[PC] Star Citizen - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 94 ... 100 Laatste
Acties:
  • 255.852 views

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 01:36
Is al een stuk aannemelijker dan ^^

In dat geval leuk te zien dat TNGS nog ergens goed voor is geweest :p

Maar toch lijkt hij zo te klein voor een schip van 4 dekken dat 100m lang moet zijn ... verhouding rover t.o.v. schip klopt niet hiervoor.

[ Voor 39% gewijzigd door Ashrah op 27-11-2014 10:05 ]

• Facerafter
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 13-09 15:58
Ashrah schreef op donderdag 27 november 2014 @ 10:04:

Hoezo dat? Er zijn verschillende TNGS designers gaan werken bij CIG + de Redeemer.

Verwijderd

Topicstarter
Ik zie die link ook niet echt. Ik vind hem echt totaal niet op Skyguard lijken (die kerel daarvan werkt wel bij CIG).

• Ashrah
Facerafter schreef op donderdag 27 november 2014 @ 10:08:
[...]

Hoezo dat? Er zijn verschillende TNGS designers gaan werken bij CIG + de Redeemer.
RSI/CIG had alleen de nummers 1, 2 en 3 geclaimed/vastgelegd als hun property bij TNGS. Skyguard verliet al veel eerder de competitie dus daar hebben ze apart voor moeten overleggen.

Verwijderd

Topicstarter
Ashrah schreef op donderdag 27 november 2014 @ 10:10:
[...]

RSI/CIG had alleen de nummers 1, 2 en 3 geclaimed/vastgelegd als hun property bij TNGS. Skyguard verliet al veel eerder de competitie dus daar hebben ze apart voor moeten overleggen.
Klopt, maar dan zie ik nog steeds niet de link met de Carrack?

• Bornhald
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-05 22:07
Ashrah schreef op donderdag 27 november 2014 @ 10:04:
Is al een stuk aannemelijker dan ^^

Maar toch lijkt hij zo te klein voor een schip van 4 dekken dat 100m lang moet zijn ... verhouding rover t.o.v. schip klopt niet hiervoor.
Is hij dan TNGS, de opdracht van TNGS was toch een assualt schip te maken, dan zijn ze wel heel erg ver van het concept afgeweken als ze nu zo'n enorm exploration schip hebben gemaakt. Aan de andere kant ze zouden het gewoon als basis kunnen hebben gebruikt..

En ook was het al aangegeven dat de screenshot van de RSI site kwam, dus ging dan alleen nog om naamgeving.

• Spitfire123
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 14:27
Hebben jullie nooit dat het allemaal wat begint te duizelen?

Ik ben sinds 2012 backer met een 300i, gewoon om lekker "een beetje Elite te gaan spelen". Maar als ik nu allemaal zie wat er gebeurt met al die schepen, wapens enz wordt het me soms wel eens te veel. En echt, een paar honderd/duizend dollar voor een schip! Kom ik aan met mijn 300i... :)

Anyway, ik zie er naar Squadron 42 uit in ieder geval en ik zie het vliegen met Tweakers wel zitten.

Verwijderd

Tsja de nuchtere calvinistische kaaskoppen snappen misschien minder goed dat er anderen zijn die zonder blikken en blozen tienduizenden dollars aan 'internet space pixels' uitgeven.
CIG speelt er wel handig op in en je kan je afvragen of ze de mensen teveel meeslepen in hun enthousiasme. Maar het is altijd nog de keuze van die persoon om dit wel of niet te doen.
Als je een MMO met een abbo speelt en €10 per maand dokt ben je 10 jaar later ook €6000 kwijt. En als CIG het niet doet dan heb je de 'goldsellers' die hun 'sweatshops' hebben om het grinden aangenamer te laten maken. Oftewel mensen hebben grof geld te besteden aan domme computerspelletjes.

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08:25

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Goed ik heb mijn 2e x-55 binnen, ook weer een productiefoutje met de hatswitch :P. Maar wel 1 fout minder dan in de vorige.. nu kijken of saitek mij een 3e toe gaat sturen (ik hoef de eerste niet op te sturen).

• Facerafter
Ircghost schreef op donderdag 27 november 2014 @ 10:55:
Goed ik heb mijn 2e x-55 binnen, ook weer een productiefoutje met de hatswitch :P. Maar wel 1 fout minder dan in de vorige.. nu kijken of saitek mij een 3e toe gaat sturen (ik hoef de eerste niet op te sturen).
Ooh? Geluk dat je hem mocht houden, waar had je hem besteld?

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:51
Hadden jullie deze opmerkingen over de $20 Aurora uit de Reddit Reverse the info summary ook gezien:
- Post about the $20 aurora ships will come live on Friday, they can't be purchased with melted funds etc.
- Anyone will be able to buy the $20 aurora but you can't melt it.
Dus, als je die $20 Aurora wilt hebben moet je nieuw geld in SC stoppen. Vraag me alleen wel af... Als je deze Aurora niet kunt melten, kan hij dan ook niet t.z.t. omgezet worden naar een Mustang?

• Ashrah
Verwijderd schreef op donderdag 27 november 2014 @ 10:12:
[...]

Klopt, maar dan zie ik nog steeds niet de link met de Carrack?
Kijk maar naar de concept art van het schip van Skyguard en dan naar deze image van de "Carrack".

Silhouet, wingtips, sensor boom aan de neus (wel aan de andere kant dan maar goed) vorm van de cockpit (van buitenaf).

Afbeeldingslocatie: https://robertsspaceindustries.com/media/atkfyl0iurcubr/source/Carrack_Landed_Final_Gurmukh.png

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/tdNOIKy.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door Ashrah op 27-11-2014 11:04 ]

• SNAFU
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:52
Haay schreef op donderdag 27 november 2014 @ 11:02:
Dus, als je die $20 Aurora wilt hebben moet je nieuw geld in SC stoppen. Vraag me alleen wel af... Als je deze Aurora niet kunt melten, kan hij dan ook niet t.z.t. omgezet worden naar een Mustang?
Volgens mij zijn melten en CCU twee verschillende acties.

Star Citizen referral | 'Het begint bij 120€ en dan een beetje later kan je Bornhald quoten.' - JanAd

• SNAFU
Ashrah schreef op donderdag 27 november 2014 @ 11:03:
[...]

Kijk maar naar de concept art van het schip van Skyguard en dan naar deze image van de "Carrack".

Silhouet, wingtips, sensor boom aan de neus (wel aan de andere kant dan maar goed) vorm van de cockpit (van buitenaf).
Klopt, 2 totaal verschillende schepen.

Hoi Ash! :w

Star Citizen referral | 'Het begint bij 120€ en dan een beetje later kan je Bornhald quoten.' - JanAd

• Ashrah
Haha hoi :p

• Facerafter
Ashrah schreef op donderdag 27 november 2014 @ 11:03:
[...]

[afbeelding]

[afbeelding]
Voor mij lijkt het alleen de wingtips en de 'antenne' aan de voorkant. Die allebei ook nog een hele andere lengte/vorm hebben gekregen. Voorderest zie ik 2 totaal verschillende schepen.

En ik heb het idee dat de wingtips niet echt wingtips zijn maar meer luiken die nu open staan voor het landing gear. Die bij het opstijgen dichtgaan.

Haha deze werd gepost door een dev in een Javelin thread XD
I like big ships and I cannot lie
You single crew ships can't deny
That when a Javelin smashes your itty bitty face
And takes up all your docking space
You get sprung...

[ Voor 21% gewijzigd door Facerafter op 27-11-2014 11:21 ]

• Case_C
  • Registratie: Maart 2012

Case_C

[Team Carrack]

Facerafter schreef op donderdag 27 november 2014 @ 11:08:
[...]

Voor mij lijkt het alleen de wingtips en de 'antenne' aan de voorkant. Die allebei ook nog een hele andere lengte/vorm hebben gekregen. Voorderest zie ik 2 totaal verschillende schepen.

En ik heb het idee dat de wingtips niet echt wingtips zijn maar meer luiken die nu open staan voor het landing gear. Die bij het opstijgen dichtgaan.
Er zullen ook nog behoorlijk wat thrusters achter luiken zijn weggewerkt voor de VTOL functie lijkt me.

Vraag me wel af hoeveel ruimte er daadwerkelijk in het schip gaat zitten. Die bol aan de vleugel zal ook wel te bereiken zijn met een gangetje lijkt me :P.

Zie nu net dat die bollen toch turrets zijn :D , aan de linkerkant van het schip zie je net nog de guns die erop zitten. Aan de rechtkant kijk je er frontaal op, dus is het moeilijker te zien.

Hoop wel dat het redelijke guns zijn :) ,

Voor zover ik het nu zie zitten er minimaal 3 class 4/5 turrets op.
Waarschijnlijk zal er bovenop ook nog wel 1 zitten, wat het totaal op 4 zou brengen.
Hopelijk mogen we ook nog een aantal Class 9 auto-defence points verwachten.. anders kan het een to-easy target zijn :P

• Facerafter
Case_C schreef op donderdag 27 november 2014 @ 11:34:
[...]

Er zullen ook nog behoorlijk wat thrusters achter luiken zijn weggewerkt voor de VTOL functie lijkt me.

Vraag me wel af hoeveel ruimte er daadwerkelijk in het schip gaat zitten. Die bol aan de vleugel zal ook wel te bereiken zijn met een gangetje lijkt me :P.

Zie nu net dat die bollen toch turrets zijn :D , aan de linkerkant van het schip zie je net nog de guns die erop zitten. Aan de rechtkant kijk je er frontaal op, dus is het moeilijker te zien.

Hoop wel dat het redelijke guns zijn :) ,

Voor zover ik het nu zie zitten er minimaal 3 class 4/5 turrets op.
Waarschijnlijk zal er bovenop ook nog wel 1 zitten, wat het totaal op 4 zou brengen.
Hopelijk mogen we ook nog een aantal Class 9 auto-defence points verwachten.. anders kan het een to-easy target zijn :P
Ik verwacht dat dat de Carrack best wel goede defense capabilities heeft. Het is tenslotte een Anvil.

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Facerafter schreef op donderdag 27 november 2014 @ 11:37:
[...]

Ik verwacht dat dat de Carrack best wel goede defense capabilities heeft. Het is tenslotte een Anvil.
Dat verwacht ik ook wel, nu maar hopen dat het schip op z'n minst te vliegen is met 1 persoon. Dat het niet optimaal is weet ik ook wel, maar ze kunnen niet verwachten dat we 100% van de tijd meer dan 1 persoon op zo'n schip kunnen hebben. Dat zou betekenen dat als je met z'n 3'en erop speelt, en 2 man loggen uit dat de laatste online ineens stil zou staan? XD Dat lijkt me niet echt een ideale oplossing. Waarschijnlijk dat je niet actief zou kunnen exploren/objecten scannen on de move.

Maar hoop toch wel dat je gewoon naar bijvoorbeeld een starport kan vliegen...
Ircghost schreef op donderdag 27 november 2014 @ 10:55:
Dus je hebt nu 2 X55's voor de prijs van 1, en je hoopt nog een derde te krijgen XD. Cheeky bastard :p , is het een vervelende productiefout? Of gaat die wel makkelijk zelf te repareren zijn?

• Facerafter
Case_C schreef op donderdag 27 november 2014 @ 11:52:
[...]

Dat verwacht ik ook wel, nu maar hopen dat het schip op z'n minst te vliegen is met 1 persoon. Dat het niet optimaal is weet ik ook wel, maar ze kunnen niet verwachten dat we 100% van de tijd meer dan 1 persoon op zo'n schip kunnen hebben. Dat zou betekenen dat als je met z'n 3'en erop speelt, en 2 man loggen uit dat de laatste online ineens stil zou staan? XD Dat lijkt me niet echt een ideale oplossing. Waarschijnlijk dat je niet actief zou kunnen exploren/objecten scannen on de move.

Maar hoop toch wel dat je gewoon naar bijvoorbeeld een starport kan vliegen...
Ik verwacht dat de spelers dan worden vervangen door NPCs/AI
Ook zul je altijd NPCs kunnen inhuren, dus ookal kan je hem niet alleen vliegen kan het alsnog 'alleen' doen met behulp van npcs. En dat is eerlijk gezegd ook een beetje te verwachten met een schip van die grootte..

EDIT: Als je kijkt aan de achterkant van de onderkant kan je volgens mij een turret zien zitten. Class 5 gok ik.
Weet iemand trouwens waar je bepaalde images in minimaal in 1920x1080 kan krijgen? Heb een paar nieuwe desktop backgrounds nodig ;P. Ik ben o.a. opzoek naar de nieuwe Gladiator image
Al gevonden

[ Voor 12% gewijzigd door Facerafter op 27-11-2014 12:02 ]

• Ircghost

Ircghost

Case_C schreef op donderdag 27 november 2014 @ 11:52:

Dus je hebt nu 2 X55's voor de prijs van 1, en je hoopt nog een derde te krijgen XD. Cheeky bastard :p , is het een vervelende productiefout? Of gaat die wel makkelijk zelf te repareren zijn?
Haha het enige wat ik wil is een normaal werkende joystick.. dat is toch niet zoveel gevraagd? :P Ik heb ze zelfs nog gevraagd,.. moet ik het terugsturen?

Ik zit te twijfelen of ik de RMA voor de 2e joystick maar ga cancellen, ten eerste ben ik namelijk bang dat ik die wel moet terugsturen en dat gaat mij dan weer geld kosten (naar Engeland) en ten tweede is het nu alleen de bovenste rechter Hat switch die met wat moeite naar rechts gedrukt kan worden maar niet meer klikt.

Aangezien die ver weg is voor mijn duim gebruik ik die toch niet heel erg veel.. Ik kan nu wel met een dubbele joystick vliegen! 8) Maar ik ga het denk ik verkopen aan iemand met een leuke korting.

Verwijderd

Topicstarter
Facerafter schreef op donderdag 27 november 2014 @ 11:54:
[...]

dus ookal kan je hem niet alleen vliegen kan het alsnog 'alleen' doen met behulp van npcs.
Bij schepen vanaf een bepaalde grootte zal dit ook niet kunnen. De echt grotere schepen moeten meerdere echte mensen hebben. Maar of de Carrack daaronder valt is nog niet duidelijk. CR weet volgens mij zelf ook nog niet precies waar de grens moet liggen.

• SNAFU
Of zoals op het forum stond:
To me, asking for a Multiplayer-Only exploration ship is sorta like asking for the game to be translated to Klingon for the few players who might enjoy it.

• Bornhald
Verwijderd schreef op donderdag 27 november 2014 @ 12:32:
[...]

Bij schepen vanaf een bepaalde grootte zal dit ook niet kunnen. De echt grotere schepen moeten meerdere echte mensen hebben. Maar of de Carrack daaronder valt is nog niet duidelijk. CR weet volgens mij zelf ook nog niet precies waar de grens moet liggen.
Wat wel al zeker was, is dat het voor een Idris en groter wel moet, maar toen dat gezegd werd was de idris nog kleiner... 8)7

• Facerafter
Ircghost schreef op donderdag 27 november 2014 @ 12:32:
[...]

Haha het enige wat ik wil is een normaal werkende joystick.. dat is toch niet zoveel gevraagd? :P Ik heb ze zelfs nog gevraagd,.. moet ik het terugsturen?

Ik zit te twijfelen of ik de RMA voor de 2e joystick maar ga cancellen, ten eerste ben ik namelijk bang dat ik die wel moet terugsturen en dat gaat mij dan weer geld kosten (naar Engeland) en ten tweede is het nu alleen de bovenste rechter Hat switch die met wat moeite naar rechts gedrukt kan worden maar niet meer klikt.

Aangezien die ver weg is voor mijn duim gebruik ik die toch niet heel erg veel.. Ik kan nu wel met een dubbele joystick vliegen! 8) Maar ik ga het denk ik verkopen aan iemand met een leuke korting.
Jij hebt direct contact opgenomen met Saitek ipv de reseller?

• Ircghost

Ircghost

Eerst via de reseller en die zei -> Saitek. Dus contact opgenomen met Saitek en maanden gezeik gehad (als in gebrekkige communicatie van hun kant, soms weken niks gehoord), toen nog maar eens geprobeerd en toen kreeg ik bericht dat binnen 15 dagen een nieuwe gestuurd zal worden.

• Ashrah
Komt me bekend voor mijn kapotte X52pro heeft ook ong. 3 maanden geduurd (via Saitek)

[ Voor 3% gewijzigd door Ashrah op 27-11-2014 12:46 ]

• Tylocke
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13-08 08:54

Tylocke

[Team Carrack]

Hmmm, moet ik nu iets minder blij zijn met mijn x52 pro met deze verhalen? :(

Gisteren gevlogen en de coop vanduul swarm liep wel lekker. Had wel last van mijn guns die in een keer niet meer wilden schieten zonder dat ik schade had opgelopen. Kan het zijn dat er nog een big in zit of dat ik gewoon per ongeluk iets in de powermanagement heb uitgeschakeld?

Die Carrack ziet er wel heel erg mooi uit. Was niet van plan eigenlijk nog wat te kopen maar een Carrack zou wel een mooi vlaggeschip zijn.

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

• Fordox
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09:51

Fordox

00101010

Ik twijfel of ik mn herald in ga ruilen voor een karthu-al... Misschien dat ik de karthu er gewoon los bij koop, maar toch.. Ik heb me voorgehouden dat ik niet meer geld uit wil geven.

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Ircghost schreef op donderdag 27 november 2014 @ 12:32:
[...]

Wat is het defect op de 1e controller dan?
Tylocke schreef op donderdag 27 november 2014 @ 12:53:
Hmmm, moet ik nu iets minder blij zijn met mijn x52 pro met deze verhalen? :(

Gisteren gevlogen en de coop vanduul swarm liep wel lekker. Had wel last van mijn guns die in een keer niet meer wilden schieten zonder dat ik schade had opgelopen. Kan het zijn dat er nog een big in zit of dat ik gewoon per ongeluk iets in de powermanagement heb uitgeschakeld?

Die Carrack ziet er wel heel erg mooi uit. Was niet van plan eigenlijk nog wat te kopen maar een Carrack zou wel een mooi vlaggeschip zijn.
Het niet meer kunnen schieten kan een bug zijn, maar waarschijnlijker is dat je A) geen ammo meer had :P of B ) je cooling defect was.

Heb de Carrack zelf ook als vlaggenschip gepland :) , te mooi om te laten staan.

• Ircghost

Ircghost

Case_C schreef op donderdag 27 november 2014 @ 13:01:
[...]

Beide van de twee rechtse HAT-switches blijven plakken in 1 richting. 3 van de 4 richtingen gaat het gewoon goed duw-klik-spring terug. Maar beide hebben 1 richting waarbij het is; duw-klik-plak.. en dat moet ik het zelf naar het midden helpen.

Daarnaast rammelt er iets aan de binnenkant.

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Ircghost schreef op donderdag 27 november 2014 @ 13:02:
[...]

Beide van de twee rechtse HAT-switches blijven plakken in 1 richting. 3 van de 4 richtingen gaat het gewoon goed duw-klik-spring terug. Maar beide hebben 1 richting waarbij het is; duw-klik-plak.. en dat moet ik het zelf naar het midden helpen.

Daarnaast rammelt er iets aan de binnenkant.
En is openmaken en checken geen optie? B)
For those looking ahead to $65 million, we have a major feature we’re investigating as an option. Suffice it to say, we’ve heard a lot of your feedback about modular ships and we want to expand our plan for how to do them… so check back next letter for more information!
Vraag me af wat CR hiermee bedoelt. Zou het betekenen dat we al sneller modulaire interieurs/hulls gaan krijgen in SC dan eerder verwacht? (on launch ipv jaar of 2 na release)

• Facerafter
Case_C schreef op donderdag 27 november 2014 @ 13:06:

[...]

Vraag me af wat CR hiermee bedoelt. Zou het betekenen dat we al sneller modulaire interieurs/hulls gaan krijgen in SC dan eerder verwacht? (on launch ipv jaar of 2 na release)
Stel je eigen schip samen ;D? Net zoals je kan doen met je domino's pizza!

• Ircghost

Ircghost

[...]

[...]

Zou kunnen maar dan moet ik eerst zeker weten dat ik het niet hoef terug te sturen ivm garantie verlies. Daarnaast wil ik een potentiële koper niet afschrikken met het openmaken.

• Ashrah
Tech3 Cruisers in Eve b.v.

Als voorbeeld

https://wiki.eveonline.com/en/wiki/Tengu

• Facerafter
Ik snap niet helemaal waar je op doelt?

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Facerafter schreef op donderdag 27 november 2014 @ 13:25:
[...]

Ik snap niet helemaal waar je op doelt?
Als modulair schip?

• Facerafter
Naja, ik lees ff wat rond op die pagina en ik zie niks bijzonders?
Volgens mij een normaal EVE schip? Ik heb nooit EVE gespeeld dus het kan zijn dat ik wat info mis...

• stealthgun
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 29-08 18:59
Facerafter schreef op donderdag 27 november 2014 @ 13:35:
[...]

Naja, ik lees ff wat rond op die pagina en ik zie niks bijzonders?
Volgens mij een normaal EVE schip? Ik heb nooit EVE gespeeld dus het kan zijn dat ik wat info mis...
T3 schepen in EvE kunnen door subsystems (modules) zo gebouwd worden als je zelf wilt, door deze modules te wisselen kan je bv een totaal andere opzet van je schip krijgen.

Bv steath (warp) capable, massive dps, heavy tank etc etc...

Dit allemaal zonder de hull te veranderen.

[ Voor 4% gewijzigd door stealthgun op 27-11-2014 13:42 ]

Star Citizen Corp: United Exploration Cartel || United Exploration Cartel website.

• Ashrah
stealthgun schreef op donderdag 27 november 2014 @ 13:42:
[...]

T3 schepen in EvE kunnen door subsystems (modules) zo gebouwd worden als je zelf wilt, door deze modules te wisselen kan je bv een totaal andere opzet van je schip krijgen.

Door subsystems uit te wisselen kan je je schip een andere functie geven, combat / scanning, exploring / interdiction etc.

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

stealthgun schreef op donderdag 27 november 2014 @ 13:42:
[...]

Dit allemaal zonder de hull te veranderen.
Ergens hebben we dit al natuurlijk in SC met alle (tot wel 40 modules voor fighters volgens mij?) Maar misschien breiden ze dit nog uit met modulaire armor en dergelijke :D .

• SgtPoen
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16:34
Starfarer of Banu MM,

Afbeeldingslocatie: http://img.pandawhale.com/82733-why-not-both-meme-5LvD.jpeg

Afbeeldingslocatie: http://s27.postimg.org/jztl5r00j/Untitled3.jpg
:+.

Redeemer de deur uitgedaan. Toch niet helemaal mijn ding. Carrack wordt een mooi ding 8)

• Ashrah
Carrack komt er zeker bij ...

Maar nu nog verzinnen wat te melten ....

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

SgtPoen schreef op donderdag 27 november 2014 @ 13:47:
Starfarer of Banu MM,

[afbeelding]

[afbeelding]
:+.

Redeemer de deur uitgedaan. Toch niet helemaal mijn ding. Carrack wordt een mooi ding 8)
Moet je nu je nick niet aan gaan passen naar Sgt(not-so-much)Poen? Maar gefeliciteerd met je mooie schepen :D, beide super mooie concepten/schepen. Zou zelf de Starfarer nog nemen als ik 'm van mezelf aan mag schaffen. Echter wil ik niet nog eens 50 dollar extra uit moeten geven... XD (het houd niet op, niet vanzelf) :+
Ashrah schreef op donderdag 27 november 2014 @ 13:48:
Carrack komt er zeker bij ...

Maar nu nog verzinnen wat te melten ....
Reclaimer... makkelijk zat voor mij :) . Dan kan m'n DUR de deur uit, en heb ik 145$ credits te besteden voor een Mustang Delta, en 1 of 2 Aurora packages :P .

• Bornhald
Wel jammer dat er na een jaar (zowel mijn Cat als MM zijn meer dan een jaar oud) er weinig meer is dan een handje vol screenshots van die beide schepen :(

ben zelf aan het twijfelen om wat schepen te melten voor een gladiator (gaat om een blue upgrade + Herald + Avenger)

• SgtPoen
Heb de Herald zelf ook maar weggedaan, dus al die aankopen vallen wel mee. Gladiator ziet er wel uit als een schip wat je meer en makkelijker kan aanpassen aan jouw doel.

• Facerafter
Bornhald schreef op donderdag 27 november 2014 @ 13:55:
Wel jammer dat er na een jaar (zowel mijn Cat als MM zijn meer dan een jaar oud) er weinig meer is dan een handje vol screenshots van die beide schepen :(

ben zelf aan het twijfelen om wat schepen te melten voor een gladiator (gaat om een blue upgrade + Herald + Avenger)
Vandaag komt de Caterpillar post en Banu komt morgen dus dan weet je ook hoe ver ze in development zijn. Ik zou wachten t/m de Banu post voor je beslist.
SgtPoen schreef op donderdag 27 november 2014 @ 14:01:
Heb de Herald zelf ook maar weggedaan, dus al die aankopen vallen wel mee. Gladiator ziet er wel uit als een schip wat je meer en makkelijker kan aanpassen aan jouw doel.
Ik vraag het me af, de gladiator is en blijft een Carrier-bases bomber. Dus naar mijn idee zal hij niet zon grote fuel tank en/of jumpdrive hebben.

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Facerafter schreef op donderdag 27 november 2014 @ 14:05:
[...]

Vandaag komt de Caterpillar post en Banu komt morgen dus dan weet je ook hoe ver ze in development zijn. Ik zou wachten t/m de Banu post voor je beslist.

[...]

Ik vraag het me af, de gladiator is en blijft een Carrier-bases bomber. Dus naar mijn idee zal hij niet zon grote fuel tank en/of jumpdrive hebben.
Die Jumpdrive kan je achteraf altijd nog monteren :) , fuel tanks moet ook niet echt een probleem zijn lijkt me. Mede omdat ze 'm adverteren als goede explorer als ie is omgebouwd.

• Tylocke

Tylocke

[Team Carrack]

Case_C schreef op donderdag 27 november 2014 @ 13:01:
[...]

[...]

Het niet meer kunnen schieten kan een bug zijn, maar waarschijnlijker is dat je A) geen ammo meer had :P of B ) je cooling defect was.

Heb de Carrack zelf ook als vlaggenschip gepland :) , te mooi om te laten staan.
Ik had 3 Omnisky VI's erop dus ammo zal het niet zijn geweest. Echt een cooling defect leek het ook niet, in mijn status scherm geen geel of rode plekken. Sowieso was dit vrij vroeg ingame (tijdens wave 3al). Na de eject deed hij het wel weer.

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

• JJvdM
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13-09 01:19
Heb ik ook wel eens gehad. Bleek later dat ik het wapen gewoon uitgeschakeld had. |:(

• engessa
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
[...]

[...]

De Retaliator heeft al iets van modules waarbij je de torpedobays om kunt wisselen voor living quarters en nog meer opties. Dit is al een paar keer bevestigd, oa in dat laatste nieuwsbericht over de Retaliator.

Vreemde is alleen dat dit voor de Cutlass dan weer niet (of nog niet?) mogelijk is, ergens lijkt het logisch dat je bv de Cutlass Red medbay ook in een Cutlass Black of Blue kunt hangen. Uit communicatie van Ben bleek dit dan weer niet de bedoeling. Misschien dat ze hier op terug komen?

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08-09 16:35

Stronkie

Where wind is Trouble

Verwijderd schreef op donderdag 27 november 2014 @ 01:38:
[...]

De ontwikkeling wordt zo ingericht dat het zo optimaal mogelijk is voor het uiteindelijke product bij release. Ze gaan niet game assets ontwikkelen speciaal om jou snelle behoefte te voorzien, wat dan toch niet in de uiteindelijke game gebruikt gaat worden. Bij release van de game is er toch wel een behoorlijke variatie aan schepen nodig die nu toch wel echt ontwikkeld moeten gaan worden.

Vroeg backen in de ontwikkeling is wel een aanslag op je geduld ja. Iedereen wil zijn eigen scheepjes wel snel in actie zien. 8)
Mooi dit verhaal inderdaad.. Maar mijn angst is dat ze nu zichzelf voorbij gaan lopen en zich te veel concentreren op extra's (pets ,schepen en andere rotzooi) dat ze het echte spel gaan vergeten

Ik zie het dan ook zo gebeuren dat plots alles op is.. en dat ze dan de ontwikkeling moeten staken en wat hebben we dan

DogFights
HEEEEEEEEEEEEEL veel schepen , waarmee je niets kunt doen
veel promisses en totaal geen inhoud...

Nee van mij mogen ze het echte spel gaan ontwikkelen en ook uitbrengen en dan de wereld langzaam opvullen met extra's...

Mijn "spitzenvingergefülh" zegt dat de game nooit gaat uitkomen..

• Ashrah
Zijn ze ook druk mee bezig, kijk maar naar de fps en pu demo's. De meeste schepen waren al ingeplanned om te bedenken/maken maar worden gebruikt als stretchgoals. De pets etc snap ik ook niet helemaal maar goed een lolletje tussendoor moet kunnen.

Verwijderd

Topicstarter
Stronkie schreef op donderdag 27 november 2014 @ 14:37:
[...]

Mooi dit verhaal inderdaad.. Maar mijn angst is dat ze nu zichzelf voorbij gaan lopen en zich te veel concentreren op extra's (pets ,schepen en andere rotzooi) dat ze het echte spel gaan vergeten

Ik zie het dan ook zo gebeuren dat plots alles op is.. en dat ze dan de ontwikkeling moeten staken en wat hebben we dan

DogFights
HEEEEEEEEEEEEEL veel schepen , waarmee je niets kunt doen
veel promisses en totaal geen inhoud...

Nee van mij mogen ze het echte spel gaan ontwikkelen en ook uitbrengen en dan de wereld langzaam opvullen met extra's...

Mijn "spitzenvingergefülh" zegt dat de game nooit gaat uitkomen..
Volgens mij moet je even wat monthly reports gaan lezen, heb je een wat beter beeld over de huidige status van de game. Verder schepen geen onderdeel van de core game? Mmkay..

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

al die pu demo's zijn gescript. Ze ontwikkelen zoveel tegelijk. Ik ben bang dat ze door al de bomen het bos niet meer zien.

Ik vind de aanpak ala Elite toch beter.. Daar kon je al vrij vroeg zelf de ruimte in. Het maakt mij niet uit dat er veel resets zijn.. Maar ik wil gewoon kunnen stoeien met de dingen die ik al heb.

Zoals ik al zei.. Ik vlieg liever in mijn eigenschip in een doelloos heelal. , dan te dogfighten , racen en in mijn eigen hangar doelloos rond te huppelen en kijken naar twee prachtige schepen , waar ik geen zak mee kan doen.

Ik zeg niet dat schepen geen onderdeel zijn van de core play.. Maar ze hebben nu al genoeg schepen om ons zelf te kunnen laten rondreizen.. Tijdens het rondreizen (waar je niets kunt doen dan je schip te testen) , het racen , dogfights en de hangar modes., kunnen ze verder gaan met het ontwikkelen hiervan.. Zodra het schip klaar is.. Pleng in de live test wereld , zodat ze ons gelijk hebben als beta testers om die nieuwe creaties uit te testen.

Ik blijf er bij dat wij als normale gamers meer bugs er uit halen dan de mensen die zij gebruiken als qualitycontrol.. Bovendien kosten wij niets ,,, en brengen we alleen maar geld mee door te backen

[ Voor 37% gewijzigd door Stronkie op 27-11-2014 14:47 ]

• engessa
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Stronkie schreef op donderdag 27 november 2014 @ 14:44:
al die pu demo's zijn gescript. Ze ontwikkelen zoveel tegelijk. Ik ben bang dat ze door al de bomen het bos niet meer zien.

Ik vind de aanpak ala Elite toch beter.. Daar kon je al vrij vroeg zelf de ruimte in. Het maakt mij niet uit dat er veel resets zijn.. Maar ik wil gewoon kunnen stoeien met de dingen die ik al heb.

Zoals ik al zei.. Ik vlieg liever in mijn eigenschip in een doelloos heelal. , dan te dogfighten , racen en in mijn eigen hangar doelloos rond te huppelen en kijken naar twee prachtige schepen , waar ik geen zak mee kan doen.

Ik zeg niet dat schepen geen onderdeel zijn van de core play.. Maar ze hebben nu al genoeg schepen om ons zelf te kunnen laten rondreizen.. Tijdens het rondreizen (waar je niets kunt doen dan je schip te testen) , het racen , dogfights en de hangar modes., kunnen ze verder gaan met het ontwikkelen hiervan.. Zodra het schip klaar is.. Pleng in de live test wereld , zodat ze ons gelijk hebben als beta testers om die nieuwe creaties uit te testen.

Ik blijf er bij dat wij als normale gamers meer bugs er uit halen dan de mensen die zij gebruiken als qualitycontrol.. Bovendien kosten wij niets ,,, en brengen we alleen maar geld mee door te backen
De tip om de Monthly Reports eens door te lezen is wel een hele goede :) Er zijn meerdere studios die bezig zijn met verschillende onderdelen van het spel en er wordt al heel hard gewerkt aan de PU en alle zaken die daar belangrijk voor zijn. De verschillende modules zijn in principe al belangrijke delen van de PU die steeds meer aan elkaar worden geknoopt.

• WimP
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20-07 09:27
Case_C schreef op donderdag 27 november 2014 @ 13:53:
[...]

Reclaimer... makkelijk zat voor mij :) . Dan kan m'n DUR de deur uit, en heb ik 145$ credits te besteden voor een Mustang Delta, en 1 of 2 Aurora packages :P .
Houd er rekening mee dat je die Aurora packages van $20 niet met credit geld kan kopen, alleen met nieuw geld.

Ziet zelf ook nog te dubben of / wat om te smelten voor Carrack

@hieronder

Maar als je dan die "ruimte" hebt waar je je schepen in kunt testen wil je ze weer in space kunnen zien, en alle wapens erop proberen, en met vrienden spelen. Het houd niet op, niet vanzelf. Er zal ongetwijfeld over nagedacht worden wat wanneer beschikbaar gesteld wordt. Geduld is een schone zaak, als je kinderen eenmaal op school zitten wou je dat het nog niet zo ver was :P

[ Voor 29% gewijzigd door WimP op 27-11-2014 15:03 ]

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

Waarom zien we dan alleen maar schepen de revu passeren en in de area commander toegevoegd worden.... Het lijkt mij niet zo moeilijk om een ruimte te creeeren waar je je eigen schepen kunt testen... Ik heb het ook niet over dat ze de PU moeten toevoegen.

Die monthly reports zijn leuk.. Maar voor mij is het meer als hearsay.. Ik zie nl niets tastbaars verschijnen op mijn PC... Schermprintjes hier , Scripted Demos daar , Lappen text.. Maar iets tastbaars. Ik ben geen fighter maar meer een trader...

Maarja Ik denk dat ik moet wachten tot mijn kinderen op school zitten :)...

Verwijderd

Topicstarter
Stronkie schreef op donderdag 27 november 2014 @ 14:56:
Waarom zien we dan alleen maar schepen de revu passeren en in de area commander toegevoegd worden.... Het lijkt mij niet zo moeilijk om een ruimte te creeeren waar je je eigen schepen kunt testen... Ik heb het ook niet over dat ze de PU moeten toevoegen.

Die monthly reports zijn leuk.. Maar voor mij is het meer als hearsay.. Ik zie nl niets tastbaars verschijnen op mijn PC... Schermprintjes hier , Scripted Demos daar , Lappen text.. Maar iets tastbaars. Ik ben geen fighter maar meer een trader...

Volgens mij moet je gewoon even in Elite gaan stoeien tot er volgend jaar meer releast gaat worden van SC.

• Facerafter

"Het lijkt mij niet zo moeilijk om een ruimte te creeeren waar je je eigen schepen kunt testen" Dat is Arena Commander.. AC functioneert voor dev's ook als een testbed.

Wat ze nu hebben is een internal build er is een mega groot verschil van deze internal build en bv. Social/FPS module. Ze zijn bezig om core mechanics werkend te krijgen en die laten ze aan ons zien. Die core mechanics werken dan ook waarschijnlijk alleen maar in de dev tool en zullen ook via de devtool moeten worden gestart etc.

Daarnaast moeten ze ook het publiek(de backers) tevreden stellen en die zijn nogal keuskeurig/'zeikerig'

[ Voor 4% gewijzigd door Facerafter op 27-11-2014 15:16 ]

• Snoz Lombardo
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14-09 17:58
Ik denk dat je niet zo goed tegen het crowdfunding principe kan. Je stapt volgens mij liever in wanneer er al veel speelbaars is, dus tijdens een echte beta of demo.
Dat gaat voor Star Citizen nog wel even duren dus inderdaad, ga dan liever Elite spelen of wat anders, en kom elk half jaar weer eens terug om de voortgang te bekijken.

• SNAFU
Even iets anders:

Ik heb nu dus een Avenger en een SH.
Voor mijn gevoel mis ik nu nog een dedicated vrachtschip om de credits mee binnen te harken.

Opties waar ik aan zit te denken en waarom:
- freelancer MAX: lekker groot, 2 crew, kan door kleiner wormholes.
- Retaliator: groter, defensies wel snor, grotere crew.
- Constellation (Taurus): groter maar meer crew.
- Starfarer: ook groot maar wellicht wat minder te verdedigen.
- Banu MM: GROOOOOOT...alleen krijg je dat wel vol, veel crew.

Oh ja, ik vermoed dat ik over het algemeen als enige meatbag aan boord zal zitten met de rest aangevuld door NPC's.

Advies dus graag.

Brand los, tijd gaat NU in!

Verwijderd

Topicstarter
Om als starter credits binnen te harken is de Freelancer wel het beste denk ik. Lage gebruikskosten.

• Snoz Lombardo
Zou ook voor Freelancer gaan. Veel makkelijker te managen in je eentje. NPC's zullen toch wat ondermaats presteren gok ik. Als je bang bent voor te weinig defensieve capaciteiten zou je ook nog een MIS kunnen overwegen. Cargo blijft dan best aardig.

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Gewoon voor de MAX gaan, lekker 'klein' , lage kosten en een redelijke cargo bay.

• Facerafter
SNAFU schreef op donderdag 27 november 2014 @ 15:50:
Even iets anders:

Voor mijn gevoel mis ik nu nog een dedicated vrachtschip om de credits mee binnen te harken.

Oh ja, ik vermoed dat ik over het algemeen als enige meatbag aan boord zal zitten met de rest aangevuld door NPC's.

Advies dus graag.

Je hebt er wel een behoorlijke prijs range van 140 USD tot 275 USD.
Ik zou zelf de Retaliator niet gebruiken voor Cargo, kan wel maar ik vind dat je het schip dan niet optimaal benut. Banu MM lijkt me veels te groot. Ik heb de Taurus in mijn Hangar gehad maar ik moet zeggen dat ik hem vies tegen vond vallen (Kwa design) en is ook een beetje Connie Budget optie. Met naar mijn idee low-grade equipment. Starfarer is een optie maar alsnog redelijk groot (voor crew). Je houd dan de Freelancer over, is een prima schip al vind ik zelf het cockpit interior nogal krap.

Ik zou zelf voor de freelancer gaan omdat je voor het minste geld de meeste waarde krijg.

• DutchWalnut
  • Laatst online: 26-02 17:47

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Zo druk dagje geweest. Heb veel over de carrack gemist blijkbaar. Dus even alles terug zitten lezen.
Mooi plaatje btw. Maar hopelijk ziet het er anders uit dan nu op het plaatje.
Anders ben ik toch meer geneigt naar een Aquila. Die kan ik je makkelijk alleen runnen. Mocht ik dat willen.. not.
maar goed. Morgen de grote dag. Leuke sales en eindelijk de .... aah.
:)

• Bornhald
Stronkie schreef op donderdag 27 november 2014 @ 14:44:

als je al de mazzel hebt er naar te kunnen kijken.. zie mijn eerdere statement over mijn banu MM en mijn Drake Cat. daar kn ik nog niet eens naar kijken en er zijn per schip 5 plaatjes :)
engessa schreef op donderdag 27 november 2014 @ 14:32:
[...]

De Retaliator heeft al iets van modules waarbij je de torpedobays om kunt wisselen voor living quarters en nog meer opties. Dit is al een paar keer bevestigd, oa in dat laatste nieuwsbericht over de Retaliator.

Vreemde is alleen dat dit voor de Cutlass dan weer niet (of nog niet?) mogelijk is, ergens lijkt het logisch dat je bv de Cutlass Red medbay ook in een Cutlass Black of Blue kunt hangen. Uit communicatie van Ben bleek dit dan weer niet de bedoeling. Misschien dat ze hier op terug komen?
Uiteindelijk kan dit ook bij de cutlasses. Maar niet wanneer de PU uit komt (hoewel er later weer werd gezegd dat foundry 42 waarschijnlijk WEL weer wat met modulairiteit gaat doen dus dat het op een basis niveau wel kan wanneer de PU er is...)
Dus er zijn in ieder geval 2 opties:
- het kan wel voor de retaliator --> de cutlass is ECHT het ondergeschoven kindje!
- het gaat ooit kunnen voor de retaliator, maar niet in de eerste release van de PU (versie 1.0 dus zeker niet in de beta)

IS dat niet het hele gebeuren met dat de engine die de ruimte nog niet groot genoeg kan maken en dat ze daarvoor de 64 bit floatingpoint precision nodig hebben?
SNAFU schreef op donderdag 27 november 2014 @ 15:50:

Je vergeet de caterpillar :) is ook zeker een transport (meer dan een geconverteerde bomber zoals de retalliator!) En als het goed is kwam een van de twee binnenkort in de spotlight (om het lekker vaag te houden :) )

[ Voor 4% gewijzigd door Bornhald op 27-11-2014 16:21 ]

• Facerafter
Bornhald schreef op donderdag 27 november 2014 @ 16:19:
[...]

als je al de mazzel hebt er naar te kunnen kijken.. zie mijn eerdere statement over mijn banu MM en mijn Drake Cat. daar kn ik nog niet eens naar kijken en er zijn per schip 5 plaatjes :)
http://imgur.com/a/EAY2w#0 - 11 Plaatjes Cat.
http://imgur.com/a/zobUy#0 - 9 Plaatjes Banu
:D

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Leg de vinger nou niet op de zere plek :') .

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Case_C schreef op donderdag 27 november 2014 @ 16:28:
[...]

Leg de vinger nou niet op de zere plek :') .
Nee. Zeg dat wel. Vanaf het begin al een haat liefde met Caterpillar. Damn wat een mooi ugly ship is het ook.

• Majari
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-09 16:58
De Cat lijkt me inderdaad enorm vet! (C)

En met die Carrack van vandaag wordt t echt enorm lastig de beurs op de knip te houden. Echt supermooi. Krijg voor t eerst Millenium falcon gevoel bij t zien van die zij-turrets! Mooie field of view heb je daar ook.

Toch laat ik t bij t ondergeschoven kindje (ja je hebt helemaal gelijk Bornhald :) ) de Cutlass. Dan worden 2 bovengenoemde scheepjes mijn ingame doel dus Cutlass [starter] -> Caterpillar [jack of all trades] -> Carrack [exploration] Lijkt me een leuke increase in mogelijkheden en tegelijkertijd verdieping van gameplay axperience.

Nu maar hopen dat die verdomde Cutlass speelbaar is in AC 1.0!

PS: Heb ook genoeg last gehad van uitvallende guns etc van die 300 series...

• Snoz Lombardo
Lol. Op Reddit staat een SC account te koop voor $3000. Heeft een 'meltwaarde' van $3500+ en meer dan $100 aan flair items.
http://www.reddit.com/r/S...unt_discounted_3000_over/

Zou dus echt nooit een compleet account tweedehands kopen. Vooral vanwege het feit dat het e-mailadres dat verbonden is aan het account niet gewijzigd kan worden en de eigenaar van dat e-mailadres er in feite dus altijd bij zou kunnen.

Maargoed, waarschijnlijk verkoopt ie 'm toch wel. 8)7

• Facerafter
Snoz Lombardo schreef op donderdag 27 november 2014 @ 16:44:
Lol. Op Reddit staat een SC account te koop voor $3000. Heeft een 'meltwaarde' van $3500+ en meer dan $100 aan flair items.
http://www.reddit.com/r/S...unt_discounted_3000_over/

Zou dus echt nooit een compleet account tweedehands kopen. Vooral vanwege het feit dat het e-mailadres dat verbonden is aan het account niet gewijzigd kan worden en de eigenaar van dat e-mailadres er in feite dus altijd bij zou kunnen.

Maargoed, waarschijnlijk verkoopt ie 'm toch wel. 8)7
Je kan de mail van je RSI account gewoon veranderen hoor? En anders kan je nog het wachtwoord van de mail erbij kopen..

• Bornhald
Facerafter schreef op donderdag 27 november 2014 @ 16:47:
[...]

Je kan de mail van je RSI account gewoon veranderen hoor? En anders kan je nog het wachtwoord van de mail erbij kopen..
klopt,

Het grote probleem is dat je een lost account kan terug vragen op het originele account waarmee het ooit is aangemaakt, en zolang je die niet hebt....
Maar je mag inderdaad gewoon vrij het email adres waarmee de account verbonden is wisselen
ok, jij je zin, gemiddeld 5 per jaar :)

[ Voor 21% gewijzigd door Bornhald op 27-11-2014 16:50 ]

• Facerafter
Bornhald schreef op donderdag 27 november 2014 @ 16:49:
[...]

klopt,

Het grote probleem is dat je een lost account kan terug vragen op het originele account waarmee het ooit is aangemaakt, en zolang je die niet hebt....
Maar je mag inderdaad gewoon vrij het email adres waarmee de account verbonden is wisselen
Daarnaast is het ook nog is dat volgens de wet de originele Koper nog steeds de eigenaar is.

• Bornhald
Facerafter schreef op donderdag 27 november 2014 @ 16:51:
[...]

Daarnaast is het ook nog is dat volgens de wet de originele Koper nog steeds de eigenaar is.
volgens mij mag je onder de Nederlandse/Europeese wetgeving een account verkopen

• Facerafter
Bornhald schreef op donderdag 27 november 2014 @ 16:52:
[...]

volgens mij mag je onder de Nederlandse/Europeese wetgeving een account verkopen
Oh ik dacht dat ik ergens gelezen had dat via de wet de orginele eigenaar het account kon terug krijgen.
Misschien dan alleen in de US. :P

• Bornhald
Facerafter schreef op donderdag 27 november 2014 @ 16:54:
[...]

Oh ik dacht dat ik ergens gelezen had dat via de wet de orginele eigenaar het account kon terug krijgen.
Misschien dan alleen in de US. :P
zolang je het orignele email account hebt, waarme de RSI account is aangemaakt kan je het RSI account terug krijgen. Dat is het grote risico met deze trades.

Daarnaast is in de US het verkopen van accounts niet toegestaan. Dus als jij met de originele email account aankomt, dan kan jij dus op basis daarvan de RSI account opvragen ongeacht waar je vandaan komt, omdat de CIG in de US zit

[ Voor 4% gewijzigd door Bornhald op 27-11-2014 16:58 ]

• Tylocke

Tylocke

[Team Carrack]

JJvdM schreef op donderdag 27 november 2014 @ 14:22:
Heb ik ook wel eens gehad. Bleek later dat ik het wapen gewoon uitgeschakeld had. |:(
Dat vermoeden had ik nu ook. Enig idee met welke knop je dat dan doet (of ongedaan kan maken)?

Verwijderd

quote: SNAFU
Even iets anders:

Advies dus graag.

Als geld geen rol speelt dan zou ik van dit rijtje zonder twijfel de Banu MM, gewoon omdat die het speciaalst is. De retaliator vind ik ook wel een tof schip maar die heeft slechts 720 FU en beschouw ik daarom meer als een gevechtsschip. De rest zou ik nooit voor echt geld kopen omdat ik ze daar niet speciaal genoeg voor vind als er geen LTI en/of een package bij zit.

Wellicht wordt de nieuwe Genessis-Class Starliner ook een goede optie als transportschip.
Genesis-class Starliner – The Genesis is yet another landmark in Crusader Industries’ proud history of transport designs. This ship utilizes award-winning manufacturing techniques and the highest quality parts to create one thing; a next-generation passenger ship at a price that won’t break your budget. Crusader Industries’ proprietary NeoG engine technology offers some of the most efficient flight for a ship of its size. The Genesis line has been cited in Whitley’s as “one of the most reliable and safe public transport ships on the market.” Genesis Starliners are available in a number of stock configurations, focusing on everything from passenger capacity to freight to overall comfort. The UEE military operates multiple Genesis conversions for support roles, including SWACS and starflight test operations.

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2014 17:15 ]

• joene1972
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 03-07 12:17
Iets bekend waarom er nog geen fundinggoals zijn? Zijn ze ergens anders druk mee? Behalve natuurlijk het spel maken..

Ik verheug me namelijk toch altijd wel een beetje op een nieuwe goal.

According to science alcohol is a solution

• Bornhald
joene1972 schreef op donderdag 27 november 2014 @ 17:40:
Iets bekend waarom er nog geen fundinggoals zijn? Zijn ze ergens anders druk mee? Behalve natuurlijk het spel maken..

alleen dat er voor volgende strechgoal "iets bijzonders" zou zijn
geen idee wat..

• SNAFU
Dank voor de reacties! :)
Verwijderd schreef op donderdag 27 november 2014 @ 17:11:
Als geld geen rol speelt dan zou ik van dit rijtje zonder twijfel de Banu MM, gewoon omdat die het speciaalst is. De retaliator vind ik ook wel een tof schip maar die heeft slechts 720 FU en beschouw ik daarom meer als een gevechtsschip. De rest zou ik nooit voor echt geld kopen omdat ik ze daar niet speciaal genoeg voor vind als er geen LTI en/of een package bij zit.

Wellicht wordt de nieuwe Genessis-Class Starliner ook een goede optie als transportschip.
Banu is gaat volgens mij in die zin speciaal zijn omdat ie, volgens de fictie dan he, van generatie op genereatie over gaat. Je zult m dus (misschien) niet zo snel 2e hands op de kop kunnen tikken in PU.
Die Starliner klinkt ook wel vet overigens maar is voor mij meer iets om naartoe te grinden en we hebben geen idee hoeveel crew daar op moet.
Bornhald schreef op donderdag 27 november 2014 @ 16:19:
Je vergeet de caterpillar :) is ook zeker een transport (meer dan een geconverteerde bomber zoals de retalliator!) En als het goed is kwam een van de twee binnenkort in de spotlight (om het lekker vaag te houden :) )
Vanavond (Cat) en morgen (Banu) info maar even afwachten dan.
Cat ben ik niet zo gecharmeerd van op dit moment... heb het vermoeden dat ie niet al te rap zal zijn om één of andere reden.

• Facerafter
joene1972 schreef op donderdag 27 november 2014 @ 17:40:

Het kan handig zijn om de Letter of the Chairman te lezen ;) ipv alleen 'de Funding goals' page.
https://robertsspaceindus...-Letter-From-The-Chairman
63M Misc Reliant
64M Pets
65M 'For those looking ahead to $65 million, we have a major feature we’re investigating as an option. Suffice it to say, we’ve heard a lot of your feedback about modular ships and we want to expand our plan for how to do them'

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Afbeeldingslocatie: https://secure.tweakers.net/ext/f/pzPYGQ3IUAecfcfM6TK1fsgt/full.png?nohitcount=1
De bovenkant van de Carrack :D.

En nog een side view:
Afbeeldingslocatie: https://secure.tweakers.net/ext/f/RQA7QlvGoxG6mU7ojYlq3pPw/full.png?nohitcount=1

4 manned turrets dus... , maar wat er bovenop allemaal zit joh :P gewoon een heel balkon XD.

[ Voor 47% gewijzigd door Case_C op 27-11-2014 18:28 ]

• Bornhald

• SNAFU
Case_C schreef op donderdag 27 november 2014 @ 18:24:
[afbeelding]
De bovenkant van de Carrack :D.

En nog een side view:
[afbeelding]

4 manned turrets dus... , maar wat er bovenop allemaal zit joh :P gewoon een heel balkon XD.
Ik zie ruimte voor een bubbelbad!!!!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

SNAFU schreef op donderdag 27 november 2014 @ 18:32:
[...]

Ik zie ruimte voor een bubbelbad!!!!
Hehe, gewoon heel die snub-bay vol laten lopen ;).

Valt me wel op hoe 'definitief' en compleet het schip er al uit ziet... volgens mij is het ook al voor een groot deel technisch in elkaar gezet.. Hoe lang kan het duren voor ze dit concept hangar ready hebben?

Hij ziet er in ieder geval completer uit als de Reclaimer..

[ Voor 39% gewijzigd door Case_C op 27-11-2014 18:41 ]

• SgtPoen
Ok die moet in de collectie komen _/-\o_

• Fordox

Fordox

00101010

Forgive me CR, for I have sinned.

Ik heb de Xi'an Karthu-Al gekocht zonder mijn Herald om te smelten...
Ik ben toch bang dat de Herald er een keer aan moet geloven voor een freelancer oid.

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Fordox schreef op donderdag 27 november 2014 @ 18:44:
Forgive me CR, for I have sinned.

Ik heb de Xi'an Karthu-Al gekocht zonder mijn Herald om te smelten...
Ik ben toch bang dat de Herald er een keer aan moet geloven voor een freelancer oid.
Oh jee :P, ben benieuwd hoe die gaat vliegen...
Wanneer zou die in AC komen? Want dat betekend nog meer vervelende snelle schepen XD.

Omar geeft op 26 minuten in Around the Verse aan dat ze SC more modular willen maken. Waarschijnlijk gaat de volgende stretchgoal daar wel op verder borduren.

[ Voor 58% gewijzigd door Case_C op 27-11-2014 19:04 ]

• Fordox

Fordox

00101010

Ze gaven aan dat ze het niet konden redden in 1.0, dus ik verwacht eigenlijk wel q1 2015 :)
Where is the Khartu-al in development?

The Khartu was concepted by Eddie del Rio, who created both the ship itself and did a great deal of work on how the cockpits shift position during flight and landing. We’ve begun experimenting with the Khartu in the Star Citizen environment, but do not envision having it ready for Arena Commander 1.0. That’s because we’re dedicated to creating a ship that really is different… and to make that happen, we need both the promised thruster system AND a unique alien HUD interface.

[ Voor 75% gewijzigd door Fordox op 27-11-2014 19:18 ]

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

:9~ :9~ Take my money! Wat mooi

• Thisuren
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 05-09 13:48
Die Carrack ziet er ook wel ontzettend vet uit, maar toch.. dat ass (van Facecrafter's album):
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/f71yxUW.jpg
Ik vind die Banu MM echt zo'n gaaf schip en als ik dan ook weer zo'n plaatje als hieronder zie, lijkt het me dat je die ook wel aardig als semi-capital in kan zetten, net als de Carrack. Ze zijn ook ongeveer even lang dacht ik.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/VCOchoH.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door Thisuren op 27-11-2014 19:29 ]

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

:9 Ik neem ze allebei dan maar

• Thisuren
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 05-09 13:48
Oeh, schijnt dat dat vorige plaatje van de gelande Carrack een al wat oudere was, hier nog een nieuwere:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/YcaRz3Z.png
Meh, dat wordt wel erg duur :P

[ Voor 37% gewijzigd door Thisuren op 27-11-2014 19:32 ]

• Metalkai
  • Laatst online: 11-01-2022
Starfarer... Sadface.

Verwijderd

Kwa uiterlijk valt de Carrack mij toch wel tegen, ik heb nog overwogen om mijn Redeemer er voor te smelten maar ik denk dat ik daar toch maar van af zie.

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Thisuren schreef op donderdag 27 november 2014 @ 19:31:
Oeh, schijnt dat dat vorige plaatje van de gelande Carrack een al wat oudere was, hier nog een nieuwere:
[afbeelding]

[...]

Meh, dat wordt wel erg duur :P
Oke O+ Dat wordt hem O-)
Pagina: 1 ... 94 ... 100 Laatste

Dit topic is gesloten.