[PC] Star Citizen - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 18 ... 100 Laatste
Acties:
  • 255.854 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndrewBourgeois
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 30-03 17:32
Sissors schreef op zondag 01 december 2013 @ 11:39:
Ik denk ik kijk weer eens, en nu is dus het eerste gedeelte gereleased. Zodra dogfighting erbij komt zou ik ook wel interesse hebben, maar ik moet zeggen dat dan de prijzen wel hoog zijn. De rest krijg je dan gratis later (iig tot release) als ik het goed heb, maar dan nog.
Zoals eerder al werd gezegd kan je het spel voor 30 USD kopen. Hiermee heb je een package, wat een character slot, een schip en wat in-game cash bevat. Dat is alles dat je nodig hebt om te gaan spelen in 2015.

Voor 40 USD heb je hetzelfde + toegang tot de alpha en beta in 2013 en 2014. Lees even de TS om te zien wat dat omvat.

Al die andere duurdere packages omvatten gewoon uitgebreidere schepen die je ook in-game zal kunnen halen. De Constellation die ze voor 225 USD verkopen zou je in 60 uur spelen moeten kunnen halen (dat is het enige voorbeeld die we hebben).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whatupdoc
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 15-04-2022
Is er nog nieuws? ben zelf geen backer maar vind het leuk om hier het nieuws over dit spel te lezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08:25

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

opzich staat al het nieuws natuurlijk op robertsspaceindustries.com maar er is volgens mij er weinig te beleven op het moment.. hopelijk zijn ze hard aan het werk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dahakon
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-04-2024
Er is meestal wel wat niets te vinden, alleen is het de vraag of het interessant is voor je. Zo is er bijvoorbeeld een update over een nieuw systeem, het Goss System

Afbeeldingslocatie: https://robertsspaceindustries.com/media/mcsz6liqaumtrr/post/GossII_Cassel_Approach_02.jpg

Afbeeldingslocatie: https://robertsspaceindustries.com/media/pe9emuqdxyzrtr/post/GossII_Cassell_Bar_01.jpg

[ Voor 21% gewijzigd door dahakon op 02-12-2013 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whatupdoc
Die screenshots zijn geweldig!. maar zouden de bijvoorbeeld de bovenste screenshot ook in het spel brengen of is het meer om te laten zien wat ze kunnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dahakon
Exact zoals de artwork, zal het nooit worden, maar ze hebben al eerder eens een video uitgebracht waarin de transformatie van artwork naar 3d engine wordt getoond:

Dit zou je een idee moeten kunnen geven hoe het in zijn werk gaat (en let op de disclaimer, Very Early Work in Progress).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JurGor
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 15:36
dahakon, dat donkerrode verticale schip had ik nog niet eerder gezien. Enig idee wat dat is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndrewBourgeois
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 30-03 17:32
Dat schip hebben ze van ergens anders gehaald gewoon om de video te maken. Op 19/11/2012 waren ze nog maar een maand officieel bezig, dus veel konden ze nog niet hebben.

Deze is veel recenter (06/09/2013 + het staat in de TS):

[ Voor 17% gewijzigd door AndrewBourgeois op 03-12-2013 09:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:51
Afgelopen weekend was een lang Thanksgiving Weekend in de VS. Tijd voor mensen om bij de familie te zijn, veel te eten, en niet te werken. Vandaar dus even geen nieuws van het Star Citizen front. Daarom was er ook geen Wingman's Hangar afgelopen vrijdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dahakon
AndrewBourgeois schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 09:05:
Dat schip hebben ze van ergens anders gehaald gewoon om de video te maken. Op 19/11/2012 waren ze nog maar een maand officieel bezig, dus veel konden ze nog niet hebben.
De reden waarom ik deze video specifiek gebruikte, is omdat het duidelijk de overgang van artwork naar 3d omgeving in game engine toont. Dit vanwege de vraag of de screenshots ook zo in het spel zouden komen.

Het rode schip is een standaard model in het cryengine package, zoals ik altijd begrepen heb. Het was inderdaad als opvulling voor de scene.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had op SC forum gelezen dat er waarschijnlijk aankomende donderdag een patch aan zit te komen. Dan zal dat wel allemaal nog net teveel werk zijn geweest om voor Thanksgiving af te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-09-2024
Haay schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 09:26:
Afgelopen weekend was een lang Thanksgiving Weekend in de VS. Tijd voor mensen om bij de familie te zijn, veel te eten, en niet te werken. Vandaar dus even geen nieuws van het Star Citizen front. Daarom was er ook geen Wingman's Hangar afgelopen vrijdag.
Er was toch juist wel een Wingman's Hanger, afgelopen donderdag al? Of was dat enkel dat verhaal van Chris Roberts? (mail is al verwijderd, vandaar)
Hij had een hele Thanksgiving speech.

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14-09 17:58
Renquin schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 12:59:
[...]

Er was toch juist wel een Wingman's Hanger, afgelopen donderdag al? Of was dat enkel dat verhaal van Chris Roberts? (mail is al verwijderd, vandaar)
Hij had een hele Thanksgiving speech.
Was inderdaad alleen een blog van CR over Thanksgiving.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-09-2024
Snoz Lombardo schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 13:02:
[...]

Was inderdaad alleen een blog van CR over Thanksgiving.
I stand corrected.

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dit is wel een goede post met veel extra informatie over de PvP slider en instancing.

https://forums.robertsspa...-slider-and-instancing/p1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Als ik het allemaal zo lees snap ik er eigenlijk geen hol van, wat zijn action spheres? Heb je geen map meer waar je in bent, maar allemaal minimapjes ofso? Hoe werkt dat als je met iemand afspreek om in een bepaald systeem samen te komen? Ben je dan afhankelijk van de dobbelstenen of je elkaar wel of niet kan vinden (als je nog niet als fleet vliegt .. theoretisch?

En zijn alleen de spheres gevuld met stukken (astroides etc) of ook de gebieden er tussen? En zijn het zichtbare spheres op de kaart of visueel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-01-2022
Die 'action spheres' zijn instances die zich als het ware tussen systems bevinden. Je komt er dus alleen in terecht als je tussen systems reist en een andere speler/NPC reist ook tussen die systems. Jullie worden dan allebei in die instance gegooid.
De systems zelf hebben dit systeem niet, daar zie je gewoon iedereen die in dat systeem is (zolang het systeem niet vol is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ircghost schreef op woensdag 04 december 2013 @ 09:44:
Als ik het allemaal zo lees snap ik er eigenlijk geen hol van, wat zijn action spheres? Heb je geen map meer waar je in bent, maar allemaal minimapjes ofso? Hoe werkt dat als je met iemand afspreek om in een bepaald systeem samen te komen? Ben je dan afhankelijk van de dobbelstenen of je elkaar wel of niet kan vinden (als je nog niet als fleet vliegt .. theoretisch?

En zijn alleen de spheres gevuld met stukken (astroides etc) of ook de gebieden er tussen? En zijn het zichtbare spheres op de kaart of visueel?
Als je op een planeet bent of een basis oid kun je vrienden waarmee je samen wilt vliegen taggen, je wordt dan sowieso samen in de instance geplaatst onafhankelijk van de dobbelstenen.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2013 09:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Metalkai schreef op woensdag 04 december 2013 @ 09:49:
Die 'action spheres' zijn instances die zich als het ware tussen systems bevinden. Je komt er dus alleen in terecht als je tussen systems reist en een andere speler/NPC reist ook tussen die systems. Jullie worden dan allebei in die instance gegooid.
De systems zelf hebben dit systeem niet, daar zie je gewoon iedereen die in dat systeem is (zolang het systeem niet vol is).
Ah ok dus het breekt je warp als het ware?
Als je gelijk hebt, dan is dit een duidelijk verhaal thanks! Neemt een deel van mijn zorgen weg :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Ircghost schreef op woensdag 04 december 2013 @ 09:53:
[...]

Ah ok dus het breekt je warp als het ware?
Als je gelijk hebt, dan is dit een duidelijk verhaal thanks! Neemt een deel van mijn zorgen weg :).
Dat is wat ik begrepen heb uit verschillende comments van de devs in ieder geval. Of het ook echt zo gaat werken moeten we echter nog zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bladebel
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 13-11-2020
hallo
even slightly off topic maar ik denk hier toch iemand blij te kunnen maken:

ik kocht via kickstarter een package van 115$ (REWARD
DIGITAL COLONEL: The finished game for your PC with your Anvil Aerospace Hornet ready to fly (High-end ship focused towards dogfighting/combat) + 5,000 Galactic Credits + Exclusive access to the Alpha and Beta + digital copy of game soundtrack + full color digital map of the game universe + digital copy of Squadron 42 manual) maar besef nu dat ik geen tijd en zin ga hebben om het te spelen

iemand interesse om het voor zacht prijsje over te nemen? Account moet zelfs nog gemigreerd worden dus je kan je handle en login nog kiezen (en ik help wel bij aanpassen email-adres)
de eerste die 60€ biedt krijgt hem :) (waarde: 85€) liefst via paypal maar kan ook via overschrijving ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Zonde zeg! Ga je voor een kleiner pakket of ben je klaar met Star Citizen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bladebel
spel is te complex voor mij qua opzet / concept en ik heb maar tijd om enkele uurtjes per week te gamen dus ik hou het bij wat fps en sports/race games :)
ik zou het dolgraag spelen als ik tijd had met met 3 kids, full-time job en 4x sporten per week gaat het me gewoon niet lukken :) Ik vond wingman en privateer geweldig vroeger maar ja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Bedenk wel dat het spel ook een single-player campaign heeft, en de mogelijkheid om een private server op te zetten. Dat zou het flink wat makkelijker kunnen maken om gewoon af en toe een uurtje of twee te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KrazyJay
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19:16

KrazyJay

bladebel schreef op woensdag 04 december 2013 @ 10:09:
hallo
even slightly off topic maar ik denk hier toch iemand blij te kunnen maken:

ik kocht via kickstarter een package van 115$ (REWARD
DIGITAL COLONEL: The finished game for your PC with your Anvil Aerospace Hornet ready to fly (High-end ship focused towards dogfighting/combat) + 5,000 Galactic Credits + Exclusive access to the Alpha and Beta + digital copy of game soundtrack + full color digital map of the game universe + digital copy of Squadron 42 manual) maar besef nu dat ik geen tijd en zin ga hebben om het te spelen

iemand interesse om het voor zacht prijsje over te nemen? Account moet zelfs nog gemigreerd worden dus je kan je handle en login nog kiezen (en ik help wel bij aanpassen email-adres)
de eerste die 60€ biedt krijgt hem :) (waarde: 85€) liefst via paypal maar kan ook via overschrijving ...
DM gestuurd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
bladebel schreef op woensdag 04 december 2013 @ 10:17:
spel is te complex voor mij qua opzet / concept en ik heb maar tijd om enkele uurtjes per week te gamen dus ik hou het bij wat fps en sports/race games :)
ik zou het dolgraag spelen als ik tijd had met met 3 kids, full-time job en 4x sporten per week gaat het me gewoon niet lukken :) Ik vond wingman en privateer geweldig vroeger maar ja...
Naast wat metalkai zegt moet veel nog gerealiseerd worden aangezien het nog in pre alpha zit en daardoor is veel gewoon niet duidelijk. Ik denk dat met release de complexiteit wel meevalt, ook gezien het veel meer first person gericht is dan andere space multiplayer games. Het hangt er ook vanaf wat je gaat doen in de sandbox natuurlijk.

Maar het is je goed recht natuurlijk he, hopelijk krijg je er geen spijt van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bladebel
't is verkocht, toch bedankt voor jullie toelichting , kan zijn dat ik het in de toekomst toch nog speel maar eerstkomende jaar heb ik er sowieso geen tijd voor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Gefeliciteerd KrazyJay ;). En hopelijk heb je later nog de tijd en zin om dit mooie spel uit te proberen bladebel :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja en niet meteen op de grey market verkopen met winst. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KrazyJay

KrazyJay

Die blijft lekker in mijn hangar hangen/staan. Wilde die eigenlijk vorige maand kopen, maar mijn budget zat er doorheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Verwijderd schreef op woensdag 04 december 2013 @ 10:42:
Ja en niet meteen op de grey market verkopen met winst. :P
Ugh ninja-edit, wilde net grammar nazi gaan uithangen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KrazyJay

KrazyJay

Ok, koop is net afgerond, heb er een mooi bootje bij en ik denk bladebel een acceptabele vergoeding gegeven voor het snelle afhandelen.

En nog een LTI'tje er bij. Even DM'en nu voor in de TS te komen. :+

/patsmodus off

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whatupdoc
Ik zag ook veel posts over welk schip wel of niet een bed heeft.. Heeft een bed nog een functie in een schip of is het meer voor de leuk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
whatupdoc schreef op woensdag 04 december 2013 @ 13:06:
Ik zag ook veel posts over welk schip wel of niet een bed heeft.. Heeft een bed nog een functie in een schip of is het meer voor de leuk?
Met een bed kun je je voortgang opslaan in space. Al je dat niet hebt moet je eerst ergens landen om je voortgang op te slaan. heeft dus zeker wel een functie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zyppora
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 10:59

Zyppora

155/50 Warlock

Met een bed in je schip heb je wat op RSI.com genoemd wordt een 'hibernation mode', maw je kunt uitloggen terwijl je ergens in the middle of space rondhangt.

Als je dat niet hebt, dan wordt, voor zover ik dat begrepen heb, bij uitloggen je schip door een NPC overgenomen die het schip dan naar de laatste/dichtstbijzijnde planeet gevlogen en geland. Terwijl deze NPC jouw schip vliegt kun je dus aangevallen worden! Het kan dus zijn dat je zonder hibernation mode uitlogt, en bij volgende inlog je in een ziekenhuis ligt en via de insurance een nieuw schip moet claimen.

Phenom II X4 945 \\ 8GB DDR3 \\ Crosshair IV Formula \\ R9 290

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Ben benieuwd hoe groot ze de kans op aanvallen dan maken voor dat transport, maar ook wat de ROE worden voor die NPC. Valt die alles aan wat voor hem is, of zal hij altijd proberen weg te komen en alleen verdedigen? En zal die slim om gevechten heengaan, of de korste route nemen naar een portal?

[ Voor 59% gewijzigd door Ircghost op 04-12-2013 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Waarschijnlijk is de kans hetzelfde als wanneer je gewoon aan het spelen bent. De NPC die jouw schip bestuurd zal waarschijnlijk alleen proberen te ontkomen, in plaats van terug te vechten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Ik denk zelf dat de PVP slider in ieder geval naar nul zal gaan automatisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zyppora

Zyppora

155/50 Warlock

Voor zover ik begrepen heb is dat de manier waarop met disconnects omgegaan wordt. Op het moment dat jij aangevallen wordt kun je dus niet snel uitloggen teneinde je schip + cargo te beschermen, want je weet dat je in de PU 'beschikbaar' blijft voor je peers. Aan de andere kant is het dus ook weer niet zo dat je blijft hangen totdat je weer inlogt omdat een NPC je naar een safe haven loodst.

Op het moment dat je uitlogt om wat voor reden dan ook tijdens een aanval dan zal de NPC inderdaad eerst proberen te ontkomen en als dat lukt zal hij het schip naar een safe haven vliegen. Het zal ZEKER geen gevecht aangaan of initieren. Wat er met de PVP slider gebeurt weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Het is wel goed dat het er in zit, als ik ergens gek van wordt is het wel de combat quiters zoals in Dayz..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ircghost schreef op woensdag 04 december 2013 @ 14:04:
Het is wel belangrijk om te onderscheiden dat de PvP slider niet bepaalt of je een hostile encounter krijgt. Het enige wat de pvp slider bepaalt is als er eenmaal een hostile encounter is, de kans dat dit een echte speler of een NPC is. Met de slider kan je de encounters dus niet vermijden of verminderen. Je kan er wel voor kiezen om weg te vluchten van het gevecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Fair enough, het heet ook een PvP en niet een Combat slider haha :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Standby
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22:33
Nog even en dan kunnen we lekker gaan vliegen :) Ben benieuwd of er dan ook nog dingen zijn als asteroids en dergelijk of dat het een kale grid is.

Blaat het niet dan schaapt het niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Ik denk dat er wel wat objecten rond zullen zweven. In die mod die een tijdje geleden ontdekt was voor de hangar zaten in ieder geval ook al wat asteroids.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Ja maar dat was gemaakt door die modmakers toch? Om het een beetje interessant te maken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Volgens mij zat het al in de hangar module, je had alleen hack nodig om het te openen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Yep, het enige wat je hoefde te doen in de mod, was de namen van twee folders omwisselen. Alles wat je zag zat al in de game files.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Oh dan hebben we het over een andere mod, ik dacht dat we het hadden over diegene waar je wat kon vliegen en schieten met de verschillende kisten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Argos
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05-04 02:32
Standby schreef op woensdag 04 december 2013 @ 14:33:
Nog even en dan kunnen we lekker gaan vliegen :) Ben benieuwd of er dan ook nog dingen zijn als asteroids en dergelijk of dat het een kale grid is.
Als je de verwachtingen laag houdt valt het minder tegen denk ik. Ga er vanuit dat het poorten van Wing Commander naar een 3d engine wat minder simpel is dan het lijkt. Wing Commander was 20 jaar terug best aardig, maar voor deze tijd zal het denk ik niet echt geweldig zijn. Ik denk dat als je je een uur weet te vermaken met die dogfight module je van een succesje kan spreken. Een multiplayer dogfight module zal voor minder mensen weggelegd zijn denk ik.

Ik ben ook best benieuwd wat het uitbrengen van deze module met de geldkraan doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Dat is dezelfde. Er is echter nog een user-made aanpassing voor geweest waardoor je meer verschillende schepen kan vliegen. In de standaard was volgens mij alleen de Super Hornet beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Argos schreef op woensdag 04 december 2013 @ 15:00:
[...]

Als je de verwachtingen laag houdt valt het minder tegen denk ik. Ga er vanuit dat het poorten van Wing Commander naar een 3d engine wat minder simpel is dan het lijkt. Wing Commander was 20 jaar terug best aardig, maar voor deze tijd zal het denk ik niet echt geweldig zijn. Ik denk dat als je je een uur weet te vermaken met die dogfight module je van een succesje kan spreken. Een multiplayer dogfight module zal voor minder mensen weggelegd zijn denk ik.

Ik ben ook best benieuwd wat het uitbrengen van deze module met de geldkraan doet.
Ik begrijp niet helemaal de link naar het poorten van WC? Standby heeft het over de dogfighting module. Maar ik verwacht die niet voor januari. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilde
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Ircghost schreef op woensdag 04 december 2013 @ 13:58:
Voor zover ik begreep uit de uitleg van een dev kan de slider alleen worden aangepast als je geland bent. Eenmaal in space dus niet meer..

Specs: 9800X3D, RTX 5090, 64GB, VR: Pimax Crystal-Light

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Argos
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05-04 02:32
Verwijderd schreef op woensdag 04 december 2013 @ 16:04:
[...]

Ik begrijp niet helemaal de link naar het poorten van WC? Standby heeft het over de dogfighting module. Maar ik verwacht die niet voor januari. :)
Ik ben wat onduidelijk. Ik doelde op die dogfight module op WC zal lijken (qua gameplay).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stealthgun
  • Laatst online: 29-08 18:59
De updates van de 2de post zijn doorgevoerd :).

Ik hoop (en wacht er nog steeds op) dat er toch snel weer een patch komt... mijn connie is echt nog steeds het zelfde... nodigd ook niet echt uit om steeds in te loggen jammer genoeg.

Star Citizen Corp: United Exploration Cartel || United Exploration Cartel website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Het schijnt dat Wingman in een livestream gezegd heeft dat ze proberen deze week een hangar patch uit te brengen, dus denk ik dat we toch wel heel snel een patch gaan zien. Als het niet deze week wordt, zal het wel volgende week zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Wilde schreef op woensdag 04 december 2013 @ 16:29:
[...]

Voor zover ik begreep uit de uitleg van een dev kan de slider alleen worden aangepast als je geland bent. Eenmaal in space dus niet meer..
Dat had ik ook begrepen ja! Maar je quote een beetje uit de context :). Die opmerkingen ging erover wat er gebeurt als je uitlogd en de NPC het van je overneemt om je naar een veilige haven te vliegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Ik moet zeggen dat met die omschrijving van reizen/pvp het op mij allemaal erg gemaakt/instanced/scripted overkomt. Ik wil nu niet Eve Online als het perfecte spel neerzetten, anders was ik er niet lang geleden mee gestopt, maar het is wel een veel openere wereld.

Als je dus in één van de 'gevaarlijke' regios met je transportscheepje aan het reizen bent, kan je zomaar random in combat worden geplaatst tegen een ander transport schip die ook geen enkele behoefte aan vechten heeft, en dan ga je weer verder? En dan kan niet iemand anders naar dezelfde locatie gaan om zich ermee te bemoeien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zyppora

Zyppora

155/50 Warlock

Nee, ik denk dat het meer erop neerkomt dat je een ander schip random tegenkomt en dat je pas een 'combant instance' betreedt op het moment dat de eerste schoten gelost zijn. Komen die schoten nooit, dan ga je ook niet naar combat mode, drijf je lekker langs elkaar heen, je zwaait een keer door je cockpit raampjes van je Freelancer en that's that.

Overigens moet je denk ik niet aan een closed instance denken, maar meer aan een 'goh hier zijn een stelletje guilds tegen elkaar aan het knokken, en ik heb daar geen drol mee te maken, dus de game mikt die guilds in een aparte instance terwijl ik in een andere instance zit'. Op die manier blijft ook de serverload binnen de perken. De combat instance is wel te betreden, bijvoorbeeld als je uitgenodigd wordt deel te nemen aan deze 'epic battle', als je op de friendslist staat van een van de betrokkenen of als je deel van een van de guilds uitmaakt.

Ten minste, zo begrijp ik het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Togt
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 24-08-2021
Dat was ook hoe ik het las/begreep Zyppora. Vooral die friendslist/enemylist/factionrating heeft daar invloed op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knud
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 29-08 15:21

Knud

Sandvich

Voor de mensen die een polo hadden besteld: ze zijn verzonden. Kan echter wel 4-6 weken duren voordat je het ontvangt.. (Is wel echt extreem lang.. maar goed, we zullen het zien.)

AMD 3900X | MSI X570 MEG UNIFY | TridenZ 32GB | EVGA GTX 1080 | Samsung 970 Pro 1TB, 860 1TB & 840 EVO 1TB | LianLi O11 XL | Seasonic Prime PX 1300 | Audio set: RME ADI-2 DAC + SMSL DA-9 + 2x Klipsch B2 bookshelf speakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dahakon
Knud schreef op donderdag 05 december 2013 @ 10:48:
Voor de mensen die een polo hadden besteld: ze zijn verzonden. Kan echter wel 4-6 weken duren voordat je het ontvangt.. (Is wel echt extreem lang.. maar goed, we zullen het zien.)
Op zich valt dat wel mee. Het zal via container shipment op een schip gaan, om de kosten te drukken en schepen zijn nu eenmaal niet in 1 dag vanuit China in Rotterdam. Alleen moet je natuurlijk wel hopen dat de Somalische piraten geen Cutlassen of Caterpillars hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zyppora

Zyppora

155/50 Warlock

Betekent dat ik volgend jaar mijn goodies pas heb :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TNJ
  • Laatst online: 07:34

TNJ

Frugalite

Nog 2 dagen en we zitten weer op de volgende stretchgoal. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn hier ook mensen die geabonneerd zijn op de Jumppoint?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Yep, subscriber hier.
Vandaag krijgen we trouwens meer informatie over het organisatie-systeem, en komt CR zeer waarschijnlijk op Wingman's Hangar. Kijken dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knud
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 29-08 15:21

Knud

Sandvich

dahakon schreef op donderdag 05 december 2013 @ 11:02:
[...]

Op zich valt dat wel mee. Het zal via container shipment op een schip gaan, om de kosten te drukken en schepen zijn nu eenmaal niet in 1 dag vanuit China in Rotterdam. Alleen moet je natuurlijk wel hopen dat de Somalische piraten geen Cutlassen of Caterpillars hebben :P
Daar had ik niet bij stil gestaan... verschepen vanuit China per boot duurt inderdaad 5-6 weken. (inclusief douane en overslag.) Ik was er stiekem vanuit gegaan dat ze het per post sturen (USPS ofzo).
Maar goed, het heeft geen haast voor mij.

En inderdaad, nog kleine 100K nodig om de 34 miljoen USD te halen. Moet toch wel lukken binnen paar dagen :)

AMD 3900X | MSI X570 MEG UNIFY | TridenZ 32GB | EVGA GTX 1080 | Samsung 970 Pro 1TB, 860 1TB & 840 EVO 1TB | LianLi O11 XL | Seasonic Prime PX 1300 | Audio set: RME ADI-2 DAC + SMSL DA-9 + 2x Klipsch B2 bookshelf speakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sajuuk
  • Registratie: Juli 2011
Ik heb ook maar een vliegtuigje gekocht, ik ben voor de Freelancer+ gegaan ;)

Hier zitten wat fysieke spullen bij, daar ben ik altijd wel gevoellig voor :P Weet iemand hoe dat geregeld is met shipping van dat spul? hier heb ik tijdens het plaatsen van de order niks over gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:04

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Sajuuk schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 14:46:
Ik heb ook maar een vliegtuigje gekocht, ik ben voor de Freelancer+ gegaan ;)

Hier zitten wat fysieke splullen bij, daar ben ik altijd wel gevoellig voor :P Weet iemand hoe dat geregeld is met shipping van dat spul? hier heb ik tijdens het plaatsen van de order niks over gezien.
Op het moment dat het daadwerkelijk beschikbaar komt krijg je daar bericht over, waarschijnlijk dien je nog extra verzendkosten voor buiten de USA betalen.

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sajuuk
  • Registratie: Juli 2011
We zien wel, ik ga me nu eens vermaken in de hangar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dahakon
De groene en zilveren doosjes zullen sowieso waarschijnlijk pas ergens eind volgend jaar verscheept worden, wanneer Squadron 42 klaar zou moeten zijn en de Persistent Universe ergens in een alpha/beta staat zou moeten geraken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xedev
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20-10-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 12:37:
Zijn hier ook mensen die geabonneerd zijn op de Jumppoint?
Yep, ook subscriber hier :)

http://www.twitch.tv/roberts_space_ind_ch_1

Livestream nu, wel voor opgenomen

[ Voor 16% gewijzigd door Xedev op 06-12-2013 18:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xedev
* sorry ik wou mijn vorige post editen *

[ Voor 88% gewijzigd door Xedev op 06-12-2013 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
*headdesk* Ik word toch echt zo moe van de officiele forums. Zijn we eindelijk klaar met LTI, komt de entitlement crowd terug met subscription benefits, en hoe het oneerlijk is dat non-subscribers geen dingen krijgen waarvoor ze niet betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zyppora

Zyppora

155/50 Warlock

Gewoon niet naar General Chat gaan. Dat hele subforum zit vol met whiners, azijnzeikers en carebears. Het gaat daar voornamelijk over subscription benefits, PvP (hoe oneerlijk het wel niet is om een keer neergeschoten te worden als je naar lowsec space gaat) en voorheen ook LTI. En af en toe wordt er geklaagd over dat schip X (waarvoor ze hebben geplegded) underpowered is en schip Y overpowered.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En bedankt voor het opsommen van carebear in dat rijtje. :(
Zeurpieten houd je altijd wel ja en helemaal met 325k+ nerds.

En de upgrades in je hangar werken. (Op de military hornet skin na dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stealthgun
Toch een patch vandaag ik ben benieuwd!

Star Citizen Corp: United Exploration Cartel || United Exploration Cartel website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OVERLORD_1982
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-06 10:31
stealthgun schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 01:18:
Toch een patch vandaag ik ben benieuwd!
Waar haal je dat vandaan? Het enige dat ik in WH hoorde is dat er twee voor kerst gepland staan. 1 daarvan word de weapon rig, de ander PBR gok ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Uitgebreide update over organizations:

https://robertsspaceindus...8-All-About-Organizations

In januari komt de eerste versie van het systeem al in de website. Misschien weer tijd om de discussie over de losse GoT organisatie op te starten :) Je kan wel in maar 1 organisatie tegelijk zitten, dus als je al een guild hebt.

@Overlord: In deze link staat ook de info over de upgrades:
we’re pleased to announce that, starting today, you will be able to apply any ship upgrades to your existing ships and packages! If you have a Colonel Package and you’ve been waiting to see your Super Hornet, today is your lucky day. Upgrading a package will change the overall value and will allow you to see the enhanced ship in your Hangar. Once an upgrade is used, it’s gone; you will now have the new ship type in your inventory.

The following upgrades can now be applied to the stock ships in all packages.

Super Hornet
Hornet Tracker
Hornet Ghost
Origin 350R
Origin 325A
Origin 315P
Aurora LN
Aurora LX

Note that the F7A Hornet body kit upgrade will appear as an item for use in the finished game (similar to a skin or an additional gun) and will not be applied through this system.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OVERLORD_1982
  • Laatst online: 21-06 10:31
Ow ja dat was ik voor het gemak even vergeten :)
Selectief gefilterd denk ik. Ik heb geen upgrade packages.

Dit staat volgens mij los van de twee hangar patches die moeten komen voor kerst toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
OVERLORD_1982 schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 09:13:
Ow ja dat was ik voor het gemak even vergeten :)
Selectief gefilterd denk ik. Ik heb geen upgrade packages.

Dit staat volgens mij los van de twee hangar patches die moeten komen voor kerst toch?
Dit is wel een hangar patch lijkt me, want de upgrades worden ook zichtbaar in de hangar. De volgende patch is dan waarschijnlijk de shooting gallery.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 01:36
Nah dit is/was geen patch, is alleen backend waar ze zeggen je hebt nu een Super Hornet ipv F7C.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Zyppora schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 21:57:
Gewoon niet naar General Chat gaan. Dat hele subforum zit vol met whiners, azijnzeikers en carebears. Het gaat daar voornamelijk over subscription benefits, PvP (hoe oneerlijk het wel niet is om een keer neergeschoten te worden als je naar lowsec space gaat) en voorheen ook LTI. En af en toe wordt er geklaagd over dat schip X (waarvoor ze hebben geplegded) underpowered is en schip Y overpowered.
Wat is een carebear in dit verband :o :?

fwiw: door het pledgesysteem icm de relatief hoge bedragen die mensen betaald hebben en de enorm hoge verwachtingen die CR zelf creeert ben ik bang/hoop ik niet dat als de game staks live is, dat het een grote chaos wordt met ontevreden mensen omdat schip X niet helemaal is wat ze verwacht hadden etc...

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Help!!!! schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 09:50:
[...]

Iemand die niet wil PvP'en. Vooral iemand die elke vorm van oneerlijkheid in de universe wilt vermijden en heel bang is om gegriefd te worden.

Het hoeft voor mij geen EVE te worden, maar je moet wel een beetje het gevoel hebben dat er gevaar en uitdaging is in de universe. Soms zal je gewoon verliezen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zyppora

Zyppora

155/50 Warlock

[...]

Verwijderd schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 09:59:
[...]

Iemand die niet wil PvP'en. Vooral iemand die elke vorm van oneerlijkheid in de universe wilt vermijden en heel bang is om gegriefd te worden.
Dit dus ongeveer. Mensen die graag mooi weer willen spelen en a.h.w. cognitief dissonant lowsec invliegen en dan gaan klagen wanneer ze in een hinderlaag vliegen en een stel piraten er met hun cargo vandoor gaan.

Ik heb ooit eens gereageerd in zo'n 'carebear' topic op het CIG forum, en het advies gegeven om zijn moniker te wijzigen zodra de PU start, want dit is simpelweg een grote bullseye op je hull schilderen en je schip 'TARGET' noemen.
fwiw: door het pledgesysteem icm de relatief hoge bedragen die mensen betaald hebben en de enorm hoge verwachtingen die CR zelf creeert ben ik bang/hoop ik niet dat als de game staks live is, dat het een grote chaos wordt met ontevreden mensen omdat schip X niet helemaal is wat ze verwacht hadden etc...
Sowieso hebben mensen een compleet verkeerd beeld van hoe de SC franchise is opgezet. Er zitten er genoeg die zich entitled voelen tot een soort van return of investment. Er zitten er genoeg die denken dat het schip waarvoor zij geplegded hebben het 'beste' schip wordt (anders hadden ze wel voor een ander schip gekozen), er zitten er zelfs die in de waan leven dat SC 'hun' droomsim gaat waarmaken ipv. CR's droomsim, en elk punt waarop de twee afwijken gaan aanhalen.

'Vocal minority' heeft een slechte nasmaak gekregen op de CIG forums, en terecht als je het mij vraagt.

[ Voor 6% gewijzigd door Zyppora op 07-12-2013 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Je hebt altijd zeikerds en naarmate de groep groter wordt krijg je procentueel alleen maar meer zeikerds. Daarnaast betalen mensen ook bedragen die soms gelijk lopen aan aandelen investeringen.. dat is gevaarlijk voor de mogelijke invloed die ze verwachten te hebben. Als je het mij vraagt moet je het gewoon houden bij polls, minder ruimte voor discussie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Verwijderd schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 09:59:
[...]

Het hoeft voor mij geen EVE te worden, maar je moet wel een beetje het gevoel hebben dat er gevaar en uitdaging is in de universe. Soms zal je gewoon verliezen. :)
Aha :P

Ben ik wel met je eens. Alhoewel ik wel hoop dat je ook met een eenvoudig schip relatief ongemoeid door het universe kan reizen.Maar heb gelezen dat dit in principe wel goed zit.
Zyppora schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 10:10:
[...]

[...]

Dit dus ongeveer. Mensen die graag mooi weer willen spelen en a.h.w. cognitief dissonant lowsec invliegen en dan gaan klagen wanneer ze in een hinderlaag vliegen en een stel piraten er met hun cargo vandoor gaan.
Ik zou het op zich leuk vinden om ook vooral andere mensen tegen te komen maar zie nog niet helemaal voor me hoe je dan, anders door je aan te sluiten bij gelijkgezinden, door een bepaald stuk space kan vliegen zonder door sterke Pirates e.d. gelijk continu geplunderd te worden.
[...]

Sowieso hebben mensen een compleet verkeerd beeld van hoe de SC franchise is opgezet. Er zitten er genoeg die zich entitled voelen tot een soort van return of investment. Er zitten er genoeg die denken dat het schip waarvoor zij geplegded hebben het 'beste' schip wordt (anders hadden ze wel voor een ander schip gekozen), er zitten er zelfs die in de waan leven dat SC 'hun' droomsim gaat waarmaken ipv. CR's droomsim, en elk punt waarop de twee afwijken gaan aanhalen.

'Vocal minority' heeft een slechte nasmaak gekregen op de CIG forums, en terecht als je het mij vraagt.
Ik denk dat het nog niet zo makkelijk is / ik vind het nog niet zo makkelijk om me echt voor te stellen hoe het spel in de praktijk gaat uitpakken.
Het idee achter SC spreekt me erg aan en daarom heb ik in een redelijk vroege fase (nov 2012 ?) gebacked. Maar wel voor een beperkt bedrag van, ik dacht USD 40 ofzo.
Ik ga het allemaal wel zien. Tot nu toe heb ik er wel vertrouwen in dat het een leuke game gaat worden.

Het pledgesysteem en de geweldige marketing erachter met schitterende schepen leidt imo niet geheel ten onrechte wel tot verwachtigingen. Het is imo naief om als Developer te verwachten dat als veel mensen hoge bedragen gaan pledgen dat ze geen hoge eisen gaan stellen. Dit zijn geen professionele investeerders of zo. Aan de andere kant zijn deze pledgers imo ook weer naief om zoveel geld neer te leggen voor iets wat nog lang niet af is en al helemaal nog niet gebalanced en dan te verwachten dat jouw unieke droom waargemaakt wordt.
Het is een double edged sword. :)

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nieuw CR interview met wat interessante dingen:

https://www.tentonhammer....source=rss&utm_medium=rss
Chris Roberts: Star Citizen is still scheduled to come out 2015, and we’re on target for that. What I think gets missed is that backers get access to the game much earlier than that. We’ve already released the hanger module, and as we complete the various components of the game, backers will get patches to add those components to their clients. So yes, we release in 2015, but backers will actually be seeing the game much earlier than that. Also, the alpha should be out late next year for those backers who’d rather wait for something more like the complete game before looking at it.
2015 nog op schema dus. :)
Ricoxg: I think the specific slip everyone’s curious about, and a hot item in the forums, is the dogfight module. How are we looking on that one?

Roberts: I’m making a decision on that one next week, so it’s not set in stone yet. Because of the additional funding we’ve been able to put a lot more work into the back end than we would have been able to accomplish otherwise. There is a Crysis backend that could be used for dogfighting, but we’ve always planned to design our own. Rolling out the dogfight module on something we don’t really plan to use long-term would eat up time that might be better spent somewhere else. But then getting the backers into the dogfight module is important to us as well. There’s a lot of data we need to collect as they test it out that goes into making the rest of the game. So, it’s hard to say right now, but there’ll likely be a decision in the next week.
Ik denk dat het nog wel even wachten wordt op de DFM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zyppora schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 10:10:Ik heb ooit eens gereageerd in zo'n 'carebear' topic op het CIG forum, en het advies gegeven om zijn moniker te wijzigen zodra de PU start, want dit is simpelweg een grote bullseye op je hull schilderen en je schip 'TARGET' noemen.
Er zijn altijd wel naive mensen die als ze onveilige plekken bezoeken en daarvoor een 'Are you sure?' popup weg klikken een toch gepakt worden gaan lopen jekkelen dat het niet eerlijk was.

Maar om nou af te geven aan mensen die hun PvP in de laagste stand hebben staan omdat je hem zelf in de hoogste stand hebt staan vind ik wat dat betreft net zo irritant hoor. Laat de mensen gewoon hun eigen ding doen, er zullen zat mensen zijn die er hetzelfde als jij over denkt.

En nog een interessant artikel:
https://www.tentonhammer....source=rss&utm_medium=rss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• engessa
  • Niet online
Die hele PVP slider maakt toch effectief niets uit? Het enige wat je daar mee instelt is of je een AI of een echt mens tegenover je krijgt, niet hoe vaak je een 'vijand' tegen komt. Chris Roberts gaf gisteren al duidelijk aan dat het qua moeilijkheid niks uit hoeft te maken, AI kan veel sterker gemaakt worden dan een mens. Verder komt er waarschijnlijk wel een soort ratingsysteem in waardoor het de bedoeling is dat je wel tegen gelijkwaardige mensen gematched wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zyppora

Zyppora

155/50 Warlock

Verwijderd schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 12:31:
[...]

Er zijn altijd wel naive mensen die als ze onveilige plekken bezoeken en daarvoor een 'Are you sure?' popup weg klikken een toch gepakt worden gaan lopen jekkelen dat het niet eerlijk was.

Maar om nou af te geven aan mensen die hun PvP in de laagste stand hebben staan omdat je hem zelf in de hoogste stand hebt staan vind ik wat dat betreft net zo irritant hoor. Laat de mensen gewoon hun eigen ding doen, er zullen zat mensen zijn die er hetzelfde als jij over denkt.
Waar het op neerkomt is dat er mensen zijn die graag hun ding willen doen zonder daarbij aangevallen te worden. Dat mag, maar blijf dan alsjeblieft in hisec systemen waar je onder UEE security kunt spelen. Dat betekent dus ook dat je de high-risk-high-reward systemen (die lowsec zijn) aan je voorbij zult moeten laten gaan. En dáár gaat het dus om: mensen die wel de voordelen, maar niet de nadelen van lowsec willen.

Mensen die graag de PvP zijde van deze game willen spelen, zoals piraten en smokkelaars, zien dit soort spelers graag omdat ze 'easy prey' zijn; ze doen namelijk (bijna) niks terug, op het maken van een nieuw topic op het CIG forum na.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stealthgun
OVERLORD_1982 schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 09:00:
[...]

Waar haal je dat vandaan? Het enige dat ik in WH hoorde is dat er twee voor kerst gepland staan. 1 daarvan word de weapon rig, de ander PBR gok ik.
Ze gaven aan dat er een patch kwam... en dat ze hem in de test hadden.. ik zal het stukje nog even weer opzoeken.

WMH 48 39:53 "Comming up this week... Hanger update... Yeah its comming were testing it right now..."

ze bregen nog 2 patches uit voor de kerstdagen.

[ Voor 16% gewijzigd door stealthgun op 07-12-2013 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Ik snap niet helemaal waarom hier specifiek op carebears gereageerd word. De 100% PvPers zijn net zo erg, die willen dat er helemaal geen PvE in het spel zit. Er zijn altijd twee kanten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stealthgun
Metalkai schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 15:06:
Ik snap niet helemaal waarom hier specifiek op carebears gereageerd word. De 100% PvPers zijn net zo erg, die willen dat er helemaal geen PvE in het spel zit. Er zijn altijd twee kanten.
Mensen willen altijd wat te zeuren hebben ;)

Ik denk dat ze wel een mooie balans gaan vinden.
Zijn genoeg spellen waarin je PVP of PVE kan spelen zonder dat je het een echt nodig hebt voor het ander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En ze hebben aangegeven dat je je eigen server kan opzetten. Dus wat dat betreft heb je behoorlijk veel keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dit plaatje is gemaakt van de achtergrond van de laatste WH (SQ42 gedeelte). Het laat wat groottes van cap ships zien. Misschien zijn het de andere frigates en cruisers. Er is iig weer een size comparison van gemaakt.

https://forums.robertsspa...parison-ship-scale-3-0/p1

Afbeeldingslocatie: http://i74.photobucket.com/albums/i247/mac-rolec/bWLjL2j.jpg

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2013 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Ik had inderdaad ook een vermoeden dat dit de schepen waren die nog niet gerevealed zijn, aangezien ik de silhouetten totaal niet herkende. Ben benieuwd hoe ze er uiteindelijk uit gaan zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xedev
Dan is mijn Constellation ineens vrij klein :P. Wel leuk om te zien, kan ook niet wachten om eromheen te vliegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkeR
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-09 16:26

GekkeR

key = key

Ben helaas iets te laat achter de game gekomen en mis een boel backer rewards.
Mocht iemand nog een account hebben en kunnen missen waar de backer rewards op staan, graag!

[ pctje te zien hier ] - Miauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moikvin
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 02-08-2022
GekkeR schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 20:12:
Ben helaas iets te laat achter de game gekomen en mis een boel backer rewards.
Mocht iemand nog een account hebben en kunnen missen waar de backer rewards op staan, graag!
Zijn nog steeds veel rewards beschikbaar toch? Alleen LTI niet enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:04

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

XtrmEend schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 20:08:
Dan is mijn Constellation ineens vrij klein :P. Wel leuk om te zien, kan ook niet wachten om eromheen te vliegen.
Niet alleen de Constellation, maar de Starfarer lijkt nu ook maar een klein bescheiden tankautootje. :/

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Pagina: 1 ... 18 ... 100 Laatste

Dit topic is gesloten.