Verwijderd
Ik heb er geen moeite mee. Ik vermaak me prima met ED. ED is eigenlijk fantastisch. Daarnaast heb ik nog 400+ games op Steam.
Helaas is ED zo duur in een keer. Misschien gewoon de 40 euro versie oppikken.
Hopelijk komt maandag eindelijk de AC release, ik ben ook benieuwd naar de hangar update.
Hopelijk komt maandag eindelijk de AC release, ik ben ook benieuwd naar de hangar update.
Ik zou hem niet verwachten op maandag. De groep van studiohoofden wil eerst nog weer een stemronde doen of het nu wel geschikt is voor launch en dat zal na het weekend zijn en waarschijnlijk gebonden zijn aan de studio in Texas of Californie. Ofwel, dat besluit zal pas ergens maandag aan het einde van onze dag plaats hebben, waarna het nog uitgerold moet worden. Dinsdag avond misschien, waarschijnlijker zal het woensdag zijn eer we echt aan de gang kunnen.
Verwijderd
ED ziet er OK uit. Maar om nou zoveel te moeten betalen om alleen maar de beta te kunnen spelen is niet echt kosjer IMHO. Dan zou ik dat geld liever besteden aan een in game package zodat je minder hoeft te grinden in het begin want dat lijkt me het meest irritante.
Damn. 3Dingo heeft nog wel even een filmpje van hun schip online gezet: YouTube: TNGS, 3Dingo, Anvil Phoenix AX (LV)
Mooi filmpje. Ongeveer net zo hyper als die gasten zelf 
Ik moet er weer even ionduiken want ik ben even kwijt wie er nu nog over zijn voor de TNGS.
Momenteel ben ik aan het duiken in Elite: Dangerous.
Had al een tijd geleden een pledge gedaan en kon voor een kleine bijbetaling van standaard naar premium beta.
Echt een geweldige game met een hoog gehalte inlevingsvermogen.
Ik moet er weer even ionduiken want ik ben even kwijt wie er nu nog over zijn voor de TNGS.
Momenteel ben ik aan het duiken in Elite: Dangerous.
Had al een tijd geleden een pledge gedaan en kon voor een kleine bijbetaling van standaard naar premium beta.
Echt een geweldige game met een hoog gehalte inlevingsvermogen.
Jammer dat teamleden niet eenmalig vervangen kunnen worden. Vele teams van 1 man hadden zo nog mensen kunnen aantrekken die zagen dat het concept goed was gekeurd.
Inderdaad, bijvoorbeeld Talon had daar nog best veel mee kunnen opschieten.AndrewBourgeois schreef op zondag 01 juni 2014 @ 12:15:
Jammer dat teamleden niet eenmalig vervangen kunnen worden. Vele teams van 1 man hadden zo nog mensen kunnen aantrekken die zagen dat het concept goed was gekeurd.
Blijf de inzending van 3dingo toch wel een van de betern (concept art wise dan) zonde dat ze het niet op tijd afkregen.
Verwijderd
Als je in je eentje zo ver komt zegt niets over hoe je werkt in een team en dat je daar ook heel goed mee samen kan werken en dingen delegeren als de tijd krap is. Dat is ook een vereiste als je in een ontwikkelteam werkt. Of je moet een concept uitwerken en dat over willen dragen aan anderen die het dan af kunnen maken.
Dat Russische team waar die super getalenteerde gast ook in zat is er ook niet doorgekomen.
Dat Russische team waar die super getalenteerde gast ook in zat is er ook niet doorgekomen.
Qua vorm en ontwerp vind ik het schip van 3Dingo het allerbest van TNGS. Alleen de buitenkant werd op het laatst wel heel erg druk.
TNGS blijkt toch ook een afvalrace, niet alleen een ontwerpwedstrijd. Er is heel wat voor nodig om een schip te bouwen voor SC.
TNGS blijkt toch ook een afvalrace, niet alleen een ontwerpwedstrijd. Er is heel wat voor nodig om een schip te bouwen voor SC.
Het kost inderdaad heel veel tijd en moeite om zo'n schip op het niveau te krijgen waar ze nu op werken. Verder vind ik het geweldig om te zien hoe goed de een mans teams mee konden komen met de overige teams. Mede daarom ook op Talon gestemd voor de derde plek, (ook omdat het gewoon een heel gaaf schip is natuurlijk
). Waar hebben jullie zoal op gestemd?
Ik heb zelf op IXM gestemd. Ik vind dat schip er toch een stuk unieker uitzien dan vele andere designs, en de animaties zijn erg goed gedaan.
Ik heb hetzelfde gestemd. Vind het een uniek design en goede animaties idd. Maar tijdens de aflevering was Shard wel echt de terechte winnaar.Metalkai schreef op maandag 02 juni 2014 @ 12:42:
Ik heb zelf op IXM gestemd. Ik vind dat schip er toch een stuk unieker uitzien dan vele andere designs, en de animaties zijn erg goed gedaan.
Gestemd voor 3dingo als 3e voornamelijk vanwege het geweldige (imo) ontwerp, maar de finalisten zijn wel de terechte winnaars imo als je kijkt naar hoever/hoe goed ze zijn met implementatie.
CIG kan er jammer genoeg niet veel aan doen dat sommigen alleen aan de competitie zijn begonnen (Talon) en dat andere teams plots uit elkaar vielen waardoor er maar 1 iemand aan het project werkte (3Dingo). De teams met 3 actieve leden hadden wel genoeg tijd.JurGor schreef op maandag 02 juni 2014 @ 10:10:
[ Voor 9% gewijzigd door AndrewBourgeois op 02-06-2014 14:09 ]
Lastig, IXM of Dingo. 
Ben toch maar voor Dingo gegaan. Mooi ontwerp buiten en ook vrij ver met interior design.
Ben toch maar voor Dingo gegaan. Mooi ontwerp buiten en ook vrij ver met interior design.
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Ik vind persoonlijk het 3Dingo schip een beetje te veel op Halo's Pelican dropship lijken
Heb zelf ook voor dingo gekozen. We hebben al genoeg stylish schepen 4 horsemen en shard collective. (Zelf hoop ik dat Shard ook wint.) Schip van Dingo is gewoon bruut en lomp. Tevens lijkt me echt zon schip dat op een gegeven moment van ellende uit elkaar valt en dan toch stug door blijft vliegen eventueel gefixed met scrap
Hoop dat hij in de game komt. Dan wordt het het eerste schip wat ik aanschaf.
Hoop dat hij in de game komt. Dan wordt het het eerste schip wat ik aanschaf.
Als er een "go" komt is er nog 3 - 5 uur tot release. 
http://www.reddit.com/r/s...likely_be_35_hours_until/
http://www.reddit.com/r/s...likely_be_35_hours_until/
Ik snap reddit niet, dus hoe weten we nu of dit een echte bron is? Overigens wel een grappig gedicht haha!
Go/No-Go zou volgens mij op maandagochtend plaatsvinden.
Als dat gebeurd dan:
• Go/No-Go om ~10:00 = ~18:00 Nederlandse tijd
• 18:00 + 3 tot 5 uur voor release = 21:00-23:00 Release AC
Als dat gebeurd dan:
• Go/No-Go om ~10:00 = ~18:00 Nederlandse tijd
• 18:00 + 3 tot 5 uur voor release = 21:00-23:00 Release AC
Dat word dus opblijven om de download vannacht te laten starten
. Dan kan ik morgenavond al spelen.
Dat gedichtje is wel briljant ja. 
Now let us pray:
Our devs in space,
hallowed be thy scrum,
your go/no-go come,
your code be run,
on our side as it is internally.
Give us today our daily update.
And forgive us our trolls, as we forgive your dates.
And lead us not into low-sec,
but deliver us from pirates.
For yours is the Christ Roberts and the power and the glory forever. Auroramen
Klopt. Ik vind het in die zin ook niet afbreuk doen aan de competitie. Het maakt wel dat de competitie niet alleen over het mooiste ontwerp gaat. Het verandert het karakter ervan. Dat is niet negatief of positief bedoeld, is nu eenmaal zo. Hoe dan ook wordt de winnaar een verdiende winnaar van een zwaarbevochten wedstrijd.AndrewBourgeois schreef op maandag 02 juni 2014 @ 14:07:
[...]
CIG kan er jammer genoeg niet veel aan doen dat sommigen alleen aan de competitie zijn begonnen (Talon) en dat andere teams plots uit elkaar vielen waardoor er maar 1 iemand aan het project werkte (3Dingo). De teams met 3 actieve leden hadden wel genoeg tijd.
Het schip van 3Dingo vindt zijn weg naar SC uiteindelijk vast wel. Linksom of rechtsom. Zou me niks verbazen.
IK WIL DE DFM!!!
sorry moest even uit mijn systeem
sorry moest even uit mijn systeem
Typisch Italiaans ontwerp dus :-).chiIIed schreef op maandag 02 juni 2014 @ 15:00:
Heb zelf ook voor dingo gekozen. [,,,] Tevens lijkt me echt zon schip dat op een gegeven moment van ellende uit elkaar valt en dan toch stug door blijft vliegen eventueel gefixed met scrap
Misschien heb ik het gemist, maar ik snap niet hoe ze die deadline hebben gemist, in welk opzicht dan? Filmpje te laat klaar, of had er iets aan het schip moeten worden opgeleverd wat ze niet hebben gedaan?
Promofilmpje voor 3e plaats vond ik in ieder geval supergoed gedaan, en interieur en exterieur kon zich makkelijk meten met Shard in presentatie, en ook wat betreft in hoeverre het schip al gereed lijkt te zijn.
Ik stem ook 3Dingo denk ik, hoop dat CIG coulant is en de top 3 op enig moment in het spel opneemt i.p.v. alleen de winnaar.
[edit:] Damn, ik was te laat zie ik nu
Nieuwe 10ftc. Misschien DFM info??
Ga nu kijken. Edit: Nee dus.
https://robertsspaceindus...r-The-Chairman-Episode-23
https://robertsspaceindus...r-The-Chairman-Episode-23
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2014 00:42 ]
Verwijderd
Grappig, de forums waren nog nooit zo paranoia als nu.
Wel lastig als de tijdzone niet gunstig is voor nieuwe updates.
(Stel je bent een uur te laat, dan is het leed niet te overzien.
)
Thrustmaster Hotas in bestelling, plus nog een paar andere gadgets. Gaat wel even duren ben ik bang.
Wel lastig als de tijdzone niet gunstig is voor nieuwe updates.
(Stel je bent een uur te laat, dan is het leed niet te overzien.
Thrustmaster Hotas in bestelling, plus nog een paar andere gadgets. Gaat wel even duren ben ik bang.
Hahaha heerlijk, dat filmpje kan overal voor gebruikt worden
https://robertsspaceindus...ly-Bug-Update-June-2-2014
We’re almost there! A weekend of hard testing revealed several blockers in the current Release Candidate. The team has worked to resolve these today, and believe we have a good build now. Our internal QA group will be testing it overnight tonight, with our next “go/no-go” meeting scheduled for early tomorrow morning. The good news is that we’re closer than ever, and our efforts over the weekend had the team resolving issues on the fly as they were found by QA.
We will update you tomorrow morning (US time) on the results of the go/no-go meeting.
Helaas nog geen DFM dus, vanavond weer een go/no go meeting, hopen dat hij nu wel goed genoeg is om uit te brengen
Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig
Ik denk/hoop dat hij redelijk in het begin van de avond uitkomt. Hopelijk denken ze aan ons Europeanen
Dat zal er helaas niet inzitten voor ons, ergens in de avond bij ons is het in de ochtend bij hun. Dan moet er nog besproken of ze hem uitbrengen of niet, laten we zeggen in het meest gunstige geval brengen ze hem wel uit, dan moeten ze hem nog uploaden dus misschien dat we hem ergens diep in de nacht kunnen downloaden.Jorrie schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 07:15:
Ik denk/hoop dat hij redelijk in het begin van de avond uitkomt. Hopelijk denken ze aan ons Europeanen
Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig
-dubbel-
[ Voor 88% gewijzigd door Jorrie op 03-06-2014 07:33 ]
Persoonlijk heb ik liever een latere release van de dogfighting module, zolang deze maar stabiel genoeg is om te spelen.
Of dat nou afgelopen weekend of komend weekend is, who cares.
Of dat nou afgelopen weekend of komend weekend is, who cares.
Want a cookie?!
Als dat betekend dat ik daarmee een volledige game heb die nagenoeg bug-vrij is: jup
Want a cookie?!
Het is natuurlijk wel jammer dat het bug-crushing zo lang moet duren. Tijd om nieuwe dingen te ontwikkelen heb je denk ik niet wanneer je het oude nog aan het repareren bent.... Maar verder niets dan lof dat ze het eerst tot een dusver niveau willen tillen dat we uren achter elkaar kunnen gamen zonder crashes.
Ach, ze hebben een aantal verschillende teams die met verschillende delen van de game bezig zijn.Case_C schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 08:36:
Het is natuurlijk wel jammer dat het bug-crushing zo lang moet duren. Tijd om nieuwe dingen te ontwikkelen heb je denk ik niet wanneer je het oude nog aan het repareren bent.... Maar verder niets dan lof dat ze het eerst tot een dusver niveau willen tillen dat we uren achter elkaar kunnen gamen zonder crashes.
Enkel het verder ontwikkelen van de DFM ligt nu stil, hoewel je bugfixing eigenlijk ook verder ontwikkelen kan noemen.
Want a cookie?!
Ik weet niet of het bug-crushen lang duurt. Langer dan CIG ons heeft verteld, dat dan weer wel. Nieuwe dingen ontwikkelen gaat ondertussen gewoon door hoor, al ligt de focus natuurlijk wel op de Arena Commander. Er zullen er best nog een aantal mensen bezig zijn met planetside, FPS, PU, orgs, enz. enz. Dat werk gaat parallel door, maar vast op een lager pitje omdat er (delen van) teams bij QA getrokken worden.
Voor de rest, geduld is een schone zaak. Ik verwacht van een 0.8 build dat die bijna stabiel is, toch nog best eens flink crasht en vol zit met allerlei kleine dingetjes die nog moeten worden verbeterd. En als je pech hebt, is zo'n 0.8 build net op jouw machine met jouw drivers totaal onspeelbaar.
Voor de rest, geduld is een schone zaak. Ik verwacht van een 0.8 build dat die bijna stabiel is, toch nog best eens flink crasht en vol zit met allerlei kleine dingetjes die nog moeten worden verbeterd. En als je pech hebt, is zo'n 0.8 build net op jouw machine met jouw drivers totaal onspeelbaar.
Ik geloof dat vooral het team in Austin bugs aan het pletten zijn en de QA testing doen. Schijnt ook een beetje ondankbaar werk te zijn waar Wingman niet zo heel blij mee was, maar dat is allemaal hearsay.
Hahaha

Kan inderdaad voor alles gebruikt worden DICE / BF4 anyone
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Ik heb een beetje het gevoel dat ze dit meer gepolished willen afleveren dan een (pre) alpha is. Moet zeggen dat dat me wel een beetje irriteert (ze beloven alpha after all).
Als ik kijk hoe slecht de hanger bij mij werkte vlak na launch, denk ik dat het goed is dat ze nog wat verder schaven.
Ben wel heel benieuwd naar de DFM.
Ben wel heel benieuwd naar de DFM.
PC Specs
Deze game staat onder zulke grote belangstelling dat je niet meer kan spreken van een normaal alpha/beta proces. Als ze een build uitbrengen dat alleen maar crasht is dat schadelijk voor hun, terwijl dat bij andere games normaal zou zijn.Basekid schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 10:34:
Ik heb een beetje het gevoel dat ze dit meer gepolished willen afleveren dan een (pre) alpha is. Moet zeggen dat dat me wel een beetje irriteert (ze beloven alpha after all).
Die paar dagen delay is iedereen vergeten over een tijdje.
Het gaat natuurlijk niet om die paar dagen delay, maar delay op delay.
Nu is natuurlijk dat ze een fatsoenlijk iets willen releasen lovenswaardig, echter:
Als het nagenoeg bug vrij is, dan hebben ze wat overdreven wat een alpha nodig heeft (nu verwacht ik dat overigens ook niet).
Als er nog wel gewoon een flinke zooi bugs in zitten, dan is voor mij de vraag of ze nou gewoon trager dan waar je vanuit mag gaan de handel programmeren, of dat degene die de planning maakt er simpelweg geen verstand van heeft hoe lang iets duurt: zoals ik al zei, een fatsoenlijk iets afleveren en niet rushen is mooi, maar een slechte planning is geen pré.
Nu is natuurlijk dat ze een fatsoenlijk iets willen releasen lovenswaardig, echter:
Als het nagenoeg bug vrij is, dan hebben ze wat overdreven wat een alpha nodig heeft (nu verwacht ik dat overigens ook niet).
Als er nog wel gewoon een flinke zooi bugs in zitten, dan is voor mij de vraag of ze nou gewoon trager dan waar je vanuit mag gaan de handel programmeren, of dat degene die de planning maakt er simpelweg geen verstand van heeft hoe lang iets duurt: zoals ik al zei, een fatsoenlijk iets afleveren en niet rushen is mooi, maar een slechte planning is geen pré.
Denk dat dat wel meevalt. Afgelopen weekend hebben ze nieuwe blocking issues gevonden. Deze moeten gefixt worden anders werkt de module überhaupt niet. Gisteren hebben ze alle (blocking en critical) issues weggewerkt. Hopelijk vanavond rond 18:00 uur (Nederlandse tijd) dus een Go en later op de avond release.Basekid schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 10:34:
Er komt vanuit de community ook veel druk om een datum te noemen terwijl dit helemaal niet handig is. Want als je die datum niet haalt krijg je weer klachten over vertragingen. Wat dat betreft kunnen ze het nooit goed doen. Als ze helemaal geen datum noemen is het namelijk ook niet goed want dan komt er weer te weinig informatie.Sissors schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 10:52:
Het gaat natuurlijk niet om die paar dagen delay, maar delay op delay.
En echt niet alle bugs zijn eruit hoor, alleen de kritieke bugs die spelen onmogelijk maken. Wat dat betreft is het echt nog wel een Alpha.
[ Voor 54% gewijzigd door Snoz Lombardo op 03-06-2014 11:02 ]
Klopt, ik vind het een beetje een raar argument als ze afgerekent worden op een alpha build. Als de core gameplay goed werkt gaat echt niemand miepen over (breaking) bugs want die kunnen ze verwachten.
Heb het idee dat CR met alles de lat wat hoger legt dan de rest van de mensen (inclusief dus een staat van de alpha DFM).
Aan de ene kant zou het kunnen dat hij de lat hoger legt dan andere mensen, maar aan de andere kant valt er weinig over te discussieren als de bugs regelrecht blockers zijn. Dan kan er gewoon simpelweg niet gespeel worden..
Eén van de devs een half uurtje geleden op de chat:
Basically today [maandag] there was just a bunch of annoying things we wanted to fix rather than be stuck with them until the patch. And then some of those things caused more things but we fixed them.
Zo blijf je altijd bezig
. Op een gegeven moment moet je natuurlijk wel de stap durven te nemen om te publiceren
Die stap komt dus zeer spoedig
voordeel is natuurlijk dat er geen feedback over de bekende bugs binnen zal komen maar over de gameplay zelf. Beter eindresultaat is het waard.
Raar, maar in dit geval is het wel zo. Dit is een "extreem" publieke alpha en echt het eerste moment waar CR zijn woorden moet staven met daadwerkelijke gameplay. Als je nummer 1 crowdfunding bent, gaat elke gamepers die er toe doet de DFM uitchecken, ookal is het maar "alpha".Jorrie schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 10:57:
Klopt, ik vind het een beetje een raar argument als ze afgerekent worden op een alpha build. Als de core gameplay goed werkt gaat echt niemand miepen over (breaking) bugs want die kunnen ze verwachten.
Als de built bij het grootste deel van het publiek niet werkt door blocking bugs, staat een grote groep mensen en pers klaar om de game neer te sabelen.
Ach zolang hij nu maar voor vrijdag uitkomt, zodat ik 'm het pinksterweekend helemaal grijs kan spelen
Pinksterweekend is bij mij weer eens volgepland met werken en maandag terrasje pakken en bij de fietsers van de Elfstedentocht kijken
Verwijderd
Zul je zien dat de client geupdated is en de boel online gaat dat de hele server-side kant in elkaar stort omdat ze geen rekening hebben gehouden met zoveel mensen.
Ik verwacht dat het sowieso wel in elkaar stort wanneer het gereleased wordt. Niet zo zeer omdat er geen rekening mee gehouden is, maar omdat het verspilling is om 10 extra servers neer te zetten alleen maar om de eerste log-in rush op te vangen.
Ze gaan spelers natuurlijk gefaseerd toegang geven op basis van Citizen nummer. Als de game bij de eerste batch al crasht hebben ze wat werk te doen. Zo niet, dan kunnen ze mondjesmaat meer spelers toelaten.Verwijderd schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 12:14:
Zul je zien dat de client geupdated is en de boel online gaat dat de hele server-side kant in elkaar stort omdat ze geen rekening hebben gehouden met zoveel mensen.
Daarnaast weten ze hoeveel mensen er nu al toegang hebben (verkochte game packages en ArCom tickets) dus daar kunnen ze enigszins rekening mee houden.
De launcher heeft ook p2p mogelijkheden (staat nu nog uit dacht ik) dus als dat werkt zal dat de load hopelijk ook aanzienlijk verminderen.
Voor zover bekend is geven ze het multiplayer gedeelte uit op basis van citizen#. We gaan het allemaal zien, ik verwacht niet meteen te kunnen downloaden en er komt toch een lang weekend aan, dus tijd zatSnoz Lombardo schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 12:35:
[...]
Ze gaan spelers natuurlijk gefaseerd toegang geven op basis van Citizen nummer. Als de game bij de eerste batch al crasht hebben ze wat werk te doen. Zo niet, dan kunnen ze mondjesmaat meer spelers toelaten.
Daarnaast weten ze hoeveel mensen er nu al toegang hebben (verkochte game packages en ArCom tickets) dus daar kunnen ze enigszins rekening mee houden.
Ben meer nieuwsgierig om de PBR rendering te zien en offline freeroam mode of vanduul swarm mode te spelen dan multiplayer deathmatches.
Zullen alle (nog niet bestuurbare) schepen die reeds in de hangar zitten in PBR te bewonderen zijn?
Komt de Scythe in de hangar te staan?
Als bvb de freelancer in PBR te zien is, is dat dan reeds de geupdate versie?
Hoe realistisch ziet een PBR vis eruit?
Zoveel vragen..... hehe
Zullen alle (nog niet bestuurbare) schepen die reeds in de hangar zitten in PBR te bewonderen zijn?
Zoveel vragen..... hehe
Een aantal vragen worden hier beantwoord. Hoe realistisch het eruit komt te zien is moeilijk om te zien van alleen screenshots, maar inderdaad, ben er aardig benieuwd naarRephlexer schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 13:36:
Ben meer nieuwsgierig om de PBR rendering te zien en offline freeroam mode of vanduul swarm mode te spelen dan multiplayer deathmatches.
Zoveel vragen..... hehe
We gaan als (pre) alpha testers ook niet alleen op stabiliteit en bugs testen maar ook op balancing.
Dat lijkt mij nu zelfs een van de primaire testdoeleinden van de DFM (multiplayer fase dan wel te verstaan).
Wel zo handig als je dan een stabiele omgeving hebt. Daar wacht ik graag nog dagen/weken/maanden op.
Als honderduizenden testers allemaal de zelfde soort bugs gaan melden, heb je er ook geen zak aan en over deze aantallen praten we nu.
Dus vergeet het alpha testen (bugs e.d) en denk alleen aan strestesten en balancing in de DFM.
Dat lijkt mij nu zelfs een van de primaire testdoeleinden van de DFM (multiplayer fase dan wel te verstaan).
Wel zo handig als je dan een stabiele omgeving hebt. Daar wacht ik graag nog dagen/weken/maanden op.
Als honderduizenden testers allemaal de zelfde soort bugs gaan melden, heb je er ook geen zak aan en over deze aantallen praten we nu.
Dus vergeet het alpha testen (bugs e.d) en denk alleen aan strestesten en balancing in de DFM.
Ik veronderstel dat ze wel een manier zullen hebben om crash reports automatisch door te zenden zodat ze dadelijk alle relevante data hebben (crash report, drivers, hardware etc).
Door gewoon te spelen kunnen de ships al gebalanced worden naar wat CIG voor ogen had en kan die fameuze homebrew netcode eens op het rooster gelegd worden. De bugs komen vanzelf wel boven drijven
Door gewoon te spelen kunnen de ships al gebalanced worden naar wat CIG voor ogen had en kan die fameuze homebrew netcode eens op het rooster gelegd worden. De bugs komen vanzelf wel boven drijven
Sorki#2242
Assumptions are the mothers of all fuck-upsSorki schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 15:45:
Ik veronderstel dat ze wel een manier zullen hebben om crash reports automatisch door te zenden zodat ze dadelijk alle relevante data hebben (crash report, drivers, hardware etc).
Kan ik niks tegen in brengen
Sorki#2242
Meeting is vertraagd:
https://forums.robertsspa.../2646581/#Comment_2646581Hey guys - the call has not been made yet; the go/no-go mentioned in last night's production update has been moved to later in the day. We will update the front page once we have something for you either way.
Dan morgenochtend maar! Maar ja, dan ben ik aan het werk
Je ziet wel dat veel mensen op de forums daar het nu toch wel een beetje zat zijn allemaal... (ben het wel met ze eens)
Ik kan echt niet bevatten waarom er zo'n probleem van wordt gemaakt. Het is maar een spelletje, wat maakt het uit dat het wat later is. Er zijn toch zeker wel andere dingen te doen? Als ik af en toe op de forums kijk, krijg ik echt de indruk dat Arena Commander hun leven is, dat ze niet kunnen overleven zonder.
Ik denk dat het vooral gaat om de manier van communiceren van RSI en de (zogenaamde) beloftes die niet nagekomen worden.
Tsja, wat voor de developers een doelstelling is, die al dan niet gehaald wordt, is voor de backers opeens een belofte. Probleem is dat wij backers, ondanks de grote openheid in het ontwikkelingsproces, nog steeds bij lange na niet zien wat er allemaal op hun weg komt.
Een hoop slechte verwachtingen? Zelfs vlak vantevoren is hun timing nogal scheef. Overigens is het ook een beetje vreemd om het over 'wat later' te hebben als het al een half jaar vertraagd is.
Persoonlijk maak ik me er niet erg druk over, ik zal het sowieso waarschijnlijk pas in juli kunnen spelen (als mijn pc het uberhaupt trekt), maar ik begrijp wel dat mensen niet blij zijn met de constante vertragingen.
Persoonlijk maak ik me er niet erg druk over, ik zal het sowieso waarschijnlijk pas in juli kunnen spelen (als mijn pc het uberhaupt trekt), maar ik begrijp wel dat mensen niet blij zijn met de constante vertragingen.
Ik vind een half jaar nou niet echt een grote tijdperiode. Daarbij moet je natuurlijk ook bedenken dat de versie die eigenlijk in December uit zou komen, alleen maar de Hornet tegen AI was. Geen 300i, geen Aurora, geen multiplayer.
En vooral, geen eigen netwerk code, maar tijdelijk de Cryengine network code. Niet geheel onbelangrijk.
Helemaal mee eens, wat we nu gaan krijgen is gewoon een grote stap vooruit. En zal gelijk een goed inzicht geven in hoe de gameplay voor star-citizen gaat zijn. Mij maakt het niet uit al duurt het nog een paar weken voor ze het op de rit hebben. De communicatie over de 'echte' (dat half jaar is extra ontwikkeltijd voor een betere versie) vertraging is ook super goed, dagelijks een uitgebreide update, en continue support in de chat over updates en dergelijke.Metalkai schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 22:05:
Ik vind een half jaar nou niet echt een grote tijdperiode. Daarbij moet je natuurlijk ook bedenken dat de versie die eigenlijk in December uit zou komen, alleen maar de Hornet tegen AI was. Geen 300i, geen Aurora, geen multiplayer.
Het gaat gewoon leuk worden om elke module te kunnen spelen wanneer deze uitkomt. Wel hoop ik dat dit een klein deel integratie gaat krijgen met de PU. Aangezien mensen er veel tijd in gaan stoppen, is het misschien leuk dat je upgrades/bonussen meeneemt de PU in die je character in-game krijgt.
(zeg maar een soort van erfenis van een long lost relative..) aka de alpha/beta tester die je zelf was
Ik denk niet dat dit gaat gebeuren. Aangezien Arena Commander eigenlijk een simulatie in een simulatie is, zou het raar zijn als je iets dat je in AC verdient, ook in de Persistent Universe krijgt. Wat wel mogelijk zal zijn is dat als je upgrades voor AC verdient, die upgrades ook in de PU versie van AC beschikbaar blijven, al schat ik die kans ook laag in.Case_C schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 22:12:
Wel hoop ik dat dit een klein deel integratie gaat krijgen met de PU. Aangezien mensen er veel tijd in gaan stoppen, is het misschien leuk dat je upgrades/bonussen meeneemt de PU in die je character in-game krijgt.
(zeg maar een soort van erfenis van een long lost relative..) aka de alpha/beta tester die je zelf was
Denk ook niet dat je iets meeneemt. We krijgen immers ook al de backer rewards. Wel is het zo dat in een later stadium van de PU beta je je progress gewoon meeneemt.
Ze lijken dan toch nu de community alvast klaar te stomen. Baal er een beetje van dat ik nu moet gaan slapen aangezien de DFM hoogstwaarschijnlijk vannacht uitkomt.
Same 
Morgen gelukkig maar werk tot 12.30
Maar dan naar het ziekenhuis voor paar uur
Morgen gelukkig maar werk tot 12.30
Maar dan naar het ziekenhuis voor paar uur
Je moet maar zo denken, waarschijnlijk is de download snelheid toch erg traag de eerste paar uur, en zullen de servers vast wel een paar keer plat gaan. (De P2P download functie werkt namelijk nog niet, ook al zit het al wel in de launcher als een optie)batumulia schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 23:42:
Ze lijken dan toch nu de community alvast klaar te stomen. Baal er een beetje van dat ik nu moet gaan slapen aangezien de DFM hoogstwaarschijnlijk vannacht uitkomt.
Edit: En voor wie geinteresseerd is, het is nu mogelijk een schip te upgraden zonder LTI en/of Alpha te verliezen Linky
[ Voor 13% gewijzigd door Metalkai op 04-06-2014 00:27 ]
Zal je net zien dat ik aan het werk ben >.<
Via remote desktop vanaf werk die download maar starten dan haha
En ik moet ook aan het werk, dat wordt ongeduldig wachten
*word net wakker* 9 uur totdat ik het zal kunnen downloaded. Dit gaat een lange dag worden.
Hoelang duurt de alpha eigenlijk?
Dat weet niemand.
PC maar aan laten staan, hopelijk download hij de update automatisch.
PC maar aan laten staan, hopelijk download hij de update automatisch.
[ Voor 68% gewijzigd door Jorrie op 04-06-2014 08:01 ]
Volgens mij is er geen afgesproken tijd. Mocht die er wel zijn, dan vermoed ik dat het zal duren tot de volgende module uitkomt.Weemism schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 07:54:
Hoelang duurt de alpha eigenlijk?
Ah fijn, de laatste bèta's die ik heb mogen spelen duurden meestal maar één weekend :-)
Dit topic is gesloten.