[PC] Star Citizen - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 100 Laatste
Acties:
  • 254.859 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stealthgun
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-05 21:52
Ik ben wel bezig met een eigen corp (of guild hoe het ook maar heet) maar dat is niet vanuit tweakers...

Star Citizen Corp: United Exploration Cartel || United Exploration Cartel website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:48

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

chiIIed schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 20:34:
Niks? Heb mijn vragen gesteld en ben tevreden met het antwoord. Met het aanspreken bedoel ik een original backer die het eventueel voor mij wou fixen.

Maar daarom kan ik het nog wel jammer vinden dat het mogelijk niet beschikbaar wordt, toch?
O, oke. Mocht het met betreffende persoon niet lukken, dan mag je mij ook altijd een berichtje sturen. ;)
edit: Ik zie het al Ervig wil jou ook wel helpen. :)
Forced schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 20:35:
Gaat er nog een Corp/Guild opgezet worden vanuit tweakers ?
Ben namelijk nog op zoek naar een Corp/Guild.
Opzich geen vreemd idee, maar dan moeten we wel genoeg gegadigden weten te vinden.

[ Voor 27% gewijzigd door _Dune_ op 10-09-2013 20:48 ]

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forced
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 14-04 13:17
Dat moeten we dan maar even afwachten i guess.

Kan me de goede tijden van bf3 nog herinneren, was altijd gezellig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chiIIed
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 06-05 11:59
Forced schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 21:06:
Dat moeten we dan maar even afwachten i guess.

Kan me de goede tijden van bf3 nog herinneren, was altijd gezellig :)
Forced1988? Tis maar wat je gezellig vond :p

Ben wel in voor een Tweakers guild. Zit nog te twijfelen of ik als bounty hunter, privateer of pirate wil spelen.
_Dune_ schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 20:45:
[...]

O, oke. Mocht het met betreffende persoon niet lukken, dan mag je mij ook altijd een berichtje sturen. ;)
edit: Ik zie het al Ervig wil jou ook wel helpen. :)
Zal ik onthouden.

[ Voor 28% gewijzigd door chiIIed op 10-09-2013 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forced
Thats me, en ik kon "meestal" wel lachen ;)

• Adanteh
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 23-04 19:00
Ik ben ook wel in voor een corp, maar dan wel met een beetje organisatie. Probleem met vanuit open communities + fora is toch wel dat het vaak complete chaotische clans/guilds/corps oplevert waar uiteindelijk niemand echt geëngageerd mee is.

Anoniem: 165097

Topicstarter
Adanteh schreef op woensdag 11 september 2013 @ 01:07:
Ik ben ook wel in voor een corp, maar dan wel met een beetje organisatie. Probleem met vanuit open communities + fora is toch wel dat het vaak complete chaotische clans/guilds/corps oplevert waar uiteindelijk niemand echt geëngageerd mee is.
Het probleem is alleen dat veel mensen nog niet weten wat ze precies willen gaan doen in de universe. Ik zit zelf een beetje denken aan exploren / mercenary. Maar als bv een deel van de corp trader is en een deel pirate heb je toch wat tegenstrijdige belangen.

Trouwens, ik zag op het forum laatst nog een update van Ben lesnik over private servers en add ons voor de SP. Ziet ernaar uit dat daar ook wel veel mogelijkheden voor komen.

https://forums.robertsspa...-and-related-stuff#latest

"Private Servers:

You can start a private server and play by yourself! You’ll lose some of the experience, but there will be a Privateer-style game there.

we absolutely will push updates to the single servers whenever possible. Some of the content is going to come from player actions (well, a lot) and it may not transition over. But when we’re adding stuff like new models of ships and new fixer missions and so on, everybody should get it.

Content updates will absolutely happen for the single player portion of the game, both the Privateer world and Squadron 42. We want to do addon campaigns for S42, just like the original Secret Missions. You can access your ship offline in the Star Citizen mode… I think the Earth Navy will assign you a different one for the S42 storyline.

I guess the goal is to keep adding short (or sometimes long?) campaigns to keep the single player adventure going for as long as people are willing to buy add ons!"

• pirke
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:30
Single player star citizen... dat is toch X rebirth?

Alhoewel een private tweakers server natuurlijk erg leuk kan zijn, zie ik ook wel de lol van samen een empire opbouwen in een grotere wereld.

• stealthgun
pirke schreef op woensdag 11 september 2013 @ 01:41:
Single player star citizen... dat is toch X rebirth?

...
Denk niet dat je het zo kan zien de SP in de PU (dus online op de server) heeft toch een heel ander gevoel dan puur SP. Economische dingen zullen toch te zien zijn. En je SP keuzes zullen door schemeren in de PU, bv als je in de SP besluit om een deserter te worden, zal je in de PU niet geliefd zijn door het leger enz.

Star Citizen Corp: United Exploration Cartel || United Exploration Cartel website.

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
Ben ook wel fan van een Guild of Tweakers in de persistent universe

• Snoz Lombardo
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22-04 15:26
Adanteh schreef op woensdag 11 september 2013 @ 01:07:
Precies, dat probleem had ik ook met SimCity. Een 16-speler region waarin na een paar dagen nog maar 3 spelers actief zijn. (Ja, kwam ook door alle bugs etc, maar als je een beetje geïnteresseerd bent in de game kom je wel terug na een patch.)
Liever een paar mensen zoeken die er echt tijd en moeite in willen steken en er serieus mee bezig willen zijn. Zou ook graag in een Nederlands-talige corp willen zitten maar of dat via Tweakers gaat lukken betwijfel ik nog.

• Metalkai
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-01-2022
Zelf blijf ik gewoon solo totdat ik mensen tegenkom waar ik mee op kan schieten (nee, niet waar ik op kan schieten). Zie het nut niet echt van een fleet/corp joinen waar je bijna niemand kent, en dus niet weet of je er wel mee op kunt schieten.

Topicstarter
Snoz Lombardo schreef op woensdag 11 september 2013 @ 09:38:
[...]

Precies, dat probleem had ik ook met SimCity. Een 16-speler region waarin na een paar dagen nog maar 3 spelers actief zijn. (Ja, kwam ook door alle bugs etc, maar als je een beetje geïnteresseerd bent in de game kom je wel terug na een patch.)
Liever een paar mensen zoeken die er echt tijd en moeite in willen steken en er serieus mee bezig willen zijn. Zou ook graag in een Nederlands-talige corp willen zitten maar of dat via Tweakers gaat lukken betwijfel ik nog.
Maar wat voor corps wil je dan hebben (trader, pirates)? Als je een wat serieuzere corps wilt oprichten moet je dat wel weten toch?

Overigens denk ik dat je dit niet kan vergelijken met Simcity. Kijk alleen al maar even op pagina 1 naar hoeveel geld mensen in deze game stoppen. Die zijn echt niet weg na een paar dagen. Ik denk dat de meeste in dit topic er wel serieus mee bezig willen gaan, maar op welke manier? Dat is de vraag.

• Snoz Lombardo
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22-04 15:26
Ik heb ook wel een idee wat ik wil. Ben zelf niet geschikt om een corp te leiden denk ik maar zou graag in een merchant/trading corp willen zitten die ook z'n eigen beveiliging heeft. Of een wat grotere corp met verschillende takken (trading/military/exploration). En geen pirates.

Het is inderdaad waar dat mensen hier vooraf al geld in hebben gestopt en je er daardoor vanuit kan gaan dat ze er serieus mee aan de slag willen. Wie weet ontstaat er dan toch wat interessants vanuit Tweakers, we wachten het af.

Topicstarter
Snoz Lombardo schreef op woensdag 11 september 2013 @ 11:36:
Ik heb ook wel een idee wat ik wil. Ben zelf niet geschikt om een corp te leiden denk ik maar zou graag in een merchant/trading corp willen zitten die ook z'n eigen beveiliging heeft. Of een wat grotere corp met verschillende takken (trading/military/exploration). En geen pirates.
Zo'n corp met verschillende takken ben ik ook wel in geinteresseerd. Zou zeker een goede optie zijn. :)

• tha_crazy
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 19:58

tha_crazy

Mafketel

Ik ga eerst het hele spel maar eens verkennen voor ik iets ga doen ±P

• stealthgun
:) Het is ook wel een beetje zo dat niemand echt weet wat er met corps/guilds percies gaat gebeuren. Wat je kan, wat je niet kan en vooral hoe de structuur daarvan gaat worden.

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

tha_crazy schreef op woensdag 11 september 2013 @ 12:53:
Ik ga eerst het hele spel maar eens verkennen voor ik iets ga doen ±P
QFT. Me too. :)

Trouwens, moet zeggen dat als je eenmaal die Constellation hebt gezien in de Hangar, dat mijn Aurora wel een heel droef badkuipje is.... :X

Zou je perse meerdere mensen nodig hebben om dat ding te vliegen :?

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

• stealthgun
Help!!!! schreef op woensdag 11 september 2013 @ 22:17:
[...]
Zou je perse meerdere mensen nodig hebben om dat ding te vliegen :?
Nee dat heb je niet, maar om hem optimaal te laten functioneren wel. Je kan hem in je eentje vliegen of NPC's inhuren.

Of dus vrienden uitnodigen.

• TNJ
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16-03 19:45

TNJ

Frugalite

stealthgun schreef op woensdag 11 september 2013 @ 22:30:...of NPC's inhuren.

Of dus vrienden uitnodigen.
Als ik het goed begrepen heb, kunnen je vrienden "in de huid" van de NPC's springen. Maar dan zou je zelf natuurlijk niet in de buurt van mogelijk gevaar moeten zijn.

• Njay
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 04-05 20:16
Cool fire away chewy :)

PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest

• _Dune_

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

TNJ schreef op donderdag 12 september 2013 @ 08:54:
[...]
Als ik het goed begrepen heb, kunnen je vrienden "in de huid" van de NPC's springen. Maar dan zou je zelf natuurlijk niet in de buurt van mogelijk gevaar moeten zijn.
IS het niet zo dat je iemand "gewoon" kunt oppikken of naar jouw hangar laten komen en dat iemand dan "gewoon" in stapt. Met de hoe standaard die hier neergezet wordt was dat eigenlijk mijn verwachting. Zou je op die manier misschien ook iemand in een ander toestel van jezelf kunnen laten vliegen, als je meerdere toestellen bezit?

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Topicstarter
TNJ schreef op donderdag 12 september 2013 @ 08:54:
[...]

Jawel, als je een distress call plaatst kunnen vrienden spawnen in je constellation om bv de turret te bemannen.

"Once in an instance you can put out a distress call to your friends. There are two ways people on your friends list (or squadron as we’re going to call it) can help. We save slots in all instances for friends to warp in to fight. To do this they need to be in the same system. If they are they can autopilot in to your rescue and will be dropped into the instance. If they’re not in the star system, if they can get to your system before the battle is over then they can join (but will only be able to join once they’ve reached your system). The second way for your friends to help out is by “dropping in” on your ship. This only works if it’s a multi person vehicle like the RSI Constellation. In this scenario they don’t need to be in your system, they just will drop in inside your ship and will be able to move around in first person, climbing into a turret to man it, or jumping in you P52 to fly it in combat while you fly the main ship (or they could fly your main ship and you pilot the fighter)"

https://robertsspaceindus...gle-Player-And-Instancing

• Forced
_Dune_ schreef op donderdag 12 september 2013 @ 10:05:
[...]

IS het niet zo dat je iemand "gewoon" kunt oppikken of naar jouw hangar laten komen en dat iemand dan "gewoon" in stapt. Met de hoe standaard die hier neergezet wordt was dat eigenlijk mijn verwachting. Zou je op die manier misschien ook iemand in een ander toestel van jezelf kunnen laten vliegen, als je meerdere toestellen bezit?
Naar mijn weten kan je inderdaad gewoon een friend uitnodigen in je hanger en samen een ship in.

Heb ook meerde malen gehoord dat je je ships (die je niet gebruikt) kan laten besturen door friends / npcs

Topicstarter
_Dune_ schreef op donderdag 12 september 2013 @ 10:05:
[...]

Je kan ergens met elkaar afspreken (planeet of station oid). Als je samen dan op een planeet bent kun je elkaar taggen. Als je dan van de planeet opstijgt wordt je samen in een instance geplaats in orbit om de planeet (ieder eigen schip of in 1 schip). Ik weet niet of je daadwerkelijk kan "instappen" op de planeet zelf. In de eerste release van de game is er denk ik op de planeet zelf niet zulke uitgebreide animaties ed. Als je met iemand meevliegt spawn je volgens mij gewoon in zijn schip eenmaal in de ruimte.

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

@ postshierboven.

Dat is wel cool allemaal zeg!

Een constellation is best duur. Vraag me af hoe lang je moet sappelen om zo'n ding ingame te verdienen....

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

• pirke
Je vermaakt je met je andere scheepjes, en na een aantal uren vermaak heb je ook een Connie erbij. Zolang je het spel leuk vindt komen die andere schepen vanzelf.

• _Dune_

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

pirke schreef op donderdag 12 september 2013 @ 12:33:
Je vermaakt je met je andere scheepjes, en na een aantal uren vermaak heb je ook een Connie erbij. Zolang je het spel leuk vindt komen die andere schepen vanzelf.
Hoe weet je dit, je hebt nog geen idee wat de ingame credit prijzen zullen zijn, toch? Dit is namelijk iets wat ik mij ook afvraag, ik zit erg te twijfelen om ook nog voor Rear Admiral te gaan.

• Metalkai
De prijzen in-game zijn inderdaad nog niet vastgesteld. Ik meen wel gehoord te hebben dat het plan is dat een Constellation ongeveer 60 uur zal kosten om te verdienen in-game.

• R-J_W
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 29-03 12:50
Help!!!! schreef op donderdag 12 september 2013 @ 12:30:
...
Een constellation is best duur. Vraag me af hoe lang je moet sappelen om zo'n ding ingame te verdienen....
Natuurlijk geen garantie maar ik heb al meerdere keren gelezen dat Chris Roberts gezegd zou hebben dat je in ongeveer 60 uur spelen een constellation zou kunnen verdienen.
Ik ga er dan maar vanuit dat dat is wanneer je begint in een standaard RSI Aurora.

Vergeet niet dat de huidige schepen alleen maar extra cadeautjes zijn voor het backen van de ontwikkeling. Ik denk niet dat beginnen in een Constellation het spel nu echt veel leuker gaat maken. Je begint dan zonder ervaring direct in een complexere situatie.

[ Voor 3% gewijzigd door R-J_W op 12-09-2013 12:41 ]

• pirke
Als ik een spel leuk vindt is 60 uur echt niks. Al was het een veelvoud daarvan, dan komt die Constellation vanzelf, puur omdat ik het spel speel en het spel leuk vindt. Het komt hooguit wat eerder of later afhankelijk van de ingame kosten, maar komen doet ie :)

• Vortex1701
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 21-04 13:55
Ik will gewoon van onderen beginnen met mijn Aurora, zodat ik kan zeggen dat ik de andere zelf verdient heb ;)

• Metalkai
Ook al heb ik veel schepen, zal ik waarschijnlijk toch met een goedkoper schip beginnen en langzaam naar de duurdere schepen gaan. Het enige voordeel is dat ik het schip niet hoeft te kopen, dus ik kan het verdiende geld upgrades voor dat schip kopen.

• Spockz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 13-04 14:55

Spockz

Live and Let Live

Het is helaas nog best wel lang wachten totdat wij wat kunnen spelen. Denken jullie dat de engine dan nog wel up to date is?

C'est le ton qui fait la musique. | Blog | @linkedin
R8 | 18-55 IS | 50mm 1.8 2 | 70-200 2.8 APO EX HSM | 85 1.8

• Metalkai
Spockz schreef op donderdag 12 september 2013 @ 13:38:
Het is helaas nog best wel lang wachten totdat wij wat kunnen spelen. Denken jullie dat de engine dan nog wel up to date is?
Dat valt op zich wel mee. De dogfighting alpha is al in december dit jaar. CR heeft ook gezegt dat SC continu geupdate zal worden, niet alleen met content, maar ook om gebruik te blijven maken van nieuwe ontwikkelingen in hardware.

• pirke
Die crytek engine gaat nog wel een paar jaar mee hoor ;)

• Forced
Spockz schreef op donderdag 12 september 2013 @ 13:38:
Ze hebben zelfs aangegeven de laatste versies van cryengine te gebruiken.
Dus is aan CryTek om de engine te blijven updaten.

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

En sinds die engine best zwaar kan zijn is er best kans dat er straks videokaarten uit zijn die het spel met gemak draaien op hele hoge settings dus je profiteert er alleen maar van als het langer duurt :)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

R-J_W schreef op donderdag 12 september 2013 @ 12:40:
[...]

Natuurlijk geen garantie maar ik heb al meerdere keren gelezen dat Chris Roberts gezegd zou hebben dat je in ongeveer 60 uur spelen een constellation zou kunnen verdienen.
Ik ga er dan maar vanuit dat dat is wanneer je begint in een standaard RSI Aurora.
Lijkt me redelijk.
Vergeet niet dat de huidige schepen alleen maar extra cadeautjes zijn voor het backen van de ontwikkeling. Ik denk niet dat beginnen in een Constellation het spel nu echt veel leuker gaat maken. Je begint dan zonder ervaring direct in een complexere situatie.
Daar zit zeker wat in. Het is op zich best leuk om lekker wat te sappelen en rommelen en langzaam te groeien. :P
Forced schreef op donderdag 12 september 2013 @ 14:50:
[...]

Ze hebben zelfs aangegeven de laatste versies van cryengine te gebruiken.
Dus is aan CryTek om de engine te blijven updaten.
Goede zaak. Vooral ook omdat het nog best lang duurt voordat SC uitkomt.

PC Specs

• dahakon
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-04-2024
Wat meer concept art, incluis beelden van een Xi'An ruimteschip:

https://robertsspaceindus...264-Rihlah-IV-Concept-Art

Afbeeldingslocatie: https://robertsspaceindustries.com/media/bhe3x4aihmem0r/post/RihlahIV_Final_4k.jpg
Afbeeldingslocatie: https://robertsspaceindustries.com/media/lreqa6cgqfqh5r/post/Rihlah_Aerial_Final_4k.jpg

Grotere versies natuurlijk in de link.

Topicstarter
Nice, ook even wat concept art aan de startpost toegevoegd. :)

• stealthgun
Jammer dat er deze week (nog) niks is geupdate of echt groot nieuws is gekomen...

Nog even wat meer artwork:
Afbeeldingslocatie: https://robertsspaceindustries.com/media/2eyez5uk7wtqrr/source/RihlahIV_Midview.jpg

Terra van binnen:
Afbeeldingslocatie: https://robertsspaceindustries.com/media/4l11hpwwxhjeer/source/Concours_wip.jpg

[ Voor 11% gewijzigd door stealthgun op 14-09-2013 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
En we hebben zojuist de 19 miljoen stretchgoal gehaald.
  • Know your foe with a Jane’s Fighting Ships style manual free in PDF form to all pledgers.
  • Manage Space Stations – Players will compete to own and operate a limited number of space stations across the galaxy.
  • RSI Museum will air monthly, with a new game featured each time!
Op naar de 20 miljoen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stealthgun
Moet zeggen dat ik zelf de 20mil niet zo interesant vondt als deze :)

vooral de "Manage Space Stations" kan het spel erg leuk maken.

Hoop dat hierdoor uiteindelijk (net als in eve) echt diplomatiek wordt uitgevoerd en ontwikkeld in het spel door allianties te maken en samen voor zo'n station te 'zorgen'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Het is wel een vette stretch goal.
Salvage Mechanic: Salvage isn’t an aside: it’s a career, with its own mechanic, story tie-ins and universe-shaping endgames. Search the galaxy for a host of valuable and interesting secrets using both the flight and FPS components. Discover the secrets of the ancient Hadesians, locate valuable components and cargo… or go down in history the first to make contact an entirely new alien race!
Maar dit is dus niet de ware 21 mil stretch goal. Die ligt pas ergens bij 23 miljoen. Schijnbaar zijn bij de bedragen die op de site staan nog niet de kickstarter en paypal kosten meegenomen, dus ze moetetn nog even doorgaan voor ze echt 21 miljoen hebben.
The first is that goal of achieving $20M in development funding will actually be reached approximately at $23 million in funds raised. This is because we display the gross amount of funds received, but out of this we had to pay Kickstarter (approx. 10% of funds raised), Paypal/Credit card providers (approx. 4-5%), we have to reserve the fulfilment costs of the physical goods you have pledged for (over $1M right now) and finally the costs of building and maintaining the RSI site (which is a significant but very worthwhile investment, more so as some of the planned features like “organizations” rolls out).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dahakon
Het is wel de ware 21 miljoen stretchgoal, maar om tot de beoogde 20 miljoen dollar puur voor het ontwikkelen van het spel te komen, moeten ze ~23 miljoen dollar binnenharken, zoals in je 2e quote duidelijk wordt uitgelegd. Er is gewoon zo'n 3 miljoen dollar aan niet game-ontwikkeling zaken uitgegeven, omdat het nu eenmaal niet anders kan.

We zitten nu op 19 miljoen aan funds.

1 miljoen gaat eraf voor cards, shirts etc., dus blijft er 18 miljoen over.

Daarvan is 2.1 miljoen via Kickstarter binnengekomen. Kosten daarvan zijn ~200k dollar.

16 miljoen is via de gewone site binnengekomen, met creditcard payments, waar ze ~5% aan CC bedrijven moeten overschrijven. 5% van 16 miljoen is 800k dollar.

Dat alles is al 2 miljoen aan uitgaven, niet direct gerelateerd aan het maken van het spel. De site komt dat dan nog bovenop en nog zo'n 200k dollar CC-kosten voor de resterende 4 miljoen dollar om tot 23 miljoen te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
Opeens wist ik het: ik word een salvage/explorer dude :D Lekker rondcruisen in mn Freelancer en de geheimen van het universum unlocken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stealthgun
Basekid schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 12:18:
Opeens wist ik het: ik word een salvage/explorer dude :D Lekker rondcruisen in mn Freelancer en de geheimen van het universum unlocken :D
Denk dat hier dus het grote verschil tussen de freelancer en de connie ligt.

Dat explorer and salvaging zie ik gewoon minder snel in het grotere en veel moelijker (zoals ik het nu kan zien) in te komen Connie gebeuren. Gooi bij de freelancer de deur open :P pleur er spul in en weg-wezen... om dingen in je connie te laden ben je wat langer bezig.

maar Poeh zeg.... Het Spel wordt als maar groter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Basekid schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 12:18:
Spreekt mij ook wel aan ja. :)

Ben wel heel benieuwd hoeveel er waargemaakt kan gaan worden. Dit spel is echt ambitieus.

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stealthgun
Help!!!! schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 19:08:
[...]

Spreekt mij ook wel aan ja. :)

Ben wel heel benieuwd hoeveel er waargemaakt kan gaan worden. Dit spel is echt ambitieus.
Als het niet in de eerste release is dan is het wel als het spel is uitgebracht. Ze willen iedere week/2 week nieuwe content uitbrengen.

• Zyppora
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 25-04 16:24

Zyppora

155/50 Warlock

Ben sinds een weekje of zo ook een pledger, en de trotse eigenaar van een 300i. Gelijk de hangar module maar even gedownload en die eens van binnen en buiten doorgenomen. Er zitten nog wel wat bugs en glitches in, maar die vallen mij alleszins mee als je bedenkt dat het allemaal nog pre-pre-pre-alpha is ofzo.

Ben er gisteren achter gekomen dat je met die tafel in je hangar je weapons loadout kunt wijzigen, en dat je die wijziging dan ook meteen op je schip doorgevoerd ziet \o/ Ik geef zelden geld uit aan een game, en al helemaal niet als de game nog niet uit is, maar deze geeft mij zo'n goed gevoel dat ik eigenlijk niet anders kon.

Ik heb nog wel een vraagje, en ik hoop dat ik hier het antwoord kan vinden. Ik heb me wat ingelezen over de game en de verschillende schepen die je kunt verzamelen. Ik heb voor de 300i gekozen omdat die er gewoon uitziet alsof het mijn wensen vervult. Echter zie ik dat er verschillende varianten van zijn. Na wat vergelijken kom ik tot de conclusie dat de 350r toch meer mijn bread-n-butter is.

Op de RSI website zelf zie ik de 350r alleen nog te koop in de 1150 USD kostende High Admiral package =( Nu is die package dat geld vast meer dan waard, maar ik wil niet de hele package, alleen de 350r maar, en dan is 1150 USD toch even te veel. Nu hoor ik her en der wat over de Lightspeed package waarin die 350r zat en dat die een stuk behapbaarder was kwa prijs, maar die is dus niet meer beschikbaar.

Ik zie op het RSI forum ook dat de 350r dusdanig afwijkt van de andere 3xx modellen dat een upgrade package ook geen optie is (ander chassis vanwege de dubbele main thrusters).

(tldr) Komt de Lightspeed package nog eens terug? Of kunnen we de 350r nog in een andere package of vorm in de RSI shop verwachten, en dan bedoel ik zonder een 4-cijferig prijskaartje? Of is het mogelijk om via een gift zo'n 350r te bemachtigen?

Phenom II X4 945 \\ 8GB DDR3 \\ Crosshair IV Formula \\ R9 290

• Metalkai
Je zou de 350r door een gift nog kunnen krijgen ja, maar ik denk niet dat er veel mensen zijn die een 350r weg gaan geven, aangezien het niet meer te koop is. Ik zou me er ook niet druk om gaan maken, want al deze schepen zullen ook in-game te kopen zijn met in-game currency.

Er bestaat echter wel nog een kans dat het beschikbaar komt voor November 28. Misschien zelfs al op 10 October (ze hebben gezegd dat ze dan een verrassing hebben).

[ Voor 23% gewijzigd door Metalkai op 18-09-2013 16:20 ]

• Zyppora

Zyppora

155/50 Warlock

Thanks! Ga ik hopen dat de 350r rond 10 oktober of 28 november nog een keer langskomt :) Dattie met in-game currency te kopen is begrijp ik, maar enerzijds wil ik daar niet op wachten en anderzijds vrees ik dat zo'n schip dat quasi limited edition is een buitenproportioneel hoog prijskaartje krijgt van de spelers aldaar. Dus ik zie hem het liefst nog een keer in de pledge store verschijnen.

• Metalkai
Schepen kunnen niet gemaakt worden door spelers, en worden verkocht door NPCs in het spel. De spelers zullen dus waarschijnlijk weinig invloed kunnen uitoefenen op de prijs van schepen. Al kan ik best begrijpen dat je er niet op wilt wachten, zou ik ook niet willen :P

• Zyppora

Zyppora

155/50 Warlock

Inderdaad, maar wat ik begreep is dat het wel mogelijk is om schepen (van NPCs) te hijacken en effectief over te nemen? Kwestie van zoeken naar een NPC met een 350r dus. Daarnaast is het dacht ik ook mogelijk om gestrande/verlaten schepen op te pikken en te refurbishen. Last but not least heeft CR uitgelegd in een vid over de economie in SC dat het mogelijk is om bijv. de supply lines van fabrieken (zoals die van Origin Jumpworks) te vernaggelen en zodoende de prijzen te laten stijgen.

Ik denk dat spelers wel degelijk invloed kunnen uitoefenen op de prijzen van schepen, net zoals ze dat kunnen op de prijzen van andere items in-game. Ik zou het vreemd vinden als ervoor gekozen zou worden om schepen kunstmatig buiten deze invloed te houden.

• Metalkai
Ze kunnen inderdaad wel invloed uitoefenen, maar niet heel veel. Als er bijvoorbeeld op een planeet te weinig van een bepaald materiaal is, zullen NPCs ook meer gaan leveren naar die planeet. Niet alles is afhankelijk van players. Ook zullen er meer missies komen om cargo te beschermen en/of leveren naar de planeet die er te weinig van heeft, dus op zo'n manier komt er een balans en zal de prijs van iets nooit lang heel hoog blijven.

Je kan inderdaad ook een schip stelen (van players en NPCs), maar dit schip zal dan wel een stolen tag krijgen. Dit betekend dat de UEE je zomaar uit de lucht kan schieten wanneer ze zien dat het schip gestolen is. Je kan op sommige plekken wel valse hull-codes krijgen waardoor het schip weer legaal wordt, maar dit zal waarschijnlijk niet goedkoop zijn.

• stealthgun
Ik weet nog niet zo zeker dat schepen alleen door npc's gemaakt kunnen worden als ik naar mijn pledge kijk (REAR ADMIRAL - LTI)
  • Lifetime Insurance
  • Deluxe Silver Collector's Box
  • Spaceship-shaped USB Drive
  • CD of Game Soundtrack
  • Glossy Fold-up Star Map
  • 5 Spaceship Blueprints
  • 3 Inch Model of Spaceship
  • Hardback Making-of Star Citizen
  • Beta Access
  • Alpha Access
  • Squadron 42 Digital Download
  • Star Citizen Digital Download
  • Starting Money:10,000 UEC
  • Digital Star Citizen Manual
Zie ik daar 5 blueprints staan, zou niet zeker weten of ik die echt of ingame krijg.
Iemand die daar een CI link over heeft die uitlegt of dat schepen bouwen echt niet kan?

• Metalkai
Die blueprints zijn als het goed is gewoon een soort van posters. Ik meen gehoord te hebben dat dit met oudere games ook wel eens gedaan was.

Edit: Hier een link waar er dieper op crafting wordt ingegaan: http://massively.joystiq....tar-citizens-crafting-ec/
In verschillende dev-posts is ook gezegd dat schip-fabrieken niet gepland staan om overgenomen te kunnen worden, maar dat was alweer een tijd geleden, dus het kan veranderd zijn.

[ Voor 55% gewijzigd door Metalkai op 18-09-2013 20:02 ]

• _Dune_

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Metalkai schreef op woensdag 18 september 2013 @ 16:18:
Je zou de 350r door een gift nog kunnen krijgen ja, maar ik denk niet dat er veel mensen zijn die een 350r weg gaan geven, aangezien het niet meer te koop is. Ik zou me er ook niet druk om gaan maken, want al deze schepen zullen ook in-game te kopen zijn met in-game currency.

Er bestaat echter wel nog een kans dat het beschikbaar komt voor November 28. Misschien zelfs al op 10 October (ze hebben gezegd dat ze dan een verrassing hebben).
Ik weet niet zeker maar was de 350R niet een one-time only en zal deze relatief moeilijk verkrijgbaar zijn, ik als early pledger kan hem namelijk ook niet meer kopen, terwijl de 250a en 315p nog wel beschikbaar zijn.
stealthgun schreef op woensdag 18 september 2013 @ 19:58:
Zie ik daar 5 blueprints staan, zou niet zeker weten of ik die echt of ingame krijg.
Iemand die daar een CI link over heeft die uitlegt of dat schepen bouwen echt niet kan?
Dit zijn, zover ik heb begrepen, inderdaad fysieke "blueprints". :)

edit: Nog een vraagje van mijn kant, ik heb een Digital Bountyhunter, wat betekend een 300i. Daarnaast heb ik ook de upgrade naar de 315p, maar in mijn hangar staat de "kale" 300i, kan ik nu dat upgrade pakket toepassen met behulp van die holo-tafel? Ik zou namelijk niet weten hoe ik dat voorelkaar moet krijgen.

[ Voor 31% gewijzigd door _Dune_ op 18-09-2013 21:04 ]

• Metalkai
_Dune_ schreef op woensdag 18 september 2013 @ 20:27:

Ik weet niet zeker maar was de 350R niet een one-time only en zal deze relatief moeilijk verkrijgbaar zijn, ik als early pledger kan hem namelijk ook niet meer kopen, terwijl de 250a en 315p nog wel beschikbaar zijn.
Hij zal wat gelimiteerder zijn dan de andere 300 schepen, maar dat komt meer neer op de productie in-game. Als er bijvoorbeeld 100 300i's per dag gemaakt worden, worden er misschien maar 25 350r's gemaakt (compleet willekeurige cijfers). Moeilijker om te krijgen zal het dus niet zijn, maar je zult waarschijnlijk iets meer geduld/geluk moeten hebben.

Wat betreft de 300i upgrade, op de oude site was het volgens mij mogelijk om een upgrade vast te plakken aan een schip, waardoor het automatisch veranderd werd in de ge-upgrade versie. Ik weet niet of het nu nog steeds mogelijk is, of dat je je package en upgrade moet inwisselen voor credits en een nieuwe package daarvan kopen.
Ik zou het even vragen aan support.

• R-J_W
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 29-03 12:50
350R was de race versie en die zal niet bij elke dealer staan. Maar dat wil niet zeggen dat hij niet te koop is. Desnoods ga je naar New Austin, Terra, om daar je schip bij de fabriek te kopen.
Meer over Origin: https://robertsspaceindus...157-Galactic-Guide-ORIGIN
Maar het is een limited edition gedurende de pledge (waarschijnlijk bedoeld om mensen over de streep te trekken). En al die verschillende varianten maken het pledgen niet bepaald overzichtelijk.
Daarnaast is gezegd dat er meer speciale uitvoeringen van andere schepen zullen komen. En dat fabrikanten (in-game) ook regelmatig speciale uitvoeringen aanbieden.
(In het 300i filmpje wordt het ook de "2943 300i" genoemd.
Voor wie het nog niet wist, CIG wil de in-game tijd met de onze mee laten lopen. 2013-2943 2014-2944)

Upgrade pakket.
Ik meen dat er in de toekomst een update zal komen die die update-pakketten toe zal passen. Dit zou later omdat hier wat complicaties aan zouden zitten. Omdat je dan niet meer een pakket en addon schip kon ruilen?
Een deel van de mensen die dat gekocht had heeft deze samen omgewisseld voor het andere model toen de omwissel functionaliteit van de site beschikbaar kwam. (zelfde totaal pledge prijs)

[ Voor 7% gewijzigd door R-J_W op 18-09-2013 21:44 ]

• Sapstengel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-07-2024

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

_Dune_ schreef op woensdag 18 september 2013 @ 20:27:
[...]
...
edit: Nog een vraagje van mijn kant, ik heb een Digital Bountyhunter, wat betekend een 300i. Daarnaast heb ik ook de upgrade naar de 315p, maar in mijn hangar staat de "kale" 300i, kan ik nu dat upgrade pakket toepassen met behulp van die holo-tafel? Ik zou namelijk niet weten hoe ik dat voorelkaar moet krijgen.
Is een bekend "issue".
Je moet beide even omsmelten en dan heb je precies genoeg voor de 315p pack. Er is (momenteel?) geen andere manier om je 300i als 315p te zien in jouw hangar.

Beetje snoezelig, maar agressief | PSN: SAPJE | WoT: Dutch_Monkey_Killer | MWO: Sapstengel - Geen mens is zo slim om zijn eigen domheid te bevatten.

• _Dune_

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Sapstengel schreef op donderdag 19 september 2013 @ 17:39:
[...]

Is een bekend "issue".
Je moet beide even omsmelten en dan heb je precies genoeg voor de 315p pack. Er is (momenteel?) geen andere manier om je 300i als 315p te zien in jouw hangar.
Mijn 300i hoort in het bountyhunter pakket, dus los kan ik hem niet "omsmelten", ik wacht wel tot de upgarde daadwerkelijk toegepast kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

_Dune_ schreef op donderdag 19 september 2013 @ 21:24:
[...]

Mijn 300i hoort in het bountyhunter pakket, dus los kan ik hem niet "omsmelten", ik wacht wel tot de upgarde daadwerkelijk toegepast kan worden.
Ik bedoel ook dat je het bounty hunter pakket en 315p upgrade beide smelt en vervolgens het Pathfinder pakket aanschaft.

Beetje snoezelig, maar agressief | PSN: SAPJE | WoT: Dutch_Monkey_Killer | MWO: Sapstengel - Geen mens is zo slim om zijn eigen domheid te bevatten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
  • Laatst online: 27-03 12:20
Metalkai schreef op maandag 16 september 2013 @ 19:32:
En we hebben zojuist de 19 miljoen stretchgoal gehaald.
  • Know your foe with a Jane’s Fighting Ships style manual free in PDF form to all pledgers.
  • Manage Space Stations – Players will compete to own and operate a limited number of space stations across the galaxy.
  • RSI Museum will air monthly, with a new game featured each time!
Op naar de 20 miljoen!
Misschien als volgende stretch goal:
- "Hire 10 new devs to speed up development..."
Ze stoppen er wel erg veel nieuwe features in die als maar minder gameplay toevoegen (imo) in plaats van de core game beter te maken imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zyppora

Zyppora

155/50 Warlock

Manage Space Stations – Players will compete to own and operate a limited number of space stations across the galaxy
Ik vind dat toch een feature die enorm veel gameplay met zich meebrengt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Inrage schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 14:08:
[...]

Misschien als volgende stretch goal:
- "Hire 10 new devs to speed up development..."
Ze stoppen er wel erg veel nieuwe features in die als maar minder gameplay toevoegen (imo) in plaats van de core game beter te maken imo.
Het is maar de vraag hoe nieuw die stretchgoals zijn, de meeste stonden al in de planning, maar door al het geld wat ze binnenhalen kunnen ze al veel meer features in de eerste versie van de game stoppen. Daarnaast zijn ze zeker wel bezig met het aannemen van meer mensen. Kijk alleen al maar naar de vacatures op de CIG site. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Yep, de meeste stretchgoals stonden al in de planning, en zijn nu vooral reveals in plaats van unlocks. Of we de stretchgoals nou halen of niet, de meeste van de goals komen er toch wel. Het is gewoon een effectief middel om geld om te blijven halen. Daarbij komt ook dat ontwikkeling niet automatisch sneller gaat met meer mensen.

Edit: Als iemand geinteresseerd is in een Caterpillar, hij is nu weer tijdelijk te koop. Maandag middag wordt hij weer offline gehaald.

[ Voor 17% gewijzigd door Metalkai op 20-09-2013 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Nieuwe Caterpillar en Cutlass interieur screens. Er is ook een limited edition Caterpillar beschikbaar de komende 72 uur.

https://robertsspaceindus...k-Inside-The-Pirate-Ships

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zyppora

Zyppora

155/50 Warlock

https://robertsspaceindus...nterplanetary-caterpillar

Bovenstaande directe link voor degenen die kampen met het niet laden van paginas. De Cat is 225 USD / 180 EUR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chiIIed
Vind de cutlass maar een klein ruim hebben om 10 ton in te stouwen. Verder zeiden ze tijdens Wingman's Hangar dat de cutlass toch 1x een t4 thruster heeft in het midden, toch zie ik hem niet op de nieuwe art.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stealthgun
De art is niet wat er in het spel komt he, de art is een schets niks meer niks minder. Ik zou wachten tot deze ingame renders heeft totdat je echt kan zeggen wat er komt en weggelaten wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chiIIed
Klopt, maar lijkt me stug dat ze veel gaan afwijken.

• stealthgun
Volgens de laatste wingman hanger is er gewoon 1 trusther. Denk dat je je daar op moet richten ;)

Trouwens Patch 4.

• dahakon
Als je kijkt naar de artwork van de Cutlass bij de pledge page, dan zie je dat er een centrale thruster is achter het schip. In de nieuwe render kun je deze niet zo goed terugvinden, maar het kan best dat de hull van het schip enigsinds is aangepast, waardoor je de thruster niet meer ziet. De 2 thruster-pods aan de zijkant zouden dan normaalgesproken een aantal van de 16 maneuvering thrusters zijn.

• TNJ
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16-03 19:45

TNJ

Frugalite

Als je bij de Cutlass de overhead storage vervangt door 'crew space' en onder/achter een ruim zou hebben, heb je al iets dat aardig op de Serenity lijkt. :D

Afbeeldingslocatie: http://i988.photobucket.com/albums/af9/JAMF1/Cutaway-Render05_copy_Thumb_zpsf4df1f85.png

Krijg de ...!!! Ff een andere image host zoeken, want blijkbaar zijn de doorsnee gebruikers niet slim genoeg een pop-up blokker te gebruiken. De link gaat iig direkt naar het 4k x 1k plaatje op de RSI site.

Ff Photobucket ipv Imageshack voor de thumbnail, kijken of het werkt.

[ Voor 50% gewijzigd door TNJ op 21-09-2013 12:40 ]

Topicstarter
Voor degene met een Android telefoon. Een fan heeft een app gemaakt waarbij je alle schepen kan vergelijken. Werkt goed! In de play store zoeken op Statinspect - Star Citizen.

https://forums.robertsspa...n-current-version-0-26/p1

Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/2sbjx3n.jpg

• SgtPoen
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 15:33
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=QvZZBul2TmI&feature=youtu.be]

[ Voor 63% gewijzigd door SgtPoen op 21-09-2013 13:24 ]

• Basekid
Al die kleine details zijn wel vet :D

• whatupdoc
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 15-04-2022
Ziet er goed uit. Wordt dit nu de nieuwe eve online of is dat appels met peren vergelijken?

Topicstarter
whatupdoc schreef op zaterdag 21 september 2013 @ 15:44:
Ziet er goed uit. Wordt dit nu de nieuwe eve online of is dat appels met peren vergelijken?
Appels en peren. :) Het is veel meer first person dogfighting / real time dan EVE, maar de economie, trading elementen zijn er ook (wel anders uitgevoerd). (even de korte uitleg)

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 165097 op 21-09-2013 15:49 ]

• whatupdoc
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 15-04-2022
Het enige slechte wat ik van deze game kan bedenken is dat we tot 2015 moeten wachten :P

• _Dune_

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Sapstengel schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 08:06:
[...]
Ik bedoel ook dat je het bounty hunter pakket en 315p upgrade beide smelt en vervolgens het Pathfinder pakket aanschaft.
Net toch eens gekeken of ik mijn Digital Bountyhunter + 315p upgrade beide kan omsmelten voor een Pathfinder. Nu valt mij op dat de eerste twee genoemde samen niet hetzelfde bedrag opleveren dan het Pathfincer pakket kost. Ik heb de eerste genoemde twee in dollars betaald, als ik die samen omreken dan kom ik op ruim 55 euro uit, terwijl de Pathfinder 60 euro kost. Zie ik iets over het hoofd of heeft dit iets te maken met het feit dat ik een Original Backer ben?

Topicstarter
Jij hebt nu nog steeds OB prijzen (tot november). Maar het kan zijn dat de nieuwere varianten duurder zijn omdat ze er later zijn bijgekomen.

• dahakon
Wellicht dat een deel van de prijs van het orginele Bountyhunter pakket in de goodies zit, aka 5 euro voor de Citizen Card bijvoorbeeld?

• _Dune_

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Nee, bij de Digital Bountyhunter zitten geen goodies in de form van zaken die verzonden worden, daarom ook "Digital". ;) Inderdaad ik kan vanwege het OB zijn nog pakketten kopen, die voor een ander niet beschikbaar zijn of andere pakketten tegen gereduceerde prijzen, maar ik zie niet dat Digital Bountyhunter + 315p Upgrade omsmleten mij instaat stelt daarvoor een Pathfinder aan te schaffen, met instore credits die je krijgt.

Overigens lastig dat de euro prijzen alleen in de store te zien zijn en niet op andere delen van de website.

[ Voor 11% gewijzigd door _Dune_ op 21-09-2013 17:12 ]

• eL_Jay
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-02-2023
Is dit een indie-uitgever? als ik hier de bedragen lees die voorbijkomen lijkt het haast wel EA.

• _Dune_

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

eL_Jay schreef op zaterdag 21 september 2013 @ 17:13:
Is dit een indie-uitgever? als ik hier de bedragen lees die voorbijkomen lijkt het haast wel EA.
Dit is inderdaad een indie en... ga je mond spoelen. RSI vergelijken met EA... :( Haha, ik zou zeggen verdiep je eens in deze game, als je Spacesim interesseerd op Pc dan zul je zien dat dit een AAA game wordt met fondsen vanuit de communitie waar een EA alleen maar jaloers van zal worden. Bekijk alleen al het laatste filmpje in dit topic om te zien hoever een spaceship wordt uitgewerkt het schip in het filmpje is nog niet eens klaar. :)

Overigens de bedragen die je voor bepaalde zaken betaald moet je niet zien als bedrag dat je neerlegd voor dat bepaalde schip, maar meer als sponsorgeld waarvoor je iets terug krijgt. Je krijgt de totale game naar ik meen vanaf 30 a 35 dollar, als ik mij goed kan herinneren, daarnaast geen abo. nodig om online te spelen. Er zullen zelfs mogelijkheden zijn om een eigen server te draaien... iets wat je EA niet zult zien doen. ;)

[ Voor 24% gewijzigd door _Dune_ op 21-09-2013 17:20 ]

• Zyppora

Zyppora

155/50 Warlock

Of bekijk deze gewoon eens:

YouTube: 15 Reasons to be Interested in Star Citizen In 15 Minutes

Kost je 15 minuten van je tijd en is dubbel en dwars de moeite waard. Heeft mij in elk geval over de streep getrokken :*)

[ Voor 29% gewijzigd door Zyppora op 21-09-2013 17:23 ]

• Metalkai
_Dune_ schreef op zaterdag 21 september 2013 @ 16:52:
[...]

Net toch eens gekeken of ik mijn Digital Bountyhunter + 315p upgrade beide kan omsmelten voor een Pathfinder. Nu valt mij op dat de eerste twee genoemde samen niet hetzelfde bedrag opleveren dan het Pathfincer pakket kost. Ik heb de eerste genoemde twee in dollars betaald, als ik die samen omreken dan kom ik op ruim 55 euro uit, terwijl de Pathfinder 60 euro kost. Zie ik iets over het hoofd of heeft dit iets te maken met het feit dat ik een Original Backer ben?
Ik zou je aanraden om niet met euro te betalen, maar met dollar. Met de currency exchange ben je dan goedkoper uit (tenminste, als je paypal gebruikt, ik weet niet of dit ook geld voor andere betaalmanieren).

• stealthgun
_Dune_ schreef op zaterdag 21 september 2013 @ 16:52:
[...]

Ik zou gewoon in dollars betalen (dat is goedkoper dan in euro's).

edit: Net te laat Metalkai was me voor.

• _Dune_

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Tot nu toe heb ik ook alleen in dollars betaald met behulp van een Credit Card, Paypal zal ik niet gebruiken vanwege de zeer slechte zaken die ik ben tegengekomen vanuit deze betaal methode, waarbij bij problemen Paypal zich niet houdt aan zijn eigen voorwaarden (maar dat is een geheel ander verhaal).

Maar dan nog kan ik de twee niet omsmelten naar dezelfde waarde als de Pathfinder, het lukt wel als ik de extra skin die ik nog heb genomen omsmelt, maar ik denk dat ik gewoon wacht totdat je alles zelf kunt toepassen. Dan kan ik op mijn 315p ook gelijk een ander skin zetten, om hem toch anders te maken dan de standaard. :)

• dahakon
Heb nog eens gekeken. Als je de 300i los koopt (als Original backer), kost deze 44 euro. De 325p kost los 52 Euro, een verschil van 8 euro. Als je Bountyhunter+8 euro (extra kosten 325p) neemt, kom je uit op 56 euro, wat inderdaad 4 euro minder is dan het Pathfinder package.

Waarom er een verschil is, zou ik niet durven zeggen.

Maar goed, als je een 300i hebt en een 315p upgrade, dan heb je in principe het pathfinder package. Als je 300i niet in een 315p is veranderd, is er misschien iets fout gegaan? In zo'n geval moet je contact opnemen, zou ik denken.

• _Dune_

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

dahakon schreef op zaterdag 21 september 2013 @ 20:09:
Maar goed, als je een 300i hebt en een 315p upgrade, dan heb je in principe het pathfinder package. Als je 300i niet in een 315p is veranderd, is er misschien iets fout gegaan? In zo'n geval moet je contact opnemen, zou ik denken.
Wat hier eerder al voorbij is gekomen, is het feit dat de upgrades nog niet toegepast kunnen worden. Als het goed is zal dat in een later stadium mogelijk zijn. Als je direct de juiste versie in de hangar wilt hebben staan, dan moet je inderdaad wat je reeds hebt omsmelten en een nieuwe package kopen, maar ik kan best nog even wachten, dat is niet zo'n probleem. Ik heb straks, als alles klopt, een 315p met een alternatieve skin. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Vreemd.
Weet je nog wat je betaald hebt voor de 315p upgrade?

Ben zelf Veteran backer overigens. Wellicht dat daar een verschil in zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Sapstengel schreef op zondag 22 september 2013 @ 09:05:
Vreemd.
Weet je nog wat je betaald hebt voor de 315p upgrade?

Ben zelf Veteran backer overigens. Wellicht dat daar een verschil in zit?
Ja hoor :) Digital Bountyhunter was $60 en de upgrade naar de 315p was $10 dat maakt samen $70 en de Pathfinder is $75.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

TNJ schreef op zaterdag 21 september 2013 @ 12:19:
Als je bij de Cutlass de overhead storage vervangt door 'crew space' en onder/achter een ruim zou hebben, heb je al iets dat aardig op de Serenity lijkt. :D

[afbeelding]

Krijg de ...!!! Ff een andere image host zoeken, want blijkbaar zijn de doorsnee gebruikers niet slim genoeg een pop-up blokker te gebruiken. De link gaat iig direkt naar het 4k x 1k plaatje op de RSI site.

Ff Photobucket ipv Imageshack voor de thumbnail, kijken of het werkt.
Tweakers album FTW!!! => https://secure.tweakers.net/my.tnet/karmastore ;)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Weet iemand ook hoe die Electro Skin Hull precies gaat werken, ik weet het die is niet geschikt voor de 300i serie, aangezien het niet build RSI is, maar ik kon het niet laten. Ik heb toch mijn Bountyhunter + 315p upgrade omgesmolten tot een 315p (ik wil graag een 300i series hebben).

Nu had ik dus geen toegang meer tot A-, B- en de game, dus ik heb er nog wat geld tegenaan gegooid en heb een Rear Admiral package genomen. Ik wil toch ook wel de goodies die daar bij komen, ik begin namelijk nu al bijna verslaafd te worden. Dan andere game abo's maar opzeggen om het te rechtvaardigen. :D

Maar ik ben dus wel benieuwd hoe dat nu zit met die Electro Skin Hull van RSI, misschien iets voor de connie die bij de Rear Admiral package komt.

P.s. Ik hoop heel erg dat deze game gaat worden wat het beloofd, de vorige games van CR waren ook fantastisch...

[ Voor 18% gewijzigd door _Dune_ op 22-09-2013 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chiIIed
Electro skin is een module die kan switchen tussen 2 skins. Kan handig zijn als je als pirate speelt? Maar zal vast nog wel duidelijker uitgelegd worden. Want hoe die skins er nou uit gaan zien?? Dan heb ik het over explorer skin etc.

[ Voor 21% gewijzigd door chiIIed op 22-09-2013 23:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Die Electro Skin zal wel werken op de 300i. Volgens mij het enige schip waar het van bekend is dat het waarschijnlijk niet op zal werken is de Vanduul Scythe.
Het idee is dat je de Electro Skin module op je schip monteert, en de module dan een soort van holografische skin over je schip heen plaatst. Hierdoor kan je dus tussen twee verschillende skins wisselen, zonder dat je schip ook echt geverfd hoeft te worden.
Pagina: 1 2 ... 100 Laatste

Dit topic is gesloten.