Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02-09 23:22
Rutix schreef op maandag 04 november 2013 @ 14:31:
Ik ben net geupgraded naar Sense 5.5 en Android 4.3 maar opeens staat er een extra icoontje in mijn bar bovenin die ik niet thuis kan brengen :S. Iemand die weet waar voor die dient?
[afbeelding]
Inderdaad het NFC logo. Ik heb de update ook net gedaan, en krijg het logo ook niet weg...
Zou fijn zijn als het weg kon. Ik heb NFC graag aan staan, maar dan wel zonder een ruimtevullend logo in de balk....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ascathon
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 26-08 19:30
swendude schreef op maandag 04 november 2013 @ 15:46:
De nieuwe update zou RSS feeds mogelijk maken in Blinkfeed, iemand enig idee hoe dit moet? Ik kan het zelf niet vinden :)
CRXDelSol in "[HTC One] 4.3 / Sense 5.5 update topic"
En zie ook mijn opvolgende post voor commentaar mbt highlights.

[ Voor 9% gewijzigd door Ascathon op 04-11-2013 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swendude
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 22-05-2023
Daanku! Niet zo mooi als het zou kunnen helaas :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAICRJMPM
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09-09 09:26
Ascathon schreef op maandag 04 november 2013 @ 15:39:
[...]

Check.
En welke van de twee wint nou? :)
Dat vraag ik me ook af. Ik lees er nog niet veel over. Meesten is het denk ik nog niet opgevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kappade
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22:20
Ook de update binnen (Hi) en geinstalleerd. Wat mij positief opviel was:

+ Aanpassingen van de Quick Toggles
+ Automatisch 'scherpstel vizier' in de camera
+ extra homescreen toe te voegen

Wat ik minder vind is dat het lockscreen nu niet meer direct een widget kan bevatten boven de klok, maar dat je hiervoor nu moet swipen naar rechts :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid_Stevie
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Upbeat schreef op maandag 04 november 2013 @ 14:11:
[...]

Bij mij stond er een vakje in BlinkFeed.
oh, die had ik gelijk verwijderd :9
maar bedankt
Ascathon schreef op maandag 04 november 2013 @ 14:15:
[...]

Ik ben naar de instellingen van Drive gegaan, toen gekozen voor Productrondleiding. Daar stond het op de eerste slide.
Dit werkte. Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 23:10
Hmm jammer alweer geen HTC widgets voor Gallery. Dan focussen ze zich zo op foto's met Zoe en Highlights, kan je nog steeds geen foto frame oid op je homescreen zetten :(
De alternatieven die ik tegenkwam in de app store vind ik af doen aan de sjieke Sense 5.5 UI.

De Task app vind ik ook erg interessant omdat je zelf kan kiezen met welke account hij moet syncen en dat kan ook een niet-Google account zijn, bijv een Exchange account. Maar ook die app is van HTC en heeft geen widget. Keep heeft wel een widget. Waarom maakt HTC toch een app zonder widget, waar juist een widget heel handig voor is. Gemiste kans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
Kijk eens ik beantwoord mijn eigen vraag. Supertip!!

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1857493
_/-\o_ _/-\o_

directe link naar Play Store:
HTC Sense Photo Grid/Frame Widget alternative!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Niet erg blij dat de widget op het lockscreen nu opeens "naast" het normale scherm verschijnen. Moet je dus naar rechts swipen op een bepaalde hoek rechtsbovenin om bij je widgets te komen.
Dat slaat natuurlijk helemaal nergens op als je een widget hebt die je notificaties e.d. laat zien.

Ook lekker als je toegankelijkheid spul gebruikt lijkt me, dan moet je eerst nog je weg er doorheen zien te scrollen whehe... :X

En ook die TV app nog steeds niet gefixed. Bleh.
Ben nog niet zo heel blij met deze update eigenlijk.

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21:42
tweaker2010 schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 09:16:
[...]

Ik zou niet te vroeg juichen. Eens kijken over hij het over een maand nog probleemloos doet.
Meestal zorgt corrosie door vochtschade op termijn voor de meest gekke klachten.
Opeens kreeg ik afentoe de melding dat de simkaart opnieuw werd ingelezen (alsof hij los ging). Ik dacht meteen aan jouw corosieverhaal, maar gelukkig heb ik het kunnen oplossen door de simkaart wat steviger vast te zetten door er een klein stukje papier bij in schuiven.

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millert
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:52
WhatsappHack schreef op maandag 04 november 2013 @ 18:08:
Niet erg blij dat de widget op het lockscreen nu opeens "naast" het normale scherm verschijnen. Moet je dus naar rechts swipen op een bepaalde hoek rechtsbovenin om bij je widgets te komen.
Dat slaat natuurlijk helemaal nergens op als je een widget hebt die je notificaties e.d. laat zien.

Ook lekker als je toegankelijkheid spul gebruikt lijkt me, dan moet je eerst nog je weg er doorheen zien te scrollen whehe... :X

En ook die TV app nog steeds niet gefixed. Bleh.
Ben nog niet zo heel blij met deze update eigenlijk.
Hier op inhakend. Voorheen kon je kiezen voor verschillende stijlen van het lockscreen, waaronder productiviteit. Deze liet dan direct afspraken uit je agenda zien op je lockscreen. Deze functie is nu in zijn geheel verdwenen? Het naar rechts scrollen vind ik nogal een overbodige handeling 8)7

EV Hyundai Ioniq Electric 28 kWh | PV Oost 2960Wp / West 2560Wp | Thuisbatterij 1Komma5 17,2 kWh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kappade
Hoe werkt die HTC backup trouwens? Ik had dit altijd aan staan en er werd ook netjes een backup gemaakt. Ik zojuist mijn telefoon gereset (met behoud van fotos etc) en bij alles weer aangemeld in de opstartwizard, maar HTC backup geeft geen backups weer bij herstellen van een oude backup. Hij is nu wel op een vage manier (Google backup?) veel apps automatisch aan het installeren. Ik meen gelezen te hebben dat snelkoppelingen en widgets ook terugkwamen met HTC backup. Zou ik graag willen weten wat ik nu verkeerd deed.

had ik mij niet moeten aanmelden in de wizard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16:18

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Millert schreef op maandag 04 november 2013 @ 20:53:
[...]

Hier op inhakend. Voorheen kon je kiezen voor verschillende stijlen van het lockscreen, waaronder productiviteit. Deze liet dan direct afspraken uit je agenda zien op je lockscreen. Deze functie is nu in zijn geheel verdwenen? Het naar rechts scrollen vind ik nogal een overbodige handeling 8)7
Dit is in te stellen bij security. Dan is het weer zoals eerst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twc02
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 10-09 10:04
Kid_Stevie schreef op maandag 04 november 2013 @ 14:10:
Met de update naar Sense 5.5 zou je +25GB aan space bij Goolge Drive moeten krijgen.
Hiervoor zou je alleen de Drive app te hoeven openen, waarna je de mogelijkheid krijgt om te redeemen.
Ik krijg die optie niet bij het opstarten van Drive, is dit bij jullie wel gelukt?
Even kijken onder product tour, daar kreeg ik wel 25GB al beantwoord zag ik

[ Voor 3% gewijzigd door twc02 op 04-11-2013 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje. Ik krijg de galerij en de agenda niet in blinkfeed getoond. Staan wel vinkjes bij, maar inhoud is leeg. Weet iemand hoe dit op te lossen. Want dat vind ik dan net wel handige diensten om te tonen in blinkfeed....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ascathon
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 26-08 19:30
Verwijderd schreef op maandag 04 november 2013 @ 21:39:
Vraagje. Ik krijg de galerij en de agenda niet in blinkfeed getoond. Staan wel vinkjes bij, maar inhoud is leeg. Weet iemand hoe dit op te lossen. Want dat vind ik dan net wel handige diensten om te tonen in blinkfeed....
Wellicht verwacht je teveel. Vaak komt het neer op 1 blokje per dag dat je eenmaal gezien hebt ver weg verdwijnt. Zet het aan en wacht een paar dagen totdat het je opvalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dank ascathon. Maar ook als ik deze gewoon los wil tonen saat er inhoud leeg. Ik weet niet zo goed hoe ik het uit met leggen, maar het is niet zoals bij de andere diensten. Die kun je gewoon apart tonen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kraats
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:03

kraats

Ik rol

kraats schreef op maandag 04 november 2013 @ 14:18:
[...]
Nope.. maar kan ook komen doordat ik geroot ben. Hij geeft bij mij aan dat hij niet kan controleren of ik in aanmerking kom voor de extra ruimte
even ter info over de extra ruimte in Drive. M'n bootloader was unlocked en dan krijg je er inderdaad niks bij. Even locken en opnieuw controleren did the trick.

Waar is Jos de Nooyer toch gebleven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Ascathon schreef op maandag 04 november 2013 @ 15:39:
[...]

Check.
En welke van de twee wint nou? :)
Als je bij de bovenste kiest "Alleen nationaal roaming" lijkt het me dat je met een virtuele provider (waarvoor je soms roaming moet inschakelen) veilig in eigen land kan roamen zonder dat je bang hoeft te zijn dat je in een grensstreek 'internationaal' op kosten wordt gejaagd. De onderste lijkt me de aan/uit toggle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid_Stevie
  • Niet online
SAICRJMPM schreef op maandag 04 november 2013 @ 15:37:
Iemand na de update naar versie 4.3 ineens ook twee keer de menu optie 'Data Roaming' onder elkaar staan (Ga naar Settings/Mobile Data en dan heb ik twee keer 'Data Roaming' daar staan)? Het stond er eerst maar 1 keer.
Chris.nl schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 06:11:
[...]

Als je bij de bovenste kiest "Alleen nationaal roaming" lijkt het me dat je met een virtuele provider (waarvoor je soms roaming moet inschakelen) veilig in eigen land kan roamen zonder dat je bang hoeft te zijn dat je in een grensstreek 'internationaal' op kosten wordt gejaagd. De onderste lijkt me de aan/uit toggle.
was me nog niet opgevallen, thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 11:37
JRKAP schreef op maandag 04 november 2013 @ 21:13:
Hoe werkt die HTC backup trouwens? Ik had dit altijd aan staan en er werd ook netjes een backup gemaakt. Ik zojuist mijn telefoon gereset (met behoud van fotos etc) en bij alles weer aangemeld in de opstartwizard, maar HTC backup geeft geen backups weer bij herstellen van een oude backup. Hij is nu wel op een vage manier (Google backup?) veel apps automatisch aan het installeren. Ik meen gelezen te hebben dat snelkoppelingen en widgets ook terugkwamen met HTC backup. Zou ik graag willen weten wat ik nu verkeerd deed.

had ik mij niet moeten aanmelden in de wizard?
Volgens de website van HTC kan je idd in de wizard aanmelden. Heb je je aangemeld met dezelfde account als de HTC Backup?

http://www.htc.com/nl/sup...&id=341534&p_name=htc-one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutix
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 05-09-2024
yannickie111 schreef op maandag 04 november 2013 @ 15:48:
[...]

Inderdaad het NFC logo. Ik heb de update ook net gedaan, en krijg het logo ook niet weg...
Zou fijn zijn als het weg kon. Ik heb NFC graag aan staan, maar dan wel zonder een ruimtevullend logo in de balk....
Je kunt hem weg halen door te rooten en deze http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2252775 mod te gebruiken :).

Nothing to see here!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansAnders07
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19:32
Voor m'n gevoel gaat de batterij weer wat langer mee.
Vanmorgen om 7u van de lader gehaald en toch wel een beetje gewhatsappt, geinternet en wat apps geupdate en heb nu nog 83% over, vrij netjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fer00
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20-08-2020
HansAnders07 schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 13:32:
Voor m'n gevoel gaat de batterij weer wat langer mee.
Vanmorgen om 7u van de lader gehaald en toch wel een beetje gewhatsappt, geinternet en wat apps geupdate en heb nu nog 83% over, vrij netjes
Ja, dat gevoel deel ik! Van de lader gehaald en via bluetooth op speaker muziek geluisterd, daarna behoorlijk veel ge'appt, muziek geluisterd (Spotify), Instagram, FB, Google Drive. En zit nu op 77%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rastamario
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 28-12-2020
Ik zit echt met een raar verhaal. In augustus heb ik een HTC one gekocht bij de media markt. Omdat er geen naam van de provider op de doos nog telefoon nog bij het opstarten van de telefoon staat ging ik ervan uit dat het hier om een unbranded versie ging. Echter nu de update beschikbaar is en ik die graag op mijn telefoon wil zetten kwam ik erachter doordat ik niet kon updaten dat mijn telefoon een cid heeft t-mob101dit is een cid van een t mobile branded phone. Hoe kan dit en heb ik enige rechten hier. Media markt namelijk dat dit niet kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Niet online
Sinds vanmorgen eindelijk een zwarte One in mijn bezit.
Meteen even gekeken of het toestel geen gebreken heeft, maar lijkt er niet op! Ziet er tiptop uit.
Voelt lekker premium aan! Hoewel hij niet zo onverwoestbaar aanvoelt als mijn metalen nokia's.
Heb wel helaas een T-mobile branded toestel, eerste wat dan ook opviel zijn de bergen preinstalled apps en dat ik een android versie lager zit dan wat ik had.
Ook ben ik verder niet echt onder de indruk van Sense & Blinkfeed, enige wat ik mooi vind aan de interface is de standaard klokweerwidget! Apex meteen er maar even opgezet, maar helaas zit die klokweerwidget gekoppeld aan Sense.
Snap overigens niet dat de standaard launcher zo beperkt is qua instellingen, kan niet eens een scherm links van blinkfeed nemen.
Toestel is wel heerlijk snel! En ik kan nu al merken dat de batterij een stuk langer meegaat dan mijn vorige toestel.
Ik ga nog even paar weken wachten op de 4.3 5.5 update, en als er dan niet genoeg verbeteringen in de interface zitten flash ik hem wel naar google play edition, al denk ik dat ik hem hoe dan ook ga flashen al is het maar om van die T-mobilecrap af te komen, doet gewoon afbreuk aan zo'n toestel met al die nutteloze troep die je niet zomaar kan verwijderen.

Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boontjes
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 04-06-2023
Helaas wou mijn One na de update niet automatisch verbinden met bekende wifinetwerken. Beetje jammer dan weer.... even gezocht en blijkt een bekende bug zoals te lezen is via onderstaande link.

http://www.androidplanet....k-voor-hogere-datakosten/

Ook maar geplaatst in HTC One] 4.3 / Sense 5.5 update topic, want dit is misschien niet de juiste plek. Wel een vervelende ervaring.

[ Voor 19% gewijzigd door Boontjes op 05-11-2013 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pogostokje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-09 11:21

Pogostokje

* twiet *

T-Mobile is begonnen met het openstellen van het 4G netwerk voor klanten, over 2 weken zou het voor iedereen open moeten staan in de gebieden waar 4G nu wordt aangeboden.

Als je een unbranded HTC One hebt met originele software in combinatie met een T-Mobile sim kaart ... let op dat je om hier gebruik van te kunnen maken de One naar 4.3 moet upgraden. In de 4.2.2 settings zul je LTE (4G) niet kunnen aktiveren namelijk, is mijn ervaring. ;)
Voor branded toestellen is dat kennelijk niet perse nodig, daarvoor heeft HTC al een instelling naar de telefoons gestuurd een tijdje terug.

Wellicht is dit interessant voor de mensen die expres nog even de kat uit te boom kijken met die upgrade...

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/4wh8XsbvfmRwJLRsmQShYxUd/full.png

... ook ik heb soms per ongeluk gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 11-09 06:54
rastamario schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 16:37:
Ik zit echt met een raar verhaal. In augustus heb ik een HTC one gekocht bij de media markt. Omdat er geen naam van de provider op de doos nog telefoon nog bij het opstarten van de telefoon staat ging ik ervan uit dat het hier om een unbranded versie ging. Echter nu de update beschikbaar is en ik die graag op mijn telefoon wil zetten kwam ik erachter doordat ik niet kon updaten dat mijn telefoon een cid heeft t-mob101dit is een cid van een t mobile branded phone. Hoe kan dit en heb ik enige rechten hier. Media markt namelijk dat dit niet kan
Kan mij herinneren dat ik dit een tijd terug ergens gelezen had dat iemand dit ook had. Hij is teruggegaan naar de winkel en hij kreeg uiteindelijk een nieuwe die wel unbranded was. Nu is het in jou geval lastiger aangezien je hem al even hebt.

Je zou een klacht kunnen schijven naar MM waarin je ook aangeeft dat dit kenbaar is gemaakt tijdens de verkoop en hopen dat ze er iets mee gaan doen.

Andere optie is om te unlocken en een unbranded ROM erop te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas
  • Registratie: Juli 2010

Barbas

Gallego!

Weet iemand of het mogelijk is om het scherm aan te laten gaan bij een nieuwe gebeurtenis? Dus denk aan een binnenkomend whatsapp bericht of een nieuwe mail?

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DwightKSchrute
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20:50
Resteleiro schreef op woensdag 06 november 2013 @ 08:44:
Weet iemand of het mogelijk is om het scherm aan te laten gaan bij een nieuwe gebeurtenis? Dus denk aan een binnenkomend whatsapp bericht of een nieuwe mail?
Via third-party apps al NiLS kan dat. Volgens mij zit er niet standaard een manier op de One.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid_Stevie
  • Niet online
Ik denk niet dat dat mogelijk is zonder app oid. Zou iig niet weten waar ik dat op de HTC One moet instellen.

Wel zou je kunnen kijken naar apps, denk aan Tasker (of dergelijke apps), dat bij een melding je scherm aan gaat, maar ik weet niet zeker of die mogelijkheid er in zit.

of zoiets als deze app, waarbij je notificaties gelijk op je scherm krijgt (waarbij je bij amoled schermen zelf alleen de pixels aan zet die nodig zijn, bij de One gaat gewoon je hele scherm aan)
http://androidworld.nl/ap...s-op-je-ontgrendelscherm/

Edit, wat anders
Kreeg vanochtend een update voor UPC kanalen oid, maar kreeg een foutmelding met downloaden, kon ook verder niet controleren omdat ik weg moest.

[ Voor 8% gewijzigd door Kid_Stevie op 06-11-2013 09:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas
  • Registratie: Juli 2010

Barbas

Gallego!

DwightKSchrute schreef op woensdag 06 november 2013 @ 09:17:
[...]

Via third-party apps al NiLS kan dat. Volgens mij zit er niet standaard een manier op de One.
Ok thanks. Neem wel genoegen met de meldingsflits.

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novadecasa
  • Laatst online: 14-03 14:33
Kid_Stevie schreef op woensdag 06 november 2013 @ 09:20:
[...]

Ik denk niet dat dat mogelijk is zonder app oid. Zou iig niet weten waar ik dat op de HTC One moet instellen.

Wel zou je kunnen kijken naar apps, denk aan Tasker (of dergelijke apps), dat bij een melding je scherm aan gaat, maar ik weet niet zeker of die mogelijkheid er in zit.

of zoiets als deze app, waarbij je notificaties gelijk op je scherm krijgt (waarbij je bij amoled schermen zelf alleen de pixels aan zet die nodig zijn, bij de One gaat gewoon je hele scherm aan)
http://androidworld.nl/ap...s-op-je-ontgrendelscherm/

Edit, wat anders
Kreeg vanochtend een update voor UPC kanalen oid, maar kreeg een foutmelding met downloaden, kon ook verder niet controleren omdat ik weg moest.
Whatsapp heeft die instelling zelf in zich, dus die zou je kunnen gebruiken in het geval van je binnen komende whatsapp berichten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansAnders07
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19:32
Edit, wat anders
Ik zag dit vanmorgen of vannacht ook toen ik al slapende op m'n telefoon keek, maar kan het nu nergens meer terugvinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-08 18:34
Zelfde probleem had ik ook, maar dan met Digitenne. TV Gids was ook helemaal niet meer in te laden. Dat nadat ik al teleurgesteld was dat kanaal 1 t/m 10 nog altijd niet zichtbaar waren na de update naar Android 4.3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:41
Net doorgelopen, geen verschil helaas. Heb maar een ticket ingeschoten bij Peel (de maker van de app).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand een app die ik kan gebruiken als vervanger van de htc infrarood app?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Smart IR Remote van ColorTiger moet je dan hebben, gebruik hem zelf al een hele poos. Erg tevreden mee, aanrader!
Smart IR Remote in de PlayStore

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kappade
Upbeat schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 10:02:
[...]

Volgens de website van HTC kan je idd in de wizard aanmelden. Heb je je aangemeld met dezelfde account als de HTC Backup?

http://www.htc.com/nl/sup...&id=341534&p_name=htc-one
Ik vrees dat het misgegaan is bij het instellen. Ik heb gewoon (weer) voor HTC backup aangemeld met wel hetzelfde mailadres. Hij heeft waarschijnlijk zaken overschreven. Ik kon mij niet echt een duidelijk optie als 'Uit je HTC back-up herstellen' herrineren. En achteraf vanuit Instellingen > Herstellen gaf aan geen backups.

Het zal wel overschreven zijn. nouja, volgende keer beter lezen O-) is ook geen ramp. Was meer benieuwd wat er dan allemaal automatisch teruggezet zou worden.

Thanks voor de reactie ieder geval !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woest85
  • Niet online

woest85

[Ondertitel]

Sinds de update van eerder deze week naar android 4.3 + Sense 5.5 mis ik bij een aantal contacten in whatsapp hun foto, in handcent komt er geen enkele foto meer tevoorschijn. Iemand hier een fix voor?

[Signature]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15:28
JRKAP schreef op woensdag 06 november 2013 @ 14:41:
[...]

Ik vrees dat het misgegaan is bij het instellen. Ik heb gewoon (weer) voor HTC backup aangemeld met wel hetzelfde mailadres. Hij heeft waarschijnlijk zaken overschreven. Ik kon mij niet echt een duidelijk optie als 'Uit je HTC back-up herstellen' herrineren. En achteraf vanuit Instellingen > Herstellen gaf aan geen backups.

Het zal wel overschreven zijn. nouja, volgende keer beter lezen O-) is ook geen ramp. Was meer benieuwd wat er dan allemaal automatisch teruggezet zou worden.

Thanks voor de reactie ieder geval !
Weet niet wat hij excact terugzet, maar ik had ivm rooten een backup gemaakt via ADB. Na het rooten deze backup teruggezet (alle apps komen weer terug) en vervolgens de HTC backup ingeladen. Hierna waren zaken zoals startscreen, applayout en wat interne instellingen weer zoals voorheen. Enige wat ik nog moest doen waren de fotos en muziek terugzetten en in sommige apps opnieuw aanmelden.

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrick80
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 26-08 00:13
woest85 schreef op woensdag 06 november 2013 @ 17:38:
Sinds de update van eerder deze week naar android 4.3 + Sense 5.5 mis ik bij een aantal contacten in whatsapp hun foto, in handcent komt er geen enkele foto meer tevoorschijn. Iemand hier een fix voor?
Ik heb dit probleem ook.
Had in de andere topic ook al een vraag gesteld, helaas geen antwoord gekregen.
Via diverse sites ben ik er wel achter dat het mis gaat tussen whatsapp en facebook htc sense, in het verleden met eerdere sense versie ging dit ook mis.
als workaround heb ik de app Sinc.Me for facebook gebruikt, nu staan alle foto's er weer in. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jodel99999
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 27-06-2024
Een paar vraagjes...

1: weet iemand of Google Foto's opeens bij een ander programma bij in zit ?
het stond er na de update op, en werkte beter ( overzichtelijker, dan de galerij van htc ).
Maar na alles geupdated te hebben in de play store , staat hij er opeens niet meer bij , en is ook
niet te vinden in de play store....

2: Hebben meer mensen problemen met de wifi verbinding, kom er vandaag achter dat na de update er
moeilijker automatisch verbinding met wifi netwerken gemaakt wordt ( wifi even uit en aan zetten helpt wel )....bug ? .......heb al wel gelezen dat er meer mensen zijn met dit probleem na de update...

3:Heeft iemand al een goede vervanger voor de lockscreen, want ik snap niet wat htc hierbij gedacht heeft....
maar mijn motto ...if it isnt broke dont fix it.....kennen ze niet.

:)

Voor de rest loopt het eigenlijk even soepel als 4.2.2.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dasooktoevallig
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11-05-2024
jodel99999 schreef op woensdag 06 november 2013 @ 20:15:

1: weet iemand of Google Foto's opeens bij een ander programma bij in zit
Google+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voronwë
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16:46
jodel99999 schreef op woensdag 06 november 2013 @ 20:15:
3:Heeft iemand al een goede vervanger voor de lockscreen, want ik snap niet wat htc hierbij gedacht heeft....
maar mijn motto ...if it isnt broke dont fix it.....kennen ze niet.
Ik gebruik Nova Launcher icm Widget locker. Bevalt mij erg goed en goed in te stellen!

[ Voor 19% gewijzigd door Voronwë op 07-11-2013 07:05 ]

Around here, something radiates. (Counting Crows)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaanDH
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20-05 20:37
Sinds kort heb ik ook een HTC One, geweldig toestel!
De oordopjes die erbij zitten vind ik ook echt top!

Nu alleen het probleem..
Afgelopen maandag zat ik op de fiets toen opeens de linkerkant van de oordopjes ermee kapte:(
Ik dacht, nja jammer de rechter doet het nog dus geen paniek. Totdat gister uit het niet de rechter er ook mee stopte:'(
Dit terwijl ik de telefoon gewoon in me hand had en het draadje van de oordopjes niet eens bewoog.

Zou ik nu bij HTC nieuwe oordopjes kunnen krijgen?
Het lijkt me niet dat oordopjes niet eens een half jaar mee kunnen gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:01
DaanDH schreef op donderdag 07 november 2013 @ 08:22:

Zou ik nu bij HTC nieuwe oordopjes kunnen krijgen?
Het lijkt me niet dat oordopjes niet eens een half jaar mee kunnen gaan?
Valt mijn inziens gewoon onder de garantie ... zijn ze niet nat geworden oid? Ik zou gewoon even contact opnemen met HTC.

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Assessoires hebben soms andere garantievoorwaarden dan het product zelf. Even nakijken in het boekje, maar gezond verstand zegt dat je er garantie op zou moeten kunnen halen, ongeacht wat het boekje zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaanDH
Bedankt!
Ik ga wel even zoeken naar een mail adres.
Hopen dat ik nieuwe krijg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 11:37
Over het algemeen hebben meegeleverde accessoires een half jaar garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biekorindt
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 24-08 18:44
Op whatsapp kun je het instellen bij 'notifications' -> 'popup notification'. Of het met mail ook kan weet ik niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaanDH
Net contact gehad via de chat en ze sturen nieuwe oordopjes op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woest85
  • Niet online

woest85

[Ondertitel]

Patrick80 schreef op woensdag 06 november 2013 @ 18:21:
[...]

Ik heb dit probleem ook.
Had in de andere topic ook al een vraag gesteld, helaas geen antwoord gekregen.
Via diverse sites ben ik er wel achter dat het mis gaat tussen whatsapp en facebook htc sense, in het verleden met eerdere sense versie ging dit ook mis.
als workaround heb ik de app Sinc.Me for facebook gebruikt, nu staan alle foto's er weer in. _/-\o_
Zocht eigenlijk een fix zonder app, maar op deze manier kan het inderdaad ook, deed dat op mijn vorige telefon met friendcaster.

[Signature]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harold_S
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-03 19:33
<edit> Problem solved. Icoontje weggegooid. Opnieuw het icoontje toegevoegd vanuit de apps. Vreemd genoeg probleem opgelost :D

Heb al een aantal weken bij mijn facebook icoontje het cijfertje 1 staan. Heb echt alles doorzocht maar heb nergens een ongelezen berichtje (ook niet bij overige), mededeling of iets anders. Is er een manier om dit weer te herstellen?

[ Voor 21% gewijzigd door Harold_S op 07-11-2013 17:38 . Reden: opgelost ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
Heeft denk ik met de facebook app te maken, niet de one... Zie je het eentje ook als je op de site inlogt?

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gabyoyo
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 15-03-2021
Ik heb een uniek probleem volgens mij, na veel gegoogle ben ik het nog niet tegenkomen.
Na de update van HTC Sense 5.5 heb ik het volgende probleem:
incidenteel (geen vast ritme/accu percentage/ draaiende programma / of instellingen) kan ik de knoppen boven in het scherm bij de sense aplicaties niet gebruiken. (SMS, Agenda, Gallerij ed)
Restart heeft geen nut. Ik wou de cache wissen in recovery menu, maar daar kreeg ik geen toegang tot (geen root).
Iemand een idee hoe dit op te lossen zonder alles opnieuw te installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Laatst online: 20:48

13art

Moderator Mobile
Nee, enige wat ik kan bedenken is een factory reset. Dus zoveel mogelijk backuppen en dan maar resetten de boel.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
De vreemde kleine issues die hierboven staan (FB plaatjes die ontbreken in contacts, raar FB icoontje, WiFi issues, Google Photos ontbreekt) heb ik allemaal niet. Na de update heb ik een reset gedaan waarbij alles werd gewist. Wel eerst handmatig backup van de foto en Highlights en Whatsapp mapjes gemaakt en backup van SMS gemaakt (gewoon vanuit de Message app).

Google Photos heb ik nog nooit gebruikt, Autobackup staat wel aan (alleen via wifi en met lader) maar die slaat dus alleen fotos op en geen Zoe's en filmpjes begrijp ik? Ik heb in elk geval nu een app Google Photos die ik voor de update niet had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jodel99999
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 27-06-2024
Gabyoyo schreef op donderdag 07 november 2013 @ 23:43:
Ik heb een uniek probleem volgens mij, na veel gegoogle ben ik het nog niet tegenkomen.
Na de update van HTC Sense 5.5 heb ik het volgende probleem:
incidenteel (geen vast ritme/accu percentage/ draaiende programma / of instellingen) kan ik de knoppen boven in het scherm bij de sense aplicaties niet gebruiken. (SMS, Agenda, Gallerij ed)
Restart heeft geen nut. Ik wou de cache wissen in recovery menu, maar daar kreeg ik geen toegang tot (geen root).
Iemand een idee hoe dit op te lossen zonder alles opnieuw te installeren?
Ik had hetzelfde , geen idee ......paar keer hard reset gedaan ......en opeens was het weg na een soft reset...mij iriteerde het meeste de agenda widget , dus toen maar door de google agenda vervangen die wel werkte met de knoppen boven...
:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gabyoyo
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 15-03-2021
Dan is er volgens mij vrij weinig keuze dan hardreset inderdaad.
Heb HTC Back-up een backup laten maken van saves en app settings. Google heeft mijn wachtwoorden en apps zelf. En verder heb ik er toch niet zoveel op..
There goes nothing.. Dank jullie wel in ieder geval voor meedenken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dasooktoevallig
  • Laatst online: 11-05-2024
Jazco2nd schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 09:29:
Google Photos heb ik nog nooit gebruikt, Autobackup staat wel aan (alleen via wifi en met lader) maar die slaat dus alleen fotos op en geen Zoe's en filmpjes begrijp ik?
Jawel. Als je de Foto's app naar de instellingen gaat en daar op "automatische backup" drukt kom je bij uitgebreide instellingen.

Zoe's worden opgeslagen in de vorm van foto en videobestanden en daarom gewoon meegenomen in de backup van Google+ (en iedere andere fotosynchronisatie die je hebt ingesteld).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drusloos
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 16:22
Hallo, misschien een suffe vraag, maar waarom krijg ik op mijn htc one een LTE teken te zien ipv een 4G teken? Ik zit op het netwerk van T-mobile (heb vroegtijdig toegang tot 4G).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Kom op zeg... Da's wel erg makkelijk te vinden...

Lte is 4g!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drusloos
MikeyMan schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 19:44:
Kom op zeg... Da's wel erg makkelijk te vinden...

Lte is 4g!
mijn vraag was ook niet of het te vinden was. Mijn vriend heeft een 4G teken, ik een LTE teken (wat er lelijk uit ziet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
Hoe ziet dat er uit dan? Ja ik heb maar een simpel bel+sms+web abbootje omdat ik 4G nergens voor nodig vind :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AquaSheep
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 00:41
Ik gok dat een van jullie een T-Mobile branded telefoon heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drusloos
AquaSheep schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 20:54:
Ik gok dat een van jullie een T-Mobile branded telefoon heeft.
klopt, ik. Hoe kan je dat zien of gokken? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AquaSheep
De T-Mobile versie heeft laatst een update gekregen voor 4G support.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drusloos
AquaSheep schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 21:10:
De T-Mobile versie heeft laatst een update gekregen voor 4G support.
Ook de unbranded volgens mij, met de 4.3 update als ik het juist heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-08 12:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

DaanDH schreef op donderdag 07 november 2013 @ 08:47:
Bedankt!
Ik ga wel even zoeken naar een mail adres.
Hopen dat ik nieuwe krijg!
Zowiezo moet je bij de winkel zijn waar je je toestel gekocht hebt en niet bij HTC zelf, laat die winkel het maar oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
tweaker2010 schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 23:43:
[...]

Zowiezo moet je bij de winkel zijn waar je je toestel gekocht hebt en niet bij HTC zelf, laat die winkel het maar oplossen.
En lees het bericht wat hij daarna plaatst eens? Het is al netjes opgelost door HTC zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frye
  • Laatst online: 11-09 12:55
Ik vertrek zometeen naar parijs. Voor de juiste metro etc te vinden ga ik een app gebruiken (RATP). Een internet verbinding is wel vereist. Hoe doe ik het volgende ivm roaming:

Wanneer ik mijn internetverbinding op mijn mobiel aanzet mag hij eigenlijk niets doen. Geen facebook, whatsapp,...
Is dat ergens in te stellen zodat ik enkel beslis wat hij moet doen ivm mobiel internet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b.o.n.s
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 18:43
Ik verander altijd mijn APN voor de zekerheid. dus ipv vodafone.nl maak ik er vodafone.nlll van ;-)
Weet je zeker dat er niks kan gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frye
  • Laatst online: 11-09 12:55
b.o.n.s schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 10:19:
Ik verander altijd mijn APN voor de zekerheid. dus ipv vodafone.nl maak ik er vodafone.nlll van ;-)
Weet je zeker dat er niks kan gebeuren.
Maar ik heb wel data nodig... maar zodra ik het opzet gaat hij zoeken naar facebook,whatsapp meldingen,...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Laatst online: 20:48

13art

Moderator Mobile
Kwestie van synchronisatie uit zetten bij instellingen en in de apps zelf.
Vodafone heeft trouwens ook alles in 1 pakket voor 2,50 per dag. Oa 30mb Internet.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GforceNL
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 07:04

GforceNL

Out of memory....

volgens mij is er ook een functie die het synchroniseren beperkt bij roaming. weet ff niet meer hoe hij heet.

<Zinloze tekst hier>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozbro89
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 01-01 09:24
Heeft iemand anders ook problemen met het typen? Autocorrectie doet vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid_Stevie
  • Niet online
monkeyfntstc schreef op zondag 10 november 2013 @ 15:27:
Heeft iemand anders ook problemen met het typen? Autocorrectie doet vreemd.
Het is even wennen, ze hebben het een en ander veranderd, oa streepje onder woorden en als je voorspellingen gebruikt komt er volgens mij nu gelijk een spatie achter het woord, volgens mij was dat eerst niet. En het meest frustrerende is dat bij mij de taal steeds (voornamelijk onjuist) verspringt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lexo
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15-08 16:29
En zo nu en dan spontaan hoofdletters tussendoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lexo schreef op zondag 10 november 2013 @ 18:01:
En zo nu en dan spontaan hoofdletters tussendoor...
Dat zal je leren om punten te gebruiken in een zin ;) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of er al iets meer bekend is over 4.4 op de Google Play Edition HTC One?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lexo
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15-08 16:29
Verwijderd schreef op zondag 10 november 2013 @ 19:42:
[...]

Dat zal je leren om punten te gebruiken in een zin ;) ;)
Nee geen punten te bekennen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09-09 15:31

icecreamfarmer

en het is

Verwijderd schreef op zondag 10 november 2013 @ 20:10:
Weet iemand of er al iets meer bekend is over 4.4 op de Google Play Edition HTC One?
Goede vraag?

Overigens zijn er hier mensen die hem los gekocht hebben?
Zo ja vinden jullie dat hij zijn geld waard is? zeker in vergelijking met een nexus.

ik zie ik zie wat jij niet ziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XoReP
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:16
icecreamfarmer schreef op zondag 10 november 2013 @ 21:30:
[...]

Goede vraag?

Zo ja vinden jullie dat hij zijn geld waard is? zeker in vergelijking met een nexus.
Ik heb die van mij geconvert naar een GE en bevalt mij uitstekend. Ik denk dat je de keuze puur op hardware moet houden als je van Google Edition's houd en welke je dan het meeste waard vind voor het geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21-11-2024
Weet iemand hoe ik het persoonlijk woordenboek kan leegmaken? Alle verkeerd gespelde woorden hoef ik toch zeker niet een voor een te verwijderen he? Ik baal ervan dat mijn woordenboek tijdense het typen zo snel en per ongeluk vervuild wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
Sheik schreef op maandag 11 november 2013 @ 15:10:
Weet iemand hoe ik het persoonlijk woordenboek kan leegmaken? Alle verkeerd gespelde woorden hoef ik toch zeker niet een voor een te verwijderen he? Ik baal ervan dat mijn woordenboek tijdense het typen zo snel en per ongeluk vervuild wordt.
Dat is zoo makkelijk, in de tijd die je voor deze tekst hebt genomen, had je het al gevonden. Settings > Keyboards/Languages > HTC Sense Input.

Ik maak veel minder fouten nu het standaard op NL staat, 1 irritant knopje weg is in portrait view (een extra knop om de taal te kiezen ofzo) en bilingual prediction aanstaat (Engels UK) en daaronder heb ik Engels UK en Dutch gekozen voor keyboard text input.

Word Prediction en Next word prediction staan bij mij aan maar das standaard (onder Advanced) en daaronder zit de Calibration Tool, misschien moet je die eens proberen.

Personal dictionary kan je na een maandje of 2 ff doorheen, dan backup to email doen. heb je een schone in je mail kan je altijd nog herstellen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21-11-2024
Jazco2nd schreef op maandag 11 november 2013 @ 18:19:
[...]
Dat is zoo makkelijk, in de tijd die je voor deze tekst hebt genomen, had je het al gevonden. Settings > Keyboards/Languages > HTC Sense Input.
Dank maar dat is niet het antwoord op mijn vraag. Ik wil mijn woordenboek opgeschoond krijgen zonder alle delen van woorden apart te verwijderen. Kan ik het woordenboek in zijn geheel verwijderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AquaSheep
Instellingen -> Apps -> Alle Applicaties -> HTC Sense Input -> Gegevens wissen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoowgii
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07-09 16:35
Great, update binnen & geinstalleerd. Kent m'n HTC mijn oplader niet meer: 'niet compitabel, je moet er een van HTC aan slingeren'. Hmpf, dit is toch zeker de originele lader. Aan de PC kent die 'm ook niet.
Overigens wel vaker dit probleem gehad na een update, toen was het een kwestie van de google processen killen, auto/autotrafic resetten..

Meer mensen met dit probleem na de update?

Softwarenummer 3.62.401.1

Hmm alle processen maar gekild en de telefoon herstart, nu doet hij het wel :').
Had alleen Whatsapp, FB, Nu, Google(4x) en mail (en instellingen niet gereset) in het rijtje met actieve apps. Agja hij doet 't weer 8)7.

[ Voor 27% gewijzigd door Hoowgii op 12-11-2013 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saven
  • Laatst online: 20:06

Saven

Administrator

Weet iemand of er soort van micro usb dummy plugs zijn? Ik ben bang dat mn USB connector er een keer meer gaat ophouden omdat er steeds stof van mn broekzak in die connector komt. wil m dus eigenlijk afsluiten met een dopje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nii3k
  • Laatst online: 21:57
Hier ook een 'probleem' na de update.

Ik krijg nu 5 van de 10 keer dat ik terug ga naar home, doormiddel van op het huisje te drukken vanuit een app, een compleet leeg screen. ook heeft hij dan extra screens aangemaakt (5 in totaal terwijl ik er maar 3 std heb). Na even laden (10sec) past hij dit automatisch weer aan naar 3 en het orrigineel, maar dit is wel irritant... zijn er meer mensen met dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
Lol, zonet een Apple magic mouse en toetsenbord via bluetooth gepaired. Werken beiden! Je krijgt een muiscursor op de One te zien. Alleen werkt die precies als touch en wordt scrollen niet ondersteund. Maar het is wel cool.
Ik vraag me af of bijv. Doom nu te besturen is zoals op de PC. Zo even proberen...
Yes, doom is speelbaar zoals op de PC :D

[ Voor 7% gewijzigd door Menesis op 12-11-2013 13:53 ]

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drusloos
mensen die een HTC One met 4G tot hun beschikking hebben, hebben jullie ook dat je nooit meer dan 1 a 2 streepjes bereik hebt met de htc one? Misschien ligt het gewoon aan t-mobile, maar ik heb nooit meer dan 1 streepje, hoogstens 2 streepjes bereik. Hierdoor gaat mijn batterij ook sneller leeg. Overigens draai ik nog op 4.2.2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15:28
Nope. Heb nu 4 streepjes. Soms maar 1 of 2. Overigens merk ik dan geen verschil in snelheid/accuduur.

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kappade
niek87 schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 11:57:
Hier ook een 'probleem' na de update.

Ik krijg nu 5 van de 10 keer dat ik terug ga naar home, doormiddel van op het huisje te drukken vanuit een app, een compleet leeg screen. ook heeft hij dan extra screens aangemaakt (5 in totaal terwijl ik er maar 3 std heb). Na even laden (10sec) past hij dit automatisch weer aan naar 3 en het orrigineel, maar dit is wel irritant... zijn er meer mensen met dit probleem?
Ikzelf niet, maar mijn vriendin met haar One omschreef ook zoiets. Komt bijna niet voor maar ze zei een wit scherm, alleen de appdrawer knop is zichtbaar toch? En na een paar seconden is alles er weer. screenshot maken lukt ook niet.

Lijkt een beetje op vroegere Sense problemen, waarbij die steeds crashte en alles even opnieuw ging opbouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

icecreamfarmer schreef op zondag 10 november 2013 @ 21:30:
[...]

Goede vraag?

Ik kocht de One voor 649 euro en vind het zeker en vast teveel geld.
->De ultrapixel camera maakt KLEINE fotos, echt niet leuk meer in deze tijd om na een beetje inzoomen meteen pixelsoep te zien.
->Er is geen mogelijkheid tot geheugen uitbreiding met een SD kaart
->Batterij kan niet vervangen worden

->Grote problemen met de camera sensor

Mijn HTC One heeft een barslechte kwaliteit als ik fotos of videos maak. De paarse en blauwe waas treed meteen op. Ik stuurde hem op naar Dynafix voor reparatie amper twee weken nadat ik hem gekocht had.
Twee weken later krijg ik hem terug met krassen op het scherm, gelukkig had ik er een screen protector op zitten maar dit is onaanvaardbaar!
Tevens was het probleem met de camera nog steeds niet opgelost en als klap op de vuurpijl hebben ze men top speaker kapot gemaakt want daar komt nu dus nul geluid uit wat wil zeggen dat ik niet eens normaal kan bellen!

Ik probeer al dagen contact te krijgen met zowel HTC als Dynafix om dit recht te laten zetten, maar geen antwoord.

Misschien is het een idee om dit naar een hoger leveltje te tillen. Testaankoop, advokaat, media? Ben nog lang niet uitgezongen over de One.

Als dit niet snel in orde komt was dit men allerlaatste HTC product.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
Ik snap dat het vervelend is dat jij die problemen hebt, maar er zijn ook genoeg mensen met een One die perfect werkt. Mijn camera is prima. Ok hij kan geen foto's schieten op posterformaat, maar who cares. Als je dat soort foto's wil maken, kan je beter bij de afdeling echte camera's gaan kijken. Inzoomen met een mobieltje is tot nog toe altijd digitaal geweest. Dat vind ik geen argument om de camera op af te rekenen.

Dat Dynafix je speaker kapot heeft gemaakt kan HTC trouwens niks aan doen. Uiteraard is het heel vervelend, en ik hoop ook zeker dat het nog voor je wordt gerepareerd. Wat ook moet trouwens, je krijgt namelijk 3 maanden garantie op hun reparaties.

Batterij en SD is inderdaad een minpuntje, maar ik zelf heb er geen problemen mee. Dit wist je bovendien voordat je 'm kocht.

[ Voor 14% gewijzigd door tiguan op 12-11-2013 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullancer
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21:17
tiguan schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 19:18:
Ik snap dat het vervelend is dat jij die problemen hebt, maar er zijn ook genoeg mensen met een One die perfect werkt. Mijn camera is prima. Ok hij kan geen foto's schieten op posterformaat, maar who cares. Als je dat soort foto's wil maken, kan je beter in de afdeling echte camera's gaan kijken. Inzoomen met een mobieltje is tot nog toe altijd digitaal geweest. Dat vind ik geen argument om de camera op af te rekenen.

Dat Dynafix je speaker kapot heeft gemaakt kan HTC trouwens ook niks aan doen. Uiteraard is het heel vervelend, en ik hoop ook zeker dat het nog voor je wordt gerepareerd. Wat ook moet trouwens, je krijgt namelijk 3 maanden garantie op hun reparaties.

Batterij en SD is inderdaad een minpuntje, maar ik zelf heb er geen problemen mee. Dit wist je bovendien voordat je 'm kocht.
Ik denk dat Yorda voornamelijk even stoom wil afblazen :P In de topics hier, het Problemen en garantie-afhandelingen topic, en op XDA. Ik heb t verhaal al een paar keer voorbij zien komen nu. Begrijpelijk gezien je problemen. Maar ik zou zeggen regel het met dynafix wat met dynafix geregeld moet worden
Pagina: 1 ... 5 ... 36 Laatste

Let op:
Accessoires voor de HTC One: Accessoires voor de HTC One
~~~[HTC One] Rooten & Custom ROM's: [HTC One M7] Rooten & Custom ROM's
~~~[HTC One] Problemen en garantie-afhandelingen staat: [HTC One] Problemen en garantie-afhandelingen
Levertijden voor de HTC One: HTC One - Levertijden en prijzen