Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kappade
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-09 11:46
Ik gebruik die Messenger App eerlijk gezegd bijna nooit, maar er wordt aangegeven dat ik altijd online sta EN een groen bolletje. Is er geen gele/oranje bij normaal (geen) gebruik en afwezig; als in niet in de FB Messenger app zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvang
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 15:35
in de app instellingen kan je fb chat uitzetten bij gebruik van de app

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabisy
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 03-07 10:09
Enige tijd geleden in Deeltje 1 van de HTC ONE, kwam er ook al ter sprake dat het geluid van de HTC ONE sinds de update van 73 naar 67 DB is gegaan. ik stoor me ontzettend aan het feit dat ik het geluid stukken zachter vind klinken, dus mijn vraag is, heeft iemand hier een oplossing of een tweak voor zodat het originele geluid kan worden hersteld?

Volkswagen Tiguan R-line / OBD11 / www.dvbyte.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14:32
Heb vandaag een update gekregen 2.24.111.5
Ondersteuning voor 4g/LTE

15mb groot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11:26
Joostje123 schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 12:30:
Heb vandaag een update gekregen 2.24.111.5
Ondersteuning voor 4g/LTE

15mb groot
Welke variant is dat? De T-Mobile variant? Want ik zit nog te wachten op die update daarvoor, heb alleen de nonbranded versie van de One

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kinda weird zeg, hier een HTC One Mini, vandaag simkaart erin, geen updates, pats boem LTE op Vodafone.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14:32
netblade schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 13:13:
[...]

Welke variant is dat? De T-Mobile variant? Want ik zit nog te wachten op die update daarvoor, heb alleen de nonbranded versie van de One
Ja heb tmobile abo erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimstradamus
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 03-07 21:31
Cabisy schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 10:39:
Enige tijd geleden in Deeltje 1 van de HTC ONE, kwam er ook al ter sprake dat het geluid van de HTC ONE sinds de update van 73 naar 67 DB is gegaan. ik stoor me ontzettend aan het feit dat ik het geluid stukken zachter vind klinken, dus mijn vraag is, heeft iemand hier een oplossing of een tweak voor zodat het originele geluid kan worden hersteld?
beats audio uitzetten, klinkt bij mij gelijk een stuk harder (minder mooi, maar ja)

PSN ID: wimstradamus Youtube: wimstradamus00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasvanS
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:24
Al vanaf het eerste moment ben ik een tevreden gebruiker van de One, wel veel Gap problemen gehad maar nu al een half jaar in het bezit van een Gap-loze Black!

Echter begin ik mij te ergeren aan de TV app die na 2 weken functioneren nu al 6 maanden niet werkt. De programma's 1 tot 10 worden nog steeds niet weergegeven en de app verliest hierdoor heel veel functionaliteit. Er is mij al tot 3 keer toe beloofd dat de eerst volgende update het probleem zal verhelpen, maar dit is niet het geval.

Is er al meer bekend over de oorzaak en een mogelijke oplossing? Hoe lang gaat dit nog duren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreameater
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12:22

dreameater

TOET'NKEAL ONIE DA!

Hoe vinden jullie tweakers de gesprekskwaliteit van dit toestel? Zouden jullie eens willen testen of jullie verschil horen als je het toestel op UMTS hebt geforceerd tov GSM? Ik heb hier zojuist een klant in de winkel gehad met een ONE waar de gesprekskwaliteit dramatisch is. Als ze het toestel echter op GSM zet is het stukken beter. Het bereik is prima en ik heb de simkaart al eens gewisseld..

Het toestel is al een keer richting dynafix/HTC geweest maar tot nu toe is het nog steeds slecht.. Laat maar horen.

вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
Komt niet vaak voor dat T-Mobile sneller is dan HTC met haar eigen updates, ik zal hem wel krijgen met de 4.3 update die al klaargestoomd wordt (bij T-Mobile voor de branded versie zijn ze die al aan het testen maar ze hebben deze vorige week afgekeurd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omdat domme vragen niet schijnen te bestaan ga ik hem nu stellen , binnenkort moet ik noodgedwongen over naar een nieuwe provider en dus simkaart ( rabomobiel stopt ermee) nu heb ik al mij contacten op de simkaart staan en die wil ik dus naar mijn telefoon kopieren en dan later weer op mijn nieuwe simkaart zetten, maar hoe kopieer ik contacten van mijn simkaart naar de telefoon? zie dat nergens. Bij mijn vorige Samsung S2 was dat iets duidelijker aangegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AquaSheep
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 10-09 22:21
Kun je niet gewoon Google Contacts gebruiken? Staan al je contacten online in je Google account en wordt het meteen gesynced.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Kun je eigelijk die T-mobile versie zonder problemen weg flashen? Of kom je dan in problemen om gebruik te maken van hun 4G netwerk straks? Ik zie dat er nu dus blijkbaar een update voor 4G/LTE is, ga er eigelijk al vanuit dat dit in de standaard radio versie toch ook zit, teminste, neem aan dat unbranded toestellen met een simonly versie van T-mobile ook geen update krijgen van T-mobile hiervoor..
Krijg a.s. week waarschijnlijk namelijk me One binnen, was eigelijk wel van plan om branded gebeuren weg te flashen net als ik mijn galaxy nexus in het begin geflashed heb vanwege een tragere update versie..

Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikel_rox
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 15:44
Unbranded krijgen geen t-mobile update inderdaad. Alleen de branded t-mobile versies.
De andere ontvangen hem gewoon met grote 4.3 update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batiatus
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 05-09 15:51
Tweakers,

Ik heb al een tijdje het probleem met mijn One dat die om de haverklap geen geluid wil afspelen voor muziek en videos, op youtube last van maar ook gewoon de muziek app. Wanneer ik naar de instellingen kijk staat er een kruis door het luidspreker icoontje van muziek en video's. Wil ik weer muziek kunnen afspelen heeft de telefoon n restart nodig. Op zich geen probleem, maar nu het zon beetje elke dag gebeurd, is het wel zeer vervelend en begin er me behoorlijk aan te irriteren. Iemand enig idee wat het zou kunnen zijn? Beats in en uitschakelen werkt ook niet. Bvd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AquaSheep
Only schreef op zaterdag 19 oktober 2013 @ 00:17:
Kun je eigelijk die T-mobile versie zonder problemen weg flashen? Of kom je dan in problemen om gebruik te maken van hun 4G netwerk straks? Ik zie dat er nu dus blijkbaar een update voor 4G/LTE is, ga er eigelijk al vanuit dat dit in de standaard radio versie toch ook zit, teminste, neem aan dat unbranded toestellen met een simonly versie van T-mobile ook geen update krijgen van T-mobile hiervoor..
Krijg a.s. week waarschijnlijk namelijk me One binnen, was eigelijk wel van plan om branded gebeuren weg te flashen net als ik mijn galaxy nexus in het begin geflashed heb vanwege een tragere update versie..
Let op dat als je de T-Mobile simkaart voor het eerst in je HTC One stopt dat je NIET de extra T-Mobile apps downloadt. Download je die extra apps namelijk niet, dan is je HTC One nagenoeg stock. Je bent alleen afhankelijk van T-Mobile voor de updates, maar tegenwoordig is T-Mobile wel sneller geworden met updates. Een voorbeeld is de Sony Xperia Z, waarbij T-Mobile sneller was dan Sony Benelux zelf 8)7.

Je zal een HTC One krijgen met HBoot 1.54. Recent is er een methode beschikbaar om een One met HBoot 1.54 S-Off te maken (http://rumrunner.us/). S-Off heb je nodig om je CID te veranderen zodat je updates krijgt via HTC zelf. Meer info is hier te vinden http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2488772.

De andere mogelijkheid is via htcdev.com je telefoon te unlocken zodat je custom roms kunt installeren. Maak wel een backup aan van je stock T-Mobile rom! Er is geen RUU van T-Mob101 te downloaden waardoor je even terug naar stock T-Mobile kunt gaan als je geen backup hebt gemaakt.

[ Voor 12% gewijzigd door AquaSheep op 19-10-2013 01:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Niet online
AquaSheep schreef op zaterdag 19 oktober 2013 @ 01:04:
[...]

Let op dat als je de T-Mobile simkaart voor het eerst in je HTC One stopt dat je NIET de extra T-Mobile apps downloadt. Download je die extra apps namelijk niet, dan is je HTC One nagenoeg stock. Je bent alleen afhankelijk van T-Mobile voor de updates, maar tegenwoordig is T-Mobile wel sneller geworden met updates. Een voorbeeld is de Sony Xperia Z, waarbij T-Mobile sneller was dan Sony Benelux zelf 8)7.

Je zal een HTC One krijgen met HBoot 1.54. Recent is er een methode beschikbaar om een One met HBoot 1.54 S-Off te maken (http://rumrunner.us/). S-Off heb je nodig om je CID te veranderen zodat je updates krijgt via HTC zelf. Meer info is hier te vinden http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2488772.

De andere mogelijkheid is via htcdev.com je telefoon te unlocken zodat je custom roms kunt installeren. Maak wel een backup aan van je stock T-Mobile rom! Er is geen RUU van T-Mob101 te downloaden waardoor je even terug naar stock T-Mobile kunt gaan als je geen backup hebt gemaakt.
Ben net al ff het hele One custom topic doorgelopen (29p), wel een gedoe in vergelijking met me Galaxy Nexus zeg ! :9 Daar is het alles in 1 toolkit en klaar.
Had eerlijk gezegd wel gedacht dat ik een stock rom gewoon hier weg kon trekken https://developers.google.com/android/nexus/images
Maar de play editions van HTC One en S4 vallen blijkbaar onder andere regeltjes helaas.
Vond het alleen vreemd dat er hier in het topic updates stonden voor de radio voor 4g van T-mobile, ben denk verwend met een nexus device :P Maar daar ga ik nog wel verder mee in het custom topic.
Zal in ieder geval die T-apps niet downen, en dan maar hopen dat android niet te ver achter gaat lopen (zit al een hele tijd op 4.3 nu, One officieel nog niet eens?).
Heb wel weer zin in deze telefoon! Galaxy Nexus is top, maar hardware loopt ondertussen iets te ver achter voor wat ik er mee doe! In het rood ziet hij er trouwens wel top uit, jammer dat je die versie hier niet tegenkomt in de normale winkels!

Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11:37

DarkSide

theres no place like ::1

message=41068315,noline]Gorgrealis schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 22:29[/message]:[/b]
Omdat domme vragen niet schijnen te bestaan ga ik hem nu stellen , binnenkort moet ik noodgedwongen over naar een nieuwe provider en dus simkaart ( rabomobiel stopt ermee) nu heb ik al mij contacten op de simkaart staan en die wil ik dus naar mijn telefoon kopieren en dan later weer op mijn nieuwe simkaart zetten, maar hoe kopieer ik contacten van mijn simkaart naar de telefoon? zie dat nergens. Bij mijn vorige Samsung S2 was dat iets duidelijker aangegeven.
Bij people kan dat. Dan manage contacts. En daar kan je kiezen voor import/export.
Maar dit is dus de reden dat ik met Google contacs werk. Mooi meer nadenken of ik al mijn contacten nog wel heb als ik een nieuwe sim of telefoon heb

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15:28
Hier doet de ultrapixel camera het toch behoorlijk goed. Blijkbaar maakt het een behoorlijke impact als er iemand met verstand mee aan het werk gaat ;)

http://www.colbybrownphot...ake-on-the-htc-one/?Gbu81

Afbeeldingslocatie: http://www.colbybrownphotography.com/assets/edit-3.jpg

En nog meer fanboy materiaal :)

http://www.techradar.com/...day-645440#articleContent

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Ik kom het nergens tegen, dus hoop dat ik met een "maandagmorgen" issue te maken heb. Steeds vaker krijg ik de melding (bovenin) dat m'n SIM kaart ontbreekt. Door simpelweg het toestel te herstarten of de SIM eruit te halen erin te stoppen is het probleem (tijdelijk) weg.

Volgens mij niet common, maar wilde het hier even verifiëren :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14:11
BtM909 schreef op zaterdag 19 oktober 2013 @ 11:56:
Ik kom het nergens tegen, dus hoop dat ik met een "maandagmorgen" issue te maken heb. Steeds vaker krijg ik de melding (bovenin) dat m'n SIM kaart ontbreekt. Door simpelweg het toestel te herstarten of de SIM eruit te halen erin te stoppen is het probleem (tijdelijk) weg.

Zou dit het 'bekende' probleem kunnen zijn? Een issue waarbij de simkaart inderdaad soms geen goede (hardware) connectie heeft. Er is een 'oplossing' voor dmv stukje tape oid...zoek eens in dit topic en op xda. Al zou ikzelf ervoor kiezen om toestel te laten repareren/omruilen.

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2283182

http://www.techwalls.com/no-sim-card-error-on-htc-one/

[ Voor 11% gewijzigd door dafmay op 19-10-2013 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
BtM909 schreef op zaterdag 19 oktober 2013 @ 11:56:

Had ik ook een paar keer, met een plakbandje op de achterkant van de sim was het verholpen.
Nu klemt ie blijkbaar net dat beetje beter wat 't best is. Simkaart is nog prima te verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-10-2024

GKW

Chris.nl schreef op zaterdag 19 oktober 2013 @ 13:18:
[...]

Had ik ook een paar keer, met een plakbandje op de achterkant van de sim was het verholpen.
Nu klemt ie blijkbaar net dat beetje beter wat 't best is. Simkaart is nog prima te verwijderen.
En bij mij hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-08 18:34
Heb net de plakband-truc kort geleden moeten herhalen met een laagje extra er bij.
Ik had 2 lagen plakband er op dat best lang goed ging, maar plm. 3 weken geleden begon het gedonder weer. Bestaande 2 lagen er af gehaald en 3 lagen er op geplakt. Gaat voorlopig weer goed. 8)
Maar dat het slecht contact maakt is best wel een fail van HTC. Zeker als je leest dat het in de voorgaande modellen ook al speelde... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo iedereen, vraagje rond een ondertussen welgekend camera probleem: blauwe/paarse of andere waas in omgevingen met weinig licht.

Ik snap dat een plaats in schemerlicht nooit een ideaal resultaat kan opleveren, maar de One heeft zijn ultrapixels die meer licht opvangen en ik krijg toch vreemde dingen te zien op men scherm als ik de grootste lichtbron op men kamer uit doe en dan probeer een foto te maken bij wijze van test.

Het scherm krijgt alle kleuren van de regenboog, alsof het constant zoekt naar de beste instelling. Ik hou men instellingen op normaal en/of automatisch.

Ik heb al gelezen dat dit een probleem is dat vele One's hebben en dat men beloofde dit aan te pakken met een patch in de volgende update. Nu is die update er met 4.3, ik heb hem nog niet maar mensen zeggen dat het probleem niet is opgelost.

Zou ik hiermee terug naar de winkel gaan? Heb hem vorige week gekocht. 649 euro.
Denk je dat ze het probleem erkennen en me een One gaan geven die dit probleem niet heeft?
Of wacht ik beter op een mogelijke software fix?

Ik wil niet overdrijven, maar als je een high-end product koopt verwacht ik ook high-end prestaties en de ultrapixel camera was zo'n ding waarmee men uitpakte, dat het nu in plaats van een pluspunt eerder een min lijkt te worden want met men oude Desire S kan ik in donkere omstandigheden betere fotos maken dan met de One.

Hieronder drie fotos.
Foto 1 is met een klein nachtlampje in de buurt.
Foto 2 is met men grote lichtbron aan, maar nog steeds zonder flits.
Foto 3 is met flits.

Afbeeldingslocatie: http://nsa34.casimages.com/img/2013/10/20/131020042015659913.jpg

Afbeeldingslocatie: http://nsa33.casimages.com/img/2013/10/20/131020042015334596.jpg

Afbeeldingslocatie: http://nsa33.casimages.com/img/2013/10/20/131020042018918151.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
Gewoon direct mee teruggaan als het je stoort. Feit is dat bepaalde One's gewoon een baggercamera hebben, Mijn One maakt perfecte plaatjes, ook in het donker, niks geen paarse/blauwe/rode gloed. Is lijkt mij gewoon een reden om terug te gaan.

2 foto's (Let niet op de scherpte, gaat even om de gloed):

Schemering:

Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/2eyi4wz.jpg

Pikkedonker:

Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/2eobfvr.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12:30
Als ik bij mij in het pikke donker ga staan, en ik stuk gewoon met de camera op foto maken, (dan wel met Sense 5.5 dat ie flitser doet voor focussen) dan maakt ie gewoon een prima heldere scherpe foto zonder waas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13:11

codex

Geen OpenAI agent :)

Gezien mijn abonnement is verlopen ben ik ook toe aan een nieuw toestel. Nu lees ik her en der dat de kwaliteit van de toestellen in de laatste batches is verbeterd. Is dit waar of onzin? Dan praat ik even over gaps, camera, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m@fkeez
  • Niet online
Ik ben bezig met het instellen van mijn nieuwe htc one.

Ik heb mijn telefoonboek inmiddels bijna weer op orde.
Profielfoto's van Facebook krijg ik weer te zien bij de contacten.
Nu zag ik dat het ook mogelijk is om profielfoto's van whatsapp weer te geven bij de contacten in het telefoonboek. Dit laatste krijg ik echter niet voor elkaar.

Heeft iemand de gouden tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

there's an app for that: Google Play: WhatsApp Contact Photo Sync

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 09:54
reemprive schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 15:42:
Gezien mijn abonnement is verlopen ben ik ook toe aan een nieuw toestel. Nu lees ik her en der dat de kwaliteit van de toestellen in de laatste batches is verbeterd. Is dit waar of onzin? Dan praat ik even over gaps, camera, etc.
De laatste batch van juli is dik in orde,mijn broertje heeft er een vorige week besteld en die ziet er schitterend uit.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000

DarkSide

theres no place like ::1

m@fkeez schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 15:48:
Ik ben bezig met het instellen van mijn nieuwe htc one.

Ik heb mijn telefoonboek inmiddels bijna weer op orde.
Profielfoto's van Facebook krijg ik weer te zien bij de contacten.
Nu zag ik dat het ook mogelijk is om profielfoto's van whatsapp weer te geven bij de contacten in het telefoonboek. Dit laatste krijg ik echter niet voor elkaar.

Heeft iemand de gouden tip?
Als ik naar People ga en dan een contact uitzoek kan ik op de foto aanklikken. Dan word hij groter en zie ik rechts onder een camera icoon te zien. Als ik daar op klik kan ik de foto wijzigen. Van fb naar linked in of whatsap etc.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11:22
Dat hunten van de camera (niet kunnen scherpstellen). Heeft iedereen dat? Met filmen is het bijna niet te doen. Vandaag vierde we de verjaardag van mijn zoontje, maar bij het kaarsje uitblazen bakte hij er helemaal niks van. Continu van scherp naar onscherp. Eigenlijk niet bruikbaar... Ben ik de enige?

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-08 18:34
Ik heb daar niet zo erg last van.
Helpt het misschien om het glaasje voor de camera wat schoon te maken? Eventueel eerst met je t-shirt, trui, oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

kw_nl schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 22:03:
Vandaag vierde we de verjaardag van mijn zoontje, maar bij het kaarsje uitblazen bakte hij er helemaal niks van.
Ja, dat komt vanzelf wel goed als hij wat ouder is ;)

On a serious note: http://forums.androidcent...us-constantly-blurry.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 06-09 03:57
kw_nl schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 22:03:
Dat hunten van de camera (niet kunnen scherpstellen). Heeft iedereen dat? Met filmen is het bijna niet te doen. Vandaag vierde we de verjaardag van mijn zoontje, maar bij het kaarsje uitblazen bakte hij er helemaal niks van. Continu van scherp naar onscherp. Eigenlijk niet bruikbaar... Ben ik de enige?
De meeste mensen die zulke spullen hebben zoals in jouw sig, maken zich op zulke momenten niet druk om hun telefoon-camera :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kappade
  • Laatst online: 10-09 11:46
Sinds mijn vriendin ook een HTC One heeft merk ik dat mijn camera duidelijk slechter is. Wazige fotos vanaf >2 meter bij daglicht (van dichtbij maakt hij weliswaar scherpe fotos) en roze waas in het donker. Die van haar maakt prachtige fotos overdag en in het donker blijven de randen gewoon zwart ipv roze/blauw.

Ik wacht de 4.3 update af, en doe dan een reset naar fabrieksinstellingen. Ik vrees/denk dat het niets uitmaakt en aangezien ik ook het No SIM error probleem heb zonder tape op de SIM, zeer zwakke LED en een ruis tijdens het bellen gaat dit toestel denk ik binnenkort terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13:53
Gister kreeg ik ook de update binnen voor 4G ondersteuning (T-Mobile versie). Helaas bij het installeren een uitroepteken in een driehoek. Vanavond nog maar eens proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m@fkeez
  • Niet online
DarkSide schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 20:40:
[...]

Als ik naar People ga en dan een contact uitzoek kan ik op de foto aanklikken. Dan word hij groter en zie ik rechts onder een camera icoon te zien. Als ik daar op klik kan ik de foto wijzigen. Van fb naar linked in of whatsap etc.
Gewoon zonder de genoemde foto sync app denk of niet?

ik doe het op dezelfde manier, alleen zie ik bij whats app geen foto's staan. Bij Twitter , Facebook en linkedin en Google wel gewoon .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11:22
Henk schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 02:09:
[...]

De meeste mensen die zulke spullen hebben zoals in jouw sig, maken zich op zulke momenten niet druk om hun telefoon-camera :?
Nou, alle spullen ten spijt, die filmen niet ;)

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EzMe
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-09 21:16
Even een T-mobile change log update:

T-Mobile HTC One LTE Android 4.3 OTA System Update 3.24.531.3
ROM Update Details :
This update contains important enhancements, including:
- Android 4.3 update
- HTC SDK API level: 5.45
- HTC Sense version: 5.0

In addition to the Android 4.3 Jelly Bean upgrade, this update also includes:
- Improved notification bar with quick access to many of the most popular settings.
- The integration of Instagram into HTC BlinkFeed.
- The ability to lock the camera focus and exposure on a specific target within the viewfinder.
- An updated HTC gallery user experience.
- HTC Zoe updates that include: The option to change the file format of Zoe capture to a 3-second MP4 video and one second still JPG photo. This change will significantly reducethe amount of storage space used when capturing Zoe shots.
- Updated visualizer features within the HTC Music app.
- The ability to add widgets to the lock screen.
- New home key secondary functions to quickly access either Google Now or the menu.
- New settings for the battery percentage notification.

source HTC One facebook

Vegetarian is an old Indian word for "bad hunter".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
  • Laatst online: 13:53
T-Mobile heeft de update afgekeurd. Hopen dat ze snel een nieuwe versie kunnen pushen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
  • Registratie: Februari 2004
Het is de update voor TM Amerika. Heeft niks met hier in NL te maken. Wij krijgen in Europa de update met Sense 5.5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AquaSheep
T-Mobile heeft een eigen topic waarin ze de updates voor HTC bespreken.
https://forum.t-mobile.nl...-vragen-de-expert-208694/
De verwachting is dat rond eind november / begin december de T-Mobile telefoons een update krijgen naar Android 4.3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spNk
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 05-09 08:50
Sinds Zaterdag(?) werkt de microfoon op mijn One niet meer. De persoon aan de andere kant van de lijn hoort alleen nog maar raar geruis. Ik heb al een factory reset gedaan, maar tevergeefs. Word dus opsturen(?), heb hem bij studentmobiel gekocht. Kan ik deze rechtstreeks naar HTC opsturen of moet dit via studentmobiel? Is het overigens een bekend probleem of heb ik gewoon pech? (Ben wezen stappen, maar had nou niet het idee dat het geluid zo denderend hard stond waardoor de mic kapot gegaan is, als dit überhaupt al kan)

Edit: Ik vermoed dat dit in een ander topic moet, excuus.

[ Voor 11% gewijzigd door spNk op 22-10-2013 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronnymes
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19-08-2021
Ik heb nu sinds een paar dagen de HTC One en ben heel erg tevreden over dit toestel.
Hiervoor had ik een iphone 5.
Ik mis alleen het voicedailen/voice command en de volumeknop op de headset, maar dat zijn details..

Wat ik wel vervelend vind dat bij het gebruik van de Spotify widget hij elke keer (op een bepaald moment dat je hem niet gebruikt) je laatst gespeelde album verwijderd en telkens eerst spotify moet openen voordat je de widget weer gebruiken kan.
Is dit bij jullie ook het geval?

Dit gebeurd overigens niet bij Google Play Music.

follow @ twitter.com/ronnymes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mercarra
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 21:51
Ik kan de software van mijn HTC one niet updaten, de download blijkt dan telkens corrupted. Kan dit eventueel in plaats van OTA via USB? HTC Sync manager biedt hiervoor geen optie.

Canon EOS 6D / Samyang 14mm f/2.8 / 17-40mm f/4.0 / 35mm f/1.4 / 50mm f/1.4 / 85mm f/1.8 / 70-200mm f/4 IS mercarra.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullancer
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12:54
Rene schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 09:14:
Gewoon direct mee teruggaan als het je stoort. Feit is dat bepaalde One's gewoon een baggercamera hebben, Mijn One maakt perfecte plaatjes, ook in het donker, niks geen paarse/blauwe/rode gloed. Is lijkt mij gewoon een reden om terug te gaan.

2 foto's (Let niet op de scherpte, gaat even om de gloed):

Schemering:

[afbeelding]

Pikkedonker:

[afbeelding]
Camera issues?
Ik denk dat ik niet eens hoef te vragen of dat aan de orde is...........
Met daglicht heb ik dan wel super scherpe foto's.. maar zonder direct daglicht is het ruis ruis ruis ruis en onscherp, check ze vooral even op normaal formaat met aanklikken.

Met flits

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/40042287/foto1.jpg

Zonder Flits

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/40042287/foto2.jpg

Achtergrond lampje
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/40042287/foto3.jpg

(overdag binnen)
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/40042287/foto4.jpg

(ruis op de shirtjes)
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/40042287/foto5.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
Mensen lijken hier te vergeten dat het om een telefooncamera gaat. Natuurlijk zit er ruis op de foto's met lowlight, je mag dan wel een diafragma van F/2.0 in je telefoon hebben maar dat lensje is natuurlijk niet te vergelijken met een Nikon/Canon met een lens van 1000 euro die dezelfde waarde weet te halen.
Hoogstwaarschijnlijk staat de ISO ook enorm hoog waardoor je nog meer ruis krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hei,

Ik ben van plan een tweedehand htc one te kopen (vanwege budget). Waarschijnlijk via marktplaats. Aangezien dit een soort van risico is wou ik graag eerst aan jullie tweakers en experts vragen waar ik op moet letten en of jullie nog advies hebben?

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikel_rox
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 15:44
Sowieso lijkt het me verstandig om het toestel te controleren op diefstal.
Dus even het IMEI nummer vragen, en invoeren op een site als http://www.telefooncheck.nu/search.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-08 12:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Verwijderd schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 10:35:
Hei,

Ik ben van plan een tweedehand htc one te kopen (vanwege budget). Waarschijnlijk via marktplaats. Aangezien dit een soort van risico is wou ik graag eerst aan jullie tweakers en experts vragen waar ik op moet letten en of jullie nog advies hebben?

alvast bedankt
Zoiezo is de kans dat je opgelicht wordt als je voor een prikkie een high-end smartphone wil hebben erg groot.
Maar goed, das mijn mening. Je kunt wat besparen door 2e hands te kopen, maar als het te mooi is om waar te zijn, doe het dan niet. Bij een hoog bedrag zou ik zeker afhalen en let op de historie van de aanbieder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12:30
Hei,

alvast bedankt
tweaker2010 schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 10:52:

Zoiezo is de kans dat je opgelicht wordt als je voor een prikkie een high-end smartphone wil hebben erg groot.
Maar goed, das mijn mening. Je kunt wat besparen door 2e hands te kopen, maar als het te mooi is om waar te zijn, doe het dan niet. Bij een hoog bedrag zou ik zeker afhalen en let op de historie van de aanbieder.
Zorg ervoor dat de telefoon volledig terug gezet is naar fabrieks instellingen, kijk of de telefoon voor het eerst opstart in Engels.
Als deze met de Duitse taal begint, is het een T-Mobile versie, dat wil je niet, in ieder geval niet vrijwillig.

En kijk naar de afwerking van de telefoon, of de aluminium nog gaaf is en alles.
Kijk of er geen foutjes in zitten die enigszins het gevoel geven dat je met een fake te maken hebt waar gewoon een Android ROM op staat e.d.

Eigelijk vrij algemene adviezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killerbie
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 01-10-2024
Ryan_ schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 08:41:
Gister kreeg ik ook de update binnen voor 4G ondersteuning (T-Mobile versie). Helaas bij het installeren een uitroepteken in een driehoek. Vanavond nog maar eens proberen :)
Bij mij was dat ook, heeft een drietal keer herstart en er na was de update klaar. gewoon laten doen, zou niet meer dan 5 min in beslag mogen nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronnymes
  • Laatst online: 19-08-2021
Even een tip van Flip, de One heeft een terugbel functie op je headset (wat voor sommige mensen erg vervelend kan zijn als je alleen een nummer wil skippen).. Met de app "Jay's button control" heb je een htc redail fix, daarmee zet je dit uit.

follow @ twitter.com/ronnymes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lowizi
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 07-09 09:39
Leuke stunt van Qualcomm :)

YouTube: The Ultimate Smartphone Photobooth

[ Voor 4% gewijzigd door Lowizi op 23-10-2013 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
  • Registratie: Februari 2004
Ronnymes schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 21:15:
Even een tip van Flip, de One heeft een terugbel functie op je headset (wat voor sommige mensen erg vervelend kan zijn als je alleen een nummer wil skippen).. Met de app "Jay's button control" heb je een htc redail fix, daarmee zet je dit uit.
Terugbelfunctie? Ben ik niet bekend mee, vertel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Weet iemand wanneer versie Android 4.3 voor de stock HTC One uitkomt? Las dat hij in the States al voor T-mobile branded phones uit was, stock had toch allang geupdate moeten zijn dan?

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizard
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:02
In de VS is het 4.3 met Sense 5.0, de update die wij krijgen is met Sense 5.5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Afvalzak schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 10:30:
Weet iemand wanneer versie Android 4.3 voor de stock HTC One uitkomt? Las dat hij in the States al voor T-mobile branded phones uit was, stock had toch allang geupdate moeten zijn dan?
Stock toestellen in de US hebben de update naar Android 4.3 ontvangen, hierbij bleef de Sence versie 5.0
Nu heb ik op XDA gelezen dat HTC blijkbaar de Android 4.3 update wil vervolgen wanneer ze direct Sence 5.5 erbij kunnen leveren.
Ik kan me indenken dat dit minder omslachtig voor HTC en de providers is omdat providers anders eerst 4.3 met Sence 5.0 moeten goedkeuren om daarna hetzelfde proces weer te doorlopen voor 4.3 met Sence 5.5.
Helaas betekend dit wel dat je langer moet wachten.

- edit -

Wat Lizard hierboven zegt dus :+

[ Voor 3% gewijzigd door Chris.nl op 24-10-2013 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edgarf28
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
De officiële android 4.3 update met Sense 5.5 is begonnen in Europa!

3.62.401.1 is het build nummer, op xda valt te lezen dat mensen uit Spanje, Polen en Hongarije de update al ontvangen op hun toestel!

Kan niet lang meer duren voordat hij ook in Nederland uit komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldM
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-09 19:39
edgarf28 schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 11:42:
De officiële android 4.3 update met Sense 5.5 is begonnen in Europa!

3.62.401.1 is het build nummer, op xda valt te lezen dat mensen uit Spanje, Polen en Hongarije de update al ontvangen op hun toestel!

Kan niet lang meer duren voordat hij ook in Nederland uit komt
Linkje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kraats
  • Registratie: Januari 2004
  • Nu online

kraats

Ik rol

Schijnt nu ook gewoon hier te downloaden te zijn: http://www.allaboutphones...-htc-one-beschikbaar.html

Waar is Jos de Nooyer toch gebleven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Laatst online: 16:18

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Eens kijken of dat werkt :)

Downloaden gaat prima, met 3,5mb/s, maar dan zit ik met een zip die je niet zomaar kunt installeren...

Denk dat het toch wachten wordt op een OTA :)

[ Voor 74% gewijzigd door MikeyMan op 24-10-2013 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
Gewoon even je telefoon rebooten en opnieuw controleren. Kwam hier toen gelijk binnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14:58
Ja leuk, maar je kan er volgens mij niet zoveel mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Rene schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 13:05:
Gewoon even je telefoon rebooten en opnieuw controleren. Kwam hier toen gelijk binnen :)
Werkt hier niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
tiguan schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 13:08:
[...]

Ja leuk, maar je kan er volgens mij niet zoveel mee.
De custom rom bakkers kunnen er vast van alles mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 10-09 22:00

Barbas

Gallego!

Hier ook niet :)

Even geduld opbrengen nog... :D

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldM
HTC begint met uitrol Sense 5.5-update voor One-smartphone in Nederland
nieuws: HTC begint met uitrol Sense 5.5-update voor One-smartphone in Nederland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14:11
Chris.nl schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 13:09:
[...]

De custom rom bakkers kunnen er vast van alles mee :)
:) Youbetcha!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lekker babbelen over, in: [HTC One] 4.3 / Sense 5.5 update topic

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Volgens mij leest HTC mee, ik vraag het om 10:30 gewoon uit interesse (T-Mobile was geloof ik al een week of 2) en binnen 4 uur wordt hij gereleased :P

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldM
Klein vraagje over het artikel:"blijkt uit meldingen van gebruikers op GoT", dat zijn wij dus, de bron... Maar wie van jullie is de melder dan???

[ Voor 6% gewijzigd door RonaldM op 24-10-2013 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Rene blijkbaar...

Zie overigens dat iemand van Tele2 heeft gehoord dat de update daar nog twee weken duurt. Das toch vreemd als je gewoon via Wifi kunt downloaden?

Waarom zou dat nog provider afhankelijk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Alweer een nieuw topic? Dat kon toch prima hier besproken worden?
Het gaat over de stock HTC One die een update krijgt, lijkt me overbodig om voor elke scheet een topic te openen. Straks kan je dit topic bombarderen tot TopicWaarinIedereenWordtDoorverwezenNaarEenAnderTopicEnNietsAndersGezegdKanWordenOmdatHetOfftopicIs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Probleem is dat er hier dan 100 zo niet duizenden posts komen met:

Ik heb hem nog niet
Ik zie hem wel, maar kan niet downloaden
Werkt het bij jullie al wel
Waarom heb ik de update nog niet
enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je kan me toch ook prima DM'en? CLB in "Ideeën- & Feedbacktopic voor Mobile"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Ja nu je het zegt... een volgende keer zal ik het in overweging nemen.
BtM909 schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 14:13:
Probleem is dat er hier dan 100 zo niet duizenden posts komen met:

Ik heb hem nog niet
Ik zie hem wel, maar kan niet downloaden
Werkt het bij jullie al wel
Waarom heb ik de update nog niet
enz.
Laten we dan hopen dat dit voorkomen wordt.
Wellicht kan het update-topic dan ook in de 'post-waarschuwing'..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkHero
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-08 18:38
Ik kan nog geen hol met die ota download van allaboutphones, bestand beschadigd zegt hij zelfs als ik iets probeer uit te pakken. Snap er niks van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cogency
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-09 22:30

Cogency

Ginnunga

Is er een manier/app/kabel om mijn HTC als mediaspeler te gebruiken? Zodat ik films/series gewoon op de tv kan kijken. Mijn TV heeft nog geen Wifi en met zo'n medialink loopt het niet helemaal super.

Dus gewoon kabel in de phone en naar de TV en dan op de tv kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kraats
  • Nu online

kraats

Ik rol

Cogency schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 18:13:
Is er een manier/app/kabel om mijn HTC als mediaspeler te gebruiken? Zodat ik films/series gewoon op de tv kan kijken. Mijn TV heeft nog geen Wifi en met zo'n medialink loopt het niet helemaal super.

Dus gewoon kabel in de phone en naar de TV en dan op de tv kijken.
Dat is toch wel duidelijk als je de specs van de telefoon bekijkt? Met een MHL-kabel kun je deze op je televisie aansluiten

Waar is Jos de Nooyer toch gebleven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10-09 19:51
Komende maandag ga ik mijn toestel omruilen voor een HTC One Red limited edition.

Nou hoor ik dat er veel problemen zijn/waren wat betreft de behuizing, paarde gloed camera, focus problemen etc..

Zijn die nog steeds aanwezig of was dat alleen bij de eerste batch?

En hoe ervaren jullie de accuduur? (schermtijd)

Is het vergelijkbaar met de nexus 4 of juist niet? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Knamix schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 11:26:
Komende maandag ga ik mijn toestel omruilen voor een HTC One Red limited edition.

Nou hoor ik dat er veel problemen zijn/waren wat betreft de behuizing, paarde gloed camera, focus problemen etc..

Wat bedoel je precies met de behuizing? Ik neem dat die rode variant (net als de zwarte) iets gevoeliger is voor krassen. De accuduur is natuurlijk per gebruiker verschillend en zal op zijn minst gelijkwaardig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novadecasa
  • Laatst online: 14-03 14:33
Knamix schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 11:26:

Waar is de Red Limited Edition te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
Ik heb en rode en na 1,5 maand in ieder geval nog geen kras te zien. Gebruik geen screenprotector. Telefoon zit wel in een HTC double dip flip case (of hoe die ook mag heten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Rene schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 12:08:
Ik heb en rode en na 1,5 maand in ieder geval nog geen kras te zien. Gebruik geen screenprotector. Telefoon zit wel in een HTC double dip flip case (of hoe die ook mag heten).
Ik denk dat je zonder case flinke krassen krijgt, die case heb je tenslotte ook niet voor niets ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 10-09 08:22
Ik heb helaas ook last van een simkaart die continu wegvalt. Om moedeloos van te worden. Maar kan dit gerepareerd worden, of krijg je altijd een nieuw (of vervangend) toestel? Aangezien mijn toestel verder helemaal prima is, namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn-HK
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:31
Zijn er mensen die ook last hebben van een wegvallende mobiele data verbinding? Het gaat om een HTC One met Android 4.2.2 en Sense 5.0 icm Tele2 abonnement. Het probleem is als volgt dat opeens de mobiele data verbinding eruit gaat. Dan kan ik alleen het internet nog op via Wifi. Dan staat er onder mobile data: disconnected because service is unavailable. Viel mij op dat het af en toe gebeurt, alleen afgelopen 2 dagen is het al 2 keer voorgekomen en begin mij er toch aan te irriteren (vooral omdat mijn vorige telefoon (iPhone 4) dit probleem nooit heb gehad). Het probleem verhelpt zich af en toe door de telefoon of opnieuw op te starten of als bovenstaande niet werkt, door de APN van Tele2 eruit te halen en opnieuw toe te voegen. Vanmiddag de klantenservice van Tele2 gebeld, die hadden niet echt een idee, er komen niet veel meldingen binnen van HTC One gebruikers met zo'n zelfde probleem. Hun kwamen met de oplossing om in het Tele2 menu even te kiezen voor handmatige SIM selectie, de telefoon opnieuw op te starten. Waarna de mobile data weer staat op "use mobile network data plan when Wi-Fi is unavailable" zoals het hoort. Tenslotte dan weer de SIM selectie aanpassen naar automatische SIM selectie en aankijken of het probleem weer op gaat treden.

Hebben meerdere mensen hier last van? Ligt dit waarschijnlijk aan mijn telefoon of aan de provider zelf? Misschien is het nog belangrijk te vermelden dat de gehele verbinding niet wegvalt, er komt geen kruisje te staan en soms blijven er zelf 5 streepjes bereik staan, wat impliceert dat er wel gebeld kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martijn-HK schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 16:50:
Zijn er mensen die ook last hebben van een wegvallende mobiele data verbinding? Het gaat om een HTC One met Android 4.2.2 en Sense 5.0 icm Tele2 abonnement. Het probleem is als volgt dat opeens de mobiele data verbinding eruit gaat. Dan kan ik alleen het internet nog op via Wifi. Dan staat er onder mobile data: disconnected because service is unavailable. Viel mij op dat het af en toe gebeurt, alleen afgelopen 2 dagen is het al 2 keer voorgekomen en begin mij er toch aan te irriteren (vooral omdat mijn vorige telefoon (iPhone 4) dit probleem nooit heb gehad). Het probleem verhelpt zich af en toe door de telefoon of opnieuw op te starten of als bovenstaande niet werkt, door de APN van Tele2 eruit te halen en opnieuw toe te voegen. Vanmiddag de klantenservice van Tele2 gebeld, die hadden niet echt een idee, er komen niet veel meldingen binnen van HTC One gebruikers met zo'n zelfde probleem. Hun kwamen met de oplossing om in het Tele2 menu even te kiezen voor handmatige SIM selectie, de telefoon opnieuw op te starten. Waarna de mobile data weer staat op "use mobile network data plan when Wi-Fi is unavailable" zoals het hoort. Tenslotte dan weer de SIM selectie aanpassen naar automatische SIM selectie en aankijken of het probleem weer op gaat treden.

Hebben meerdere mensen hier last van? Ligt dit waarschijnlijk aan mijn telefoon of aan de provider zelf? Misschien is het nog belangrijk te vermelden dat de gehele verbinding niet wegvalt, er komt geen kruisje te staan en soms blijven er zelf 5 streepjes bereik staan, wat impliceert dat er wel gebeld kan worden.
Ook ik heb last van verbinding die wegvalt. Dit gebeurt vaak tijdens het internetten. Als ik de app afsluit die het internet in gebruik heeft dan komt mijn verbinding weer terug. Dit heb ik wel erg vaak de laatste tijd.

Edit: ik heb t mobile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Laatst online: 10-09 21:06

13art

Moderator Mobile
Hier met Vodafone geen last van een wegvallend internet....
Zou het te maken kunnen hebben met Fast dormancy aan/uit? Bij mij staat het aan omdat Vodafone dat ondersteund. Dus als tele2/T-Mobile dat niet ondersteund dat is het wellicht de moeite waard om dat uit te zetten en te kijken wat er dan gebeurd... Dan is het nu alleen nog even uitzoeken hoe dat te doen.

Dacht in ieder geval dat dit het wegvallen van internet op mijn S2 destijds verhielp.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid_Stevie
  • Niet online
Eigenlijk geen problemen met HTC One & Tele2. Wel soms geen internet, maar dat zijn echt vaste plekken dat dat wel met de dekking te maken moet hebben.

Toevallig afgelopen week wel een keer gehad dat ik ook helemaal geen verbinding had (geen (3)g teken, wel 5 strepen bereik en na opnieuw opgestart te hebben had ik weer gewoon internet. Maar dit is dus echt eenmalig geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Laatst online: 12:15
Ik had last dat mijn Simkaart uitviel, contact service provider error. Ben naar Vodafone gegaan en heb een andere Simkaart gehaald. Nu is het probleem weg. Kan toeval zijn, de tijd zal het leren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millert
  • Laatst online: 15:43
Zijn er meer mensen waarbij de browser regelmatig vast loopt? Wanneer ik met de stock browser Tweakers bezoek loopt hij na twee artikelen meestal al vast. Ik kan de pagina nog wel zoomen en scrollen maar geen enkele klik wordt geregistreerd. Ik moet dan de browser in zijn geheel sluiten (verwijderen uit multitasking scherm). Chrome presteert nog slechter, hangt vaak al vast wanneer ik een link wil typen in de adresbalk. Toestel draait gewoon de stock Rom, gebruik Swiftkey als toetsenbord.
Helaas heeft de camera ook de paarse gloed waardoor foto's onder omstandigheden met minder licht er al snel niet meer uit zien. Wanneer ik het toestel met de camera naar beneden op het bureau leg en de camera app open duurt het zo'n 20 seconde voor het paars in komt zetten, geleidelijk kleurt het dan in zijn geheel rose/paars.

EV Hyundai Ioniq Electric 28 kWh | PV Oost 2960Wp / West 2560Wp | Thuisbatterij 1Komma5 17,2 kWh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Browser is inderdaad mijn enige klacht. Tele2 zorgt overigens niet voor problemen hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ipje
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08-09 15:23
Jeroen04 schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 15:51:
Ik heb helaas ook last van een simkaart die continu wegvalt. Om moedeloos van te worden. Maar kan dit gerepareerd worden, of krijg je altijd een nieuw (of vervangend) toestel? Aangezien mijn toestel verder helemaal prima is, namelijk.
Htc verkoopt losse simlades, geen idee of dit het probleem oplost maar wel frappant dat ze los worden verkocht. Helaas op dit moment niet op voorraad http://www.htcaccessoryst...spx?i=251935&phone=246667
Pagina: 1 ... 3 ... 36 Laatste

Let op:
Accessoires voor de HTC One: Accessoires voor de HTC One
~~~[HTC One] Rooten & Custom ROM's: [HTC One M7] Rooten & Custom ROM's
~~~[HTC One] Problemen en garantie-afhandelingen staat: [HTC One] Problemen en garantie-afhandelingen
Levertijden voor de HTC One: HTC One - Levertijden en prijzen