Bornhald schreef op woensdag 26 november 2014 @ 08:04:
[...]
Alles wat in de game It en alleen upgraden, jammer dat je pakket niet meeschaalt. Dus als je met een aurora begint en je zou hem ccu-en naar een Constellation (kan nog niet maar even voor het verhaal) dan mis je nog steeds alle goodies die bij de Constellation horen en begin je dus nog met 1000, uec
Dat is inderdaad ook veel te horen als klacht op het forum... geloof trouwens niet dat ze daar snel wat aan gaan doen. Las wel dat ze aan het nadenken zijn om alpha misschien account-bound te maken, ipv aan je package. Dan kan je veilig je schepen omsmelten.
Ook mooi om te horen van Ben:
Exploration will be fun - and you can quote me on that!
We'll do a GDD-style post on exploration as we get closer to the PU alpha, but suffice it to say we know it has to be cool. We polled backers a while back, and were genuinely surprised that a majority of players want to explore rather than fight or trade or anything of that nature. With that in mind, we're putting a lot of resources into making exploration cool... from coming up with challenging ways to discover and then navigate jump points to creating things you can 'do' on newly discovered planets. (Like encountering those little aliens from the Constellation commercial.) Exploration IS a tougher design challenge, for sure, but it's one we're up to.
Dus exploration gaat een heel uitgewerkt iets worden in de PU

, mooi om dat te horen. Dan haal ik de Carrack niet voor niks

.
This is intentional - discovering more about the Vanduul is going to be a part of the Squadron 42 experience... so while we're actively developing additional Vanduul ships, weapons, characters and so on, you'll have to wait until a little later in 2015 to see them!
Nu hoeven we ze enkel nog te kunnen boarden en overnemen

, dan ben ik helemaal blij.
Cygnitr0n schreef op woensdag 26 november 2014 @ 08:11:
Die Gladiator ziet er wel netjes uit. Maar om er 1 in bezit te hebben? Het is meer een soort beschermer van andere schepen of grotere schepen. Ze zeggen dat hij veel vuurkracht heeft. Maar 2 van die kleine pewpew pistooltje achter. (Grote zegt inderdaad niets over kracht). Maar ja, je wilt toch wel een beetje showen met een big ass gun

Hij zou ook met een tractor beam en cargo te outfitten zijn

, dan heb je in feite een 315P zonder echte wapens

. Dat lijkt me ook geen geweldige combo.