Volgens mij lopen er twee discussies door elkaar de laatste paar pagina's.Help!!!! schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 13:52:
Misschien snap ik het niet hoor maar ik zie niks in EVE achtige situaties waarbij Corporations enorme stukken space compleet in hun macht hebbben.
Waar jij bang voor bent zie ik ook niet direct als een probleem. Dit gaat sowieso niet mogelijk worden bij de launch van de PU, dat is al aangegeven door Rob tijdens een WMH. Spelers krijgen wel de mogelijkheid om een fabriek oid te kopen maar stukken ruimte zijn niet te claimen. Echter zijn ze wel druk bezig met procedural generation en mogelijk dat dat in de toekomst het mogelijk gaat maken om een stuk ruimte wat jij ontdekt te claimen voor bv je org en waar je je kunt vestigen door dingen te bouwen. Dat is dan je eigen stukje ontdekte ruimte en jij mag daar mee doen wat jij wilt. Jump coördinaten verkopen op de vrije markt en voor iedereen toegankelijk maken? Ga je gang. Diezelfde coördinaten alleen delen met je org of zelfs helemaal voor je alleen houden? Ga je gang. En ik zie niet in hoe die laatste twee er voor zorgen dat jij minder plezier hebt in het spel.