al die pu demo's zijn gescript. Ze ontwikkelen zoveel tegelijk. Ik ben bang dat ze door al de bomen het bos niet meer zien.
Ik vind de aanpak ala Elite toch beter.. Daar kon je al vrij vroeg zelf de ruimte in. Het maakt mij niet uit dat er veel resets zijn.. Maar ik wil gewoon kunnen stoeien met de dingen die ik al heb.
Zoals ik al zei.. Ik vlieg liever in mijn eigenschip in een doelloos heelal. , dan te dogfighten , racen en in mijn eigen hangar doelloos rond te huppelen en kijken naar twee prachtige schepen , waar ik geen zak mee kan doen.
Ik zeg niet dat schepen geen onderdeel zijn van de core play.. Maar ze hebben nu al genoeg schepen om ons zelf te kunnen laten rondreizen.. Tijdens het rondreizen (waar je niets kunt doen dan je schip te testen) , het racen , dogfights en de hangar modes., kunnen ze verder gaan met het ontwikkelen hiervan.. Zodra het schip klaar is.. Pleng in de live test wereld , zodat ze ons gelijk hebben als beta testers om die nieuwe creaties uit te testen.
Ik blijf er bij dat wij als normale gamers meer bugs er uit halen dan de mensen die zij gebruiken als qualitycontrol.. Bovendien kosten wij niets ,,, en brengen we alleen maar geld mee door te backen
[
Voor 37% gewijzigd door
Stronkie op 27-11-2014 14:47
]