Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12:30
SuperVeloce schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 12:08:
[...]

als je weet dat er binnenkort een nieuwe telefoon uit komt en je er 2jaar mee wilt doen, maakt het wel uit of er een s600@1,7ghz of s800@2,3ghz in zit..

en zitten meer voordelen aan, zoals 4K kunnen filmen bijv op s800.. of je het gebruikt is een 2de, maar toch

of ik 600euro betaal voor een oudere processor, 2gb geheugen en android 4.3
of 600euro betaal voor een nieuwere, snellere en 3gb en android 4.3..

je gaat niet elke maand 600 uitgeven
Is dat een reactie op mij dan?
Want in dat geval klopt er iets niet ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris_NL
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 30-07-2024

Chris_NL

Miauw

Hallo,

Ik heb last van onderstaand probleem:
YoVla schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 10:54:
Hallo allen,

Ik krijg steeds de volgende melding:
Probleem bij verificatie - Tik om opnieuw te proberen.

Hij gaat dan voor 1 seconde naar Facebook en vervolgens weer terug naar het hoofdvenster.
Het lijkt erop dat Blinkfeed geen toestemming heeft om mijn Facebook inhoud te lezen.

Echter heb ik al het volgende geprobeerd om dit op te lossen:
- Facebook herinstalleren
- Binnen Facebook de HTC sense app verwijderen, zodat ik opnieuw autorisatie moet geven (geen effect).
- HTC Sense app geherstart
- Facebook for Sense gerestart (gestopt en data verwijderd)

Niets lijkt te werken. Heeft iemand anders nog een idee?
Nu heb ik namelijk geen Facebook inhoud op mijn Blinkfeed :(
Nu las ik in een reactie dat ik het volgende moest proberen:
Ryan_ schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 11:02:
[...]

1) Inloggen op Facebook via je PC
2) Wachtwoord veranderen van je Facebook
3) Facebook vraagt of je wilt uitloggen op je mobiele apparaten > Ja
4) Facebook account verwijderen van je One en opnieuw toevoegen :)
Alleen dit heeft geen effect gehad bij mij. het probleem blijft. Kan iemand mij hier mee helpen?

EDIT: Gebeld met HTC klantenservice. Daar zeggen ze dat dit probleem sinds vandaag meer gemeld wordt. Waarschijnlijk komt dit door een update van Facebook. Ze raden me aan om te wachten tot het probleem verholpen wordt.

[ Voor 7% gewijzigd door Chris_NL op 03-10-2013 14:14 . Reden: Bellen klantenservice ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spNk
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 05-09 08:50
Zijn er meer mensen die last hebben dat wanneer ze in blinkfeed een facebook melding aanklikken, deze gewoon niet opent?

En nog iets, iemand ook opgevallen dat herstarten veel langer duurt dan het toestel uitzetten en weer aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11:37

DarkSide

theres no place like ::1

Ik zit niet vaak in blinkfeed maar als ik er in zit en ik wil iets lezen dan opent deze gewoon altijd. ook FB artikelen.

En heeft het herstarten niet te maken met Fastboot.
Dat deze gewoon opstart veel sneller is. Dan wanneer je reboot doet omdat hij meer moet opschonen en daarna ook meer moet starten?

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11:28
Dat laatste komt omdat bij het uitzetten, hij niet echt uit gaat. Bij herstarten moet ie wel de hele boot procedure doorlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spNk
Ah, een beetje zoals Windows 8 dus.
nog een puntje, als ik een YouTube filmpje kijk komt er vaak maar geluid uit één luidspreker.
Ook geen algemeen bekende bug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kappade
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-09 11:46
Hebben jullie trouwens ook dat als je hem op zn zijkant houd, de rechterspeaker (onder) sterker klinkt dat de linker?(boven)

@spNk: leg je oor eens tegen de andere; waarschijnlijk net als bij mij, een stuk zachter dan de speaker bij de knopjes

[ Voor 32% gewijzigd door Kappade op 03-10-2013 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spNk
JRKAP schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 19:35:
Hebben jullie trouwens ook dat als je hem op zn zijkant houd, de rechterspeaker (onder) sterker klinkt dat de linker?(boven)

@spNk: leg je oor eens tegen de andere; waarschijnlijk net als bij mij, een stuk zachter dan de speaker bij de knopjes
Bedoel je niet gewoon het geluid dat door de behuizing er bij die speaker weer uit komt?
Volgens mij doet de speaker het helemaal niet namelijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12:49
Eerst had ik music controls van spotify op mn lockscreen, maar die zijn verdwenen... Ik kan met geen mogelijkheid de optie terugvinden om music buttons op het homescreen te zetten. Heeft iemand een tip?

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kappade
spNk schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 19:58:
[...]

Bedoel je niet gewoon het geluid dat door de behuizing er bij die speaker weer uit komt?
Volgens mij doet de speaker het helemaal niet namelijk..
nee, als ik mijn oor op de bovenspeaker legt komt er wel degelijk geluid uit. Alleen mijn telefoon beluister in landscape modus, heb ik altijd het het idee (en is ook zeker zo) dat het sterke geluid van rechts komt; de onderkant. Maar nooit zo op gelet eerlijk gezegd.

Kunnen mensen dit bevestigen/onkennen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jodeltje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
JRKAP schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 08:48:
[...]

nee, als ik mijn oor op de bovenspeaker legt komt er wel degelijk geluid uit. Alleen mijn telefoon beluister in landscape modus, heb ik altijd het het idee (en is ook zeker zo) dat het sterke geluid van rechts komt; de onderkant. Maar nooit zo op gelet eerlijk gezegd.

Kunnen mensen dit bevestigen/onkennen?
Dit kan ik bevestigen, net alsof daar een betere speaker in zit ofzo. Vrij irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansAnders07
  • Laatst online: 10-09 07:14
Zijn er mensen waarbij Whatsapp blijft hangen op de One?
Dus als je net een berichtje hebt gestuurd of een gesprek hebt gelezen en dan op het pijltje terug drukt, dan blijft de telefoon bij mij hangen.. Voor m'n gevoel is dat alleen bij Whatapp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jodeltje
  • Niet online
HansAnders07 schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 11:51:
Zijn er mensen waarbij Whatsapp blijft hangen op de One?
Dus als je net een berichtje hebt gestuurd of een gesprek hebt gelezen en dan op het pijltje terug drukt, dan blijft de telefoon bij mij hangen.. Voor m'n gevoel is dat alleen bij Whatapp
Nooit last van gehad.
Probeer de gegevens van de app een weg te gooien (bij app-details).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 06-09 03:57
SuperVeloce schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 12:08:
[...]

als je weet dat er binnenkort een nieuwe telefoon uit komt en je er 2jaar mee wilt doen, maakt het wel uit of er een s600@1,7ghz of s800@2,3ghz in zit..
Ik denk dat je reageert op de verkeerde persoon, maar;
Nee, dat moet niet uitmaken. Wat uit moet maken is de ervaring, wat dat betreft moeten de Android fabrikanten veel minder gaan doen met lompe specs en benchmarks, en zich meer richten op een marktmodel zoals apple dat hanteert. Duidelijk, transparant, betrouwbaar en voor de consument inzichtelijk.

In het geval van Apple betekent dat een 'budget' iphone (eerst de 4S, nu de 5C), en een top-iphone (eerst de 5, nu de 5S). Samsung heeft, ondanks de bult met budget/midrange toestellen, dat voor zijn top-toestel redelijk in orde. De Galaxy S-lijn als flagship, en de Note-lijn als grote broer. Die laatste is soms net iets sneller, maar voor de eindgebruiker is dat verschil overwegend nihil, en daardoor wordt er ook niet over gepraat.

Datzelfde is HTC nu ook aan het doen met de One en de Max, en dat werkt. Gaan ze nu een One+ uitbrengen die in feite de One nu al vervangt, raken ze dat consumentenvertrouwen en die transparantie weer kwijt.
en zitten meer voordelen aan, zoals 4K kunnen filmen bijv op s800.. of je het gebruikt is een 2de, maar toch
Laat ze eerst maar eens een lens maken die fatsoenlijk 1080p kan filmen, zelfs dat zie ik eigenlijk niet gebeuren op dit formaat. Video-resoluties zijn helaas de nieuwe megapixels... Of geloof je echt dat een snapdragon-dingus met 4K beter filmt dan een pro-video-cam van de 1080p generatie? Dan zie ik liever die bandbreedte gebruikt worden voor leuke features, zoals het 120fps filmen van de iPhone 5s.
of ik 600euro betaal voor een oudere processor, 2gb geheugen en android 4.3
of 600euro betaal voor een nieuwere, snellere en 3gb en android 4.3..
Je betaalt 600 euro voor een top-device, met daaraan een bepaalde beleving. De specs zouden, behalve wat tweakernerds, niemand moeten boeien. Dat heeft HTC gelukkig wat meer door, met het afslanken van Sense en het niet opnieuw doorzetten van een topmodel terwijl het huidige topmodel de helft van zijn levenscyclus nog niet eens doorlopen heeft.
je gaat niet elke maand 600 uitgeven
Klopt, en daarom moet je hopen dat fabrikanten inderdaad beleving belangrijker gaan vinden dan pure specs. Want in het laatste geval kan elke willekeurige chinees een SD800 device bouwen, en is automatisch koning, hoe brak zijn software ook is. We weten allebei dat dat absoluut niet waar is ;-)

Wat dat betreft kan Android nog heel veel leren van iOS, ondanks dat ik vindt dat dat laatste echt een beetje stuurloos aan het raken is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds vanochtend dat mijn One constant trilt, zelfs na opnieuw starten of als hij uit staat. Heel vreemd zelfs nu ik dit type.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jodeltje
  • Niet online
Als hij uitstaat. Is het toestel nat geworden?

Ik zou de fabrieksinstellingen herstellen.

[ Voor 33% gewijzigd door jodeltje op 04-10-2013 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee niet nat geworden en vannacht gewoon op het nachtkastje gelegen. Net terug naar fabrieksinstellingen gedaan en dat helpt niks... helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voorzichtig een tik tegen de achterkant lijkt te helpen. Gelijk maar een mail naar de leverancier gestuurd, lijkt me een gevalletje garantie. Ik heb hem nog geen 2 maanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
Verwijderd schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 17:15:
Voorzichtig een tik tegen de achterkant lijkt te helpen. Gelijk maar een mail naar de leverancier gestuurd, lijkt me een gevalletje garantie. Ik heb hem nog geen 2 maanden.
Lijkt dus op een los/conflicterend contactje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Laatst online: 11:09

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Heb toch wat issues met de telefoon, hoewel ik er algemeen gezien erg tevreden over ben:
- GPS signaal is slechter dan van mijn One S. Tijdens het hardlopen heb ik geregeld een GPS lost melding
- Browser crasht om de haveklap
- Carkit verbindt niet altijd automatisch
- Ding wordt aardig warm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CRXDelSol schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 20:44:
[...]

Lijkt dus op een los/conflicterend contactje.
Dat denk ik ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
MikeyMan schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 21:05:
Heb toch wat issues met de telefoon, hoewel ik er algemeen gezien erg tevreden over ben:
- GPS signaal is slechter dan van mijn One S. Tijdens het hardlopen heb ik geregeld een GPS lost melding
- Ding wordt aardig warm
Op het laatste punt na (het is nou eenmaal een alu behuizing, en een proc die af en toe stevig werkt, dus het hoort :) ), niets wat ik herken... Welke browser gebruik je? Chrome? Anders die eens proberen ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Ik gebruik de standaard-browser meestal, aangezien ik daarmee snel via het quickmenu naar de bookmarks kan.
Chrome crasht inderdaad niet, maar dan moet ik meer handelingen doen om bij de bookmarks te komen.

Krijg overigens ook sinds een paar dagen een melding in de play store over het intern geheugen wat vol zou zijn. Er is nog dik 20 GB over :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 09:30
MikeyMan schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 21:05:
- Ding wordt aardig warm
Ik heb hier geen last van, GPS werkt goed, ik gebruik chrome en heb ook Dolphin gebruik deze werken goed. Elke telefoon kan warm aanvoelen maar ook hier geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
Ik lees hier dat mensen wel 2 dagen met de accu doen, maar ik hou het amper een dag uit.. Trekt 4G misschienwweer meer stroom dan 3G? Zit hier namelijk veel op een 4G netwerk met maar 1 streepje bereik.

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 09:30
Menesis schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 09:43:
Ik lees hier dat mensen wel 2 dagen met de accu doen, maar ik hou het amper een dag uit.. Trekt 4G misschienwweer meer stroom dan 3G? Zit hier namelijk veel op een 4G netwerk met maar 1 streepje bereik.
bij normaal gebruik en 4G hou ik het ook wel 2 dagenuit.. heb gisteren continue zitten internetten enz en dan is hij wel binnen 10 uur leeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
Hmm apart.. Net 2x een half uur in de metro gezeten, oa filmpjes gestremd, en de batterij is alweer oranje..ok, even gecheckt in de settings: in 3 uur van 80 naar 20% accu

[ Voor 24% gewijzigd door Menesis op 06-10-2013 13:30 ]

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
Dat zijn mensen met de scherm helderheid op 0, allerlei achtergrondprocessen uit en een kwartier gebruik per dag ;) Bij normaal gebruik, houdt je telefoon het als het goed is wel gewoon een prima dag uit :)

4G en streepjes zeggen niet zo veel, hier in Rdam heb ik ook vaak maar 1 streepje, maar als je dan een speedtest draait komt er een whopping 20-30Mbit down en 15mbit up uit... Ik verzon daar bij dat het kennelijk was omdat 4G nog meer in zijn mars heeft ofzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
  • Registratie: September 2007
  • Nu online
Henk schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 13:27:
[...]

Dat zijn mensen met de scherm helderheid op 0, allerlei achtergrondprocessen uit en een kwartier gebruik per dag ;) Bij normaal gebruik, houdt je telefoon het als het goed is wel gewoon een prima dag uit :)

4G en streepjes zeggen niet zo veel, hier in Rdam heb ik ook vaak maar 1 streepje, maar als je dan een speedtest draait komt er een whopping 20-30Mbit down en 15mbit up uit... Ik verzon daar bij dat het kennelijk was omdat 4G nog meer in zijn mars heeft ofzo :P
Ik red overigens prima 2 dagen met normaal/redelijk intensief gebruik. Alle processen draaien (m.u.v. Google Now), autosync en locatieservices aan. Sta nu op 44 procent na 1 dag en 9 uur in gebruik. Ik heb hem overigens wel continu op stroomsparing staan om zo de CPU in te dammen (speel geen spelletjes). Wat bij mij ook hielp om de batterijduur te verlengen was het volgende: GPS altijd aan laten staan. Blijkbaar gaat android er dan efficienter mee om dan hem continu handmatig aan te moeten zetten. Kan er geen verklaring voor vinden waarom ik anders langer met een lading doe.

Andere tip: kwam er gister ook achter dat als je de notificatiebalk met 2 vingers naar beneden haalt je direct in het quick setting menu komt. Scheelt bij mij weer toggle knopjes op het homescreen ;)

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Rene schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 16:22:
[...]
Andere tip: kwam er gister ook achter dat als je de notificatiebalk met 2 vingers naar beneden haalt je direct in het quick setting menu komt. Scheelt bij mij weer toggle knopjes op het homescreen ;)
SChief in "[HTC One] Ervaringen en Discussie"

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
Hoe krijg je Android 4.2?

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Softwareupdate?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
Hmm zal wel aan de Scandinavische rom liggen

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
  • Nu online
Menesis schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 19:04:
Hmm zal wel aan de Scandinavische rom liggen
??? Dat moet niks uitmaken. Ik draai ook android 4.2 na een softwareupdate :) wellicht dat je een carrier branded telefoon hebt. Dan moet je wachten totdst die hun bloatware aangepast hebben en de rom vrijgeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krakendmodem
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13:46
Ik heb nu ongeveer een maand een HTC One. Dat ding ligt als een blok in je hand. Dat was ook meteen het eerste wat mijn moeder mij vertelde :+ "Oah, wat een stevig ding".

Heb hiervoor ook een HTC gehad (Desire S) en een Tytn II. Dus de keus was snel gemaakt.

Het ding is echt bloedsnel, alles draait snel en soepel

Helaas heb ik soms ook enkele problemen. Ik doe niet langer dan een dag met de batterij, maar daar hebben meerdere mensen (gelukkig?) last van. Alhoewel ik zaterdag bij een telefoonwinkel was en daar werd mij verteld dat ik het ding moest terugsturen.

Ook heb ik wel eens het probleem dat als ik via Tunein online radio luister met gewone oordopjes (dus niet die van HTC) in dat de muziek ineens stopt en er iemand gebeld wordt. Niet helemaal de bedoeling natuurlijk.

Wat me het meeste stoort is dat je iets duidelijk hoort trillen als je de telefoon neer legt of zachtjes met de telefoon tegen je hand aantikt. Alsof het motortje van de trilfunctie los zit. Dat vind ik wel een beetje jammer.

Verder ben ik wel te spreken over de telefoon. Heb em los gekocht bij megekko.nl, en een prepaid sim-kaartje van Hi in gedaan. Heb voor 7,50 onbeperkt internet. Het gaat niet supersnel, maar de meeste tijd zit ik toch op Wi-Fi. En de snelheid op 3G is voldoende om radio te kunnen streamen. :). 4G hebben we in Friesland nog niet. Dat gaat nog wel een jaar duren denk ik.

Iemand bekend met het "trillen" van de telefoon als je em neerlegt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Nope, hij hoort niet te rammelen/trillen wanneer dit niet de bedoeling is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Het trillen/rammelen ken ik wel, maar dan moet ik erg goed luisteren. Het is al eerder aan bod gekomen in het vorige topic en in mijn geval ben ik er vrij zeker van dat het de beeldstabilisator is die ik hoor, dicht bij de camera.
Ik hoor 'm niet als ik 'm gewoon op tafel leg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalManic
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 28-07 19:03
Iets raars . Als mijn batterij aangeeft dat er nog 10% is dan zit ie binnen een minuut op nog maar 1%. Voor de rest doet mn batterij het gewoon goed.

Heb in de topics hier nog niets over kunnen vinden. Komt iemand dit bekend voor?

Snoep verstandig, verslind een Apple!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-08 12:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

3G of 4G lijkt me niet zo'n probleem, de grootste stroomvreter zal je scherm blijven. Op automatische helderheid haal ik sinds de laatste update (2.24.401.8) makkelijk 2 dagen.
Mn tel staat sinds 7u aan en nu na een werkdag normaal gebruik nog 74% over. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

4G is nog wel een probleem zolang de dekking nog niet helemaal optimaal is bij je provider (zoals Vodafone): dat houdt in dat bij slecht bereik je telefoon wel constant op zoek is naar een beter signaal wat weer slechte invloed op je batterijduur heeft.

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 09:54
Mijn broertje heeft One met 4G van kpn en ben onder de indruk,pagina's-youtubel laden erg snel.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ipje
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08-09 15:23
SuperVeloce schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 23:41:
[...]

blinkfeed kan nog niet uit in 4.3 ..

tenzij er nog een andere versie straks OTA komt..
Hier met info over sense 5.5, zoals het er nu naar uitziet kan hij met deze versie wel worden uitgeschakeld http://www.androidheadlin...support-in-blinkfeed.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krakendmodem
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13:46
Majesty schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 11:32:
Het trillen/rammelen ken ik wel, maar dan moet ik erg goed luisteren. Het is al eerder aan bod gekomen in het vorige topic en in mijn geval ben ik er vrij zeker van dat het de beeldstabilisator is die ik hoor, dicht bij de camera.
Ik hoor 'm niet als ik 'm gewoon op tafel leg.
Het komt inderdaad bij de camera vandaan, maar als ik de telefoon op tafel leg hoor ik duidelijk iets ratelen. Ook als ik zachtjes met de knokkels van mijn vingers er tegen aantik hoor ik duidelijk wat ramelen. Het lijkt ook steeds ergers te worden... ;(

Als de camera aanstaat, dan doet ie het minder erg, maar nog steeds hoorbaar.

Ook zie ik een dode pixel in het scherm als ik de telefoon met de camera aan op een ondergrond neerleg.

Ik denk dat ik de telefoon toch maar moet terugsturen :'(.

EDIT:

Of toch niet. Ik lees op XDA dat het veel voorkomt.

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2219742

EDIT 2:

Ik heb meteen maar even een filmpje ervan gemaakt: YouTube: Rattling noise HTC One

[ Voor 12% gewijzigd door krakendmodem op 08-10-2013 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drusloos
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 10-09 15:04
hallo tweakers,

ik heb gister een factory reset gedaan op mijn htc one, en toengaf hij een kleine update aan na het opstarten. Nu heb ik allemaal t-mobile troep op m'n toestel maar dat is niet het grootste probleem. Ik kan nu geen pushmail in stellen bij synchroniseren, alleen handmatig, 5,10,15,30 min enz. Wat nog vervelender is, is dat ik geen notificaties meer krijg, behalve van whatsapp. Zoals de slimste mens wel eens zegt dat je aan de beurt bent of rollerbank app verteld dat er een rollerbank is of nu.nl zegt dat er groot nieuws is. Wat kan ik hier aan doen? het gaat om een branded htc one met 4.2.2..

groet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
  • Nu online
ipje schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 18:31:
[...]

Hier met info over sense 5.5, zoals het er nu naar uitziet kan hij met deze versie wel worden uitgeschakeld http://www.androidheadlin...support-in-blinkfeed.html
Mooie en nuttige aanpassingen. Goede evolutie van iets wat me nu al prima bevalt. _/-\o_

Hoop serieus dat we dit over een maand met de 4.3 update krijgen. Liever even wachten en alles in 1x goed in plaats van een 4.3 update zonder de nieuwe sense. Geniaal dat de quick toggles zijn aan te passen en er custom feeds in blinkfeed kunnen!

Gisteren ook een 1080P film naar de HD media link gestuurt. Wat een mooi ding is dat, zonder problemen films kijken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ascathon
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 26-08 19:30
Rene schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 20:33:
[...]
Hoop serieus dat we dit over een maand met de 4.3 update krijgen.
De uitrol van 4.3 is al bezig, dus ik verwacht niet dat ze deze stopzetten en aanpassen, en dan voor de resterende landen verder uitrollen. Duurt denk ik nog wel even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Tenzij we hier dus 4.3 met 5.5 krijgen. Das een hele andere update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

Sense update en Android update staan los van mekaar.
Denk dat we echter redelijk snel achter mekaar 2 major updates kunnen verwachten.
1 voor Android 4.3. En 1 voor Sense 5.5

Android 4.3 is reeds bezig.
En Sense 5.5 zal waarschijnlijk vrij gegeven te worden na de release van de One Max (volgende week als het goed is)

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Nu online
Niet direkt HTC One nieuws, echter zie hieronder in de link het korte filmpje...onze One rolt ook zo mooi op tafel, dus die functie zou op de HTC One ook niet misstaan :)

http://androidworld.nl/ni...phone-met-gebogen-scherm/

[ Voor 7% gewijzigd door dafmay op 09-10-2013 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EzMe
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-09 21:16

Vegetarian is an old Indian word for "bad hunter".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killmas
  • Laatst online: 07-09 09:26
MetalManic schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 15:57:
Iets raars . Als mijn batterij aangeeft dat er nog 10% is dan zit ie binnen een minuut op nog maar 1%. Voor de rest doet mn batterij het gewoon goed.

Heb in de topics hier nog niets over kunnen vinden. Komt iemand dit bekend voor?
Ik heb dit ook sinds kort, maar als ik hem opnieuw opstart voordat hij op 1% is, staat het weer terug op ~10-15% en gaat hij gewoon weer op normale snelheid omlaag..

Een aantal keer helemaal leeg laten lopen en dan weer volledig opladen ofzo helpt niet. Heb eigenlijk geen zin om een factory reset uit te voeren. Heb dus helaas ook geen oplossing verder, herken het probleem dus wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MOBO-Awards version...
Afbeeldingslocatie: http://cdn.androidcentral.com/sites/androidcentral.com/files/postimages/108579/gold8.jpg

Afbeeldingslocatie: http://cdn.androidcentral.com/sites/androidcentral.com/files/postimages/108579/gold2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://cdn.androidcentral.com/sites/androidcentral.com/files/postimages/108579/gold5.jpg

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R86Bakker
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 25-09-2024
18-karaats, kras gevoelig en spuuglelijk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DwightKSchrute
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07:09
R86Bakker schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 15:43:
[...]

18-karaats, kras gevoelig en spuuglelijk :+
Vooral dat spuuglelijk. Gelukkig is het alleen maar voor een Award-ceremonie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je hebt ze ook van GoldGenie:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/IoaNbt9DNuHwqnIRyEAhBbPF/full.jpg

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DwightKSchrute
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07:09
Dat is al iets subtieler, maar nog steeds niet bijzonder mooi. Vooral de voorkant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IseT
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 12:55
HvanderT schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 09:23:

Ook heb ik wel eens het probleem dat als ik via Tunein online radio luister met gewone oordopjes (dus niet die van HTC) in dat de muziek ineens stopt en er iemand gebeld wordt. Niet helemaal de bedoeling natuurlijk.
Dit komt door sense. Ik had hier ook last van icm met beats koptelefoon. De standaard headset controlls van sense wijken af van android stock settings. Dit kun je verhelpen met de App Jays Headset controlls.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

Ja weet nog niet of ik blij moet zijn.
Als HTC als HTC door kan gaan. Sense blijft ontwikkelen en Top toestellen als de One blijft uitbrengen vind ik het prima dat er straks een HTC One II by Lenovo komt.

Als lenovo echter sense laat varen en met een eigen skin of stock android komt weet ik het nog niet zo.
Ben best een stock android fan. Maar Sense 5 vind ik echter ook super.
Hoop dat HTC er over 2 jaar gewoon nog is zodat ik mijn One kan vervangen door een nieuwe HTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

DarkSide schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 11:26:
[...]
Ja weet nog niet of ik blij moet zijn.
Als HTC als HTC door kan gaan. Sense blijft ontwikkelen en Top toestellen als de One blijft uitbrengen vind ik het prima dat er straks een HTC One II by Lenovo komt.

Als lenovo echter sense laat varen en met een eigen skin of stock android komt weet ik het nog niet zo.
Ben best een stock android fan. Maar Sense 5 vind ik echter ook super.
Hoop dat HTC er over 2 jaar gewoon nog is zodat ik mijn One kan vervangen door een nieuwe HTC
Volgens het artikel blijft Lenovo de naam HTC gewoon gebruiken omdat deze hier naamsbekendheid hebben.
Verder is HTC natuurlijk allang bezig met een opvolger van de HTC One. De M8 zal begin volgend jaar uitkomen en Sense 5.5 is ook onderweg. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
  • Laatst online: 12:38
sense 5,5 komt waarschijnlijk al op de HTC One Max, die 15-16-17 okt wordt aangekondigd

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

SuperVeloce schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 14:33:
sense 5,5 komt waarschijnlijk al op de HTC One Max, die 15-16-17 okt wordt aangekondigd
Klopt, en ook binnenkort als update naar de HTC One ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop alleen dat de opvolger van de One niet met zo'n belachelijk groot scherm geleverd wordt.
En het scherm gewoon op 4,7 inch houdt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
Verwijderd schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 16:40:
Ik hoop alleen dat de opvolger van de One niet met zo'n belachelijk groot scherm geleverd wordt.
En het scherm gewoon op 4,7 inch houdt
De One Max is ook gewoon alleen maar een extra foon in het assortiment. De One blijft vlaggenschip tot de One II (oid) uit komt, en laten we hopen dat HTC deze belofte nu eindelijk eens inlost :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Ik verwacht een schermgrootte van 5 inch, 4,7 inch is in de huidige markt al aan de kleine kant.
Maar misschien houdt HTC het wel bij 4,7 inch, de One Max heeft tenslotte al een groter scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
zou toch wel een afknapper van HTC, als ze geen snapdragon800 in de max stoppen, prijs of levering kan het niet zijn.. s800 komt nu bijna in elk top telefoon.. (mja zie ook vaak s600 en s4pro voorbij komen..)

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tweaker2010 schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 16:45:
Ik verwacht een schermgrootte van 5 inch, 4,7 inch is in de huidige markt al aan de kleine kant.
Maar misschien houdt HTC het wel bij 4,7 inch, de One Max heeft tenslotte al een groter scherm.
De Butterfly heeft al een 5,0" scherm
SuperVeloce schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 20:33:
zou toch wel een afknapper van HTC, als ze geen snapdragon800 in de max stoppen, prijs of levering kan het niet zijn.. s800 komt nu bijna in elk top telefoon.. (mja zie ook vaak s600 en s4pro voorbij komen..)
En waarom kan dat dat niet? HTC heeft nog geen S800's, tevens: [HTC One Max] Ervaringen en Discussie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

@CLB:
We hadden het over de opvolger van de One, de Butterfly speelt hier geen rol van betekenis.

@SuperVeloce:
Volgens HTC voldoet de Snapdragon 600 nog prima qua prestaties, dus is het niet noodzakelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
Dat het niet noodzakelijk is vind ik een raar argument. Als het nou veel duurder is, ok. Maar is dat het punt?

Klinkt een beetje als 640kb geheugen is genoeg voor iedereen :P

[ Voor 23% gewijzigd door tiguan op 10-10-2013 21:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tweaker2010 schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 20:38:
@CLB:
We hadden het over de opvolger van de One, de Butterfly speelt hier geen rol van betekenis.
Het laat wel zien dat HTC zich al (lang) op de 5" markt bevindt, dus of een One groter zou moeten worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
alsof een s600 niet overkill is :p mja back ontopic ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 06:54

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nowherebound123
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-09 21:36
weet iemand wanneer de 4.3 update voor de one in nederland komt? zie steeds vaker dat hij in amerika bij bepaalde providers al uitrolt maar die zijn normaal gesproken toch later?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ipje
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08-09 15:23
nils.kuijpers schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 11:27:
weet iemand wanneer de 4.3 update voor de one in nederland komt? zie steeds vaker dat hij in amerika bij bepaalde providers al uitrolt maar die zijn normaal gesproken toch later?
Providers in Nederland wel :-) volgens mij nog onbekend wanneer de release gaat plaatsvinden, mijn gevoel zegt... Deze maand, maar dat is koffiedik kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
ipje schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 12:32:
[...]

Providers in Nederland wel :-) volgens mij nog onbekend wanneer de release gaat plaatsvinden, mijn gevoel zegt... Deze maand, maar dat is koffiedik kijken.
Als het een indicatie is; met de 4.2.2 update kreeg NL hem (in de eerste instantie) ongeveer twee weken na Taiwan. De 4.3 update begon op 25 september, dus ik zou bijna zeggen, any day now... :P

Wat alle branded toestellen gaan doen weet niemand natuurlijk, Daarvoor moet je idd bij t-mob of vodafone zijn.

[ Voor 12% gewijzigd door Henk op 12-10-2013 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12:15
Lenovo heeft met de overname van IBM PC's en Laptops ook de Thinkpad lijn heel lang laten bestaan zoals ze waren en is erg zakelijk gebleven met de uitstraling, voor frivolerer modellen hebben ze onder ideapad e.e.a. uitgebracht alsmede andere benamingen. Thinkpad is en blijft synoniem tot vandaag de dag voor de zakelijke lijn van degeleijke laptops.

Maar goed, ik kan ook niet wachten op de 4.3 update....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAMF
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-08 19:07

JAMF

010 the number of the best

Ben al een maand of 6 tevreden gebruiker van de One,
Mijn vriendin sinds 2 weken een One mini.

Vreemd dat de One Mini wel meteen koppelt met HTC sync en dat ik dat bij de One nog niet voor elkaar heb gekregen.

Dat is nou net de feature die ik met mijn vorige telefoon (sensation) best vaak gebruikte om contacten en agenda te syncen en te backuppen met Outlook.

Iemand ook zo'n probleem(pje) en hoe op een goede manier opgelost ?

(Syncen met Google calendar en dat weer syncen met Outlook is geen fijne oplossing)

Ze kenne lulle wat ze willen, maar 12 wijven hebben 24 billen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansAnders07
  • Laatst online: 10-09 07:14
Ik gebruik eigenlijk alleen Google Calendar dus durf daar niets over te zeggen.

HTC One Max met android 4.3 en Sens 5.5 :D
Dan moet dat voor ons ook niet meer heel lang duren denk ik!

Tegen die tijd ook maar even terugzetten naar de fabrieksinstellingen denk ik

[ Voor 17% gewijzigd door HansAnders07 op 14-10-2013 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drusloos
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 10-09 15:04
Iemand een idee wanneer sense 5.5 beschikbaar is voor de one?

Deze vraag is nu vaak genoeg langs gekomen hier. Dus volgende keer even de zoekfunctie gebruiken. En niemand hier die de toekomst kan voorspellen ;)

[ Voor 119% gewijzigd door 13art op 14-10-2013 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spNk
JAMF schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 14:43:
Ben al een maand of 6 tevreden gebruiker van de One,
Mijn vriendin sinds 2 weken een One mini.

Vreemd dat de One Mini wel meteen koppelt met HTC sync en dat ik dat bij de One nog niet voor elkaar heb gekregen.

Dat is nou net de feature die ik met mijn vorige telefoon (sensation) best vaak gebruikte om contacten en agenda te syncen en te backuppen met Outlook.

Iemand ook zo'n probleem(pje) en hoe op een goede manier opgelost ?

(Syncen met Google calendar en dat weer syncen met Outlook is geen fijne oplossing)
Heb je wel de vraag gekregen in welke verbindings modus de telefoon moet staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12:15
Hmm, bij mij heb ik de software eerste keer vanaf het toestel geinstalleerd, daarna een tijdje goed gegaan. Van de week was het mis met foutmelding nieuwere software nodig maar update check gaf geen nieuwere versie, oplossing bleek toen alles deinstalleren en van de website de laatste versie downloaden en installeren, en het werkte weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08-01-2022

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

http://www.techzine.nl/nieuws/36023/sense-5-5-voor-htc-one-binnenkort-beschikbaar.html

Nog een paar weken geduld dus. Zal wel via OTA via verschillende providers gaan, dus er kan wat verschil in de release datum zitten. Ben benieuwd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ascathon
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 26-08 19:30
Ik weet dat de releasedatums al vaak besproken zijn maar toch.
Als 4.3 nu al een hele tijd op zich laat wachten, al weken na start release. Dan is het wachten op Sense 5.5 een optelsom van nu tot aan release "ergens" plus release in Nederland.

Ik zie het graag snel komen maar het zou ook zomaar laat december kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Knip

Hier hebben we V&A voor, niet in een topic.

[ Voor 74% gewijzigd door janvanduschoten op 15-10-2013 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAMF
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-08 19:07

JAMF

010 the number of the best

spNk schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 22:27:
[...]

Heb je wel de vraag gekregen in welke verbindings modus de telefoon moet staan?
yep, maar niet altijd..
ligt eraan of ik USB foutopsporing aanzet in dev-options

Met USB foutmodus krijg ik de vraag of HTC sync mag verbinden, maar in HTC sync zie ik de telefoon niet verschijnen.
Wel gewoon gemount als USB station, maar niets te syncen

Ze kenne lulle wat ze willen, maar 12 wijven hebben 24 billen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spNk
Heb je het al op een ander systeem geprobeerd?
Dat HTC sync is nogal een bagger pakket namelijk(evenals alle andere "sync managers" die ik ooit gehad heb overigens).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Nu online
Ascathon schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 12:09:
Ik weet dat de releasedatums al vaak besproken zijn maar toch.
Als 4.3 nu al een hele tijd op zich laat wachten, al weken na start release. Dan is het wachten op Sense 5.5 een optelsom van nu tot aan release "ergens" plus release in Nederland.

Ik zie het graag snel komen maar het zou ook zomaar laat december kunnen zijn.
Als fervent tweaker / custom rom-mer kan ik je melden dan Android 4.3 en vooral Sense 5.5 erg de moeite waard zijn! Sinds gisteren zijn op XDA diverse custom roms beschikbaar obv deze versie. Draait als een zonnetje op mijn One. Dus nog heel even geduld...het is de moeite waard.

[ Voor 3% gewijzigd door dafmay op 15-10-2013 23:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
Heb nu ook ARHD30 erop, dus Sense 5,5 met 4.3.. werkt tot nu toe top ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dCY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-05 15:11

dCY

Ik heb ook ARHD 30 erop.. weet iemand een goede battery app die het verloop van de accu gebruik kan laten zien? Ik vind de standaard battery optie erg minimaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R86Bakker
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 25-09-2024
SuperVeloce schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 23:03:
Heb nu ook ARHD30 erop, dus Sense 5,5 met 4.3.. werkt tot nu toe top ;)
Al gespeeld met de nieuwe camera features? Ben o.a. wel benieuwd naar wat de Panorama+ mode nou precies bewerkstelligd. Kan dit nergens op 't web vinden. Wordt tevens in de vele H1MAX reviews aan voorbij gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
Probeer eens met je Sense 5.5 rom een foto te maken van een pikkedonker hoekje.
Super!
Gaat de flitser aan, gaat ie vervolgens focussen, en dan nog een flash voor de foto.
Zo hoort het te zijn, stukken beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
Dat heb ik vaker gehoord, maar mijne doet dat al met de huidige versie 4.2.2 en sense 5.0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
dCY schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 23:05:
Ik heb ook ARHD 30 erop.. weet iemand een goede battery app die het verloop van de accu gebruik kan laten zien? Ik vind de standaard battery optie erg minimaal.
Google Play: GSam Battery Monitor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kappade
Iemand zei trouwens laatst tegen mij waarom ik altijd online (groene bolletje) ben op de Facebook site in de chat. Weet iemand of dat iets van de One is (BlinkFeed?) of Facebook Messenger?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
Facebook Messenger, als je die hebt geïnstalleerd.
Dan ben je namelijk ook altijd online mits je dat niet uit zet.
Want mensen kunnen jouw dan berichten sturen die jij dan in Messenger ook direct ontvangt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid_Stevie
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
JRKAP schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 08:30:
Iemand zei trouwens laatst tegen mij waarom ik altijd online (groene bolletje) ben op de Facebook site in de chat. Weet iemand of dat iets van de One is (BlinkFeed?) of Facebook Messenger?
CRXDelSol schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 08:53:
Facebook Messenger, als je die hebt geïnstalleerd.
Dan ben je namelijk ook altijd online mits je dat niet uit zet.
Want mensen kunnen jouw dan berichten sturen die jij dan in Messenger ook direct ontvangt.
Als je messenger goed afsluit heb je dat volgens mij niet, als die (op de achtergrond) open blijft staan blijf je online staan. Weet niet zeker of 'goed afsluiten' kan met de terugknop, maar anders dubbel tap op de hometoets en Facebook Mess. afsluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
Kid_Stevie schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 09:14:
[...]

[...]

Als je messenger goed afsluit heb je dat volgens mij niet, als die (op de achtergrond) open blijft staan blijf je online staan. Weet niet zeker of 'goed afsluiten' kan met de terugknop, maar anders dubbel tap op de hometoets en Facebook Mess. afsluiten.
Maakt nog niet uit, dan blijf je gewoon online i.v.m. push notificaties.
Als je geen chat wilt, dan moet je dat uitschakelen in de app zelf.
Als je de app helemaal sluit via de taakbeheer, kan je nog steeds chat berichten ontvangen, net als whatsApp'jes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid_Stevie
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
CRXDelSol schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 09:53:
[...]

Maakt nog niet uit, dan blijf je gewoon online i.v.m. push notificaties.
Als je geen chat wilt, dan moet je dat uitschakelen in de app zelf.
Als je de app helemaal sluit via de taakbeheer, kan je nog steeds chat berichten ontvangen, net als whatsApp'jes.
Dat je berichtjes kan ontvangen snap ik, maar ik dacht dat je dan niet meer online stond.
Tijdje terug geprobeerd en ik dacht dat dat werkte.
Pagina: 1 2 ... 36 Laatste

Let op:
Accessoires voor de HTC One: Accessoires voor de HTC One
~~~[HTC One] Rooten & Custom ROM's: [HTC One M7] Rooten & Custom ROM's
~~~[HTC One] Problemen en garantie-afhandelingen staat: [HTC One] Problemen en garantie-afhandelingen
Levertijden voor de HTC One: HTC One - Levertijden en prijzen