[PC] Star Citizen - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 77 ... 100 Laatste
Acties:
  • 255.924 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtPoen
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 20-09 23:26
Natuurlijk gewoon de cantina band nummertjes aanvragen in de 890 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joshuax8
  • Registratie: Januari 2011
  • Niet online
Zo. Na een tijdje dit topic gevolgd te hebben en veel leuke ideeën langs te hebben zien komen, heb ik ook applied om de GoT org te joinen. :) Heb zelf een 315p en zit nog te twijfelen om een Hornet variant te kopen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtPoen
Welkom ;)

Wie als eerste het GoT logo vind krijgt een kadotje :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joshuax8
  • Registratie: Januari 2011
  • Niet online
SgtPoen schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 19:46:
Welkom ;)

Wie als eerste het GoT logo vind krijgt een kadotje :+

[video]
Thx! :)
Ik dacht ik zoek dat logo wel even, maar dat is redelijk onmogelijk op die resolutie :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rescla
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 04:40
Gevonden :+

Het is inderdaad lastig te zien op die resolutie, maar er is gelukkig een high-res versie.
Afbeeldingslocatie: https://robertsspaceindustries.com/media/bshfj9nte87eor/source/SC-Mosaic.png

spoiler:
Buitenste ring (bij de krans) aan de rechterkant, verst van het midden, dan helemaal bovenaan, derde van boven.

[ Voor 3% gewijzigd door rescla op 23-10-2014 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtPoen
Dezelfde naam op star citizen als hier? moet natuurlijk wel me belofte nakomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rescla
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 04:40
Inderdaad dezelfde naam :)

[edit] En belofte nagekomen, dank!
Afbeeldingslocatie: http://xz1.nl/images/2014-10-23%2020_26_32-My%20Hangar%20-%20Roberts%20Space%20Industries-rs.png

[ Voor 75% gewijzigd door rescla op 23-10-2014 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thisuren
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 05-09 13:48
Nog een leuk artikeltje met 15 redenen waarom Star Citizen naar de consoles moet komen (zet je Ad-Block aan ;) ): http://gamingbolt.com/15-...ch-on-ps4-and-xbox-one/15
We hebben in een deuk gelegen in TS :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 18-09 13:05

Fordox

00101010

Thisuren schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 21:15:
Nog een leuk artikeltje met 15 redenen waarom Star Citizen naar de consoles moet komen (zet je Ad-Block aan ;) ): http://gamingbolt.com/15-...ch-on-ps4-and-xbox-one/15
_/-\o_

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14-09 17:58
Holy hell, wat een grap. _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13-08 08:54

Tylocke

[Team Carrack]

Thisuren schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 21:15:
Erg grappig idd. Zat nu wel te denken, als er ooit toch iets van SC naar een console moet zou misschien Squadron 42 een kandidaad zijn. De PU lijkt me gewoon erg onwaarschijnlijk, maar de beperkte speelruimte van een single player game zou kunnen werken.

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 17:03

Case_C

[Team Carrack]

https://robertsspaceindus...r_Cross_Section_v003b.jpg

Nog een extra hull-shot van de Starfarer, (provided by Ben Lesnick)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Tylocke schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 23:11:
[...]

Erg grappig idd. Zat nu wel te denken, als er ooit toch iets van SC naar een console moet zou misschien Squadron 42 een kandidaad zijn. De PU lijkt me gewoon erg onwaarschijnlijk, maar de beperkte speelruimte van een single player game zou kunnen werken.
Star citizen gaat niet naar de console want het is CR's visie om met SC PC gaming weer terug te brengen als beste gaming platform

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Fordox schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 08:10:
[...]

Star citizen gaat niet naar de console want het is CR's visie om met SC PC gaming weer terug te brengen als beste gaming platform
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/kDBgkB8.gif
Kon het even niet laten :P , maar wie weet over een paar jaar als de PU loopt..
Dan zie ik het best gebeuren dat ze SQ42 porten naar de Xbox2/PS5. (Wat er 50 pagina's terug is gediscussieerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Als alels al ontwikkelt is en de Dev team zich begint te vervelen, prima, maar het moet niet de ontwikkeling van de PC in de weg staan vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik zie SQ42 in de toekomst nog wel naar consoles gaan. De PU is lastiger omdat CIG wel duidelijk een eigen content delivery systeem wilt gebruiken. Microsoft en Sony willen natuurlijk dat dat via hun eigen dure systeem gaat. Dat lijkt me lastig te combineren. Zolang er inderdaad maar geen consessies voor de consoles worden gedaan aan de game vind ik alles prima.

Ik kan vanavond wel een potje AC doen trouwens als iemand zin heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Verwijderd schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 09:25:
Ik zie SQ42 in de toekomst nog wel naar consoles gaan. De PU is lastiger omdat CIG wel duidelijk een eigen content delivery systeem wilt gebruiken. Microsoft en Sony willen natuurlijk dat dat via hun eigen dure systeem gaat. Dat lijkt me lastig te combineren. Zolang er inderdaad maar geen consessies voor de consoles worden gedaan aan de game vind ik alles prima.

Ik kan vanavond wel een potje AC doen trouwens als iemand zin heeft.
Ik kan vast wel een half uurtje van mijn semi-vrije avond vrij maken om een stukje te komen vliegen :) . Gisteren waren de servers mij helaas niet goed gezind :'( , hopelijk vanavond meer succes ermee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
Case_C schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 09:43:
[...]

Ik kan vast wel een half uurtje van mijn semi-vrije avond vrij maken om een stukje te komen vliegen :) . Gisteren waren de servers mij helaas niet goed gezind :'( , hopelijk vanavond meer succes ermee.
Heb ook regelmatig problemen om verbinding te maken helaas. En als ik dan eindelijk in-game zit, Vanduul Swarm co-op, dan komen de andere spelers er nooit in. Hoop dat ze daar nog wat gaan verbeteren in de komende patch(es).

Ik ben dit weekend waarschijnlijk druk met Civ:BE :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Case_C schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 09:43:
[...]

Ik kan vast wel een half uurtje van mijn semi-vrije avond vrij maken om een stukje te komen vliegen :) . Gisteren waren de servers ons helaas niet goed gezind :'( , hopelijk vanavond meer succes ermee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Jullie konden ervoor wel in een server komen, :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Maar 1 keer :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-05 22:07
bij voorbaat excuses voor het pluggen van mijn eigen topic op het SC forum. Maar gezien ik nogal een bezig ben op de grey market weet ik dat dit steeds meer begint te spelen, en de oplossing lijkt relatief makkelijk:
https://forums.robertsspa...ng-on-from-a-new-location

anyway is dus een topic over multi-factor account authentication :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReQuiem83
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02-10-2023
100% yes :) ok waren maar 3 votes :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bornhald schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 11:00:
bij voorbaat excuses voor het pluggen van mijn eigen topic op het SC forum. Maar gezien ik nogal een bezig ben op de grey market weet ik dat dit steeds meer begint te spelen, en de oplossing lijkt relatief makkelijk:
https://forums.robertsspa...ng-on-from-a-new-location

anyway is dus een topic over multi-factor account authentication :)
Goed topic. Zeker een discussie waard. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tegenwoordig is het toch redelijk normaal aan het worden om 2-factor authenticatie te gebruiken (bij games) Dus eigenlijk ga ik daar al min of meer vanuit (misschien onterecht).

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2014 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

De votes gaan goed zo :P , het is gewoon belangrijk dat je digitale schepen achter een goed slot zitten. Niet dat elke kwaadwillende even je hangar leeg komt ruimen om te verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Verwijderd schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 11:07:
Tegenwoordig is het toch redelijk normaal aan het worden om 2-factor authenticatie te gebruiken (bij games) Dus eigenlijk ga ik daar al min of meer vanuit (misschien onterecht).
helemaal mee eens, maar zoals ik al schreef, op de grey market op reddit zie je de laatste tijd een toename van verkopen vanuit gehijackte accounts. Naar mate het spel vordert zullen er steeds meer schepen op een account staan en het dus ook steeds meer de moeite worden één of meerder accounts the hijacken en de schepen via sites als reddit, ebay of mobiglass te verkopen.

Ik ga er dus ook vanuit dat het wel voor ooit op de planning staat. Alleen zelf zie ik liever dat ooit ZSM is in plaats van vlak voor of na de release van de PU

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Bornhald schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 11:09:
[...]

helemaal mee eens, maar zoals ik al schreef, op de grey market op reddit zie je de laatste tijd een toename van verkopen vanuit gehijackte accounts. Naar mate het spel vordert zullen er steeds meer schepen op een account staan en het dus ook steeds meer de moeite worden één of meerder accounts the hijacken en de schepen via sites als reddit, ebay of mobiglass te verkopen.

Ik ga er dus ook vanuit dat het wel voor ooit op de planning staat. Alleen zelf zie ik liever dat ooit ZSM is in plaats van vlak voor of na de release van de PU
Het is toch enkel mogelijk om schepen 1x te giften? Als je het echt op safe wil spelen kan je schepen voor elkaar gaan kopen, om die vervolgens te giften. Dan moeten er eerst schepen omgesmolten worden om er een bruikbaar product van te maken om te stelen :p . Maar dat is wel heel veel moeite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Case_C schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 11:12:
[...]

Het is toch enkel mogelijk om schepen 1x te giften? Als je het echt op safe wil spelen kan je schepen voor elkaar gaan kopen, om die vervolgens te giften. Dan moeten er eerst schepen omgesmolten worden om er een bruikbaar product van te maken om te stelen :p . Maar dat is wel heel veel moeite.
Dingen die gekocht worden van star citizen credits zijn niet meer te verhandelen, en tjsa als er een hele account wordt verkocht krijg je via het email adress waarmee de account is aangemaakt de account ook weer terug.

En het is nu zo dat als jou account gehijacked wordt je wel je spullen terug krijgt, uiteindelijk. Maar het is een naar gevoel wanneer je inlogt en je account leeg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Bornhald schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 11:15:
[...]

Dingen die gekocht worden van star citizen credits zijn niet meer te verhandelen, en tjsa als er een hele account wordt verkocht krijg je via het email adress waarmee de account is aangemaakt de account ook weer terug.

En het is nu zo dat als jou account gehijacked wordt je wel je spullen terug krijgt, uiteindelijk. Maar het is een naar gevoel wanneer je inlogt en je account leeg is.
Nu je het zegt, ik heb wel een aantal keer een volledig account langs zien komen in de verkoop op forums. (Buiten CIG)

Nooit echt bij nagedacht, maar dat is inderdaad een hele vervelende situatie als je daar in zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
@Bornhald; je hebt zojuist je 1000e post geplaatst op RSI.com *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Snoz Lombardo schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 11:29:
@Bornhald; je hebt zojuist je 1000e post geplaatst op RSI.com *O*
heheh ouwe spammert die ik er ben :) :)F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

oude ham uit blik? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

_O- , dat is eigenlijk helemaal niet zo aardig :/ . Maar hij noemde zichzelf zo natuurlijk :p .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Case_C schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 12:28:
[...]
_O- , dat is eigenlijk helemaal niet zo aardig :/ . Maar hij noemde zichzelf zo natuurlijk :p .
Ach de 40 komt al verdacht dichtbij :) dus kan mezelf moeilijk jong noemen, en 1000 posts is best een mijlpaal denk ik zo :)
En om nu te zeggen dat het meeste zinnig is.. ook dat niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalrok
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 31-08 19:53
Gratz Bornhald, zo af en toe komen er gelukkig ook zinnige dingen uit :P
Heb ook yes gevote op je poll. Ze praten er al langer over dat dit komt, maar duurt mij ook veel te lang.

Mind over matter: If you don't mind it, it won't matter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Dalrok schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 13:12:
Gratz Bornhald, zo af en toe komen er gelukkig ook zinnige dingen uit :P
Heb ook yes gevote op je poll. Ze praten er al langer over dat dit komt, maar duurt mij ook veel te lang.
Het is inderdaad al vaker geroepen, maar nu de schepen duurder worden is het meer en meer de moeite om een account te stelen. Logischerwijs zou je dan dus ook passende maatregelen ter beveiliging moeten gaan invoeren. Althans dat is een beetje mijn idee.

Ik snap trouwens niet helemaal waarom iemand nee zou voten. zou iemand aan mij kunnen uitleggen waarom je niet een dubbele authenticatie zou willen..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrie
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 24-08 21:49
Sommige mensen houden niet van gedoe denk ik.

Star Citizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Bornhald schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 13:17:
[...]

Het is inderdaad al vaker geroepen, maar nu de schepen duurder worden is het meer en meer de moeite om een account te stelen. Logischerwijs zou je dan dus ook passende maatregelen ter beveiliging moeten gaan invoeren. Althans dat is een beetje mijn idee.

Ik snap trouwens niet helemaal waarom iemand nee zou voten. zou iemand aan mij kunnen uitleggen waarom je niet een dubbele authenticatie zou willen..?
Het maakt het zo moeilijk om accounts leeg te halen. Alsjeblieft zeg, implementeer het niet, ik verdien er een leuk zakcentje bij... O-)

Dat is de enige reden die ik kan bedenken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dahakon
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-04-2024
Bornhald schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 13:17:
De account-dieven zitten er natuurlijk niet op te wachten, dus die zullen vast nee stemmen (met een al dan niet gestolen account).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalrok
  • Laatst online: 31-08 19:53
Zo lang je het optioneel houdt, is er niet een reden om nee te voten, behalve als je zelf de hacker bent :P

Edit: Er is nog wel een reden te bedenken. De vraag hier is niet of je voor multi factor authenticatie bent, maar de vraag is ben je voorstander dat dit zo snel mogelijk geïmplementeerd wordt en dat dit voorrang krijgt.

Mensen die het huidige systeem nog wel even prima vinden, dus dat je support kan contacten in geval er iets mis is, geven waarschijnlijk meer voorrang aan andere webfeatures, zoals de starmap en galactopedia.

[ Voor 67% gewijzigd door Dalrok op 24-10-2014 13:59 ]

Mind over matter: If you don't mind it, it won't matter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndrewBourgeois
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 30-03 17:32
Two-factor authentication had er al lang moeten zijn maar CIG negeert gewoon ieder topic hierover.
Ik heb je post een bump gegeven want samen met mn broer hebben we 1000 USD in het spel zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• engessa
  • Niet online
Two factor is volgens mij tegenwoordig ook best makkelijk te implementeren. CIG is behoorlijk van de middleware en er zijn meerdere bedrijven die daar iets voor aanbieden. Bv Authy is iets dat op steeds meer website gebruikt wordt, werkt prima.

Eventueel zouden ze er nog voor kunnen kiezen om inloggen in de gameclient en inloggen op de website met twee verschillende wachtwoorden te doen en alleen bij het inloggen op de website two factor toe te passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
wel grappig dat ik ook een postje op reddit heb gezet en een redelijke upvote voor mijn thread daar heb, maar dat wordt dan weer niet gereflecteerd in het aantal votes in de post.

@AndrewBourgeois mijn accoutn is ook meer dan $1000 waard :) helemaal als je grey market prices in acht neemt voor de schepen die ik nog kan traden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Ik bied 10 euro!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Ik was mijn ADD-ONS - ADVOCACY TOOLS nog niet aan het verkopen, maar als je er 10 euro voor bied, prima.. straks even via paypal afhandelen in pm?

trouwens de schip list van de TP geeft al aan wat iedereen heeft dus op basis daarvan kan je al een waarde van de account maken. Als iets dan nog tradable is kan je er meer vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Ben de komende 2 uur op de TS om een paar potjes te spelen, zie jullie wel verschijnen :) .

Oh en een nieuwe post over de het FPS team vandaag vragen op het forum/twitter en chat gaat beantwoorden over de FPS module :D . Maar dat vind natuurlijk niemand interessant xD .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thisuren
Reddit AmA is al aan de gang, daar zullen wel de meeste vragen langskomen en wat langere antwoorden dan op twitter ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Thisuren schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 19:24:
Reddit AmA is al aan de gang, daar zullen wel de meeste vragen langskomen en wat langere antwoorden dan op twitter ;)
Dat lees ik morgen wel terug ;) , komende maanden hebben we toch nog geen FPS . Daar maak ik me dus nog maar niet te druk om.

Waar blijft info over het volgende Concept schip :-( , dat wil ik dan wel weer weten B) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thisuren
Case_C schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 19:26:
[...]

Dat lees ik morgen wel terug ;) , komende maanden hebben we toch nog geen FPS . Daar maak ik me dus nog maar niet te druk om.

Waar blijft info over het volgende Concept schip :-( , dat wil ik dan wel weer weten B) .
Oops, link vergeten, voor de geïnteresseerden: http://www.reddit.com/r/I...fps_team_ask_us_anything/

Vind het altijd wel leuk om zo on-the-fly wat mee te lezen/vragen.

En jij zit natuurlijk nog te wachten op de Carrack :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtPoen
''The FPS module will be released early next year and receive continuous updates.'' 2015 wordt een leuk jaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

SgtPoen schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 20:41:
''The FPS module will be released early next year and receive continuous updates.'' 2015 wordt een leuk jaar :)
Mogen we dan wekelijkse updates verwachten voor de FPS? En gaan die dus via dezelfde launcher .... :P , hopelijk zorgen ze dan voor een beter patch-system.

Oh ja en met de kerst schaf ik dan toch maar een SSD aan voor SC :p .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
[b][message=43118719,noline]

En jij zit natuurlijk nog te wachten op de Carrack :P
Carrack duurt toch nog wel even.. dat is toch nog niet deze week?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Bornhald schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 20:57:
[...]

Carrack duurt toch nog wel even.. dat is toch nog niet deze week?
Deze week is het als het goed is de Herald, hopelijk maken ze daar vanavond wat meer van bekend...

https://forums.robertsspaceindustries.com/discussion/193428

Volgende week komt de Herald uit voor de prijs van 85$

I don't need it, oooh shiny... (van toepassing) :*)

[ Voor 23% gewijzigd door Case_C op 24-10-2014 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Als die herald er goed uit ziet, koop ik m :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
we zitten op TS Fordox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
Damn, dat FPS gebeuren wordt wel vet hoor. Een mogelijke situatie omschrijving uit de AMA:
A Persistent Universe experience. I'm a stealthy, solo player. I find a wrecked ship, i know scavengers will be around soon. I find a crate and put myself in it. I let the scavengers take the crate and put me in their ship. When i'm on their ship, some time later, i get out of the crate. Very quietly, i rummage around and find some goodies i like. I steal those... now i can either - A) Jump out the airlock and call a ride or B) go to their engine room and self destruct their ship or C) quietly hunt and execute the entire staff and take their ship.... or Z) they could have scanned the crate properly before loading it, blasted it with their ship and me with it....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wel leuk, status van de schepen in nieuwe post over ship pipeline:

https://robertsspaceindus...tar-Citizen-Ship-Pipeline

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/kGWY20R.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Nu maar wachten op de nieuwe Corvette :) , zou die trouwens ook de mogelijkheid krijgen om een paar fighters mee te nemen? Hoeft niet zo groot als een Hornet maar 2 of 3 Gladius' zou leuk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrie
Prijs van de Herald is wel interessant, jammer alleen van de specs :+

Star Citizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Jorrie schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 10:48:
Prijs van de Herald is wel interessant, jammer alleen van de specs :+
Die zijn toch nog niet bekend gemaakt? Of zijn die al geupdate :9 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrie
Nouja, ik ging er vanuit dat de ship specs een redelijke indicatie waren, hopelijk veranderen ze dan nog aardig! :+

Star Citizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Jorrie schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 12:08:
Nouja, ik ging er vanuit dat de ship specs een redelijke indicatie waren, hopelijk veranderen ze dan nog aardig! :+
Het schip heeft de meest basic parts die je kan krijgen. Maar daarbij komt wel een cup-holder die 50% van de prijs bepaald heeft ;) . Deze cupholder is nu ook los te verkrijgen voor andere schepen in de Voyager Direct store voor maar 50.000 UEC :+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndrewBourgeois
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 30-03 17:32
Een prijs van 85 USD betekent ook dat LTI eindelijk zwaar in waarde zal dalen op de grey market.
Dit is nu ongeveer 100 USD en zou tot 50 USD kunnen zakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop dat die niet te lang in de verkoop blijft want ik weet niet of ik anders lang genoeg de verleiding kan weerstaan er 1 te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

De herald is net als de M50 als ik het zo lees maar dan met een meer geadvanceerde computer gebeuren voor gevoelige data.
Hoe duur was de M50 eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Fordox schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 13:25:
De herald is net als de M50 als ik het zo lees maar dan met een meer geadvanceerde computer gebeuren voor gevoelige data.
Die is ooit eens op $80 begonnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Dan vind ik 85 dollar zeer redelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

AndrewBourgeois schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 13:14:
Een prijs van 85 USD betekent ook dat LTI eindelijk zwaar in waarde zal dalen op de grey market.
Dit is nu ongeveer 100 USD en zou tot 50 USD kunnen zakken.
Op zich een goede zaak. Wel vervelend voor traders, maar daar ka ik niet mee zitten :) .
Verwijderd schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 13:25:
Ik hoop dat die niet te lang in de verkoop blijft want ik weet niet of ik anders lang genoeg de verleiding kan weerstaan er 1 te kopen.
1tje maar Peter? Gewoon gelijk een dozijn joh ;) .
Fordox schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 13:25:
100 dollar, volgens mij. Dus eigenlijk is het een koopje afhankelijk van de waarde die data transports gaan hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Ik had nagekeken van de m50, voor originele backers was ie 80 dollar, voor nieuwe backers was ie 90.
Volgens mij kan ie ook net zo goed racen als een M50 :)

[ Voor 22% gewijzigd door Fordox op 25-10-2014 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Fordox schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 13:35:
Ik had nagekeken van de m50, voor originele backers was ie 80 dollar, voor nieuwe backers was ie 90.
Volgens mij kan ie ook net zo goed racen als een M50 :)
Ik verwacht slechtere manouvrering thrusters, de snelheid zal hoger liggen bij de Herald. Maar acceleration is bij de M50 hoger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Als je de (voorlopige) stats erbij pakt:
De herald heeft 1 TR4 engine, de M50 2x TR2. Voordeel is moeilijk te zeggen, ik denk gelijk aan elkaar.
De herald heeft 12x TR1 manouvering thrusters, de M50 'maar' 8. voordeel voor de Herald.

Het gewicht van de herald is 6.760KG, de M50 bijna het dubbele, 12.000KG. Hierbij weer het voordeel van de herald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrie
Misschien neem ik de Herald voor een toekomstige CC upgrade. Ik wacht vrijdag wel even af :+

Star Citizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Jorrie schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 17:17:
Misschien neem ik de Herald voor een toekomstige CC upgrade. Ik wacht vrijdag wel even af :+
80 tot 90 procent van de aankopen zal met die intentie gedaan worden gok ik zo, dus dat zullen ze tot tijdens de sale wel in het midden laten. Aan de ene kant hoop ik er op dat het mogelijk gaat zijn, maar aan de andere kant is het natuurlijk volledig 'zinloos' omdat LTI geen grote impact gaat hebben. (Behalve dan op grote schepen, waar iedereen dan de Herald voor CC zou kopen)

Vraag het me af of ze het wel gaan doen, die CCU toelaten in de toekomst. (Het zal wel de prijzen op de grey-market gaan drukken, wat opzich positief is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Case_C schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 19:12:
[...]

80 tot 90 procent van de aankopen zal met die intentie gedaan worden gok ik zo, dus dat zullen ze tot tijdens de sale wel in het midden laten. Aan de ene kant hoop ik er op dat het mogelijk gaat zijn, maar aan de andere kant is het natuurlijk volledig 'zinloos' omdat LTI geen grote impact gaat hebben. (Behalve dan op grote schepen, waar iedereen dan de Herald voor CC zou kopen)

Vraag het me af of ze het wel gaan doen, die CCU toelaten in de toekomst. (Het zal wel de prijzen op de grey-market gaan drukken, wat opzich positief is)
Ik denk dat LTI wel spannend zal zijn voor de grotere schepen, alleen heb je de kans om je harald te upgraden naar iets als een Idris. En wat ook wat mensen schijnen te vergeten dat CC upgrade alleen opgaat wanneer schepen in game zijn (AC ready of hoe ze dat nu noemen) dus kan nog best een tijd duren voordat je je CC kan gebruiken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monochrome
  • Laatst online: 18-09 11:29
Ik denk dat de Herald een leuk schip wordt, maar wel een beetje single purpose.. Het is nog moeilijk om in te schatten in hoeverre dit schip customizable wordt naar andere taken dan 'information running', en het is ook lastig om te zeggen in hoeverre dit een belangrijke taak wordt. Ik zie het zelf niet zo, waarschijnlijk een lollig schip, maar de M50 is veelzijdiger verwacht ik.

Daarnaast zijn de aesthetics voor mij ook wat waard, en hoewel er nog geen goede graphics zijn van de Herald, zijn de looks van de M50 moeilijk te overtreffen imho.

Vraagje trouwens, zijn er schepen in de klasse "heavy fighter" of iets dergelijks? 1-3 crew members, groot, redelijke mobiliteit, veel firepower en redelijk wat cargo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thisuren
Monochrome schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 11:13:
Vraagje trouwens, zijn er schepen in de klasse "heavy fighter" of iets dergelijks? 1-3 crew members, groot, redelijke mobiliteit, veel firepower en redelijk wat cargo?
Cutlass Blue en Black? Twee plekken in de cockpit en een in een turret plus 120 (blue) en 150 (black) FU.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-09 17:49
Ik vraag me trouwens wel heel sterk af in hoeverre het speelbaar wordt om in een kleiner schip (zeg een Cutlass, of een Freelancer) in de geschutskoepel te spelen. Bij capital ships werkt het wel, omdat die schepen geen vreemde capriolen uithalen in hun manoeuvreren. Maar bij de kleinere schepen is het een recept voor misselijkheid wanneer je geen controle hebt over de bewegingen die het schip maakt. Nog erger dan in een auto op de achterbank zitten en een tijdschrift lezen terwijl de auto op een bochtige heuvelachtige weg rijdt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thisuren
Haay schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 11:49:
Ik vraag me trouwens wel heel sterk af in hoeverre het speelbaar wordt om in een kleiner schip (zeg een Cutlass, of een Freelancer) in de geschutskoepel te spelen. Bij capital ships werkt het wel, omdat die schepen geen vreemde capriolen uithalen in hun manoeuvreren. Maar bij de kleinere schepen is het een recept voor misselijkheid wanneer je geen controle hebt over de bewegingen die het schip maakt. Nog erger dan in een auto op de achterbank zitten en een tijdschrift lezen terwijl de auto op een bochtige heuvelachtige weg rijdt!
Zoveel mogelijk communicatie en zoveel mogelijk met dezelfde personen vliegen zodat je weet hoe er gevlogen wordt. Je zou eens naar filmpjes van Liberator crews in PlanetSide 2 moeten zoeken. Dat is een v-tol vlieg gevaarte met een groot kanon onderop voor de gunner. Je ziet dan dat ervaren crews echt heel sterk kunnen zijn doordat ze helemaal op elkaar ingespeeld zijn. Is erg leuk om te zien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monochrome
Het zou kunnen dat er een soort stabilisatie wordt ingebouwd. Zodat de gun 'tegenbeweegt' en ongeacht bewegingen van het schip in dezelfde richting blijft wijzen, uiteraard binnen de beperkingen van de hoek die de gun/turret kan maken. Dit wordt in diverse games gedaan en lijkt me een logische oplossing voor het probleem dat je noemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Monochrome schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 11:13:
De Freelancer MIS is een schip wat volledig ontworpenis als fighter/missile-platform.
Verder natuurlijk de Cutlass Blue nog, maar voor de rest kan ik niet iets verzinnen wat ook nog cargo-capacity gaat krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Het lijkt me ge-wel-dig als je goede communicatie hebt met je gunner, vooral als je vaak speelt met dezelfde personen, dat lijkt me echt zooo enorm vet om in een cutlass tussen een groep light fighters te vechten :D
Dat is juist hetgene waar ik naar uit kijk in dit spel, skill en gevoel krijgen voor je mede spelers in hetzelfde schip :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monochrome
Ik zit te kijken naar de cutlass black, maar zou dat ding zich goed houden versus een paar hornets? Freelancer, leuk schip, maar missiles worden waarschijnlijk wat prijzig en ik zou liever gaan voor gewoon energy-based wapentuig, bij voorkeur op type 2 hardpoints of turrets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Monochrome schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 14:44:
Ik zit te kijken naar de cutlass black, maar zou dat ding zich goed houden versus een paar hornets? Freelancer, leuk schip, maar missiles worden waarschijnlijk wat prijzig en ik zou liever gaan voor gewoon energy-based wapentuig, bij voorkeur op type 2 hardpoints of turrets
Dan zul je waarschijnlijk moeten stemmen op de deep-space fighter in de komende poll in de LftC. Die zal waarschijnlijk meer op jouw wensen lijken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TNJ
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 20-09 12:49

TNJ

Frugalite

Fordox schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 14:24:
[...]

Het lijkt me ge-wel-dig als je goede communicatie hebt met je gunner, vooral als je vaak speelt met dezelfde personen, dat lijkt me echt zooo enorm vet om in een cutlass tussen een groep light fighters te vechten :D
Dat is juist hetgene waar ik naar uit kijk in dit spel, skill en gevoel krijgen voor je mede spelers in hetzelfde schip :)
Net als in Arma 2/3 in een gunship met copilot/gunner. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Case_C schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 13:47:
[...]

De Freelancer MIS is een schip wat volledig ontworpenis als fighter/missile-platform.
Verder natuurlijk de Cutlass Blue nog, maar voor de rest kan ik niet iets verzinnen wat ook nog cargo-capacity gaat krijgen.
De Cutlass Black wat 2 jaar terug nog "het" Pirate schip was (zat in de Pirate Package en alvast matey package)
Je mist nu de geschutskoepel maar die kan je er daar wel op zetten. Dat geld niet voor de Red op dit moment. Elke freelancer variant behalve de max kan je waarschijnlijk ook wel als multimedia crew Fighter uitrusten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Monochrome schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 14:44:
Black legt het zeker af tegen 2 hornets. (of je moet erg goed zojn) Aan de andere kant zal je met je hornet met geschutskoepel ook weinig vracht vervoeren.

Ik dacht dat de super hornet ook plaats voor 2 had, maar de hornet is meer een klassieke jager waar de freelancer en Cutlass ruimte hebben om in te lopen en vracht te vervoeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

TNJ schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 15:17:
[...]

Net als in Arma 2/3 in een gunship met copilot/gunner. :)
Evenals de gunships in Battlefield ;) .
Bornhald schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 15:33:
[...]

De Cutlass Black wat 2 jaar terug nog "het" Pirate schip was (zat in de Pirate Package en alvast matey package)
Je mist nu de geschutskoepel maar die kan je er daar wel op zetten. Dat geld niet voor de Red op dit moment. Elke freelancer variant behalve de max kan je waarschijnlijk ook wel als multimedia crew Fighter uitrusten.
Klopt, dat is ook wat ze continue beloven dat er van elk schip zo'n 1500 verschillende varianten beschikbaar mogelijk zijn door ze uit te rusten met verschillende onderdelen/wapens geschut schilden e.d. (en wie weet in de toekomst ook met interieur aanpassingen) Dus geen bedden in je red. )
Bornhald schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 15:37:
[...]

Black legt het zeker af tegen 2 hornets. (of je moet erg goed zojn) Aan de andere kant zal je met je hornet met geschutskoepel ook weinig vracht vervoeren.

Ik dacht dat de super hornet ook plaats voor 2 had, maar de hornet is meer een klassieke jager waar de freelancer en Cutlass ruimte hebben om in te lopen en vracht te vervoeren
Als het goed is kan de Hornet met geschutskoepel geen vracht vervoeren. Daarbij komt ook dat de Hornet geen light-figher gaat zijn. De Gladius daarintegen wel, dus daarvan moet een Cutlass er wel 3 aankunnen.

[ Voor 25% gewijzigd door Case_C op 26-10-2014 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TNJ
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 20-09 12:49

TNJ

Frugalite

Case_C schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 15:38:
[...]

Evenals de gunships in Battlefield ;) .
EA :r , maarja ieder z'n eigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

TNJ schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 17:46:
[...]

EA :r , maarja ieder z'n eigen.
Je moet wat als je vrienden het spelen ;) , BF3 was nog niet eens zo heel slecht.

Verder nog wat pre-alpha OP space-guns op de Hornet 8)7 :
https://forums.robertsspa...n-get-8-but-pricey#latest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Case_C schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 15:38:
[...]
Als het goed is kan de Hornet met geschutskoepel geen vracht vervoeren. Daarbij komt ook dat de Hornet geen light-figher gaat zijn. De Gladius daarintegen wel, dus daarvan moet een Cutlass er wel 3 aankunnen.
geen is toch ook weinig, :)

Ook vraag ik me af of de cutlass 3 gladius' aan kan. Gladius is uiteindelijk een dedicated fighter waar de cutlass dat niet is. En het naar de hangar brengen heeft de cutlass nu niet bepaald wendbaarder gemaakts.
Hoewel alles nu nog theorycrafting is want geen van beide zit al in AC (en dan nog is AC niet hetzelfde als PU want in die laatste zou je een hinderlaag moeten kunnen zetten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Case_C schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 18:01:
[...]

Je moet wat als je vrienden het spelen ;) , BF3 was nog niet eens zo heel slecht.

Verder nog wat pre-alpha OP space-guns op de Hornet 8)7 :
https://forums.robertsspa...n-get-8-but-pricey#latest
Die Shankerz is ook een mafkees. Hij is al Space Marshall en nog ff 130 dollar uitgeven om wat guns te testen. :P Maarja dat is dan ook niks meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Bornhald schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 08:18:
[...]

geen is toch ook weinig, :)

Ook vraag ik me af of de cutlass 3 gladius' aan kan. Gladius is uiteindelijk een dedicated fighter waar de cutlass dat niet is. En het naar de hangar brengen heeft de cutlass nu niet bepaald wendbaarder gemaakts.
Hoewel alles nu nog theorycrafting is want geen van beide zit al in AC (en dan nog is AC niet hetzelfde als PU want in die laatste zou je een hinderlaag moeten kunnen zetten)
Kan je je momenteel nog niet verstoppen op de map dan? Zoveel mogelijk systems uit zetten om een zo klein mogelijk electronisch profiel te creëren. Het uitzetten van systems kan volgens mij al wel, weet alleen niet of detection ook al op zo'n manier werkt.. Zou zeker wel een vet systeem zijn.

De Gladius is zeker wel een toffe fighter om op een escort-carrier te zetten :) , hopelijk gaan ze binnenkort meer bekendmaken over hoe capitals gaan werken voor org's. (Voor de Bengal is dit wel bekend, maar overige schepen zijn daarin een beetje onder vertegenwoordigd) Misschien doen ze dit wel met het bekend maken van de nieuwe Corvette :) .
Verwijderd schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 08:30:
[...]

Die Shankerz is ook een mafkees. Hij is al Space Marshall en nog ff 130 dollar uitgeven om wat guns te testen. :P Maarja dat is dan ook niks meer.
Dat filmpje geeft ook goed weer dat het balancen van alle wapens een zware taak word... Zichtbaar in dat filmpje is wel dat die wapens nog behoorlijk OP zijn :P . Meer een wapen wat thuis hoort op de turret van een capital imo. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Nog 5500 dollar en we hebben de nieuwe stretchgoal bereikt :)
ik ben benieuwd naar de LftC!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Fordox schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 09:07:
Nog 5500 dollar en we hebben de nieuwe stretchgoal bereikt :)
ik ben benieuwd naar de LftC!
Nog een dag of 2 wachten dan :p , dan weten we meer. Ben nu wel benieuwd naar meer info over capitals :) , de Javelin (Destroyer), Idris (Frigate), Panther (Escort-Carrier). Daarnaast die nieuwe Corvette die in ontwikkeling is :P , dat gaat volgens mij een heel leuk bootje worden. (ong. zelfde afmetingen als de 890J maar dan gericht op firepower ipv bling bling :p .)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Aangezien zaterdag PAX Aus een beetje schappelijke tijd heeft kunnen we we ltegelijk de TS aanzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Verwijderd schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 09:14:
Aangezien zaterdag PAX Aus een beetje schappelijke tijd heeft kunnen we we ltegelijk de TS aanzetten.
Goed plan :) , misschien ook leuk om een potje Civ5 tijdens de presentatie te doen? Of is dat iets te intensief om daarnaast ook een presentatie te volgen? (Dan wel gewoon Civ5, want Beyond Earth heb ik geen behoefte aan xD ) Ander spelleke kan ook natuurlijk.

Haal je voor die tijd dan wel een nieuwe mic. xD ? Ik denk wel dat iedereen dat op prijs zal stellen :P ,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Raven
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-09 20:32
Ik zat eens te kijken om hier aan mee te gaan doen. Tot dat ik zag dat je zo'n beetje elk onderdeel apart moet kopen. Voor prijzen waarvan ik dacht... yo wtf..

Neuh, ik wacht wel tot volgend jaar, als het dan ooit n keer officieel gereleased word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
D-Raven schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 09:18:
Ik zat eens te kijken om hier aan mee te gaan doen. Tot dat ik zag dat je zo'n beetje elk onderdeel apart moet kopen. Voor prijzen waarvan ik dacht... yo wtf..

Neuh, ik wacht wel tot volgend jaar, als het dan ooit n keer officieel gereleased word.
Voor $45 heb je alles. Volgende modules kun je voor $5 elk kopen. Valt toch wel mee lijkt me? Minder dan een retailgame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
Case_C schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 09:17:
[...]

Goed plan :) , misschien ook leuk om een potje Civ5 tijdens de presentatie te doen? Of is dat iets te intensief om daarnaast ook een presentatie te volgen? (Dan wel gewoon Civ5, want Beyond Earth heb ik geen behoefte aan xD ) Ander spelleke kan ook natuurlijk.

Haal je voor die tijd dan wel een nieuwe mic. xD ? Ik denk wel dat iedereen dat op prijs zal stellen :P ,
Hoe laat is die presentatie? Ik ben wel ge|interesseerd in Civ5! (En ja, ik zal ook een mic regelen :P)

Edit: Pax @ 12:00, dat moet wel lukken denk ik.

[ Voor 4% gewijzigd door Snoz Lombardo op 27-10-2014 09:22 ]

Pagina: 1 ... 77 ... 100 Laatste

Dit topic is gesloten.