[PC] Star Citizen - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 14 ... 100 Laatste
Acties:
  • 255.849 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:41
shaft8472 schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 11:46:
Iets anders,.. er lopen verschillende discussies m.b.t. LTI. De ene persoon zegt dat LTI puur voor je 'ship-hull' is en de ander zegt dat wapens daar ook bij horen. (Cargo en veranderingen die je zelf toevoegt uiteraard niet.)
Tja, ik ga er van uit dat LTI geldt op het model zoals het is wat je gekocht hebt. Zo heb ik dus een Origin 315P met LTI. Het zou vreemd zijn als ik bij verlies er een 300i (ship hull) voor terug zou krijgen. Wat zou de waarde van LTI op een specifiek model dan anders waard zijn? Uiteraard zullen after-market toevoegingen op lege hardpoints niet vergoed worden door de LTI.

Sowieso heeft CIG al aangegeven dat ze geen Freelancer varianten beschikbaar hebben vóór de 26ste maar dat de LTI op een basis Freelancer mee migreert naar een Freelancer variant upgrade, aangeschaft wanneer die beschikbaar komen. Dat zegt dus al dat LTI geldt op de variant inclusief de specifieke onderdelen van die variant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Standby
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11:11
Volgens mij is iedereen druk aan het inkopen :)

Funds Raised
27,993,572

Blaat het niet dan schaapt het niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndrewBourgeois
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 30-03 17:32
Tegen maandagavond halen we sowieso de 29m EUR.

Ik zou het ook maar raar vinden moest je met LTI/SHI enkel de hull terugkrijgen zonder stock wapens enzo.
Ik denk dat de verzekeringen voor wapens en dergelijke ook nog een dure grap wordt als je meer dan 1 schip bezit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14-09 17:58
$28 miljoen is binnen!
New Starter Ship – The team at Consolidated Outland has decided to take Roberts Space Industries head on in 2944 by premiering the Mustang personal spacecraft. We will use these additional resources to create another ship company and starter ship for Star Citizen. The new ship will be offered for sale alongside the Aurora, so players have a choice between two options to begin the game!
Op naar de $29 miljoen:
Enhanced Mission Design for Squadron 42 – The team at Foundry 42 has big plans for Squadron 42, and we’re going to provide extra funding to make it a true spiritual successor to Wing Commander! Squadron 42 can go above and beyond anything you’ve seen before. From opening with an epic battle instead of a training patrol to missions that seamlessly combine boarding and space combat, we aim to put you right into the action! Additional funding will let the team realize this, with enhanced mission design and more resources and animations to enhance fidelity.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korras
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-09 14:45
Verwijderd schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 11:47:
[...]

Ben ook benieuwd wat de bron daarvoor is. :)
idem.. daar wordt mn portomonee een stuk blijer van vermoed ik. ;)

7D | 30D | grips | flitslampjes | lensspul
Te Koop: A-Mount Sigma 20MM F1.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 01:36
Haay schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 12:09:
[...]

Tja, ik ga er van uit dat LTI geldt op het model zoals het is wat je gekocht hebt. Zo heb ik dus een Origin 315P met LTI. Het zou vreemd zijn als ik bij verlies er een 300i (ship hull) voor terug zou krijgen. Wat zou de waarde van LTI op een specifiek model dan anders waard zijn? Uiteraard zullen after-market toevoegingen op lege hardpoints niet vergoed worden door de LTI.

Sowieso heeft CIG al aangegeven dat ze geen Freelancer varianten beschikbaar hebben vóór de 26ste maar dat de LTI op een basis Freelancer mee migreert naar een Freelancer variant upgrade, aangeschaft wanneer die beschikbaar komen. Dat zegt dus al dat LTI geldt op de variant inclusief de specifieke onderdelen van die variant.
LTI geld op het schip + de bassi uitrusting.

Dus b.v. als jij een Ghost Hornet LTI hebt en deze word vernietigd dan krijg je de base Ghost Hornet weer terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Togt
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 24-08-2021
Het verbaast me dat je in de verkoop-curve niets terugziet van de M50 sale . . . misschien niet het populairste schip? Ik neem aan dat Fund Raise wat sneller zal gaan, maar misschien zijn de backers klaar met spenderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14-09 17:58
Vond ik ook tegenvallen. Denk echter dat het met de sale van vrijadg + weekend heel hard zal gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08:25

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Ik heb trouwens liever dat ze zeggen; at 30 mil we will hire 10 extra developers (a 50k a year) and speed up the process

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-09 23:49
Is ook al besproken op het forum. mensen zeiden dat het vooral kwam doordat het het einde van de maand is, geen bijzonder schip, en dat ze wachten op coolere schepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Ircghost schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 12:45:
Ik heb trouwens liever dat ze zeggen; at 30 mil we will hire 10 extra developers (a 50k a year) and speed up the process
Exactly! _/-\o_

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndrewBourgeois
WingMan zei in zn laatste show dat hij graag 10 man extra zou willen aanwerven om terug wat extra te doen voor de Hangar, maar dat ze daar momenteel de plaats niet voor hebben (zijn kantoor verhuist pas eind december naar een nieuwe locatie die 50 à 70 man zal kunnen ontvangen ipv 30).

Je moet ook al die teams kunnen beheren en zoals jullie wel weten wil Chris Roberts op alles zn seal of approval zetten, dus daar heb je al een bottleneck.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• engessa
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
In iedere Wingman Hangar die ik tot nu toe gezien heb noemen ze iedere keer wel een stuk of 3/4 namen van mensen die aangenomen zijn. Personeel is het probleem absoluut niet heb ik het idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Togt
Ze noemen niet wie er niet door hun proeftijd heen komt . . Volgens mij is het hectisch werken, en in Amerika al helemaal digitaal: Werk aan, prive uit.

Wel mooie arbeidsvoorwaarden: fans die voor BBQ, pizza, wodka en bourbon zorgen . . . sigaren zelfs. . .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shaft8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-09 16:42
Ashrah schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 12:41:
[...]

LTI geld op het schip + de bassi uitrusting.

Dus b.v. als jij een Ghost Hornet LTI hebt en deze word vernietigd dan krijg je de base Ghost Hornet weer terug.
Haay schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 12:09:Sowieso heeft CIG al aangegeven dat ze geen Freelancer varianten beschikbaar hebben vóór de 26ste maar dat de LTI op een basis Freelancer mee migreert naar een Freelancer variant upgrade, aangeschaft wanneer die beschikbaar komen. Dat zegt dus al dat LTI geldt op de variant inclusief de specifieke onderdelen van die variant.
Ja, dat vermoeden heb ik ook. Zeker gezien de 'freelancer'-argumentatie die Haay hierboven gebruikt.

Een 100% bevestiging heb ik hierop echter nog niet kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chiIIed
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13-09 23:15
Vriend van mij wilt graag lightspeed package. Stel nou dat hij mij zijn arbiter gift kan ik die dan gelijk smelten? Of zat daar nou 24 uur tussen? Weet het niet meer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
chiIIed schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 15:18:
Vriend van mij wilt graag lightspeed package. Stel nou dat hij mij zijn arbiter gift kan ik die dan gelijk smelten? Of zat daar nou 24 uur tussen? Weet het niet meer :P
Ligt eraan wanneer hij die Arbiter heeft gekocht. Tussen het kopen van de Arbiter en het smelten van de Arbiter moet 24 uur zitten, dus als hij die Arbiter al een tijdje heeft kan jij hem meteen omsmelten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chiIIed
Heuj, bedankt d:)b

[ Voor 14% gewijzigd door chiIIed op 19-11-2013 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
https://robertsspaceindus...e-Insurance-Clarification

Lifetime Insurance *
Replaces your ship hull in the event of destruction or theft.
Hull is replaced with an identical model in equivalent condition.
Effective indefinitely with no additional in-game fee.

<blockquote rel="LemmingOfEvil">Maybe add in that the "hull" LTI insurance covers the original load-out of components that it came with (i.e. weapons, reactor, tractorbeam/docking collar in the case of the Cutlass pirate pack)</blockquote>

Staat op meerdere plaatsen is ook al in WMH genoemd.

[ Voor 32% gewijzigd door Ashrah op 19-11-2013 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chiIIed
Even een albumpje gemaakt van mijn scheepjes + 350R die een vriendje van me net heeft gekocht via mij.
Klik!

Helaas werken de upgrade packages nog niet. Dus je ziet mijn standaard aurora en niet de LN :(

[ Voor 3% gewijzigd door chiIIed op 19-11-2013 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:41
Ben ERG benieuwd of Chris Roberts nog een speciale stretch-goal voor de $30 miljoen bekend zal maken. :)

Letter from the Chairman, kom maar op! :9~

[ Voor 18% gewijzigd door Haay op 19-11-2013 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLMarcel194
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 14-09 18:25
dank u chilled ben weer blij voorloopig haha
giften heen en weer kan nu gewoon snel geen 24 uur wachten meer zal wel met de sale te maken hebben
en dat het nog kan tot de 26ste

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
de 24uur zit alleen op het reclaimen van nieuw gekochte packages, dus als jij een package pledged zit er een timer op van 24 uur voordat deze gereclaimed kan worden. Heb je de package al langer in bezit is deze timer verlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Honeybadger doesn&#039;t care!

chiIIed schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 15:57:
Even een albumpje gemaakt van mijn scheepjes + 350R die een vriendje van me net heeft gekocht via mij.
Klik!

Helaas werken de upgrade packages nog niet. Dus je ziet mijn standaard aurora en niet de LN :(
Mooi hoor! Als iemand anders nog leuke galleries heeft, schroom niet om ze te delen!

[ Voor 9% gewijzigd door Ircghost op 19-11-2013 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

engessa schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 13:01:
In iedere Wingman Hangar die ik tot nu toe gezien heb noemen ze iedere keer wel een stuk of 3/4 namen van mensen die aangenomen zijn. Personeel is het probleem absoluut niet heb ik het idee.
Dat is niet wat wij zeggen.

Dat je extra personeel nodig hebt om extra stretch goal content te ontwikkelen is logisch. Dus het is ook logisch dat je die namen voorbij ziet komen. Daar wordt dat stretchgoal geld namelijk voor gebruikt: het aannemen van extra personeel om extra content te ontwikkelen.

Wat ik dus zeg is, ja blijf mensen aannemen van het stretchgoalgeld als er een stretchgoal gehaald wordt maar laat ze werken aan de bestaande al toegezegde content, dan is de game sneller af en/of wordt de bestaande content beter... ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Help!!!! op 19-11-2013 19:00 ]

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• engessa
  • Niet online
Help!!!! schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 18:59:
[...]

Dat is niet wat wij zeggen.

Dat je extra personeel nodig hebt om extra stretch goal content te ontwikkelen is logisch. Dus het is ook logisch dat je die namen voorbij ziet komen. Daar wordt dat stretchgoal geld namelijk voor gebruikt: het aannemen van extra personeel om extra content te ontwikkelen.

Wat ik dus zeg is, ja blijf mensen aannemen van het stretchgoalgeld als er een stretchgoal gehaald wordt maar laat ze werken aan de bestaande al toegezegde content, dan is de game sneller af en/of wordt de bestaande content beter... ;)
Uit de nieuwe Letter from the Chairman:
For our next several stretch goals, we’re going to try something different. We are constantly asked where the additional money goes. Surely new mocap hardware or a new starship design doesn’t cost a million dollars. The answer is that the stretch goals are an example: one big thing we will be doing with some of the money. Every additional million means that we’re hiring additional artists and programmers, equipping the team with better development tools and increasing the size of the talented outsource groups being trusted with aspects of Star Citizen’s development. It means more actors and time for mocap studios, more reference for designers, greater variety in game characters, more options in clothing and armor and a large array of ship items and weapons.
Dus wat jij wilt gebeurd al. Dat is ook wat ik bedoelde te zeggen, ze nemen voortdurend nieuwe mensen aan die ze zo goed mogelijk aan het werk zetten. Even een blik van 100 programmeurs optrekken zorgt er niet voor dat er ineens een tof spel is.

'Problemen' op dit moment zijn een te klein kantoor in Austin (wordt opgelost, nieuw kantoor is er) waardoor er straks onder andere meer community managers aan de slag kunnen waardoor hopelijk de kwaliteit van het forum wat verbeterd en de efficientie zal wat omhoog gaan doordat mensen nu niet meer vanuit huis hoeven te werken (onder andere Daniel Craig heeft geen eigen buro). Ander 'probleem' is zoals hierboven gezegd, Chris die overal zijn vinger in de pap wil roeren. In een vorige Wingmans Hanger lieten ze zien hoe ze dat laatste zo veel mogelijk op willen vangen met een website die ik maar omschrijf als een design wiki en het aannemen van een manager speciaal voor het op een lijn houden alle outsourced freelancers die ze hebben.

De Letter staat trouwens hier: https://robertsspaceindus...m-The-Chairman-28-Million

De volgende stretchgoals worden meer schepen. Voor 30 miljoen is het de Origin 890 Jump en voor de 31 miljoen kunnen wij allemaal stemmen. Ik ben wel voor een mining of salvage schip, meer diversiteit is altijd goed.

[ Voor 6% gewijzigd door engessa op 19-11-2013 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

"Instead of specifying some new development goal, we’re going to add a new ship to the game as a reward."

mooi "reward" , weer meer geld uit je zak ;-p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
engessa schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 21:33:
[...]
Uit de nieuwe Letter from the Chairman:

[...]

Dus wat jij wilt gebeurd al. Dat is ook wat ik bedoelde te zeggen, ze nemen voortdurend nieuwe mensen aan die ze zo goed mogelijk aan het werk zetten. Even een blik van 100 programmeurs optrekken zorgt er niet voor dat er ineens een tof spel is.
Ja, het nieuwe mensen blijven aannemen heeft ook een maximum tot waar dat echt meer oplevert. Op een gegeven moment wordt het teveel om te managen en gaat juist de game eronder leiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Togt
Ik heb gestemd op een mining ship, lijkt me leuk om dat gedeelte van het spel verder uitgebreid te zien.

Ik vond op het RSI forum al een mooie video over de haalbaarheid van asteroid mining: YouTube: EVE Fanfest 2013: Make EVE Real - Asteroid Mining

Leuk als er toch een mini-game iets komt die mining uitdagend en leuk houdt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilde
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Heb voor het salvage schip gekozen.. Eigenlijk wel met dezelfde redenatie als bovenstaande reactie :)

Specs: 9800X3D, RTX 5090, 64GB, VR: Pimax Crystal-Light

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zyppora
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 10:59

Zyppora

155/50 Warlock

Ik heb ook gekozen voor mining. Het lijkt me erg leuk om dat aspect wat verder uitgewerkt te zien. Iets in de trent van, je hebt een debris field/asteroid field waar waardevolle resources in zitten. Daar kun je dan gaan zitten minen, maar na een tijdje komen er 'rogue miners' (NPCs) langs die de zaak willen claimen en die jou dus vrolijk aanvallen. Zo kun je niet beginnen met minen en dan een filmpje gaan kijken terwijl je client geminimaliseerd doormine't omdat je altijd aangevallen kan worden. En hoe waardevoller de resource en hoe groter de field, hoe groter de kans is dat je tegen rogue miners gepit wordt.

Ik heb gisteren mijn Digital Bounty Hunter ingeruild voor een Lightspeed package. Eindelijk mijn 350R :) Ik heb eergisteren hééééééééééél lang naar de M50 zitten staren met een wilskracht die ZWAAR op de proef werd gesteld, maar toch maar niet gedaan. 80$ voor een single-seater van 11 bij 7 vind ik te veel geld als je bedenkt dat de 300i groter is, meer hardpoints heeft, een groter ruim heeft, etc. en maar 55$ kost. Ik begrijp dat de M50 een limited edition schip is, maar ik heb toch maar gekozen om hem in-game te gaan halen.

Phenom II X4 945 \\ 8GB DDR3 \\ Crosshair IV Formula \\ R9 290

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
Zyppora schreef op woensdag 20 november 2013 @ 09:30: Ik begrijp dat de M50 een limited edition schip is, maar ik heb toch maar gekozen om hem in-game te gaan halen.
Daar zit hem de crux, het is geen limited edition ship, hij is alleen limited available om voor te pledgen.

De enige 2 schepen die echt "limited" zijn zijn de Idris-M en de Scythe. Alle andere schepen zijn verkrijgbaar voor ingame currency (al dan niet met wachttijd ivm fabricage).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apache
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09-09 21:49

Apache

amateur software devver

Gisteren de 350R aangeschaft,

Komt nu op een aurora LN, super hornet + military skin, cutlass en de 350R, ik heb ondertussen ook meer dan genoeg uitgegeven aan het spel :P

Ik begrijp dus ondertussen goed hoe ze zo vlotjes al die miljoenen binnen krijgen :)

If it ain't broken it doesn't have enough features

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J2pc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

J2pc

UT Tux Edition

Zyppora schreef op woensdag 20 november 2013 @ 09:30:
Ik heb ook gekozen voor mining. Het lijkt me erg leuk om dat aspect wat verder uitgewerkt te zien. Iets in de trent van, je hebt een debris field/asteroid field waar waardevolle resources in zitten. Daar kun je dan gaan zitten minen, maar na een tijdje komen er 'rogue miners' (NPCs) langs die de zaak willen claimen en die jou dus vrolijk aanvallen. Zo kun je niet beginnen met minen en dan een filmpje gaan kijken terwijl je client geminimaliseerd doormine't omdat je altijd aangevallen kan worden. En hoe waardevoller de resource en hoe groter de field, hoe groter de kans is dat je tegen rogue miners gepit wordt.

Ik heb gisteren mijn Digital Bounty Hunter ingeruild voor een Lightspeed package. Eindelijk mijn 350R :) Ik heb eergisteren hééééééééééél lang naar de M50 zitten staren met een wilskracht die ZWAAR op de proef werd gesteld, maar toch maar niet gedaan. 80$ voor een single-seater van 11 bij 7 vind ik te veel geld als je bedenkt dat de 300i groter is, meer hardpoints heeft, een groter ruim heeft, etc. en maar 55$ kost. Ik begrijp dat de M50 een limited edition schip is, maar ik heb toch maar gekozen om hem in-game te gaan halen.
Je moet de M50 niet vergelijken met de 300i, maar met de 350r

Ik ben heel benieuwd hoe die 2 het tegen elkaar gaan opnemen.
Denk dat de M50 wat wendbaarder is door z'n compacte ontwerp, het is sowieso een kleiner target.

Anyway, ik heb de eerste keer al een M50 gekocht en ik ben er nog steeds blij mee.
Hopelijk krijgen we daar ook ooit nog eens een commercial & brochure voor.

"The computer is incredibly fast, accurate, and stupid. Man is unbelievably slow, inaccurate, and brilliant. The marriage of the two is a challenge and opportunity beyond imagination." © Stuart G. Walesh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mach!-
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 14:49

-Mach!-

Machoman #UnrealTournament

https://forums.robertsspaceindustries.com/discussion/28831/

Hierin maakt iemand een sterke post over Star Citizen en het pay to win model.

Ik deel z'n zorg ook, en ik ben benieuwd hoe ze dit gaan balancen.

Iemand koopt een Idris van $1000,-. Hoe kun je opboksen tegen zo iemand met je Auora bijvoorbeeld?
Zo'n persoon heeft een hele grote voorsprong op de rest. Zo'n persoon kan gewoon zoveel meer bereiken in het unexplored gedeelte van PU.
Eerdat de andere mensen de currency hebben om zo'n schip te kopen ben je ook al maanden ingame time kwijt.

Hoe kijken jullie daar tegenaan?

[ Voor 18% gewijzigd door -Mach!- op 20-11-2013 14:38 ]

ut=life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
-Mach!- schreef op woensdag 20 november 2013 @ 14:36:

Iemand koopt een Idris van $1000,-. Hoe kun je opboksen tegen zo iemand met je Auora bijvoorbeeld?
Zo'n persoon heeft een hele grote voorsprong op de rest. Zo'n persoon kan gewoon zoveel meer bereiken in het unexplored gedeelte van PU.
Eerdat de andere mensen de currency hebben om zo'n schip te kopen ben je ook al maanden ingame time kwijt.

Hoewel ik je zorgen deelt, lijkt de rest van het forum op die site jou/onze mening niet te delen. Ze zeggen dat een idris makkelijk in de pan kan worden gehakt door snelle, kleine fighers/bombers (dus bijv 10 auroras).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-01-2022
Ik heb juist die zorg totaal niet. Om bijvoorbeeld een Idris efficient te kunnen vliegen, zul je sowieso meerdere mensen als crew nodig hebben. Daarbij heb je ook dat sommige andere schepen speciaal ontworpen zijn om capital schepen aan te vallen (bijvoorbeeld de Gladiator).
En dan komt er natuurlijk ook nog player-skill bij kijken. Als je bijvoorbeeld een Idris vliegt, maar je kan er niks van en bent heel slecht in het richten van je wapens, maakt het niet uit hoe sterk je schip is. Als je niks kan raken zal die kleine Aurora je langzaam maar zeker aan stukken schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Tsja, een Idris met 1 Aurora aanvallen is sowieso een slecht idee, maakt niet uit of het eentje is die wordt bestuurd door spelers of door NPC's. De rede waarom het niet meteen pay2win hoeft te zijn is omdat je speelt in een sandbox. Hij kan niet echt een voorsprong hebben omdat er niet een bepaald pad is wat afgelegd moet worden in de game. Bijvoorbeeld als je deel uit maakt van een guild en je hebt een vloot van 300i's of Hornets oid, kun je rustig unexplored space in gaan. Als lone speler zul je nooit een Idris kopen, het ligt er net aan wat je gaat doen in de sandbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zyppora

Zyppora

155/50 Warlock

Metalkai schreef op woensdag 20 november 2013 @ 14:54:
Ik heb juist die zorg totaal niet. Om bijvoorbeeld een Idris efficient te kunnen vliegen, zul je sowieso meerdere mensen als crew nodig hebben. Daarbij heb je ook dat sommige andere schepen speciaal ontworpen zijn om capital schepen aan te vallen (bijvoorbeeld de Gladiator).
En dan komt er natuurlijk ook nog player-skill bij kijken. Als je bijvoorbeeld een Idris vliegt, maar je kan er niks van en bent heel slecht in het richten van je wapens, maakt het niet uit hoe sterk je schip is. Als je niks kan raken zal die kleine Aurora je langzaam maar zeker aan stukken schieten.
Dit dus. Als jij in je Idris niet kan mikken met je 3000 turrets en die Aurora piloot weet hoe hij je moet aanvallen en waar je zwakke punten zitten, dan trek je uiteindelijk toch aan het kortste eind. Toegegeven, piloten van een gelijk vaardigheidsniveau zullen een voorsprong hebben in een Idris, maar dat is dan ook waar ze voor betalen.

Ik wil ook wel een Volvo 7700 rijden maar als ik daar het geld niet voor (over) heb dan zal ik het toch echt met een Ford Fiesta moeten doen (bij wijze van spreken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Idd een groot schip als een Idris heeft naast een volle bemensing ook support nodig. Dat zie je bij schepen in de marine, op het land met artillerie en in de lucht met bommenwerpers. Neem aan dat zo'n schip een jumpdrive heeft en dus zich zo uit lastige situaties kan redden.

Wat dat betreft vind ik het veel lastiger om niet tegen het dogma van meer spelers nodig hebben om te winnen aan te lopen.

En een Caterpillar en een Ghost gescoord om de verzameling compleet te maken. Tenminste tot volgende week. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Aan de ene kant heeft hij een punt, maar aan de andere kant zal Star Citizen niet enorm gericht zijn op pvp behalve voor degenen die dit graag willen.

Ten tweede zijn er geen enorme voordelen aan het behalen van missions in ver afgelegen gebieden, tenminste niet die niet later ook door anderen te behalen zijn. Het verschil is alleen dat als jij het als eerst doet je een titel krijgt of een sterrenstelsel naar jezelf vernoemt krijgt. Maar dat boeit mij eerlijk gezegd niet zoveel.

Ten derde zal toch veel gaan via alliances en support, dan kun je alsnog een hoop uithalen zelfs als kleinere speler.

Ten vierde denk ik dat bijvoorbeeld races leveld zullen zijn, dus aurora tegen aurora races etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutix
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 05-09-2024
Zyppora schreef op woensdag 20 november 2013 @ 15:22:
[...]

Dit dus. Als jij in je Idris niet kan mikken met je 3000 turrets en die Aurora piloot weet hoe hij je moet aanvallen en waar je zwakke punten zitten, dan trek je uiteindelijk toch aan het kortste eind. Toegegeven, piloten van een gelijk vaardigheidsniveau zullen een voorsprong hebben in een Idris, maar dat is dan ook waar ze voor betalen.

Ik wil ook wel een Volvo 7700 rijden maar als ik daar het geld niet voor (over) heb dan zal ik het toch echt met een Ford Fiesta moeten doen (bij wijze van spreken).
Dit is dan toch wel eentje pay-to-win aangezien iemand betaald heeft voor de Volvo 7700 en daardoor wint van jou Ford Fiesta. Daarin tegen is pay-to-win vaak wel zo dat je dingen kunt kopen die niet ingame te krijgen zijn en dus overpowered zijn.

Ik vind dat hij sommige goede punten wel aansnijd maar ik denk ook dat hij misschien wat creatiever moet zijn. Grote schepen zijn nou eenmaal ook makkelijker doelwit en ook nog eens aantrekkelijker om te ganken :P. Daar komt bij dat de Idris bijvoorbeeld pas echt goed werkt als een crew hebt. Maar dit verschilt totaal niet van

Nothing to see here!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Rutix schreef op woensdag 20 november 2013 @ 16:12:
[...]

Dit is dan toch wel eentje pay-to-win aangezien iemand betaald heeft voor de Volvo 7700 en daardoor wint van jou Ford Fiesta. Daarin tegen is pay-to-win vaak wel zo dat je dingen kunt kopen die niet ingame te krijgen zijn en dus overpowered zijn.
Wat wint hij dan van jou? De kans dat je elkaar tegenkomt is heel erg klein. En is het jou doel als je start in de multiplayer universe om die Idris te gaan zoeken en kapot te schieten?Gaat wat hij doet in de weg zitten van wat jij doet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
Denk dat "blobben" een groter probleem is/kan worden dan iemand die een Idris koopt nu in de pledge phase.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Wat is blobben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
Zorgen dat je altijd meer mensen hebt dan je tegenstander, word in Eve behoorlijk veel gebruikt.

Als voorbeeld, als er een maximum is van 200 pilots in 1 zone/instance dan zorg jij ervoor dat je bij aanvang van je gevecht als 150 man in die phase hebt zitten zodat je tegenstander zwaar in de minderheid is. Op dat moment maakt het niet meer uit of hij meerdere zware schepen heeft, door je numerieke overwicht win je dan al voordat er een schot gevuurd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Ah ok, net zoals in EVE zegmaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
En hoppa alweer halverwege de 29 milj.

Rijke community...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet verwonderlijk als het merendeel op zijn 40e nog thuis bij mams en paps woont en flink binnenloopt als ITer. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtPoen
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 11:46
Die Caterpillar ziet er leuk uit, maar ik kan de Tali niet wegdoen. Hij is gewoon te mooi :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
Ja als ze nu een rear admiral pack zouden doen met Caterpillar dan zou ik misschien overwegen mijn Constellation in te ruilen.

Maar niet voor een los schip zonder game package.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtPoen
Ja vind ik ook, wisselen voor een soort pirate admiral pack zou ik overwegen. Die schepen van Drake doen me trouwens denken aan het stijltje van de oude StarWars films. Ziet er een beetje 2e hands uit. Niet negatief bedoeld oid, dat vond ik juist 1 van de sterke punten van de original thrilogy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roepie88
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-09 09:25

SC is geen Pay2Win.
Misschien wel PLay2Win of Pay2Gain

Of je nu grotere/betere schepen koopt of ze ingame verdient er zal altijd een verschil zijn en blijven.
Als een speler 3 maanden na launch het spel koopt, is het toch logisch dat deze speler een achterstand heeft ten opzichte van early backers, spelers die schepen kopen en spelers die schepen ingame verdient hebben.
Moet het dan P2W zijn omdat 1 groep van die eerdere spelers de schepen gekocht heeft?

Ik zie het als volgt.
Als ik 3 maanden na launch het spel zou kopen en in mijn starter schip de boel ga verkennen, dan blijf ik voorlopig even in de high security gebieden rondvliegen.
Na een tijdje krijg ik wat meer behendigheid in de besturing en heb al wat dogfighting simulaties gewonnen. Met de missies heb ik voldoende credits om een beter schip te kopen en ik heb er vertrouwen in om in de wat minder veilige gebieden rond te toeren.
Ondertussen heb ik wat andere spelers ontmoet en in groepjes gaan we we nog wat verder.
Zo groei je steeds verder in het spel.
Dan heb je het toch reuze naar je zin? Dan ga je toch niet lopen foeteren op iemand die vanaf dag 1 in een Idris in de risico gebieden rondvliegt en daar misschien wat meer credits kan verdienen.
Wat maakt het uit dat die gasten er zijn. Jij hebt toch plezier. Dat is je winst!

Nope. Star Citizen is GEEN pay2win.

(maar ja, er blijven maar van die gasten die ge-wow-brain-washed zijn op het SC forum enorme lappen tekst uitbraken. Die krijg je alleen van hun standpunt na een gedwongen opname in een kliniek).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chiIIed

Neuj, ik deel die zorgen niet. CR heeft ook al aangegeven dat het niet balanced wordt. Vind ik prima. Sterker nog, ik zal het belachelijk vinden als een Idris een of meerdere aurora's niet kan woopassen.

FearFactor mag best aanwezig zijn.
Vergeet ook niet dat je 10 man nodig hebt om dat dat fatsoenlijk te kunnen gebruiken. Daarom lijkt me dit ook eerder een schip dat je met je clan/guild/vriendengroep gezamelijk haalt. Dan dat je hem puur en alleen voor jezelf haalt.

Verder lijkt me de Idris nou niet het meeste ideale schip om te gaan verkennen :P

Het was gezegd dat je alleen credits kon kopen met dollars. Als ze nou gewoon een gemiddelde nemen van wat men per uur ingame verdient en dat goed omzet naar dollars. Heb ik er geen bezwaar tegen.

En euuh, wat is precies winnen in SC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zyppora

Zyppora

155/50 Warlock

chiIIed schreef op woensdag 20 november 2013 @ 21:43:
[...]

En euuh, wat is precies winnen in SC?
Ik denk dat sommige mensen in de overtuiging zijn dat 'winnen' een significant voordeel is in een 1v1 dogfight setup tussen schip A en schip B. Maar ik kan ernaast zitten. Sowieso gaat dat écht niet 'gebalanceerd' worden zodat er geen voordeeltjes zijn tussen de verschillende schepen. Een Hornet bijvoorbeeld is een true'n'blue dogfighter, daar moet je geen Caterpillar tegenover zetten want dat wordt gewoon één grote gatenkaas. Aan de andere kant moet je met de Hornet niet willen exploren of haulen, sowieso kom je niet ver aangezien dat ding een short-range ship is, en daarnaast heeft hij bijna geen cargo space. Daar blinkt de Cat dan weer in uit.

Dus ja, wat is 'winnen' precies? Een dogfight? Een hauling mission? Een race? Forceful boarding? Voor elk schip is wel een situatie te verzinnen waarin dat schip geschikt, al dan niet het meest geschikt is.

Vind je dat mensen met een Idris een voordeel hebben dat je niet kunt verkroppen? Zorg ervoor dat je er zelf ook eentje te pakken krijgt. Dan zul je vanzelf merken dat het toch niet helemaal is wat je voor ogen had zodra die 3 Cutlasses en die Caterpillar je in hun vizier krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
De basis hornet heeft wel cargo space, maar het is niet zijn sterke punt inderdaad.

• T_Wouters
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-09 09:09
Ook ik heb vorige week ergens een pledge gedaan (Digital Bounty Hunter, Origin 300i)
Ben erg benieuwd naar dit spel, had niet verwacht dat het al zo'n grote following op tweakers had.

Enige dat ik wel jammer vind is dat er geen LTI bij zat, maarja... was helaas te laat daarvoor.
Zal de komende tijd dit topic een beetje doorlezen, heb nog wat in te halen, zoveel weet ik niet over het spel.

Groet,

• Daisai
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-11-2024

Dat is een behoorlijk lange post over pay to win van iemand die niet weet wat pay to win is.
Het komt mij duidelijk over als iemand die altijd jaloers was/nog steeds is op mensen die veel tijd steken in een spel om verder te komen.

Hij noemt telkens dat 5 uur per dag niet redelijk is, dan moet hij misschien maar eens een ander spel opzoeken of voor de single player versie gaan.
In EVE zijn er mensen die met 5 uur per dag een rustige dag om maar even een voorbeeld uit een andere space sandbox te noemen.

Het model van dat je geld kan kopen werkt ook in EVE en daar word het niet gezien als pay to win.

Zijn oplossingen werken ook totaal niet, dat je maximaal zoveel geld mag kopen of verdienen ( alt accounts ).

Maar ja ik heb die posts van hem beetje snel doorgekeken en zoals ik al zei is het vrij duidelijk een casual gamer die jaloers op mensen die veel tijd en moeite steken in een spel.
Duidelijk geval van "dubbeltje op de rang".

• SgtPoen
T_Wouters schreef op donderdag 21 november 2013 @ 02:45:
Ook ik heb vorige week ergens een pledge gedaan (Digital Bounty Hunter, Origin 300i)
Ben erg benieuwd naar dit spel, had niet verwacht dat het al zo'n grote following op tweakers had.

Enige dat ik wel jammer vind is dat er geen LTI bij zat, maarja... was helaas te laat daarvoor.
Zal de komende tijd dit topic een beetje doorlezen, heb nog wat in te halen, zoveel weet ik niet over het spel.

Groet,
Welkom :) ,

Die LTI valt nog wel te regelen hoor. Gister nog een digital bounty hunter omgezet naar LTI voor een maat van me.

• engessa
  • Niet online
SgtPoen schreef op donderdag 21 november 2013 @ 08:58:
[...]

Die LTI valt nog wel te regelen hoor. Gister nog een digital bounty hunter omgezet naar LTI voor een maat van me.
Deadline nadert wel rap, na 26 november lukt dit niet meer.

• JurGor
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 09:49

Het gaat niet om de bestemming, het gaat om de reis ernaar toe.

Ik heb alleen mijn Aurora LN, meer gaat het ook niet worden, en ik ga in de PU aan het begin beginnen en genieten van alles wat ik tegenkom. Dat is voor mij de lol!

Hoe andere mensen hun doel bereiken? Totaal oninteressant. Al stoppen ze er $ 15.000 in, of spelen ze zo oneerlijk als een kraai: ik weet hoe ik bereikt heb wat ik heb bereikt en da's mijn prestatie, en van niemand anders.

• -Mach!-
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 14:49

-Mach!-

Machoman #UnrealTournament

Heldere antwoorden, en ik ben het vooral eens met de stelling dat het gaat om de reis ernaar toe:)
Ik denk dat ik genoeg heb gelezen hierover, thx:)

Zal deze game ook goed te spelen zijn met muis/toetsenbord of is het echt een game voor met een joystick?

ut=life

• AndrewBourgeois
SgtPoen schreef op donderdag 21 november 2013 @ 08:58:
[...]

Vraag even aan engessa of Ashrah of ze jou hiermee nog willen helpen. Zij doen hier al enige tijd aan LTI laundering (packages omzetten naar hun varianten met LTI omdat zij dat kunnen als Veteran/Original Backers zijn).

Je moet ze wel met je package vertrouwen en ik zou het wel ten laatste vrijdag vragen (aangezien de deadline 26/11 is en ze tijd nodig hebben om het om te zetten).
Wat het vertrouwen betreft: ze hebben beide al meerdere mensen geholpen, kijk even naar de vorige posts in dit topic.

[ Voor 5% gewijzigd door AndrewBourgeois op 21-11-2013 10:08 ]

• Ircghost

Ircghost

T_Wouters schreef op donderdag 21 november 2013 @ 02:45:

Groet,
Welkom op het SC topic en op Tweakers (gezien je profiel)! Groeten hoeft niet op T.net, wij groeten elkaar altijd met elke post automatisch :).

En zoals aangehaald, neem even contact op met Engessa of ashrah voor het omzetten naar LTI, heb dat zelf ook gedaan (toevallig bij engessa).

• KrazyJay
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06:39

KrazyJay

Hier LTI geregeld bij ashrah, was goede en duidelijke service (en gratis ;))

Ik heb ondertussen wel al een 325a genomen en daar weer LTI op geregeld. Ik ben nog aan het overwegen een Freelancer er bij te kopen nog voor het weekend, en daar ook weer LTI op te laten zetten. Is de Freelancer eigenlijk een goede keuze? Ik zag in de omschrijving dat dit schip ook ingezet kan worden in low-sec systems (exploration of bounty hunting denk ik dan aan), maakt die eigenschap dit eigenlijk geen heel goed schip qua multifunctionaliteit in relatie tot de prijs die RSI er voor vraagt, of zijn er betere bang for bucks te vinden?

• engessa
  • Niet online
Tsja, uiteindelijk is nog niets met zekerheid te zeggen. Als je afgaat op de tekst en de stats (die waarschijnlijk nog wel tientallen keren aangepast en bijgeschaafd gaan worden) is de Freelancer vooral bedoeld als ruimtevrachtwagen waarbij exploiration zeker wel een mogelijkheid is met de juiste upgrades. Ik zou hem niet echt als Bounty Hunter, daar heeft ie niet genoeg firepower voor en hij lijkt mij wat lomp.

En voor iedereen die nog LTI wil voor de 26ste, kijk in dit lijstje voor de verschillende pakketten: http://www.reddit.com/r/S...ckage_prices_rsi_website/ Ik ben een Original Backer, Ashrah is een Veteran Backer. Dat betekent dat ik een Digital Freelancer voor 15 dollar minder kan krijgen dan de VB's en nieuwe backers.

• Kingpinda
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 01:31

Kingpinda

Citizenship is earned.

Ja er zijn betere bang for bucks schepen te vinden als het spel eenmaal uit is. Het kost je dan namelijk helemaal niets. Alleen game tijd lees: in game credits verdienen...

Freelancer is een kleine trader met enige mogelijkheid tot zelfverdediging. Je moet niet in relatie tot de prijs denken. Het is puur om meer te pledgen. Als je niet weet wat je met je geld moet doen dan by all means koop een extra schip. Anders zou ik persoonlijk wachten en schip zelf vrij spelen. Ik vind het persoonlijk leuker om helemaal bij het begin te beginnen en mij dan omhoog te werken.

Life is like living only without the peaches

• Ircghost

Ircghost

Kingpinda schreef op donderdag 21 november 2013 @ 11:07:
Ja er zijn betere bang for bucks schepen te vinden als het spel eenmaal uit is. Het kost je dan namelijk helemaal niets. Alleen game tijd lees: in game credits verdienen...

Freelancer is een kleine trader met enige mogelijkheid tot zelfverdediging. Je moet niet in relatie tot de prijs denken. Het is puur om meer te pledgen. Als je niet weet wat je met je geld moet doen dan by all means koop een extra schip. Anders zou ik persoonlijk wachten en schip zelf vrij spelen. Ik vind het persoonlijk leuker om helemaal bij het begin te beginnen en mij dan omhoog te werken.
I second that!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Een ander ding is dat ik nog niet goed weet welke speelstijl ik wil gaan hanteren. Dus houdt ik het bij mijn basic aurora en ga van daar uit verder kijken wat bij me past. :)

Maar ik hoop idd wel dat het zo uitpakt dat je ook zonder al een hele vloot te kopen een leuke spelervaring gaat hebben. Maw dat ik niet zodra ik opstijg al terug de hangar ingeknald wordt.... :P :)

PC Specs

• Ircghost

Ircghost

Waarschijnlijk kan het theoretisch wel maar er komt dan automatisch een hoge boete te staan op diegene die dat doet, al helemaal als hij ook je pod kapot schiet (wat sowieso afgestraft wordt, ik weet alleen niet of dit in alle gebieden geldt).

• JurGor
-Mach!- schreef op donderdag 21 november 2013 @ 10:05:
Heldere antwoorden, en ik ben het vooral eens met de stelling dat het gaat om de reis ernaar toe:)
Ik denk dat ik genoeg heb gelezen hierover, thx:)

Zal deze game ook goed te spelen zijn met muis/toetsenbord of is het echt een game voor met een joystick?
CIG heeft aangegeven het spel zowel voor muis/toestenbord als voor joystick/HOTAS te ontwerpen. Ik verwacht dat je met beide varianten lekker zal kunnen spelen.

• Zyppora

Zyppora

155/50 Warlock

Als je hangar in een high-sec gebied staat dan krijgt degene die jouw schip de hangar terug inknalt binnen de kortste keren een vloot UEE NPCs om zich heen en heeftie zelf een probleem.

Lo-sec weet ik niet hoe de represailles gaan zijn. Je kunt buiten UEE territory in elk geval niet op de UEE vertrouwen.

• engessa
  • Niet online
Xbox controller werkt nu ook al, lijkt mij ook een goede optie om mee te spelen.

Verwijderd

Topicstarter
Dit is trouwens wel extreem handig voor live streams ed. :)

Setting up a CIG time clock Windows 7

• Ircghost

Ircghost

Toevallig had ik die klok sowieso altijd al erbij om andere redenen :P

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12

DarthDavy

Excellent!

Ik vind die anniversary sale wel tegenvallen. Een sale is voor mij korting op de prijs: niet de originele prijs met LTI...

Of misschien snap ik het niet helemaal :s

Ik snap ook al niet waarom mensen zoveel geld willen uitgeven voor een ingame item. Ik ben gewoon digital scout met een Aurora MX en ik hoop dat het spel netjes speelbaar is op die manier. Anders hoeft het ook gewoon voor mij niet.

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

• KrazyJay
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06:39

KrazyJay

engessa schreef op donderdag 21 november 2013 @ 11:06:
[...]
Ik ben een Original Backer, Ashrah is een Veteran Backer. Dat betekent dat ik een Digital Freelancer voor 15 dollar minder kan krijgen dan de VB's en nieuwe backers.
Wil dat zeggen dat als ik voor 110$ aan scheepjes koop (kale Freelancer bijvoorbeeld), deze aan je gift voor LTI, dat je voor het redeemen van mijn kale Freelancer (klinkt banaal, ik weet het), een Digital Freelancer pledge package kan krijgen met o.a. nog eens UEC, Alpha & Beta access, zonder extra kosten van jouw kant?

• Metalkai
DarthDavy schreef op donderdag 21 november 2013 @ 16:32:
Ik vind die anniversary sale wel tegenvallen. Een sale is voor mij korting op de prijs: niet de originele prijs met LTI...

Of misschien snap ik het niet helemaal :s

Ik snap ook al niet waarom mensen zoveel geld willen uitgeven voor een ingame item. Ik ben gewoon digital scout met een Aurora MX en ik hoop dat het spel netjes speelbaar is op die manier. Anders hoeft het ook gewoon voor mij niet.
Je snapt het inderdaad niet helemaal. Het is niet een sale als in uitverkoop, maar een sale als in er zijn dingen te koop die er anders niet zijn.
Verder zal het absoluut mogelijk zijn om zelfs zonder schip het spel beginnen met spelen, je zult dan alleen eerst Squadron 42 moeten doen, of een in-game lening afsluiten om een schip te kopen zodat je missies kunt doen. Een groot gedeelte van de backers op dit moment geven zoveel geld uit omdat ze de ontwikkeling willen ondersteunen. Het gebeurd tegenwoordig niet vaak dat er een game gemaakt wordt puur voor de PC, die het uiterste uit de kracht van de PC wilt halen. En het gebeurt al helemaal weinig dat zo'n spel een space-sim is.

• jrd
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08-06-2023

jrd

Begrijp ik het nou goed als ik denk dat dit spel al in Alpha is? Of begrijp ik het echt helemaal verkeerd als ik denk dat er al mensen aan het spelen zijn?

Ziet er in ieder geval veel belovend uit deze game... en nee, ik heb niet het hele topic doorgelezen of me heel veel meer verdiept in deze game dan de TS door te lezen :)

• Ashrah
KrazyJay schreef op donderdag 21 november 2013 @ 16:46:
[...]

Wil dat zeggen dat als ik voor 110$ aan scheepjes koop (kale Freelancer bijvoorbeeld), deze aan je gift voor LTI, dat je voor het redeemen van mijn kale Freelancer (klinkt banaal, ik weet het), een Digital Freelancer pledge package kan krijgen met o.a. nog eens UEC, Alpha & Beta access, zonder extra kosten van jouw kant?
Dat klopt,

Dit is een service die alleen Engessa kan leveren, lagere prijzen op een aantal packages is alleen via een Original backer (zoals dat heet te regelen), ik ben een Veteran backer en kan dus wel de LTI omzetten maar krijg niet de lagere prijzen.

• Metalkai
jrd schreef op donderdag 21 november 2013 @ 17:04:
Begrijp ik het nou goed als ik denk dat dit spel al in Alpha is? Of begrijp ik het echt helemaal verkeerd als ik denk dat er al mensen aan het spelen zijn?

Ziet er in ieder geval veel belovend uit deze game... en nee, ik heb niet het hele topic doorgelezen of me heel veel meer verdiept in deze game dan de TS door te lezen :)
Het is op dit moment in pre-pre-pre-pre-alpha. Het enige wat je op dit moment kunt doen is de hangar-module downloaden, en daar rondlopen en je schepen bekijken. Eind December zal er wel een alpha van start gaan, namelijk de Dogfighting Alpha. Hier zullen we wel echt gameplay hebben, en in je schip kunnen vliegen en tegen NPCs vechten. Multiplayer vechten zal waarschijnlijk wat later komen.

• Zyppora

Zyppora

155/50 Warlock

Metalkai schreef op donderdag 21 november 2013 @ 17:02:
[...]

Je snapt het inderdaad niet helemaal. Het is niet een sale als in uitverkoop, maar een sale als in er zijn dingen te koop die er anders niet zijn.
Verder zal het absoluut mogelijk zijn om zelfs zonder schip het spel beginnen met spelen, je zult dan alleen eerst Squadron 42 moeten doen, of een in-game lening afsluiten om een schip te kopen zodat je missies kunt doen. Een groot gedeelte van de backers op dit moment geven zoveel geld uit omdat ze de ontwikkeling willen ondersteunen. Het gebeurd tegenwoordig niet vaak dat er een game gemaakt wordt puur voor de PC, die het uiterste uit de kracht van de PC wilt halen. En het gebeurt al helemaal weinig dat zo'n spel een space-sim is.
Volgens mij kun je ook zonder dat je een lening afsluit UEC bij elkaar sprokkelen door planetside missies te doen of door crew te spelen op het multicrew schip van een andere speler.

Feli trouwens =)

• chiIIed

• Wilde
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Misschien heb ik het gemist, maar is er al een datum genoemd waarop de universe-sandbox als het ware wordt gealpha'd ?

Specs: 9800X3D, RTX 5090, 64GB, VR: Pimax Crystal-Light

• Kingpinda
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 01:31

Kingpinda

Citizenship is earned.

Volgens mij is persistent universe alpha laatste module voor de beta. Dus eerst komen nog de planetside module, shipboarding fps module, squadron 42 module en daarna pas persistent universe. als ik het mij goed herinner zou dat dus ongeveer begin 2015 moeten zijn of later.

Life is like living only without the peaches

• engessa
  • Niet online
http://starcitizen.wikia....icipated_Release_Schedule

Eind 2014. Maar ja, ik zou niet te veel verwachten van deze planning, als het uitloopt raak je ook niet teleurgesteld.

[ Voor 15% gewijzigd door engessa op 21-11-2013 22:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRCL
  • Registratie: September 2006
  • Niet online
Een tijd geleden had ik ook al met veel interesse naar dit project gekeken, maar toen geen pledge gedaan. Gisteren dit topic tegengekomen en mij hier weer wat in verdiept. Deze keer kon ik mij niet inhouden en heb ik de next generation aurora pack gekocht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
Hey MRCL :), ook van de partij dus :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JurGor
Leuk Lore Builder initiatief: verzin je eigen groepje criminelen.

https://robertsspaceindus...er-Six-Sataball-Criminals

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Neem aan dat CIG de aankomende 26e met een demonstratie gaan komen hoe de DFM eruit gaan zien. En dan moeten ze de komende maand de bestelde servers in de racks schroeven op hun colocaties en de boel gaan uitrollen. Terwijl ze hun kantoor in Tx gaan verhuizen en er een paar devs nog zwaar gaan lopen bugfixen om de DFM zo stabiel mogelijk te krijgen voor ons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndrewBourgeois
De stream begint op 26/11 om "11 AM PST". Is dat dan 20u onze tijd?
Ze gaan het waarschijnlijk opnemen maar als je even te laat bent dan mis je een deel of moet je wachten tot ze de opname online gooien :-(

[ Voor 128% gewijzigd door AndrewBourgeois op 22-11-2013 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtPoen
En daar is de 29 miljoen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
Pff ik moet zeggen dat alles boven de 20milj me echt hard aan het verbazen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roepie88
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-09 09:25
AndrewBourgeois schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 09:20:
De stream begint op 26/11 om "11 AM PST". Is dat dan 20u onze tijd?
Ze gaan het waarschijnlijk opnemen maar als je even te laat bent dan mis je een deel of moet je wachten tot ze de opname online gooien :-(
Zie paar Posts hiervoor van Mac-Rolec en van mij.

Of klik op
https://forums.robertsspa...g-time-clock-windows-7/p1

1 keer instellen en je weet het voor altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndrewBourgeois
Dat heb ik inderdaad gedaan maar dat is volgens mij CST en niet PST.

CST is voor hun kantoor in Austin waar het nu 5:18 AM is.
PST is voor hun kantoor in Los Angeles waar het nu 3:18 AM is.

Dus volgens mij gaan ze vanuit Los Angeles streamen om 11 AM, en dat is 2u later dan de 11 AM op je Windows klok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Live stream is 11 AM PST idd. Dus dat is dan 20.00 savonds (9 uur tijdverschil als het daar nu 3.18 AM is).

Die klok van de thread staat idd op CST, want daar is de limited ship sale op gebaseerd.

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2013 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Standby
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11:11
Zouden ze de stream later nog op youtube zetten ? Anders even kijken of er mogelijkheid is om het op te nemen.

Blaat het niet dan schaapt het niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Standby schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 12:31:
Zouden ze de stream later nog op youtube zetten ? Anders even kijken of er mogelijkheid is om het op te nemen.
Ja wordt sowieso wel on line gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JurGor
Ik ben heeeel benieuwd waar de teller maandag op staat. Die Idrissen gaan het verschil maken. Heel benieuwd hoeveel ze er daarvan gaan beschikbaar maken.

Ik vind het allemaal prima hoor, zo lang het bijdraagt aan een mooier, groter spel. _/-\o_
Pagina: 1 ... 14 ... 100 Laatste

Dit topic is gesloten.