According to science alcohol is a solution
Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.
Voor zulke dingen ben ik helaas zeer vatbaar.Gaius schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 15:14:
Vooral heel slim natuurlijk, het volgende schip is maar ietsjes duurder. De drempel om toch maar een groter/beter schip te kopen is kleiner dan om 'm in één keer te kopen.
Hornet, 300i, 325a, 350R, Aurora, M50.joene1972 schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 15:14:
Nog een n00b vraag.. Kun je met alle schepen die te koop zijn inmiddels ook vliegen? If not, is er een lijst?
De lijst met alle pledge-schepen, inclusief de schepen die je momenteel niet kan kopen: https://robertsspaceindustries.com/ship-specs.joene1972 schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 14:50:
Yippee.. Financiële meevaller gehad. Nu maar eens rustig zoeken welk schip ik wil. Ben meestal nogal impulsief. Tips? Wachten kan ook, als het maar niet te lang is..
Voor de volledige prijzenlijst moet je hier zijn: http://www.reddit.com/r/B..._star_citizen_price_list/
Je kan er zeker van zijn dat gelimiteerde schepen nog eens in de verkoop zullen komen, al zullen ze 0 à 50 USD duurder zijn dat die prijzen die nu kan zien in de bovenstaande lijst.
Zoals eerder werd gezegd zullen de meeste schepen nog voor eind november terug in de verkoop gaan.
De schepen die onlangs werden verkocht en dus waarschijnlijk niet meer dit jaar terug verkocht zullen worden:
- 890 Jump
- Reclaimer
- 350R
- M50
- Constellation Phoenix
Dan koop je het duurste hornet pakket en daarmee kun je wel even wisselen. De volgende stap is dan een constillation, maar daar zit gelukkig nog een groot genoege gat tussen om je te weerhouden van het uitgeven van je geldjoene1972 schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 15:15:
[...]
Voor zulke dingen ben ik helaas zeer vatbaar.
Verwijderd
https://robertsspaceindus...-Letter-From-The-Chairman
[ Voor 3% gewijzigd door Fordox op 21-10-2014 15:19 ]
en de rest van de wave 3 komt nog langs, met ltiCase_C schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 14:52:
[...]
Wacht iig tot Pax East, dan komen er misschien nog limited sale schepen terug in de verkoop. Anders is de Avenger idd een erg leuk schip.
Dus bij wijze van 50 euro om de game te kopen en ik heb toegang tot alle content?dahakon schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 20:51:
[...]
Schepen zijn veel meer dan een skin, maar geven niet zomaar een gegarandeerd voordeel. Elk schip zal gewoon binnen het spel te verkrijgen zijn door te spelen. Om grotere schepen effectief te kunnen gebruiken, zul je eigenlijk samen moeten spelen met anderen op 1 schip. Uiteindelijk zullen mensen die nu een reclaimer hebben gekocht of een Idris op de kop hebben kunnen tikken misschien een voordeeltje hebben aan het begin van het online gaan van de PU, maar het kan evengoed zijn dat een deel van die mensen heel snel aanspraak moeten maken op hun verzekering, om een vervangend schip te krijgen, omdat ze overmoedig een groepje spelers aan dachten te moeten vallen of onbeschermd in een stuk ruimte wat spullen dachten te kunnen minen.
Dus er zit niets achter een paywall (uitgezonderd de subcriber-specifieke game-informatie die later ook, al dan niet in minder details bij de 'gewone' backers komt) en kun je de meeste schepen uiteindelijk gewoonweg kopen door ingame veel credits te verdienen.
Voor nog minder zelfseL_Jay schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 15:28:
[...]
Dus bij wijze van 50 euro om de game te kopen en ik heb toegang tot alle content?
Het moet wel een "package" zijn, geen stand-alone schip!Fordox schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 15:35:
Als je het goedkoopste schip hebt gepledged, kun je de final game uiteindelijk gratis downloaden bij release
en geen arena commander die is los 5$
dit zit daar bij
SelfLand Hangar
StartingMoney: 1,000
UEC2 Month InsuranceDigital
Star Citizen ManualSquadron 42
Digital DownloadStar Citizen Digital Download
[ Voor 45% gewijzigd door renrob op 21-10-2014 15:38 ]
Een poosje is wel een understatement, eind 2015 beta van de PU?renrob schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 15:37:
bij die 30$ heb je geen beta toegang dus moet je even poosje wachten
en geen arena commander die is los 5$
dit zit daar bij
SelfLand HangarStarting
Money: 1,000
UEC2 Month InsuranceDigital
Star Citizen ManualSquadron 42 Digital DownloadStar Citizen Digital Download
2015 understatement, meer in 2016Bornhald schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 15:38:
[...]
Een poosje is wel een understatement, eind 2015 beta van de PU?
Ik denk dat dat zelfs nog optimistisch is. Eerste helft volgend jaar moet eerst nog multi crew, FPS, Planetside etc komen. En de alpha van de PU zal ook wel tijdje duren.Bornhald schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 15:38:
[...]
Een poosje is wel een understatement, eind 2015 beta van de PU?

planning is eind volgend jaar PU.
https://forums.robertsspa...ching-end-of-next-year/p1
volgens de theorie daar zou het ook 2016 zijn (voor PU Beta)
Edit"
@mac-rolec JA eind 2015 is dus ook ERG optimistisch (en nee niet sarcastisch bedoeld!)
[ Voor 15% gewijzigd door Bornhald op 21-10-2014 15:45 ]
xD zeker als de dates uit jaren bestaan is dat een behoorlijke veranderingFordox schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 15:45:
Dates Subject to Change!
YouTube: AnythingFPS
YouTube: Corporation Incorporated
De release date van 'eind 2015' werd in de laatste episode van 10ftC (van gisteren dus) gegeven voor de 'first episode' (= 10 van de 50 geplande missies) van Squadron 42, hun singleplayer campaign.Fordox schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 15:40:
Ze roepen nog steeds dat de 'release date' op eind 2015 zit. Dan moet eigenlijk de beta al voorbij zijn...
Maar is dat dan de beta of echt het spel?
Ze zeggen gelukkig wel dat elke episode ongeveer een uur gaat duren om te spelen. Leuke zoethouder dus
[ Voor 44% gewijzigd door Fordox op 21-10-2014 15:48 ]
SQ42 zal dan al wel lopen hoop ik tochFordox schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 15:47:
Ja dat bedoel ik ook...

In dat linkje naar RSI forum stond ook zo iets, dus eerst SQ42 dan ieder kwartaal uitbreiding 10 missies en dan PU. Dan zit je dus eind 2016. En dan hebben we het nog over de beta PU. Dus een package zonder alpha en beta dan zal je rond 2017 misschien wel kunnen spelen...AndrewBourgeois schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 15:46:
[...]
De release date van 'eind 2015' werd in de laatste episode van 10ftC (van gisteren dus) gegeven voor de 'first episode' (= 10 van de 50 geplande missies) van Squadron 42, hun singleplayer campaign.
De onderdelen van Squadron 42 (schepen, combat mechanics, performance, character models, ...) kunnen ze testen met alle andere modules dus de alpha zal intern wel kunnen.
SQ42 zal echt het spel zijn, maar beta kwaliteit..Fordox schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 15:47:
Ja dat bedoel ik ook...
Ze zeggen gelukkig wel dat elke episode ongeveer een uur gaat duren om te spelen. Leuke zoethouder dus
5 jaar ontwikkeling voor een beetje mooi spel is natuurlijk niet gek veel als je erover nadenkt... Dus opzich geen gekke datum.Bornhald schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 15:48:
[...]
In dat linkje naar RSI forum stond ook zo iets, dus eerst SQ42 dan ieder kwartaal uitbreiding 10 missies en dan PU. Dan zit je dus eind 2016. En dan hebben we het nog over de beta PU. Dus een package zonder alpha en beta dan zal je rond 2017 misschien wel kunnen spelen...
Laten we het hopenAndrewBourgeois schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 15:49:
Squadron 42 willen ze niet spoilen met een brakke alpha en beta dus hij heeft het echt over de release.
De onderdelen van Squadron 42 (schepen, combat mechanics, performance, character models, ...) kunnen ze testen met alle andere modules dus de alpha zal intern wel kunnen.
Ik wil wel immersive gameplay in een singleplayer zonder rare glitches en bugs.
zoalang het niet qua ontwikkeling richting duke nukem gaat en half life 3 vind ik het prima. En we hebben tussendoor leuke zoethoudertjes. Aan de andere kant ben ik wel erg benieuwd naar de PU en zou het dus niet erg vinden als ze met de PU alpha/beta komen terwijl zo nog bezig zijn met de missies van SQ42. Maar zoals ik het had begrepen volgt de PU Beta na SQ42, (wat dan weer gewoon qua kwaliteit gelijk is aan een gereleased spel dus geen alpha of beta (zonder een waarde oordeel te geven want voor een singleplayer hoef ik ook geen alpha of beta te spelen))Case_C schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 15:50:
[...]
5 jaar ontwikkeling voor een beetje mooi spel is natuurlijk niet gek veel als je erover nadenkt... Dus opzich geen gekke datum.
Duke Nukem was jammer ja... En ik had ook meer verwacht van Destiny.
Tegen die tijd zitten we over de 100 mill.. Dat is een heel leuk budget.Bornhald schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 15:53:
[...]
zoalang het niet qua ontwikkeling richting duke nukem gaat en Half live 3 vind ik het prima. En we hebben tussendoor leuke zoethoudertjes. Aan de andere kant ben ik wel erg benieuwd naar de PU en zou het dus niet erg vinden als ze met de PU alpha/beta komen terwijl zo nog bezig zijn met de missies van SQ42. Maar zoals ik het had begrepen volgt de PU Beta na SQ42, (wat dan weer gewoon qua kwaliteit gelijk is aan een gereleased spel dus geen alpha of beta (zonder een waarde oordeel te geven want voor een singleplayer hoef ik ook geen alpha of beta te spelen))
haha met het huidige tempo zitten ze volgend jaar al over de 100 mil .volgens mij is het nog steeds een stijgende lijn en hoe meer mensen op de bandwagon springen hoe sneller het zal gaan.joene1972 schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 15:55:
[...]
Tegen die tijd zitten we over de 100 mill.. Dat is een heel leuk budget.
alleen jammer van de release van de cutlass
5 jaar is inderdaad helemaal niet zo lang voor een MMO.Bornhald schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 15:53:
[...]
zoalang het niet qua ontwikkeling richting duke nukem gaat en half life 3 vind ik het prima. En we hebben tussendoor leuke zoethoudertjes. Aan de andere kant ben ik wel erg benieuwd naar de PU en zou het dus niet erg vinden als ze met de PU alpha/beta komen terwijl zo nog bezig zijn met de missies van SQ42. Maar zoals ik het had begrepen volgt de PU Beta na SQ42, (wat dan weer gewoon qua kwaliteit gelijk is aan een gereleased spel dus geen alpha of beta (zonder een waarde oordeel te geven want voor een singleplayer hoef ik ook geen alpha of beta te spelen))
Ik speel momenteel Guild Wars 2 dat in augustus 2012 werd uitgebracht. Volgens een interview (bron: http://wiki.guildwars.com/wiki/Utopia) zijn ze er in 2006 mee begonnen en ze hadden Guild Wars 1 al als basis (lore, races, een deel van de graphics, ...).
Dus 2012 -> 2017 is zeker redelijk + wie wil kan de volgende jaren al delen spelen.
Helaas is AnythingFPS onlangs gestopt.renrob schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 15:46:
trouwens laatst dit kanaal gevonden deze vent graaft in de files naar content
YouTube: AnythingFPS
YouTube: Corporation Incorporated
dat denk ik iedere keer wanneer ze weer een miljoen aan nieuwe funding binnen halen in een week.. ..Fordox schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 15:58:
Ik denk dat de meeste lui/big spenders nu wel aan het einde zijn van hun budget dat ze in een pledge project willen stoppen. Ik verwacht heel veel omsmeltingen en kleine bijbetalingen.
even gezocht, deze lijkt redelijk up to date.. https://docs.google.com/s...QoNSI/edit#gid=1694467207
Is dat zo? Ik dacht dat het gewoon een luxe schip was, zeker niet multi-purpose, althans als CR zegt dat het niet verstandig is om ermee in combat te gaan vliegen...Fordox schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 16:09:
Ja maar nu na die 890 jump.. je hebt al het meest luxe, multi-purpose schip dat er is, waarvoor speel je dan nog in godsnaam?
De doelgroep heeft een baan, een missie en is nerd. (zie mn vriendin heel heel HEEL vreemd naar me kijken als ik dr vertel dat ik een ruimteschip ga kopen van 100$+ en daar heel blij mee ben.)Fordox schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 16:09:
Ja maar nu na die 890 jump.. je hebt al het meest luxe, multi-purpose schip dat er is, waarvoor speel je dan nog in godsnaam?
Helaas ben ik een half jaar vriendinloos, maar dat scheelt ook een beetje in de kosten dus houd geld over
is het een LTI cutlass. levert misschien meer op op de grey market dan hem om te smeltenFordox schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 16:15:
Ik heb ook een baan, ben van plan om dit spel veel te spelen en ik ben ook een nerd maar ik ga niet meer uitgeven dan dat ik nu al gedaan heb (op de redeemer na en de herald misschien, maar daarvoor melt ik misschien mn cutlass).
Helaas ben ik een half jaar vriendinloos, maar dat scheelt ook een beetje in de kosten dus houd geld over
geldt ook voor andere LTI schepen ..Fordox schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 16:23:
Het is een cutlass red die ik dit weekend heb gekocht... geen cross chassis upgrade...
Geloof me.. vriendinnen worden steeds duurder. Ze komen uiteindelijk met ad-ons. Ik heb inmiddels 2 schatten van kinderen. En die kosten meer dan wat voor schip dan ook. (per maand)Fordox schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 16:15:
Ik heb ook een baan, ben van plan om dit spel veel te spelen en ik ben ook een nerd maar ik ga niet meer uitgeven dan dat ik nu al gedaan heb (op de redeemer na en de herald misschien, maar daarvoor melt ik misschien mn cutlass).
Zou zo'n ambulance nou mooier exploderen vraag ik me dan af?Fordox schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 16:23:
Het is een cutlass red die ik dit weekend heb gekocht... geen cross chassis upgrade...
Ze zijn lichter bewapend dus makkelijker te kapenGaius schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 16:45:
[...]
Zou zo'n ambulance nou mooier exploderen vraag ik me dan af?
Dat is in een 10ftC wel een keer langs gekomen, welke dat is geweest weet ik niet meer. Maar het antwoord was ja, voor het aanroepen/hailen van schepen was nog niet echt een duidelijk plan volgens mij. Maar dit zal waarschijnlijk wel geimplementeerd worden.renrob schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 18:01:
heeft/krijgt de game eigenlijk voip nog niks over gehoord namelijk ? iemand enig idee
Als je ze te pakken krijgtBornhald schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 17:09:
[...]
Ze zijn lichter bewapend dus makkelijker te kapen
en de armor is beter dan die van de cutlass black
en ik vlieg m alleen in groepen denk ik, ligt eraan hoe de PU wordt.
Iemand trouwens weer trek in een stukje dogfighten?
Kom wel een potje doenFordox schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 18:26:
[...]
Als je ze te pakken krijgt
Iemand trouwens weer trek in een stukje dogfighten?Ik ben aanwezig op TS!
Wie zegt dat ik een black hebFordox schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 18:26:
[...]
Als je ze te pakken krijgt
Iemand trouwens weer trek in een stukje dogfighten?Ik ben aanwezig op TS!

Bedoel je nu dat je je LTI verliest bij een cross-chassis upgrade? Had me er nog niet echt in verdiept dus vandaar mijn vraag.
Heb vorige week met een hornet gevlogen en ik kon er gewoon niet aan wennen. Zo sloom bij het draaien in verhouding tot de 300i. Gelukkig wel wat meer uithoudingsvermogen, was ook wel nodig met die ontzettend lange waves zo.
You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.
Een user op de forums heeft een nieuwe versie uitgebracht van The Big S.C.A.M. ofwel The Big Star Citizen Admirer's Manual. Het is een PDF van 150 pagina's met vrijwel alle up-to-date informatie van Star Citizen en Squadron 42. De ultieme FAQ zeg maar.
Beschikbaar op: https://mega.co.nz/#!i8cF...9mrpDzC8ljfALXIRt7RkBtf34
Forum post: https://forums.robertsspa...t-everything-star-citizen
Stukje informatie over de game:
Spaceships
SPACESHIPS PEW PEW
FAQ:
Q: Spaceships?
A: Spaceships!
Stond op het punt om de oude link te verwijderen omdat ie te oud werd.Snoz Lombardo schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 07:10:
Wellicht een goede toevoeging voor de TS.
Een user op de forums heeft een nieuwe versie uitgebracht van The Big S.C.A.M. ofwel The Big Star Citizen Admirer's Manual. Het is een PDF van 150 pagina's met vrijwel alle up-to-date informatie van Star Citizen en Squadron 42. De ultieme FAQ zeg maar.
Mijn collega is er heel gelukkig mee, een makkelijk document om je in te lezen in de 'stof'Snoz Lombardo schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 07:10:
Wellicht een goede toevoeging voor de TS.
Eerste notitie in het document:
"If you think it's hard to read through this thing, you should have seen the guy who wrote it ended up"
-The author, on perspective.
“Because that's the spirit -- for me, the spirit of crowdfunding is participation. The power,"
- Chris Roberts, on world domination
“When there’s an article about us, there’s always one person who’s like, ‘IT’S A SCAM,’”
- Chris Roberts, on funding Star Citizen
Squadron 42
"Some people don't have friends to play with. Don't worry. Chris Roberts hasn't forgotten you!"
Persistent Universe
When you screw up here it'll be for real
“Oh, this week was horrible – we had birthday parties at the house, and things going on and umm, yeah, I gotta do better, my apologies.”
- Eric ‘Wingman’ Peterson providing justification for his weight gain.
Financial responsibility is more import than- OOH SHINY
“I’ve got all the money I’ll ever need, if I die by four o’clock.”
- Henry Youngman, on finances
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2014 09:43 ]
Waarschijnlijk wel. Als ik kijk naar mezelf, ik heb zojuist mijn 325a omgesmolten naar Freelancer DUR. Laat het knokken maar aan de anderen over. Ik zoek wel naar plaatsen waar jullie (om) kunnen knokkenFordox schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 15:58:
Ik denk dat de meeste lui/big spenders nu wel aan het einde zijn van hun budget dat ze in een pledge project willen stoppen. Ik verwacht heel veel omsmeltingen en kleine bijbetalingen.
Ik moet wel zeggen dat dit het eerste spel is waarbij ik lachend € 165,- (incl. Avenger) uitgeef. Die marketing afdeling doet het goed daar. Die shops van RSI maken hebberig...
Si vis pacem, para bellum
Ja he. Akelig is dat. Ik wil zo graag in m'n schip kunnen rondlopen. Ook al is het spel nog niet uit, dat is toch iets wat ik zo erg mis in dit soort games.Mohy schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 13:28:
[...]
Waarschijnlijk wel. Als ik kijk naar mezelf, ik heb zojuist mijn 325a omgesmolten naar Freelancer DUR. Laat het knokken maar aan de anderen over. Ik zoek wel naar plaatsen waar jullie (om) kunnen knokken![]()
Ik moet wel zeggen dat dit het eerste spel is waarbij ik lachend € 165,- (incl. Avenger) uitgeef. Die marketing afdeling doet het goed daar. Die shops van RSI maken hebberig...
Maar ja, om rond te kunnen lopen in een schip, moet je schip wel groot genoeg zijn. En m'n 315P is dat nog niet.
Kan iemand confirmen dat gewijzigde controls niet gesaved worden? Ik moet de controls op mn keyboard iedere keer opnieuw instellen. Heel lastig als linkspoot.
Heb interesse om dat met mijn Aurora te doen, maar heb wat berichten gezien dat het niet kan met multi crew schepen.
Dan moet je waarschijnlijk wachten tot de Arena Commander 2.0 . Ik verwacht dat ze dit nog wel een keer gaan doen, maar ze hebben natuurlijk liever dat je een volledige Freelancer naast je Aurora erbij koopt..,Verwijderd schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 13:59:
Weet iemand of je een 1 zitter straks met de cross chassis upgrades ook kan upgraden naar een Freelancer?
Heb interesse om dat met mijn Aurora te doen, maar heb wat berichten gezien dat het niet kan met multi crew schepen.
De presets van CIG doet hij wel opslaan tegenwoordig, allicht de laatste keer dat ik opstarte had hij hem onthouden. Voor volledige custom instellingen weet ik het niet precies. Misschien dat het net als de Hotas setup is in te stellen via een config file?joene1972 schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 13:56:
Denk hard na over de Hornet. Al een paar keer met mn muis over de BUY knop gehoverd. :-)
Kan iemand confirmen dat gewijzigde controls niet gesaved worden? Ik moet de controls op mn keyboard iedere keer opnieuw instellen. Heel lastig als linkspoot.
Hopelijk gaat de DUR nog een upgrade in cargo capacity krijgenMohy schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 13:28:
[...]
Waarschijnlijk wel. Als ik kijk naar mezelf, ik heb zojuist mijn 325a omgesmolten naar Freelancer DUR. Laat het knokken maar aan de anderen over. Ik zoek wel naar plaatsen waar jullie (om) kunnen knokken![]()
[ Voor 23% gewijzigd door Case_C op 22-10-2014 14:18 ]
Ik had een hornet maar omgesmolten. Zit nu weer te twijfelenjoene1972 schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 13:56:
Denk hard na over de Hornet. Al een paar keer met mn muis over de BUY knop gehoverd. :-)
Voor keybindings kijk eens hier
Hornet is binnen whoohaaa. Helaas nu geen tijd om hem uit te proberen.ReQuiem83 schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 14:22:
[...]
Ik had een hornet maar omgesmolten. Zit nu weer te twijfelen.Ik denk dat ik op ongeveer € 1000 zit totaal. Maar je koopt geen schip he...je support de ontwikkeling en een schip is alleen een bedankje afhankelijk van je support
Voor keybindings kijk eens hier
Key bindings zal ik me binnenkort eens in verdiepen. Thanks!
Welkejoene1972 schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 14:39:
[...]
Hornet is binnen whoohaaa. Helaas nu geen tijd om hem uit te proberen.
Key bindings zal ik me binnenkort eens in verdiepen. Thanks!
De turret bovenop gaat toch wel een must zijn denk ik voor de standaard Hornet, maar die zal in-game zeker wel als onderdeel te koop zijn

Dank je! Ik dacht even dat die dan zou verdwijnen maar dat is dus enkel bij het omsmelten. Ik wil in de toekomst heel misschien mijn 315p upgraden maar ik twijfel nog. Ik vind het wel een beetje zonde om de LTI op dat schip te hebben als ik later toch een Freelancer of Constellation wil.Verwijderd schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 23:23:
Met een CCU behoud je LTI
You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.
Gewoon doen als je het geld kan missenjoene1972 schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 13:56:
Daar heb ik geen last van, mijn controls worden alleen na elke patch weer gereset.
Als je het 100% zeker wil weten moet je customer support een ticket sturen. Antwoord wat ik op een dergelijke vraag omtrent de constellation heb gehad is: waarschijnlijk wel.Verwijderd schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 13:59:
Weet iemand of je een 1 zitter straks met de cross chassis upgrades ook kan upgraden naar een Freelancer?
De gedachte was toen dat wanneer een schip vliegbaar is het mogelijk wordt gemaakt om een CC te doen naar dat schip. Je kan alleen niet van een duurder schip naar een goedkopere

Zeker een bruut schip. Een mooie fighter met een beetje de Avenger bouw qua hardpoints/gatling voorop.SgtPoen schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 19:04:
Als de Gladius nog een keer in de verkoop gaat komt hij zeker in de collectie, ziet er erg bruut uit.
[afbeelding]
Gefeliciteerd trouwens
WantCogency schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 19:16:
De Constellation Blue
Wat zijn de specs van je pc?
Ga je een kadootje voor jezelf kopen?
Hardware om de goodies te bekijkenSgtPoen schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 20:33:
Jazeker, maar niet in de vorm van extra star citizen goodies
hahaha doh, Cutlass blue natuurlijk.
GTX680, Ivy Bridge i5 @ 4,2.
En een 1440p monitor, die resolutie is killing voor mijn systeem. Maar verklaard nog steeds niet (denk ik) waarom ik zo'n fps drop krijg bij de Cutlass.
Waarschijnlijk verschillende onderdelen in de Cutlass die nog totaal niet zijn geoptimaliseerd. Het kan zijn dat hij moeite heeft met het inladen van graphics specifiek op de Cutlass...Cogency schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 21:27:
[...]
hahaha doh, Cutlass blue natuurlijk.
GTX680, Ivy Bridge i5 @ 4,2.
En een 1440p monitor, die resolutie is killing voor mijn systeem. Maar verklaard nog steeds niet (denk ik) waarom ik zo'n fps drop krijg bij de Cutlass.
Die GTX680 heeft toch 3gb vram? Dat is voor 1440p natuurlijk ook niet echt een ruime buffer, met nieuwe games op het oog.
https://robertsspaceindus...4242-CIG-At-PAX-Australia
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2014 01:11 ]
Erg benieuwd wat ze bekend gaan maken over de FPS. Waarschijnlijk moeten we daar niet al te veel van verwachten, gok eigenlijk dat het meer basic combat gaat zijn. (Geen evolutie over Crysis, zeg maar)

Nu is het natuurlijk wachten op mensen die ragen dat de Mustang een OP view heeft op z'n surroundings xD . Meer bars in de windshield voor de MustangSnoz Lombardo schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 08:07:
En een nieuwe post op Sandi's Facebook-pagina; de Mustang cockpit.
[afbeelding]
Dan is het wachten tot hij in de AC komt en aan gort geschoten word door de Hornet en 325i
De achtergrond is trouwens interessanter, zouden ze al met procedurally generated landscapes aan het werken zijn voor random planets?? Een dooie planeet mag dan niets zijn om op te leven, maar wel gaaf als je er rond kan vliegen/landen. Voor de wat meer illegalere handeltjes
[ Voor 20% gewijzigd door Case_C op 23-10-2014 08:15 ]

die is nieuw.. staat me niet bij dat dat vroeger ook was, package moest 24 uur oud zijn en dat was het wel. Dat was in de tijd van LTI.Fordox schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 08:17:
Hm fijn, wilde ik iemand een upgrade pakket giften, kan dat pas een maand na het aanmaken van het account... Mag dus nog 2 weken wachten
Het zou te maken kunnen hebben met fraude. Ik maak een account aan met een gestolen cc en verkoop op de grey market spul. Is uiteindelijk voor een heleboel mensen naar
geld wat ik verdien stuur ik door naar een andere pp account of koop ik direct wat van.
dus pp heeft er last van
kopers hebben er last van want schip verdwijnt
CIG heeft er last van wat moeten uitzoeken wat ze precies bij wie weg moeten halen en boze mensen.
Wellicht dat zo iets er achter steekt. Maar dat zou voor het ontvangen niet uit moeten maken.
en ik ben nog steeds blij met die gladius in de hangar
[ Voor 3% gewijzigd door Bornhald op 23-10-2014 08:23 ]
Dit topic is gesloten.