[PC] Star Citizen - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 17 ... 100 Laatste
Acties:
  • 255.853 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chiIIed
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19:40
Ik zet mijn geld in op die van de livestream van vandaag en dat de huidige een placeholder is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08:25

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

XtrmEend schreef op woensdag 27 november 2013 @ 00:25:
Net voor het eerst de hangar module opgestart. Ligt het aan mij of heeft alles heel veel mouselag. Helemaal in de cockpit is dit vrij ergerlijk. Verder schaatst je over de vloer heen tijdens het lopen in third person maargoed dat zijn kleine dingetjes. Het draait wel minder goed dan ik gehoopt had op mijn HD7970.
Dat hebben wel meer mensen meegemaakt inderdaad, hopelijk fixen ze dat zometeen met de grote patch voor de Combat Module.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20:18

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

chiIIed schreef op woensdag 27 november 2013 @ 00:33:
Ik zet mijn geld in op die van de livestream van vandaag en dat de huidige een placeholder is.
Ik hoop het :) , ik heb net even in mijn hangar gekeken >:) en bij de "Advanced Hunter" wordt de twee persoons geleverd. Het lijkt mij mooier als dat één persoons wordt em dat je vanuit de kockpit het ruim in kan lopen.
XtrmEend schreef op woensdag 27 november 2013 @ 00:25:
Net voor het eerst de hangar module opgestart. Ligt het aan mij of heeft alles heel veel mouselag. Helemaal in de cockpit is dit vrij ergerlijk. Verder schaatst je over de vloer heen tijdens het lopen in third person maargoed dat zijn kleine dingetjes. Het draait wel minder goed dan ik gehoopt had op mijn HD7970.
Het is allemaal pre alfa... ;) Overigens valt het best mee met mijn CrossFire HD5770. Ik merkte wel toen ik afgelopen week even een Freelancer te logeren had... dat was even een slowmation hangar.

[ Voor 42% gewijzigd door _Dune_ op 27-11-2013 00:38 ]

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Zover ik heb begrepen dus geen Dogfighting Module in december, wel de hangar upgrade met shooting range.

Dogfighting Module pas eind januari, en dan wel inclusief multiplayer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• engessa
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
_Dune_ schreef op woensdag 27 november 2013 @ 00:36:
[...]

Ik hoop het :) , ik heb net even in mijn hangar gekeken >:) en bij de "Advanced Hunter" wordt de twee persoons geleverd. Het lijkt mij mooier als dat één persoons wordt em dat je vanuit de kockpit het ruim in kan lopen.
Als je naar de ships page gaat kun je beide varianten zien waarbij de Avenger Trainer de tweezits versie is. Als je in de store naar je Advanced Hunter pakket gaat koop je daar een Avenger zonder Trainer toevoeging dus ik ga er vanuit dat je de eenzits variant koopt. Ik kan de bron niet meer terug vinden maar ik mee ergens gelezen te hebben dat ze de tweezits in eerste instantie voor SQ42 hebben gemaakt en niet voor de PU.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20:18

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

engessa schreef op woensdag 27 november 2013 @ 00:39:
[...]
Als je naar de ships page gaat kun je beide varianten zien waarbij de Avenger Trainer de tweezits versie is. Als je in de store naar je Advanced Hunter pakket gaat koop je daar een Avenger zonder Trainer toevoeging dus ik ga er vanuit dat je de eenzits variant koopt. Ik kan de bron niet meer terug vinden maar ik mee ergens gelezen te hebben dat ze de tweezits in eerste instantie voor SQ42 hebben gemaakt en niet voor de PU.
Klopt, dan denk ik dat, zoals iemand al eerder aan gaf (vorige pagina) dat de tweezits op het moment gewoon de placeholder is in de hangar.

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dahakon
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-04-2024
En nog geen 12 uur later weer een miljoen erbij. Ook 33 miljoen dollar is een feit. Daarbij lijkt Drake een information runner te gaan make. Dat zal dan een interessante situatie opleveren, gezien Drake natuurlijk vooral de naam heeft goedkope schepen te maken die vooral gericht zijn op de iets mindere legale kant van zakendoen.

Ook is het ziek om te zien hoe er gisteren 1.4 miljoen dollar is binnengeharkt, nadat er al een dag van over de 1 miljoen was gehaald. 40 miljoen kan ook nog wel eens geslecht worden ver voor de persistent universe alpha gaat volgend jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14-09 17:58
dahakon schreef op woensdag 27 november 2013 @ 07:05:
En nog geen 12 uur later weer een miljoen erbij. Ook 33 miljoen dollar is een feit. Daarbij lijkt Drake een information runner te gaan make. Dat zal dan een interessante situatie opleveren, gezien Drake natuurlijk vooral de naam heeft goedkope schepen te maken die vooral gericht zijn op de iets mindere legale kant van zakendoen.

Ook is het ziek om te zien hoe er gisteren 1.4 miljoen dollar is binnengeharkt, nadat er al een dag van over de 1 miljoen was gehaald. 40 miljoen kan ook nog wel eens geslecht worden ver voor de persistent universe alpha gaat volgend jaar.
Een dag van een miljoen hebben we nooit gehaald volgens mij? Kijkend naar de grafiek op de RSI website haalden we maandag $750.000, gisteren hebben we dat inderdaad bijna verdubbeld naar dik $1,4 miljoen.

De pledgewatch laat dan weer $1,1 miljoen zien voor gisteren, dus dat snap ik niet helemaal.

[ Voor 0% gewijzigd door Snoz Lombardo op 27-11-2013 09:07 . Reden: rekenfoutje ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilde
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Psyonara schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 23:57:
Hoop met het weapon testing dat er wel een vaccuum breach mogelijk is and able to get sucked into space.
Het is toch pre-alpha gevalles dinges dus ons spelers een beetje klieren zou wel cool zijn.
wat ?

Heb zelf voor de Ghost World gekozen. Lijkt me een gave toevoeging aan de hele spelwereld.. :)

[ Voor 13% gewijzigd door Wilde op 27-11-2013 08:27 ]

Specs: 9800X3D, RTX 5090, 64GB, VR: Pimax Crystal-Light

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dahakon
Snoz Lombardo schreef op woensdag 27 november 2013 @ 07:55:
[...]

Een dag van een miljoen hebben we nooit gehaald volgens mij? Kijkend naar de grafiek op de RSI website haalden we maandag $750.000, gisteren hebben we dat inderdaad eventjes verdubbeld naar dik $1,4 miljoen.

De pledgewatch laat dan weer $1,1 miljoen zien voor gisteren, dus dat snap ik niet helemaal.
De cijfers zijn inderdaad wat tegenstrijdig. Het is hoe dan ook een boel geld wat ze de laatste dagen hebben binnengeharkt.

Nog even de omschrijving van de information runner:
Information Runner handily won the final ship role poll… so I am proud to introduce the latest in Drake Interplanetary’s lineup!

Drake Herald – Knowledge is power, and one of the most valuable commodities is pure information: the 1s and 0s behind everything from UEC ledgers to Citizenship ratings. Whether it’s colonists struggling to stay in contact with the UEE’s central worlds or criminals trading in illicit data, there will always be a need to securely move data. The Drake Herald, small, armored ship, is designed to fit that need and safely get that information from Point A to Point B. Featuring a powerful central engine (for high speed transit and generating the power needed for effective data encryption/containment), advanced encryption software and an armored computer core, the Herald is unique among personal spacecraft in that it is designed to be easily ‘cleaned’ when in danger of capture. The Herald includes an array of heavy duty internal options for data protection, including redundant power subsystems and EMP shielding, and a high-powered broadcast array for data transmission.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtPoen
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16:34
Voor de mensen die de livestream niet hebben gezien:

[ Voor 188% gewijzigd door SgtPoen op 27-11-2013 09:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-01-2022
De originele Avenger die we in de hangar zagen (de twee-zitter) was lore-wise bedoeld als training schip. Je zit dus in de pilot seat met een instructeur op de achterbank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:35
Wel vet dat die HUD man aan IM3 heeft gewerkt :D Vond dat altijd wel vette interfaces

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Is er gisteren nou nog gameplay laten zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
Ik heb video's gezien van de nieuwe/aangepaste Avenger, de HUD en de gun range. In ieder geval geen dogfighting gameplay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Nee precies, geen gameplay dus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xedev
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20-10-2024
Waar je gister nog 2 verschillende pakketten kon kiezen voor de Freelancer (Digital en niet digital) is dit nu verdwenen, of ik mis iets? Ik zag namelijk dat er bij de niet digital freelancer ook wat andere leuke dingetjes bij zaten, jammer als deze weg zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knud
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 29-08 15:21

Knud

Sandvich

Kan wel kloppen. Tot en met 26 november kon je die nog kopen, als original backer.
Vanaf vandaag niet meer. (Prijzen zijn ook iets hoger nu.)

AMD 3900X | MSI X570 MEG UNIFY | TridenZ 32GB | EVGA GTX 1080 | Samsung 970 Pro 1TB, 860 1TB & 840 EVO 1TB | LianLi O11 XL | Seasonic Prime PX 1300 | Audio set: RME ADI-2 DAC + SMSL DA-9 + 2x Klipsch B2 bookshelf speakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xedev
Nu twijfel ik om alles in te cashen en de Constellation te halen, omdat hier wel verschillende fysieke goodies bij zitten... Alleen heel jammer dat mijn LTI (via gifting) dan vervalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

LTI is toch niet extreem veel waard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Bedenk wel dat LTI niet zo'n heel speciaal iets is. Ze hebben vanaf het begin al gezegd dat normale insurance niet er veel zal gaan kosten, en 1x in de zoveel tijd een kleine betaling doen om je insurance te verlengen is niet bepaald veel moeite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• engessa
  • Niet online
Die twee verschillende freelancer pakketten zijn er nog steeds, althans voor mij als OB. Geen idee of dit voor iedereen werkt:

Fysiek pakket: https://robertsspaceindustries.com/store/329-freelancer
Digitaal pakket: https://robertsspaceindustries.com/store/328-freelancer

Het enige pakket wat nu echt weg is lijkt het Digital Pirate pakket te zijn met de Cutlass en de Asteroid hangar.

[ Voor 17% gewijzigd door engessa op 27-11-2013 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JurGor
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 15:36
Basekid schreef op woensdag 27 november 2013 @ 10:03:
Wel vet dat die HUD man aan IM3 heeft gewerkt :D Vond dat altijd wel vette interfaces
Ook typerend dat ze iemand van buiten de gaming industrie in de development betrekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xedev
Hmmm, kan de Hornet in de Constellation dock? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• engessa
  • Niet online
XtrmEend schreef op woensdag 27 november 2013 @ 11:29:
Hmmm, kan de Hornet in de Constellation dock? :p
Nee. Wel in een Idris. Wat er in je hangar past is afhankelijk van de fysieke grote van je schepen en de hornet is te groot om in een Constellation te proppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zyppora
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 10:59

Zyppora

155/50 Warlock

Basekid schreef op woensdag 27 november 2013 @ 10:03:
Ik vond de HUD van de Hornet die getoond werd wel het meest interessante deel van de hele livestream. Ik was echt onder de indruk toen dat getoond werd. Ook dat verschillende fabrikanten verschillende HUD designs hebben ... ik kan niet wachten om te zien wat mijn 350r gaat tonen.

Phenom II X4 945 \\ 8GB DDR3 \\ Crosshair IV Formula \\ R9 290

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dahakon
JurGor schreef op woensdag 27 november 2013 @ 11:27:
[...]

Ook typerend dat ze iemand van buiten de gaming industrie in de development betrekken.
Er lopen redelijk wat mensen rond die ervaring in zowel gamemaking als filmmaken hebben. Vergeet ook niet dat ze twee top ontwerpers uit de filmwereld (van Star Trek en Star Wars) hebben voor schip design.

Wat overigens lichtelijk ironisch is, is dat het team de counter voor pledged dollars weg wilde halen na de orginele crowd funding, omdat hij wel eens langzaam voort zou kunnen kruipen. Een poll voor de community om daar een uiteindelijk oordeel over te laten hebben. De community besloot duidelijk om hem te laten staan en een jaar later staat er doodleuk ruim 25 miljoen dollar meer op. Het team had zich duidelijk een beetje vergist met hoeveel ze nog konden ophalen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xedev
Ze hebben inderdaad wel echt veel talent rondlopen, het stelt mij in ieder geval gerust.

Ik zit nog steeds erg te twijfelen over wat ik ga kopen :P. Of de Ghost Hornet die ik al heb met LTI + de Freelancer fysiek pakket (dank engessa), of de Constellation (ook veel leuke fysieke goodies, silver box inplaats van de green en een model scheepje).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chiIIed
Ik zou gaan voor de ghost + freelancer. Puur vanwege het feit dat ik niet altijd 3 vrienden online heb om effectief gebruik te maken van de connie. Ofdat ze uberhaupt willen vliegen in een connie. Kan je er wel AI in zetten maar niemand weet hoe goed die zijn.

In mijn geval zou ik meer plezier hebben aan de hornet + freelancer. Daarboven op komt nog, mocht 1 schip stuk zijn. Heb je er nog 1tje staan die je gelijk kan gebruiken :+

En die goodies doen mij niks. Kijk je 1x naar en daarna gaat het in/op de kast. Heb je weer iets om af te stoffen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 01:36
engessa schreef op woensdag 27 november 2013 @ 11:25:
Die twee verschillende freelancer pakketten zijn er nog steeds, althans voor mij als OB. Geen idee of dit voor iedereen werkt:

Fysiek pakket: https://robertsspaceindustries.com/store/329-freelancer
Digitaal pakket: https://robertsspaceindustries.com/store/328-freelancer

Het enige pakket wat nu echt weg is lijkt het Digital Pirate pakket te zijn met de Cutlass en de Asteroid hangar.
Ja enige dat echt veranderd is is dat nu niemand meer LTI kan verkrijgen, waarom die Cutlass (Pirate Pack) nu weg is snap ik ook niet helemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

chiIIed schreef op woensdag 27 november 2013 @ 12:33:
Ik zou gaan voor de ghost + freelancer. Puur vanwege het feit dat ik niet altijd 3 vrienden online heb om effectief gebruik te maken van de connie. Ofdat ze uberhaupt willen vliegen in een connie. Kan je er wel AI in zetten maar niemand weet hoe goed die zijn.

In mijn geval zou ik meer plezier hebben aan de hornet + freelancer. Daarboven op komt nog, mocht 1 schip stuk zijn. Heb je er nog 1tje staan die je gelijk kan gebruiken :+

En die goodies doen mij niks. Kijk je 1x naar en daarna gaat het in/op de kast. Heb je weer iets om af te stoffen :9
Mensen zijn sowieso ook beter, AI vuurt altijd wanneer het binnen range is terwijl het slimmer kan zijn om iemand in te laten lokken door te denken dat de ammo op is bijvoorbeeld. Of het kapot schieten van een komeet kan strategische voordelen opleveren etc..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndrewBourgeois
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 30-03 17:32
Ashrah schreef op woensdag 27 november 2013 @ 12:33:
[...]

Ja enige dat echt veranderd is is dat nu niemand meer LTI kan verkrijgen, waarom die Cutlass (Pirate Pack) nu weg is snap ik ook niet helemaal.
https://robertsspaceindus...ledge/multi-ship-packages
Al deze Packs behalve de "Battle Pack" hebben nog steeds LTI :)
Je moet er wel wat voor over hebben. Voor 5k USD kan je dus ook nog steeds een Idris-P verkrijgen.

[ Voor 11% gewijzigd door AndrewBourgeois op 27-11-2013 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand wat de prijs van de game zal zijn als hij uitkomt?
Ik twijfel tussen een goedkope package(maximum 50euro) of zou ik beter wachten tot de game uitkomt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Ik verwacht niet dat het duurder gaat worden dan 50 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrRobers
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 14-09 00:54
Maar als je nu een package koopt kun je lekker mee doen met de alpha/beta releases en zo de ontwikkeling van het spel op de voet volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Ik vermoed dat het uiteindelijke spel gewoon de standaard winkel prijs zal zijn van een PC game, dus €50.
Als je een package wilt kopen, probeer dan wel of je in dollars kan betalen. Je zult dan maar bijvoorbeeld $50 betalen in plaats van €50.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndrewBourgeois
Verwijderd schreef op woensdag 27 november 2013 @ 14:41:
Weet iemand wat de prijs van de game zal zijn als hij uitkomt?
Ik twijfel tussen een goedkope package(maximum 50euro) of zou ik beter wachten tot de game uitkomt?
Het spel zal hier 49.99 - 59.99 EUR gaan kosten zoals de meeste games.
Zoals anderen al aangehaald hebt kan je wat extra besparen door in USD te betalen.

https://robertsspaceindustries.com/store/315-aurora-mr
^ 30 USD: je kan de single-player en multi-player spelen wanneer die uitkomen.

https://robertsspaceindustries.com/store/316-aurora-mr
^ 40 USD: je kan net hetzelfde als hierboven, maar je nu ook al deelnemen aan alpha en beta. Het spel komt pas eind 2014 of begin 2015 uit dus 't is nog even wachten met dat ander package.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Als je denkt dat je het spel leuk gaat vinden dan kun je het nu beter kopen voor zo'n 40 dollar met alpha en beta acces. Dan heb je dus eerder toegang en heb je er dus langer wat aan en het is nog goedkoper ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 01:36
AndrewBourgeois schreef op woensdag 27 november 2013 @ 13:04:
[...]

https://robertsspaceindus...ledge/multi-ship-packages
Al deze Packs behalve de "Battle Pack" hebben nog steeds LTI :)
Je moet er wel wat voor over hebben. Voor 5k USD kan je dus ook nog steeds een Idris-P verkrijgen.
Niet meer ;)

I stand corrected, bij 2700 of meer investeren krijg je nog steeds LTI idd.

[ Voor 10% gewijzigd door Ashrah op 27-11-2013 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Of je tikt even 15k$ af voor een leuk setje schepen.
En dan mag je een dagje in LA rondkijken bij Chris.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16-02 18:04
wat is de million mile high club dan?

sturen ze je op de missie naar mars met dame naar keuze :+ ?

maar dat is een dure grap zeg...poeh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Over die million mile high club is nog niet erg veel bekend, maar ik vermoed dat het gewoon een locatie op een planeet is waar je rond kan hangen met een stel vrienden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vond gisteren wel dat ze nogal ontwijkend bezig waren over wanneer er updates komen en wanneer DFM uit komt. En nogal logisch als je door pledge breder gaat werken aan meer projecten je aanloop wat langer wordt.
Het is natuurlijk lastig te voorspellen maar als je met scrum werkt is een regelmatige release toch wel handig om je feedback te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Ze hebben volgens mij wel geleerd om geen datums meer te noemen. Elke keer als er ook maar een kleine delay is, wordt het forum gek. Dan kan je inderdaad beter gewoon niks zeggen, dan heb je dat gezeur ook niet.
Volgens mij het enige wat we op dit moment weten, is dat er voor Kerst nog twee hangar updates geplanned staan.

[ Voor 21% gewijzigd door Metalkai op 27-11-2013 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu gaan ze (ik) weer zeuren dat ze geen datums noemen natuurlijk. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16-02 18:04
laat ze maar lekker gaan, heb vroeg genoeg geleert dat als je gaat lopen hypen op een spel dan maak je alleen jezelf en de community managers gek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dahakon
Inderdaad, geen datum noemen zeggen 'it's done when it's done', zijn er altijd wel mensen die meer willen weten of het sneller willen hebben, maar zodra ze een daadwerkelijke datum noemen, ongeacht hoeveel disclaimers eromheen staan, dan wordt je levend gefileerd, als er op die datum nogniets is of zelfs als er 'niet genoeg' is.

Natuurlijk zijn er legio pledgers die liever de Dogfight Module uitproberen dan bij de familie zijn in de kerst periode :P, maar als ze extra tijd nodig hebben om het echt werkend te krijgen, ipv vooral een onbruikbare doenload, dan wacht ik persoonlijk liever iets langer. Bespaart me de frustraties van disconnects, unable to reach the server's, login timeouts etc etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ja, als je perse een crashende space game wilt hebben is X-Rebirth toch wel met stip de beste. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilde
  • Niet online
Ze hebben ook uitgelegd dat ze de tijd liever gebruiken om eigen netcode (passend op de netcode van de rest van het spel) te willen gaan implementeren ipv terugvallen op de netcode die in de engine zit.. Vind ik persoonlijk een goede stap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roepie88
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-09 09:25
Metalkai schreef op woensdag 27 november 2013 @ 14:46:
Ik vermoed dat het uiteindelijke spel gewoon de standaard winkel prijs zal zijn van een PC game, dus €50.
Als je een package wilt kopen, probeer dan wel of je in dollars kan betalen. Je zult dan maar bijvoorbeeld $50 betalen in plaats van €50.
Het klopt dat je beter in Dollars kan betalen dan in Euro's. Dit is vanwege de ongunstige wisselkoers die CIG hanteert.
Gelukkig maken ze het nog niet zo heel bont zoals hier wordt geschetst dat ze $50 omrekenen naar €50

Voorbeeld vanuit de Pledge Store.De Aurora LN game package van $45 is in Euro's €36
Als je bijvoorbeeld via Paypal in Dollars betaalt, dan zal dat omgewisseld ongeveer €34 kosten (dus goedkoper als je rechtstreeks in Euro's zou afrekenen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dahakon
Wilde schreef op woensdag 27 november 2013 @ 16:53:
Ze hebben ook uitgelegd dat ze de tijd liever gebruiken om eigen netcode (passend op de netcode van de rest van het spel) te willen gaan implementeren ipv terugvallen op de netcode die in de engine zit.. Vind ik persoonlijk een goede stap
Om eerlijk te zijn, krijg ik lichte rillingen bij het idee van eigen network code, door ervaringen uit het verleden. Daarentegen hebben we hier dan wel weer te maken met een gedegen team van ervaren coders, die wellicht beter weten waar ze mee bezig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
De CryEngine netcode is nou ook niet bepaald optimaal te noemen, dus wat dat betreft heb ik liever dat ze zelf proberen er iets van te maken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Standby
  • Registratie: April 2010
  • Nu online
Zo, net even Starpoint Gemini 2 gekocht in de steam sale, lijkt me ook een leuke space game :)

[ Voor 26% gewijzigd door Standby op 27-11-2013 22:48 ]

Blaat het niet dan schaapt het niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xedev
Ik ben er nu toch voor gegaan om m'n Digital Bounty Hunter pakket te cashen en de Freelancer (fysiek) pakket te kopen.

• Ircghost

Ircghost

WIl eigenlijk nog wel space enigineers als extra game :P

• Standby
  • Nu online
Ircghost schreef op donderdag 28 november 2013 @ 00:06:
WIl eigenlijk nog wel space enigineers als extra game :P
Volg dat spel ook al een poos, maar ik weet niet of dat wel blijft boeien.

• Seal9
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-05-2018
Standby schreef op donderdag 28 november 2013 @ 09:17:
[...]

Volg dat spel ook al een poos, maar ik weet niet of dat wel blijft boeien.
Ik heb hem aangeschaft toen hij net op steam was. Leuk maar nog niet echt boeiend tenzij je een hoop tijd te besteden hebt en niets te doen hebt.

• TNJ
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07:34

TNJ

Frugalite

Oh, kijk nou... 33 miljoen. :O

;)

[EDIT] Link:
https://robertsspaceindus...m-The-Chairman-33-Million

[ Voor 60% gewijzigd door TNJ op 28-11-2013 10:09 ]

• engessa
  • Niet online
En we kunnen kiezen voor nieuwe planeten. Ik vind ze allemaal wel interssant en ik verwacht dat we ze uiteindelijk ook wel allemaal gaan krijgen. Nog tijd zat tot de release ;)

Nu maar gekozen voor een Black Hole gebeuren, die lijkt mij het meest interessant.

• Standby
  • Nu online
engessa schreef op donderdag 28 november 2013 @ 10:49:
En we kunnen kiezen voor nieuwe planeten. Ik vind ze allemaal wel interssant en ik verwacht dat we ze uiteindelijk ook wel allemaal gaan krijgen. Nog tijd zat tot de release ;)

Nu maar gekozen voor een Black Hole gebeuren, die lijkt mij het meest interessant.
Heb ik uiteindelijk ook voor gekozen, zat ook te denken aan een waterwereld.
Moest meteen aan een aflevering van startrek denken waar ze een waterwerld hadden :)
Zijn er hier ook stargate fans ? Ze hadden daar op een gegeven moment ook een blackhole maar daar
liep het niet zo goed af ;)

• Ircghost

Ircghost

Heb gekozen voor de waterwereld :)

• Xedev
Unexplored Natural Wonder :)

• Ircghost

Ircghost

Volgens mij gaat dit een lekker verdeelde stemronde worden.

Verwijderd

Topicstarter
Al die zaken komen wel in game denk ik. Dit is volgens mij meer om te peilen waar de voorkeuren liggen.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2013 11:06 ]

• Standby
  • Nu online
Weet iemand iets over de schaal van de sytemen ?
Ik heb gelezen dat je alleen maar naar een ander systeem kan met je jumpdrive, dus het is niet 1 groot vloeiend geheel.
Het zou jammer zijn als je zo door een systeem vliegt en alles wel gezien heb.

• Zyppora
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 10:59

Zyppora

155/50 Warlock

Heb ik uiteindelijk ook voor gekozen, zat ook te denken aan een waterwereld.
Moest meteen aan een aflevering van startrek denken waar ze een waterwerld hadden :)
Zijn er hier ook stargate fans ? Ze hadden daar op een gegeven moment ook een blackhole maar daar
liep het niet zo goed af ;)
Ik begrijp die keuze dus totaal niet. Een zwart gat is echt een anti-climax als het aankomt op space exploration. Er is letterlijk niets van te zien en waarschijnlijk zul je niet in de buurt kunnen komen zonder dat je thrusters het gaan verliezen van de extreme zwaartekracht. Dus tenzij CIG er een 'rule of cool' sausje overheen gaat mikken wordt dit wel de most boring place in the PU.

Ik heb zelf overigens gekozen voor de waterwereld, ik denk dat ze daar een waar pareltje van kunnen maken :)

Phenom II X4 945 \\ 8GB DDR3 \\ Crosshair IV Formula \\ R9 290

• Standby
  • Nu online
Zyppora schreef op donderdag 28 november 2013 @ 11:12:
[...]

[...]

Ik begrijp die keuze dus totaal niet. Een zwart gat is echt een anti-climax als het aankomt op space exploration. Er is letterlijk niets van te zien en waarschijnlijk zul je niet in de buurt kunnen komen zonder dat je thrusters het gaan verliezen van de extreme zwaartekracht. Dus tenzij CIG er een 'rule of cool' sausje overheen gaat mikken wordt dit wel de most boring place in the PU.

Ik heb zelf overigens gekozen voor de waterwereld, ik denk dat ze daar een waar pareltje van kunnen maken :)
Het hangt er vanaf hoe ze het aanpakken.
Visueel kan het een spektakel worden en misschien zitten er grote schepen en/of spacestations
vast in de aantrekkingskracht van de blackhole.
Je kan ze bijvoorbeeld alleen bereiken als je een bijzonder snel schip heb of een speciale motor.
Er zijn genoeg dingen te verzinnen :)
Ik denk ook wel dat alle optie's in het spel komen, maar niet meteen in het begin.

• Ircghost

Ircghost

Het mooie is dat ze gewoon nieuwe stelsel kunnen toevoegen later :)

• Metalkai
Ik heb gekozen voor de Tevarin Ghost World. De lore van de Tevarin vind ik aardig interessant, dus ik ben benieuwd hoe hun oude werelden er nu uit zien.

• AndrewBourgeois
Welke lore? Het enige dat ik heb kunnen lezen is dat ze niet humanoid zijn en dat ze de oorlog tegen de humans begonnen zijn en verloren hebben waarna ze even later een all-or-nothing poging gedaan hebben om hun home-planet terug te nemen (= tweede oorlog) en ook weer verloren hebben waarbij slechts enkelingen het hebben overleefd. wat een prachtverhaal :p

• Metalkai
Lore is misschien een groot woord :P Ik bedoel vooral, ik vind het ras aardig interessant klinken. Het lijkt een ras dat erg lijkt op de samoerai qua levensstijl, en daar ben ik altijd al erg geïnteresseerd in geweest.

Verwijderd

Topicstarter
Volgens mij is dit zo'n beetje alle info tot nu toe over de Tevarin:

Time Capsule: 2541: Awfully Crowded in My Sky
Writer's Guide Part Seven
News Update: This Day in History

• dahakon
Zyppora schreef op donderdag 28 november 2013 @ 11:12:

Ik begrijp je zorgen ovet of ze er iets bijzonders van kunnen maken. Iets wat me echter te binnen schoot, was 'the restaurant at the end of the universe', uit Hitchhikers guide to the galaxy. Toen de site van RSI gevondenwas, nog voor 10-10-2012, kon je een account maken, maar je moest eerst het antwoord geven op 'the ultimate question', ofwel, ook een referentie naar Hitchhikers.

In ieder geval, een dergelijke setting voor een black hole event horizon zou best interessant kunnen zijn.

• TNJ

TNJ

Frugalite

Ik ga toch voor de Nebular Refueling Complex. Zou ook mooi zijn een "Gas Giant" met He-3 isotoop "harvesting" tegen te komen, zoals in de boeken van Peter F. Hamilton. :)

Een "space ship boneyard" zoals in Homeworld zou ook spannend kunnen zijn om tussendoor te vliegen.

• Snoz Lombardo
TNJ schreef op donderdag 28 november 2013 @ 13:21:
Ik ga toch voor de Nebular Refueling Complex. Zou ook mooi zijn een "Gas Giant" met He-3 isotoop "harvesting" tegen te komen, zoals in de boeken van Peter F. Hamilton. :)

Een "space ship boneyard" zoals in Homeworld zou ook spannend kunnen zijn om tussendoor te vliegen.
Heb ook gestemd voor Refueling Complex! Heb ik een mooi doel voor m'n Starfarer. Vond de Banu Trade Station (o.i.d.) een goede tweede.

• Standby
  • Nu online
TNJ schreef op donderdag 28 november 2013 @ 13:21:

Wat voor boeken zijn dat ? Nooit van hem gehoord.

• TNJ

TNJ

Frugalite

Standby schreef op donderdag 28 november 2013 @ 15:29:
[...]

Wat voor boeken zijn dat ? Nooit van hem gehoord.
The Night's Dawn triologie, deze bestaat uit:
  • The Reality Dysfunction
  • The Neutronium Alchemist
  • The Naked God
spoiler:
Bevat een rode draad met zombie-achtige epidemie

• Basekid
TNJ schreef op donderdag 28 november 2013 @ 17:43:
[...]

The Night's Dawn triologie, deze bestaat uit:
  • The Reality Dysfunction
  • The Neutronium Alchemist
  • The Naked God
spoiler:
Bevat een rode draad met zombie-achtige epidemie
Die man schrijft echt meesterlijk. Zn pandora's star / judas unchained zijn ook mega vet

Verwijderd

Iemand een advies met welk boek of serie van Peter F. Hamilton te beginnen?
Heb zo'n beetje zijn hele oeuvre liggen voor als ik wat meer tijd heb.

• Freudie
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15-07 11:25
Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 22:10:
Iemand een advies met welk boek of serie van Peter F. Hamilton te beginnen?
Heb zo'n beetje zijn hele oeuvre liggen voor als ik wat meer tijd heb.
The reality dysfunction :)

Verwijderd

Of 1 van zijn 13 andere boeken 😕

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Togt
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 24-08-2021
Ik vond Fallen Dragon een goeie van Hamilton, schitterend geschreven. Zijn interpretatie van mens-computer interfacing vind ik echt briljant, en verwacht dat het die kant op gaat.

Maar Reality Dysfunction is ook een mooie om te starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op Massively goede samenvatting van alles wat is besproken tijdens de livestream:
http://massively.joystiq....-citizens-thanksgiving-l/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xedev
Ik ben nu toch voor de Constellation gegaan.

- 3 Inch Model of Spaceship
- Deluxe Silver Collector's Box

Dat soort extra's spreken mij toch aan. Verder kan je character slots gebruiken om je eigen crew te maken, wat ook direct je nalatenschap wordt mocht je doodgaan. Ook heb ik wel vrienden die mee willen reizen. Ook heeft Chris Roberts gezegd dat je schepen moet zien als je characters vergeleken met andere MMO's, dan begin ik liever met één iets betere dan twee met verschillende taken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn avenger! dus kan alvast weg kwijlen om mijn schip, vandaag het met de oculus rift gecheckt! SUPER VET!! Waarschijnlijk nog dec de dogfight module.. dusss! vraag me af of er al veel Dutch citizens zijn ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
Zn thanksgiving brief is ook erg leuk geschreven.

@hijsalot: waar woon je? dan kom ik je rift even stelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilde
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 14:37:
Ik heb mijn avenger! dus kan alvast weg kwijlen om mijn schip, vandaag het met de oculus rift gecheckt! SUPER VET!! Waarschijnlijk nog dec de dogfight module.. dusss! vraag me af of er al veel Dutch citizens zijn ^^
kan je 's wat vertellen over jouw ervaring met de rift? Hoe vet is dat nou? Nadelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Is dat de eerste dev versie van de rift? of de latere HD versie? Schijnt wel een behoorlijk verschil te zijn tussen de 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de eerste (1280x800) dus die is nog niet full HD..
Het wordt nog niet vanuit de hangar module ondersteunt maar heb op het forum iets kunnen vinden wat al aardig werkt... https://forums.robertsspa.../1270813/#Comment_1270813
beetje tweaken en en je hebt iets echt vets... hell yea dat ik de consumer koop. ben al 20x in en uit me spaceship gestapt om dat het echt cool is dat je je zelf ziet.. en de beleving van ruimte inmens is! Dus kan niet wachen tot ik kan gaan dogfighten! en dan van die hippe holo interfaces die rond je zweven... kan niet mis denk ik zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ base kid ze hebben hem hier op het werk bij ons...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oe nadeel.... als je bij 3d films snel hoofdpijn krijgt dan wordt je hier bos wild van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chiIIed
3d films :X Enige wat 3d is de ondertiteling :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperActivE
  • Laatst online: 12-09 22:02

HyperActivE

Niet zo actief als verwacht

Ik heb er thuis ook een maar het was mij nog niet gelukt om Star Citizen te combineren met de Rift. Zal van het weekend weer eens gaan knutselen.

[ Voor 2% gewijzigd door HyperActivE op 29-11-2013 17:22 . Reden: kromme zin ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

ik ga ook maar eens kijken of trackir al wordt ondersteund.

--
Nope, nog niet.

[ Voor 17% gewijzigd door Ircghost op 29-11-2013 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TNJ

TNJ

Frugalite

Verwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 15:32:
Oe nadeel.... als je bij 3d films snel hoofdpijn krijgt dan wordt je hier bos wild van
Heb het zelf niet geprobeerd, omdat alleen de mouselag al zo erg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutix
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 05-09-2024
HD versie is al een heel stuk beter dan de dev versie trouwens. :) Ik heb ze allebei meerdere malen mogen proberen en die HD is veel beter. Het is jammer dat ze hem nog niet hoger kunnen schalen want een nog hogere resolutie zou alleen maar beter wezen.

Nothing to see here!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stealthgun
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 29-08 18:59
Ik zit midden in een verhuizing :) alle mensen die de laaste week een update hebben gestuurd voor de tweakers lijst, ik verwerk deze in de loop van volgende week :D

Star Citizen Corp: United Exploration Cartel || United Exploration Cartel website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Ik denk ik kijk weer eens, en nu is dus het eerste gedeelte gereleased. Zodra dogfighting erbij komt zou ik ook wel interesse hebben, maar ik moet zeggen dat dan de prijzen wel hoog zijn. De rest krijg je dan gratis later (iig tot release) als ik het goed heb, maar dan nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dahakon
Je kunt natuurlijk rustig wachten tot het spel klaar is en gewoon gekocht kan worden als klaar product, als je 40 dollar nu veel vindt. Alleen zul je tegen die tijd nog meer kwijt zijn en er minder voor terug krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Sissors schreef op zondag 01 december 2013 @ 11:39:
Ik denk ik kijk weer eens, en nu is dus het eerste gedeelte gereleased. Zodra dogfighting erbij komt zou ik ook wel interesse hebben, maar ik moet zeggen dat dan de prijzen wel hoog zijn. De rest krijg je dan gratis later (iig tot release) als ik het goed heb, maar dan nog.
De $40 package is het enige wat je echt nodig hebt, dus qua prijs is het goedkoper dan menig andere games. Je moet er alleen nog even op wachten. Alles wat daarboven zit zijn gewoon extra's die je niet nodig hebt, dus als je dat het geld niet waard vindt, hoef je het niet te betalen.
Pagina: 1 ... 17 ... 100 Laatste

Dit topic is gesloten.