Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaurentS
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14-08 08:01
Het is aan de rechterkant als je het aan de achterkant bekijkt. Dus aan de andere kant dan de frontfacing camera.
Is de foto die jij hier post vooraanzicht (dus scherm aan de voorkant) of achteraanzicht? Ik neem aan achteraanzicht, dan zou het eerder de WLAN/BT antenne kunnen zijn die beschadigd is, maar daar heb ik geen problemen mee. Daarnaast staat er in je afbeelding bij dat dat de antennes zijn voor GSM en WCDMA, als ik mij niet vergis was de LTE antenne ingebouwd in de soc? (correct me if I'm wrong).

Canon 70D + Signon 10-600 f1.8 IS OS HSM + 430EXII Flickr 500px lsfotografie.webs.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:52
LaurentS schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 21:41:
Het is aan de rechterkant als je het aan de achterkant bekijkt. Dus aan de andere kant dan de frontfacing camera.
Is de foto die jij hier post vooraanzicht (dus scherm aan de voorkant) of achteraanzicht? Ik neem aan achteraanzicht, dan zou het eerder de WLAN/BT antenne kunnen zijn die beschadigd is, maar daar heb ik geen problemen mee. Daarnaast staat er in je afbeelding bij dat dat de antennes zijn voor GSM en WCDMA, als ik mij niet vergis was de LTE antenne ingebouwd in de soc? (correct me if I'm wrong).
Dan zou het inderdaad de wifi en bt moeten belemmeren. LTE is net als WCDMA en GSM geïntegreerd in de chip, maar heeft wel antennes nodig om iets op te kunnen vangen, daarvoor zijn die plastic lijnen op de achterkant :).
Ik kan helaas even niet voor je testen wat er gebeurt als ik de linker bovenzijde (gezien van de achterkant) doet als ik deze met bijvoorbeeld aluminium folie afplak. Ik heb hier helaas nog geen 4G.

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaurentS
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14-08 08:01
Die plastieken lijn is ook beschadigd door de val, maar ook aan de kant die volgens mij aan de wifi en bt kant zou moeten zitten. Ook heb ik het al langer geen 4g meer dan dat ik heb laten vallen denk ik.

Canon 70D + Signon 10-600 f1.8 IS OS HSM + 430EXII Flickr 500px lsfotografie.webs.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
LaurentS schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 21:41:
Is de foto die jij hier post vooraanzicht (dus scherm aan de voorkant) of achteraanzicht?
Afbeelding zegt "Front view"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:52
LaurentS schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 21:52:
Die plastieken lijn is ook beschadigd door de val, maar ook aan de kant die volgens mij aan de wifi en bt kant zou moeten zitten. Ook heb ik het al langer geen 4g meer dan dat ik heb laten vallen denk ik.
Hmm dan is het heel vreemd, ik weet niet of ze in België ook winkels hebben voor Base, misschien dat ze je toestel even na kunnen kijken met een simkaart van hun (het is immers hetzelfde netwerk) om te zien of 4G dan wel werkt.

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Trouwen, volgens die afbeelding kunnen wlan (wifi) en bluetooth niet gelijktijdig kunnen werken.
Toch kan ik TuneIn Radio binnenhalen via wifi en dit gelijktijdig via bluetooth naar "de woonkamer" streamen.
'k Zou dus een korreltje zout bij die afbeelding doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-08 12:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

As you can see, the HTC One+ might not be a massive leap up from the original, but it look like it will feature some welcome changes when it comes to processing power, battery size, screen size and — most importantly — it will have an SD slot for memory expansion.
Dat ziet er goed uit! Verder ben ik erg benieuwd naar Sense 6.0

Overigens vind ik de naamgeving niet zo handig (als het echt One+ wordt), want hoe gaat de opvolger dan weer heten? One++ ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nieuwe serie, nieuwe lijn, nieuwe naam :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Ik ben benieuwd of HTC het met dit toestel wel gaat redden in 2014. De SGS5 krijgt waarschijnlijk een hogere resolutie scherm.

[ Voor 3% gewijzigd door tweaker2010 op 04-01-2014 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Klopt, so be it... Samsung heeft een ook marketingbudget van miljarden, geef mij maar wat (redelijk) unieks!

HTC zal het heus wel zwaar hebben, maar het is echt niet 1,2,3 van de kaart verdwenen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drusloos
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 20:08
Dat zijn me nog eens specificaties. Moet nog 1 jaar en 4 maanden met de one doen.Niet dat het toestel niet goed is, maar dit is wel weer het beste van het beste. Benieuwd naar de 805 van qualcomm

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Van de week zijn er enkele demo's opgedoken van de power en kracht van de 805, dat is wel heel tof zeg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drusloos
tweaker2010 schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 11:28:
Ik ben benieuwd of HTC het met dit toestel wel gaat redden in 2014. De SGS5 krijgt waarschijnlijk een hogere resolutie scherm.
Ja ben ik ook benieuwd naar. Toch vind ik het raar dat de galaxy lijn het zo goed doet. Ik heb altijd ervaren met de galaxy s1,S2,S3 en zelfs met de S4 dat de touchwiz van samsung te zwaar is voor het toestel. Haperingen en vastlopen zijn het gevolg. HTV weet dit redelijk goed te vermijden. Overigens geld voor elk product van samsung dat de touchwiz te zwaar is, want de note en de tab draaien ook voor geen meter. Het is denk ik het imago van htc dat zorgt voor slechte verkoop, want aan de toestellen kan het niet liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het is zoals ik eerder zei het marketingbudget van Samsung ;) $ 14 miljard vorig jaar :p
Waar je bij Samsung year-round posters, reclameborden en reclames ziet is dat bij HTC een stuk beperkter.

Gewoon een kwestie van lichte indoctrinatie en de meute weet het dan al, dat wordt een Samsung.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AquaSheep
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:04
Het helpt ook wel dat je overal wel een Samsung product van hebt. Ga een willekeurige MediaMarkt filiaal in en je ziet alleen maar Samsung.

Die HTC One+ ziet er wel interessant uit. Niet echt hele grote veranderingen, vandaar misschien de One+ benaming?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23:25
Dat wordt volgend jaar weer een nieuwe mobiel :) Overigens gaat samsung volgens mij gewoon voor een 1080P scherm in de S5, pas in de F serie komt er een 2K display. Overigens boeit dat me niks, want 1080P is al overkill voor 5 inch, er is werkelijk niets wat beter of scherper wordt voor het menselijk oog. Hooguit mindere helderheid (want hogere DPI), meer batterijverbruik en relatief mindere prestaties GPU omdat er stukken meer pixels aangestuurd moeten worden.

Goed bezig HTC!!!

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 01:30
AquaSheep schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 13:16:
Ga een willekeurige MediaMarkt filiaal in en je ziet alleen maar Samsung.
Ook dat heeft weer te maken met de indoctrinatie. Het is echt niet toevallig dat je bij de media markt van de roltrap af komt, en meteen met je snuffert in samsung ultrabooks valt. En pas ergens achter in de winkel de (vind ik) aantrekkelijkere asus laptops ziet staan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
6 or 8MP UltraPixel camera (possibly with double lens)
Mooi, dat had ie wel nodig. ~8MP en een goede sensor is een ideaal.

Hoop wel dat die SD-slot net als de simkaart met een tray aan de zijkant werkt. Bij de One Max zit het aan de achterkant en dan zie je toch dat het klepje niet helemaal mooi aansluit.

[ Voor 22% gewijzigd door S_Chief op 04-01-2014 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AquaSheep schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 13:16:
Die HTC One+ ziet er wel interessant uit.
Niet echt hele grote veranderingen, vandaar misschien de One+ benaming?
Zoals ik ook schreef in een artikel op AW, vind ik de veranderingen redelijk groot...
Geruchten spreken over een andere schermgrootte, processor, microSD-kaartslot en betere camera.

Ten opzichte van de HTC One X en One X+ zijn dat veel grotere verschillen, lijkt me top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AquaSheep
In de oorspronkelijke bron praatten ze trouwens ook over dat de One+ geen capacitieve knoppen meer krijgt.
http://android-revolution...details-about-htc-m8.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is maar goed ook, blijft het formaat nog een beetje binnen de perken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riqy
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-09 11:01
Ik vind het juist een pluspunt dat de HTC One geen on screen buttons heeft, dit offert toch altijd een stuk van je scherm op...
Er zijn IMHO nog niet genoeg apps die gebruik maken van die full screen functie samen met on screen buttons

My iRacing
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the back of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heeft beide voor en nadelen, knoppen verdwijnen tegenwoordig ook gewoon hoor, geen schermverlies dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 20:18
AquaSheep schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 13:57:
In de oorspronkelijke bron praatten ze trouwens ook over dat de One+ geen capacitieve knoppen meer krijgt.
http://android-revolution...details-about-htc-m8.html
Ben vooral benieuwd hoe de cameta presenteert,design van one is prachtig.Hopelijk ziet de nieuwe one et net zo mooi uit,en nu zonder fabricagefouten.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mansour
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-07-2024
De capacitieve knoppen vind ik juist fijn, hierdoor heb je meer scherm. Wat ik wel irritant vind is dat ze te goed reageren. Hierdoor doet de telefoon wat je niet wilt. Wat ik wel graag zou zien in de One+ of hoe het ook mag gaan heten is een camera met een hogere resolutie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bij nieuwe Androidversies verdwijnen onscreenknoppen (mits dat goed geprogrammeerd is) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Nadat mijn One in de wc is gepleurd, doet mijn LED licht het raar. Hij blijft namelijk constant groen branden, ookal is het scherm uit of accu bijna leeg. Het maakt niet uit of hij aan de adapter zit of niet, het blijft altijd branden. Voor de rest lijkt alles nog te werken en heb ik nog niks anders opgemerkt wat er eerst niet was. Ik denk dat dit een hardwarematige beschadiging is toch? Dit is moeilijk met software op te lossen denk ik. Of weet iemand een oplossing om het LED helemaal uit te schakelen? Aangezien het nu toch helemaal geen functie heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

xileS schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 19:53:
Nadat mijn One in de wc is gepleurd, doet mijn LED licht het raar. Hij blijft namelijk constant groen branden, ookal is het scherm uit of accu bijna leeg. Het maakt niet uit of hij aan de adapter zit of niet, het blijft altijd branden. Voor de rest lijkt alles nog te werken en heb ik nog niks anders opgemerkt wat er eerst niet was. Ik denk dat dit een hardwarematige beschadiging is toch? Dit is moeilijk met software op te lossen denk ik. Of weet iemand een oplossing om het LED helemaal uit te schakelen? Aangezien het nu toch helemaal geen functie heeft.
Dat komt waarschijnlijk door corrosie op de micro USB connector. Deze maakt misschien nu sluiting waardoor de LED steeds gaat branden. Dat heb ik met mijn Desire S ook gehad na ie in het water viel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Niet online
Klinkt logisch, maar dan zou die toch ook oranje moeten branden als die niet 100 % geladen is? Hij brandt nu alleen geel (dacht vroeger dat die oranje was xD, maar kan aan mij liggen) als telefoon helemaal leeg is en aan de lader stop. Maar hij brandt dan niet constant geel, hij gaat dan heel even geel groen, geel groen een aantal keer en blijft dan weer gewoon op groen voor de hele tijd.
Dacht misschien is het mogelijk om softwarematig het led lichtje helemaal uit te zetten, maar hiervoor heb ik nog geen werkende app gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 23:10
Heb dit weekend mijn 8 maanden oude HTC One ingeleverd bij me oude werkgever en een nieuw toestel besteld: de HTC One! :D

Maar wat ben ik blij dat op deze nieuwe nog Android 4.2 zit! De volgende irritaties zijn weg:
- ongevraagde spatie bij typen
- Zoe en de hele Gallery app werken weer zoals het hoort, 1 van de pluspunten van de One heb ik hiermee weer terug!
- accu lijkt langer mee te gaan (lijkt, heb pas 3 dagen)

Enige nadeel is het irritante update icoontje maar ik blijf nu lekker op deze oude versie hangen totdat ik positieve reacties lees over toekomstige updates. Volgens mij mis ik helemaal niks. BlinkFeed geen custom feeds nouja heb toch Feedly is een prima aanvulling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riqy
CLB schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 19:14:
Bij nieuwe Androidversies verdwijnen onscreenknoppen (mits dat goed geprogrammeerd is) ;)
Heb met mijn vorige telefoon (Sony Xperia T) toch gemerkt dat dit vaak niet het geval is en dan mis je toch een aardig stukje van je scherm...

My iRacing
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the back of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo

Na jaren een IPhone gehad te hebben net overgestapt van een 5 naar een Htc one om is te proberen.
Tot nu toe bevalt het goed, maar ik kom 1 klein dingetje tegen waar ik niet uit kom.

Mijn berichten komen met vertraging binnen, en dan met name me whatsapp berichten.
Als ik een bericht gelijktijdig verstuur, komt ie op de iPhone en een Galaxy s3 gelijk binnen op de Htc one een paar minuten later.

Ik heb in mijn telefoon slaapstand uitstaan.
In de wifi instellingen wifi altijd aan (ook tijdens slaapstand maar die staat uit)
Tevens wifi optimalization for battery vinkje uitgezet, en later weer aangezet > dit gaf in beide gevallen geen verschil.
Energie instellingen staan uit.

Ik heb een Ziggo router en een Apple router, in beide gevallen is het excact hetzelfde.
Op alle telefoons komen de berichten gelijk aan behalve de Htc

Is dit een Htc probleem ? Zie ik iets over het hoofd

Mvg

Rob

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16:53

13art

Moderator Mobile
Bekend probleem inderdaad. Dacht dat het ondertussen al opgelost was maar blijkbaar niet. Kijk eens even in het whatsapp topic want daar is het meerdere malen langs gekomen... Dacht dat het met ziggo te maken had.

Verder doen we hier op GoT niet aan groeten, zie ook: Het algemeen beleid #groeten

[ Voor 20% gewijzigd door 13art op 05-01-2014 12:06 ]

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Jazco2nd schreef op zondag 05 januari 2014 @ 10:11:
Heb dit weekend mijn 8 maanden oude HTC One ingeleverd bij me oude werkgever en een nieuw toestel besteld: de HTC One! :D

Maar wat ben ik blij dat op deze nieuwe nog Android 4.2 zit! De volgende irritaties zijn weg:
- ongevraagde spatie bij typen
- Zoe en de hele Gallery app werken weer zoals het hoort, 1 van de pluspunten van de One heb ik hiermee weer terug!
- accu lijkt langer mee te gaan (lijkt, heb pas 3 dagen)

Enige nadeel is het irritante update icoontje maar ik blijf nu lekker op deze oude versie hangen totdat ik positieve reacties lees over toekomstige updates. Volgens mij mis ik helemaal niks. BlinkFeed geen custom feeds nouja heb toch Feedly is een prima aanvulling.
Je 8 maanden oude HTC One ingeleverd en een nieuwe HTC One besteld? Bij een nieuwe baan?

Ik heb je verhaal even twee keer moeten lezen voor ik het begreep, maar moet wel zeggen dat 4.3 achteraf weinig (voor mij) verbeteringen heeft meegebracht inderdaad. De Zoe/Gallery App baal ik nog steeds heel erg van, ik gebruik nu nooit Zoe filmpjes meer eigenlijk. Het enige dat je niet kunt doen in 4.2 is Blinkfeed volledig uitschakelen geloof ik, maar voor de rest mis je in mijn ogen vrij weinig.

Over de HTC One+ gesproken:
Ik snap niet dat er zo weinig reacties te lezen zijn over de camera. Dit zou voor mij het grootste pluspunt zijn, een 8MP camera. Pfoe.. Dat zou m'n HTC One écht af maken. Nu vind ik het nog weleens jammer dat op de PC geopende foto's er gewoon niet zo fraai uit zien qua pixelachtigheid, maar dat probleem moet dan toch wel een stuk minder zijn.
Voor de rest vind ik de One nu snel genoeg, maar uitbreidbaar geheugen zou ook wel een grote plus zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oké ga ik daar is kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smartje74
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-09 13:26
Verwijderd schreef op zondag 05 januari 2014 @ 11:53:
Hallo

Na jaren een IPhone gehad te hebben net overgestapt van een 5 naar een Htc one om is te proberen.
Tot nu toe bevalt het goed, maar ik kom 1 klein dingetje tegen waar ik niet uit kom.

Mijn berichten komen met vertraging binnen, en dan met name me whatsapp berichten.
Als ik een bericht gelijktijdig verstuur, komt ie op de iPhone en een Galaxy s3 gelijk binnen op de Htc one een paar minuten later.

Ik heb in mijn telefoon slaapstand uitstaan.
In de wifi instellingen wifi altijd aan (ook tijdens slaapstand maar die staat uit)
Tevens wifi optimalization for battery vinkje uitgezet, en later weer aangezet > dit gaf in beide gevallen geen verschil.
Energie instellingen staan uit.

Ik heb een Ziggo router en een Apple router, in beide gevallen is het excact hetzelfde.
Op alle telefoons komen de berichten gelijk aan behalve de Htc

Is dit een Htc probleem ? Zie ik iets over het hoofd

Mvg

Rob
Heb ik ook met een Ziggo en Apple router. Soms wil het helpen om de Ziggo router in bridge modus te laten zetten en de Apple router de wifi functie te laten verzorgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke dat zal ik is proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

smartje74 schreef op zondag 05 januari 2014 @ 16:32:
[...]

Heb ik ook met een Ziggo en Apple router. Soms wil het helpen om de Ziggo router in bridge modus te laten zetten en de Apple router de wifi functie te laten verzorgen.
Ik heb op mijn Ziggo router de WIFI functie uit laten zetten wegens teveel verbindingsproblemen. Ik gebruik nu tot volle tevredenheid een ASUS router.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
Majesty schreef op zondag 05 januari 2014 @ 12:58:
[...]

Je 8 maanden oude HTC One ingeleverd en een nieuwe HTC One besteld? Bij een nieuwe baan?

Ik heb je verhaal even twee keer moeten lezen voor ik het begreep, maar moet wel zeggen dat 4.3 achteraf weinig (voor mij) verbeteringen heeft meegebracht inderdaad. De Zoe/Gallery App baal ik nog steeds heel erg van, ik gebruik nu nooit Zoe filmpjes meer eigenlijk. Het enige dat je niet kunt doen in 4.2 is Blinkfeed volledig uitschakelen geloof ik, maar voor de rest mis je in mijn ogen vrij weinig.

Over de HTC One+ gesproken:
Ik snap niet dat er zo weinig reacties te lezen zijn over de camera. Dit zou voor mij het grootste pluspunt zijn, een 8MP camera. Pfoe.. Dat zou m'n HTC One écht af maken. Nu vind ik het nog weleens jammer dat op de PC geopende foto's er gewoon niet zo fraai uit zien qua pixelachtigheid, maar dat probleem moet dan toch wel een stuk minder zijn.
Voor de rest vind ik de One nu snel genoeg, maar uitbreidbaar geheugen zou ook wel een grote plus zijn.
Uit enthousiasme niet duidelijk geschreven maar idd de vorige was een werktoestel, werk daar niet meer dus ingeleverd en deze privé besteld. Deze is iets beter afgewerkt, goed om te zien dat HTC het productieproces heeft verbeterd.

Noem me ouderwets maar een degelijke smartphone gaat bij mij minimaal 3jr mee. De One+ brengt:

- een snellere CPU, na bijna een jaar heb ik daar nog steeds geen behoefte aan.
- Een 5 inch scherm, alweer zo'n fabrikant die alsmaar grotere opvolgers maakt gvd! Ik koos oa juist de One en niet de Sony Z of s4 of Xaomi omdat de One het kleinste topmodel was indertijd. Ik werk graag met 1 hand, >4.7" wil ik niet. Liefst had ik een iets kleiner model gehad zelfs!
- een camera die eigenlijk in de One had moeten zitten. Toch ben ik ruim tevreden. Foto's zijn erg mooi onder de meeste omstandigheden vooral bij weinig licht. Echt niet voldoende reden om van de One over te stappen op de One+

My 2 cents over de One+. Kan me voorstellen day cameralovers wel binnen of na een jaar de opvolger kopen, we leven in een consumptiemaatschappij en tis alleen maar goed voor HTC als je dat doet :) ik hoop echter op een tegenhanger van de Sony Z1S.

Trouwens ik merk nu op 4.2 wel iets wat ik mis, de quick toggles kan je niet zelf configureren. Ik mis daardoor Roaming en Autosync (handig als ik in buitenland zit en ff wil roamen zonder onnodig te syncen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12-09 07:45
smartje74 schreef op zondag 05 januari 2014 @ 16:32:
[...]

Dacht ik eerst ook aan maar op andere telefoons komt het wel direct binnen. Het probleem met Ziggo en modem dan zou het op alle toestellen problemen moeten geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

xileS schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 23:03:
Klinkt logisch, maar dan zou die toch ook oranje moeten branden als die niet 100 % geladen is? Hij brandt nu alleen geel (dacht vroeger dat die oranje was xD, maar kan aan mij liggen) als telefoon helemaal leeg is en aan de lader stop. Maar hij brandt dan niet constant geel, hij gaat dan heel even geel groen, geel groen een aantal keer en blijft dan weer gewoon op groen voor de hele tijd.
Dacht misschien is het mogelijk om softwarematig het led lichtje helemaal uit te zetten, maar hiervoor heb ik nog geen werkende app gevonden.
Door de corrosie detecteert je toestel het juiste accuniveau niet meer of er zit vochtschade in de chip die de led aanstuurt. Als je toestel geroot is zou je dit kunnen proberen. Misschien werkt dat ook voor andere kleuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01:24
MikeOO schreef op maandag 06 januari 2014 @ 08:13:
[...]

Dacht ik eerst ook aan maar op andere telefoons komt het wel direct binnen. Het probleem met Ziggo en modem dan zou het op alle toestellen problemen moeten geven.
Zijn die andere telefoons ook Android. Het probleem speelt namelijk alleen op Android en Ziggo routers. Als je 'm in bridge laat zetten en je eigen router de routerfunctie laat overnemen zou het probleem opgelost moeten zijn. Dit probleem zit iig in de Ubee, in de Cisco weet ik niet zeker. Ik heb sinds 2 weken een Cisco router in gebruik en WA komt nu altijd direct binnen.

[ Voor 7% gewijzigd door tiguan op 06-01-2014 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drusloos
Sinds de update van 4.3 kan ik nergens meer het blokkeerschema aanpassen. Vroeger was het instellingen --> aanpassen --> blokkeerschemastijl.. Deze is helemaal verdwenen. Weet iemand waar ik deze kan vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20
drusloos schreef op maandag 06 januari 2014 @ 13:07:
Sinds de update van 4.3 kan ik nergens meer het blokkeerschema aanpassen. Vroeger was het instellingen --> aanpassen --> blokkeerschemastijl.. Deze is helemaal verdwenen. Weet iemand waar ik deze kan vinden?
Instellingen - beveiliging.

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drusloos
Xanion schreef op maandag 06 januari 2014 @ 13:09:
[...]

Instellingen - beveiliging.
Nee ook daar staat het niet. Je kan wel zeggen wat je wilt ontvangen qua meldingen, maar niet welk soort blokkeerschema stijl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kappade
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11-09 22:20
Is eruit gehaald met de update. Ik gok erop dat de design afdeling van HTC het lockscreen wat minder druk heeft willen maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
  • Laatst online: 02-07 14:26
Ik vroeg mij af of het mogelijk was om facebook volledig van je telefoon te verwijderen? Ik zie nu alleen een optie om de app uit te schakelen maar verwijderen lukt mijn niet. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
servival7 schreef op maandag 06 januari 2014 @ 14:39:
Ik vroeg mij af of het mogelijk was om facebook volledig van je telefoon te verwijderen? Ik zie nu alleen een optie om de app uit te schakelen maar verwijderen lukt mijn niet. :(
Het staat als systeemapp geïnstalleerd, dus kan je hem alleen uitschakelen.
Wanneer je je toestel root kan je ook systeemapp's verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick112
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 28-05-2024
hallo,
het is weer tijd voor een nieuwe telefoon, alleen ik hoop dat jullie mij kunnen helpen bij mijn keus...
ik twijfel heel sterk tussen de s4, z1 en de one. maar de s4 bevalt me qua uiterlijk niet zo met dat plastic (kom van een s3), de z1 ziet er beter uit maar is erg krasgevoelig met zo'n folie wat erover zit. dus toen dacht ik, de one wordt hem. dus even wat meer lezen enzo, maar ik zie toch wel erg veel mensen met een paarse waas bij foto's en ook hebben veel mensen last van "gaps". zijn dit zogenaamde kinderziektes, die nu inmiddels verholpen zijn, of is de kans heel klein dat ik ook die problemen krijg? ik wil namelijk niet eerst een maand telefoons opsturen voor reparatie. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen mbt de one;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Niet online
tweaker2010 schreef op maandag 06 januari 2014 @ 11:17:
[...]

Door de corrosie detecteert je toestel het juiste accuniveau niet meer of er zit vochtschade in de chip die de led aanstuurt. Als je toestel geroot is zou je dit kunnen proberen. Misschien werkt dat ook voor andere kleuren.
Ah ok, dan maak ik ook weinig kans om geholpen te worden lijkt me als ik mijn toestel ter reparatie stuur. Aangezien ze het kunnen zien dat het door corrosie komt denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 11:47
Nick112 schreef op maandag 06 januari 2014 @ 17:12:
hallo,
het is weer tijd voor een nieuwe telefoon, alleen ik hoop dat jullie mij kunnen helpen bij mijn keus...
ik twijfel heel sterk tussen de s4, z1 en de one. maar de s4 bevalt me qua uiterlijk niet zo met dat plastic (kom van een s3), de z1 ziet er beter uit maar is erg krasgevoelig met zo'n folie wat erover zit. dus toen dacht ik, de one wordt hem. dus even wat meer lezen enzo, maar ik zie toch wel erg veel mensen met een paarse waas bij foto's en ook hebben veel mensen last van "gaps". zijn dit zogenaamde kinderziektes, die nu inmiddels verholpen zijn, of is de kans heel klein dat ik ook die problemen krijg? ik wil namelijk niet eerst een maand telefoons opsturen voor reparatie. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen mbt de one;)
Qua reparatie en defecten weet ik het niet zo (mijne werkt gewoon nadat er een koffie volledig overheen ging 2 maandjes terug :P ). De paarse wijs zie ik alleen als je foto's neemt in hele donkere omstandigheden. Alles wat dan zwart is wordt iets paarsig is mijn ervaring. Mar dan is het zo donker dat de andere toestellen helemaal geen foto's produceren denk ik, want de One is goed lichtgevoelig in het donker. Overdag en bij binnenverlichting zijn de kleuren gewoon goed.
Z1 ken ik niet zo, maar inderdaad vind ik de plastic look&feel van de S4 ook matig. Als mensen de aluminium One in hun handen krijgen zijn ze vaak positief verrast. Ik merk dat veel mensen deze telefoon niet kennen :D M'n 2 collega's met een iPhone waren ook positief verrast :P

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Nick112 schreef op maandag 06 januari 2014 @ 17:12:
hallo,
Ik vermoed dat de telefoons die nu van de band rollen het probleem met de paarse waas niet meer hebben. Al een paar maanden niet gok ik aangezien sinds ongeveer oktober te nieuwe cameramodules gebruikt worden.
Ook wordt er veel minder/geen melding gemaakt over gapps bij nieuwe telefoons. Dus ik zou inzetten op kinderziektes die nu verholpen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick112
Bedankt voor de reacties, ik ga maar eens langs bij de belcompany, volgens mij zijn die het goedkoopst. Klein vraagje nog, de nieuwe telefoons die rond april uitkomen ( s5, nieuwe one), zou de prijs daarvan binnen afzienbare tijd rond de 500 komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 20:15
Nee, dat denk ik niet. Als ik in de PW zie dat de HTC One maar door 2 partijen ruim onder de 500 euro verkocht wordt. Nr 3 staat op 497 euro. Terwijl de telefoon volgens mij in mei uitgekomen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AquaSheep
De prijzen dalen wel redelijk snel onder de adviesprijs, maar voor €500 moet je toch wel vaak rond de 6 maanden wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick112
dus dat is rond deze tijd volgend jaar ;)? dan weet ik het zeker, deze week de one halen. ik zal mijn hopelijk positieve bevindingen wel posten. Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zandpad
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11-09 23:50
drusloos schreef op maandag 06 januari 2014 @ 13:07:
Kijk dit eens: WhatsappHack: HTC One how-to: lockscreen notificaties terug forceren.

Bevalt mij erg goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
tiguan schreef op maandag 06 januari 2014 @ 11:58:
[...]

Zijn die andere telefoons ook Android. Het probleem speelt namelijk alleen op Android en Ziggo routers. Als je 'm in bridge laat zetten en je eigen router de routerfunctie laat overnemen zou het probleem opgelost moeten zijn. Dit probleem zit iig in de Ubee, in de Cisco weet ik niet zeker. Ik heb sinds 2 weken een Cisco router in gebruik en WA komt nu altijd direct binnen.
Staat in zijn reactie.
iPhone en een Galaxy s3

Dus een ander Android toestel heeft geen last. Vandaar dat in dit geval het probleem toch meer aan de HTC kant lijkt te zitten. Mogelijk een WiFi instelling verkeerd of een app die iets blokkeerd.

Als je niets kunt vinden dan rest je maar 1 ding. Of je moet iemand kennen met een zelfde HTC die even het kan testen.
Backup maken van het toestel en een reset uitvoeren en vanaf dat punt gaan testen of het nog voorkomt en langzaam weer je apps etc instellen en elke keer testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
servival7 schreef op maandag 06 januari 2014 @ 14:39:
Kan inderdaad niet maar als je hem uitschakeld zie je hem verder ook niet meer teurg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek_NL
  • Laatst online: 11-09 15:03
MikeOO schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 07:56:
[...]

Staat in zijn reactie.
iPhone en een Galaxy s3

Dus een ander Android toestel heeft geen last. Vandaar dat in dit geval het probleem toch meer aan de HTC kant lijkt te zitten. Mogelijk een WiFi instelling verkeerd of een app die iets blokkeerd.

Als je niets kunt vinden dan rest je maar 1 ding. Of je moet iemand kennen met een zelfde HTC die even het kan testen.
Backup maken van het toestel en een reset uitvoeren en vanaf dat punt gaan testen of het nog voorkomt en langzaam weer je apps etc instellen en elke keer testen.
Ik heb precies het zelfde met Ziggo. Ik had eerst een Ubee modem en nu een Cisco. Nog steeds hetzelfde. Voorheen had ik een galaxy S2 en nu de HTC One nog steeds het probleem dat ik vaak even de WiFi uit moet zetten voor dat whatsapp's binnen komen. Vreselijk irritant is dit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drusloos
Werkt zeker goed. Bedankt voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek_NL
Die heb ik ook gelijk even geinstalleerd, ziet er prima uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
Sjoerdiee schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 12:08:
[...]

Ik heb precies het zelfde met Ziggo. Ik had eerst een Ubee modem en nu een Cisco. Nog steeds hetzelfde. Voorheen had ik een galaxy S2 en nu de HTC One nog steeds het probleem dat ik vaak even de WiFi uit moet zetten voor dat whatsapp's binnen komen. Vreselijk irritant is dit!
Mijn truukje was altijd om naar een contactpersoon te gaan en even (zo'n 20 seconden) te wachten tot ie weer verbinding kreeg. Dit werkt alleen bij 1 op 1 contacten, geen groepen.

Nu geen last meer van sinds ik een eigen Cisco router in gebruik heb.

[ Voor 7% gewijzigd door tiguan op 07-01-2014 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek_NL
tiguan schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 12:30:
[...]

Mijn truukje was altijd om naar een contactpersoon te gaan en even (zo'n 20 seconden) te wachten tot ie weer verbinding kreeg. Dit werkt alleen bij 1 op 1 contacten, geen groepen.

Nu geen last meer van sinds ik een eigen Cisco router in gebruik heb.
Net even wat gegoogled, schijnbaar moet je idd gewoon een eigen router nemen. Deze alles laten routeren en je modem van ziggo door de klantenservice op "Bridged" laten zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:X

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2014 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Kan dat echt alleen via aanmelden met Google +? Ik verafschuw google + best omdat ze zomaar gegevens op internet zetten zoals je naam enz, en dat wil ik niet. Dus vandaar de vraag of het ook op een andere manier mogelijk is om NiLS floating panel te installeren (maar denk dat ik het antwoord al wel weet en dat het dus niet anders kan, maar vragen kan altijd natuurlijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
Sjoerdiee schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 12:08:
[...]

Als je de router van Ziggo gebruikt dan kan dat inderdaad gebeuren en is een probleem wat Ziggo maar niet oppakt. Het wisselen van toestel maakt dan ook niets uit aangezien het modem het probleem is :)
Vreemde is alleen dat niet iedereen er last van heeft en daardoor zal Ziggo er niet veel aan doen.

Beste is dan inderdaad je modem in bridge mode laten zetten en zelf een router plaatsen. Je probleem is dan direct opgelost. Je hoeft niets te laten routeren. Kwestie van aansluiten en modem in bridge mode en klaar ben je. Alleen de instellingen die je nu eventueel hebt gemaakt in je Ziggo router die moet je overzetten naar je nieuwe router uiteraard. Door de brigde mode schakel je de router functie uit en werkt deze alleen nog als modem.

Alleen was in dit geval het probleem dat dat 1 het wel doet en de andere niet en dan is het een ander probleem.

[ Voor 14% gewijzigd door MikeOO op 08-01-2014 08:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordeeeh
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15:52
Ik heb het probleem dat van de randen de verf een beetje afbladdert. Nu zit ik er aan te denken om de randen te gaan schuren zodat het gewoon een strakke aluminium rand is.Eventueel ook de speakers vrij maken van de zwarte verf.

Iemand ervaring mee? Gewoon met licht schuurpapier doen of is er een betere manier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek_NL
MikeOO schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 08:09:
[...]
Als je de router van Ziggo gebruikt dan kan dat inderdaad gebeuren en is een probleem wat Ziggo maar niet oppakt. Het wisselen van toestel maakt dan ook niets uit aangezien het modem het probleem is :)
Vreemde is alleen dat niet iedereen er last van heeft en daardoor zal Ziggo er niet veel aan doen.

Beste is dan inderdaad je modem in bridge mode laten zetten en zelf een router plaatsen. Je probleem is dan direct opgelost. Je hoeft niets te laten routeren. Kwestie van aansluiten en modem in bridge mode en klaar ben je. Alleen de instellingen die je nu eventueel hebt gemaakt in je Ziggo router die moet je overzetten naar je nieuwe router uiteraard. Door de brigde mode schakel je de router functie uit en werkt deze alleen nog als modem.

Alleen was in dit geval het probleem dat dat 1 het wel doet en de andere niet en dan is het een ander probleem.
Ja sonde om zo'n ding te kopen alleen vanwege een Whatsapp probleempje haha. Maar aan de andere kant is het wel vreselijk irritant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 06-09 03:57
jordeeeh schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 15:02:
Ik heb het probleem dat van de randen de verf een beetje afbladdert. Nu zit ik er aan te denken om de randen te gaan schuren zodat het gewoon een strakke aluminium rand is.Eventueel ook de speakers vrij maken van de zwarte verf.

Iemand ervaring mee? Gewoon met licht schuurpapier doen of is er een betere manier?
Zo makkelijk als jij het schetst, gaat het niet lukken... zoek even op 'polished htc' en 'polished macbook' en wellicht krijg je wat ideeen, maar als je het netjes wilt doen moet je e.e.a uit elkaar gaan halen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2014 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Niet online
Goede inderdaad, thanks!
Hier zijn nog verschillende thema's te downloaden ervoor:
https://app.box.com/NilsThemes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
Sjoerdiee schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 15:28:
[...]

Ja sonde om zo'n ding te kopen alleen vanwege een Whatsapp probleempje haha. Maar aan de andere kant is het wel vreselijk irritant!
Toch krijg je er geen spijt van. Als je er geen problemen mee hebt prima. Maar als je het regelmatig gebruikt en dan inderdaad steeds problemen hiermee hebt dan zeker doen.

De ergenis is veel male groter dan de eenmailige aanschaf van een router. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zandpad
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11-09 23:50
l3art schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 23:11:
[...]

Kan dat echt alleen via aanmelden met Google +? Ik verafschuw google + best omdat ze zomaar gegevens op internet zetten zoals je naam enz, en dat wil ik niet. Dus vandaar de vraag of het ook op een andere manier mogelijk is om NiLS floating panel te installeren (maar denk dat ik het antwoord al wel weet en dat het dus niet anders kan, maar vragen kan altijd natuurlijk).
Ik heb geen andere manier gevonden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
Zandpad schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 08:32:
[...]

Ja kan het altijd proberen met een tijdelijk gmail account die je verder niet gebruikt en waar persoonlijke gegevens in staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kraats
  • Laatst online: 22:55

kraats

Ik rol

Zandpad schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 08:32:
Kun je die apk niet gewoon van iemand anders downloaden? Gaat om een gratis app toch?

Waar is Jos de Nooyer toch gebleven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Modbreak:Even inhaken op het IMEI verhaal. Dat gaan we hier niet bespreken. Een toestel is niet voor niets geblokkeerd. En om dat dan te omzeilen is dan dus iets wat niet hier besproken mag worden. Berichten daarover dus verwijderd.
kraats schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 07:52:
[...]
Kun je die apk niet gewoon van iemand anders downloaden? Gaat om een gratis app toch?
Nee, het is niet voor niets via deze weg gedaan natuurlijk. Dus dan is het niet helemaal netjes om het via een andere locatie te downloaden. Tenzij er iets in de voorwaarden staat over dat het verspreid mag worden.

[ Voor 53% gewijzigd door 13art op 10-01-2014 09:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leech_NL
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 26-01 23:01
Ik ben op zoek naar wat advies...

Ik heb sinds 2 weken een One. Ik had hiervoor een stock One X+ op android 4.2.2 Ik had wat hardware issues, en omdat ik bij een verlenging samen met een gunstige inruil aan een One kon komen heb ik dat gedaan. De One kwa hardware bevalt me enorm goed. Veel mooier scherm, en veel betere batterijduur. Ik miste ontzettend de optie om een favorieten folder op het homescherm aan te kunnen maken, maar daar heb ik een redelijk goede app voor gevonden. Mijn enige issue is dat de One niet goed wil samenwerken met mijn ingebouwde carkit (Opel Corsa Connect Edition). Ik kan wel met enige moeite een koppeling krijgen, maar die is niet helemaal stabiel, valt soms weg. Meest vervelende is, dat ik het telefoonboek niet kon downloaden van de telefoon. Na veel gezoek een mooie app gevonden: Bluetooth Phonebook. Daarmee heb ik weer een telefoonboek in de auto gekregen. Op de site van de maker lees ik over verschillende bluetooth stacks, en dat HTC is geswitched van de ene soort naar de andere. Ik wil mijn bluetooth volledig werkend hebben, en de maker van bluetooth phonebook heeft daar een app voor, maar helaas heeft die root nodig.

Weet iemand nog een andere optie, anders dan rooten??? Ik wil eigenlijk niet rooten, want ik ben bang dat mij dat meer problemen oplevert dan dat het oplost. Verder werkt alles precies zoals ik wil. Ik heb totaal geen kaas gegeten van rooten, dus zie dat eigenlijk totaal niet zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saven
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 16:02

Saven

Administrator

Yoo guys ik heb een probleem denk ik?

Viel me op de laatste tijd dat de telefoon wat trager aanvoelt als ik vanuit bijv. een applicatie terugga naar het homescreen. Duurt even voordat alle icoontjes tevoorschijn komen; voelt dus niet heel snappy meer aan.

Mijn eerste gedachte was dat het misschien kwam omdat er teveel ram werd gebruikt, de telefoon was ook al een tijdje niet meer opnieuw opgestart. Na het opnieuw opstarten zag ik dat mijn HTC bijna tegen het limiet van de RAM aan zit..

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Pv1Ukrjl.png

Is dit normaal? En kan dit de reden zijn dat mijn telefoon wat trager is/aanvoelt?
De lijst is trouwens niet zo lang, misschien 2 applicaties nog eronder met een maar MB aan ram gebruik

[ Voor 7% gewijzigd door Saven op 12-01-2014 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AquaSheep
Vreemd. Mijn HTC One gebruikt rond de 800MB RAM. Mijn lijst van openstaande apps bestaat ook nog eens uit apps die individueel veel meer RAM verbruiken dan jouw lijst. Sowieso komt de optelsom van het RAM verbruik van de apps niet overeen met die 1,6GB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saven

Saven

Administrator

AquaSheep schreef op zondag 12 januari 2014 @ 17:53:
Vreemd. Mijn HTC One gebruikt rond de 800MB RAM. Mijn lijst van openstaande apps bestaat ook nog eens uit apps die individueel veel meer RAM verbruiken dan jouw lijst. Sowieso komt de optelsom van het RAM verbruik van de apps niet overeen met die 1,6GB.
Inderdaad snap er niks van, maar weet ook niet of dat erg is en of dit vanaf begin af aan al zo is. Probleem is gewoon dat de telefoon traag is als ik bijv. naar het homescreen terugga. Duurt toch wel een seconde of 3 voordat de icoontjes en de weer widget tevoorschijn komen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riqy
zou eens proberen terug te zetten naar fabrieksinstellingen, kijken of het dan weg is, en anders toch eens terug naar de winkel ermee...

My iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-08-2023

donvalentino

psn: Walllie-G

[quote]Saven schreef op zondag 12 januari 2014 @ 17:41:

Viel me op de laatste tijd dat de telefoon wat trager aanvoelt als ik vanuit bijv. een applicatie terugga naar het homescreen. Duurt even voordat alle icoontjes tevoorschijn komen; voelt dus niet heel snappy meer aan.

Mijn eerste gedachte was dat het misschien kwam omdat er teveel ram werd gebruikt, de telefoon was ook al een tijdje niet meer opnieuw opgestart. Na het opnieuw opstarten zag ik dat mijn HTC bijna tegen het limiet van de RAM aan zit..

Hoi,

Toevallig merkte ik dit probleem ook op.
Wanneer ik op de home knop druke duurde het soms en zag je het scherm laden, de snelkoppelingen waren ook niet standaard geladen (na een paar seconde wel). Ik was enkel aan het browsen.

Na een herstart van het toestel is het probleem tot nu toe nog verdwenen. Volgende keer zal ik m'n ram nakijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Ik had gisteren nog iets vaags met mijn One. Via een OTG adapter een USB stick aangesloten, ging daarna opeens het toestel uit en deed niets meer. Alleen de home en de terug led knipperden, rebooten hielp niet. Het scherm was zwart en de accu led deed ook niets meer. Pas na enige tijd aan de lader ging mijn toestel weer aan. Iemand enig idee wat hiervan de oorzaak kan zijn geweest? Kortsluiting op de micro USB plug oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saven

Saven

Administrator

donvalentino schreef op maandag 13 januari 2014 @ 10:20:
[quote]Saven schreef op zondag 12 januari 2014 @ 17:41:

Hoi,

Toevallig merkte ik dit probleem ook op.
Wanneer ik op de home knop druke duurde het soms en zag je het scherm laden, de snelkoppelingen waren ook niet standaard geladen (na een paar seconde wel). Ik was enkel aan het browsen.

Na een herstart van het toestel is het probleem tot nu toe nog verdwenen. Volgende keer zal ik m'n ram nakijken.
kun je nu eens een keer kijken hoeveel ram je HTC One gebruikt?

Instellingen > Apps > geactiveerde apps ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Niet online
Saven schreef op zondag 12 januari 2014 @ 17:41:

[afbeelding]

Is dit normaal? En kan dit de reden zijn dat mijn telefoon wat trager is/aanvoelt?
De lijst is trouwens niet zo lang, misschien 2 applicaties nog eronder met een maar MB aan ram gebruik
Dan zijn er waarschijnlijk alsnog processen op de achtergrond aan het draaien.
Je gebruikt GSAM ook zag ik, daarmee kun je zien welke app het langst actief was. Misschien daar eens kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nii3k
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23:02
Het probleem met het laden van het scherm heb ik ook. Ik heb dit echter al een hele tijd en het begon bij mij direct na de software updaten... Niks helpt, ook niet terugzetten naar fabrieksintellingen. Ik ben nu in afwachting van de volgende software update die hopelijk het probleem verhelpt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
Wat is nu de ideale setup om fotos automatisch naar een cloud te laten backuppen? Ik heb nu een andere HTC One, heb alle relevante mappen gekopieerd naar een laptop en daarna naar de nieuwe One gekopieerd. Ben heel blij dat ik het zo heb gedaan want Google+ maakte wel een backup, maar dat is helemaal niet georganiseerd zoals op de HTC!
De One groepeert alles obv locatie en datum (=event). Als je vervolgens een event een naam geeft of meerdere events samenvoegt en split, maakt hij een mapje onder Pictures met alles van dat event erin. Perfect! Want dat mapje is dan mijn fotoalbum.
Dus zo had ik heel eenvoudig mapjes per event.
Ik vind het ideaal en zou niet anders willen..

Maarrr Google photo backup of Google+ lijkt alleen de fotos te backuppen die in de DCIM map staan. Als ik echter (voordat hij gaat syncen) een event heb hernoemt/gesplit/samenvoegd, zijn die foto's al verplaatst naar een aparte map onder Pictures. Die worden niet gebackupt! mijn Google photos backup is daarom maar een bij elkaar geraapt zooitje vind ik.

Hoe zorg je voor een goede, automatische backup?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 01:30
Jazco2nd schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 00:29:
Ik laat dropbox alles backuppen. Alle foto's die ik maak staan binnen een paar seconde op dropbox, en dus ook op mijn pc en laptop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
Ik laat sowieso alleen backuppen als ik op WiFi zit en liefst alleen als telefoon aan de lader zit. Ik hecht veel waarde aan accutijd en ben komende tijd regelmatig over de grens. Ik wil het daarom nu graag goed geregeld hebben.
Dropbox synced bijvoorbeeld de Pictures map niet.. tenzij jij dat handmatig heb ingesteld?

Het heeft ook geen nut om foto's direct na het maken te syncen en vervolgens als ik ze organiseer in de HTC gallery app, dat de folderstructuur niet wordt opgeslagen. Ik wil helemaal niet 1 giga berg foto's hebben. De kracht van dit toestel vind ik juist het gemak waarmee je "albums" maakt obv de events die hij herkent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-08-2023

donvalentino

psn: Walllie-G

Saven schreef op maandag 13 januari 2014 @ 13:26:
[...]

kun je nu eens een keer kijken hoeveel ram je HTC One gebruikt?

Instellingen > Apps > geactiveerde apps ofzo
Ik gebruik nu 0,9 GB, als ik de applicaties echter bij elkaar optel kom ik op max 300 MB uit, dat is wel vreemd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kappade
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11-09 22:20
Jazco2nd schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 00:29:
Wat is nu de ideale setup om fotos automatisch naar een cloud te laten backuppen? Ik heb nu een andere HTC One, heb alle relevante mappen gekopieerd naar een laptop en daarna naar de nieuwe One gekopieerd. Ben heel blij dat ik het zo heb gedaan want Google+ maakte wel een backup, maar dat is helemaal niet georganiseerd zoals op de HTC!
De One groepeert alles obv locatie en datum (=event). Als je vervolgens een event een naam geeft of meerdere events samenvoegt en split, maakt hij een mapje onder Pictures met alles van dat event erin. Perfect! Want dat mapje is dan mijn fotoalbum.
Dus zo had ik heel eenvoudig mapjes per event.
Ik vind het ideaal en zou niet anders willen..

Maarrr Google photo backup of Google+ lijkt alleen de fotos te backuppen die in de DCIM map staan. Als ik echter (voordat hij gaat syncen) een event heb hernoemt/gesplit/samenvoegd, zijn die foto's al verplaatst naar een aparte map onder Pictures. Die worden niet gebackupt! mijn Google photos backup is daarom maar een bij elkaar geraapt zooitje vind ik.

Het is offtopic maar ik zou eens kijken naar (de app) Folder sync. Hiermee kan je kopieracties inplannen (met of zonder wifi) tussen SD card, allerlei cloudstorages zoals Dropbox, Drive, etc. Kopieert precies wat jij wilt en op volledige grootte.

Ikzelf gebruik het om de Whatsapp images folder te backuppen naar Dropbox, alleen zat laatst te denken waarom ik dit niet gewoon voor de normale fotos doe :P Prachtige app

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
Is het mogelijk om de dialer te veranderen? Dat wat je ziet wanneer er iemand belt: Nu wijs ik heel vaak onbedoeld een gesprek af, of neem ik onbedoeld op, omdat je alleen maar hoeft te 'klikken'. Bij mijn oude nexus one moest je bijvoorbeeld van links naar rechts slepen (of andersom), dat vond ik veel fijner.
Tips?

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!
HTC One 2 / One+...?
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Bd7VpECCUAAFWD5.png:large

Kan ook een goudkleurige One zijn, linksboven staat '79' = scheikundig element = goud...?

[ Voor 33% gewijzigd door CLB op 14-01-2014 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
Even met de levels gespeeld in PS. Er is niet veel uit te halen, maar het lijkt wel gewoon de One. Dus dan idnerdaad een gouden One?
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/IBZ07ag.png

[ Voor 21% gewijzigd door Menesis op 14-01-2014 11:40 ]

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Het is idd een gouden versie van de huidige One. Hopelijk komt de nieuwe er niet zo uit te zien:

Afbeeldingslocatie: http://img.ibtimes.com/www/data/images/full/2014/01/08/437384.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Menesis schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 11:32:
Er is niet veel uit te halen, maar het lijkt wel gewoon de One.
Een One+ zal ook wel op een One lijken hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DwightKSchrute
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20:37
CLB schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 11:54:
[...]

Een One+ zal ook wel op een One lijken hoor ;)
Ze hebben net op Facebook een gouden One onthuld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
Nou nou poe poe. Is dat nou de grote onthulling. Ik had er meer van verwacht.
Pagina: 1 ... 9 ... 36 Laatste

Let op:
Accessoires voor de HTC One: Accessoires voor de HTC One
~~~[HTC One] Rooten & Custom ROM's: [HTC One M7] Rooten & Custom ROM's
~~~[HTC One] Problemen en garantie-afhandelingen staat: [HTC One] Problemen en garantie-afhandelingen
Levertijden voor de HTC One: HTC One - Levertijden en prijzen