Blaat het niet dan schaapt het niet
Ah, ik was de GMT +1 even vergeten, maar dat is wel een mooie tijdVerwijderd schreef op maandag 25 november 2013 @ 22:09:
Livestream is 20.00 (11 AM PST)
Blaat het niet dan schaapt het niet
Op naar de 32:
Bij 33 krijgen we dit:Aegis Surveyor – The Surveyor, from noted military contractor Aegis, is an industrial-quality salvage ship. Equipped with a reinforced cargo bay, a long-range jump drive and launch pods for unmanned drones, the Surveyor is an ideal ship for taking advantage of deep space wrecks. Tractor beams, floodlights, scanner options and docking ports round out the tool chest on this capable, utilitarian spacecraft.
Anvil Carrack – The Anvil Carrack has been the vanguard of every UEE exploration effort in recent years. Featuring reinforced fuel tanks for long-duration flight, a highly advanced jump drive array and a dedicated computer core room that allows it to put the maximum processing power into jump charting operations. Originally a military exclusive, the Carrack is now available for civilian use as a pathfinder spacecraft. Features on-board accommodations to allow for truly self-sufficient flight, including crew medical and repair facilities, and a mapping-oriented sensor suite capable of always charting a route home!
[ Voor 23% gewijzigd door AndrewBourgeois op 25-11-2013 23:59 ]
Mag de Pledgewatch aan de topicstart worden toegevoegd? https://docs.google.com/s...TXg2Rlc3clE0a3RwaXc#gid=4
https://robertsspaceindus...tore/354-banu-merchantman
Xi'an Scout:
https://robertsspaceindustries.com/store/355-xian-scout
[ Voor 31% gewijzigd door SgtPoen op 26-11-2013 09:13 ]
Merchantman is wel een sexy scheepje! Jammer dat er nog geen foto is van de Scout.
Yep.Togt schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 08:29:
Mag de Pledgewatch aan de topicstart worden toegevoegd? https://docs.google.com/s...TXg2Rlc3clE0a3RwaXc#gid=4
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2013 09:17 ]
Voor november is het maandrecord al verbroken. In oktober hebben we $5,1 miljoen binnengehaald, voor november staat de teller al op $5,6 miljoen. En daar gaat nog flink wat bijkomen met de Banu, Xi'An en Idris-P sale!
Daarnaast was gisteren de op één na beste dag in de hele campagne met ruim 7 ton aan inkomsten.
En de eerste 100 Idris-P schepen zijn op.

[ Voor 11% gewijzigd door Snoz Lombardo op 26-11-2013 09:59 ]
De beschrijving die we nu hebben, hebben we al een tijdje. Heeft er iemand meer info gevonden?
Zonder enige specs ga ik geen Starfarer/Retaliator gaan omsmelten voor dit...
[ Voor 4% gewijzigd door AndrewBourgeois op 26-11-2013 09:26 ]
AndrewBourgeois schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 09:25:
't is wel een hele kleine afbeelding maar de concept art van dat Banu schip ziet er wel heel erg vet uit.
De beschrijving die we nu hebben, hebben we al een tijdje. Heeft er iemand meer info gevonden?
Zonder enige specs ga ik geen Starfarer/Retaliator gaan omsmelten voor dit...
Specs van de Xi'an staan ook op die pagina. Wel allemaal onder voorbehoud natuurlijk.Banu Merchantman
Role
Merchant Clipper
Manufacturer
BIRC
Cargo Capacity
60
Max Crew
4
Upgrade Space
6
Max Power Plant Size
4
Max Engine (Primary Thruster)
2 x TR6
Maneuvering Thrusters
8 x TR2
Max Shield
6
HARDPOINTS
Class-1: 2x Size 4
Class-2: 5x Size 2
Class-5: 2 available
Ik ga m'n Freelancer omsmelten en de Banu aanschaffen, fuck it.

[ Voor 3% gewijzigd door Snoz Lombardo op 26-11-2013 09:28 ]
Voor iemand die wil gaan traden zie ik geen reden waarom ik nu mijn Retaliator niet zou gaan omsmelten
De Xi'an Scout aan de andere kant...
Die Merchantman heeft wel flinke mogelijkheden voor wapens, dus het zou voor meer gebruikt kunnen worden. Hij is wel wat beperkt kwa engines. Maarja stats zijn in dit stadium nog niet zoveel waard.Metalkai schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 09:38:
Ik blijf denk ik maar bij de Starfarer. De Banu Merchantman kost mij net even iets te veel, vooral omdat trading/cargo hauling niet mijn primary bezigheid zal zijn.
De Xi'an Scout aan de andere kant...
-Edit, nee de Retaliator kan niet weg. Hij is te mooi
[ Voor 15% gewijzigd door SgtPoen op 26-11-2013 09:55 ]
1) 2 x TR6 <==> 5 x TR5
Tenzij TR6 zoveel sterker is gaat dit schip nog trager zijn. (de Constellation heeft 4 x TR6!)
2) Power plant size 4 <==> 6
Je hebt wel meer Class 2 wapens maar wat ben je er mee als je power plant niet zo lang mee gaat in een gevecht?
De Retaliator en de Constellation hebben allebei max size 6.
3) 2 x Class 5 <==> 5 x Class 5
Dat is een heel pak minder turrets. Je zal zelden 4 andere mensen vinden om een Retaliator te vullen, en dus zal je waarschijnlijk Class 4 turrets (automatic) daar op zetten. In het Banu schip heb je er dan maar 2.
4) 60 ton cargo vs 30 ton
Je hebt wel het dubbele cargo, maar volgens mij hebben ze al laten weten dat je de bomb bays van een Retaliator kan gebruiken voor cargo, en dat dit zo'n 10 ton cargo zou kunnen zijn per bay (ik heb jammer genoeg geen bron). Dan kom je ook al aan 60 ton.
==> Ik denk niet dat ik mn Retaliator hiervoor ga omsmelten.
De onthulling van de Banu Merchantman... Allemachies wat een gaaf schip!

Die Banu ziet er zo super uit, maar als ik nog wat koop zal het eerder de Freelancer zijn. Vreemd trouwens dat de Banu niet met een grotere Hangar komt, bij alle andere grote schepen staat de Hangar level er bij.
You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.
Zijn nog geen Idrissen beschikbaar gekomen alleen de entry in de pledge store.Snoz Lombardo schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 09:16:En de eerste 100 Idris-P schepen zijn op.
[ Voor 51% gewijzigd door Ashrah op 26-11-2013 10:25 ]
Totaal aan me voorbij gegaan. Niet dat ik er een ga kopen, maar good luck voor degene die er 1 willen.Snoz Lombardo schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 09:16:
En de eerste 100 Idris-P schepen zijn op.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2013 10:44 ]
Ik heb maar de Digital Mercenary pack gekocht, met ´t meukste scheepje en alpha access. Als ik die Banu zo zie...damn! Helaas wel erg duur.
Enig idee hoeveel geld/moeite het gaat kosten om straks ingame zo'n schip te bemachtigen?
Voor de kosten zelf is het ook moeilijk inschatten, omdat we nog niet weten hoeveel schepen ook echt geen kosten in het spel.
Er is door CR een lange tijd geleden een schatting gemaakt dat het ongeveer 60uur zou duren om genoeg credits te verdienen voor een Constellation, maar dit blijft natuurlijk een schatting.
Een alternatieve methode is er ook, die duurt korter dan 60 uur, maar is ook veel moeilijker en riskanter: boarden.
Ik dacht dat ze in space moesten blijven, en dat je dus 24/7 een team in dat schip moet hebben. Heb je een bron waar ze zeggen dat je op zo'n platform zal kunnen landen? Niet dat ik een Idris wil (betalen).Ashrah schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 10:23:
Net als de Idris, passen niet in een hangar, kunnen alleen buiten op een platform landen of moeten in orbit blijven.
Kan een Idris trouwens uitloggen in space? Maw heeft het bedden (de vereiste om te kunnen uitloggen)?
Ben zei een tijdje geleden dat ze nog aan het uitzoeken zijn of ze de Idris op planeten laten landen op platformen of heleemaal niet. Moet nog blijken.AndrewBourgeois schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 10:48:
[...]
Ik dacht dat ze in space moesten blijven, en dat je dus 24/7 een team in dat schip moet hebben. Heb je een bron waar ze zeggen dat je op zo'n platform zal kunnen landen? Niet dat ik een Idris wil (betalen).
Kan een Idris trouwens uitloggen in space? Maw heeft het bedden (de vereiste om te kunnen uitloggen)?
Maar wat Mac-Rolec zegt klopt.
Maar krijg ik dan niet de 2000 UEC als extra start geld erbij? (Daar was ik vanuit gegaan)
AMD 3900X | MSI X570 MEG UNIFY | TridenZ 32GB | EVGA GTX 1080 | Samsung 970 Pro 1TB, 860 1TB & 840 EVO 1TB | LianLi O11 XL | Seasonic Prime PX 1300 | Audio set: RME ADI-2 DAC + SMSL DA-9 + 2x Klipsch B2 bookshelf speakers
Jawel, die wordt gewoon opgeteld bij het aantal credits dat je al had als het goed is.Knud schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 11:15:
Net een 2e package gekocht (bounty hunter) en ik had al een scout package.
Maar krijg ik dan niet de 2000 UEC als extra start geld erbij? (Daar was ik vanuit gegaan)
AMD 3900X | MSI X570 MEG UNIFY | TridenZ 32GB | EVGA GTX 1080 | Samsung 970 Pro 1TB, 860 1TB & 840 EVO 1TB | LianLi O11 XL | Seasonic Prime PX 1300 | Audio set: RME ADI-2 DAC + SMSL DA-9 + 2x Klipsch B2 bookshelf speakers
Life is like living only without the peaches
Als je met je muis hovert over "My RSI" zie je je totaal aantal (UEC) credits.Kingpinda schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 11:20:
Knud: als het goed is moet er in "my hangar" bij je package dan 2000 uec bijstaan. In the hangar module staan niet alle credits bij van je packages omdat de kans dan bestaat dat je al je geld al opmaakt wat gevolg kan geven om bankroet het spel te starten.
Als ik allemaal vragen stel die bekend zijn, kunnen jullie mij een goed leesbare site geven waar ik de info kan vinden, op de officiele site kan ik niet veel info over het spel zelf vinden.
[ Voor 45% gewijzigd door Yerap op 26-11-2013 11:24 ]
Ik zie wel die 2000 staan bij m'n package.Kingpinda schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 11:20:
Knud: als het goed is moet er in "my hangar" bij je package dan 2000 uec bijstaan. In the hangar module staan niet alle credits bij van je packages omdat de kans dan bestaat dat je al je geld al opmaakt wat gevolg kan geven om bankroet het spel te starten.
Dat aantal is hetzelfde geblevenVerwijderd schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 11:22:
[...]
Als je met je muis hovert over "My RSI" zie je je totaal aantal (UEC) credits.
(als ik de log bekijk is daar ook niets verandert)
Dat zat ik ook te denken. Met andere woorden, je zal het schip niet kunnen customizen via je holotable? Of komen ze nog met een speciale hangar hiervoor?Snoz Lombardo schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 10:51:
De Banu zal, gezien z'n vorm, sowieso in de ruimte moeten blijven. Die kan niet ergens landen, tenzij er heule grote rare landingspoten uit komen ofzo.
Dat is normaal. Die package UECs krijg je pas wanneer je in de PU begint. De UECs die je nu hebt zijn diegene die je in de Voyager store hebt gekocht en de random credits die je van CIG als extra hebt gekregen.Knud schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 11:24:
Dat aantal is hetzelfde gebleven
[ Voor 32% gewijzigd door AndrewBourgeois op 26-11-2013 11:32 ]
Klopt allemaal. Deze krijg je pas in de béta of misschien pas bij het uiteindelijke spel.Knud schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 11:24:
[...]
Ik zie wel die 2000 staan bij m'n package.
[...]
Dat aantal is hetzelfde gebleven
Ik heb ook alleen de UEC staan die ik heb los heb gekocht. De UEC van de mijn pakketten staan er niet bij, ook niet in de log.
Het totaal aantal UEC moet er al wel staan hoor. Bij mij staat er 12000 UEC. 6000 van 2 packages (Hornet en Aurora) die ik heb en voor de rest kregen we volgens mij nog credits toen de voyager direct store werd geintroduceerd.HyperActivE schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 11:29:
[...]
Klopt allemaal. Deze krijg je pas in de béta of misschien pas bij het uiteindelijke spel.
Ik heb ook alleen de UEC staan die ik heb los heb gekocht. De UEC van de mijn pakketten staan er niet bij, ook niet in de log.
Sep 01 2013, 7:03 pm ¤5,000 UEC - Reward for downloading Hangar V1.
Sep 01 2013, 7:02 am ¤5,000 UEC - 17 Million reward.
Aug 28 2013, 12:06 am ¤2,000 UEC - Original and Veteran Backers Reward
Sep 01 2013, 5:59 am ¤5,000 UEC - 17 Million reward.
Aug 30 2013, 3:33 am ¤5,000 UEC - Reward for downloading Hangar V1.
Aug 28 2013, 12:47 am ¤2,000 UEC - Original and Veteran Backers Reward
Oh dan zit ik fout. Dan heeft iedere OB/VB dus 12000 daar staan.Knud schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 11:36:
Ik heb ook 12000, maar komt van andere zaken:
Sep 01 2013, 7:03 pm ¤5,000 UEC - Reward for downloading Hangar V1.
Sep 01 2013, 7:02 am ¤5,000 UEC - 17 Million reward.
Aug 28 2013, 12:06 am ¤2,000 UEC - Original and Veteran Backers Reward
Hier ben ik ook benieuwd naar.Yerap schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 11:23:
Wat is er nu trouwens al te spelen? kan er al gevlogen worden of kan er alleen maar rond gelopen worden in de hangar?
Als ik allemaal vragen stel die bekend zijn, kunnen jullie mij een goed leesbare site geven waar ik de info kan vinden, op de officiele site kan ik niet veel info over het spel zelf vinden.
Het release schema:
Hangar Module (Released!): Een hangar waarin je je gepledgede schepen kan bekijken
Dogfighting Module (December 2013): Backers kunnen met hun schepen dogfights aangaan. Vooral bedoeld voor het balanceren van de schepen.
Social / Planetside Module (maart/april 2014): Sociale module waarbij je elkaars hangar kan bezoeken en kan meeten in de bar
FPS / Ship Boarding Module (ergens tussen april - augustus 2014): Ship boarden testen
Squadron 42 / Singleplayer Alpha (Augustus 2014)
Persistent Universe Module / Beta (eind 2014)
Game release (begin 2015)
Modding tools en tablet app (na release)
Wat je nu dus kan doen is rondlopen in je hangar en in je schepen stappen, meer niet.
Op youtube staan erg veel filmpjes van mensen die trots hun digitale ruimteschepen laten zien. Praktisch ieder model die ook te zien is in de hangar is wel te zien.
De verwachting is dat we in december voor het eerst echt kunnen vliegen. Dan nog wel even tegen NPC's en pas later ook tegen/met elkaar.
Hier vind je een document met zeer veel info over Star Citizen en Squadron 42, het document wordt ook regelmatig ge-update.
https://dl.dropboxusercon...0Admirer%27s%20Manual.pdf
[ Voor 8% gewijzigd door HyperActivE op 26-11-2013 11:47 ]
Dan moeten jullie gewoon even verder kijken dan je neus lang is, aangezien dit ongeveer iedere dag wel gevraagd wordt op dit forum. Verder is er ook tonnen aan info op de officiële site te vinden.
Typisch gevalletje van: Als jij geen zin hebt om te zoeken, heb ik geen zin om te antwoorden.

https://forums.robertsspa...8/first-100-idris-gone/p1
Het grootste probleem vandaag is inderdaad dat ze binnen de minuut weg zijn.
Als je het geld nog niet op je account hebt staan mag je het zo goed als vergeten (met PayPal of CC betalen duurt langer dan met store credits).
Als je het geld wel hebt is er nog steeds een grote kans dat je vanavond met de gebakken peren zit (tenzij je nog eens 1250 USD in het spel wilt gooien, heb je al je andere schepen omgezet naar credits en dus ook je gelimiteerde schepen).
Het punt is juist dat wanneer je daarbovenop nog store credit wil gebruiken je dan extra tijd kwijt bent, waar anderen (die wel zonder store credit kunnen kopen) gewoon sneller zijn.
Het is inderdaad vrij zonde wanneer je alles omgesolten hebt en je alsnog de Idris niet kan kopen omdat je te laat bent. Zit je dan met je store credit en een lege geen hangar.
[ Voor 3% gewijzigd door Snoz Lombardo op 26-11-2013 14:10 ]
Dat zou ik niet te hard zeggen, ken er genoeg die daar overheen gaan.Snoz Lombardo schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 14:08:
Ik kan me niet voorstellen dat je genoeg om te smelten hebt om een totaal van $1250 te halen. Betalen met PayPal of CC moet dus sowieso.
Ja maar dan heb je al een Idris ga ik vanuit, en die ruil je dan niet in. $1250 aan schepen zonder een Idris mee te tellen, dan moet je er best veel hebben, inclusief meerdere dubbele. De duurste na de Idris is een Scythe van $300.Ashrah schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 14:12:
[...]
Dat zou ik niet te hard zeggen, ken er genoeg die daar overheen gaan.
Klopt idd, de Idris kan je niet giften gelukkig. Er zijn denk ik wel grey market lui die dit omzeilen door een nieuw account aan te maken, een Idris kopen en dan het hele account verkopen.Ircghost schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 14:22:
Vond het overigens wel mooi dat ze de waarschuwing plaatsen dat je niet (zomaar?) schepen kunt versturen van de een naar de ander bij bedragen boven de 1000 dollar vanwege belastingproblemen of iets dergelijks.
Zitten er een aantal in mijn Eve corp met 2/3 Constellations en of Retaliators per persoon en daarnaast ook nog Scythe's, meerdere Hornets, diverse 300's etc, die gaan er ook dik overheen.Snoz Lombardo schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 14:23:
[...]
Ja maar dan heb je al een Idris ga ik vanuit, en die ruil je dan niet in. $1250 aan schepen zonder een Idris mee te tellen, dan moet je er best veel hebben, inclusief meerdere dubbele. De duurste na de Idris is een Scythe van $300.
Ik verwijs je naar mijn schip-lijst in de tweede postSnoz Lombardo schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 14:23:
[...]
Ja maar dan heb je al een Idris ga ik vanuit, en die ruil je dan niet in. $1250 aan schepen zonder een Idris mee te tellen, dan moet je er best veel hebben, inclusief meerdere dubbele. De duurste na de Idris is een Scythe van $300.
I stand corrected.Metalkai schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 14:46:
[...]
Ik verwijs je naar mijn schip-lijst in de tweede post
Maar uit nieuwsgierigheid, waarom geen Idris?
https://forums.robertsspaceindustries.com/discussion/73184/
Zelf heb ik ze ongeveer 500 USD gegeven.
Toen de Idris voor het eerst on sale ging had ik er geen behoefte aan, en dacht ik niet dat ik zoveel geld uit zou geven. En nu heb ik er nog steeds geen behoefte aan, en wil ik mijn limited schepen niet kwijtSnoz Lombardo schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 15:03:
[...]
I stand corrected.
Maar uit nieuwsgierigheid, waarom geen Idris?
Zou er sowieso weinig gebruik van kunnen maken, aangezien ik niet denk dat ik de crew bij elkaar kan verzamelen ervoor.
Zo hun geven echt veel geldAndrewBourgeois schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 15:50:
Lees wat posts in deze topic:
https://forums.robertsspaceindustries.com/discussion/73184/
Zelf heb ik ze ongeveer 500 USD gegeven.

Ik hoop dat er wat info over de alien schepen komt tijdens de livestream, misschien smelt ik nog wat om als ik wat meer weet over de schepen.
[ Voor 33% gewijzigd door SgtPoen op 26-11-2013 16:57 ]
Een gemiddeld pledge bedrag boven de 100 dollar ik vraag mij af of dat wel gezond is.Verwijderd schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 15:13:
Ook wel mooi dat het gemiddelde pledge bedrag al boven de 100 dollar per persoon ligt. Dat is toch wel ongekend.
Een gemiddeld pledge bedrag rond 10 dollar lijkt mij positiever. Mocht er dan uiteindelijk een product uitrollen wat 30 dollar waard is dan hebben de backers nog waar voor hun geld en bovendien is een userbase van 3 miljoen lekkerder met het oog op succes dan die 300k.
Bovendien heb ik liever een kleinere dedicated userbase, dan een grote userbase die na een maand er weer vandoor is omdat "the next big thing" dan weer uit is.
Mijn hoop is toch meer op een groot succes wat levensvatbaar is dan die kleine userbase die dit project aan het infuus houden. Ik denk ook dat Chris Roberts ook graag op eigen benen wil staan.
Kleine userbase en het spel draaiend te kunnen houden hoeft elkaar echter niet compleet uit te sluiten. Eve Online bijvoorbeeld is volgens mij al 10 jaar lang online, en heeft 'maar' 500k gebruikers.Argos schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 17:39:
@metalkei, Je hebt gelijk; in mijn voorbeeld keek ik puur naar geld en een eindproduct van 30 dollar. Er zijn vast vele andere factoren waar mensen hun waarde van een product uithalen. Een betaalde alpha en beta bijvoorbeeld. Moet iedereen zeker doen die dat leuk vinden.
Mijn hoop is toch meer op een groot succes wat levensvatbaar is dan die kleine userbase die dit project aan het infuus houden. Ik denk ook dat Chris Roberts ook graag op eigen benen wil staan.
Het is natuurlijk mooi als miljoenen mensen het spel langdurig gaan spelen, ikzelf heb alleen geen zin om het spel te zien 'falen' omdat het merendeel van die miljoenen na een korte tijd weer iets anders gaan doen (zoals bij de meeste MMOs van de afgelopen jaren).
Gezien de vroegere successen en het gebrek aan serieuze competitie in dit genre (EVE is toch net een iets ander type spel en X voelt om de een of andere reden toch anders aan dan de oude space sims) moet die 2 miljoen ook zonder problemen gehaald kunnen worden en als ze weten te maken wat beloofd wordt, zullen dat maar zo miljoenen meer zijn.
En ondertussen 32 miljoen en een Smuggler als extra schip.
edit: heb #starcitizen channel aangemaakt
[ Voor 17% gewijzigd door Basekid op 26-11-2013 20:05 ]
Verwijderd
Ongelooflijk eigenlijk dat mensen $1250 betalen voor een enkel item in een online spel dat nog uit moet komen. En veel daarvan lijken ook nog resellers te zijn, die het voor een nog hoger bedrag op eBay zullen gooien... En waarschijnlijk ook zullen verkopen.Verwijderd schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 20:54:
Even in 5 minuten 100 Idrissen er doorheen jassen (1250$ a pop). De site heeft het moeilijk.
Vind het toch altijd verbazingwekkend dat mensen zoveel overhebben voor in feite een statussymbool. En dan ook nog in een spel waarvan nog moet blijken hoe succesvol het zal worden.
Het is natuurlijk heel persoonlijk, maar ik denk dat ik toch betere bestemmingen voor zulke bedragen weet...
Sinds vorige week, door een artikel, er weer ingedoken en nu non stop op de RSI forum om alle info weer in te halen. Donderdag meteen de Aurora LX LTI starter pack gekocht en sinds zondag via een OB de Rear Admiral LTI package gekocht. Ik moest gewoon de Constellation hebben!
Nu de live stream op de achtergrond aan het luisteren/kijken, was echt een mooi filmpje net over de muziek/score/theme van SC.
(weet niet of deze link al is gepost, maar echt een mooi 3d geprinte cutlass: https://forums.robertsspa...ting-the-drake-cutlass/p1 )
Verwijderd
De engine die 4k ondersteund en 3D zal een (of meer) dikke vette kaart nodig hebben.
Het is toch pre-alpha gevalles dinges dus ons spelers een beetje klieren zou wel cool zijn.
Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/
Die tweepersoons Avenger is een tijdelijk model dat omgewisseld gaat worden. Het model dat ze vandaag in de livestream lieten zien is de definitievere versie met 1 stoel en de mogelijkheid om vanuit de cockpit in je vrachtruimte te komen._Dune_ schreef op woensdag 27 november 2013 @ 00:17:
Ik vraag mij af wat het voordeel of doel is van de twee persoons Avenger? Ze doen het voor als (Bounty)hunter, maar ik zie eigenlijk geen dockings mogelijkheden. Verder lever je één upgrade slot in, wat bedoeld men eigenlijk met een upgrade slot, dat is mij nog niet helemaal duidelijk.
Verder ziet vooral mijn Ghost Hornet er echt awesome uit. Ik denk wel dat ik mijn originele aankoop misschien te snel heb gedaan (300i) en die ga incashen om een Freelancer te kopen (Freelancer paket van €112), ik neem aan dat de LTI er dan wel vanaf valt, maar die heb ik gelukkig nog op mijn Hornet wat ik sowieso het belangrijkst vond.
Als je het nu nog doet ben je nog op tijd voor LTI. Vandaag is daar de laatste dag voor.XtrmEend schreef op woensdag 27 november 2013 @ 00:25:
Ik denk wel dat ik mijn originele aankoop misschien te snel heb gedaan (300i) en die ga incashen om een Freelancer te kopen (Freelancer paket van €112), ik neem aan dat de LTI er dan wel vanaf valt, maar die heb ik gelukkig nog op mijn Hornet wat ik sowieso het belangrijkst vond.
Enige idee welke bij de "Advanced Hunter" package is/wordt meegeleverd?engessa schreef op woensdag 27 november 2013 @ 00:24:
[...]
Die tweepersoons Avenger is een tijdelijk model dat omgewisseld gaat worden. Het model dat ze vandaag in de livestream lieten zien is de definitievere versie met 1 stoel en de mogelijkheid om vanuit de cockpit in je vrachtruimte te komen.
Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/
Dit topic is gesloten.