Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 279 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 25 ... 28 Laatste
Acties:
  • 55.810 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjpurk
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-10-2024
Azerox schreef op donderdag 07 november 2013 @ 16:36:
[...]

Ja, gaat het nou Warlords of Draenor worden of toch The Dark Below?

Geen idee, voor hetzelfde geld komen ze met The Emerald Dream of weet ik veel wat.

We zullen het morgen zien, ben heel benieuwd }:O
Ik hoorde tijdens TBC al dat de nieuwe expansion the emerald dream word. elke keer weer als er een nieuwe expansion komt dan is er iemand die daar mee aan komt zeilen. Een fabeltje dat de wereld nooit verlaat denk ik dan maar :P

Maar als ik op 1 van de 2 moet gokken dan zou ik Warlords of Draenor gokken. The Dark Below was een hoax en volgens mij was dit ook door Blizzard aangegeven. Kan natuurlijk zijn dat het wel zo is en dat Blizzard ons toch wil gaan verassen met The Dark Below.

Ik zie het morgen allemaal wel, heb een Virtual Ticket gekocht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19:51
Azerox schreef op donderdag 07 november 2013 @ 16:36:
[...]

Ja, gaat het nou Warlords of Draenor worden of toch The Dark Below?

Geen idee, voor hetzelfde geld komen ze met The Emerald Dream of weet ik veel wat.

We zullen het morgen zien, ben heel benieuwd }:O
WoD.

En ik verwacht inderdaad een 1 of andere Orc van de Shadowcouncil of het moet Kil'jeaden zijn die plannen heeft.
Ik verwacht in iedergeval niet bijzonder veel met outland behalve via de Time instances.
En verder verwacht ik 2 nieuwe races. ( welke weet ik nog niet )
Maar we zullen zien ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjpurk
Mektheb schreef op donderdag 07 november 2013 @ 16:52:
[...]

WoD.

En ik verwacht inderdaad een 1 of andere Orc van de Shadowcouncil of het moet Kil'jeaden zijn die plannen heeft.
Ik verwacht in iedergeval niet bijzonder veel met outland behalve via de Time instances.
En verder verwacht ik 2 nieuwe races. ( welke weet ik nog niet )
Maar we zullen zien ^^
Hoop liever op een nieuwe class dan een nieuwe race. Velen die het met mij oneens zullen zijn :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azerox
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-10 18:34
Nieuwe class zal waarschijnlijk toch echt Demon Hunter worden. Dat zat er al een tijdje aan te komen.

Ben benieuwd, vermoed ook wel dat Ogres nieuwe horde Race gaan worden. Mits het echt om WoD gaat.

Arakkoa voor Alliance? > Heb echt geen idee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15:41
En dan met z'n allen weer parkeren voor de Dark Portal?
Maar ik heb zin in Blizzcon en laat mij lekker verrassen met wat ze in petto hebben voor ons

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azerox
Haha ja die opening of dark portal was echt fun. Weet nog precies dat de hele server daar stond te dansen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Mwha zie ik ook wel wat in, maar als het een class moet zijn doe dan gelijk maar een demon hunter of een Battle mage
Azerox schreef op donderdag 07 november 2013 @ 16:57:
Haha ja die opening of dark portal was echt fun. Weet nog precies dat de hele server daar stond te dansen :)
Weet nog dat we de halve avond als A zijnde de H tegenhielden en dat niemand eigenlijk er langs kwam.

70/30% ratio.
Wat heb ik daar een HK's gehad, ik geloof ik pas 6 uur na de opening er doorheen ging ^^

[ Voor 65% gewijzigd door Mektheb op 07-11-2013 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16:07
Is dat vrijdagavond onze tijd? Eens kijken of ik het een beetje half kan volgen via een site als mmo-champion.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
IntToStr schreef op donderdag 07 november 2013 @ 16:58:
Is dat vrijdagavond onze tijd? Eens kijken of ik het een beetje half kan volgen via een site als mmo-champion.
Ik wil je ook wel updates geven hoor, heb de virtual ticket en zal ook wel ergens AFK'en ingame ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Carthrax schreef op donderdag 07 november 2013 @ 16:59:
[...]

Ik wil je ook wel updates geven hoor, heb de virtual ticket en zal ook wel ergens AFK'en ingame ;)
Op Skype :P met Webcam en dan je eigen Video filmen ^^ >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 01-06-2023
rjpurk schreef op donderdag 07 november 2013 @ 16:54:
Hoop liever op een nieuwe class dan een nieuwe race. Velen die het met mij oneens zullen zijn :*)
Denk eigenlijk niet dat er een nieuwe class of race gaat komen. Blizzard is volgens mij vrij content over hoe de verschillende classes momenteel tegenover elkaar staan, en dat ze allemaal uiteindelijk hetzelfde kunnen bereiken. Het issue van een nieuwe class zou zijn dat er dan alweer balance problemen komen (zoals bijv. toen de DK uitkwam), en vergeet niet dat we deze expansion de monk er al bij gekregen hebben hé, samen met de Pandaren. Vandaar dat ik het zie als een expansion zonder nieuwe races en classes.

We zien morgen wel, ga alvast een leuke stream uitzoeken :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09-10 11:36
Ik heb morgen vrij, kan ik al mijn huishoudelijke zaken overdag regelen, nog wat boodschappen doen en m'n lappie aan de TV hangen om lekker op mijn luie aars de Blizzcon live stream te volgen :p

Zal wel skype aan moeten zetten, aangezien m'n kameraden ook allemaal de stream gaan volgen en we uiteraard moeten laten zien hoe enthousiast wel wel niet zijn :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjpurk
Of dat iemand een private stream op twitch gooit :).

Only for tweakers ofcourse :P

[ Voor 25% gewijzigd door rjpurk op 07-11-2013 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• williammorren
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-10 01:40
Kwamen er geen geüpdatete player models?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-10 13:59

junglebeast

hier staat iets

Hmm ik heb morgen een Flex geplanned om 8 uur. Denk mooi dat ik die even verzet naar 9 uur of cancel.

Vorige blizzcon keek ik vaak op livestream.com.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07:57
Vae Victus schreef op donderdag 07 november 2013 @ 11:37:
[...]
Gisteren uit Flex 2 upgrades gekregen. Nu vraag ik me alleen af of ik er beter mee uit ben.
Hier mijn armory: http://eu.battle.net/wow/...ragnaros/Vicecomes/simple
Gaat om de volgende upgrades:
Huidig Cloudscorcher Shoulderpads > Rime-Rift Shoulders
Mijn bedenkingen hier zijn dat ik als Frost mage juist haste nodig heb, critical strike is niet erg nodig voor een frost mage en mastery heb ik ook al zat. Heb het in de BiS lijst op askmrrobot.com nagekeken en die geven aan dat het toch een flinke verbetering is.

Huidig Chronomancer Robes > Robes of the Tendered Heart
Hier wel een flinke haste increase maar dan heb ik geen 2set bonus meer. Ook hier gekeken op de BiS lijst op askmrrobot.com en die geeft aan dat Robes of the Tendered Heart zo'n beetje BiS is voor Frost mages.

Wat zijn jullie gedachten hierbij?
Over het algemeen geldt gewoon dat een hoger itemlevel beter is. Voor frost zijn haste en mastery beter dan crit inderdaad, maar zo heel erg is een beetje crit ook weer niet. Secondary stats vergelijken op items van hetzelfde itemlevel heeft veel meer zin!

Voor wat betreft je 2-set als frostmage: HOUDEN! Dit zorgt voor een flinke dps increase! 4-set is voor frost niet interessant, daar kun je gewoon hoger itemlevel offspec items voor equipen.

@ Raid van gister: was leuk, in een kleine 2,5 uur hadden we tot en met spoils gecleared. Ik begin ook tegen de rankings te raken op normal mode. Komende reset nog een beetje meer mijn best doen! Heb nog loot gewonnen ook! Bracers, neck en staff 553 itemlevel! Wie weet dat die upgrades me net over het randje helpen.

@ Immersion trinket: gister de normale roll verloren bij de eerste die voor onze raid dropt deze xpac. Mijn coin gaf uiteraard ook niet de trinket. Net nog even Flex + coin gedaan en daarna in LFR wat GOLD gehaald op Immersion. Volgende week weer nieuwe ronde, nieuwe kansen! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjpurk
junglebeast schreef op donderdag 07 november 2013 @ 17:50:
Hmm ik heb morgen een Flex geplanned om 8 uur. Denk mooi dat ik die even verzet naar 9 uur of cancel.

Vorige blizzcon keek ik vaak op livestream.com.
Had Blizzard toen ook al een eigen stream? ik bedoel; nu heb je die officiele stream van Blizzard zelf was die stream op livestream.com ook van Blizzard of gewoon van mensen die daar waren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

rjpurk schreef op donderdag 07 november 2013 @ 18:25:
[...]

Had Blizzard toen ook al een eigen stream? ik bedoel; nu heb je die officiele stream van Blizzard zelf was die stream op livestream.com ook van Blizzard of gewoon van mensen die daar waren?
Ja de opening via blizz-tv zeg maar. En daarna wat panel bekeken via de minder bekende kanalen zeg maar. :)

En gewoon mmo-champ goed in de gaten houden. Die zullen alle slides e.d ook wel posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/fhtVWEq.jpg

wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjpurk
'Dat ziet er toch wat geloofwaardiger uit dan die gephotoshopte character creations :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Fuck it! Giev caster :P

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDustv
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 17-09 14:10

MrDustv

All day, Every day!

Noooooo, ik wil Demon Hunter!!!!

Battle tag Dusts#2388 - Youtube " if you can't say something nice, say something clever but devastating!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Er zijn ook al Timewalkers op het Timeless Isle

Dus dit ziet er wel heel legit uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Keys
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 03-10 23:38
weaver healer, warden tank en watcher dps?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Dat is officiele TCG art. Kan best dat ze dat gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15:35
Zoals al eerder gezegd is: Fake!

Het logo is gemaakt door iemand op MMO-Champion. Het logo klopt niet eens. Teveel spacing tussen de letters van de naam Warcraft. De info is gehaald uit een timewalker topic op MMO-Champion.

En natuurlijk kan de TCG wel gebruikt worden voor zoiets. Daar is niks raars aan.

[ Voor 9% gewijzigd door Zeror op 07-11-2013 22:18 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Twylight schreef op donderdag 07 november 2013 @ 20:58:
Er zijn ook al Timewalkers op het Timeless Isle

[video]

Dus dit ziet er wel heel legit uit
Lijkt wel heel hard op een Paladin imo. Ik denk dat er helemaal geen nieuwe class komt, is trouwens ook niet echt nodig, maar dat is mijn mening :)

Morgen :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Inderdaad ziet er leuk uit, ik ben erg benieuwd !

Hoop natuurlijk dat dit wel gebeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azerox
Ik ben echt heel benieuwd. 20.00 zit deze man klaar achter zijn computer vol spanning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:52
JimDB schreef op donderdag 07 november 2013 @ 17:23:
[...]

Denk eigenlijk niet dat er een nieuwe class of race gaat komen. Blizzard is volgens mij vrij content over hoe de verschillende classes momenteel tegenover elkaar staan, en dat ze allemaal uiteindelijk hetzelfde kunnen bereiken. Het issue van een nieuwe class zou zijn dat er dan alweer balance problemen komen (zoals bijv. toen de DK uitkwam), en vergeet niet dat we deze expansion de monk er al bij gekregen hebben hé, samen met de Pandaren. Vandaar dat ik het zie als een expansion zonder nieuwe races en classes.

We zien morgen wel, ga alvast een leuke stream uitzoeken :p
Ik weet niet of er nog een nieuwe klasse bijkomt, maar als ik gewoon naar de verdeling van armor klasses kijk dan ontbreekt er nu nog een mail klasse. Van al de anderen (cloth, leather, plate) heb je er 3 op max level.

Shamans hebben een monopolie op caster mail, dus misschien is daar nog een mogelijkheid...
Nuja, pally's hebben ook een monopolie op caster plate ;)

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
Gisteren meerdere keren via OpenRaid de celestials gedaan, nu alleen Xuen nog en ik ben weer dichter bij de cloak. Wel grappig dat als je in zo'n groep zit dat je van server naar server gaat.
Zat op het ene moment op een pvp server waar iedereen geflagged is en een minuut later weer op een andere server totdat we begonnen.
Vanavond natuurlijk weinig tijd want ik moet ook Blizzcon kijken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Multiboxer of 60 accounts on Darkspear - Prepared Gaming House

WTF .

http://www.twitch.tv/preparedwow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Mektheb schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 09:37:

WTF .

Afbeeldingslocatie: http://24.media.tumblr.com/740b8dea298f5118487d17f3b61f0999/tumblr_mii0ulWwxe1ruab7wo1_400.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
779 euro per maand voor 60 accounts..
to much money of to much spare time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Even wat anders tussen al dat Blizzcon gedoe:

*Dagboekje*
Gisteren met de HCs van start gegaan (éindelijk :)) en ondanks dat er deze tier weinig verschillen zijn tussen HC en normal hebben we toch lange tijd zitten klungelen op Immerseus. DPS die omvielen door aggro van bijna alle adds (schuldig, I know), Swirl die midden in onze groep uitkomt doordat we niet als een groep bewogen etc. maar uiteindelijk na zo'n anderhalf uur hem toch neer gekregen en dropte zowaar het HC caster trinket :D Zelf ook een HC chest gekregen, maar 4 set is op dit moment belangrijker (dat viel wel heel erg op op Immerseus, 600k sustained dps tijdens de eerste add wave, beetje zotjes :+)
Daarna met nog een uur op de timer nog een aantal tries gehad op Protectors, maar vooral het stacken (dat we door het herhaaldelijks doen op normal een beetje verleerd zijn) op Rook's tussenfase ging barslecht. Vooral omdat mensen die gefocust werden door Mind Sear ook gewoon stacked bleven en niemand initiatief nam om Gloom te interrupten. Beste try daar was Rook 60%, Sun tot in de intermission en He op nog bijna full HP. De AoE dps in Sun's bubble leek me wat laag en dan kregen we Rooks Spinning Kick recht in ons gezicht, samen met al de poison op de grond en dus wipe :/
Zondag nog een uur progress en daarna gewoon clearen zei de RL, wel wat jammer vind ik, maar hij wilt per se 2 weken op een rij Garrosh killen 8)7
*Dagboekje*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Als het echt je hobby is begrijp ik best dat je er af en toe wat geld aan besteedt, maar bijna 800 euro per maand 8)7

Wel leuk project en knap dat ie het doet. Ik hoop voor m dat ie heel veel geld heeft en dit voor hem net zoiets is als voor ons de maandelijkse subscription voor 1 account betalen. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
ik zou na 2 maanden betalen al mailen voor een discount haha.

edit : vanavond nog FL / icc / ulduar etc ?.

[ Voor 28% gewijzigd door Mektheb op 08-11-2013 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12-10 14:43

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Mektheb schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 09:37:

WTF .

Serieus.... dat is overkill en toch gewoon ook niet leuk meer (tenzij je in pvp wilt gaan ganken met 60 rogues xD). Wel mooie setup met die schermen overigens zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
XzeroD schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 11:15:
[...]

Serieus.... dat is overkill en toch gewoon ook niet leuk meer (tenzij je in pvp wilt gaan ganken met 60 rogues xD). Wel mooie setup met die schermen overigens zo.
Het is ook niet leuk voor andere spelers. Blizzard zou dit soort mensen ook moeten bannen eigenlijk, omdat ze het speelplezier van anderen ermee verpesten.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18:26

vhal

ಠ_ಠ

de /follow functie in PVP content al een tijdje gedisabled wat het multiboxen wat lastiger maakt voor jan-met-de-pet.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07:57
@Jim: gefeliciteerd! Ben benieuwd hoe snel je door de andere heroics heen loopt. Hier gaan de verschillende teams in de guilds toch wel sneller dan ik had verwacht!

Voor ons duurt het denk ik nog wel even voor we zover zijn. Deze week hoop ik in ieder geval Garrosh te zien en te oefenen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Progressie op Siegecrafter Blackfuse heroic... 40%. Als we door de magnet phase komen, moet de rest makkelijk te doen zijn :). Zondag weer verder progressen.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

JimDB schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 10:42:
Even wat anders tussen al dat Blizzcon gedoe:

*Dagboekje*
Gisteren met de HCs van start gegaan (éindelijk :)) en ondanks dat er deze tier weinig verschillen zijn tussen HC en normal hebben we toch lange tijd zitten klungelen op Immerseus. DPS die omvielen door aggro van bijna alle adds (schuldig, I know), Swirl die midden in onze groep uitkomt doordat we niet als een groep bewogen etc. maar uiteindelijk na zo'n anderhalf uur hem toch neer gekregen en dropte zowaar het HC caster trinket :D Zelf ook een HC chest gekregen, maar 4 set is op dit moment belangrijker (dat viel wel heel erg op op Immerseus, 600k sustained dps tijdens de eerste add wave, beetje zotjes :+)
Daarna met nog een uur op de timer nog een aantal tries gehad op Protectors, maar vooral het stacken (dat we door het herhaaldelijks doen op normal een beetje verleerd zijn) op Rook's tussenfase ging barslecht. Vooral omdat mensen die gefocust werden door Mind Sear ook gewoon stacked bleven en niemand initiatief nam om Gloom te interrupten. Beste try daar was Rook 60%, Sun tot in de intermission en He op nog bijna full HP. De AoE dps in Sun's bubble leek me wat laag en dan kregen we Rooks Spinning Kick recht in ons gezicht, samen met al de poison op de grond en dus wipe :/
Zondag nog een uur progress en daarna gewoon clearen zei de RL, wel wat jammer vind ik, maar hij wilt per se 2 weken op een rij Garrosh killen 8)7
*Dagboekje*
Niet zo gek dat hij 2 weken op rij Garrosh wil killen. Sowieso klinkt het alsof jullie nog wel wat gear kunnen gebruiken. :)

Protectors is redelijk makkelijk op de manier zoals wij het doen. Eerst Rook DPS-en tot 80%. Dan He en Sun naar 80% brengen. Dan Rook in de intermission krijgen. Iedereen stackt dan op één add (Sorrow geloof ik). De Rook-tank brengt Gloom naar Sorrow terwijl de He-tank Misery apart houdt. We hebben een vaste interruptrotatie op Gloom: eerst de tank, dan een voor een twee man met een korte cooldown, dan iemand met een langere, en dan die eerste drie weer op volgorde. Het lukt ook met 3 man, maar dat komt af en toe nét iets te close uit. ;) De tank roept op Mumble wie aan de beurt is voor de volgende interrupt. Interrupts zijn op die manier eigenlijk totaal geen probleem.

Wat de andere tussenfases betreft: het was voor ons veel makkelijker om He en Sun tegelijk in die fase te laten gaan dan het om de beurt te doen. De He-tussenfase is best te doen met Sun op, maar andersom is het verdomd lastig omdat je allemaal op een kluitje in dat schild staat en dus niet echt kan dealen met de poisons. Wij brengen dus He en Sun naar 70% en proberen dan He nét voor Sun in de fase te krijgen zodat de poisons despawnen. Daarna eerst de Mark of Anguish focussen terwijl de tanks vast wat damage doen op de adds. De Rook-tank natuurlijk buiten het shield, de andere erbinnen om de kleine adds op te vangen.

Wij hadden zelf een goeie avond gisteren. Vorige week hadden we voor het eerst Galakras en Iron Juggernaut op heroic neer, en nu hadden we de eerste zes bazen ruim op tijd neer voor nog wat tries op de Dark Shaman. De tactic daarvoor voelt daadwerkelijk een stuk makkelijker op heroic dan op normal, maar omdat we 3 tanks gebruiken is de enrage wel erg krap. We zijn vorige week al een paar keer tegen die enrage aan gelopen met nog 25% op de teller. Gaat deze week wel goedkomen.

Intussen lopen we steeds harder uit op de nummer 4 op onze server die net Immersius neer heeft en zijn we tegelijkertijd dichtbij genoeg de nummer 2 om een kans te hebben om hun in te halen. De nummer 2 guild heeft de Shamans en Nazgrim neer, maar Nazgrim schijnt een van de makkelijkere fights te zijn. :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
NMe schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 13:20:
Niet zo gek dat hij 2 weken op rij Garrosh wil killen. Sowieso klinkt het alsof jullie nog wel wat gear kunnen gebruiken. :)
Het grappige is dat we allemaal al boven 555 ilevel zitten :+ En daarom dat ik dus liever wat meer HC progress er uit zou willen persen ipv al de bosses die we nu al weken op farm hebben weer opnieuw te doen aangezien we met ons gear toch wat bosses neer zouden moeten krijgen. Maar goed, kan inderdaad wel nog steeds gear gebruiken van normal, trinkets en ringen blijven geesten op normal ;w
Protectors is redelijk makkelijk op de manier zoals wij het doen. Eerst Rook DPS-en tot 80%. Dan He en Sun naar 80% brengen. Dan Rook in de intermission krijgen. Iedereen stackt dan op één add (Sorrow geloof ik). De Rook-tank brengt Gloom naar Sorrow terwijl de He-tank Misery apart houdt. We hebben een vaste interruptrotatie op Gloom: eerst de tank, dan een voor een twee man met een korte cooldown, dan iemand met een langere, en dan die eerste drie weer op volgorde. Het lukt ook met 3 man, maar dat komt af en toe nét iets te close uit. ;) De tank roept op Mumble wie aan de beurt is voor de volgende interrupt. Interrupts zijn op die manier eigenlijk totaal geen probleem.
Mja, in het begin houden we ze even zoals ze starten, maw we kunnen van ze alledrie cleaven, maar dan moved onze bear He weg, omdat we anders met onze mellee in de poison zouden stacken (althans dat was de RL zijn gedachtengang). In de Rook intermission werd er slecht gestacked, maar de bedoeling was dat er werd gestacked in mellee range van Sun, met Sorrow daar vlak naast. Onze 1ne tank houdt zich dan bezig met Misery, de andere met He, maar Gloom ging ook steeds naar de tank die He aan het tanken was en daardoor dat het interrupten dus ook slecht ging. Dus als onze bear met ons zou stacken in mellee zou die intermission al pakken beter gaan.
Wat de andere tussenfases betreft: het was voor ons veel makkelijker om He en Sun tegelijk in die fase te laten gaan dan het om de beurt te doen. De He-tussenfase is best te doen met Sun op, maar andersom is het verdomd lastig omdat je allemaal op een kluitje in dat schild staat en dus niet echt kan dealen met de poisons. Wij brengen dus He en Sun naar 70% en proberen dan He nét voor Sun in de fase te krijgen zodat de poisons despawnen. Daarna eerst de Mark of Anguish focussen terwijl de tanks vast wat damage doen op de adds. De Rook-tank natuurlijk buiten het shield, de andere erbinnen om de kleine adds op te vangen.
Nu zijn we wel maar 2 keer in Suns intermission geraakt, dus een echt beeld kan ik er nog niet van vormen, maar 1 ding viel wel op: er was veel raiddamage dus moesten we RaidCDs gebruiken en nog gingen we dood, mede doordat mensen stackten in poison, of te dicht bij Rook stonden toen deze zijn Spinning Crane Kick deed. Ze beiden tegelijk in de intermission brengen is iets wat we wel deden in normal, maar leek ons een beetje risky op HC, we zien dus wel op zondag, zal het nog eens voorstellen :) Alvast bedankt voor de info!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

JimDB schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 14:05:
[...]

Het grappige is dat we allemaal al boven 555 ilevel zitten :+ En daarom dat ik dus liever wat meer HC progress er uit zou willen persen ipv al de bosses die we nu al weken op farm hebben weer opnieuw te doen aangezien we met ons gear toch wat bosses neer zouden moeten krijgen. Maar goed, kan inderdaad wel nog steeds gear gebruiken van normal, trinkets en ringen blijven geesten op normal ;w
Tell me about it. :P Als iedereen boven 555 zit dan zou het inderdaad allemaal prima moeten gaan met Protectors, maar tot je boven de 560 komt kun je dus no zinnige dingen uit normal halen. :) Ik zit zelf sinds gisteren op 564, maar ik wil nog steeds elke week Garrosh doen voor de heirloom weapons. Daarbij is Garrosh zo'n fight die je moet blijven doen om handigheid erin te houden, want anders moet je de hele fight opnieuw leren als je hem op heroic doet. :P
Mja, in het begin houden we ze even zoals ze starten, maw we kunnen van ze alledrie cleaven, maar dan moved onze bear He weg, omdat we anders met onze mellee in de poison zouden stacken (althans dat was de RL zijn gedachtengang). In de Rook intermission werd er slecht gestacked, maar de bedoeling was dat er werd gestacked in mellee range van Sun, met Sorrow daar vlak naast. Onze 1ne tank houdt zich dan bezig met Misery, de andere met He, maar Gloom ging ook steeds naar de tank die He aan het tanken was en daardoor dat het interrupten dus ook slecht ging. Dus als onze bear met ons zou stacken in mellee zou die intermission al pakken beter gaan.
Dat zeker, maar zonder echte interrupt rotation is dat niet genoeg. Hij cast ongeveer elke 5 seconden. Je hebt gewoon 3 man nodig die om de beurt interrupten, want als iedereen dezelfde interrupt doet ben je de lul. :P
Nu zijn we wel maar 2 keer in Suns intermission geraakt, dus een echt beeld kan ik er nog niet van vormen, maar 1 ding viel wel op: er was veel raiddamage dus moesten we RaidCDs gebruiken en nog gingen we dood, mede doordat mensen stackten in poison, of te dicht bij Rook stonden toen deze zijn Spinning Crane Kick deed. Ze beiden tegelijk in de intermission brengen is iets wat we wel deden in normal, maar leek ons een beetje risky op HC, we zien dus wel op zondag, zal het nog eens voorstellen :) Alvast bedankt voor de info!
Wij deden het op normal juist niet. :P Op heroic was het voor ons de enige manier om de damage binnen de perken te houden. En tegelijkertijd bespaarde het redelijk wat tijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-04-2024
Gisteren eindelijk garrosh normal neer! Hadden raid extended omdat we dinsdag merkten dat er echt wel een kill inzat hadden al 2x in laatste phase geraakt maar toen liep het telkens mis omdat nogal gek begonnen te doen. Nu voornamelijk gisteren eerst progress gemaakt op fase 2 met de adds omdat het hier toch te vaak misliep. Voorlaatste try ging het opnieuw super maar laatste fase kregen we plots tank dead en 0.2% wipe :( om van te huilen. Gelukkig iedereen super gemotiveerd en zagen we echt bij iedere fase wissel dat er telkens 3% hp meer af was dus zonder deaths naar fase 3 geraakt. Alles perfect kunnen doen en slechts 1 dode bij de kill dus een prima kill.

Vnv, blizzcon! Kijk alvast met veel spanning uit naar de nieuwe expansion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Feli. :)

Voor onze eerste Garrosh kill hadden we een 0.05% wipe of iets dergelijks. Zo frustrerend bij een fight die op dat moment al gauw 12 minuten duurde. 8)7

Intussen zijn we in staat om Garrosh in fase 3 te krijgen voordat hij de derde keer het hart in gaat, wel geinig. :P We moeten alleen af en toe oppassen dat we dat leuk timen met adds. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

@zeror

Misschien een idee om een nieuw deel te openen waar we verder kunnen praten over de nieuwe expansion? Dus even voor 8 uur? We zullen dan vast aan de 100 zitten op deze :)

[ Voor 14% gewijzigd door junglebeast op 08-11-2013 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDustv

MrDustv

All day, Every day!

Mektheb schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 10:57:
ik zou na 2 maanden betalen al mailen voor een discount haha.

edit : vanavond nog FL / icc / ulduar etc ?.
Ik wil best mee. ben 9u klaar met werk dus rond half 10 thuis dan kan ik rond 10u online zijn.
junglebeast schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 14:56:
@zeror

Misschien een idee om een nieuw deel te openen waar we verder kunnen praten over de nieuwe expansion? Dus even voor 8 uur? We zullen dan vast aan de 100 zitten op deze :)
Ik ben voor, geen zin meer om te speculeren. Eindelijk wil ik wel eens weten of ik een Demon Hunter kan aanmaken.......

[ Voor 39% gewijzigd door MrDustv op 08-11-2013 15:20 ]

Battle tag Dusts#2388 - Youtube " if you can't say something nice, say something clever but devastating!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Als het nog door gaat denk ik we dan al wel bezig zjin, maar je kan altijd mee komen toch ;)

Maar heb nog niemand gehoort wat we nu doen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDustv

MrDustv

All day, Every day!

Mektheb schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 15:19:
Als het nog door gaat denk ik we dan al wel bezig zjin, maar je kan altijd mee komen toch ;)

Ik heb maar 2 mensen van tweakers op Real ID dus word een beetje lastig om contact te zoeken als jullie aan het raiden zijn :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Die multiboxer (preparedwow) is echt een gigantische loser. Ik keek vroeger wel eens wat filmpjes van 'm en later ook een stream, was best geinig. Op een gegeven ging hij Swifty met al z'n chars ganken (beetje triest, maar ok hoort erbij). Hij werd daardoor later wel terug geganked, hoor hier het gevolg:
YouTube: WoW Nerd Rage [Ends up with Banned Stream!] Feat. Swifty & Hotted
Minutenlang gescheld wat lijkt op een klein kind wat net met knikkeren is verslagen en dat niet kan hebben (en dat van een volwassen vent :/ ).
Afbeeldingslocatie: http://media.moddb.com/cache/images/groups/1/2/1896/thumb_620x2000/southpark.jpg

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
temp00 schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 15:30:
Die multiboxer (preparedwow) is echt een gigantische loser. Ik keek vroeger wel eens wat filmpjes van 'm en later ook een stream, was best geinig. Op een gegeven ging hij Swifty met al z'n chars ganken (beetje triest, maar ok hoort erbij). Hij werd daardoor later wel terug geganked, hoor hier het gevolg:
YouTube: WoW Nerd Rage [Ends up with Banned Stream!] Feat. Swifty & Hotted
Minutenlang gescheld wat lijkt op een klein kind wat net met knikkeren is verslagen en dat niet kan hebben (en dat van een volwassen vent :/ ).
[afbeelding]
Afbeeldingslocatie: http://static2.fjcdn.com/comments/all+of+my+wat+_548ed33aa08242486923755b4b16eefe.jpg

:')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

MrDustv schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 15:17:
[...]

Ik ben voor, geen zin meer om te speculeren. Eindelijk wil ik wel eens weten of ik een Demon Hunter kan aanmaken.......
Hoewel ik zelf ook graag een demon hunter zou spelen betwijfel ik dat ze die gaan toevoegen. Ze krijgen de huidige 11 classes (34 specs) al niet gebalanceerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
MrDustv schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 15:21:
[...]

Ik heb maar 2 mensen van tweakers op Real ID dus word een beetje lastig om contact te zoeken als jullie aan het raiden zijn :(
kijk even op de lijst die in het topic start staan, daar staan een hoop realid's etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

NMe schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 15:42:
[...]

Hoewel ik zelf ook graag een demon hunter zou spelen betwijfel ik dat ze die gaan toevoegen. Ze krijgen de huidige 11 classes (34 specs) al niet gebalanceerd.
nee joh, ze veranderen gewoon de hunterclass naar Demon Hunter :+

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

vhal schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 15:43:
[...]

nee joh, ze veranderen gewoon de hunterclass naar Demon Hunter :+
Lijkt me sterk aangezien demon hunters warglaives gebruiken en dus een melee-class zijn. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Echt te veel mensen denken dat Demon Hunter een pijl en boog heeft :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Twylight schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 16:04:
Echt te veel mensen denken dat Demon Hunter een pijl en boog heeft :P
Illdan dropt dan wel een heule mooie !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Mektheb schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 15:19:

De achievementruns gaan gewoon door en zullen starten vanaf 20:00 of toch iets daarrond, er is nog geen volgorde of iets dergelijks afgesproken, dus Dust als je zou kunnen zeggen waar je zeker mee naartoe wilt zal ik het "schema" daaraan aanpassen :)

Als jullie willen kunnen we wel op m'n TS server gaan om het wat gemakkelijker te maken qua communicatie, en moesten er nog meer mensen willen joinen HolyProt#2944 is mijn BatteTag, heb tot nu toe wel alleen maar Horde level 90s :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDustv

MrDustv

All day, Every day!

NMe schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 15:46:
[...]

Lijkt me sterk aangezien demon hunters warglaives gebruiken en dus een melee-class zijn. :P
Niet alleen warglaives. er zijn genoeg demon hunters die ook 2 1h sword gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Okidokie count me in, weetniet of ik je al heb maar anders voeg ik je wel toe.

Heb er zin in in iedergeval, en hoop ik nu eindelijk is die meta achievment van FL ga halen >.>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDustv

MrDustv

All day, Every day!

Mektheb schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 16:09:
Okidokie count me in, weetniet of ik je al heb maar anders voeg ik je wel toe.

Heb er zin in in iedergeval, en hoop ik nu eindelijk is die meta achievment van FL ga halen >.>
Dusts#2388 is mijn battle tag. wie o wie ook raidleader is kan die mij even toevoegen!

[ Voor 63% gewijzigd door MrDustv op 08-11-2013 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
MrDustv schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 16:26:
Dusts#2388 is mijn battle tag. wie o wie ook raidleader is kan die mij even toevoegen!
Ik voeg je ook wel even toe altjid handig als we mekaar is nodig hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

MrDustv schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 16:09:
[...]

Niet alleen warglaives. er zijn genoeg demon hunters die ook 2 1h sword gebruiken.
En die zijn wél ranged? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Dat zou nog eens een interessante spec worden! Gooien met zwaarden naar een boss!

Praktische problemen doen er niet echt toe, het zijn vast boemerangzwaarden die ook niet vast blijven zitten in de boss.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDustv

MrDustv

All day, Every day!

NMe schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 16:27:
[...]

En die zijn wél ranged? :+
Ik denk dat als het een ranged class gaat worden je dan eerder een Shadow Hunter krijgt (als Vol'jin)
Mektheb schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 16:26:
[...]

Ik voeg je ook wel even toe altjid handig als we mekaar is nodig hebben.
Is Goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
MrDustv schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 16:26:
Heb je toegevoegd :)
IntToStr schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 16:29:
Dat zou nog eens een interessante spec worden! Gooien met zwaarden naar een boss!

Praktische problemen doen er niet echt toe, het zijn vast boemerangzwaarden die ook niet vast blijven zitten in de boss.
Epic Warrior Throw ability is en blijft episch. Wel dom dat ze met MoP net Throwing wapens en Relics hebben verwijderd :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Ja enorm jammer, dat was altijd zo gaaf als je iemand dik aan het ownen was om dan ff met wand hem af te maken.

Ach ja, JimDB had ik jouw al op bnet ?, heb er zoveel tegenwoordig...^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Nope heb je nog niet via Bnet, zal je straks toevoegen dan :)

Voor de achievement runs vanavond: Zijn er mensen die iets willen reserveren? (Het gaat dan vooral over Legendary questline items, aangezien ik gewoon met Nb4G ga gaan) Die uit Ulduar zou ik graag zelf nemen, maar ICC, FL en DS hebben ook elk hun Legendary dus, wees snel!

Net even Trial of the Crusader op 25 man normal gesoloed, best pittig, ben op de laatste boss naar prot moeten gaan omdat die toch nog te moeilijk was als ret. Had ik echt niet zien aankomen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

IntToStr schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 16:29:

Illidan gooide ook met zijn glaives natuurlijk. :P
MrDustv schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 16:30:
[...]

Ik denk dat als het een ranged class gaat worden je dan eerder een Shadow Hunter krijgt (als Vol'jin)
Mijn punt was vooral dat ranged niet voor de hand ligt en dat de hunter dus niet veel weg heeft van de demon hunter. De rogue dan weer wel een beetje. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjpurk
NMe schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 17:36:
[...]

[...]

Mijn punt was vooral dat ranged niet voor de hand ligt en dat de hunter dus niet veel weg heeft van de demon hunter. De rogue dan weer wel een beetje. :P
Demon Hunters zijn ook geen ranged class ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDustv

MrDustv

All day, Every day!

NMe schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 17:36:
[...]

[...]

True maar een ranged class met bows zou wel zorgen dat Hunters niet de enige zijn monopoly op Bows and Guns

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
MrDustv schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 17:55:
[...]

True maar een ranged class met bows zou wel zorgen dat Hunters niet de enige zijn monopoly op Bows and Guns
Dat zou ik eigenlijk wel gaaf vinden als er een class bij zou komen die ook bows, guns en crossbows zou gebruiken. Dat zou betekenen dat die 3 weapon types wat meer aandacht gaan krijgen en ook wat meer van beschikbaar komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Misschien een soort van Ranger spec met 2hd, 2x1hd en dan een bow/gun/xbow?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDustv

MrDustv

All day, Every day!

Zeror schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 17:57:
[...]

Dat zou ik eigenlijk wel gaaf vinden als er een class bij zou komen die ook bows, guns en crossbows zou gebruiken. Dat zou betekenen dat die 3 weapon types wat meer aandacht gaan krijgen en ook wat meer van beschikbaar komen.
Het probleem is dat een Hunter nu een unieke class met een gevoel is heeft maar alle 3 de specs vrijwel het zelfde voelen. (deze zin loopt niet lekker maar ik heb geen zin om hem aan te passen)

Als er een nieuwe Ranged bow class bij komt moet deze heel anders voelen en spelen als een hunter en dan ook nog balanced zijn. Het moet niet als een nieuwe spec voor hunter voelen

YEY PAGINA 100

[ Voor 4% gewijzigd door MrDustv op 08-11-2013 18:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Zeror schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 17:57:
[...]

Nog meer? Ik kan het aantal bogen en guns dat we gedist hebben de afgelopen maanden niet meer tellen. En dan hebben we gewoon een hunter. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

rjpurk schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 17:54:
[...]

Demon Hunters zijn ook geen ranged class ;)
wellicht vloeken in de kerk maar wat zijn dan de demon hunters uit D3? ;)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Tijd voor een nieuw topic deel. Maar die komt na/tijdens blizzcon omdat we dan meer weten over WoD. Het nieuwe topic zal daar op aangepast worden :)
vhal schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 18:34:
[...]

Demon Hunters uit D3 zijn inderdaad ranged, maar Demon Hunters uit Warcraft zijn voornamelijk close combat door het gebruik van hun glaives.

[ Voor 38% gewijzigd door Zeror op 08-11-2013 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDustv

MrDustv

All day, Every day!

Zeror schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 18:36:
[...]

Tijd voor een nieuw topic deel. Maar die komt na/tijdens blizzcon omdat we dan meer weten over WoD. Het nieuwe topic zal daar op aangepast worden :)

[...]

Demon Hunters uit D3 zijn inderdaad ranged, maar Demon Hunters uit Warcraft zijn voornamelijk close combat door het gebruik van hun glaives.
Ach ik blijf het forum spammen zolang ik op mijn werk zit tot 9u! verveel mij kapot...

En ik blijf een beetje hopen dat wij Demon Hunters in WoW krijgen.... Weet iemand wanneer Blizzcon in onze tijdzone begint?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Zie mmo-champion.com voor alle tijden in je eigen timezone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDustv

MrDustv

All day, Every day!

IntToStr schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 18:48:
Zie mmo-champion.com voor alle tijden in je eigen timezone.
Geblokkeerd op mijn werk :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Alle tijden kun je terugvinden in het Blizzcon 2013 topic :)

[ Voor 3% gewijzigd door Zeror op 08-11-2013 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

20:00-20:45 is de Opening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Webstream zal denk ik wel heel druk worden. Ik hoop dat de capaciteit van de stream het aan kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
De schedule op de website van Blizzcon zelf wordt ook gewoon aangepast aan je eigen tijdzone, dus misschien wil je daar wel eens gaan kijken (staat wat extra uitleg en info bij).
Mektheb schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 16:40:
Ja enorm jammer, dat was altijd zo gaaf als je iemand dik aan het ownen was om dan ff met wand hem af te maken.
Echt jammer dat ze Wands, Relics, Throwing Weapons, (Cross)Bows voor Rogues en Warriors en al dat soort goeds eruit gehaald hebben, geeft me nog meer redenen om te denken dat er geen Demon Hunter komt.
Wat is er trouwens zo anders aan een Demon Hunter dan de classes die we nu hebben? Glaives kunnen door Rogues, Warriors, etc. gebruikt worden, we hebben al Warlocks, dus waarom een combo van iets maken wat we al hebben ipv iets helemaal nieuws (zoals bijv. de Timewalkers, al ben ik daar geen voorstander van en lijken ze zoals ik al zei iet wat op een Paladin ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Zeror schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 18:54:
Webstream zal denk ik wel heel druk worden. Ik hoop dat de capaciteit van de stream het aan kan.
Ging 2 jaar geleden prima. Heb het zelfs nog in de trein zitten kijken over 3G. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Blizzard is net van start gegaan met een eigen stream op Twitch: http://www.twitch.tv/wow, getiteld "BlizzCon World of Warcraft Global Invitational"
Momenteel nog alleen maar een aantal trailers van vroegere expansions gezien, maar misschien komt er nog wat meer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Na de opening ceremony zal het daar wel losbarsten denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDustv

MrDustv

All day, Every day!

Hmm zoals ik zie

Opening Ceremony 20:00 - 20:45 CET Openingsceremonie Opening Ceremony Main Stage Main Stage
Vr 20:00 CET - vrij 20:45 CET Fri 20:00 CET - Fri 20:45 CET

World of Warcraft: What's Next 21:30-23:00 CET World of Warcraft: What's Next 21:30 - 23:00 CET

Dus ik kan de aankondeging van de nieuwe expansion nog meekrijgen zodra ik thuis kom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjpurk
vhal schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 18:34:
[...]

Daar zeg je het goed; Diablo 3. Ik kan natuurlijk ook niet in de toekomst kijken, dus ik roep ook maar wat. De kans dat de volgende expansion Warlords of Dreanor word is aardig groot. Het zal dus waarschijnlijk in de Outlands afspelen of iets in die richting. Illidan is volgens lore dood, Blizzard heeft ons in het verleden bewezen dat als ze willen dat ze met een of andere wending in de lore Illidan weer tot leven kunnen brengen. Illidan was ook een Demon Hunter, maar die had geen bow of iets dergelijks.
  • Demon Hunters are dark, shadowy warriors who are shunned by greater society.
  • They wield demonically charged warblades in battle and even call upon demonic energies to augment their formidable combat skills.
Bron: WoWWiki

Eigenlijk hoop ik wel op een nieuwe melee/hybrid class. Ik vind melee veel leuker om te spelen, omdat het veel intensiever is naar mijn idee. Ik was van oorsprong altijd die hard hunter. Totdat ik net voor MoP een warrior naar 85 had geleveld. Vervolgens had ik besloten om mijn warrior eerst naar 90 te tillen met MoP en daarna pas mijn Hunter. Het probleem is nu echter dat mijn Hunter op level 85 loopt te verstoffen en dat ik eigenlijk altijd op mijn Warrior speel. Heb een Paladin in de maak, Warrior DPS en een Pala Tank :)

Maar ik begin weer teveel onzin te praten. Al die discussies over wat voor nieuwe class we waarschijnlijk gaan krijgen doet iedereen de vraag vergeten of we wel een nieuwe class krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 09-10 12:31

yzx

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/BYkYQ40IcAEcNvZ.jpg

Na 2weken op lvl 83 gestaan te hebben wegens werk verklaar ik bij deze dat het levellen er weer vandoor gaat, toch al mid 85 gehaald vandaag

Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Zeror schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 19:19:
Na de opening ceremony zal het daar wel losbarsten denk ik.
Er zitten nu al zo'n 70008000+ mensen naar al die cinematics te kijken 8)7

Die stream transformeert straks trouwens in de Officiële WoW Arena Stream en is dus helemaal gratis te bekijken, meer info hier. De tijden in dat thread staan overigens in PST (Pacific) dus hier is het 9 uur later (GMT+1).
rjpurk schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 19:27:
Daar zeg je het goed; Diablo 3. Ik kan natuurlijk ook niet in de toekomst kijken, dus ik roep ook maar wat. De kans dat de volgende expansion Warlords of Dreanor word is aardig groot. Het zal dus waarschijnlijk in de Outlands afspelen of iets in die richting. Illidan is volgens lore dood, Blizzard heeft ons in het verleden bewezen dat als ze willen dat ze met een of andere wending in de lore Illidan weer tot leven kunnen brengen. Illidan was ook een Demon Hunter, maar die had geen bow of iets dergelijks.
En nu maar hopen dat het toch "The Dark Below" wordt >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjpurk
JimDB schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 19:31:

BUSTED!!!! haha zit ik die stream te kijken zie je opeens bij een voor opgenomen interview op de achtergrond staan: World of Warcraft: Warlords of Draenor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
JimDB schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 19:31:

Die naam werd net ook al door Kat Hunter genoemd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goemies
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 09-10 11:59
http://www.mmo-champion.c...-Warlords-of-Draenor-Logo

Warlords of Dreanor. Is nu toch vrij officieel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunderlight
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 27-09 22:30

thunderlight

Tja...

zou blizzard niet met de hype mee spelen en iedereen op die manier op het verkeerde been zetten?

> There is no Real Life, It's just Away From Keyboard! <

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Haha. Chris Metzen: I hope red tshirt guy will take it easy on me! :P

Pagina: 1 ... 25 ... 28 Laatste

Dit topic is gesloten.