En weer een paar gelukkige spelers die nu LTI hebben,
Blaatgaap, Zzap, -Mach- en Kupauw veel plezier met de hangar en DFM.
Blaatgaap, Zzap, -Mach- en Kupauw veel plezier met de hangar en DFM.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 15% gewijzigd door engessa op 02-11-2013 16:11 ]
PSN ID: Bitplanet Wii Code:1486-5351-7096-1324 Mijn Spellijst
Het heeft een Cape en X ray visionBitfighter schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 17:18:
Wat is er zo super aan de Super Hornet?
Uitgevoerd in rood/blauw. Maar zie de brochure voor het juiste antwoord: https://robertsspaceindus...ce/Brochure-Hornet-V8.pdf
Ik heb afgelopen maand de Digital Mercenary package gekocht en daarbij een Aurora MR gekregen. Heeft het voor mij nut om nog een original/veteran backer ergens voor in te schakelen? Het hele omsmelt/LTI verhaal is mij nog niet geheel duidelijk...engessa schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 16:03:
Ik wil mensen er nogmaals op wijzen dat voor sommige pakketten het interessant kan zijn om even een Original Backer te zoeken (ik kan je wel helpen) die het voor je omzet, er kan namelijk een prijsvoordeel zijn. Zie deze lijst: http://www.reddit.com/r/S...ckage_prices_rsi_website/ Vooral voor de Hornets (de Super Hornet is verkrijgbaar tot maandag, daarna voorlopig niet meer!) en duurder kan het voordeel oplopen tot 15 dollar. Ook kunnen alleen Original Backers het Digital Pirate pack bestellen (een Cutlass met alpha/beta toegang) en verder niemand anders.
Ashrah is Veteran Backer en kan iedereen heel goed helpen aan LTI dus blijf hem vooral vragen. Maar soms kan er een voordeeltje in zitten door een Orginal Backer te vragen.
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Hornet F7C-S $125 $125 $125 <-- hoezo is het handiger als een original backer die koopt dan?engessa schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 16:03:
Ik wil mensen er nogmaals op wijzen dat voor sommige pakketten het interessant kan zijn om even een Original Backer te zoeken (ik kan je wel helpen) die het voor je omzet, er kan namelijk een prijsvoordeel zijn. Zie deze lijst: http://www.reddit.com/r/S...ckage_prices_rsi_website/ Vooral voor de Hornets (de Super Hornet is verkrijgbaar tot maandag, daarna voorlopig niet meer!) en duurder kan het voordeel oplopen tot 15 dollar. Ook kunnen alleen Original Backers het Digital Pirate pack bestellen (een Cutlass met alpha/beta toegang) en verder niemand anders.
Ashrah is Veteran Backer en kan iedereen heel goed helpen aan LTI dus blijf hem vooral vragen. Maar soms kan er een voordeeltje in zitten door een Orginal Backer te vragen.
[ Voor 3% gewijzigd door Rutix op 02-11-2013 17:43 ]
Nothing to see here!
Het prijsverschil geldt alleen voor packages die ook tijdens OB of VB periode beschikbaar waren, bijvoorbeeld Colonel package, en het geldt niet voor add on ships. De nieuwe hornet variants packages zijn pas recentelijk beschikbaar en hebben dezelfde prijzen voor iedereen.Rutix schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 17:38:
[...]
Hornet F7C-S $125 $125 $125 <-- hoezo is het handiger als een original backer die koopt dan?
Edit: De super is natuurlijk deze:
Hornet F7C-M\[5] $165 $165 $165
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2013 17:51 ]
Na het stukje nog een keer gelezen te hebben wilde engessa waarschijnlijk ook gewoon zeggen dat de super hornet maandag niet meer te krijgen is en je dus geen LTI meer kunt krijgen op die voorlopigVerwijderd schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 17:48:
[...]
Het prijsverschil geldt alleen voor packages die ook tijdens OB of VB periode beschikbaar waren, bijvoorbeeld Colonel package, en het geldt niet voor add on ships. De nieuwe hornet variants packages zijn pas recentelijk beschikbaar en hebben dezelfde prijzen voor iedereen.
[ Voor 8% gewijzigd door Rutix op 02-11-2013 18:00 ]
Nothing to see here!
Ik kan een Digital Scout package kopen voor 35 euro waar precies hetzelfde in zit en je krijgt dan een schip met LTI. Scheelt je vijf dollar die je aan een skin of extra credits uit kunt geveng0tanks schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 17:33:
[...]
Ik heb afgelopen maand de Digital Mercenary package gekocht en daarbij een Aurora MR gekregen. Heeft het voor mij nut om nog een original/veteran backer ergens voor in te schakelen? Het hele omsmelt/LTI verhaal is mij nog niet geheel duidelijk...
Een Digital Colonel pakket plus een losse upgrade is 15 dollar goedkoper als je een Original Backer bent. Enige nadeel voor de Super Hornet is dat je dat laserpistool wat in het Weekend Warrior pakket zit waarschijnlijk niet krijgt.Rutix schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 17:51:
[...]
Na het stukje nog een keer gelezen te hebben wilde engessa waarschijnlijk ook gewoon zeggen dat de super hornet maandag niet meer te krijgen is en je dus geen LTI meer kunt krijgen op die voorlopig.
Jammer dat ik geen geld heb om hem nog te kopen. Ahh well komt vast nog wel een andere special aan
Als je dan toch al geld uit geeft wil je als echte Nederlander natuurlijk wel het meeste waar voor je geldpirke schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 18:07:
Als je echt wilt besparen hoef je niet eens naar een OB te gaan. Je kan hem ook gewoon ingame vrijspelen
[ Voor 11% gewijzigd door engessa op 02-11-2013 18:19 ]
Als je zorgt dat je voor 26 nov de basis hornet koopt met LTI. Mocht de super hornet weer komen, koop je hem gewoon als upgrade en heb je nog steeds LTI, ongeacht wanneer die komt.Rutix schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 17:51:
[...]
Jammer dat ik geen geld heb om hem nog te kopen. Ahh well komt vast nog wel een andere special aan
[ Voor 4% gewijzigd door Metalkai op 02-11-2013 18:47 ]
Hmm net even zitten rekenen .... Engessa je hebt een pm ^^engessa schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 18:16:Als je dan toch al geld uit geeft wil je als echte Nederlander natuurlijk wel het meeste waar voor je geld
[ Voor 65% gewijzigd door Ashrah op 02-11-2013 20:54 ]
[ Voor 26% gewijzigd door Ashrah op 02-11-2013 21:43 ]
[ Voor 11% gewijzigd door engessa op 03-11-2013 11:59 ]
Nothing to see here!
[ Voor 47% gewijzigd door Standby op 03-11-2013 18:56 ]
Blaat het niet dan schaapt het niet
En het volgende doel voor $27 miljoen is:Enhanced Capital Ship Systems – In addition to the command and control systems we’ve already outlined, we’re going to expand capital ship functions! Lead a damage control team to fight fires and repair key systems during battle, control internal bulkheads to slow boarders and man a number of consoles, like navigation and engineering, that will make commanding a capital ship feel even more immersive.
Edit: Aaaaand.. we've got $26 million!Banu Merchantman Unlocked – Banu traders are renowed for their merchant prowess, traveling the spacelanes and trading with everyone from humans to the Vanduul! Their sturdy, dedicated trading ships are prized beyond all other transports, sometimes passing from generation to generation of Banu. At $23 million we dedicated additional resources to making Xi’An spacecraft a unique experience. At $27 million, we will expand that same thinking to the Banu! Starting with the merchant ship, the design team will expand Banu technology to offer players a completely different way of experiencing their universe.
Korte info over de Mustang:New Starter Ship – The team at Consolidated Outland has decided to take Roberts Space Industries head on in 2944 by premiering the Mustang personal spacecraft. We will use these additional resources to create another ship company and starter ship for Star Citizen. The new ship will be offered for sale alongside the Aurora, so players have a choice between two options to begin the game!
Meer informatie op de website van RSI.The Mustang isn’t planned as a replacement for the Aurora, it’s another option that may better suit some play-styles. Want a reliable personal starship? Go with the Aurora. Want something with a little more power, at the expense of cargo? Try the Mustang!
Denk dat dit best wel eens een leuk recon scheepje kan worden voor de wat grotere clans.After finding initial success with spacecraft conversion kits, Outland is now ready to run with the big boys: the new Mustang spacecraft line is preparing to go into mass production is priced to compete with Roberts Space Industries’ Aurora. Using newly-developed construction techniques and ultralight material alloys sometimes considered unsafe, the Mustang pushes power ratios to the limit. The result is a sleek, stylish spacecraft that weighs less than the Aurora and has more options for engines and thrusters… at the expense of some stability, weapons hardpoints and cargo capacity.
Omdat je dan geen LTI erop hebt, wel als je nu eerst die Aurora koopt.Ircghost schreef op maandag 04 november 2013 @ 11:49:
Waarom zou je dat doen? Waarom kopen ze niet gewoon de Mustang wanneer die uitkomt?
Zal het normaal ook niet doen, dit is een uitzondering volgens mij. Je moet het dan meer zien als een soort van upgrade.Ircghost schreef op maandag 04 november 2013 @ 11:57:
ah ik wist niet dat dit doorwerkt als je het vernietigd.
When it’s ready, we’ll make Mustang packages available in the pledge store; users who prefer the new ship to the base Aurora will be able to make the switch at no cost (LTI will transfer, where applicable.) New players will be able to start the game with a significant choice, increasing immersion all the more!
Voor 25 dollar heb je een extra Aurora MR speciaal voor de Mustang.pirke schreef op maandag 04 november 2013 @ 17:11:
Ik hou mijn Aurora LN, mooi dingetje. Ik heb liever extra firepower en meer cargo dan een wat wendbaardere met minder cargo en minder wapens.
Die Mustang lijkt mij mooi om andere schepen te rammen. Minder wapens en minder cargo belemmert de usability behoorlijk maar als ie sneller en wendbaarder is kun je hem mooi gebruiken om in de brug van een Idris te vliegenVerwijderd schreef op maandag 04 november 2013 @ 19:18:
[...]
Voor 25 dollar heb je een extra Aurora MR speciaal voor de Mustang.
Escape pods zijn er sowieso. Wanneer je je schip dreigt te verliezen (door bv. schade of boarding) kun je in een escape pod kruipen en ontsnappen. Meer info daarover staat ook in Death of a Spaceman.Ircghost schreef op maandag 04 november 2013 @ 19:53:
Haha dan moet je er wel LTI op hebben anders wordt het een dure zaak. Ben heel benieuwd hoe ze ramming gaan implementeren.. Je zou verwachten dat het extreem veel schade aanricht, en als je inderdaad de brug raakt en de speler zat toevallig achter, zou hij het dan overleven of is het einde schip = einde spel? Of kan hij misschien nog snel ontsnappen in eigen kleine schip (die kan toch ook een kleinere?) of die vaneen maat.
Ook zo iets, hoe gaaf zou het zijn als er escapemodules komen zodat je vrienden je kunnen oppikken.
Ik denk dat je dan een platte Mustang op het shield van die Idris hebt geplaktengessa schreef op maandag 04 november 2013 @ 19:37:
[...]
Die Mustang lijkt mij mooi om andere schepen te rammen. Minder wapens en minder cargo belemmert de usability behoorlijk maar als ie sneller en wendbaarder is kun je hem mooi gebruiken om in de brug van een Idris te vliegen
Phenom II X4 945 \\ 8GB DDR3 \\ Crosshair IV Formula \\ R9 290
Ik denk dat je best wat schade aan kunt richten met rammen. Oa de Scythe is er voor gebouwd. Ben erg benieuwd hoe ze dat aan gaan pakken, het lijkt mij in ieder geval mooi om te doen: met een man of 50 in Aurora's en Mustangs invliegen op een Idris (of Bengal!) en kijken wat er gebeurd. Het hoeft allemaal niet zo heel serieusZyppora schreef op maandag 04 november 2013 @ 20:18:
[...]
Ik denk dat je dan een platte Mustang op het shield van die Idris hebt geplakt
Alhoewel, shields zouden minder effectief zijn tegen 'hard ammo', daar zou je dan weer armor voor moeten hebben ...
Nothing to see here!
Verwijderd
De manier waarop ze het verwoorden laat nog wat ruimte voor interpretatie maar het lijkt er op dat in de dagen voor de 26ste iedere dag een limited schip terug komt. Dit uitgezonderd de Scythes (daar komen er gewoon niet meer van) en de Idris-M (schijnt vooral een balans issue te zijn, ding is veel te overpowered om in grote getalen in het begin te hebben. De mogelijke prijslijst:Verwijderd schreef op maandag 04 november 2013 @ 23:52:
Gaan ze de 26e toch nog een dagje alle schepen behalve Idris-M en Scythe te koop aanbieden?
En de Idris-P in beperkte oplage.
Ze willen nog even een paar miljoen binnenharken?
Het opnieuw aanbieden gaat waarschijnlijk weer voor een shitstorm aan whiners zorgen op het forum omdat mensen hun schepen te duur via reddit oid. gekocht hebben.Here is the waitlist info. - waitlists are now all closed as we have over 2000 tickets!
Idris-Ps will be going on sale for a limited time on the 26th and in a limited number. We will release the time schedule soon.
Idris-Ms and Vanduuls however are no longer available. We just haven't had anyone reclaim them in the past couple of months so we are going to let any reclaims that ever come in just not go back into circulation. The wait lists take up too much time in customer service for the one or two ships that may come in every six months.
All other limited ships will be going on sale for one day before the 26th and we will also release that schedule
[ Voor 63% gewijzigd door Zyppora op 05-11-2013 08:34 ]
Cargo lijkt me voor dat doel juist heel nuttig.engessa schreef op maandag 04 november 2013 @ 19:37:
[...]
Die Mustang lijkt mij mooi om andere schepen te rammen. Minder wapens en minder cargo belemmert de usability behoorlijk maar als ie sneller en wendbaarder is kun je hem mooi gebruiken om in de brug van een Idris te vliegen
Een Rocket Propelled Grenade lijkt me dan nog veel nuttigerJurGor schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 09:08:
[...]
Cargo lijkt me voor dat doel juist heel nuttig.
Maar dan moet je niet gaan vliegen met een vracht drinkwater, als je begrijpt wat ik bedoel.
Hun eigen schuldZyppora schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 08:26:
Het opnieuw aanbieden gaat waarschijnlijk weer voor een shitstorm aan whiners zorgen op het forum omdat mensen hun schepen te duur via reddit oid. gekocht hebben.
My thoughts exactly, maar ik vind het wel enigszins sneu voor de mods die hier weer een dagtaak aan gaan hebben.Metalkai schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 10:07:
[...]
Hun eigen schuldIk weet niet of jullie de hangover vorige week gezien hebben, maar Wingman had het daar ook over. Er was iemand op die officiele forums die compleet gek werd omdat een troll gepost had dat de Scythe en Idris-M weer voor sale kwam, met een fake quote van Ben.
Hij had namelijk $600 betaald voor zijn Scythe, en Wingman zat hem toen een beetje te mocken
Ik moet zeggen deze community verzint altijd wel een rede om te zeiken. Maar dat heeft er volgens mij vooral mee te maken dat iedereen gewoon zo hyped is. Dan beginnen ze te discusseiren over elk detail gewoon om er maar mee bezig te zijn.Zyppora schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 10:18:
[...]
My thoughts exactly, maar ik vind het wel enigszins sneu voor de mods die hier weer een dagtaak aan gaan hebben.
Ik ben zelf wel blij dat de verschillende limited edition schepen (en hopelijk ook de packages) nog een keer de revu gaan passeren.
Verwijderd
Ik sta nog steeds op de lijst voor een Lightspeed pakkket en voor een Gladiator. Hoop dus dat ze aan het eind van de maand dan nog weer beschikbaar komen ...engessa schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 00:35:
[...]
De manier waarop ze het verwoorden laat nog wat ruimte voor interpretatie maar het lijkt er op dat in de dagen voor de 26ste iedere dag een limited schip terug komt. Dit uitgezonderd de Scythes (daar komen er gewoon niet meer van) en de Idris-M (schijnt vooral een balans issue te zijn, ding is veel te overpowered om in grote getalen in het begin te hebben. De mogelijke prijslijst:
Aurora LX $25 ($45 Advanced Starter Package)
M50 $80
350r $100 ($120 Lightspeed Package)
Gladiator $150
Starfarer $175
Caterpillar $225
Retaliator $250
Idris-P $1250
Je kon tot vandaag voor de limited schepen op een wachtlijst geplaatst worden, als iemand hem dan omzette naar store credits kon iemand die op de wachtlijst stond een schip krijgen maar daar stoppen ze nu helemaal mee, te veel werk voor te weinig schepen die omgezet worden. Als iemand nu een Scythe of Idris-M omzet is ie echt weg.
[ Voor 3% gewijzigd door Ashrah op 05-11-2013 12:48 ]
Ik stond ook op de waiting list voor een Lightspeed package, maar ik heb gisteren/vanochtend een email ontvangen met daarin het nieuws: waiting lists zijn overboord geknikkerd en de limited edition schepen komen nog 1 dag terug. Alles wat vanaf nu gemelt wordt, verdwijnt ook daadwerkelijk.Ashrah schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 12:46:
[...]
Ik sta nog steeds op de lijst voor een Lightspeed pakkket en voor een Gladiator.
Ik ken dat, kan het aantal keren dat ik in eve vergeten ben een schip te verzekeren me nog allemaal herinneren ....Zyppora schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 12:50:
[...]maar ik ben liever lui dan moe en niet hoeven nadenken over hull insurance is voor mij een seconde extra kunnen genieten van de game.
[ Voor 72% gewijzigd door Ashrah op 05-11-2013 12:58 ]
Het leuke is, of wordt, dat je straks ook gewoon lekker je eigen pad kan gaan volgen in dit spel.. Dat vind ik nou ook het gave eraan. Ieder z'n ding. De 1 geeft nu, in een orgasme van voorpret, al 1000 dollar uit aan bootjes, de andere gaat straks ingame z'n eigen ding doen en speelt ze alsnog vrijMirved schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 13:08:
Ik heb spijt van mijn pledge. Als ik zie hoeveel er in de verkoop is gegaan het afgelopen jaar. Ik snap dat het voor het spel veel oplevert. Vind het ook geweldig hoeveel ze terugkoppelen naar de comunity. Maar ik heb echt het idee als het spel straks live gaat iedereen al tientallen schepen heeft. Dus dat je als simpele backer al een enorme achterstand hebt op de rest vanaf het begin omdat je gekozen hebt om het spel te spelen en zelf zaken te unlocken ipv te kopen met echt geld. Ik denk ook dat dit voor heel veel mensen een turn off zal zijn om het spel op te pakken tegen de tijd dat het uitkomt.
Sorry als deze discussie al vaker gevoerd is.
Specs: 9800X3D, RTX 5090, 64GB, VR: Pimax Crystal-Light
Ik heb afgelopen weekend een status update gevraagd op mijn ticket in de waiting list. Als antwoord daarop heb ik het volgende teruggekregen:Ashrah schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 12:57:
Hmm weet niet of dat goed of fout is, maar ik heb nog geen mail gehad.
Here is the waitlist info. - waitlists are now all closed as we have over 2000 tickets!
Idris-Ps will be going on sale for a limited time on the 26th and in a limited number. We will release the time schedule soon.
Idris-Ms and Vanduuls however are no longer available. We just haven't had anyone reclaim them in the past couple of months so we are going to let any reclaims that ever come in just not go back into circulation. The wait lists take up too much time in customer service for the one or two ships that may come in every six months.
All other limited ships will be going on sale for one day before the 26th and we will also release that schedule
Verwijderd
Ik heb nog een 2003 char in Eve.. misschien moet ik die eens op de markt gooienVerwijderd schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 13:26:
Je kan het ook omkeren natuurlijk.
Een veteraan karakter in Eve scrappen omdat je er (helemaal) klaar mee bent terwijl die ook nog wel wat centjes waard zou zijn geweest.
Je hebt denk ik nog teveel het idee dat je in de PU progressie maakt volgens een bepaald pad, maar je moet het meer zien als 1 grote sandbox waarin je doet wat je wilt. Je kan niet echt achterstand op iemand hebben want iedereen bepaalt zijn eigen carriere. Natuurlijk is het wel zo dat iemand met een paar duurdere fighters wat sneller de wat gevaarlijkere systems kan opzoeken, en nieuwere spelers zonder meerdere schepen zullen eerst wat moeten grinden voor ze wat goede equipment kunnen kopen. Maar voor de 1 persoons fighters heb je zo de credits bij elkaar.Mirved schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 13:08:
Ik heb spijt van mijn pledge. Als ik zie hoeveel er in de verkoop is gegaan het afgelopen jaar. Ik snap dat het voor het spel veel oplevert. Vind het ook geweldig hoeveel ze terugkoppelen naar de comunity. Maar ik heb echt het idee als het spel straks live gaat iedereen al tientallen schepen heeft. Dus dat je als simpele backer al een enorme achterstand hebt op de rest vanaf het begin omdat je gekozen hebt om het spel te spelen en zelf zaken te unlocken ipv te kopen met echt geld. Ik denk ook dat dit voor heel veel mensen een turn off zal zijn om het spel op te pakken tegen de tijd dat het uitkomt.
Wel zo snel mogelijk ja, maar ik ga sowieso eerst de SP doorlopen. Ben wel in voor weer een goede SP campagne. Heb altijd wel meer van SP games gehouden. Er zijn maar weinig games die ik echt veel on line heb gespeeld. SC gaat daar wel verandering in brengen denk ik.Ircghost schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 14:28:
Gaan jullie meteen online nadat jullie het semi-verplichte SP deel hebben afgesloten?
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2013 14:39 ]
Zie hier niet echt het nut van in. SQ42 komt zeer waarschijnlijk een paar maanden voor de PU uit, en het spelen van SQ42 geeft je ook voordelen in de PU.Ircghost schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 14:39:
Ik wil eigenlijk liever eerst online spelen voor zolang dat het kan (ben nog steeds van mening dat na een jaar of 2/3 de servers waarschijnlijk weggaan) dus dan kan ik daarna de SQ42 gaan spelen.
Nee, je het alleen schuld als je vroegtijdig je contract met het leger verbreekt (dus als je tijdens de training eruit stapt). Volgens mij was het in de 1 na laatste WMH dat ze zeiden dat je een soort trainingsperiode hebt voordat de missies beginnen, in die periode kan je weer uit het leger stappen wat je schuld oplevert.Ircghost schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 14:46:
Je moet het eerste deel spelen zodat je volledige traning hebt (anders heb je een schuld aan de EEC?).Maar als het echt maanden eerder uitkomt, dan is dat wel meer de moeite waard inderdaad..
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2013 14:51 ]
Is het niet zo dat je juist geen citizenship hebt als je SQ42 niet doet? Je bent dan gewoon een civilian, en mist de voordelen van het citizen-zijn. Al schijnt het zo te zijn dat je wel citizenship kan kopen in-game.Verwijderd schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 14:48:
[...]
Nee, je het alleen schuld als je vroegtijdig je contract met het leger verbreekt (dus als je tijdens de training eruit stapt). Volgens mij was het in de 1 na laatste WMH dat ze zeiden dat je een soort trainingsperiode hebt voordat de missies beginnen, in die periode kan je weer uit het leger stappen wat je schuld oplevert.
Je kan gewoon in de PU beginnen zonder SQ42, heb je ook geen schuld, maar je hebt dan alleen geen citizenship. Je mist de voordelen van het veteraan zijn zeg maar.
Ja klopt, was even typfoutje van mijMetalkai schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 14:52:
[...]
Is het niet zo dat je juist geen citizenship hebt als je SQ42 niet doet? Je bent dan gewoon een civilian, en mist de voordelen van het citizen-zijn. Al schijnt het zo te zijn dat je wel citizenship kan kopen in-game.
Sowieso begint iedereen SQ 42 volgens mij met dezelfde schone lei, dacht ik.Mirved schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 13:08:
Ik ben begin dit jaar nog maar eens gestart met Eve en naar 3 maanden weer gestopt ik had juist wel heel erg het idee dat ik niets kon bereiken in EVE door de enorme voorsprong van anderen. Ik zat in production en er waren mensen met T2 BPO's die niet meer te verkrijgen waren, de beste moons waren allemaal al weg, de grote alliances hadden alles in bezit en daar kwam je echt niet makkelijk tussen. Alleen als zergling in goonsquad of dreddit kon je bij de grote komen maarja dat was niet mijn doel.Wilde schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 13:16:
[...]
Wat dat betreft is het misschien te vergelijken met Eve.. Daar kan je nu ook nog prima nieuw beginnen als je wilt. Ja: dan zitten er gasten ingame die jaren voorsprong op je hebben, maar who cares? Jij wordt er niet door afgeremd..
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 59% gewijzigd door SgtPoen op 06-11-2013 20:28 ]
[ Voor 19% gewijzigd door Monsta op 06-11-2013 17:32 ]
Van wat ik begrepen heb werkt dat niet zo. Ieder schip moet gemaakt worden door een fabriek die bevoorraad moet worden. Ingewikkeldere schepen duren langer om te maken waardoor je langer moeten wachten, schepen met een hoge vraag hebben misschien een soort wachtlijst. De basis Aurora zal in een paar minuten geproduceerd worden, een Idris misschien wel een dag duren (deze tijden zuig ik volledig uit mijn duim).Monsta schreef op woensdag 06 november 2013 @ 17:31:
Hoe gevaarlijker de ruimte/sector/plek waar in je je begeeft des te langer het duurt voor je schip om opnieuw te spawnen.
[ Voor 9% gewijzigd door engessa op 06-11-2013 18:42 ]
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Verwijderd
Staat hier wel tussen: http://imgur.com/a/eDb08
Verwijderd
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq