Als ik de snelheid zie waarmee de pledge counter nu omhoog gaat, verwacht ik wel dat we 30M morgen of overmorgen halen. En dan komt er nog de Starfarer sale op maandag. 31M of 32M tijdens de livestream.
32M vind ik wel heel optimistisch. Die 30M halen ze dit weekend nog, en de 31M na de Starfarer sale misschien ook nog wel, maar ik denk niet dat we 32M halen voor de 26e.
Phenom II X4 945 \\ 8GB DDR3 \\ Crosshair IV Formula \\ R9 290
Hij had het over de livestream van dinsdagavond aanstaande, de 26e dus. Er komen dan weer enkele nieuwe schepen beschikbaar die nog niet eerder zijn vertoond of aangekondigd. Dus hoewel het wellicht enigszins optimistisch is, is 32M helemaal niet zo'n gekke gedachte.Zyppora schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 18:40:
32M vind ik wel heel optimistisch. Die 30M halen ze dit weekend nog, en de 31M na de Starfarer sale misschien ook nog wel, maar ik denk niet dat we 32M halen voor de 26e.
Als er een alien schip beschikbaar komt zoals de Scythe gaan ze nog bakken met geld extra binnen halen.
Scythe komt sowieso niet meer. Op de 26e wel de Banu Merchantman.engessa schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 19:47:
Als er een alien schip beschikbaar komt zoals de Scythe gaan ze nog bakken met geld extra binnen halen.
Eerder de Xi'an, die was 4 miiljoen eerder bekend en er is al iets wat misschien concept art is.Snoz Lombardo schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 22:26:
[...]
Scythe komt sowieso niet meer. Op de 26e wel de Banu Merchantman.
Ik denk dat die Banu Merch ook wel rond de 400k op een dag gaat opleveren. Exclusief exclusief . . .
De Banu is al bevestigd, de Xi'an nog niet, al vermoed ik wel dat die ook verkocht gaat worden.engessa schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 22:29:
[...]
Eerder de Xi'an, die was 4 miiljoen eerder bekend en er is al iets wat misschien concept art is.
iemand nog een Lightspeed - LTI kopen? anders smelt ik hem om
https://robertsspaceindus...89-29-Million-Squadron-42
31 miljoen USD stretch goal:
31 miljoen USD stretch goal:
RSI Orion – Roberts Space Industries’ goal has always been to make the stars available to individual Citizens. Now, with the RSI Orion mining platform, RSI is letting individuals take over a process formerly controlled by megacorporations. The Orion’s features include high-grade turret-mounted tractor beam arrays, durable exterior-accessible ‘saddlebags’ for mineral storage and a cabin designed by the team that brought you the Aurora and Constellation!
Niet dat ik geïnteresseerd ben, maar wat ben je er van plan mee te doen dan?Bornhald schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 23:40:
iemand nog een Lightspeed - LTI kopen? anders smelt ik hem om
omsmelten en een tali kopenIrcghost schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 00:13:
[...]
Niet dat ik geïnteresseerd ben, maar wat ben je er van plan mee te doen dan?
Als het nog een paar miljoen stijgt wil ik een Webseries. Prologue oid Gooi er wat wing commander veteranen in en een paar youtube celebs. en Tadaa.
Wat stemmen jullie voor een nieuw ship-design?
Ik moet zeggen dat een Hauler me interessanter lijkt, de rest lijkt me zo general-purpose is al gedaan . . . dan liever wat meer focus op Freighters . .
Jemig, al 20k mensen die gestemd hebben. Wat een following heeft dit spel toch!
Ik moet zeggen dat een Hauler me interessanter lijkt, de rest lijkt me zo general-purpose is al gedaan . . . dan liever wat meer focus op Freighters . .
Jemig, al 20k mensen die gestemd hebben. Wat een following heeft dit spel toch!
[ Voor 17% gewijzigd door Togt op 23-11-2013 12:43 ]
Hoe meer diversiteit in de gamemechanics, hoe beter. Ik heb eerst voor een mining ship gestemd omdat daar nog weinig over bekend was en nu voor een salvage schip gekozen. Als die bekend is ga ik denk ik voor een information runner, ben wel benieuwd wat dat is en wat voor nieuwe mogelijkheden dat biedt.
Wat is in vredesnaam een Information Runner? Je hebt toch satellieten enzo
Ik stel me meteen diplomatenkoffertjes en snele schepen voor . . maar dat is de M50 toch al? Of is het een schip voor Johny Mnemonic?!
In de uitleg over de economie in dit filmpje: YouTube: The Star Citizen Economy heeft Chris Roberts het volgens mij over de 'speed of information' en krijg je dat visueel ook te zien met die ringen. Misschien is daar wat mee te doen als je een information runner bent. Een soort van 'gezocht' poster naar de andere kant van het universum brengen, prijslijsten bijwerken, missies verspreiden. Ik weet het ook niet.
Ik zie het meer als een spionage schip, bedoeld om stations/schepen te hacken voor intel. En idd ook bedrijfsspionage,
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2013 13:54 ]
Paranoia ?
Als je bang bent voor afluisteren en aftappen van je informatiestroom is een Information Runner de oplossing. Person to person information sharing, geen tech
Ofzo
Als je bang bent voor afluisteren en aftappen van je informatiestroom is een Information Runner de oplossing. Person to person information sharing, geen tech
Ofzo
Volgens mij was het zo dat data die via satellieten verstuurd wordt niet door jump points gaat. Op die manier zou het dus kunnen dat je met een schip ergens sneller bent dan als de data via een satelliet verstuurd wordt.
Haha ok ik zie wat uitwerkingen inderdaad die ik wel kan begrijpen
. argh ik wil gewoon aan dit spel beginnen nu haha.
Verwijderd
Zou het eigenlijk niet erg vinden om alle schepen in de hangar te kunnen zien. Zal wel een kwestie van prioriteiten zijn.
+1 miljoen!
https://robertsspaceindus...m-The-Chairman-30-Million
Volgende stretch goal (31 miljoen);
https://robertsspaceindus...m-The-Chairman-30-Million
Volgende stretch goal (31 miljoen);
Aegis Surveyor – The Surveyor, from noted military contractor Aegis, is an industrial-quality salvage ship. Equipped with a reinforced cargo bay, a long-range jump drive and launch pods for unmanned drones, the Surveyor is an ideal ship for taking advantage of deep space wrecks. Tractor beams, floodlights, scanner options and docking ports round out the tool chest on this capable, utilitarian spacecraft.
In dit interview met Chris Roberts legt ie deels uit wat een information runner is: http://www.pcgamer.com/20...concept-art-screenshots/2
Exploiration staat nu eerste in de poll, hartstikke leuk maar daar zijn al schepen voor. Hoe meer diversiteit, hoe beter!
Edit: De 26ste komt steeds dichter bij en na die datum zijn er geen pakketten meer te koop met LTI. Als je nog iets wil qua LTI, een Digital Pirate pack of goedkopere pakketten dan is vandaag ongeveer de laatste dag om dat in gang te zetten.
Exploiration staat nu eerste in de poll, hartstikke leuk maar daar zijn al schepen voor. Hoe meer diversiteit, hoe beter!
Edit: De 26ste komt steeds dichter bij en na die datum zijn er geen pakketten meer te koop met LTI. Als je nog iets wil qua LTI, een Digital Pirate pack of goedkopere pakketten dan is vandaag ongeveer de laatste dag om dat in gang te zetten.
[ Voor 29% gewijzigd door engessa op 24-11-2013 12:54 ]
Als ik allemaal lees hoe hij alles afhankelijk van elkaar wilt maken me fabrieken, raketten en AI die taken overnemen hoop ik echt dat het systeem niet ontzettend makkelijk te beïnvloeden is waardoor rare situaties ontstaan.
Nouja, schepen. Eigenlijk is er juist geen enkele echte 'dedicated' explorer momenteel. De freelancer komt op dit moment nog het meest in de buurt, in de basis, maar dat is nog steeds meer een trader dan een explorer.
Dat wordt juist voorkomen doordat het spel voor het grootste gedeelte uit NPCs zal bestaan. Hierdoor kunnen players geen al te grote invloed uitoefenen, omdat NPCs ook hun werk doen.Ircghost schreef op zondag 24 november 2013 @ 12:57:
Als ik allemaal lees hoe hij alles afhankelijk van elkaar wilt maken me fabrieken, raketten en AI die taken overnemen hoop ik echt dat het systeem niet ontzettend makkelijk te beïnvloeden is waardoor rare situaties ontstaan.
Bijvoorbeeld als een groep spelers de supplyline voor een fabriek uitschakelen door alle transportschepen erheen te vernietigen, zodat zij hun spullen voor meer credits kunnen verkopen. Dit zorgt ervoor dat meer spelers en NPCs naar die locatie gaan met goederen, of met combat-ships om die spelers uit te schakelen.
Op een gegeven moment komen er teveel NPCs/spelers naar die locatie, en zullen de piraten moeten verhuizen.
Ja het klinkt geweldig in theorie, maar ik vraag mij heel erg af of het echt gaat werken
Mocht de balans ernstig verstoord raken grijpt CIG in. En ik heb zo'n idee dat dat wel een paar keer gaat gebeurenIrcghost schreef op zondag 24 november 2013 @ 13:20:
Ja het klinkt geweldig in theorie, maar ik vraag mij heel erg af of het echt gaat werken
Haha ongetwijfeld ja, hopelijk maken ze het (indien nodig) wat reëler tijdens de test-fase.. zien ze wat wel en niet daadwerkelijk kan.
De Freelancer zou ik echt als handel/vrachtschip zien. De constellation zou ik persoonlijk meer als Explorer zien, maar het klopt echt een dedicated Explorer is er niet.dahakon schreef op zondag 24 november 2013 @ 12:58:
Nouja, schepen. Eigenlijk is er juist geen enkele echte 'dedicated' explorer momenteel. De freelancer komt op dit moment nog het meest in de buurt, in de basis, maar dat is nog steeds meer een trader dan een explorer.
Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/
En toch zijn er een tweetal ships (Aurora ES en 315p) die als "exploration" worden gebrandmerkt op de ship specs pagina. Wellicht niet volledig dedicated, maar wat missen ze dan om ze als 100% explorers te beschouwen?_Dune_ schreef op zondag 24 november 2013 @ 13:49:
[...]
De Freelancer zou ik echt als handel/vrachtschip zien. De constellation zou ik persoonlijk meer als Explorer zien, maar het klopt echt een dedicated Explorer is er niet.
Ben benieuwd of we nog een patch krijgen, laatste was een maand geleden alweer
Ik zie de Stella meer als een mercentile/mercenary schip. Denk aan de bounty-hunter van Chronicles of Riddick (alleen dan met bekwame crew natuurlijk ^^) Teveel focus op bewapening en te weinig op utility._Dune_ schreef op zondag 24 november 2013 @ 13:49:
De Freelancer zou ik echt als handel/vrachtschip zien. De constellation zou ik persoonlijk meer als Explorer zien, maar het klopt echt een dedicated Explorer is er niet.
Dan zou ik een Caterpillar veel meer geschikt vinden voor exploration, wanneer je kijkt naar het leefgebied voor de crew. Maar de Caterpillar heeft natuurlijk een heel ander doel.
Wat ze met de Aurora en de 300i gedaan hebben, is het uitrusten met een paar elementen die geschikt zijn voor exploration. Het blijven in basis echter de schepen die het zijn.VonGraff schreef op zondag 24 november 2013 @ 14:28:
En toch zijn er een tweetal ships (Aurora ES en 315p) die als "exploration" worden gebrandmerkt op de ship specs pagina. Wellicht niet volledig dedicated, maar wat missen ze dan om ze als 100% explorers te beschouwen?
Bij een dedicated exploration ship zou ik denken aan een grote brandstoftank, zodat je niet zo vaak naar een basis hoeft, wellicht met mogenlijkheid om zelf brandstof te 'minen', maar vooral met een focus op externe sensoren, onderzoeksruimte binnen het schip, uitgebreider leefgebied om wat meer gemakken te hebben bij de lange reizen.
Wat ik begreep is dat 'bijtanken' werkt via de hydrogen ram scoops die op de meeste schepen zit (bij de Hornet zijn dat die twee grote roosters naast de cockpit bijvoorbeeld), die zuigen 'spaceborne hydrogen' op, en ze schijnen ook te werken door in de bovenste lagen van de atmosfeer van gas giants te vliegen (zie ook de omschrijving van het Ellis systeem).
EDIT:
Dit artikel: https://robertsspaceindus...lactic-Guide-Ellis-System
En dan onder het kopje Gas Giants:
EDIT:
Dit artikel: https://robertsspaceindus...lactic-Guide-Ellis-System
En dan onder het kopje Gas Giants:
Ellis X, Bombora, is a smaller gas giant with an extremely turbulent atmosphere. Scooping fuel can be extremely dangerous, and pilots are advised to avoid any such attempt. On the other hand, it is a chance to skip the wait at Walleye and refuel your ship at no cost!
[ Voor 37% gewijzigd door Zyppora op 24-11-2013 16:54 ]
Mja, ik was even vergeten hoe gemakkelijk/moeilijk het tanken precies werd gemaakt. Wat me vooral bij stond, was de mededeling dat je vooral op moest letten niet te ver de ruimte in te gaan, want als je niet op let, kon je wel eens dead-in-space komen te hangen en dan is bijtanken vooral lastig.
Het punt wat ik trachtte te maken was, dat een explorer natuurlijk zo ver mogenlijk de ruimte in wil, op zoek naar nieuw te ontdekken dingen, zonder om de haverklap naar een geschikte plek te gaan om bij te tanken. Stel dat je net die nieuwe Wormhole ontdekt, dan wil je toch niet eerst even terug gaan om je tank weer vol te gooien, omdat je nooit zeker kunt zijn of je aan de andere kant bij kunt tanken.
Het punt wat ik trachtte te maken was, dat een explorer natuurlijk zo ver mogenlijk de ruimte in wil, op zoek naar nieuw te ontdekken dingen, zonder om de haverklap naar een geschikte plek te gaan om bij te tanken. Stel dat je net die nieuwe Wormhole ontdekt, dan wil je toch niet eerst even terug gaan om je tank weer vol te gooien, omdat je nooit zeker kunt zijn of je aan de andere kant bij kunt tanken.
Echt serieus ............... dat ding heeft al een naam hoor .....dahakon schreef op zondag 24 november 2013 @ 15:56:
[...]Stella
Stella is een veel voorkomende nickname voor de constellation. Wat is er mis met afkorten?
Ik krijg er ook de kriebels van. Stella (gebruik dan op z´n mist Connie, de afkorting van de Lockheed Constellation), Tali, Rora, Horney, blegh.
De veel gebruikte naam is Connie van Constellation.chiIIed schreef op zondag 24 november 2013 @ 17:42:
Stella is een veel voorkomende nickname voor de constellation. Wat is er mis met afkorten?
Tali, Connie, Stella, heb het idee dat we een revival van de smartlappen scene aan het houden zijn.
Vind ze allemaal ernstig irritant maar als je dan ook nog gaat zitten improviseren ten opzichte van degene welke al door de meerderheid word gebezigd dan gaan echt mijn haren overeind staan.
[ Voor 50% gewijzigd door Ashrah op 24-11-2013 19:01 ]
Dit kan ook een stuk netter overgebracht worden. Omdat dit niet gebeurde, is het nu maar weg
Stella werd al vanaf het begin door een behoorlijk aantal mensen gebruikt en bleef bij mij persoonlijk veel meer hangen dan Connie, al was het wellicht alleen al omdat Stella een deel van het hele woord constellation is. Dat iemand anders liever Connie of Constellation ziet, is leuk voor die persoon. Meestal zul je mij de naam van het schip voluit zien schrijven, maar ik voel mij vrij om dat niet te doen als mij dat zo uitkomt. Punt is ook nog eens dat je direct door had over welk schip ik het had, dus de boodschap is dus aangekomen. Bovendien was er dus ook geen improvisatie van mijn kant, want zoals hierboven ook al genoemd, zijn er genoeg die Stella gebruiken.
P.S. Lockheed Constellation != RSI Constellation (ongeacht het feit dat Roberts veel inspiratie haalt uit WWII)
Stella werd al vanaf het begin door een behoorlijk aantal mensen gebruikt en bleef bij mij persoonlijk veel meer hangen dan Connie, al was het wellicht alleen al omdat Stella een deel van het hele woord constellation is. Dat iemand anders liever Connie of Constellation ziet, is leuk voor die persoon. Meestal zul je mij de naam van het schip voluit zien schrijven, maar ik voel mij vrij om dat niet te doen als mij dat zo uitkomt. Punt is ook nog eens dat je direct door had over welk schip ik het had, dus de boodschap is dus aangekomen. Bovendien was er dus ook geen improvisatie van mijn kant, want zoals hierboven ook al genoemd, zijn er genoeg die Stella gebruiken.
P.S. Lockheed Constellation != RSI Constellation (ongeacht het feit dat Roberts veel inspiratie haalt uit WWII)
[ Voor 13% gewijzigd door Gropah op 25-11-2013 14:38 ]
Volgens mij is het sinds het begin al oorlog tussen Connie en Stella fans
Ff voor de goeie orde: de originele (Super) "Connie" van Lockheed

http://www.airliners.net/...-L-1049F-Super/1120359/M/

http://www.airliners.net/...-L-1049F-Super/1120359/M/
Dit kan ook een stuk netter overgebracht worden. Omdat dit niet gebeurde, is het nu maar weg
Er is al een dedicated exploration schip: https://robertsspaceindus...-origin-315p-explorer-lti Wat mij betreft gaan ze dus eerst wat andere rollen uitwerken en voorzien van een schip, later kan er altijd nog meer gemaakt worden.
Er is al een dedicated exploration schip: https://robertsspaceindus...-origin-315p-explorer-lti Wat mij betreft gaan ze dus eerst wat andere rollen uitwerken en voorzien van een schip, later kan er altijd nog meer gemaakt worden.
[ Voor 47% gewijzigd door Gropah op 25-11-2013 14:44 ]
Information runner/dedicated Smuggler zou leuk zijn denk ik.
Prima om weer naar de discussie terug te gaan. Door de afleiding mag het wellicht voorbij geschoten zijn dat ik stelde dat een Aurora of een 300i met wat speciale equipment op zich prima explorers kan maken, maar dat ze daarmee nog geen dedicated explorers zijn.Er is al een dedicated exploration schip: https://robertsspaceindus...-origin-315p-explorer-lti Wat mij betreft gaan ze dus eerst wat andere rollen uitwerken en voorzien van een schip, later kan er altijd nog meer gemaakt worden.
Bekijk het zo (vanuit mijn oogpunt tenminste). Een Opel Astra met 4x4 aandrijving is nog geen rally-auto, al zal hij betere rijeigenschappen hebben dan een voorwiel-aangedreven Astra. Een Astra met diesel-motor is nog geen vrachtwagen, als zal hij wellicht beter zware lasten kunnen trekken dan een simpele benzinemotor, een Astra OPC is nog geen racewagen, maar zal sneller gaan en beter door de bochten sturen dan een standaard Astra.
Zo bekijk ik de paketten die je op de bestaande schepen kunt plaatsen. Je maakt ze beter voor een bepaald doeleinde, maar het maakt ze nog niet het ultieme voertuig voor die taak.
[ Voor 23% gewijzigd door Gropah op 25-11-2013 14:40 ]
Zoiets: YouTube: Van Full of Mexicans Flips Over in Police Chase. Want natuurlijk moet je ook mensen kunnen smokkelen.Ashrah schreef op zondag 24 november 2013 @ 21:28:
dedicated Smuggler zou leuk zijn denk ik.
Een dedicated Smuggler doet mij vooral denken aan een schip van het type Firefly. 
Aan de andere kant, als er één type schip als dedicated smuggler ingezet wordt, dat weet iedereen meteen wat voor vlees ze in de kuip hebben zodra ze dat schip ergens in een asteroïde gordel tegenkomen. En wat er dus mogelijk te halen valt...
Aan de andere kant, als er één type schip als dedicated smuggler ingezet wordt, dat weet iedereen meteen wat voor vlees ze in de kuip hebben zodra ze dat schip ergens in een asteroïde gordel tegenkomen. En wat er dus mogelijk te halen valt...
@Haay, ik denk dat er inderdaad nog wel wat meer kisten bij moeten komen voor de variatie maar opzich als jij een snelle golf GTI op de grens ziet waar veel gesmokkeld wordt dan weetje ook vaak waar je aan toe bent. Dus of er nou 1 dedicated smuggler ship is of 2/3 ze zullen vaak toch wel herkenbaar zijn aan hun criminele uiterlijk. Wat eigenlijk alleen maar mooi is.
[ Voor 22% gewijzigd door Gropah op 25-11-2013 14:41 ]
Nog even een bedankje voor engessa, heb een kale Freelancer gegift en een Freelancer pledge package - LTI terug gekregen.
Nu maar eens zien wat er dinsdag allemaal gaat komen!
Nu maar eens zien wat er dinsdag allemaal gaat komen!
Ja die prijs reductie voor OB's is toch wel lekker bij de packages waarmee het kan
Je kan alleen vandaag nog een Starfarer met LTI in huis halen (https://robertsspaceindustries.com/pledge?search=Starfarer).
Voor OB en VB is het 175 USD. Voor NB is het 195 USD.
De teller staat al 160k USD hoger
Voor OB en VB is het 175 USD. Voor NB is het 195 USD.
De teller staat al 160k USD hoger
Mensen, jullie weten dat je al deze schepen ook gewoon in-game kunt halen he
dat is ook een reden waarom ik mij in heb gehouden met schepen kopen.. ik heb gisteren echter toch nog een Avenger in huis gehaald gewoon omdat ik toch ook nog een beetje mijn steun wou betuigen voor het project.. en daar doen de meeste het voor denk ik hoorBasekid schreef op maandag 25 november 2013 @ 09:55:
Daarom zette ik er ook "met LTI" bij.Basekid schreef op maandag 25 november 2013 @ 09:55:
En er zijn ook andere redenen om ze nu (voor USD) in huis te halen:
- Het spel zal voor iedereen een stukje beter zijn door deze gift aan CIG
- Het zal bij de release langer duren om 1tje te halen.
- Je kan je bij release focussen op customization (Hardpoints en Upgrade slots) en leuke dingen (explore, lastigere missies, ...) ipv met grinden voor een deftig schip.
- ...
Veel mensen zien het inderdaad als het kopen van een schip, en zo wordt het ook een beetje tentoongesteld op de website (woorden als 'sale' wekken in elk geval wel die indruk). Het blijft echter een pledge store, met andere woorden je doneert geld aan een goed doel, in dit geval Star Citizen, en als bedankje krijg je een schip en, afhankelijk van de pledge package, wat extraatjes.
ALLES, met uitzondering van LTI, is na release in-game te kopen met UEC. Je kunt in-game je schip alleen verzekeren met Ship Hull Insurance, en die sluit je voor bepaalde tijd af. Dit zal echter geen rib uit je lijf zijn.
Overigens zal LTI alleen je schip met out-of-the-box uitrusting verzekeren, upgrades, cargo, etc. worden niet gedekt. Daarvoor zul je dus sowieso apart insurance voor moeten regelen.
ALLES, met uitzondering van LTI, is na release in-game te kopen met UEC. Je kunt in-game je schip alleen verzekeren met Ship Hull Insurance, en die sluit je voor bepaalde tijd af. Dit zal echter geen rib uit je lijf zijn.
Overigens zal LTI alleen je schip met out-of-the-box uitrusting verzekeren, upgrades, cargo, etc. worden niet gedekt. Daarvoor zul je dus sowieso apart insurance voor moeten regelen.
Ik denk dat inmiddels het gros dit wel weet? En anders moeten wij ze even verwijzen naar de opening post of hoe noem je dat. Daar word het netjes bijgehouden...
Life is like living only without the peaches
Dat heet de TS 
Ik denk dat veel mensen RSI gewoon een warm hart toedragen en daarom extra willen investeren en helpen. Zelf had ik nog nooit gehoord van Wing Commander of Chris Roberts, maar ik vind het er gewoon veel belovend uitzien nu dus daarom heb ik gewoon minimaal gepledged zodat ik alpha en beta acces heb met een leuke Aurora en dan ga ik vanaf daar wel door ontwikkelen.
Ik denk dat veel mensen RSI gewoon een warm hart toedragen en daarom extra willen investeren en helpen. Zelf had ik nog nooit gehoord van Wing Commander of Chris Roberts, maar ik vind het er gewoon veel belovend uitzien nu dus daarom heb ik gewoon minimaal gepledged zodat ik alpha en beta acces heb met een leuke Aurora en dan ga ik vanaf daar wel door ontwikkelen.
Ik had exact hetzelfde (begonnen met enkel een Aurora) maar nu toch die Avenger erbij als extra steun omdat ik het wel zie zitten hiermee
(en nu zit er nog LTI op
)
Als ik de Freelancer zie dan doet me dit toch wel een klein beetje aan de Serenity denken. Mooi schip maar helaas voor mij voorlopig buiten mijn bereik.Haay schreef op zondag 24 november 2013 @ 21:50:
Een dedicated Smuggler doet mij vooral denken aan een schip van het type Firefly.
Ik wil hierbij ook nog Ashrah bedanken voor de super hulp met de aankoop van mijn 300i! Ondertussen is deze ook al geupgrade naar een 315p.
You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.
Dank Ircghost.
Nog iets voor de TS
https://forums.robertsspa...verything-star-citizen/p1
Denk dat dit wel mvp (most valuable post) wordt. Alles of in ieder geval huel vuel informatie in 1 pdf op een makkelijke en overzichtelijke manier. Ook heeft de beste auteur een apart soort humor er in verwerkt. Waarschijnlijk is ie melig geworden door het werk wat hij er in heeft gestoken.
Nog iets voor de TS
Denk dat dit wel mvp (most valuable post) wordt. Alles of in ieder geval huel vuel informatie in 1 pdf op een makkelijke en overzichtelijke manier. Ook heeft de beste auteur een apart soort humor er in verwerkt. Waarschijnlijk is ie melig geworden door het werk wat hij er in heeft gestoken.
Life is like living only without the peaches
Niet verkeerd idd! Plaats wel even een linkje.Kingpinda schreef op maandag 25 november 2013 @ 12:06:
Dank Ircghost.
Nog iets voor de TS
Een gevoelig onderwerp, maar in dit filmpje wordt het verschil tussen EVE Online en Star Citizen wel goed uitgelegd vind ik zonder emotioneel te worden.
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=Cx6hd5h9lmk]
Toch maar een Starfarer erbij genomen. Nu morgen maar kijken of ze de Xi'an Scout verkopen, en of de Banu Merchantman er goed uitziet (als er al concept art van is), en dan melt ik de Starfarer misschien weer.
Als je het niet met iemand eens bent, dan mag je prima uitleggen waarom. Op de man spelen wordt echter niet gewaardeerd.
? Iets gemist?Gropah schreef op maandag 25 november 2013 @ 14:42:
[mbr]Als je het niet met iemand eens bent, dan mag je prima uitleggen waarom. Op de man spelen wordt echter niet gewaardeerd.[/]
Met dit programmatje kun je alle schepen bekijken in je hangar ook als je ze niet bezit: http://finalstarfall.github.io/HangarShipViewer/
Je verandert alleen lokaal een config bestandje waardoor andere assets geladen worden, meer niet. Ik zou niet weten hoe dat illegaal is. Je kunt alle schepen ook laden in de cry engine editor en ze daar in bekijken, dit is iets makkelijker
[ Voor 28% gewijzigd door engessa op 25-11-2013 15:59 ]
Fair enough
. Misschien is het beter als ik het niet doe, kom ik tenminste niet in de verleiding om ze te kopen haha
Gewoon wachten tot ergens in 2015, kan je ze kopen wanneer je wil, zodra je genoeg UEC bij elkaar gesprokkeld hebt.
Het spel van Star Citizen is nu vooral een 'waiting game'. En een retuh-moeilijke!
Het spel van Star Citizen is nu vooral een 'waiting game'. En een retuh-moeilijke!
Haha inderdaad, zoals hierboven al aangegeven wil ik ook gewoon wachten en het vrijspelen maar als je je gaat vergapen dan wordt het wel weer verleidelijker
Zitten al weer bijna ( op 2ton na) aan de 31mil. Echt bizar hoe snel dat gaat

Inderdaad, nog geen 2 ton van 31 miljoen af en een zeer spannende poll of het een explorer gaat worden of een smuggler.chiIIed schreef op maandag 25 november 2013 @ 16:29:
Zitten al weer bijna ( op 2ton na) aan de 31mil. Echt bizar hoe snel dat gaat
Hoe zorg ik ervoor dat ik nu nog een LTI schip krijg? Ik heb nog niet gepledged, is er een iDeal mogelijkheid? Sorry voor de misschien domme vragen maar ik ben een beetje de weg kwijt door alle informatie. Ik zie verschillende tweakers die hierbij kunnen helpen maar heb dan geen idee of ik al gepledged moet hebben.
Je moet inderdaad al gepledged hebben. Deze pledge 'gift' je dan naar een OB/VB die het dan omzet naar een LTI versie, en weer terugstuurt. Je moet wel opschieten, want na morgen is LTI voor niemand meer te krijgen.
Damn, je kan alleen Paypal als optie gebruiken zie ik en laat ik nou net problemen hebben met inloggen daar (jaren niet gebruikt). Een nieuwe aangemaakt maar hij geeft aan dat het storen van de twee kleine bedragen een paar dagen kan duren. Zucht
Ik heb gewoon met een creditcard betaald, was binnen een paar minuten gepiept.
Gewoon zorgen dat je hem op dollars laat staan en dan afrekenen met Stripe (dat is de credit card optie)
Gelukt via Paypal en iDeal. Status van m'n order is nu Status: OPEN Payment: PENDING. Hoop dat het nog even snel gaat 
Edit:
Gelukt! Order complete en heb een Origin 300i in mijn hanger. En nu? Iemand de mij verder kan helpen?

Edit:
Gelukt! Order complete en heb een Origin 300i in mijn hanger. En nu? Iemand de mij verder kan helpen?
[ Voor 100% gewijzigd door Xedev op 25-11-2013 20:22 ]
Ik wil je wel helpen met omzetten naar LTI, ben een VB je kan me profile even bekijken via me signature. Ashrah kan je ook helpen als je hem meer vertrouwd:). Laat maar weten via PM of hierzo wat je wilt doen
[ Voor 14% gewijzigd door SgtPoen op 25-11-2013 20:27 ]
Wordt wel heel krap, dat pakket is over 24 uur pas om te zetten naar store credits en ik heb geen idee wat de deadlines precies zijn.
Deadline is 23:59:59 PST op de 26e dus het is nog te doen.
[ Voor 3% gewijzigd door SgtPoen op 25-11-2013 20:30 ]
Worden al mijn schepen LTI of is het een enkele. Ik zou het graag zo snel mogelijk willen afhandelen dan
Alleen schepen die nu nog gekocht worden in de actieperiode (eindigend op 26 november) hebben nog LTI. Daarna zal elk nieuw schip normaalgesproken (eventuele toekomstige acties daargelaten) verzekerd moeten worden ingame met ingame credits, ongeacht wanneer je voor het eerst gepledged hebt.XtrmEend schreef op maandag 25 november 2013 @ 20:32:
Worden al mijn schepen LTI of is het een enkele. Ik zou het graag zo snel mogelijk willen afhandelen dan
Voor de Nederlandse tijd moet je daar dus nog 9 uur bij optellen, maar ik zal het wel zo snel mogelijk regelen als ik jou was en ook wat marge in acht nemen, want wel meer mensen zullen het op het laatste moment willen doen.SgtPoen schreef op maandag 25 november 2013 @ 20:28:
Deadline is 23:59:59 PST op de 26e dus het is nog te doen.
Ja je zit ook met het livestream gebeuren morgen als de cooldown dan eraf gaat, maar proberen kan natuurlijk nooit kwaad
.
Super bedankt SgtPoen. Hij heeft mijn schepen (300i en Hornet) ontvangen en gaat ze omzetten naar LTI.
We gaan het zien of we het redden, in ieder geval staan je schepen er warmpjes bijXtrmEend schreef op maandag 25 november 2013 @ 21:01:
Super bedankt SgtPoen. Hij heeft mijn schepen (300i en Hornet) ontvangen en gaat ze omzetten naar LTI.

Arme CR. Hij krijgt nauwelijks tijd voor andere dingen. Hij is nu al weer de 32 miljoen "Letter from the Chairman" met zijn team aan het bespreken, terwijl hij net klaar is met het schrijven voor de 31 miljoen.
Het is ook niet normaal zo snel die teller omhoog schietTNJ schreef op maandag 25 november 2013 @ 21:21:
Arme CR. Hij krijgt nauwelijks tijd voor andere dingen. Hij is nu al weer de 32 miljoen "Letter from the Chairman" met zijn team aan het bespreken, terwijl hij net klaar is met het schrijven voor de 31 miljoen.
Blaat het niet dan schaapt het niet
Inderdaad, als dit zo door gaat, krijgen we bij 35 miljoen een "Letter from the Chairman" met als boodschap: "Please stop donating in such high speed, we have no time to code anymore, with discussing and writing all these letters" ^^
En 31 miljoen is een feit. Stretchgoal voor 32 miljoen is een explorer, uitgaande van de poll zoals deze nu is.
En 31 miljoen is een feit. Stretchgoal voor 32 miljoen is een explorer, uitgaande van de poll zoals deze nu is.
SgtPoen schreef op maandag 25 november 2013 @ 21:12:
[...]
We gaan het zien of we het redden, in ieder geval staan je schepen er warmpjes bij![]()
[afbeelding]
Dit topic is gesloten.