaan deed ik dus eerst ook inderdaad, maar bij de vernieuwde versie lijkt het niet meer te werken. Wanneer ik voor "opslaan" kies gebeurt er niets, hij komt ook niet in het album Video Hoogtepunten te staan. Maar bij jou wel dus?
Edit:
Ik denk dat ik het muziekje van Islandia ergens ga rippen en deze op m'n telefoon zetten om 'm vervolgens te kunnen gebruiken bij compilatie filmpjes, dan heb ik bijna de oude ervaring terug. Helaas zijn de nieuwe thema's qua overgangen ook niet zo leuk als de vorige.
[...]
Precies. Zoals ik al eerder meldde was ik echt fan van Islandia:
Jammer dat je het filmpje ook niet gewoon 1 minuut kunt maken bijvoorbeeld, maar dat terzijde.
Nog een vraag:
Heeft iemand enig idee hoe ik 's nachts m'n telefoon op stil kan krijgen (dus alle trillingen en geluiden uit) behalve oproepen? Dus niet middels de "niet storen" functie, want die zorgt ervoor dat je alleen mensen uit je contacten lijst kunt selecteren als uitzondering, ik wil graag door iedereen gebeld kunnen worden.
Dit kan natuurlijk wel door de tril functie van WhatsApp en dergelijken uit te zetten en m'n telefoon op geluidsprofiel "Geluid" te zetten, maar dat is wat omslachtig om iedere avond voor het slapen te doen, dus ik vroeg me af of het ook sneller kan.
Dit was het belangrijkste voor mij om bij Sense te blijven. Echt ontzettend dom van ze.
Ik doe sinds de update inderdaad helemaal niks meer met de ZOE's en highlights. Wat een domme sukkels en ze hebben het zelf niet eens door denk ik. Echt ontzettend jammer!
dataverbinding uitzetten?Majesty schreef op woensdag 04 december 2013 @ 21:20:
dus ik vroeg me af of het ook sneller kan.
Waar is Jos de Nooyer toch gebleven?
Nfc sticker op je nachtkastje plakken met die instellingen die jij wilt.Majesty schreef op woensdag 04 december 2013 @ 21:20:
[...]
Zelfde hier. Maakte eerst tijdens uitjes geregeld korte filmpjes of Zoë's om aan het eind van de dag een mooie compilatie te kunnen maken, nu vrijwel nooit meer. En een eigen mp3 eronder weegt inderdaad niet op tegen het verlies.
[...]
Dat opslaan deed ik dus eerst ook inderdaad, maar bij de vernieuwde versie lijkt het niet meer te werken. Wanneer ik voor "opslaan" kies gebeurt er niets, hij komt ook niet in het album Video Hoogtepunten te staan. Maar bij jou wel dus?
Edit:
[...]
Precies. Zoals ik al eerder meldde was ik echt fan van Islandia:
Nog een vraag:

12X Rec peak energy 275 WP pal Zuid platdak 20° Growatt 3000 MTL-S /bj. Half mei 2018
Precies, de negatieve reacties moeten dan wel overweldigend zijn om een aanpassing door te voeren denk ik, maar ik zie eigenlijk weinig reacties over het nieuwe Zoe dus heb weinig hoop.Jazco2nd schreef op woensdag 04 december 2013 @ 21:55:
[...]
HTC heeft hun klantbindende feature met deze update echt voor de trein gegooid.
Dit was het belangrijkste voor mij om bij Sense te blijven. Echt ontzettend dom van ze.
Ik doe sinds de update inderdaad helemaal niks meer met de ZOE's en highlights. Wat een domme sukkels en ze hebben het zelf niet eens door denk ik. Echt ontzettend jammer!
Dat is een goede inderdaad, niet aan gedacht!
Dacht ik ook aan inderdaad, maar kun je met NFC ook functies in Whatsapp laten aanpassen?Supertip schreef op woensdag 04 december 2013 @ 22:33:
[...]
Nfc sticker op je nachtkastje plakken met die instellingen die jij wilt.
NFC is handig om in één keer verschillende instellingen toe te passen, maar wanneer die instelling er "officieel" niet is lukt het niet lijkt me.
Ben nu bijna 2 weken eigenaar van een rode One. Erg mooi en weer stuk sneller dan de One x. Alleen afwerking kon wat beter, geen gaps ofzo maar bovenste speakergrill zou een tiende millimeter ofzo naar rechts moeten en het glas is hoger dan de bovenste speakergrill maar lager dan de onderste.
Accuduur is bij mij ook zo ongeveer 3-3,5 uur schermtijd. Ben verbaasd hoe sommigen dat blijkbaar naar 5 uur kunnen krijgen. Scherm is ook erg mooi al kan ik nog steeds wel de pixels onderscheiden, in bed zit ik vrij dicht op het scherm. Niet iets wat je normaal merkt. Merk wel dat auto helderheid het scherm voor mijn gevoel vrij donker zet.
Enige software irritaties van mij zijn dat ik bij de weer app steeds de keuze lijst krijg om een plaats aan te klikken terwijl er maar 1 is. En muziek speler vraagt steeds om toestemming in album art enz te downloaden ookal zet ik dat steeds uit. En als hij gaat zoeken krijg je ook erg vaak verkeerde album art.
Ben wel tevreden. Hij is in het rood erg mooi, heeft weinig vertragingen en het hebben van goede speakers is een groter voordeel dan ik zou denken.
Accuduur is bij mij ook zo ongeveer 3-3,5 uur schermtijd. Ben verbaasd hoe sommigen dat blijkbaar naar 5 uur kunnen krijgen. Scherm is ook erg mooi al kan ik nog steeds wel de pixels onderscheiden, in bed zit ik vrij dicht op het scherm. Niet iets wat je normaal merkt. Merk wel dat auto helderheid het scherm voor mijn gevoel vrij donker zet.
Enige software irritaties van mij zijn dat ik bij de weer app steeds de keuze lijst krijg om een plaats aan te klikken terwijl er maar 1 is. En muziek speler vraagt steeds om toestemming in album art enz te downloaden ookal zet ik dat steeds uit. En als hij gaat zoeken krijg je ook erg vaak verkeerde album art.
Ben wel tevreden. Hij is in het rood erg mooi, heeft weinig vertragingen en het hebben van goede speakers is een groter voordeel dan ik zou denken.
Je kan het volume van ringtones en notificaties apart instellen. als je ringtones volume vol zet en notificaties op stil dan heb je toch wat jij wilt of mis ik iets?Majesty schreef op woensdag 04 december 2013 @ 21:20:
Nog een vraag:
Dat ligt niet aan het glas, maar aan de speakergrill zelf volgens mij. Mijn HTC One heeft hetzelfde euvel.Robin64 schreef op donderdag 05 december 2013 @ 10:42:
[...]
Alleen afwerking kon wat beter, geen gaps ofzo maar bovenste speakergrill zou een tiende millimeter ofzo naar rechts moeten en het glas is hoger dan de bovenste speakergrill maar lager dan de onderste.
*dubbelpost*
[ Voor 94% gewijzigd door tweaker2010 op 05-12-2013 10:51 ]

Werkt wel heel mooi moet ik zeggen de overdracht met de tool van HTC.
Eerste indruk is iig heel goed, fijn scherm, stuk preciezer dan mijn Sony Xperia S, toetsen bedienen ook een stuk fijner. Enige waar ik nu tegenaan hik is dat de Facebook app niet wilt updaten. Gmail account al eruit gegooid en alles maar helpt niks.
[ Voor 39% gewijzigd door Joopieboy op 06-12-2013 16:15 ]
Ik heb inmiddels alles van Google leeggehaald en updates eraf gehaald en uiteindelijk is het gelukt.
Ik gebruik Llama al een tijd naar volle tevredenheid. Daarmee kun je voor verschillende lokaties profielen instellen. Lokaties herekdn ie obv GSM masten.Majesty schreef op woensdag 04 december 2013 @ 23:23:
[...]
Precies, de negatieve reacties moeten dan wel overweldigend zijn om een aanpassing door te voeren denk ik, maar ik zie eigenlijk weinig reacties over het nieuwe Zoe dus heb weinig hoop.
[...]
Dat is een goede inderdaad, niet aan gedacht!
[...]
Dacht ik ook aan inderdaad, maar kun je met NFC ook functies in Whatsapp laten aanpassen?
NFC is handig om in één keer verschillende instellingen toe te passen, maar wanneer die instelling er "officieel" niet is lukt het niet lijkt me.
Handtekening
Kwam toevallig net achter een hele handige functie welke wellicht niet alle personen weten. Als je in het cameramenu de focus ingedrukt houdt wordt deze gelocked. Er staat dan AF/AE lock. Handig om de belichting vast te houden als je de lens een klein beetje verplaatst. Om de AE/AF lock op te heffen moet je 1x erop drukken.
Wellicht dat dit al besproken is maar deel het toch maar. Ziet er zo uit:
Wellicht dat dit al besproken is maar deel het toch maar. Ziet er zo uit:

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30
Altijd voordat mijn speakers van htc one worden ingeschakeld hoor ik eerst een hard krrrrght geluid. Heeft iemand daar ook last van? Is er een oplossing? Ik weet dat de htc one veel speaker problemen heeft, maar die waren meer in de zin van dat de speaker niks deed..
moeilijk te beschrijven, maar ongeveer zo hard als een normaal nummer op volume 2 van de htc one. Redelijk hard dus.Saven schreef op zondag 08 december 2013 @ 16:10:
hoe hard is hard?
Wist ik niet . ThanksRene schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 19:32:
Kwam toevallig net achter een hele handige functie welke wellicht niet alle personen weten. Als je in het cameramenu de focus ingedrukt houdt wordt deze gelocked. Er staat dan AF/AE lock. Handig om de belichting vast te houden als je de lens een klein beetje verplaatst. Om de AE/AF lock op te heffen moet je 1x erop drukken.
De 'nieuwe' Zoe manier vind ik ook aardig ruk. Niet alleen zijn de herkenbare themas als Islandia weg (echt why?!!
Wel is het nu makkelijker een Zoe te maken, zonder dat er een foto tussenzit die je toevallig op dezelfde dag had genomen. Simpel swipen naar gebeurtenissen modus en dan een Zoe maken dmv selecteren van de inhoud. Of ik begreep het vorige systeem niet goed, of dit is nu verbeterd
Dan nog blijft het nu een vrij waardeloos onderdeel doordat de herkenbare themas wegzijn, en overgangen vrij standaard zijn. Zo zonde dit
Vind dat ook waardeloos ja. Vind het ook zo jammer dat ze de slideshow functie uit de gallery app gehaald hebben. Nu moet je of zo een filmpje maken of alles handmatig sliden. In de vorige versie kon je gewoon een slideshow laten tonen. Dat icm met de medialink HD was ideaal om de family foto's te showen. (en tegelijk wat anders met de telefoon te doen).
2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30
Verwijderd
Hallo,
Ik heb sinds vandaag vlekken in mijn camera app.
Bij foto's zijn deze vlekken niet te zien.
Maar in videos en in de app is dit constant te zien.
Wie weet wat dit is?
YouTube: HTC one vlekken
Groet
Topic waarschuwing over het hoofd gezien????
Wie weet wat dit is?
Groet
Topic waarschuwing over het hoofd gezien????
[ Voor 8% gewijzigd door 13art op 09-12-2013 09:00 ]
Flares, is een lensafwijking die je ook bij foto's zult zien, maar bij video meer opvalt omdat ze bewegen t.o.v. hoe je je camera tegenover een lichtbron houdtVerwijderd schreef op maandag 09 december 2013 @ 02:39:
Hallo,
Wie weet wat dit is?
Groet
Verwijderd
Maar dit gebeurt alleen ik donker. Als ik mijn telefoon onder de deken hou zie je het erg. Maar in het licht zie je niks.Henk schreef op maandag 09 december 2013 @ 07:38:
[...]
Flares, is een lensafwijking die je ook bij foto's zult zien, maar bij video meer opvalt omdat ze bewegen t.o.v. hoe je je camera tegenover een lichtbron houdt
Heb ik hier garantie op? Want dit was niet zo in het begin.
Bekend probleem van de HTC One.
http://gathering.tweakers...=paars&data%5Bboolean%5D=
http://gathering.tweakers...=paars&data%5Bboolean%5D=
Hey ik heb android 4.4 en sense 5.5 (custom rom) op mijn HTC one.
Ik zie alleen zo nu en dan een stroom kabeltje onderin het beeldscherm, die blijft soms wat langer staan, dan knippert die en gat die weer weg.
Ik doe overigens wel 3 dagen met de accu...
Ik zie alleen zo nu en dan een stroom kabeltje onderin het beeldscherm, die blijft soms wat langer staan, dan knippert die en gat die weer weg.
Ik doe overigens wel 3 dagen met de accu...
Be nice, You Assholes :)
Dat viel mij ook op ja (4.3 en sense 5.5). Geen idee wat het is. Komt volgens mij zelfs in beeld als hij niet aan de lader zit, maar dat weet ik niet zeker
Ja ik heb even een screenshot gemaakt,
Heb er verder niet echt last van .. doe superlang met de accu maar toch ...

[ Voor 24% gewijzigd door 3DDude op 11-12-2013 11:50 ]
Be nice, You Assholes :)
Waarom heb jij wel het batterijniveau in de batterij staan ipv ernaast? Maw die instelling mis ik3DDude schreef op woensdag 11 december 2013 @ 11:44:
[afbeelding]
Nope, root icm de sence toolbox.MikeyMan schreef op woensdag 11 december 2013 @ 18:47:
Android 4.4...
Ik merk trouwens dat ik het zie als ik Flitsmeister gebruik zoals jij op de screenshot; zou het daar niet uitkomen?3DDude schreef op woensdag 11 december 2013 @ 11:44:
[afbeelding]
Hmmm, misschien dat Android 4.4, of de HTC update daarvan, een functie heeft die aangeeft wanneer je apps je accu harder drainen dan leuk is?JRKAP schreef op donderdag 12 december 2013 @ 09:36:
[...]
Ik merk trouwens dat ik het zie als ik Flitsmeister gebruik zoals jij op de screenshot; zou het daar niet uitkomen?
Ik heb ook 4.4 met sense 5.5 en nog nooit zo'n kabeltje gezien.
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
4.4 zit er voor de tmobile branded ook al binnenkort aan te komen.
"Zojuist alweer de 4.4 getest en goedgekeurd. Verwacht niet dat deze update internationaal zal worden goedgekeurd maar deze update zit er dus ook alweer aan te komen! "
https://forum.t-mobile.nl...xpert-208694/index13.html
"Zojuist alweer de 4.4 getest en goedgekeurd. Verwacht niet dat deze update internationaal zal worden goedgekeurd maar deze update zit er dus ook alweer aan te komen! "
https://forum.t-mobile.nl...xpert-208694/index13.html
Dat gaat best wel snel bij T-Mobile. Voor Android 4.3 zat er tussen goedkeuring en daadwerkelijk OTA update iets van twee dagen. Dus misschien volgende week al Android 4.4 voor de T-Mobile branded HTC One?
Nee, want als hij internationaal wordt afgekeurd gaat er weer een week overheen. Duurt nog wel even denk ik.
Euh, 4.4 voor de branded T-Mobile volgende week terwijl de stock versies naar verwachting eind januari aan de beurt zijn? Dat lijkt me stug. Of heb ik iets gemist?
Zit er nl over te twijfelen om de GE op mijn One te zetten (iets met weinig geduld enzo, zeker omdat ik de One net heb en geen zin heb in een reset volgende maand).
Zit er nl over te twijfelen om de GE op mijn One te zetten (iets met weinig geduld enzo, zeker omdat ik de One net heb en geen zin heb in een reset volgende maand).
Sinds gister ben ook ik in het bezit van een HTC One, wat een heerlijk toestel.
Na alle updates (moest zelfs van 4.1 naar 4.3) werd de werking nog eens stukken beter
Zijn er mensen hier die een bepaalde universele afstandbediening app gebruiken (oa voor besturen van Xbox360 media features)
Na alle updates (moest zelfs van 4.1 naar 4.3) werd de werking nog eens stukken beter
Zijn er mensen hier die een bepaalde universele afstandbediening app gebruiken (oa voor besturen van Xbox360 media features)
My iRacing
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the back of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.
Is de One het kopen waard....HTC komt al in februari/maart met een opvolger voor One.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
En een aantal maanden later kondigen ze er weer een aan, en een aantal maanden daarna weer. In de tussentijd hebben de concurrenten ook weer pareltjes gemaakt...Amaze86 schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 13:41:
Is de One het kopen waard....HTC komt al in februari/maart met een opvolger voor One.
Ik zou wachten...
Sinds kort krijg ik de melding dat de foto niet in de gallerij wordt opgeslagen.
Dit is nadat ik een foto wijzig met de editor.
Doe ik nu iets fout?
Doe ik nu iets fout?
Die vage melding krijg ik ook (sinds kort... na de update naar Android 4.3/Sense 5.5?).b.o.n.s schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 14:18:
Sinds kort krijg ik de melding dat de foto niet in de gallerij wordt opgeslagen.
Doe ik nu iets fout?
Alleen als ik bij alle afbeeldingen kijk staan de bewerkte foto's daar gewoon tussen.
Klopt, foto's worden wel gewoon opgeslagen.tweaker2010 schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 14:46:
[...]
Die vage melding krijg ik ook (sinds kort... na de update naar Android 4.3/Sense 5.5?).
Alleen als ik bij alle afbeeldingen kijk staan de bewerkte foto's daar gewoon tussen.
Misschien een fout in 4.3 dan? .. ik dacht dat het aan mijn toestel lag nl.
Ik heb dit al zolang ik m'n One heb (vrijwel direct na launch).b.o.n.s schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 14:50:
[...]
Klopt, foto's worden wel gewoon opgeslagen.
Misschien een fout in 4.3 dan? .. ik dacht dat het aan mijn toestel lag nl.
Iemand een idee welke NFC stickers het beste zijn voor de one en de S4?
Ik zie namelijk 2 soorten, mbt de geheugen grote van de sticker.
Ik zie namelijk 2 soorten, mbt de geheugen grote van de sticker.
12X Rec peak energy 275 WP pal Zuid platdak 20° Growatt 3000 MTL-S /bj. Half mei 2018
Heeft een van jullie okk last van het feit dat 4.3 gewoon niet lekker draait op jullie one? Het draait bij mij allemaal net niet lekker. Op het lockscreen staat soms de klok er gewoon niet meer met het weer. Het daadwerkelijk verschijnen van het stuk dat je je ontgrendelpatroon kan invoeren duurt lang. De batterij gaat sneller leeg dan voorheen. En ik heb al een factory reset gedaan. Het gaat overigens om een T-mobile branded one. Hopen maar dat t-mobile volgende week de 4.4 uitrolt, en dat dan alles verholpen is
Hoi
Heb hele tijd problemen gehad met mijn One, toestel viel van zelf uit als het op 7% stond of op 3% stond, in het begin (toen ik het gekocht had) ging die een paar minuten mee met 1%...
heeft er iemand hier ook zoiets meegemaakt? Is dit een bekende probleem?
Heb hele tijd problemen gehad met mijn One, toestel viel van zelf uit als het op 7% stond of op 3% stond, in het begin (toen ik het gekocht had) ging die een paar minuten mee met 1%...
Het enigste wat ik kan verzinnen is dat het je batterij is. Ik heb dit bij zowel mijn nexus 7 als mijn galaxy s plus gehad. De batterij viel toen bij 55% uit, of als je het scherm langer dan 10 minuten aanhad. Nou is het bij een galaxy een kwestie van een nieuwe batterij erin doen, maar bij de htc one gaat dit niet. Nou is een stukje terug op dit forum gezegd dat de batterij van de htc one gewoon 2 jaar garantie heeft aangezien je hem zelf niet kan vervangen. Wat je wel als eerst kan proberen is een factory reset uitvoeren. Misschien maakt dat nog wat uit.Kaya10 schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 15:08:
Hoi
Heb al hiervoor twee of drie keer een factory reset gedaan, maar na een tijdje komt het weer terug...
Is echt raar, als de accu op 7% zit springt die opeens naar ¨1% en dan valt die uit, maar af en toe doet hij het met 3% .. ik heb het ondertussen opgestuurt voor reparatie
Is echt raar, als de accu op 7% zit springt die opeens naar ¨1% en dan valt die uit, maar af en toe doet hij het met 3% .. ik heb het ondertussen opgestuurt voor reparatie
drusloos schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 15:51:
[...]
Het enigste wat ik kan verzinnen is dat het je batterij is. Ik heb dit bij zowel mijn nexus 7 als mijn galaxy s plus gehad. De batterij viel toen bij 55% uit, of als je het scherm langer dan 10 minuten aanhad. Nou is het bij een galaxy een kwestie van een nieuwe batterij erin doen, maar bij de htc one gaat dit niet. Nou is een stukje terug op dit forum gezegd dat de batterij van de htc one gewoon 2 jaar garantie heeft aangezien je hem zelf niet kan vervangen. Wat je wel als eerst kan proberen is een factory reset uitvoeren. Misschien maakt dat nog wat uit.
Als het na een tijdje pas weer terug komt zou ik het eerder in een app oid zoeken denk ik.
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Superblij met de One! Heb wel sinds update naar 4.3 (standaard sense) iets vreemds. Mijn Wi-Fi schakelt na een poos altijd weer in. Dit kost niet heel veel extra stroom maar is toch zonde als ik lang in een WiFi loos gebied zit.
Meer mensen bekend met dit probleem?
Meer mensen bekend met dit probleem?
Let op:
Accessoires voor de HTC One: Accessoires voor de HTC One
~~~[HTC One] Rooten & Custom ROM's: [HTC One M7] Rooten & Custom ROM's
~~~[HTC One] Problemen en garantie-afhandelingen staat: [HTC One] Problemen en garantie-afhandelingen
Levertijden voor de HTC One: HTC One - Levertijden en prijzen
Accessoires voor de HTC One: Accessoires voor de HTC One
~~~[HTC One] Rooten & Custom ROM's: [HTC One M7] Rooten & Custom ROM's
~~~[HTC One] Problemen en garantie-afhandelingen staat: [HTC One] Problemen en garantie-afhandelingen
Levertijden voor de HTC One: HTC One - Levertijden en prijzen