Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saven
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 08:00

Saven

Administrator

Martijn-HK schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 16:50:
Zijn er mensen die ook last hebben van een wegvallende mobiele data verbinding? Het gaat om een HTC One met Android 4.2.2 en Sense 5.0 icm Tele2 abonnement. Het probleem is als volgt dat opeens de mobiele data verbinding eruit gaat. Dan kan ik alleen het internet nog op via Wifi. Dan staat er onder mobile data: disconnected because service is unavailable. Viel mij op dat het af en toe gebeurt, alleen afgelopen 2 dagen is het al 2 keer voorgekomen en begin mij er toch aan te irriteren (vooral omdat mijn vorige telefoon (iPhone 4) dit probleem nooit heb gehad). Het probleem verhelpt zich af en toe door de telefoon of opnieuw op te starten of als bovenstaande niet werkt, door de APN van Tele2 eruit te halen en opnieuw toe te voegen. Vanmiddag de klantenservice van Tele2 gebeld, die hadden niet echt een idee, er komen niet veel meldingen binnen van HTC One gebruikers met zo'n zelfde probleem. Hun kwamen met de oplossing om in het Tele2 menu even te kiezen voor handmatige SIM selectie, de telefoon opnieuw op te starten. Waarna de mobile data weer staat op "use mobile network data plan when Wi-Fi is unavailable" zoals het hoort. Tenslotte dan weer de SIM selectie aanpassen naar automatische SIM selectie en aankijken of het probleem weer op gaat treden.

Hebben meerdere mensen hier last van? Ligt dit waarschijnlijk aan mijn telefoon of aan de provider zelf? Misschien is het nog belangrijk te vermelden dat de gehele verbinding niet wegvalt, er komt geen kruisje te staan en soms blijven er zelf 5 streepjes bereik staan, wat impliceert dat er wel gebeld kan worden.
heb ik soms 'over night' last van. Word ik 's ochtends wakker en is mn dataverbinding weg. Moet ik m herstarten of soms helpt dataverbinding of vliegtuigmodus aan/uit zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephanO1990
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17:55
Wanneer ik mijn HTC One opnieuw opstart/ uit zet + opnieuw opstart, vraagt de telefoon iedere keer om de juiste tijd en is het standaard toetsenbord weer actief. Deze moet ik handmatig wijzigen naar Swype.

Een fabrieksreset verandert hier niets aan. Zijn er meerdere mensen die deze problemen herkennen? Het is niet wereldschokkend, maar wel apart..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid_Stevie
  • Niet online
Kid_Stevie schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 17:18:
Eigenlijk geen problemen met HTC One & Tele2. Wel soms geen internet, maar dat zijn echt vaste plekken dat dat wel met de dekking te maken moet hebben.

Toevallig afgelopen week wel een keer gehad dat ik ook helemaal geen verbinding had (geen (3)g teken, wel 5 strepen bereik en na opnieuw opgestart te hebben had ik weer gewoon internet. Maar dit is dus echt eenmalig geweest.
Moest ik nodig zeggen.. vanavond nog een keer het probleem gehad,
niet opnieuw opgestart maar idd alle applicaties gesloten en toen had ik weer verbinding.. heel vaag, geen last van gehad tot ik dus het topic had gelezen |:( 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-08 18:34
Als we dan toch over wegvallende internetverbinding hebben zal ik mij ook aansluiten in het rijtje hoewel het mij eigenlijk niet heel erg irriteerd.

Bij mij gebeurd het meestal bij het gebruik van draadloos internet via WiFi. Alle nog geopende apps kunnen dan ineens niets meer laden of lijken daar eerst heel traag over te doen om uiteindelijk zonder iets te komen.

Alle openstaande apps beeindigen en dan de app die je nodig hebt opnieuw opstarten is dan de oplossing inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullancer
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12:54
Ik begin echt het idee te krijgen dat mijn telefoon de foto's niet scherp stelt en er altijd naast zit.
Alleen buiten lijkt het geen probleem te zijn, maar verder zijn ze nooit scherp :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Betreft de paarse en blauwe tinten in donkere omgevingen: Morgen komt er iemand men HTC One ophalen om naar Dynafix in Nederland te brengen voor herstelling. Hopelijk herkent men het probleem en gaat men niet doen alsof er niks aan de hand is zoals men al gedaan had in het Telenet verkooppunt waar ik 649 euro neertelde 10 dagen eerder.

"Aja maar ge moet de flits gebruiken hé" ... Zelfs mét flits lukt het vaak niet en je kan met een flits geen hele omgeving verlichten als je buiten fotos neemt. Zwart moet zwart zijn, geen blauw of paars of rood.
Zal er alleszins nooit meer iets kopen in die winkel.
3 medewerkers zonder enige kennis van zaken, ofwel doen ze alsof hun neus bloed natuurlijk om niet aansprakelijk gesteld te worden. Nogthans met de garantievoorwaarden en herstellingsdienst zou je verwachten dat men een klacht niet snel afwimpelt.

Nu dus bang afwachten of heel het process vooruitgang zal betekenen. Heb al enge verhalen gelezen over mensen die hun GSM terug krijgen met schade aan de behuizing en met problemen die blijven bestaan of zelfs begonnen op te treden nadat het toestel terug kwam.

Ik zal achteraf verslag uitbrengen hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11:22
StormingSoul schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 17:39:
Ik begin echt het idee te krijgen dat mijn telefoon de foto's niet scherp stelt en er altijd naast zit.
Alleen buiten lijkt het geen probleem te zijn, maar verder zijn ze nooit scherp :|
Ik heb het ook, al gaat het de laatste tijd wat beter. Maar scherpstellen tijdens het filmen blijft dramatisch.

Als voorbeeld me Nokia Lumia 820 gefilmd. Let vooral op het Windows logo... [YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=I2Di1VxYXdU]

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 06:54
Martijn-HK schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 16:50:
Zijn er mensen die ook last hebben van een wegvallende mobiele data verbinding? Het gaat om een HTC One met Android 4.2.2 en Sense 5.0 icm Tele2 abonnement. Het probleem is als volgt dat opeens de mobiele data verbinding eruit gaat. Dan kan ik alleen het internet nog op via Wifi. Dan staat er onder mobile data: disconnected because service is unavailable. Viel mij op dat het af en toe gebeurt, alleen afgelopen 2 dagen is het al 2 keer voorgekomen en begin mij er toch aan te irriteren (vooral omdat mijn vorige telefoon (iPhone 4) dit probleem nooit heb gehad). Het probleem verhelpt zich af en toe door de telefoon of opnieuw op te starten of als bovenstaande niet werkt, door de APN van Tele2 eruit te halen en opnieuw toe te voegen. Vanmiddag de klantenservice van Tele2 gebeld, die hadden niet echt een idee, er komen niet veel meldingen binnen van HTC One gebruikers met zo'n zelfde probleem. Hun kwamen met de oplossing om in het Tele2 menu even te kiezen voor handmatige SIM selectie, de telefoon opnieuw op te starten. Waarna de mobile data weer staat op "use mobile network data plan when Wi-Fi is unavailable" zoals het hoort. Tenslotte dan weer de SIM selectie aanpassen naar automatische SIM selectie en aankijken of het probleem weer op gaat treden.

Hebben meerdere mensen hier last van? Ligt dit waarschijnlijk aan mijn telefoon of aan de provider zelf? Misschien is het nog belangrijk te vermelden dat de gehele verbinding niet wegvalt, er komt geen kruisje te staan en soms blijven er zelf 5 streepjes bereik staan, wat impliceert dat er wel gebeld kan worden.
Heb zelf VF en gebeurt soms ook dat internet niet meer wil terwijl boven wel het icoon staat dat ik verbinding heb. Aan/Uit zetten van mobiele gegeven lost dit niet. Soms helpt een herstart en soms moet ik de APN resetten om het weer aan de gang te krijgen.

Lijkt zo langszaam een bug in de software ipv provider.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• legioen12
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07-02-2022
Hallo ook ik heb een htc one maar nu heb ik een vraag?

Ik vind dat mijn batterij best snel leeg gaat terwijl ik echt niet gek veel doe erop.
Waar zou dat aan kunnen liggen? Mijn telefoon is helemaal up to date zoals je ziet in screenshot.
In andere screenshot zie je dat er niet veel open staat nu normaal gesproken beetje internetten en whatssap.

Ziin er meer mensen die er last van hebben?

Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/1zx9mwx.png

Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/2u5qb95.png

Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/15fiwlv.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:33
Dat hangt van een heleboel factoren af. Ik zie dat je BBS al hebt geinstaleerd, laat die nog even een paar uur draaien en kijk dan welke processen / apps voor wakelocks zorgen. Die zou je eventueel met Greenify kunnen hibernaten en kijken of het dan beter gaat. Daarnaast zijn apps zoals facebook, twitter e.d. vaak killing omdat ie onnodig lang je telefoon "actief" houdt op de achtergrond.

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Vooral die laatste sreenshot van BetteBatteryStats is interessant, maar niet na 4 minuten... Laadt de batterij eens tot 100%, gebruik hem normaal en plaats dan wanneer de accu op 10% zit weer een screenshot. Dan valt er meer info aan af te lezen. Ook het programma Wakelock Detector kan goed informeren over welke processen je telefoon wakker houden.

Daarnaast zou mijn eerste advies zijn de schermhelderheid niet al te hoog te zetten, op 20% haal ik makkelijk 4,5 uur schermtijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karish
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 03-01-2024
Voor de mensen die HTC one in het rood zoeken:

hij is verkrijgbaar, gewoon even zelf zoeken

[ Voor 50% gewijzigd door Bullet NL op 28-10-2013 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris Smoove
  • Registratie: December 2012
  • Niet online

Chris Smoove

Are u for reals?

Heeft iemand al android 4.3 met sense 5.5 kunnen binnenhalen? Hoorde dat het al een aantal dagen via OTA binnen te halen is in Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Neupe, duurt nog paar weken geloof ik.

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14:32
Was verkeerd nieuwsbericht hij is online verkrijgbaar.
Maar duurt nog 2 weken voordat die wordt uitgebracht, en dan voor de branded toestellen gaat er ook nog een week of 2 overheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 23:10
he wat superirritant die nieuwsberichten telkens. Ik ben 3x per dag de update checker aan het uitschelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clubbtraxx
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-09 00:29
Heel irritant inderdaad, ga het pas melden op de frontpage als blijkt dat er echt een HTC NL OTA update aan de gang is en niet bij een handjevol personen die vermoedelijk met grijze import toestellen oid lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drusloos
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 16:22
ik heb ook last van dat de batterij snel leeg gaat van mijn htc one. Als ik kijk bij verbruik dan is 'android-systeem' 87%. Weet iemand wat dat systeem inhoud en hoe ik het batterijverbruik daarmee minder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12:30
drusloos schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 21:23:
ik heb ook last van dat de batterij snel leeg gaat van mijn htc one. Als ik kijk bij verbruik dan is 'android-systeem' 87%. Weet iemand wat dat systeem inhoud en hoe ik het batterijverbruik daarmee minder?
Android Systeem is gewoon het OS; Android. Het besturings systeem waar de Sense 5.x schil overheen ligt.
Het is juist goed dat die hoog staat, dat betekend dat andere apps de boel niet leegslurpen.

Eigelijk moet je het zo bekijken, je hebt altijd 100% gebruik, hier gaan de apps vanaf, dus stel je Facebook ofzo gebruikt 20%, en je Chrome 15%, dan hou je nog 65% over, wat dan door Android is gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob-bo
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 08-09 21:03
Chris Smoove schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 19:45:
Heeft iemand al android 4.3 met sense 5.5 kunnen binnenhalen? Hoorde dat het al een aantal dagen via OTA binnen te halen is in Nederland.
Ja hoor: [HTC One] 4.3 / Sense 5.5 update topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De HTC One komt binnenkort in limited edition in rood en blauw naar Nederland :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DwightKSchrute
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07:09
CLB schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 11:31:
De HTC One komt binnenkort in limited edition in rood en blauw naar Nederland :)
Bron? Prijzen?

Die blauwe :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bron, persbericht van HTC ;)
http://androidworld.nl/ni...ini-staan-er-gekleurd-op/ Prijzen zijn gewoon de adviesprijzen :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DwightKSchrute
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07:09
Ah, dat artikel had ik nog niet gezien. Ok, dat wordt dus nog een aantal maanden wachten voordat ze beetje betaalbaar worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drusloos
CRXDelSol schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 22:09:
[...]

Android Systeem is gewoon het OS; Android. Het besturings systeem waar de Sense 5.x schil overheen ligt.
Het is juist goed dat die hoog staat, dat betekend dat andere apps de boel niet leegslurpen.

Eigelijk moet je het zo bekijken, je hebt altijd 100% gebruik, hier gaan de apps vanaf, dus stel je Facebook ofzo gebruikt 20%, en je Chrome 15%, dan hou je nog 65% over, wat dan door Android is gebruikt.
Ahh bedankt! Ik heb vandaag google maps uitgeschakeld via instellingen, en wat blijkt; met hetzelfde gebruik is mijn batterij nu 76%, waar hij met google maps ingeschakeld 45% zou zijn. Een tip van een vriend was het. Ookal open je de maps applicatie niet, toch verbruikt deze app veel batterij. Dus hierbij is mijn probleem gelijk opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AquaSheep
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 10-09 22:21
Dat blauw en rood springen wel erg uit op een positieve manier. Ik ben er alleen huiverig voor dat krassen eerder zichtbaar zijn. Maar klopt dat ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

En de mijne gaat terug vanwege het "uitvallen" van de simkaart. Gebeurt zo vaak op een dag en ik vind een plakbandje op de sim geen oplossing.

Gelukkig heeft de leverancier een enorm goede service, dus ben happy camper :D

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15:28
AquaSheep schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 17:09:
Dat blauw en rood springen wel erg uit op een positieve manier. Ik ben er alleen huiverig voor dat krassen eerder zichtbaar zijn. Maar klopt dat ook?
Mijn rode heeft na 2 maanden nog geen enkele kras. Maar hij zit dan ook in een hoesje en niet onbeschermd met een bos sleutels in mijn broekzak ;)

Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/2na1qus.jpg

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16:25
Afgelopen weekend ging er een kop cappuccino precies over m'n One. Het was 1 bruin blok van koffie en melkschuim... Gelijk omgekeerd met de camera naar boven (zitten minder gaatjes) en met wcpapier gedept en voor de zekerheid uitgezet.
Wonder boven wonder is er geen enkel spoor van koffie te bekennen (zelfs niet in de naden of speakergrill) en werkt alles gewoon nog.

Robuust dingetje!

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-08-2023

donvalentino

psn: Walllie-G

hmm, je zou toch wel verwachten dat er iets in de speakergrill is blijven zitten (wellicht zie je het niet?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kappade
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-09 11:46
BtM909 schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 21:11:
En de mijne gaat terug vanwege het "uitvallen" van de simkaart. Gebeurt zo vaak op een dag en ik vind een plakbandje op de sim geen oplossing.

Gelukkig heeft de leverancier een enorm goede service, dus ben happy camper :D
Welke leverancier is dat als ik vragen mag en waarom is die zo goed?

Mijne gaat retour naar Hi, en krijg ik door die geweldige toestellease waarschijnlijk 2 weken een Galaxy 1 ofzo als tijdelijke vervanging ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ipje
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08-09 15:23
Menesis schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 12:04:
Afgelopen weekend ging er een kop cappuccino precies over m'n One. Het was 1 bruin blok van koffie en melkschuim... Gelijk omgekeerd met de camera naar boven (zitten minder gaatjes) en met wcpapier gedept en voor de zekerheid uitgezet.
Wonder boven wonder is er geen enkel spoor van koffie te bekennen (zelfs niet in de naden of speakergrill) en werkt alles gewoon nog.

Robuust dingetje!
Hopelijk blijft het zo, is wel even schrikken, vaak is de suiker die is toegevoegd aan de drank ook eentje die flinke problemen kan opleveren als het binnendringt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 65hans65
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 23-10-2024
Vandaag voor mijn vrouw een nieuwe ONE gekocht op de valreep om nog even een HTC Boombass mee te scoren, iemand daar al ervaring mee? Ik ben benieuwd, lijkt mij een leuk speeltje.
Ik ben benieuwd of mijn aanvraag met behulp van de verlengdatum ipv de aankoopdatum ook een boombass oplevert...
De verkoper zij dat de update nu echt snel zou komen...... pfff....

Grtz Hans

HTC ONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob-bo
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 08-09 21:03
En (mede) daarom zijn wij zo blij met de HTC One: http://www.engadget.com/2013/10/31/htc-one-android-kitkat/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Europa zal nog wel even duren denk ik...

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
HTC One is echt een geweldig mooi ding om te zien en Sense + Blinkfeed spreken me ook erg aan, maar als ik dan de prijs van de Nexus 5 zie dan word het toch wel heel erg lastig om die links te laten liggen. Gelukkig nog 2 maanden de tijd voordat ik kan verlengen. Keuzes, keuzes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-08 12:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Menesis schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 12:04:

Robuust dingetje!
Ik zou niet te vroeg juichen. Eens kijken over hij het over een maand nog probleemloos doet.
Meestal zorgt corrosie door vochtschade op termijn voor de meest gekke klachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
tweaker2010 schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 09:16:
[...]

Ik zou niet te vroeg juichen. Eens kijken over hij het over een maand nog probleemloos doet.
Meestal zorgt corrosie door vochtschade op termijn voor de meest gekke klachten.
Mijn vriendin was paar maanden geleden in de tuin lekker aan het gieteren, nieuwe plant op een tafeltje gezet en door gieteren, niet wetend dat mijn telefoon óók op dat tafeltje lag, dus ik kom na een paar minuten buiten, ja hoor, lag er een laagje water op de voorkant van mijn telefoon ..

Ik de telefoon kantelen, zie je het water eraf glijden, natuurlijk in paniek alles testen en doen, droog maken, ook de boxjes uitkloppen tegen een lap stof aan enz, nu zijn we een paar maanden later, nooit problemen gehad.

Ik had de tel toen net een paar dagen .. Schrok me dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novadecasa
  • Laatst online: 14-03 14:33
Als ik het goed herriner zijn er voor dit soort situaties (zo ook als in water laten vallen etc.) tips/trucs om spul meteen uit te zetten in iedergeval. Vervolgens zijn er trucs met 'in een bak rijst' en 'in de vriezer' als ik het goed herriner. Bijzonder, maar het lijkt te werken.

En inderdaad, door corrosie treden vaak de problemen op, en dat onstaat meestal pas na enige tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kappade
  • Laatst online: 10-09 11:46
Novadecasa schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 12:51:
Als ik het goed herriner zijn er voor dit soort situaties (zo ook als in water laten vallen etc.) tips/trucs om spul meteen uit te zetten in iedergeval. Vervolgens zijn er trucs met 'in een bak rijst' en 'in de vriezer' als ik het goed herriner. Bijzonder, maar het lijkt te werken.

En inderdaad, door corrosie treden vaak de problemen op, en dat onstaat meestal pas na enige tijd.
Offtopic maar ik moet inneens aan een grap denken. Als je telefoon kapot is, in een bak met rijst zetten snachts. Dan komen er Aziaten die je telefoon repareren :*) :D _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krakendmodem
  • Registratie: November 2009
  • Nu online
Inmiddel heb ik nu bijna twee maand de HTC One. Helaas heb ik ook een paar punten ontdekt waar ik niet helemaal tevreden mee ben (en die zeker ook hier vast aan bod zijn gekomen)

Allereerst de camera:

Ik heb één dooie pixel bovenin mijn scherm die alleen opvalt bij het maken van donkere foto's (zoals 's avonds buiten)

Ook ik heb het bekende probleem dat het scherm langzaam aan rood wordt als de camera op een vlakke ondergrond ligt en dat de foto's gemaakt in het donker niet scherp zijn.

Klik hier voor een test foto. Het witte puntje is die dooie pixel.

Ook heb ik het idee dat de telefoon wel erg vaak terugschakelt naar van 3G naar 2G bij slecht ontvangst. Opzich logisch, maar net voordat ik het toestel had was de ontvangt van 3G veel beter binnenshuis. Het zou ook kunnen komen dat de zendmast van KPN een beetje knudde is, maar dat moet ik nog tot zomer volgend jaar wachten totdat die mast hier vervangen wordt voor 4G (Ik woon in Friesland, en we lopen in het Noorden met zowat alles achter). 3G was in het begin wel beter binnenshuis.

Grootste kritiekpunt is dus de camera, en ik weet niet of ik de telefoon daarvoor wil terugsturen of dat het met een update verbeterd kan worden.

Hebben jullie soortgelijke ervaringen en ideeën om het op te lossen?

Hiervoor hebben we: [HTC One] Problemen en garantie-afhandelingen ;)

[ Voor 4% gewijzigd door 13art op 02-11-2013 08:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koenkokes
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 25-03-2024
@HvanderT

Het probleem met de camera's is een zeer bekend probleem, en het treft heel veel mensen.
HTC zelf heeft geen officiele verklaring gegeven, maar het is vrijwel zeker dat het hardware is. En de zogeheten software fixes zijn eigenlijk updates waarbij ze proberen het probleem niet zichtbaar te maken, door de iso lager te houden(= slechtere low-light foto's).

Ik heb mijn camera 2x laten omwisselen, en nu heb ik een sensor die het probleem minimaal heeft.

Het is aan jou of je hem om wilt laten wisselen, dan ben je hem een weekje of hooguit 2 weekjes kwijt, en krijg je als het goed is een nieuwe sensor.

Mijn advies: Zolang het niet storend is, en maar minimaal optreedt, zou ik hem nog voorlopig houden.

Zou je even willen kijken wanneer jouw sensor is gemaakt? (ES File manager, ga naar Apparaat-->Sys -->Android_camera --> Open de file sensor als text. en plaats het resultaat hier)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Laatst online: 19-08 12:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

HvanderT schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 20:33:
Ook heb ik het idee dat de telefoon wel erg vaak terugschakelt naar van 3G naar 2G bij slecht ontvangst. Opzich logisch, maar net voordat ik het toestel had was de ontvangt van 3G veel beter binnenshuis. Het zou ook kunnen komen dat de zendmast van KPN een beetje knudde is, maar dat moet ik nog tot zomer volgend jaar wachten totdat die mast hier vervangen wordt voor 4G (Ik woon in Friesland, en we lopen in het Noorden met zowat alles achter). 3G was in het begin wel beter binnenshuis.
De ontvangst van de One is stukken minder als andere toestellen. Bij mijn Desire S had ik beter bereik.
Niet alleen 3G overigens maar ook gewoon het aantal streepjes is vaak minder dan gebruikelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krakendmodem
  • Nu online
De camersversie: st vd6869(1.0) cinesensor 20

Heb gisteravondavond nog enkele foto's in een redelijk donkere omgeving gemaakt en een video van 7 minuten gefilmd. Op een klein beetje ruis na leek het wel waardig netjes.

Oh, dan is het dus toch dat de One minder ontvangst heeft. Jammer. Dan maar wachten tot KPN 3G op 900mhz doet.

Verder ben ik wel tevreden over het toestel. Accuduur is goed, haal er makkelijk een dag mee (intensief gebruik).

Ik denk dat ik de telefoon toch terugstuur. Ik heb vanochtend de filmpjes bekeken, en vooral in opgenomen video valt de dooie pixel teveel op. Erg jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koenkokes
@HvanderT

Het ging mij meer om wat er daarachter staat :D Maar dat maakt niet uit, ik ga ervan uit dat hij tussen april en july is gemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lexo
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15-08 16:29
Na het lezen van alle camera perikelen heb ik de mijne even op tafel gelegd en gekeken wat er gebeurd..
Afbeeldingslocatie: http://i150.photobucket.com/albums/s95/lexo_bucket/Screenshot_2013-11-02-19-36-43_zpse78057cc.png

Dit zie ik ook vaag door foto's in het donker.
Bij foto's met genoeg omgevingslicht of met flits zie ik het niet. (niet op het scherm van de telefoon in ieder geval)

Lens is gewoon schoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Die enge streepjes heb ik ook gehad (terwijl de lens er echt brandschoon uitzag), nadat ik de lens met een doekje schoon had gemaakt is het weggegaan. Heb overigens geen last van dat rare ISO gebeuren.

[ Voor 12% gewijzigd door S_Chief op 02-11-2013 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10-09 21:06

13art

Moderator Mobile
Modbreak:Problemen over de camera graag in het daarvoor bestemde 'problemen topic' bespreken.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drusloos
Hallo Tweakers,

Ik heb sinds een maand of 5 de HTC One. In vergelijking met mijn vorige smartphone, de galaxy s plus van Samsung, is dit een grote stap vooruit. Zowel op het gebied van hardware als software. Ook is de accu flink verbeterd. Mijn galaxy s plus haalde met licht gebruik maar de 8 uur, en zelfs na 4 nieuwe accu's kwam die niet veel verder dan de 8 uur. Nou is dit met de HTC One een heel ander geval. Mijn Accu gaat nu met intensief gebruik zonder de spaarstand mee van 7 uur 's morgens tot een uur of half 11 in de avond. Mijn accupercentage zit dan nog tussen de 30 en de 50%. Nu is mijn vraag: Is het erg om je telefoon in de lader te doen de hele nacht terwijl het accupercentage nog tussen de 30 á 50% is? Is dit schadelijk voor de accu, of zijn de accu's van tegenwoordig zodanig gemaakt dat het niet meer uitmaakt? En als ik de accu zou kunnen verwisselen zoals bij de galaxy s plus dan zou ik mij er geen zorgen om maken, maar bij de HTC One is dit moeilijk aangezien de achterkant dicht zit, dus daarom wil ik liever zo min mogelijk de accu hoeven te vervangen en de huidige accu het liefst de twee jaar die ik met dit toestel doe te kunnen gebruiken.

Ik hoor graag jullie meningen en ervaringen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
drusloos schreef op zondag 03 november 2013 @ 01:33:
Hallo Tweakers,

Ik heb sinds een maand of 5 de HTC One. In vergelijking met mijn vorige smartphone, de galaxy s plus van Samsung, is dit een grote stap vooruit. Zowel op het gebied van hardware als software. Ook is de accu flink verbeterd. Mijn galaxy s plus haalde met licht gebruik maar de 8 uur, en zelfs na 4 nieuwe accu's kwam die niet veel verder dan de 8 uur. Nou is dit met de HTC One een heel ander geval. Mijn Accu gaat nu met intensief gebruik zonder de spaarstand mee van 7 uur 's morgens tot een uur of half 11 in de avond. Mijn accupercentage zit dan nog tussen de 30 en de 50%. Nu is mijn vraag: Is het erg om je telefoon in de lader te doen de hele nacht terwijl het accupercentage nog tussen de 30 á 50% is? Is dit schadelijk voor de accu, of zijn de accu's van tegenwoordig zodanig gemaakt dat het niet meer uitmaakt? En als ik de accu zou kunnen verwisselen zoals bij de galaxy s plus dan zou ik mij er geen zorgen om maken, maar bij de HTC One is dit moeilijk aangezien de achterkant dicht zit, dus daarom wil ik liever zo min mogelijk de accu hoeven te vervangen en de huidige accu het liefst de twee jaar die ik met dit toestel doe te kunnen gebruiken.

Ik hoor graag jullie meningen en ervaringen!
Dat is geen probleem en doe ik al vanaf mijn eerste HTC Desire. Mijn toestel staat standaard in een cradle bij thuiskomt en wordt dus tig keer per dag opnieuw aan de lader gehangen. Voor dit type batterij is dat tegenwoordig geen probleem en zover ik weet ook beter dan hem helemaal leeg lagen lopen elke keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekfad
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 13:12
Ik sta op het punt een HTC One te checken. Omdat er nogal wat problemen zijn met bepaalde batches vroeg ik mij af of je het batch nummer ook kan terugvinden op de verpakking zonder in de settings te kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krakendmodem
  • Nu online
koenkokes schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 12:58:
@HvanderT

Het ging mij meer om wat er daarachter staat :D Maar dat maakt niet uit, ik ga ervan uit dat hij tussen april en july is gemaakt?
Is iets niet helemaal goed gegaan met het kopiëren en plakken. Vreemd genoeg kon ik ook niet een post op GoT plaatsen via m'n One. Er werd aangegeven dat er geen input was om te plaatsten. Maar dat is iets anders..

Hierbij nogmaals

st vd6869(1.0) cinesensor 2013-06-16

Hij is van juni dus. Gekocht op 18 augustus.

@l3art

Dat topic had ik ook al gevonden, daar heb ik later in gereageerd. :)
Ging mij meer om de ervaringen van anderen met deze problemen, en of ze een oplossing hadden. Uiteindelijk maar gebeld en de telefoon gaat dinsdag met de koerier mee voor een vakantie van twee weken ;w

[ Voor 19% gewijzigd door krakendmodem op 03-11-2013 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15:28
Volgens mij maakt die sensor niets uit. In het topic op XDA wordt ook niemand er wijzer van. Mijn gedachte is dat het komt door slechte isolatie van de sensor, vandaar dat het helemaal random is of het probleem aanwezig is.

Overigens vandaag mijn One geroot. PS3 controller en NES emulator is een dikke win :P Ging niet helemaal vlekkenloos maar uiteindelijk alles werkend en alle instellingen weer terug! En een PS3 controller die gewoon via de bluetooth werkt!

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
Ekfad schreef op zondag 03 november 2013 @ 09:22:
Ik sta op het punt een HTC One te checken. Omdat er nogal wat problemen zijn met bepaalde batches vroeg ik mij af of je het batch nummer ook kan terugvinden op de verpakking zonder in de settings te kijken?
Denk dat de meeste problemen nu wel opgelost zijn. Beste is om hem in een winkel te halen en daar te vragen of je hem eerst mag bekijken en testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 18:06
4.3 update is nu te downloaden , ik heb een unbranded toestel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11:37
cardwizard schreef op maandag 04 november 2013 @ 09:07:
Dank, nu eerst even de applicatie update downloaden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid_Stevie
  • Niet online
cardwizard schreef op maandag 04 november 2013 @ 09:07:
thanks for the heads up, ben nu ook aan het downloaden en instaleren (unbranded, tele2)

edit:
te vroeg gejuicht, was alleen de eerste kleine update, hierna geen 4.3 update (unbranded, tele2) :?
Niet opgelet wat voor update het verder was |:(
zit nu op Android 4.2.2. Sense 5.0 Software 2.24.401.8

edit 2:
voor de tweede keer gereboot en de update komt wel binnen :P

[ Voor 36% gewijzigd door Kid_Stevie op 04-11-2013 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bocai
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 14-02-2020
haha dat probleem had ik ook, toen ik vanochtend me dagelijkse check voor update deed zag ik de software update voor de updater en werd al helemaal enthousiast. Back-up gemaakt, updater uitgevoerd maar helaas daarna niks, maar de update zal niet lang meer weg blijven denk ik.

edit: Daar is die dan :) kon niet lang weg blijven ^^ 3.62.401.1

[ Voor 10% gewijzigd door Bocai op 04-11-2013 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kraats
  • Laatst online: 17:28

kraats

Ik rol

Bij mij komt 'ie binnen. De rest bespreken in [HTC One] 4.3 / Sense 5.5 update topic ?

[ Voor 65% gewijzigd door kraats op 04-11-2013 09:56 ]

Waar is Jos de Nooyer toch gebleven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BB72
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12:31
Bij mij ook aan het downloaden. Software Update: 3.62.401.1 (675,48MB). :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koenkokes
Yup, me too.

Ook al zit ik op een unofficial firmware versie, ben verrast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joeriu
  • Laatst online: 03-07 20:18
Bij mij is de update ook binnen! Unbranded. Update: 3.62.401.1 (675,48MB).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ipje
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08-09 15:23
Mensen zijn nu te enthousiast :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
  • Laatst online: 15:48
waarschijnlijk merken jullie nu ook dat correctie met typen niet meer goed werkt..

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
Gewoon Swiftkey gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
  • Laatst online: 15:48
ik vind htc keyboard gewoon goed, maar nu niet meer.. toch vreemd dat het niet meer goed werkt
vorige keyboard was ongeveer 6,5mb en deze zo'n 14mb ofzo

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
SuperVeloce schreef op maandag 04 november 2013 @ 11:09:
[...]

ik vind htc keyboard gewoon goed, maar nu niet meer.. toch vreemd dat het niet meer goed werkt
vorige keyboard was ongeveer 6,5mb en deze zo'n 14mb ofzo
Ik heb heel lang de HTC keyboard gebruikt, maar met Swiftkey ben ik echt om, vooral met multi-language zoals NL en EN werkt het heel goed.
Ik wil in ieder geval niet meer terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koenkokes
Ik gebruik ook swiftkey, De combinatie Engels en Nederlands is gewoon perfect. Hij herkent goed welke taal je typt, en de voorspellingen zijn super.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13:24

Phntm

Tlingelingeling

Hallo allen, ik ben aan het overwegen om mijn Nexus 4 op zij te leggen en de Nexus 5 over te slaan om een HTC One te kopen (via een nieuw abbonement aangezien ik toch kan verlengen) Ik kan LG niet uitstaan als het gaat om mobieltjes. Is er eigenlijk een gigantisch verschil te merken tussen Snapdragon 600 en 800 CPUs? En ik had ergens gelezen dat de HTC One soms wat UI lag heeft, komt dat vaak voor of is dat al verholpen na wat updates?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koenkokes
Phntm schreef op maandag 04 november 2013 @ 11:16:
Hallo allen, ik ben aan het overwegen om mijn Nexus 4 op zij te leggen en de Nexus 5 over te slaan om een HTC One te kopen (via een nieuw abbonement aangezien ik toch kan verlengen) Ik kan LG niet uitstaan als het gaat om mobieltjes. Is er eigenlijk een gigantisch verschil te merken tussen Snapdragon 600 en 800 CPUs? En ik had ergens gelezen dat de HTC One soms wat UI lag heeft, komt dat vaak voor of is dat al verholpen na wat updates?
Om te beginnen, ik heb geen lagg met mijn htc one.

Het verschil tussen 600 en 800 qua CPU vermogen is amper te merken, ze zijn beiden super snel. Natuurlijk is de 800 sneller, maar of je dat zou merken? Dat weet ik niet zo snel.
Batterijgeberuik is wat beter op de 800, maar veel verschil zit daar ook weer niet in.
Als je veel gamed, dan is de 800 een hele upgrade, de gpu die erbij zit is veel beter.

Het gaat erom wat je liever wilt: De allerlaatste CPU en dus een mosterapparaat, maar met een minder aantrekkelijk uiterlijk ( Plastic ). Of alsnog een prima apparaat gezien de specs, en een mooie afwerking (aluminium).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13:24

Phntm

Tlingelingeling

koenkokes schreef op maandag 04 november 2013 @ 11:23:
[...]

Om te beginnen, ik heb geen lagg met mijn htc one.

Het verschil tussen 600 en 800 qua CPU vermogen is amper te merken, ze zijn beiden super snel. Natuurlijk is de 800 sneller, maar of je dat zou merken? Dat weet ik niet zo snel.
Batterijgeberuik is wat beter op de 800, maar veel verschil zit daar ook weer niet in.
Als je veel gamed, dan is de 800 een hele upgrade, de gpu die erbij zit is veel beter.

Het gaat erom wat je liever wilt: De allerlaatste CPU en dus een mosterapparaat, maar met een minder aantrekkelijk uiterlijk ( Plastic ). Of alsnog een prima apparaat gezien de specs, en een mooie afwerking (aluminium).
Daar zit wat in, ik zit natuurlijk ook te kijken naar andere toestellen, ook zelfs non Androids net als de nieuwe iphone. Ik zou het neit erg vinden om wat anders te proberen en dan on the side nog mijn nexus 4 gebruiken voor andere dingen. Dit is een lastige keuze die iedereen volgt, maar van wat ik merk en dan ook persoonlijk, is dat de Android phone wereld even stil staat. Het lijkt alsof ze de piek al hebben bereikt van wat ze nu kunnen doen voorlopig. Ik denk dat een jaar timeout niet zo een erg idee is van Android als primary OS op een toestel. Maar de HTC One blijft toch een mooi ding en ik kijk er echt nog steeds naar. Mijn abbonement eindigt pas op 15 januari dus ik heb genoeg denktijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koenkokes
Phntm schreef op maandag 04 november 2013 @ 11:32:
[...]

Daar zit wat in, ik zit natuurlijk ook te kijken naar andere toestellen, ook zelfs non Androids net als de nieuwe iphone. Ik zou het neit erg vinden om wat anders te proberen en dan on the side nog mijn nexus 4 gebruiken voor andere dingen. Dit is een lastige keuze die iedereen volgt, maar van wat ik merk en dan ook persoonlijk, is dat de Android phone wereld even stil staat. Het lijkt alsof ze de piek al hebben bereikt van wat ze nu kunnen doen voorlopig. Ik denk dat een jaar timeout niet zo een erg idee is van Android als primary OS op een toestel. Maar de HTC One blijft toch een mooi ding en ik kijk er echt nog steeds naar. Mijn abbonement eindigt pas op 15 januari dus ik heb genoeg denktijd.
Je zou ook nog kunnen wachten op de nieuwe flagship van HTC. Die komt er ook alweer bijna aan.
Nog even doorblijven gaan op je nexus 4, en dan voor de nieuwe HTC gaan (m8), Heb je ook mooi direct Sense 6.0

Een jaartje ertussenuit kan ook mooi zijn, maar ik ben sowieso geen fan van IOS, dus ik zou lekker bij android blijven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krakendmodem
  • Nu online
Meh, net nu ik het ding ga opsturen voor reparatie komt de update uit.. terwijl er op mijn telefoon geen updates beschikbaar zijn ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
Zojuist de big update naar Sense 5.5 binnen (Android 4.3 boeit me niet zo, ging me meer om de update van HTC apps). Is het net als bij de vorige update aan te raden om een de telefoon te resetten? Ivm volume was het vorige keer.

Ik had toen niet gereset. Wil het nu wel overwegen (Settings > Backup & Reset > Reset phone).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist de (grote) update geprobeerd te installeren. Toen de telefoon begon met installeren leek het alsof de telefoon opnieuw ging opstarten, maar ik zit nu met een zwart scherm en de telefoon reageert nergens meer op. Zelfs geen ledje als ik hem aan de oplader hang.

Hadden jullie wel iets op het scherm tijdens het updaten en hoe lang duurde het?

EDIT: Toch maar een hard factory reset gedaan na een half uur. Update installeert nu wel

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2013 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ascathon
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 26-08 19:30
Nice dat NL-alert controlebericht. Krijg ik eerst een sms-je, gaat er daarna nog een dikke sirena af met uitroeptekens en alles. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zandpad
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 09:44
Ascathon schreef op maandag 04 november 2013 @ 12:06:
Nice dat NL-alert controlebericht. Krijg ik eerst een sms-je, gaat er daarna nog een dikke sirena af met uitroeptekens en alles. :)
Maar goed ook, want de sirene hier ging niet af ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDL15
  • Laatst online: 10:59
Hahah dat had ik dus ook op mn werk, ik dacht dat ik eoa virus erop had ofzo.

Ik heb helaas de update nog niet ook niet na rebooten terwijl hij toch unbranded is 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18:29
Ik schrok me de tyfus van dat NL Alert :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14:32
Geen NL-Alert gekregen :/
Wel aangezet.

Misschien niet opnieuw opgestart sinds ik me heb aangemeld

[ Voor 43% gewijzigd door Joostje123 op 04-11-2013 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ascathon
Ik heb het zelf niet ingesteld, maar de volgende cell broadcast kanalen zijn hier ingesteld.

Beschrijving (kanaal)

919 (919) <-- hier kwam de sms op binnen
NL-Info (519)
NL-Alert (4371)

Waarvan ik die laatste twee niet eens mag bewerken. Ook opvallend: ik zweer dat de beschrijving van 919 eerst ook NL-Alert was, nu gewoon 919.

Edit: en daar kwam weer een alert.

[ Voor 32% gewijzigd door Ascathon op 04-11-2013 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krakendmodem
  • Nu online
Zelfde hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullancer
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12:54
Dr is gerommeld in de camera instellingen via de update.

Voorheen geen roze waas als ik hem neerlegde. Nu kan ik dat wel voor elkaar krijgen met flink wat rommelen in de iso, ik krijg dan rose ruis die over me scherm heen trekt en dan ineens *plop* is het weg en heb ik zwart beeld. Hij stelt dus kennelijk bij.
Ook gaat de flits nu aan als je scherp stelt in het donker, wel zo makkelijk dat die camera ziet waar hij op scherp stelt :O. Zo even kijken of de scherpte van de foto's ook wat beter is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
Ik kan geen bestanden meer kopieren van de tel naar mn mac met HTC Sync Manager. En Android File Transfer vind de telefoon helemaal niet meer. Werkte voor de update nog wel allemaal, maar toen zat ik ook nog op Mac OS X Leopard, zit sinds vanochtend op Mavericks :(
Ligt natuurlijk gewoon aan de mac.

[ Voor 12% gewijzigd door Jazco2nd op 04-11-2013 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jazco2nd schreef op maandag 04 november 2013 @ 12:57:
Ik kan geen bestanden meer kopieren van de tel naar mn mac met HTC Sync Manager. En Android File Transfer vind de telefoon helemaal niet meer. Werkte voor de update nog wel allemaal, maar toen zat ik ook nog op Mac OS X Leopard, zit sinds vanochtend op Mavericks :(
Ligt natuurlijk gewoon aan de mac.
Via de HTC sync manager lukte het me wel, inderdaad niet meer via Android file transfer. Ook ik gebruik een Mac met Maverick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid_Stevie
  • Niet online
Met de update naar Sense 5.5 zou je +25GB aan space bij Goolge Drive moeten krijgen.
Hiervoor zou je alleen de Drive app te hoeven openen, waarna je de mogelijkheid krijgt om te redeemen.
Ik krijg die optie niet bij het opstarten van Drive, is dit bij jullie wel gelukt?

[ Voor 4% gewijzigd door Kid_Stevie op 04-11-2013 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11:37
Kid_Stevie schreef op maandag 04 november 2013 @ 14:10:
Met de update naar Sense 5.5 zou je +25GB aan space bij Goolge Drive moeten krijgen.
Hiervoor zou je alleen de Drive app te hoeven openen, waarna je de mogelijkheid krijgt om te redeemen.
Ik krijg die optie niet bij het opstarten van Drive, is dit bij jullie wel gelukt?
Bij mij stond er een vakje in BlinkFeed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ascathon
Ik ben naar de instellingen van Drive gegaan, toen gekozen voor Productrondleiding. Daar stond het op de eerste slide.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kraats
  • Laatst online: 17:28

kraats

Ik rol

Nope.. maar kan ook komen doordat ik geroot ben. Hij geeft bij mij aan dat hij niet kan controleren of ik in aanmerking kom voor de extra ruimte

Waar is Jos de Nooyer toch gebleven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutix
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 05-09-2024
Ik ben net geupgraded naar Sense 5.5 en Android 4.3 maar opeens staat er een extra icoontje in mijn bar bovenin die ik niet thuis kan brengen :S. Iemand die weet waar voor die dient?
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/tE4JpvA.png

Nothing to see here!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ascathon
Rutix schreef op maandag 04 november 2013 @ 14:31:
Ik ben net geupgraded naar Sense 5.5 en Android 4.3 maar opeens staat er een extra icoontje in mijn bar bovenin die ik niet thuis kan brengen :S. Iemand die weet waar voor die dient?
[afbeelding]
NFC staat dan aan. :) Dacht je ook aan Nespresso?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koenkokes
Rutix schreef op maandag 04 november 2013 @ 14:31:
[afbeelding]
Dit is een logo van nespresso. Betekend dat je koffie klaar is.

OT: Dit is het NFC logo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• legioen12
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07-02-2022
Ook ik heb mijn htc one geüpdate naar Android 4.3. Nu is mijn vraag hebben meer mensen dat dat bij energie Android op 95% staat. Dit lijkt me erg hoog namelijk.
Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/35kk8l0.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
Verwijderd schreef op maandag 04 november 2013 @ 13:37:
[...]

Via de HTC sync manager lukte het me wel, inderdaad niet meer via Android file transfer. Ook ik gebruik een Mac met Maverick.
De Sync manager werkte de eerste keer ook nog wel, ik kon alleen geen bestanden kopieren, alle andere functies, backup maken enzo werkte wel. Nu connect hij niet meer (had me mac gereboot).

edit: maar ik heb via remote manager feature van ES File Explorer icm WIFI Hotspot razendsnel 6.8GB aan foto's, films, zoe's en Whatsapp backup kunnen overzetten :) Nu full reset.

[ Voor 17% gewijzigd door Jazco2nd op 04-11-2013 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutix
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 05-09-2024
Ahh thanks! De update heeft waarschijnlijk NFC standaard aangezet dan want hij stond bij mij altijd uit :). Thanks!

Nothing to see here!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ascathon
legioen12 schreef op maandag 04 november 2013 @ 14:43:
Ook ik heb mijn htc one geüpdate naar Android 4.3. Nu is mijn vraag hebben meer mensen dat dat bij energie Android op 95% staat. Dit lijkt me erg hoog namelijk.
[afbeelding]
Dit is een verdeling van het verbruik. Totaal maakt dan 100%.
Installeer Wheres My Droid Power of iets dergelijks om te zien wat je verbruikt.

[ Voor 9% gewijzigd door Ascathon op 04-11-2013 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
Ascathon schreef op maandag 04 november 2013 @ 15:11:
[...]

Dit is een verdeling van het verbruik. Totaal maakt dan 100%.
Installeer Wheres My Droid Power of iets dergelijks om te zien wat je verbruikt.
Klopt. Een batterij verbruikt altijd als je telefoon aan staat.
Je begint met 100, als bijvoorbeeld Facebook 5% verbruikt, betekend dat dat de rest (Android himself) de rest verbruikt.
Als Android het meest verbruikt, is juist een goed teken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAICRJMPM
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09-09 09:26
Iemand na de update naar versie 4.3 ineens ook twee keer de menu optie 'Data Roaming' onder elkaar staan (Ga naar Settings/Mobile Data en dan heb ik twee keer 'Data Roaming' daar staan)? Het stond er eerst maar 1 keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ascathon
SAICRJMPM schreef op maandag 04 november 2013 @ 15:37:
Iemand na de update naar versie 4.3 ineens ook twee keer de menu optie 'Data Roaming' onder elkaar staan (Ga naar Settings/Mobile Data en dan heb ik twee keer 'Data Roaming' daar staan)? Het stond er eerst maar 1 keer.
Check.
En welke van de twee wint nou? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swendude
  • Laatst online: 22-05-2023
De nieuwe update zou RSS feeds mogelijk maken in Blinkfeed, iemand enig idee hoe dit moet? Ik kan het zelf niet vinden :)
Pagina: 1 ... 4 ... 36 Laatste

Let op:
Accessoires voor de HTC One: Accessoires voor de HTC One
~~~[HTC One] Rooten & Custom ROM's: [HTC One M7] Rooten & Custom ROM's
~~~[HTC One] Problemen en garantie-afhandelingen staat: [HTC One] Problemen en garantie-afhandelingen
Levertijden voor de HTC One: HTC One - Levertijden en prijzen