[PC] Star Citizen - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 100 Laatste
Acties:
  • 255.837 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stealthgun
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 29-08 18:59
kevz schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 19:51:
Ah zo dus. Dat is vrij vroeg inderdaad. Het topic hier lijkt alleen zo active, gaf een beetje het idee dat er al flink ge beta test werd :D Populair spel dus onder de tweakers :P
Komt omdat iedereen er veel zin in heeft (nu al).

Star Citizen Corp: United Exploration Cartel || United Exploration Cartel website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duckhamster
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 25-11-2021
Metalkai schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 19:26:
[...]

Als je een gift gehad hebt, hoef je eigenlijk maar $5 voor een skin te betalen. Dan word je al als backer geregistreerd.
Eigenlijk wel jammer, ik zou verwachten dat een account die een pakket bevat waarvoor betaald is als "backer" gezien wordt. Ik wou die Aurora LN toch eigenlijk hebben voor de aankomende alpha, sinds ik niet verwacht dat mijn 315p het goed zal doen in combat :).

edit: hem gelijk maar even bekijken in de hangar :P

[ Voor 5% gewijzigd door Duckhamster op 16-10-2013 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stealthgun
Maar als jij hebt betaald, dan ben je dat ook gewoon.
Heb jij je game package als gift gekregen of zelf voor betaald?

En anders koop je toch gewoon die skin van $5 dan krijg je vanaf dat moment alle extra rewards (Als die nog komen).

[ Voor 33% gewijzigd door stealthgun op 16-10-2013 20:01 ]

Star Citizen Corp: United Exploration Cartel || United Exploration Cartel website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duckhamster
stealthgun schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 19:59:
Maar als jij hebt betaald, dan ben je dat ook gewoon.
Heb jij je game package als gift gekregen of zelf voor betaald?
Ik heb iemand betaald via paypal en die heeft mij een LTI package (315p) gegift. Dus nu de Aurora LN erbij :P, jammer dat die niet LTI is dan, maar ach.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Duckhamster schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 20:02:
[...]

Ik heb iemand betaald via paypal en die heeft mij een LTI package (315p) gegift. Dus nu de Aurora LN erbij :P, jammer dat die niet LTI is dan, maar ach.
Met de truc die engessa beschrijft kan je die Aurora LN dus omruilen voor eentje met LTI (omdat je hem dit keer eerst zelf gekocht hebt ben je nu dus wel backer).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chiIIed
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13-09 23:15
Verwijderd schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 20:05:
[...]

Met de truc die engessa beschrijft kan je die Aurora LN dus omruilen voor eentje met LTI (omdat je hem dit keer eerst zelf gekocht hebt ben je nu dus wel backer).
Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duckhamster
Die had ik gelezen ja, moet er wel iemand zijn die dit voor me doet natuurlijk. Ik wou er niet zo direct om vragen eigenlijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chiIIed
:P

Misschien nog een tip voor LN liefhebbers die een extra character slot willen. Haal de Digital Scout + LN upgrade. Kost $5 dollar meer, maar dan krijg je dus een extra character slot +1k UEC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Duckhamster schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 20:09:
[...]

Die had ik gelezen ja, moet er wel iemand zijn die dit voor me doet natuurlijk. Ik wou er niet zo direct om vragen eigenlijk :P
Stuur me maar een pm. Duurt dus wel 24 uur voor je hem terug krijgt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• engessa
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik wil eventueel ook wel wat schepen omzetten naar LTI. Mij mag je ook PM'en.

Mock ups voor wapens:

Afbeeldingslocatie: http://cache.krop.com/robmckinnon-5180fe9313d1c8e.jpg
Afbeeldingslocatie: http://cache.krop.com/robmckinnon-5180fe9713d1c9a.jpg

En als je wilt weten of je gezien wordt als backer: onder 'My RSI' naar 'My Hangar' en daar zie je alle spullen waar je recht op hebt. De stretchgoal voor 19 miljoen (Janes Fighting Style manual) zou er bij moeten staan als je een backer bent, anders niet.

[ Voor 34% gewijzigd door engessa op 16-10-2013 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chiIIed
Zijn die fanmade? Enige die ik herken is die g36c kloon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duckhamster
engessa schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 22:15:
En als je wilt weten of je gezien wordt als backer: onder 'My RSI' naar 'My Hangar' en daar zie je alle spullen waar je recht op hebt. De stretchgoal voor 19 miljoen (Janes Fighting Style manual) zou er bij moeten staan als je een backer bent, anders niet.
Die staat er niet bij (of ik kijk verkeerd), maar ik mag hopen dat ik nu na het kopen van die Aurora LN wel eindelijk een backer ben. Ik heb onderhand al bijna 90 euro uitgegeven :P. Anders stuur ik ze wel een mailtje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 14:49
Ik heb dus ook een 315P (Pathfinder package) gegift gekregen van een Original Backer, zodat er LTI op zit. Hiermee heb ik dus wel toegang tot Alpha en Beta, etc. maar ben ik geen officiële backer.

Zit er wel sterk over te denken om ook nog een Freelancer te kopen. Als ik die dan aan hem gift en hij smelt hem om, waarna hij hem zelf opnieuw koopt, en aan mij gift, dan heb ik daar dus ook LTI op. Plus dat ik dan wel een officiële backer ben.

Had ik dus eigenlijk meteen met die Pathfinder package moeten doen. Oh well....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chiIIed
Je kan ook gewoon een 5dollar skin kopen :+ Ben je namelijk ook backer.

[ Voor 24% gewijzigd door chiIIed op 17-10-2013 00:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• engessa
  • Niet online
chiIIed schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 00:23:
Je kan ook gewoon een 5dollar skin kopen :+ Ben je namelijk ook backer.
Ik zou voor de 'shut up and take my money' gaan. Wat het precies gaat worden is volgens mij nog niet bekend maar waarschijnlijk wordt het een unieke, volledig over de top skin. Ding is als grap toegevoegd aan kickstarter zonder dat ze bedacht hadden wat het moet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zyppora
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 10:59

Zyppora

155/50 Warlock

chiIIed schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 22:31:
Zijn die fanmade? Enige die ik herken is die g36c kloon.
Nee, zijn volgens mij officieel. #5 herken ik als het wapen dat hier te vinden is.

Phenom II X4 945 \\ 8GB DDR3 \\ Crosshair IV Formula \\ R9 290

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stealthgun
De 2de post (Ingame tabel) is weer flink uitgebreid.

Wijzigingen in schepen mogen ook doorgegeven worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

^
mijne heeft LTI.

Valt op dat heel veel mensen voor extra en/of duurdere schepen zijn gegaan. Dat had ik destijds niet verwacht. Sta ik daar met me lullige Aurora LTI :P

Zolang ik daar niet kansloos mee ben vind ik het verder niet erg, lijkt me wel ok om zelf e.e.a. ingame te verdienen.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepkever
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 30-08 19:45
Zyppora schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 07:23:
[...]

Nee, zijn volgens mij officieel. #5 herken ik als het wapen dat hier te vinden is.
Waarom staat er dan Wing Commander onder ipv star citizen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17:58
stealthgun schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 12:20:
De 2de post (Ingame tabel) is weer flink uitgebreid.

Wijzigingen in schepen mogen ook doorgegeven worden.
Mijn schepen hebben ook allemaal LTI en mijn Aurora LX heb ik omgewisseld voor een LN.

Zie trouwens bijzonder weinig Starfarers, met mij nog één in de tabel. Ben heel benieuwd naar hoe hij er uiteindelijk uit gaat zien en hoe hij zich qua grootte verhoudt tot m'n andere schepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-01-2022
Ik zal je waarschijnlijk een bericht sturen met mijn updated ships na de Hornet variants sale. Als ik overal LTI bij zet zal het wel een hele lang lijst worden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
Metalkai schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 12:38:
Ik zal je waarschijnlijk een bericht sturen met mijn updated ships na de Hornet variants sale. Als ik overal LTI bij zet zal het wel een hele lang lijst worden :P
Jij zou gerust een Rent-a-Ship kunnen beginnen met je vloot. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn Aurora LX is ook veranderd in een LN. Maar ik verwacht ook nog wel een Hornet variant toe te voegen aan mijn basis Hornet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Snoz Lombardo schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 12:41:
[...]

Jij zou gerust een Rent-a-Ship kunnen beginnen met je vloot. 8)
Bijna wel ja :P Ik heb ook een sterk vermoeden dat de meeste van mijn schepen nooit de hangar uit zullen komen. Ze zullen waarschijnlijk stof verzamelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Snoz Lombardo schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 12:36:
Zie trouwens bijzonder weinig Starfarers, met mij nog één in de tabel. Ben heel benieuwd naar hoe hij er uiteindelijk uit gaat zien en hoe hij zich qua grootte verhoudt tot m'n andere schepen.
Nou, om je een idee te geven van de verhoudingen in grootte van de bekende schepen, check:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ubipRqg.jpg
(niet 100% accuraat, maar het geeft wel een aardig idee)
en

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/qrdUIzV.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door Haay op 17-10-2013 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
Ja dat plaatje ken ik, was meer benieuwd hoe dat er in m'n hangar uit ziet :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rephlexer
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 18-12-2024
Snoz Lombardo schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 12:36:
[...]

Heb mij net aangemeld als Citizen voor in de tabel.
Daar komt dus al zeker 1 Starfarer bij :)

Ben ook enorm benieuwd naar nieuwe info over deze spacetruck.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stealthgun
Even een update :) ik reageer alleen op updates via een PM ga niet het hele forum doorspitten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• engessa
  • Niet online
God, al die packages maken het wel lastig. Het digital scout pakket voor de mensen die later ingestapt zijn en wat je koopt voor 30 dollar heeft zo te zien geen alpha/beta toegang (het gaat om dit pakket: https://robertsspaceindustries.com/pledge/68-digital-scout). Als je die hebt kun je dus niet in de hangar module en niet eind dit jaar in de dogfighting module.

Original en Veteran Backers kunnen voor 35 dollar een Digital Scout pakket kopen met toegang tot de alpha (wat concreet betekent dat je de hangar module kunt downloaden wat je nog weer 5000 credits ingame oplevert), beta en een Aurora met LTI. Het kan dus zeker lonen om iemand te zoeken die dit voor je kan giften/omzetten.

[ Voor 9% gewijzigd door engessa op 18-10-2013 00:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stealthgun
Dat is idd wel een minpuntje op de site de packages en pledges zijn een beetje onoverzichtelijk.
Als je de $30 pledge heb zou je hem wel omkunnen smelten naar de durdere (als je de extra $$ betaald).

Die 5000 credits zijn vooral bedoeld voor de Voyager Direct store.

Als je de $35 pledge krijgt ben je weer geen backer, dus dan zou je apart nog weer geld erin moeten stoppen om weer backer te worden.

Onduidelijk en tot 26 november een verschil tussen oude en nieuwe backers. Het is wat met die packages :).

[ Voor 15% gewijzigd door stealthgun op 18-10-2013 00:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Je kan trouwens met elke package wel de hangar in, zolang het spel en een schip erbij zit. Alpha access heb je alleen nodig voor de dogfighting module.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• engessa
  • Niet online
stealthgun schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 00:09:
Dat is idd wel een minpuntje op de site de packages en pledges zijn een beetje onoverzichtelijk.
Als je de $30 pledge heb zou je hem wel omkunnen smelten naar de durdere (als je de extra $$ betaald).

Die 5000 credits zijn vooral bedoeld voor de Voyager Direct store.

Als je de $35 pledge krijgt ben je weer geen backer, dus dan zou je apart nog weer geld erin moeten stoppen om weer backer te worden.

Onduidelijk en tot 26 november een verschil tussen oude en nieuwe backers. Het is wat met die packages :).
Wat ik nu doe voor neilpad die mij een PM heeft gestuurd: hij koopt en gift mij zijn Digital Scout package van 30 dollar en een skin van 5 dollar wat totaal 35 dollar maakt. Ik wissel dat morgen in en geef hem het Digital Scout package terug inclusief alpha/beta en een aurora LTI. Nu ik weet hoe het zit is het vrij simpel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stealthgun
Metalkai schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 00:16:
Je kan trouwens met elke package wel de hangar in, zolang het spel en een schip erbij zit. Alpha access heb je alleen nodig voor de dogfighting module.
Ik dacht dat alpha access een voorwaarde was. Maar kan idd zijn dat ze de 'kale' hanger wel toegangkelijk maken maar straks de extra modules niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die link van Engessa werkt voor mij dus niet.
En shoppen voor bijv een Merlin of M50 lukt mij ook niet. (Als zijnde orginal backer)
Idd onduidlijk allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stealthgun
Die zijn beide ook niet beschikbaar.

De merlin is de fighter die bij de Constellation komt, en de M50 is een limited ship die op de oude site nog een tijd beschikbaar is geweest maar sindsdien niet meer.

Beide zijn dus allebei niet los te pledgen.

De merlin:
Afbeeldingslocatie: http://www.gjdwebserver.nl/public/Star%20Citizen/ScreenShot0005.jpg

Zoals je kan zien zit deze in de Constellation.

(nog even vanuit de connie zelf)
Afbeeldingslocatie: http://www.gjdwebserver.nl/public/Star%20Citizen/ScreenShot0009.jpg

edit voor hieronder:
Idd, dan hebben mensen zonder alpha acces toch nog geluk :).

[ Voor 43% gewijzigd door stealthgun op 18-10-2013 00:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
stealthgun schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 00:22:
[...]

Ik dacht dat alpha access een voorwaarde was. Maar kan idd zijn dat ze de 'kale' hanger wel toegangkelijk maken maar straks de extra modules niet.
Uit de hangar FAQ:
Does my package need to indicate alpha access to be eligible for access to the Hangar?

Alpha access is not required for access to the Hangar however alpha access will be required for access to early versions of the dog fighting module which is scheduled as a later release.
:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah ok, misschien dat ze ooit nog eens terug komen?

Maar die nieuwste schepen zie ik ook niet in de shop.
Of moet je daar ook op wachten en dan je slag slaan?

Nja, d'r zullen vast nog wel wat interessante boten de revu passeren. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stealthgun
Nou ja er zijn gewoon af en toe speciale sales voor sommige schepen.

Die m50 zou nog terug kunnen komen.
Voor de anders schepen betekend een beetje het zelfde, ik verwacht zelf wel dat ze ooit nog eens terug komen maar ik verwacht dit pas in op zijn vroegst in december als de dodge fighting module online komt.

[ Voor 3% gewijzigd door stealthgun op 18-10-2013 00:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
De nieuwere schepen waren ook gelimiteerd in tijd. Die zijn nu dus ook niet beschikbaar.
Vorige week kon je de Gladiator en Retaliator aanschaffen, en twee(?) weken daarvoor was de Caterpillar te koop. Morgen worden de Hornet variants uitgebracht, en daarna is het nog onbekend wat er gaat komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stealthgun
Wouter Veltmaat wanneer ben jij backer geworden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Laatst online: 13:15
Kun je die Merlin ook bij andere schepen krijgen of als een merc fighter oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stealthgun
Nee alleen de Constellation.

Teminste nu, het kan zijn dat een schip komt die hem ook krijg maar deze zal niet kleiner zijn dan de connie.

uit de product omschrijving:
When you think handsome bounty hunter making his own way in a galaxy of enemies, you think the Constellation. The Constellation, a multi-person freighter, is the most popular ship in RSI’s current production array. Constellations are beloved by smugglers and merchants alike because they are modular, high powered… and just downright iconic-looking. The Constellation includes a manned turret, a large cargo area and a small flight deck capable of launching a snub fighter in its own defense.

[ Voor 134% gewijzigd door stealthgun op 18-10-2013 00:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@stealthgun
8-11-2012:18:04 :P (dus nog net op tijd)

Is het niet vreemd dat je een aanbieding van 2 weken hebt als het eind produkt pas over 2 jaar 'af' is?
Trouwens dacht ik ze in de shop gezien te hebben en nu dus niet meer. Begon al te twijfelen of er iets mis was maar het lag dus aan mij.

Met die The Next Great Starship competitie komen er zeker nog een aantal schepen erbij.
Ik mis iig nog een groot transport schip wat een tegenhanger van de Starfarer. Een dedicated miner zal er ook nog wel komen. En een logistics voor fleet support zou ook nog handig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stealthgun
Er zijn nog genoeg schepen die aanworden gekondigd.

Ook de limited ships komen nog wel weer eens in de shop maar ze willen ze nu gewoon een beetje uniek houden. Gewoon de RSI site en nieuws wat in de gaten houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chiIIed
Starfarer kon je toch ombouwen naar een transportschip voor vaste goederen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• engessa
  • Niet online
Nog 17.000 dollar en er komt een Xi'an Scout bij :) Dat samen met de Hornet varianten die als het goed is morgen beschikbaar komen levert waarschijnlijk nog wel een miljoen op. We gaan dus nog wel heel erg dicht bij de 25 miljoen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stealthgun
Dat schip zal niet gelijk op de site komen, we hebben na de avenger nog geen ander ship gezien die via een pledge is vrij gekomen.

De schepen die je nu kan zien in de hanger zijn allemaal uit de orginele campagne (ze hadden hier al wat van gemaakt).

Denk dat het nog wel even duurt voordat we die scout op de site en zeker in de hanger zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrackSlet
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-08 11:56

CrackSlet

Professioneel Schillenboer

Ja, volgens mij gaan ze die scout pas echt concretiseren als t goal gehaald is. Ze zullen vast al een basis opzetje hebben, maar dat duurt nog wel even voor we die te zien krijgen.

En ik ga denk binnenkort mn Aurora upgraden met een LN package. Wil expres niet alle schepen van te voren kopen, maar in game verdienen (en niet al te veel geld uit geven ;) ). Maar met deze upgrade krijg je gewoon een nét iets betere Aurora en voor die $10,- hoef je t ook niet te laten. Hopelijk doe je dan iets langer met je eerste schip :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17:48
En hopperdeplop, 23 miljoen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duckhamster
engessa schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 22:15:
En als je wilt weten of je gezien wordt als backer: onder 'My RSI' naar 'My Hangar' en daar zie je alle spullen waar je recht op hebt. De stretchgoal voor 19 miljoen (Janes Fighting Style manual) zou er bij moeten staan als je qeen backer bent, anders niet.
Duckhamster schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 23:09:
Die staat er niet bij (of ik kijk verkeerd), maar ik mag hopen dat ik nu na het kopen van die Aurora LN wel eindelijk een backer ben. Ik heb onderhand al bijna 90 euro uitgegeven :P. Anders stuur ik ze wel een mailtje.
Na het "wassen" van me Aurora LN naar LTI zie ik nog steeds niet die jane fighting style manual. Ik zie echter wel toevallig als ik op mijn rsi tab klik in het groen "backer" staan, die er voor aanschaf van de aurora LN niet stond. Dus ik ben nu wel backer, maar waar die manual moet staan... :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
chiIIed schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 00:49:
Starfarer kon je toch ombouwen naar een transportschip voor vaste goederen?
De originele tekst uit de Kickstarter campaign (bron):
The most common Starfarer modification ships liquid foodstuffs in the same tanking system. A visually distinct long-haul bulk goods version mated to an alternate cargo chassis also exists, although it has proven far less popular than the more rugged Freelancer lineup. An armored tactical variant, the Starfarer Gemini (“Star-G”) is produced under contract by Aegis for use by the UEE military.
Het lijkt er dus op dat het wel mogelijk is, maar heb het verder nergens meer teruggezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
25 miljoen wordt enhanced alpha stretch goal.
Enhanced Alpha – We will use additional funding to build a wider alpha test than we had originally intended for the first phase of Star Citizen’s launch. The initial plan was to first launch servers in North America and then expand to areas such as Europe and Australia to decrease latency in these areas, perfecting the game as we improve the experience around the world. This funding will allow us to invest in a wider infrastructure for our early testing, spinning up remote servers earlier. Hitting this goal will also allow us to increase the number of remaining alpha slots. Extra alpha slots not only means more Star Citizens will travel the ‘verse at launch, but that we will receive more feedback and more stress testing. This in turn will allow us to better balance and enhance the Star Citizen experience!
Dus ook Europese servers. :)
CrackSlet schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 07:51:
Ja, volgens mij gaan ze die scout pas echt concretiseren als t goal gehaald is. Ze zullen vast al een basis opzetje hebben, maar dat duurt nog wel even voor we die te zien krijgen.

En ik ga denk binnenkort mn Aurora upgraden met een LN package. Wil expres niet alle schepen van te voren kopen, maar in game verdienen (en niet al te veel geld uit geven ;) ). Maar met deze upgrade krijg je gewoon een nét iets betere Aurora en voor die $10,- hoef je t ook niet te laten. Hopelijk doe je dan iets langer met je eerste schip :)
Ik denk dat de scout allang in de planning stond, maar dat het nu misschien wat eerder komt ipv na release. De meeste van die stretchgoals zitten allang in de scope van de game, die komen niet opeens uit de lucht vallen. Maar ze maken het nu pas bekend of ze schuiven de ontwikkeling ervan naar voren door meer funding.
Duckhamster schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 09:10:
[...]

[...]

Na het "wassen" van me Aurora LN naar LTI zie ik nog steeds niet die jane fighting style manual. Ik zie echter wel toevallig als ik op mijn rsi tab klik in het groen "backer" staan, die er voor aanschaf van de aurora LN niet stond. Dus ik ben nu wel backer, maar waar die manual moet staan... :p
Je bent sowieso backer, die jane' s manual zou je wel moeten hebben, want die is volgens mij wel voor alle backers (dus ook degene die na 19 mil gepledgd hebben). Anders evevn contact opnemen met support (dan erbij vermelden dat je je originele package gegift hebt gekregen en daarna pas backer bent geworden met een addon schip). Ik weet niet of je het " wassen" erbij moet vermelden heeft verder ook geen invloed op je backer status. :P

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2013 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutix
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 05-09-2024
Hoe werkt dat omsmelten eigenlijk? Ik heb dus nog niet gebacked maar ben het wel van plan en ik lees hier allemaal dingen over dat andere mensen packages giften en dan omsmelten ofzo :P iemand een link waar dit beter staat uitgelegd want tot nu toe is het voor mij nog abracadabra :)

Nothing to see here!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
Omsmelten als in; 'terugbrengen naar de winkel' en er tegoed voor terugkrijgen zodat je wat anders kan uitzoeken. Ik kan m'n Starfarer inleveren, $175 terugkrijgen en daar wat anders voor uitzoeken als ik zou willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Volgens mij bedoelt ie een schip met LTI krijgen. Check de volgende post.
engessa schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 17:43:
Ik zie trouwens nergens in dit topic iets staan over LTI Laundering. Mochten er mensen zijn die nu pas instappen in het spel, als je iemand hebt die een Original Backer of Veteran Backer is dan kan deze je schip omzetten naar een met LTI en soms zelfs een pakket voor een iets lagere prijs leveren. Dat doe je zo:

- Maak een account aan en koop het pakket wat je wilt hebben
- Gift het aan een Original of Veteran Backer
- Na 24 uur kan deze je pakket inwisselen voor storecredits en hetzelfde pakket weer kopen met LTI en weer terug giften.

Een orignal of veteran backer iets direct aan jou laten giften waarbij je hem via bv paypal ofzo terugbetaald is niet handig omdat je dan geen aankoop aan je profiel hebt gekoppeld en dan geen recht hebt op eventuele nieuwe stretchgoals die voorwerpen opleveren (op dit moment hebben oude backers bv een vis en een laserpistool gekregen).

LTI laundering werkt nog tot eind november, daarna waarschijnlijk niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 01:36
Mochten er nog mensen zijn die dit willen doen (LTI - laundering) stuur me maar een DM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutix
Thanks mac-rolec voor de uitleg! En Ashrah je gaat waarschijnlijk snel een DM krijgen =D.

Nothing to see here!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
Ah, bedoelde je dat. Ik wil me ook wel beschikbaar stellen hiervoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutix
Als je dus de digital scout package + skin en die laat omsmelten naar digital scout door een original backer heb je dus alpha access toch :P?

Nothing to see here!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
Digital Scout LTI voor €28 bevat inderdaad Alpha en Beta Access, plus:
  • Starting Money: 1,000 UEC
  • Lifetime Insurance
  • Squadron 42 Digital Download
  • Star Citizen Digital Download
  • Digital Star Citizen Manual

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
Alle packages die je nu kunt pledgen, kunnen door een OV/VB omgezet worden naar exact hetzelfde package maar met toegevoegde LTI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ashrah schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 13:24:
Alle packages die je nu kunt pledgen, kunnen door een OV/VB omgezet worden naar exact hetzelfde package maar met toegevoegde LTI.
Met de Scout package is het wel iets anders, want die heeft voor nieuwe backers geen alpha/beta access, voor OB's wel. Nieuwe backers moeten minstens 40 dollar betalen voor alpha/beta access (mercenary package).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
Maar als je als OB/VB de Digital Scout aanschaft, inclusief Alpha/Beta dus, en je gift 'm aan een nieuwe backer, dan blijft de Alpha/Beta er gewoon bij zitten toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Snoz Lombardo schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 13:28:
Maar als je als OB/VB de Digital Scout aanschaft, inclusief Alpha/Beta dus, en je gift 'm aan een nieuwe backer, dan blijft de Alpha/Beta er gewoon bij zitten toch?
Het lijkt me wel, maar ik kan het niet met 100% zekerheid zeggen. Anders moet je even support mailen ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Overzicht van stretch goal kadootjes en voor wie beschikbaar:

$4.500.000 stretch goal:
All backers before October 29, 2012 will start Star Citizen with a Class I Repair Bot in their garage.
All backers before November 8, 2012 will start Star Citizen with 500 additional credits.

$5.500.000 stretch goal:
Exclusive RECORD BREAKER ship skin and 1000 additional credits on launch for all backers who pledge before the $5.5 million stretch goal.

$6.000.000 stretch goal:
The first Squadron 42 mission disk, Behind Enemy Lines, will be available for free to all backers who pledge before $6 million upon release.

$9.000.000 stretch goal:
All backers who pledge before June 28, 2013 will receive a Roberts Space Industries Class II space suit in their hangar.

$15.000.000 stretch goal:
Every backer will get a free digital 42-page Upgrade Handbook manual with their game which goes through the process of customizing and overclocking ship systems!

$16.000.000 stretch goal:
Every pledger who backs before $16 million will receive a laser pistol. Keep your ship safe from boarders with a pistol by your side.

$17.000.000 stretch goal:
Every pledger who backs before $17 million will receive a ship upgrade package containing an engine modifier.

$18.000.000 stretch goal:
Exclusive star system for pre-launch backers. Only players who support the game before its
launch
will receive the computer coordinates needed to allow their jump drives to access this system.

$19.000.000 stretch goal:
Know your foe with a Jane’s Fighting Ships style manual free in PDF form to all pledgers.

$23.000.000 stretch goal:
As a special reward for those who have backed us to this point, you will be receiving a model of the Khartu to display in your hangar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
Verwijderd schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 13:26:
[...]

Met de Scout package is het wel iets anders, want die heeft voor nieuwe backers geen alpha/beta access, voor OB's wel. Nieuwe backers moeten minstens 40 dollar betalen voor alpha/beta access (mercenary package).
Dit is toch niet van toepassing dan? ik zeg Nieuwe pledgers die hun package laten omzetten voor LTI krijgen altijd dezelfde package met toevoeging van LTI terug, die "nieuwe" scout package zal dus voor hen verder niet veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• engessa
  • Niet online
Ashrah schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 14:06:
[...]

Dit is toch niet van toepassing dan? ik zeg Nieuwe pledgers die hun package laten omzetten voor LTI krijgen altijd dezelfde package met toevoeging van LTI terug, die "nieuwe" scout package zal dus voor hen verder niet veranderen.
Het 'digital scout' pakket voor nieuwe backers kost 30 dollar en heeft GEEN alpha/beta toegang. Het 'digital scout' pakket voor Original en Veteran Backers kost 35 dollar en bevat alpha/beta en een Aurora met LTI. Dus voor dit pakket geld dat er meer verandert dan alleen een schip met LTI.

Daarnaast zijn er sommige pakketten die iets goedkoper zijn voor Original Backers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
engessa schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 15:15:
[...]

Het 'digital scout' pakket voor nieuwe backers kost 30 dollar en heeft GEEN alpha/beta toegang. Het 'digital scout' pakket voor Original en Veteran Backers kost 35 dollar en bevat alpha/beta en een Aurora met LTI. Dus voor dit pakket geld dat er meer verandert dan alleen een schip met LTI.

Daarnaast zijn er sommige pakketten die iets goedkoper zijn voor Original Backers.
We hebben het er hier over dat de OB een Digital Scout package krijgt van een nieuwe backer, deze vervolgens omsmelt voor een nieuwe (waar dus alle voordelen voor een OB in zitten, zoals Alpha/Beta/LTI). De OB gift deze nieuwe package dan terug aan de nieuwe backer en onze aanname hierbij is dat de nieuwe backer dan dus ook LTI heeft en Alpha/Beta.

Vandaar LTI laundering. Het is een omweg voor nieuwe backers om toch LTI te krijgen.

[ Voor 3% gewijzigd door Snoz Lombardo op 18-10-2013 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Snoz Lombardo schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 15:28:
[...]

We hebben het er hier over dat de OB een Digital Scout package krijgt van een nieuwe backer, deze vervolgens omsmelt voor een nieuwe (waar dus alle voordelen voor een OB in zitten, zoals Alpha/Beta/LTI). De OB gift deze nieuwe package dan terug aan de nieuwe backer en onze aanname hierbij is dat de nieuwe backer dan dus ook LTI heeft en Alpha/Beta.

Vandaar LTI laundering. Het is een omweg voor nieuwe backers om toch LTI te krijgen.
LTI heeft de nieuwe backer dan sowieso na het omruilen, die alpha/beta neem ik aan ook wel, maar durf het nog niet met volledige zekerheid te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roepie88
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09:25
Even de advocaat van de duivel spelen.
Wat is er nu zo spannend aan dat LTI? Is die ophef waarover je op de fora leest nodig?
Wat ik ervan begrepen heb, is het alleen je Hull Insurrance (dus niet op je hardpoints en je cargo. Die hebben een eigen insurrance).

Het is logisch dat je altijd een geldende hull insurrance moet hebben. Je wilt natuurlijk niet per ongeluk je schip kwijtraken.
Omdat dit dus bijna een soort van verplichting is, zullen de kosten toch meevallen en zou je de insurrance van je inkomsten eenvoudige moeten kunnen betalen.
Dat lees je ook in vrijwel alle topics die hierover gaan.

Dus waarom die 'moeite' doen (ik weet het, valt allemaal wel mee) om als new backer toch die LTI te krijgen? Is het gemak, zijn het toch de kosten of zijn er nog andere reden om altijd te proberen LTI op je schepen te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
Geen idee, weet wel dat een aantal clanmates van mij zoiets hadden van " backen/pledgen is leuk maar alleen als ik dan ook LTI krijg" die zijn hiermee geholpen, of het nu echt iets itmaakt ingame straks ..... we zullen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Ik heb een beetje het idee dat het voor veel mensen 'voor de heb' is. Als er iets is wat je eigenlijk niet meer hoort te krijgen, dan wordt het alleen maar aanlokkelijker om het wel te krijgen. En dan zijn er ook mensen (niet perse hier) die denken dat insurance zo veel gaat kosten dat het zonder LTI onbetaalbaar is, maar dat is natuurlijk belachelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Roepie, je hebt helemaal gelijk. LTI stelt heel weinig voor. het enige verschil met de standaard hull insurance is dat LTI niet om de zoveel maanden vernieuwd hoeft te worden. Maar dat vernieuwen van standaard insurance zal maar weinig credits kosten dus je zal er in de praktijk heel weinig van merken. En het klopt idd ook dat LTI je upgrades en cargo niet dekt.

Mensen blijven er op een of andere manier heel veel waarde aan hechten. Maar het is wel zo dat als je als nieuwe backer de mogelijkheid hebt om het nog te krijgen, waarom zou je het dan niet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chiIIed
roepie88 schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 15:59:
Even de advocaat van de duivel spelen.
Wat is er nu zo spannend aan dat LTI? Is die ophef waarover je op de fora leest nodig?
Wat ik ervan begrepen heb, is het alleen je Hull Insurrance (dus niet op je hardpoints en je cargo. Die hebben een eigen insurrance).

Het is logisch dat je altijd een geldende hull insurrance moet hebben. Je wilt natuurlijk niet per ongeluk je schip kwijtraken.
Omdat dit dus bijna een soort van verplichting is, zullen de kosten toch meevallen en zou je de insurrance van je inkomsten eenvoudige moeten kunnen betalen.
Dat lees je ook in vrijwel alle topics die hierover gaan.

Dus waarom die 'moeite' doen (ik weet het, valt allemaal wel mee) om als new backer toch die LTI te krijgen? Is het gemak, zijn het toch de kosten of zijn er nog andere reden om altijd te proberen LTI op je schepen te krijgen?
LTI geld voor je hele schip waarvoor je hebt gepledged. Inclusief stock weapons/shields etc. Alle aftermarket upgrades tellen niet mee.
Het feit dat iedereen LTI wilt is gewoon omdat je dan altijd een leuk scheepje heb waar je geen zorgen om hoeft te maken.

Insurance zal niet duur worden. Maar als je dan je aurora chassis hebt wil je natuurlijk wel nog die cargobox + guns + shield. Denk dat de kosten dan flink stijgen. En daar heb je dus geen last van met LTI O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roepie88
Bedankt voor de reacties zover over de LTI.
Geeft weer wat meer duidelijkheid.
- LTI is leuk voor de heb
- LTI is gemak (niet om de zoveel maanden vernieuwen)
- LTI is alleen voor de 'out-of-the-box' schepen (dus niet op cargo en upgrades)
- LTI (hull) is niet duur

Ik heb nog een paar weken (tot eind 26 november?) om te besluiten hier toch voor te gaan als een OB of VB mij behulpzaam wil zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chiIIed
Klopt.

- De Vanduul scythe is het enige schip dat echt baat heeft bij LTI. Want ingame kan je ze niet verzekeren zo schijnt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Metalkai schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 16:09:
Ik heb een beetje het idee dat het voor veel mensen 'voor de heb' is. Als er iets is wat je eigenlijk niet meer hoort te krijgen, dan wordt het alleen maar aanlokkelijker om het wel te krijgen. En dan zijn er ook mensen (niet perse hier) die denken dat insurance zo veel gaat kosten dat het zonder LTI onbetaalbaar is, maar dat is natuurlijk belachelijk.
Denk dat dit het samenvat. :)

Op de één of andere manier ben ik toch blij dat ik LTI heb op mijn Aurora instapper.... :P

ps: Blijf het een bizar fenomeen vinden dat normaal gesproken E50 al duur gevonden wordt voor een AAA game die af is en dat nu zeer veel mensen echt zomaar E50 tot E300 of meer uitgeven aan deze game terwijl het extreem alpha is.

CR heeft Marketing klaarblijkelijk echt extreem goed onder de knie :o

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• engessa
  • Niet online
LTI kan ook interessant zijn vanuit speculatie oogpunt. Scythes gaan nu al voor 3 tot 4 keer de originele prijs van de hand via ebay ed, het zou mij niets verbazen als je je Aurora met LTI (als LTI daadwerkelijk gelimiteerd blijft) met winst door kunt verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielzsche
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12-09 14:10
engessa schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 18:31:
LTI kan ook interessant zijn vanuit speculatie oogpunt. Scythes gaan nu al voor 3 tot 4 keer de originele prijs van de hand via ebay ed, het zou mij niets verbazen als je je Aurora met LTI (als LTI daadwerkelijk gelimiteerd blijft) met winst door kunt verkopen.
Het launderen is gelukt, heb net mijn gift "uitgepakt".
Thanks voor je hulp!

Ik heb de afgelopen maand dus een beetje gelurkt hier, op reddit en het officiele forum. En ik moet zeggen ik begin alleen maar enthousiaster te worden. Ik kan momenteel de hangar module waarschijnlijk niet eens draaien op mijn 5 jaar oude laptop maar dat komt komend jaar wel goed hopelijk.

Vind het in ieder geval wel leuk om te volgen, zo heb ik mooi iets om naar uit te kijken. Het lijkt me dat het best een ontspannen game kan worden. Ik game eigenlijk al een paar jaar amper meer, was een beetje klaar met dat drukke gedoe telkens. Helemaal met Diablo II wat ik een hele tijd fanatiek heb gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• engessa
  • Niet online
neilpad schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 19:57:
[...]

Het launderen is gelukt, heb net mijn gift "uitgepakt".
Thanks voor je hulp!
Graag gedaan, blij dat het gelukt is.

Mochten er meer mensen zijn die hulp nodig hebben, stuur maar een DM. De upgrade naar een Aurora LN gaat op zeer korte termijn ook uit de winkel, mocht je misgrijpen: ik heb een paar extra upgrades gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stealthgun
Hornet Variants sale is uitgesteld tot dinsdag, ze zijn nog niet klaar.

Gaan die variants er echt weer uit? Had just verwacht dat ze nu wel zouden blijven.

[ Voor 37% gewijzigd door stealthgun op 19-10-2013 02:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motions
  • Laatst online: 07-07-2020
Die support van hun is echt wel goed zeg. Ik had een mailtje gestuurd om te vragen of 5000UEC credits die ik in de pledge store gekocht had omgezet konden worden in store credits. Ik wist niet dat je deze zelfs voordat je ze gebruikt hebt niet meer om kon zetten. Ik had 11 minuten later een mailtje terug dat ze het omgezet hadden in store credits en alles geregeld was. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
De brochure van de Aurora (alle versies) is uit: https://robertsspaceindus...-Aurora-Brochure-Released
Directe link naar de PDF: https://robertsspaceindus...rora-Brochure-2944-V8.pdf

[ Voor 30% gewijzigd door Snoz Lombardo op 19-10-2013 09:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roepie88
What’s more, the Astro Team has crafted the Aurora and Constellation lines to be fully interchangeable. Owners of both ships can share upgrades, cargo pallets, repair systems and consumables without needing to worry about a second supply chain. Operating your own fleet of spacecraft has never been easier or more affordable!

Handig!
Nu nog een Constellation scoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chiIIed
roepie88 schreef op zaterdag 19 oktober 2013 @ 11:43:
What’s more, the Astro Team has crafted the Aurora and Constellation lines to be fully interchangeable. Owners of both ships can share upgrades, cargo pallets, repair systems and consumableswithout needing to worry about a second supply chain. Operating your own fleet of spacecraft has never been easier or more affordable!

Handig!
Nu nog een Constellation scoren.
Wat? Moeten wij hier meer achterzoeken? Zoiets als consumables als in world of tanks/WoW?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Ik denk eerder consumables zoals fuel, oil en dat soort dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• engessa
  • Niet online
Staan wel meer interessante dingen in die brochure. Bij de Legionnaire:
Optional electroskin berth allows for milspec camo installation
Ik heb het idee dat je je Legionnaire bijna onzichtbaar kunt maken op scanners met de juiste upgrades en als een ninja beetje mensen kunt gaan ganken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutix
Also nice. Ik dacht dat iemand aardig was een aanbood om mijn schip om te smelten naar LTI lijk ik gescammed te zijn -.- . Ik had misschien wat beter onderzoek moeten doen of die gast betrouwbaar was. >.>
Mail bounced nu en de account van diegene was gisteren gemaakt hier op tweakers zie ik net :(. Jammer weer.

[ Voor 21% gewijzigd door Rutix op 19-10-2013 23:35 ]

Nothing to see here!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stealthgun
Gaat dit om Ashrah? Of heb je aan iemand anders iets gestuurd?

Het duurt trouwens 24 uur voordat hij jou gift kan omsmelten, wanneer heb je het gestuurd?

[ Voor 43% gewijzigd door stealthgun op 19-10-2013 23:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutix
stealthgun schreef op zaterdag 19 oktober 2013 @ 23:49:
Gaat dit om Ashrah? Of heb je aan iemand anders iets gestuurd?

Het duurt trouwens 24 uur voordat hij jou gift kan omsmelten, wanneer heb je het gestuurd?
Iemand anders. Uiteindelijk was het gewoon dom van mij om zijn profile niet te checken. Want zijn tweakers account is ook aangemaakt op 18 oktober zie ik.... ach ja ik neem mijn verlies denk ik wel en koop na mijn vakantie wel een nieuwe package en laat die wel niet omsmelten (of wel maar door iemand die hier aardig actief is :P)

Gisteren in de begin van de middag. Wat me meer triggered is dat zijn email adres nu opeens bounced. Hij heeft dus heel waarschijnlijk zijn account verwijderd nadat hij hem als gift heeft gekregen.

[ Voor 22% gewijzigd door Rutix op 19-10-2013 23:53 ]

Nothing to see here!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stealthgun
Ja ik keek net al terug en kon niemand anders vinden dan Ashrah die jij noemde als iemand, dacht al... want Ash is al wat langer actief :) denk niet dat hij zijn reputatie op het spel wil zetten daardoor.

Had hij jou benaderd via een DM? Want daar moet je altijd al beetje mee uitkijken, zijn wel scammers die hier actief zijn maar die doen dat ook veel met een DM om maar zo onopvallend mogelijk te kunnen handelen.

Rapporteer dit ook even aan de Tweakers redactie. Die willen dit graag weten.

Neem anders ook contact op met RSI Support die kunnen je mischien nog wel helpen.

[ Voor 33% gewijzigd door stealthgun op 19-10-2013 23:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meatbag
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 01-10-2024
Ik heb dus al een beetje in de (bugged)hornet kunnen vliegen.
Niet mijn video btw: YouTube: Star Citizen - Flying Around in Hornet :D
In dit reddit topic staat hoe: http://nl.reddit.com/r/st...ing_my_hornet_in_space_d/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stealthgun
Hebben ze al code hiervoor in de Engine?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meatbag
Het lijkt er op, maar het is simpel nog.
Ik kan zelfs schieten en ik explodeerde toen ik te hard tegen iets aan vloog.
Ook al een simpele damage model als ik ergens zacht tegen aan vloog.

[ Voor 66% gewijzigd door Meatbag op 19-10-2013 23:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutix
stealthgun schreef op zaterdag 19 oktober 2013 @ 23:53:
Ja ik keek net al terug en kon niemand anders vinden dan Ashrah die jij noemde als iemand, dacht al... want Ash is al wat langer actief :) denk niet dat hij zijn reputatie op het spel wil zetten daardoor.

Had hij jou benaderd via een DM? Want daar moet je altijd al beetje mee uitkijken, zijn wel scammers die hier actief zijn maar die doen dat ook veel met een DM om maar zo onopvallend mogelijk te kunnen handelen.

Rapporteer dit ook even aan de Tweakers redactie. Die willen dit graag weten.

Neem anders ook contact op met RSI Support die kunnen je mischien nog wel helpen.
Ja hij had me benaderd via DM. Ik was gisteren ook beetje druk met afronding van werk dat ik niet echt heb uitgekeken dus het is ook een beetje mijn eigen schuld. Maar ik ga het zeker tegen tweakers reporten. Heb RSI ookal gemailed en dan meer om dat ze de account kunnen vinden en hem kunnen bannen. Ik ga heus niet dood van die paar dollar :P

Nothing to see here!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stealthgun
Oke dit is top!!! ik vlieg in een hornet :D

zie stream: twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meatbag
Lol, ik speel met een geforce 9600gt, ik zie de planeet niet eens. En mijn laserbolts zijn veel kleiner. En het gaat met 10 fps. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stealthgun
GTX 650 TI Boost (2x in SLI) hier gaat prima :) dik 40 fps :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stealthgun
je kan nog aardig ver vliegen trouwens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meatbag
Ok een tutorail om alle schepen in dat vlieg level te krijgen lol: http://www.reddit.com/r/s..._illium_levelsee_coments/

Hmm ik krijg het nog niet voor elkaar, zelfde probleem heb ik als ik in mijn gewone hangar de xml edit. Moet dat maar is een keer gaan uitzoeken hoe dat werkt.

Edit: Ok het werkt, moet alleen eerst een nieuwe videokaart kopen om meer dan 1 frame per minuut te krijgen met 10 schepen in het spel. :P

[ Voor 49% gewijzigd door Meatbag op 20-10-2013 05:08 ]

Pagina: 1 ... 6 ... 100 Laatste

Dit topic is gesloten.