[PC] Star Citizen - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 57 ... 100 Laatste
Acties:
  • 255.936 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndrewBourgeois
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 30-03 17:32
Is die Subscriber-only area op de forums wat actief? Reageren er veel developers of is het enkel de subscribers zelf? Hoeveel % van de vragen worden er uiteindelijk in 10ftC opgenomen?

Ik overweeg het maar 'k ben nog niet overtuigd :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-01-2022
AndrewBourgeois schreef op maandag 01 september 2014 @ 11:47:
Is die Subscriber-only area op de forums wat actief? Reageren er veel developers of is het enkel de subscribers zelf? Hoeveel % van de vragen worden er uiteindelijk in 10ftC opgenomen?

Ik overweeg het maar 'k ben nog niet overtuigd :p
Developer posts zijn er niet echt veel in de subscriber-only area. Het is vooral een plek waar andere subscribers met elkaar kunnen communiceren. Een paar maanden geleden was het een goede plek voor discussies, waar eigenlijk weinig flame wars en trolls waren, maar tegenwoordig zijn die er ook meer en meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14-09 17:58
Heb 't zelf meer gedaan voor de Jump Point magazines en The Vault (concept art). Sowieso zou je één maand kunnen afnemen om te kijken of het je bevalt en daarna alsnog een abo nemen of daarna stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Daarbij komt ook dat als je één maand subscribed, je ook meteen alle vorige Jump Points kan lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 09:37

Case_C

[Team Carrack]

Metalkai schreef op maandag 01 september 2014 @ 12:55:
Daarbij komt ook dat als je één maand subscribed, je ook meteen alle vorige Jump Points kan lezen.
Dan kan je dus het beste een weekje vrij nemen, om alles rustig door te nemen. :P Wie weet neem ik met de kerst een maandje een abbo om eens wat interessant/leuk leesvoer te hebben :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndrewBourgeois
De Jump Points heb ik al doorbladerd en ik vond het maar niets, zeker de laatste maanden.
Ik heb een antwoord op mn vraag en ik ga passen! :)

Gingen ze niet heel het weekend doorwerken om 0.9 af te krijgen? Ik eis zeker niet dat ze zo'n dingen doen maar gezien ze het wel doen vind ik het raar dat we geen update hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-05 22:07
AndrewBourgeois schreef op maandag 01 september 2014 @ 14:01:
De Jump Points heb ik al doorbladerd en ik vond het maar niets, zeker de laatste maanden.
Ik heb een antwoord op mn vraag en ik ga passen! :)

Gingen ze niet heel het weekend doorwerken om 0.9 af te krijgen? Ik eis zeker niet dat ze zo'n dingen doen maar gezien ze het wel doen vind ik het raar dat we geen update hebben...
ik begreep ook dat ze het weekend hebben gewerkt, maar misschien het team wat de website onderhoud niet en vandaar geen update. Ergens begrijp ik wel waarom geen updates, als je kijkt naar het gezeik wat ze kregen na de release van de DMF waarbij iedereen het beter wist.
Aan de andere kant, waarom ons (de backers) in het duister laten tasten.

Ik hoop/denk dat er later op de dag wel een status verschijnt en dat we te horen krijgen hoe ver ze ongeveer zijn. En nog steeds hou ik het er op dat ze pas midden september met 0.9 komen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Bedenk wel dat wij 9 uur voorlopen qua tijdzones. Het is daar dus pas half 6 's ochtends. Daarbij komt ook dat het een holiday weekend is in de US, waardoor ze (normaal gesproken) maandags vrij zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21-09 21:17

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Zo grappig dat wij allemaal wanhopig aan het wachten zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TNJ
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21-09 18:00

TNJ

Frugalite

Nouja, wachten? Heerlijk karren in EuroTruck, totdat we hetzelfde in de ruimte kunnen doen:

http://youtu.be/hFA6FnOqfwI?t=29m16s

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Ze moeten wel erg hard doorgewerkt hebben dit weekend... Er is zelfs nog geen TFTC :( , waarschijnlijk komt dat dan door Labor Day?

Mochten we hem vandaag krijgen ben ik benieuwd of er nieuws is met betrekking tot 0.9 :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die mensen maken lange dagen zat. Me dunkt dat ze ook wel eens thuis bij de familie mogen zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Wat ik wel jammer vind is dat met gamescom al te verwachten was uit de bewoording dat ze het niet gingen halen, vanuit een klant perspectief zou het dan niet handiger zijn geweest om te zeggen dat het begin oktober klaar is, dan is iedereen positief verrast wanneer het eerder is. Nu geef je de zeiksnorren alleen maar extra reden om te zeiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stealthgun
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 29-08 18:59
Bornhald schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 16:40:
Wat ik wel jammer vind is dat met gamescom al te verwachten was uit de bewoording dat ze het niet gingen halen, vanuit een klant perspectief zou het dan niet handiger zijn geweest om te zeggen dat het begin oktober klaar is, dan is iedereen positief verrast wanneer het eerder is. Nu geef je de zeiksnorren alleen maar extra reden om te zeiken
Ik mis nog wel een beetje het gezeur dat het nu al uitloopt want we zouden nu toch ook al de 'walking in stations' klaar moeten hebben? En zouden we nu ook al niet de PU moeten kunnen testen?

Toch jammer dat zoveel mensen op het RSI forum gewoon niet snappen wat pre-alpha betekent... als ze nou gewoon wat meer geduld hadden.

Star Citizen Corp: United Exploration Cartel || United Exploration Cartel website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Spreek je jezelf nu niet een beetje tegen? Eerst zeg je dat je het gezeur van mensen nu een beetje mist terwijl je daarna zegt dat je hoopt dat mensen eens wat meer geduld hebben op het forum (= minder zeuren)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Persoonlijk vind ik nog steeds dat ze gewoon helemaal geen datums meer moeten noemen. Gewoon wanneer de patch klaar is een patch uitbrengen. Leuke verrassing wanneer dat gebeurt.
Aan de andere kant, dan zullen er weer mensen geen klagen dat er te weinig gecommuniceert wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
Metalkai schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 16:59:
Persoonlijk vind ik nog steeds dat ze gewoon helemaal geen datums meer moeten noemen. Gewoon wanneer de patch klaar is een patch uitbrengen. Leuke verrassing wanneer dat gebeurt.
Aan de andere kant, dan zullen er weer mensen geen klagen dat er te weinig gecommuniceert wordt.
Precies, wat dat betreft kun je het toch nooit goed doen. Denk dat een datum noemen wel handig is i.v.m. verwachtingen naar spelers toe maar ook intern. Je hebt dan toch een soort deadline die je idealiter wil halen. En gewoon goed communiceren over vertragingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij is het tjid voor een nieuwe Stretch Goal: porting de Cry engine naar de Mizuchi engine.

http://www.dualshockers.c...lar-demo-and-screenshots/

En weer on-topic, het zou wel handig zijn als ze inderdaad geen datums meer noemen. Iedere keer als ze wel weer een deadline missen is de status informatie extreem schaars. En dan is het logisch dat mensen verkeerde verwachtingen krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Maar zonder deadlines wordt het heel lastig om een project uit te brengen, er is dan mogelijk ook te weinig druk op het team. Mogelijk kunnen ze beter in maanden of zelfs kwartalen gaan werken wat betreft release dates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ircghost schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 18:32:
Maar zonder deadlines wordt het heel lastig om een project uit te brengen, er is dan mogelijk ook te weinig druk op het team. Mogelijk kunnen ze beter in maanden of zelfs kwartalen gaan werken wat betreft release dates.
Ik bedoelde meer geen deadlines richting de beta testers, zonder interne deadlines is Star Citizen waarschijnlijk gedoemd te mislukken :P

Ze kunnen de gebruikers beter pas inlichten als de update klaar is ipv wanneer ze denken klaar te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TNJ

TNJ

Frugalite

:'( Geen reacties op de joetjoep link? Vond het wel een geinig idee, net als George "Hannibal" Peppard als cowboy-trucker door de ruimte te zwerven, net als in die (nu beetje campy) ouwe film.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

TNJ schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 18:50:
:'( Geen reacties op de joetjoep link? Vond het wel een geinig idee, net als George "Hannibal" Peppard als cowboy-trucker door de ruimte te zwerven, net als in die (nu beetje campy) ouwe film.
Net een stukje gekeken, :p erg cheesy allemaal met hier en daar een leuke one-liner :) . Na een paar biertjes gok ik dat dit wel een leuke film kan zijn :) .

Maar ik gok als jij als de space-cowboy reageert op attacks dat je het niet al te lang volhoud :9 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
Nieuwe 10 for the Chairman (korte Reddit versie)

Van het RSI forum (James_CIG):
Yeah there was a problem with the edit. We have really been trying all day but it looks like we wont be able to make it. I should have said something sooner but we kept trying to upload it but there seems to be an isue that might force us to nix this episode all together. We are trying to get it up by tomorrow morning but if not I will let you know. We are sorry guys.
Hey guys. So it looks like that episode is lost. There were some technical issues with the edit that I have been told by our video guys are "odd" and "annoying". We have something else we are trying to get ready at the moment. It will not be a normal 10 FTC but we hope to have it up today. We are sorry guys.
De echte 10ftC is dus verloren gegaan dus is er een kleinere Reddit versie gemaakt. Maar verder dus geen enkele info over 0.9.

Edit: Nog een andere update op de fora, deze van Ben Lesnick:
Hey guys! In the interest of improving communication, I've decided to start posting our Monday (technically Tuesday this week!) Comm-Link plan.

DISCLAIMER: This schedule is TENTATIVE and a lot can change quickly. Updates can be delayed or changed for any number of reasons. There's a lot we can' t necessarily predict or announce in advance... but at least you can see what we're thinking, and maybe it will help set expectations for what you're going to see in a given week.

Tuesday - 10 for the Chairman Special Edition
Wednesday - Star Citizen Monthly Report
Thursday - Around the Verse
Friday - Release 13 Production Update (if needed)

[ Voor 165% gewijzigd door Snoz Lombardo op 02-09-2014 22:32 . Reden: Update Ben ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Metalkai schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 16:59:
Lijkt me toch ook terecht dan? Als je wel het geld wilt aannemen van de mensen, dan zal je ze ook op de hoogte van de status moeten zetten.

Ik vind ook dat het klagen op degene die klagen over de gemiste deadlines onterecht is. Het probleem is niet zozeer dat ze het niet rushen, het probleem is dat ze blijkbaar geen flauw idee hebben hoe lang het ontwikkelen van onderdelen kost, en dat vind ik persoonlijk wel twijfelachtig. In mei (april?) ofzo was het verhaal nog dat ze bijna (paar weken zou het nog kosten) versie 1.0 van AC gingen releasen, en uiteindelijk vanwege wat vertragingen deden ze maar een vroegere versie maar.

Ondertussen zitten we in September en is er nog geen zicht op versie 1.0 (en dan laat ik nog achterwege dat het oorspronkelijk in December zou gebeuren, en ja toen hebben ze wel bedacht dat ze de onderliggende server architectuur enzo al gingen inbouwen, maar laten we wel wezen, dat zou niet significant andere stukken van de ontwikkeling moeten hebben vertraagd). Dit was voor mij geen probleem geweest als ze van tevoren hadden gezegd dat dat zou gebeuren. En natuurlijk, vertragingen gebeuren, en over het algemeen lijken game developers een gebrek aan inschattingsvermogen te hebben. Maar ik krijg toch het idee dat bij de SC devs dat gebrek nog een stukje groter is.

Begrijp me niet verkeerd, ik ben niet 'boos' ofzo hierover, ik zie wel wanneer alles komt. Ik vind het alleen wel twijfelachtig dat ze blijkbaar zulke slechte inschattingen kunnen maken van hoe lang het duurt om iets te ontwikkelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Sissors schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 22:51:
[...]

Lijkt me toch ook terecht dan? Als je wel het geld wilt aannemen van de mensen, dan zal je ze ook op de hoogte van de status moeten zetten.

Ik vind ook dat het klagen op degene die klagen over de gemiste deadlines onterecht is. Het probleem is niet zozeer dat ze het niet rushen, het probleem is dat ze blijkbaar geen flauw idee hebben hoe lang het ontwikkelen van onderdelen kost, en dat vind ik persoonlijk wel twijfelachtig. In mei (april?) ofzo was het verhaal nog dat ze bijna (paar weken zou het nog kosten) versie 1.0 van AC gingen releasen, en uiteindelijk vanwege wat vertragingen deden ze maar een vroegere versie maar.

Ondertussen zitten we in September en is er nog geen zicht op versie 1.0 (en dan laat ik nog achterwege dat het oorspronkelijk in December zou gebeuren, en ja toen hebben ze wel bedacht dat ze de onderliggende server architectuur enzo al gingen inbouwen, maar laten we wel wezen, dat zou niet significant andere stukken van de ontwikkeling moeten hebben vertraagd). Dit was voor mij geen probleem geweest als ze van tevoren hadden gezegd dat dat zou gebeuren. En natuurlijk, vertragingen gebeuren, en over het algemeen lijken game developers een gebrek aan inschattingsvermogen te hebben. Maar ik krijg toch het idee dat bij de SC devs dat gebrek nog een stukje groter is.

Begrijp me niet verkeerd, ik ben niet 'boos' ofzo hierover, ik zie wel wanneer alles komt. Ik vind het alleen wel twijfelachtig dat ze blijkbaar zulke slechte inschattingen kunnen maken van hoe lang het duurt om iets te ontwikkelen.
Ik denk dat de reden van steeds verder uitstellen van bepaalde onderdelen toch voor een groot deel te maken heeft met de scope die naar verloop van tijd steeds breder is geworden.

Een breder veld om op te werken betekend meer geregel/vergaderen en onderlinge kortssluitingen. Nu zijn ze verstandig en worden er geen gigantische dingen meer toegevoegd. Maar van het simpele next gen space shooter is nu weinig over. Een volledige MMO met Singleplayer en gigantische veel content.

Dan is het resultaat vertraging in eerder gestelde deadlines. Eerst werden deze nog met maanden overschreden. Maar hier worden duidelijke redenen voor gegeven. Verder denk ik dat de inschattingen na de ervaringen van afgelopen jaar van CIG uit ook beter worden. Nu ook is er gesteld waarom de update uit is gesteld. (Dan grappen we wel met een paar maanden, maar ik gok dat dit toch sneller voor elkaar kan zijn. Maar het blijft development dus er is moeilijk een datum op te plakken.)

Ik denk dat het wel los gaat lopen met regularity van content patches. En het is gewoon gigantisch mooi dat ze zo'n uitgebreid spel kunnen maken. Just let's enjoy the ride in the first place.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Ik ben het wel eens dat ze onderhand een zekere voorspelbaarheid qua releases zouden moeten kunnen geven. Dus in het geval van 0.9 is het niet slim geweest om tijdens gamescom te zeggen dat het eind augustus zou worden. Je creëert dan verwachting en het is nog altijd moeilijker om te gaan met teleurstellingen dan met meevallers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stealthgun
Ircghost schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 16:49:
Spreek je jezelf nu niet een beetje tegen? Eerst zeg je dat je het gezeur van mensen nu een beetje mist terwijl je daarna zegt dat je hoopt dat mensen eens wat meer geduld hebben op het forum (= minder zeuren)?
Sorry voor de late reactie :) gisteren hele avond weg, maar ik bedoelde meer dat ik mensen mis die zeuren (als in ze zeuren er nog niet over en dat vindt ik gek.).

Star Citizen Corp: United Exploration Cartel || United Exploration Cartel website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
stealthgun schreef op woensdag 03 september 2014 @ 09:22:
[...]

Sorry voor de late reactie :) gisteren hele avond weg, maar ik bedoelde meer dat ik mensen mis die zeuren (als in ze zeuren er nog niet over en dat vindt ik gek.).
Deels denk ik omdat mensen het nu al van mijlenver zagen aankomen.. Ik merk ook dat het me niet zoveel meer kan boeien eigenlijk. Chris Roberts gaat die fout nog vaak maken denk ik. Niemand is perfect I guess..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Verwijderd schreef op woensdag 03 september 2014 @ 09:44:
[...]

Deels denk ik omdat mensen het nu al van mijlenver zagen aankomen.. Ik merk ook dat het me niet zoveel meer kan boeien eigenlijk. Chris Roberts gaat die fout nog vaak maken denk ik. Niemand is perfect I guess..
Ach zolang we maar redelijk up to date gehouden worden, en uitzicht hebben op nieuwe patches blijf ik wel tevreden :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Tja ze moeten er wel mee oppassen. Voor dat je het weet gaan mensen Duke Nukem Forever associaties maken....

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Help!!!! schreef op woensdag 03 september 2014 @ 13:29:
Tja ze moeten er wel mee oppassen. Voor dat je het weet gaan mensen Duke Nukem Forever associaties maken....
Lijkt me niet. Aangezien het vrij duidelijk is dat er aan de game gewerkt wordt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Verwijderd schreef op woensdag 03 september 2014 @ 13:35:
[...]

Lijkt me niet. Aangezien het vrij duidelijk is dat er aan de game gewerkt wordt..
Nee stiekem zijn ze een hele simpele iOS game aan het maken, waarbij je UEC-coins moet kopen om te blijven spelen. :+ ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stealthgun
Case_C schreef op woensdag 03 september 2014 @ 13:41:
[...]

Nee stiekem zijn ze een hele simpele iOS game aan het maken, waarbij je UEC-coins moet kopen om te blijven spelen. :+ ;)
Dat zou wel de troll van de eeuw zijn :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtPoen
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 09:45
Uit de monthly report van deze maand de 890 jump :)

Afbeeldingslocatie: https://robertsspaceindustries.com/media/swpjohcb8h5par/post_section_header/BHVR_Header.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-09 13:08
Vind het maar een lelijk schip eigenlijk :(

Veel te boxy en hoekig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

SgtPoen schreef op woensdag 03 september 2014 @ 19:05:

[afbeelding]
_/-\o_ :9~ Die zal vanbinnen ook wel een zekere luxe kennen :D , ik gok dat deze ook wel een snub-fighter krijgt volledig in stijl van een luxe-yacht. Maybe zelfs een dual-seater die je dan kan gebruiken om mensen ergens af te zetten :p .
Basekid schreef op woensdag 03 september 2014 @ 19:09:
Vind het maar een lelijk schip eigenlijk :(

Veel te boxy en hoekig.
Gelukkig zijn meningen persoonlijk, ik gok dat Ircghost er al gelijk 1 besteld heeft :p . (Die optie heb je natuurlijk wel gehad in Amerika :p )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Case_C schreef op woensdag 03 september 2014 @ 19:25:
[...]

_/-\o_ :9~ Die zal vanbinnen ook wel een zekere luxe kennen :D , ik gok dat deze ook wel een snub-fighter krijgt volledig in stijl van een luxe-yacht. Maybe zelfs een dual-seater die je dan kan gebruiken om mensen ergens af te zetten :p .
Voor de compleetheid, hier is ook een deel van het interieur:

Afbeeldingslocatie: https://robertsspaceindustries.com/media/70dqe24yjzsiir/source/BHVR_Body.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Dit had ik dus al gezien in Austin, erg mooi schip kan ik je vertellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WimP
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20-07 09:27
Wouw
SgtPoen schreef op woensdag 03 september 2014 @ 19:05:

[afbeelding]
Wouw <3 :9~ <3 :9~

(Wanneer) komt die in de verkoop?

• kipkruide
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-06 12:44
Toen je daar was toevallig ook iets opgepikt over de relatieve grootte van dat ding, lijkt toch een stuk massiever dan een constellation bijvoorbeeld.

Alhoewel de verdeling natuurlijk heel anders is, lijkt een beetje op een schip met een bijlboeg.

• batumulia
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 17-09 07:49
Wat een mooi schip :) misschien leuk om ingame te kopen wanneer m'n trade zaakje stabiel loopt :)

Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig

• AndrewBourgeois
Dit zal wel 500 USD gaan kosten en in-game ook niet binnen de week te halen zijn + wat kan je ermee verdienen om de kosten (fuel, insurance, landing fee, hangar fee, ...) te dekken?

• JurGor
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 18-09 10:17
Waarom zie ik in die 890 Jump meteen een blaasbalg?

Verwijderd

Topicstarter
AndrewBourgeois schreef op donderdag 04 september 2014 @ 08:50:
Dit zal wel 500 USD gaan kosten en in-game ook niet binnen de week te halen zijn + wat kan je ermee verdienen om de kosten (fuel, insurance, landing fee, hangar fee, ...) te dekken?
Dit is natuurlijk bedoeld voor als je teveel geld over hebt. :) Aan dit schip ga je niet veel verdienen.

Je zal misschien wel wat VIPs kunnen rondhaulen.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 04-09-2014 09:00 ]

• Metalkai
Ervanuitgaand dat de 890 te koop zal zijn buiten de PU om. Ik hoop zelf nog steeds dat ze een paar schepen niet zullen verkopen, en ze alleen beschikbaar stellen in de PU.

• Snoz Lombardo
Het is volgens mij inderdaad meer een superjacht van een rijke zakenman. Heeft dus al geld zat en de verdiensten uit zijn corp/baan betalen het onderhoud van dat ding.

Maar hij zal ook wel wat cargospace hebben en op z'n eigen manier geld kunnen verdienen met trading/information running/cruise liner.

Vind 'm er wel erg vet uit zien, ook het interieur!

Hoop wel dat je voor de duurdere schepen ($500+) echt wel lang moet spelen omdat bij elkaar te verdienen. Als je alle grote schepen binnen 2-3 weken kan kopen is de lol er snel vanaf. Maak daar maar gerust een paar maanden van. Zou graag een lange termijn doel willen hebben.

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Neem toch aan dat een schip wat in echt geld een paar 100 usd kost echt niet in een week ff snel te verdienen is. Dan zou er een hoop gezeur komen lijkt me.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

• Snoz Lombardo
Lastige is natuurlijk wel dat 'een week' per speler nogal verschillend is. Iemand die 5 uur per week gamed zal er alsnog veel langer over doen dan iemand die bijna full-time gamed.

Als een Constellation in 60 uur te verdienen is zal die eerste er 3 maanden over doen en de ander misschien anderhalf á twee weken, maargoed dat zul je altijd houden.

• AndrewBourgeois
Metalkai schreef op donderdag 04 september 2014 @ 09:05:
Ervanuitgaand dat de 890 te koop zal zijn buiten de PU om. Ik hoop zelf nog steeds dat ze een paar schepen niet zullen verkopen, en ze alleen beschikbaar stellen in de PU.
Alles dat groter is dan een Corvette zou niet te koop komen te staan (de Idris was oorspronkelijk een Corvette maar werd vergroot voor het singleplayer gedeelte). Denk maar aan de Javelin, de Panther, de Bengal Carrier die je niet in de pledge store vindt en die ook niet op de ship-specs pagina staan.
Maar er is ook een reeks non-capital-class ships die je in de lore terugvindt maar niet in de pledge store. Kijk maar eens naar de lijst op deze pagina: https://forums.robertsspa...ships-updated-aug-30-2014.

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Metalkai schreef op donderdag 04 september 2014 @ 09:05:
De schepen die ontwikkeld worden wanneer het spel uit is zullen zowieso niet verkocht gaan worden :P , of het business model moet echt dramatisch slecht worden. Ik ben daarom niet zo bang dat er te weinig schepen enkel in de PU beschikbaar gaan zijn.

Waarschijnlijk zal er weer een poll komen waarin gevraagd word of de 890 (tijdelijk) in de store moet komen. En wanneer er zo'n poll is, is de uitslag van te voren al bepaald :p .

• JurGor
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 18-09 10:17
Ze hebben nog zat schepen om tijdelijk in de store te zetten om even lekker crowd te funden.

Die link gaat naar een interessante forum post trouwens, AndrewBoureois. Niet zomaar een lijstje maar allerlei links erbij. Daar heeft iemand veel tijd in gestopt.

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

En er is weer een aflevering van Around the Verse :) .
YouTube: Around the Verse Episode 12

Erg leuk die sneak peak van de cockpits :D . Hopelijk zien we bij de volgende episode meer :) .

[ Voor 23% gewijzigd door Case_C op 04-09-2014 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Case_C schreef op donderdag 04 september 2014 @ 18:50:
En er is weer een aflevering van Around the Verse :) .
YouTube: Around the Verse Episode 12

Erg leuk die sneak peak van de cockpits :D . Hopelijk zien we bij de volgende episode meer :) .
Enig idee welke cockpits het zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

De eerste is volgens mij de Aegis Surveyor of de RSI Orion, het heeft wel een beetje industrial feel gecombineerd met de angle van het glas. De tweede lijkt op de Avenger met de vorm van het glas rond de cockpit. Niet echt een idee daarbij bij welk schip die kan horen, (niet de Avenger want geen ruimte achter de stoel.) De laatste is volgens mij van de Gladiator, maar ik kan ernaast zitten.

Dat is wel het meest waarschijnlijk dat ze allemaal niet juist zijn :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
My guess:

Caterpillar
Gladius
Gladiator
Retaliator

Er zijn van een paar van die schepen al eerdere screenshots/concepts geweest van de cockpit, en ik zie toch wel wat vergelijkingen daarmee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Die gladius en gladiator dacht ik idd ook. In ieder geval dat het de grootte van een Fighter is

[ Voor 4% gewijzigd door Bornhald op 05-09-2014 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icegodd
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-03 20:55
vraag over subscription;

moet je per maand betalen om het te spelen. $10 of $20 (Centurion vs. Imperator) https://robertsspaceindustries.com/faq/subscriptions link

of

eenmalig game (€30/40) kopen en daarna microtransactions http://starcitizen.wikia.com/wiki/Star_Citizen link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
@icegodd

Subscription is maandelijks maar je krijgt dan niet het spel, het is toegang tot een subforum en je krijgt een magazine, als je lang genoeg lid bent krijg je ook een kortingsbon en je krijgt iedereen maand standaard een ingame item.

Om het spel te kopen moet je een pakket met het spel en arena commander kopen is te vinden op de site.

Een vraag van mij, wat is de shubin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Om er even op verder op te gaan, om het spel te spelen hoef je geen maandelijks bedrag te betalen. Je koopt de game eenmalig, en daarna hoef je nooit meer extra geld te besteden.
Bornhald schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 17:45:
Een vraag van mij, wat is de shubin
Dit is de Shubin Mining Station, het is een mijn-platform van enkele kilometers groot, waar een deel van de Squadron 42 campaign zich zal afspelen.

Afbeeldingslocatie: http://greenomen.org/SneakPeek/scff/images/NotYet02.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
AC status update: https://robertsspaceindus...9-Status-Update-9-05-2014

spoiler: verhaal
Greetings Citizen

This morning, we held a “go/no-go” meeting to discuss whether or not we could launch Arena Commander V0.9 today. The decision from the production team was that we are not go for release at this time. While we hope that today’s build will resolve some of the last remaining blockers we do not want to release a build that has not been thoroughly tested as these fixes may have had knock on effects. Additionally, Star Citizen’s team members have gone above and beyond lately so we didn’t want to make people work straight through the weekend again, as some worked over Labor Day and we’ll be immediately sprinting to V0.9.1 and ultimately V1.0. We know some will be disappointed not to play this weekend, but we’re also cautious about releasing an untested build to our community.

Last week, we had a number of backers asking about specific features planned for V0.9. Here’s the “short list,” which I think you will find represents a major step forward for Arena Commander!

• Murray Cup Racing Mode: As shown at Gamescom, players can now race their pledge ships in a specially designed upper-atmospheric scenario!
• Vanduul Swarm Co-Op: Take on the alien hoards with a friend, or competitor!
• Flyable M50 and 350R: The M50 and the 350R have been readied for flight to kick off the race mode. These ships will now be flyable in all Arena Commander game modes.
• Private Matches: Tired of being matched with random players in AC? Private matches will let you play with friends!
• Friend Codes: We’re launching a code system for both private and public matches so you can connect with your wingmen.
• Leaderboards: Your performance in Arena Commander’s various modes will display on the RSI website and allow you to compare with others.
• Updated Ship Performance: We’ve increased the speed and acceleration of every ship. With this we’ve also reworked the afterburner mechanic to increase acceleration instead of top speed.
• HUD Update: We’ve overhauled the usability of the visor HUD interface so you can customize your ships systems much more easily in flight.
• New Hangars: We’ve remastered all of Star Citizen’s Hangars with the new forward-looking room system and added the Asteroid Hangar.
• New Pause Menu: Our refactored pause menu is a large step forward ascetically and will support new features like custom keybindings in the future. In the meantime we’ve included selectable profiles for the most common peripherals.
• 6DOF: With the improvements to the IFCS and flight physics we are now ready to introduce 6DOF movement for an entirely new way to fly.

Some of these are big, headlining features that we know backers are eager to get their hands on; Like Murray Cup Racing and Vanduul Swarm Coop! The reality is that the less flashy features are some of the most important in the long run and also some of the most challenging. You’re seeing the individual atoms of the persistent universe coming together before your eyes. The Friend Code feature represents the first step towards connecting you with friends and organization members from the web platform in the game itself. Likewise the leaderboards involve building the platform/client connection that will someday let you interact with your character through the RSI website and will serve as the basis for stat tracking and rating based matchmaking!

Other features are a direct result of your feedback. The HUD improvement is designed to address how players have responded to HUD navigation and interaction. Every patch we release involves listening to our backers, watching them play and aiming to improve the experience. We hope that you will find the HUD much more user friendly, functional, and intuitive than it has been in previous iterations.

We’re also giving pilots more control over how they fly their ship. In addition to adding 6DOF (six degrees of freedom) controls pilots will now have the ability to “overboost” directional thrusters, at the expense of more fuel burn. This allows you to temporarily increase the thrust output of your maneuvering thrusters to better arrest undesirable angular velocity such as in a tight turn.

The physics modeling and damage feedback have also been improved. We’ve resolved some ongoing issues with the damage modeling but more importantly we also provided increased feedback to players on incoming damage and the direction it came from. You are now jostled in your ship based on the direction and power of a weapon impact. We have changed the g-force animations to more accurately reflect the physics g-force has on your character.

With a patch that adds so much and is thusly so complex as V0.9 issues are inevitably going to come up. Due to the diligent work of our team we have been able to solve most of the biggest blockers: leaderboards, rubber banding, stuttering in Vanduul Swarm Coop, and friend code issues. While these issues and a few other appear to be nearly resolved we need a couple more days to test and validate that our fixes haven’t created any new issues.

Our goal for V0.9 isn’t just to add exciting new features, it’s to keep improving every aspect of Arena Commander (and ultimately Star Citizen) based on your testing and feedback. We very much look forward to being able to share V0.9 with all of you as soon as it is proven to be stable enough to release. We are aiming for the middle of next week and we will update the community on Wednesday, September 10th about the status of the build if plans change. Until then we appreciate your patience and support as we engage in this open development process together.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

• 6DOF: With the improvements to the IFCS and flight physics we are now ready to introduce 6DOF movement for an entirely new way to fly.

Dus toch een nieuw flight model, :) en waarschijnlijk een update volgende week woensdag? Dan kan ik donderdag na een nachtje updaten eens kijken hoe het is :D .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Ja ik las het, apart dat ze dat geen aparte bullet point hebben gemaakt, maar ben benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TNJ

TNJ

Frugalite

Ik lees 6DoF *O* gaat het niet over TrackIR -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-09 21:03

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

TNJ schreef op zaterdag 06 september 2014 @ 10:50:
Ik lees 6DoF *O* gaat het niet over TrackIR -O-
TrachIR ondersteuning is reeds aanwezig, toevallig heb ik eergisteren mijn TrachIR van update voorzien en het viel mij op dat Star Citizen tussen de profielen staat.

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Honeybadger doesn&#039;t care!

Het stond ook in de august update van SC dat ze de ook aan de basis van Star Citizen TrackIR support hebben gesleuteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TNJ

TNJ

Frugalite

Heb ik gemist. Straks ff testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Ircghost schreef op zaterdag 06 september 2014 @ 11:32:
Het stond ook in de august update van SC dat ze de ook aan de basis van Star Citizen TrackIR support hebben gesleuteld.
Werkt TrackIR nou eigenlijk wel lekker? Ik zou denken dat je toch minstens een behoorlijk scherm wil hebben van minstens 30" + voordat het een beetje lekker speelt. (Anders kijk je naar mijn idee toch vlug naar de rand van je scherm.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtPoen
TrackiR is geweldig, nog niet gebruikt in star citizen maar ik zweer erbij in andere sims. In het begin wennen maar daarna onmisbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Ik kan echt niet zonder TrackIR, gebruik het nu bijna 2 jaar in race, flight en milsims.. als ik het even zonder speel loop ik altijd met mijn hoofd te draaien en denk ik waarom kan ik nou niet om mij heen kijken..

joystick + voice attack + trackIR = awesome!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TNJ

TNJ

Frugalite

Case_C schreef op zaterdag 06 september 2014 @ 11:41:
[...]

Werkt TrackIR nou eigenlijk wel lekker? Ik zou denken dat je toch minstens een behoorlijk scherm wil hebben van minstens 30" + voordat het een beetje lekker speelt. (Anders kijk je naar mijn idee toch vlug naar de rand van je scherm.)
Je beweegt je hoofd, maar je ogen blijven op het scherm. Ik heb TrackIR nog op een 19" CRT gebruikt. Maar op 3 schermen werkt het nu veel natuurlijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Ik gebruik het op een 32" LG scherm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Ircghost schreef op zaterdag 06 september 2014 @ 13:08:
Ik gebruik het op een 32" LG scherm
Dus ook op 1 scherm is het een aanwinst :? Is het ook nog nuttig op 24" a 27" :?

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtPoen
Heb zelf al jaren een 24 inch scherm, werkt prima. Grote van je scherm maakt naar mijn mening niet uit.

[ Voor 34% gewijzigd door SgtPoen op 06-09-2014 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Ik kan mij voorstellen dat een groter scherm wel fijner is omdat je iets vrijer bent in de bewegingen van je hoofd. Maar trackir is aanpasbaar genoeg dat je het ook prima kunt doen met kleinere schermen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Fake TrackIR op een 24 inch monitor en 19 inch CRT ging prima eigenlijk dus als je het wil gewoon kopen al ga je op je smartphone gamen of zo :P

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-09 13:08
Hm ook maar eens testen dan. Heb zelf een 21:9 scherm dus zal wel te doen zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Basekid schreef op zondag 07 september 2014 @ 08:52:
Hm ook maar eens testen dan. Heb zelf een 21:9 scherm dus zal wel te doen zijn
Ik zit ook op een 21-9, maar heb wel het gevoel dat ik te snel naar de boven en onderrand zou gaan kijken. 29" lijkt groot, maar in de hoogte is het niet echt groot :p . Dan toch maar een 3440x1440 21:9 halen :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Jullie maken je zorgen om niks, het werkt prima, ook op een 21 inch. Heb zelf 21 of 23 inch (weet ik niet meer zeker) en totaal geen problemen. Ik had ook mijn zorgen voor aanschaf, maar het werkt geweldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Bedankt voor de antwoorden. Goed om te weten. :)

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cogency
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-09 14:03

Cogency

Ginnunga

Iemand een idee wanneer de Star Citizen code gekregen dmv de AMD Never Settle actie verstuurd word?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Cogency schreef op maandag 08 september 2014 @ 16:06:
Iemand een idee wanneer de Star Citizen code gekregen dmv de AMD Never Settle actie verstuurd word?
Op de website van AMD kan ik dit vinden:
The Star Citizen Mustang Variant Racer release date has been communicated as October 1, 2014, but Gamers can choose it now and receive their offer code on release date. Along with the Star Citizen Mustang Omega Variant Racer you also get access to the Star Citizen multiplayer module “Arena Commander” and the “Murray Cup Race Series”. The Star Citizen Mustang Omega Variant Racer can also be used to play Star Citizen (the full game) but additional fees may apply. For more information, visit https://robertsspaceindustries.com/.
Waarschijnlijk krijg je dus de code op 1 Oktober.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cogency

Cogency

Ginnunga

Ahh ok zie het nu ook staan ja. Heb ook Alien Isolation, daar staat bij 7october.. Ook nog even wachten dus... hehe (iemand Alien kopen trouwens? :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Metalkai schreef op maandag 08 september 2014 @ 16:53:
[...]
The Star Citizen Mustang Omega Variant Racer can also be used to play Star Citizen (the full game) but additional fees may apply. For more information, visit https://robertsspaceindustries.com/.
Dus zoals het hier staat kan het gewoon zijn dat er bij de Mustang nog extra kosten komen? Waarschijnlijk gaat dit dan over een game-package voor mensen die dat nog niet hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Case_C schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 09:23:
[...]

Dus zoals het hier staat kan het gewoon zijn dat er bij de Mustang nog extra kosten komen? Waarschijnlijk gaat dit dan over een game-package voor mensen die dat nog niet hebben?
Klopt, met de AMD promotion krijg je de Mustang en toegang tot Arena Commander, maar dat is ook alles.
Als je de Persistant Universe, Squadron 42 en andere modules wilt spelen, zul je een package moeten kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Best wel waardeloos dus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Als je nog geen game-package hebt wel ja, anders is het een aardige deal toch :p Wie weet komt er bij de nieuwe generatie de r9 395x wel een ander schip met een AMD skin :p . Dan denk ik wel een klasse groter dan de mustang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cogency

Cogency

Ginnunga

Hoezo waardeloos? Je krijgt het gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Het is genoeg om te kunnen zien of het spel wat voor jou is. Als je het leuk vind, koop je voor $40 een package en heb je het complete spel, plus two schepen om mee te beginnen.

• Bornhald
https://robertsspaceindus...StarWatch-Murder-Or-Worse

OK K. U. T. charity.. Beetje ongelukkige naam de Nederlands sprekende Citizens

• Nightcrowy
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 10-10-2024
Ik heb de Aurora LN gekocht en de pass voor de arena, erg tof hoor, ben helemaal hooked en zit al dagen alle info op te zuigen haha.... ;)
Vraagje: ik kan alleen in de Aurora MR vliegen (er staat training) op dit moment en kan niet de Aurora LN die ik gekocht heb selecteren, klopt dit? Ik zie hem wel staan in de hangar namelijk.... Ook zie ik mijn credits niet terug op de site, zou 1000,- moeten zijn geloof ik....
See you all ingame!!!! :)

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Nightcrowy schreef op woensdag 10 september 2014 @ 12:27:
Ik heb de Aurora LN gekocht en de pass voor de arena, erg tof hoor, ben helemaal hooked en zit al dagen alle info op te zuigen haha.... ;)
Vraagje: ik kan alleen in de Aurora MR vliegen (er staat training) op dit moment en kan niet de Aurora LN die ik gekocht heb selecteren, klopt dit? Ik zie hem wel staan in de hangar namelijk.... Ook zie ik mijn credits niet terug op de site, zou 1000,- moeten zijn geloof ik....
Hallo welkom bij de club :) , het klopt dat de LN nog niet beschikbaar is voor in de Arena Commander. Credits die je bij je game-package krijgt worden volgens mij pas beschikbaar bij de PU release, ik heb die van mij ook nog niet gehad. :)

Nu maar hopen dat je griepje niet te erg word en je er een paar Connie's aan overhoud :+ .

• Snoz Lombardo
Alleen de basis uitvoeringen van de 300i, Aurora en Hornet zijn nu beschikbaar in Arena Commander. Varianten (zoals de LN) komen volgens mij in v1.0. Multi-crew schepen in 2.0, racers in 0.9.
En credits inderdaad pas bij volledige launch van de game.

• Nightcrowy
Oke top info hoor, thanx!!! Geeft me weer wat rust om verder te knallen in de arena, zo tof al!!!
Heb me ook aangemeld via de site net en zal zo even steam opstarten voor de groep aldaar ;-)

• Ircghost

Ircghost

En als je interesse hebt, wij hebben ook een org op star citizen! Dus zoek ons vooral even op als je daar zin in hebt :)

• Nightcrowy
Ja dat heb ik net gedaan geloof ik (hoop ik) haha, dus de aanmelding zou binnen moeten zijn.... :D

• Mattie112
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-09 20:19
Accepted :)

3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)

• Bornhald
Nightcrowy schreef op woensdag 10 september 2014 @ 12:27:
Welkom, en de goede oude tijd dat ik alleen nog maar een simpele aurora had :D
je weet ook dat er binnenkort de mustang komt he, is een ander starter schip meer combat/racer? dan transport? >:)

• Nightcrowy
ik ga iedere maand een ship aanschaffen denk ik, dus er komen er vanzelf wel meer bij. Uiteindelijk hebben ze allemaal wel iets gaafs vind ik.... maar inderdaad de racer is een must have, vrij snel al hoop ik ;-)

• Metalkai
Nightcrowy schreef op woensdag 10 september 2014 @ 13:16:
ik ga iedere maand een ship aanschaffen denk ik, dus er komen er vanzelf wel meer bij. Uiteindelijk hebben ze allemaal wel iets gaafs vind ik.... maar inderdaad de racer is een must have, vrij snel al hoop ik ;-)
Houdt wel in gedachten dat alle schepen ook in het uiteindelijke spel te verkrijgen zijn. Het is dus niet nodig om alle schepen te kopen met echt geld.

• Nightcrowy
ja dat is natuurlijk ook wel weer zo.
Pagina: 1 ... 57 ... 100 Laatste

Dit topic is gesloten.