Mijne ook net binnen.

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Wel bijzonder, ik wilde er 2 bestellen. 2 verschillende maar zelfde maat. Kon dus niet, moest ik in 2 keer bestellen.Case_C schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 17:29:
[...]
Heb de mijne net binnen, zijn wel van nette kwaliteit.
According to science alcohol is a solution
Ach dat kost toch niets extra, en het kan gewoon door de brievenbus bezorgd worden. Echt last heb je er niet van.joene1972 schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 17:37:
[...]
Wel bijzonder, ik wilde er 2 bestellen. 2 verschillende maar zelfde maat. Kon dus niet, moest ik in 2 keer bestellen.
Toch zonde, nu worden het 2 verzendingen.
[ Voor 35% gewijzigd door Case_C op 31-10-2014 19:26 ]
Toffe page voor de herald, met die "decrypted" site infoVerwijderd schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 19:34:
Drake Herald LTI is nu te koop.
Dat word wel 9 uur dan, moet nog downloaden en een half uur patchen. En ja ik weet het .... SSD ..Basekid schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 19:37:
Download download en dan ff potje?
Ja ik ben ook nog wel even aan het downloaden zie ik... Ik zit qua SSD verhaal in hetzelfde schuitjeCase_C schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 19:40:
[...]
Toffe page voor de herald, met die "decrypted" site info. En "maar" 68 euries xD , maar er is nog niets bekend over mogelijke CCU voor dit bootje of niet? Waarschijnlijk gaat dat wel mogelijk zijn via de helpdesk, maar denk niet dat ze daar zo blij mee gaan zijn
.
[...]
Dat word wel 9 uur dan, moet nog downloaden en een half uur patchen. En ja ik weet het .... SSD ..koop binnenkort wel even een PCI-e kaartje
zet ik de boel daar op. Prikt er wel zo makkelijk bij
.
De snelheid is bij teruggezakt van 1mB/s naar 300kB/sVerwijderd schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 19:47:
Aan het downloaden, gaat niet supersnel dus hopelijk ben ik er nog een beetje op tijd bij.
Please consider the environment before holographing this dispatch.
Vind het bootje zelf totaal niet mooi
Klopt, dat is inderdaad gewoon een hele toffe toevoeging. Betekend dat ze zowieso meer gericht gaan zijn op een brede speel ervaring. Wel benieuwd wat we mogen verwachten van deze gameplay, mede omdat het een dual-seater is.. Toch iets van hacking/gameplay van capitals, terwijl de piloot de fighters probeert te ontwijken? Dat zou wel een gaaf verhaal zijn, als dit schip delen van capital ships uit kan schakelen bijvoorbeeldVerwijderd schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 19:55:
Ik vind het wel vet dat het schip echt gemaakt is naar zijn doel en niet de standaard fighter met wat meer electronics.
Verwijderd
-On the surface, the Herald represents a significant advance in interstellar data transfer… but as we Drake team members know, its long-term implications for data interception, stream interruption and even outright piracy are enormous. I’m proud of everything we’ve accomplished, and now I can’t wait to see this baby fly!
Ik denk wel meer dan dat. Het zal ook wel gebruikt worden voor hacken van space station ed, misschien zelfs shields naar beneden brengen.Verwijderd schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 20:24:
Deze beschrijving van de Herald suggereert dat het meer als een duf snelcourriers busje voor data zal worden.![]()
[...]
-
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2014 21:23 ]
Dan wacht ik rustig af op de TS, ben nog wel in voor een potje knallen dadelijkBasekid schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 21:13:
Nou het speelt stukje beter, maar ik bak er nog steeds niks van...
Ben over 30min terug ofzo
Goed om te horen. Ik heb al een tijdje niet meer gespeeld, maar ik had ook de grootste moeite met de controls. Ben benieuwd hoe ik het zal ervaren.JJvdM schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 23:42:
Na een uurtje oefenen is mijn voorlopige conclusie: wat een enorme verbetering in de besturing. Ik vlieg met een X55 HOTAS en ik kan in versie 0.9.2 eindelijk weer eens wat raken! Hoera!
Met de muis is het nog wel mogelijk om een redelijke voorsprong te houden, maar het is wel duidelijk dat de besturing voor de Joystick met meer dan 50% is verbeterd als je alleen naar score kijkt.Verwijderd schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 23:56:
Niet normaal, de verbetering is echt enorm met joystick. Het is knap hoe ze het hebben kunnen verbeteren en toch de skill factor erin weten te houden.
Hoezo ooit? Je kan gewoon beginnen met een Hotas X voor 40 eurootjes, kijken of je het wat vindt. Dan daarna over naar een van de uitgebreidere modellen.Case_C schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 00:01:
[...]
Met de muis is het nog wel mogelijk om een redelijke voorsprong te houden, maar het is wel duidelijk dat de besturing voor de Joystick met meer dan 50% is verbeterd als je alleen naar score kijkt.
Wie weet begin ik er ooit ook nog een keer aan.
Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.
Star Citizen Referral Code (5,000 UEC Free Signup Bonus) | Elite: Dangerous Thread
De muis bied momenteel nog wel de beste prestatiesVerwijderd schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 00:03:
[...]
Hoezo ooit? Je kan gewoon beginnen met een Hotas X voor 40 eurootjes, kijken of je het wat vindt. Dan daarna over naar een van de uitgebreidere modellen.
Alleen zal hij behoorlijk zeldzaam gaan worden in de PUErvig schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 09:10:
Wat een interessant schip die Herald. Klinkt als leuke gameplay, ik ben benieuwd.
[ Voor 22% gewijzigd door Case_C op 01-11-2014 10:34 ]
Verwijderd
Wellicht is die te goedkoop waardoor mensen er vanuit gaan dat de LTI weinig waarde heeft omdat ze dit schip ook snel en goedkoop ingame menen te kunnen kopen, terwijl er over de 890 was gezegd dat die ingame heel duur zal zijn en moeilijk te krijgen.quote: Case-cAlleen zal hij behoorlijk zeldzaam gaan worden in de PU, hij verkoopt maar half zo goed als de 890J en Reclaimer.
Klopt, en gezien CCU voor de Herald niet zeker is denk ik dat veel mensen ervan afzien. Zeker aangezien alle aankomende grote schepen nog met LTI aan te schaffen zijn.Verwijderd schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 10:47:
[...]
Wellicht is die te goedkoop waardoor mensen er vanuit gaan dat de LTI weinig waarde heeft omdat ze dit schip ook snel en goedkoop ingame menen te kunnen kopen, terwijl er over de 890 was gezegd dat die ingame heel duur zal zijn en moeilijk te krijgen.
[ Voor 12% gewijzigd door Case_C op 01-11-2014 10:57 ]
De kwaliteit is geweldigBasekid schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 11:04:
Ik zit met Case_C in TS naar een kappotte stream te kijken...
AMD 3900X | MSI X570 MEG UNIFY | TridenZ 32GB | EVGA GTX 1080 | Samsung 970 Pro 1TB, 860 1TB & 840 EVO 1TB | LianLi O11 XL | Seasonic Prime PX 1300 | Audio set: RME ADI-2 DAC + SMSL DA-9 + 2x Klipsch B2 bookshelf speakers
Verwijderd
Gefliciteerd, ik overweeg mijn Avenger package te smelten en een Redeemer package daarvoor in de plaats te nemen.quote: fordoxEdit: Redeemer gekocht, tijdelijk ook mn hornet omgesmolten om m even te bekijken in de hangar
Gaaf, ziet er echt heel mooi uit met het interieurFordox schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 11:09:
Wat een bagger zooi
Ik ga mn cutlass red omsmelten voor een redeemer
Komt de Hornet nog terug of word dat een GladiusFordox schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 11:18:
Edit: Redeemer gekocht, tijdelijk ook mn hornet omgesmolten om m even te bekijken in de hangar
Verwijderd
[ Voor 13% gewijzigd door Jorrie op 01-11-2014 12:40 ]
Toegevoegd aan het invul formulier.Fordox schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 12:02:
Kan iemand de nieuwe schepen toevoegen in de Google Doc?
De Redeemer staat er niet tussen.
[ Voor 5% gewijzigd door ReQuiem83 op 01-11-2014 13:40 ]
[ Voor 13% gewijzigd door Thisuren op 01-11-2014 14:16 ]
[ Voor 28% gewijzigd door Thisuren op 01-11-2014 14:48 ]
Verwijderd
De PU in een nutshellVerwijderd schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 15:32:
Die FPS demo was toch wel indrukwekkend te noemen. En dat was nog maar een klein gedeelte.
Travis Day zei dat het te vergelijken was met Arma3 dus zullen we nog meer details te zien krijgen.
En ze waren ook nog bezig met mechs waar je in kon zitten? (A la titanfall)
Stel je voor. Je stapt in een schip die ergens op een planeet geparkeerd staat. Vliegt de ruimte in. Jumpt naar een ander stelsel. Gaat op jacht naar een ander schip. Schiet de motoren aan gort zodat ze niet vluchten kunnen. Dockt en overrompel de bemanning met zwaar bewapende crewleden.
Een van de devs zei in de AmA van een week geleden dat de mechs zouden lijken op MAX units in PlanetSide 2. Hier zie je bijvoorbeeld alle classes in PS2 en MAX units helemaal rechts:Verwijderd schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 15:32:
Die FPS demo was toch wel indrukwekkend te noemen. En dat was nog maar een klein gedeelte.
Travis Day zei dat het te vergelijken was met Arma3 dus zullen we nog meer details te zien krijgen.
En ze waren ook nog bezig met mechs waar je in kon zitten? (A la titanfall)
Stel je voor. Je stapt in een schip die ergens op een planeet geparkeerd staat. Vliegt de ruimte in. Jumpt naar een ander stelsel. Gaat op jacht naar een ander schip. Schiet de motoren aan gort zodat ze niet vluchten kunnen. Dockt en overrompel de bemanning met zwaar bewapende crewleden.
Het moet natuurlijk wel handelbaar blijven in redelijk krappe ruimtes. Zodra je grotere mech's neemt moet je daar ook rekening mee houden.Fordox schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 16:20:
Aardig algemene mechs als je het mij vraagt, gewoon een soort iron man pak.
Zal inderdaad wel sterkere armour en firepower zijn, maar dan wel een stuk langzamer, minder makkelijk te maneuvreren en natuurlijk een groter target.Case_C schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 16:25:
[...]
Het moet natuurlijk wel handelbaar blijven in redelijk krappe ruimtes. Zodra je grotere mech's neemt moet je daar ook rekening mee houden.
Met dergelijke mech's kun je jezelf wel beter beschermen in FPS, enkel is het wel een behoorlijke hasle om in je suit te stappen alvorens je in combat gaat...
Waarschijnlijk gaan er op capital ships wel een aantal van dergelijke suits voor crew beschikbaar zijn, helemaal om het voor de boarders extra moeilijk te maken. (En andersom natuurlijk, het is eigenlijk bijna het equivalent van een tank in BF met minder firepower wss.)
Gladius, 'nuff saidFordox schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 16:41:
Ik had m, heb m net vandaag omgesmolten voor de redeemer
Misschien komt ie wel weer een keer terug. Ik zoek nu weer een fatsoenlijk 1 persoons schip.
Dan kan je waarschijnlijk beter wachter op de deep-space fighter. Hoewel ik niet verwacht dat die veel cargo kan hebben. In dat geval wil je een AvengerFordox schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 16:47:
Nah ik wil iets met een bed en wat freight units, iets waar ik kleine missies in kan uitvoeren en mezelf snel en ver mee kan transporteren.
Dan kijk ik toch eerder naar een 300i of een Herald (al heeft de Herald helaas geen freight units)
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2014 16:48 ]
Dat denk ik van de Carrack ook, eventueel met 3 tot 4 NPC'sVerwijderd schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 16:48:
Ik denk dat de Freelancer ook erg goed in je eentje te besturen zal zijn (evt met NPC).
Avenger is ook een goede optie.
[ Voor 45% gewijzigd door Fordox op 01-11-2014 17:02 ]
Verwijderd
Ik verwacht dat de Freelancer sowieso een schip zal zijn dat erg rendabel is in het gebruik. Het is in mijn ogen echter een beetje een grijze muis en daarom niet zo aantrekkelijk als al die sexy fighters en connies om als pledge te kopen, het zou echter wel eens een erg goede moneymaker kunnen zijn denk ik.quote: mac-rolecIk denk dat de Freelancer ook erg goed in je eentje te besturen zal zijn (evt met NPC).
De military variant van de Hornet gaat nooit te koop zijn (in-fictie is dat lastig, buiten het leger zal je die gewoon niet mogen gebruiken).Joshuax8 schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 18:24:
Waarom zijn zoveel schepen nog niet te koop? Ik zit al een tijdje te wachten op de military variant van de hornet en de freelancer mis. Waren deze schepen alleen voor backers van de kickstarter campain ofzo?
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2014 18:38 ]
Bedoelde zeer zeker wel de military editieVerwijderd schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 18:34:
[...]
De military variant van de Hornet gaat nooit te koop zijn (in-fictie is dat lastig, buiten het leger zal je die gewoon niet mogen gebruiken).
Je bedoelt de Super hornet waarschijnlijk.Die zal net als de MIS ooit weer wel met een tijdelijke sale komen gok ik.
Dan zal je waarschijnlijk moeten wachten tot in de PU dat je de Hornet kan upgraden met de ball turret en natuurlijk GalingsJoshuax8 schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 18:58:
[...]
Bedoelde zeer zeker wel de military editieDe F7A om precies te zijn
Maar zou wel logisch zijn als deze alleen door het leger te gebruiken is.
Hoe dan ook, ik moet en zal een schip hebben met Gatling guns
Zal hem wel niet worden, maar wat mij zelf wel heel gaaf lijkt is een file systeem met o.a. blueprint files en research files welke je bijvoorbeeld met de Drake Harold kan onderscheppen of verkrijgen door het hacken van andere schepenCase_C schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 19:03:
[...]
Any thoughts on the new stretchgoal hier?
Dat valt een beetje onder digitale artifacts waarmee je niet door een UEE scan gaat komen.Joshuax8 schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 19:09:
[...]
Zal hem wel niet worden, maar wat mij zelf wel heel gaaf lijkt is een file systeem met o.a. blueprint files en research files welke je bijvoorbeeld met de Drake Harold kan onderscheppen of verkrijgen door het hacken van andere schepen
Hoe bedoel je dat precies?Case_C schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 19:15:
[...]
Dat valt een beetje onder digitale artifacts waarmee je niet door een UEE scan gaat komen.Zeker een must voor de Harold, maar als stretch-goal hoop ik eigenlijk nu weer meer op "nuttige" hangar flare.
[ Voor 6% gewijzigd door Joshuax8 op 01-11-2014 19:32 ]
Daar bedoel ik ook armor/gadgets mee die je mee kan nemen in je schipJoshuax8 schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 19:29:
[...]
Hoe bedoel je dat precies?De hangar is naar mijn idee een plaats waar je je schepen kiest/aanpast en vervolgens op pad gaat. Niet echt nuttig om daar veel tijd/details/features in te stoppen?
EDIT: 78% van stretch goal, gaat hard
Ah toch.Joshuax8 schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 18:58:
[...]
Bedoelde zeer zeker wel de military editieDe F7A om precies te zijn
Maar zou wel logisch zijn als deze alleen door het leger te gebruiken is.
Hoe dan ook, ik moet en zal een schip hebben met Gatling guns
/sarcasm onVerwijderd schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 19:53:
[...]
Ah toch.De F7A gaat nooit verkocht worden, maar je zal de F7C inderdaad in de PU wel kunnen upgraden.
[ Voor 8% gewijzigd door Case_C op 01-11-2014 20:28 ]
[ Voor 16% gewijzigd door Fordox op 01-11-2014 21:00 ]
Leuk johFordox schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 20:46:
Zo ik upload even een review van de Redeemer op Youtube
Met mijn Twengels/steenkool engels moet je er maar niet teveel van verwachten, doe ik ook niet.
Link volgt.
[afbeelding]
[ Voor 3% gewijzigd door Case_C op 01-11-2014 21:00 ]
GelukkigFordox schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 21:02:
Rustig maar, toen ik op de WC zat waren ze weer goed (soort van)
[ Voor 6% gewijzigd door Case_C op 01-11-2014 21:08 ]
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2014 00:40 ]
[ Voor 3% gewijzigd door Ashrah op 02-11-2014 00:49 ]
[ Voor 4% gewijzigd door Cogency op 02-11-2014 00:51 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq