Ik ben van plan te backen, is er iemand die mij wilt voorzien van de LTI? Indien mogelijk, graag
Stuur een PM naar Ashrah of engessa.KrazyJay schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 19:34:
Ik ben van plan te backen, is er iemand die mij wilt voorzien van de LTI? Indien mogelijk, graag
KrazyJay schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 19:34:
Dat dus,Snoz Lombardo schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 21:35:
[...]
Stuur een PM naar Ashrah of engessa.
Niemand weet of deze game een success word of niet, maar dat weet je van een game van de grote studios ook niet meer tegenwoordig, of het is doorboorduren op een "goede" serie zoals BF etc of ze spelen het op safe en dan weet je nog niet of het iets groots word.
Een van de meest succesvolle spellen van de laatste paar jaar is World of Tanks en in het begin maakten die ook bijna geen reclame/low budget en kijk het nu eens.
Anyway ik heb meer vertrouwen in CIG/RSI dan in de zoveelste Battlefield clone. En van wat ze tot nu toe hebben laten zien stellen ze absoluut niet teleur.
Thx guys.
Ik heb er wel vertrouwen in eigenlijk, de website en alles wat ik er van gezien en gehoord heb staat me aan. Heb tijden EVE Online gespeeld, maar het hele monthly payment gebeuren stond me niet meer aan, Dan lijkt me die business model beter. Wil je iets, dan betaal je er voor, en anders moet je maar wachten tot je de centjes er voor over hebt.
Morgen even PMmen, gaat niet zo handig op de smartphone.
Edit 13/11/2013
Zo, PM is verzonden.
Nu even een vraag over het beste schip om mee te beginnen, ik begrijp dat dit voor een groot deel van persoonlijke mening afhangt, maar ik weet niet of mijn theorie hierover klopt:
Ik ben van plan de Aurora LN te pakken link. Dit als reden altijd een high-end low tier schip te hebben om het op de harde manier te leren, ik verwacht dus veel hull loss in de exploratiefase, waarna ik -zodra ik beter weet wat waar te verwachten- een duurder schip kan kopen om verder te komen.
Nu zie ik wel dat de "instap"-Origin (300i) maar 44 Euro kost link. Nu zie ik daar geen early access bij staan, dit zit hier dus niet bij in? Zou het de meerprijs waard zijn? Of dan toch beter de Digital Bounty Hunter package link nemen met de voordelen er wel in, voor 52 Euro?
Het komt dus neer op 2 vragen:
Low tier, high end of higher tier, low end?
Kaal schip of alle voordelen er bij in? (neig naar het laatste.)
Ik heb er wel vertrouwen in eigenlijk, de website en alles wat ik er van gezien en gehoord heb staat me aan. Heb tijden EVE Online gespeeld, maar het hele monthly payment gebeuren stond me niet meer aan, Dan lijkt me die business model beter. Wil je iets, dan betaal je er voor, en anders moet je maar wachten tot je de centjes er voor over hebt.
Morgen even PMmen, gaat niet zo handig op de smartphone.
Edit 13/11/2013
Zo, PM is verzonden.
Nu even een vraag over het beste schip om mee te beginnen, ik begrijp dat dit voor een groot deel van persoonlijke mening afhangt, maar ik weet niet of mijn theorie hierover klopt:
Ik ben van plan de Aurora LN te pakken link. Dit als reden altijd een high-end low tier schip te hebben om het op de harde manier te leren, ik verwacht dus veel hull loss in de exploratiefase, waarna ik -zodra ik beter weet wat waar te verwachten- een duurder schip kan kopen om verder te komen.
Nu zie ik wel dat de "instap"-Origin (300i) maar 44 Euro kost link. Nu zie ik daar geen early access bij staan, dit zit hier dus niet bij in? Zou het de meerprijs waard zijn? Of dan toch beter de Digital Bounty Hunter package link nemen met de voordelen er wel in, voor 52 Euro?
[ Voor 58% gewijzigd door KrazyJay op 13-11-2013 09:03 ]
Ik zou als ik jou was sowieso een pledge package nemen met toegang voor alpha en beta er in. Anders wordt het nog heel lang wachten tot je eindelijk kunt spelen met waar je voor betaalt.KrazyJay schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 22:36:
Overigens, je kunt beter daadwerkelijk kopen in US$ dan in € omdat de wisselkoers die ze hanteren niet de meest gunstige is.
Het goedkoopste pledge package is volgens mij de Digital Mercenary (Aurora MR, voor US$ 40). Voor US$ 10 kun je daar vervolgens nog de LN upgrade bij kopen. Dan heb je voor US$ 50 de Aurora LN met toegang tot alpha en beta. Ben je goedkoper uit dan de Bounty Hunter pledge package.
Oh, wacht, je kunt natuurlijk dan beter meteen de Next Generation Aurora pledge package kopen, voor US$ 45 ! https://robertsspaceindus...99-next-generation-aurora
Ik heb destijds de pitch van Chris Roberts op Kickstarter gezien en dacht toen: dit klinkt te mooi om waar te zijn. En omdat het mogelijke resultaat nog zo ver in de toekomst lag heb ik er toen geen geld in gestoken. Pas dit jaar, toen de Hangar module uitgekomen was en mensen video's op Youtube plaatsten dat ze in hun Constellation rondliepen, en ik de aandacht voor detail zag, was ik om. Toen heb ik besloten om ook te pledgen. Nu ik zie wat er al gebouwd is en de wekelijkse updates (Wingman's Hangar) bekijk heb ik het volste vertrouwen in Cloud Imperium games om Star Citizen uit te brengen.Argos schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 14:56:
Ik wil de hosanna sfeer hier niet bederven, maar heb toch wat bedenkingen.
Sowieso op grond waarvan zou dit een AAA titel worden? Is dat vanwege het budget, de features, de hype of dat puur omdat Chris Roberts 20 jaar terug Win Commander heeft uitgebracht? Of mis ik iets?
Hoeveel van de beloofde features kan hij waar maken en levert dat wel een goed in balans eindproduct op. Ik ben toch wat voorzichtig en ik ben bang voor een bubbel. Ook het “te mooi om waar te zijn” effect beïnvloed mijn zorgen.
En ja, nu achteraf baal ik er wel een beetje van dat ik niet in het begin gepledged had, zodat ik nu alle bonussen (extraatjes) van de vroege pledgers heb misgelopen. Maar ja, kunt niet alles hebben en soms moet je ook een gokje nemen om de beste kansen te hebben.
[ Voor 30% gewijzigd door Haay op 13-11-2013 09:37 ]
Het is inderdaad een kwestie van persoonlijke voorkeur en natuurlijk van de dikte van je portomonnee.KrazyJay schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 22:36:
Thx guys.
Ik heb nu een Freelancer en een Cutlass.
Als het spel straks uit is, wil ik met Squadron 42 beginnen en met mijn zuurverdiende ingame centjes een starter ship aanschaffen (Aurora of Mustang) en zo de eerste vlieguren ingame in de PU maken.
Als ik toe ben aan meer dan spring ik in een van mijn pledge schepen. Voordeel is dat ik er dan ingame niet heel lang voor hoef te sparen.
Maar, zoals gezegd, persoonlijke keuze.
En die kan trouwens ook zomaar veranderen als we rond 26-11 voor de spaceship snoepwinkel van RSI staan, kwijlend kijkend naar al dat moois in de etalage.
Aurora LN (Next Generation Pack)
Avenger (Advanced Hunter)
325a (Arbitrator)
Freelancer (Digital Freelancer)
Dat lijken mij de beste start packages/opties op dit moment.
De hornet heeft geen Hypersleep beds dus daarmee kan je niet in space uitloggen maar moet je altijd terug naar base. De anderen kunnen dit wel. Persoonlijk vind ik de Aurora (ook de LN) een beetje " lackluster" maar de anderen zien er goed uit.
325a (Arbitrator)
De hornet heeft geen Hypersleep beds dus daarmee kan je niet in space uitloggen maar moet je altijd terug naar base. De anderen kunnen dit wel. Persoonlijk vind ik de Aurora (ook de LN) een beetje " lackluster" maar de anderen zien er goed uit.
Heb zelf de Aurora LN als enige in de hangar staan.. Vind het geweldig om in een oude roestkist te beginnen en mezelf straks zelf omhoog te werken 
Zit er overigens aan te denken om de AMD R9 290 aan te schaffen. Ik weet dat het koffie dik kijken is, maar iemand die weet of dit icm een Intel 860 @ 2.4ghz een beetje zal lopen ?
Zit er overigens aan te denken om de AMD R9 290 aan te schaffen. Ik weet dat het koffie dik kijken is, maar iemand die weet of dit icm een Intel 860 @ 2.4ghz een beetje zal lopen ?
Specs: 9800X3D, RTX 5090, 64GB, VR: Pimax Crystal-Light
Moest even opzoeken wat lackluster betekent maar ja, aan de ene kant is het inderdaad een wat simpele kist. Aan de andere kant is het wel gewoon een lekker solide bak die je veel zal gaan helpen. Beetje de oude corvette die prima mee kan maar toch wel wat gebreken heeft.Ashrah schreef op woensdag 13 november 2013 @ 11:27:
325a (Arbitrator)
Voor zover ik begrepen heb wordt het voornamelijk een GPU zwaar spel. Maar waarom start je niet Crysis 2/3 op en zet alles op very high/ultra settings. Kijk hoe dat gaat en stel desnoods bij naar beneden.. weet je meteen hoe het er aan toe gaat.Wilde schreef op woensdag 13 november 2013 @ 11:31:
Heb zelf de Aurora LN als enige in de hangar staan.. Vind het geweldig om in een oude roestkist te beginnen en mezelf straks zelf omhoog te werken
Ik heb 'm nog niet he.. Dit valt nu nog in de categorie dagdromen
Hoe kom je eigenlijk bij die kaart? Niet dat ik er de laatste tijd erg diep in zit, maar die naam deed geen belletje rinkelen zegmaar. Heb het net even opgezocht en de specs zien er wel leuk daar niet van! Maar weinig bekendheid in ieder geval.
En je CPU,.. welke versie heb jij dan? Een oudere socket dan 1156? Want de 860 die ik nu zie is de i7 860 @ 2,8 Ghz.
Maar onafhankelijk van je tweede antwoord lijkt mij in elk geval 2,4Ghz erg weinig.
En je CPU,.. welke versie heb jij dan? Een oudere socket dan 1156? Want de 860 die ik nu zie is de i7 860 @ 2,8 Ghz.
Maar onafhankelijk van je tweede antwoord lijkt mij in elk geval 2,4Ghz erg weinig.
Heb zelf de R9 280x met een I7 920 2.4 ghz en de hanger loopt zo soepel als een kat die achter zijn eten aan zit.Wilde schreef op woensdag 13 november 2013 @ 11:31:
Ik zal van het weekend even crysis 3 instaleren en dan zal ik is even kijken hoe die op ultra loopt.
Ik denk namelijk dat je niet perse de duurdere R9 290X hoeft te nemen.
Blaat het niet dan schaapt het niet
Ik heb momenteel de Aurora LN Pledge package genomen die ik zojuist naar Ashrah gestuurd heb voor een LTI
. Ik heb de Aurora LN betaald in US$ (bedankt voor de tip, Haay), scheelt toch weer een paar Euro, en ga misschien over een paar dagen nog een ander bootje nemen, dat zal dan de Avenger of de Origin
325a zijn.
Pledge package lijkt me dan niet meer nodig omdat ik via mijn Aurora al de voordelen van early access heb, denk ik dan. Op de pledgepagina btw komt overal de Origin naar voren, maar de Avenger vind ik niet snel terug, vraag me af waarom.
325a zijn.
Pledge package lijkt me dan niet meer nodig omdat ik via mijn Aurora al de voordelen van early access heb, denk ik dan. Op de pledgepagina btw komt overal de Origin naar voren, maar de Avenger vind ik niet snel terug, vraag me af waarom.
[ Voor 0% gewijzigd door KrazyJay op 13-11-2013 13:00 . Reden: spelling ]
Het voordeel van een 2e package is wel dat je een extra character slot hebt. Wel handig als je met meerdere chars wilt spelen.KrazyJay schreef op woensdag 13 november 2013 @ 12:52:
Pledge package lijkt me dan niet meer nodig omdat ik via mijn Aurora al de voordelen van early access heb, denk ik dan. Op de pledgepagina btw komt overal de Origin naar voren, maar de Avenger vindt ik niet snel terug, vraag me af waarom.
Mmmz. ik heb zo'n simpele Aurora MR. Deze heeft een bed, maar is dat ook hypersleepAshrah schreef op woensdag 13 november 2013 @ 11:27:
325a (Arbitrator)
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Ach, zolang je alleen je eigen Aurora LN een oude roestkist noemt, en niet mijn Bessie, gaat het allemaal goed.Wilde schreef op woensdag 13 november 2013 @ 11:31:
Ik zou zelf niet nu, op dit moment, in nieuwe hardware stappen om SC te spelen, om de volgende redenen:
1) Wat je nu koopt is verouderd bij de launch en kan je tegen die tijd voor een habbekrats krijgen.
2) Wat je nu koopt laat je alle nog te fixen (alpha/beta) visual glitsches perfect haarscherp zien. Ja maar daar koop je het toch niet voor tenzij je QA professional bent?

Mijn huidige laptop draait de hangar netjes op medium quality. Daar doe ik het mee, ook tijdens Dogfight Module alpha. Tegen de tijd dat de SQ42 of de PU uitgebracht wordt, is die wel ongeveer aan vervanging toe. Dat is dan het moment om de juiste koop te doen.
Thanks. Dit is zo'n beetje het antwoord waar ik op zat te wachtenStandby schreef op woensdag 13 november 2013 @ 12:45:
[...]
Heb zelf de R9 280x met een I7 920 2.4 ghz en de hanger loopt zo soepel als een kat die achter zijn eten aan zit.
Ik zal van het weekend even crysis 3 instaleren en dan zal ik is even kijken hoe die op ultra loopt.
Ik denk namelijk dat je niet perse de duurdere R9 290X hoeft te nemen.
Volgens de Aurora Brochure wel. Het is een hypersleep cab. En de MR heeft ... Äll-Around" ventral speaker system in hypersleep cab.Help!!!! schreef op woensdag 13 november 2013 @ 13:06:
[...]
Mmmz. ik heb zo'n simpele Aurora MR. Deze heeft een bed, maar is dat ook hypersleepLijkt me nl. inderdaad wel nuttig...
Thx, lekker muziekje dus terwijl ik drift in space.....
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Heb even snel voor je gekeken en dit is wat ik zelf even zo snel kan vinden.Wilde schreef op woensdag 13 november 2013 @ 13:09:
[...]
Thanks. Dit is zo'n beetje het antwoord waar ik op zat te wachten
(dit is trouwens met een msi kaart die iets lager geklokt is dan de rest maar daardoor wel
heel stil is en zuinig qua verbruik)
Crysis 3
1,920 x 1,080, 0x AA, Very High Settings
Min. framerate is 40 fps
Gem. framerate is 51 fps
Dus het zal geen problemen opleveren, misschien dat Star citizen niet 100% open gegooid
kan worden qua graphics, maar wat ik lees zuipt de 290X veel meer vermogen en het maakt
ook veel lawaai.
Je kan nog even afwachten met wat voor 290x kaarten de externe partijen komen, die zullen wel andere koelers monteren maar het is maar wat je belangerijk vind.
Blaat het niet dan schaapt het niet
Kanttekening mbt. het aanschaffen van een nieuwe videokaart:
Toen ik alleen nog maar de Origin 315P in de Discount Hangar had draaide de Hangar soepeltjes op mijn Intel Core i5 750 met Radeon HD 7850 videokaart op Very High grafische instelling.
Maar, toen ik de Freelancer erbij kocht en ik dus ineens twee schepen had, en dus ook de Business Hangar, ging de performance op Very High significant achteruit! Ik heb de graphics nu teruggeschroefd naar Medium instelling en nu loopt het wel weer soepel.
Dus staar je niet blind op de performance als je 'maar' één schip in je starter Hangar hebt want dat is geen graadmeter voor de performance met meerdere schepen in een grotere Hangar.
Wel moet er bij gezegd worden dat er nog totaal geen optimalisaties zijn doorgevoerd.
En afgezien daarvan, Star Citizen komt pas eind 2014 / begin 2015 uit. Dan zijn we wel weer één of twee generaties videokaarten verder. Zonde om dan nu al een videokaart te kopen voor Star Citizen...
Toen ik alleen nog maar de Origin 315P in de Discount Hangar had draaide de Hangar soepeltjes op mijn Intel Core i5 750 met Radeon HD 7850 videokaart op Very High grafische instelling.
Maar, toen ik de Freelancer erbij kocht en ik dus ineens twee schepen had, en dus ook de Business Hangar, ging de performance op Very High significant achteruit! Ik heb de graphics nu teruggeschroefd naar Medium instelling en nu loopt het wel weer soepel.
Dus staar je niet blind op de performance als je 'maar' één schip in je starter Hangar hebt want dat is geen graadmeter voor de performance met meerdere schepen in een grotere Hangar.
Wel moet er bij gezegd worden dat er nog totaal geen optimalisaties zijn doorgevoerd.
En afgezien daarvan, Star Citizen komt pas eind 2014 / begin 2015 uit. Dan zijn we wel weer één of twee generaties videokaarten verder. Zonde om dan nu al een videokaart te kopen voor Star Citizen...
offtopic als een malle, maar wel bizar dat die kaart maar een kleine koeler nodig heeft. Ik heb de 6970 en die heeft twee dikke koelers nodig (inefficiente AMD I know..)
Denk dat het echt heel weinig zin heeft om het over hardware te hebben.
Ok bij de DFM ed. gaat het al wel een rol spelen maar wat je nodig hebt ten tijde van release is echt glazen bollen werk...
Ok bij de DFM ed. gaat het al wel een rol spelen maar wat je nodig hebt ten tijde van release is echt glazen bollen werk...
PC Specs
De pledge pagina laat je standaard slechts een selectie van het totale pledge aanbod zien. Links van de pledges zie je een menu waarin je kunt selecteren welke categorie je wilt zien. Wat je eventueel ook kunt doen is in het Search menu rechtsboven op de pledge pagina een search met een lege zoekstring invullen. Dit laat dan het gehele pledge aanbod zien (incl. add-on schepen, upgrades, uniform patches, tshirts/polos, etc).KrazyJay schreef op woensdag 13 november 2013 @ 12:52:
Op de pledgepagina btw komt overal de Origin naar voren, maar de Avenger vind ik niet snel terug, vraag me af waarom.
Phenom II X4 945 \\ 8GB DDR3 \\ Crosshair IV Formula \\ R9 290
Nee klopt, tenzij je het nu al niet kan draaien en mee wilt gaan doen met de verschillende modules. Ik heb het geluk dat het allemaal nog prima draait. Tegen de tijd dat het spel volledig released en geoptimaliseerd is zal ik naar alle waarschijnlijkheid een update nodig hebben en die dan ook uitvoeren.Help!!!! schreef op woensdag 13 november 2013 @ 13:29:
Zal wel meevallen denk ik, de Hangar is nu verre van geoptimaliseerd natuurlijk. Dus na optimalisatie zou het juist beter moeten lopen, maar daar kun je nu idd nog niks over zeggen.Ircghost schreef op woensdag 13 november 2013 @ 13:32:
[...]
Nee klopt, tenzij je het nu al niet kan draaien en mee wilt gaan doen met de verschillende modules. Ik heb het geluk dat het allemaal nog prima draait. Tegen de tijd dat het spel volledig released en geoptimaliseerd is zal ik naar alle waarschijnlijkheid een update nodig hebben en die dan ook uitvoeren.
Wat je zegt klopt natuurlijk wel.. Maar ik zit nu nog met een GTX275. Da's een directx10 kaart van 5 jaar oud ofzo.. Die trekt het dus nu al niet. Ik heb de directx10 tweak geprobeerd maar heb het idee dat de cpu dan alles rendert.. 5 fps maxHelp!!!! schreef op woensdag 13 november 2013 @ 13:29:
Aangezien er een aantal goede games uitgekomen zijn en uit gaan komen (BF4, GTA5, X-Rebirth en misschien Elite) leek het me wel ok om die 290 (zonder X dus) aan te schaffen..
Leuke is ook dat je dan volgende maand kan dogfighten
Mijn hangar loopt nu met ongeveer 10 tot 15FPS on Low settings, al staan er wel aardig wat schepen in en worden alle schepen nog in vol detail gerendered, hoe ver ze ook staan. Ik hoop dat het tegen de tijd dat de dogfighting module launched wel beter wordt, anders zal er weinig gameplay voor mij inzitten.
Verwijderd
Voor dogfighting zou je ook een 2e handse GTX6xx of AMD79xx kunnen overnemen om als het spel uitkomt naar een dan interessante kaart over te stappen. En dan even afwachten wat Mantle gaat doen en of het Nvidea antwoord daarop is.
Trouwens, wie nog aardig wat SC artwork wilt zien. Een van de designers (Elijah) post veel op zijn eigen website.
http://elijah.cghub.com/images/
http://elijah.cghub.com/images/
Tussen al dat star citizen geweld op die site van elijah staat een challenger concept die ik wel als vervanger van de greycat buggy wil
.
http://s.cghub.com/files/...633000/632251/887_max.jpg
Edit: Had ik al eerder gemeld maar ik had de hangar een tijdje draaiende op een oude core 2 quad q9550 met een geforce 9600GT, dat ging op high setting met max 5 fps en op low settings plus wat console tweaks op naar max 20 fps.
Nu met een geforce gtx 770 gaat het beter met 45 fps op high, maar ik heb nu het gevoel dat mijn cpu+moederbord erg veel moeite hebben om mijn 770 bij te houden.
Ik heb alleen de avenger btw.
http://s.cghub.com/files/...633000/632251/887_max.jpg
Edit: Had ik al eerder gemeld maar ik had de hangar een tijdje draaiende op een oude core 2 quad q9550 met een geforce 9600GT, dat ging op high setting met max 5 fps en op low settings plus wat console tweaks op naar max 20 fps.
Nu met een geforce gtx 770 gaat het beter met 45 fps op high, maar ik heb nu het gevoel dat mijn cpu+moederbord erg veel moeite hebben om mijn 770 bij te houden.
Ik heb alleen de avenger btw.
[ Voor 49% gewijzigd door Meatbag op 13-11-2013 17:23 ]
Is er een grafiekje waarin de groei van het voor SC verzamelde geld te zien is over tijd? Ik ben benieuwd wat de grote pieken veroorzaakt in de binnenkomende donaties.
Er is de Pledge Watch. Hier houden fans al sinds de originele campaign bij hoeveel dollar er per dag ingezameld wordt.
Wow, dat is een indrukwekkende spreadsheetliefhebber die dat heeft gefabriceerd. Ongelooflijk wat bijvoorbeeld de Hornet-ad deed voor de verkoopcijfers!
Verwijderd
Idd interessante spreadsheet. Laat zien dat promotie en de goals veel geld in het laatje brengen. De groei ontwikkelt zich nog steeds exponentieel zo te zien maar denk dat er wel een omslagpunt in zal komen. Waarschijnlijk als ze van de alpha naar de beta fase gaan dat iedereen wel zo'n beetje weet wat het gaat worden.
Hopelijk dat er nog veel meer schepen bijkomen wat meer divers maakt het veel mee onvoorspelbaar. En ook flink wat PVE content want dat is vaak een van de belangrijkste indicators van hoe een MMO aan gaat slaan.
Hopelijk dat er nog veel meer schepen bijkomen wat meer divers maakt het veel mee onvoorspelbaar. En ook flink wat PVE content want dat is vaak een van de belangrijkste indicators van hoe een MMO aan gaat slaan.
Zeker. Als je nu een goede reden hebt om een nieuwe kaart te kopen moet niemand dat laten. De retail release (icm de huidige staat van ontwikkeling) is imho alleen nog veel te ver weg om echt zinnige uitspraken te kunnen doen over hoe goed je het met kaart X tzt zult kunnen spelen.Wilde schreef op woensdag 13 november 2013 @ 13:38:
[...]
Wat je zegt klopt natuurlijk wel.. Maar ik zit nu nog met een GTX275. Da's een directx10 kaart van 5 jaar oud ofzo.. Die trekt het dus nu al niet. Ik heb de directx10 tweak geprobeerd maar heb het idee dat de cpu dan alles rendert.. 5 fps max
Aangezien er een aantal goede games uitgekomen zijn en uit gaan komen (BF4, GTA5, X-Rebirth en misschien Elite) leek het me wel ok om die 290 (zonder X dus) aan te schaffen..
Leuke is ook dat je dan volgende maand kan dogfighten
Ik zou mijn aankoopbeslissing dus zeker niet van dergelijk glazenbolwerk laten afhangen.
OMG, nerd alert!Metalkai schreef op woensdag 13 november 2013 @ 17:17:
Er is de Pledge Watch. Hier houden fans al sinds de originele campaign bij hoeveel dollar er per dag ingezameld wordt.
Vind de betrokkenheid vd fans wel mooi bij deze game.
PC Specs
Het spel zal juist grotendeels op PvE gericht zijn. Spelers zullen maar ongeveer 20% van de totale bevolking in het spel zijn, de rest zal bestaan uit NPCs.
Een oude quote van Ben Lesnick:
Een oude quote van Ben Lesnick:
And YES to PvE… I don’t know where the claim that this game is all about PvP is coming from. We’re building the universe as a setting for some serious PvE (and PvR) scenarios… the fact that we ‘allow’ PvP isn’t to say that it’s what we want the game to be about.
En dan heb je de slider nog, waarmee je in kunt stellen hoeveel kans je hebt om een andere player tegen te komen.
Onder het mom van help zoveel mogelijk mensen aan LTI ben ik kostenloos LTI aan het omzetten voor mensen. Heb een Reddit postje. http://redd.it/1qgx4w
dus je betaald de kosten die ik zelf ook betaal.
[ Voor 14% gewijzigd door Bornhald op 13-11-2013 20:35 ]
Al genoeg mensen in dit topic die deze services bieden, maar join the club zou ik zeggen.Bornhald schreef op woensdag 13 november 2013 @ 20:34:
Onder het mom van help zoveel mogelijk mensen aan LTI ben ik kostenloos LTI aan het omzetten voor mensen. Heb een Reddit postje. http://redd.it/1qgx4w
zit een limiet van $1000 per 24 uur. Dus je kan er niet genoeg hebbenVerwijderd schreef op woensdag 13 november 2013 @ 21:03:
[...]
Al genoeg mensen in dit topic die deze services bieden, maar join the club zou ik zeggen.
Ach zo erg druk is het hier nu ook weer niet
, maar inderdaad welkom.
Doe er 2 per dag ofzoiets.
Anyway hoop dat die DFM snel komt, wil vliegen/vechten .....
Doe er 2 per dag ofzoiets.
Anyway hoop dat die DFM snel komt, wil vliegen/vechten .....
had begrepen dat we met kerst konden vliegen, weliswaar alleen tegen AI maar toch.
Vervolgens zouden we dan begin Januari tegen elkaar kunnen vliegen
edit:Het hele traden zorgt wel af en toe voor mooie plaatjes, althans ik vind een hangar met 2 constellations erin een mooi plaatje
Vervolgens zouden we dan begin Januari tegen elkaar kunnen vliegen
edit:Het hele traden zorgt wel af en toe voor mooie plaatjes, althans ik vind een hangar met 2 constellations erin een mooi plaatje
[ Voor 30% gewijzigd door Bornhald op 13-11-2013 22:04 ]
Ja had het gezien, maar goed "het is klaar als het klaar is".... in eerste instantie was aangegeven "November" nu is het "eind van het jaar"
volgens mij is het altijd December op z'n vroegst geweest hoor.
http://starcitizen.wikia....icipated_Release_Schedule
dat is het schema zoals het bij mij bekend is.
Is altijd al december geweest inderdaad. Het uitstel heeft vooral met de servers te maken, maar ik vind het niet erg om eerst een beetje weer mijn joystick skills op peil te krijgen tegen AI.Bornhald schreef op woensdag 13 november 2013 @ 22:06:
volgens mij is het altijd December op z'n vroegst geweest hoor.
Ik moet zeggen, de mensen bij RSI zijn echt top. Ik hoop oprecht dat ze slagen met Star Citizen. Ze verdienen het gewoon alleen al door de manier waarop ze zich opstellen naar de community. We zijn bezig een nieuwe webshop op aan het zetten en wilden graag t-shirts laten drukken. Aangezien ze voor Star Citizen ook T-shirts drukken, dacht ik om eens aan hen te vragen via welke firma ze werken. Ik had eerlijk gezegd niet verwacht dat ze daarop zouden antwoorden. Maar integendeel. Sandi was echt behulpzaam. Toen bleek dat hun firma enkel orders vanaf 10000 stuks aanneemt en dat voor ons niet haalbaar is, stuurde ze me een andere firma door die ze overwogen hadden die wel kleinere orders aanneemt. Wat een onverwachte support!
Deze hadden jullie vast al gezien?! Ik ben verbaasd (en blij verrast) over de wendbaarheid van bijvoorbeeld de Hornet! Schitterend ook die articulated main thruster!
YouTube: Star Citizen - Early work in progress - AI Combat
YouTube: Star Citizen - Early work in progress - AI Combat
Mijn ervaringen zijn ook zeer positief. Toen de Aurora LN uit kwam stond ie eerst voor 10 dollar te veel in de shop. Ik had hem al afgerekend en 24 uur later omgezet naar store credits en toen voor de juiste prijs opnieuw mijn Aurora LN gekocht. Een paar dagen later kreeg ik mail dat ik het pakket voor 10 dollar te veel had gekocht en 10 dollar store credit zou krijgen. Gemailt dat ik het zelf al opgelost had en die 10 dollar niet hoefde. Reactie terug dat ik het toch mocht houden omdat ik zo eerlijk was.mattderi schreef op donderdag 14 november 2013 @ 08:35:
Wat een onverwachte support!
Later nog een keer contact gehad over mijn kickstarter Digital Scout pakket van 30 dollar (5 dollar goedkoper dan het 'normale' pakket) die ik omgezet had en later toch weer terug wou omdat een Digital Scout + losse upgrade goedkoper was. Geen probleem. Uiteindelijk dus eigenlijk voor 30 dollar een Aurora LN pakket gekregen
Toen maar een Cutlass pakket extra gekocht:') Misschien nog even voor de volledigheid, Original Backers (zoals ik) kunnen voor 110 dollar een compleet pakket met een Cutlass en een unieke Asteroid Hangar kopen. De Cutlass is de 'evil twin' van de Freelancer en wordt omschreven als de 'space honda', lekker goedkoop, heel flexibel en met een crew van 2 man en de mogelijkheid om nog wat extra mensen mee te nemen voor 'search and rescue' missies. Het lijkt mij het mooiste schip om mee te vliegen. Veteran Backers en New Backers kunnen alleen nog een losse Cutlass kopen voor 110 dollar dus zonder het spel er bij.
Is dat niet de Caterpillar die de evil twin van de Freelancer is? De Cutlass is toch de 'pirate assault ship' waarover nog niet zo gek lang geleden heibel was geweest omdat de artwork 2 TR4 thrusters toonde, de ship specs page er maar 1 genoteerd had, en zelfs Rob Irving op WMH in eerste instantie beweerde dattie er maar 1 kreeg en dat een week later weer moest corrigeren?engessa schreef op donderdag 14 november 2013 @ 15:25:
[...]
De Cutlass is de 'evil twin' van de Freelancer
Volgens mij haal je 2 dingen door elkaar. De Catarpillar is de de evil twin van de Freelancer. De Cutlass wordt verkocht "search and rescue" maar ook voor als schip voor lokale milities en vaak gebruikt door pirates. Daarnaast heeft de Cutlass een dedicated RIO seat standaard wat de Hornet en Freelancer niet standaard hebben.engessa schreef op donderdag 14 november 2013 @ 15:25:
[...]
De Cutlass is de 'evil twin' van de Freelancer en wordt omschreven als de 'space honda', lekker goedkoop, heel flexibel en met een crew van 2 man en de mogelijkheid om nog wat extra mensen mee te nemen voor 'search and rescue' missies.
Wel zijn beide van Drake.

[ Voor 8% gewijzigd door Bornhald op 14-11-2013 16:00 ]
Nee, dat schijnt al bijgesteld te zijn. De Cutlass is nog steeds in ontwikkeling en volgens de laatste berichten is ie ook een stuk groter geworden. Zo past hij in ieder geval niet meer in een Idris Je zou hem nu kunnen zien als de evil twin van de Freelancer en de Caterpillar is opgeschaald naar gelijkwaardig aan de Constellation. Qua prijs komt het ook wel ongeveer overeen. Natuurlijk blijven het allemaal schepen met hun eigen rol dus tsja.
Heb je een bron? Geld is (volgens het RSI forum iig) niet de maatstaaf waaraan een klasse wordt bepaald. En wanneer je de stats van de Cat naast die van de Lancer hangt dan komen deze meer overeen dan de 'Lass en de Lancer of de Cat en de Connie.engessa schreef op donderdag 14 november 2013 @ 16:10:
Nee, dat schijnt al bijgesteld te zijn. De Cutlass is nog steeds in ontwikkeling en volgens de laatste berichten is ie ook een stuk groter geworden. Zo past hij in ieder geval niet meer in een Idris Je zou hem nu kunnen zien als de evil twin van de Freelancer en de Caterpillar is opgeschaald naar gelijkwaardig aan de Constellation. Qua prijs komt het ook wel ongeveer overeen. Natuurlijk blijven het allemaal schepen met hun eigen rol dus tsja.
Ik heb iig nog niet via een officeel kanaal gehoord dat de 'Lass de evil twin van de Lancer is. Vooral om dat de 'Lass geen mercentile schip is en de Lancer wel
edit:ook is de screenshot echt NET van het forum gehaald en is die pagina 2 weken geleden bijgewerkt.
[ Voor 5% gewijzigd door Bornhald op 14-11-2013 16:18 ]
Een bron kan ik zo niet vinden en zal er dan ook niet zijn. Ik baseer mij meer op de flavortekst en specs die je naast elkaar legt. Cutlass en Freelancer allebei rond de 30 meter met een crew van 2 waarbij de Freelancer meer cargospace heeft en meer energie en de Cutlass beter bewapend is met meer uitbreidingsmogelijkheden.
Caterpillar en Constellation zijn allebei rond de 60 meter, crew van 5 of 6 en heel erg divers in de mogelijkheden.
Caterpillar en Constellation zijn allebei rond de 60 meter, crew van 5 of 6 en heel erg divers in de mogelijkheden.
Zojuist van het RSI forum gehaald.
Handige manier om een extra klok in te stellen voor 'Star Citizen' tijd (UTC-6).
Ik kende 'm niet. Maar nu wel
For Windows 7:
1) Move mouse to lower right hand corner of screen and then left click on the clock
2) Click "Change date and time settings"
3) Click tab for additional clocks
4)Set clock for Central Standard Time (UTC-06:00)
5) Set Clock Name To "Star Citizen" then click apply and then okay.
Now all you have to do is hover your mouse over the clock and it'll show your current timezone and the Time Zone for all things Star Citizen.
Handige manier om een extra klok in te stellen voor 'Star Citizen' tijd (UTC-6).
Ik kende 'm niet. Maar nu wel
For Windows 7:
1) Move mouse to lower right hand corner of screen and then left click on the clock
2) Click "Change date and time settings"
3) Click tab for additional clocks
4)Set clock for Central Standard Time (UTC-06:00)
5) Set Clock Name To "Star Citizen" then click apply and then okay.
Now all you have to do is hover your mouse over the clock and it'll show your current timezone and the Time Zone for all things Star Citizen.
Ik kan me hier eerlijk gezegd ook niet in vinden. Ik begrijp wel waar je vandaan komt, maar de conclusie is niet juist.engessa schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 10:10:
Een bron kan ik zo niet vinden en zal er dan ook niet zijn. Ik baseer mij meer op de flavortekst en specs die je naast elkaar legt. Cutlass en Freelancer allebei rond de 30 meter met een crew van 2 waarbij de Freelancer meer cargospace heeft en meer energie en de Cutlass beter bewapend is met meer uitbreidingsmogelijkheden.
Op de specs page is te zien dat de enige verschillen tussen de Freelancer en de Caterpillar zijn:
- Lengte

- Hoogte

- Startgewicht
- Aantal crewleden
De rest is nagenoeg gelijk. Max cargo, thrusters, shields, etc. Dus ik denk dat de Freelancer en de Caterpillar in één categorie horen, en dat de Cutlass en de Constellation daarbuiten vallen.
De Cutlass heeft betere maneuvering thrusters dan de Freelancer en heeft minder gewicht mee te slepen (zowel null-cargo mass als met een volle lading).
De Constellation staat weer volledig boven deze drie, misschien niet in ship size, maar als je kijkt naar de thrusters, de cargo mass (bijna het DUBBELE van de Freelancer en de Caterpillar), het aantal upgrade slots en de hardpoints zie je dat dit toch echt niet te meten is met de Caterpillar.
Overigens moet ik erbij zeggen dat ik 'meer crewleden' niet als bijzonder groot pluspunt beschouw. Dit zijn namelijk mensen (of NPCs, net wat je wil) die niet in hun eigen schip rondvliegen. Zie die maar eens te vinden straks ... [/drama modus]
In ander nieuws: ik ben toch over ... wederom 55 greenbacks naar die yanks gestuurd
EDIT:
Wingman's Hangar over 10 minuten!
ohoh leuk de asteroid hangar tijdens WMH.
en is dit nu een nieuw schip??

en 2 concepts voor de hangar (er is een 3e in WMH maar die wordt niet gebruikt)

en is dit nu een nieuw schip??

en 2 concepts voor de hangar (er is een 3e in WMH maar die wordt niet gebruikt)

[ Voor 41% gewijzigd door Bornhald op 15-11-2013 20:47 ]
Ziet er een beetje uit als de achterkant van de Freelancer?
hmm, zou kunnen ja, dacht dat de engines dichter tegen de hull aan zitten, maar denk dat je best nog wel eens gelijk kan hebben
Er was op het officiele forum ook een thread over dat plaatje, maar dan over een ander schip erin. (plaatjes van de forum genomen, niet zelf gedaan)

Details over Anniversary Sale bekend:
https://robertsspaceindus...-Anniversary-Sale-Details
- Monday, November 18 – ORIGIN M50
- Tuesday, November 19 – ORIGIN 350R & Lightspeed Package
- Wednesday, November 20 – Drake Caterpillar
- Thursday, November 21 – RSI Aurora LX
- Friday, November 22 – Anvil Gladiator & Aegis Retaliator (running through the weekend)
- Monday, November 25 – MISC Starfarer
Deze limited ships zullen voor iedereen LTI hebben, ook New Backers. Dit is om de grey market wat meer tegen te gaan. Nieuwe backers betalen overigens wel meer dan early backers, dus laundering kan nog steeds interessant zijn.
Op 26 november om 11 AM PST komt er een 4 uur lange live stream (dat is als ik het goed heb 20.00 GMT +1 tijd).
Edit: Tijdens de live stream zullen ook nog een paar Idris-P's verkocht worden en de nieuwe schepen voor komende tijd zullen worden bekend gemaakt.
https://robertsspaceindus...-Anniversary-Sale-Details
- Monday, November 18 – ORIGIN M50
- Tuesday, November 19 – ORIGIN 350R & Lightspeed Package
- Wednesday, November 20 – Drake Caterpillar
- Thursday, November 21 – RSI Aurora LX
- Friday, November 22 – Anvil Gladiator & Aegis Retaliator (running through the weekend)
- Monday, November 25 – MISC Starfarer
Deze limited ships zullen voor iedereen LTI hebben, ook New Backers. Dit is om de grey market wat meer tegen te gaan. Nieuwe backers betalen overigens wel meer dan early backers, dus laundering kan nog steeds interessant zijn.
Op 26 november om 11 AM PST komt er een 4 uur lange live stream (dat is als ik het goed heb 20.00 GMT +1 tijd).
Edit: Tijdens de live stream zullen ook nog een paar Idris-P's verkocht worden en de nieuwe schepen voor komende tijd zullen worden bekend gemaakt.
We will also unveil the first details on the next assortment of ships, as we did at the first livestream! Like the original group, these ships will be offered for sale on special occasions… including some which will be purchasable for the first time on the 26th! There will also be a limited number of LTI Idris-P corvettes available for sale to all users, offered in four allotments throughout the day to allow Citizens around the world a chance at purchasing these rare ships.
[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2013 01:56 ]
De vraag is... hoeveel duurder zullen ze zijn? ;-)
Mooie tijd voor de livestream voor ons. Uurtje eerder was nog mooier geweest, maar kan niet klagen
gokje, maar gezien de andere schepen ook ~10% duurder zijn zal het wel in die buurt liggenAndrewBourgeois schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 01:41:
De vraag is... hoeveel duurder zullen ze zijn? ;-)
De Idris-M is limited betekent dit dat je die ook nooit ingame kunt vrijspelen?
Nothing to see here!
las het vandaag nog ergens, er komen ingame pakketen om van een idris-p een idris-m te maken
dus ze gaan in-game beschikbaar komen.En je kan er altijd 1 lenen zonder het te vragen nadat je de originele bemanning een enkeltje luchtsluis hebt gegeven
dus ze gaan in-game beschikbaar komen.En je kan er altijd 1 lenen zonder het te vragen nadat je de originele bemanning een enkeltje luchtsluis hebt gegeven
Bron: https://robertsspaceindus...-Anniversary-Sale-DetailsYou will be able to upgrade your Idris-P to military specifications using kits available in the finished game.
Wel jammer dat er nog niets bekend is over dat Banu schip dat ze ook tijdens de sale gingen verkopen!
Gezien de Starfarer gelimiteerd is tot brandstoffen en vloeibare eetwaren wou ik dat Banu schip kopen indien het alles kon vervoeren, ook al had het maar 50ton cargo capacity ofzo (vs 75 ton voor de Starfarer). Ik gun ze wel nog wat cash dus ik ga denk ik de Starfarer halen en die omsmelten voor een Banu schip indien het toch iets leuks is.
Grote kans dat het Banu schip nog wel wordt verkocht tijdens de live stream of daarvoor. Er komen nog een paar verrassingen namelijk.
Het is inderdaad al bevestigt dat het Banu schip verkocht zal worden tijdens/na de livestream op de 26ste. Voor hoelang is nog onbekend, maar ik verwacht dat het wel de hele dag zal zijn.
Dat leuke moment waarop je op een feestje iemand tegenkomt die ook gepledged heeft voor Star Citizen ^^
[ Voor 5% gewijzigd door Ircghost op 18-11-2013 11:35 ]
Voor Eyefinity gebruikers; Ik ben van een 5870 overgestapt op een R9 290.
Framerate: 9/11 -> 19/20
Framerate: 9/11 -> 19/20
nvm
[ Voor 102% gewijzigd door Wilde op 18-11-2013 11:00 ]
? die zin klopt niet.Ircghost schreef op zondag 17 november 2013 @ 23:44:
Dat leuke moment waarop je op een feestje iemand die ook gepledged heeft voor Star Citizen ^^
Wat LTI betreft:
Ze zeggen dat het slechts een klein voordeel is en dat wie "een paar missies en/of trade runs doet" genoeg zal hebben om zn SHI (Standard Hull Insurance (= LTI maar beperkt in tijd)) te dekken.
"Klein" is slechts waar voor wie bij de release slechts met 1 schip wil gaan spelen! Wie bvb tussen 5 schepen wil afwisselen zal al een pak meer moeten afdokken voor zn SHIs. Voor die mensen is LTI al een stuk interessanter.
Ze zeggen dat het slechts een klein voordeel is en dat wie "een paar missies en/of trade runs doet" genoeg zal hebben om zn SHI (Standard Hull Insurance (= LTI maar beperkt in tijd)) te dekken.
"Klein" is slechts waar voor wie bij de release slechts met 1 schip wil gaan spelen! Wie bvb tussen 5 schepen wil afwisselen zal al een pak meer moeten afdokken voor zn SHIs. Voor die mensen is LTI al een stuk interessanter.
Even er van tussen geweest, maar is het nog mogelijk van te "upgraden"?
Heb nu een standaard 300i, maar wil liever een specifieke variant ervan.
Als het nog te koop is kan je je huidige package inruilen voor store credits en dan de gewenste package kopen.
Inruilen voor store credits doe je op de "My Hangar" door op de knop "Exchange for Store Credits" van je package te klikken. Wel opletten dat je niets unieks uit je huidige package verliest.
Inruilen voor store credits doe je op de "My Hangar" door op de knop "Exchange for Store Credits" van je package te klikken. Wel opletten dat je niets unieks uit je huidige package verliest.
Je kan ook gewoon een upgrade package kopen voor je standaard 300i. Daarmee verander je hem in een 315p of 325a, net wat je kiest. Het enige is dat die upgrade packages nog niet zichtbaar zijn in de hangar, komt later met een patch.Myri schreef op maandag 18 november 2013 @ 11:57:
Even er van tussen geweest, maar is het nog mogelijk van te "upgraden"?
De M50 is verschenen in de Pledge Store! 90$ voor de new backers zoals ik. Ik vermoed 80$ voor de OB/VBs onder ons dus laundering is ook hier interessant.
Klopt, $80 voor OB/VB. LTI voor iedereen trouwens, dus daarvoor hoef je niet te launderen.Zyppora schreef op maandag 18 november 2013 @ 13:43:
De M50 is verschenen in de Pledge Store! 90$ voor de new backers zoals ik. Ik vermoed 80$ voor de OB/VBs onder ons dus laundering is ook hier interessant.
Bron: https://robertsspaceindus...-Anniversary-Sale-DetailsUPDATE: Due to popular demand, the Super Hornet will be offered over the weekend alongside the Anvil Gladiator and Aegis Retaliator.
P.S.: Ashrah heeft mij geholpen met het omzetten van een package naar zn LTI variant. Dank je Ashrah!
hm.. mischien ga ik dan toch nog een super hornet aanschaffen, om naast de Freelancer te gebruiken tijden de dogfight module. denk namelijk niet dat een freelancer heel erg goed zal zijn in dogfighting.
7D | 30D | grips | flitslampjes | lensspul
Te Koop: A-Mount Sigma 20MM F1.8
Verwijderd
Twijfel, twijfel...Super Hornet..twijfel..duur..twijfel..om smelten..Avenger..dogfight..welke..Aaarrgh.
Gewoon zorgen dat je vrienden hebt die naast je vliegenKorras schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 10:41:
hm.. mischien ga ik dan toch nog een super hornet aanschaffen, om naast de Freelancer te gebruiken tijden de dogfight module. denk namelijk niet dat een freelancer heel erg goed zal zijn in dogfighting.
Leave the Penguin alone >: (Verwijderd schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 10:45:
Twijfel, twijfel...Super Hornet..twijfel..duur..twijfel..om smelten..Avenger..dogfight..welke..Aaarrgh.
Volgens mij krijg je bij de dogfighting module gewoon een rij schepen om te testen en is dat niet per se met de schepen waarvoor je hebt gepledgt, maar is niet officieel bevestigd.
Weet iemand of dit ook t geval is voor voor de Aurora LN upgragde package? Die heb ik laatst namelijk gekocht, maar die verschijnt nog steeds niet in mn Hangar. En volgens mij heb ik wel afbeeldingen gezien van dat mensen m hadden (en dan ook van een upgrade package). En aangezien de mensen bij CGI t volgens mij wel druk genoeg hebben, wil ik niet gelijk een ticket aanmaken voor niksVerwijderd schreef op maandag 18 november 2013 @ 12:28:
[...]
Je kan ook gewoon een upgrade package kopen voor je standaard 300i. Daarmee verander je hem in een 315p of 325a, net wat je kiest. Het enige is dat die upgrade packages nog niet zichtbaar zijn in de hangar, komt later met een patch.
Edit: Vandaag is trouwens (voorlopig) de enige dag dat de 350R upgrade package nog in de verkoop is, mocht je die willen.
[ Voor 7% gewijzigd door CrackSlet op 19-11-2013 10:55 ]
Het geldt voor elke upgrade. Ze zijn bij Turbulent (de website-mensen) op dit moment bezig om een web-interface te maken om je upgrades vast te koppelen aan een schip, waarna de upgrades wel in de hangar zouden moeten verschijnen.
Wat Metalkai zegt. De mensen die de LN wel zien in de hangar hebben die als volledig schip gekocht en niet als upgrade package.CrackSlet schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 10:53:
[...]
Weet iemand of dit ook t geval is voor voor de Aurora LN upgragde package? Die heb ik laatst namelijk gekocht, maar die verschijnt nog steeds niet in mn Hangar. En volgens mij heb ik wel afbeeldingen gezien van dat mensen m hadden (en dan ook van een upgrade package). En aangezien de mensen bij CGI t volgens mij wel druk genoeg hebben, wil ik niet gelijk een ticket aanmaken voor niks
Edit: Vandaag is trouwens (voorlopig) de enige dag dat de 350R upgrade package nog in de verkoop is, mocht je die willen.
Verwijderd
Mijn idee is dat de Avenger (Penguin..precies) toch wel het meest veelzijdig is als ik niet te veel wil uitgeven.
De Super Hornet, hoe gaaf ook, is toch wat beperkt wat betreft credits verdienen om mijn vloot uit te breiden, ingame.
De Super Hornet, hoe gaaf ook, is toch wat beperkt wat betreft credits verdienen om mijn vloot uit te breiden, ingame.
Dit is besproken in de laatste Wingman's Hangar.Metalkai schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 10:54:
Het geldt voor elke upgrade. Ze zijn bij Turbulent (de website-mensen) op dit moment bezig om een web-interface te maken om je upgrades vast te koppelen aan een schip, waarna de upgrades wel in de hangar zouden moeten verschijnen.
Waar baseer je dat op Zzap?Verwijderd schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 10:57:
Mijn idee is dat de Avenger (Penguin..precies) toch wel het meest veelzijdig is als ik niet te veel wil uitgeven.
Verwijderd
Ship specs, de Hornet is toch voornamelijk een Gun for Hire, zonder cargo (tenzij je de turret vervangt)
De Avenger heeft naast flink wat vuurkracht ook flink ruimte voor cargo, maar zal het waarschijnlijk af laten weten tegen de Hornet als het op dogfighting aankomt.
Ik denk dat je met de Avenger meer verschillende soort missies kunt doen en vooral ook trade runs kunt maken.
De Avenger heeft naast flink wat vuurkracht ook flink ruimte voor cargo, maar zal het waarschijnlijk af laten weten tegen de Hornet als het op dogfighting aankomt.
Ik denk dat je met de Avenger meer verschillende soort missies kunt doen en vooral ook trade runs kunt maken.
Ik zat te wachten op de 350R maar de prijs is me te hoog. Dan maar wat meer uurtjes spelen en zelf verdienen.
Verwijderd
Alleen de OB. De rest kan alleen hun eigen schepen gebruiken.Verwijderd schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 10:47:
Volgens mij krijg je bij de dogfighting module gewoon een rij schepen om te testen en is dat niet per se met de schepen waarvoor je hebt gepledgt, maar is niet officieel bevestigd.
Is dat zo? Heb je daar een bron bij?Verwijderd schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 11:41:
[...]Alleen de OB. De rest kan alleen hun eigen schepen gebruiken.
(Vind ik niet erg,.. ben een OB
Iets anders,.. er lopen verschillende discussies m.b.t. LTI. De ene persoon zegt dat LTI puur voor je 'ship-hull' is en de ander zegt dat wapens daar ook bij horen. (Cargo en veranderingen die je zelf toevoegt uiteraard niet.)
Ik heb gezocht maar alleen de het volgende kunnen vinden:
& hier:Anyone who pledged for a copy of Star Citizen before November 26, 2012 automatically has lifetime insurance on their pledge ships; this protects the investment you made in the game in perpetuity.
Lifetime Insurance *
- Replaces your ship hull in the event of destruction or theft.
- Hull is replaced with an identical model in equivalent condition.
- Effective indefinitely with no additional in-game fee.
[ Voor 64% gewijzigd door shaft8472 op 19-11-2013 11:52 ]
Ben ook benieuwd wat de bron daarvoor is.Verwijderd schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 11:41:
[...]
Alleen de OB. De rest kan alleen hun eigen schepen gebruiken.
Dit topic is gesloten.