[PC] Star Citizen - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 76 ... 100 Laatste
Acties:
  • 255.933 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kipkruide
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-06 12:44
Trek met mijn 290x + 16 gieg geheugen ongeveer 20-25 fps als ik naar mijn phoenix kijk in de astroid hanger.
Heeft natuurlijk wel 4 gieg aan vram. max settings nat.

edit: ook 1440p overigens

[ Voor 8% gewijzigd door kipkruide op 23-10-2014 08:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 18:36

Fordox

00101010

gieg :x

De asteroid hangar is ook de hangar die het moeilijkste doet bij mij. Hoe zit het in je ravel & york hangar?

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 21-09 17:03

Case_C

[Team Carrack]

Bornhald schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 08:22:
[...]
en ik ben nog steeds blij met die gladius in de hangar :)
Gladius in de hangar? Bedoel je die sneak-peak of heb je hem staan :P ..?
kipkruide schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 08:28:
Trek met mijn 290x + 16 gieg geheugen ongeveer 20-25 fps als ik naar mijn phoenix kijk in de astroid hanger.
Heeft natuurlijk wel 4 gieg aan vram. max settings nat.

edit: ook 1440p overigens
Dan hoop ik toch sterk dat de GTX980ti met toch dik 6gb vram gaat komen, want ik wil wel 1440P 21:9 gaan gamen... Anders zal die droom nog wat langer op zich moeten laten wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-09 13:08
Ik denk dat de fps eerder omhoog gaan dan omlaag omdat er nog 0 optimalisatie is gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-05 22:07
Case_C schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 08:42:
[...]

Gladius in de hangar? Bedoel je die sneak-peak of heb je hem staan :P ..?
Ik bedoel de hangar op de site, nog niet in de erm hangar in het "spel"
maar als ik dat plaatje zo zie ben ik blij dat ik er toen een genomen heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14-09 17:58
Ik heb nog geen enkele echte fighter maar de Gladius maakt zeker kans, erg mooi ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Bornhald schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 08:44:
[...]

Ik bedoel de hangar op de site, nog niet in de erm hangar in het "spel"
maar als ik dat plaatje zo zie ben ik blij dat ik er toen een genomen heb
Hij ziet er inderdaad ongelovelijk vet uit :) , het 'kleinere' broertje van de Hornet zeg maar. Nog 2 grotere missiles dichter bij de 'hull' ook volgens mij. Maar wel 'slechts' 4 gewone missiles onder de vleugels :P , dat is toch wel een gemis tegenover de Hornet...

Ik maak daar namelijk heel graag gebruik van, gewoon cirkeltjes rond je target vliegen en missiles afvuren. :9 (Hé Fordox/Thisuren ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mohy
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 24-08 10:41

Mohy

Star Citizen

Case_C schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 14:11:

Hopelijk gaat de DUR nog een upgrade in cargo capacity krijgen :) , want het is wel een heel leuk 'groter'/multi-crew schip waar je makkelijk solo mee kan vliegen. Dan kan je er nog wat meer mee dan alleen exploren.
Ik was sowieso wel onder de indruk van alle Freelancers. In deep space denk je nog wel een keer extra na als je dergelijke schepen in je eentje wilt aanvallen. Die dingen staan volgens mij wel redelijk hun mannetje. Die Cargohold is nog wel een puntje, maar met extra range, sensor range, jump drive en de hardpoints die de DUR variant heeft... Volgens mij idd prima scheepje. Nu nog ergens LTI voor die boot vinden :P

Si vis pacem, para bellum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Dat gaat nog wel veranderen in de PU qua kosten en dan zijn er ook betere counter measures :P

Over de hardware discussie:
Als volgend jaar AMD met hun nieuwe lijn uit komt, boeit me geen ruk hoeveel het gaat kosten (dan hoop ik max op zon 650 euro), maar de creme de la creme kaart gaat bij mij in de kast hangen :)
Moet ik ook een nieuw mobo+cpu setje... Iemand nog interesse in een AMD FX-8150? altijd mooi koud gedraaid onder water :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Mohy schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 09:08:
[...]

Ik was sowieso wel onder de indruk van alle Freelancers. In deep space denk je nog wel een keer extra na als je dergelijke schepen in je eentje wilt aanvallen. Die dingen staan volgens mij wel redelijk hun mannetje. Die Cargohold is nog wel een puntje, maar met extra range, sensor range, jump drive en de hardpoints die de DUR variant heeft... Volgens mij idd prima scheepje. Nu nog ergens LTI voor die boot vinden :P
Ze gaan qua cargo capacity nog wel een upgrade krijgen binnenkort. Dus op dat vlak zit je goed ;) , enkel LTI voor een Freelancer is een beetje over the top/overbodig. Het is een relatief klein schip wat niet gek veel kost in onderhoud. Dat is die 50 tot 100 dollar die je dan extra betaald totaal niet waard.
Fordox schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 09:10:
Dat gaat nog wel veranderen in de PU qua kosten en dan zijn er ook betere counter measures :P
Swarm-missiles, gewoon op goed geluk afvuren.. en counter-measures doen niets :D . Zeker als je op 50 tot 100 meter van elkaar vandaan zit ;) . Stil voor elkaar hangen en op elkaar schieten zoals eerder deze week xD .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mohy

Mohy

Star Citizen

Case_C schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 09:16:
enkel LTI voor een Freelancer is een beetje over the top/overbodig. Het is een relatief klein schip wat niet gek veel kost in onderhoud. Dat is die 50 tot 100 dollar die je dan extra betaald totaal niet waard.
Klopt, lag ook niet echt in de planning, maar deze boot vraagt erom om ingezet te worden in "unknown space" en dat gaat wel eens fout :P

(50 tot 100 dollar voor LTI? Volgens mij is dat LTI alleen maar 'handig' en zeker geen must. Maar als ik deze bedragen zie denken anderen daar heel anders over )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
Ik kan echt niet wachten om lekker in deep space in mn freelancer te zitten en dan beetje door dat schip te lopen, wetend dat dit gewoon mijn "home" is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Fordox schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 09:10:

Over de hardware discussie:
Als volgend jaar AMD met hun nieuwe lijn uit komt, boeit me geen ruk hoeveel het gaat kosten (dan hoop ik max op zon 650 euro), maar de creme de la creme kaart gaat bij mij in de kast hangen :)
Moet ik ook een nieuw mobo+cpu setje... Iemand nog interesse in een AMD FX-8150? altijd mooi koud gedraaid onder water :9
Hehehe, ik zei ook al tegen m'n vriendin dat ik medio volgend jaar toch echt wat nieuws ga kopen (ondanks komende bruiloft die een hoop centjes gaat kosten). M'n computer is dan 5 jaar oud, antiek voor mijn begrippen aangezien m'n vorige oudste systeem slechts een leeftijd van 3 jaar heeft gehaald. :P

Gister even fraps geinstalleerd om een fps-counter te krijgen (ik zag zo gauw geen console-command daarvoor), en in de hanger kwam ik tot een whopping 20 frames met medium quality. Tijd voor nieuw spul dus, maar ik hou me nog even een half jaartje in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
20fps op medium op een 5 jaar oud systeem is zeker niet slecht eigenlijk

Ik zit te denken om binnenkort een 970gtx te halen, maar hoop eigenlijk dat ati met iets komt wat alle prijzen laat zakken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn pc is ook 5 jaar oud (op graka na), nieuwe onderdelen ben ik al in batches aan het bestellen. :P Even niet de pieken om alles in 1 keer te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Basekid schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 09:24:
Ik kan echt niet wachten om lekker in deep space in mn freelancer te zitten en dan beetje door dat schip te lopen, wetend dat dit gewoon mijn "home" is.
Inderdaad, gewoon lekker op onderzoek uitgaan :) . Deep-space is natuurlijk we een koude bedoening, dan moet je wel regelen dat je verwarming werkt ;) . Verder is het natuurlijk wel het grootste gebied wat nog te ontdekken valt bij systems. Hoe verder weg van de zon, des te groter de orbit/het gebied wat nog niet ontdekt is :) . Naarmate de PU langer live is zullen de systems steeds verder/uitgebreider ontdekt worden.

Ben wel benieuwd hoe vlug dat kan gaan, laten 100.000 speler zich intensief bezig houden met exploration. Met 1 uur spelen kan je misschien 0,000001% van een system ontdekken? :P Op cruise-snelheid is het natuurlijk moeilijk om nieuwe anomalies te vinden.

Ze zullen hier vast wel wat op vinden dat het niet in een week een volledig system uitgeplozen kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swychblade
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 29-12-2023
Case_C schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 09:44:
[...]

Inderdaad, gewoon lekker op onderzoek uitgaan :) . Deep-space is natuurlijk we een koude bedoening, dan moet je wel regelen dat je verwarming werkt ;) . Verder is het natuurlijk wel het grootste gebied wat nog te ontdekken valt bij systems. Hoe verder weg van de zon, des te groter de orbit/het gebied wat nog niet ontdekt is :) . Naarmate de PU langer live is zullen de systems steeds verder/uitgebreider ontdekt worden.

Ben wel benieuwd hoe vlug dat kan gaan, laten 100.000 speler zich intensief bezig houden met exploration. Met 1 uur spelen kan je misschien 0,000001% van een system ontdekken? :P Op cruise-snelheid is het natuurlijk moeilijk om nieuwe anomalies te vinden.

Ze zullen hier vast wel wat op vinden dat het niet in een week een volledig system uitgeplozen kan worden.
Ben benieuwd welk systeem de explorers van ons eerst gaan bezoeken? Tyrol leek mij een leuke optie voordat het systeem ontploft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
Ik hoop dat ze dit beter doen dan STO. Daar beloofden ze ook super veel exploration maar was het uiteindelijk 0.

Je onderschat snel hoeveel exploration 100000 mensen kunnen doen. Als ze allemaal wat nieuws willen ontdekken zul je HEEL VEEL content moeten hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Gaius schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 09:40:
[...]

Hehehe, ik zei ook al tegen m'n vriendin dat ik medio volgend jaar toch echt wat nieuws ga kopen (ondanks komende bruiloft die een hoop centjes gaat kosten). M'n computer is dan 5 jaar oud, antiek voor mijn begrippen aangezien m'n vorige oudste systeem slechts een leeftijd van 3 jaar heeft gehaald. :P

Gister even fraps geinstalleerd om een fps-counter te krijgen (ik zag zo gauw geen console-command daarvoor), en in de hanger kwam ik tot een whopping 20 frames met medium quality. Tijd voor nieuw spul dus, maar ik hou me nog even een half jaartje in.
offtopic:
Ken je budget niet maar Medio volgend jaar lijkt me een heel mooi moment, zeker als je Intel based pc wilt. Nieuwe Intel Skylake platform komt dan uit wat een nieuwe architectuur op 14nm is. Krachtig, zuinig en daarnaast zal dat het moment zijn dat pcie ssd’s meer mainstream zullen worden en naar verwachting goed ondersteund zullen zijn in de chipset / moederborden.
Grafische kaarten is koffiedik kijken maar hopelijk zijn dan de 16nm kaarten in zicht.

Zelf denk ik dat tegen de tijd dat SC echt final is (2016), de huidige generatie 9xx nvidia’s alweer relatief aan de langzame kant zullen zijn .

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Basekid schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 10:01:
Ik hoop dat ze dit beter doen dan STO. Daar beloofden ze ook super veel exploration maar was het uiteindelijk 0.

Je onderschat snel hoeveel exploration 100000 mensen kunnen doen. Als ze allemaal wat nieuws willen ontdekken zul je HEEL VEEL content moeten hebben.
Jump-holes gaan natuurlijk ook maar tijdelijk open blijven, in ieder geval de kleinere. Dus dat blijft wel continue een uitdaging om die te blijven zoeken. Nieuwe 'smokkel-routes' vinden e.d. , want de meeste jump-holes zullen naar al ontdekte sytems zijn.

Wie weet kunnen ze ook wat met planet-side exploration. Dat je sensors vanuit space een signaal oid oppikken op een nabije planeet die je scant. Dat je dan kan landen om vervolgens een procedural generated artifact vind. (Of gewoon raw-gold, dat is ook prima :Y )

Ook al is een system volledig gechart, dan kan je alsnog schepen en anomalys vinden gok ik. Die content zullen ze gewoon blijven aanvullen. En middels kometen vanuit deep-space die ergens op botsen kunnen ze ook nieuwe debry fields genereren ;) (ik noem maar een zijstraat)

Het zal zeker moeilijk worden, maar het is zeker mogelijk om het te laten werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik denk ook wat betreft exploration dat SC veel dynamischer kan zijn dan Freelancer waar alles statisch was. Bijvoorbeeld als ergens in een uithoek een grote battle heeft plaatsgevonden kunnen de wrakken later explorable zijn. Zo kun je in dezelfde systems lange tijd exploration interessant houden omdat de PU zich steeds blijft ontwikkelen door gebeurtenissen. Het is niet zo dat als een system volledig ge-explored is dat ie dan "afgedankt" moet worden als het ware. Hopelijk kunnen ze de PU zodanig goed ontwikkelen dat vanzelf weer nieuwe opportunities worden gecreeerd (dat kan zeker in de verdere toekomst als er procedural generation bij komt).

Maar het is zeker waar dat er ook steeds veel nieuwe content moet worden toegevoegd aan de PU en met veel spelers blijft dat een hele grote uitdaging.

Wat wel mooi is aan het backerproces is dat wij hebben laten weten dat we exploration belangrijk vinden lang voordat de game uit komt, daardoor focussen ze zich er wel op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Verwijderd schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 10:37:
Ik denk ook wat betreft exploration dat SC veel dynamischer kan zijn dan Freelancer waar alles statisch was. Bijvoorbeeld als ergens in een uithoek een grote battle heeft plaatsgevonden kunnen de wrakken later explorable zijn. Zo kun je in dezelfde systems lange tijd exploration interessant houden omdat de PU zich steeds blijft ontwikkelen door gebeurtenissen. Het is niet zo dat als een system volledig ge-explored is dat ie dan "afgedankt" moet worden als het ware. Hopelijk kunnen ze de PU zodanig goed ontwikkelen dat vanzelf weer nieuwe opportunities worden gecreeerd (dat kan zeker in de verdere toekomst als er procedural generation bij komt).

Maar het is zeker waar dat er ook steeds veel nieuwe content moet worden toegevoegd aan de PU en met veel spelers blijft dat een hele grote uitdaging.

Wat wel mooi is aan het backerproces is dat wij hebben laten weten dat we exploration belangrijk vinden lang voordat de game uit komt, daardoor focussen ze zich er wel op.
Inderdaad, ze nemen het nu er 'vroeg' mee in het proces. Een jaar geleden zouden de planeten nog statisch zijn, toen de community daar niet zo gelukkig me was zijn ze gaan onderzoeken of orbits mogelijk zijn. Daar hadden ze dan wel weer double-floating-point precision voor nodig, maar ze gaan het nu wel zo uitvoeren _/-\o_ .

Nog een weetje over de Carrack.
Ben confirmed in the recent AA broadcast that the Carrack is currently "Constellation sized".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swychblade
Planetary Exploration:
Elite: Dangerous will have freeform (go wherever you want) planetary exploration on full 1:1 scale planets.
In Star Citizen, planetside movement will be restricted to specialized locations, such as star ports, bars and FPS arenas, while the rest of the planet is off limits.

Nu geloof ik de propaganda-molen van Elite: Dangerous niet direct, maar vraag me toch af wat hier van waar is? Ik verwacht van SC namelijk wel dat ik op planeten kan landen zonder auto-pilot en ongeacht welke plek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
  • Laatst online: 11-01-2022
Swychblade schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 10:42:
Nu geloof ik de propaganda-molen van Elite: Dangerous niet direct, maar vraag me toch af wat hier van waar is? Ik verwacht van SC namelijk wel dat ik op planeten kan landen zonder auto-pilot en ongeacht welke plek.
Dan zul je je verwachtingen helaas bij moeten stellen. Op planeten zul je bij release alleen op bepaalde plekken kunnen landen, en dit gebeurt op auto-pilot. Je zult tijdens het landen wel rond kunnen lopen in je schip, maar je kan niet zelf vliegen.

Op de lange termijn willen ze wel de hele compleet openstellen, zodat je wel overal heen kan vliegen, maar dit is ver in de toekomst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Zijn ook niet echt realistische verwachtingen dat bij honderden handcrafted planeten elke spot op de planeet bereikbaar is.

Bij de eerste release van Elite zit het er ook niet in trouwens. Overigens is de biased Elite FAQ geen goede informatiebron voor SC. ;)

Edit: Bij schepen en space stations was het wel handmatig docken toch? (volgens mij opgepikt in een 10ftc).

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2014 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

SC gaat op release vooralsnog geen vrije landingen hebben op planeten. Zowieso heeft het op Arc-corp e.d. planeten niet zoveel zin, aangezien alles volgebouwd is. (Daarbij komt een druk luchtverkeer, wat risico's geeft voor botsingen) Dus regulated -automated landing.

Op nieuw ontdekte planeten moet dat wel mogelijk zijn, dan is er enkel terrein te generen. En is er geen risico voor botsingen met 'air-liners' dus dan moet manueel landen wel mogelijk gaan zijn. Maar dat zal denk ik pas in 2016/17 ingame komen.

Maar als ik het goed begrijp zijn alle planeten in E.D. onbewoond, dus lege vlaktes waar je wat kan vinden? Als ze al steden generen gaat het moeilijk worden om daar een hoge kwaliteit mee te halen, verder weet ik ook niet of je daarmee 'uit' je schip kan.. of slechts over het oppervlakte kan vliegen.
Verwijderd schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 10:53:
Edit: Bij schepen en space stations was het wel handmatig docken toch? (volgens mij opgepikt in een 10ftc).
Volgens mij wel ja, handmatig docken/vliegen zal voor planet-side ook niet al te lang duren gezien heel veel mensen dit willen.

[ Voor 17% gewijzigd door Case_C op 23-10-2014 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swychblade
Metalkai schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 10:47:
[...]

Dan zul je je verwachtingen helaas bij moeten stellen. Op planeten zul je bij release alleen op bepaalde plekken kunnen landen, en dit gebeurt op auto-pilot. Je zult tijdens het landen wel rond kunnen lopen in je schip, maar je kan niet zelf vliegen.

Op de lange termijn willen ze wel de hele compleet openstellen, zodat je wel overal heen kan vliegen, maar dit is ver in de toekomst.
Mag toch hopen dat mijn Urza Rover niet alleen maar eye-candy is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
  • Laatst online: 11-01-2022
Swychblade schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 11:14:
[...]

Mag toch hopen dat mijn Urza Rover niet alleen maar eye-candy is.
Zeker niet. De exacte mechanics moeten nog uitgewerkt worden, maar er zullen zeer waarschijnlijk op onbewoonde planeten grote gebieden zijn waarin je met de rover kan exploren op de grond. Je zult waarschijnlijk wel op een vaste locatie landen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien iets minder druk maken over details die allemaal nog lang niet zijn uitgekristalliseerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Verwijderd schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 11:20:
Misschien iets minder druk maken over details die allemaal nog lang niet zijn uitgekristalliseerd?
Dit!

Voor hetzelfde geld maken ze hele grote stappen met de ontwikkeling van planeten, en zit het in de beta er al in. Daar is nu alleen nog niks nuttigs over te zeggen :p , dat het er ooit in zal komen is wel waarschijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nou dat handmatig landen op planeten er niet in zit in de eerste release is toch wel een zekerheid. :) Hoever de planeten zelf explorable gaan zijn blijft pure speculatie inderdaad. Maar ik denk dat de PU al veel verder uitgekristalliseerd is dan wij denken. In de studio reports van CitizenCon zeiden ze dat ze al met veel planetside locaties bezig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze hebben nog een dik jaar te gaan qua ontwikkeling om alles te bouwen wat ze beloofd hebben. En daarna zal het nog jaren duren eer ze de content gaan bouwen die nu blijkbaar verwacht wordt.
En procedureel genereren is wel leuk een aardig maar als dat niet goed gemaakt is dan is het onbruikbaar. *mompelt*X-Rebirth*mompelt*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrie
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 24-08 21:49
Laat me eerst maar eens wat exploren in de ruimte, lijkt me eerst leuk genoeg :9

Star Citizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Jorrie schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 11:54:
Laat me eerst maar eens wat exploren in de ruimte, lijkt me eerst leuk genoeg :9
Precies, waarschijnlijk ook het leukste onderdeel. Was in Freelancer al vet. Wrakken vinden met zeldzame wapens erin. En daar komt bovenop nog de uitgebreide salvage, mining mechanics etc. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Jorrie schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 11:54:
Dan kan de Urza rover dus voorlopig 'thuis' blijven in de hangar ;) . Had trouwens bij een stukje op het forum gelezen dat elk pakket met een hangar wat je hebt in-game komt.

Dus 3 schepen met een hangar erbij betekend 3 in-game rental-free hangars... Op zich ook een makkelijke/leuke bijkomstigheid. De Revel&York hangar op Terra en de Aeroview hangar op Earth :P ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21:17

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Ik denk dat 98% van de mensen zich echt geruime tijd prima zullen vermaken met het rondvliegen en exploreren, dan kan later wel de extra content en acties zoals handmatig landen komen (al zie ik dat zelf ook erg graag).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Het eerste wat ik ga doen, is uitvogelen hoeveel wat waard is en er dan in handelen (zowel legaal als illegaal), misschien opslaan als het later in het spel kostbaarder wordt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Fordox schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 12:24:
Het eerste wat ik ga doen, is uitvogelen hoeveel wat waard is en er dan in handelen (zowel legaal als illegaal), misschien opslaan als het later in het spel kostbaarder wordt :)
Gewoon keihard hoarden dus xD , jij gaat dus met moeite je schip elke keer in je hangar frommelen tussen alle cargo die je daar hebt opgeslagen :p .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

De meest kostbare dingen zijn vaak het kleinst :)

* Fordox denkt terug aan de Methadonbus operatie van een paar paginas terug...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Fordox schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 12:28:
De meest kostbare dingen zijn vaak het kleinst :)

* Fordox denkt terug aan de Methadonbus operatie van een paar paginas terug...
Grote voorraden zijn alleen niet klein meer ;) . Bergen meth, waar je in rond kan zwemmen :) 4fps als je in je hangar komt xD .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swychblade
Hoe illegaler, hoe meer het waard is. Denk aan dieren uit Eealus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dahakon
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-04-2024
Swychblade schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 12:37:
Moet je ze niet vergeten te voeden :P

In ieder geval, als trading daadwerkelijk zo dynamisch wordt als het zou moeten worden, zul je heel veel nieuws bulletins moeten volgen om er achter te komen waar er een tekort is van wat, voor optimale winst. Of je moet natuurlijk zelf een tekort creeeren >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Swychblade schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 12:37:
Lol, zocht het even op :) . De pledge-for-a-starsystem link stond er nog in :p .
5000 dollar, maar dan mag je wel een system benoemen :D , helaas zijn die packages op xD .
dahakon schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 12:58:
[...]

In ieder geval, als trading daadwerkelijk zo dynamisch wordt als het zou moeten worden, zul je heel veel nieuws bulletins moeten volgen om er achter te komen waar er een tekort is van wat, voor optimale winst. Of je moet natuurlijk zelf een tekort creeeren >:)
Ik hoop inderdaad dat dit het geval gaat zijn. Dat heeft CR iig wel beloofd :p , maar in hoeverre ze het kunnen gaan leveren is natuurlijk nog niets over te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Je zorgt er gewoon voor dat je wat kostbaars in huis hebt zonder naar de beurs te kijken, en op t moment dat er een enorme prijs op staat verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
dahakon schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 12:58:
[...]

Inderdaad wat piraten huren om bepaalde trade routes naar een station te verstoren en daarna het product waar de station opeens een tekort van krijgt verkopen aan ze voor een zeer hoge prijs. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Verwijderd schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 13:11:
[...]

Inderdaad wat piraten huren om bepaalde trade routes naar een station te verstoren en daarna het product waar de station opeens een tekort van krijgt verkopen aan ze voor een zeer hoge prijs. ;)
Laten we nu net een paar piraten kennen die dat misschien wel leuk vinden om voor ons 'simpele' traders te doen :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

En daar haal je wel winst op na de afbetaling van de piraten? Kun je net zo goed een systeem vinden waar het meer gewild is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hangt af van het product denk ik. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Soms kan het ook gewoon leuk zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Ircghost schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 13:32:
Soms kan het ook gewoon leuk zijn :P
Klopt die piraten hebben helemaal geen vergoeding nodig :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dahakon
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-04-2024
Fordox schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 13:08:
Je zorgt er gewoon voor dat je wat kostbaars in huis hebt zonder naar de beurs te kijken, en op t moment dat er een enorme prijs op staat verkopen.
Je kunt beter iets goedkoops in huis hebben wat kostbaar gemaakt kan worden door tekorten, dan kostbare dingen inslaan die hopenlijk kostbaarder gaan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

dahakon schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 14:10:
[...]

Je kunt beter iets goedkoops in huis hebben wat kostbaar gemaakt kan worden door tekorten, dan kostbare dingen inslaan die hopenlijk kostbaarder gaan worden.
Dat maakt toch geen hol uit als je gratis diamant vindt op een 1 of andere asteroïde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Fordox schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 14:29:
[...]

Dat maakt toch geen hol uit als je gratis diamant vindt op een 1 of andere asteroïde?
Je zal er maar tegen aan lopen met je Aurora :p en maar 5 ton mee kunnen nemen terwijl er 200 ton beschikbaar is XD . Kom je terug is alles weg :p .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Dan verdedig je de asteroide en bel je even de hulp op van een ORG genoot die in een connie vliegt oid. met de afspraak dat je het 70/30% deelt bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Dat is sowieso het voordeel van de Org natuurlijk, altijd transport en beveiliging beschikbaar.. vooral als wij zo groot zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Fordox schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 14:29:
[...]

Je zult dan wel toevallig wat serieuze mining equipment bij je moeten hebben. Het zal niet meer een geval zijn van schieten op de asteroide en binnen halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Als je er zelf helemaal geen ruk mee kunt moet je iemand anders vragen die het voor je minet voor een bepaald percentage van de opbrengst, of je verkoopt de informatie over de locatie aan iemand die er wel wat mee kan.

als je iets kostbaars hebt gevonden en je bent de eerste, heb je sowieso een leuke payday :)

[ Voor 18% gewijzigd door Fordox op 23-10-2014 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Fordox schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 14:32:
Dan verdedig je de asteroide en bel je even de hulp op van een ORG genoot die in een connie vliegt oid. met de afspraak dat je het 70/30% deelt bijvoorbeeld.
Logisch, maar er zijn zat lone-wolves :P . En een waardevolle recourse gaat moeilijk te verdedigen zijn in een light-vessel...
Verwijderd schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 14:35:
[...]
Je zult dan wel toevallig wat serieuze mining equipment bij je moeten hebben. Het zal niet meer een geval zijn van schieten op de asteroide en binnen halen.
In dat geval is een Reclaimer wel handig, echter kan dat wel een dag duren voor die er is.. zeker wanneer het in een ander system is. Travel-time is een serieus onderdeel van de PU namelijk :p .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ben ook benieuwd naar de RSI Orion. Maar er zillen ook wel mogelijkheden komen om in je eentje te minen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Eigenlijk moeten we een soort weddenschap af sluiten om te kijken hoe vaak iedereen denkt dood te gaan in het begin :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thisuren
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 05-09 13:48
Waar ik nogal geïnteresseerd in ben in verband met exploren is de Bangul carriers. Er is wel naar gehint dat er misschien nog ergens een enkele rondzweeft, half rijp voor de sloop. Het lijkt me zo ontzettend gaaf om opeens zo'n ding te zien zweven en dan met de hele org op te knappen en het te gebruiken als het commandoschip van GoT :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Verwijderd schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 14:41:
Ben ook benieuwd naar de RSI Orion. Maar er zillen ook wel mogelijkheden komen om in je eentje te minen.
Inderdaad, mining-droid oid die jezelf kan besturen/in kan zitten. Die passen dan waarschijnlijk wel in een Freelancer oid.
Thisuren schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 14:42:
Waar ik nogal geïnteresseerd in ben in verband met exploren is de Bangul carriers. Er is wel naar gehint dat er misschien nog ergens een enkele rondzweeft, half rijp voor de sloop. Het lijkt me zo ontzettend gaaf om opeens zo'n ding te zien zweven en dan met behulp van de hele org op te knappen en het te gebruiken als het commandoschip van GoT :P
Ben bang dat we dan alsnog te klein zijn om die 24/7 bemand te houden :P . En je krijgt dan een hoop unwanted attention van andere/grotere organisaties.

Zulke informatie kan je het best voor vele miljoenen UEC verkopen :) .

[ Voor 3% gewijzigd door Case_C op 23-10-2014 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thisuren
Case_C schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 14:45

[...]

Ben bang dat we dan alsnog te klein zijn om die 24/7 bemand te houden :P . En je krijgt dan een hoop unwanted attention van andere/grotere organisaties.

Zulke informatie kan je het best voor vele miljoenen UEC verkopen :) .
Men, Bangul carrière voor de org klinkt gewoon veel vetter. Geld is zo saai :P
Verwijderd schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 14:41:
Dacht inderdaad ook dat het een echt mining ship was, lijkt me ook wel handig in combinatie met de interesse in exploren van de org. Zoeken naar waardevolle dingen en als je er zelf wat mee kan je maatjes sturen en anders gewoon de info doorverkopen.

[ Voor 44% gewijzigd door Thisuren op 23-10-2014 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Thisuren schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 14:46:
[...]

Dacht inderdaad ook dat het een echt mining ship was, lijkt me ook wel handig in combinatie met de interesse in exploren van de org.
Dat was inderdaad het originele idee van de org, veel exploren en de recources die we vinden zoveel mogelijk zelf minen. Maar die schepen hebben we een goede bevoorrading nodig denk ik zo. Fuel e.d..

Verder vraag ik me af hoe vlug je op locatie bent, hoe lang duurt een tripje naar een bepaald punt. Dat gaat geen 5 minuten zijn, maar loopt vlugger tegen een uur en een beetje afhankelijk van de afstand.

Je zal dus echt best lang in een bepaald system opereren lijkt me dan, even een paar jumps verder kijken is meer voor kleine/snelle traders. Alleen maar mooi natuurlijk, dat geeft een beetje een wild-west gevoel :D .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Wat lijkt me dat trouwens vreselijk, een uur lang vliegen in deep space omdat je gehoort hebt dat daar een asteroide rondvliegt waar diamant op zit. Natuurlijk is het leuk wanneer je er bent en het is het ook wel waard, maar wat doe je in godsnaam in die uur vliegtijd als er niks gebeurd?
Dan WIL ik bijna dat ik overvallen wordt door piraten :P
En dan moet je terug vliegen ook nog

[ Voor 5% gewijzigd door Fordox op 23-10-2014 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndrewBourgeois
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 30-03 17:32
Daarom ga ik ook met minstens 2 accounts spelen: zo kan ik wat anders doen terwijl 1 schip aan het cruisen is naar een ander zonnestelsel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thisuren
Case_C schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 14:50:
[...]

Dat was inderdaad het originele idee van de org, veel exploren en de recources die we vinden zoveel mogelijk zelf minen. Maar die schepen hebben we een goede bevoorrading nodig denk ik zo. Fuel e.d..

Verder vraag ik me af hoe vlug je op locatie bent, hoe lang duurt een tripje naar een bepaald punt. Dat gaat geen 5 minuten zijn, maar loopt vlugger tegen een uur en een beetje afhankelijk van de afstand.

Je zal dus echt best lang in een bepaald system opereren lijkt me dan, even een paar jumps verder kijken is meer voor kleine/snelle traders. Alleen maar mooi natuurlijk, dat geeft een beetje een wild-west gevoel :D .
Dan zou je een soort kleine exploration vloot op kunnen zetten, met verschillende groottes van exploration schepen en ook wat mining en transport schepen. Met z'n allen naar een bepaald punt en vanaf daar alles uitkammen en leegzuigen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Fordox schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 14:37:
Als je er zelf helemaal geen ruk mee kunt moet je iemand anders vragen die het voor je minet voor een bepaald percentage van de opbrengst, of je verkoopt de informatie over de locatie aan iemand die er wel wat mee kan.

als je iets kostbaars hebt gevonden en je bent de eerste, heb je sowieso een leuke payday :)
maar hoe weet je dat je de eerste enige bent, wellicht dat een andere org hte ook heeft gevonden en niet deel d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Wat maakt dat uit als er niemand rond vliegt en jij al bezig bent met het inladen van alle grondstoffen?
Opgestaan is plaats vergaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thisuren
Fordox schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 14:56:
Wat maakt dat uit als er niemand rond vliegt en jij al bezig bent met het inladen van alle grondstoffen?
Opgestaan is plaats vergaan :)
Totdat opeens die hele org weer langskomt voor nog een haul :P
Fordox schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 14:52:
Wat lijkt me dat trouwens vreselijk, een uur lang vliegen in deep space omdat je gehoort hebt dat daar een asteroide rondvliegt waar diamant op zit. Natuurlijk is het leuk wanneer je er bent en het is het ook wel waard, maar wat doe je in godsnaam in die uur vliegtijd als er niks gebeurd?
Dan WIL ik bijna dat ik overvallen wordt door piraten :P
En dan moet je terug vliegen ook nog
Filmpje kijken op je tweede scherm ;)

[ Voor 22% gewijzigd door Thisuren op 23-10-2014 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Thisuren schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 14:56:
[...]

Ja dat kan maar dat is toch geen gameplay...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Thisuren schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 14:56:
[...]

Info checken op je Mobi-glass ;) , prijzen checken enz.

edit:
dutje doen op bed, naar de wc gaan, je cargo nalopen op verstekelingen (op de hull C :p ), enz.

naar je post rennen als je plots aangevallen word

[ Voor 26% gewijzigd door Case_C op 23-10-2014 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Ik zet gewoon op mijn 2e scherm een filmpje aan, en bij een groter schip een beetje chillen inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Ircghost schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 15:00:
Ik zet gewoon op mijn 2e scherm een filmpje aan, en bij een groter schip een beetje chillen inderdaad.
Verstoppertje spelen in een Reclaimer/Hull C, D/Idris/Javelin/Bengal/Panther :+

Dronkig zuipen op de 890J is ook een optie natuurlijk 8)7

[ Voor 9% gewijzigd door Case_C op 23-10-2014 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
hey als ik iemand tegen kom die de grondstof niet op kan halen en ik wel, dan ben ik niet die gene die pech heeft hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Case_C schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 15:01:
[...]

Verstoppertje spelen in een Reclaimer/Hull C, D/Idris/Javelin/Bengal/Panther :+

Dronkig zuipen op de 890J is ook een optie natuurlijk 8)7
Ah, net als in de trein? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thisuren
Misschien kan je wel ingame een film kijken of een andere game spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Game-ception :p

lijkt me niet eens zon slecht idee, dat je een magazine leest over recente veranderingen terwijl je op je bed ligt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thisuren
Zou het sowieso een stuk realistischer maken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Fordox schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 15:06:
Game-ception :p

lijkt me niet eens zon slecht idee, dat je een magazine leest over recente veranderingen terwijl je op je bed ligt :)
En ineens door een dis-ruptor uit je cruise getrokken worden, waarna je aangevallen word door piraten xD . Of een random UEE search.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thisuren
Stel je voor, de UEE-marine die door Fordox' z'n hele holo-(vulzelfmaarin)-magazinecollectie gaat zoeken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Thisuren schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 15:12:
Stel je voor, de UEE-marine die door Fordox' z'n hele holo-(vulzelfmaarin)-magazinecollectie gaat zoeken :P
Zijn most common valuable resource waarvan hij 100.000 oplages in voorraad heeft. Nu nog een tekort regelen op een planeet xD .

I'm just a simple trader in entertainment novelties. :'(

[ Voor 7% gewijzigd door Case_C op 23-10-2014 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thisuren
Case_C schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 15:13:
[...]

Zijn most common valuable resource waarvan hij 100.000 oplages in voorraad heeft. Nu nog een tekort regelen op een planeet xD .

I'm just a simple trader in entertainment novelties. :'(
En dan is er eindelijk een tekort en dan wil die ze niet kwijt natuurlijk, istie weer zo eenzaam op z'n schip tijdens de lange reizen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
Hmm ben benieuwd hoe ze dat gaan doen. Space moet natuurlijk groot aanvoelen, maar ik heb ECHT geen zin om 20-30-60min rond te vliegen om ergens te zijn. Zelfs al kan je mobiglass zooi doen, het blijft verspilling van tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Hm, ik mag hopen dat je tegen die tijd echte hologrammen hebt ipv magazines voor die doeleinden :9

En ik ben nu al berucht :')
Methadonbuschauffeur die handelt in vage magazines... Even kijken of we de titel nog langer krijgen.

[ Voor 28% gewijzigd door Fordox op 23-10-2014 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renrob
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 01-05 23:03
denk dat er aardig wat astroid velden zijn rond de planeten waar je zo heen kan jumpen
maar denk dat je in deep space het egte geld kan maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Basekid schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 15:20:
Hmm ben benieuwd hoe ze dat gaan doen. Space moet natuurlijk groot aanvoelen, maar ik heb ECHT geen zin om 20-30-60min rond te vliegen om ergens te zijn. Zelfs al kan je mobiglass zooi doen, het blijft verspilling van tijd.
Die highway lanes uit Freelancer komen niet terug iig. Ik denk dat je gewoon een soort zeer hoge cruise speed kan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Fordox schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 15:20:
Hm, ik mag hopen dat je tegen die tijd echte hologrammen hebt ipv magazines voor die doeleinden :9

En ik ben nu al berucht :')
Methadonbuschauffeur die handelt in vage magazines... Even kijken of we de titel nog langer krijgen.
hologram kan je nog steeds niet aanraken, maar dacht dat je Japanners nu al redelijk ver zijn met hun robots :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Die kun je niet weg klikken in het geval van een UEE inspectie...
Of je laat ze mooi inspecteren en gebruikt het recht van het doen op je eigen schip, dus prive?

[ Voor 42% gewijzigd door Fordox op 23-10-2014 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Fordox schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 15:27:
Die kun je niet weg klikken in het geval van een UEE inspectie...
Of je laat ze mooi inspecteren en gebruikt het recht van het doen op je eigen schip, dus prive?
maar dan kan je ze waarschijnlijk wel weer overzetten naar stewardesmodus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Verwijderd schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 15:25:
[...]

Die highway lanes uit Freelancer komen niet terug iig. Ik denk dat je gewoon een soort zeer hoge cruise speed kan gebruiken.
0,2 x Lightspeed gaat de cruisesnelheid worden las ik nog op het forum in een "quote" van Wingmans Hangar. Dus dat is een indicatie.

Met 1 op 1 schaal van systems duurt het dan 20 minuten om bij Mars te komen volgens datzelfde topic. In mijn ogen veel te lang. Dacht dat een heel system 'doorkruizen' zo'n uur zou duren, dus een half uur van de zon naar de 'edge' van het system. Daarbuiten moet je natuurlijk nog wel een eindje verder kunnen reizen voor 'deep space' , maar exacte getallen heb ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je de cruisesnelheid afhankelijk maakt van de afstand van het punt waar je naartoe wilt kun je die snelheid opschalen naar de grootte van het systeem waar je in vliegt. Totdat je tegen de snelheid van het licht aan zit natuurlijk. Sneller dan dat 'kan' niet. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Case_C schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 15:30:
[...]

0,2 x Lightspeed gaat de cruisesnelheid worden las ik nog op het forum in een "quote" van Wingmans Hangar. Dus dat is een indicatie.

Met 1 op 1 schaal van systems duurt het dan 20 minuten om bij Mars te komen volgens datzelfde topic. In mijn ogen veel te lang. Dacht dat een heel system 'doorkruizen' zo'n uur zou duren, dus een half uur van de zon naar de 'edge' van het system. Daarbuiten moet je natuurlijk nog wel een eindje verder kunnen reizen voor 'deep space' , maar exacte getallen heb ik niet.
Nu je het zegt, dat was inderdaad lang geleden bij WMH. Maar dit is wel echt zoiets dat waarschijnlijk aangepast gaat worden tijdens de alpha/beta fase.

Edit: Kwam dit trouwens op de SC forums tegen. Er is al een project bezig voor procedural generated planeten, Outerra:

http://www.outerra.com/

je kan ook een demo downloaden. Het is meer een soort tech demo maar ziet er erg goed uit, zou niet verkeerd zijn in de toekomst:

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2014 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtPoen
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 20-09 23:26
Ik zie het wel voor me dat wij een soort expeditionary flotilla op een bepaalde koers sturen en dat vanuit die flotilla de explorer schepen (315P,DUR,Aquila) verschillende kanten op vliegen voor planeten,asteroids,derelicts. Zodra er dan wat gevonden is gaan de grotere jongens aan het werk (Reclaimer,Orion,Carrack). In deze flotilla moeten natuurlijk de nodige Starfarer's aanwezig zijn voor de brandstof. Beveiliging is uiteraard ook aanwezig, hierbij zou een Idris wel handig zijn :). Met het aantal leden wat wij hebben moet dat wel mogelijk zijn denk ik. Natuurlijk niet de 890jump vergeten voor wat ontspanning :D

[ Voor 36% gewijzigd door SgtPoen op 23-10-2014 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaltSpeyside
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 21-04 11:48
SgtPoen schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 16:07:
Ik zie het wel voor me dat wij een soort expeditionary flotilla op een bepaalde koers sturen en dat vanuit die flotilla de explorer schepen (315P,DUR,Aquila) verschillende kanten op vliegen voor planeten,asteroids,derelicts. Zodra er dan wat gevonden is gaan de grotere jongens aan het werk (Reclaimer,Orion,Carrack). In deze flotilla moeten natuurlijk de nodige Starfarer's aanwezig zijn voor de brandstof. Beveiliging is uiteraard ook aanwezig, hierbij zou een Idris wel handig zijn :). Met het aantal leden wat wij hebben moet dat wel mogelijk zijn denk ik.
*pakt zijn spacepyama in*

DUR reporting, hoeveel nachtjes slapen nog voor vertrek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thisuren
SgtPoen schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 16:07:
Ik zie het wel voor me dat wij een soort expeditionary flotilla op een bepaalde koers sturen en dat vanuit die flotilla de explorer schepen (315P,DUR,Aquila) verschillende kanten op vliegen voor planeten,asteroids,derelicts. Zodra er dan wat gevonden is gaan de grotere jongens aan het werk (Reclaimer,Orion,Carrack). In deze flotilla moeten natuurlijk de nodige Starfarer's aanwezig zijn voor de brandstof. Beveiliging is uiteraard ook aanwezig, hierbij zou een Idris wel handig zijn :). Met het aantal leden wat wij hebben moet dat wel mogelijk zijn denk ik. Natuurlijk niet de 890jump vergeten voor wat ontspanning :D
Ha, precies waar ik aan zat te denken. Gewoon een enorme missie om een enorm groot gebied helemaal uit te kammen :D Zal nog best gezellig zijn ook :P
MaltSpeyside schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 16:25:
[...]

*pakt zijn spacepyama in*

DUR reporting, hoeveel nachtjes slapen nog voor vertrek?
Gok zo'n zes tot zeven honderd ;)

[ Voor 63% gewijzigd door Thisuren op 23-10-2014 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

quote: SgtPoen
Ik wil dan wel een 890jump ter beschikking stellen voor de ontspanning, ik zie al voor mij hoe wij zo aan het dansen zijn in de lounge van dat ding. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
DUR reporting in :)

De verenigde oostindische tweakcompagnie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Ik en Monochrome zijn aan het dogfighten, wie mee wilt doen zie ik op TS! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mohy

Mohy

Star Citizen

Verwijderd schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 17:11:
[...]

Ik wil dan wel een 890jump ter beschikking stellen voor de ontspanning, ik zie al voor mij hoe wij zo aan het dansen zijn in de lounge van dat ding. :)

[video]
Oke, dat was te fout... :D DUR redrawing >:)

Pagina: 1 ... 76 ... 100 Laatste

Dit topic is gesloten.